דיוני עריכה הארכיון חלק ב

שליחת תגובה

שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דיוני עריכה הארכיון חלק ב

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי דו_כיפת* » 19 אפריל 2019, 16:01

יקרות,
מברכת אתכן ואת משפחותיכן בברכת חג פסח כשר ושמח.
מי יתן והאביב יביא בכנפיו רוח של התחדשות וצמיחה

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 19 אפריל 2019, 12:23

בכיף (-:

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 18 אפריל 2019, 21:21

בשמת יקירה, תודה על שלקחת את זה על עצמך!!

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 18 אפריל 2019, 20:28

למחוק את עירום בבית ?
בוצע.


להכניס את הדיון לדף אוף אבא תתלבש כבר א
בוצע.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 15 אפריל 2019, 13:04

[-: תודה [-:

אז מי מתנדבת להכניס את הדף הערוך ל"אוף אבא..."? (-:
(אני רצה לשיעור...)

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי דו_כיפת* » 15 אפריל 2019, 09:42

רעיון מצוין, ועבודת העריכה שעשית מעולה, בשמת!
ממש ממש מעולה
ניפית והשארת במאת את מה שחשוב
הדף היה עמוס בכל כך הרבה טרולים שכל פעם שהוא עלה למה חדש הוא העלה בי תחושה לא נעימה...
עבודה ממש מדוייקת
@} @} @}

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 14 אפריל 2019, 23:30

_בחרתי בדף הזה כי לא מדובר רק בעירום של תינוקות וכן כי בשם הדף לא מופיעה המלה "עירום" ולכן לא ימשוך לפה טרולים.
מה דעתכן?_

רעיון מצוין, ועבודת העריכה שעשית מעולה, בשמת!

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 14 אפריל 2019, 23:06

טוב, לקחתי את הדף ומחקתי כל מה שחשוד כטרול וכדומה,
את מה שנשאר (דיון שנראה לי רציני וגם מתאים לסוגיות באופן טבעי) שמרתי בדף עירום בבית אחרי עריכה.
מוזמנות להציץ בו.
מציעה להכניס את הדיון לדף אוף אבא תתלבש כבר אחרי הכותרת "דיון שהתקיים בראשית ימי הקהילה בדף עירום בבית שנמחק עקב הצפות טרולים" או משהו כזה.
בחרתי בדף הזה כי לא מדובר רק בעירום של תינוקות וכן כי בשם הדף לא מופיעה המלה "עירום" ולכן לא ימשוך לפה טרולים.
מה דעתכן?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 14 אפריל 2019, 22:45

עברתי עליו וקצת חבל לי. יש בו דיונים רציניים של חברי הקהילה משנים מוקדמות של האתר. רועי שרון, רני כשר, תבשיל קדרה, עוף החול ועוד.
הייתי שומרת בתוך דף אחר את הדיון עם ההודעות של חברי הקהילה המזוהים, בלבד.
בתוך דיון על החיים באופן טבעי.
יש לכן הצעות לדף מתאים לשבץ בו את זה?
ואת הדף עירום בבית הייתי מוחקת אחרי זה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי שקטה* » 30 מרץ 2019, 21:53

גם אני בעד.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 30 מרץ 2019, 17:08

מה דעתכן למחוק את עירום בבית ?
מעטים חברי הקהילה שכתבו בו (אך כן כתבו כמה) נכון שהוא קשור בהחלט לבאופן ולנושאים, אבל הוא מושך כותבים לא כל כך רצויים.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יונת_שרון* » 09 מרץ 2019, 07:17

מצטרפת לבשת וקוראת.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 08 מרץ 2019, 13:52

נו, אז מצטרפת לקוראת. סומכת עלייך.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 08 מרץ 2019, 11:54

יש פה הרבה דיוני עריכה, שאותם אפשר לצמצם לשורת המסקנה. לא מעט מלל שחלקו סתמי. קצת השמצות ולכלוכים, שחלקם כבר נמחקו.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 08 מרץ 2019, 11:26

לא עניתי כי בעצם לא יודעת. אין לי כוחות לקרוא עכשיו את כל הדף ולבדוק מה כתוב בו ואם יש משהו שראוי לשמור. מה יש פה חוץ מדיוני עריכה בעצם?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 08 מרץ 2019, 09:58

מה דעתכן לערוך את הדף הזה ולהשאיר בו רק דיוני עריכה?

