הומור שחור

שליחת תגובה

בגן העדן הזה יש גם יתושים.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הומור שחור

הומור שחור

על ידי ישחמבאר* » 21 פברואר 2024, 17:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ש: איך חמאסניק ידרג את חווית האירוח שלו בעוטף עזה?
ת: המון בנות, מעט מדי כבשים. 7/10

הומור שחור

על ידי יעלי* » 03 פברואר 2020, 09:08

מה וואו? זה לא מצחיק? אני נקרעתי

הומור שחור

על ידי בשמת_א* » 01 פברואר 2020, 23:57

0-:

הומור שחור

על ידי יעלי* » 01 פברואר 2020, 22:59

בן ה-8 שלי:
"אני מחכה לזה כבר 14 ימים!!! את יודעת מה זה 14 ימים??? זה שתי שיבעות!!!"
(חוכמות של יתומים)

הומור שחור

על ידי יהודי_בגולה* » 13 ינואר 2019, 17:25

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

טוב, אז לא בא לי לקחת חלק בדיון המדכא שנוצר כאן. אבל הנה כמה בדיחות על יהודים שאני מריץ עם הקולגה האנטישמי שלי במהלך העבודה. זה לא בדיוק הומור שחור אבל זה מה יש:
  • למה אין יהודים בסדרת הסרטים מלחמת הכוכבים? כי זה מתרחש בעתיד. * אני טוען שזה לא מצחיק כי מלחמת הכוכבים מתרחשת בעבר ולא בעתיד, הוא טוען שזה בגלל שאני סתם בכיין.
  • למה הנאצים רצו להרוג את כל היהודים? למה לא?
  • רבי אחד נכנס לקצביה ומבקש מהשוחט שיתן לו קצת מהדג שבפינה. השוחט עונה לו שזאת קצבייה ואין לו דגים, הרבי מצביע לכיוון מסויים ואומר לו שהוא רוצה את הדג הזה ששם. השוחט מתעצבן ואומר לו: אדוני, זה לא דג, זה חזיר! עונה לו הרבי, גם עצבני: אדוני, אף אחד לא שאל אותך מה השם של הדג!
  • שני רבנים וכומר עומדים על גדות הנהר ומשתינים, פתאום עובר מישהו בצד השני. הכומר ממהר ומסתיר בשתי ידיו את המפסעה. שני הרבנים ממהרים ומסתירים בשתי ידיים את הפנים. אחרי שהאיש עובר שואל הכומר הנדהם את הרבנים למה הם הסתירו את הפנים ולא את המפסעה. עונים לו הרבנים: תשמע, אנחנו לא יודעים איך זה עובד אצלכם בכנסייה, אבל אצלינו בבית כנסת אנשים מזהים אחד את השני לפי הפנים.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 אפריל 2011, 23:32

ממה עושים שמן זית? מזיתים.
ממה עושים שמן סוייה? מסוייה.
ממה עושים שמן תירס? כמובן, מתירס.
אז ממה עושים שמן תינוקות? ?

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2011, 11:31

יועץ הנישאוים: מתי בפעם האחרונה אמרת לאשתך מילה חמה?
הבעל: אתמול!
היועץ: באמת? מה אמרת לה?
הבעל: הלוואי שתישרפי.

אשתי, אל תיעלבי

הומור שחור

על ידי צוויליך* » 17 ספטמבר 2010, 19:15

(נראה לי שגם כל סרטי צ'פלין שייכים להומור השחור, אבל אני לא בטוחה).
הומור שחור לבן

סטגדושון כזה
ואפילו לא הומור שחור. אין דף של משחקי מילים סוג ד'??

הומור שחור

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 17 ספטמבר 2010, 17:37

"ששש... המשפחה שילמה לי כדי שאוציא אותך מכאן. עוד כמה חודשים אתה כולך בחוץ".
D-:

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 ספטמבר 2010, 16:37

רופא חדש מגיע לבית סוהר בארצות הברית, בודק אסיר איטלקי. ואומר לו: "נצטרך להוציא לך את השקדים".
"אבל דוקטור, אני בכלל לא חש בכאב".
"זה בסדר, סמוך עלי".
אחרי הניתוח הרופא שוב בודק את האסיר ואומר הפעם שיש להוציא לו את כיס המרה.
אחרי זה הרופא אומר לו שצריך להוציא לו את המעי.
"דוקטור, איזה מין בית סוהר זה? מה זה הניתוחים המיותרים האלה?"
הרופא לוחש לו: "ששש... המשפחה שילמה לי כדי שאוציא אותך מכאן. עוד כמה חודשים אתה כולך בחוץ".

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 ספטמבר 2010, 11:35

_יש הבדל בין אדם שמתגרה מגופה -
לבין אדם ששוכב עם גופה_
מה? מי שמתגרה מתמונה גם שוכב עם תמונה?

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ספטמבר 2010, 00:07

_עכשו לפני דקה שתיים
לא הבנתי את הפואנטה. מה מצחיק?_
זאת אומרת שהמעשה הטוב נגמר אעפס.... לא כל כך טוב... מבחינתו..
(הבנת?)
[דווקא בדיחה די מצחיקה בעיני, רק שוב, לא ממש הומור שחור]

הומור שחור

על ידי אהבת_עולם* » 12 ספטמבר 2010, 03:55

עכשו לפני דקה שתיים

לא הבנתי את הפואנטה. מה מצחיק?

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 ספטמבר 2010, 10:11

מודעה במדור דרושים בעיתון:
דרוש עורך דין ישר

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 ספטמבר 2010, 10:01

איש אחד מגיע לשערי גן עדן ומבקש להיכנס.
מי אתה? שואל המלאך השומר
שלמה ישראלי
אילו מעשים טובים עשית?
הלכתי ברחוב, ופתאום ראיתי שלושה בריונים מתנפלים על בחורה שהלכה בצד השני, והם מנסים לאנוס אותה. צעקתי עליהם והזהרתי אותם שהם יצטערו על מה שהם מנסים לעשות. כשזה לא עזר, מיד נגשתי אליהם, ובעטתי למי שנראה לי כמנהיג ישר במפשעה, כדי להציל את האשה
המלאך מביט בפנקס ואומר: מרשים מאוד, זה מעשה אמיץ. אבל מתי זה קרה? כי זה לא רשום אצלי בפנקס?
עכשו לפני דקה שתיים

הומור שחור

על ידי ותיקה* » 28 אוגוסט 2010, 16:02

מה ההבדל בין השואה לחומוס?

השואה זה לא אחלה.

הומור שחור

על ידי גברת_קרש* » 24 אוגוסט 2010, 09:56

היא באה יחד עם הבדיחה על הרבי)
איזה בדיחה על רבי??

הומור שחור

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 23 אוגוסט 2010, 19:16

טוב נו.. ניסיתי
אני חושבת שזו בדיחה די מצחיקה (למרות שכבר הכרתי אותה. היא באה יחד עם הבדיחה על הרבי)

הומור שחור

על ידי גברת_קרש* » 23 אוגוסט 2010, 12:50

טוב נו.. ניסיתי \-:

הומור שחור

על ידי גברת_קרש* » 23 אוגוסט 2010, 12:50

)-: אבל היא הרעילה אותו

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אוגוסט 2010, 12:38

הומור שחור

על ידי גברת_קרש* » 23 אוגוסט 2010, 11:54

איש אחד חוזר הביתה ורוצה לראות את הילד שלו,
אומר לאשתו- תראי לי את הילד
אז היא הרעילה אותו

הומור שחור

על ידי אפרת_א* » 23 אוגוסט 2010, 00:47

בגלל זה הבדיחה המקופלת היא לא הומור שחור. יש בה אלמנט אישי ואפילו וידויי. זה מה שמעורר דחייה.

