בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

אנונימי

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי אנונימי »

קרה לכם שהגעתם לבית קפה או מסעדה והמלצרים לא היו ממש שיא הידידותיות לילדיכם (למשל: לא ערכו להם השולחן, עיקמו פרצוף כשביקשתם עוד צלחת קטנה)? ששאר יושבי המקום הסתכלו עליכם כעל נודניקים שגוררים את ילדיהם עימם לכל מקום ומפריעים לסביבה? והכי הכי הכי חשוב - שכל הזמן עישנו לידכם, גם אם המקום טרח להקצות איזור ללא מעשנים (למרבה הצער העשן אנאלפביתי ולא מבין כי עליו להדיר רגליו מאיזור זה...)?

בדף זה מרוכזות המלצות על מקומות ידידותיים לילדים, לפי אזורי הארץ. (ויש גם כמה אזהרות על מקומות שאינם כאלה).

אם יש לכם המלצות נוספות , אנא הוסיפו אותן לרשימה באיזור המתאים (ואם יש צורך - שנו את החלוקה לאיזורים או הוסיפו איזור חדש). את שם המקום אנא רשמו באותיות מודגשות כדי שיהיה קל למצוא את השמות. כמו כן, כדאי לציין מהו סוג / אופי המקום (מסעדה סינית, דיינר אמריקאי, מזללת נודלס וכד') וכן במה התבטאה הידידותיות (המתקן עצמו, היחס וכו'), וכך כל אחד יוכל להחליט לעצמו.

ראו גם: מסעדות מומלצות

דרום

מושב בצרון (ליד גן יבנה) יש את חוות הבאפלו ושם נמצא קפה נעמה
מאוד ידידותי לילדים - יושבים בחוץ, אפשר ללכלך, יש רפתות של באפלו, יש פינת חי (לא ליטוף), יש בית על העץ.
התפריט - חלבי פסטות, סלטים, פיצות,
השירות - איום ונורא! חובבני, איטי, מבולגן באמת אין לי מילה טובה לומר עליו (אולי שלמלצרית היה רצון טוב)
יחד עם זה היינו עם הרבה ילדים בהרבה גילאים ונהננו.
אז אם באים לא רעבים מידי (כאמור שירות איטי) אפשר לאכול ארוחות חלביות לא רעות בכלל עם מוצרים מחלב באפלו באוירה סופר נעימה לילדים.
אני לא מצליחה למצוא את האתר שלהם אבל יש כזה ברשת

מרכז הארץ

תל אביב

  • ארקפה ברמת החיל
^"מקום נחמד לילדים - דשא גדול בחוץ ובשבת יש המון משפחת עם ילדים מכל הגדלים והסוגים." (ענבל)
"עבורי, מקום ידידותי לילדים הוא מקום אשר יש בו מרחבים למשחק, כמו ארקפה ברמת החייל, שם אני יושבת בשקט והקטנה מתרוצצת ומשחקת ואני לא צריכה לדאוג שהיא נכנסת למלצרים בין הרגליים." (תמר מ)^
  • ברבוניה ואינדירה
  • בסוזן דלל בנוה צדק זה שליד הקופות (בנגוסטו ?). (שימו לב: לא האיטלקי ליד הרחבה הגדולה, אלא ממש במתחם הקופות בסוזן דלל.)
"ביום שמש נעים יושבים בחוץ ליד מזרקה שטוחה מלאה בנביעות קטנות שממנו יוצאים המים, אפשר לאמר בביטחון שתצליחו לשתות את הקפה בלי הפרעות כי הילדים יהיו מאוד עסוקים בטבילה במזרקה. "(אמבט ים)
  • דיאדה בשדרות בן גוריון (פונים מאבן גבירול).
^"היינו במסעדה החדשה בדיאדה בתל אביב וממש נהנינו. הכל ידידותי גם להורים וגם לילדים- הכיסאות, החלל, המשחקים, האוכל, השירותים וכו'. הציעו לי מגבון כשהייתי צריכה והגישו לי מים כשהנקתי! נסו ותיהנו. " (הסועדת)
"גם מרכז לפעילויות הורים וילדים וגם מסעדה מצויינת. גם טעימה, גם לא יקרה וגם מתאימה בהגדרה לילדים יש מגוון רחב של מנות לילדים, כל העובדים חביבים ביותר, ומתחת לבר יש לוח ענק לגירים ומגנטים! ויש גם אתר". (רותי קליין)^
לא ידידותי לילדים:
  • קפה אלקלעי (במתחם בזל, רחוב אלקלעי)
"קטן, צפוף, כולם מעשנים." (ענבל)

גבעתיים

  • Y קפה בכיכר רמב"ם.
"מתייחסים בסבלנות לקטנים." (אמבט ים)

לא ידידותי לילדים:
  • קפה ויולה.
"המלצרים היו מאוד לחוצים מנוכחותן של בנותיי (למרות שבאמת אין צורך להלחץ)." (אמבט ים)

מושב גני יהודה

  • מונטילו במושב גני יהודה (ימינה בכיכר הכניסה לסביון).
"טובל בירק, מרפסת עץ חביבה, מדפי ספרים לקריאה וצוות מלצרים ידידותי במיוחד. ממש בסמוך גם יש חנות מדע לילדים (היה סגור אז לא זכינו לבדוק מקרוב, אבל נשמע מבטיח) וגם חנות כלי בית ומתנות (לא לילדים אבל בהחלט לאמהות שהשאירו רגע את הילדים עם האבא לשחק בחורשה מסביב...)." (מ י כ ל)