מה שתעשי בו טוב בעיני. סומכת עליך לגמרי.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 08 מרץ 2019, 09:38

לא עניתן לי, אז אני לא עורכת בינתיים, אלא רק מקפיצה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 28 פברואר 2019, 19:19

מה דעתכן לערוך את הדף הזה ולהשאיר בו רק דיוני עריכה?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 20 ינואר 2019, 13:19

אם נתקלים באיזשהו דף בקישור מסחרי - פשוט תמחקו את ההודעה.
כן

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 20 ינואר 2019, 12:42

אם נתקלים באיזשהו דף בקישור מסחרי - פשוט תמחקו את ההודעה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 11 ינואר 2019, 16:51

חשבתי למחוק הודעות בדף החלפת בתים בעולם - כאלה שהתאריך של ההחלפה כבר עבר. למישהי יש התנגדות?

חופשי. יוזמה טובה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 11 ינואר 2019, 16:32

חשבתי למחוק הודעות בדף החלפת בתים בעולם - כאלה שהתאריך של ההחלפה כבר עבר. למישהי יש התנגדות?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 31 דצמבר 2018, 16:43

אז תוכלו לתייג? (מה הכוונה? פשוט לרשום שם דף קהילתי? מה זה אומר בכלל?)

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 31 דצמבר 2018, 13:41

כן, מסכימה עם הרעיון לתייג כדף קהילתי.
גם אני קראתי את הדף הזה, סקר הפעם הראשונה, והתלבטתי. אבל נראה היה לי שיש לו ערך וחבל למחוק.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי תמרוש_רוש » 31 דצמבר 2018, 11:59

דווקא בדף הנדון יש תת-דיון מעניין על חשיפה, פרטיות ואנונימיות באתר.
לא הייתי מוחקת.
הייתי מתייגת דף קהילתי או לא מתייגת כלל, ונותנת לו להתקיים בשקט.
ותביאי דפים נוספים כאלה, כשיעלה מלפנייך הרצון. נראה לי שכל מקרה לגופו.
@}

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 30 דצמבר 2018, 01:40

אני מתלבטת כי יש קבוצה שלמה של דפים ששמם מתחיל במילה סקר. נראה שבעבר זה היה מקובל פה ושיעשע את המשתתפים. בהקשר הזה אולי כדאי להשאיר, אם כי רוב הדפים הללו לא נראים לי מעניינים.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 30 דצמבר 2018, 01:32

האם סקר הפעם הראשונה הוא גם לדעתכן דף למחיקה?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 26 דצמבר 2018, 13:47

אה, וגם הייתי משנה את שם הדף למשהו שיהיה ממנו יותר ברור שזה דף שיתוף קהילתי ולא שירות רפואי.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 26 דצמבר 2018, 13:46

אגב, שאלות על הפלה – המחיקה היתה בטעות או בכוונה? שחזרתי, ולדעתי חשוב שיהיו דפים בנושא הזה. אולי שווה לערוך, אבל ממש חבל למחוק.
המחיקה היתה בכוונה, כי הרגשתי שאין שם הרבה מידע אבל לעומת זאת הדף הפך לאבן שואבת לכל מיני תועים שחושבים שפה אתר רפואי שנותן תשובות מוסמכות.
אבל אם את מתנגדת למחיקה אולי מתחשק לך לערוך? אני ממש הייתי מוחקת שם כמעט הכל P-:

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יונת_שרון* » 26 דצמבר 2018, 07:35

אגב, שאלות על הפלה -- המחיקה היתה בטעות או בכוונה? שחזרתי, ולדעתי חשוב שיהיו דפים בנושא הזה. אולי שווה לערוך, אבל ממש חבל למחוק.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יונת_שרון* » 26 דצמבר 2018, 07:29

