חיים בגיתה

שליחת תגובה

אין ידיעה נקנית אלא בהתבוננות פנימה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חיים בגיתה

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 01 ינואר 2020, 10:16

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אשמח לתת יותר פרטים גם כאן למי שחפץ....

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 01 ינואר 2020, 08:55

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נכון. הרבה זמן לא כתבתי.
אבל עכשיו- התעוררות בישוב!
ראשית, התווספו למגרשים 250 מ"ר כדי לאפשר בניית צימרים, כך שכרגע הבתים יושבים על 750 מ"ר.
שנית, כרגע ההרחבה בהקפאה. לנו אוהבי הטבע השקט והנוף, אלו בשורות טובות.
שלישית, יש כרגע 2 בתים רציניים למכירה, שמפורסמים באתר מדלן.
רביעית, הקהילה שלנו מקסימה אפילו קצת יותר מבעבר.
מי שרוצה עוד פרטים, מוזמן להתקשר אלי.
052-8698121.
חן

חיים בגיתה

על ידי תמרה* » 15 אוגוסט 2018, 14:38

שלום עבר קצת זמן מאז פתיחת הדף :) מקווה שאתה עוד בסביבה
התיאורים שלך ממש עושים חשק

אנחנו זוג צעיר עם ילדה, מחפשים קהילה בטבע,
שמענו שאולי תהיה הרחבה ביישוב, האם אתה יודע משהו על כך?
תודה רבה

חיים בגיתה

על ידי מורן* » 17 יוני 2018, 17:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי מעוניינת לדעת אם יש אופציות לבתים לרכישה בגיתה, מורן. 0528772863 תודה

חיים בגיתה

על ידי זוג_מכרמיאל* » 08 מאי 2018, 11:45

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום חברים
אנחנו זוג + 1 מכרמיאל מעוניינים במידע על דירות בישוב

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 01 נובמבר 2017, 08:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כרגע עומד למכירה בית 80 מ"ר, שני חדרי שינה על חצי דונם (בקרוב 750), ב 950,000 ש"ח.
מי שמעוניין יכול לקבל אצלי טלפון של המוכר.
כרגע הבית מושכר

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 מאי 2016, 03:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מי שרוצה בית יפה בגיתה בנייתו הסתיימה בשנת 2007 חד מפלסי בשטח של 180 מ"ר אפשרות לבניית שני צימרים , סטנדרט בניה גבוה מאוד , קיימות הערכות שמאים , אחד העריך את שווי הנכס ב 1,300.000 ש"ח , השני ב 1,500.000 , הבית בכינוס נכסים הוא פנוי ולאכלוס מיידי , הליך ההתמחרות נקבע אצל כונס הנכסים ליום 9.5.16 בבני ברק במשרד הכונס קיימים שלושה מציעים הצעה 1 1,100.000 ש"ח, 2. 1,150.000 ש"ח , 3. 1,160.000 ש"ח. למי שרציני שיתקשר אלי ואמסור לו את מספר הטלפון של כונס הנכסים כדי שהבית יוצג לו והוא יוכל להספיק להגיש הצעה עוד בטרם יתקיים המכר או .לבקש לדחות אותו למספר ימים . הנייד שלי 0523210100.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 21 מרץ 2016, 18:34

חינוך ביתי ממש לא נפוץ בישוב.
ישנם ילדים בודדים עד גיל 3 בבית (אם נחשב חינוך ביתי).
כיום בגילאי גן יש כ 12-15 ילדים.
הילדים עוברים המון בין בית לבית, ועכשיו התחילה עונת משחקי הרחוב.
יחסית לישוב קטן- די שוקק כאן.

מוזמנים לתאם ביקור....

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2016, 17:14

שלום. אנחנו משפחה צעירה מהאזור ומתעניינים ביישוב. ילדינו נמצאים בגנים וכך אמונתינו. אנחנו מבינים כי חינוך ביתי נפוץ מאוד ביישוב. לזה אנחנו פחות מתחברים ורצינו לדית כמה ילדים בגילאים 3 ו6 נמצאים במערכות חינוך. תןדה רבה

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 09 נובמבר 2015, 09:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש כרגע 2 בתים להשכרה בגיתה.
אחד גדול- 4 חדרי שינה בהרחבה.
אחד קטן- 2 ח' שינה, 75 מ"ר, עם יורט גדול (8 מ') בחצר, המתאים לסדנאות או קליניקה/ סטודיו.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 20 יוני 2015, 11:24

יש כרגע בית למכירה, שלהערכתי המוכרת רצינית, והמחיר סביר יחסית.
בית בשני מפלסים, כ 150 מ"ר.
מי שרוצה יכול ליצור איתי קשר:
[email protected]
או 052-8698121

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 19 יוני 2015, 11:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי.
אנסה לענות. לא נכנסתי לכאן בזמן האחרון.
בגילאי 7-10, יש להערכתי כ 20 ילדים.
בתפן לומדים כמעט כל הילדים בגילאים אלו. יש הסעה של אוטובוס ציבורי בבוקר, ובחזור מתארגנים כמה הורים יחד.
זהו איננו בי"ס פרטי לחלוטין. המחירים משתנים לפי הגיל.
הכי פשוט לברר במזכירות 04-9872551. אני משלם 600 ש"ח לחודש על תיכון.

פעוטון יש מגיל שנה וחצי, ואח"כ גן מועצה.

כרגע יש כמה בתים למכירה- אפשר לראות ביד 2.
להשכרה אין כרגע, ובד"כ אין הרבה היצע של השכרה.

זו תשובתי העניינית והזריזה.

