בקרוב הוא יאכל

מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

המשך מהדף הנקה מלאה אחרי גיל שנה.
זהו דף בלוג, על ילד שבגיל שלוש עדיין אינו אוכל מוצקים וחי על גבינה ומחית פירות, וגם אהבה :-)

אני רוצה לפתוח את הדף הזה ברגל ימין (הנה אני דורכת עליה עכשיו).

אחרי שנה ושבעה חודשים בבית, ואחרי מאבקי שליטה ותחושות לא קלות ותחושה של איבוד עצמי בין טיפול בשני ילדים, טיפולים שונים לאיתם וכשלונות בתחום האוכל- החלטתי לשלוח לגן. עבר הרבה זמן עד שהחלטתי, ועבר עוד יותר זמן מההחלטה לביצוע, אבל זהו- השבוע הוא השבוע השני בגן. ההקלה אצלי הייתה מיידית, ממש נשימה ארוכה לרווחה.
בשבוע הראשון הוא היה רק 4 ימים בגלל שני ימי טיפולים, ולמעט קצת דמעות בפרידה- היה ממש בסדר, גם לו וגם לי.
איזה כיף זה לנהל איתו מיני שיחה על איך היה היום שלו, בפנטומימה, כן/לא ומילים ספורות. עד כה ה"שיחות" היחידות על איך היה היום שלו היו עם אבא שלו , כי מה היה לו לדבר איתי כשהיינו ביחד כל היום עד עכשיו...
ואיזה כיף ש"ירדו ממני" שתי ארוחות ביום, לא יאומן איזו הקלה.
בטח עוד יהיו מורדות (וגם עליות) עם הגן, אבל זה בהחלט משאיר לי קצת אוויר לנשום, לחזור להיות אני, להתייחס ל"אח", וגם, כן, להירשם ללימודים (יום בשבוע, כנראה שביום הזה הוא יישאר לישון בגן). הוא בתקופת חיקוי הסטרית, מחקה כל מילה ומשפט וג'סטה שנעשית לידו, מעניין איך זה ישפיע עליו, החשיפה לילדים חדשים- והפעם בלי אמא.

את טיפול האייפק קצת עזבנו- לא התחברתי עם המטפל שלנו, ואני חוככת בדעתי עם מי להמשיך, אבל בהחלט רוצה לנסות.

זהו, מה יש לנו כאן? אנרגיות חיוביות, תקווה (עוד לא, אני מנסה להאמין), מבט לעתיד. לא רע להתחלה חדשה, לא?
רורי_ב*
הודעות: 156
הצטרפות: 18 ינואר 2005, 11:32
דף אישי: הדף האישי של רורי_ב*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי רורי_ב* »

בהצלחה לאיתם המתוק!
@} @} @} @}

בדיוק השבוע אחותי שאלה אם כתבת משהו חדש, כי היא חושבת עליכם ומתגעגעת...
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי בשמת_א* »

בהצלחה!
(אהה. אני כבר מבינה קצת יותר).
כמה טיפולי אייפק עברתם?
האם הסיבה לבעייה היא לדעתו אלרגיה או משהו אחר? האם בעיקר רקע רגשי, לפי האיבחון, או פיזי?
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי בשמת_א* »

טוב, קראתי את כל הבלוג הקודם שלך וחיברתי עוד יותר (היתה לי תמונה מבולבלת לגמרי בראש קודם ולא רישרתי אותך עם הסיפור ההוא).
אני ביד שמאל |יד1| ואני מסכימה איתך שעדיף בטלפון.

לגבי הברזל: אם עדי אמר שהוא לא סופג את הברזל אז צריך לנסות סוגי ברזל אחרים, לעשות טיפולי אייפק כדי לתקן את בעיית הברזל, ואני נעזרתי מאוד בטיפות ברזל של שרון קוצר . בכל אופן אין טעם לתת מה שלא טוב לגוף שלו.
יש לך הטלפון שלי?
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

אני יודעת שאני נשמעת פולניה, (טוב, אני באמת חלקית פולניה) אבל כבר התחלתי לדאוג...
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

בשמת, ע"פ האיבחון הסתבר שהוא רגיש לחומרים שהגוף שלו מייצר (חומצות אמינו, כימיה כללית ועוד) וגם לא סופג ברזל. עברנו שני טיפולים עד כה, ובשניהם טופל הברזל, אם כי אין לי מושג עד כמה הצליח. רציתי להתקשר אתמול אחה"צ אבל לא הצלחתי, אני אנסה את אופציית יום שישי... תודה!
She_Dolphin*
הודעות: 9
הצטרפות: 01 אפריל 2005, 14:06

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי She_Dolphin* »

רק רוצה לאחל לכם המון בהצלחה! {@

ולהגיד שאני מאוד מזדהה עם התחושה שעלתה בך כשהוא התחיל את הגן :-)

לא יודעת, אני כבר מזמן הגעתי למסקנה שלכולנו טוב יותר כשחלק מהיום אנחנו לא יחד. אני יודעת שכשקוראים את זה ככה במילים זה נשמע די מחריד, אבל המציאות שלי ושל הילדים שלי מעידה על כך שזו מתנה עבור כולנו.

מבחינתי זה בערך כמו להפסיק את הנקות הלילה כדי שיהיה כוח וחשק להמשיך להניק בטוב במשך היום לתקופה ארוכה נוספת :-]

מאחלת לשניכם ולכל שאר המשפחה שהתקופה הקרובה תהיה טובה ומעצימה.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי בשמת_א* »

אופציית יום שישי
כן, מחר בבוקר אני אהיה בבית, אבל אל תתקשרי לפני תשע וחצי בבוקר... אני הרוסה מהתרוצצויות השבוע ורוצה יום אחד לקום מאוחר... (-:
סוכריה_על_מקל*
הודעות: 11
הצטרפות: 22 פברואר 2005, 12:13

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי סוכריה_על_מקל* »

אהובה שלי -
דף חדש, התחלה חדשה, גן חדש, טפולים חדשים, וילד אחד מקסים ומיוחד לאמא מופלאה ונהדרת.
אמרתי כבר שאני אוהבת אתכם?
רוני_בלוני*
הודעות: 1240
הצטרפות: 10 מאי 2004, 11:42
דף אישי: הדף האישי של רוני_בלוני*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי רוני_בלוני* »

אני מזדהה איתך ממש!!
גם אצלנו הילדה אכלה מזון טחון עד גיל שנתיים (ובמהלך השנתיים הללו לא חשבתי שמשהו לא בסדר בתחום הזה), היו הרבה קשיים אחרים וטיפולים בתחומים אחרים.
אני מקווה שעכשיו הוקל לך בקטע של הגן. יהיה בסדר.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

מקווה שהכל בסדר אצלכם. אני חושבת עליכם כל יום. אצלנו מאז שהפסקתי לעבוד (יענו פוטרתי) ואני בבית עם הקטנציק ישנה התקדמות נהדרת בהמון תחומים ובמיוחד במוצקים. הפסקתי לחלוטין עם מחיות (מידי פעם מפנקת בגרבר פירות - מודה) אולי זה מקרי ופשוט הגיע הזמן ואולי זו באמת הקרבה ותשומת הלב ובעיקר הורדת מכבש הלחצים שלי ממנו. זוכרת שספרתי לך ששחררתי לחלוטין בקטע הזה? די, הבנתי סוף סוף שלקטן יש את הקצב שלו והוא פשוט לא מהיר. הוא באמת לוקח את הזמן שלו בכל דבר ובכל שלב. בזחילה, בישיבה, בהליכה, באכילה ועכשיו כולם משגעים אותי לגבי הדיבור...
נכון שזו הרגשה איומה כאילו אורבים לבנך מאחורי כל פינה? ובכל מקום הבחינות הסמויות והלא סמויות. (אולי אני חשה בזה ביתר שאת כי חמותי גרה מתחתי ואני נעזרת בה הרבה לאחרונה)
חמותי לבני: תגיד "אור". (בני לא אומר מילה) חמותי לחמי: אל תדליק לו את האור עד שיגיד "אור". וכל חמש דקות בממוצע: תגיד "אימא. אי-מא!"
השיא היה אתמול. חמותי: "אל תתני לו חתיכות לפה, בגיל הזה הוא כבר צריך לדעת לקחת ביס ולאכול לבד..."
רק כמה שעות אחר כך, אימי ששמרה עליו במשך היום מספרת: "מישהי שאלה אותי בפארק 'בן כמה הוא?' אז אמרתי לה שהוא בן שנה " ??????????????? בני בן שנה וחצי! נפגעתי וכעסתי. שאלתי אותה אם היא מתביישת במשהו, בו, בהתפתחות שלו?
אני כבר לא מדברת על הטמטום הקבוע בטיפת חלב. אם לא הייתי מחסנת אותו הם לא היו רואים אותי שם. השבוע התפוצצתי עליה. ממש צעקתי ואני חושבת ששמעו אותי בכל התחנה "נמאס לי שכל פעם אתם גורמים לי לצאת מפה בהרגשה שהילד שלי חצי מפגר!" "אם אימא אומרת לך משהו תאמיני לה. אם אני אומרת לך שהוא הולך - אז הוא הולך. אם אני אומרת לך שהוא לא מדבר - אז הוא לא מדבר! " ויצאתי. אין פעם שאני לא יוצאת מטיפת חלב בכעס ומסתובבת בהרגשה קשה שעות ולפעמים ימים.
מיכל_צמות*
הודעות: 1233
הצטרפות: 31 מאי 2003, 21:32
דף אישי: הדף האישי של מיכל_צמות*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מיכל_צמות* »

אין פעם שאני לא יוצאת מטיפת חלב בכעס ומסתובבת בהרגשה קשה שעות ולפעמים ימים.
אני יודעת שזה לא קשור לדף הזה (סליחה מרב א , את מוזמנת למחוק עוד יום-יומיים, רק שאיילת תראה את התגובה), אבל אם זה מה שטיפת חלב גורמת לך - אל תלכי לשם. אפשר או להחליף טיפת חלב - לא חסרות כאלו. אצלנו יש אחות רגישה שמבינה שלא כולם חושבים אותו דבר ומכבדת את מי שמולה. אפשרות נוספת היא לחסן אצל רופא הילדים בקופת החולים שלך. צריך להיות יותר מודעים לחיסונים שאת רוצה ולהיות במעקב על זה, כי הרופא לא יעשה את התזכורות של טיפת חלב, אבל זה עדיף על מה שאת מתארת. חבל. אל תסכימי להיות (ולתת לבנך לחוות) מקום / אנשים שלא מתייחסים בכבוד.
פרי_האהבה*
הודעות: 49
הצטרפות: 11 יולי 2004, 21:28
דף אישי: הדף האישי של פרי_האהבה*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי פרי_האהבה* »

עוקבת, מתעדכנת ואוהבת.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

מישהי שאלה אותי בפארק 'בן כמה הוא?' אז אמרתי לה שהוא בן שנה אני הייתי משתוללת מדבר כזה.
אני יודעת שזה לא קשור לדף הזה אין לי שום בעיה להשאיר.