יולי, האלמונית צודקת. את יכולה לראות ברשימת הדפים למחיקה שהדף הזה לא מופיע. הכל טוב.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 25 דצמבר 2018, 20:12

שבר הרניה לדעתי דף למחיקה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 25 דצמבר 2018, 18:55

אני מנסה מהבוקר למחוק את כאב בטן לא ידוע , אבל הוא לא נפתח לי. מישהי יכולה לעשות את זה? האם עוד מישהי חוץ מבשמת מסכימה למחיקת כאבי מחזור בסוף ההריון ? אם כן, מוזמנות למחוק.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 25 דצמבר 2018, 18:24

גם אני בעד מחיקה של כאבי מחזור בסוף ההריון.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 25 דצמבר 2018, 13:11

כאבי מחזור בסוף ההריון נראה לי דף לעריכה מסיבית או למחיקה. לי אין זמן לזה כרגע. מי מסכימה למחיקה? מי מתנדבת לערוך?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 19 דצמבר 2018, 17:39

אני בעד למחוק.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2018, 15:16

ואם כבר אנחנו בשוונג, אז גם הדף כאב בטן לא ידוע נראה לי עוד מלכודת כזאת...

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 19 דצמבר 2018, 13:03

תגידו, מה עם הדף שאלות על הפלה? יש לי תחושה שאולי כדאי למחוק אותו.

הסתכלתי בו עכשיו. צודקת.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2018, 10:59

תגידו, מה עם הדף שאלות על הפלה? יש לי תחושה שאולי כדאי למחוק אותו.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 12 דצמבר 2018, 23:05

שלום,
כתבתי בדף פחד מטיסות ואשמח אם תעיפו עין אם התגובה שלי מתאימה.
דרך אגב, אולי זה בכלל דף למחיקה? או אולי לשמור רק את חלקו הראשון? כי היו בו כמה קטעים יפים, כולל זה: ש מים וארץ (07.04.2005 12:20):

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 12 דצמבר 2018, 17:42

סחוטה, תודה על הפידבק!

גם.

ואלמונית סדרנית, סחתיין גם!

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 12 דצמבר 2018, 13:48

סחוטה, תודה על הפידבק!
גם ממני [-:

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 12 דצמבר 2018, 11:00

סחוטה, תודה על הפידבק! חיבוק ויום טוב!

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי אלמונית* » 11 דצמבר 2018, 17:59

גם אני נכנסתי למדור, קראתי דפים, ומייד נהיה לי חשק לזרוק כל מיני דברים מיותרים ולפנות מקום ולסדר :-)

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי סחוטה* » 11 דצמבר 2018, 17:28

אני יודעת שזה אולי לא המקום המתאים, אבל רציתי לכתוב משהו במקום שמרכז את הנשים הפעילות בלב ובנשמה של האתר הזה.
אני נמצאת כאן בערך חודש, ואני מבינה שזה חודש מאוד מטלטל מבחינת השינויים שקורים באתר - הבעלות, הפרסומות, השינויים וכדומה. אז קודם כל אני רוצה לחזק את ידי הפעילות הותיקות להמשיך במלאכתן בכך שאגיד שאני ממש מצאתי פה מזור ותמיכה והיגיון בריא שלא מצאתי בחוץ בתקופה די קשה בחיי.
ואני אסירת תודה על כך.
ומוצאת פה נשים חומלות ומעוררות השראה, ביניהן יולי קו, בשמת א ועוד רבות וטובות. אז תודה לכולכן מקרב לב.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 10 דצמבר 2018, 21:08

מדור שעושה חשק
לגמרי! חזרתי לקרוא בדפים, וישר תפסתי כיוון ביתי.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 10 דצמבר 2018, 17:07

מדור שעושה חשק (-:

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 10 דצמבר 2018, 08:48

תודה יולי קו היקרה!!

