שמונה ימים בפארק הירדן 2006

שליחת תגובה

בשביל שיח טוב כל מה שצריך זה מעט מים, מעט אור ומעט רצון טוב. יד?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שמונה ימים בפארק הירדן 2006

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי Pלונית* » 01 יוני 2008, 17:30

אני מנסה ומקווה שאצליח ''בפתיחת''
שני את שם הדף בהוספת הערה וייפתח לך דף בית אישי. בהצלחה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי ...* » 18 נובמבר 2006, 08:04

פנים, תשאלי את רני וחדוה כשר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פנים_אלמול_פנים* » 18 נובמבר 2006, 01:19

שלום.
אם בכלל מישהו עדיין נכנס לכאן....
איבדתי בפארק/שכחתי חלק עליון יפהפה של בגד ים, בצבע שחור עם פרחים גדולים בצבעי כתום-אדום-בורדו.
חלק עליון גדול (כזה שבעצם מכסה את הכל) בעל ערך סנטימנטלי רב.
המוצא/ת הישר/ה אנא כתבו לי בדף הבית. תודה תודה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי רני_כשר* » 18 ספטמבר 2006, 23:51

תאריך - 7 עד 14 בספטמבר 2006 - חמישי עד חמישי.
הכינו את עצמכם לשמונה ימים, אבל אפשר כמובן להגיע רק לחלק, ואפשר להשאר גם אחרי או לבוא לפני. בכל מקרה כדאי לבוא לפחות לשלושה ימים.
אפשר לקרוא קצת על המקום ב אתר של פארק הירדן או לראות איך להגיע וגם לראות קצת את מפת הפארק ואולי גם קצת תמונות בפארק
וגם, אפשר להתרשם מהמפגשים הקודמים ב מדור מפגשים.

עלות כניסה לפארק הלאומי "פארק הירדן" - מי שמגיע בסוף השבוע - המחיר יהיה 100 ש"ח סה"כ (לחמישי-שישי-שבת, לילות חמישי ושישי, יציאה במוצ"ש) לרכב (פרטי או מסחרי). הנשארים או הבאים בשבת או ביום ראשון יוסיפו עוד 45 ש"ח לרכב לכל לילה נוסף. המחיר ללילה של חמישי בלבד או שישי בלבד - 50 ש"ח למכונית.
(התשלום הוא למי שלן בשטח ומכסה שירותים, ברזים, זבל, מקלחות וכו').

דמי השתתפות (למארגני באופן טבעי) - תשלום בסיסי - 30 ש"ח למשפחה למנויים לשני לילות ראשונים, 40 ש"ח למשפחה לשני לילות ראשונים למשפחות שאינם מנויים (כנ"ל לאלו שבאים ללילה אחד בלבד) + 10 ש"ח לכל לילה נוסף. חבר קהילת באופן טבעי - לא משלמים את התשלום הבסיסי.

אנו מנסים לארגן פריזר להקפאת בקבוקי מים וקרח. כדאי להביא בקבוקים לצורך העניין. בכל מקרה יש אפשרות לקנות קרח הן בפארק עצמו והן מחוץ לפארק בתחנות דלק "גנוסר" ו"האון".

פרטים נוספים בהמשך.
<נכתב 22.8.06>

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי with_passion* » 18 ספטמבר 2006, 23:42

"אבל לצערי הופעל עלינו לחץ לשלם. נקראנו פעמיים ל"משרד הקבלה" ואני מודה בצער שבעלי התחמק כי לא היה לו נעים להגיד שאין לנו."
אם זה באמת היה כך - עצוב לי לשמוע את זה. אני סבור שהנוכחות של האנשים חשובה הרבה יותר מכספם. מעניין כמה אנשים שיכלו לתרום לא באו בגלל שאין להם את האמצעים. דווקא התאכזבתי שרוב האנשים במפגש היו אנשים עם כסף, עם אוטו.. זה לא שזה רע - כסף - אבל יש הבוחרים לחיות בלי ואני מכבד זאת מאד - וצריך אלטרנטיבות - באופן טבעי.
אירועים מסוג זה צריכים להיות לפי דעתי עם מה שנקרא SLIDING SCALE שמתחיל ב-0 או לחלופין מחיר מומלץ. לא רק זה - שחלק מהתרומות של האנשים ילחו לקופה שתעזור לאנשים שאין להם כסף לשלם את מחיר האתר. צריך שקיפות מלאה לאיפה בדיוק הולך הכסף.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי רני_כשר* » 18 ספטמבר 2006, 23:22

