יוני א

שליחת תגובה

הדבר היחידי שבאמת בשליטתך - זה מצב רוחך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: יוני א

יוני א

על ידי ליאת_גיל* » 18 מאי 2008, 11:47

שלום
לא יצא לי המון זמן לשבת מול המחשב, אז לא ראיתי את ההצעה למחוק
את הדף מזון אוגני לבוא ולקחת - אז בהחלט אפשר למחוק אותו
תוודה ויום טוב@}

יוני א

על ידי יוני_א* » 13 מאי 2008, 13:08

מחיקות

יוני א

על ידי דלית_ב* » 10 אפריל 2008, 08:05

הי יוני @}

איפה היית?

יוני א

על ידי יוני_א* » 10 אפריל 2008, 03:24

הי, חזרתי.
שלום לכולם. :-)

יוני א

על ידי יוני_א* » 12 מרץ 2008, 04:40

אני עוסק במכירה ושיווק של פרוייקט השות
פתחתי אתר חדש. אתם מוזמנים לבקר באתר - מי שמבין בעיצוב אתרים או\ו בשיווק אשמח לתגובות

יוני א

על ידי תבשיל_קדרה* » 28 יוני 2007, 07:49

מצחיק. "צביקה א, צביקה ג, צביקה ב"

יוני א

על ידי יערת_דבש* » 09 יולי 2006, 20:30

הי יוני,
אני נאלצת לבטל את נדיבותי בנוגע לפלאפון,
אני צריכה אותו.
סליחה וימים טובים.
יערת.

יוני א

על ידי נטלי* » 15 יוני 2006, 12:24

שלום. ראיתי ששאלת על הפלפלים.
שוב, מישהו מוכן להסביר לי מה זה פלפלוני שאטה?

אלו פלפלים אדומים חריפים שטוחנים אותם כשהם יבשים. זה מאוד חריף ומספיק מהם כמה גרגרים

יוני א

על ידי ליאת_טאוב* » 09 יוני 2006, 23:33

על פניו נראה שכן, אבל אני לא מבינה בזה מספיק כדי להמליץ.

יוני א

על ידי ליאת_טאוב* » 09 יוני 2006, 09:47

יש בזה סיכון. יכולה להיות חשיפה מאוד אינטנסיבית לפאתוגנים. נראה לי שכדאי לפנות לרשות בריאות/סביבה כלשהי ולקבל הוראות מה צריך לעשות כדי לא לסכן אתכם.

יוני א

על ידי יערת_דבש* » 09 יוני 2006, 02:10

3120

יוני א

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יוני 2006, 16:11

כן, איך ידעת? לבושתי הרבה עוד לא עשיתי עם זה כלום. אשמח לעזרה.
<רומי>

יוני א

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 יוני 2006, 23:09

יוני א

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 יוני 2006, 22:39

הי יוני,
הפלאפון שלי הוא נוקיה ישן, אינני זוכרת את מספרו כעת (אם זה חשוב אבדוק)
אני גרה במרכז. המספר היה של אורנג' אבל אני לא בטוחה שזה מחייב (הוצאתי את כרטיס ה-sim כך שהוא בלי קו כעת)
שלום.

יוני א

על ידי א_ב* » 06 יוני 2006, 19:39

יוני מעולם לא נתקלתי בבעיה כזאת, אני מניח שזאת בעיה של תברואה ופחות של גינה, הצמחים דווקא עשויים להגיב טוב לדישון כזה, אתה צריך להתייעץ עם אדם מתחום התברואה, נסה גם אולי את ליאת טאוב , יש לה נסיון מגוון ועצות לרוב.

יוני א

על ידי יוני_א* » 06 יוני 2006, 19:29

לקרוא
א ב

יוני א

על ידי יוליה_ניי* » 21 מאי 2006, 22:16

רעיון נהדר! היינו במשק כספי במושב חירות, והם ממש שמחו לקבל את כל קרטוני הביצים שאספנו :-)

יוני א

על ידי הפלא_ופלא* » 18 מאי 2006, 14:07

hepson stylus colour880

הכי מדוייק שיש!

יוני א

על ידי הפלא_ופלא* » 16 מאי 2006, 20:56

המד]סת מסוג hp880
והיא מצויינת!

