יורדים לסיני

אנונימי

יורדים לסיני

שליחה על ידי אנונימי »

למי שחושש או מתלבט,
למי שתוהה מה לקחת וכמה זה עולה להעביר את האוטו,
למי שמחפש מלון שיהיה בו גם מזגן וגם חול במיטה,
רב התשובות לכל השאלות:

איך "המצב" משפיע?
דיווחים מכל התקופות, בזמן האינתיפדות השונות וביניהן, מעידים על יחד חם ורצון טוב מצד המארחים.
לפי דיווחים ממעברי הגבול בחגים עושה רושם שיש הרבה שלא מפחדים. (ומי שהיה מעיד: לא להתקרב בחגים ומועדים).
"גיסי ואשתו חזרו שלשום מסיני. הם אומרים שהמים צלולים, החוף נקי, הבדואים נחמדים יותר מתמיד ואפילו המצרים נחמדים..." ( אביב חדש , ספט' 2002 )
"חזרתי מסיני ועדין לא חזרתי. חולמת בלילות ומתגעגעת לחזור. זה גרם לכל המשפחה שלנו המון אושר." ( אלונה רוטר , אוק' 2002 )
"היה נחמד, אבל התמלא ביום העצמאות ונעשה ממש צפןף וסואן ורועש עד השעות הקטנות." (ענת גיגר , מאי 2003)
"המון ישראלים בכל מקום וגם בגבול. כנראה שאין מצב, לפי המצב. " (נועה ברקת , אוג' 2003)

מקום לישון:

מיצי פיצי מסבירה מהי חושה:
"בחושות אין כלום - לפעמים אפילו לא מנורה, יש מזרנים או מיטות בסיסיות ביותר ואין כיור שרותים או מקלחת - רק משותפים ולרוב לא הכי נקיים".

מקומות מומלצים:
  • moon island (חוף אחד דרומית לראס השטן)
"אחלה חוף. רגוע מאד ולא המוני כמו הראס. מאורגן היטב: יש גם חושות וגם בולנגלו'ס מקסימים ומרווחים. המקלחות והשרותים נקיים ומסודרים והאנשים ממש נחמדים. הטבח בענייני בצקים, אפיות וכו' (אחלה פיצה וטוסט שאינו מזכיר כלל טוסט, אבל הוא שווה ביותר)." ( ורד לב , אוק 2002)
  • ביר סוור
"חוף חולי, רדוד בהתחלה (=טוב לילדים). אם רוצים יש באותו מקום גם 'מלון' (שזה אומר חדרים בנויים עם שרותים ומקלחות, טיפה רחוקים יותר מהמים והרבה יותר יקרים, אם כי עדיין מחירים סבירים)." (רינת , על ימי אפריל 2002)
  • מלון אקווה סאן למי שחייב את המזגן.
"יש שם חוף חולי רדוד - איזה עשרים מטר לתוך הים, אידיאלי לזאטוטים. יש בקתות וחדרים (עם מזגן) בכמה רמות מחירים, אם כי הכי כייף זה בית אבן קרוב ממש לחוף. לא הכי זול). אולי כדאי לשריין מקום מראש בטלפון כי אוגוסט זה "בעונה". עוד דבר נחמד זה שבאות לשם גם משפחות מצריות לנפוש. עוד דבר נחמד זה שבעלי המקום הם זוג "מעורב" מצרי וישראלית שלמיטב זכרוני קוראים לה ורד." (ענת שן לוי , יוני 2003)
  • הילטון נואיבה
לפי השמועה החדרים עולים משהו כמו 100 $ ללילה, כמה חבר'ה לוקחים יחד חדר, מבלים כל היום על החוף והולכים להתקלח ולישון במלון.
  • סאלי לנד בביר סוור
"יש שם חדרי אבן כאלה וחוף חולי רחב ידיים ונקי, משני צדדיו יש חושות כך שאפשר להנות משני העולמות. בדיונה הקטנה יש מקום שנקרא סולטנה, מבני אבן עגולים קרובים למים, אבל קצת צפוף מימין ומשמאל בחושות..." (מור, יוני 2003)
  • בסטה בראס בורקה
"אמנם חושות אבל משודרגות לאללה, רחוקות זו מזו, חוף יפהפה ונקי להפליא, מסעדה שמגישה רק ארוחות ערב בשעה קבועה (יום בשרי יום צמחוני) ובשאר הזמן אפשר לבשל שם לבד במטבח ולקנות ממאפי המקום טרי כל יום... יש שם ירקות אורגניים שמגדלים במקום ובכלל כל המקום הוא בסטנדרטים אירופיים... מנוהל ע"י זוג מצרי וגרמניה.... יחסית לחושות יקר אבל שוה ביותר.צריך להזמין שם מראש" (מור, יוני 2003)
כבר כמה שנים שבסאטה לא מכינסים לחוף שלהם ישראלים.
  • דומינה נאיבה
"מלון נחמד" (אמא של מיה)
  • HALF MOON בביר סוור (כ40 דק' מהגבול)
"הוא לא מהזולים, אבל טעים ונעים. אפשר לישון באחד הסמוכים היותר זולים ולאכול שם..." (סיגל ב , מרץ 2004)
  • "חושות או בוגלוס נחמדים יש כמה ברצף, עם חוף חולי עמוק לתוך הים - לבחירתכם - מאיזור בסטה והלאה - אנחנו ביקרנו ב dream-beach , ליד ascape land. לא רחוק משם דרומה יש את המקום של איברהים, טיפה פחות זרוק, שירותים נורמליים למדי, וחשמל... נורות צבעוניות, מאד אקזוטי. רוב החושות היו במחיר 10 לירות לאדם ללילה, אולי בחוה"מ המחיר יעלה... אם כי כנראה השנה - הרבה אנשים לא יהיו . (ענת שן לוי , מרץ 2004)
  • Bedouin home אל-מחאש
"הוא החוף של בהא, ממש יפה ונקי, חצי שעה מהגבול באיזור אל-מחאש. והכי כיף שאפשרי לתאם איתו מראש כל מה שרוצים. אפילו מונית יכולה להמתין עבורך בגבול. טלפון: 01320127798063 " (ליזה ליזה)

כלבים:

פרוצדורה לעברת כלב:
  • לוקחים את הכלב לוטרינר במחוזי (זה של ת"א למשל, יושב בגדרה, משום מה, כדאי לברר מראש ימים ושעות)
  • הוטרינר רוצה לראות את רישיון הכלב (שמראה שהוא מחוסן מכלבת) ואת הכלב, שהוא בריא ועליז. לא היתה שום בדיקה גופנית, סתם התרשמות כללית. זה עולה 30 ומשהו שקל ומקבלים "תעודת יצוא" לכלב (כן כן!) באנגלית.
  • מגיעים לגבול שמחים ועליזים. שם לוקחים אותו למכס (כן כן!) המכס יושב בצד השני של החוזרים אז צריך לצאת עם הכלב לעבור בניין ולחזור שוב. תשאלו שם אם לא ברור.
  • כשמגיעים לגבול המצרי - לא קורה כלום! זה פשוט לא מעניין אותם!
  • כשחוזרים מראים לפקיד המכס הישראלי את הניירות - וזהו!
המלצות כלליות:
  1. תעודת היצוא תקפה לזמן קצר ומוגבל וכדאי להוציא אותה ממש סמוך למועד הנסיעה לסיני. (משום מה המספר 10 ימים מצלצל לי בראש - כדאי לברר).
  2. כלבים נוטים לסבול בסיני מתפרחת אדומה מעצבנת ומאוד לא נעימה בין אצבעות רגליהם ממש בתחתית כף הרגל. לא ברור אם זה החול או המלח במים. מה שכדאי לעשות:
  • לשטוף פעמיים ביום את הרגליים במים מתוקים
  • לרדת עם פולידין נוזלי וברגע שמאתרים שהעור בין האצבעות כבר אינו לבן - לשפוך פנימה פולידין ותת לו להספג קמעה. עוזר מאוד! אנחנו עשינו זאת פעמיים ביום מיד אחרי כל שטיפה במים מתוקים. (זה אחרי שבביקור הראשון הכלב סבל נורא והושבת לאחר יום!)
עוד בענייני כלבים:
יש חופים שבהם יש להקות של כלבים משוטטים. חלק מהחופים זה להקות שממש שורצות בחוף, בחוף שהמלצתי עליו (half moon, ביר סוור) - אין כאלה למעט מידי פעם יכול/ים לעבור כלב/ים. כדאי לקחת את זה בחשבון אם לא רוצים שהכלב יתפוס משהו...
בנוסף כדאי לקחת בחשבון אם מדובר בכלב זכר שאוהב להרגיש בעל בית...

