דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

שליחת תגובה

ההווה הוא הצומת בו נפגשים זמן ומרחב - כאן ועכשיו
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 19 פברואר 2011, 21:59

זה הכל חלק ממזימת השתלטות שלי על נישת הקמת דפי ה-מה-לעשות-עם-כסף.
אפשר גם למחוק הערה זו, כדי שאף אחד לא יידע :-) מוהאהאהא

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי טלי_מא* » 19 פברואר 2011, 17:14

אז אתה מציע למחוק אותם... המממ....
;-)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 19 פברואר 2011, 16:59

מסכים עם ג'וניפר
וגם,
שני הדפים שהזכרת נראים קצת כמו דף-זמני

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 19 פברואר 2011, 14:54

אמנם לא אורי, אבל לדעתי לא לאחד.
הדפים האחרים הם פרקטיים למדי. עם כסף שבאמת קיים ועצות באמת חכמות.

זה דף כייפי לחלום איתו....

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי טלי_מא* » 19 פברואר 2011, 14:14

אורי,
האם אפשר לאחד עם מה לעשות עם כסף גדול משמים ו-מה לעשותב40אלף דולר ?
מה אומר?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 04 פברואר 2011, 20:06

האמת - אני לא חושבת שהייתי עושה איתו כלום.
היתו סוגרת אותו בבנק, משחררת לעצמנו משכורת צנועה ומאפשרת לנו להמשיך לחיות בדיוק כמו שאנחנו חיים כרגע, אבל עם קצת פחות דאגות.

(ואם יתעורר צורך אקוטי, אז יהיה מאיפה לפתור אתו)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלונית* » 29 ינואר 2011, 10:34

עפרה, אמן ואמן.
שבמהרה תמצאי כל מה שמגיע לך וכל מה שליבך מבקש.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי עפרה_שחר* » 29 ינואר 2011, 00:11

לפני ככה וככה שנים אמא שלי נפטרה וכשמכרנו את הבית שלה נהיה לי פתאום סכום כסף. לא טריליארדים, אבל סכום נאה. שאלתי את עצמי אז מהו הדבר שאני הכי רוצה בעולם והתשובה היתה: חבר שיאהב אותי ואת הילדה שלי ויהיה אבא לילדים שיהיו לי. הכסף זרם לאן שכספים זורמים והמשאלה שלי עדיין לא קרתה.
אולי מחר, בשבת?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 23 ינואר 2011, 20:19

עפרה, כנראה שגם אני הייתי נכנסת להריון עכשיו :-(

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלונית* » 23 ינואר 2011, 15:04

אה, וגם הייתי קונה אדמות בג'ונגלים והופכת אותן לשמורות טבע עם שומרים בשכר וצלמים שישדרו צילומים מהשטח לאתר באינטרנט.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי עפרה_שחר* » 21 ינואר 2011, 02:58

נכנסת להריון השבוע.
קונה את הבית שאני גרה עליו ואם אפשר- את חורשת האלונים העתיקים הצמודה, לא משנה כמה זה יעלה.
מבטיחה את שלומה הכלכלי של הילדה שלי, למקרה שאני לא אהיה יכולה לפרנס אותה.
מסדרת מערך קליטה טוב שיבדוק אחת אחת את מבקשי החסות מאריטריאה וסודן ומשאירה את הזקוקים באמת, לזמן מוגבל ומסדרת להם פנימיות ועבודה.
קונה אוטו שמתניע כל בוקר.
עובדת פחות שעות.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלונית_חלומית* » 21 ינואר 2011, 00:10

מעשרת מעשר לכמה מקומות שעושים עבודה מבורכת
עוזרת לכל הקרובים לי שזקוקים לעזרה,ומפנקת את אלו שלא
קונה בית בדיוק בדיוק כמו שאני רוצה
מוציאה רישיון וקונה אוטו
קונה בגדים
לומדת הומאופתיה,הנחיית הורים,להיות דולה,לתפור,ו....ו......ו......ו.............
מסירה שיער לצמיתות
יולדת בבית
עוברת לאכול רק אורגני

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אמא_בגבעתיים* » 20 ינואר 2011, 17:49

תרוש רוש איזה רעיון מקסים!
אחרי שההיתי נותנת כסף למשפחה ולחברים טובים מספיק כדי לסגור משכנתא ועוברת לדירה שיותר מתאימה למשפחתי, הייתי רוצה לפתוח בת"א בית קפה/מסעדה אורגנית. את שאר הכסף הייתי משקיעה באופן מבוזר- נדל"ן ומניות

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי תמרוש_רוש » 20 ינואר 2011, 16:38

אני הייתי מקימה לובי שיביא לשינוי בחוק שיאפשר פתיחת מרכז לידה משפחתי ("מרכז לידה טבעי", אם אתם רוצים, אבל אני מעדיפה את המונח הראשון) עצמאי, שאיננו בתוך בית חולים, ומנוהל על ידי מיילדת.

ואז הייתי תורמת להקמת מרכז לידה כזה. מאויש על ידי מיילדות, מנוהל על ידי מיילדת (רצוי מיילדת בית לשעבר), וביחסים טובים (גם פיזית וגם ארגונית) עם בית חולים בסביבה.
שיכלול, בצד השירות הבסיסי של ליווי הריון ולידות, גם אפשרות לסטאז'ים וימי עיון לכל בעלי המקצועות הרפואיים והלידתיים הרלוונטיים, יחידת מחקר (שתשכנע את משרד הבריאות והרופאים לעבור לרפואת-מיילדות קצת יותר מבוססת ראיות ;-)), מרפאת הנקה מסובסדת, מרפאת רצפת-אגן מסובסדת, קבוצות תמיכה לאמהות ותינוקות, סדנאות בנושאים רלוונטיים (למשל שמ"פ, או מודעות ווסת), והכי חשוב: יחידת אשפוז אם-תינוק, שתענה על כל מיני צרכים, כולל דכאון שלאחר לידה, קשיי שינה (אמיתיים) של תינוקות, קשיי הנקה שדורשים יותר מאשר מרפאת יום, וכיוצא באלה. ובשאיפה תהיה פתוחה גם לאמהות שפשוט רוצות להתאושש ולנוח כמה ימים בסביבה מאוד מאוד תומכת. סוג של רפואה מונעת...
ואולי, פעם, גם ליווי ותמיכה ומידע לנשים שרוצות ללדת אנאסיסטד...

ואז הייתי מזרימה אליו סכום חודשי קבוע לתפעול.
ומשתדלת שיהיה עוד קצת כסף בשביל מרכז נוסף, אחרי שהראשון יתבסס.

והכי הכי חשוב: הייתי מבקשת שיקראו לו "בית חוה", גם על שם היולדת העצמית הראשונה בתבל, אבל בעיקר על שם שתי הסבתות הנפלאות שלי (())

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי גל_הגלגל* » 14 ינואר 2011, 19:16

אבל עוד לא שמעתי על אירגון שלוקח אדמות "סתמיות" והופך אותן לסוג של שמורת טבע
דווקא יש את FuckFor Forest - אתר פורנו בטבע שמעביר את כל ההכנסות שלו לקניית אדמות מיערות הגשם ולהשאירן ללא שימוש....
לא אני לא הזוייה תראו זה באמת:):) http://www.fuckforforest.com/