אוקיי, הורדתם את הבדיחה, אני יושבת לבד בבית וקוראת עליה כל הזמן, ועכשיו אני כבר ממש מפוחדת! מה זה היה וידוי של רוצח ילדים במסווה של בדיחה?
ממש מפחיד!

הומור שחור

על ידי רונה* » 21 אוגוסט 2010, 16:48

פולניה אחת מבקרת יום יום את בעלה הגוסס. לאחר מספר שבועות ניגש אליה הרופא ואומר לה: "אני מצטער, אבל לבעלך נותרו עוד מספר ימים לחיות". משיבה לו הפולניה: "חיכיתי כל כך הרבה זמן, אז לא יקרה שום דבר אם הוא יתפגר בעוד כמה ימים, אני אחכה".

בעלה של פולניה שוכב על ערש דווי ומריח את השטרודל שהיא מכינה. "תני לי לטעום בפעם האחרונה את השטרודל הנפלא שאת מכינה" הוא מבקש. והיא עונה: "השתגעת ? זה בשביל ימי השבעה שלך...".

הומור שחור

על ידי רונה* » 21 אוגוסט 2010, 16:37

פולניה אומרת לבעלה באמצע המשגל: "נו, אז אני רואה שבכל זאת אתה חייב להודות 'יש בי משהו טוב..."

עונה לה הבעל: "כן, ואני תיכף ומיד מוציא אותו".

הומור שחור

על ידי נינה* » 19 אוגוסט 2010, 21:57

מה הדרך שאת מציעה לגמול אותן מזה ?
כמו שנגמלים מכל דבר- פשוט מפסיקים.
ומסכימה עם מי שכתב שלא בטוח שזו כזו פנטזיה נפוצה.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2010, 13:35

ואם אני אגיד לך שהפנטזיה הזו היא הפנמה של עולם פטריארכלי ואלים ולא נורמלי, מה אז? זה אומר שזה לא לגיטימי לפנטז אותה?

************
בדיוק ההיפך, זה ממש לגיטימי לפנטז אותה. כי אם זה מהווה גורם להעצמת הריגוש המיני אצל האישה והגברת האורגזמה, אז מה רע בזה ?
ובמי זה פוגע ? אז פנטזו ותיהנו
אגב לא מעט נשים דורשות מבני זוגן לכבול אותן עירומות בידיהן וברגליהן לשים מסיכה על פניהן ולאונסן. וזאת כחלק מסעיר ומרגש של יחסי המין. אז מה רע בזה ?
וברור כי זה נעשה מתוך רצון נשי מובהק לממש את פנטזיית האונס שהן כה משתוקקות לה.

הומור שחור

על ידי גוונים* » 19 אוגוסט 2010, 13:10

מי קבע שדבר מה הוא נורמלי? ואם אני אגיד לך שהפנטזיה הזו היא הפנמה של עולם פטריארכלי ואלים ולא נורמלי, מה אז? זה אומר שזה לא לגיטימי לפנטז אותה?
|Y||Y|

הומור שחור

על ידי מיכל_בז* » 19 אוגוסט 2010, 12:32

הרי ידוע שרוב הנשים הכי נורמליות מפנטזות שאונסים אותן

ידוע? איפה בדיוק זה ידוע? איך לא ידעתי?
ומה זה בכלל נשים נורמליות? מי הן אותן נשים נורמליות? גם הן ידועות?

כל השימוש הזה בסטייה ונורמליות בדף הזה הוא מעניין כשלעצמו. פלוני אלמונית אחת מחליטה שההוא סוטה, אחרת מחליטה שההיא נורמלית. זה "לא נורמלי" לצחוק מבדיחה אחת וכן נורמלי לצחוק מאחרת. נקרופליה היא סטיה, אבל לפנטז שאונסים אותך ולא את גופתך המתה, זה דווקא ממש נורמלי. ולמה זה נורמלי? מי קבע שדבר מה הוא נורמלי? ואם אני אגיד לך שהפנטזיה הזו היא הפנמה של עולם פטריארכלי ואלים ולא נורמלי, מה אז? זה אומר שזה לא לגיטימי לפנטז אותה?

הומור שחור

על ידי פלונית_אלמונית* » 19 אוגוסט 2010, 12:29

<תגובה מ-אהבת עולם:>

_רוב הנשים הנורמליות מפנטזות שאונסים אותן.
בכך הן מביעות את האני הפנימי שלהן ולפיו הן כה נחשקות וסקסיות עד כי לא ניתן לעמוד בפניהן, ואפילו אם הן מתנגדות זה לא עוזר להן.
כי הן כה מושכות וסקסיות בעיני רוחן עד כי לא ניתן להתגבר על היצר הדורש לאנוס אותן._

אני לא יודעת אם אכן רוב הנשים מפנטזות על כך, אבל ידוע לי שלפחות חלק מהנשים מפנטזות על כך.
אבל לדעתי הציטוט המובא כאן שמנתח את הסיבה לכך - ממש רחוק מהאמת.

אני ממש לא חושבת שזה כדי להרגיש כלכך יפה ונחשקת.
אם יש מישהי שזאת הסיבה אצלה - אנא שתשתף אותנו. כי לדעתי ממש לא.
אני כן משערת שיש בזה מהטבע הנשי שרוצֶה להיכבש.
ועוד יותר מזה - שרוצה להתמסר באופן טוטאלי.

ואם כבר - זה בדיוק הפוך ממשהו שאמור לטפח את האגו שלה.
זה איזשהו רצון לחוסר אגו.

(כך לפחות לפי תפיסתי והבנתי).

**********

אז נכון שבאונס התשוקה הזו להיכבש ולהתמסר לא באמת מתממשת. כי קורים שם דברים לא טובים.
ואני די בטוחה שכמעט אף אישה שמפנטזת על אונס - לא באמ-ת רוצה להיאנס.

אבל אם בכל זאת הדמיון הולך לשם, וזה מה שמעורר - לא נראה לי שזה כלכך גרוע.
כפי שכתבתי - נראה שיש לזה סיבה טובה.
פשוט לדעתי הגברים הרבה פעמים לא יודעים להשתמש נכון ביכולת ההתמסרות הזאת של האישה, ומנצלים אותה בבוטות.

*********

אבל למרות כל הנ"ל אני כן מאמינה שיותר בריא לא להזדקק לפנטזיות מסוג זה.
וכן למצוא את הדרך הבריאה לבטא אהבה, חיבור, התמסרות וכו'.

(אני בעצמי עובדת על זה.)

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2010, 10:44

_רוב הנשים הנורמליות מפנטזות שאונסים אותן.
כן, זה נשמע הגיוני, כמה שזה עצוב.
אבל אם רוצים אפשר וכדאי להגמל מזה._

נינה, איך אישה יכולה להיגמל מהפנטזיה שלה שאונסים אותה ?
הרי ידוע שרוב הנשים הכי נורמליות מפנטזות שאונסים אותן
והרי זה פנטזיה שבמחשבה, לא ?
מה הדרך שאת מציעה לגמול אותן מזה ?
או אולי דווקא שיפנטזו ויהנו. זה לא מזיק הרי אז מה רע בכך שהיא נהנית מהמחשבה שאונסים אותה ?

הומור שחור

על ידי אוד_ליה* » 19 אוגוסט 2010, 10:10

מתלבטת אם להיכנס לגרסאות קודמות, לראות מה הסיפור עם הבלנדר P-:
בכל מקרה- דיון מרתק...