מושב נופך

קולמבו במושב נופך (על הכביש שמוביל מצומת טייסים לכיוון פתח תקווה. ליד המושבים רינתיה ומזור). פונים אחרי הכניסה לבארות יצחק ויש שילוט למסעדה.
"מסעדה הודית (אך לא רק) הנמצאת בקצה המושב. יש בה מרפסת ודשא הנשקפים על שדות. ישבנו על מחצלת. הילדים שיחקו בדשא, עלו על הארסלים ואנחנו אכלנו אוכל הודי טעים. היה פסטוראלי ונעים לשבת שם - שכחנו שאנחנו במרכז הארץ. גם היה זול בסוף. מאוד מומלץ!" (גלינה המכשפה הצפונית)

הרצליה

  • ג'ירף בהרצליה פיתוח
"תפריט אסייתי, בעיקר נודלס (מרק או מוקפץ). קינוחים מערביים. תפריט ילדים. מלצרים נחמדים + נכונות להשקעת יתר (הרמנו כוסית והמלצר שמע שבני רוצה גם יין, אז מיהר להביא מיץ תות בכוס של טקילה...וואחד טיפ הוא קיבל ;-)). לא מעשנים. אין יותר מדי מקום לעגלות ו/או להתרוצצות ילדים, מה שכן, איזור ה'הקפצות' של המטבח פתוח (הכיריים הענקיים), והם לא מתנגדים לצופים צעירים ומרותקים... וגם - לא מעשנים בפנים!" (מ י כ ל)
  • זוזוברה בהרצליה פיתוח.
^"זוזוברה ידידותי לילדים??!? עד כמה שזכור לי אין שם בכלל כסאות אוכל לילדים, ועיצוב המסעדה (על ספסליה הארוכים והשולחנות המשותפים) כלל לא מאפשרים קירובם לשולחן (לא של הכסיאות, לו היו, ולא של הילדים). מה גם שיש להם איזה קטע כזה עם 'אנחנו לא יכולים להתחייב על סדר יציאת המנות' (כלומר, שאת עשויה לקבל את המרק אחרי מנת הנודלס; ניסינו להזמין קודם את המרק ורק אח"כ את המנה האחרת, זה לקח שעות!). לכי תסבירי את זה לילד שרוצה את המרק קודם ועכשיו (זכותו!). הסייג: מודה ומתוודה שזה היה לפני למעלה משנה...אולי דברים השתנו מאז...אולי.." (מ י כ ל)
"בזוזוברה יש כיסאות לילדים. זיו עושה המון בלאגן וליכלוך והמלצריות עוברות ומרימות את כל מה שהשליך לריצפה ומשחקות איתו. (ואנחנו תמיד משאירים טיפים גדולים יותר P-: ) הבן שלי עוד לא רץ בכל המסעדה. אבל אף פעם לא העבירו לו אוכל מעל הראש.והוא אוכל מהצלחות שלנו." (אישה אחת)^

השרון

  • קאלימה בעין ורד
^"יש מזרני מירבץ מדליקים לילדים עם כריות ובכלל המון פעילויות "אלטרנטיביות" לילדים- למשל יוגה" (חגית פ)
"מקום מקסים לכל המשפחה, עם אוירה נחמדה, צוות נחמד, ואוכל טוב. מומלץ" (עודד המחפש)^
  • כד קפה בכפר הס ( נסגר לאנשים פרטיים והוא פועל עכשיו רק במסגרת ארועים סגורים. חבל.)
"יש דשא גדול בחוץ עם מתקנים. מתאים לשעות אור במזג אויר טוב." (חגית פ)
  • בית קפה אסף ארטיזנל ברמת השרון (נמצא ברחוב התומר, נוסעים ישר ישר מהמשטרה, עוברים כיכר וממשיכים עד שרואים מרכז מסחרי פצפון "כמו פעם" - זה שם, בפנים. באזור השקט והישן של רמה"ש.)
^"ידידותי (מאוד)- המקום שורץ נשים בחופשת לידה ואמהות עם תינוקות יותר גדולים שמזדחלים על הרצפה ומתרוצצים בין השולחנות. המצלרים נורא נחמדים לילדים ותמיד מביאים לי כל מני צ'ופרים לתינוקת (מלפפון, עוגיה וכד')." (ענבל)
"אם כבר ארטיזנל, אז העוגה, עם השוקולד... והמשמשים... כלכך כלכך כלכך..." (ה עוגיה)^
  • מקום בארסוף ליד געש
"ממוקם באמצע שדה, יש כמה מתקנים קטנים מעץ, וסירה ישנה, בנותיי גילו עניין רב מסביב, ואני שתיתי קפה בהנאה." (אמבט ים)
  • "הראה בקפה" בכפר הרא"ה (בין חדרה לנתניה על כביש ת"א-חיפה הישן)
"חלק מבית הקפה נמצא במין גינת תפוזים קטנה. אני תמיד רואה שם המון ילדים (באנו לשם הרבה פעמים עם התינוק התורן). בעלי בית הקפה הוא סבא להמון נכדים ומשוגע על ילדים, הוא הנציג היחיד של הדור של בני 60+ שפגשתי שממש מתלהב מ"תינוכיס", למשל. לגבי עישון, כמעט אף פעם לא ראיתי שם מעשנים. ויש שם עוגות טעימות ואוכל טוב:-) אני מניחה שגם הילדים אוהבים אוכל טוב;-) (זה אלה שיש להם גם את "העוגות של שושנה".)" (חבצלת השרון)
  • "תפוז" במושב בצרה
"מקום יפהפה באמצע פרדס, חניה נוחה (מתחת לעצים), מרפסת רחבה שההורים יכולים להשקיף מעליה על הקטנים משחקים בין העצים. מאחור יש גם דשא רחב ופרחים. המלצריות ידידותיות לקטנטנים. האוכל טעים. חיסרון - מקום מבוקש ולפעמים מלא." (?)
  • Sam's בכניסה לקיבוץ תל-יצחק
"גינת משחק גדולה לילדים הכוללת נדנדות ומתקנים בצמידות לרחבה הגדולה של המסעדה, מופרדת מהכביש. הרבה חניה. זולה וטעימה. תפריט ילדים עם מגוון אפשרויות." (ניצן אמ)

