חזרתה של האקסית

פלוני_אלמוני*
הודעות: 1182
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 19:35
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמוני*

חזרתה של האקסית

שליחה על ידי פלוני_אלמוני* »

היי.. כבר תקופה שאני לא יודעת איך להגיב על הסיטואציה שקרתה לי עם הבן הזוג שלי. לפני כחודשיים גיליתי שבן הזוג שלי חזר להיות בקשר עם האקסית שלו. אני הגבתי בצורה מאוד לא טובה מכיוון שהוא הסתיר ממני וגם כי בחיים לא נתקלתי במצב כזה ולא ידעתי איך להגיב ולכן הגבתי בכעס ופחד. אני חייבת לציין שהיא נשואה עכשיו והקשר ביני לבין הבן זוג שלי לא השתנה ואפילו ההפך התחזק כנראה בעקבות זה שגיליתי והיה ריב מאוד חזק באותו יום. הוא הרגיש אשם מאוד עד כדי כך שלא ידע איך להמשיך איתי את הקשר. הם עד עכשיו מדברים בפייסבוק.
אבל אני למרות שאיני רואה איום בכך עדיין מפחדת וחוששת שהרגשות שלו יחזרו והוא יתאהב בה שוב. לעיתים קרובות אני נזכרת בזה ועולה בי גל רגשות של כעס ופחד ועצב. קשה לי מאוד לשחרר את המצב קשה לי בידיעה שהם מדברים למרות שראיתי את ההתכתבות שלהם ויש בינהם קשר ידידותי מאשר זוג שאהב פעם. קשה לי להרפות בכללי דברים בחיים אבל זה נושא שכל כך פגע בי.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

חזרתה של האקסית

שליחה על ידי אני* »

הרגשות שלך מובנים לגמרי.
אם היה בינהם קשרי אהבה בעבר - אולי עלולה להיווצר התפרקות על העבר.
זה שהיא נשואה ואת מרגישה שהקשר אצלך התחזק לא מעיד כהוא זה על ההמשך.
אני רק יכולה להציע שתקיימי איתו שיחה כנה ופתוחה על הנושא להגיד מה את מרגישה במקום הזה ולהבין שאולי צריך לעשות איזו דרך לחיזוק הקשר בינכם בכדי שהמצב לא יתדרדר שם.
זו דעתי
החזיקי מעמד
מישי*
הודעות: 130
הצטרפות: 11 דצמבר 2003, 23:50

חזרתה של האקסית

שליחה על ידי מישי* »

לא אשאל למה לא סיפר לך או איך גילית אני מניחה שכבר דיברתם על זה ושאת בסדר עם הסוגיות האלו

לדעתי, שיחה פתוחה וכנה היא רעיון טוב.
תנסחי מראש את הדברים שמעוררים בך חשש ותחשבי על מה אולי יוכל לעזור להוריד את החששות האלו.
חלק מהדברים הם אולי בינך לבין עצמך (נגיד לדוגמה מחשבות מקטינות שעוברות לך בראש אבל שהן למעשה לא יותר מסיפור שהמוח שלך מספר לך וזה שהן הגיעו מבפנים לא אומר שהן אמת מוחלטת)
וחלקם אולי של שניכם (נגיד את מרגישה שלפעמים התקשורת ביניכם לא מאוד רציפה/פתוחה/אחר ואת חושבת שאת רוצה שיותר תדברו/תעדכני אחד את השני בנושאים האלה והאלה/או שכשאת מדברים אז חשוב לך שישקף לך מה עובר לו בראש ובלב/ אחר לבחירתך :) )

אם אין מה שהוא יכול לעשות או שאת רוצה שיעשה אז נראה לי כדאי שתבהירי בתחילת השיחה שאת לא מבקשת משהו ספציפי או פתרון אבל שהנושא לפעמים מעורר בך חרדות ושאת רוצה רק לחלוק איתו (ואולי גם לשמוע שהוא אוהב אותך והכול בסדר)
ירח*
הודעות: 3
הצטרפות: 28 נובמבר 2006, 11:58

חזרתה של האקסית

שליחה על ידי ירח* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי.. אני קורא שוב ושוב וקצת מתקשה מה לומר משום שאני מאמין שכנות ופתיחות הן הבסיס (ובזכותן הצלחתי לכתוב גם עכשיו) והשילוב של הסתרה, חוסר ביטחון ואשמה היא דפוס של דיאלוג רגשי שאני אישית חווה בקשרים עם אהבה גדולה שיש איזה דופי מהותי באופי התקשורת ובהקשר זה אני חושב שאירועים כאלה הם כמו הזמנה לעשות בדק בית בעניינים כאלו.
בכל אופן, על עצותיה המופלאות של אני ומישי רק אוסיף עוד אפשרות לשקול מפגש נרחב יותר ומתוך הבילוי המשותף נראה לי שאו שיהיה ברור שמשהו לא מתאים בקשר ביניהם או שהאווירה תטהר, הרי סביר להניח שהיא בחורה נפלאה עם הוא אהב אותה בטרם הגיע אליך ושגם בעלה אחלה בחור שכן יש לה טעם טוב :)
שליחת תגובה

חזור אל “תמיכה”