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 19 אוגוסט 2010, 06:19

אי אפשי = 'אין רצוני', ולא 'אי אפשר'.
את צודקת. אני כל כך מצטער. זה הרבה יותר מפדיחה - זו רשלנות מצידי. לא יודע מה קרה לי. כל כך לא התכוונתי. תודה רבה לך תלמידה חכמה. @}

הומור שחור

על ידי אהבת_עולם* » 18 אוגוסט 2010, 22:57

אי אפשי [=אפשר בע"מ]

אי אפשי = 'אין רצוני', ולא 'אי אפשר'.
(דווקא בזה שפירשת 'אי אפשר' פגמת במסר שרצית להעביר, שהוא: 'אל תאמר אין רצוני לעשות כך וכך - אלא רצוני, אבל מה אעשה שאבי שבשמיים גזר עליי')

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 18 אוגוסט 2010, 22:25

ובערך- בתור אדם דתי חשבתי שתסכים איתי.
לדעתי מתחייב מהיהדות להיות ציני וניהיליסט לגבי כל הערכים האנושיים.הדת לא קיימת בשביל לשרת את האדם ואינה עוסקת במה יפה וטוב בעיני האדם, אלא מה טוב ורע בעיני אלוהים:
"רבי אלעזר בן עזריה אומר מנין שלא יאמר אדם נפשי קצה בבשר חזיר, אי אפשי [=אפשר בע"מ] ללבוש כלאים, אבל יאמר אפשי, ומה אעשה ואבי שבשמים גזר עלי, תלמוד לומר ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי, שתהא הבדלתכם מהם לשמי, פורש מן העבירה ומקבל עליו עול מלכות שמים", עכ"ל.
אסור לעשות דברים כי חושבים שהם לא טובים מבחינה אנושית אלא דווקא לשם שמיים. להיפך זהו טעם לפגם לעשות זאת מסיבה כזו.

אני מתנצל מכל הקנטרנים שאני לא מתייחס לדבריהם - לא מתאים לי שיחה של כיתה ד'. מודה לכל האומרים דברים מקבלים ומבינים וחכמים. אין לי יותר מה להוסיף. בשלב זה אני חושב שמוטב כי אפרוש מן הדף. תודה לכולם.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 22:01

_למשל, אני מאוד כועסת על מישהו ועולים לי בראש סרטים לא נעימים של אלימות כלפיו.
במקום לעצור את עצמי ולהגיד 'לא יפה, זה לא בסדר' - אני מרשה לעצמי ללכת עם זה עד הסוף.
אני פשוט עוצמת עיניים ומדמיינת איך נכנסת באמ-אמא'שלו, מצדי אפילו חותכת אותו לחתיכות קטנטנות.
זה הרי ברור שלא הייתי עושה את זה במציאות, ושאני גם לא רוצה לעשות את זה במציאות - זה רק דרך להביא לידי ביטוי את האנרגיה הכועסת שלי בלי לפגוע באף אחד.
במיוחד במצב שאני מרגישה שכל ניסיון לשכנע את עצמי לשדר כלפיו אהבה וחמלה לא יועיל - ולא יהיה אמיתי._
הכי נכון שיכול להיות

הומור שחור

על ידי אהבת_עולם* » 18 אוגוסט 2010, 21:58

_גבר שיש לו פנטזיות על אונס הוא אנס?
אשה שיש לה פנטזיות על אונס רוצה להיאנס??_

בדיוק !
אוי ואבוי לי אם כל הפנטזיות המיניות שלי היו מתגשמות במציאות...

***********

צריך גם להזהר מאוד במחשבותינו, מחשבות בוראות מציאות.

אני חושבת שצריך גם להיזהר מלהרחיק לכת עם התפיסה הזאת על 'מחשבות בוראות מציאות'.
אני מצאתי שלפעמים לפנטז על משהו ש'אסור' לעשות במציאות - זה מה שעוזר לי להשתחרר ממנו.

למשל, אני מאוד כועסת על מישהו ועולים לי בראש סרטים לא נעימים של אלימות כלפיו.
במקום לעצור את עצמי ולהגיד 'לא יפה, זה לא בסדר' - אני מרשה לעצמי ללכת עם זה עד הסוף.
אני פשוט עוצמת עיניים ומדמיינת איך נכנסת באמ-אמא'שלו, מצדי אפילו חותכת אותו לחתיכות קטנטנות.

זה הרי ברור שלא הייתי עושה את זה במציאות, ושאני גם לא רוצה לעשות את זה במציאות - זה רק דרך להביא לידי ביטוי את האנרגיה הכועסת שלי בלי לפגוע באף אחד.
במיוחד במצב שאני מרגישה שכל ניסיון לשכנע את עצמי לשדר כלפיו אהבה וחמלה לא יועיל - ולא יהיה אמיתי.

לתחושתי, זה ממש לא גורם שום נזק. להפך.
אני לא מאמינה שהמחשבות האלו שלי יוצרות איזשהו משהו במציאות.
זה בסך הכול משחרר. זה הכול.

נסו ותיהנו !

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:57

נינה אין מה להגיד.....את פצצה......
תיזהרי לא להתפוצץ פה
סתם הומור שחור

הומור שחור

על ידי נינה* » 18 אוגוסט 2010, 21:57

יצא לי מרגיעון -
"אתה מלמד את מה שאתה צריך ללמוד"
[-:

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:56

כי כביכול זה גופה, ללא חיים,
זה לא כביכול גופה
זו גופה!
אם הנשמה סובלת ממה שנעשה בגופה, אז אכן יש גיהנום, כי זה איום ונורא איך שהתולעים אוכלים את הנשמה.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:54

מחשבות בוראות מציאות
זו אמונה יפה שלרוב לא מתגשמת.
היו לי הרבה מחשבות על מסעות מסביב לעולם, (ואפילו תכניות מפורטות), אבל כל המסעות שלי הן מקסימום לפתח תקווה.
ודווקא על פתח תקווה לא היו לי מחשבות בכלל.
איך נבראה המציאות הזו?

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:48

שוב טעית....
לא טעיתי . הקדמתי תרופה למכה.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:46

מותר- כן, כדאי- לא.
אין לי מחשבות נקרופיליות. אבל באות לי לפעמים מחשבות, נגיד לא סטיות, אבל מוזרות. קצת חריגות.
נכון לא כדאי. אני מנסה לגרש אותן, והן לפעמים הולכות ולפעמים באות שוב.
גם בערך מוחלט כך. למה קוראים (קוראות) לו נקרופיל?

הומור שחור

על ידי נינה* » 18 אוגוסט 2010, 21:46

תודה רבה פלוני אלמונית. (-:
אני לומדת....
ובקשר ל
.רוב הנשים הנורמליות מפנטזות שאונסים אותן.
כן, זה נשמע הגיוני, כמה שזה עצוב.
אבל אם רוצים אפשר וכדאי להגמל מזה.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:41

אתה לא רואה את הנזק כי כביכול זה גופה, ללא חיים, אז אף אחד לא סובל. אבל הנשמה שלך... מה עם הנשמה שלך? עצוב לחשוב לאיזו רמה של יאוש ממין בדרך התקינה אדם יכול להגיע. ולבזות אותו , להכנע ליצר הבהמי הזה. )-,:

נינה אין מה להגיד.....את פצצה......|H||H||H|

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:39

צריך גם להזהר מאוד במחשבותינו, מחשבות בוראות מציאות
אח ...אח.... כמה שאת חכמה ונבונה נינה..........................|Y||Y||Y|

הומור שחור

על ידי נינה* » 18 אוגוסט 2010, 21:38

לא ממש רואה את הנזק שבזה. ייתכן שזה מעט דוחה לטעם חלק מהאוכלוסיה וזה סבבה, אבל לא כל מה שדוחה הוא גם אסור. עניין של טעם.
אתה לא רואה את הנזק כי כביכול זה גופה, ללא חיים, אז אף אחד לא סובל. אבל הנשמה שלך... מה עם הנשמה שלך? עצוב לחשוב לאיזו רמה של יאוש ממין בדרך התקינה אדם יכול להגיע. ולבזות אותו , להכנע ליצר הבהמי הזה. )-,:

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 21:24

עכשיו יתגייסו כולן ויגידו שלאף אחת אין בכלל פנטזיות על אונס

שוב טעית....רוב הנשים הנורמליות מפנטזות שאונסים אותן.
בכך הן מביעות את האני הפנימי שלהן ולפיו הן כה נחשקות וסקסיות עד כי לא ניתן לעמוד בפניהן, ואפילו אם הן מתנגדות זה לא עוזר להן.
כי הן כה מושכות וסקסיות בעיני רוחן עד כי לא ניתן להתגבר על היצר הדורש לאנוס אותן.