יוני א

על ידי חמי_והדס* » 09 מאי 2006, 21:44

לגבי שאלתך- 18 ליטר שמן זית עולה 590 ש"ח. אחלא שמן והוא 100% אורגני.

יוני א

על ידי עודד_המחפש* » 04 מאי 2006, 18:28

תודה רבה על המתכון
בבקשה.
על איזה מתכון מדובר?
|גזר|

יוני א

על ידי יוני_א* » 03 מאי 2006, 23:45

יוני א

על ידי ה_עוגיה* » 27 אפריל 2006, 15:44

בחנויות שמוכרות חומרי גלם לקונדיטורים. "גרובשטיין" בתלאביב, "מר קייק" בנתניה ועוד כלמיני.
שים לב שיש יותר מסוג אחד של פקטין (לא מצליחה להיזכר כרגע בהבדלים). אחד "צהוב" ואחד לא (אולי עוד?). וודא שאתה קונה את הסוג הנכון.

יוני א

על ידי נועה_בר* » 24 מרץ 2006, 14:23

יוני, תודה. איך יוצרים איתך קשר?

יוני א

על ידי קרן_שמש* » 02 מרץ 2006, 18:19

אני לא עורכת כלל. בעצם, פעם ערכתי איזה דף כי היה לי חשוב שהוא יהיה ברור והיה לי ברור איך הייתי רוצה לראות אותו.
אני יכולה להגיד לך מה גורם לי אנטי בעריכות שלך, לא מתוך רצון להציק לך, אלא מתוך כוונה אמיתי לנסות להבהיר לך מה מפריע לי.
  1. לא ראיתי דיון שבו אתה משתתף. כל דף ששמך מופיע בו הוא דף שאתה עורך, או עורך דיון על הדף שאתה עורך.
  2. כמות הדפים שאתה עורך היא גדולה מאוד. נראה שאתה משקיע זמן רב בעריכות ושזה משהו שמאוד מאוד חשוב לך. ובכל זאת, קשה לעקוב אחרי כל העריכות שלך, אבל חייבים לעשות את זה. אני אסביר לך למה וזה כבר יהיה סעיף מס'
  3. כשבדפים יש שיחה קולחת, יש השתלשלות של עניינים. זה מעניין לראות איך הדפים התקדמו ולאן הם הובילו. זה מעניין לראות דינמיקות בין משתתפים. לאט לאט מתפתחות מערכות יחסים וירטואליות שכאלו. אם אני נכנסת לדף שמעולם לא ביקרתי בו, אני לומדת ממה שלא כתוב ממש כמו ממה שכן כתוב. כשעורכים שיחות הן כבר לא שיחות. הן הופכות למקטעים לא ברורים, אין את התשובה אחרי השאלה, אין את הזרימה הטבעית, כמו שיש בדיבור.
  4. לדפים יש אופי. כשחותכים אותם לרוב הם מאבדים מהאופי שלהם. זה דבר זניח אם החיתוך הזה תורם להבנת המתרחש בדף, או לריכוז אינפורמציה. אבל לא כל דיון הוא שעור פרונטלי. בדפים שעוסקים במחלות לדוגמא, ניתן לרכז את הידע שנצבר בדף בתחילת הדיון, אח"כ להשאיר שאלות שנראות חשובות, או קטעים שהשפיעו על אופיו של הדף, גם אם אינם עוסקים בדיוק במחלה. לעיתים יש בדיחות קטנות, עקיצות, חידודים.