(סיגל ב)

היו מי שנסעו עם כלבה והיא הורעלה, כנראה מרעל עכברים שפוזר במקום.
חרקים:
  • פשפשים יש בשפע בחושות . להביא משהו נגדם.
  • חומרים מומלצים נגד יתושים: כלילתוש - להגנה מפני עקיצות של חרקים , עופתוש - ג'ל ארומטי טבעי , להגנה מחרקים עוקצים. שניהם טבעיים יותר מסנודי.
  • נגד יתושים אבל בעד תינוקות קטנים ממש: ג'ל דאפיס של הומגליל.
  • "הבאתי חמישה תכשירים שלא עזרו. בנסיעה הבאה אנחנו לא זזים בלי כילה, וספירלה ירוקה (כזאת שבוערת כמו קטורת) - הכי יעיל באטמוספירה של החושה." (ענת שן לוי)

מעבר ושהות - עלויות ופרוצדורות:

"חושה עולה בסביבות 15 לירות לאדם.בקבוק ברקה זה עוד 5, קולה 6, דג 35, צ'יפס וטחינה בערך 6 כ"א. מיסי נמל: 75 ש"ח כל אחת בגבול הישראלי (אפשר בכרטיס אשראי) לא יודעת כמה במיצרי כשנכסים בלי רכב. עם רכב זה בסביבות 250 כי יש המון פרוצדורות וצריך לשלם לכל מיני גורמים. מונית עד ביר סוויר בערך 40 לירות לאדם לכל כיוון. קניות מנצנצות אצל הילדות הבדואיות - 5 עד 10 ש"ח לצמידים ושרשראות, 10 עד 30 ש"ח לגלביות. הכותנה הלבנה הזו תמיד כל כך מפתה.... טיסות במוצ"ש זה 150 ש"ח לכיוון אחד, הבנתי שיש עכשיו מבצע בארקיע או בישראייר למזמינים כ- 3 שבועות מראש ואז זה בסביבות 99 ש"ח לכל כיוון! שווה לברר!
אנחנו היינו 5 ימים וכולל דלק והכל זה עלה לנו כ- 1500 ש"ח." (ברונית ב , יולי 2003)

2010 - חושה עולה בסביבות 25 לי"מ. וכל המירים עלו. עדיין יוצא 100-120 ש"ח ליום כולל הכל (3 ארוחות , פנקייקים ופיצות, מים ושתיה). מונית מהגבול עד נואייבה בערך 50 לי"מ לאדם. 100 לי"מ לאחד.

לגבי שימוש בכסף ישראלי:
"יש שתי בעיות:
  1. הוא בעל יותר ערך מהמיצרי, וברכישות הם עשויים לחשב אותו כאילו היה לירות מצריות (מפסידים כ-15% מערך הכסף).
  2. כנ"ל אבל בעודף: אם את משלמת 20 שקל על משהו שעולה 20 לירות מצריות ומקבלת 10 לירות מצריות עודף, את עוד פעם מפסידה 15% מהעודף... "
(ענת שן לוי)

עצה לזירוז תהליכים במעבר גבול : לשלם מראש בבית (נדמה לי שבבנק הדואר) אגרת מעבר גבול 75 ש"ח ולהחליף כסך בבנק בישראל. (מיצי פיצי)
נסיעות:
  • לאילת אפשר להגיע גם בטיסה
  • מהגבול אפשר לתפוס מונית. יש להמתין עד שתתמלא. אם מכירים את חוף היעד ויש להם רכב - אפשר להזמין אותו למעבר הגבול.

העברת רכב:
  • האוטו עובר בדיקה מדוקדקת במהלכה יש להוציא ממנו ה-כ-ל.
  • יש לשלם אגרות.
  • האישורים תקפים לשנה.
  • זה לוקח זמן אז כדאי להצטייד בסבלנות
  • להכין מראש בממסי תרגום של רישיון הרכב וביטוחים שונים. בימי חג הסידורים הללו בגבול אפשריים אבל לוקחים המון זמן.

אוכל, שתיה
אין עדויות וידיעות חד משמעיות לגבי בטיחות האוכל לקטנטנים.
יש לזכור שהאוכל לא מאוד מגוון בד"כ והמצאי מצומצם.
לטובת הקטנים הבררניים ממליצים להביא פירות וירקות ולהכין אוכל על גזיה (פסטה, פתיתים וכד'). גם שימורים וגרבר יתאימו.
"להביא כמה קופסאות שימורים בתור השלמה לתפריט הדי מונוטוני שמוצע ברוב המקומות הזולים, וחטיפים מועדפים - כי המקבילות המצריות לא ממש אותו הדבר... כמה בקבוקי מיץ תפוזים, ענבים, מיץ פטל, או מה שאתם רגילים, כי המיצים המועדפים במצרים הם מנגו וגוייאבה והילדים לא ממש התלהבו מזה.
אם באים עם רכב ורוצים לחסוך כסף אפשר לקנות ארגז מים מינרליים במכולת בטראבין. יותר זול מאשר להביא מהארץ ומלקנות במסעדות החוף. " (ענת שן לוי)

טיפים כלליים
  • לפני נסיעה לסיני כדאי להוריד את העור היבש מהעקבים! כל היובש והחום עושה את הכףרגל כזאתי סקוצ'ית שזה זוועה! (ברונית ב)
  • שוק הטראבין בנואיבה נפתח אחרי המון זמן והוא קצת עדיין מקרטע אבל היה טוב לחזור אליו. (נועה ברקת , אוג' 2003)
  • שקל = בערך 1.2 לירה מצרית. כדאי להפוך את השקלים ללירות, ולהסתובב עם כמה שיותר כסף קטן - גם בגבול, כי אחרת העודף הופך אוטומטית לבקשיש. אני לא יודעת מה השער בגבול אבל בבתי העסק השונים בטראבין אפשר היה לקבל 1.2 לשקל. על הקניות כדאי להתמקח ולהוריד אוטומטית 25% אם לא למעלה מזה. קניות בטראבין כדאי לעשות מוקדם בבוקר, ואז בתור סיפתח מקבלים בדרך כלל מחירים מוזלים בלי להתמקח (ענת שן לוי , מרץ 2004)
  • עצות לנסיעה עם ילדים: לילד עד גיל 5 - להביא סיר ו/או חיתולים. אנחנו ועוד כמה ילדים שפגשנו בדרך התקשו לשחרר במקומות ה"מקובלים" לסוגיהם (כולל בחוף על החול) ורק החיתול גאל אותנו אחרי שלושה ימים של נסיונות סרק. אם היה לנו סיר זה יכול היה להיות יותר פשוט.
  • להביא עששית של נרות - (כלי זכוכית שאפשר להניח בו נר שטוח כזה כמו של מבער) - לילדים בלילה עשוי להיות חשוך מדי בתוך החושה, ולישון עם נר דולק בבקבוק פלסטיק של מים מינרליים זה לא כזה בטוח. בכלל - להביא נרות מהבית, כי הנרות המקומיים לא משהו.
  • לקחת כמה סדינים ושמיכות דקות במקום אחת עבה, כי בלילה יכול להיות ממש חם או חצי חם
  • למי שרוצה חושה בלי חול - להביא קערה או דלי בגודל כפות רגלים לשטיפת הרגלים (במי ים כמובן) כל פעם לפני שנכנסים לחושה.
  • להביא קערה גדולה או בריכה מתנפחת לקטנים, אם נוסעים בחורף, כי המים בים קרים למדי. (ענת שן לוי ,מוסיפה עוד כמה טיפים ברצף)
  • : יצא ספר מעולה חדש על סיני בהוצאת "מפה" שסוקר את כל האופציות להגעה/ לינה/ אוכל ואטרקציות. (חגית פ)
  • לגבי ילדים לא מחוסנים - המידע היחיד שיש לנו הוא שיש ילדים לא מחוסנים שנוסעים לסיני.

קישורים:
כתבה מ2002 על חזרת הישראלים לסיני.
כתבה מספט' 2003 על נהירת הישראלים לסיני בחגים
משרד התירות המצרי
תרמו:
שרון ברקת , יונת שרון , אלונה רוטר , אביב חדש , מור ורד לב , רינת , אמא של מאיה , ענת גיגר , ענת שן לוי, ברונית ב , נועה ברקת , אמא של יונת , סיגל ב , ה עוגיה , אש"א , חגית פ , מיצי פיצי , ליזה ליזה
ה_עוגיה*
הודעות: 3541
הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ה_עוגיה* »

כאן יש המון חומר שאספו ב YNET. לא הסתכלתי פנימה.

חוצמזה חזרנו עכשיו מ4 ימים בביר סוור ויש לנו כמה עדכונים על הכתוב:
עלויות מעבר
בצד הישראלי: 71 ש' לאדם מעל גיל שנתיים. אפשר באשראי .
בצד המצרי: 30 ל' לאדם בכל גיל ועוד 15 למכונית. זה קורה באמצע הכביש אחרי שכבר נכנסתם וחשבתם שגמרתם לשלם.

2010 - בצד הישראלי 98 ש"ח לאדם. בצד המצרי 75 לי"מ לאדם.

עלויות העברת רכב

בצד הישראלי
  • 30 שקל בממסי לתרגום רשיון. התרגום תקף עד הטסט הבא (מקבלים מקור והעתק. לשימוש חוזר בעתיד יש להכין בבית העתק חדש)
  • 310 ש' ביטוח (צד ג' ומקיף, כנראה) כי הביטוח מהארץ לא תקף שם. הביטוח הוא לשנה ותקף במצרים וירדן. אפשר לא לעשות את הביטוח (אם כי לדעתי לא כדאי להזיז את האוטו בלי צד ג' לפחות).
בצד המצרי:
כ200 לירות בשביל רשיון לרכב + לוחיות רישוי מקומיות וביטוח חובה מקומי ועוד מיני סכומים וכותרות שלא עמדתי על טיבם (אצלנו הגבר אחראי על הדברים האלה).
יש איזשהו פתק ורוד שכדאי לא לאבד כי אם מחזירים אותו עם הלוחיות מקבלים בחזרה 20 לירות (כמעט).
תוקף כל הניירת הזאת (כולל הרשיון המצרי לרכב): שבועיים.