הומור שחור

על ידי נינה* » 18 אוגוסט 2010, 21:22

לדעתי, כל זמן שלא נעשים מעשים - מותר לבן אדם לחשוב כל דבר שהוא רק רוצה (או גם לא רוצה ), ולפנטז על כל דבר שבעולם.
מותר- כן, כדאי- לא.
צריך גם להזהר מאוד במחשבותינו, מחשבות בוראות מציאות.
ובערך- בתור אדם דתי חשבתי שתסכים איתי.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 18:27

לא דיברתי על עצמי. אבל אני מודה שאם הייתי נקלע לחדר מתים ורואה גופה יפה הייתי חש דחף להציץ ואולי אף יותר מכך. בתור דתי אני מקווה שהיה לי הכוח להתגבר אבל לא אסתיר שיש בזה משהו מדליק. לא חושב שזה כל כך יוצא דופן.
איפה הנקרופיליה כאן?? אלוהים. כל מה שיש כאן זה רק הרהורים. מחשבות על אולי, אם הייתי, דחף, היה לי הכח להתגבר.
גבר שיש לו פנטזיות על אונס הוא אנס?
אשה שיש לה פנטזיות על אונס רוצה להיאנס??
עכשיו יתגייסו כולן ויגידו שלאף אחת אין בכלל פנטזיות על אונס.

זה משהו שמאוד מפחיד אותי.
זה מפחיד את כולם. לכן זה באמת הומור שחור

נדמה לי שכתבתי דברים מאוד מתקבלים על הדעת.
נכון מאוד

סליחה שהתערבתי. אין לי הומור

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 17:58

לדעתי דווקא צריך לחבק את בערך חיבוק חזק על שהוא מתוודה על נטייתו לסטות בנקרופיליה
גם את אהבת צריך לחבק ולעודד על גילוי ליבה ולפי דבריה כל עוד מדובר בפנטזיה אז הכל בסדר. הענין הוא שכל סטייה מתחילה בפנטזיה.
אבל בכל זאת חיבוקי לשניכם.ומאוד חינני לשמוע את גילוי ליבכם.
בפרט על הנטייה הנקרופילית של בערך (())(())(())

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 18 אוגוסט 2010, 15:30

בערך, זה שיש לך חוש הומור מעולה, זה הופך אותך למושך בעיניי .
בשמי ובשם וודי אלן תודה רבה !

אבחנה שנונה .
גם על זה תודה רבה.

בערך ואהבה, התחרפנתם לגמרי, (אם הייתי יודעת שלזה תוביל המחיקה של הבדיחה , ספק אם הייתי מוחקת)
נו אז למה שלא תמחקי גם אותנו ? (אולי יהיה רוב למרות שאנו לא אנונימיים).

נאמר בגמרא במסכת בבא בתרא דף י' עמוד ב':
"יוסף בריה [בנו] דרבי [של רבי] יהושע חלש [חלה] אינגיד [מת].
[אחר כך קם מן המתים] אמר ליה אבוה [אמר לו אביו] מאי חזית [מה ראית. הכוונה בעולם העליון]?
אמר ליה [אמר לו] עולם הפוך ראיתי עליונים למטה ותחתונים למעלה.
(פירש רש"י: עליונים למטה. אותם שהם עליונים כאן מחמת עושרן ראיתי שם שהם למטה: ותחתונים למעלה. ראיתי עניים שהם בינינו שפלים שם ראיתים חשובים:).
אמר ליה [רבי יהושע לבנו] עולם ברור ראית.
ואנן היכי חזיתינן [רבי יהושע שאל את בנו, אנחנו תלמידי חכמים כיצד ראית אותנו?]
אמר ליה כי היכי דחשבינן הכא חשבינן התם [כמו שאנו חשובים ונכבדים כאן כך אנו חשובים ונכבדים שם]".
זה פשוט נכון. סתם אנשים נאלצים להניח כל מיני דברים שנחשבים בסדר ולא בסדר טעם טוב וטעם רע. כל זאת מפחדם מפני הניהילזם. הם יודעים עמוק בתוך תוכם שאין להם שום ערכים אז הם ממציאים כי אחרת בילבול יאחז בם ולא ידעו אן פניהם !

הומור שחור

על ידי פלונית_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 13:43

<תגובה מ-אהבת עולם:>

ובכל מקרה - הייתי בהחלט מעדיפה להיאנס אחרי המוות מאשר בחיים !
אחלה הומור שחור

ממש לא התכוונתי לצחוק. איפה ההומור כאן? :-(
להיאנס בחיים או לעבור התעללות - זה משהו שמאוד מפחיד אותי.
אני משערת שאחרי שאמות, לא ארגיש את הכאב ולא את ההשפלה - כך שבאמת זה עדיף בעיניי.

(כשאני שומעת סיפורים על גופות שנמצאו שעברו התעללות - אני תמיד מקווה שיתברר שהתעללו בהם אחרי שהם כבר מתו ולא לפני. כי אם זה היה לפני, אז רק לדמיין את הזוועה...).

**********

בערך ואהבה, התחרפנתם לגמרי

את יכולה להסביר למה אני נשמעת לך 'מחורפנת'? נדמה לי שכתבתי דברים מאוד מתקבלים על הדעת.
זה שיש בעולם תופעות שאנחנו לא חווים - זה לא אומר שאי אפשר להבין אותן.

(אם הייתי יודעת שלזה תוביל המחיקה של הבדיחה , ספק אם הייתי מוחקת).

גם את זה לא ממש הבנתי... את חושבת שזה לא בסדר לדבר על הדברים האלו?

אם כן, אני קצת מופתעת. עד עכשיו היה נדמה לי שאת ה'ליברלית' בינינו. (אני למשל רוב הזמן לא מסוגלת לסבול הומור שחור)

הומור שחור

על ידי יונה_שחורה* » 18 אוגוסט 2010, 12:51

בערך ואהבה, התחרפנתם לגמרי, (אם הייתי יודעת שלזה תוביל המחיקה של הבדיחה , ספק אם הייתי מוחקת).

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 04:47

ובכל מקרה - הייתי בהחלט מעדיפה להיאנס אחרי המוות מאשר בחיים !
אחלה הומור שחור

הומור שחור

על ידי אהבת_עולם* » 18 אוגוסט 2010, 01:42

נראה לי שהומור שחור יכול להתקבל כלגיטימי כשמדובר בהומור עצמי.
כמו הבדיחה שלך טול טול על יהודים בפולקסווגן (עם המאפרה).
שכשאת מספרת אותה - זה נשמע לגיטימי. אבל כשלא יהודי מספר אותה - זה נשמע כמו גזענות.
אם אדם נכה יספר בדיחה על נכים - זה נשמע לגיטימי, וברור לשומעים שזה בין השאר עוזר לו להתמודד. אבל כשמישהו אחר מספר בדיחה על נכים - זה יכול לגרום להרבה אנשים אי נוחות. כאילו יש בזה אטימות מסוימת.

*************

ואם כבר בהומור עצמי עסקינן (ודווקא לא שחור, אבל מילא):

למה ליהודים יש אף ארוך?

כי האוויר בחינם !

הומור שחור

על ידי אהבת_עולם* » 18 אוגוסט 2010, 01:39

טוב, עם איך שיהודים נראים, רק הומור יכול לעזור להם :-D.

