בריאה גילי ומירב

שליחת תגובה

כשאת לא יכולה יותר - אל תכילי
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: בריאה גילי ומירב

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 08 מאי 2012, 20:57

מה איתכם?
הם סבבה לגמרי
הילדה לדעתי כבר בת 10

בריאה גילי ומירב

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 פברואר 2012, 21:08

מה איתכם?

בריאה גילי ומירב

על ידי עינת_הו* » 20 יולי 2010, 00:11

איזה סיפור מדהים. תודה לאל על הגוד אנד.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 28 נובמבר 2009, 13:26

קטע מריאיון שפורסם במקומונים של ידיעות אחרונות:
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340, ... 23,00.html

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 27 נובמבר 2009, 20:25

בריאה: ריאיון פרידה
http://galbarash.com/BRIAH/GILIMERAVBRIAH.mp3

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 22 נובמבר 2009, 05:38

אני שוב מודה לכם מקרב לב על כך שנתתם למילים שלנו לגעת בכם במקומות עמוקים.
לפני מספר ימים הגעתי להבנה שיש בי צורך עז לתת. התישבתי מול המחשב והורדתי במשך כמה שעות את כל פרקי הספר בריאה לאתר שלנו. עכשיו, לאחר שעברו מספר ימים, לאחר שקילה מחודשת של העיניין מכמה זויות נוספות , גיליתי שהרבה יותר נכון עבורי להשאיר באתר את 25 הפרקים הראשונים, כולל פרק התודות שנוסף בהתחלה ולמחוק את כל השאר. עברתי על כל הפרקים מחדש עם ה"אינטרנט אקספלורר" ועם ה"פיירפוקס" ולא נראה לי שתהיה שום בעיה טכנית לקרוא את הפרקים הקיימים עם כל הדפדפנים. אני מאמין שזה מספיק בהחלט כדי להעביר את המסר. מבטיח לחזור בעיתוי המתאים עם תשובות לכל השאלות שנשאלו פה, ושאולי גם ישאלו בעתיד. כל טוב!
גילי

בריאה גילי ומירב

על ידי הרגע_שלפני* » 22 נובמבר 2009, 00:27

הפרקים האחרונים לא עולים.
בפיירפוקס שלי זה עולה.

בריאה גילי ומירב

על ידי לא_עולה* » 21 נובמבר 2009, 18:03

הפרקים האחרונים לא עולים.
מה גרם לכם לשנות את דעתכם ולפרסם בחינם? לא שאלה קנטרנית, פשוט רוצה לדעת.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 19 נובמבר 2009, 16:18

הספר הקנוי נפסק בדיוק באותו מקום בו נפסק הפרק האחרון באתר!

בריאה גילי ומירב

על ידי אמא_נמרה* » 19 נובמבר 2009, 09:50

_ההחלטה לראות גוף בריא ובתוכו מחלה או כשל מסויים של הגוף, או לראות שם את המחלה ולשכוח את החולה השלם והבריא הנמצא שם לצידה של המחלה נתונה לבחירתו האישית של כל אחד מאיתנו, וכך גם לגבי הדרכים להתמודדות איתה.

תודה._

האם בספר הקנוי יש המשך מעבר לפרק האחרון שבאתר? הבנתי שהילדה הבריאה, אבל מסקרן לדעת יותר על התהליך.

בריאה גילי ומירב

על ידי עדי_ל* » 19 נובמבר 2009, 01:00

ההחלטה לראות גוף בריא ובתוכו מחלה או כשל מסויים של הגוף, או לראות שם את המחלה ולשכוח את החולה השלם והבריא הנמצא שם לצידה של המחלה נתונה לבחירתו האישית של כל אחד מאיתנו, וכך גם לגבי הדרכים להתמודדות איתה.

תודה.

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 19 נובמבר 2009, 00:55

גילי ומירב, אתם מקסימים, ובתכם ואחיה זכו בהורים נדירים.
תהנו מהחיים, שמחה ובריאות לכולכם ומזל טוב!

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 18 נובמבר 2009, 22:50

זה לא "סרט בלשי" ולא "מסע מסחרי" לקניית ספר. זה סיפור אמיתי שקרה במדינת ישראל. השקענו עבודה רבה כדי להביא אותו לידיעת הרבים, ולהעביר את מוסר ההשכל בצורה הטובה ביותר שיכולנו. התינוקת שלנו תחגוג יום-הולדת שבע בימים הקרובים, ואנחנו רואים בכך הזדמנות טובה עבורנו למעין טקס של הענקה. בשבילנו זהו סיומו של מסע של נחישות והתמדה כשהמטרה הסופית שלו הייתה להביא את סיפורנו אל תוך לבכם. פעמים רבות בדרך נתקלנו בחומות ובתהומות אך בכל מקרה היה זה מסע מספק ומלמד ביותר עבורנו. אנחנו מקווים שזכינו להיות עבורכם כמו טיפות המים המעצבות סימנים בסלע לא מכוח התנגדותם אלא מכוח התמדתם. כל אחד ואחת מכם מוזמנים לראות עצמכם כטיפות נוספת החוברת אלינו להפוך ביחד לגל אחד גדול של מודעות. אנחנו מבקשים מכם לעשות מאמץ כדי לא לטבוע בים הפרטים הקטנים אלא לראות את האמת הגדולה המנסה להתגלות מתוכם. ברור שהדבר הכי חשוב עבורנו הוא העובדה שיכולנו לראות את התינוקת שלנו כבריאה. אבל לא נראה לי שניתן ללכוד רגע אחד מסויים שכזה בו יכולנו באמת לומר "הנה עכשיו היא בריאה". כך שהסיפור היה יכול באופן תיאורטי להימשך לנצח או להיפסק בנקודה בה הוא נפסק בעבורנו. ההחלטה לראות גוף בריא ובתוכו מחלה או כשל מסויים של הגוף, או לראות שם את המחלה ולשכוח את החולה השלם והבריא הנמצא שם לצידה של המחלה נתונה לבחירתו האישית של כל אחד מאיתנו, וכך גם לגבי הדרכים להתמודדות איתה.