2010 - עלות העברת רכב בצד המצרי 750 לי"מ (!!) נכון להיום משהו כמו 500 ש"ח לרכב. שווה רק אם אתם 4 ויותר וגם רוצים לטייל ולא להיות תלויים במוניות.


פרוצדורות העברת רכב
הרכב חייב להיות בבעלותכם.
בצד הישראלי כל הסיפור של התרגום והביטוח נעשה בזריזות (אצלנו זה היה באותו דלפק בו משלמים את אגרת המעבר). אני מניחה שאת כל עניני ממסי אפשר לעשות בממסי אחר, טרם ההגעה לגבול, לחסכון בזמן.

בצד המצרי... טוב. זוכרים גבעת חלפון? ככה... די דומה.
סוג של עולם שלישי.
מחנים את האוטו, הולכים ועוברים בביקורת דרכונים ואז אפשר לשלוח את האישה והילדים שילכו להם ברגל לביר-סוור כי הם בטח יגיעו לפניך.
אני לא יכולה להעיד מה בדיוק הלך שם. אני רק יודעת שהיתה הרבה ציפיה, לא ברור למה, המון אנשים לבושי מדים לבנים שלא עושים כלום, איש אחד לבוש מדים שחורים שהבריג את הלוחיות המצריות ודרש בקשיש ומכונה אחת שמניילנת את הרישיון המצרי לאוטו.
שעתיים ומאתיים לירות. זה מה שזה עולה.
בדרך יש גם בדיקה בטחונית של כל האוטו ותכולתו.
מומלץ מאוד לא להחזיק באוטו חומר פורנוגרפי (אני מניחה שגבולות הפורנוגרפיה במצרים הם רגלים חשופות). אנחנו החזקנו את "ללדת בבית" באוטו (יש שם קצת ציצים) וזה עלה לנו 10 דק'.

בדרך חזרה צריך לעבור שוב במשרד של המשועממים.
צריך גם ללכת למשרד שנמצא בקצה שני של המתחם ולקבל בחזרה 20 לירות תמורת הפתק הורוד אבל זה בתנאי שמביאים גם את הלוחיות (את זה יגידו לכם כשכבר תהיו רחוקים מאוד מהאוטו). פשוט לזכור: פתק ורוד הולך עם לוחיות!
גם בדרך החוצה בודקים את האוטו טוב טוב (אולי לראות שאתם לא מבריחים חול באגזוז) ומדפדפים איפה שיש ציצים וגובים 10 לירות בשביל הזכות להוציא את האוטו ממצרים ועוד לירה וחצי (עד עכשיו אני לא מבינה למה. אולי בשביל שיהיה עודף של 3.5 לירות אותו ינסה להשאיר הפקיד אצלו. בעקשנות).
גם לצאת לוקח הרבה זמן (וזה ממש תמוה כי בתכלס מדובר רק בהחזרת לוחיות).
משהו על האוכל
כתבו פה לקחת אוכל מהבית, להביא פתיתים, לסחוב שימורים.
ואני אמרתי לעצמי - מפחיד אותי האוכל של סיני? לא נסתדר 4 ימים בלי האוכל של הבית? פחחחחחח
ליתר ביטחון הלכתי וקניתי כמות פירות שברגיל מספיקה אצלנו לחודש (כשיש אורחים).
ואיה מזל שקניתי פירות אחרת הייתי מתה מרעב.

הבעיה עם האוכל היא לא רק המבחר שהוא לא גדול וממצה את עצמו די מהר כשאוכלים 3 ארוחות ביום באותו המקום,
הבעיה היא שאין מה לאכול.
פיצה, פסטה ופנקייק זה לא אוכל מזין וגם אם מוסיפים סלט ירקות וטחינה (שבאה בצלוחיות מיקרוסקופיות) וגם לאפות דקיקות לא אפויות מספיק ולא טעימות בכלל - לא מקבלים משהו שאפשר להחזיק איתו מעמד.
אני גמרתי 4 ימים שם עם עצמות לחיים בולטות וחולשה כללית. גמרתי עם גוף רעב.

להביא ירקות ודגנים וקטניות שאפשר לבשל. להביא אוכל מזין כי לא תמצאו אותו בחופים האלה עם מסעדות החוף ה"מגניבות".
אם אתם מגיעים לעיר, למקום עם חנויות - אני מניחה שהמצב אחר אבל אם אתם הולכים להיזרק באיזו חושה - תדאגו לעצמכם.

ממש לא נכון שאין אוכל מזין : יש בסיני קטניות וירקות ודגנים. יש מרק עדשים ואורז עם שעועית, יש תבשילי דגים ועוף בתנור. יש סלטים גדולים וקטנים, יש שרימפ ולמרי. מומלץ ללכת לחוף שקיבלתם עליו המלצות בנושא הניקיון והאוכל.

כללי
לנו בחוף "אלכסנדריה" בביר-סוור. המקום נקי (יש שם כמה עובדי רסר שכל הזמן מנקים את השרותים והמקלחות ומגרפים את החול). הזולות מגניבות, הצוות נעים והחושות גדולות.
החוף חולי צהוב עם מים רדודים למרחקים (מאוד מתאים לילדים קטנים).

מזג האויר עכשיו חם מאוד. יש שעות שלצאת מהזולה ולטבול במים כרוך בלאבד את הגבות בטוסטר-אובן המכונה "בחוץ".
שרדנו בזכות זה שהנסיכה (שמאווווווד אוהבת להיות בתוך הים וקשה לה לראות אותו מנגד) לא יכולה ללכת יחפה על חול לוהט.
<אל תדאגו שמדובר בהרבה קשקשת שעוטפת מעט מידע. אני אערוך מתישהו את הכל למעלה. בקיצור ותמצות>
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

יורדים לסיני

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אקווה סאן מומלץ ונהדר בעיקר למשפחות עם ילדים,החוף עם לגונה טבעית מאפשר לילדים לשרוץ במים בבטחון מוחלט
מיצי_פיצי*
הודעות: 169
הצטרפות: 30 מאי 2003, 08:14
דף אישי: הדף האישי של מיצי_פיצי*

יורדים לסיני

שליחה על ידי מיצי_פיצי* »

הניסיון שלי עם אוכל שונה, במסעדות החוף באיזורינו (היו בערך4-5) היה אורז וירקות מבושלים - במיה וקישואים (לא כל יום), חביתות, סלט פירות (בעיקר מלון ודיי יקר), עוף לא רע בכלל (צלוי על גחלים ופעם אחרת תבשיל מקלובה מצויין עם עוף וחצילים) ובן זוגי אכל גם קבבים שהיו מגעילים. אם רוצים דג צריך להזמין מראש בצהריים לערב. לא היה זול למרות ששתינו בעיקר מיים (50 ש"ח אוכל ליום לאדם, לילד פחות). הבאנו איתנו צWופרים כמו חטיפי גראנולה ופירות יבשים.
ה_עוגיה*
הודעות: 3541
הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ה_עוגיה* »

יכול להיות שיש אזורים עם מגוון אבל כשביררתי מה קורה בחופים הצמודים התברר לי שאותו אוכל מוגש בכל החופים (וכנראה ע"י אותו הטבח ממש - בהתחשב בזמן שלוקח לאוכל להגיע... ;-) )
בכל מקרה מצאתי שאין מספיק אוכל מזין והמגוון הזמין בתפריט (בגלל מיעוט אורחים הרבה מנות לא היו בנמצא) לא מספק בשביל 3 ארוחות ביום במשך כמה ימים רצופים.
אנונימי

יורדים לסיני

שליחה על ידי אנונימי »

יש מישהו ששמע על לה-סירן?
כן.
אחי יורד לשם כמעט קבוע, ולפני3/4 שנה, הצטרפתי אליו.
זה צמוד לסולטנה, מדרום לו.
חדרים נעימים עם מרפסות כיפיות. חוף שקט ולא הומה אדם.
בקבלה, לא נחמדים במיוחד.
מקלחת /שירותים, סבירים למדי. יותר טובים מסולטנה של לפני 5 שנים.
ממוזג.
ההבדל העיקרי מסולטנה, שהחדרים יותר דומים למלון, עם מיטה זוגית כזו, ואילו בסולטנה המיטות הן מעין דרגשים בנויים, שעליהם מונח מזרון. והמקלחת פחות שווה - כאמור, הייתי בס' לפני 5 שנים. אולי זה השתנה מאז.

דרך אגב, בלה סירן יש גם מבנים שנקראים "הירוקים". שם זה אחרת. לא יודעת בדיוק במה, אבל זה מבנים שונים, ומבודדים עוד יותר. וגם עולים יותר אם אני לא טועה. - ושמעתי שהמיזוג שם פחות אפקטיבי.
יהודה*
הודעות: 94
הצטרפות: 24 אוגוסט 2003, 22:25

יורדים לסיני

שליחה על ידי יהודה* »

איפה אפשר להחנות את האוטו לדעתכם, באזור אילת? איך להגיע משם לסיני?

