אמא מתבגרת בהריון חדש

שליחת תגובה

יש רק אדם אחד, הוא לא אף אחד מאיתנו, והוא קיים בכל אחד מאיתנו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אמא מתבגרת בהריון חדש

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי צמח_נעמי* » 29 אפריל 2005, 00:58

אני אמא בוגרת בת 38 כיום יש לי תינוקת בת חצי שנה וילדהבת 19 ובן אמצעי בן 16 ולומר לך שזה פשוט נהדר כל כך הרבה שניים של נסיון ולא ההצליח והנה יום אחד התבסרנו בבשורה הכי משמחת בעולם ואני חושבת שזאת חויה נהדרת אפילו בגיל מתבגר שכולם רוקנים את ראושם איך לא פחדת ? לא ממש לא יש רק דאגה איך תהיי הלידה בכל זאת אין את אותו הכח של גיל 20 אני ממליצה בכל לשון כי כדי לעשות ילד בגיל מתבגר עברתי לידה טבעית לקראת סוף הלידה שעפסו כוחותי החלטיתי אפידורל בשתי הלידות לא השתמשתי בשום דבר לידה לידה מוצלחת ואם היה לי היום בראיות טובה אז היתיי חושבת מיד על עוד אחד האמינו זה כדי:-)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אע_צפון* » 24 ינואר 2005, 09:37

לאמא מתבגרת חיזקי ואימצי בסך הכל צריך לחשוב דברים טובים ולזרום הלאה, יש משפחה ויש ילדים, צריך גם להנות מהחיים וגם לחפש אתגר חדש , אני אישית עברתי הפלה , זה קטע לא קל במיוחד שפתאום כל הסובבים אותי (אחי, גיסי) עם הריון או תינוק שנולד, ולמרות הכל לי מאוד בא להיות בהריון.(רביעי).. אבל ..לסביבה זה נראה כאילו אני מחפשת להשאר בבית ולא לחפש עבודה , כן אני מובטלת , אז זהו אני יודעת שזה או עכשיו או אף פעם.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי עתליה_בתותים* » 24 יולי 2004, 20:53

רציתי להגיד שאני ממש מעריכה אותך. מעולם לא ראיתי את נוש א הפוריות כמשהו שלא תמיד בשליטה. כמשהו שקובע עבורינו דברים. את יודעת זאת מזמן כנראה וחיה עם זה בהשלמה..

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 24 יולי 2004, 17:48

סך הכל נחמד לגלות שהטבע דואג לכך שהדברים יתנהלו כנדרש
כן, זה נורא מענין לראות איך הדברים קורים...
מענין איך נראים הדבירם בעולם ללא אמצעי מניעה.

אין לי כרגע כל צורך לשלוט בעיניינים
הנינוחות בה את מקבלת את הדברים נשמעת טובה, שלמה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 24 יולי 2004, 17:13

עבר זמן מה, והנה אני שוב.
חשבתי לעדכן, לטובת אלו שעקבו אחרי.
אני מרגישה מצוין, וממשיכה בדרך שבחרתי - איני משתמשת באמצעי מניעה, ונותנת לדברים לקרות באופן טבעי .
לפני כעשרה ימים הייתי אמורה לקבל מחזור, אך במקום זה היו רק מעט הפרשות חומות. לאחר כששה ימים כאלה עשיתי בדיקת הריון - והיא היתה חיובית.
אך כעבור יומיים נוספים החל דימום חזק, כך שגם זה כבר מאחורי.
אבל אני מרגישה ממש בסדר - סוג של הרגשה ש"הכל לטובה, ומה שצריך להיות, יהיה".
אפילו לא סיפרתי לבעלי, עד שזה כבר עבר, כי לא רציתי להכניס אותו ללחץ מיותר, כי תארתי לעצמי שזה לא יהיה הריון תקין.
סך הכל נחמד לגלות שהטבע דואג לכך שהדברים יתנהלו כנדרש, ואין לי כרגע כל צורך לשלוט בעיניינים.
אני די נהנית כל חודש לצפות בסקרנות לבוא המחזור החודשי, בערך כמו שמצפים להגרלה השבועית כאשר ממלאים לוטו. די ברור לי שלא צפוי משהו גדול, ואין ממש אכזבה משמעותית כזה באמת לא קורה. אבל נחמד לעיתים לחשוב שאולי בכל זאת ...

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_מתבגרת_2* » 28 מאי 2004, 23:16

אני יושבת מול המסך וקוראת את דברייך בנשימה אחת ,אני מרגישה כאילו אני היא הכותבת .קשה לי ההרגשה שיותר לא אוכל להביא ילדים לעולם ,קשה לי להשלים עם הענין .אני נמצאת בחצי שנה האחרונה בהתלבטות קשה עם עצמי פה ושם אני משחררת הערה לסביבה אך ההתלבטות הרצינית היא שלי בלבד .יש לי שתי חברות בוגרות אחת שילדה בן ראשון ואחת לקראת לידה וזה עוד יותר משאיר אותי באווירת לידה .בקיץ אהייה בת 44 יש לי 4 ילדים נהדרים בעל שחושב שזאת התגרות בגורל אך לא מביע דעה מוחלטת לכאן או לכאן.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 18 אפריל 2004, 23:18

אמא מתבגרת, אני מקווה שהעריכה שעשיתי מקובלת עליך. אם לא - אפשר לחזור לגרסא הקודמת.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מונו_נוקי* » 17 אפריל 2004, 17:53

אמא יקרה,
את נשמעת אופטימית כתמיד. כמה את חזקה!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 17 אפריל 2004, 00:39

שרה, תודה! אלו מלים מעודדות.
הדימום כבר פסק, וגם הייתי בביקורת אצל רופא הנשים, ואכן הכל הסתיים.
אני כל כך שמחה שלא עשיתי שום התערבות פולשנית.
ואני בינתיים החלטתי בשלב זה להמנע מאמצעי מניעה. אבל נראה מה יגיד השותף...