יוני א

על ידי תזמורת_הים* » 02 מרץ 2006, 16:39

יוני, אני ערכתי המון דפים באתר- סכמתי ופרקתי לגורמים ואחדתי דפים ויצרתי דפים חדשים ודפי אינדקס חדשים. כמעט אף פעם לא באו אלי בטענות למה ערכתי כך או אחרת. שים לב שכמעט כל עריכה שאתה עושה זוכה להערות וביקורת. זה אומר דרשני.
מנסיוני עדיף:
  1. לערוך דפים שלא היו פעילים לפחות חודש, רצוי יותר.
  2. לא לערוך כשאני לא בטוחה איך. אני מחפשת משימה אחרת שבה אני יותר בטוחה. יש מספיק משימות עריכה.
  3. לא להתיעץ יותר מדי לפני העריכה, ובטח לא תוך כדי. עדיף להעלות לאתר גרסה ערוכה וסופית בהתאם לשיקול הדעת שלך (כאמור, אם אתה לא בטוח בשיקול הדעת שלך, ראה סעיף 2). אם אחר כך יהיו הערות אפשר לשנות בהתאם. מנסיוני לרוב אין תלונות ואין הערות. אם יש הערות או ביקורת- להפיק מהן לקחים בעריכה הבאה. המטרה של עריכה היא לשפר את האתר, אם העריכה שלך עצבנה אנשים מן הסתם היא לא השיגה את מטרתה.
  4. לא להתעקש! אם מישהו מתנגד לעריכה ולא משנה כמה הסיבה שלו נראית לי חסרת חשיבות, כדאי לוותר. יש מספיק מה לשנות באתר גם בלי להתעקש דווקא על שינוי זה או אחר אם הוא מפריע למשתתף כלשהו.
ועוד הערה קטנה בלי קשר - כשאתה בוחר שם דף אין צורך במלים "דיון לגבי" בתחילת השם. מספיק שם שמבהיר מה נושא הדף.

יוני א

על ידי יוני_א* » 28 פברואר 2006, 23:23

יוני א

על ידי יוני_א* » 28 פברואר 2006, 16:06

כפי שכתבתי אפשר להעתיק את הדברים משם ל איך לחסוך ולא חייבים למחוק

יוני א

על ידי אמא_של_יונת* » 28 פברואר 2006, 00:29

נראה כי יש לך איזה משהו אישי נגד כל העריכות שלי
לי יש.
אתה כל כך נלהב לערוך, עד שמרוב עריכות אתה כמעט לא משאיר אבן על אבן באתר. אתה מוציא את המיץ מהדיונים.
לא כל דף צריך לערוך, ולא כל דיון צריך לפרק.
תן לאנשים לשוחח בלי להפריע בשיחה.
ואל תשלח אותנו לבדוק במצב עריכה. גם ככה אין לנו (לי, לפחות) הרבה זמן לקריאה באתר, ואין שום סיכוי שאבזבז אותו על בדיקת עריכות וגירסאות קודמות.
זה גורם לי לבדוק בשבע עיניים שינויי עריכה שביצעת.
לי זה גורם להימנע מכניסה לדפים ששמך מופיע בהם ב מה חדש , כי אני יודעת שאמצא רק שרידי-דף או התפלמסות בקשר אליו.

יוני א

על ידי רועי_שרון* » 27 פברואר 2006, 23:39

עיפה, אני מסכים שאולי לא כל העריכות שיוני עשה היו אידיאליות (או שנעשו במלוא הרגישות), אבל אני ממש מרגיש השתפרות מדף אחד לשני, ובסך הכל התוצאה ממש לא רעה. תסתכלי על דפים שהוא ערך, ותראי. הרבה ערך צף שם פתאום, כתוצאה מהעריכה הזו.

יוני א

על ידי Pלונית_אחרת* » 27 פברואר 2006, 23:04

יוני,
בעיני אין מקום לפצל את הדיון משום שכאן לא מדובר בדרכי חיסכון אלא בשינוי תפיסת עולם צרכנית (עם דוגמאות).

יוני א

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 27 פברואר 2006, 22:31

נראה כי יש לך איזה משהו אישי נגד כל העריכות שלי
יוני, אתה עורך מאוד חרוץ ומסור @}
עם זאת, קיבלתי את הרושם שאי-הסכמות או דעות מנוגדות של כותבים אחרים באתר לא מפריעות לך להמשיך לערוך כנגד רצון האחרים. זה גורם לי להרגיש שאתה סבור שאתה יודע יותר טוב מאחרים מה טוב (לערוך) בשבילם. זה מרגיז, ונכון, זה גורם לי לבדוק בשבע עיניים שינויי עריכה שביצעת.