מי שלא רוצה או לא יכול לשלם - לא משלם.
למרות שאלו לא מילותיי (אלא מילותיה של בשמת), אני מסכים. למרות זאת - התשלום לא הוגדר כ"אפשרות תשלום", אלא כ"דמי השתתפות באירוע", ובתור שכזה מי שמשתתף מצפים ממנו שישלם. כאשר עברתי במחנה כדי לומר לכולם שעכשיו אנחנו יושבים ב"שולחן הקבלה", ועשיתי זאת מספר פעמים במשך השבוע, היה זה לא כדי ללחוץ על מישהו, אלא כדי להודיע שזמן הקבלה מוגבל, ושאין כוונתינו לשבת שם כל היום אלא בזמן המוגדר לכך בלבד. אני מתנצל בפני פלוני אלמונית אם מעשיי הובנו כלחץ לשלם.
לגבי חוסר היכולת לשלם - גם את זאת אני מקבל לחלוטין. אם מישהו מרגיש שאינו יכול לשלם, אני מניח ובטוח שכך הוא הדבר. לכן, מי שלא משלם מסיבות אלו - אין לי עליו דבר. שישלם כשיהיה לו. לעומת זאת, מי שלא משלם רק משום שלא היה מודע לנושא, אפשר שלאחר שיבין שציפו ממנו לשלם (אם כי ההנחה היא שזה משהו שהוא ברור וכתוב) ולא שילם - יצא כאילו התחמק. לכן אני מיידע את כולם במחנה לגבי מועד התשלום ומקומו, וכך מאפשר לכל מי שמתכוון לכך לעשות זאת.
במסגרות שונות הודענו שגם מי שרוצה להיות מנוי על העלון, ואין באפשרותו לשלם, אנו מזמינים אותו לומר לנו, והוא יקבל מנוי שנתי שמועד תשלומו דחוי עד אשר יהיה לו לשלם. במקרה כזה המנוי אמנם לא בחינם, אולם האחריות לשלם (או לא לשלם בסופו של דבר) מוטלת על בעל המנוי. גם במקרה כזה, אם בסופו של דבר לא נקבל את הכסף, ההנחה שלי היא שלא היה לבעל המנוי את הכסף הדרוש, ולכן הוא לא שילם. היות שזה נעשה במודע גם מצידנו וגם מצידו, הדבר מתקבל בהבנה ואין לי שום בעיה גם עם זה.

לגבי התשלום, הבנו בעקבות שנים קודמות - שמדובר בבחירה
נכון. בשנים קודמות היה משפט ברור שאמר שמדובר בזכות ולא בחובה. אולם לאחרונה הרגשנו שזה לא נכון להגדיר את עבודתנו בצורה כזו, ושמגיע לנו כסף גם על יוזמה/אחריות/נוכחות/טלפונים/משא ומתן/כישרון/שעות עבודה וכד', ולכן הורדנו את המשפט הזה. אך עדיין לא הגענו למצב שהאירועים שאנו מקיימים פתוחים למשלמים בלבד.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 ספטמבר 2006, 21:54

תודה מקרב לב למארגנים.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 ספטמבר 2006, 21:54

תודה מקרב לב למארגנים.
לגבי התשלום, הבנו בעקבות שנים קודמות - שמדובר בבחירה. מאחר שמצבנו הכלכלי לא מזהיר, לא יכולנו להרשות לעצמנו לשלם. בקושי יכולנו להרשות לעצמנו לשלם את הכניסה לפארק ואת הדלק. החלטנו שאת הכרת תודתנו נביע באמצעות ארגון פעילות לילדים וכך עשינו.

_אף אחד לא הולך עם או בלי כובע לגבות ממך כסף. אין מחסום. אין רישום. אין בדיקה. לא באים ומבקשים ממך - זו יוזמה שלך לשלם.
מי שלא רוצה או לא יכול לשלם - לא משלם._
אבל לצערי הופעל עלינו לחץ לשלם. נקראנו פעמיים ל"משרד הקבלה" ואני מודה בצער שבעלי התחמק כי לא היה לו נעים להגיד שאין לנו.

אני מקווה שבשנה הבאה נוכל לשלם ואף להחזיר את חובנו משנה זו.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תמרהינדי* » 18 ספטמבר 2006, 09:44

נשמע שהיה לכם כייף גדול, בשנה הבאה אני באה!!!!

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תמרהינדי* » 18 ספטמבר 2006, 09:44

נשמע שהיה לכם כייף גדול, בשנה הבאה אני באה!!!!

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סיגל_ב* » 18 ספטמבר 2006, 09:06

היה נפלא.
רוצה לחיות ככה כל השנה.

תודה חמה למארגנים! |L|

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סיגל_ב* » 18 ספטמבר 2006, 09:06

היה נפלא.
רוצה לחיות ככה כל השנה.