לא לחנות באזור מעבר הגבול, כיוון שעירית אילת נוהגת לתת דוחות חניה.
לחפש מקום בעיר שאפשר לחנות ללא תו חניה.
שרון_ברקת*
הודעות: 373
הצטרפות: 11 יולי 2002, 16:02
דף אישי: הדף האישי של שרון_ברקת*

יורדים לסיני

שליחה על ידי שרון_ברקת* »

חזרנו משבוע משובח באקווה סאן
(את האוטו, אגב, החנינו במגרש חניה ציבורי מול שדה התעופה, ומשם לקחנו מונית לגבול).
היה נעים מאד, ואנחנו ממליצים בחום (תרתי משמע) על אקווה סאן, וגם על אקווה סאן ע'אזלה, שמאפשר לשלב חדר עם חושה לחבורות בגישה מעורבת (כמו שהיינו אנחנו)
באקווה סאן עצמו החדרים השווים יותר הם הישנים יותר (שנבנו לפני חוקי הבניה הנוכחיים האוסרים על בניה קרוב למים, והם קרובים). אלו חדרים שמספריהם 2xx (מאתיים ו...). חדרים 3xx (שלוש מאות ו...) הם צדדיים ושקטים אבל רחוקים מעט יותר מהים (בכל מקרה יש זולות לרביצה לאורך כל השטח). חדרים 6xx (שש מאות ו...) הם במבנה עצמאי ומרוחק מעט מול חוף שווה הן מבחינת הריף לשנירקוּל והן מבחינת הלגונה לפעוטות ולעצלנים. בחדרי ה-6xx חשוב לבקש חדר מול הים (sea view) כי לא כולם כאלה.
דרכי התקשורת, לטובת המחפשים העתידיים:
אתר אקווה סאן
ורד ליבוביץ (ישראלית שנשואה למצרי והם בעלי המלון) "במייל" mailto:[email protected] או בטלפון: 050-7560150
רָנְדָה עבד-אל עזיז, מנהלת הקבלה וההזמנות, 20-101-254881 +
בעונה (קיץ, חגים) כדאי להזמין הרבה זמן מראש כי המקום בביקוש רב.
ענן_בעננים*
הודעות: 502
הצטרפות: 09 נובמבר 2003, 14:52
דף אישי: הדף האישי של ענן_בעננים*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ענן_בעננים* »

שרון ברקת, למה כוונתך לשלב חדר עם חושה?
האם יש כאן משפחות עם נסיון ,טוב או רע, של שהיה בחושות עם תינוק? (שנה וחצי )
שרון_ברקת*
הודעות: 373
הצטרפות: 11 יולי 2002, 16:02
דף אישי: הדף האישי של שרון_ברקת*

יורדים לסיני

שליחה על ידי שרון_ברקת* »

ענן בעננים,
הכוונה היא למתחם אחד שבו יש גם חדרים [בנויי-אבן, ממוזגים, עם מקלחת ושירותים אין-האוס] וגם חושות.
לנו היה ניסיון של שהיה בחושה עם תינוקת בגיל הנ"ל, שסבלה הרבה פחות ממה שסבלו הוריה המפונקים (כך הסתבר...)
ענן_בעננים*
הודעות: 502
הצטרפות: 09 נובמבר 2003, 14:52
דף אישי: הדף האישי של ענן_בעננים*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ענן_בעננים* »

שרון תודה. ההורים במקרה שלנו בטוח לא מפונקים. לגבי התינוקת יש רק דרך אחת לברר באמת...
יש לך חוף חושות שקט להמליץ? כבר כמה שנים שלא היינו בסיני ואנחנו לא מעודכנים
מה לגבי בסטה? הבנתי שמדובר בחושות משודרגות.
ה_עוגיה*
הודעות: 3541
הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ה_עוגיה* »

ענן - היינו לפני כמה שבועות עם ילדה בת שנה וחצי.
לא היתה לה בעיה עם החושה, בעיקר כי לנו לא היתה בעיה עם החושה.
עמבר*
הודעות: 11
הצטרפות: 20 ינואר 2004, 17:46

יורדים לסיני

שליחה על ידי עמבר* »

בסטה לא מקבלים ישראלים. זה קשור לכל מיני בירוקרטיות מיצריות (או שפשוט נימאסנו עליהם...)
חברים שלי חזרו היום עם ילדה בת שנה ותשע. הם היו בחושות של "WHITE BEACH" ומאוד נהנו.
האוכל היה טוב, החוף נקי ורדוד- כך שהילדים לא צריכים לחשוש. הם סבלו מהחום הרבה יותר מהילדה...
יש שם באיזור גם "מלון" (שני כוכבים- אבל עם מזגן) חדש שפתחו- ויש סיכוי שיהיו בו מקומות פנויים- TANGO. אפשר להזמין מקום דרך "ימבטבע". אקווה-סן ובוואקי די מלאים ואפילו יש רשימות המתנה...
ענת_גיגר*
הודעות: 931
הצטרפות: 08 אוגוסט 2001, 01:47
דף אישי: הדף האישי של ענת_גיגר*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ענת_גיגר* »

אנחנו היינו פעמיים עם יותם, בגיל חצי שנה ושנה וחצי, בחוף נחמד מאוד בשם "הקומקום 3", בין ראס א שטן לנואיבה.
יש שם חושות גדולות ומרווחות (אם כי החוף התרחב מאוד ויש גם חושות סתמיות), שירותים ומקלחות נקיים, מסעדה טובה, וחוף חולי ורדוד. החיסרון: השונית לא מהמרהיבות. אבל עם ילדים, סבבה.
לנו היה כיף בחושות הגדולות, כי היה שם מקום לכל הבלגן, ומקום לכל הנשנושים, ויותם היה מבסוט מאוד. היינו גם קרובות לקו המים, וזה גם חלק מהכיף.
דלת_אחורית_נוה*
הודעות: 55
הצטרפות: 26 יוני 2004, 12:10

יורדים לסיני

שליחה על ידי דלת_אחורית_נוה* »

חזרתי אתמול וזה מה שיש לי לחדש: בביר סוויר החופים המועדפים הם white sands ו- queen swear בעיקר בגלל ירידה נוחה לים (אין שם ריף) מי שמחפש ריפים לשנירקול, צריך לחפש בנרות כי המצב לא משהו.
עדי_ל*
הודעות: 2010
הצטרפות: 06 ספטמבר 2004, 01:58
דף אישי: הדף האישי של עדי_ל*

יורדים לסיני

שליחה על ידי עדי_ל* »

אנחנו מתכוונים לנסוע בפסח לסיני,
הפעם, לאחר שנים של הנאה בחושות, הולכים להתפנק בבית מלון...
כבר חטפנו על הראש, על ה"אומץ", "אתם מטורפים"...וכדומה.
התגובות שקיבלתי, ריפו מעט את ידי :-(
אז הייתי סקרנית לדעת - האם יש כאן עוד "מטורפים"? :-)
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

יורדים לסיני

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

גם אנחנו, עם שני קטנים, ודווקא בחושות (עד שנזכרנו לא היה שום מקום אחר. דווקא רצינו טיפה יותר מסודר, ואין מקומות. סימן שלא מדובר בעניין אזוטרי במיוחד, לא?)
איפה תשהו?
עדי_ל*
הודעות: 2010
הצטרפות: 06 ספטמבר 2004, 01:58
דף אישי: הדף האישי של עדי_ל*

יורדים לסיני

שליחה על ידי עדי_ל* »

סימן שלא מדובר בעניין אזוטרי במיוחד
שמענו מחברים שהזמינו במלון "הולידיי אין" שנמצא צפונית לנואיבה, וחיפשנו הצעות נוספות.
דרך "צבר" התברר שלא נישאר להם חדר באף מלון, מלבד 3 בזה שהחברים יהיו בו....
אז איזוטרי זה לא, אבל התגובות ששמעתי, ממשפחה ומאחרים, קצת השביזו.
בכולופן - מלון חדש לגמרי, מבנים נמוכים עם מרפסת לים,לפי התמונות יפהפה ולא בסגנון קיטשי שעשוי לבאס אותי, עם חוף חולי וריף קטן.
והמחיר פשוט מצויין.
דווקא רצינו טיפה יותר מסודר, ואין מקומות חיפשתם בהרבה מקומות ? יש הרבה חדשים.
זו עונה נפלאה לחושות, פשוט בא לנו קצת להתפנק.
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

יורדים לסיני

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

אוּוּוּוּ, 5 כוכבים! הלכתם רחוק :-) ובאמת התמונות נראות יפות (אם כי קשה לי להאמין לדשא הירוק הזה).
לא חשבנו בכלל לחפש כל כך גבוה (גם באופי, גם במחיר - דרך אגב, כמה זה מחיר פשוט מצויין ?), ביררנו במקומות של 2-3 כוכבים לפי מדריך מפה ולפי האתר www.sinaisite.co.il , ולא מצאנו חדרים פנויים בחול המועד.
בכל מקרה, אנחנו מתכננים להינות לגמרי. וגם אתם בטח. אני מחייכת רק מלחשוב על סיני בקרוב. איזה כייף, אה?
אל_דנטה*
הודעות: 1314
הצטרפות: 22 מרץ 2004, 23:15
דף אישי: הדף האישי של אל_דנטה*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אל_דנטה* »

האם מישהו יודע האם אפשר להכנס לסיני אם אוטו שאינו רשום על שמך?
לי_הי*
הודעות: 93
הצטרפות: 23 פברואר 2004, 21:04
דף אישי: הדף האישי של לי_הי*

יורדים לסיני

שליחה על ידי לי_הי* »

הרכב חייב להיות רשום על שמך.
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