ולגבי הכסף...
הדיון שהתפתח פה ממש מעניין
אבל בשעת אמת מן הסתם הכסף יהיה מתנה נפלאה לחיי.... ואני מניחה שאני סופסוף אנשום לרווחה כשאוכל להעביר משהו בחזרה לכל האנשים שבעצם בנו אותי, ושאני מרגישה חייבת להם, אפילו שאין אצלם איזה "חשבון פתוח" מבחינה כספית...
כמובן שאמא וסבתא ושכאלה
אבל גם עוד אנשים שעזרו לי מאוד בחיי, ואני יודעת שלעזור להם פיננסית תהיה עזרה גדולה וברוכה.
אחרי זה הייתי מתנהגת יחסית רגיל במה שנשאר... פשוט ללא עכבות.
קונה אוטו, קונה שיעורי נהיגה:):) חחח זה קודם כמובן...
קונה קצת בגדים, משפצת קצת את הבית, דברים בסיסיים שחסרים...
קונה טיול לאיזו עיר פנסי-שמנסי באירופה לסבתא שלי, אוכלת מלא פלאפל...
גם התרומות הן חלק רגיל ביוםיום... כמה פעמים נתקלתי בארגון/מטרה שרציתי לתרום להן ולא יכולתי לשים את זה גבוה מספיק בסדר עדיפויות? קשה לספור כמה... זה קיים כל הזמן
וכשיש כסף זה כל כך נעים לחלוק אותו סוףסוף ללא מחשבה יתרה

אבל גם כל רעיון הגריסה הוא מעניין:):) חח
רק שנראה לי שהייתי עושה את זה רק אם זה היה ממש מלאאאאאאא כמו האנשים שמרוויחים עשרות או מאות מליוניים.... ככה גם ניתן לדמין את השינוי בשוק כיותר ממש....

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי גילי_חן* » 14 ינואר 2011, 14:45

תקני בתים ואדמות. משהו מוחשי.
הדבר הכי מוחשי שצריך זה לדאוג לדור הבא - שיהיה סבלני, אקולוגי, נעים ומנומס.
היום המצב גרוע ביותר.
סתם עלה לי לראש עכשיו:
המורה של הבת שלי שלחה לכיתה שיעורי בית במייל (!)
וביקשה את התשובות חזרה במייל (!)
ואת הדף שהיא צירפה כשיעורי בית היא העתיקה מאיזשהו אתר שהיא מצאה בגוגל (מצאתי אותו גם אני בקלות)
והיא העתיקה את הכל משם (כולל שגיאות הכתיב!)
:'(

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלונית* » 14 ינואר 2011, 08:47

אה, ולא כתבתי כי זה כאילו מובן מאליו - שמה כמה מיליונים בצד באיזו השקעה שמתפיחה אותם

לא לא לא! אל תעשי את זה. זה כולה חתיכת נייר שאין לך מושג אם יהיה לה ערך במצבי משבר כלכליים. תקני בתים ואדמות. משהו מוחשי.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אהבת_עולם* » 14 ינואר 2011, 02:24

להקים קרן מלגות לסטודנטים לרפואה כדי שילמדו במקביל גם רפואה משלימה.
וואו, אמא נמרה, רעיון מקסים.
(וגם שאר הרעיונות שכתבת)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי יסכו_נט* » 13 ינואר 2011, 23:16

טיול משפחתי ארוך לחול עם קראוון. ולחיות בשפע סוף סוף.. לא לספור שקלים בסופר..

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ינואר 2011, 22:36

כשאזכה ב 20 מיליון אקנה זכות לדירת חדר קטנה בתל אביב גם אם אצטרך לקחת עוד משכנתא

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלופית_אלומית* » 13 ינואר 2011, 13:36

(אה, ולא כתבתי כי זה כאילו מובן מאליו - שמה כמה מיליונים בצד באיזו השקעה שמתפיחה אותם)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלופית_אלומית* » 13 ינואר 2011, 13:29

הייתי נותנת משהו לכל המשפחה והחברים + תרומה קבועה לעמותות שונות (כל פעם אחת אחרת, נגיד כמה מאות בחודש)
הייתי משפצת את הבית ואת הגינה,
מפסיקה לעבוד ומוציאה את הילד ממסגרת החינוך (אולי מקימה אחת אלטרנטיבית ביישוב שלי)
ופשוט מפסיקה להתקמצן על דברים קטנים שאני רוצה ואף פעם לא נותנת לעצמנו כי זה יקר (דברים באמת קטנים יחסית - חצאית חדשה, סיר בישול חדש במקום זה ששורף את האורז, פה ושם אוכל אורגני, חומרי יצירה לילד שנגמרים מהר יותר ממה שאני יכולה לממן... דברים כאלה).
אה, וקונה לבעלי את האוטו שהבטחתי לקנות לו ליומולדת כשנזכה בלוטו. (לא זוכרת איזה אוטו זה היה. משהו בנזזזזזז)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי יודעת* » 13 ינואר 2011, 10:33

אני יודעת מה הייתי עושה ותמיד מפנטזת על זה
אני מדמיינת סכום יותר גבוה כמו 74 מיליון
ואז מתחילה לחלק את הכסף למשפחה שלי ולחברים ממש קרובים
אח"כ נותנת סכום קטן יחסית לכל אדם שאיי פעם גרם לי להתקדם בצורה כלשהי בחיים
הן מדברים שאמר לי והשפיעו עליי או מעשים טובים שעשה בכלל לא רק כלפיי
אחר כך הייתי תורמת לעמותות שאני מחוברת אליהן שמתעסקות במודעות יהודית
שעוזרים לאנשים בכל עניין ותורמים מעצמם מכספי משפחתם כפי שאיש לא מעלה על דעתו
עד שהוא מגיע פנימה.
אח"כ הייתי מכניסה את השאר (אחרי שקניתי בית מפנק עם חצר) לאיזו תכנית שתניב
לי כסף כל חודש ויוצאת עם בעלי לטייל בעולם ולנסות לעזור בכל מיני מקומות
פשוט לפתוח הזדמנויות לאנשים מוכשרים שלא יכולים כרגע (כמוני למשל? :-)

אח"כ הייתי פותחת מסעדה עם כשרות מיוחדת שכולם יבואו לאכול בה
ואז מתחילה לפתח את עצמי במקומות שחששתי לנסות כי תמיד הייתי צריכה
לעבוד בשביל לסיים את החודש הבא בעבודות "רגילות"

וואו - טוב
למה לחכות עד שיהיה כסף????

החיים מתחילים עכשיו

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי גילי_חן* » 13 ינואר 2011, 10:24

אולי נקים קרן שתיקרא "באופן טבעי" ואליה תתרום כל משפחה בישראל שקל אחד לנפש בכל חודש?
למשל, אנחנו 4 נפשות, נתרום כל חודש 4 ש"ח.
תכפילו במספר המשפחות בארץ כפול מספר בני המשפחה ותקבלו הרבה כסף למטרות נהדרות. (גם אם לא כל הארץ תתרום עדיין יהיה הרבה...)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי גילי_חן* » 13 ינואר 2011, 08:23

אמא נמרה:

לעקר את "כל הכלבים" הכוונה היא לצמצם ככל הניתן את כמות הכלבים המשוטטים, הרעבים, החולים והנטושים ולהעניק בית חם לכל מי שנשאר.
כלבים רבים (ובעלים רבים) ממשיכים להביא גורים באופן מבוקר אבל הרבה אנשים לא מעקרים פשוט כי זו הוצאה לא קטנה וגן טיפול. הכלביות בארץ קורסות ולא סתם.

למה לאלף? כי רוב האנשים לא יודעים לשלוט בכלב שלהם ולרוב הכלב לוקח אותם לטיול. זה לא תקין. כשילד לוקח כלב לטיול ובדרך פוגשים עוד כלב זה מצב מסוכן לעתים (בעיקר אם הכלבה מיוחמת)
והרבה מאד אנשים היו רוצים לאמץ כלב שעושה מה שאומרים לו. ככה כלבים מקבלים גם בית טוב כי יאמצו אותם מהר, מי שכבר יש לו כלב ישמח לקבל כלב ממושמע.