הומור שחור

על ידי טול_טול* » 18 אוגוסט 2010, 00:48

זו אמירה מעניינת, אבל על מה היא מסתמכת? האם זה נבדק?
החלק הראשון מגיע מהערות ששמעתי וקראתי של ניצולי שואה שאמרו דברים דומים, לא מאיזה מחקר אמפירי,
החלק השני על הברירה הטבעית זה תוספת שלי, קצת הומור שחור, זה הציניות הטבעית שלי,
בדרך כלל היא לא מתקבלת הכי טוב במצבים קשים, חשבתי שכאן זה מתאים,
אבל כנראה שב באופן טבעי גם בדף על הומור שחור צריך להסביר, לנמק ולהגיש בשלושה עותקים :-P

הומור שחור

על ידי אהבת_עולם* » 17 אוגוסט 2010, 23:55

טוב שלא אמרת "על גופתי המתה ! "
:-D

רק שלא תחשוב שבגלל שאין לה חיים זה הופך אותה למושכת בעיניי
:-D

בערך, זה שיש לך חוש הומור מעולה, זה הופך אותך למושך בעיניי ;-).

**********

_לשכב עם גופות זה לא כזה נורא??
לקבל ריגוש מיני מגופה??
ה' ישמור.
זה נורא !!!_

אני לא חושבת שזה 'כזה' נורא.
יכול להיות שזה נורא עבור הנקרופיל עצמו, כי זה מסמן על חולניות מסויימת אצלו (אני משערת כך בכל אופן).
אבל זה עדיין לא נורא בעיניי כמו פדופיליה, כי לדעתי - זה לא פוגע באף אחד. או לפחות הרבה פחות מסטיות אחרות.

יש אנשים שמייחסים חשיבות לגוף המת, כאילו גם לו יש רצון. אבל אני לא מרגישה כך.
וגם אם כן - אני משערת שזה לא שהגוף עצמו מרגיש אלא יותר עניין שבין הנשמה לגוף שהשאירה מאחור (אם באמת אכפת לה, ואני לא בטוחה), אבל באופן אישי זה לא מפחיד אותי כמו פגיעה באדם חי.
ובכל מקרה - הייתי בהחלט מעדיפה להיאנס אחרי המוות מאשר בחיים ! :-P

**********

תדע לך שזה מאוד ראוי לציון ומוערך שאתה כה פתוח ומספר על הסטייה הנקרופילית שלך.

אויש, נו, באמת.
גם אם הוא דיבר על סקרנות ואפילו על האפשרות שתעלה בו משיכה - זה עדיין לא אומר שהוא גם יעשה מעשה. נכון?
וזה מה שמשנה.

לדעתי, כל זמן שלא נעשים מעשים - מותר לבן אדם לחשוב כל דבר שהוא רק רוצה (או גם לא רוצה :-P), ולפנטז על כל דבר שבעולם.
ואני חוזרת: כל דבר שבעולם !!!

(אפילו הכי טאבו שיש. אפילו אונס, אפילו פדופיליה, ואפילו טחינת ילדים בבלנדר !!).

***********

מלבד זאת, צודק בערך ש - גוף יפה זה גוף יפה. מה זה משנה אם הוא חי או מת?
ואם תסתכלו על אישה יפה ישֵנה ותחשבו 'איזה יפה היא' ותרגישו משיכה אליה, ואז יתברר לכם שהיא לא ישנה אלא מתה?
אז למה מותר להימשך אליה כשהיא ישנה, ולא כשהיא מתה?

זו סתם צביעות לחשוב שאם מישהו מרגיש משיכה כשהוא רואה גופה יפה - זה אומר שהוא חולה.

אבל שוב - השאלה היא מה עושים (או לא עושים) עם זה.

***********

ועוד דבר - נראה לי שיש הבדל בין אדם שמרגיש משיכה כשהוא רואה גופה של אישה - פשוט כי זה גוף יפה של אישה. (נראה לי שעל כך דיבר בערך מוחלט).
לבין אדם שמרגיש משיכה בגלל שעצם זה שהוא יודע שהיא מתה - זה מה שמושך אותו.

ועדיין - גם במצב כזה, כל זמן שזה רק בגדר תחושה ומחשבה, אני לא רואה בזה פסול.
לפחות לא כמשהו שפוגע בחברה.

***********

_יש הבדל גדול בין אדם שהסתקרן מלהביט על גופה,
לבין אדם שמתגרה מגופה.
(אפשר גם להמשיך - ולומר בין אדם שממש עושה מעשים עם גופה...)_

כן, כפי שאמרתי, מה שנכתב כאן בסוגריים זה הדבר החשוב.
יש הבדל בין אדם שמתגרה מגופה -
לבין אדם ששוכב עם גופה.

***********

דווקא אלו שמייחסים לגופה חיים (כן נותנת הסכמה או לא נותנת הסכמה וכו') - הם המקיימים יחסים עם גופה.

אבחנה שנונה :-).

***********

_כי את השואה שרד כמעט רק מי שהצליח לשמור על ההומור,
ככה שאצל היהודים הייתה ברירה טבעית לטובת ההומור, סוג של אבולוציה._

זו אמירה מעניינת, אבל על מה היא מסתמכת? האם זה נבדק?
בכל מקרה, אני בטוחה שהומור עוזר הרבה בחיים.

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 17 אוגוסט 2010, 16:46

יש לך עוד נטיות מוזרות ותמהוניות בערך ?yes
כן, לשאוף לאמת. GET A LIFE
<רק שלא תחשוב שבגלל שאין לה חיים זה הופך אותה למושכת בעיניי>

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 17 אוגוסט 2010, 16:38

העיסוק הנמשך הזה בהערה אגבית לחלוטין - זו כבר ממש ממש סטייה. אולי לא סטייה מינית אבל סטייה מהשכל.
|Y| בייחוד שהיא חוזרת באובססיביות על המילה סטייה בכל מיני הטיות ולא אומרת שום דבר אחר. גם חינוך ביתי זו סטייה מהנורמה אז מה ? האובססיה הזו רק בונה את דמותה כמטרידנית ילדותית ויש לי תחושה שהיא עושה את זה גם בדפים אחרים. זו באמת היתה הערת אגב. מי שרוצה להרחיב על זה שיפתח דף מתאים כפי שהוצע כאן.

והנה המילים היוצאות מלבה של רחל אש מעידות שכל אחד רגיש למשהו אחר ולאו דווקא לבלנדר מות. אז חבל שלוקחים כאן מונופול על רגישות וסותמים פיות ומרגישים שזה בסדר ולא מגיבים בכלל לטענות. אולי צריך לעשות מזה דף מוצנע בגלל רגישות העניין (לפנים משורת הדין) ? הרי זה דף בידורי בסופו של דבר ולא נורא אם מישהו יפספס אותו. יש מיליון מקומות ברשת על הומור שחור.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אוגוסט 2010, 16:10

_תדע לך שזה מאוד ראוי לציון ומוערך שאתה כה פתוח ומספר על הסטייה הנקרופילית שלך.
אבל הבעיה היא שנראה כי אינך מודע כלל שמדובר פשוט בסטייה חמורה מאוד._
העיסוק הנמשך הזה בהערה אגבית לחלוטין - זו כבר ממש ממש סטייה. אולי לא סטייה מינית אבל סטייה מהשכל.

הומור שחור

על ידי טול_טול* » 17 אוגוסט 2010, 15:01

_דף הזה מזעזע,לצחוק על אלו שהצליחו לשרוד את השואה זה פשוט משהו שלא הייתי עושה לא בגילגול הזה ולא בגיגולים אחרים שלי.
לצחוק על אנשים שהמזל לא היה לצידם והם חלו במחות כמו פיגור שכלי....איפה אנכנו חיים?
מדינה שעברה כל כך הרבה זוואות לא צריך להוציא מהפה כאלו דברים._
רחל כנראה שהדף הזה לא בשבילך, כתוב שזה הומור שחור, מי שזה לא מתאים לא שלא ייכנס לכאן.
אותי זה סוג ההומור שהכי מצחיק, חבל שאין כאן יותר בדיחות (הבלנדר גם בעיני מיותר).