אנחנו עוברים ימים לא טובים. תקופה קשה מאוד מאוד מאוד. בכל יום אני מהססת אם לכתוב או לא, אבל מעבר לכך שחשבתי שזה ממש עצוב לכתוב עידכון מיואש בדף שנפתח זה עתה באופטימיות (אם כי מאולצת ;-)) , יש דברים שאני לא בטוחה כמה אשמח לקרוא אותם בעוד זמן מה.
בגן נחמד לו מאוד- הוא השתלב, והבכי (הקצרצר) שהיה בפרידה נעלם- הוא כבר לא נצמד בכניסה לגן אלא הולך לבד, כך מדווח אבאשלו.
אבל בבית, הילד הרך, הענוג, המתוק והעדין שהיה לי נעלם. נגוז. יש לי בבית מכונת "לאלא" משוכללת, ואין לי רגע נחת ונועם איתו. כל ההתנהלות בבית רצופה סירובים ומכשולים ומאלצת אותי להיות "רעה" משך כל היום. כל הזמן. כל דבר שצריך לעשות (להתלבש, לנעול נעליים, לצחצח שיניים, אמבטיה, חיתולים וכמובן אוכל- כל הפעולות השגרתיות) הופך להיות מכשול ומקור לכעס. אני כועסת, צועקת, מתנה התניות ומאיימת בסנקציות. הוא גם מצא לעצמו נקודות תורפה ואחרי כמה ימים קלטתי שהוא עושה לי מניפולציות (עם אוכל וחיתולי-קקי). זה מצריך אותי להיות ממש על המישמר. ואני לא מצליחה לייצר שום זמן-יחד איכותי וכיפי. גם כשאני מציעה לעשות XYZ- התשובה היא לאאאאאאאאאאאאאאאא כזה שמביא לי דמעות לעיניים. ולא ככה רציתי להיות. לא כזו אמא. והאמת, גם לא רוצה ילד כזה. רוצה את הילד שלי בחזרה. היום הייתה סיטואציה בה נזכרתי איך היה פעם- הוא בכה כי נבהל ממשהו, ולמשך חצי שעה היה הילד שהיה לי פעם. אמר "כן" (שכחתי כבר איך נשמע כן :-P) והתרפק וחיבק.

חוץ מזה, הדאגות שלי מרקיעות שחקים, אין לי מקום בלב יותר לדאגה, ואם להוסיף על כך, הוא גם לא משתף פעולה כ"כ בטיפולים. יש לו כל מיני התנהגויות מסוימות שגורמות לי לחוש שהוא כאילו נסגר בתוך עצמו. אולי בימים כתיקונם הייתי מתעלמת, אבל אנחנו לא ב"ימים כתיקונם".

אני משננת לעצמי שזו תקופה והיא תעבור, כמו כל התקופות הרעות והקשות (וגם הטובות ;-)). אני רק שואלת את עצמי איזה אבידות היא תגבה איתה.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

אנחנו עוברים ימים לא טובים. תקופה קשה מאוד מאוד מאוד
מרב, אני מתלבטת איך לכתוב זאת מבלי שאשמע יותר מידי מטומטמת או חסרת רגישות אבל בכל זאת... אנסה לתת זווית ראיה קצת שונה.

דווקא אחרי שקראתי את המשך דברייך רווח לי. מדוע? הייתי בטוחה שהמשך דברייך אחרי המשפט הראשון הקשה כל כך יהיה רובו ככולו בנושא האוכל. (משהו בסגנון כיצד הוא מרעיב עצמו בגן חלילה וישנה נסיגה קשה וכו'.)
אולם! מקריאת המשך דבריך, אני תוהה ביני לבינך , באם קראתי אולי בעצם התנהגות אופיינית לחלוטין לילד בגיל הזה? "התנהגות נורמאלית". אולי אפילו התנהגות שהגיע קצת מאוחר יותר מהרגיל? האם מה שאת חווה כרגע אינו מה שאלפי אימהות חוות עם ילדיהן סביב גיל שנתיים פלוס?
מכיוון שבני יותר קטן, איני שם עדיין לתרום מנסיוני האישי, אבל אני בהחלט מוצאת את עצמי כבר היום לעיתים קרבות והולכות מול מלאכי הקטן על סף איבוד שליטה מעצבים. (התפרצתי לא פעם כבר בצרחות אימים מולו, כי מה כבר עוד אפשר לעשות כשהוא מתעקש להתעסק עם חשמל או עם ברז המים החמים וכו'? אני כבר לא מדברת על הסיוט שאני חווה כל פעם שאני צריכה לחתל אותו)
מכיוון שברור שהממזר הקטן בהחלט כבר מבין מה מותר ומה אסור (דברים מסויימים לפחות) התסכול גובר שבעתיים וכמובן נלקח באופן אישי. "למה עלי, אימא שלו שמשקיעה בו יותר מכולם מהרגע שהוא נולד, הוא "לא שם קצוץ" ואחרים (כמו אבא כמובן) לא סופגים את זה, להיפך, אליהם הוא קשוב יותר."
אני יכולה לשתף אותך מחוויה קשה שלי עם בני, אבל יום אחד מחוץ לבית באחד הקניונים, עברתי איתו כזה סיוט באחת החנויות ואחר כך עם ההחתלה (לא חשובים כרגע הפרטים) שפרצתי בבכי הסטרי עוד בקניון ולא הפסקתי כל הדרך הביתה, נסיעה של 20 דקות לפחות :-) והמשכתי בבית עצמו. בעלי סגר לי את הטלפון כי הוא לא הבין אף מילה ממה שניסיתי לספר לו, עד כדי כך הייתי נסערת. ממש התמוטטתי. אני חושבת שרק אימא לאימא יכולה להבין את זה.

חוץ מזה, הדאגות שלי מרקיעות שחקים, אין לי מקום בלב יותר לדאגה
האם ייתכן שמה שאת חווה כרגע עם איתם מועצם באיזשהו אופן על ידך/על ידו עקב כל נושא האוכל? האם איתם מבצע יותר מניפולציות לך כי הוא יודע "את הנקודות החלשות"? וגם האם ייתכן שאת מעצימה דברים מתוך הפרשנות שאת נותנת להם, מתוך הבעיות שבנושא האוכל? לא בטוחה שאני מצליחה להסביר את עצמי.
אבל בכל מקרה, זהו משהו מאוד אופייני לקטנים להעמיד במבחן שוב ושוב דווקא את מי שנמצא בחברתם את מרבית הזמן ולכאורע מכיר אותם הכי טוב.

או. קיי. אז מה את יכולה לעשות? להמשיך להתייעץ, לקרוא, לשאול, אבל אולי יותר מתוך התייחסות "רגילה" לאיתם. שוב, מה כוונתי? קשה לך למשל במיוחד עם נושא חוסר שיתוף הפעולה בטיפולים? אל תתני לזה פרשנות מיוחדת. זהו רק עוד מקום בו הוא עושה"דווקא".

איך הוא בגן? בטח מלאך.

אני נותנת פסיכולוגיה בגרוש ותמיד את יכולה לא להתייחס


אני רק שואלת את עצמי איזה אבידות היא תגבה איתה.
כל חיינו נשאל את עצמנו את זה. בכל דבר שאנחנו עושות ולא עושות אנחנו שואלות את עצמנו כיצד זה משפיע עליהם, כיצד זה מעצב אותם. זו תמצית ההורות בעצם לא?

בכל יום אני מהססת אם לכתוב או לא, אבל מעבר לכך שחשבתי שזה ממש עצוב לכתוב עידכון מיואש בדף שנפתח זה עתה באופטימיות (אם כי מאולצת ) , יש דברים שאני לא בטוחה כמה אשמח לקרוא אותם בעוד זמן מה.
הדף שלך, את חייבת למישהו אופטימיות? השאלה היא באם את מוצאת שהכתיבה מעט מסייעת לראות דברים בזוית שונה, ואולי סתם עוזרת לתת פורקן. גם זה חשוב. בגלל זה רובנו כותבות באתר הזה לא?
(הגיע הזמן שאלמד לעשות את הסימן עם החיבוק)
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי נועה_בר* »

(()) נשמע ממש קשה כרגע.
מקווה שתגיעו במהרה לפתרון ולאיזון.

<עוקבת>
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

יהיה רובו ככולו בנושא האוכל דווקא מהבחינה הזו אין בעיה, אני הרפיתי לחלוטין, אם כי גיליתי מניפולציה קלה שהוא החל לעשות ועצרתי אותה במועד (חצי שעה-שעה אחרי א"צ בגן הוא היה מתחיל לילל שהוא רוצה לאכול, אבל כשהושבתי אותו מול שולחן לא נגע ולא טעם).

התנהגות שהגיע קצת מאוחר יותר מהרגיל בהחלט. מאוחר מאוד, ועד שזה הגיע הוא היה די מלאך, לכן אולי השוק שלי. זה התגלגל כ"כ מהר שלא הרגשתי איך התחלף לי הילד.

שפרצתי בבכי הסטרי עוד בקניון ולא הפסקתי כל הדרך הביתה, נסיעה של 20 דקות לפחות בטח שאני מבינה, ומרוב שאני מבינה בא לי לבכות גם בשבילך. איך זה מוציא מאיתנו כ"כ הרבה אמוציות, אנרגיות ודמעות?

האם ייתכן שמה שאת חווה כרגע עם איתם מועצם באיזשהו אופן על ידך/על ידו עקב כל נושא האוכל?_ יכול להיות. תראי, אני מאמינה שהוא עכשיו בתקופת דריכה במקום, שלא לומר נסיגה, מבחינת דיבור ותקשורתיות (וכמובן מבחינת ההתנהגות). גם כשאני לוקחת את כל ההסברים ההגיוניים, כולל זה שמדי פעם דורכים במקום ע"מ לזנק אח"כ קדימה- אני מודאגת, כי יש לו עיכוב התפתחותי קל, וכאשר הוא דורך במקום או אפילו נסוג- אני מתה מדאגה ופחד. הפחד הכי גדול שלי- שאי אפשר יהיה להגיע אליו, הרי גם כך הוא ילד סגור ומופנם. _לא בטוחה שאני מצליחה להסביר את עצמי אני חושבת שהבנתי.

איך הוא בגן? בטח מלאך ילד רגיל. גם שם הן זוכות לשמוע ממנו לא, אבל ברור שבתדירות פחותה, ויש לו הרבה פחות הזדמנויות לומר...

בכל דבר שאנחנו עושות ולא עושות אנחנו שואלות את עצמנו כיצד זה משפיע עליהם נכון. אני יודעת. אבל אני נושאת עימי "כוויות" בענין ההורות, ומי שנכוונה ברותחין- נזהר גם בצוננין.

הדף שלך, את חייבת למישהו אופטימיות? לעצמי ;-)

ותודה לך, אני מתרגשת מכך שמי שאינו מכיר אותי כותב לי דברים כ"כ חמים מהלב, או לפחות עוקב (גם את נועה :-))

ורק אוסיף, שעדיין יש לא מעט מאבקים, אבל השבוע הקשה מאוד מאוד הזה וההתעקשות שלי (גם במחיר של הפעלת כוח והרבה דמעות מצידו) הביאו להקלת מה. עכשיו כשאני שואלת אם הוא רוצה לצחצח שיניים בכוח או בנועם (סוכריה שלי, נשיקה) הוא בד"כ פותח פה. סדנת שינה מזורזת ולא קלה שהתחלתי בדיוק לפני שבוע מתחילה, לאט, לשאת פירות (ההרדמות בבית הפכו לסיוט-סיוט-סיוט. ההרדמות של שניהם, בעיקר של איתם, גזלו ממני את שארית הכוחות ומעט הזמן שעוד נותר לי בערב).
ובנוסף, השבוע אפגש עם הפסיכולוגית מהמכון להתפתחות הילד. שושי (הקלינאית תקשורת מהפרעות אכילה) לחצה עלי כבר לפני חודשיים לפנות אליה לשיחה ואולי לכמה פגישות. דחיתי את זה עד שכמעט התמוטטתי (זה היה קצת אחרי שהחלטתי על גן). ניפגשנו פעם אחת ודיברנו, והיא הציעה שניפגש. מקוה לעבד איתה את כל הרגשות המבולבלים והקשים ואולי גם לקבל כמה תובנות ועצות.