בריאה גילי ומירב

על ידי ממ* » 18 נובמבר 2009, 22:34

_למה, אנחנו בסרט בלשי או במסע מסחרי לקנית ספר?
וידוע לי שהרווח בספרים שואף לאפס, כך שלא מובן._
למה להתנסח בצורה כל כך לא נעימה? למה????
גילי ומירב מאפשרים לנו להיחשף לסיפור כל כך חשוב, נותנים לנו לקרוא את כל הפרקים, עונים בסבלנות לשאלות.

היי ממ. אני מרגיש שזה לא ממש נכון עבורנו לספר מה קרה אחרי סוף הסיפור במקום בו קוראים אנשים שחלק גדול מהם בוודאי עוד לא הגיע לסוף.
מכבדת את זה, ואולי אפנה אליכם בעתיד הקרוב.

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 18 נובמבר 2009, 19:35

למה, אנחנו בסרט בלשי או במסע מסחרי לקנית ספר?
גילי כתב:
במקום בו קוראים אנשים שחלק גדול מהם בוודאי עוד לא הגיע לסוף.
כלומר:
כדי לא לקלקל לאנשים אחרים את חוויית הקריאה. אלה שעוד לא הגיעו לסוף.

מה הסיפור שלכם, אנשים?
רק לחפש כל הזמן איך כולם לא בסדר. שחררו ותנו לאנשים קצת לחיות בדרכם. אף אחד כאן לא נגד אף אחד. מקסימום בעד עצמו.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 18 נובמבר 2009, 19:27

מישהו יודע איך ולמה מחליפים דפדפן?
תוהה יקרה, אני לא איש מחשבים. מהתייעצות קצרה עם האיש הטכני שעוזר לנו רבות בהתנדבות עם עיצוב האתר ובעיות טכניות הבנתי שהדפדפן explorer נוטה לוירוסים ולבעיות באופן כללי. מראש העליתי את הפרקים עם דפדפן firefox ולאחר שהתברר שמופיעים קשיים אצל חלק מהקוראים בפתיחת הדפים גיליתי שגם אצלי דפים מסויימים לא נפתחים עם ה explorer, אבל הבעיה לא מופיעה עם הדפדפן האחר. בעצה אחת איתו בדקתי וגיליתי שהאתר עובד מצויין גם עם דפדפן google chrome. ליתר ביטחון הורדתי דרך האינטרנט דפדפן נוסף שנקרא safari וגם בו האתר עובד מצויין. ניתן להוריד בקלות ובחינם כל אחד מהדפדפנים האלה פשוט ע"י כתיבת שמם במנוע חיפוש וביצוע ההוראות שיופיעו בהמשך. למיטב הבנתי מי שיטרח לעשות זאת יוכל להנות בהמשך מחווית גלישה טובה ונוחה יותר גם באתרים אחרים.

בריאה גילי ומירב

על ידי ג.ב.* » 18 נובמבר 2009, 19:10

למה, אנחנו בסרט בלשי או במסע מסחרי לקנית ספר?
וידוע לי שהרווח בספרים שואף לאפס, כך שלא מובן.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 18 נובמבר 2009, 19:02

גילי, אם מתאים לך, שאלתי כמה שאלות כמה "בלוקים" למעלה.
היי ממ. אני מרגיש שזה לא ממש נכון עבורנו לספר מה קרה אחרי סוף הסיפור במקום בו קוראים אנשים שחלק גדול מהם בוודאי עוד לא הגיע לסוף.
בנוסף- ברור לי שחלק גדול מהקוראים נשארים בסופו של דבר עם איזושהי תחושה של חוסר נחת וכל מיני שאלות שעולות בעקבות כך. מבחינתי המקום הזה הוא מבורך.
בכל מקרה את מוזמנת לפנות אלינו במייל שמופיע באתר, ואני מבטיח להשתדל לחזור אלייך באופן אישי עם התשובות תוך כמה ימים.
כל טוב
גילי

בריאה גילי ומירב

על ידי תוהה* » 18 נובמבר 2009, 19:02

חוזרת ואומרת, ארבעת הפרקים האחרונים לא נפתחים, כך שאין בעיה בדפדפן.
מישהו יודע איך ולמה מחליפים דפדפן?