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מאי 2015, 10:12

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום תושב הצפון,אנחנו משפחה שמתעניינת ביישוב. אנחנו מנסים לאתר את כמות הילדים שיש בשכבות גיל השונות.כלומר,אותנו מעניין כמה ילדים סביב גיל 10 ו 7 יש ביישוב. האם יש פעוטון לגיל שנתיים? מלבד זה תוכל לספר לי עוד על תפן?ידוע לך כמה ילדים מהיישוב לומדים בו?האם זה ביהס פרטי בעלויות גבוהות?סליחה על המתקפה (; השאלות שלי נובעות מנסיון קודם שהיה לנו ביישוב קטן אחר.סהכ היו 8 ילדים בטווח גילאים של 3 עד 6 והילדים שלנו מצאו עצמם צמאים לחברה.
תודה רבה

חיים בגיתה

על ידי מזמנים_שלווה* » 07 אפריל 2015, 11:38

מרחרחים כבר די הרבה זמן בנוגע למעבר .האם יש בתים להשכרה בגיתה?

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מרץ 2015, 21:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום רב,
רצינו לדעת אם יש בתים למכירה או להשכרה ביישוב.
אנחנו גרים במנחמיה ומחפשים מקום נחמד בטבע כמו גיתה לעבור אליו.
תודה
אהרון ועידות

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 03 דצמבר 2014, 13:24

שלום.
אכן הדף היה מנומנם בשנה אחרונה- החלטתי בעיקר להגיב לשאלות, ופחות לכתוב עצמאית.
קל מאד להתאהב בשקט שבמקום, ובתחושת הבטחון, המאפשרת לילדים לנדוד ביישוב מבית לבית ללא כל חשש.
לגבי המסגרות החינוכיות: יש בי"ס של משרד החינוך, אך בודדים משתמשים בו.
כמעט כל הילדים של ההורים הצעירים, הולכים לשיח- בי"ס דיאלוגי בבית העמק, שזכה להכרה ממשרד החינוך רק לפני שנה.
זהו בי"ס מאד פתוח, בסגנון הבית העגול בכרכור-פ"ח. אני יושב בועד המנהל, ואשמח לפרט יותר למי שירצה.
בי"ס נוסף פופלרי מאד בישובנו, הוא בי"ס בתפן (שאמור לעבור השנה לכפר ורדים)- בי"ס יותר "רך" מבי"ס קונפורמיסטי, ועם אוכלוסיה איכותית.
אוכל לפרט יותר, לשאלות ממוקדות יותר.

לגבי ועדת קבלה- לא הבנתי את השאלה...

חיים בגיתה

על ידי ליבי_בצפון_ואנוכי_במרכז* » 08 נובמבר 2014, 01:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אנחנו זוג צעיר במקור מנהריה אך גרים שנים במרכז
לקראת תחילת דרכנו כמשפחה מחפשים לחזור ליישוב שקט ולקהילה קטנה וחמה :)
עברנו היום דרך גיתה וחייבת לציין שהתאהבנו במקום ,בתחושת הביטחון והפתיחות ביישוב , וכמובן -בשקט והטבע
אמנם אף אחד לא רשם בעמוד כבר שנה אבל אשמח לדעת קצת פרטים על המסגרות החינוכיות לילדים וכן על ועדת הקבלה ;)
לילה טוב

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 31 דצמבר 2013, 10:47

תשובה כנה: גיתה היא אחד המקומות השקטים ביותר שאני מכיר.
חאפלות\חתונות מג'ת ינוח- יש. להערכתי 2-3 בשנה. מעבר לכך יש זיקוקים בעיד אל פיטר. זה הכל. אין מואזינים.

לכלוך בצד הדרך לגיתה- יש בכביש העובר בג'ת. בנקודה מסויימת. משתנה מפעם לפעם.
מקווה שעניתי.

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 דצמבר 2013, 22:24

שאלות חשובות, שמי שלא גר בגליל אולי לא לוקח בחשבון: מה עם רעש חאפלות/חתונות מינוח וג'ת? ירייות וזיקוקים? לכלוך בצידי הדרך לגיתה? האם הצעירים שלהם באים ומלכלכים את שמורת הטבע?
אשמח לתשובה כנה.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 02 נובמבר 2013, 17:38

ובכן.
אני שמח שגם אתם שם מחזיקים מעמד בדף הזה כ"כ הרבה זמן... (-:
לגבי בית מהסוג הישן. יעני מקורי וללא הגדלה.
כרגע יש שניים, וצרי איתי קשר אם תרצי לגבי פרטים נוספים.

רוב המשפחות הצעירות כאן הן בגילאי 35-45. יש גם קצת יותר, אבל ברצינות- אני ממש לא חושב שמבחינה חברתית זה משהו שנותנים עליו כאן את הדעת. זה באמת תלוי במי מגיע ולא בן כמה הוא. מבחינת ועדת קבלה לא תהיה בעיה בעניין זה. לפני כשנתיים התקבלו כאן גם בני 60.

בודדים אין כאן. כלומר רווקים.
אולי תפתחי נישה חדשה.....
את מוזמנת לדבר איתי.

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 נובמבר 2013, 19:19

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, כל הכבוד לך, מחזיק מעמד כל כך הרבה זמן...
מתעניינת בבית לקנייה מהסוג הישן (70 מ"ר)... יש משהו על הפרק? האם יש גם אנשים בשנות ה-50, או שמקבלים רק משפחות צעירות (נגיד בוועדת הקבלה שלכם). האם כולם משפחות או שיש גם בודדים? אשמח לדעת

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 28 מאי 2013, 08:39

כרגע אין בתים נוספים.

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 מאי 2013, 06:24

מה קורה בגיתה? יש בתים להשכרה?
בדקנו לא מזמן בית נחמד להשכרה, אבל היה לנו יקר....

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ינואר 2013, 20:32

היי ערב טוב הינו מעונינים בבית לקניה אים יש משהוא מענין המספר שלי הוא 0525894974 חנן תודה

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 01 ינואר 2013, 07:35

יש גם יש.
אפשר לדבר איתי כאן, או במייל שלי המצויין במעלה הדף, בתאריך 12.8.2009.

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 דצמבר 2012, 16:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אנחנו מאוד מתעניינים בגיתה יש עדיין עם מי לדבר?