את העבודה שלי אני אוהבת וגם את בעלי.
חייבת לספר משהו על האוטו והבית ולמה הייתי משאירה אותם כמו שהם (בערך):
פעם קניתי אוטו חדש. "מהניילון". מאותו רגע הכל נהיה סיוט. התבאסנו כשהילדים אכלו באוטו חטיף, פירות או כל דבר אחר, שלא לדבר על שתיה באוטו בזמן נסיעה וטפטופים קלים.
התבאסנו כשהילדה הקיאה בנסיעה במהלך טיול לים המלח. התבאסנו מאד כשמישהו "ליטף" את הכנף השמאלית של הרכב. התבאסנו מאד להמשיך להסיע את 3 הכלבים שלנו לפנסיון כשנסענו לחופשה כי האוטו היה מתמלא שיער וריר. התבאסנו לחנות במקומות הומים/צפופים למקרה שמישהו ייכנס בנו.
בקיצור, האוטו ניהל אותנו כי פשוט כשיש לך 200,000 ש"ח (ולפעמים יותר מזה) יושבים על המדרכה אתה חושב על זה לעתים קרובות. על "מה יקרה אם" ועל "איזה באסה, הלכו הריפודים"...
אז מכרנו וקנינו רכב שעולה רבע מזה והחיים חזרו למסלולם: כולם אוכלים באוטו, הכלבים נוסעים איתנו ואם קורה משהו אז אתה אומר לעצמך "לא נורא, גם ככה הרכב כבר עבר מספיק"

לגבי הבית: אנחנו גרים היום בבית של 400 מטר שיושב על דונם אדמה ובנוי בשישה מפלסים (לא, זו לא טעות. 6 מפלסים, 10 חדרים)
הבית שכור וזו היתה אלטרנטיבה הכי שפויה מבחינת הפרשי מחיר, מיקום וגודל שיכולנו למצוא. בית לא חדש אבל ע-נ-ק ומרוווח מאד. (כ"כ מרווח שהילד רוכב על טרקטורון ממונע בתוך הבית)
אבל -
לאט לאט התחלנו להבין כמה זה מיותר, כל בתי המפלצת האלה. בני המשפחה גרים, מתנהלים וחיים במפלסים שונים, אין חמימות, אין משפחתיות ולפעמים אפילו יש שעות שלא נפגשים אם לא נתקלים אחד בשני במדרגות. מתוך כל השטח של החצר אנחנו משתמשים בפועל אולי ב - 150 מטר כי זה פשוט גדול מדי. הכלבים הם הנהנים העיקריים מהחצר. גידרנו להם 150 מטר משלהם כדי שלא נצטרך לדרוך על "הפתעות" בחלק שלנו.

אני לא מתארת כאן משהו נוראי אלא פשוט מנסה להסביר (בלי להשוויץ) שבית גדול מדי הוא לא כזה להיט. נכון שזה נחמד ומרשים, אנחנו מזמינים פעמיים בשנה כ-50 חברים למסיבה בחצר אבל מעבר לזה - אין שום טעם וצורך בבית גדול כזה. יש בריכה ענקית בחצר, משטח כדורסל, מקום לשחק, לשתול, נדנדות, מגלשה, טרמפולינה וכו. אבל בתכ'לס - זה לא בשימוש כמו שאתה חושב שזה יהיה כשקונים את הכל. מבחינתי זה בדיוק כמו חדר כושר בבית: כשיש - לא משתמשים.
ועוד לא דיברתי על הניקיון (יש לנו מנקה כי אי אפשר לנקות דבר כזה!)

בקיצור, לא צריך בית גדול, לא צריך שני בתים, לא צריך מכוניות מפוארות (אם ממש רוצים אפשר לשכור אוטו מפואר לכמה ימים ולעשות טיול נהדר)
הכל שטויות. אנחנו פשוט מוקפים צרכנות ונהנתנות מכל עבר וזה משפיע. הכל נראה נוצץ כשזה עדיין בחנות. אני חושבת שהכל מסתכם לכך שאתה לא באמת רוצה את כל הדברים האלה.
אתה רק רוצה שתהיה לך האפשרות לקנות אותם.

ודבר אחרון לגבי דברים שאנחנו רוצים כמו לימודים או עסק, הקמת קרן מלגות או להוציא דיסק או מרכז למידה וכו' - כל זה בר ביצוע (עם הרבה עבודה קשה!) וממש לא משתווה למכונית חדשה או טיול לחו"ל. אני למשל לומדת לתואר שני עם כל הקושי (על כל סוגיו ) ולא מוותרת על זה. יש דברים ששווה להתאמץ מאד עבורם.

נשיקות לכולם

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי הולך_בדרכי* » 13 ינואר 2011, 08:14

כשהייתי ילד חלמתי לקנות בכספי הזכייה את הפועל באר-שבע.
אבל מאז ששלום אביטן פרש- לפני 30 שנה,זאת כבר לא אותה קבוצה.
שיסתדרו לבד.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אמא_נמרה* » 12 ינואר 2011, 19:52

וואו, גילי חן , מעניין מה שכתבת.

אבל אם תעקרי את כל הכלבים...? ולמה לאלף אותם?
הייתי נשארת בדיוק כמו שאני. אותו בית, אותו אוטו, אותו בעל ואותה עבודה.

רעיונות שפעם אספתי:
  • להקים קרן מלגות לסטודנטים לרפואה כדי שילמדו במקביל גם רפואה משלימה.
  • להקים מכון הכשרה לעוזרות בית - ילמדו לנקות עם חומרים אקולוגיים ולהנחיל את הידע של אחזקת הבית לנשים כמוני שפספסו את השיעור הזה בילדות. בנוסף למערך השמה במקומות עבודה לבוגרות. כמובן שילמדו גם את כל הזכויות שלהן וידעו להשיג תנאים סוציאליים ושכר הוגן.
מחלקת מלגות לאבות שיוצאים שלוש פעמים בשבוע מוקדם מהעבודה כדי להיות עם המשפחה* (לא כדי להמשיך לעבוד מהבית). אחרי שנתיים נראה לי שהם כבר יתרגלו לקונספט.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי גילי_חן* » 12 ינואר 2011, 16:15

הייתי נשארת בדיוק כמו שאני. אותו בית, אותו אוטו, אותו בעל ואותה עבודה.
הדבר היחידי שהייתי עושה הוא פותחת מרכז שיקום ואילוף לכלבים עזובים, בו הייתי :
  1. מעקרת כל הכלבים של הארץ בחינם.
  2. מאלפת את כל הכלבים של הארץ בחינם.
  3. מעסיקה רק אנשים בעלי מוגבלויות, נוער שנשר מבי"ס, אסירים משוחררים (אבל לא את משה קצב...) ופנסיונרים.
  4. מאפשרת לכל ילד שהוריו אינם מרשים להחזיק חיית מחמד, לאמץ אצלי כלב שיהיה רק שלו והוא יוכל לבוא אליו ולטפל בו אצלי.
חוץ מזה, הרבה דברים שנכתבו למעלה בוודאי עלו גם במחשבתי בהבזק הרגע,
אבל
משפט חכם ששמעתי פעם אומר:
מה שיש לך עכשיו זה הכי טוב שיש, כי אם זה לא היה טוב, היית משנה אותו.

ובעצם מה שרציתי להגיד, שגם אם נעים "לחלום" זה די סתם כי בסה"כ מה רע לנו בבית שלנו, עם האוטו הזה, ולעשות קצת כלים וכביסה מדי פעם?
כשאצלנו הכביסה, הכלים, הצעצועים, הכלבים וכל השאר עולים על העצבים של כולם אנחנו פשוט עוזבים הכל כמו שזה ויוצאים לאכול בחוץ ארוחה טובה
בלי לעשות חשבון.

