על ידי צפריר_שפרון* » 04 יוני 2005, 20:07
תשוקה,
כאן עולה הפן הזה של העיקר. שאם מתבוננת היטב רואה כיצד מתייחסת אל "טבע הגוף", כמי שנמצאת מעליו, כביכול בכוח המוסר מרסנת את הטבע הזה. אז, התשוקה שעולה מבקשת אחר הנהגת טבע הגוף. כמו נמצאת מתחתיו. הוא השולט. כאשר הוא השולט, כל צורה של אינטמיות מתועלת אל הכוון הזה של יחסי מין.
אין בכך כל פסול, אלא שכאשר את נכנעת לטבע הגוף, או כאשר את מעליו, מבחינת הגינותך, מוסריותך או עמדתך כעומדת באמות המוסר, או כמי שמאפשרת לפן הזה להיות המוביל. יהירותך וצניעותך - היינו הך. ענווה במובן הזה היא השלם. שכן ענווה היא אותו מקום בו את מוותרת על עצמך לא מתוך חוסר או תועלת, אלא כי זו היא בחירתך. כאשר את למדה להניח את גחמותייך בצד את מזהה את אלה. וכאשר גחמותייך מסרבים להיכנע לריסונך, ענווה פירושה לתת להם, לגחמותייך מקום. לזכור שאת גם, לא רק, אדם.
כאן, על פני להיות קדושה או בזויה יכולה להיות גם וגם.
שכן בכל מקרה את גם וגם.
למידת השלום השלם עם הבסיס החומרי, זה, הפן הפיזי, ברמת הגוף, ברמת הקיום בחומר, אם כך מתבקשת ברמה הזו של להיות בגוף עצמו, כלבוש המותאם לנו באופן מדויק. וכאשר הגוף הזה מחפש אחר יחסי המין כאפשרות ביטוי של קדושה, בבחינת עונג מגע ונגיעה בכוח הזה הבורא, אפשר להצטרף אליו ולבטא גם את המקומות שביהירותינו ביזינו אותם.
סערת הרגש, אובדן השליטה הגופנית אם כך מחפשות להן נתיב לביטוי. אלה בהחלט ניתנים לביטוי כאשר נמצא השלם הזה בין שני הניגודים, טבע הגוף וטבע האדם.
וכשעולה השלם הזה שמקיף את שניהם נותר בזוהרו טבעו הטוב של הטבע.
שכן, מטבענו כאנשים לחבר בין אותה יכולת מודעת לעצם קיום התודעה, אותה יכולת להעיד, לבין אותו קיום בגוף שאינו שונה במאומה מחיי יונקים נוספים. חיבור זה הוא כבר עצמו מוטמע או שזור בטבע האדם.
וכאשר עולה בך תשוקה לחיי מין סוערים מחוץ למי שהוא הזווג שלך, עולה ההבנה שאת אינך מסופקת מינית. וכאשר את מתבוננת על כך שאינך מסופקת מינית, התבונני על יחסים אינטימיים נוספים בחייך. התבונני האם שם את מסופקת.
כאן, חוסר סיפוק אינו מצביע בהכרח על כך שלא ניתן לך מבוקשך. נהפוך הוא, עולה מכך שאינך מסכימה לקבל. וכשאינך מסכימה לקבל מכאן, את מחפשת לקבל ממקור אחר.
אבל, מעבר לפן המיני, קירבה, אהבה, נוחות וביטוי עצמי לא מובטחים לך שם. שכן אלה אינם ניבנים מיחסי מין. שוב, נהפוך הוא, יחסי מין נבנים מאלה.
כאן, אינך בזויה על תשוקותייך. אינך בזויה על הפנטזיות או על איסוף גורמים שמגרים את תשוקתך במהלך חייך. את אדם. וככזו, שוב, בכל מקרה את גם קדושה וגם בזויה.
שמחה ושעשוע הופכים את תובענות צורכי הגוף להצעת הגוף לחווית העונג, חוויה הנמצאת בהישג יד.