תודה חמה למארגנים! |L|

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי שירי_בן_דב* » 18 ספטמבר 2006, 07:22

היינו ליממה אחת בסוף והיה נהדר. תודה לכל מי שטרח ואירגן. תודה מיוחדת לצפרירים , לשיפרונים ולוייסמנים על שאירחתם אותנו בצל זולתכם (מהמילה זולה בשורוק).
יישר כוח.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי שירי_בן_דב* » 18 ספטמבר 2006, 07:22

היינו ליממה אחת בסוף והיה נהדר. תודה לכל מי שטרח ואירגן. תודה מיוחדת לצפרירים , לשיפרונים ולוייסמנים על שאירחתם אותנו בצל זולתכם (מהמילה זולה בשורוק).
יישר כוח.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי אופיר_א* » 17 ספטמבר 2006, 23:41

באנו ללילה אחד בסופשבוע הראשון. הכרנו אנשים מקסימים, פתוחים ומקבלים.
שמח להיות חלק ממשפחת באופן טבעי.
אופיר

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי אופיר_א* » 17 ספטמבר 2006, 23:41

באנו ללילה אחד בסופשבוע הראשון. הכרנו אנשים מקסימים, פתוחים ומקבלים.
שמח להיות חלק ממשפחת באופן טבעי.
אופיר

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 17 ספטמבר 2006, 16:55

סיגל, מירב אמא של רום ולין לא נכנסת כלל לאתר. התקשרתי אליה אבל לא היתה תשובה. מקווה לזכור לנסות שוב, כדי לתת לה את הטלפון שלך. תזכורת בדף הבית שלי תתקבל בברכה. (-:

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 17 ספטמבר 2006, 16:53

תודה למארגנים. היה נפלא.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 17 ספטמבר 2006, 16:53

ובכל זאת אני מניח (ומקווה) שאין מתחמקים (כך לפחות אני מבטיח למנהל כל שנה).
רני, יש בעיה: לעתים קרובות הם משאירים את השער ריק וחשוך! אין למי לשלם! כבר קרה שיצאנו ונכנסנו ולא היה אף אחד.

וכמובן תודה למארגנים. היה נפלא.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי רני_בירק* » 17 ספטמבר 2006, 16:48

דווקא כן בנתי'

תודה למראגנים אשר טרחו על רשתות צל, מחצלות, ספסלים במיים, משא ומתן מול מנהלי הפארק על ניקיון, הנחות ....

ומרגיעון לקינוח - המציאות היא החלום האולטימטיבי

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי רני_בירק* » 17 ספטמבר 2006, 16:48

דווקא כן בנתי'

תודה למראגנים אשר טרחו על רשתות צל, מחצלות, ספסלים במיים, משא ומתן מול מנהלי הפארק על ניקיון, הנחות ....

ומרגיעון לקינוח - המציאות היא החלום האולטימטיבי

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מיכל_שץ* » 17 ספטמבר 2006, 10:43

_זה הדף שבו אומרים תודה למארגנים? כולנו חזרנו מרוצים משבוע בלי מחשב, בלי מדיח, ובלי רשתות העוצרות חרקים.
אכן, יישר כוח, ושרק יהיה לכם כוח להמשיך לארגן עוד מפגשים כאלה.

מצאנו סנדלי שורש. המאבדת הישרה מוזמנת לצור קשר

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מיכל_שץ* » 17 ספטמבר 2006, 10:43

_זה הדף שבו אומרים תודה למארגנים? כולנו חזרנו מרוצים משבוע בלי מחשב, בלי מדיח, ובלי רשתות העוצרות חרקים.
אכן, יישר כוח, ושרק יהיה לכם כוח להמשיך לארגן עוד מפגשים כאלה. הכסף מגיע לכם ללא כל ספק, ושרק נזכה לשלם לכם עוד ועוד._
מצטרפת!

מצאנו סנדלי שורש. המאבדת הישרה מוזמנת לצור קשר

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מיץ_פטל* » 17 ספטמבר 2006, 09:31

נשמח להחזיר :
כסא כחול מתקפל לקמפינג.
וכדור כחול.

באנו לקינוח אך נשארנו עם הטעם של ...עוד.
היה נפלא!

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מיץ_פטל* » 17 ספטמבר 2006, 09:31

נשמח להחזיר :
כסא כחול מתקפל לקמפינג.
וכדור כחול.

באנו לקינוח אך נשארנו עם הטעם של ...עוד.
היה נפלא!

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סינדי* » 16 ספטמבר 2006, 23:13

המון תודה למארגנים (())
אמנם הפעם היה קצר מידי, אך חזרנו שמחות ומרוצות ועם טעם של עוד!

שבוע טוב ומקווה שנתראה שוב בקרוב @}

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סינדי* » 16 ספטמבר 2006, 23:13

המון תודה למארגנים (())
אמנם הפעם היה קצר מידי, אך חזרנו שמחות ומרוצות ועם טעם של עוד!