תחיו כל יום כאילו זה יומכם האחרון - כי יום אחד זה יהיה נכון

נשיקות ואהבה ושלום לכולנו......
(-:

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי נועה* » 12 ינואר 2011, 15:33

עוזבת את בן זוגי ונותנת לו 2 מיליון שיסתדר גם, קונה דירה בצפון הישן של ת"א עורפית עם חניה, קונה רכב, מסדרת את המשפחה כמובן.
משקיעה מה שצריך כדי להראות יותר טוב, לוקחת עוזרת בית כדי להתמקד בעשיית רק מה שמעניין אותי.
משקיעה את שאר הכסף בצורה מפוזרת- נדל"ן בארץ וקליפרוניה,מדד ת"א, אג"ח, קרקע חקלאית שבעתיד אולי תופשר
10% מסכום הרווחים של הכסף המושקע שיעבוד בישבלי הייתי תורמת
אני משערת שכעבור זמן מסויים שהייתי מתרגלת לחיי החדשים הייתי מחפשת להקים, או לסייע לפרוויקט/עמותה חברתית שחשובה בעיני
בשאר הפרמטרים ההיתי חיייה אותו דבר. אולי גם ההיתי לוקחת את חברתי הטובה לחופשה
הלווי והייתי זוכה בלוטו
והצהובון אמר לי: "תפקידך הוא לחיות את חייך, לא להיות בשביל אף אחד שום דבר, אלא פשוט לחיות את חייך."

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלונית* » 12 ינואר 2011, 14:48

אה, וכמובן גם 1,000 ש"ח בחודש להורים ולאחים שלי...

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלונית* » 12 ינואר 2011, 14:46

הייתי קונה בתים צמודי קרקע ליד הנחל בכל הסכום, משכירה אותם, ובכסף החודשי של שכר הדירה מחזירה חובות ותורמת לפרויקטים סביבתיים וחברתיים. וגם לוקחת לעצמי ולילדים 10,000 ש"ח בחודש. אנחנו לא צריכים יותר מזה. ובסוף מורישה את הבתים לילדים, לנכדים ולנינים...

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי מיכל_בז* » 12 ינואר 2011, 09:40

הייתי לומדת את כ-ל מה שאני רוצה בלי לחשוב על כמה זה מעשי ופותחת מרכז למידה קטן ומסעיר כמו שאני חולמת ללמוד בו.

הייתי קונה דירה קטנה ויפה באמצע תל אביב ועוד בית בגליל.
הייתי מבטיחה את זקנתה בכבוד של אמא שלי וקונה לה גם דירה במרכז העיר.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי לוריאן* » 12 ינואר 2011, 03:13

איזה פרדוקס...זה לא היה כך תמיד, אבל כיום יש לנו כסף, לא עשירים גדולים, אבל "יושבים יפה" , מטיילים בעולם הרחב, אני יכולה, להרשות לעצמי לא לעבוד לפרנסתנו ועדיין ישנה תחושה של ריקנות, מצד אחד וסבך הרגשות והמחשבה המעכבת והלא הגיונית שאף אחד לא יכול לטפל/להשגיח על הילדים טוב ממני. אני מרגישה "חובת נוכחות"...מה שגורם לי לדחות כל יצר עשייה, כי יגזול זמן מהילדים, ושלא יהיו טעויות, אני נהנת מאוד במחיצתם ובכל זאת...

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אמא_נמרה* » 11 ינואר 2011, 13:56

הזמן שלי נתון בידי, ואני עושה מה שאני רוצה

<עבדי הזמן, עבדי עבדים הם וכו'>

היה מאד מקל עלי אם היתה לי דודה חביבה, שרוצה לגור ביחידת דיור לידי, שאוהבת את הילדים שלי ומוכנה להשגיח עליהם אתי במסענו בעולם בעולם הזה, באופן היומיומי הפרקטי. באין דודה אני מוכנה להסתפק גם באופר בעלת מידות טובות. זה הכי לוטו מבחינתי - חברים טובים, משפחה מלוכדת וקצת כסף לבייביסיטר.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי גברת_פלפלת* » 10 ינואר 2011, 21:26

די להרוס, תנו לפנטז (-:
אני הייתי מטיילת ומטיילת ומטיילת... ובין לבין מתנדבת בכל מיני פרוייקטים שקרובים לליבי (להתנדב יותר כיף מלעבוד, לא?)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אמא_לעתיד* » 10 ינואר 2011, 21:04

לומדת לתואר-ראשון-שני-שלישי
מוציאה דיסק ומקימה לי אולפן הקלטות פרטי עם כל אנשי המקצוע הכי טובים בעולם.
מקימה מרכז ליצירה ותמיכה ביוצרים צעירים
מעסיקה במשרה מלאה מסאזיסט, מטפל אלטרנטיבי, מאמן כושר ושף.
נחמד לחלום (-:

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אמא_ל_5* » 10 ינואר 2011, 19:34

מטיילים בעולם
גם אני.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי טרה_רוסה* » 10 ינואר 2011, 16:48

מטיילים בעולם

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי לוריאן* » 10 ינואר 2011, 16:35

אם הזמן היה נתון בידיכם ולא הייתם כבולים בקשיי פרנסה, מה הייתם עושים בחייכם?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 מרץ 2009, 18:45

מצחיק שהדף הזה עלה פתאום כי בדיוק ניהלנו (הבנזוג ואני) את השיחה הזו לפני יומיים ומצאנו שנעשה בערך את אותם הדברים.. ....

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי ענ_בר* » 31 מרץ 2009, 12:57

הייתי מפסיקה לעבוד.
מסיימת את הסטאז' בשנה.
בונה בית (לא שהחלטתי איפה, אבל ניחא)
קונה לי מלאאא בגדים ונעליים, עד שאקיא על עצמי מרוב חומריות.
קונה קומפוסטר נורמלי.
מרימה גינה עם ערסל ופרגולה.
חיתולים רב פעמיים.
יוצאת עם בעלי פעם בשבועיים.
קיצור, עושה את כל מה שחיים של שני סטודנטים תפרנים לא מאפשרים... <קלישאה>.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי רוני_בלוני* » 31 מרץ 2009, 12:11

  • קודם כל הייתי קונה לי רכב חדש. הרכב שלי מתפרק כבר.
  • ואז הייתי מביאה לארץ את חמותי וחמי.... מסדרת אותם בבית קרוב אלינו. אנחנו מתגעגעים אליהם מאוד!
  • אולי נסיעה ממושכת לחו"ל.
  • קונה לנו בית חדש, ריהוט חדש.
  • חיה מהריביות בכיף!!! בסבבי באבי.....

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי tאמא* » 30 מרץ 2009, 09:35

קונה כרטיסי לוטו????? אולי, כי כיום זה בסדר העדפויות האח רון שלי.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי ילדת_טבע* » 30 מרץ 2009, 09:28

מחזירים משכנתא, חובות לחמות. יוצאים לטיול של אלוהים יודע כמה. מקימים עסק משפחתי של בנית צעצועי עץ. חיים בשקט. יחד. עם אבא בבית...

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי טדליק_נהנאנע* » 30 מרץ 2009, 02:37

מפסיקה לדאוג ל"איך אני מסתדרת עם חינוך ביתי בלי לרעוב/ קורת גג/ וכו'".
יוצרת שבט תומך לאמהות טריות (עם אפשרות לשבת בבית קפה נחמד ידידותי למשפחות ותינוקות...סתבא של בוציק תמיד מתלוננת).
מקימה אקדמיה למוסיקה עתיקה בגליל ומביאה את מיטב המורים הישראלים השוהים בחו"ל בימינו.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אמא_ל_2* » 30 מרץ 2009, 00:14

"מתקשרת אחרי כמה חודשים להגיד איפה אני"

זו הבדיחה הקבועה של בנהז"ש ושלי. פעם בכמה חודשים/שנים כשאנחנו ממלאים לוטו, ואז נניח אני הולכת לבדוק את התוצאה, אז בנה"ז אומר לי, טוב, אם לא נתראה, אז תבלי...