אני לא זוכרת הרבה בדיחות, היחידות כמעט שאני מכירה הן בדיחות שואה.
כשהייתי בחו"ל לפעמים סיפרתי, פעם כמה גרמנים התחילו להתנצל, ואני באמת לא התכוונתי.
באיטליה סיפרתי איזה בדיחה (נדמה לי שמשהו כמו: כמה יהודים נכנסים לפולקסוואגן? שניים מקדימה, שניים מאחור ו1000 במאפרה),
הם ישר אמרו שזה בדיחות פשיסטיות, מכירים אותן, אבל ממש לא מקובל לספר אם אתה לא פשיסט.
כנראה שמהצד של הקורבנות יש פחות בעיה לספר את זה, כי אני לא נתפסת כנאצית אם אני מספרת את זה.

בכלל נראה לי שיש אצלנו הרבה הומור שחור והומור בכלל, כי את השואה שרד כמעט רק מי שהצליח לשמור על ההומור,
ככה שאצל היהודים הייתה ברירה טבעית לטובת ההומור, סוג של אבולוציה.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אוגוסט 2010, 13:33

היי בערך
תדע לך שזה מאוד ראוי לציון ומוערך שאתה כה פתוח ומספר על הסטייה הנקרופילית שלך.
אבל הבעיה היא שנראה כי אינך מודע כלל שמדובר פשוט בסטייה חמורה מאוד.


אני לגמרי לא בטוח שזו סטיה ומשוכנע שזו לא סטייה חמורה. לפחות לגבי גברים אני מהמר שרוב רובם יביטו בגופה יפה.
אבל דע לך שאתה עושה שירות חברתי ממעלה ראשונה בכך שאתה חושף את צפונות מחשבותיך הסוטות .
באמת כל הכבוד לך על כך. |Y|

שהייתי קטן היינו באיזה מנזר בואדי קלט והיו שם גולגולות. פשוט הייתי מוכרח לגעת
****************
זה מראה שהסטייה אצלך החלה בגיל קטן וחבל שלא טופלת כבר אז.
**************
תודה רבה. בין אם זו סטייה מהנורמה או לא - לא ממש רואה את הנזק שבזה. ייתכן שזה מעט דוחה לטעם חלק מהאוכלוסיה וזה סבבה, אבל לא כל מה שדוחה הוא גם אסור. עניין של טעם.

משפט זה מראה בערך כי אינך מודע לחומרת מחשבותיך הסוטות.
אבל שוב אחזור על שאמרתי קודם כל הכבוד לך על הפתיחות ועל חוסר הבושה מצידך להודות על נטייתך להימשך לגויות חסרות חיים ועוד לטעון :

בשבילי גופה זה לא דבר עם חיים. דווקא אלו שמייחסים לגופה חיים (כן נותנת הסכמה או לא נותנת הסכמה וכו') - הם המקיימים יחסים עם גופה.

יש לך עוד נטיות מוזרות ותמהוניות בערך ?|Y|

הומור שחור

על ידי רחל_אש* » 17 אוגוסט 2010, 13:04

הדף הזה מזעזע,לצחוק על אלו שהצליחו לשרוד את השואה זה פשוט משהו שלא הייתי עושה לא בגילגול הזה ולא בגיגולים אחרים שלי.
לצחוק על אנשים שהמזל לא היה לצידם והם חלו במחות כמו פיגור שכלי....איפה אנכנו חיים?
מדינה שעברה כל כך הרבה זוואות לא צריך להוציא מהפה כאלו דברים.
אני מכירה אנשים שעברו את השואה אני מכירה אנשים עם פיגור שכלי הם אנשים נהדרים מקסימים ולא הייתי חולמת לעגיד עליהם כאלה דברים.
כל אחד ודעותיו אבל לפי דעתי הדף הזה פשוט נורא.

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 17 אוגוסט 2010, 10:25

אינני יכול להעלות על דעתי סיבה אחת מדוע אדם שנהנה מתמונה של גוף לא יכול להנות מהגוף עצמו. באותה מידה שאין חיות בגוף המת - יש עוד פחות חיות בתמונה. ויש גם חושים אחרים. אני לגמרי לא בטוח שזו סטיה ומשוכנע שזו לא סטייה חמורה. לפחות לגבי גברים אני מהמר שרוב רובם יביטו בגופה יפה. מאיפה כל הכותבות כאן בטוחות שהן לא היו מציצות לפחות ?
זה לא הכל מימד של אירוטיקה. יש גם מימדים אחרים מהסוג שהצביעה עליהם עולם חדש מופלא (העולם הבא ?). שהייתי קטן היינו באיזה מנזר בואדי קלט והיו שם גולגולות. פשוט הייתי מוכרח לגעת כי זה היה טאבו מטופש וזה גם היה מצחיק או משהו כזה לא יודע. בכל מקרה לא ממש הזדמן לי להיות בסיטואציות כאלה ולכן אני לא ממש יודע לנתח.
_happy יש לך חוש הומור בערך מוחלט,
וגם מדפים אחרים אני מאוד מעריכה אותך.
למען הסדר הטוב (ולמעני)- תודה בכך שנקרופיליה היא סטיה רצינית_
:-) תודה רבה. בין אם זו סטייה מהנורמה או לא - לא ממש רואה את הנזק שבזה. ייתכן שזה מעט דוחה לטעם חלק מהאוכלוסיה וזה סבבה, אבל לא כל מה שדוחה הוא גם אסור. עניין של טעם.

בשבילי גופה זה לא דבר עם חיים. דווקא אלו שמייחסים לגופה חיים (כן נותנת הסכמה או לא נותנת הסכמה וכו') - הם המקיימים יחסים עם גופה.
יש כאלו המחלקים (מחלקות) את האנושות לשתי קבוצות - סוטים ונשים
:-).

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אוגוסט 2010, 04:38

נינה זה מה שאמר בערך
יש כאלו המחלקים (מחלקות) את האנושות לשתי קבוצות - סוטים ונשים

זה מתאים לדף של החשיבות של דיוק במילים,

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 18:32

אני מודה שאם הייתי נקלע לחדר מתים ורואה גופה יפה הייתי חש דחף להציץ ואולי אף יותר מכך.

נינה זה מה שאמר בערך

אני מודה שאם הייתי נקלע לחדר מתים ורואה גופה יפה הייתי חש דחף להציץ ואולי אף יותר מכך._
לא רק להציץ הוא רוצה אלא חש דחף ליותר מכך.

הומור שחור

על ידי נינה* » 16 אוגוסט 2010, 18:25

לא!!
זה מתאים לדף של החשיבות של דיוק במילים,
יש הבדל גדול בין אדם שהסתקרן מלהביט על גופה,
לבין אדם שמתגרה מגופה.
(אפשר גם להמשיך - ולומר בין אדם שממש עושה מעשים עם גופה...)
ה' ישמור עלינו מיצרינו הבהמיים.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 18:04

נינה
נכון שיש לבערך חוש הומור
אבל הוא גם בעל אומץ והודה "שיש לו משיכה לגופות יפות"
אז הוא באמת סובל מהסטייה הנקרופילית, רק שהוא חושב שלדעתו זו לא סטייה, אלא דבר נורמלי.
וזאת הבעיה.

הומור שחור

על ידי נינה* » 16 אוגוסט 2010, 17:27

טוב שלא אמרת "על גופתי המתה ! " D-:
(-: יש לך חוש הומור בערך מוחלט,
וגם מדפים אחרים אני מאוד מעריכה אותך.
למען הסדר הטוב (ולמעני)- תודה בכך שנקרופיליה היא סטיה רצינית.ונחזור להומור השחור בשמחה.