תודה לך.
<שלם>
תשוקה,
כאן עולה הפן הזה של העיקר. שאם מתבוננת היטב רואה כיצד מתייחסת אל "טבע הגוף", כמי שנמצאת מעליו, כביכול בכוח המוסר מרסנת את הטבע הזה. אז, התשוקה שעולה מבקשת אחר הנהגת טבע הגוף. כמו נמצאת מתחתיו. הוא השולט. כאשר הוא השולט, כל צורה של אינטמיות מתועלת אל הכוון הזה של יחסי מין.
אין בכך כל פסול, אלא שכאשר את נכנעת לטבע הגוף, או כאשר את מעליו, מבחינת הגינותך, מוסריותך או עמדתך כעומדת באמות המוסר, או כמי שמאפשרת לפן הזה להיות המוביל. יהירותך וצניעותך - היינו הך. ענווה במובן הזה היא השלם. שכן ענווה היא אותו מקום בו את מוותרת על עצמך לא מתוך חוסר או תועלת, אלא כי זו היא בחירתך. כאשר את למדה להניח את גחמותייך בצד את מזהה את אלה. וכאשר גחמותייך מסרבים להיכנע לריסונך, ענווה פירושה לתת להם, לגחמותייך מקום. לזכור שאת גם, לא רק, אדם.
כאן, על פני להיות קדושה או בזויה יכולה להיות גם וגם.
שכן בכל מקרה את גם וגם.
למידת השלום השלם עם הבסיס החומרי, זה, הפן הפיזי, ברמת הגוף, ברמת הקיום בחומר, אם כך מתבקשת ברמה הזו של להיות בגוף עצמו, כלבוש המותאם לנו באופן מדויק. וכאשר הגוף הזה מחפש אחר יחסי המין כאפשרות ביטוי של קדושה, בבחינת עונג מגע ונגיעה בכוח הזה הבורא, אפשר להצטרף אליו ולבטא גם את המקומות שביהירותינו ביזינו אותם.
סערת הרגש, אובדן השליטה הגופנית אם כך מחפשות להן נתיב לביטוי. אלה בהחלט ניתנים לביטוי כאשר נמצא השלם הזה בין שני הניגודים, טבע הגוף וטבע האדם.
וכשעולה השלם הזה שמקיף את שניהם נותר בזוהרו טבעו הטוב של הטבע.
שכן, מטבענו כאנשים לחבר בין אותה יכולת מודעת לעצם קיום התודעה, אותה יכולת להעיד, לבין אותו קיום בגוף שאינו שונה במאומה מחיי יונקים נוספים. חיבור זה הוא כבר עצמו מוטמע או שזור בטבע האדם.
וכאשר עולה בך תשוקה לחיי מין סוערים מחוץ למי שהוא הזווג שלך, עולה ההבנה שאת אינך מסופקת מינית. וכאשר את מתבוננת על כך שאינך מסופקת מינית, התבונני על יחסים אינטימיים נוספים בחייך. התבונני האם שם את מסופקת.
כאן, חוסר סיפוק אינו מצביע בהכרח על כך שלא ניתן לך מבוקשך. נהפוך הוא, עולה מכך שאינך מסכימה לקבל. וכשאינך מסכימה לקבל מכאן, את מחפשת לקבל ממקור אחר.
אבל, מעבר לפן המיני, קירבה, אהבה, נוחות וביטוי עצמי לא מובטחים לך שם. שכן אלה אינם ניבנים מיחסי מין. שוב, נהפוך הוא, יחסי מין נבנים מאלה.
כאן, אינך בזויה על תשוקותייך. אינך בזויה על הפנטזיות או על איסוף גורמים שמגרים את תשוקתך במהלך חייך. את אדם. וככזו, שוב, בכל מקרה את גם קדושה וגם בזויה.
שמחה ושעשוע הופכים את תובענות צורכי הגוף להצעת הגוף לחווית העונג, חוויה הנמצאת בהישג יד.
תודה לך.
<שלם>