היה לי שינוי די משמעותי כשהבנתי שלא היינו משנים בחיים שלנו כמעט כלום.
לצרוך יותר לא מעניין אותי.
בנהז"ש כן אוהב את העבודה שלו (הייטק) ולא היה מפסיק.
כסף בצד אנחנו חיים בצניעות ומצליחים לשים גם ככה.
לטייל בעולם אולי כן, אבל אני חושבת שזה לא עד כדי כך חשוב לי, אם זה היה חשוב כבר היתי עושה את זה.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי לי_אורה* » 29 מרץ 2009, 13:47

אני לא הייתי משנה את אורח חיי, רק נהנית מתחושת רווחה וביטחון כלכלי. הייתי שמה סכום כסף גדול בתוכנית חיסכון לבתי, נותנת חלק מהכסף לאימי, קונה מתנות לבני משפחתי, קונה כמה דברים שרוצה (מסך שטוח למחשב, מצלמת וידיאו למשל), נותנת סכום יפה לצדקה. ואת שאר הכסף שמה בבנק בתוכנית חיסכון שמקבלים בה ריבית גבוהה ככל האפשר. ומשום שמדובר בסכום גדול מאוד :-) הריבית תהיה כל כך גבוהה, שאוכל למשוך כל חודש את הריבית או חלק ממנה כמשכורת חודשית, בלי לגעת בקרן. וזהו. כל החיים נחיה על הריבית, אעבוד הרבה פחות (אם בכלל), אקנה אך ורק 100% מזון אורגני, וארגיש נחת מהידיעה שהעתיד הכלכלי של משפחתי מובטח לכמה דורות. הרי מדובר בהרבה מיליונים :-)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי בנצ_100* » 29 מרץ 2009, 12:56

איך אני אוהבת לחשוב על זה... בערך כמו לדמיין שאני מתעוררת מחר עם 10 קילו פחות...

קודם כל - עוזבת את העבודה. משחררת את הילדים מגני הילדים שלהם. קצת מתפנקים (חו"ל, בית מלון, מכונת אספרסו לבית..), קצת מפנקים את המשפחה, סוגרים חלק מהכסף שתהיה לילדים התחלה טובה לחיים.

ואז - מקדמת את החלומות שתמיד קבורים בגלל השגרה:
  • בית ספר פרטי שבו משלמים למורים משכורת הוגנת ויש עד 20 ילדים בכיתה, ארוחת צהריים חמה ועזרה בשיעורי בית וחוגי העשרה עד 16:00.
  • הקמת חברה לפתרונות אקולוגיים לאנשים פרטיים - עזרה בהקמת מנגנוני מים אפורים, ערכות להפרדת פסולת, הדרכה למחזור, בישול ותזונה אקולוגית וכדומה.
אבל זה אומר שלא אוכל להיות עם הילדים כל הזמן, עוד לא פתרתי את זה לגמרי... ומצד שני, עוד לא זכיתי בלוטו... יש לי עוד זמן לחשוב על זה!

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 מרץ 2009, 12:43

"מתקשרת אחרי כמה חודשים להגיד איפה אני" :-)
מזכיר לי את הסיפור על האמא שהלכה לרופא והתלוננה: "דוקטור, אני מתמוטטת, אני עובדת במשרה מלאה, יש לי בעל ו-4 ילדים וכולם באים בדרישות אלי, ההורים של בעלי גרים אצלנו, צפיפות איומה ואני צריכה להאכיל את כולם..."
הרופא אמר לה: גבירתי, את סובלת ממתח ולחץ. התרופה לזה היא ללכת כל יום 10 ק"מ. תתחילי ובואי בעוד שבוע לביקורת.
אחרי שבוע הרופא לא שומע ממנה. מתקשר לשאול מה שלומה.
"שלום דוקטור! תודה רבה על העצה המצוינת שנתת לי! אני כבר 70 ק"מ מהבית!".

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אמא_של_שפן* » 29 מרץ 2009, 12:32

אני הייתי קונה לנו בית. ומשלמת להורים שלי את המשכנתה. (ומן הסתם גם לחמים שלי, אבל לא נורא). סוגרת לשפן כסף.
אני מאד אוהבת את העבודה שלי מצד אחד, אבל אני חוששת שהפיתוי להגיד לבוס שלי מה אני חושבת עליו יגבור עלי.
ולוקחת את שפן לטייל בעולם. ואת אבא שלו גם, כנראה.
קוראת אפילו יותר מעכשיו.
אבל בסך הכל, אני חושבת שחוץ מלטייל קצת יותר הייתי חיה את חיי פחות או יותר אותו הדבר, רק בלי לדאוג. או לפחות בלי לדאוג על כסף.


(האינסטינקט הראשון שלי כששואלים אותי את השאלה הזו זה להגיד - "מתקשרת אחרי כמה חודשים להגיד איפה אני" אבל אני משתדלת להיות ילדה טובה.)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אוד_ליה* » 25 מרץ 2009, 03:58

הייתי קונה בית, עם גינה לגדל בה ירקות, מפסיקה לעבוד ונשארת עם הילדים כלללל היום.
ושולחת את האיש ללמוד (כרגע הוא מפרנס אותנו ואני לומדת בעיקר וגם עובדת קצת)
זהו. מה שנשאר מפזרת לסביבתי הקרובה והרחוקה.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי שאלת_השאלות* » 24 מרץ 2009, 21:20

אני כבר שבועיים מנסה להתכנס פנימה ולענות על השאלה:
מה הייתי עושה לו כסף לא היה מהווה בעיה. ואני לא מצליחה. אין לי כמה דקות של שקט כדי לענות.
מחר אני קמה בבוקר וים של כסף שוכב לו בשקט בחשבון הבנק. מה הלאה?
האם אני קמה לעבודה למחרת כאילו כלום? קונה בית? מטיילת שוב?
הדבר היחיד שעולה לי בראש זה לתת את הכסף למישהו שבאמת צריך. מה שאומר שאין לי צורך בכסף. אז למה אני עובדת? שכירות.... שכחתי.
הייתי קונה דברים למשפחה. חברים. מיטה חדשה לכלב. ומה איתי? מה אני רוצה? מה אני רוצה??
זו נראית שאלה פשוטה אבל אין לכם מושג כמה אתם טועים.
אז חבריי היקרים, מה אתם הייתם עושים מחר בבוקר אם היה לכם המון כסף?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 10 ספטמבר 2008, 00:35

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי יער_נורווגי* » 09 ספטמבר 2008, 16:15

פתאום הדף קפץ ב{{}}מה חדש... נשמע לי מגניב לזכות בלוטו.השאלה בכמה.. קודם כל סוגרים משכנתא. אח"כ אולי נחליף לרכב גדול יותר (שנוכל לקחת איתנו חברים של הילדים - עכשיו אין מקום). ואז חסכון לפנסיה - חשוב חשוב. וגם לילדים (לפחות חצי מליון לכל אחד, לא?). ואז עוד קצת בצד להוצאות שוטפות וכמובן לטיול של שנה בחו"ל ועוד כמה טיולים קטנים וחופש בארץ עם הילדים ואולי גם בלעדיהם (פעם, אחרי ההנקה - יש למה לחכות!). ואם יהיה מספיק, נניח 10 מליון, אז להתחיל לחלק לכל יקיריי ואהובי, לאחים שלנו, להורים, לכמה חברות יקרות שממש זקוקות לזה...
יאללה, מתי אני זוכה?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי חלוק_ביתי* » 09 ספטמבר 2008, 09:05