תוקן.
אם אתן סבורות שיש להחליף כותרות או בכלל קטגוריות, אשנה לפי דעותיכן כי זה מדור חשוב בעיני ויש בו דפים מעולים ומועילים.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 10 דצמבר 2018, 01:28

קוראת,
יצא מדהים!
לתיקון- הדף פנג שואי במטבח נמצא פעמיים ברשימה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 08 דצמבר 2018, 12:42

כן, אז מחקתי את הצעתי שם (מיותר לשמור היסטוריה כזאת).

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 07 דצמבר 2018, 23:50

הוספתי גם עוד דפים. מקווה שעליתי על הכול. אם לא, אמרו ואוסיף. וגם ממש מוכנה לכל שינוי שיתבקש.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 07 דצמבר 2018, 23:24

תודה יקירות מאוד.
בשמת, הכנסתי את הדף שהמלצת עליו כמובן.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי זרח_הפרח* » 07 דצמבר 2018, 22:22

מצטרפת, יצא מסודר ונהדר!

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי אלמונית* » 07 דצמבר 2018, 20:05

קוראת, יצא יפה ממש. סחטיין!

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 07 דצמבר 2018, 11:15

יקירות, פתחתי מדור תחזוקת בית
העריכה בו משום מה לא יוצאת לגמרי נקיה, על אף נסיונות רבים.
הערות, בקשות, שינויים וכו' יתקבלו בברכה.
יצא ממש יפה :-]

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 06 דצמבר 2018, 23:08

אה, אני מחקתי את תוכן הדף אבל אני לא יודעת למחוק סופית. לכן הוא הגיע לרשימה... (זה היה סתם דף של מחמאות שלא היה לי לב לזרוק. אז שמרתי במחשב שלי).

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 06 דצמבר 2018, 19:31

סחתיין על המחמאות!

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 06 דצמבר 2018, 19:30

בשמת,
בדף שנקרא דף למחיקה יש דפים שסומנו ככאלה, וארכיון מספר אחד של בשמת (או שם דומה) נמצא שם בראש הרשימה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 06 דצמבר 2018, 15:54

_את הדף של רוצה להתחזק לא היה לי לב למחוק.
צודקת, הלכתי לבדוק ומסכימה._

צודקת, יוליקו היקרה וטובת הלב!
וסחתיין על העריכה.

לאחד דפים אני משאירה למי שמעוניינת.
סבבה. אולי אעשה זאת.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 06 דצמבר 2018, 13:25

את הדף של רוצה להתחזק לא היה לי לב למחוק.
צודקת, הלכתי לבדוק ומסכימה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 06 דצמבר 2018, 13:24

איזה דף ארכיון של בשמת? מה פספסתי?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 06 דצמבר 2018, 10:55

לאחד דפים אני משאירה למי שמעוניינת.
לדף של שרון אני לא מצליחה להכנס (הוא כתוב מוזר).
בקשר לדף הארכיון של בשמת, אני מרגישה שמן הראוי שבשמת תמחוק בעצמה כשיתאים לה.
את הדף של רוצה להתחזק לא היה לי לב למחוק.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 05 דצמבר 2018, 17:29

טיפול בכוויות לא
לחץ וכאב בשלפוחית השתן לא
כביסה לבנה לאחד עם דף אחר או להפוך לכביסה באופן טבעי

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 05 דצמבר 2018, 13:47

לדעתי שרון ס מחקה בעצמה את הדף שלה כפי שגם מחקה את עצמה מכל הדפים שהשתתפה בהם באתר. גם נעמה נובק מחקה את הדפים שלה ולכן הם ברשימה הנ"ל.

יולי קו, אני בעד.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יונת_שרון* » 05 דצמבר 2018, 12:51

למה שרון ס?
כל השאר -- אני בעד.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 05 דצמבר 2018, 08:28

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 04 דצמבר 2018, 21:25

תגידו, אפשר למחוק את הדף ניתוח פיסורה טחורים ?