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 16:47

פעם לפני הרבה שנים, סיפרו על גבר שהועמד לדין באשמת נקרופיליה
השופט: מאשימים אותך ששכבת בחוף הים עם גופה של אשה שמתה. מה יש לך לומר להגנתך?
הנאשם: אדוני השופט, לא ידעתי שהיא מתה. שאלתי אותה אם היא רוצה לשכב איתי, והיא לא אמרה כלום, אז חשבתי שהיא אנגליה.

הומור שחור

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 16 אוגוסט 2010, 15:23

_מותר לדעת מה למדת שהיית צריכה לראות ניתוח גוויה?
הרי רק בלימודי רפואה לומדים את זה , לא ?_
יש עוד מקצועות בהם רואים נתיחות.
אני מעדיפה לא לפרט, כי חשוב לי להישאר אנונימית באתר (אז אני מטשטשת פרטים...)

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 15:09

עולם חדש מופלא


אני, למשל, מתעניינת באנטומיה בגיל צעיר, וכשראיתי (במסגרת לימודים) את הנתיחה הפתולוגית הראשונה בחיי- התרגשתי מאוד (אינטלקטואלית! לא מינית!)

מותר לדעת מה למדת שהיית צריכה לראות ניתוח גוויה?
הרי רק בלימודי רפואה לומדים את זה , לא ?

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 15:06

האם סוכם ש בערך מוחלט נמשך לגופות? אני לא הבנתי ככה משום דבר שהוא כתב עד כה.

כן זה סוכם הוא אף הודה בכך [האמת שיש להעריך מאוד את גילוי ליבו ] ולא בציניות.
לא רבים אם בכלל היו מעזים לחשוף את רגשותיהם ותחושותיהם בנושא מביך כזה.

אני, למשל, מתעניינת באנטומיה בגיל צעיר, וכשראיתי (במסגרת לימודים) את הנתיחה הפתולוגית הראשונה בחיי- התרגשתי מאוד (אינטלקטואלית! לא מינית!)
מאוד ייתכן שהתרגשת יותר מאשר התרגשות אינטלקטואלית אבל מן הסתם קשה להודות בזה. [ ובזה באמת גדולתו של בערך שחשף את רגשותיו ואת תאוותו [ לגופות יפות לדבריו ] כפי שהם ומגיעה לו הערכה על כך ] |Y|

בכל מקרה- הדיאלוג שלכם די משעשע, אבל העדפתי את הדף כשהוא עסק בהומור

גם אני חושבת שהדף חרג מההומור השחור ולכן אם העורכות תרצינה ותוכלנה אז רצוי לפתוח דף עם הנושא :
"מי חושש מנקרופיליה" או שם דומה או אחר.

הומור שחור

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 16 אוגוסט 2010, 14:42

אני חייבת לשאול שאלה:
האם סוכם ש בערך מוחלט נמשך לגופות? אני לא הבנתי ככה משום דבר שהוא כתב עד כה.

אין שום פסול בלרצות לראות גופות.
אני, למשל, מתעניינת באנטומיה בגיל צעיר, וכשראיתי (במסגרת לימודים) את הנתיחה הפתולוגית הראשונה בחיי- התרגשתי מאוד (אינטלקטואלית! לא מינית!)
יש לי תחושה שגם בערך מוחלט דיבר על עניין שכזה.

בכל מקרה- הדיאלוג שלכם די משעשע, אבל העדפתי את הדף כשהוא עסק בהומור.
(הייתי מצרפת בדיחה, אבל לא עולה לי אחת כזו...)

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 16 אוגוסט 2010, 14:21

בתור אחת שיודעת לעשות קופי ופייסט (הרי עשית זאת לעיל מויקיפדיה כפי ששיערתי) את צריכה להבין שניקוד עובר בקופי ופייסט (יותר הגיוני מאשר אני אנקד כל אות ואות לא איינשטיין?). על כל פנים יש הסברים באתר לדברים הללו וחבל שאני אוסיף על כך הגם שהמקלדת שלי אינה כשירה להביע הסכמה להמשך מישושי אותה.
<נראה לי שהיא התאהבה בי המסכנה :-) >

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 14:11

אגב מדוע את טורחת לדבר עם אדם שהוא נושא בכל התארים המכובדים הללו ? אפילו מבחינה טכנית זה בלתי אפשרי לדבר עם משוגע שכזה ...

למה שלא אדבר איתך ? אולי כך תוכל להבין שיש צורך בקבלת טיפול מתאים ?


אולי תגיד לי איך מנקדים כמו שניקדת בכל זאת מכל אחד אפשר ללמוד משהו. זה לא אומר שאם למישהו יש איזה בעייה אז אי אפשר ללמוד ממנו משהו מועיל.
ועכשיו ברצינות איך מנקדים ?
שַׁבֵּחַ אֲנִי אֶת הַמֵּתִים, שֶׁכְּבָר מֵתוּ מִן הַחַיִּים, אֲשֶׁר הֵמָּה חַיִּים עֲדֶנָה".

איך עשית את זה ?

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 16 אוגוסט 2010, 14:04

סתם בלי להקניט אולי תערוך בדיקה אצל איזה מומחה לענין לקבל חחת דעת ?
חחת דעת זה כל מה שאפשר לקבל מפסיכאטרים. אם את מאמינה בפיסכיאטרים אז התבשמי מריח מקטרתם. את רוצה להכנס לדבר על זה ברצינות ? תגדירי מהי 'בריאות נפשית' למה פסיכיאטרים הם בעלי סמכות בעיניך מה זה 'חולני' וכו'. לעומת זאת אם רוצה לשלוח משפטים כאלה לאויר מבלי להקניט - אז כנראה את עצמך מחשיבה את משפטיך שלך לחסרי משקל. ומה אני אומר אחריך ? אחרי כל זאת אל תתפלאי ש"שַׁבֵּחַ אֲנִי אֶת הַמֵּתִים, שֶׁכְּבָר מֵתוּ מִן הַחַיִּים, אֲשֶׁר הֵמָּה חַיִּים עֲדֶנָה".
זאת משום שהמת אינו כשיר להביע הסכמה ליחסים סוטים חולניים מעין אלה
ללא ספק הבדיחה הכי טובה ששמעתי כאן.
אגב מדוע את טורחת לדבר עם אדם שהוא נושא בכל התארים המכובדים הללו ? אפילו מבחינה טכנית זה בלתי אפשרי לדבר עם משוגע שכזה ...

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 13:49

היי בערך
אל תיקח את זה אישית אבל אלה הם הנתונים היבשים.

נקרופיליה נחשבת בכל מדינות העולם המתקדמות כפגיעה אנושה וחמורה בכבודו של האדם המת. ברוב המדינות נחשבת הנקרופיליה לעבירה חמורה המיוחסת לסוטים קשים מן התחתית שבתחתית. בנוסף כמובן שהיא אסורה על-פי חוק בתכלית האיסור והעונש עליה כבדביותר לאור חומרתה וסטיותה המזוויעה, זאת משום שהמת אינו כשיר להביע הסכמה ליחסים סוטים חולניים מעין אלה. עבירה זו נחשבת לטאבו מוחלט ברוב הדתות ולאקט תמהוני חולני סוטה ומוזר שמבצעים רק אנשים סוטים בעלי בעיות בעיות נפשיות חמורות ביותר .
סתם בלי להקניט אולי תערוך בדיקה אצל איזה מומחה לענין לקבל חחת דעת ?

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 16 אוגוסט 2010, 13:30

_ה' ישמור.
זה נורא !!!_
טוב שלא אמרת "על גופתי המתה ! "
אגב תופעה זו מוגדרת פסיכיאטרית כמחלת נפש וסטייה נפשית מהחמורות ביותר.
איזה משפט של מתלהבים (אפילו אם היתה לו אחיזה במציאות המעוותת שלנו בה אינני יודע לשפוט מה יותר שלילי בעיניי - הפסיכיאטרים או מטופליהם).
על כל פנים דעו לכם שבתי הקברות מלאים באנשים שדיברו אלי כך ! בעצם היו מלאים ...
מואהאהאהא

הומור שחור

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2010, 09:21

_לא חושבת שנקרופיליה זה כזה נורא.
לשכב עם גופות זה לא כזה נורא??
לקבל ריגוש מיני מגופה??
ה' ישמור.
זה נורא !!!_
******************
המדובר הוא בריגוש מיני עם שכיבה עם גופה.
אגב תופעה זו מוגדרת פסיכיאטרית כמחלת נפש וסטייה נפשית מהחמורות ביותר.