ולצורך הדיון בעניין התשלום (אני מעדיפה לקרוא לזה תמורה), אני מסכימה לגמרי עם שרה-לה (Great minds think alike)
היא כתבה בדיוק את מה שאני חשבתי, ורק מקווה שבאמת יהיה לכם כוח להמשיך עוד ועוד... |Y|

שבוע טוב ומקווה שנתראה שוב בקרוב @}

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סיגל* » 16 ספטמבר 2006, 23:04

למירב- אמא של רום- ניצן תשמח לקבל את הטלפון שלכם על מנת ליצור קשר. אנחנו ב-0528695244

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סיגל* » 16 ספטמבר 2006, 23:04

למירב- אמא של רום- ניצן תשמח לקבל את הטלפון שלכם על מנת ליצור קשר. אנחנו ב-0528695244

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי רני_כשר* » 16 ספטמבר 2006, 22:45

נמצאו נעלי קרוקס. המאבד הישר מוזמן להתקשר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי רני_כשר* » 16 ספטמבר 2006, 22:45

נמצאו נעלי קרוקס. המאבד הישר מוזמן להתקשר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי רני_כשר* » 16 ספטמבר 2006, 22:41

נראה לנו שחשוב להבהיר את הדברים ולקבוע באופן ברור מהו התשלום ושלפי דעתינו אין מקום לתשלום על פי רצון
בראש הדף מצויינים התעריפים באופן מפורט, ומצויין שמדובר בדמי השתתפות למארגנים. לא מצויין בשום מקום (אם כי בשנים קודמות כתבנו כך) שהתשלום הוא על פי רצון.
התשלום, כפי שאנו רואים אותו, הוא על האירגון הכולל, והוא מכסה עלויות ישירות וכן אמור לכסות על העבודה עצמה, הן לפני הארוע, הן במהלכו והן אחריו. כמובן ששיטת הגביה מאפשרת למי שרוצה לא לשלם, אולם גם שיטת הגביה של הפארק (הכניסה חופשית משש בערב עד שמונה בבוקר) מאפשרת למי שרוצה להמנע מתשלום, ובכל זאת אני מניח (ומקווה) שאין מתחמקים (כך לפחות אני מבטיח למנהל כל שנה).

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי אנונימי » 16 ספטמבר 2006, 22:17

איפה הדף בו מדווחים מה נשאר אצלנו שלא שייך לנו, שהיינו שמחים להשיב לבעליו החוקיים?
הפעם, לא נשארנו לגמרי אחרונים, כך שיש לנו רק כמה כלים של השכנים שלנו, אבישג ומשפחתה מתל אביב, שאין לי איך ליצור איתה קשר. אם למישהו יש את מס' הטלפון שלה או קשר איתה, אנא ספרו לי או לה.
ויש לנו גם איזו כפית עם ידית סגולה ואולי עוד כמה כלים ספורים, שאולי שייכים לאבישג, ואולי לא?

היה כיף גדול! תודה {@

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי אנונימי » 16 ספטמבר 2006, 22:17

איפה הדף בו מדווחים מה נשאר אצלנו שלא שייך לנו, שהיינו שמחים להשיב לבעליו החוקיים?
הפעם, לא נשארנו לגמרי אחרונים, כך שיש לנו רק כמה כלים של השכנים שלנו, אבישג ומשפחתה מתל אביב, שאין לי איך ליצור איתה קשר. אם למישהו יש את מס' הטלפון שלה או קשר איתה, אנא ספרו לי או לה.
ויש לנו גם איזו כפית עם ידית סגולה ואולי עוד כמה כלים ספורים, שאולי שייכים לאבישג, ואולי לא?

היה כיף גדול! תודה {@

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי שרה_לה* » 16 ספטמבר 2006, 21:58

זה הדף שבו אומרים תודה למארגנים? כולנו חזרנו מרוצים משבוע בלי מחשב, בלי מדיח, ובלי רשתות העוצרות חרקים.
אכן, יישר כוח, ושרק יהיה לכם כוח להמשיך לארגן עוד מפגשים כאלה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי שרה_לה* » 16 ספטמבר 2006, 21:58

זה הדף שבו אומרים תודה למארגנים? כולנו חזרנו מרוצים משבוע בלי מחשב, בלי מדיח, ובלי רשתות העוצרות חרקים.
אכן, יישר כוח, ושרק יהיה לכם כוח להמשיך לארגן עוד מפגשים כאלה. הכסף מגיע לכם ללא כל ספק, ושרק נזכה לשלם לכם עוד ועוד.

>אני את שלי מקבלת בחזרה בצינורות המקובלים<

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי ורד_בוקעי* » 16 ספטמבר 2006, 21:33

רני
אם הבנתי נכון בסוף לא היה מעגל בנושא התשלום למארגנים .
נראה לנו שחשוב להבהיר את הדברים ולקבוע באופן ברור מהו התשלום ושלפי דעתינו אין מקום לתשלום על פי רצון .
בעינינו עצם העובדה שהמארגנים מאפשרים ומביאים לקיום מפגש הינה ראויה לגמול של הכרת תודה מילולית וכספית .על אחת כמה וכמה אם ישנה הנחה בכניסה לפארק ומקפיא ורשת צל ועבודה עם אתים בחום המיוחד לצורך העמקת ערוץ הנחל באזור הספסל( כן גם זה הם עושים).
אז יישר כח
ורד ואסף