חיים בגיתה

על ידי אינדי_אנית* » 05 יוני 2012, 23:02

נשמע כיף אצלכם!!
אני מתגעגעת @}

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 05 יוני 2012, 10:23

מביה"ס חוזרים בצהריים. כפי שהמלצתי פעמים מספר במעלה הדף- אם נשמע לכם, בואו לבקר. אפשר גם לשאול יותר שאלות, וחוץ מזה אין טוב ממראה עיניים.
קואלה, אפשר ליצור איתי קשר ב 052-8698121, או [email protected]

חיים בגיתה

על ידי קואלה* » 04 יוני 2012, 20:27

כמה עולה הבית לידכם להשכרה/מכירה
נשמע לי בדיוק כמו המקום שאני מחפשת!!
האם יש קרקע למכירה?

חיים בגיתה

על ידי פלונית_אלמונית* » 04 יוני 2012, 18:28

תודה על התשובה המהירה! האם בבתי הספר יש יום לימודים ארוך, או שחוזרים בצהרים?

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 04 יוני 2012, 17:23

פלונית שלום.
שוב אני נדרש לסוגיה "מהו חנ"ב?" על כן אחלק תשובתי לשלושה חלקים:
עד גיל 3- בהכללה, כל הילדים בבית עם אמא. רוב הנשים בישוב (בספירה מהירה ובלתי מחייבת- 14) לא עובדות ונמצאות בבית
3-6- בהכללה, רוב הילדים בפעוטון ובגן שביישוב, ומגיעים ב 1300 הביתה.
בי"ס: הילדים במסגרות שונות- מי ב"שיח" שבכליל, מי בדמוקרטי שבתפן ובודדים בבי"ס רגיל.

החל מחודש אפריל ועד אוקטובר, הרחוב הומה ילדים כל אחה"צ מי ברכב מי בבימבה וכמובן גם הורים. בבקרים- האמהות חוגגות פעם פה ופעם שם אצל השכנות (כמובן רק אחרי שגמרו לבשל לכבס וכו', אך אנא - הערה זו מיועדת לגברים בלבד. בנות- לא להתרגז בבקשה, זהו דף מפוייס :-)
חד משמעית אני יכול לומר- הישוב לא מרגיש ריק כלל וכלל.

חיים בגיתה

על ידי פלונית_אלמונית* » 04 יוני 2012, 17:01

יש לכם בישוב ילדים בחנ"ב, או שכולם הולכים למסגרות? ואלו שהולכים, האם הם חוזרים מוקדם (1) או מאוחר (4)?
האם יש קהילה נוכחת גם בימות השבוע בבקרים או שיש תחושה של ישוב ריק? (אני גרה בכזה, זה מדכא אותי ואני מחפשת אלטרנטיבות).

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 04 יוני 2012, 16:15

מה אין לכם צורך באיזה קפה בבית קפה יש צורך קרדינלי
מאפה שלא הום מייד יש צורך חזק מאד.
איזה סיבוב בחנות בגדים... סתם קצת לראות אנשים שונים, זרים שאתם לא מכירים???? יש, ועוד איך יש, אבל אנחנו יחידי סגולה כאן למעלה.
נשמע יפה אבל צפוף שאין אויר לנשום. אויר לנשום דווקא יש בשפע.

גר גיר, זוכר אותך. לגבי בתים, למעט מה שמופיע ביד 2 (מחיר לא ריאלי להבנתי את המציאות...) ישנו בית אחד שניתן לשכור ואולי אף לקנות. פונה לנוף ועם שכנים פנטסטיים (אלו אני ואשתי כמובן...). אם תרצה, צור איתי קשר לסלולרי הרשום בראש הדף. (חן)

חוץ מכל זאת, אנצל את ההזדמנות לספר על הקהילה הממשיכה לגדול ולהתרחב. תענוג לראות במפגשים המאורגנים ע"י ועדת תרבות, שגם כאשר 2-3 משפחות לא נמצאות בישוב בחג שבועות, ניתן לעשות טקס ביכורים של ממש.... לאחרונה התחלנו גם מסורת של free dance בימי שישי אחה"צ. הרעיון הוא לאפשר להורים לרקוד, אפילו שאין כמעט לאף אחד כאן בייביסיטר. אם על הדרך גם הילדים נהנים- אדרבא.
ימים טובים על כולנו.

חיים בגיתה

על ידי פילילונית* » 02 יוני 2012, 20:41

כל הכבוד לאנשים שמוכני לגור בסופ העולם.
איך אתם עושים את זה? מה אין לכם צורך באיזה קפה בבית קפה, מאפה שלא הום מייד, איזה סיבוב בחנות בגדים... סתם קצת לראות אנשים שונים, זרים שאתם לא מכירים????????????
אשכרה נשמע יפה אבל צפוף שאין אויר לנשום.

חיים בגיתה

על ידי גר_גיר* » 02 יוני 2012, 09:35

היי תושב צפון

ביררתי בקשר לגיתה לפני שנתיים והנה רק עכשיו מסתמן מעבר לצפון.
מה קורה בגיתה?
יש בתים למכירה ב יד2 אבל אין שם בתים להשכרה.
בכל מקרה אנו נשכור משהו בהתחלה. תכתוב כאן אם יש משהו ללמכירה והשכרה שאתה מכיר וממליץ.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 31 ינואר 2012, 10:27

כמה גשם!!
מסתבר שאנחנו אחד מהמקומות הגשומים ביותר בארץ.
בשנה שעברה פיגרנו אחרי מצפה חרשים (נק' המדידה הגשומה ביותר בארץ) ב 30 מ"מ בלבד. עברנו אז את ה 1000 מ"מ.
כפי שנראה- השנה אנחנו בכיוון. טפו. כמעט 600 עד אתמול (יש לנו מודד פרטי בישוב).
שנת הגשמה טובה לכולנו.