רעננה

  • מקום בלב.
"מקום קסום, מדהים ביופיו, מושקע בטוב טעם, משרה אווירה נעימה, מלא ירוק, פרדסים מסביב, מפלים קטנים כך ששומעים את טפטופי המים ברקע, גשרון קטן מעל בריכת מים, פינות חמד, מלצרים חייכנים ואדיבים, אבל לא זול. וליד יש פינת חי גדולה עם סוסים, תרנגולות, ארנבים וכו' שאפשר לבקר (או לשלוח את הסבא לבקר עם הנכדות ...)" (מאיה מ)
  • חיינדלה במושב גבעת חן ברעננה
^"מ ק ס י ם - להורים ולילדים..." (איריס ו)
"אני מקווה שהמקום השתפר אבל הפעם האחרונה (וראשונה) שהייתי ב חנדלה לא אפילו נשארנו להזמין אוכל. היה רועש מידי בגלל האקוסטיקה, ילדים רצו בין השולחנות וצעקו , הורים צעקו על ילדיהם. ישבנו כמה דקות, הסתכלנו על התפריט והלכנו משם. אין לי סבלנות לילדים שרצים בין השולחנות - מסעדה זה לא המקום להשתולל - שיעשו את זה בחוץ." (גלינה המכשפה הצפונית)^
  • יובלים במושב גבעת חן ליד רעננה
היינו בבית קפה הזה לפני שבועיים (תחילת נובמבר). לא רק שהמלצרית הייתה נחמדה והאוכל טעים מאוד (מאוד!), ליד המסעדה יש גן שעשועים (אומנם לא רואים את הילדים בגלל קיר). בתי שיחקה שם עד שהאוכל בא וגם בסוף (עם סבא) כששתינו קפה. היה שקט, פאסטוראלי ושווה המחיר. מומלץ! (גלינה המכשפה הצפונית)

רמלה

  • מהרג'ה.
^"מאוד אוהבים ילדים. בני אפילו העיף צלחת ושבר אותה. כשביקשנו לשלם עבור הצלחת. הם לא הסכימו. הם אפילו קיבלו בחיוך את הצלחת השבורה. (אנחנו מצידנו שילמנו עליה בטיפ). פעם היינו במסעדה כשזיו רק התחיל לעשות בלאגן. נורא התנצלנו בפני המלצרית. היא מצידה אמרה שיש אנשים מבוגרים שעושים יותר בלאגן..." (אישה אחת)
"נכון, מהרג'ה ברמלה הם אוהבי ילדים אמיתיים, כתבתי על זה בדף המלצות של מסעדות, כנראה ההודים הם אוהבי ילדים כי גם יעל זלאיט אמרה את זה בכתבה "בבאופן" האחרון." (אמבט ים)^

ראשון לציון

  • ריוור
"מסעדה של אוכל תאילנדי באזור התעשייה של ראשון לציון, אוכל ממש טוב ולא נורא יקר, מנות גדולות. אין הרבה מקון להתרוצצות אבל מלצריות מקסימות, אחת לקחה את בני כשהיה תינוק לסיבוב במסעדה והראתה לו כל מיני דברים וגם הציעו כל מיני ירקות חתוכים ושאר פינוקים." (עידית)

ירושלים והסביבה

  • ספגטים
"(מחלקים שם דפים וצבעים, בין היתר) - מאוד ידידותי" (פטרוזיליה)
  • המסעדה הקוריאנית בנחלת שבעה
"גם מאוד ידידותי. שם האמא הזקנה יוצאת מהחדר האחורי במיוחד כדי לעשות פוציניו מוציניו, אבל רואים שהיא באמת נהנית מזה." (פטרוזיליה)
  • שונקה
"באופן מפתיע, למרות אופיו היוקרתי של המקום, ולמרות שבעבר הואשמו ב"סלקציות" גזעניות- מקום מאוד ידידותי לילדים." (קרן יער)
  • קופי ענן - בקיבוץ קרית ענבים (ליד י-ם) (אמבט ים)
לא ידידותי לילדים:
  • פרדיסו
"מאוד טעים אבל מאוד לא ידידותי לילדים. מתייחסים אליהם כאל מטרד שצריך לדחוף באיזו פינה." (פטרוזיליה)
  • פוקאצ'ה בר
"ציטוט נבחר 'אה, עם ילדים. אז אין לנו מקום'. " (קרן יער)