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 18 נובמבר 2009, 18:06

אולי תנסי בכל זאת עם דפדפן אחר מ"אקספלורר"?. ניסינו את 3 הדפדפנים המצויינים למעלה וכל הדפים עלו בהם בלי שום בעיה.

בריאה גילי ומירב

על ידי ממ* » 18 נובמבר 2009, 18:05

נשמח לענות על כל השאלות האלה שעולות מהקריאה בהמשך.
גילי, אם מתאים לך, שאלתי כמה שאלות כמה "בלוקים" למעלה.
בכל מקרה, שוב תודה

בריאה גילי ומירב

על ידי תוהה* » 18 נובמבר 2009, 17:44

לא בעית דפדפן, אפשר להכנס לכל הפרקים עד וכולל 36, היתר לא נפתחים.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 18 נובמבר 2009, 16:51

האתר עובד מעולה גם עם דפדפן "ספארי" ו"גוגל כרום"

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 18 נובמבר 2009, 15:50

לא אפשרי להכנס לשום פרק
כנראה שיש איזושהי בעיה להיכנס עם דפדפן אינטרנט אקספלורר. מי שנכנס דרך פיירפוקס יכול לקרוא את כל הפרקים.
(אם בכל זאת הבעיה לא נפתרת אנא פנו אלינו)
הפרק האחרון לא נותן תחושת closure...
זאת לא ממש המטרה שלנו. נשמח לענות על כל השאלות האלה שעולות מהקריאה בהמשך.
שוב תודה לכולכם....

בריאה גילי ומירב

על ידי אמא_נמרה* » 18 נובמבר 2009, 15:15

תודה גילי ומירב על הנגישות לכל הפרקים. אניממקוה לרכוש מכם את הספר, ומקוה שעו אנשים יחשפו לניסיון המדהים שעברתם בכזו הצלחה ונחישות. אין מילים לתאר כמה אני מתפעלת מהכוחות שהצלחתם לגייס בתוככם, כדי לעזור לבת שלכם. אתם מעוררים השראה למסירות, להורות, ולהתמודד עם מערכות.

ממש לא מתנגש. תניחו לאנשים.
לפלונית,

הדברים נכתבו, כאשר לא היתה גישה לכל הפרקים. אפשר לנוח.




לא אפשרי להכנס לשום פרק
אני הצלחתי הלכינס היום לכל הפרקים בלי בעיה.

בריאה גילי ומירב

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 נובמבר 2009, 13:40

לא אפשרי להכנס לשום פרק
כן גם אני לא הצלחתי לפתוח אף אחד מהפרקים האחרונים...

בריאה גילי ומירב

על ידי תוהה* » 18 נובמבר 2009, 12:44

אפשר עכשיו לקרוא באופן חופשי את כל הפרקים של הספר בריאה באתר שלנו
לא אפשרי להכנס לשום פרק

בריאה גילי ומירב

על ידי ממ* » 18 נובמבר 2009, 12:00

אפשר עכשיו לקרוא באופן חופשי את כל הפרקים של הספר בריאה באתר שלנו
תודה!
קראתי את ההמשך בנשימה עצורה. סיפור מדהים, מאלף ומלמד.
הפרק האחרון לא נותן תחושת closure... הוא נראה כאילו הוא מסתיים באמצע. האם תסכימו לספר מעט מה קרה בהמשך? אני מבינה שלא טיפלתם בכימותרפיה. האם פשוט חזרתם והשתמשתם בטיפול המונע? ואם יש טיפול מונע, אז למה בכלל נותנים כימותרפיה? והאם היא התאוששה מהר?
כל הכבוד לכם.

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 18 נובמבר 2009, 09:24

נראה לי שכעת, כשכבר אין אין כמעט פרקים באתר, ויש דרך "לשמוע" את הסיפור כולו, באמצעות רכישת הספר אז הגיע הזמן לשנות את הדף הזה. מתנגש עם מדיניות הפרסום באתר.
ממש לא מתנגש. תניחו לאנשים.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 18 נובמבר 2009, 02:30

אפשר עכשיו לקרוא באופן חופשי את כל הפרקים של הספר בריאה באתר שלנו
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 02 נובמבר 2009, 17:01

הי גילי, אהבתי את הראיון. יש לי הרגשה שהסיפור יהיה סרט. בהצלחה בדרך. אוהבת.

בריאה גילי ומירב

על ידי במבי_ק* » 01 נובמבר 2009, 23:06

קצת התבלבלתי כשציפיתי לתמיכה דומה גם עבור הספר בריאה

לא נראה לי שהתבלבלת. רוב התגובות תומכות בכם :-) תודה על השיתוף המלמד, אני צללתי לילה אחד לכל הפרקים שהיו, ולא יכולתי להפסיק. נו, שאלה יהיו ההתמכרויות שלי. תמיד היתה לי חולשה לסיפורי מתח :-D מקווה לרכוש את הספר מתישהו. בינתיים - רק בריאות!