חיים בגיתה

על ידי דימה* » 30 ינואר 2012, 07:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אל כוכב הצפון
אנו משפחה צעירה (זוג+2) מעוניינים לבועה לביקור בגיתה למטרת חיפוש מקום מגורים. האם ניתן ליצור קשר אם מישהוא מהמקומיים למטרת מידעה בנושא קניית בית ?
בתודה מראש 050-5834427.

חיים בגיתה

על ידי חובב_טבע* » 04 ינואר 2012, 20:58

תודה רבה על תשובתך.
האמת שבדקנו מספר בתים שעדין עומדים למכירה ומשום מה כול מספר ימים המוכרים משנים את המחיר וכך שהלכה למעשה, בלתי ניתן להתקדם.
טוב, כנראה זה טיבו של המשא ומתן (או ההיצע והביקוש).
ולכן, נמתין בסבלנות או שנמצא לנו פינה (קהילה) אחרת לגידול ילדינו.
גילוי נאות, גיתה די מצאה חן בעיננו.
כול טוב.
:))

חיים בגיתה

על ידי כוכב_הצפון* » 31 דצמבר 2011, 19:36

ההרחבה כרגע לא על הפרק. מה שכן על הפרק זה שינוי התב"ע- בעיקר הפחתת יחידות דיור, ושינוי אופי הבנייה לידידותי יותר לסביבה.
כבר זמן רב שהתכניות אמורות להיות מוגשות, אך מעוכבות שוב ושוב.
לאחר שיאושרו- אלוהים גדול. יש כאן גרעין קשה שלא מוכן לשמוע על הרחבה(פגיעה בנוף, בשקט וכו'), אך צריך לזכור שלא תמיד הישוב קובע בעניין זה.
זהמצב כרגע.

חיים בגיתה

על ידי חובב_טבע* » 23 דצמבר 2011, 22:42

האם ידוע מתי מתבצעת הרחבה חדשה (או השלב הבא) בגיתה?

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 27 נובמבר 2011, 10:15

סגור.
עו"ד באמת חסר לנו כאן.
ואם אפשר לבקש שוב- אנחנו צריכים כאן מוסכניק בישוב.
חוץ מזה אנחנו מסודרים....

חיים בגיתה

על ידי עו''ד_בניו_יורק* » 26 נובמבר 2011, 20:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יושב בניו יורק ומקנא בכם. עלו והצליחו ושימרו לי בית כאשר נחזור עוד כמה שנים.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 06 דצמבר 2010, 15:18

ניתן להתעדכן באתר יד 2 (קישור בתחילת הדף, או אלי בטלפון (כנ"ל). יום טוב!

חיים בגיתה

על ידי סיון* » 05 דצמבר 2010, 17:10

שלום לתושב הצפון,
היה לי מאד מעניין לקרוא את הדף, והישוב נשמע ממש טוב.
האם ניתן בבקשה לקבל ממך עדכון אילו הצעות למכירה / השכרה יש כרגע בגיתה?
תודה רבה.

חיים בגיתה

על ידי מחפשים_חיים* » 19 נובמבר 2010, 14:29

היינו בגיתה כבר ראינו את הבית אנחנו מכירים את יהודה שהוא גם בועד קבלה של המקום, כמו כן עשיתי נסיעת נסיון באמצע הלילה לראות איך זה מרגיש להגיע לישוב בחושך לבד. עדיין לא הצלחנו להחליט אם כן או לא, מבחינת הבית שאהבנו ומבחינת הנוף הכל מושלם כל שאר הדברים הקטנים אנחנו עוד לא בטוחים לגביהם.
אבל מעבר לזה לפני שנעשה שינוי כל שהו אנחנו צריכים למכור את הבית שלנו וזה עוד לא קרה....
כך שבנתיים בכל מקרה אין על מה לדבר.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 18 נובמבר 2010, 11:40

נגעת בנקודות נכונות. אין גן מתחת גיל 3. מעל גיל 3 יש גן מתפקד כבר שנים, ולא מעט "מאיתנו" שולחים לשם את ילדיהם. איני יודע בני כמה ילדייך, אך מה שאנחנו עושים בד"כ עם תינוקות, הוא שיש ביישוב כמה אמהות, שישמחו (בתשלום כמובן ) לשמור עליהם, וזה מה שקורה כרגע. השאלה היא אם זה מתאים לכם.

הכביש חשוך וצר. נכון. אחת הסיבות שאנשים, איך נאמר- קצת פחות נורמטיביים, מגיעים לכאן. כנ"ל לגבי מרפאה (אין בישוב, יש 10 דק' מכאן בכפר ורדים) ומכולת (בג'ת- 2 דק' נסיעה). חוגים- יש לילדים בתוך היישוב מטעם המועצה. לא המון אבל יש. אין ספק שבלי רכב קשה מאד להסתדר פה. למי שיש רכב אחד- נזקק לעיתים ל car pool מהחבר'ה. לא כ"כ נורא וקורה יומיום.

לגבי חינוך ביתי- כבר כתבתי במעלה הדף. השאלה היא באיזה גיל מתחיל חינוך ביתי? 3 חודשים...? :-) גיל בי"ס?
רוב החינוך הביתי כרגע ביישוב הוא עד גיל 4-5, וגם זה לא הרבה ילדים. רובם לומדים בגן או בי"ס אלטרנטיביים באזור. קראי בתחילת הדף.

פקקים. אני עובד בחיפה וקריות, כך שאני מרשה לעצמי לומר- נסיעה לטבעון תארך כ45- 50 דק', אבל יכול להיות גם יותר- תלוי בשעה.באחיהוד הפקקים הם אחה"צ, ולא נוראיים. בקיץ צפוי להפתח המחלף בצומת סומך ולקצר משמעותית את הזמן. אולי נשמע הרבה, אבל היי- רווח לעומת הפסד.......
האמת שמתרגלים. לפחות אני.