מודיעין

  • ספגטים.
"שמחה להצטרף ולהוסיף את ספגטים במודיעין, מקומות הבילוי מועטים באשור אז צריך להתפשר קצת על הטעם...." (אלמוג)

צפון

צומת נהלל

  • אוקטגון
"המלצריות נחמדות וסבלניות ואפילו מחלקות צבעים וניירות כדי שיהיה לילדים עיסוק." (אמא של אופק)

טבריה

  • deck ליד המסעדה הסינית המהוללת
"התקבלנו בחמימות רבה מאד, כל הזמן הביאו לילדים בלונים וזיקוקים וחייכו אליהם בחמימות רבה. גם יש שם מרחבים עצומים שאפשר להתרוצץ בהם. היה ממש כייף." (ענת שן לוי)

אמירים

  • בית קפה סימסלה (קרוב לכניסה מצד שמאל).
"יש שם המון מה להרוס כי המקום עמוס בחפצי חן, ובכל זאת קיבלו את הילדים שם בחמימות רבה, וגילו יוזמה בלי שהתבקשו- להביא כפית למרק במקום כף, לשאול אם לעשות את השוקו חצי פושר וכאלה, לספר מה בתפריט לא טעים לילדים, ולרוץ אלינו עם מטלית רטובה כשנשפך על הפוף עם "לא נורא" וחיוך על השפתיים. חוץ מזה האוכל שם ממש טעים, מוכן כולו על כיריים רגילים במטבח ביתי קטן שעומד חשוף לעיני הנכנסים ולא מוסתר.." (ענת ג)

פתחה: מ י כ ל
תרמו: חגית פ, ענבל, אמבט ים, אישה אחת, אמא של אופק, פטרוזילה, אלמוג, תמר מ, הסועדת, עידית, ענת שן לוי, חבצלת השרון, רותי קליין, ענת ג, טרה רוסה, איריס ו, גלינה המכשפה הצפונית, ניצן אמ
ערך: עודד המחפש



{==דיונים בנושא של חברותיות לילדים, שאינם המלצות דווקא:==
אישה_אחת*
הודעות: 255
הצטרפות: 05 דצמבר 2002, 18:17

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי אישה_אחת* »

עד היום כל הבתי קפה ומסעדות שהיינו קיבלו את זיו יפה ואפילו שמחו שהוא שם.
בכל מקרה היינו בעוד מקומות ואף פעם לא החמיצו לנו פנים וההיפך. נראה לי שזה תלוי מה את משדרת.
חגית_פ*
הודעות: 880
הצטרפות: 18 אוקטובר 2001, 17:18
דף אישי: הדף האישי של חגית_פ*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי חגית_פ* »

מה ז"א "תלוי מה את משדרת"?
קצת קשה לי להסכים עם זה. יש בפירוש מקומות רבים שמחמיצים פרצוף ושירות למראה ילדים ואני אומרת את זה מנסיון כמלצרית (הייתי בת 20-21). בפירוש לא רצינו שייכנסו אנשים עם ילדים כי פירוש הדבר היה

המון בלגן ולכלוך ורעש.

אני יודעת ושמחה שהיום רוב המקומות דווקא כן שמחים לקבל לקוחות צעירים.
מ_י_כ_ל*
הודעות: 1491
הצטרפות: 08 דצמבר 2003, 10:54

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי מ_י_כ_ל* »

אסנת,
במסגרת הפרמטרים שלי ל-'ידידותי לילדים' אינני מחפשת רק מלצרים שיעשו קוצניו-פוצניו לילדי (זה נחמד, זה קורה לעיתים מזומנות :-), אבל זה לא העיקר).
אני מדברת גם על המתקן עצמו (נגישות, כיסאות אוכל לילדים, מקום חניה לעגלה, מקום לילדים להסתובב כשנמאס להם לשבת ליד השולחן מבלי שיהרגו מלצר בדרך וכו'), גם על הנכונות לעמול יותר עבור לקוח

שאינו מזמין פוטנציאלי (להביא עוד צלחת, למהר קצת יותר כשמדובר בהבאת שתיה לילד צמא, ולא בהכרח לחכות עד שכל המפיות הונחו תחילה על השולחן או לנקות קודם שולחן סמוך), גם על התפריט (נכון

שלילדים רבים טעם שונה ממה שמקובל להחשיב 'תפריט ילדים' - הבן שלי, למשל, מת על סושי..., אבל בכ"ז אפשר להתחשב בגודל, ולהציע מנה מוקטנת במחיר תואם), וגם על אכיפת מדיניות 'ללא עישון'.
זהו האידאל. המציאות? אינני מצפה למצוא מקום שיענה על כל הפרמטרים. אני גם לא בטוחה שזה אפשרי או רצוי (במקום שמגיש בעיקר מרקים רותחים, זה באמת לא לענין שילדים יתרוצצו בו!). ואם להוסיף על

דבריה של חגית פ - זה גם קשה לצפות ממלצרים צעירים ונטולי ילדים להבין לרחשי ליבו של הורה. גם כשאני מלצרתי מן הסתם לא הייתי כזו. אבל להפעיל שכל ישר? (<לא מעבירים משקאות חמים

מעל ראשו של ילד!>) לזה אני בהחלט מצפה. אפילו דורשת!
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

האמת- כשאני נתקלת בדף כזה ב"באופן" אז אני מרגישה שמישהו כאן פיספס משהו. האם את כל חופשת הלידה אתן מבלות בבתי קפה? האם כל שבת אתם אוכלים במסעדה צפונית מפונפנת אחרת? והאם חשבתם שאולי הילדים שלכם לא מתאימים למקומם (כי, כמו ילדים- הם שופכים, מלכלכים ומשתוללים) ולא המקום אינו מתאים לילדים שלכם.