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי ורד_בוקעי* » 16 ספטמבר 2006, 21:33

רני
אם הבנתי נכון בסוף לא היה מעגל בנושא התשלום למארגנים .
נראה לנו שחשוב להבהיר את הדברים ולקבוע באופן ברור מהו התשלום ושלפי דעתינו אין מקום לתשלום על פי רצון .
בעינינו עצם העובדה שהמארגנים מאפשרים ומביאים לקיום מפגש הינה ראויה לגמול של הכרת תודה מילולית וכספית .על אחת כמה וכמה אם ישנה הנחה בכניסה לפארק ומקפיא ורשת צל ועבודה עם אתים בחום המיוחד לצורך העמקת ערוץ הנחל באזור הספסל( כן גם זה הם עושים).
אז יישר כח
ורד ואסף

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי קר_שינדו* » 07 ספטמבר 2006, 23:59

שבוע נפלא לכולם {@

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי קר_שינדו* » 07 ספטמבר 2006, 23:59

שבוע נפלא לכולם {@

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי לא_בנתי* » 07 ספטמבר 2006, 22:45

לא כוכך הבנתי את עניין התשלום, דמי השתתפות (למארגני באופן טבעי) הכוונה היא השתתפות בהוצאות? אילו הוצאות יש למארגנים?
האם התשלום למאגנים הוא זכות או חובה? חבר קהילת באופן טבעי - לא משלמים את התשלום הבסיסי. אבל הם כן משלמים 10 ש"ח לכל יום נוסף שהם נשארים?
ואם באים בבוקר ועוזבים בערב צריך לשלם?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי לוטם_מרווני* » 07 ספטמבר 2006, 18:53

מיץ, נבוא לבקר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי לוטם_מרווני* » 07 ספטמבר 2006, 18:53

מיץ, נבוא לבקר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מיץ_פטל* » 07 ספטמבר 2006, 10:43

אנו מתכוונים להגיע ביום חמישי הבא ולהשאר לסופשבוע.
יש מצטרפים?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מיץ_פטל* » 07 ספטמבר 2006, 10:43

אנו מתכוונים להגיע ביום חמישי הבא ולהשאר לסופשבוע.
יש מצטרפים?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ספטמבר 2006, 09:20

אאל"ט,
זיו יחזקאל מצא עקרב.
רני (או בני ביתו) תפס נחש קטן באזור המחצלת המרכזית, ואכן הילדים שמחו מאד ללכת לשחרר אותו.

האם כדאי לפחד מהם? תלוי את מי את שואלת...

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ספטמבר 2006, 09:20

אאל"ט,
זיו יחזקאל מצא עקרב.
רני (או בני ביתו) תפס נחש קטן באזור המחצלת המרכזית, ואכן הילדים שמחו מאד ללכת לשחרר אותו.

האם כדאי לפחד מהם? תלוי את מי את שואלת...

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 07 ספטמבר 2006, 07:33

אני שוב מזכירה שעדיין מחכה לטרמפ לאמא שלי ביום שישי מאזור המרכז לפארק הירדן.
תודה תודה

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 07 ספטמבר 2006, 07:33

אני שוב מזכירה שעדיין מחכה לטרמפ לאמא שלי ביום שישי מאזור המרכז לפארק הירדן.
תודה תודה

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 07 ספטמבר 2006, 07:32

_ואם כבר דיברו על פחדים - האם יש סיבה לחשוש מעקרבים ונחשים ע"ס נסיון העבר ?
ולגבי הצרעות - הכוונה לצרעות קטנות או גדולות ויש תרופת סבתא לעקיצה עם פלפל אדום חריף?_
לפני שנה אני זוכרת שמצאו אחד מהשניים -או נחש קטנטן או שזה היה עקרב קטן (אני זוכרת כי הבן הגדול שלי הלך לשחרר אותו עם רני כשר ושאר הילדים, התלהבות גדולה!!)
מכיוון שהמפגש מתקיים סביב ירח מלא לעקרבים יש נטייה להתחבא ולצאת יותר בלילות עם פחות אור (כך קראתי פעם).
חוץ מזה אם יש איזה פחד כדאי תמיד להצטייד בחימר ירוק- אבקה ירוקה שניתן לקנות בכל בית טבע ואולי גם בסופר-פארם אם זכור לי נכון. מערבבים עם טיפה של מים ומורחים על כל עקיצה.
אין כמו האבקה הזאת! מיד יונקת החוצה את הרעל....