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי שרה_ק* » 16 אפריל 2004, 07:34

by the way, I think every pregnancy and new baby is new life. your older children will grow up, and your home will be empty. in my opinion it will be good to have another child that might be the last one of your fertile years. naturally, when women eat healthy and are not exposed to x ray or harmful things, they can be naturally fertile up to age 60. it was common before the industry years. nothing is wrong with having children . your older children will have their own life and marriages. you have right to decise what is good for you. nobody has right to take away your wanting to have a new baby. you are a person with own needs besides being their mother.
(but if you don't want more babies, then you have right to decide to stop)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי שרה_ק* » 16 אפריל 2004, 07:30

drink some red raspberry leaf tea. if your pregnancy is over, your body will eventually remove it. just take vitamin c to prevent infections. we don't need help to terminate dead pregnancies. and you still have chance that you had twins and you are still pregnant, just lost one twin.. you never know!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מונו_נוקי* » 11 אפריל 2004, 21:59

מחזיקה לך אצבעות!
רציתי גם להודות לך. אחרי שקראתי את הדף הזה אני מבינה טוב יותר נשים שעברו ניתוח כריתת רחם . עכשיו נפתח לי צוהר להבין כמה קשה היא הפרידה ממהאפשרות של הריון נוסף.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 11 אפריל 2004, 21:14

תודה לכולכן!
הערב פתאום החל שוב דימום חזק, ועתה נחלש קצת. אני עדיין בעקשנות רבה מסרבת לפנות למיון. מקווה שיסתדר גם כך.
כללית אני מרגישה הרבה יותר טוב, ובינתיים מאד נוח לי לא לקבל שום החלטות.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי חגית_פ* » 11 אפריל 2004, 18:54

לא היו לי דברי חכמה מדהימים להוסיף, אלא שקראתי את כל הדף בנשימה עצורה (ועוד אמשיך כי אני יודעת שיהיה המשך) ורוצה מאוד מאוד לחזק את ידייך.

לכל דבר יש סיבה. ואם צריך להיות לך עוד תינוק, אז יהיה כזה.
אני נכנסתי להריון מאוד לא מתוכנן ולמרות אמצעי מניעה, עברתי את ההריון הכי קשה , חולני ומסובך שהרופא שלי ראה , לידה מזעזעת שאין לי מילים, ו...המתנה הכי יפה שיכולתי לקבל... :-)

אז באמת, הם בוחרים אותנו. ודברים פשוט נועדים לקרות.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 אפריל 2004, 23:00

מה שצריך לקרות יקרה (וממש בלי קשר לאמונה דתית).
אצלי, אגב, זה הכי קרוב לאמונה דתית שיש לי.

(מותר לגלוש לנושאים ליד אצלך ב-דף תמיכה?)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תמר_ס* » 10 אפריל 2004, 20:35

באמת שאלה קשה. לא יודעת מה לומר. וגם אני כמו גילה, כל כך מבינה את הרצון הזה לא להתערב. שמה שצריך לקרות יקרה (וממש בלי קשר לאמונה דתית).
שיהיה טוב, מה שתבחרו. (())

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 אפריל 2004, 08:53

אני חשה שאני רוצה לתת לטבע לעשות את שלו - אם יהיה עוד הריון, שאולי יסתיים יותר טוב מההריון הזה, זה מה שצריך להיות. ואם לא - לא. אבל לא שאני מנעתי את זה
אני כ"כ מבינה את הרצון הזה שלך!
המקומות בהם אני פשוט לא רוצה להתערב, או מרגישה שאני לא אמורה להתערב.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 10 אפריל 2004, 08:22

מונו נוקי - שאלת מיליון הדולר...
_לפני רגע עשה רושם שאת עוברת לשלב הבא מבחינה משפחתית, ועכשיו נראה לי שאת עוד לא שם.
האם רק אני מבולבלת ולא הבנתי נכון? או אולי את לא לגמרי שלמה עם זה?_

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מונו_נוקי* » 10 אפריל 2004, 08:19

אני מאד מתרגשת לקרוא את דבריך. את עושה רושם של אישה חזקה מאד. עם זאת, היה לי רושם שאת מוכנה להמשיך הלאה בחייך, לא? לפני רגע עשה רושם שאת עוברת לשלב הבא מבחינה משפחתית, ועכשיו נראה לי שאת עוד לא שם.
האם רק אני מבולבלת ולא הבנתי נכון? או אולי את לא לגמרי שלמה עם זה?

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 10 אפריל 2004, 00:54

וההתלבטות הגדולה היא - מה עכשיו?
האם מעתה והלאה למנוע הריון? להשתמש באמצעי מניעה? זה מה שבעלי רוצה. גם בגלל שהוא ממש לא חושב שילד נוסף זה רעיון טוב (כך גם חשב קודם, אבל קיווה שהגיל יעשה את שלו, ולא אכנס להריון), וגם, אני חושבת, בגלל שהוא דואג לי. הוא רואה את הקושי הרב שלי באיבוד ההריון.
ואני מצידי - אמנם מודעת לקושי שעוד ילד יביא איתו, וגם הקושי באיבוד הריון (זה כבר פעם שניה עכשיו), אבל מצד שני, אני לא מסוגלת לגרום לעצמי למנוע הריון באופן פעיל. אני חשה שאני רוצה לתת לטבע לעשות את שלו - אם יהיה עוד הריון, שאולי יסתיים יותר טוב מההריון הזה, זה מה שצריך להיות. ואם לא - לא. אבל לא שאני מנעתי את זה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 10 אפריל 2004, 00:21