בקיצור דף צפוןבוני. עשה לי רע והייתי חייבת לכתוב.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

התלבטתי אם למחוק את התגובה הקודמת שלי. אבל החלטתי להשאיר. בכל אופן רציתי מעט לעדן אותה- להזכיר שלא חייבים ללכת למקומות כאלה. אנחנו בעבר היינו חובבים של כל מקומות הבילוי בתל אביב (שבוע שעבר, אגב, היה מצורף לעיתון ה"עיר" חוברת עם 50 בתי הקפה הנבחרים. ספירה מהירה העלתה שישבתי ב- 48 מהם...אלה שלא ישבתי בהם- פשוט חדשים מידי) וניסינו להמשיך את זה עם תינוק בן מספר חודשים ואחר כך עם ילד בן שנה+: מה להגיד לכם: זה לא כזה כייף. כל הזמן להשגיח, לשמור. אחד אוכל והשני יוצא החוצה לסיבוב עם הילד וכן הלאה. ואז לקבל על התענוג חשבון של כמה עשרות או מאות שקלים. בקיצור- לא שלאגר. למדתי לוותר ולגלות שבשבת בצהריים אפשר גם להכין סנדוויצים מושקעים בבית ולאכול אותם בפרדס ליד. (רק מקפה ממש טוב עוד לא נגמלתי. אבל זה סיפור אחר).
מ_י_כ_ל*
הודעות: 1491
הצטרפות: 08 דצמבר 2003, 10:54

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי מ_י_כ_ל* »

פלוני, טוב שלא מחקת. תמיד טוב לפרוק, מה גם שכעת תקבלי הסברים :-)
ראשית, ללכת לקפה או מסעדה זה לא תמיד בשביל ה'פוזה'. יש משהו מאוד משחרר בכך שאני פטורה, למשל, מלבשל (גם סנדוויץ' מושקע הוא בישול) ובעלי פטור מלשטוף כלים. גם לא כולנו נתקלים בקשיים שלך עם ילדיך. יש גם משהו נחמד באפשרות להפגש כמה זוגות יחד, מה שלא תמיד אפשרי בבית, בשל בעית מקום. בחורף, למשל, פרדס הוא ממש לא אופציה. וכולי.
בכלל, מי אמר שבית קפה הוא תחליף לטיול בטבע? למה אי אפשר שניהם?

שנית, את זה: והאם חשבתם שאולי הילדים שלכם לא מתאימים למקומם (כי, כמו ילדים- הם שופכים, מלכלכים ומשתוללים) ולא המקום אינו מתאים לילדים שלכם. אני ממש לא מוכנה לקבל! נכון, יש מקומות המותאמים למבוגרים בלבד (פאבים, למשל), אבל זה לא הכלל. כנסי לדף מציאות אחרת וראי את מחיר המציאות המתנכרת לקיומם של ילדים ותינוקות ומנסה להחביאם. לא אנחנו צריכים להעלים את ילדנו. נותנים השרותים צריכים להתאים עצמם למציאות שילדים הם חלק בלתי נפרד ממנה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מיכל-תראי, אני אהיההראשונה שתשמח לבדוק בית קפה שיהיה ידידותי להורים ולילדים שלהם.אבל- זו עדיין כלכלת שוק חופשי. מותר לכל אחד לפתוח בית קפה עם כסאות צרים, מוזיקה רועשת ואוכל חריף ומתובל- אם זה מה שהולך (לדעתו). אני מאוד בעד התאמת מרחבים ציבוריים שיתאימו לילדים- וזה כולל הכל- החל ממדרכות רחבות ונוחות ועד שטח במתנ"ס שבו ניתן יהיה לבלות עם הילדים. פינות הנקה במקומות עבודה. ומה לא. אני פשוט לא בטוחה שזה חכם, ריאלי או אפילו צודק לדרוש את זה מבעלי עסקים פרטיים.
הם עושים את השיקול שלהם ופועלים לפיו: לפעמים משתלם למקום להיות ידידותי, ולעיתים מקום (גם בית קפה לא רק פאבים) פונה דווקא לאוכלוסיה צעירה יותר של בני עשרים + (-ילדים...).
דווקא באנגליה ראיתי שהפאבים הופכים בבסוף השבוע בשעות הצהריים למקומות מאוד משפחתיים שגם הסבתא והנכדים יושבים שם (אבל מאידך אני די בטוחה שילדים בריטיים מחונכים לא מרוקנים את תוכנן של שקיות סוכר).
מ_י_כ_ל*
הודעות: 1491
הצטרפות: 08 דצמבר 2003, 10:54

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי מ_י_כ_ל* »

אז בחיי שאני לא מבינה מה הבעיה שלך עם הדף הזה - אנחנו בהמלצות שלנו זה לזה מקדמים כלכלית מקומות שכן עונים על הצרכים שלנו, ומרתיעים כלכלית מקומות שאינם. זו כלכלת שוק חופשי פראקסלנס!
מישהו מהכותבים כאן פנה לבית משפט כדי לאסור על בעל מסעדה להקים מקום צר כסאות ורוחש מוסיקה?!? מישהו טען שזו לא זכותו? (אגב, אני חוששת שזכויות בעלי העסקים הפרטיים הרבה יותר מצומצמות ממה שאת מניחה...אבל זה באמת מחוץ לענין).
כל זה עדין לא אומר שאין זו זכותינו הצרכנית המלאה להמליץ להורים אחרים להדיר רגליהם ממקומות כאלה.