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 07 ספטמבר 2006, 07:32

_ואם כבר דיברו על פחדים - האם יש סיבה לחשוש מעקרבים ונחשים ע"ס נסיון העבר ?
ולגבי הצרעות - הכוונה לצרעות קטנות או גדולות ויש תרופת סבתא לעקיצה עם פלפל אדום חריף?_
לפני שנה אני זוכרת שמצאו אחד מהשניים -או נחש קטנטן או שזה היה עקרב קטן (אני זוכרת כי הבן הגדול שלי הלך לשחרר אותו עם רני כשר ושאר הילדים, התלהבות גדולה!!)
מכיוון שהמפגש מתקיים סביב ירח מלא לעקרבים יש נטייה להתחבא ולצאת יותר בלילות עם פחות אור (כך קראתי פעם).
חוץ מזה אם יש איזה פחד כדאי תמיד להצטייד בחימר ירוק- אבקה ירוקה שניתן לקנות בכל בית טבע ואולי גם בסופר-פארם אם זכור לי נכון. מערבבים עם טיפה של מים ומורחים על כל עקיצה.
אין כמו האבקה הזאת! מיד יונקת החוצה את הרעל....

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תבשיל_קדרה* » 07 ספטמבר 2006, 06:58

מקום להסתתר שם מפני השרב - בטח, במים (המוצלים). רק לא לשכוח לקחת אתך מים לשתות.
עקרבים/נחשים - לא זוכרת פגישות עם שכמותם.
צרעות - מהמון המון סוגים, גדלים, ומינים. וגם דבורים לקינוח.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תבשיל_קדרה* » 07 ספטמבר 2006, 06:58

מקום להסתתר שם מפני השרב - בטח, במים (המוצלים). רק לא לשכוח לקחת אתך מים לשתות.
עקרבים/נחשים - לא זוכרת פגישות עם שכמותם.
צרעות - מהמון המון סוגים, גדלים, ומינים. וגם דבורים לקינוח.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי דנה* » 07 ספטמבר 2006, 00:14

תגידו, יש מקום להסתתר שם מפני השרב המאיים לפקוד את הארץ בסופשבוע ?
ואם כבר דיברו על פחדים - האם יש סיבה לחשוש מעקרבים ונחשים ע"ס נסיון העבר ?
ולגבי הצרעות - הכוונה לצרעות קטנות או גדולות ויש תרופת סבתא לעקיצה עם פלפל אדום חריף?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי דנה* » 07 ספטמבר 2006, 00:14

תגידו, יש מקום להסתתר שם מפני השרב המאיים לפקוד את הארץ בסופשבוע ?
ואם כבר דיברו על פחדים - האם יש סיבה לחשוש מעקרבים ונחשים ע"ס נסיון העבר ?
ולגבי הצרעות - הכוונה לצרעות קטנות או גדולות ויש תרופת סבתא לעקיצה עם פלפל אדום חריף?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תבשיל_קדרה* » 06 ספטמבר 2006, 22:25

מה מואר?
קצת, ככה שיש מספיק מקומות להקים אוהל בלי שצריך להדליק אור מיוחד לילדים שרגילים לזה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תבשיל_קדרה* » 06 ספטמבר 2006, 22:25

מה מואר?
קצת, ככה שיש מספיק מקומות להקים אוהל בלי שצריך להדליק אור מיוחד לילדים שרגילים לזה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 06 ספטמבר 2006, 20:57

יופי. להתראות מחר בפארק.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 06 ספטמבר 2006, 20:57

יופי. להתראות מחר בפארק.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 06 ספטמבר 2006, 18:59

בשמת
יש תאורה לאורך כל השביל שמוביל אל המים
ויש SPOT ענק ליד המים ממש

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 06 ספטמבר 2006, 18:59

בשמת
יש תאורה לאורך כל השביל שמוביל אל המים
ויש SPOT ענק ליד המים ממש

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 06 ספטמבר 2006, 17:40

_הפארק מואר
תודה._
מה מואר?
אני לא בדיוק זוכרת דבר כזה.
זה משהו מהשנה האחרונה? בשביל לבשל, לאכול או למצוא משהו באוהל אחרי רדת החשיכה היינו צריכים פנסים ונרות.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 06 ספטמבר 2006, 17:40

_הפארק מואר
תודה._
מה מואר?
אני לא בדיוק זוכרת דבר כזה.
זה משהו מהשנה האחרונה? בשביל לבשל, לאכול או למצוא משהו באוהל אחרי רדת החשיכה היינו צריכים פנסים ונרות.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי קר_שינדו* » 06 ספטמבר 2006, 16:30

הפארק מואר
תודה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי קר_שינדו* » 06 ספטמבר 2006, 16:30

הפארק מואר
תודה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלונית_אלמונית* » 06 ספטמבר 2006, 13:28

לפחד מהחיים
הפחד הוא לא מהחיים, ההיפך.
with passion, הצגת דרך אחת להסתכל על הדברים.
יש עוד כמה דרכים.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלונית_אלמונית* » 06 ספטמבר 2006, 13:28

לפחד מהחיים
הפחד הוא לא מהחיים, ההיפך.
with passion, הצגת דרך אחת להסתכל על הדברים.
יש עוד כמה דרכים.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי with_passion* » 06 ספטמבר 2006, 12:39