הומור שחור

על ידי נינה* » 16 אוגוסט 2010, 09:11

לא חושבת שנקרופיליה זה כזה נורא.
לשכב עם גופות זה לא כזה נורא??
לקבל ריגוש מיני מגופה??
ה' ישמור.
זה נורא !!!

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 15 אוגוסט 2010, 23:44

סחתיין עליך על הכתיבה הגלויה.
תודה תודה רבה. אשתי פולניה וכאלה.
_שאלו אישה: 'למה נשים לוקחות כל דבר באופן אישי?'
'מה פתאום' היא התקוממה, 'אני למשל לא !'_
:-)

הומור שחור

על ידי אהבת_עולם* » 15 אוגוסט 2010, 22:37

אנשים, קודם כל, לא הבנתי מדוע אתם קוראים 'נקרופיליה' למצב המתואר בבדיחה ההיא.
היה מדובר במישהו שלהרוג באופן מתעלל גורם לו לעוררות מינית (+ כשמדובר בילדים, אבל זה אולי כבר החלק של ה'פדופיליה' שמתחבר עם זה).
עד כמה שידוע לי, זו אינה נקרופיליה כלל וכלל.
נקרופיליה זה אדם שנמשך לגופות / מקיים יחסי מין עם גופות.
זה מאוד שונה מלהימשך להתעללות/לרצח/לדם.

ואם זה אכן כמו ההגדרה שאני מכירה, אז גם אני לא חושבת שנקרופיליה זה כזה נורא.

************

אני מודה שאם הייתי נקלע לחדר מתים ורואה גופה יפה הייתי חש דחף להציץ ואולי אף יותר מכך.

סחתיין עליך על הכתיבה הגלויה.

************


הן תמיד צודקות. לא צריכות לנמק את צדקתן כי "יש להן תחושה".

ובהקשר זה כבר כתב חנניה רייכמן:

"יש אינטואיציה מובהקת
לכל אישה
זה רגש דק
המבשרה כי היא צודקת
גם בשעה
שלא תצדק"

:-D

***********

אלו סטריאוטיפים שמקבלים חיזוק מהדף הזה. וגם ההודעה שלך מחזקת אותם אגב

שאלו אישה: 'למה נשים לוקחות כל דבר באופן אישי?'
'מה פתאום' היא התקוממה, 'אני למשל לא !'

הומור שחור

על ידי תמי_גלילי* » 15 אוגוסט 2010, 19:45

Dummies]אותי זה הצחיק 333285[/po].html&usg=__813V403gRaEOZL9FP2lWIpljQtE=&h=500&w=394&sz=46&hl=en&start=0&tbnid=RM Qw nL8WedoM:&tbnh=126&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3Dautism%2Bfor%2Bdummies%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26rlz%3D1C1CHFX enUS384US384%26biw%3D1280%26bih%3D673%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=120&vpy=44&dur=229&hovh=253&hovw=199&tx=89&ty=114&ei=UBloTLfAIoeglAf40Z2fBQ&oei=UBloTLfAIoeglAf40Z2fBQ&esq=1&page=1&ndsp=33&ved=1t:429,r:0,s:0

הומור שחור

על ידי בערך_מוחלט* » 15 אוגוסט 2010, 16:13

עם פמיניסט כמוך לא צריך באמת שוביניסטים.
<מסמן V על 4 מתוך 5 סעיפים שמניתי>

אבל היות ואתה נקורופיל
לא דיברתי על עצמי. אבל אני מודה שאם הייתי נקלע לחדר מתים ורואה גופה יפה הייתי חש דחף להציץ ואולי אף יותר מכך. בתור דתי אני מקווה שהיה לי הכוח להתגבר אבל לא אסתיר שיש בזה משהו מדליק. לא חושב שזה כל כך יוצא דופן.

אני לא כ"כ מוצאת קשר בין הדף לבין דיון על פמיניזם/שובניזם
נראה לי שזה לא מקרה שמדובר כאן בבדיחה על תינוקות ושלומם. לא רואה למה השואה פחות גרועה מכך למשל. האם בשואה לא סבלו ילדים סבל נוראי לתקופה ממושכת ומוות היה נחשב שם לגאולה ? אין כאן שום עקביות. סתם התנהגות גסה דורסנית ושחצנית שאינה מתאימה לכותבות.

ואני אישה. אז ברור שאני צודקת..
:-)

הרי היו כאן הרבה נשים- עם הרבה דעות מגוונות
אכן. אבל גם היותר ליברלים מחקו או השלימו עם המחיקה. אני לא יכול להשלים עם האלימות שרואים כאן.

אבל זה בסדר להשמיץ בדיחה מסוימת. (על טעם וריח וגו')
ברור שלא כל הבדיחות חייבות להיות לטעם כולם. אבל כאן היה משהו אחר לגמרי. דיברו לגופו של כותב\ת הבדיחה. וגם צינזרו.
<הולך לסקור את מודעות האבל>
לא הבנתי איך הסקת את זה.
|Y|

הומור שחור

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 15 אוגוסט 2010, 15:31

אני גם לא חושב שנקרופיליה זה כזה נורא, אבל זה כבר לדף אחר ואם מישהו צריך בייביסיטר אני בדפבית
אם הייתי פדופיל- הייתי שוקלת את הצעתך, אבל היות ואתה נקורופיל
(טוב אולי בייביסיטר לבובות של חלון ראווה...)
(-;

וגם-
אני חושבת שהיתה לבסוף רק בדיחה אחת שנותרה שנוייה במחלוקת- וגם זה בגלל פדופיליה, ופחות בגלל הנקרו' (לפחות כך אני הבנתי).

אני לא כ"כ מוצאת קשר בין הדף לבין דיון על פמיניזם/שובניזם (ואני אישה. אז ברור שאני צודקת... (-;)
יש כאן כאלו שצחקו מבדיחות, ויש כאלו שלא.
קורה.
אני גם לא מבינה איך הדף הזה מחזק סטריאוטיפים. הרי היו כאן הרבה נשים- עם הרבה דעות מגוונות (ובערך 2 גברים- עם דעה אחידה...).

אם בנאדם יש לו טעם קצת שונה בבדיחות ואני מדגיש בבדיחות - זה הופך אותו לאדם מסוכן שצריך למחוק את הבדיחות שלו ולהתרחק ממנו כמו מאש ומותר להשמיץ אותו השמצות חמורות ?
ברור שלא.
אבל זה בסדר להשמיץ בדיחה מסוימת. (על טעם וריח וגו')

אתה ממש שובניסט ושונא נשים. עם פמיניסט כמוך לא צריך באמת שוביניסטים.
לא הבנתי איך הסקת את זה.

הומור שחור

על ידי נינה* » 15 אוגוסט 2010, 15:22

זו בדיחה??

הומור שחור

על ידי פלונית* » 15 אוגוסט 2010, 15:10

מה שמניע אותי כאן זה בין היתר פמניזם. וגם הגנה על השונה.

אתה ממש שובניסט ושונא נשים. עם פמיניסט כמוך לא צריך באמת שוביניסטים.

לא הבאתי כאן את הדעות שלי. אלו סטריאוטיפים שמקבלים חיזוק מהדף הזה. וגם ההודעה שלך מחזקת אותם אגב

עם "פמיניסט" כמוך מי צריך שובניסטים מי ???

חזרה למעלה