הייתי שמה בבנק בתוכנית טובה או משקיעה באיזו מניה, על מנת שלפחות 20 אחוז מהרווחים, אם לא יותר, אתרום לחיזוק בניין התורה בארץ ישראל, לנזקקים, הכנסת כלה, לצורך רפואה וכו', אולי גם הייתי פותחת גמ"חים מיוחדים עבור חולים וכל דבר אחר.
רבי שמשון מאוסטרופוליס היה עשיר גדול והיה היועץ של קיסר אוסטריה. יום אחד רצה להתנכל אליו הכומר ולכן ביקש מהקיסר שיבחן את נאמנותו של היהודי. הוא אמר לו שעליו לשאול אותו כמה כסף יש לו. הכומר עצמו הצליח לגנוב את פנקס החשבונות של רבי שמשון ואמר לקיסר שיש לרבי שמשון עשרת אלפים כסף (לא זוכרת איזה מטבע).
כשרבי שמשון הגיע לקיסר ונשאל לגבי כספו, ענה ללא היסוס שברשותו אלף מאותו מטבע. כמובן שקיסר אוסטריה ביקש מיד להוציאו להורג על כך ששיקר.
אולם רבי שמשון הסביר מיד: אכן בקופתו סכום של עשרת אלפים, אך הקיסר לא שאל כמה יש לו בקופה, אלא כמה יש לו . ולפיכך השיב שיש לו אלף, בגלל שאת המעשר הוא נותן לצדקה וזהו הכסף האמיתי שבאמת שלו, שלעתיד לבוא הוא הוא הכסף שיהיה לו באמת.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי צל_הימים* » 09 ספטמבר 2008, 03:03

רושם הסבה לצ'ק ע"ש אושר.
  • עושה שלום כלל עולמי ומפתח את התרופה לסרטן כמו שאומרות הזוכות בתחרויות יופי.
  • משתמש בכסף כדי להדביר את המוסד הצבוע הזה שנותן לגיטימציה להימורים ותקוות שווא בסבירות אינפיניטסימלית, ואת הכסף מחלק בין מקורבים מושחתים.
  • משלם משכורת לעושים במלאכה באתר הזה, ושוכר מתכנתים שייפתרו את הבאגים ויוסיפו פיצ'רים, כגון מנגנון זיהוי טרולים וקטילתם בעודם שקועים ב{{}}עריכה זדונית באתר.
  • מפיץ את בשורת הצמחונות בקרב מגדלי בקר, לולנים, משחטות, משגיחי כשרות, חברות אריזה, שינוע ופרסום מוצרי בשר, ובעלי המניות שלהם.
$$$$$$$$$$$$$$$

<צל הימים ב{{}}הלך רוח קרבי באישון לילה>

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 09 ספטמבר 2008, 02:29

נזכרתי בדף הזה
אשמח לשמוע עוד רעיונות (או סתם להחיות את הדיון).

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אלמונית_על_מונית* » 30 ינואר 2008, 10:07

לא חושבת שהייתי משנה הרבה בחיים שלי, אבל הייתי עושה לי מקלט מהם, באיזה מקום שכוח אל, במדינה אחרת. מקום להרגע. שם הייתי נחה מהחיים שלי כפי שהם, לחודש-חודשיים בשנה.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אילה_א* » 27 ינואר 2008, 15:37

ובצדק (גם את היית שותקת עם פיצה כזו
אני לא בטוחה ששלי יותר טובה שמעת אותי פעם שותקת?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי בשמת_א* » 27 ינואר 2008, 15:08

שומרים בסוד
קצת קשה לשמור לגמרי בסוד, אם יהיה לנו פתאום כסף לבית... D-:
אבל אישית, לא הייתי מפרסמת. לא רוצה שיתייחסו אלי אחרת.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 ינואר 2008, 22:48

החברה היחידה שמוכרת גאנק פוד ולא מפרסמת אותו זאת פיצה סבארו
ובצדק (גם את היית שותקת עם פיצה כזו:-)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אילה_א* » 26 ינואר 2008, 22:41

_אין דבר, מחר נקנה עוד אבוקדו
אשכוליות או לא להיות
קח פרי ותהיה לי בריא
קיוי עסיסי עם ויטמין סי
בננה - פצצת אנרגיה צהובה
צריך שניים למנגו_
כל אלה ביחד אין להם את התקציב של חודש אחד של מקדונלדס לפרסום
וזה לפני שספרנו תקציני פרסום של פיצות
החברה היחידה שמוכרת גאנק פוד ולא מפרסמת אותו זאת פיצה סבארו

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי מחשבות* » 26 ינואר 2008, 22:23

אבל אם יהיה לי המון כסף אז אשמח מאוד לתת מתנות מ-או-ד נדיבות לכבוד בר מצוות וחתונות של קרובינו.

תתפלאי לכמה כאלו תוזמני פתאום :-)

ותודה רבה שכתבת את זה, כי זה הזכיר לי את השאלה השניה שהיתה לי -
האם הייתם מוציאים החוצה את דבר הזכיה, או שומרים בסוד?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי בשמת_א* » 26 ינואר 2008, 22:08

מי הם בני המשפחה שהיית דואג לבטחונם?
אצלי זה ככה:
ילדינו, כמובן,
ותוכניות המגורים שלי כוללות את הורי ואת אחותי היחידה, לפחות,
ואין לי אף אחד ששקוע בחובות במשפחה או זקוק לסיוע רפואי חיוני או סבא שרוצה בית אבות - ואם היה, אז הייתי שוקלת לפי העניין.
אני לא רואה מתפקידי להגשים חלומות של אחרים (כמו אחיין). אבל אם יהיה לי המון כסף אז אשמח מאוד לתת מתנות מ-או-ד נדיבות לכבוד בר מצוות וחתונות של קרובינו.
מה זה ביטחון בסיסי?
גם תלוי באיזה סכום מדובר...
אני אישית לא הייתי נותנת לתרומות את כל שארית הכסף.
מה שהייתי עושה אחרי שהייתי מסדרת את משפחתי במגורים ביחד על שטח קרקע זה להפקיד את כל יתרת הכסף בבנק, בפיקדון נותן ריבית, כך שנוכל לחיות מהריבית בלי צורך לעבוד תמורת כסף.
כיוון שאין לי כוונה להפסיק לחיות בצניעות, אז אני מניחה שיהיה מספיק כסף מהריבית גם לתרומות.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי מחשבות* » 26 ינואר 2008, 20:58

אין שום קמפיין שמעודד אכילת ירקות ופירות

אין דבר, מחר נקנה עוד אבוקדו
אשכוליות או לא להיות
קח פרי ותהיה לי בריא
קיוי עסיסי עם ויטמין סי
בננה - פצצת אנרגיה צהובה
צריך שניים למנגו

קודם כל - דואג לביטחון של המשפחה שלי_ _כשכל הדברים הנ"ל יהיו מסודרים: תורם, חופשי תורם

שאלה לכולנו (בלי שמץ קנטרנות, בחיי): מי הם בני המשפחה שהיית דואג לבטחונם? האם ילדיך? ילדיך והוריך? ילדיך והוריך ואחיך? ומה עם הדוד ששקוע בחובות והאחיין שלוטה בחלומות והסב שרוצה בית אבות עוד ועוד? וכמה תתן להם, האם לילדיך, למשל, תדאג רק לבטחון בסיסי, או תשאיר גם לבית גדול ולמכונית טובה ולחסכונות לנכדים שיהיו? ומה אם יסתבר שקרוב רחוק יותר, למשל, זקוק לסיוע רפואי חיוני? היכן תעביר את הגבול שעד כאן נותן לקרובים, ומכאן פנוי לזרים?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי דגנית_ב* » 25 ינואר 2008, 16:46

אצלי להיפך: קונה קרקע ובונה בית לא רק לנו אלא גם לעוד חלקים ממשפחתי המורחבת שאני רוצה שיגורו איתנו
בינגו!