לא להתעטש! הוירוס מתפשט! לשתות כלור! רק ככה נהיה בריאים!! מיקרופוביה הידד! והעיקר לפחד מהחיים פחד מוות ולחיות מנותקים מהם רק כמה שאפשר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי with_passion* » 06 ספטמבר 2006, 12:39

לא להתעטש! הוירוס מתפשט! לשתות כלור! רק ככה נהיה בריאים!! מיקרופוביה הידד! והעיקר לפחד מהחיים פחד מוות ולחיות מנותקים מהם רק כמה שאפשר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 06 ספטמבר 2006, 11:48

אני מחפשת טרמפ לאמא שלי ביום שישי מתל אביב לפארק הירדן.
למי שהיה בשנה שעברה אולי פגשתם אותה - ציפורה, דמות אנרגטית וחרוצה!!!
כל היום בישלה מעל מדורות...
היא רוצה להגיע לסוף השבוע.
אז אם למישהו יש אפשרות לעזור אנחנו מאד מאד נשמח.
תודה

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 06 ספטמבר 2006, 11:48

אני מחפשת טרמפ לאמא שלי ביום שישי מתל אביב לפארק הירדן.
למי שהיה בשנה שעברה אולי פגשתם אותה - ציפורה, דמות אנרגטית וחרוצה!!!
כל היום בישלה מעל מדורות...
היא רוצה להגיע לסוף השבוע.
אז אם למישהו יש אפשרות לעזור אנחנו מאד מאד נשמח.
תודה

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי אמא_לילי* » 06 ספטמבר 2006, 11:38

אנחנו חושבים לבוא לסוף שבוע אבל פוחדים מההמון...400 מישפחות...יאבלא...יש שם פינות בריחה...

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי אמא_לילי* » 06 ספטמבר 2006, 11:38

אנחנו חושבים לבוא לסוף שבוע אבל פוחדים מההמון...400 מישפחות...יאבלא...יש שם פינות בריחה...

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סיפורי_פוגית* » 06 ספטמבר 2006, 11:19

שנה שעברה חלו כמה וכמה מבאי "פארק הירדן" בדלקת קרום המוח.
היתה שמועה כזאת. גמנחנו חזרנו עם חולה אחת הביתה, אבל אנחנו לא יודעים מה זה היה, זה עבר מהר ולא הלכנו לרופא לוודא...
האם הוירוס של דלקת קרום המוח עובר במי הרחצה?
חשוב לזכור שבהתאספות המונית שכזאת לא צריך מים מזוהמים ולא נעליים - מספיק שמישהו היגיע עם הוירוס וזה יתפשט במחנה במהירות. בגלל זה חשוב לשמור על הגיינה בסיסית - לרחוץ ידיים לפני האוכל, לא לשתות את המים בירדן... כאלה...
ואם אתם חולים - לא להתעטש על אנשים!
נראה לי שאם כבר להדבק ממשהו - זה יהיה ממי השתיה... לחוששים - אפשר לבוא עם כדורי כלור ולטהר לעצמכם את המים (זה כל הטיפול שהמים בדרך למוביל הארצי עוברים, נכון להיום)
וחשוב לזכור - הפחד מחליש את המערכת החיסונית!

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סיפורי_פוגית* » 06 ספטמבר 2006, 11:19

שנה שעברה חלו כמה וכמה מבאי "פארק הירדן" בדלקת קרום המוח.
היתה שמועה כזאת. גמנחנו חזרנו עם חולה אחת הביתה, אבל אנחנו לא יודעים מה זה היה, זה עבר מהר ולא הלכנו לרופא לוודא...
האם הוירוס של דלקת קרום המוח עובר במי הרחצה?
חשוב לזכור שבהתאספות המונית שכזאת לא צריך מים מזוהמים ולא נעליים - מספיק שמישהו היגיע עם הוירוס וזה יתפשט במחנה במהירות. בגלל זה חשוב לשמור על הגיינה בסיסית - לרחוץ ידיים לפני האוכל, לא לשתות את המים בירדן... כאלה...
ואם אתם חולים - לא להתעטש על אנשים!
נראה לי שאם כבר להדבק ממשהו - זה יהיה ממי השתיה... לחוששים - אפשר לבוא עם כדורי כלור ולטהר לעצמכם את המים (זה כל הטיפול שהמים בדרך למוביל הארצי עוברים, נכון להיום)
וחשוב לזכור - הפחד מחליש את המערכת החיסונית!