ומחר אני מתחילה ללמוד!
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי נועה_בר* »

בהצלחה בכל התחומים :-)
סוכריה_על_מקל*
הודעות: 11
הצטרפות: 22 פברואר 2005, 12:13

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי סוכריה_על_מקל* »

נשיקה בחזרה.
ועוד פטנט שאני לא בטוחה שחלקתי איתך - לא לשאול כל כך הרבה. אני כבר פחות שואלת אם הוא רוצה לבוא לאמבטיה, אני מודיעה שכשהשעון יצלצל (=הטיימר האדום שקניתי לי ב-20 ש"ח...) הוא ירוץ לאמבטיה. או יבוא להתלבש. או ילך למיטה. עם השעון הוא לא יכול להתווכח ולהתמקח, כשנשמע הצלצול הילד עוזב הכל ורץ כאילו חייו תלויים בזה. אולי?...

אוהבת אותך עד מאוד מאוד.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

לא לשאול כל כך הרבה את זה כבר למדתי משושי. מצד שני, הוא למד להגיד "לא" גם כשאני מודיעה "עכשיו הולכים לאמבטיה".
הוא ירוץ לאמבטיה. את יודעת הרי שהוא לא רץ לשום מקום :-D
עם השעון הוא לא יכול להתווכח ולהתמקח תתפלאי ;-)

חזרנו עכשיו מעוד טיפול אייפק (הרביעי במספר). עדי טיפל בחומצות אמינו וחלבון ביצה. מה שמצחיק אותי זה שעדי מבקש לא לאכול מוצרי חלב/מזון מתוק ביממה הקרובה לאחר הטיפול. צחוק הגורל...
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

הפסיכולוגית מהמכון להתפתחות הילד
האם זהו המכון להתפתחות הילד שנמצא ביפו של קופת חולים מכבי? אני הייתי שם פעם אצל ראש המכון באיזה אבחונון ומאוד מאוד התרשמתי לטובה מהמקום והגישה.

אבל השבוע הקשה מאוד מאוד הזה וההתעקשות שלי
כל כך מבינה. לפעמים אין ברירה ושום דבר, אבל שום דבר שאנחנו מנסות בטוב בנועם בעידוד, פשוט כלום לא עוזר. אני התפוצצתי לפני יומיים, (כרגיל בעקבות השתוללות מטורפת ללא כל סיבה בהחתלה וזריקה של כול הגוף בקשת אחורה- תרגיל חדש ומיוחד רק בשביל אימא), אבל הפעם סרבתי לקרוא לזה "איבוד שליטה" שלי ולא הסכמתי עם עצמי להרגיש אשמה ורע אחר כך. ממש אמרתי לעצמי "אני לא מרגישה עכשיו רע! אני לא ארגיש אשמה!"
לא להאמין, אבל אני חושבת שהפעם לשם שינוי זה קצת נקלט, שגם לאימא לפעמים נמאס לחלוטין מהתרגילים.
מחזקת אותך ומחבקת כרגיל
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

האם זהו המכון להתפתחות הילד שנמצא ביפו של קופת חולים מכבי לא. אני טופלתי שם כילדה, אבל אנחנו לא מטופלים במכבי.
איריתי*
הודעות: 2
הצטרפות: 16 אוקטובר 2005, 19:38

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איריתי* »

הי מרבוש,
טוב, לפחות דרך הדף הזה אני "עוקבת" אחרייך. תתפלאי, אבל גם לי יש ה-ר-ב-ה ימים- למעשה כמעט כל יום בזמן האחרון- שנמאס לי מההימצאות שלי עם הבנים. לפעמים שניהם או אחד מהם ממש ממש מרגיזים. מייללים, מייבבים, בוכים, באים בדרישות, קוראים תיגר על ההחלטות שלי. מי אמר שקל לגדל ילדים?. בזמן האחרון- אני פשוט סופרת את השעות עד שילכו כבר לישון ואני אוכל לנוח מעוד יום מעיק ומכביד. אז תתעודדי...כולנו עוברות את השלבים הקשים האלה בצורה זו או אחרת....
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

הודעה משמחת: החייזרים שחטפו את הילד שלי לארץ הלא-לא החזירו לי את הילד!! איזה כיף לקבל את הילד המוכר והמתוק שלי בחזרה!! מדי פעם הם קופצים עליו ומשתלטים לכמה דקות, אבל אני לא מוותרת ובסופו של דבר הוא חוזר אלי :-) ובמילים אחרות, זו הייתה תקופה נוראית, מייאשת, מתישה, מדכאת. אבל עכשיו הרבה יותר קל, יש עם מי לדבר, ואפילו סדנת השינה נושאת פירות. לא ייאמן איך רק לפני שבועיים-שלושה זה היה סיוט שאין כדוגמתו ושיעבוד מוחלט של מעט הערב שעוד נשאר לי ולבנזוגי. עכשיו אני מרדימה את התינוק תוך דקות ספורות ובקלות, ואחריו איתם נכנס למיטה, סיפור, נשיקה ומפעילים לו מוזיקה (מעין מובייל תינוקות שמקרין תמונות על הקיר), באים כ 10 דקות להפעיל מחדש עד שהילד ישן. הללויה.
ממשיכים עם האייפק- בשבוע שעבר טופלו חומצות אמינו+חלבון ביצה, השבוע טופלו סוכרים.

ואפשר להגיד אפילו הודעות משמחות: יש שיפור מדהים עם הדיבור. קודם כל אני שודרגתי ל "אי-מא" (במקום מאאאאאא), ונוספה לו ש' בתחילת מילה (אונה הפך לשמונה, פם הפך לשם ועוד). מעבר לזה הוא שולף מדי פעם משפטים שמדהימים אותנו. עדיין מאוד משובש, אבל לאט לאט...
טלי2*
הודעות: 6
הצטרפות: 25 אוגוסט 2005, 22:36

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי טלי2* »

מאחר ואנחנו לא מגיעות לדיבור לאחרונה, לפחות הצלחתי לקרוא ממך קצת כאן ולהתעדכן,
אז הגעתי כשכבר הקשה ביותר מאחרוייך, או שכך לפחות נשמע,
שמחתי שההודעה של היום כזו אופטימית ומשמחת, שאיתם חזר לעצמו, ואת יכולה קצת לחזור לעצמך.
אוהבת אותך על מי שאת, על הכנות, על ההתחבטויות והשאלות שאת מעיזה להישיר להן מבט ולשאול.
איתם עוד יפתיע את כולנו כנראה, בינתיים התחשוה שלי היא שבכל פעם שנראה שאנחנו כבר מבינים משהו , הוא מראה לנו שבעצם לא ממש הבנו ומפתיע.
שרק ימשיך המצב וייטיב.
חיבוק מתגעגע.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

בעקבות ברונכיט של בני התינוק (אולי כבר אקרא לו קורן ודי ;-)) וגם של איתם- הגעתי להומאופטית. קורן יצא מהמחלה עם טיפול הומאופטי, ואני שלא התלהבתי מהומאופטיה- נשביתי. בגלל אותה מחלה ומתוך רצון לשמור את ילדי בריאים למשך החורף- בעיקר כשאיתם מן הסתם יביא עוד דרעקים שונים מהגן, החלטתי לתת לאיתם טיפול הומאופטי לחיזוק המערכת החיסונית- זו הייתה המטרה.
היא בחורה מקסימה, עדינה, רגישה. עשתה לו איבחון. סיפרתי הכל, כולל הכל. בתום האיבחון אמרה שאם תמצא את התרופה המתאימה, זה ישפיע על הכל, כולל כל ההתנגדויות, כולל גמילה מחיתולים, כולל מערכת העיכול. ביקשתי שלא "תבטיח" הבטחות, כי אני לא רוצה לתלות תקוות ולהתאכזב, ודבקתי במטרה הראשונית לשמה הגעתי.
מקץ שבוע הגענו לקבל את התרופה. זה היה ביום רביעי האחרון. היא המיסה את הכדור במעט מיים, אני ביקשתי פלצבו (יש לה :-)) במעט מיים. שתינו את התרופה "כדי להיות בריאים כל החורף ולא להשתעל". איתם קיבל פרס קטן. נסענו הביתה.

יום למחרת, ארוחת ערב. איתם מול השולחן עם היוגורט והגבינה, קורן בכיסא האוכל. מאחר ונואשתי מאוכל התינוקות לקורן- הוא לא גילה שום ענין ואף סרב, נתתי לו להתלקק מהצלחת שלי, תבשיל בשר עם אורז וגרגרי חומוס. פיזרתי אורז על המגש ונתתי לו כפיות עם הרוטב.
פתאום איתם אומר- "דַנַנִי" (גם אני). שמתי על הכפית כמה גרגרי אורז ומעט רוטב ונתתי לידיו, ציפיתי שייתן לקורן, שיניח לידו, שיחזיר לי, שישפוך את זה על המפה. הילד החזיק את הכפית ובלי להתבלבל או למצמץ הכניס אותה לפיו :-0. שבריר שניה אח"כ האורז מצא את דרכו החוצה, אבל אני נשארתי המומה.

היום, יום שישי. ארוחת ערב והדלקת נרות עם סבתא. יושבים סביב השולחן, על השולחן צלחת לביבות גבינה מתוקות, אני ואישי מחסלים אט אט. איתם הצביע על לביבה. חתכתי חתיכה קטנטנה. הוא לקח והכניס לפה. שלושה מבוגרים עצרו את הנשימה מסביב לשולחן. לא, הוא לא אכל אותה, מיד ירק. אבל משהו קורה פה, ללא שום ספק. אני בציפיה דרוכה לבאות.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

החייזרים שחטפו את הילד שלי לארץ הלא-לא החזירו לי את הילד!!
בטח, חוכמה גדולה. הם חטפו את שלי עכשיו.


אבל משהו קורה פה, ללא שום ספק
אני מחזיקה אצבעות. תמשיכו לשחק אותה אדישים, כאילו לא מעניין אתכם בכלל מה הוא יעשה. יש לי הרגשה שבסוף משהו יזוז. ייקח עוד זמן אבל בסוף לאט לאט זה יזוז.
פרי_האהבה*
הודעות: 49
הצטרפות: 11 יולי 2004, 21:28
דף אישי: הדף האישי של פרי_האהבה*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי פרי_האהבה* »

מרבי,
גם אני עצרתי את הנשימה למקרא השורות שכתבת.
גם אני בציפיה דרוכה ומצפה לבאות (מקווה שבשורות טובות).
ואני בכלל לא מזלזלת בהומאופתיה למרות אכזבתי מההומיאופתית שלי.
אם תוכלי לשלוח לי במייל או בדף הבית את פרטיה אשמח מאוד (וגם את המתכון של פשטידת הברוקולי) :-)

נשיקות ותמשיכי לעדכן.
סוכריה_על_מקל*
הודעות: 11
הצטרפות: 22 פברואר 2005, 12:13

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי סוכריה_על_מקל* »

וככה אני צריכה לשמוע על זה???
מרבי, זה גדול! זה ענק! ועוד מיוזמתו לגמרי!