טובי, תודה לך על המילים המחזקות.
אני יודעת שיהיה בסדר, אבל כרגע, בעין הסערה, מאד קשה. אני כמו ברכבת הרים עם עליות וירידות מאד חדים.
באמת קשה לי מאד לתת לעצמי להתאבל, כי הרי יש לי כל כך הרבה, ואיך אני בכלל מעיזה להיות עצובה.
היום לקחתי את הידים לסרט, והסתובבתי בקניון לחכות להם. והייתי כל כך עצובה. רק לפני שבוע עוד הייתי כל כך גאה על הסוד הנפלא שאני נושאת בתוכי, ועכשיו - כלום, ריקנות...
והערב הזמנתי חברים לארוחת ערב, והיה נחמד, ואני מרגישה הרבה יותר טוב.
כפי שאמרתי - עליות ומורדות...

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי חגית_ל* » 09 אפריל 2004, 22:13

אני מאוד מזדהה איתך. טובי _י אמרה יפה את מה שיש לי להגיד. (())

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 09 אפריל 2004, 06:19

נותרתי בלי מילים.

אמא צעירה ברוחה ואוהבת תינוקות, קראתי את כל הדף הזה בפעם אחת, חוויתי עד כמה שניתן מהצד את ההתרגשות של הגילוי, את ההשלמה עם הפרק שאת רוצה להניח מאחור, את הקושי בלהרפות מהפרק הזה, את תחושת האובדן, הסיום.
אבל בעיקר, בעיקר, הרגשתי את החוזק שלך. עוברת טלטלות רגשיות, אישה באמצע החיים, עם גבר שמודה בכל הכנות שלא ברור לו על מה המהומה. ואת, מכילה את כל כולה (המהומה) בתוכך.

כל הכבוד לך.

מאחלת לך שתתני לעצמך את כל הזמן לממש את תקופת הפרידה, ממה שמוכר לך בעבר, ההריון, הלידה וגידול פעוטות, שתתני לעצמך להתאבל.

ואחר כך שתתני לעצמך להתחיל להנות מכל החדש המסקרן והמפתיע בפרק הבא.
שיהיה לך רק טוב.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 05 אפריל 2004, 09:45

תודה לכן. ובמיוחד לנועה ברקת - שלפי סיפורה אני מבינה שאת עברת מצב דומה לא מזמן, ולכן יכולה לעודד שיהיה בסדר....
היום כבר נראה לי יותר טוב. אמנם יש עדיין די הרבה דימום, וקצת כאבים בבטן תחתונה, אבל אני מקווה שזה יסתדר. איזה מזל שלמרות התוכניות במקור, ליל הסדר בסוף לא אצלי!
וגם מבחינת ההרגשה - יותר טוב. אין ספק שיהיו עליות וירידות, אבל אני מניחה שיהיה יותר טוב.
אני אכן מניקה את ביתי הקטנה (קטנה?! בת ארבע החודש...). אבל לא נראה לי שזה בכלל משפיע על כווץ הרחם, כלומר - גם לא מבחינת הרגשה של כאבים, וגם לא מבחינת הדימום - הוא לא גובר לאחר הנקה. והרי ידוע שבשלב הזה ההנקה לא גורמת להפלות או כווץ הרחם באופן משמעותי.
תודה לכלכן על ההקשבה. בסופו של דבר - עוזר להוציא את הדברים, ומאחר ובאמת מדובר בתהליכים טבעיים ונורמליים, אני מניחה שהזמן יעשה את שלו.
חג שמח לכולם!!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי נועה_ברקת* » 05 אפריל 2004, 09:28

אני כל כך מזדהה...
זו באמת פרידה ואובדן.
אולי אחרי שיעבור הפסח תרגישי טוב יותר....

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 05 אפריל 2004, 06:48

הוא נתן לי כדורים לכיווץ הרחם
אמא מתבגרת, הקטנה שלך עוד יונקת?

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מונו_נוקי* » 05 אפריל 2004, 06:38

פרידה מפוריות הוא תהליך בונה ומחזק. פותח בפניך צוהר לעולם חדש ואחר. אני מרגישה גאה על כך שבחרת לשתף אותנו בתהליך הזה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי שרה_ק* » 05 אפריל 2004, 05:46

I am so sorry for your lost. I still think that even if you lose THIS pregnancy you defitiently can become pregnant again by surprise. things do happen. and if it doesn't happen enjoy the family you have, just flow with the things that going on
anyay... (())hugs(()) one thing, many women do lose pregnancy and it happens to everyone, even to young women. I dont' think its because of your age.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי סיגל_ב* » 05 אפריל 2004, 00:06

(())
האבל של י הוא לא על אובדן התינוק... אלא על פרידה מהפוריות.
זה נשמע שמה שאת עוברת עם עצמך הוא שלב מאוד חשוב בחייך, ושאת חווה אותו במלואו - מה שלדעתי יעשה לך טוב בטווח הארוך. אנחנו כאן איתך גם ברגעים האלה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תמר_ס* » 04 אפריל 2004, 22:05

באמת טוב שזה נגמר לבד. לפחות נמנעה ממך חוסר הנעימות שבגרידה. ואם את עדיין לא בטוחה שהכל עבר, לכי לד"ר ברדה,אליו הלכתי כשהיתה לי הפלה ונשלחתי דחוף לגרידה. הוא נתן לי כדורים לכיווץ הרחם ותאר לי בדיוק מה עוד צריך לצאת כדי שאדע שזה באמת נגמר.