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 01 נובמבר 2009, 21:26

שלום!
תודה לכל המתדיינים. אז מה אתם אומרים? זה בסדר לבקש 30 ש"ח על הגרסה הדיגיטלית? זה בסדר או לא בסדר להשאיר את הדף הזה? אם הדף באמת מתנגש עם מדיניות האתר אז עדיף לאתר שיהיה בלעדיו? אתם יכולים להסביר לי איך הפנייה שלי אליכם עם הבקשה לרכישת הספר משנה את הדברים שנכתבו עד כה או את אופיים?
היו זמנים בהם חשבנו שנמשיך בפרסום הפרקים עד הסוף. בזמנים אחרים תכננו מראש לפרסם מקסימום עד הפרק "סיכום ביניים". אני באמת מתנצל שלא יידענו אתכם מראש אבל היה זה משהו שלא ידענו בעצמנו. בכל מקרה הנחת היסוד היתה שאנשים ירתמו לעיניין ויקנו את הספר לעצמם או לחבריהם. כשגילינו שזה לא ממש זורם בצורה הזו, ושלקחנו כבר כל הלוואה אפשרית ונעזרנו בכל מי שיכולנו לשם קידום העיניין, החלטתי להפסיק את הפרסום. ידעתי מראש שבטח יהיו כאלה שזה יציק להם. האמת שגם לי זה קצת מציק.
אני יכול להמשיך לטרוח ולהטריח במיילים בטלפונים ובפקסים את כל מי שרק אפשר שייתן לסיפור שלנו את המשבצת הפירסומית המתאימה. סביר שאמשיך לגלות שברוב המערכות הגדולות זה ייתקע אצל מישהו שלא ירצה לעשות גלים או להרגיז את המפרסמים שלו או את המשקיעים שלו שעלולים להיפגע מהמסר, (הרי המטרה של כלי התקשורת היא בד"כ לא שנפתח את העיניים וניקח אחריות אישית על חיינו אלא להפך: שנמשיך ללכת כמו עדר ולרכוש את כל אותם המוצרים הנכונים המפורסמים על-ידם בצורה כזו או אחרת). כאשר כבר אצליח להגיע עם הסיפור לקהל הרחב ייתברר שהאנשים מעדיפים לקנות ברשתות הספרים ולא באתר, בעיקר שהסיפור אמור להיות מפורסם בו במלואו בחינם. אני יכול גם להמשיך לחפש איפה אני משיג עוד עשרת אלפים ש"ח נוספים כדי להדפיס את הספר ולהוציא אותו למכירה ברשתות הספרים. אני יכול להמשיך להשקיע במהדורה השנייה ולהמשיך לדחוף ולדחוף עד שיגמר לי הכוח ואני פשוט אוותר. כמה אנשים יקראו את הפרקים באתר ואפילו ישלחו קישורים לחבריהם עד שהדברים ישכחו כנהוג בטבע.
מצד שני אני יכול לבקש סכום שהוא לדעתי סימלי וראוי ביותר כדי שאוכל להמשיך במפעל. בכל מקרה ברור שיהיו בדרך כמה אלמוניים יותר או פחות שימצאו לנכון להיפגע. אני מאמין גם שתמיד יהיו כאלה שינצלו את הבמה הזו כמו כל במה אחרת כדי להתחכם או כדי להתעצבן. אהבתי לראות את ההתגייסות הציבורית לתמיכה בסרט שיטת השקשוקה על משפחת עופר. אולי קצת התבלבלתי כשציפיתי לתמיכה דומה גם עבור הספר בריאה. אני חוזר ומציע לכל מי שנפגע עמוקות ומעוניין להמשיך לקרוא את הספר ללא תשלום שישלח לנו מייל עם הפרטים שלו. אני מקווה שעניתי ברורות לכל מי שבאמת רצו להבין. אני שוב מודה לכולכם על התגובות החמות והאוהדות, על כך שליוויתם אותנו דרך ארוכה, ועל כך שאתם עדיין ממשיכים ללוות.
כל טוב

בריאה גילי ומירב

על ידי ממ* » 01 נובמבר 2009, 18:54

מה שעדי ל אמרה

בריאה גילי ומירב

על ידי אמא_נמרה* » 01 נובמבר 2009, 17:11

הפלונית אלמוני למעלה זו אני.

עדי |Y|

בריאה גילי ומירב

על ידי עדי_ל* » 01 נובמבר 2009, 15:38

אני שמחה שהספר יצא לאור
נאמר, לא פעם אחת, שזו הכוונה.
במהלך פרסום הפרקים,סופר שוב ושוב שהיום הילדה בריאה. מי שעקב אחר הדברים יכול היה לקרוא אותם תוך ידיעה זו.

נפלה בחיקנו זכות גדולה לקרוא כאן באתר את מה שגילי ומירב כתבו. ללמוד מהדברים ולהתוודע למשפחה כ"כ אמיצה.
תודה לכם.

כ"כ הרבה בולשיט מאכילים אותנו בכלי התקשורת היומיומיים ועוולות מסוג זו מסתירים.
מי שרואה עצמו מעוניין לקדם ולו במעט את זכויות החולה וזכויות בני אדם באשר הם, יוכל לעשות זאת במחיר 30 שקלים...
את העבודה האמיצה והאמיתית עשו כבר גילי ומירב, אנחנו יכולים לתמוך בפירסום הסיפור החשוב הזה.