רצוי

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 04 דצמבר 2018, 17:47

תגידו, אפשר למחוק את הדף ניתוח פיסורה טחורים ?
עברתי על כולו ולא נראה לי שהוא שייך לאתר הזה. נכון שנפתח פעם בעבר, בתקופה שבאופן היה אתר קהילתי וכולם דיברו על הכל ובאו להתייעץ על כל דבר, אבל עכשיו הוא סתם אבן שואבת לאנשים שחושבים שזה אתר לתשובות רפואיות.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי מערכת_טבעית* » 28 נובמבר 2018, 20:12

לדיון, עדכונים ופידבקים ניתן להכנס לדף באופן טבעי עדכונים ושינויים

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 נובמבר 2018, 14:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אי אפשר לגלול את העמוד עד הסוף, ע"י קונטרול end

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי פלונית* » 28 נובמבר 2018, 09:27

קשה לי להאמין שמה שאנחנו רואות עכשיו זה תוצר סופי...
מניחה שזו עבודה בתהליך.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי אלמונית* » 28 נובמבר 2018, 08:18

סתם אוטומטית
למה במסגרת נשנאה לפרסומות שיש כאן, אנשים מרגישים בנוח להשמיץ אחרים, סתם אוטומטית?

אני גולשת מהסלולרי. האתר נראה כרגיל מבחינת השורות, יש קישור נוח לתחתית הדף, והאתר אשכרה מותאם לסלולרי.

אבל למה לשאול בנוגע לסיבות, לבקש בנימוס שיתקנו מה שהתחרבש בטעות, כמו שכבר קרה לא פעם בעבר. עדיף מייד לייחס כוונות רעות! זה הרבה יותר כייף

ובחיאת, תעשי טובה לכל מי שלא רוצה וירוסים ושאר מרעין בישין על המחשב שלו - תגלשי בדפדפן מעודכן.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 נובמבר 2018, 18:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

למה האתר הפך לHTTPS ?
עכשיו הוא לא עולה בגרסאתו כרום קודמות.

וגם טור הצד כל הזמן קופץ , ואי אפשר לגלול אותו עד הסוף, ע"י קונטרול end

השורות מרווחות מדי.

למה במסגרת העברת הבעלות, ישר התחילו לחרבש את מה שהיה טוב. סתם אוטומטית

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 27 נובמבר 2018, 17:34

הרווחים החדשים המרווחים מדי והמעצבנים - שהופיעו ביחד עם פרסומות גוגל בדף - זה שינוי מכוון כתוצאה מהעברת הבעלות על האתר?
בלתי נסבל.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי תמרוש_רוש » 11 נובמבר 2018, 03:42

נכון, אבל גם הפייסבוק זמני ולא ישרוד לעד.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי מיכל_בז* » 10 נובמבר 2018, 11:58

אני בספק כמה קוראות ינהרו לפה, הרי הכל מתרחש בפייסבוק בין כה וכה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי תמרוש_רוש » 09 נובמבר 2018, 14:16

גם אני מנחשת שהגדלת כמות הגולשות כנראה לא תביא לפה את הגולשות שהיינו אנחנו הכי רוצות לפגוש פה
אי אפשר לדעת.
אם הם ישימו כמה כתבות באוריינטציה "טבעית", ויקשרו מהן אל האתר, זה יכול להיות אחלה. אנשים יגידו "או! סוף סוף משהו שאני מתחבר אליו" או "מה?? אני חייבת לדעת על זה יותר" וייכנסו בראש טוב.
הכל תלוי איך החיבור בינינו לבינם יתרחש.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 08 נובמבר 2018, 20:37

לעניין הזיהוי של כותבות מפה - אני מניחה שגולשות חדשות לא ינסו באופן אקטיבי לזהות כותבות שכתבו בעבר (אם בכלל מישהי תטרח לקרוא את הדפים אחורה, כן?) ויצליבו מידע מדפים שונים וכו'. אבל עדיין ממש ממש מבינה את ההתבאסות.