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי בשמת_א* » 25 ינואר 2008, 15:02

_אח"כ אני אקנה בית באיזור שאני רוצה לגור בו, ואגור
למה רק אחד? אחד בעיר ואחד בכפר_
אצלי להיפך: קונה קרקע ובונה בית לא רק לנו אלא גם לעוד חלקים ממשפחתי המורחבת שאני רוצה שיגורו איתנו (-:

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 ינואר 2008, 09:06

דואג לביטחון של המשפחה שלי: קונה קרקע ובונה עליה בית
גם אני הייתי עושה כך, אבל האמת העצובה היא שבארץ עם היסטוריה של סכסוכים פוליטיים וגירושים, קרקע ובית לא תמיד מקנים ביטחון.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אל_דנטה* » 24 ינואר 2008, 23:32

קודם כל - דואג לביטחון של המשפחה שלי: קונה קרקע ובונה עליה בית (אני יודע שבעלות פרטית על קרקע היא לא שיא המוסריות - אבל אני אחיה עם זה). אחר כך, שם פיקדון נכבד במדינה זרה (למקרה שנאלץ להגר מכאן באחד הימים). אחר כך, סוגר חסכונות לילדים ומסדר לנו קרן שתיתן הכנסה חודשית נוחה.

וממה שהקרן נותנת נוסע עם המשפחה לטיול ארוך במיוחד בכל העולם!
(ואחה"כ חוזר בדיוק לאיפה שאני. וואלה, אני בסדר לי עם מה שיש)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 24 ינואר 2008, 23:17

אח"כ אני אקנה בית באיזור שאני רוצה לגור בו, ואגור
למה רק אחד? אחד בעיר ואחד בכפר, שנכסת"ח מכל הכיוונים של המוסר :-) וגם בית לכל עונה מעונות השנה.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי בר_עדש* » 24 ינואר 2008, 20:48

קודם כל - דואג לביטחון של המשפחה שלי: קונה קרקע ובונה עליה בית (אני יודע שבעלות פרטית על קרקע היא לא שיא המוסריות - אבל אני אחיה עם זה). אחר כך, שם פיקדון נכבד במדינה זרה (למקרה שנאלץ להגר מכאן באחד הימים). אחר כך, סוגר חסכונות לילדים ומסדר לנו קרן שתיתן הכנסה חודשית נוחה.

כשכל הדברים הנ"ל יהיו מסודרים: תורם, חופשי תורם. ביחוד לאירגונים חברתיים.

אה, וגם הייתי יכול להמשיך לעבוד בתור מורה (זה מה שאני עושה כרגע - במשרה חלקית, אבל אני לא יוכל להרשות לעצמי לעבוד בשכר כזה נמוך לאורך זמן).

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 24 ינואר 2008, 20:15

וואו תודה, בהחלט שווה מחשבה!
באופן כללי הייתי שמח לקבל פה עוד רעיונות
כי חלק מהתגובות שקיבלתי מעוררות השראה, ולמדתי כמה דברים

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי פשוט_אלון* » 24 ינואר 2008, 19:50

לא בהכרח. אפשר להשקיע כסף בחינוך לשינוי בהרגלי הצריכה. אפשר להשקיע כסף בשבירת מלחמת התאגידים ע"י גיוס דעת קהל ותמיכה ציבורית (ובעקבותיה - חוקתית). אפשר להשקיע כסף בהטמעת קונצפטים חדשים ל"מהו אושר". אפשר להעביר את הכסף לאורי שיקנה עוד ועוד קרקעות לשחרור happy . וגם אם יהיה לך תאגיד משלך, אם תשכיל למנף אותו לרמת חינוך/מחאה שתשבה את הציבור, הרי שיצרת צירוף על פני פירוד, אהדה על פני הרחקה.
וואו תודה, בהחלט שווה מחשבה!

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי ציף_ציף* » 23 ינואר 2008, 20:49

מהסטיסטיקה עולה שמי שזכה בסכומים גדול לאחר כמה שנים מצא עצמו באומללות גדולה ולמרבה הפלא,לפעמים גם בנפילה כלכלית...
אני לא מאמינה בקיצורי דרך,לא רוצה פרס גדול,לא מאמינה שזה נכון .
אבל מתפללת שבמה שיש לי תכנס הברכה.
ואגב,בלי פיס,אנחנו מורידים מעשר מההכנסה החודשית כל חודש,כן ,גם שהאוברדרפט גבוה מההכנסה...
זה כבר מכניס ברכה בפרנסה.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי קט_קטית* » 23 ינואר 2008, 14:38

אורי, הדף שלך סבבה, המניעים שלך סבבה, פשוט אנחנו פה בבאופן שזו כיתת מיוחדות P-:
אף פעם אי אפשר לצפות מה תהיה התגובה...
זאת אומרת אפשר לצפות, בסוף נריב , נערוך, נערוך החוצה ולמעלה נשים בסעיפים מה באמת כדאי לעשות עם הרבה כסף שנוחת על הראש סתם כך
ובמעמד זה רוצה להזכיר שגם אתר באופן טבעי שווה תשלום
מי כבר שילמה השנה??? 0-: ;-)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אהבה_טהורה* » 23 ינואר 2008, 09:51

תתעורר אנשים בכייף מפנטזים ( גם אני על המון דברים) אבל...כאמור במציאות הכל אחרת.
לגבי המשפט הזה לא עובד, אני יודעת שאם אזכה אעשה את מה שאמרתי, האמונה שלי היא שבמקום לתרום למי שכבר עושה, כדאי להגדיל את המודעות בעולם ואז אנשים כן יתרמו, אני מודה לאלוהים על כל מה שיש לי ובאמת שלמען עצמי, במצב שהחיים שלי נמצאים כרגע אני לא מוצאת טעם לבקש לזכות בטוטו, אז תודה, תודה, תודה.
מניחה שיש פער גילאים לא קטן בינינו שמביא אותי לעמידה איתנה בדעתי הכה עגומה
לא יודעת, אני בת 32 אז גם ביני לבין אורי יש פער ועדיין.........

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אילה_א* » 23 ינואר 2008, 09:26

בהמשך לדבריה של מחשבות
אין שום קמפיין שמעודד הנקה
אין שום קמפיין שמעודד אכילת ירקות ופירות
יש המון קמפיינים שמעודדים תמ"ל (הכי קרוב לאמא , מי גאון של אמא )
יש המון קמפיינים שמעודדים אכילת פיצה המבורגר ציפס גלידות ושאר אוכל חסר ערך

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי מחשבות* » 23 ינואר 2008, 09:19

_ובכיוון השני, אם אני משקיע את הכסף בהתנגדות כלשהי לאיזשהו סוג של קפיטליזם,
זה נראה לי יילך לכיוון של "מי ישים יותר כסף": מלחמת תאגידים כזו, כשעכשיו אחד התאגידים ברשותי וזה= עוד פירוד.
לא הבנה הדדית של המצב הקיים אשר דורש שינוי בהרגלי הצריכה._

אלון - לא בהכרח. אפשר להשקיע כסף בחינוך לשינוי בהרגלי הצריכה. אפשר להשקיע כסף בשבירת מלחמת התאגידים ע"י גיוס דעת קהל ותמיכה ציבורית (ובעקבותיה - חוקתית). אפשר להשקיע כסף בהטמעת קונצפטים חדשים ל"מהו אושר". אפשר להעביר את הכסף לאורי שיקנה עוד ועוד קרקעות לשחרור :-) . וגם אם יהיה לך תאגיד משלך, אם תשכיל למנף אותו לרמת חינוך/מחאה שתשבה את הציבור, הרי שיצרת צירוף על פני פירוד, אהדה על פני הרחקה.

ל90 אחוז מהכותבים לא מאמינה - וסלחו לי שמטילה ספק בדברכם.
משחיתה - חבל לך. באמת צר לי. ובאשר לשאלתך - איפה כל יפי הנפש לא רק בכסף אלא בכמה שעות שבועיות בהתנדבות וכן גם בכמה שקלים חודשים - איפה כולם? מה רק שנהיה מליונרים? ובכן, לא חייב ממש מיליונים, אבל כן. להרבה אנשים אין כמה שעות שבועיות לתרום, וגם השקלים לא ממש צומחים על העצים. ועדין, הרוב המוחלט של האנשים שאני מכירה כן נותן, ויתכן מאד שאותם אנשים שלא נתנו כסף לעמותות שאת הזכרת, כן נתנו אותו קודם לעמותת צדקה אחרות. (מסכימה שאפשר לתרום הרבה יותר, מצד שני מוצאת פסול אמיתי בשיטה של גיוס תרומות למען מטרות שהמדינה צריכה לממן בעצמה).