את באמת מקשרת את זה להומאופתיה?
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

את באמת מקשרת את זה להומאופתיה? לחלוטין כן. דבר כזה, שמעולם לא קרה, בסמיכות כזו לנתינת התרופה וברצף כזה? אני לא רואה שום אפשרות אחרת. דיברתי איתה גם היום ואחרי שגמרה להתרגש סיפרה לי שכאשר חיפשה לו את התרופה, בעיקר ענין האוכל עמד לנגד עיניה.

אתמול היה לנו טיפול אייפק. סיפרתי לעדי על הנס הקטן. בפעם הראשונה מאז תחילת הטיפולים שהוא עשה לו טיפול רגשי. זה היה טיפול מאווווד ארוך, ואיתם היה מדהים שבמדהימים, ישב בשקט, נשען עלי והקשיב לשלל הספרים שהקראתי לו בעוד המטפלות ממסג'ות לו במכשיר מיוחד כל מיני נקודות בכפות הרגליים, בכפות הידיים וסמוך לעיניים. הן היו בשוק מהסבלנות ושיתוף הפעולה שלו. גם אני. הטיפול נעשה כאשר על גופו היה פתק שאני כתבתי ועליו כתוב "אני רוצה לאכול מזון חצי קשה", והפתק הזה צריך להישאר על גופו משך שבוע ימים, עד הטיפול הבא.
אחרי הטיפול הלכנו כהרגלינו לאכול גלידה, לראשונה אכל וניל עם פצפוצי שוקולד (הדגש על הפצפוצים כמובן).

מצד אחד אני כבר מריצה סרטים בראש, דמעות התרגשות, הודעות, חגיגות (לא ייאמן לאיזה פרטים הגעתי, זה פשוט פאתטי), ומצד שני אני כ"כ מפחדת להתאכזב, כל כך מפחדת ליפול שאני לא מוכנה לחשוב על זה. קצת כמו בהמתנה לבטא לאחר טיפול IVF, כל סימן קטן הוא "אות ומופת" ורמז לבאות.
מיצי_החתולה*
הודעות: 2041
הצטרפות: 21 פברואר 2005, 22:27
דף אישי: הדף האישי של מיצי_החתולה*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מיצי_החתולה* »

<עוקבת>
<מחזיקה אצבעות>
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

ומצד שני אני כ"כ מפחדת להתאכזב, כל כך מפחדת ליפול שאני לא מוכנה לחשוב על זה
אל תחשבי על זה בצורה כזאת. יכול להיות שתהיה גם נסיגה לתקופה. לעיתים קרובות בטיפולים אלטרנטיביים שונים בניהם הומופטיה זה דווקא נחשב סימן טוב ואות לבאות.
יש לי מן הרגשת בטן חזקה שייתכן שאיתם עובר איזה שלב התפתחותי, משהו גם שקורה אחרי שהחייזרים החזירו אותו :-) הכל ביחד. אח קטן שעובר למוצקים - גן - תקופת לא לא... הכל ביחד.
אני מאוד מזדהה איתך עם הקטע של הכניס לפה וירק, הבן שלי עוד עושה את זה המון ובעבר הוא עשה את ממש לכל מזון מוצק, זה מאוד הלחיץ אותי. שיגע אותי למה הוא לא לועס? לא מנסה אפילו לבלוע? אז קחי בחשבון שזו התקדמות אכן גדולה אבל זה בהחלט יכול לקחת עוד חודשים.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

יכול להיות שתהיה גם נסיגה לתקופה כן, ההומאופטית היום אמרה לי שסביר להניח שיהיו עליות ומורדות.
שייתכן שאיתם עובר איזה שלב התפתחותי אולי החייזרים עדיין שולטים עליו בשלטרחוק :-P
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי נועה_בר* »

גם אני עוקבת, ומחזיקה אצבעות @}
אמא_אינקובטור*
הודעות: 1236
הצטרפות: 19 יוני 2003, 13:58
דף אישי: הדף האישי של אמא_אינקובטור*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי אמא_אינקובטור* »

מחזיקה לך - מחזיקה לך - מחזיקה לך - מחזיקה לך!!!!
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי בשמת_א* »

וואו, קראתי בנשימה עצורה.
ובהתרגשות.
ואני חושבת שגם האייפק השפיע על הקליטה של הטיפול ההומיאופתי.
(אה, לזה עדי התכוון כשהוא אמר שהיום מלא בשורות טובות... גם אצלנו שני הילדים נמדדו ונשקלו השבוע, ושניהם שוברים עקומות כלפי מעלה בצורה ברורה, ושי שלי הגיע לראשונה לעקומות אחרי שהיה "מתחת לכל העקומות" יותר משנתיים... השנה מתחילה טוב, מה?).
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

ושי שלי הגיע לראשונה לעקומות אחרי שהיה "מתחת לכל העקומות כל הכבוד! למרות שאני חייבת לציין שממה שראיתי אז הוא לא היה נראה כ"כ קטן. שימשיך כך!
She_Dolphin*
הודעות: 9
הצטרפות: 01 אפריל 2005, 14:06

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי She_Dolphin* »

היי, מרב.

קראתי את סיפורך על מה שקרה בעקבות הטיפול ההומיאופאטי, והתרגשתי ושמחתי מאוד.

מהנסיון שלנו עם שירה - הכנסת אוכל לפה ויריקתו הוא שלב מאוד משמעותי בהתקדמות. ככה בדיוק היא התחילה! אני מאוד מזדהה עם עצירת הנשימה וההתרגשות בעקבות המהלך, אני ממש זוכרת את זה בגוף שלי. כשהיא הסכימה להכניס אוכל לפה הייתי כל כך מאושרת שממש לא היה לי אכפת שהיא יורקת אותו. אני חושבת שה"משחק" של יריקת האוכל הוא משמעותי כי הוא מבהיר לכל הרגישים האלה שגם כשהם מכניסים אוכל לפה עדיין יש להם אפשרות לשלוט על מה שקורה איתו ואחרי שהם "נרגעים" הם יכולים להמשיך הלאה ולנסות לעשות איתו עוד דברים, כמו ללעוס ואפילו לאפשר לו להגיע אל פתח בית הבליעה.

מאחלת לכם שימשיך ככה, ושמחה מאוד ללמוד ממך על האפיק החדש בתחום - הומיאופאטיה.

גלית.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

הכנסת אוכל לפה ויריקתו הוא שלב מאוד משמעותי בהתקדמות.
הלוואי והייתי יודעת את זה קודם. אבל עדיף מאוחר. כל כך הרבה פעמים כעסתי וזעמתי על הקטן. המצפון האימהי כל כך מייסר אותי על כל השגיאות ואי ההבנות והתסכולים.
עכשיו אולי ארגע קצת כי הוא עדיין עושה זאת לעיתים קרובות. תודה לך.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

הכנסת אוכל לפה ויריקתו הוא שלב מאוד משמעותי בהתקדמות אני יודעת. אני כ"כ מודעת, שאין סיכוי שזה יקרה בלי שכל האנטנות שלי ירטטו. הלוואי והיינו שם, אני מבטיחה לך שהייתי נרגעת מאוד. אבל לצערי שום דבר דומה לא קרה מאז.
She_Dolphin*
הודעות: 9
הצטרפות: 01 אפריל 2005, 14:06

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי She_Dolphin* »

אבל לצערי שום דבר דומה לא קרה מאז

זה עדיין תהליך מאוד איטי. גם אצלנו השינוי לא קרה מיידית. זה התחיל מיריקות רנדומליות פה ושם והתקדם לאט לאט.

אני מבינה את הדאגה וחוסר השקט והרצון ש... די כבר, רוצים להגיע לשם...
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

חזרנו מהאייפק. איזה טיפול קשה שזה היה. עדי טיפל בבסיס, אנזימים ואנזימי קיבה. בשלב השאלות והאיבחון היה בסדר גמור, אבל מרגע שנכנסנו לחדר לטיפול- איתם יצא מאיפוס. לא שיתף פעולה, התפתל וסרב לכל הצעה. באיזשהו שלב ירד לריצפה, התחיל לבכות. בהתחלה ניסיתי במתק שפתיים, אח"כ ב"אם לא.. אז", אח"כ הצעתי חיבוק וכשניסיתי להחזיק אותו הוא התפרק לגמרי. מהשלב הזה הוא פשוט נשכב על הריצפה, השתולל, התפתל, דחף אותי ובכה בטירוף- מעולם לא ראיתי אותו ככה. בינתיים האסיסטנטית עשתה את הטיפול עלי כי אפסו הסיכויים לשיתוף פעולה. היא אמרה שזה כנראה מהטיפול, שהוא מגיב אליו חזק, ועדי אמר אח"כ שזה כנראה מאיים עליו- אני נקרעת בין הרצון להאמין לכך לבין הסקפטיות, אבל באמת שמעולם הוא לא התנהג כך. כשהטיפול הסתיים והיה צריך להמתין 15 דקות, נשכבתי לידו על הריצפה בלי לגעת בו (כי הוא פשוט לא נתן לי). תוך כמה דקות שכך הבכי והוא התגלגל כדי להתכרבל בחיקי ומיד התרומם וקם, הושיט לי יד ומשך אותי לישיבה ונכנס לתוך החיבוק שלי. ככה 10 דקות.
הלב שלי בכה, כמה קושי, כאב ובלבול יצא ממנו :'(
טלי2*
הודעות: 6
הצטרפות: 25 אוגוסט 2005, 22:36

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי טלי2* »

שמחתי לשמוע על ההתפתחויות המרגשות של תחילת השנה האזרחית, הלוואי שיהיה להן המשך.
אני רק חייבת לכתוב לך משהו על ההתנהגות שלו בטיפול האייפק האחרון. אולי היא באמת נבעה מהטיפול, אבל כדאי לזכור שישנן גם התנהגויות כאלו שמופיעות בדיוק בגילאים הללו (אני מרשה לעצמי להיות קצת ספקטית...), ולראיה לפני יומיים גם אנחנו חווינו פעם ראשונה שבה מצאתי את עצמי אוחזת את הילד העדין שלי כשהוא משתולל, צורח ומתפתל, אחר כך בוכה ונרגע. אני תליתי את זה דווקא בדברים אחרים , אבל צריך גם לזכור שיש מצבי רוח של הגיל, ויש כעסים שבאים לידי ביטוי בגילאים האלה גם באופן גופני, ולאור הסבלנות המדהימה שאיתם גילה לטיפול בפעם הקודמת, נראה לי שמותר לו לפעמים גם לכעוס ולא לרצות את הטיפול .
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

נראה לי שמותר לו לפעמים גם לכעוס ולא לרצות את הטיפול בהחלט, והיו גם היו פעמים שהוא לא ישב בסבלנות אין קץ, אבל התגובה היום הייתה מאוד קיצונית, ולא פרופורציונלית לסיטואציה, ובוודאי לא אופיינית לאיתם (והיו לו התפרצויות בכי וכעסים, אבל זה לא התקרב למה שהיה היום)
טלי*
הודעות: 566
הצטרפות: 13 מאי 2002, 13:40

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי טלי* »

מאד מסקרנת אותי סדנת השינה שציינת - אנא אנא אנא פרטי, נמקי......
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

התכונת לאיתם? בכל אופן, כיוון שזה לא "נושא" הדף את מוזמנת לפנות אלי במייל: avi a שטרודל bigfoot נקודה com
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

אתמול הוא ביקש חתיכה של גבינה צפתית, עשה כאילו הוא אוכל ממנה בכפית (אבל לא היה כלום על הכפית), ולאחר מכן ביקש כפית מהמיים של הגבינה, ואח"כ עוד כפית (המיים מלוחים, אני חושבת שזו פעם ראשונה שבא מלוח אל פיו).
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי בשמת_א* »

בינתיים האסיסטנטית עשתה את הטיפול עלי כי אפסו הסיכויים לשיתוף פעולה. היא אמרה שזה כנראה מהטיפול, שהוא מגיב אליו חזק
אכן קרה גם לנו.
כל פעם שהופיעו שצריך היה לעשות טיפול רגשי שנגע בנקודות מסוימות, מרגע שנגעו בהן - איזו השתוללות! לא הכרתי את הילד!
לי היה ברור שזה קושי עם המקום שהטיפול נוגע בו. וגם אנחנו עשינו עלי. ולאחרונה גילינו פטנט: הוא מוכן לשבת יפה ולקבל טיפול כי הוא רוצה את ה"פרסים" הקטנים שיש לעדי עכשיו (קישקושים קטנים).