גם לדעתי לא יזהו.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי בשמת_א* » 08 נובמבר 2018, 20:33

לי אין בעיה עם מה שכתבתי. אני זוכרת תמיד מה שיונת כתבה ישר מההתחלה: הכל פה ציבורי.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי טלי_ב* » 08 נובמבר 2018, 12:49

נכון נכון נכון.
וגם אני.
לעניין הזיהוי של כותבות מפה - אני מניחה שגולשות חדשות לא ינסו באופן אקטיבי לזהות כותבות שכתבו בעבר (אם בכלל מישהי תטרח לקרוא את הדפים אחורה, כן?) ויצליבו מידע מדפים שונים וכו'. אבל עדיין ממש ממש מבינה את ההתבאסות.

ותמרוש, קראתי מה שכתבת בדף שפתח רני, אני מרגישה יותר בנוח לענות פה - מסכימה עם איך שאפיינת את פורטל יולדת. לא חושבת שיש איזו אג'נדה של קונבנציונליות שם, אבל זה בפועל מה שיש.
גם אני מנחשת שהגדלת כמות הגולשות כנראה לא תביא לפה את הגולשות שהיינו אנחנו הכי רוצות לפגוש פה... זה קצת מבאס ברמה האישית אבל נראה לי לגיטימי לגמרי.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי תמרוש_רוש » 08 נובמבר 2018, 12:00

בעלי אמר לי לא פעם ולא פעמיים: כל מה שאת כותבת באינטרנט, לא משנה איפה, תכתבי מתוך הנחה שמחר הוא עשוי להיות כותרת ראשית בעתון.
ברור שלא עשיתי את זה :-P
וכמוני רבות אחרות.
ועכשיו אנחנו מתמודדות עם ההשלכות.

למזלי, ברוב השנים שכתבתי באתר, כתבתי המון דברים אישיים אבל בעין פקוחה, והייתי מוכנה שזה יתפרסם בעתון. למזלי, כמעט תמיד נמנעתי מלקרוא לאנשים אחרים בחיי בשמם האמיתי. ולכן אין לי בעיה עם כל מה שמופיע פה תחת שמי, טונות של סיפורים אישיים ודעות אישיות וחוויות אישיות - וגם מקצועיות.
למזלי, דברים אישיים יותר שכתבתי, התעשתתי ומחקתי זמן יחסית קצר אחרי הכתיבה. אז זה היה קל יחסית.
אז אני מאוד מזדהה עם הדאגה של ציל צול ואחרות - הייתי יכולה בקלות להיות במצב דומה, ולמעשה כמעט הייתי שם.
אני לא יודעת מה יקרה עם האתר הזה, ואף אחת אחרת לא יכולה לחזות את זה.
וזה משהו שתיאורטית היינו צריכות לקחת בחשבון, כמוכתב מהאופי הבסיסי של האינטרנט, אבל לא לקחנו, כי אנחנו אנושיות.
וגם נשים, שרוצות לחלוק ולשתף ולחיות בקהילה ;-)

(())(())(()) לכולנו.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי טלי_ב* » 08 נובמבר 2018, 11:29

החזרתי את ההודעות שנעלמו בעריכה המסתורית.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי טלי_ב* » 07 נובמבר 2018, 20:16

העריכה שהחזירה את הגירסה הזו - מה פשרה? טעות?

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי יולי_קו » 07 נובמבר 2018, 12:39

הי טלי,
עצרת אותי שניה לפני שמחקתי. מהרהרת על מה שכתבת.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי טלי_ב* » 07 נובמבר 2018, 08:57

היי @}
אז אתמול בלילה נכנסתי וראיתי את החדשות של רני.
האינסטינקט הראשון שלי היה למחוק מהר מהר את דף הבית שלי, ואני רואה שאני לא היחידה.
בינתיים לא עשיתי את זה, ואני רוצה לאוורר כאן את המחשבות שלי ומזמינה אתכן גם.