לומר שאני מבינה? אני יודעת שזה מסוג הדברים שאי אפשר באמת להבין עד שחווים.
(()) :-(

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 04 אפריל 2004, 21:59

ומחינה גופנית - אתמול היה דימום ממש קשה, עם הרבה קרישים, אבל כעבור כעשר שעות זה הלך ונחלש, והיום זה בערך כמו מחזור יחסית קשה, ויש המשך שיפור. אני שמחה שלא הלכתי למיון. שפ בןדאי היו מנסים לשנע אותו בכל הכוח לעבור גרידה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 04 אפריל 2004, 21:56

מאד קשה לתאר את הרגשות. מצד אחד ברור לחלוטין שמכל הבחינות עדיף שהעיניין נגמר כך, ומצד שני אני מרגישה ממש ריקנות וכשלון. תחושה שהנה, ביזבזתי את ההזדמנות האחרונה שניתנה לי. למרות שכמובן אני יודעת שזה לא אשמתי, ולא קשור לשום דבר שעשיתי, או לא עשיתי.
שוחחתי היום ארוכות עם בן זוגי, והוא מודה בפה מלא שהוא לא מסוגל להבין. סיכמנו זאת שכנראה שאין מה לעשות - יש דברים שגברים לא יבינו לעולם.
האבל של י הוא לא על אובדן התינוק, כי באמת הצלחתי לא להקשר אליו, כי כל הזמן חשבתי שזה עלול להגמר כפי שזה נגמר, אלא על פרידה מהפוריות. הבכי הוא על הידיעה שלעולם לעולם לעולם לא אחוש עוד את הקסם של יצור חדש הגדל בתוכי, את התחושה שאני בעננים, גאה בגופי, גאה בעצמי על הפלא הזה. (וזה הרי ממש שטות - כל נשות העולם נכנסות להריון ויולדות, ואני לא המצאתי שום דבר. אפילו לא דרוש לכך כישרון מיוחד). והנה - שוב אני בוכה....

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 03 אפריל 2004, 23:15

הרהורים - שאלה קשה.
מצד אחד ברור לי עתה שהסתיים פרק בחיי, אך שוב עולות הדמעות בעיני עקב הסיום. לא פשוט להתבגר.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי בשמת_א* » 03 אפריל 2004, 18:58

(())
גם אצלי היום יום של אובדן. מקריות לא נחמדה. (כתבתי ב בקשה מיוחדת של בשמת ). )-:

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מונו_נוקי* » 03 אפריל 2004, 17:34

@} ואילו הרהורים עולים בך?

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 03 אפריל 2004, 17:31

זהו. היום התחיל דימום רציני, מלווה באבים חזקים של התכווצויות הרחם, ואין כל ספק שזהו זה. בינתיים אני בבית, אך אני חוששת שאם קצב הדימום החזק ימשך, אאלץ בכל זאת לפנות לטיפול. נראה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי נועה_ברקת* » 02 אפריל 2004, 12:14

ואולי, בגלל שההריון והלידה וההנקה הם נושאים שאנו כל כך קשורים אליהם (וגם את לא?), עוד יותר קשה לנו לקבל את העובדה שהפרק הזה נגמר.
רוצה להגיד לך עוד ששנתיים מאוחר יותר יצא הספר שלי מבטן ומלידה ואחר כך התחלתי בקריירה חדשה לגמרי של כתיבה והוצאת ספרים וכן של יעוץ ביוגרפי.
הבת הקטנה שלי בת 7 עוד מעט ואני עוד הרבה פעמים חשה אימה מהזמן המתרוקן... אבל גם מאד שמחה עליו. יש חיים אחרי התינוקות

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 02 אפריל 2004, 07:33

מלאת הכרת תודה לנשמה שבאה לרגע לעזור לי להבין שאת הפרק הזה סיימתי.
דבריה של נועה ברקת הביאו דמעות לעיני כששכבתי אתמול בערב במיטה. אני מרגישה שהם כל כך נכונים עבורי.
מבחינת עדכונים - בינתיים ממשיכה הפרשה ורודה, שנראית משום מה כמו מי שפיר (כמה כבר יש בשלב כל כך מוקדם??).
מאד לא מתחשק לי לפנות לממסד הרפואי. אני ממש לא רוצה שיחטטו, שלא לדבר על הרדמה ופעולה כירורגית. נראה כמה זמן אחזיק מעמד.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי בשמת_א* » 01 אפריל 2004, 23:12

אהה! אני מתנזרת מ"מה חדש" ומהמחשב בכלל ונמנעת מטלפונים אישיים והכל קורה בהעדרי!
(()) ואני מרגישה בדיוק כמו גילה!
מחכה להמשך העידכונים.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 01 אפריל 2004, 19:03

תודה לכולן!
המילים שלכן עוזרות לי להבין מה קורה, ומה שלא יהיה - אני אהיה שלמה יותר עם זה.
בינתיים - אין חדש.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי נועה_ברקת* » 01 אפריל 2004, 15:47

קראתי ונזכרתי בהריון האחרון שלי. (מפורט בפרטי הפרטים בספרי מבטן ומלידה...) איך רציתי עוד פעם אחת להחזיק תינוקת בידיים ולהניק ואיך ניסיתי וניסיתי להכנס להריון ולא הצלחתי ואיך בכל פעם יותר ויותר הבנתי שזה הסוף ושאני כבר לא רוצה. ואז, נכנסתי להריון. איזה שוק. הייתי הכי מבוהלת ומבואסת שאפשר. וברור שאין אופציית הפלה...
זוכרת ערב אחד עם החברות שלי שהבנתי שכל מה שרציתי לקבל דרך עוד לידה, אני יכולה לקבל בצורה אחרת ובכיתי נורא.
ההריון הפסיק להתפתח. גיליתי את זה באוטרסאונד בשבוע 12. עברתי גרידה כי התחיל לעלות לי החום.
כשהתעוררתי מההרדמה, הייתי מלאת הכרת תודה לנשמה שבאה לרגע לעזור לי להבין שאת הפרק הזה סיימתי.
חיבוק

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 אפריל 2004, 14:28

דימומים וכאבי מחזור מאפיינים המון הריונות צעירים. יכול להיות שזה הסוף, אבל גם יכול להיות שזה קצת מוקדם לחשוב ככה. אני הייתי שותה כמו שצריך, מורידה הילוך ונחה קצת, ומחכה לראות מה קורה.