בריאה גילי ומירב

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 נובמבר 2009, 10:58

גם לי זה גרם הרגשה מוזרה ולא נעימה במיוחד. תחושה של תרגיל פרסומי. אם הייתם מראש כותבים שתפרסמו חלק מן הפרקים והשאר יהיה בתשלום אז היתה בהירות גדולה יותר.

אני דוקא קיבלתי את הרושם שבסופו של דבר יצא ספר, ושאותו ניתן יהיה לרכוש. כמו כן, מירב וגילי "גילו" את סוף הסיפור לכל מי שרצה, בעיני זה הוגן ויפה במיוחד, וממש לא טיזר פרסומי. התינוקת הבריאה, היא ילדה גדולה היום, נשאר רק לספר את הסיפור וללמוד ממנו.

נראה לי שכעת, כשכבר אין אין כמעט פרקים באתר, ויש דרך "לשמוע" את הסיפור כולו, באמצעות רכישת הספר אז הגיע הזמן לשנות את הדף הזה. מתנגש עם מדיניות הפרסום באתר.
בעבר היה מתאים, כעת כבר לא. כעת הדף כבר יותר פרסומי, כי לאתר אין הרבה מה להציע וגם הפך מסחרי. ההתכתבות של הקוראים עם מירב וגילי נשארה נחמדה ומחממת את הלב.

אני שמחה שהספר יצא לאור.

בריאה גילי ומירב

על ידי גם_לי_מציק* » 01 נובמבר 2009, 10:12

האם זו רק אני?
לא. גם לי זה גרם הרגשה מוזרה ולא נעימה במיוחד. תחושה של תרגיל פרסומי. אם הייתם מראש כותבים שתפרסמו חלק מן הפרקים והשאר יהיה בתשלום אז היתה בהירות גדולה יותר.
בכל מקרה - אני שמחה שסיפורכם הסתיים בשלום.

בריאה גילי ומירב

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 01 נובמבר 2009, 09:26

לא כל כך הוגן להכניס אותנו כאן לפרקים מהסיפור, שבהתחלה בכלל לא ידענו שהוא ספר אלא חשבנו שמתרחש בזמן אמת, ואז להגיד- זהו, סטופ, עכשיו תשלמו...
מי שעקב אחרי הפרסום הגיע אל הסוף הטוב, או לפחות לאירוע שבישר הקלה משמעותית (המשפט).

בהצלחה לכם @} וכמובן הרבה בריאות..

בריאה גילי ומירב

על ידי טדליק_נהנאנע* » 31 אוקטובר 2009, 23:46

לא כל כך הוגן להכניס אותנו כאן לפרקים מהסיפור, שבהתחלה בכלל לא ידענו שהוא ספר אלא חשבנו שמתרחש בזמן אמת, ואז להגיד- זהו, סטופ, עכשיו תשלמו... זכותכם המלאה כמובן, אבל זה "מריח" כמו תרגיל שיווקי, ולא אחד נקי במיוחד.

האם זו רק אני?

כנראה שכן.
מה גם שהיה כתוב וחזרו שוב ושוב על כך שהסיפור התרחש בעבר. לכל מציעי הצעות העזרה הודו רבות ושבו וחזרו כי מדובר בסיפור מהעבר, שהיה ונגמר.
גם שם הסיפור - "בריאה" מרמז על כך שכנראה שבסופו של דבר הילדה החלימה.

בריאה גילי ומירב

על ידי קוראת* » 31 אוקטובר 2009, 23:31

האם זו רק אני?
כן.
נו, באמת. תרגיל שיווק? שני הורים שנאבקו למען הילדה שלהם ומבקשים 30 שקל בלבד בעד עותק אלקטרוני. תאמיני לי שהם לא יתעשרו מזה, ובטח גם לא יכסו חצי מההוצאות.

בריאה גילי ומירב

על ידי מציק_לי* » 31 אוקטובר 2009, 23:19

קצת חורק לי שהיה כאן שימוש באתר ובתמימות הקוראים לצורכי שיווק... אולי זו רק אני.
לא כל כך הוגן להכניס אותנו כאן לפרקים מהסיפור, שבהתחלה בכלל לא ידענו שהוא ספר אלא חשבנו שמתרחש בזמן אמת, ואז להגיד- זהו, סטופ, עכשיו תשלמו... זכותכם המלאה כמובן, אבל זה "מריח" כמו תרגיל שיווקי, ולא אחד נקי במיוחד.

כמה שאני מבינה את חשיבות הספר לציבור (מעבר לחשיבותו הברורה לכיסכם)-
לי זה קשה לעיכול, במיוחד ב"חממת באופן", שאמורה להיות נקיה מפירסומים כאלה ואחרים.

האם זו רק אני?