מה עם כאן ועכשיו.?
כאן ועכשיו ופנטזיה הם שני דברים שונים. כאן ועכשיו, אני למשל, מטופלת בשלושה ילדים קטנים, טורחת לפנרסתם ולא מצליחה למצוא את הזמן לעשיה ציבורית משמעותית. אם הייתי זוכה במיליונים הייתי מתפטרת מעבודתי, ואת אותו זמן שהתפנה לי הייתי משקיעה במימוש הפנטזיה. עד כדי כך פשוט :-)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי תמי_גלילי* » 23 ינואר 2008, 02:56

_תמי, כבר ראיתי בעבר את ההרצאה הזאת, אכן אחת המעניינות.
אני לא אומר פה שמלא-כסף יביא לנו אושר. לא טענתי שום דבר שכזה._
אורי, הגבתי למה שאופק כתב (ואף ציטטתי אותו), ולא לדבריך. בשום מקום לא טענתי שטענת ככה :-) .

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי משחיתה_פנטזיות* » 23 ינואר 2008, 01:52

להציף את אתר באופן טבעי באנרגיות חיוביות
אורי
לא ידעתי מה המניעים שלך לפתיחת הדף- ובכל זאת חששתי שפוגעת במשהו טוב.
הרי מקומם של הפנטזיות הוא בלעשות טוב, לא אמחוק את הדיאלוג בינינו חושבת שהוא חשוב ויכול לתרום, אבל באמת אבין אם השחתתי ופגעתי בטוב אז פשוט תמחוק.
ובכדי להוסיף אנרגיה טובה אכתוב את הפנטזיה שלי. (-:
הייתי מקימה בית ענק בו יחיו בצוותא אנשי מקצוע מכל התחומים(מסנדלר צייר שען פסל וכו...
יחד עם נוער שנפלט מהבית ומכל מסגרת אחרת.
בית חם ותומך שתוך כדי החיים בו הנערים יתחברו לאנשי המקצוע וימצאו את מקומם מחדש בחברה, ויחיו כאנשים יצרנים שיכולים ראשית לתרום לעצמם.
השאיפת על שהם ישארו בבית הענק ויכשירו דור חדש.
(אגב כמעט כמעט עשינו משהו שכזה)

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 23 ינואר 2008, 01:44

משחיתה,
דוקא מודה לך על הדברים. אני חושב שאת צודקת ודף זה הוא בגדר פנטזיה.
מקווה שחלק מהאנשים שפה "יעמוד במילה" שלו במקרה ויזדמן לו להתעשר, אבל לא בהכרח בונה על כך.

הסיבה שפתחתי את הדף היא:
  • להציף את אתר באופן טבעי באנרגיות חיוביות. כך גם עשיתי עם הדף מה מסב לך אושר.
  • לקבל רעיונות והשראה מהאידאולוגיות והפנטזיות של אנשים אחרים.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי משחיתה_פנטזיות* » 23 ינואר 2008, 01:38

יכולה להכין רשימה עצומה של דברים שהייתי עושה עם
אבל...
ועכשיו שהו קטן אישי
מהודעתי האחרונה עד לזו חשבתי שעשיתי לך פשע קטן, העברתי איליך את נסיוני שלא אופטימי בנושא דהלן בזמן שאתה כה אופטימי ומלא אמונה- זה לא הוגן מצידי.
מניחה שיש פער גילאים לא קטן בינינו שמביא אותי לעמידה איתנה בדעתי הכה עגומה.
אגב אני קשורה בקשר יומי עם חלק גדול מאוד מהעמותות ומשם החוסר אופטמיות שלי.
אבל אורי
תמשיך עם האופטמיות חבל שהידע שלי ישחית את האופטמיות היפה שלך.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי חני_תה* » 23 ינואר 2008, 01:35

_הדבר הראשון שעלה לי -
הייתי קונה הרבה קרקעות בישראל ו- "משחרר" אותן. כלומר, לא מגדל שם שום דבר, לא מרסס, לא בונה עליהם בתים, וכו' וכו'._
המממ... שוקלת לעשות זאת בכל מקרה.
אבל, שוקלת גם לגור עליה ולטהר אותה ולגדל עליה בשיטות טבעיות אקולוגיות זני בר שהולכים ונכחדים.

שוקלת בינתיים.
צריכה לקחת בחשבון גם את שינויי האקלים הצפויים כיוון שהגידול צריך להיות ללא השקיה מלאכותית...

כמו שאמרתי, שוקלת, חושבת, טוחנת רעיונות...

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 23 ינואר 2008, 01:32

ולדעתך אם היית זוכה בלוטו לא היית עושה עם חלק מהכסף משהו טוב?

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי משחיתה_פנטזיות* » 23 ינואר 2008, 01:21

לצערי מהכרות רבת שנים עם הנושא מעטים הם אילו שבאמת בסופו של דבר בזמן אמת נוהגים כך.
תברר בתנו לחיות לחיות כמה שעות עמדו בכניסה לסנטר לקבל 5 ש"ח עבור מזון לבע"ח -, כמה חברה הביאו שמיכות לעמותה בחורף - כמה יפי נפש תרמו?
תברר בגרינפיס כמה חברה ישראלים הצליחו לגיס ?
תברר בעמותה ששמה (-: ברגע זה פרח מזכרוני להצלת הדולפינים כמה חברה באו לנקות את החוף שאמור לשמש מחסה לדולפינים
איפה כל יפי הנפש לא רק בכסף אלא בכמה שעות שבועיות בהתנדבות וכן גם בכמה שקלים חודשים - איפה כולם? מה רק שנהיה מליונרים?
תברר כמה משפחות משמשות משפחות אומנה/ מארחות לילדים וכו...
מה עם כאן ועכשיו.?
לכן בגלל הכאן ועכשיו הדף צרם לי וכאמור משחיתת פנטזיות אנוכי )-:
אז בחייך אורי תתעורר אנשים בכייף מפנטזים ( גם אני על המון דברים) אבל...כאמור במציאות הכל אחרת.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 23 ינואר 2008, 00:56

משחיתה יקרה,
אם אדם כותב שישקיע כסף ב- א' ו- ב', זה לא אומר שהוא ישקיע בכך את כל הכסף ולא ישמור הרבה בצד לעצמו (למשל ישמור לעצמו 3 מליון מתוך ה28 מליון).
זה לא אומר שהוא לא ישקיע בזכויות בעלי חיים, אקולוגיה, קירוב לבבות, או שאר המטרות שאנשים קידשו פה בדף.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי קט_קטית* » 23 ינואר 2008, 00:40

קטקטית, אני מתפלא עלייך...
הייתי צעירה חטובה ומטומטמת :-/
אל תדאג למדתי את השיעור
מתייחסת בכבוד לכל *ין באשר הוא

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי משחיתה_פנטזיות* » 23 ינואר 2008, 00:17

ל90 אחוז מהכותבים לא מאמינה - וסלחו לי שמטילה ספק בדברכם.
מ"שוגעים" כמו אופק (-: מעטים הם (וחבל שכך) ,כך שאופק לא נחשב ב90 אחוז שאני לא מאמינה להם.
אנחנו גדולים בתאוריה אבל לצערי רובנו חיים כאן ועכשיו וכל הדברים היפים נכתבים כי...ובגלל... ובתכלס....והיה ויגיע בטוחה אני שסדרי העדיפויות יהיו אחרים.
אבל יאלה להמשיך לפנטז.

דברים שהייתם עושים לו זכיתם בלוטו

על ידי אורי_יורמן* » 22 ינואר 2008, 23:30

קטקטית, אני מתפלא עלייך... מניח שלא התכוונת לצאת מרושעת וסתם נפלט לך.

חזרה למעלה