יורדים לסיני

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

הדי, אנחנו נשהה בבננה ביץ'. לא היינו, אבל שמענו שבסדר.
בכל מקרה האזור של אל מחש מתאים יותר לקטנים מהאזור של ביר סוויר, כי החוף חולי יותר וגם הים פחות מאוכלס בקרבת החוף (שזה לא הכי כייף לפיצים). כך לפחות מהנסיון שלנו.
אליה_דור_כהן*
הודעות: 172
הצטרפות: 22 נובמבר 2004, 16:39
דף אישי: הדף האישי של אליה_דור_כהן*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אליה_דור_כהן* »

הדי
אתמול חזרנו מחמישה ימים בסיני - היה מעולה!
ממליצים על YASMINA באל-מחש, של חמדן. (הערה - תקראו בהמשך, המקום לא מומלץ בכלל, חמדן שיכור וצועק על ילדים ותינוקות שבוכים - אני קוראת להחרמה גורפת של החוף הזה, עברנו שם חוויה מזעזעת - מיכל צמות)
יש חושות גדולות יותר ממש על המים, עם מרפסת מוצלת לילדים, חול נעים וירידה נוחה למים.
מומלץ! @}
ד"א - היו גם ימים עם רוחות, אז כדאי להביא גם בגדים עם שרוולים ארוכים, לאו דווקא עבים. (בעיקר לקטנה).
ליזה_ליזה*
הודעות: 835
הצטרפות: 10 נובמבר 2003, 17:28
דף אישי: הדף האישי של ליזה_ליזה*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ליזה_ליזה* »

גם אנחנו חזרנו מסיני עכשיו (שלשום בלילה) - היה מעולה!
גם אנחנו היינו באל-מחש, ממש קרוב ליסמינה, במעיין-ביץ', ואחר כך ברוזה-ביץ' הסמוך (ליאת, יכול להיות שנפגשנו? היינו עם בת שנה ורבע מתוקה...). במעיין-ביץ' חושות יותר גדולות ושוות, ברוזה-ביץ' אוכל יותר טוב.
בקושי הצלחנו לעקור את עצמנו משם אחרי שבוע, היה נפלא.
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

יורדים לסיני

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

גם לנו היה נעים נעים, ולא נשרפנו בכלל |H|

ומידע שימושי: חרבי, הבעלים של בננה ביץ', לא מת על ילדים קטנים - הם לא מפסיקים להכניס חול לסככת הצל הגדולה (כי נדבק לרגליים הרטובות, לא בכוונה), והוא לא מפסיק לשלוח את הסודנים לנער את השטיחים מהחול ולעשות פרצופים לא מרוצים.
אבל מצד שני, הרבה יותר שקט שם מאשר במרבית הקמפים השכנים (סונדוס, איברהים, מעיין), ויש אורחים כמעט קבועים ממצריים שמנגנים מעולה בטבלה ובעוד.

ועוד שימושי: לכל מי שנוסע בתקופה הקרובה - קחו כילה , יש שפע יתושים בלילה.
הדי*
הודעות: 3
הצטרפות: 30 מאי 2005, 14:47

יורדים לסיני

שליחה על ידי הדי* »

תודה.
איפה זה אזור אל- מחש?
פעם אחרונה שהייתי בסיני היתה לפני 5 שנים
והיינו באזור נואיבה, ראס אל שטאן וכאלה,
(אני ממש לא בענינים), בכל אופן, מההמלצות פה נשמע לי באמת שאזור אל מחש יהיה טוב לנו
אבל איפה הוא האזור הזה?:-)
ליזה? ליאת? רינ צ'י? ובכלל עוד המלצות ותיאורים מעוררי חשק יתקבלו בשמחה
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

יורדים לסיני

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

הדי, נסי את האתר הזה - http://www.sinaisite.co.il/
לא נראה לי שההמלצות שם הכי אמינות בעולם, אבל ייתן לך מושג על איפה נמצאים הקמפים השונים ואיך מתקשרים אליהם (טלפונים, אימיילים).
ובילוי נעים, כמובן.
אילת_מ*
הודעות: 526
הצטרפות: 27 מאי 2005, 12:17
דף אישי: הדף האישי של אילת_מ*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אילת_מ* »

מישהו יודע איפה מנגנים מוסיקה בימים אלו?
הזכרתן פה בננה- ביץ'. זה אל מחש?
אשמח לדעת
עודד_המחפש*
הודעות: 3030
הצטרפות: 19 יולי 2003, 21:25
דף אישי: הדף האישי של עודד_המחפש*

יורדים לסיני

שליחה על ידי עודד_המחפש* »

שאלה לכל אלה שנסעו לסיני עם ילדים (אנחנו עוד לא):
יש לנו רכב של העבודה, ולכן לא נוכל לעבור איתו את הגבול.
הדילמה היא שאם לוקחים את המוניות שם בסיני, אי אפשר לקשור את הילדים בכיסא בטיחות (אין להם חגורות במושב האחורי עד כמה שאני זוכר) והנהגים שם הרי נוסעים בצורה ממש מסוכנת.
אותי זה ממש מפחיד.
מיצי_החתולה*
הודעות: 2041
הצטרפות: 21 פברואר 2005, 22:27
דף אישי: הדף האישי של מיצי_החתולה*

יורדים לסיני

שליחה על ידי מיצי_החתולה* »

עודד, אנחנו עשינו את זה בשנה שעברה ונעשה את זה שוב בסופ"ש הזה. בשנה שעברה היה אחד בחוץ ואחד בבטן, השנה שניהם בחוץ :-). גם לנו יש אוטו חברה ואין לנו ברירה אחרת.

האמת? מפחיד לאללה. בשנה שעברה נסענו עם נהג שדווקא נהג סביר יחסית, ועדיין שיקשקתי כשהגור בזרועותיי כל הדרך. פתרון חלקי שנשתמש בו הוא מנשא. לא כסא בטיחות, אבל נראה לי שיותר בטיחותי מסתם בידיים. משהו אחר שאני יכולה להציע לך אם אתה ממש לחוץ זה למצוא אנשים שנוסעים באוטו, ולהציע להם להתחלק בהוצאות על הכנסת הרכב תמורת שינוע של הגור ונציגות הורית אחת ליעד המבוקש.
עודד_המחפש*
הודעות: 3030
הצטרפות: 19 יולי 2003, 21:25
דף אישי: הדף האישי של עודד_המחפש*

יורדים לסיני

שליחה על ידי עודד_המחפש* »

פתרון חלקי שנשתמש בו הוא מנשא
מנשא לא יכול לעמוד בעומס המשקל בשעת תאונה, חו"ח.

להציע להם להתחלק בהוצאות על הכנסת הרכב תמורת שינוע של הגור ונציגות הורית אחת ליעד המבוקש
רעיון טוב, תודה. לא כל-כך עובד עם שני גורים (או יותר), אבל הרעיון יפה...
ורדי_תיק*
הודעות: 212
הצטרפות: 02 יוני 2005, 14:59
דף אישי: הדף האישי של ורדי_תיק*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ורדי_תיק* »

יש מוניות ג'יפים ומוניות פרייבט עם חגורות ומזגן אפילו ואפשר להזמין אותן במיוחד לגבול או לחכות להן עד שיבואו לפעמים הרבה זמן, יש גם אוטובוס שנוסע עד שארם ועולה 5 לירות אבל אני יודעת שיש אותו רק ב7 בבוקר מהגבול. המוניות המשודרגות נמצאות הרבה פעמים ליד הילטון טאבה מחכות לתיירים ה"עשירים" וכך אפשר לרדת עם כסא בטיחות השאלה אם זה לא מסורבל...
עודד_המחפש*
הודעות: 3030
הצטרפות: 19 יולי 2003, 21:25
דף אישי: הדף האישי של עודד_המחפש*

יורדים לסיני

שליחה על ידי עודד_המחפש* »

יש לך מושג לגבי מחירים?
סיגל_ב*
הודעות: 3017
הצטרפות: 29 פברואר 2004, 08:57
דף אישי: הדף האישי של סיגל_ב*

יורדים לסיני

שליחה על ידי סיגל_ב* »

אפשר להחליף אוטו עם ההורים למשל וללרדת עם האוטו שלהם ועם ייפוי כוח.
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

יורדים לסיני

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

אפשר להחליף אוטו עם ההורים למשל וללרדת עם האוטו שלהם ועם ייפוי כוח.
מסובך. האוטו צריך להיות רשום על שמך.
מה שכן, המוניות של MAX (נדמה לי) - מין חברה עם אוטואים סבירים, נהגים במדים (פחות-או-יותר) והפתעות לילדים - בדרך כלל עם חגורות בטיחות, ואפשר לדבר עם הנהג שייסע יותר בזהירות. אצלנו זה עבד. מושבי בטיחות לא לקחנו לבני שנה והלאה אף פעם, מנשא וחגורת בטיחות נראו לנו סבירים בנסיבות.
מור_וקנמון*
הודעות: 221
הצטרפות: 23 פברואר 2004, 03:08
דף אישי: הדף האישי של מור_וקנמון*

יורדים לסיני

שליחה על ידי מור_וקנמון* »

יש ממש מיניבוסים כאלה עם מזגן ובטח גם חגורות ונהגים בסטייל כזה....לא יקרים בהרבה מהמוניות של הבדואים.
אפשר לסוע לחופים הקרובים יותר, מקצר את הנסיעה, מוריד ת'לחץ...
(חוף חושות קרוב- ביר סוויר, כחצי שעה מהגבול ויש שם מלא קמפים לבחירתכם. האמת שודאי תמצאו עוד מקומות בדרך לביר סוויר שרואים מהכביש ואפשר לרדת לבדוק אותם)
ליזה_ליזה*
הודעות: 835
הצטרפות: 10 נובמבר 2003, 17:28
דף אישי: הדף האישי של ליזה_ליזה*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ליזה_ליזה* »