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 31 אוקטובר 2009, 09:42

שוב שלום לכולם. עברו כבר מספר שבועות מאז שהוצאנו את הספר במהדורת דפוס והפסקנו את פרסום הפרקים באתר. כפי שכבר ציינתי לא מצאנו שום הוצאת ספרים שתיקח עליה את ההוצאה של הספר לאור, את הדפסתו ואת הפצתו בחנויות. בנוסף, הפרסום ב"מעריב "NRG הופסק בשל לחצים שהופעלו על המערכת, ופניות שלנו לעיתונות בד"כ לא נענו. בילינו שעות רבות בעריכה של הספר ובעבודות עליו וגם השקענו בכך סכומי כסף לא מבוטלים. זה מתגמל ומספק ביותר לשמוע ממישהו כמה זה נגע בו או אפילו לשמוע מישהו שאומר שזה שינה לו את החיים. עם זאת , הרצון להפיץ את המסר לכמה שיותר אנשים, וההכרח להתפרנס ממשהו באותו הזמן הביאו אותנו למקומות לא פשוטים מבחינה כלכלית ולפעמים גם למשברי אמונה. היו חודשים שלמים בהם עסקתי בעבודות אחרות או בהן פשוט לא יכולתי להתעסק עם הנושא.
בכל פעם שאני נחשף לחומר חדש לגבי החיסונים החדשים שמתחילים להכפות על אזרחי העולם בצורה של איומים או של הפחדות, או לעוד מקרים של ניסויים שנערכים על בני אדם, לזילות הנוראית בחיי אדם ולחוסר המודעות והאונים הכללי, אני מרגיש שאני חייב לספר את הסיפור שלנו ולהעביר אותו הלאה, שאסור לי להרים ידיים. אני מקווה שתחליטו לקנות את הספר הזה לעצמכם או לאנשים שיקרים ללבכם מתוך הבנה שאתם מקדמים בכך נושא חשוב שיכול בקלות להשפיע על חייכם. אני מקווה גם שנרוויח מכך מספיק כסף כדי שנוכל להדפיס עותקים נוספים ולהפיץ את הספר בכל חנויות הספרים ובדרכים נוספות. מי שבכל זאת מרגיש שמאיזושהי סיבה ממש קשה לו עם התשלום של שלושים ש"ח על הגרסה הדיגיטלית מוזמן לכתוב לנו כמה מילים במייל ואנחנו נשקול בחיוב לשלוח לו את הגרסה ללא כל תשלום. מקווה שנזכה לראות עיניים רבות נפתחות.
גילי

בריאה גילי ומירב

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוקטובר 2009, 09:52

לפי מה שכתוב מעל כמעט הכל נמחק ונשארו רק ממש כמה פרקים נבחרים (תסתכלי בעמודה שבצד שמאל של האתר)
וכמובן אפשר לקנות את הספר כדי לקרוא...

בריאה גילי ומירב

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 29 אוקטובר 2009, 09:36

לא מצליחה להבין איפה נמצאים הפרקים האחרונים.
כלומר אני פותחת את האתר אבל לא מוצאת את הפרקים...

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 28 אוקטובר 2009, 22:59

ריאיון אצל גיא מרוז ואורלי וילנאי
http://www.gilimerav.com/?p=593

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 02 אוקטובר 2009, 05:51

שלום לכולם! הספר “בריאה” נולד מתוך הצורך שהיה לנו לספר על מה שעברנו. בהתחלה כתבנו את הדברים שקרו לנו כדי להשתחרר מהם. אבל יחד עם זה גם הרגשנו שקיבלנו מתנה ושאנחנו חייבים לספר את הסיפור שלנו כדי לעזור לאחרים לפתוח את עיניהם. בשום שלב לא תיארנו לעצמנו איזו עבודה תידרש כדי להביא את הדברים שכתבנו, כל אחד במחברת שלו, ולהפוך אותם לספר שנהיה שבעי רצון ממנו. הספר “בריאה” עבר מאות שעות של עריכות ותיקונים והוספות ומחיקות. במהלך הדרך, שנמשכה כמעט שבע שנים, פנינו למספר הוצאות לאור שהיינו בטוחים שייאמצו אותנו בחום אבל רובם דחו אותנו בנימוס. לפני כשנה התגלגלה לידי עורך ב”מעריב NRG” טיוטה של הספר, והוא החליט שהוא מעוניין לתת במה שבה יתפרסמו פרקים נבחרים. בהתחלה חשבנו שנפרסם שם במשך עשרה שבועות אבל עם הזמן ראינו שיש לנו קוראים קבועים והספר עוד לא היה מוכן לגמרי, כך שהמשכנו לפרסם עוד שבועות רבים משתכננו. בזמן הזה פתחנו גם את האתר שלנו כדי שמי שרוצה יוכל לקרוא את הספר בצורה נוחה יותר ונאמנה יותר למקור. כאשר הופסק הפרסום בNRG” ” אנחנו המשכנו את הפרסום אצלנו באתר. בסופו של דבר, כשהספר כבר היה מוכן, החלטנו להוציא אותו לאור בעצמנו. עברה לה עוד תקופה לא קצרה, עד שהגיע הרגע הנכסף והספר שלנו סוף סוף יצא לאור. אנחנו מרגישים שזהו העיתוי הנכון עבורנו להפסיק את הפרסום של הפרקים באתר, ולהשאיר רק כמה פרקים נבחרים כפי שזה נראה כעת. אנחנו מקווים שתבינו את הצורך שלנו. אפשר לקנות את הספר דרך האתר או במספר חנויות. אפשר גם לרכוש באתר גירסה דיגיטלית- PDF של הספר. אנחנו מודים לכם על שליוויתם אותנו במשך תקופה ארוכה. עצם הנכונות שלכם להיות שם חיזקה אותנו מאוד.
גילי