עם כל זאת צריך לזכור שמקום כמו גיתה לא מתאים לכל אחד. לכן, אמליץ שוב- לבוא ולהפגש. מין בליינד דייט לא מחייב שכזה.
אח"כ תהיה לך יותר אינפורמציה (רגשית בעיקר...) להחליט על פיה.
ביי.

חיים בגיתה

על ידי מחפשים_חיים* » 18 נובמבר 2010, 08:43

איזה שרותים כן אפשר למצוא בגיתה?
אם רוב המשפחות הצעירות מחנכות בבית בטח אין טעם לפתוח גן או מעון, אני צודקת?
את האמת אנחנו כבר מעל 4 חודשים מפנטזים על גיתה ראינו שם בית יפה יפה שצבט לנו בלב אבל יש לנו כל כך הרבה חששות מהסגנון שאין מעון והוא גם בטח לא יפתח,הכביש בדרך לגיתה חשוך וצר , דיי רחוק מהרבה מקומות הכרחיים כמו חוגים,מרפאות וכו'
ואני עובדת בטבעון כך שזה קצת מאריך לי את הדרך ועוד עם הפקקים שיש באזור אחיהוד בבקרים (אבל זו כבר בעיה טכנית פרטית שלי)

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 15 נובמבר 2010, 15:32

זה יהיה תלוי בעיקר בכם.
"אנחנו" מדברים גם עם מי ששולח את ילדיו לחינוך מוסדי. אבל רק אם הוא נחמד..... :-)

חיים בגיתה

על ידי מחפשים_חיים* » 15 נובמבר 2010, 09:26

מהקריאה פה בדף נוצר רושם שהקהילה החדשה שמתהווה בגיתה היא מהסוג "ההוליסטי" חינוך ביתי, מטפלים אלטרנטיבים וכו' אתה חושב שמשפחה "רגילה" שעובדת בעבודות "רגילות" ומאמינה בחינוך המוסדי תוכל להשתלב בחיי הקהילה המתחדשים של גיתה?

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 20 אוקטובר 2010, 13:40

לא צריך. לא ועדת קבלה, ולא להתרגש ממנה בכל מקרה שהוא...

חיים בגיתה

על ידי גר_גיר* » 19 אוקטובר 2010, 22:33

שכחתי לשאול - לא צריך ועדות וכ"ו כדי לשכור? נכון?

חיים בגיתה

על ידי גר_גיר* » 19 אוקטובר 2010, 09:04

אני אשמח לבקר בהזדמנות הראשונה.
תודה.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 19 אוקטובר 2010, 08:17

בוקר טוב.
לגבי מצב הבתים כרגע. מבין מה שמפורסם ביד 2, בית אחד כבר מכור (אם כי עדיין לא חתום רשמית וסופית), וכנ"ל לגבי הבית שסיפרתי עליו, שעומד במעגל החיצוני (שלא פורסם ביד 2).
מעבר למה שמפורסם כרגע, יש בית נוסף למכירה בהרחבה.
להשכרה, יש כרגע בית אחד כפי שראית. אני ממליץ לא להתקרב. יתכן שבסוף השנה יתפנה בית נוסף להשכרה, כרגע לא ברור.
בנושא זה אשמח לפרט יותר, אם תרצה, בטלפון. אני לא רוצה להכביד בפרטים כאן בדף.

לגבי תהליך הקבלה לגיתה: מכיוון שזהו ישוב סוכנותי וקהילתי, צריך לעבור מבחן דמוי "פילת", כדי לאבחן סוציופטתים...., ואז ישנה ועדת קבלה של הישוב. היא לכאורה רצינית וכבדת ראש, אך למעשה אין באמת באפשרותה לפסול מישהו להתקבל. את דעתי על ועדה זו אשמור לדף אחר... לאחר הועדה הזאת, ישנה ועדת קבלה של הסוכנות.
נשמע רציני הא?! ובכן רק כך אנחנו מקבלים את האנשים המובחרים והאיכותיים ביותר :-) האמת היא, שכל התהליך לוקח 3-4 שב' עם כל הבירוקרטיה, ובאמת שלא נורא. זהו הליך רשמי בלבד כמעט לחלוטין. כל מי שמוכר בית יתנה את חתימת החוזה בועדת קבלה של הסוכנות. אין אפשרות חוקית למכור את הבית בלי אישורה.

שמח על התעניינותך הרצינית. אתה מוזמן לביקור.

חיים בגיתה

על ידי גר_גיר* » 19 אוקטובר 2010, 07:25

תודה אל התשובות
יש בתים להשכרה? מכירה ? ביד שתיים יש 3-4 הצעות.
מה התהליך קבלה לגיתה?

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 18 אוקטובר 2010, 21:07

לגבי המטאורולוגיה על פי תחושת הבטן שלי-
משקעים 600-650 מ"מ בשנה, לחות- נמוכה מאד (יחסית...) בקיץ. ההבדל בתחושת הלחות בין גיתה לבין 10 דק' נסיעה במורד ההר לכיוון הים הוא דרמטי בקיץ. מספר ימי שמש בשנה? בערך כמו במישור החוף.
לגבי שטחים חקלאיים: ליישוב אין שטחים שאפשר לקנות יחד עם הבית. אנחנו מוגדרים כיישוב קהילתי.
אולם, יש כאן בעלי יוזמה חובבי חקלאות, ששכרו שטח בכליל והם מגדלים ירקות אורגניים ועושים קו חלוקה. יתכן שאם קצת מעוף אפשר לשכור שטחים קטנים באזור כאן.
לגבי מגרשים לבנייה- אין ביישוב.

חיים בגיתה

על ידי גר_גיר* » 18 אוקטובר 2010, 19:17

קודם כל תודה על התשובה המהירה :)
התכוונתי לא למידע מדויק על כמויות וכ"ו - יותר תחושתי.
אנחנו זוג צעיר (31 ו29) + ילדה בת חצי שנה. אנו מחפשים מקום בצפון לעבור עליו.
עוד שאלה - יש מגרשים לבניה עצמית או משהו כזה? או רק בתים ישנים או בהרחבה?