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלוני_אלמוני* » 06 ספטמבר 2006, 10:41

שנה שעברה חלו כמה וכמה מבאי "פארק הירדן" בדלקת קרום המוח.
את יכולה להרחיב ולספר פרטים נוספים ?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי פלוני_אלמוני* » 06 ספטמבר 2006, 10:41

שנה שעברה חלו כמה וכמה מבאי "פארק הירדן" בדלקת קרום המוח.
את יכולה להרחיב ולספר פרטים נוספים ?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תבשיל_קדרה* » 06 ספטמבר 2006, 06:56

אמצעי תאורה
הפארק מואר. אפשר להקים את האוהל ליד השביל (על פנסיו), ואז יהיה לכם אור-קטן-באוהל כל הלילה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי תבשיל_קדרה* » 06 ספטמבר 2006, 06:56

אמצעי תאורה
הפארק מואר. אפשר להקים את האוהל ליד השביל (על פנסיו), ואז יהיה לכם אור-קטן-באוהל כל הלילה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי גברת_האריס* » 06 ספטמבר 2006, 02:24

אני מפחד מהאפשרות שהמים יימצאו מזוהמים (עקב הזרמת שפכים).
מפחד בצדק. בדרך למוביל הארצי המים עוברים טיפולים שונים, ובירדן הם אכן יכולים להיות מזוהמים בכל מיני דברים לא משהו. שנה שעברה חלו כמה וכמה מבאי "פארק הירדן" בדלקת קרום המוח. שני בניי ואנוכי ממילא לא מתכננים טבילה (שניהם בחרדות ממים כרגע ואנחנו מוותרים על מקלחת ובריכה בכל הזדמנות) אבל אם כבר פחדים אז הרי לך.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי גברת_האריס* » 06 ספטמבר 2006, 02:24

אני מפחד מהאפשרות שהמים יימצאו מזוהמים (עקב הזרמת שפכים).
מפחד בצדק. בדרך למוביל הארצי המים עוברים טיפולים שונים, ובירדן הם אכן יכולים להיות מזוהמים בכל מיני דברים לא משהו. שנה שעברה חלו כמה וכמה מבאי "פארק הירדן" בדלקת קרום המוח. שני בניי ואנוכי ממילא לא מתכננים טבילה (שניהם בחרדות ממים כרגע ואנחנו מוותרים על מקלחת ובריכה בכל הזדמנות) אבל אם כבר פחדים אז הרי לך.

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי קר_שינדו* » 06 ספטמבר 2006, 00:20

יש דגיגונים קטנטנים.
תודה.

ברשותכם, יש לי עוד שאלה:
באיזה אמצעי תאורה אתם משתמשים להארת האוהל (לטובת גורה האוהבת להירדם באור ובהנחה שעוצמתו של הפנס הרגיל לא תספיק) ?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי קר_שינדו* » 06 ספטמבר 2006, 00:20

יש דגיגונים קטנטנים.
תודה.

ברשותכם, יש לי עוד שאלה:
באיזה אמצעי תאורה אתם משתמשים להארת האוהל (לטובת גורה האוהבת להירדם באור ובהנחה שעוצמתו של הפנס הרגיל לא תספיק) ?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 05 ספטמבר 2006, 21:32

רני, מה התוכניות לגבי פריזר/מקרר משותף?
הכוונה היא שנשים בו אוכל או רק לקרר בקבוקי מים?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי בשמת_א* » 05 ספטמבר 2006, 21:32

רני, מה התוכניות לגבי פריזר/מקרר משותף?
הכוונה היא שנשים בו אוכל או רק לקרר בקבוקי מים?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מי_מה* » 05 ספטמבר 2006, 21:00

יש שמתכננים להישאר לסוף השבוע השני?
האם הכוונה ל 15-16/9?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי מי_מה* » 05 ספטמבר 2006, 21:00

יש שמתכננים להישאר לסוף השבוע השני?
האם הכוונה ל 15-16/9?

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 05 ספטמבר 2006, 20:39

אני מחפשת טרמפ לאמא שלי ביום שישי מתל אביב לפארק הירדן.
למי שהיה בשנה שעברה אולי פגשתם אותה - ציפורה, דמות אנרגטית וחרוצה!!!
כל היום בישלה מעל מדורות...
היא רוצה להגיע לסוף השבוע.
אז אם למישהו יש אפשרות לעזור אנחנו מאד מאד נשמח.
תודה

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי עדינה_ניפו* » 05 ספטמבר 2006, 20:39

אני מחפשת טרמפ לאמא שלי ביום שישי מתל אביב לפארק הירדן.
למי שהיה בשנה שעברה אולי פגשתם אותה - ציפורה, דמות אנרגטית וחרוצה!!!
כל היום בישלה מעל מדורות...
היא רוצה להגיע לסוף השבוע.
אז אם למישהו יש אפשרות לעזור אנחנו מאד מאד נשמח.
תודה

שמונה ימים בפארק הירדן 2006

על ידי סיפורי_פוגית* » 05 ספטמבר 2006, 11:06

אני מפחד מהאפשרות שהמים יימצאו מזוהמים (עקב הזרמת שפכים).
המים האלה מגיעים בסופו של דבר אל המוביל הארצי (דרך הכינרת)
כך שאם הם מזוהמים, כבר שום דבר לא יעזור לנו :-(

חזרה למעלה