אחותי חזרה היום משבוע בסיני, וביקשה לכתוב הודעה על Yasmina Beach בו הם שהו:
בעל הבית שונא ילדים, בכמה מקרים הוא צעק על ילדים בגלל שבכו (ביניהם בת שנתיים וחצי ובן שמונה חודשים!).
מורן*
הודעות: 112
הצטרפות: 04 דצמבר 2003, 11:32

יורדים לסיני

שליחה על ידי מורן* »

חוף מון לייט 5 דק' נסיעה דרומה מביר סוור מומלץ מאוד .
החוף חולי שקט ונקי ,האוכל מצוין ובעל הבית מהמם.
היתי שם בשבועות עם הילדים והיה מדהים (בני 5 ו 3 )
אפשר לשנרקל במקום ואם הולכים טיפה צפונה אז יש שם את אחד המקומות היפים לשנירקול.
אפשר לנסות להזמין מקום בטל 052-5968928
תהנו......
מיכל_צמות*
הודעות: 1233
הצטרפות: 31 מאי 2003, 21:32
דף אישי: הדף האישי של מיכל_צמות*

יורדים לסיני

שליחה על ידי מיכל_צמות* »

אנחנו אוהבים את סיני. עד שנה שעברה זו הייתה החופשה השנתית הקבועה שלנו. החופים.... הנופים... השלווה...

אני רוצה להמליץ על חוף שלא לנסוע אליו. חוף יסמינה. בעל הבית, בדואי שיכור ושונא ילדים. ילדים עושים לו רעש וכאב ראש. הילדים ישבו ותופפו והוא השתלח בהם. כשהאבות באו לבדוק מה קורה - הוא גירש אותנו מהחוף, כי ילדים עושים לו רעש.(היינו עם חברים ועוד שתי משפחות ישראליות שבאו בנפרד). חברים שהיו אמורים להצטרף אלינו מהארץ והתקשרו להזמין חושה נשאלו בטלפון - "יש ילדים" ואחרי שנענו בחיוב "ילדים שעושים רעש?". הם ענו - כן, ילדים עושים רעש ונענו " טוב, נו, תבואו". אחרי שהגיעו וגילו שנדדנו משם נדדו אחרינו.
היו גם זוגות ישראלים שהיו עדים למחזה ועזבו את החוף בגללו. לעומתם היה זוג (לשמחתי נתקלנו "רק" בזוג אחד כזה, אבל גם זה היה מספיק) שפגשו אותנו ואמרו - יופי נלך ליסמינה יהיה שם שקט בלי ילדים עכשיו...
זו הייתה חוויה קשה, מעליבה.
אבו_חומוס*
הודעות: 1
הצטרפות: 30 מרץ 2006, 23:56

יורדים לסיני

שליחה על ידי אבו_חומוס* »

אנחנו כל שנה נפגשים כל ילדי הגן ומשפחותיהם בחוף "דרים ביץ'" שנמצא ברצועת המחש. החוף מאוד חולי, בעלי הבית מאוד סימפטיים, האוכל טעים, הנקיון סביר. רצוי במיוחד בתקופה של פסח להביא כילה, מפני שיש יתושים. הילדים מאוד נהנים, כי קודם כל יש להם אחד את השני וכמו כן, כל משפחה דואגת להביא משחקים, חפצים וספרונים וכולם מתחלפים עם כולם וכך דואגים להעסיק את הילדים במשך כל שעות היום. גם אנחנו ההורים נהנים מאוד.
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ורד_לב* »

איזו עריכה מגניבה!
כל הכבוד לעורכים האלמוניים |Y|
ירח_לבן*
הודעות: 690
הצטרפות: 01 אפריל 2006, 09:07
דף אישי: הדף האישי של ירח_לבן*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ירח_לבן* »

והכי קטן ואינטימי ושווה, אבל אל תגלו זה אל מחש באותה רצועת אל מחש, בעל הבית 'חמדן' (לא להתבלבל נדמה לי שגם ביסמינה או בחוף אחר קרוב יש חמדן).
הוא קטן ושקט, בלי חשמל, והלוקוסים מעולים.
חשבנו לנסוע לפני או אחרי פסח, אבל קצת משתפנים...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

יורדים לסיני

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

רוצה להמליץ על חוף שחזרנו ממנו לפני כמה ימים - מקאטי בניהולו של חרבי, הבדואי הכי מפנק, מבין, רגיש ולא נדבק שפגשנו בחיים. מת על ילדים והם כולם נוהרים אליו עד שזה ממש לא נעים.... אוכל מעולה!! הכל מאוד נקי, חוף חולי עם כניסה חולית לים (לא צריך נעליים מיוחדות) המגורים לא בחושה כי אם בבקתת עץ ענקית ומוגבהת , חוץ מהחדר הענקי (מזרונים עבים ומצויינים) יש גם מרפסת גדולה על הים. מאוד מומלץ!
אין לי את הטלפון של חרבי אבל אם מישהו ירצה אני אשיג בשמחה.
אה ושכחתי לציין שאשתו של חרבי היא ישראלית ירושלמית חמודה ששמה תמר . אפשר גם להזמין דרכה.
אני_רק_שאלה*
הודעות: 91
הצטרפות: 30 אוגוסט 2005, 10:48

יורדים לסיני

שליחה על ידי אני_רק_שאלה* »

איפה נמצא החוף??
תמר*
הודעות: 548
הצטרפות: 23 יולי 2001, 15:53

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר* »

החוף הזה נמצא ברצועת חוף שנקראת מחש. זה בערך 40 ק"מ מהגבול.
שמי תמר ואני זוגתו של בעל המקום - חרבי. אני גולשת קבוע באתר הזה אבל בנושאים ממש אחרים פתאום ראיתי שהנושא הזה עלה...איזה כיף!

בנוגע לחששות - אני לא יכולה להגיד כלום. אני לא פוחדת וכמובן נמצאת שם כל הזמן. גם בהתראות הכי חמות. משם זה נראה אחרת , בדיוק כמו העובדה שיש התראות על ישראל לאירופאים ואמריקאים...והנה..אנחנו כאן.
הכל מקרה, זה חוף חולי, בונגלוס מעץ וחוף מבודד ונעים. והכי הכי..(וכן כן אני ממש לא ואובייקטיבית אבל מנסה..) האירוח של חרבי הוא הכי הכי .. אם אתם רוצים עוד פרטים אתם מוזמנים להתקשר אלי 052-3847550
ילדת_טבע*
הודעות: 2042
הצטרפות: 12 ספטמבר 2005, 13:35
דף אישי: הדף האישי של ילדת_טבע*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ילדת_טבע* »

אולי אנחנו נבוא לנסיון חוזר אבל רק שישי-שבת-ראשון ובשני חוזרים (חוסכים ימי חופש של האיש לחופשת לידה). הנסיון הקודם היה לא משהו ולדעתנו בגלל החום (היינו לפני שבועיים והקטנה התבשלה).
אם ניסע קרוב לודאי שזה יהיה שוב לחוף שמומלץ פה למעלה (זה של תמר) כי ממש מקסים שם.
ההרכב שלנו הוא אבא, אמא, חיפושית בת שנתיים ובטן הריונית של סוף חודש שביעי או אולי אפילו כבר שמיני (אין לי כוח לחשב שבועות כרגע). דוקא יכול להתאים מאוד להיות עם עוד משפחה וילדים בשטח כי כשהיינו לקטנה היה קצת בודד ונראה לנו שזו היתה עוד סיבה לכישלון החופשה הקודמת (עזבנו עם רוחות החמסין-ערב הראשונות, הבכי היה קשה מלהכיל).
תמר*
הודעות: 548
הצטרפות: 23 יולי 2001, 15:53

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר* »

כשתחליטו שאתם מגיעים - רק תודיעו - לי או לחרבי
המספר של חרבי 0020127955173
הפלא_ופלא*
הודעות: 232
הצטרפות: 16 אוקטובר 2005, 21:37
דף אישי: הדף האישי של הפלא_ופלא*

יורדים לסיני

שליחה על ידי הפלא_ופלא* »

תמר
אפשר דרך כאן 'להזמין' מקום אצלכם או עדיף להתקשר?
אנחנו רוצים להיות בטוחים שנגיע ויהיה מקום בנחת.....