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 18 אוקטובר 2010, 13:56

בתוקף תפקידי, אני מחוייב לענות גם על שאלות מוזרות....
ובכן, כמה ימי שמש באמת שאינני יודע. גיתה ממוקמת 441 מטר מעל פני הים, כ 12 ק"מ קו אווירי מהים, אולי פחות.
לגבי לחות- אין לי מושג (אבל תמשיך לשאול, תמשיך- אחרת איך תדע :-)
כמויות גשם- אבדוק עם השכן שיש לו מדיד רשמי וסטנדרטי ואעדכן בהמשך.
טמפ'?- הקיץ האחרון היה חריג- 3 משפחות קנו מזגן.... זה אומר שיש לא מעט משפחות שמסתדרות גם בלי מזגן בקיץ- זה תלוי גם במיקום הבית ביישוב. יש הרבה בתים עם רוח טובה כל הקיץ.
החורף קר- אבל לא מאד. שוב- 440 מטר גובה. מה שיש לנו בשפע זה רוחות מזרחיות בעונות מעבר, אז אולי במקום סולארי שווה לבדוק חלופה של שבשבת רוח. אני יודע שיש מישהו בכליל השכנה שעושה זאת.

חיים בגיתה

על ידי גר_גיר* » 17 אוקטובר 2010, 22:45

היי
כמה שאלות בקשר לגיתה:
  1. שאלה קצת מוזרה אולי - כמה ימי שמש יש בגיתה (בהקשר הסולארי)
  2. יש שטחים חקלאים להשכרה או קניה בקרת גיתה?
  3. אומנם אני מכיר את המזג אויר של צפון, במקור מצפת, אבל בכל זאת מה הטמפרטורות ולחות השיא בקיץ וטמפרטורות וכמויות גשמים בחורף?
נ.ב. המקום נשמה כמו חלום !

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 17 אוקטובר 2010, 18:28

שוב שלום. נתבקשתי לומר, כי הבית שלמכירה דרך טרי נמכר. נא לא להתקשר אליה יותר.
ימים טובים לכולנו.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 03 אוקטובר 2010, 13:48

רציתי לנצל את ההתעניינות המחודשת בדף, לספר על "ארוע סוף הקיץ", שעשינו לפני כשבועיים על האין דשא של השכנים שלנו.
נכחו- כמעט כולם, כולל המשפחות החדשות שהגיעו הקיץ למעין פגישת הכרות. בתכנית- שכשוך בבריכה הניידת אך המספיק גדולה של שכנינו (שבינתיים קופלה עד הקיץ הבא), ערב שירה עם גיטרה, כלי הקשה, מיקרופונים ובמה. כשרונות לא חסרו.
היה כיף גדול לראות את החבורה גדלה- ילדים ומבוגרים. כיף גדול לא פחות היה החומוס והכנאפה מירכא, בשילוב עם משקה ביתי של אחד החבר'ה על בסיס גת. היה מעניין מאד...

מצפים לחורף גשום מבחוץ, וחמים ליד האח.

חיים בגיתה

על ידי המחפשים* » 01 אוקטובר 2010, 18:21

תודה רבה על המידע.
אנחנו נצור קשר איתם.

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 01 אוקטובר 2010, 11:39

פרט לכך, עוד 2 בתים למכירה- בהרחבה.חדשים וגדולים יותר, אם תרצו, אשמח לספר. לא כל הבתים מפורסמים ביד2. המחירים גבוהים יותר, אך יחסית עדיין נמוכים.

חיים בגיתה

על ידי המחפשים* » 01 אוקטובר 2010, 09:53

תודה על המענה המהיר.
היכן הבית ממוקם? במעגל החיצוני/פנימי?
האם פונה לואדי או לכיוון החזית של הים?
אך אפשר ליצור קשר עם בעלי הבית?

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 אוקטובר 2010, 09:02

_מחפשים בית מסוג הבתים הישנים בגיתה.
האם יש בית למכירה בגיתה?_
כן יש

חיים בגיתה

על ידי המחפשים* » 01 אוקטובר 2010, 08:18

שלום לכולם,
שמענו על גיתה כמה פעמים ומאוד התשרמנו מהמיקום והנוף שרואים מהישוב.
יש לנו 2 ילדים קטנים ומחפשים בית מסוג הבתים הישנים בגיתה.
האם יש בית למכירה בגיתה?

חיים בגיתה

על ידי המחפשת* » 08 אוגוסט 2010, 01:34

תודה. שימחתני

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 05 אוגוסט 2010, 08:13

יש בית כנסת בגיתה. עד לפני חודש, גר בישוב זוג צעיר דתי שתחזק את בית הכנסת קבוע. הם עזבו, לצערנו הרב מאד, עם הבטחה מפורשת לחזור (אישרנו להם שנת חופש אחת בלבד), אם כי ברור שאין לדעת. פרט לכך יש מספר משפחות מסורתיות, ומעט "כיפות שקופות" (שלא מגיעים לביה"כנ בקביעות)
אין מניין בישוב, למעט ארועים מיוחדים, בהם אין שום בעיה לגייס מניין. עד לפני חודש היתה תפילה בערב שבת קבוע וגם שחרית בשבת. כרגע- איני יודע.
נשמח מאד לחיזוק בית הכנסת . כרגע הפעילות בו היא דלה, ומסתכמת בעיקר בחגים.

חיים בגיתה

על ידי המחפשת* » 04 אוגוסט 2010, 23:06

האם יש בית כנסת בגיתה ? אנשים בתהליך התקרבות לדת ?
אנו מחפשים אך גם מעוניינים באורח חיים דתי

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 01 אוגוסט 2010, 22:28

רציתי לספר על טיול אופייני שעשינו לפני שבוע.
יצאנו אחה"צ ברגל מביתנו- אני ויקירתי וארבעה קטנים, קבענו להפגש עם גידי האופה בקצה הישוב.