בריאה גילי ומירב

על ידי רוני_של_4* » 27 ספטמבר 2009, 15:47

קראתי את הדו"ח הרפואי, זה פשוט מדהים לדעת עד כמה שהם טעו, ואיך אולי הורים אחרים היו מקשיבים לרופאים ולא לעצמם ונותנים לילדה הזו ללכת... :-(

חיבוקים, חיזוקים, וגמר חתימה טובה!
רוני אמא של מאיה ויובל (ותמר ויותם גם)

בריאה גילי ומירב

על ידי דורה_החוקרת* » 27 ספטמבר 2009, 10:15

למה לא ניתן לקרוא את הפרקים? מחכה ומצפה להמשך.....

בריאה גילי ומירב

על ידי אמא_איריס* » 26 ספטמבר 2009, 20:32

אני לא מצליחה למצוא את הפרק האחרון... משום מה אני רואה באתר רק את שני הפרקים הראשונים

בריאה גילי ומירב

על ידי ממ* » 25 ספטמבר 2009, 06:29

עוקבת וקוראת בצמא את סיפורכם.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 24 ספטמבר 2009, 18:21

פרק 33: לאכול
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי מירב* » 19 ספטמבר 2009, 13:39

וואי, תודה רבה.
זה כל כך מעודד לשמוע שזה נוגע ומשפיע.
שנה נהדרת ושמחה |L|

בריאה גילי ומירב

על ידי חוט_השני* » 19 ספטמבר 2009, 11:30

קראתי את סיפורכם בנשימה עצורה.
אין מילים בפי רק תחושות פליאה זעזוע סערה צמרמורת התרגשות ובעיקר נפעמות משניכם (בעצם משלושתיכם, אלו כוחות גם לקטנה הזו לשרוד כזה דבר)
אתם השראה אמיתי.

שנה טובה בריאה ונהדרת.{@

בריאה גילי ומירב

על ידי פלוני* » 19 ספטמבר 2009, 08:53

הרבה בריאות לכולנו.
גם לרופאים כמובן, כל טוב.

בריאה גילי ומירב

על ידי פלוני* » 19 ספטמבר 2009, 08:38

הדוח הרפואי מצמרר ומראה כמה באמת גדולה הדרך שהלכתם בה וכמה הרופאים טועים או כמה אתם צודקים. ומה ההבדל בין החיים לסטטיסטיקות.הרבה בריאות לכולנו.

בריאה גילי ומירב

על ידי מירב* » 18 ספטמבר 2009, 08:41

שמחנו להכירכם!!!
ואני מאחלת לכם מעומק הלב שתהיה שנה נפלאה ורק בריאות.

תודה. גם אני שמחתי.
שנה טובה בריאה ונהדרת.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 18 ספטמבר 2009, 01:37

נספח : דו"ח רפואי
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי ענת_גיגר* » 17 ספטמבר 2009, 20:57

שמעתי את הסיפור בפארק הירדן, וקראתי חלק מהספר. זה הולך איתי.
ראיתי את בתכם המתוקה בג'קוזי, ובכלל, ואני מאחלת לכם מעומק הלב שתהיה שנה נפלאה ורק בריאות.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 17 ספטמבר 2009, 17:30

שלום לכולם! תודה לכל מי שהשתתף במעגל בפארק הירדן.
אפשר כבר לרכוש את הספר באמצעות כרטיסי אשראי ובמספר חנויות או באמצעות שליח כמפורט באתר.

בריאה גילי ומירב

על ידי לוטם_מרווני* » 17 ספטמבר 2009, 11:08

לא תאמיני...הספר אבד לי...כגורל הינשוף.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילית_ט* » 17 ספטמבר 2009, 08:03

הנה, נכנסתי, קראתי...סיפור מדהים, חלק מהחוויות גם אנחנו עברנו בצורה דומה... איזה כיף לראות שהילדה כזו מקסימה אחרי כל מה שעבר עלכם
שמחנו להכירכם!!!

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 17 ספטמבר 2009, 00:39

פרק 32: נוסעים לאמריקה
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 03 ספטמבר 2009, 00:13

וואו אני רוצה 5 עותקים דחוף לי ולחבר'ה

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 02 ספטמבר 2009, 16:20

בנימה אופטימית זו....
בימים אלה יצאה לאור מהדורת דפוס של הספר בריאה.
ניתן לרכוש את הספר ישירות מאיתנו או דרך הפרטים המופיעים באתר שלנו.
כרגע התשלום באמצעות צ'קים או העברה בנקאית, בימים הקרובים ניתן יהיה לרכוש גם באמצעות כרטיסי אשראי.
מקווים שבקרוב ניתן יהיה למצוא את הספר גם בחנויות
תודה לכולכם על הכל
להתראות בפארק הירדן

בריאה גילי ומירב

על ידי אבא_של_מיה* » 02 ספטמבר 2009, 07:50

אנחנו מאד רוצים להאמין ולסמוך על המערכות שאמורות לשרת אותנו כמו משטרה, בתי חולים בתי ספר.
אנחנו מאד מתאכזבים כשהן לא....כמו בפרקים קודמים....