כל טוב!
תמר*
הודעות: 548
הצטרפות: 23 יולי 2001, 15:53

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר* »

תתקשרו אלי 0523847550 , אני אנסה גם לארגן לכם נהד מונית
הפלא_ופלא*
הודעות: 232
הצטרפות: 16 אוקטובר 2005, 21:37
דף אישי: הדף האישי של הפלא_ופלא*

יורדים לסיני

שליחה על ידי הפלא_ופלא* »

היי
שוב אני
יום ראשון שאחרי ראש השנה למשך השבועיים שאחרי כולל סוכות בתוכו. חלק מהזמן נהיה גם בטיולים או בראס.
יש חושות שוות יותר שאפשר לשמור לנו? - נעדיף אחת גדולה במיוחד קרובה למים ולא רחוקה מידי מהמסעדה.
(אבל גם לא קרובה מידי כי הילדים עלולים! להרדם מוקדם)

טו מאץ' טו אסק?
נדבר
ריש_גלית*
הודעות: 2367
הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ריש_גלית* »

רק עכשיו ראיתי את הדף הזה - תודה לאימא טרייה פלוס ששלחה אותי לכאן וחבל כל כך שלא ראיתי את הדף לפני פסח או שבועות - הייתי אז מיואשת כל כך שאף אחד לא רוצה לנסוע אתנו "בגלל המצב" או סתם כי לא הסתדר... אז אני חוזרת על ההודעה מכיכר השוק:
אנחנו נוסעים בשבוע השלישי של אוגוסט - חם, אני יודעת, אבל הצלחתי ליהנות באותה תקופה גם כשהייתי בחודש שמיני אז למה לא עכשיו כשאני סתם אמא לשניים בלי בטן; אנחנו, כלומר אמא, אבא, ילדה בת כמעט ארבע (ימלאו בספטמבר) ובן בן שנה ו-5. מאוד-מאוד-מאוד רוצים חֶברה לילדה - גם כי צפויה לה אכזבה שחברתה שנסעה בפעם שעברה לא נוסעת אתנו הפעם, וגם כי זה עוזר לילדים ולהורים ליהנות מהחופשה... אני מבטיחה חוף נחמד עם בעלים מקסימים, אבל פתוחה גם להצעות המפתות שקראתי כאן - בעיקר של תמר והממליצים על החוף "שלה"... ולילות נעימים עם הגיטרה (של בנזוגי החמוד והמוכשר)... וילדים מתוקים ששווה להכיר.
לכל מי שלא היה בסיני בשנה האחרונה: סיני ריקה - לפחות כך היתה בסוכות, ולפי הלך הרוח בין מכרים שפעם היו נוסעים והיום לא, גם עכשיו לא תיתקלו בתור בגבול. להפך - כדאי לתאם עם עוד אנשים לנסוע יחד במונית מטאבה או לקבוע עם נהג מונית שיבוא לקחת אתכם במיוחד (בעלי החופים שמחים לעזור בעניין), כי קשה למלא מונית. מהבחינה הזאת האווירה קצת מדכדכת: אנשים טובים שהיו תלויים בישראלים לפרנסתם נשארו בלי כלום. חופים שלמים ריקים, רצועות חוף ארוכות שוממות. ולדעתי אלה שאומרים שהיחס לא טוב ודברים כאלה - רואים מהרהורי לבם. טוב, נכון שהמצרים בגבול תמיד חמורי סבר במקצת, אבל לא נראה לי שזה קשור ל"מצב". לדעתי הם פשוט תופסים ככה את תפקידם, וזאת זכותם.
בכל אופן, מי שרוצה להצטרף אלינו מוזמן/ת בכל לב. אפשר להשאיר לי הודעה בדףבית.
אני מבטיחה לשנות את השם (של הדף האישי) אחרי שנחזור מהחופשה...
תמר*
הודעות: 548
הצטרפות: 23 יולי 2001, 15:53

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר* »

יש לנו 2 חשוות "כפולות" כלומר 2 חושות שבינהן יש "מגעד" מעין סככה שהיא מוצלת כל היום וגם בה יש מזרונים ושטיחים ושולחנות שאפשר לאכול עליהם והילדים יכולים לצייר עליהם. 2 משפחות יכולות לקחת חושה כזאת - כל משפחה בחושה ובאמצע מרחב משותף ...זה מאוד נעים ואנשים תמיד מזמינים את החושות האלו.
ריש_גלית*
הודעות: 2367
הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ריש_גלית* »

תמר, שאלת בדפבית שלי איך מצרפים תמונה ולא עניתי כי אין לי מושג, אבל בטוח שיש הסבר איפשהו באתר... בכל אופן אם מישהו רואה את הקושיה ויכול/ה לעזור בתשובה על השאלה איך מעלים תמונה - תבורכו.
בכל מקרה, תמר, תודה! אני מקווה שתדעי על משפחות שבאות אליכם סביבות השבוע השלישי של אוגוסט, וגם אם לא, כשהזמן לנסיעה יתקרב קצת נעשה חושבים, נראה מי באמת נוסע אתנו ונחליט לאן נוסעים.
תמר*
הודעות: 548
הצטרפות: 23 יולי 2001, 15:53

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר* »

יש לך את הטלםון שלי ואת מוזמנת להתקשר, בשמחה רבה!
חוץ מזה , אם את עדיין אותה לראות תמונות תשלח לי מייל ואני אשלח לך...[email protected]
אני_רק_שאלה*
הודעות: 91
הצטרפות: 30 אוגוסט 2005, 10:48

יורדים לסיני

שליחה על ידי אני_רק_שאלה* »

אנחנו (איש, אישה בן 2, בת 5 ) יורדים לסיני בשבוע הבא (תיכננו להיות שם היום ולראות שם את זריחת ירח האהבה אבל לא יצא...) כנראה ביום חמישי. איתנו חברים (זוג+ 2 בנות 10) ועוד חברים שמתכננים להצטרף בהמשך. נהיה שם לפחות שבועיים. נשמח לעוד משפחות.
ריש_גלית*
הודעות: 2367
הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ריש_גלית* »

אם תכתבי לאן אתם נוסעים או תשאירי מייל או טלפון כדי שנוכל לדבר, אני אשמח להיפגש בסיני - אם עוד תהיו שם, כי אנחנו יורדים ב-15 באוגוסט לשבוע. אני בדף בית - ריש גלית (כרגע ממחשב אחר) אז תכתבי לי לשם. אנחנו זוג עם בן שנה וחמישה ובת כמעט ארבע. ועוד כל מיני חברות.
אילת_מ*
הודעות: 526
הצטרפות: 27 מאי 2005, 12:17
דף אישי: הדף האישי של אילת_מ*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אילת_מ* »

יורדת לסיני ביום ב, ה10.9 (כולל ראש השנה, לצערי, אבל מקווה שלא יהיה עמוס מדי)
יש משהי\ו שרוצים גם כן לנסוע? עוד לא סגורה על איפה, רק שיהיה רגוע, ממלא מצברים ונעים. (וטעים)
יאללה! לסיני!
אילת_מ*
הודעות: 526
הצטרפות: 27 מאי 2005, 12:17
דף אישי: הדף האישי של אילת_מ*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אילת_מ* »

מקפיצה שוב, התכנית עדיין בעינה:יורדת לסיני ביום ב, ה10.9 (כולל ראש השנה, לצערי, אבל מקווה שלא יהיה עמוס מדי)

יש משהי\ו שרוצים גם כן לנסוע? עוד לא סגורה על איפה, רק שיהיה רגוע, ממלא מצברים ונעים. (וטעים)
יאללה! לסיני!
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

יורדים לסיני

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

הי תמר
פעם לפני כמה שנים הייתי במחש, ביקרתי את חמדן, שהיה לפני זה בראש השטן, והוא פתח שם חוף משלו.
את יודעת על מה ומי אני מדברת?
מעניין אותי אם הוא הצליח ואם החוף שלו עדיין קיים.

חוץ מזה, שאלה לכולכם, אנחנו גם חושבים לרדת לסיני בסוף אוקטובר, והגבר שלי די איסטניסט... הוא בעניין של מלון ואני דוחפת לחושה.
הוא אומר שיש מקומות עם חושה שצמוד אליה מקלחת ושרותים.
יש כזה דבר? איפה?

ומה המחירים היום?
שמעתי שמונית מלאה, שעלתה פעם 25 לירות לאדם, עולה היום 50. האמנם?!?
וכמה עולה חושה? פעם זה היה 20-30 לאדם... ועכשיו?

אשמח לשמוע המלצות בכלל ובפרט. תודה.
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

חמדאן עדיין שם והחוף שלו קיים ופורח. אנחנו שכנים.

אין חושות עם שירותים צמודים, יש ביתנים כאלה עם מזגן ושירותים אבל אלה לא חושות, בד"כ מלון. יש כאלה לידינו, אני יכולה לברר לכם מחירים

מונית עולה היום 40-50 לי"מ לאדם לאיזור נואייבה . לילה בחושה עולה 15-20 לי"מ ללילה. לירה מצרית היא בערך 80 אגורות שלנו...
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

יורדים לסיני

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

תודה תמר.
אם זכור לי נכון, החושות שם היו בקו ניצב לחוף, לא לאורכו, כנראה כי זה היה כפר צר עם חוף עמוק. אני זוכרת נכון?
איך זה אצלכם? החושות לאורך קו המים?
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

אצלנו החושות בקו המים, החוף רחב ידיים. כפר צר עם חוף ממש צר זה המקום שליד מלון טנגו, לא?
פעם_ראשונה_בסיני*
הודעות: 2
הצטרפות: 13 ספטמבר 2007, 14:05

יורדים לסיני

שליחה על ידי פעם_ראשונה_בסיני* »

מישהו יכול לספר לי מה צפוי להיות מזג האויר בסיני בימים של סוף ספטמבר ותחילת אוקוטבר (חוה"מ סוכות השנה)? כמה חם? כמה קר? באיזה בגדים להצטייד? תודה
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

נעים, אותי צריך חולצה ארוכה בערב אבל לא יותר מזה
פעם_ראשונה_בסיני*
הודעות: 2
הצטרפות: 13 ספטמבר 2007, 14:05