מלבד זאת, הרשי לא להכנס כאן לכל הבעיות הכרוכות בכלכלת שוק חופשי (כשלי שוק וכד'). הדף הזה באמת נפתח מתוך כוונות בידוריות קלילות ולא מתוך כוונה להכנס לניתוחים אנתרופולוגיים או כלכליים. דבר אחד כן אומר - אם נסמוך רק על כלכלת שוק חופשי לקביעת אופי מקומות הבילוי שלנו, אז הרשי לי להזכיר שזה כנראה גם ממש לא כדאי לבעלי מסעדות למנוע עישון בתחומן או לאפשר גישה נוחה לנחים.

במחילה ממך, אני, מנומך צפונבוניותי, דוקא כן מעונינת לשמוע עוד המלצות.

אגב - ילדים בריטיים מחונכים זה ציטוט כן מתאים לאתר הזה?!?
מיכלי*
הודעות: 182
הצטרפות: 23 ינואר 2002, 18:47

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי מיכלי* »

בתור מלצרית אני חייבת להגיב:
לפעמים נכנסות אמהות (או אבות.) עם ילדים, וכל עוד הילד לא עושה בלאגן אין בעיה, ואם הוא ילד "גדול" אז הוא יקבל תפריט וצלחת וחיוך והכל, אבל לפעמים יש אמהות שחושבות שכל העולם זה הבייביסיטר של

הילדים שלהן, וזה לא בסדר. לפני כשבוע הגיעו למקום בו עבדתימשפחה עם 2 ילדים קטנים. האמא ביקשה להיכנס עם ארוחות של מקדונלדס לבית קפה, וברור שהסכמנו. הם השאירו אחריהם לכלוך ובלגן שלא

ייאמן. הילדים שפכו רטבים על הרצפה, וכל האזור התמלא בניירות של המבורגרים.
אני לא מאשימה את הילדים, הם משתעממים במקומות כאלה ולא רואים בהם בילוי, ולכן אולי כדאי לשקול לא להביא אותם...
בד"כ כשנכנסים עם ילדים קטנים, ההורים לא משגיחים עליהם, ומכיוון שאני מלצרית ולא בייביסיטר זה די מעצבן
הדף_של_מיכלי*
הודעות: 61
הצטרפות: 14 יוני 2004, 23:11
דף אישי: הדף האישי של הדף_של_מיכלי*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי הדף_של_מיכלי* »

אתמו בבית הקפה בו עבדתי, החליט ילד אחד שפשוט בא לו לזרוק איזשהוא צעצוע שלו לכל עבר, ומיותר לציין מה היה קורה אם זה היה פוגע במגש מלא כוסות...
באיזשהוא שלב הוא נשכב על הרצפה, ומכיוון שאנחנו לרוב הולכות עם מגש מלא כילים, קשה לנו לראות אם יש משהו יושב על הרצפה. אני כמעט נפלתי, עם מגש מלא דברי זכוכית.
כמובן שאת האמא זה לא עניין, ושוב היא הפכה את בית הקפה למגרש המשחקים של הילד שלה. מצד שני, יש ילדים, שאולי הם קצת יותר מחונכים שכשהם בבית קפה הם אוהבים להרגיש כמו "גדולים", ואז זה באמת נחמד, ומתייחסים אליהם כמו גדולים, ולוקחים אותם לראות עוגות..., אבל כשנדובר בילדים שמשתוללים זה עלול להיות מסוכן, וכמובן מפריע לאורחים אחרים.
כשאני הייתי ילדה קטנה, אמא שלי כדי להרגיל אותנו למסעדות, הייתה לוקחת אותנו למסעדות "שכונתיות" כאלה כדי שנלמד להיות מנומסים, ועשינו לה המון פדיחות, ובכלל, אני זוכרת שרוב הזמן היינו הולכים לטייל בפרדסים ומטפלים בחתולים עזובים וזה היה ממש כיף. לא היינו קונים בחנויות אלא רק בשוק, וכל נסיעה הייתה כמו טיול. נדמה לי שרק בגיל 12 (לבת מצווה) אמא לקחה אותי לקמיון לקנות בגדים, ואין לי שום חסך בגלל זה.
נכון. הורים צריכים לפעים להתאוורר ובשביל זה יש מקומות בילוי, אבל תמיד יותר זול ללכת לטיול באיזה שדה, וגם יותר מעניין (אפילו באמצע החורף, אמא הייתה לוקחת אותנו בגשם החוצה, כדי שנוכל לטייל בשלוליות, עוטפת אותנו שלא נצטנןוזה היה כייף!)
אני זוכרת בחדווה איך היינו שוכרים אופניים משפחתיים בפארק הירקון עם סבא...