מה שיפה בפרק הזה הוא שהגלגל מתהפך והרצון לראות את המערכות הללו משרתות אותנו מקבל חיזוק.

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 01 ספטמבר 2009, 23:38

_כל הכבוד לכם
עוקבת כל שבוע..._

בריאה גילי ומירב

על ידי מירב* » 01 ספטמבר 2009, 12:07

תודה לכולכם.

בריאה גילי ומירב

על ידי אמא_איריס* » 01 ספטמבר 2009, 00:58

איזה יופי, יש השגחה בעולם...

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 31 אוגוסט 2009, 11:38

פרק נפלא!

בריאה גילי ומירב

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 31 אוגוסט 2009, 08:49

מדהים. סוף סוף פרק שנהניתי לקרוא (כלומר לא קראתי בכאב ותדהמה).
כל הכבוד לכם

בריאה גילי ומירב

על ידי אנונימי » 31 אוגוסט 2009, 07:55

כל הכבוד לכם
עוקב כל שבוע...

בריאה גילי ומירב

על ידי ממ* » 30 אוגוסט 2009, 21:58

סיפור מדהים!!
עוקבת באדיקות. מאלף, מלמד, מחכים. אין כמוכם

בריאה גילי ומירב

על ידי עדי_ל* » 30 אוגוסט 2009, 21:25

נושמת איתכם לרווחה ועם הרבה ציפייה ..

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 30 אוגוסט 2009, 21:00

פרק 31: המשפט
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי דורה_החוקרת* » 25 אוגוסט 2009, 22:28

מחכה ומצפה להמשך-אתם מדהימים!

בריאה גילי ומירב

על ידי עדי_ל* » 23 אוגוסט 2009, 13:31

ממשיכה לקרוא.

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 23 אוגוסט 2009, 07:07

פרק 30: מתכוננים למשפט
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 23 אוגוסט 2009, 00:17

שלום לכולם
אני רוצה שוב להודות לכל מי שעוקב אחרי הסיפור ולכל מי שמגיב.
זה שיעור מאוד חשוב עבורנו לקבל תגובות ופידבקים לסיפור שלנו שיוצא לאוויר העולם.
לא תמיד אנחנו מוצאים את הזמן או המקום לענות לכל אחד, אבל אנחנו משתדלים לקחת לתשומת ליבנו כל הערה והארה.
אנחנו עוברים תהליך חשוב גם תוך כדי כך שאנחנו מנסחים תשובות. דברים מתבהרים יותר עבורנו בעודנו מנסים להבהיר אותם לאחרים.
עם זאת ברור לנו שהצורה הזו של פרסום של פרק אחד בכל שבוע יכולה להיות מסורבלת או לא נוחה עבור חלק מהקוראים.
אנחנו מקווים מאוד שהחל מחודש ספטמבר אפשר יהיה לרכוש את הספר שלנו דרך האתר שלנו ובחנויות, כך שמי שירצה יוכל לקרוא הכל בנוחות וברצף.

בריאה גילי ומירב

על ידי ורד_לב* » 17 אוגוסט 2009, 00:13

מודה שקשה לי כל פעם מחדש להכנס לזה, כי השמות והדמויות לא נשארים אתי ולוקח לא מעט זמן עד שאני נזכרת (אם בכלל) מיהו מי...
כמה נקודות שלא לטובת השיטה המעניינת בה בחרתם להציג את הסיפור שלכם.
<ורד שוקלת לחכות עד שהכל יהיה בחוץ ואז לקרוא ברצף>

בריאה גילי ומירב

על ידי עדי_ל* » 16 אוגוסט 2009, 22:55

ההתרגשות אוחזת גם בי.. מצפה להמשך מלא תקווה.

בריאה גילי ומירב

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 16 אוגוסט 2009, 22:27

ואווווווו

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי_ומירב* » 16 אוגוסט 2009, 22:06

פרק 29: עסקאות
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי גילי* » 09 אוגוסט 2009, 08:31

פרק 28: שוק הכרמל
http://www.gilimerav.com/

בריאה גילי ומירב

על ידי מירב* » 07 אוגוסט 2009, 20:38

תודה רבה...

בריאה גילי ומירב

על ידי אבא_של_מיה* » 03 אוגוסט 2009, 22:46

גילי ומירב אתם פשוט גדולים מהחיים.
אשרי הבת שלכם שזכתה להורים כמוכם.
איזה כוחות יש לכם....

בריאה גילי ומירב

על ידי פלונית* » 03 אוגוסט 2009, 12:19

אוף. מעצבן הפרק הזה.
סופר מעצבן.
ולחשוב שמשהו באמת עבר את זה

בריאה גילי ומירב

על ידי לוטם_מרווני* » 02 אוגוסט 2009, 21:12

אוף. מעצבן הפרק הזה.
רק שתדעו שהסיפור שלכם מלמד אותי המון.

בריאה גילי ומירב

על ידי מנסה_להבין* » 02 אוגוסט 2009, 17:59

הי! לא היה לי אינטרנט המון זמן.
תודה על התגובה.
ממשיכה לעקוב.

חזרה למעלה