שממה שראיתי אז הוא לא היה נראה כ"כ קטן
כי הכל יחסי - הוא קטן מאוד יחסית לילד בן שלוש וארבעה חודשים...
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

כי הוא רוצה את ה"פרסים" הקטנים שיש לעדי עכשיו וואללה? יש לו? אני אדרוש גם :-) זה בהחלט ישפר את היחס...
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

אתמול הוא ביקש חתיכה של גבינה צפתית
משהו זז. טיפ טיפה אבל משהו בכל זאת. הנה כבר טיפה סקרנות לגבי אוכל שלא היתה בעבר. אני זוכרת שכתבת בדף הקודם שהוא פשוט אדיש. והנה פתאום אפילו לביבה מעניינת אותו.
אבל באמת שמעולם הוא לא התנהג כך
מי יודע מה עובר להם בראש ועליהם? הרי הם מסתורין אחד גדול שכל יום משתנה. ולא נשכח את החייזרים... :-)
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי בשמת_א* »

וואללה? יש לו?
ממש חדש. ועובד!
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

ביום רביעי השבוע ביקש לטעום חומוס (בכריך שהכנתי ונתתי לאחיו לטעום). עשה פרצוף של "מה זו הזוועה הזו???" והוציא את זה החוצה עם הלשון שלו...

אבל רציתי לכתוב בעצם על משהו אחר. על החלומות והציפיות והתיכנונים. מה יהיה כשיתחיל לאכול. איך אני אודיע את זה, למי אספר ראשון, ואיך אודה לכל האנשים והמטפלים שלקחו חלק והכירו אותו, כולל כאלו שכבר סיימו מזמן לטפל בו. איך אלך אליהם אחד אחד, להודות ולהתרגש, ומה אכתוב במכתבי התודה. ומה אקנה לו, לכבוד המאורע, ואולי בכלל נצניע את הכל, ולא נעשה חגיגה גדולה. ומתי זה יקרה, ואולי בכלל כל זה יתמוסס ולא יקרה ויתחיל בביס אחד מיתולוגי ונחשק, אלא יקרה כ"כ לאט, כמו שהרוח חוצבת בסלעים ובכלל לא נרגיש כשזה יקרה, כי הציפיה והתקווה ישחקו אותנו לעפר דק. האם זה יכול להיות בכלל? ואולי בכלל לא לצפות ולא לרצות, כי זה יגיע כשלא אהיה מוכנה?

ולפעמים, לפני שאני נרדמת, אני עוצמת עיניים ומדמיינת אותו אוכל. סתם אוכל, לא "סטייקים" ו"שניצל" וכל מיני הבטחות ומיתוסים של אנשים. ממש סתם אוכל. אני מדמיינת איך זה קורה בפעם הראשונה, ואיך אני רואה את זה, לפעמים בהיחבא, לפעמים בגלוי. לפעמים אנחנו עם חברים, לפעמים רק בחיק המשפחה. אני מדמיינת את הטעימה הראשונה שלו, המהוססת, ואת הושטת היד והניסיון השני. ואת הלעיסה. ואת פניו- מופתע, מתעניין, מרוכז מאוד.
ואני מדמיינת את התחושה שלי, את תחושת חוסר האימון, ואת האושר, האושר שמציף, וחושבת לעצמי איך אגיב, האם אקפוץ וארקוד ואצהל, או שלא ארצה להבהילו ולהרתיעו ורק אשלח מבט מעודד לעברו, ואולי אעלם כדי שלא יראה שאני רואה.. והחברות שלי יתבוננו נדהמות, ואולי בכלל יצטרכו לבוא ולתמוך אותו כי אהיה עם פיק ברכיים. ואני מדמיינת את הדמעות שאבכה, הרי ברור שאבכה, ואז אני מרגישה אותן במציאות, זולגות לי על הלחיים, וממהרת להפסיק להזות ולחלום לפני שאתפרץ בבכי גדול יותר.
סוכריה_על_מקל*
הודעות: 11
הצטרפות: 22 פברואר 2005, 12:13

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי סוכריה_על_מקל* »

אני בוכה רק מלקרוא את זה. בוכה ומצומררת.
ונרגשת מאוד שאת כבר מרשה לעצמך להאמין.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

ביום רביעי השבוע ביקש לטעום חומוס
ואני אתרכז במשפט הזה. זה המון!!!
מרב יקרה, הבן שלי כבר כמעט בן שנתיים, אין שום בעיה, הכול בסדר אבל הכל הולך איתו כל כך לאט! הוא עדיין שותה המון סימילאק והמוצקים היחידים שהוא אוכל הם לחם, גבינה לבנה/מעדנים מלבי :-), מחית פירות - לעיתים פירות בחתיכות, קצת פסטה לפעמים וזהו!!! שום דבר אחר טרי או מבושל. וזה כמובן לא באותו יום. ימים שלמים שהוא לא אוכל כלום מלבד סימילאק ושתי כפיות גבינה. והוא עדיין מסרב לטעום שום דבר אחר ועדיין יורק המון דברים אחרי שהוא מכניס לפה. (האיטיות אצלו היא לא רק בנושא התזונה אלא בעוד הרבה מישורים)
לכן אני כל כך מבינה את התסכול הזה. זה יקרה, אבל לאט לאט. עוד טעימה ועוד יריקה ועוד יריקה והחזקה בפה...
ממשיכה לחזק אותך ולעקוב ולהזכיר לך להמשיך "לשחק אותה אדישה".
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

מרב, האם היית מעוניינת לשמוע על מטפל אלטרנטיבי נוסף? מלבד היותו הומופאת (שדווקא מיזה אני לא מתלהבת במיוחד) הוא מטפל מאוד מוצלח בעוד שיטות, לי באופן אישי הוא עזר מאוד בעבר לפתור בעיה רפואית במקום שאחרים לא הצליחו. אם תרצי לשמוע יותר אשמח לדבר איתך. הוא מקבל בתל אביב

מקווה שהכול מלבד זה בסדר אצלכם.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

איילת, תודה- בהחלט מעוניינת. הדברים שלך נופלים בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון .

כבר שבוע אני מהרהרת לי הרהורים (נוגים, יש לומר) על תקווה. על הצורך שלי בתקווה, על התחושה שחייב להיות משהו שיביא את הפריצה, מישהו שיוכל "לראות פנימה". על כל המטפלים למינהם ועל הצורך של מי שנמצא במצב של ייאוש להאמין גם למכשפים ויידעונים.
אני מודעת לכך שיש לי צורך ענק בטיפול אלטרנטיבי, מעבר לקונבנציונלי. זה לא שאני לא מאמינה בטיפולים הקונבנציונליים, (יש התקדמות עצומה בפיזיותרפיה ובשפה שלו) אבל אני מרגישה שבענין האוכל חייב להיות משהו מעבר. אני מרגישה- אולי זה רצון שלי, משאלת לב, ואולי פשוט חוסר הידיעה מה באמת יש לו- שמעבר לענין הפיזי (שאף אחד לא יודע להגיד מהו) חייב להיות איזה ענין רגשי, נפשי, מנטלי, איזו תקיעות או השד יודע מה- משהו שרק טיפול אלטרנטיבי יוכל לעבוד עליו.
והענין הוא שאני מתחילה לאבד אימון ותקווה באייפק. דבר לא קרה מאז תחילת הטיפול, ואת הטעימות שלו בחודש האחרון אני מייחסת ישירות להומאופטיה. ביום ראשון האחרון הייתי צריכה תעצומות נפש להביא את עצמי לטיפול האייפק. זה יום מאוד עמוס עבורי, ממש בלי רגע מנוחה, וכשהפקפוקים מתחילים לדגדג- זה קשה שבעתיים. אמרתי לעדי כבר שבוע שעבר שאני מתחילה לרצות לראות תוצאות, והשבוע אמרתי לו שאני מרגישה שאין שום התקדמות ואני רוצה להפסיק. הוא אמר (ובדק) שדרושה הפסקה בטיפול ושאולי דווקא ההפוגה תביא להפנמה של כל הטיפולים. נו, שויין. לא יודעת אם להאמין. בכל מקרה, עוד טיפול אחד וגמרנו, ואני כבר מחפשת את "הדבר הבא". התחלתי לבדוק לגבי הילינג, אבל אני חוככת בדעתי מה לעשות- אולי דווקא קצת מנוחה..? קצת הפוגה? גם עבורי, גם עבורו. כמה יכול ילד קטן אחד להכיל, וכן, גם אני מתחילה לחרוק, העומס הרגשי-מנטלי-לוגיסטי הוא לא קל. אני מרגישה שאין לי רגע מנוחה ואני כל הזמן, פשוט כל הזמן- מתרוצצת בעניינים הקשורים בעקיפין או במישרין בטיפולים של איתם.

עוד מילה על עומס. הוא כרגע עושה 2 טיפולים בשבוע (פיזיו' וקלינאית) וטיפול אחד מדי שבועיים במרפאה להפרעות אכילה. מעבר לזה אני נמצאת שם עוד פעם בשבוע לשיחות עם הפסיכולוגית של המכון, וכל הזמן הזה אני זוכרת שהוא צריך לעשות גם ריפוי בעיסוק- אבל אני לא מסוגלת לחשוב על זה. עוד יום לנסוע לשם?? עוד יום להפסיד גן?? עוד טיפול להעמיס עליו?? כשנכנסו למכון שם לפני שנה (בדיוק) והתחלנו את הפיזיותרפיה, חשבתי שמדובר בכמה טיפולים- קופ"ח אישרה 12 טיפולים וחשבתי שכאשר נסיים אותם נתחיל ריפוי בעיסוק (קלינאית היה לי ברור שזה סיפור ארוך- הן ההמתנה לקלינאית והן משך הטיפול). אבל עברה לה שנה, אני ממשיכה לבקש טופסי 17 מקופ"ח והיום ברור לי שאנחנו שם לעוד שנה לפחות, זה לא יסתיים בקרוב- ואם כך, למה לדחות את תחילת הריפוי בעיסוק..? מכל הבחינות עדיף להתחיל כבר עכשיו- גם כי קל יותר להשיג תוצאות ככל שהוא קטן יותר, להפסיד ימים בגן זה כנראה יהיה MUST גם השנה וגם בשנה הבאה, וגם מבחינה פרקטית- מעבר דירה באופק, בעוד שנה+. בקיצור, למרות שאני מתחלחלת למחשבה לבלות שם עוד יום בשבוע, הזמנתי איבחון נוסף אצל המרפאה בעיסוק.