בכל מקרה - חיבוק

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מונו_נוקי* » 01 אפריל 2004, 13:26

אני חושבת כמו גילה! פשוט לא מצאתי מילים

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תמר_ס* » 01 אפריל 2004, 10:39

(()). עשה לי עצוב לקרוא אותך אפילו שאת נשמעת שלמה עם כל מה שיקרה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 01 אפריל 2004, 10:09

(())
נשמע שההריון (בדיקה אמיתית של הרעיון של לידת ילד נוסף) עזר לך להשלים עם המעבר של המשפחה לשלב הבא.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 01 אפריל 2004, 08:39

אני חוששת שזה נגמר.
כפי שכבר כתבתי - אני מרגישה יותר מידי טוב. אמנם בדרך כלל אני לא מקאיה, אבל בכל זאת, יש אי נוחות בבטן, קצת בחילה וכו', והפעם - כלום. וגם הציצי שהיו רגישים בהתחלה כבר הרפבה פחות רגישים (שבוע 9+).
אתמול בצהריים ראיתי טיפונת הפרשה חומה על הנייר בשרותים, ולאחר מכן התחילו כאבים עמומים בבטן תחתונה כמו מחזור, שנמשכו כל הזמן, עם הפוגות, גם בלילה. אבל לא היה יותר כל רמז לדיומום, עד עכשיו.
דיברתי עם הרופא, הוא הציע אולטראסואנד, אך ויתרתי. רק רציתי לדעת אם הוא ממליץ לעשות משהו מסוים, ואמר שלא, אפשר להתנהג רגיל, כי בשלב הזה של ההריון אין שום השפעה של מה שאני עושה. אין גם צורך לראות רופא באופן דחוף, אלא אם כן מתפתח דימום קשה. כאשר היתה לי הפלה לפני שנה פשוט חיכיתי, והכל עבר ללא כל התערבות רפואית. ומבחינתי זה המצב העדיף.
מבחינה רגשית אני לא מרגישה רע נורא. אולי הדחקה, ואולי תוצאה מזה שבעצם כל הזמן חשבתי על זה שזה עלול לקרות.
וגם היה לי זמן לחשוב על ההריון הזה, ולמרות שמאד רציתי להיות בהריון, נראה לי שלא ממש הייתי שלמה עם זה. אני אכן מאד אוהבת תינוקות, אך תינוקות גדלים, הצרכים שלהם גדלים, ומאחר וכבר יש לי ילדים גדולים אני יודעת שלא תמיד קל לי עם הצרכים והדרישות של ילדים גדולים. אין לי כל בעיה להניק כל היום ולהחזיק על הידיים, אבל אני חייבת להודות שאני לא הכי טובה בלשחק, להכין אוכל, לטייל, ללכת לחברים, ואחר כך להסיע בלי סוף, לשבת שעות על שעורים וכו'. אני חייבת להודות שלעיתים די קרובות נגמרת לי הסבלנות די מהר. ובעצם הרצון להריון היה אולי יותר עניין של הוכחה לעצמי שאני מסוגלת, שהגוף שלי מסוגל, ואיזה כמיהה לתינוק רך ומתוק. אבל ככל שעבר הזמן התחלתי לחשוב שאולי זו טעות, זה ממש לא הוגן לשאר ילדי, לבן זוגי, ואולי גם לעצמי. לוותר על המעט זמן פנוי שעוד היה לי לעוד כמה וכמה שנים, להטיל עומס רציני על כל המערכת, לעצור את התקדמות הטבעית של העיניינים, לעצור את המעבר של המשפחה לשלב הבא, השלב בלי תינוקות, השלב של התבגרות המשפחה.
כך שבינתיים אני בהמתנה, למרות שאני די בטוחה שזהו זה. יש יותר מידי סימנים לכך שההריון למעשה לא מתפתח.
אני אמתין בסבלנות, ואתן לטבע לעשות את שלו, ואקבל את מה שיהיה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי נאוה_פרנס* » 29 מרץ 2004, 17:15

בהצלחה!!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי סיגל_ב* » 29 מרץ 2004, 16:56

אני ממשיכה לעקוב ולהחזיק אצבעות להריון תקין, נעים ומאושר... @}

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 29 מרץ 2004, 16:53

האמת שאין הרבה מה לעדכן. בינתיים אין שינוי, אני מרגישה מצוין, למעשה כל כך טוב שאני מידי פעם חושדת שבעצם הכל רק נדמה לי. הרופא הציע לי לעשות אולטראסאונד, אבל החלטתי שאין לי כל עיניין לבדוק כל הזמן מה קורה. כפי שאמרתי - מה שיהיה יהיה. אני שוקלת לעשות סיסי שליה, וזה יוצא בעוד שבועיים, אז נראה כבר אז מה קורה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מונו_נוקי* » 29 מרץ 2004, 15:25