כן ,כן, יש לנו בישוב לא רק מיילדת בית אלא גם אופה. שרות לחמים עד פתח הדלת. אגב, אם מישהו מהקוראים מכהן ביומיום כמוסכניק- הוא יסתום כאן חור גדול מאד בסידור עבודה... :)

ובכן יצאנו לדרך. כיוון ששני הבנים בגילאי 2.5-3, לא הרחקנו יותר מ 20 דק' הליכה איטית. בדרך טעמנו פסיפלורות שצומחות בקצה היישוב.
ואז עץ חרוב- מהנדירים שאכלתי בחיי
ואז ענבים
ותאנים
ועצרנו לנוח אחרי 20 דקות.

הבנות לקחו שקית ניילון והתחילו לנקות מסביב, מה שאיפשר לנו להוציא את הפק"ל קפה, התמרים , הבוטנים והפסיפלורות ששמנו בכיסים.
הסתכלנו על הים ועשינו הפסקת קפה שעשתה לי כל כך נעים בבטן- כמה פשוט ככה כיף. מי צריך יותר?
חזרנו לפני חושך.
ויש אינסוף אפשרויות טיולי הליכה באזור- רק לצאת מהבית. אפילו מערת נטיפים (!!!) אבל שם עוד לא הייתי.
לילה טוב.

חיים בגיתה

על ידי עורכת_קהילתית* » 24 יולי 2010, 08:06

בסדר. תודה על ההבהרה ובהצלחה!

חיים בגיתה

על ידי תבשיל_קדרה* » 24 יולי 2010, 07:55

לא פרסומי. דף של קהילה, כמו הדף של נוה איתן, ועוד כמה.
כמו שיונת אמרה - יש משפחות חנ"ב (לפחות אחת).

והכי חשוב - גיתה כמו שיטה.

חיים בגיתה

על ידי יונת_שרון* » 24 יולי 2010, 04:46

אמנם זה לא כתוב כאן במפורש בדף (אני חושבת), אבל בגיתה יש/היו גם משפחות חינוך ביתי. אני חושבת שיישובים שיש בהם משפחות חינוך ביתי, מכוונים לחיי קהילה, וקולטים -- מגיע להם לקבל כאן הקלות.

חיים בגיתה

על ידי עדינה_ניפו* » 23 יולי 2010, 23:03

ל עורכת קהילתית
לי באופן אישי יהיה חבל מאד אם יסגר הדף הזה.
כמישהי שחיפשה זמן רב מקום טוב לעבור אליו, עם שכנים בראש דומה לשלי הדף הזה הוא יותר מרלוונטי לי ולדעתי לעוד אחרים כמוני שהאתר הזה הוא סוג של בית עבורם.
אני מתעדכנת כאן בקביעות אחר מה שקורה בגיתה ואולי יום אחד, מי יודע...
הדף הזה הוא בכלל לא פרסומי, בסך הכל משפחות שמחפשות לחיות זה לצד זה וליצור קהילה גם מעבר לאתר הוירטואלי הזה.

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 יולי 2010, 22:40

ועוד משהו לעורכת הקהילתית: באתרנו אל תהיה צודק, היה חכם..

חיים בגיתה

על ידי אדריכל_ככר_השוק* » 23 יולי 2010, 21:07

עורכת קהילתית יקרה!
אני לא יודע מי את , אבל אני שם לב שאת מאוד ותיקה באתר , יש לך הודעות בדף בית מלפני שנה ושבוע , ואו.

אני , אדריכל ככר השוק , חולק עליך ,
ברצינות, זה היה רעיון שלי, וזה היה לפני יותר משנה, קצת יותר. (אני הצעתי לקרוא לזה ככר העיר) בעקבות ריבוי של הודכות זמניות

מניסיוני באתר, ומהיכרותי את הצדדים , ההודעות בדף זה הם בהחלט כשרות.
ומקומם כאן ולא בככר השוק.

אף אחת מהדירות שפורסמו לא שייכת לאנשים שפירסמו אותם.

מדובר בדף של קהילה בהתהוות, וחיפוש שכנים הוא בהחלט שייך לנושא זה.
זה בדיוק המקום לשים הודעות למי שמחפש לגור בגיתה

בכיכר העיר זה ירעיש לאנשים שזה לא רלוונטי ל 99% מהם.
אנא רסני את רוח ההתדנבות שלך ושיהיה לך יום טוב, גבירתי.

חיים בגיתה

על ידי בריג'י_נומושי* » 23 יולי 2010, 20:38

נשמע שאתם מקיימים חיים טובים בגיטה
טפו טפו טפו..

חיים בגיתה

על ידי עורכת_קהילתית* » 23 יולי 2010, 18:59

והיתה בין היתר מוחלפת אינפורמציה על דירות להשכרה ומכירה זה היה נחשב דף פרסומי?
הקטע של החלפת המידע על דירות ספציפיות להשכרה ומכירה צריך להיות ב{{}}ככר השוק בלבד. אלה כללי האתר. מין הראוי לקרוא אותם לפני שמחווים דעה. מתוך תנאי שימוש: אסור לשים באתר פרסומות. פרסומות ימחקו. מודעות אפשר לשים בדף ככר השוק בלבד.
תודה על שיתוף הפעולה.

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 יולי 2010, 18:55

לדעתי ממש ממש לא פירסומי.
אם היה דף חיים בתל אביב בו היה מדובר על אורח החיים שם והיתה בין היתר מוחלפת אינפורמציה על דירות להשכרה ומכירה זה היה נחשב דף פרסומי?
חלק מהחיים בגיתה (וזה בלי שמעולם הייתי שם) הם חיים באופן טבעי ובאופן טבעי הדף שייך לכאן.
תודה רבה על העריכה המסורה (באמת) אבל לא כאן.

ודרך אגב, תושבי גיתה: איך מבטאים גיתה?