נורא מצחיק. כשאיתם היה קטן ניסיתי להימנע בכל כוחי מללכת לפיזיו'. רציתי לתת לו את הזמן שלו והאמנתי שדברים יסתדרו, לא רציתי שאנשים מבחוץ יטפלו בו. והנה היום, אנחנו מלווים בצוות שלם של מטפלים, צחוק הגורל.

אבל לא אסיים בנימה עגומה. יש התקדמות מדהימה, פשוט מדהימה עם השפה שלו וברמת התקשורת. אנחנו נקרעים מדי יום ביומו מהמילים, מהמשפטים, משיפור ההגיה, מהחיקוי שלו אותנו- פשוט מדהים. תענוג צרוף.
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

מרב,
מלא זמן לא יצא לי להיות כאן, ורק אתמול ראיתי את הדף החדש שלך (שלכם).
ואני רוצה לספר שגם אצלנו לקטן היה עניין עם אוכל, ונפתר בעזרת טיפול הומאופתי.
הגיע להמוגלובין נמוך ברמה קיצונית, כזאת שגרמה לרופא הילדים לשלוח אותנו למיון בבהלה. ויצאנו משם.
לא סיפרתי בעבר כי לא רציתי להטריד בסיפורים לא רלוונטיים, כיוון שלא פנית להומאופתיה וחיפשת עזרה במקומות אחרים. אבל עכשיו, כשאת (גם) שם, אני רוצה לחזק ולעודד.

לא זהה לסיפור של איתם - קודם כל בגלל הגיל (בגיל שנה וחצי התחיל לאכול, עד אז רק ינק) ושנית בגלל אופי הקשיים (לא אכל דברים רכים בכלל, הדבר היחיד שהכניס לפה היה פריכיות אורז מהסוג הדק, המרובע; לא היה קושי בדיבור). בכל זאת יש גם דומה, נדמה לי. משהו בקצב הפנימי, משהו איטי במעבר ובשינוי. משהו שהוא שלו (שלהם), מאפיין אותו.
וגם משהו שקשור לאוכל, שממוקד באכילה, כמו שכתבת.
ועד עכשיו העובדה שאוכל לא לגמרי טריוויאלית, ויש זמנים שבהם אוכל מעט, והעצמאות שלו באכילה פחותה משל בני גילו. אבל מהיער ההוא יצאנו.

והסיפור שלך על המחשבות שלפני השינה כל כך מקסים ועדין ומרגש.
אם תרצי את הפרטים של ההומאופתית הנהדרת שעזרה לנו - רק תגידי.
שולחת לך חום וחיבוק ונשיקות (אנחנו בצרפת, כולם כאן מנשקים זה את זה כל הזמן :-) )
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

מרב
התקשרי אלי או שלחי לי מייל במידה ואת מעוניינת בפרטים על המטפל שאני ממליצה

036048482
0544313231
[email protected]

מתי שאת רוצה תרגישי חופשיה
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

אם תרצי את הפרטים של ההומאופתית הנהדרת שעזרה לנו - רק תגידי תודה רבה! בינתיים נישאר עם שלנו. יש לנו פגישת מעקב איתה ביום שלישי הקרוב ואני מאוד מתרגשת, לא יכולה להסביר. מעין ציפיה ותקווה. תודה על הנשיקות, גם אני מהמתנשקים:-)

איילת, שלחתי לך מייל. המון המון, המון תודה!
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

איזה יום עמוס וגדוש.
נתחיל מהסוף? נכנסנו לסוגריים!! ההמוגלובין שלו עלה ל-12! אומנם הגבול התחתון, אבל כיוון שמאז שנכנס לגן זייפנו קשות עם הברזל שלו, אני אתחיל לתת עכשיו באופן מסודר (אני מקוה..). האמת? הוא הרבה פחות עייף ויותר אנרגטי. וזה מביא אותי להמשך היום- הייתה לנו פגישה עם ההומאופטית. אתמול בערב ישבתי על הבלוג ועם המחברת של איתם (מחברת שקראתי לה "פניני איתם" ובגיל שנה תכננתי להתחיל לכתוב את כל המילים הראשונות ופניני המשפטים שלו. המילים לא הגיעו, סתם כתבתי בה כל מיני אפיזודות ונקודות ציון שרציתי לזכור, ו"הפנינים" נותרו מיותמים. רק עכשיו, ממש בחודש האחרון החלה להתגשם מטרת כל המחברת הזו...) וכתבתי ותיארכתי את כל מה שקרה מאז נטילת התרופה ההומאופטית. האמת, די נדהמתי. אבל עוד יותר בשיחה עימה. פתאום, תוך כדי שיחה ושאלות שלה, הבנתי כמה הרבה, המון! קרה בחודש וחצי האחרונים. כיוון שהיא רשמה מפי כל מה שסיפרתי אז, היה למה להשוות. היא עצמה נדהמה מהדיבור. בפגישה שעברה הוא לא דיבר הרבה, והיה מאוד לא מובן (היא הזכירה לי איך הסתכלה עלי כדי שאתרגם..). והפעם- הוא ממש דיבר איתה, היה ממש מובן, היא יצאה לשניה מהחדר והוא אמר ישר "איפה שירה?"... היא נפלה ממנו.
הייתה מרוצה מאוד, גם מאיך שהתנהג עם אחיו- יש הסלמה מבחינת היחס שלו אליו לאחרונה, הוא דוחף אותו, לא נותן לו לגעת בכלום ולא ממש גורם לי עונג בהתנהגות כלפיו- היא אמרה שזה טוב (אני בכל זאת מקוה שתהיה רגיעה בגיזרה הזו בקרוב..)
מבחינת האוכל, ראיתי כשעברתי על התאריכים שמאז נטילת התרופה, כל שבוע היתה אפיזודה של טעימת מזון חדש. זה נמשך עד שהוא קיבל אנטיביוטיקה (הוא היה חולה בסקרלטינה לפני שבועיים-שלושה), ונראה היה שמאז דברים קצת השתבשו, גם כל ענין הלא-לא.
קיוויתי מאוד שיקבל עוד מנה מהתרופה- ולשמחתי אכן כן. האנט' קצת הרסה את מה שהתחיל (היא אכן אמרה לי כשהתייעצתי איתה אם לתת. הצטערתי מאוד לתת לו אנט' אבל החשש שלי היה גדול...), ולכן היה טעם לתת לו "תיגבור".
כיוון שאני כבר יודעת מה זה עשה בהתחלה, אני מפחדת לתלות תקוות...
פלוני_אלמוני*
הודעות: 1182
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 19:35
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמוני*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי פלוני_אלמוני* »

ולא ממש גורם לי עונג בהתנהגות כלפיו- היא אמרה שזה טוב
למה זה טוב?
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

למה זה טוב? שהוא מחצין את הרגשות שלו. איתם מאוד מאופק, מאוד מאוד- ומדי, בוודאי לילד בן גילו. הוא יותר מביע את עצמו (גם רגשות ורצונות, אם כי מאוד במשורה), עומד על דעתו ואני מניחה שההתנהגות שלו כלפי אחיו היא חלק מהענין. חוץ מזה שנראה לי שהרכושנות, משהו שלא ידענו עליו עד עכשיו בביתנו- הגיעה- ובגדול. אני מניחה שזו תקופה, כמו שעברה אצל רוב הילדים בגילאים צעירים יותר, אני רק מקוה שזה יעבור קצת יותר מהר...
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

הייתה לנו היום פגישה עם הפסיכולוגית ביחד עם איתם. היא רצתה לראות את איתם משחק ואוכל. הוא שיחק קצת במטבח- עם קצת הפעלה שלי, והופתעתי לראות אותו משחק עם קוביות, הוא מעולם לא הסכים לשחק בקוביות מאז גיל שנה. היא שמחה לראות את היוזמות שלו, הופתעה לשמוע אותו מדבר, ושמחה לראות אותו אוכל- אמרה שלמרות הכל, ולמרות כל הקשיים שיש עימו סביב האוכל- הוא נהנה לאכול, וזה מאוד שימח אותה.
שאלתי אותה על גן שפתי. קשה לי עם המחשבה הזו, מן הסתם בגלל ה"תווית". אבל עדיף עכשיו לקדם את זה ולתת לו, אם יהיה צורך, שנה מתוגברת, כדי לסגור לגמרי פערים. היא אמרה שהיא מתחילה עכשיו לבדוק. היא תשוחח עם הגננת וכנראה תבוא כנראה לצפות בו בגן.
טלי2*
הודעות: 6
הצטרפות: 25 אוגוסט 2005, 22:36

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי טלי2* »

מרב אהובה, הרבה זמן לא נכנסתי לכאן, ומסתבר שזה משמעותי. שמחתי לקרוא שאיתם לא נעצר במקום, ושההתקדמות כל הזמן ממשיכה, גם אם יש רגרסיות. גם לדעתי יש בהחצנה שעליה כתבת משהו טוב,לגבי ילד כל כך מעודן ומאופק, יש התפתחות במה שתיארת.,ובטח גם כאן זה שלב ביניים קצת קיצוני, שלאחריו תבוא איזו התמתנות.
אני סקרנית לראות ולשמוע עוד, ומקווה שזה יקרה מתישהו (-;
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

תקציר החודש האחרון- שבועיים לא קלים, חרשות סלקטיבית, מאבקים על כל צעד ושעל איתנו, הצקות בלתי פוסקות לקורן בכל הזדמנות שהיא, רגרסיה במזון- אוכל רק מתוק, לא נוגע בגבינה, ריור בכמויות הסטריות, ידיים בפה ועוד. ואז- אבעבועות רוח, אולי הרגרסיה הייתה בזמן הדגירה של הוירוס? היה שבוע קשה- לא בגלל המחלה (יש יתרון בתת תחושתיות.. הוא עבר את זה יחסית קל, בלי גירודים) אלא בגלל ההקצנה של כל ההתנהגויות שתיארתי, ובעיקר עם אחיו הקטן.
אנחנו ממשיכים עם ההומאופטיה. התרופה ההומאופטית האחרונה לא עשתה שום שינוי, והפעם כנראה הוא יקבל תרופה אחרת, אבל אני מחכה שיתאושש לגמרי, הרי לכל מחלה יש "אפטר-פרטי", אני מחכה שיחזור לעצמו לחלוטין (אם כי לא ברור לי מה זה "עצמו"..)
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי נועה_בר* »

התרופה ההומאופטית האחרונה לא עשתה שום שינוי,
דווקא לפי מה שאת מתארת, זו בהחלט יכולה להיות תגובה של התרופה ההומיאופטית
ההקצנה של כל ההתנהגויות שתיארתי, ובעיקר עם אחיו הקטן.

אני מחכה שיתאושש לגמרי, הרי לכל מחלה יש "אפטר-פרטי", אני מחכה שיחזור לעצמו לחלוטין (אם כי לא ברור לי מה זה "עצמו"..)
מניסיוני, אחרי מחלה כמעט תמיד יש שינוי, זו תקופה שבה הגוף-נפש עוברים התארגנות מחדש לקראת קפיצה או שינוי...
"שיחזור לעצמו"... לעולם יהיה דינאמי :-) לטוב ולרע.