אני אשמח לשמוע עדכונים!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי שמיכת_טלאים* » 16 מרץ 2004, 10:01

כל מה שחסר לי זה הריון ואחרי זה תינוק... מה בדיוק חשבנו לעצמנו??
זה בדיוק מה שהרגשתי לפני פחות משלוש שנים - בת 43.5, שני ילדים גדולים (12 ו-9), בהריון מאוחר ובלתי צפוי, כשאמרנו כבר נואש אחרי כמה שנים של ניסיונות לעוד ילד. היום הוא בן שנתיים, משוש חיי ובבת עינם של כל בני הבית - מתנה משמיים. זה כל-כך מצעיר ונפלא משמח - נכון, גם מעייף, אבל בעיקר אושר גדול. מחזיקה לך אצבעות להריון בריא וקל.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי טרה_רוסה* » 15 מרץ 2004, 23:16

מה בדיוק חשבנו לעצמנו??
תיזכרי כמה היית עצובה כשחשבת שכבר לא תהיי עוד פעם בהריון (והכל מתועד בזמן אמת בדף אני בדיכאון).

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי לוטם_מרווני* » 15 מרץ 2004, 23:02

ואו! הריון קל ותקין!
מה בדיוק חשבנו לעצמנו??
כמו שאמרת קודם, ההריון הזה בחר אותך, את ההורים שלו ואת המשפחה שלו...
המון מזל טוב, תענוג לקרוא, ואני עדיין בשוק מרופא 13 הדקות שראה כל מיני דברים ונפנף אותך למרות 450 השקלים שהשארת אצלו!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 15 מרץ 2004, 21:31

תודה תודה לכל המברכים!
אמשיך לכתוב ולעדכן, וגם קצת הגיגים על כל המצב.
אני נעה בין שמחה להרגשה של "בישביל מה הייתי צריכה את זה??!!" במיוחד עכשיו בערב, כשאני עייפה, צריך עוד לפנות אחרי הילדים במטבח, בעלי בדיוק מספר לי על נסיעת עבודה של שבועיים וחצי לסין, ביתי הגדולה רוצה שאני אעזור לה ללמוד למבחן בביולוגיה, הקטנה לא עושה כל סימנים של להתעייף ולהרדם.... בקיצור - כל מה שחסר לי זה הריון ואחרי זה תינוק... מה בדיוק חשבנו לעצמנו??

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי טלי* » 15 מרץ 2004, 17:49

מזל טוב:-)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי בשמת_א* » 15 מרץ 2004, 16:14

וואו! איזה יופי! איזו הקלה! כמה טוב שמצאתם רופא נחמד ורציני! איזו שמחה, מזל טוב!!!
ולפי החשבון שלי כבר נשארו פחות מ-9 חודשים. יותר קרוב ל-7, לא?
ואני מקווה שאת מקפידה במיוחד על התזונה שלך (-; ועל ברזל וחומצה פולית וויטמין A ועוד ועוד.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי לוסיניטרי* » 15 מרץ 2004, 13:34

או! המון המון מזל טוב! (ושתהיה לך לידה קלה, למרות שזה עוד מוקדם... ;-))

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי עדי_יותם* » 15 מרץ 2004, 13:28

בשעה טובה! {@

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אלמונית_פרחונית* » 15 מרץ 2004, 09:19

מזל טוב , כמה חיכיתי לעדכון הזה... :-)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי טרה_רוסה* » 14 מרץ 2004, 22:36

אז עכשיו ממש אפשר להגיד מזל טוב!! :-)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 14 מרץ 2004, 21:59

טוב - עדכון.
היינו היום אצל רופא חדש. הוא היה מאד נחמד, ישב איתנו שעה שלמה, שמע, הסביר ובדק.
הוא ראה עובר אחד, בדיוק בגודל המתאים, עם דופק טוב. בקיצור - ככל שניתן לראות - הריון תקין לחלוטין.
למרות שנכון שהסיכונים גדולים יותר, הרי שרוב ההריונות גם בגילי הם תקינים, והוא מתיחס אל ההריון ככזה.
כמובן שאני אעשה את הבדיקות הנדרשות במהלך ההריון.
אם לא יהיה משהו חריג אין מניעה מללכת לכוון לידת בית, למרות שכמובן עוד מאד מאד מוקדם לדבר על זה.
גם בעלי כבר יותר מקבל את קיום ההריון.
מזל שהריון נמשך 9 חודשים. כך אפשר להתרגל לרעיון. היום בהחלט התקדמנו בכוון הנכון.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מיץ_פטל* » 14 מרץ 2004, 20:22

בדיוק... קוראים, מתרגשים, דומעים....

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 14 מרץ 2004, 17:49

(גם אם לא מגיבים, קוראים)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי בשמת_א* » 14 מרץ 2004, 13:02

(())
חושבת עלייך הרבה. אבל בעומס הנוכחי אני דוחה את הטלפונים.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 13 מרץ 2004, 22:02