יורדים לסיני

שליחה על ידי פעם_ראשונה_בסיני* »

תמר תודה רבה
לי_לי*
הודעות: 7
הצטרפות: 01 אפריל 2007, 19:53

יורדים לסיני

שליחה על ידי לי_לי* »

מישהו שחזר אחרי ראשהשנה,
יכול להגיד אם המונים בסיני או מדולל ככה?
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

"דיווח מהשטח": יש הרבה ישראלים בסיני, בכל החופים יש אנשים. מיעוט של החופים בתפוסה של 100%
סיני_בסוכות*
הודעות: 1
הצטרפות: 17 ספטמבר 2007, 10:03

יורדים לסיני

שליחה על ידי סיני_בסוכות* »

איפה יש חוף עם חול (לילדה שלנו בת השנה)?
חשבנו לרדת בסוכות. האם יש "סכנה" שלא יהיו מקומות?
אשמח לדעת
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

יורדים לסיני

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

האם יש קליטה של טלפונים סלולריים בחופים שבסמוך לאי האלמוגים?
מיכל_בר*
הודעות: 667
הצטרפות: 30 אוגוסט 2005, 22:41
דף אישי: הדף האישי של מיכל_בר*

יורדים לסיני

שליחה על ידי מיכל_בר* »

המממ... סיני בסוכות, נשמע רעיון מעניין.
ריחות_של_יסמין*
הודעות: 275
הצטרפות: 20 יולי 2006, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ריחות_של_יסמין*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ריחות_של_יסמין* »

אנחנו חזרנו לפני שבוע, היה מעולה!!
היינו בדיונה בנועבה
החוף נקרה פאנאן ביץ' תשאלו על חארס.
יש שם דיונה משגעת של חול זהוב, ים עם גוונים מדהימים של טורכיז עם מפרצון שאפשר להכנס בו בלי ללכת על ריף
יש שם שמיים עם ים של כוכבים
חשמל רק במסעדה ומארחים מקסימים
ממליצה להביא סנדלי גומי שאפשר לשחות איתם ושנורקל
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

כדאי לשריין מקומות לסוכות, מסתמן שיהיו אנשים... קליטה של סלולארי ישראלי יש רק במכשירים הישנים עד הראס. חוץ מזה הטלפנוים החדשים עוברים מייד עם מעבר הגבול לרשת המצרית
אילה_א*
הודעות: 3574
הצטרפות: 23 אוקטובר 2004, 18:09
דף אישי: הדף האישי של אילה_א*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אילה_א* »

בסלקום יש קליטה בדיונה
בדרך לשם אין ואז מגיעים לדיונה ואופס קליטה כמובן שתלוי במזג האויר אבל בתקופה שהייתי שם שבועיים דיברתי כל יום חוץ מאחד עם העבודה לבדוק שלא צריכים אותי
מיכל_בר*
הודעות: 667
הצטרפות: 30 אוגוסט 2005, 22:41
דף אישי: הדף האישי של מיכל_בר*

יורדים לסיני

שליחה על ידי מיכל_בר* »

אז מי מתכוון לבלות בסוכות בסיני?
זה בא לי פתאום בתור אופציה מפתה. בעקרון אנחנו מחפשים מקום בארץ.
אימא_טרייה_פלוס*
הודעות: 316
הצטרפות: 14 אפריל 2007, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אימא_טרייה_פלוס*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אימא_טרייה_פלוס* »

אנחנו יורדים בחמישי הזה. בלילה. וננסה לשריין לחוף של תמר וחרבי. נרד עם קטנתנו ועוד זוג חברים נטולי ילדים. אתם מוזמנים להצטרף. ואולי נרד גם בסוכות...
אימא_טרייה_פלוס*
הודעות: 316
הצטרפות: 14 אפריל 2007, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אימא_טרייה_פלוס*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אימא_טרייה_פלוס* »

תמר המייל שלי [email protected], בקשר לנהג המונית...
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

יורדים לסיני

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

הי תמר
אני מתנצלת מראש שאני שואלת אותך על חוף אחר משלך,
בנזוגי רוצה מזגן...
ראיתי פה (נראה לי שאתם לא מופיעים פה) שב Sondos יש חדרים ממוזגים.
האם את יכולה להמליץ על המקום?

אם אגיע אחפש אותך...
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

יורדים לסיני

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

ועוד שלושה שהמליצו לנו:
ספארי
באווקי
לה סירן
יש למישהו פרטים והמלצות?
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

באווקי - חוף מדהים, לא רחוק מאיתנו, ביתנים עם מיזוג מקלחת ושירותים, בבעלות מצרית. מקום חביב ביותר. את השאר לא מכירה...
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

יורדים לסיני

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

המון תודה תמר
הזמנו מקום בבאווקי
נבוא לאכול אצלכם (כי שם זה כולל רק בוקר) ונגיד שלום.
איך אני מגיע לחופך משם?
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

אתם עושים טיול צפונה על החוף עד שאת מגיעה ל ESCAPE LAND .... אם את "הולכת לאיבוד"...תשאלי איפה חרבי.. מתי אתם נוסעים? אני אהיה שם מיום חמישי או שישי (סוכות)
לוונדר_סגול*
הודעות: 1068
הצטרפות: 24 ספטמבר 2004, 16:05
דף אישי: הדף האישי של לוונדר_סגול*

יורדים לסיני

שליחה על ידי לוונדר_סגול* »

נוסעים מחר בבוקר - יום שלישי, עד ראשון בבוקר.

אז נתראה כנראה בשישי.

{@
אימא_טרייה_פלוס*
הודעות: 316
הצטרפות: 14 אפריל 2007, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אימא_טרייה_פלוס*

יורדים לסיני

שליחה על ידי אימא_טרייה_פלוס* »

חזרנו. היינו אצל חרבי- ב-escape land.
חרבי אחלה גבר. האוכל טעים מאד, יש דגים ופירות ים מעולים, יש גם פסטות פשוטות וטעימות ואורז עם ירקות וסלט וטחינה מעולה..... בעיקר אכלנו- כי הקטנה שלנו בערה עם חום גבוה אז נטשנו לאחר שני לילות.
גם פגשנו עוד משפחת באופן מקסימה והיה יכול להיות מושלם... אבל חזרנו הבייתה.
עיצה לגבי אוכל וילדים רעבים (או הריוניות עצבניות): להזמין הרבה זמן מראש. שלא יהיה מצב של רעב. זה סתם מעצבן, ואז איך שמגיע משו טורפים אותו ו....
ועוד עיצה: כילה, כילה, כילה!!!!!!!! לא בגלל יתושים. לזבובים של הבוקר.
תהנו
גליה_והבנות*
הודעות: 92
הצטרפות: 01 מרץ 2006, 21:03
דף אישי: הדף האישי של גליה_והבנות*

יורדים לסיני

שליחה על ידי גליה_והבנות* »

אנחנו מתכוונים לרדת לסיני בסף השבוע. זכור לנו מפעם קודמת לפני שנתיים וחצי חוף אלכסנדריה בביר סוויר כחוף ידידותי למשפחות. מישהו היה אולי לאחרונה ויכול להמליץ, או להמליץ על חוף אחר?
וחוץ מזה אם יש עוד משפחות שמתכוונות לנסוע נשמח לשמוע. אנחנו עם בת כמעט חמש ועוד שתיים בנות שנתיים.
ותודה על הדף הזה שמזכיר את כל מה שבטח היינו שוכחים...
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

בנוגע לכילה - אחיינית שלי שהיתה בסוכות בסיני עם 2 קטנטנים קנתה בנואייבה מין כילות מיוחדות לילדים. זה נראה כמו כיסוי רשת לגבינות (מכירים?) , רק ממש גדול (בן 3 ישן בנוחות בתוכה) נפתח כמו מטריה ועולה 15 לי"מ (!) שזה משהו כמו 10 ש"ח.
יעל*
הודעות: 2185
הצטרפות: 30 יוני 2001, 20:34

יורדים לסיני

שליחה על ידי יעל* »

לגבי העברת רכב פרטי לסיני: לפני כמה חודשים המצרים הקפיצו את העלויות. הבנתי מחברים שזה עולה כ- 700 לירות מצריות (במקום 200) בצד המצרי לעבור עכשיו עם רכב ישראלי. שווה לברר מראש במסוף טאבה.
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

עלויות לכניסה לסיני :

מס מעבר ישראלי - 63-65 ש"ח (תלוי בשער הדולר)
מס מעבר מצרי - 50 לי"מ (40-45 ש"ח)
מונית - בין 40 ל 50 לי"מ לאדם עד איזור נואייבה.
מכונית פרטית ישראלית: 750 ל"מ
ריש_גלית*
הודעות: 2367
הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*

יורדים לסיני

שליחה על ידי ריש_גלית* »

אנחנו נוסעים לסיני ביום שישי ונישאר כל החג פלוס. זוג ושני ילדים: בת כמעט חמש ובן שנתיים וקצת. נשמח לדעת על משפחות שיורדות עם הילדים ואולי לחלוק חוף ביחד.
אני בדף בית.
תמר_מסיני*
הודעות: 195
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 00:36
דף אישי: הדף האישי של תמר_מסיני*

יורדים לסיני

שליחה על ידי תמר_מסיני* »

אצלינו תהיה משפחה שמגיעה ביום שישי עם 2 ילדים אבל נדמה לי שקצת יותר גדולים מהילדים שלך.
שליחת תגובה

חזור אל “דפים אישיים”