{*מקום ידידותי לסביבה (כנראה שגם לילדים):

אמא בבית
לכל אוהבי האוכל הטעים והבריא, גיליתי חומוסיה אורגנית בתל אביב! החומוס והפיתות טעימים מאד (יעידו על כך כל משתתפי הפעילות בחווה האקולוגית ביום חמישי האחרון)
כמו כן במקום נמכרים כל מיני יבשים אורגניים במחירים סבירים ביותר.
מומלץ בחום.
המקום נקרא "אבא גיל חומוס אורגני" והוא נמצא ברחוב יהודה הלוי 55 פינת רחוב יבנה. טלפון: 03-5663320
קישור לאתר שלהם : www.abagil.com איזה כיף לתל אביבים...
אדמה_טובה*
הודעות: 422
הצטרפות: 15 אפריל 2004, 13:14
דף אישי: הדף האישי של אדמה_טובה*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי אדמה_טובה* »

יובלים סגור
ממתי?
(משתוממת)
חובבת_הטבע*
הודעות: 5
הצטרפות: 20 מרץ 2006, 20:41

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי חובבת_הטבע* »

אני ממליצה על רסטו בר בירושלים - לשעבר קפה מומנט. במקום יש סלון, ספרי ילדים, מגזני טבע ודפי צביעה.
ליאורה_אורה*
הודעות: 311
הצטרפות: 07 מאי 2006, 07:05
דף אישי: הדף האישי של ליאורה_אורה*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי ליאורה_אורה* »

בזכות הדף השימושי הזה הגענו לבית-קפה המקסים: "הרואה בקפה", בכפר הרוא"ה. היה טעים ונעים.
תודה.
אורחת*
הודעות: 183
הצטרפות: 26 אוקטובר 2003, 18:19

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי אורחת* »

באילת, יש את מסעדת ה"כרם" מסעדה של פעם (במובן החיובי), מסעדה תימנית מאוד מאוד מומלצת בעיקר בחורף.
מתייחסים שם מאוד יפה לילדים נעים טעים ודי זול
בתאבון!!
במבי_ק*
הודעות: 3060
הצטרפות: 02 אפריל 2005, 11:04
דף אישי: הדף האישי של במבי_ק*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי במבי_ק* »

היינו ביום שישי בערב במסעדה שנקראת "חוף רעננה" - מסעדת דגים מעולה! גם עיצוב מקסים ופשוט, גם אוכל נהדר והבנה בדגים+ מבחר דגי ים ממש מרשים ובעיקר יחס מקסים לילדים והשוס - יש דק עץ גדול שבאיזשהו שלב פשוט הופך למתחם של חול ים עם כסאות נוח (לגדולים) וצעצועי חוף לילדים (ממש ארגז חול ענק באמצע המסעדה). החיסרון היחיד - שזה לא כל כך זול (בסביבות 80-90 ש"ח למנת דג, אבל זה מגיע עם הקומבינה של מלא סלטים קטנים כמו במסעדות דגים וכמו כן תוספת תפוחי אדמה או מג'דרה), ככה ששתי מנות הספיקו לגמרי לכל המשפחה (לא הצלחנו לגמור את המנה). שני ילדים ושני מבוגרים, בילינו שם שעתיים טעימות וכייפיות מאוד. היו עוד ילדים והיה ממש נעים ומזמין (וטעים)..

http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=5482
מניקה*
הודעות: 59
הצטרפות: 26 נובמבר 2002, 23:37

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי מניקה* »

בקישור לאתר rest (בהודעה של במבי על מסעדת "חוף רעננה") שמתי לב שיש קטגוריה "ידידותי לילדים" אז אפשר לחפש שם.

רציתי להמליץ על רשת המסעדות ג'קו במיוחד הסניף ליד תחנת הרכבת של פרדס חנה (קיסריה).
יש כסאות לילדים ויחס חם.

בקום איל פו בנמל ת"א קצת יקר אבל יש יחס חם לתינוקות ואפילו משטח החתלה בשירותים.

אזהרה: בסניף ארקפה נתניה היתה לנו חוויה לא ידידותית
רוקדת_לאור_ירח*
הודעות: 2934
הצטרפות: 03 דצמבר 2004, 17:39
דף אישי: הדף האישי של רוקדת_לאור_ירח*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי רוקדת_לאור_ירח* »

בהמלצות רציתי להוסיף את בית הג'חנון בבית לחם הגלילית. יש דשא נעים ובקיץ מומולץ לשבת בחוץ מתחת לשמשיה, והאמת שישבנו שם גם בחורף. כשמו, מדובר במסעדה זולה עם ג'חנון ומלאווח, חומוס סלט וכאלה.
דו*
הודעות: 85
הצטרפות: 06 יולי 2006, 13:12

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי דו* »

מישהו מכיר את ולנסיה בנחל אלכסנדר? קראתי באיזשהו מקום שידידותי לילדים וטעים גם להם וגם להורים. האם נכון? אשמח לפירוט.
יול_יול*
הודעות: 160
הצטרפות: 21 אפריל 2004, 13:36
דף אישי: הדף האישי של יול_יול*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי יול_יול* »

לגבי ולנסיה:
נכון שידידותי מאוד לילדים וגם מאוד כיפי לשבת שם, יש מן פינות זולה נעימות ליד הנחל, אבל האוכל בכלל לא משהו וגם עמוס מאוד מאוד בשבתות.
באמצע השבוע נחמדלשבת שם בערב, אבל יותר בגלל האוירה ופחות בזכות האוכל.
ילדת_טבע*
הודעות: 2042
הצטרפות: 12 ספטמבר 2005, 13:35
דף אישי: הדף האישי של ילדת_טבע*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי ילדת_טבע* »