מחר אנחנו הולכים לרופא חדש.
אני מקווה שכבר אפשר יהיה לדעת אם באמת מדובר שתאומים. ממש לא נראה לי סביר, וגם מדבריו של הרופא הראשון שראה אותי לא נראה לי שהוא לוקח את האופציה הזאת ברצינות, אבל במו עיני ראיתי שני שקים באולטרסאונד, ואפילו יש לי תמונה. הביקור אצל הרופא הוא בערב, כך שאעדכן בודאי רק מחרתיים.
אני גם לא ממש יודעת מה אני רוצה (לא שזה משנה משהו...).
מצד אחד - זה נורא מרגש לחשוב על תאומים, ותמיד רציתי, עם ההריונות הראשונים. אבל מצד שני - היום זה נראה לי ממש טרוף. הרי גם עוד תינוק אחד בגילי זה כבר שיגעון, אז שניים?
ובעלי ואני ממשיכים לחלוטין לא לדבר על ההריון. כאילו שזה לא קיים. לא על תאריך לידה משוער, לא על בדיקות שצריך לעשות, לא על איך שאני מרגישה (מצוין, אגב), ובכלל - כמעט ולא מזכירים את הנושא. כמובן שלא נדבר על זה בנוכחות הילדים, אך גם בזמנים הבודדים שאנחנו לבד אנחנו לא מדברים על זה.
הוא יבוא איתי מחר לרופא, אז אולי לאחר מכן זה ישתנה. האמת שגם אני לא כל כך רוצה לדבר על הנושא כי כאמור יש עדיין המון קשיים לעבור, והסיכוי להגיע באמת ללידה עדיין לא מאד גדול.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי לוסיניטרי* » 12 מרץ 2004, 11:07

הי! הריון זה טוב ומדהים בכל מצב, (גם אם הוא לא ממש מתוכנן...) אני יכולה להגיד לך שסבתא שלי (אמא של אמא) נכנסה להריון אחרי שאמא שלי התחתנה וילדה אותי...בין אמא שלי שהיא הבת הגדולה ודודה שלי יש כמעט 22 שנה... אז נכון שהן אחיות, אבל שתינו בנות בודדות בבית וזה הפך את הקשר בינינו לקשר אפילו יותר טוב מקשר שבין אחיות...;-)
אז יכול להיות שבהתחלה הילדים שלך לא יהיו מרוצים וזה לא יסתדר להם, אבל בסופו של דבר תינוק זה דבר מתוק וכובש שאי אפשר להכנע לו.... אז הם יתרגלו... מה שחשוב הוא שתעשי את מה שנכון בשבילך לפי תחושת בטן... ולגבי זה שזה בא בטיימינג גרוע, אומרים שהקשר בן בן זקונים להוריו הוא הטוב ביותר, אז אני מניחה שזה יהיה סוג של פיצוי... (()) ענק והמון בהצלחה!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי שרה_ק* » 10 מרץ 2004, 17:27

וואו, זה נפלא שיש לך אולי תאומים! לפי דעתי תניחי להיריון כמו שהוא ותמנעי מבדיקות מיותרות במיוחד אם יש בהן סיכון. אפילו אם יש עובר מת, לדעתי כדאי להניח לו. שמעתי שאם מסלקים עובר מת יש סיכון להפלה עם התאום הנותר (לא יודעת אם זה נכון, אבל שווה לבדוק) גם כן לא נראה לי שבדיקות רבות יותר מהרגיל יתנו תעודת ביטוח שהכל יהיה בסדר. רק תטפלי בעצמך היטב וזה יגביר את הסיכויים להיריון בריא ולידה בריאה
בהצלחה

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי טרה_רוסה* » 10 מרץ 2004, 09:20

בקשר לרוזנברג - חברה שלי לא היתה מרוצה ממנו. הוא היה יותר מדי רגוע, והתפתח מצב לא תקין שהוא לא עלה עליו כי לא בדק אותה לעתים קרובות מספיק לקראת סוף ההריון וגם לא לקח מספיק ברצינות כשאמרה לו שהיא חושבת שאולי משהו לא בסדר כי לא עולה מספיק במשקל. עם זאת, אני מניחה שלכל רופא יכולים לקרות דברים כאלה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 מרץ 2004, 07:21

יו! מה - תאומים? אני פה לשאלות (-:
וכמובן - רופא - כמו שאמרו.

בהצלחה!

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תמר_ס* » 10 מרץ 2004, 07:13

ברדה מקסים. מאוד הרשים אותי. עזר לי לעבור את ההפלה בלי התערבויות. מקצועי. מקבל בלאומית. או פרטי. הוא עושה גם מעקב הריון.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי ורד_לב* » 10 מרץ 2004, 00:24

אני שמעתי על ד"ר קרלוס רוזנברג דברים טובים. הבנתי שהוא גם מטפל דרך מכבי, אז אולי זה יכול לחסוך את עניין הפרטיות.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי מיכל_שץ* » 09 מרץ 2004, 23:52

המון בהצלחה והמון בריאות {@

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי בשמת_א* » 09 מרץ 2004, 22:56

וואו!!!!!
בוודאי, הרי שכיחות התאומים עולה עם הגיל ועם מספר הלידות...
אוי, אני מאוד מקווה בשבילך שזה רק אחד...
מזדהה עם מתעלפת מהתרגשות

וכמובן להחליף רופא! איכס ממש!
מה זאת אומרת "עוד משהו בחצוצרה"??? הוא מפטיר חשד להריון חוץ רחמי בלי להניד עפעף ושולח אותך ככה הביתה עד "עוד שבועיים"???? אין לי מספיק סימני שאלה וקריאה בשביל זה!

מה עם ד"ר ברדה? הוא עושה מעקב הריון או רק לידות? נדמה לי שהוא עכשיו על הקו ירושלים-לניאדו, לא? אולי כדאי לשאול את המיילדת שלך אם יש לה המלצה.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 09 מרץ 2004, 22:51

אני מאזור הרצליה.
האם מישהי מכירה את ד"ר קרלוס רוזנברג? הוא נשמע מאד מרשים, השאלה אם הוא גם רציני ומקצועי. זה אמנם די רחוק עבורי, אך אחרי הנסיון שהיה לי היום, אני מוכנה גם להרחיק. ואני רוצה רופא פרטי כדי שיהיה לו את הזמן הדרוש כדי לעזור לי בהתלבטויות השונות.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי עוף_החול* » 09 מרץ 2004, 22:04

מאיפה את?
אם את מהצפון אני ממליצה בחום על ד"ר דרוגן מאלישע.
הוא מעולה. מקצועי. סובלני. מכבד את לקוחותיו (ואין לו מזכירה)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי טרה_רוסה* » 09 מרץ 2004, 21:34

וואו!! מזל טוב !!