חיים בגיתה

על ידי עורכת_קהילתית* » 23 יולי 2010, 18:44

הדף הזה הוא דף פרסומי (במסווה של דף לא פרסומי), ולדעתי מקומו לא בבאופן ועליכם למצוא מקום להעביר אותו אליו. או שתעבירו את כל הפרסומות והמודעות בו ל{{}}ככר השוק. תודה

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 23 יולי 2010, 12:31

משמח מאד לקרוא את כל ההתעניינות המתחדשת.
בשבת שעברה, כפי שכתבו אוטוטו בגיתה, היה מפגש מקסים לילדים- הביאו חבר'ה שאירגנו מתקני חבלים, סולמות, טיפוס וגם אומגות. ילדי הישוב הגיעו, טפסו, גלשו, אכלו פיתות מהטאבון עם שוקולד או עם לאבנה, וחזרו הביתה מלוכלכים ורגועים. היה ממש כיף.

האם יש מפגש בשבת הקרובה בישוב?. לא בשבת הקרובה. רוב המפגשים הם די ספונטניים. המפגשים המתוכננים באופן רשמי דרך הישוב קורים בתדירות נמוכה יותר. כשאדע על משהו באופק אידע בדף זה. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להכיר יותר טוב את הישוב- בואו בשבת, תפגשו כמה חבר'ה, תשמעו על הישוב ממקור ראשון. קפה עלינו.
האם ידוע לכם אם יש בתים למכירה. יש, השאלה היא מה התקציב....
יש קישור לבתים למכירה ביד2 בתחילת הדף, וכן יש עוד בית למכירה שלא מופיע שם. כשתהיו בשלים לקניה- יש אפשרויות בחירה, ונוכל לעזור בפרטים נוספים כגון רצינות המוכר, מצב הבית ונקודות אסטרטגיות למו"מ......
להשתמע

חיים בגיתה

על ידי אוהב_את_הצפון* » 22 יולי 2010, 22:14

שמח לשמוע שבאים משפחות חדשות. האם יש מפגש בשבת הקרובה בישוב?. הינו רוצים להכיר קצת המשפחות.

חיים בגיתה

על ידי אוטוטו_בגיתה* » 22 יולי 2010, 20:27

וואוו איזה כייף לשמוע על כל ההתעניינות. אנחנו זוג עם שתי בנות (4וחצי ו 8 ח') ואוטוטו עוברים לגיתה אחרי מסע ארוך של חיפושים. הכרנו את המקום לפני כמה חודשים והתאהבנו. אנחנו בקשר עם מספר משפחות וביום שבת האחרונה הגענו שוב (בפעם ה חמישית או השישית) ואז הכרנו כמעט את כל המשפחות של ה"גרעין החדש". אנשים מקסימים ותחושה מאוד נעימה. אופציות החינוך מגוונות. אנחנו מגיעים מחינוך בייתי ואינשאללה יגיעו עוד. חן חן לתושב הצפון שעזר לנו לנו לא מעט ובכלל אנחנו ממש רוצים כבר להיות שם. עוד קצת....אז אם אתם בעניין פשוט בואו!

חיים בגיתה

על ידי אוהב_את_הצפון* » 21 יולי 2010, 22:33

שלום לכם.
קראתי בעיון את כל התכתובת ומאוד שמחתי לראות שיש אנשים בישוב שמאוד חשוב להם הקהילה והסביבה ומנסים לקדם את זה.
אנחנו זוג צעיר עם ילדים שמחפשים בית באיזור תפן וגיתה מאוד הרשימה אותנו. (עברנו בגיתה לפני שבוע)
האם ידוע לכם אם יש בתים למכירה כעט. :-)

חיים בגיתה

על ידי כוח_האמונה* » 19 יולי 2010, 10:03

משום מה לא עלו לי התמונות... כנראה שבאמת נצטרך לא להתעצל ולבוא לגיתה...
נשמע גן עדן אצלכם!

חיים בגיתה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 יולי 2010, 00:08

באמת שיפה אצלכם

חיים בגיתה

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 יולי 2010, 22:44

איזה יופי
תודה

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 18 יולי 2010, 22:11

טוב, הצלחתי. העלתי לאתר דרך פיקסה מספר תמונות-
תמונה אחת של גיתה, מצולמת מינוח.
שלוש תמונות מהיישוב כלפי הנוף (ואדי בית העמק)
שלוש תמונות של זריחה מהמרפסת שלי
וכן תמונה אחת מפורים של הילדים, ועוד תמונה של שני הילדים הפרטיים שלי :) בזולה הסודית שלנו- מרחק 100 מ' לתוך השטח- על הואדי ממש!
http://picasaweb.google.com/10052707420 ... 7NqjtPDCFg#

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 07 יולי 2010, 14:36

אכתוב שוב את הטלפון שלי
052-8698121

חיים בגיתה

על ידי תושב_הצפון* » 07 יולי 2010, 14:34

כן, כן הבטחתי זה נכון. קיוויתי שזה נשכח....
כתבתי איפשהוא במעלה הדף שנתקלתי בקשיים טכניים להעלות תמונה לאתר וירדתי מהעניין באלגנטיות והכנעה.
אנסה לתת כאן קישור לתמונות שאוריד לרשת מפיקסה, ונראה אם זה ילך, אך להערכתי זה יקח כמה ימים טובים. מבטיח לנסות.

כמובן שעדיף לא להתעצל, להגיע לגיתה ולהתרשם באופן תלת ממדי....
יש בהחלט אפשרות לשים אוהל- אין שום בעיה, תוכלי לדבר איתי בסלולרי שרשמתי בתחילת הדף.
ימים טובים ותודה.

חיים בגיתה

על ידי כוח_האמונה* » 06 יולי 2010, 00:39

הי תושב הצפון, אני מחכה לתמונות שאמרת שתשים..
אגב, אם אנחנו רוצים לבוא להכיר את גיתה, יש אפשרות לשים אוהל על איזה דשא ללילה?

חזרה למעלה