(()) שולחת כוחות להתמודדות קלה בהמשך הדרך.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

חרשות סלקטיבית
נו, טוב. לפחות אצלכם זה סלקטיבי, אצלי זה כמעט מאה אחוז. (האחוז של השמיעה הוא כלפי הטלוויזיה וכשאימא מנסה לדבר בטלפון עם חברה...) :-)

נפל לידיי מאמר על שיטת אייפק, כך שלראשונה הבנתי במה דברים אמורים. אמנם לא התחברתי למה שהם מספרים על אופן הטיפול, אך מאוד עינינו אותי סוגי הבעיות שבהן היא מטפלת והמקור שלהן. מכיוון, שבעיות אלו (רגישוית שונות, אלרגיות ממקורות לא ברורים, ספחים של פציעות מהעבר וכו') מאוד מזכירות את סוג הבעיות שאדווארדו, המטפל שסיפרתי לך עליו מטפל בהן. אולם כאמור, הטכניקות שבו הוא משתמש שונות לחלוטין. תנסי להגיע לשיחה, מעניין מה יהיה לו לומר.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

תקופה של דריכה במקום. אני מזכירה לעצמי שהדאגות הגדולות שלי מבחינת תקשורתיות עוד ישתנו כי אולי עכשיו הוא עוד ב"אפטר פרטי" של המחלה.
השבוע הוא עבר איבחון של פיזיותרפיה שהעלה דמעות בעיני, האיבחונים הללו מזכירים לי כמה הוא עוד רחוק מבני גילו, כמה כל דבר הולך קשה. למעשה השבוע היו גם איבחונים אצל הקלינאית (איבחון קטנטן, "ריענון" לשנה שעברה), בפיזיותרפיה (לקראת ועדת השמה של הגנים הטיפוליים- בעקבות רעיון של גן שפתי שאנחנו העלינו) ואיבחון של ריפוי בעיסוק (הוא לא יזדקק לריפוי בעיסוק למרות שהוא מתקשה בנקודות מסוימות).
מבחינת נושא האוכל אין שום, אבל שום התקדמות. אני כבר מכינה תוכניות חומש לגיל 5 שהוא הקו האדום האחרון והסופי שלי.

התחלתי לנסות להכניס את רעיון האוכל מ"הדלת האחורית". לדבר, לפמפם, להזכיר ולטפטף שיש אוכל של גדולים. בד"כ התגובה שלו היא "לאאאאאא" או "עוד לא".
השבוע חזרנו מגן שעשועים. דיברנו על ארוחת הערב שנאכל. איתם שאל- מה יש לאכול? (זה נורא מצחיק אותי, כאילו- מה באמת יש לך לאכול..?)
שאלתי- מה אתה רוצה לאכול? והוא ענה- גבינה.. יוגורט...
דיברנו על מה קורן יאכל בארוחת הערב (גבינה צפתית, חביתה, לחם, פסטה, ירקות), ואמרתי לאיתם- איתמי, תחשוב איזה יופי, כשאתה תוכל לאכול איתנו אוכל של גדולים, כמו של אמא, אבא וקורן- יהיה לך מבחר הרבה יותר גדול, תוכל לאכול המון דברים, לא רק יוגורט וגבינה!
מה למשל, הוא שאל.
מה היית רוצה לאכול, שאלתי אני.
הוא חשב קצת. גבינה, לחם.... פסטה? שאלתי. לא, פסטה לא. קציצה? כן, קציצה. מה עוד? אורז.

מאוד משמעותי מבחינתי. אני מקוה שגם מבחינתו, אני מקוה לזרוע את זרע הסקרנות שינבוט מתישהו.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

אני כבר מכינה תוכניות חומש לגיל 5 שהוא הקו האדום האחרון והסופי שלי.
????
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

זו באמת תוכנית הקו האדום והמוצא האחרון... מכיוון שאני חושבת שהוא כבר מסוגל להתמודד עם מרקמים "קלים" ומכיוון שאני לא מסוגלת לסבול את המחשבה על כיתה-א'-עם-צידנית, חשבתי פשוט ליצור מצב של חוסר ברירה בשבילו, סביבה חשה שבה הוא פשוט ייאלץ להתמודד עם כך שאין, פשוט אין יוגורט/גבינה. איך יוצרים סביבה כזו? אולי לטוס לחו"ל, עם אחד מאיתנו, ושם פשוט להיזרק למיים. לא יודעת. זה נשמע נורא אולי, אבל אני כזו שתמיד צריכה איזו תוכנית ברקע למצב ייאוש מתקדם...

שבוע שעבר היתה לנו פגישה עם שושי, הקילנאית מהמרפעה להפרעות אכילה. דחקתי בה שתגיד לי אם כבר היה לה ילד כמו איתם, בגיל כמו שלו עם מצב הרגישות ובעיקר הצורה בה זה מתבטא באכילה. היא הודתה שלא :-(
סוכריה_על_מקל*
הודעות: 11
הצטרפות: 22 פברואר 2005, 12:13

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי סוכריה_על_מקל* »

איתמי, תחשוב איזה יופי, כשאתה תוכל לאכול איתנו אוכל של גדולים, כמו של אמא, אבא וקורן

את לא יכולה, לא יכולה להציג לו את האוכל שקורן אוכל כ"אוכל של גדולים". את לא יכולה לתת לקורן להיעשות הגדול.

צריך לחשוב על כינוי אחר לאוכל הזה - "אוכל אחר", "אוכל שלועסים" (!!), "אוכל רגיל" - רק לא "אוכל של גדולים".
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

אפשר "אוכל כמו של כולם"?
סוכריה_על_מקל*
הודעות: 11
הצטרפות: 22 פברואר 2005, 12:13

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי סוכריה_על_מקל* »

אבל הוא לא "כולם"?

כעקרון זה אפשרי, את רק צריכה לחשוב טוב טוב איזו תחושה את רוצה לעורר בו. אם את אומרת "אוכל כמו של כולם" זה מעמיד אותו מחוץ לכלל. אולי את רוצהלהעמיד אותו ככה, כדי שיהיה ברור שהאכילה שלו היא לא נורמטיבית, אבל את צריכה להחליט איך את רוצה להציג את הענין ולבחור את הכינוי בהתאם.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

אולי: אוכל מגוון, אוכל כמו שאימא ואבא אוכלים, וסבא וסבתא, והילדים בגן, יש דמויות כבר בגילו להערצה? עיין ערך: פופאי אוכל תרד...
משהו בסגנון אם תאכל קציצות תהיה כמו סופרמן. אני מקצינה כמובן, אבל את בטח מבינה את הרעיון. כי הרי הוא כל הזמן גדל ומתפתח ולומד. מוחו ותפיסתו כל הזמן מתפתחים. אומנם להבדיל, אבל אני חושבת על המצבים ששום דבר לא גמל ילדים מסויימים ממוצץ, עד היום הראשון בכיתה א'... מרוב בושה הם העיפו אותו לבד.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

אולי לטוס לחו"ל, עם אחד מאיתנו,
אבל גם היום אין לו אפשרות אמיתית להשיג יוגורט וגבינה אם אתם לא תספקו את זה. הרי הוא לא יכול ללכת ולקנות לעצמו את זה. לי לא נראה שתצטרכו להגיע לצעד כל כך דרסטי, כמו שאמרתי הוא יתפתח עוד ועוד ואז אולי לאט יבוא השינוי. אני חושבת שגם את מבפנים מרגישה שהדרך היא לא "לשבור אותו".
עלה לי משהו בראש עכשיו, בעקבות מה שכתבת על השיחה עם שושי. את בעצמך ניסית גלישה באינטרנט למקומות רחוקים? כלומר: פורומים של הורים בחו"ל, חיפוש בנושא הפרעות אכילה אבל מכל מיני מקורות זרים שונים ומשונים. עזבי את המקרים בארץ. אני יודעת שבהרבה מקרים אנשים הגיעו להמון מידע רפואי דרך הרשת למרות לכאורע כל המידע והטיפול הרפואי שהיה זמין בעבורם. את בטח גם שמעת על מקרים כאלה. אני מביאה כאן כדוגמה קיצונית את הסיפור "השמן של לורנצו" (ואז אפילו לא היה להם אינטרנט...)
לא מזמן קראתי כתבה ב"הורים וילדים" על אימא שרק אחרי שעלתה ברשת על מאמר מסויים וזיהתה בו את הבעיה שממנו סובלת ביתה, הצליחה להגיע לאבחון וטיפול נכונים. למרות שהיא היתה באבחונים ובבדיקות עם ביתה כל הזמן. נשמע מטורף, אבל קורה כל הזמן.
תמרוש_רוש
הודעות: 5688
הצטרפות: 18 יוני 2005, 03:48
דף אישי: הדף האישי של תמרוש_רוש

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי תמרוש_רוש »

איך יוצרים סביבה כזו? אולי לטוס לחו"ל, עם אחד מאיתנו, ושם פשוט להיזרק למיים.
זה לא נשמע כל כך מופרך, ודווקא חו"ל, שהכל שם שונה ואחר וזר ומוזר, זה מקום טוב לנסות דברים חדשים מכל מיני סוגים.
במטוס, למשל. אני עד היום נגנבת כמו ילדה מהארוחה שמגישים במטוס, כי היא קטנה ומצחיקה וארוזה כזאתי, ארוחת-צעצוע,
למרות שאני כבר יודעת ב-ד-י-ו-ק מה הטעם שלה ;-)
אולי באמת לטוס לחו"ל, ואז, ממש באנדרסטייטמנט, בלי הכנות נפשיות ושיחות אזהרה ובלי כלום: "כן, זה האוכל שאוכלים במטוס. מצחיק, נכון? בחיים לא ראיתי אוכל כזה". ואז להשאיר אותו לתהות מה הוא עושה עם האוכל הזה. ולסמוך עליו שיסתדר.

(תמיד יש שם גם יוגורט) :-)
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

יש דמויות כבר בגילו להערצה? פו הדוב, והוא אוכל רק דבש, לא מתאים...

הרי הוא לא יכול ללכת ולקנות לעצמו את זה כן, אבל הוא רגיל. חו"ל זה משהו חדש, סביבה חדשה לגמרי. לאחרונה עלה רעיון של חמותי (האהובה), לפני שידעה על רעיון חו"ל שלי, שיבוא לישון אצלה ליומיים, אצלה אין יוגורטים- ויחד עם משחק עם בנות הדוד שלו (אחת קטנה ממנו בשנה, השניה גדולה בשנה), היא חושבת שתוכל להחזיר לנו הבייתה ילד אוכל. אני סקפטית, אבל כמובן שלא איכפת לי לנסות- רק שאיתם מעולם לא ישן מחוץ לבית, ונצטרך לעשות הכנה לענין, קודם כל שישן שם מדי פעם (ועוד לפני כן לשכנע אותו, כי הוא לא קל בדברים חדשים, למרות שהוא מת על הסבתא הזו).

את בעצמך ניסית גלישה באינטרנט למקומות רחוקים? האמת שלא. מכל הסיבות שיש (עצלנות, חוסר ידע, חוסר זמן), הסיבה העיקרית היא שהבעיה שלו היא פתיחות וסקרנות. אני בטוחה שמבחינת המוכנות התחושתית והפיזית שלו הוא מסוגל ויכול- אבל לא רוצה.