(פתאום חשבתי על זה שאני מכירה מישהי שהיו לה 5 ילדים כשנכנסה להריון בגיל מבוגר וגם לה נולדו תאומים! הם עכשיו כבר בתיכון. איזה כיף!)

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי סיגל_ב* » 09 מרץ 2004, 21:28

גם אני כ"כ מתרגשת בשבילך!!!
(())
אנחנו איתך!
וביי ביי ד"ר "13 דקות

450 ש"ח

אולטרה סאונד מאחורי וילון"

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי תמר_ס* » 09 מרץ 2004, 20:53

יוווווווווווווווווו! אני מעולפת פה מהתרגשות.

בטח להחליף רופא. אם רופא מקבל גם פרטי וגם דרך הקופה הוא צריך לדאוג לימים נפרדים. ככה זה בדר"כ.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 09 מרץ 2004, 20:43

כפי ששמתן לב - אימצתי את המלצתה של בשמת להחליף שם.
למרות שלא הכל כל כך פשוט.
למרות שמאד רציתי את ההריון מבחינה רגישית, הרי שזה ממש לא פשוט. הרי אנחנו כבר בגיל שחשבנו סוף סוף לצאת מהמחויבות האין סופית לילדים, שכבר חשבנו על פיתוח הקריירה שנדחתה כל כך הרבה שנים, על שינוי בעבודה, בעיקר לבעלי. הוא תמיד היה שותף בגידול הילדים, ועתה, שוב יאלץ להיות בבית מוקדם, שוב לא אוכל להצטרף אליו לנסיעות עבודה, שוב הוא יקצר כל נסיעה למינימום כדי למהר ולחזור הביתה. ולהתחיל שוב עם כל מה שכרוך בתינוק חדש. אין לי בכלל ספק שאלך עם ההריון הזה, ואין בכלל מחשבה להפסיק אותו. אבל זה לא כל כך פשוט.
בניגוד שכל ההריונות הקודמים שהיו ממש מתוכננים, מתואמים עם כל השלבים המתאימים בחיינו, והסתדרו ממש בסדר מבחינת מעבר דירות, מעבר עבודה וכו' - הפעם זה סוג של הריון בילתי צפוי. אמנם כל הזמן רציתי, אבל גם הייתי מודעת היטב לקשיים הצפויים.
ועכשיו קראתי את הדף קבלת הריון לא מתוכנן , ונראה לי שבאמת אני מזדהה עם אחד הדברים שנכתבו שם - זה ההריון שבחר אותי, לא אני אותו. ואני אקבל אותו באהבה.
אם בכלל זה ימשך - אני עדיין מקפידה להזכיר לעצמי את השכיחות הגבוהה של הפלות בגיל שלי...

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי אמא_צעירה_ברוחה_ואוהבת_תינוקות* » 09 מרץ 2004, 20:13

טוב, אז אני חייבת לכם עדכון...
הייתי היום אצל הרופא. הוא איחר, היו כבר המון נשים בחדר ההמתנה, למרות שעשיתי תור פרטי, כי רציתי שהוא יקדיש לי זמן. אבל ראיתי ביומן שרשומות לו נשים כל עשר דקות. הוא רופא במכבי, אבל רואה גם פציאנטים פרטיים, ואני לא ידעתי שהוא בעצם רואה את כולם יחד. זה נראה לי די חוצפה. לכל אחת מוקצבות עשר דקות, אבל מהפרטיות הוא לוקח 450 ש"ח!! המזכירה אמרה לי שאין בעיה, והוא יענה לי על כל השאלות וזה יהיה בסדר. טוב, אז הוא הקדיש לי 13 דקות.
ואז הוא לקח אותי לחדר השני, שם עומד מכשיר האולטראסאונד מאחורי וילון, בחד שבו יושבת המזכירה, עם דלת פתוחה, ומכניסה את כל הנשים שמגיעות.
ואז הוא מתחיל לבדוק.
ואז הוא שואל אותי - מה את רואה? אני - שק הריון.
כמה שקים את הרואה? אני - מה זאת אומרת כמה???
כמה? אני - נו כמה?
שניים!!!!! 2 !!
אבל רק באחד מהם ראה דופק, והשני עוד לא ברור. כך שעל אחד הוא אמר בבטחון שנראה בסדר, והשני יתכן מאד שלא, אבל לבוא עוד שבועיים, ואז הוא יגיד כמה יש. כי הוא ראה עוד משהו לא ברור בחצוצרה, ואולי זה משהו שלישי!!!!!
ועכשיו אני מחפשת רופא חדש, כי הוא ממש לא מצא חן בעיני. הרי בכל זאת יש לא מעט חששות בהריון בגיל קרוב ל-45, וצריך רופא סבלני, עם ראש פתוח. הוא ממש לא דן איתי בכלל על כל מה שמשתמע מהממצאים באולטראסאונד, רק אמר - נראה עוד שבועיים.

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי טרה_רוסה* » 09 מרץ 2004, 18:12

אוי, אני מרגישה שסתם עשיתי בלגן. מה עושים?

אמא מתבגרת בהריון חדש

על ידי סיגל_ב* » 09 מרץ 2004, 17:54

פתאום שמתי לב: נראה כאילו יש כאן קצת חפיפה עם תזונה ללידת תינוק בריא

חזרה למעלה