כתבנו (ואני מתכוונת למי שכתבה כאן באופן קבוע במשך תקופה) דברים מאוד אישיים, חלקינו במידה כזו או אחרת של אנונימיות, מתוך איזו תחושת ביטחון במקום.
הדברים משתנים, ובהפתעה, כמו שדברים נוטים לעשות ברוב חוצפתם (-; , וזה מטלטל.
אני חושבת שאפשר להסכים שלאחרונה לא היה פה משהו משהו מהרבה בחינות. יכול להיות שזו תקופה שהייתה חולפת מעצמה ויכול להיות שלא.
אני גם מאוד מאוד מבינה את השיקולים של רני.
זה לא אומר ששינוי יהיה בהכרח לטעמנו, או שהוא לא יגיע מעורבב עם עוד חסרונות (כנראה שכן), אבל אני מחפשת קצת בתוך עצמי את המקום שמוכן לתת לזה הזדמנות אמתית. מכיוון שלאחרונה לא כתבתי פה ואני לא חושבת שיהיה לי פרץ כתיבה בקרוב, זה בעיקר אומר פשוט לא לברוח מפה ולא למחוק את הדברים שכתבתי.
יכול להיות שיש אחרות שגם ככה הרגישו איזה סוף, והשינוי הזה רק נותן חותמת ממשית או דחיפה אחרונה.
ריפרפתי על דף הבית שלי וחזרתי לאותה מסקנה שהגעתי אליה כשהחלטתי מראש לכתוב את הדברים שכתבתי - אני כן רוצה שהם יהיו בעולם, גם אם זה לא באותה מידה של מוגנות (שמראש כנראה לא הייתה לגמרי מוחשית).
אני חושבת גם שאין המון מקומות איכותיים לכתוב בהם באנונימיות (חלקית או מלאה) וזו אפשרות ממש חשובה בעיני.
בכל אופן, אני מקווה להמשיך לפגוש פה אתכן מדי פעם לפחות |L|

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי אלמונית_רקדנית* » 06 נובמבר 2018, 10:55

מקווה שהמצב ישכך במהרה
רעיון מצויין! גם אני יוצאת מהלא-דיון הזה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 06 נובמבר 2018, 08:55

אני ממש מצטערת על חלקי בקורה בימים האחרונים. לא הייתי צריכה להשיב לחיה מלכתחילה, אלא פשוט למחוק את דבריה. ודאי לא הייתי צריכה להשיב לרקדנית אלמונית. כל זה נתן לה במה להכפשות קהילה קשות וחזרה לתחושה של חוסר מוגנות שרבות הרגישו בתקופה של אישה במסע. יולי קו תיארה היטב.
מתנצלת :-(.
מקווה שהמצב ישכך במהרה.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי קור_את* » 06 נובמבר 2018, 07:10

קוראת, תודה שסוף סוף סיפקת דוגמאות

אלמונית רקדנית, בבקשה. רק שהשתמשת בדוגמאות הללו כדי לכתוב שוב דברי בלע משמיצים ועוינים על כותבות האתר כחבורת נשים נוטרות, אכזריות ומתעללות.

אם היא תשאר פה הנשים שפנו נגדה יזכרו לה את זה לנצח וימשיכו לתקוף אותה במקומות לא קשורים.

מה שאת עושה הוא נורא ונדמה כאילו את לא מודעת למעשייך כלל. ככל שמראים לך את זה, את מחמירה את זה. כמובן מתמיהה ההישארות בקהילה שמתוארת על ידך כך, אבל זו החלטתך האישית.
מה שכן, המשך הדיון איתך עלול להמשיך את ההשמצות האיומות על הכותבות פה.
לכן, אני לוקחת אחריות פורשת מהדיון איתך.

דיוני עריכה הארכיון חלק ב

על ידי חיה_כאן* » 05 נובמבר 2018, 23:21

תראי מה כתבו עכשיו בדף הוכחני
״חיה, אולי די? אני בטוחה שיש פורומים של אגודת אפר"ת, או להב"ה, או או ההאמיש, או אייאטולות אירניים שישמחו להמשיך ולנהל איתך את הדיון הזה. הבנו-הפלה היא רצח. לנשים אין זכות על גופן. הבנו. הבנו. הבנו. די כבר.״
רוח באופן עאלק.

חזרה למעלה