תמיד יש שם גם יוגורט אני יודעת, כבר טיילנו איתו בן שנה ושמונה בחו"ל, אז הוא עוד ינק, וחוץ מזה לקחנו מזוודה של גרבר ואלפרו וכמובן שדבר ראשון כשהגענו לשם חיפשנו סופר :-P
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

ימים קשים. תקופה לא קלה. אני רוצה לקוות שזה עוד חלק מהמחלה (אבעבועות) ושקפיצה נכונה לנו בקרוב, אבל המצב הזה סוחט אותי לחלוטין.
אתמולה היינו אצל חברים, והשונות שלו בלטה לי באופן שצרב לי בלב. היו שם ילדים שהוא מכיר היטב ונפגש איתם לא מעט. הוא לא השתתף במשחק, בעיקר כשדיברו, ובחלק מסוים שבו הלב שלי התעלף מכאב, הם אף היפנו אליו אצבעות וצעקו כמה דברים והוא נכנס מתחת לשולחן. המחשבות שלי טסו אחורה לעבר שלי וקדימ לעציד שלו ולא יכולתי לנשום מכאב, פחד ועצב.
היום אצל הקלינאית הוא לפתע פתאום, באמצע משחק- קם ויצא. לא הסכים להיכנס יותר. איכשהו הצלחתי להכניסו, אבל לשחק הוא לא הסכים יותר. פשוט נישכב על הריצפה. היא ניצלה את חלון הזמן הזה להגיד לי שמבחינת שפה הוא מתקדם יפה מאוד אבל מבחינה רגשית הוא תקוע וזה מה שתוקע אותו מלהתקדם. סיכמנו על פגישה משותפת עם הפסיכולוגית. אחרי הקלינאית יש לנו פיזיותרפיה, אבל הוא לא הסכים, שוב נשכב ובכה. איכשהו במאמצים רבים שלי הוא הסכים (הוא רצה ללכת לים אח"כ ואמרתי שלא מקבלים פרסים על זה שהוא לא משחק עם X. בסוף הוא הסכים ללכת אליה כדי שנלך אח"כ לים) ואח"כ הלכנו לים, אבל מאז הרגע שהוא קם אצל הקלינאית הוא פשוט נסגר ונאטם. הוא לא מדבר, מניד ל"לא" ומהנהן ל"כן", ראש על הספה ומבט בוהה ותוהה. אני נקרעת בין החמלה עליו לבין חוסר היכולת שלי להכיל את המצב הזה, כל זה בתוספת תינוק שלא נותן לי לצאת מטווח הראיה שלו ורוצה להיות תלוי עלי בכל רגע נתון. הדובדבן ששבר אותי היה מכתב סירוב מהגנים האנתרופוסופיים. המקום כה מתאים להשקפת העולם ולחינוך שאני רוצה לתת, אבל מצד שני עם ההתנהגות היום אני כבר לא בטוחה. וזה גורם לי להבין כמה הוא צריך גן טיפולי וזה כ"כ, אבל כ"כ מדכא אותי, ומפחיד- כי זה דבר אחר, וגן שאינו פרטי, ואני כ"כ מפחדת...
ואני בכלל לא מכניסה לכאן את עצמי, על כל הבלבול האישי שלי והמחשבות וחוסר הכיוון.
מחר יש לי פגישה עם ההומאופטית להמשך טיפול באיתם.
פרי_האהבה*
הודעות: 49
הצטרפות: 11 יולי 2004, 21:28
דף אישי: הדף האישי של פרי_האהבה*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי פרי_האהבה* »

אוי מרב.לא יודעת לעשות אימוטיקונים, אבל רוצה לחבק אותך חזק חזק חזק.
לבכות יחד איתך כי אני מרגישה את הדמעות חונקות לי את הגרון.
אין לי דברים חכמים להגיד, אלא להיות איתך בכאבך הגדול והצורב.

אין לי ספק שאת מנסה בכל המישורים והכיוונים לעזור לאיתם, ולכן אין לי כבר מה להוסיף.
רק רוצה שוב לומר שאני חושבת עליך ועליכם, ומחבקת מרחוק.
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

אולי קצת חופש לכולכם, מכל הטיפולים והכל?
חופשת פסח יזומה?
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

חופשת פסח יזומה כן, בקרוב חופשת פסח, אני לבד יום שלם עם שניהם, ועוד חשבתי לנסות לגמול אותו בפסח... מתכון בטוח ליציאה מהדעת. אבי לא יוכל לקחת חופש, בטח לא שבוע.

היום בערב הוא קצת התאושש לפני ארוחת ערב כשאמרתי את מילות הקסם "רוצה לעזור לי לעשות XXX?" ובכל אופן, לפני השינה הרגשתי שהוא חם, מה שיכול להסביר חלק מההתנהגות שלו. מקוה שלא יהיה חולה מחר...
איילת*
הודעות: 426
הצטרפות: 07 יולי 2001, 13:15

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי איילת* »

כל כך מבינה אותך, כל דבר נבדק לפרטי פרטים. כל תגובה נבחנת מכל כיוון שלושים פעם. לכל דבר שקצת שונה אנחנו מעניקים משמעות ועוד דאגה ועוד שאלות.
אפילו חייכתי בעצב קצת לעצמי כשקראתי את הסיפור שלך על הילדים שהצביעו. נזכרתי איך ילדים בגן השעשועים הקיפו את הבן שלי עם אופניים ונסעו סביבו במעגלים והצביעו ושרו. הרי ישנם המון מקרים בחיים של לעג ילדים, אבל הרגישות שלך מועצמת אין מונים.

ועוד חשבתי לנסות לגמול אותו בפסח...
אז תעזבי. יחכה עוד שבוע. מה זה כבר משנה?
חופשת פסח יזומה
אבל לפחות חופש מהטיפולים קצת.
את מוזמנת להתקשר אלי תמיד, מתי שאת רוצה. תרגישי חופשי. מכל הלב.
דרך אגב, אני עם מכשיר טלפון אחד פחות החל מהיום, כי קטנציק החליט שנמאס לו שאימא מבשלת אז הוא הטביל את מכשיר הטלפון האלחוטי (החדש) בכוס המים שעמדה ליד המיטה.
אפילו כבר לא התעצבנתי מרוב יאוש!
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

דרך אגב, אני עם מכשיר טלפון אחד פחות החל מהיום :-D אוי אוי אוי... איזו מקוריות...
טלי2*
הודעות: 6
הצטרפות: 25 אוגוסט 2005, 22:36

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי טלי2* »

מרבי,
וואו, היאוש שלך באמת נשמע למרחוק, ובאמת שאני מבינה אותך. ברגעים כאלו פושט כבר קשה לחשוב לאן ללכת.
נשמע שגם לאיתם יש רגעי משבר, שבהם נמאס לו כבר מהכל, ומי באמת יכול להכנס אל תוך הנפש הקטנה שלו ולחוש מה הוא חש, מה הוא חושב ומה הוא מרגיש.
לגבי הגן הטיפולי, כמי שעובדת בגן כזה, אני בעד מאוד. אני יכולה לספר לך על דוגמאות שונות של ילדים שהתנהגותם השתנתה באופן משמעותי ביותר מאז הכנסם לגן, כמובן שהכל תלוי בחיבור של הילד לגן, אבל היחס אישי, ריבוי הטיפולים, והתחושה של הילד שאינו לבד בקשיים שלו, הם משמעותיים.
וחוץ מזה עלה לי שם של ספר שקראתי על התמודדות של אמא , אמנם בנושא אחר (אוטיזם), אבל אני למדתי ממנו הרבה. אם תרצי אמליץ לך.
בינתיים רק שולחת לך כוח, ומקווה שכן תזכי לקצת חופש בקרוב, כי נשמע שאת צריכה אותו. אגב, הרעיון להשאיר לישון אצל סבתא, נשמע לי טוב, בעיקר שהחיבור בינהם טוב.
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי נועה_בר* »

(())
אין לי ספק שאת מנסה בכל המישורים והכיוונים לעזור לאיתם,
גם לי. האם את גם מנסה לעזור קצת לעצמך???
נשמע שאת עוברת הרבה הרבה קושי רגשי שקשור בהווה וגם בעבר
(המחשבות שלי טסו אחורה לעבר שלי וקדימ לעציד שלו ולא יכולתי לנשום מכאב, פחד ועצב.)
האם חשבת? ניסית?
עוד חיבוק.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

ביום שישי בלילה שירבבתי לפיו בזמן שישן את התרופה ההומאופטית- אותה תרופה שקיבל אז אבל במינון גבוה יותר.
אתמול אכלנו ביחד- קורן, אני ואיתם. שוב יצא שדיברנו על מה שיאכל כשיוכל ללעוס (קיבלתי את התיקון :-)) והוא הצביע על הפלפל הממולא שאכלתי והאכלתי את קורן, ואמר "אני רוצה את זה".. אבל נסוג ברגע האמת. הייתי כולי דמעות כאשר ביקש, אוחח, כמה אני רוצה שמה שהחל אז יחזור...
סוכריה_על_מקל*
הודעות: 11
הצטרפות: 22 פברואר 2005, 12:13

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי סוכריה_על_מקל* »

יחזור. חייב לחזור.
הגלגל כבר התחיל לסתובב בכיוון הנכון, הוא עוד חדש אז קשה לו לזוז כי הכל עדיין מאוד מהודק, אבל התנועה כבר החלה והכיוון הוא הכיוון הנכון.
מרב_א*
הודעות: 207
הצטרפות: 01 ינואר 2004, 09:15
דף אישי: הדף האישי של מרב_א*

בקרוב הוא יאכל

שליחה על ידי מרב_א* »

גם כשטוב צריך לעדכן, נכון? אז דברים החלו להשתנות לטובה. אני בטוחה שזו התרופה ההומיאופטית אם כי אבי מרים גבה סקפטית לעברי, אבל מ'כפת לי? שיחשוב מה שירצה. מה שבטוח שאיתם נרגע, פתאום יש לנו ילד בן שלוש וחצי "נורמלי" בבית. פה ושם מאבקים, אבל לא מלחמת התשה בלתי אפשרית ובלתי נסבלת כל יום, כל היום. הוא מדבר מדהים (כמובן הפער עוד עצום, אבל אני יכולה לדמיין כבר איך הוא סוגר אותו) ומפעים אותנו עם פנינים חדשות מדי יום (אמרתי לו שכואב לי הגרון. "אז אבא יתקן לך את הגרון" הוא הציע :-D), מספר ומביע את עצמו, אין מאבקי שינה, הוא עדין יותר לקורן (אבל לא שוכח מדי פעם איזו דחיפה הגונה ;-)) ומביע את אהבתו אליו ואלינו. הפסקתי לחשוב על גן שפתי, אני אבדוק אבל לא חושבת שבשלב שהוא נמצא זה יתרום לו יותר מאשר יגרע. אני חוששת מרגרסיה דווקא בגלל חשיפה אולי לילדים אחרים שאינם מדברים. חוץ מזה, בגן שלו הצוות כה נפעם וגאה מההתקדמות שלו שאני מרגישה מספיק בטוחה להשאירו שם עוד שנה.
לצערי אין שום שינוי בגיזרת החיתולים וגרוע מכך- בנושא האוכל :-(. מקוה לעידכונים גם בגיזרה הזו...
שליחת תגובה

חזור אל “חוויות מהחיים”