דיאדה תל אביב
לפני שנה וקצת נקלעתי לשם בטעות בעודי מחכה לחברה בגשם, ישבתי לי עם החיפושעת הזוחלת בתוך המסעדה והרגשתי איום ונורא, חלל המסעדה היה מסריח מסיגריות באופן מזעזע וממש לא מתאים למקום לתינוקות וילדים. הסתבר שיש פינת עישון בחוץ ובשל החורף סגרו אותה בברזנטים וישנה דלת כפולה שעומדת פתוחה ומזמינה את כל העשן פנימה. התחושה היתה שהם כל כך מנסים למשוך קלינטים בפוזה של אנחנו צ'יילד פרוף שהם שכחו איך הפוזה אמורה להראות... בפעם הבאה שאני אתקע בתל אביב בגשם אני אכנס לבית מרקחת-יותר עדיף...
דו*
הודעות: 85
הצטרפות: 06 יולי 2006, 13:12

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי דו* »

יול-יול - תודה. כנראה שננסה, לפעמים עם ילדים שווה להתפשר קצת על טיב האוכל כדי ליהנות ממנו בשקט...
דו*
הודעות: 85
הצטרפות: 06 יולי 2006, 13:12

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי דו* »

טוב, אז היינו. עשינו לנו טיול אופניים רגוע לעת ערב, ובסופו התיישבנו לנו בולנסיה. המקום מותאם היטב לבילוי עם ילדים. השתרענו לנו על המחצלות והמזרונים, והזמנו ארוחת ערב. חבל. פשוט חבל. האוכל היה גרוע. ואני כל-כך שמחתי שמצאתי מקום קרוב לבית, לשלב בו טיולון, פעילות גופנית קלילה, וארוחה נעימה. חבל! למה קשה כל-כך לתת אוכל טוב. לא גורמה. לא המצאות משוכללות. סתם אוכל פשוט וטעים?
פיצה_והתוספות*
הודעות: 629
הצטרפות: 28 מרץ 2005, 22:52

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי פיצה_והתוספות* »

בנחלה שנמצא בנהריה ברח' יצחק שדה. מדהים! המקום מוקם בנחלה, המבנה היה פעם לול ועבר שינוי תדמית.
יש חדר הנקה שקט וננוח ויפהיפה, הנמצא צמוד לשירותים. מכיל פינת החתלה מרופדת, כיור, כיסא- נדנדה, בובה גדולה של פו הדוב וספסל ארוך.
יש שתי מדשאות גדולות עם הרבה אטרקציות- בימבות, ארגז חול, נדנדות, מגלשות וכו'. תענוג של מקום. אפשר להזמין קפה ולשחק שעות. מאוד- מאוד נחמדים!
אמא_*
הודעות: 5
הצטרפות: 30 ינואר 2006, 22:30

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי אמא_* »

הביקורת על הרדוף כתובה בצורה ממש ילדותית, והכותב אמור להיות הורה... השורה התחתונה שם: האוכל לא מספק - היחס והאפשרויות לילדים כן.
הדס_מצוי*
הודעות: 357
הצטרפות: 17 אוגוסט 2005, 15:02
דף אישי: הדף האישי של הדס_מצוי*

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי הדס_מצוי* »

רוצה להמליץ על "קפה ביתא" ברמת אביב (ברודצקי 13 אם אינני טועה). לא רק שמקבלים ילדים בסבר פנים יפות, יש סלסלת צעצועים ובכל שבת יש פעילויות- צביעה, אמבט לבועות סבון עם חובטי שטיחים בתור עושי הבועות ובכלל נורא כיף שם. ולגדולים גם טעים. אנחנו מאד נהננו שם.
אושר_גדול*
הודעות: 1
הצטרפות: 25 אוגוסט 2009, 09:12

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי אושר_גדול* »

בגן העיר בתל אביב פתחו עוד סניף של "עדן מרקט" ,ליד החנות פתחו גם מסעדונת עם שולחנות וכסאות קטנטנים כמו בגן, והכל אורגני וטעים:סלטים רעננים חומוס, פלאלפל ,מרקים,הקטנים גם נהנו וגם אכלו אורגני.ליד יש גימבורי בחינם, ואפשר לקנות באותה הזדמנות בחנות.תהנו!
אימשלו*
הודעות: 151
הצטרפות: 23 יוני 2009, 15:21

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי אימשלו* »

בנחלה שנמצא בנהריה ברח' יצחק שדה. מדהים! מצטרפת בלהט להמלצה!

והנה כתבה : נופש עם תינוקות
נתי*
הודעות: 10
הצטרפות: 21 אפריל 2003, 08:19

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי נתי* »

לא מומלץ black ברמת החייל הם לא מתייחסים יפה, לא אכפתיים, האוכל מגיע אחרי הרבה זמן וקפוא
גילת*
הודעות: 6
הצטרפות: 30 אוגוסט 2008, 09:59

בתי קפה ומסעדות ידידותיים לילדים

שליחה על ידי גילת* »

מסעדות בסביבות אכזיב, ידידותי לתינוק, ילדים וכלב? לא משנה תפריט כ"כ, עדפות למשהו בטבע או חצר במשק.
שליחת תגובה

חזור אל “עידוד עריכה”