נכון שהאתר פתוח לכולם לעריכה, אבל דווקא משום כך כדאי לערוך על דעת כולם ובלי מאבקי עריכה . אם למשל שניים, שלושה או עשרה אנשים ביקשו ממך מספר פעמים לא לפצל דף מסוים או לא לגעת בו כלל, למה להתעקש? (נכון ששמרת את הדף המקורי, אבל זה לא פתרון. המטרה של עריכה היא לייעל ולמקד את התוכן הקיים, ולא להכפיל את כמותו).

יוני א

על ידי יוני_א* » 27 פברואר 2006, 17:57

למה לא,
<נראה כי יש לך איזה משהו אישי נגד כל העריכות שלי @}>
זה הרי העניין שגם פה ופה זה מעורב בדיון. אם נעביר\נעתיק חלק מהדף בצורה מסודרת אז יהיו את הטכניקות לחסכון בנפרד מהדיון כך שיהיה אפשר לגשת אליהן בלי לקרוא עשרים עמודים.

יוני א

על ידי סוף_מעגל* » 26 פברואר 2006, 19:58

_האם את לא עושה מבחנים?
אם לא תעשי התלמידים לא יזכרו.
אני דווקא לומד למבחנים והם כן עוזרים לי לזכור ונותנים לי תמריץ לחזור על החומר_
הי יוני, סליחה שלא הגבתי, אני קצת עסוקה בימים אלו.
אני (גם) עושה מבחנים, אבל כמו שכתבתי, אני לא מאמינה בהם ככלי למידה אופטימאלי. בשלב זה של חיי אין ביכולתי לשנות את מערכת החינוך וההשכלה הגבוהה הנהוגה בישראל, ולמען האמת גם אין לי מי יודע מה עניין בכך. הבעיות של מערכת זו, בעיני, רחבות הרבה יותר מהעניין שדנו בו באותו דף (ערכם של מבחנים). יכול מאוד להיות שכשתהיה לי עמדת השפעה בעתיד אנסה לשנות, לפחות בחלקת אלוהים הקטנה שלי.

יוני א

על ידי יונת_שרון* » 22 פברואר 2006, 16:25

דווקא הדיונים על גוף-ונפש ועל דקרט נפרדו בצורה יפה (והדף המקורי ארוך להחריד). תסתכלי ותראי.

יוני א

על ידי אמא_של_יונת* » 22 פברואר 2006, 11:58

לא עדיף להחזיר את הדף המקורי ?

יוני א

על ידי יונת_שרון* » 22 פברואר 2006, 04:13

אפשרות: להחזיר את הדף המקורי, מינוס הדיונים שהפרדת לדפים חדשים.

יוני א

על ידי ניצן_אמ* » 22 פברואר 2006, 01:41

שלום יוני א, גם לי קצת התבעס הדף אחרי העריכה הזאת. לא השתתפתי באופן פעיל ממש, אבל זה היה דף שממש היה כיף לקרוא.
בניגוד לדפים שבהם בדיון מצטברת אינפורמציה מעשית לאורך קילומטרים של מולטילוג, בדף הזה לא ממש היה צורך לאסוף איזשהן מסקנות או לקבץ פרטים עם אופי דומה לרווחת המתעניין. ערכו היה בעצם הדיון לטעמי.
זו רק דעתי הקטנה, אבל בכו"ז דעה.

יוני א

על ידי תמר_מתחילה* » 21 פברואר 2006, 17:59

בערך באמצע הפסקה על שימוש בסיסי

יוני א

על ידי תמר_מתחילה* » 21 פברואר 2006, 16:46

כן |אוף| ...

יוני א

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 21 פברואר 2006, 16:16

לא ביצעתי שום שינויים. תמהתי מדוע סיימת את העריכה למרות שהיו כאלה שהביעו התנגדות לה ולא הושגה הסכמה בנושא.

יוני א

על ידי יוני_א* » 21 פברואר 2006, 02:58

להעביר הדפים מרוב האנשים אינם חושבים לאינדקוס

יוני א

על ידי תלתל_בתוך_תלתל* » 19 פברואר 2006, 13:27

רציתי להגיד תודה וכל הכבוד
על החריצות והיוזמה המבורכת.

יישר כוח.

@}

יוני א

על ידי יוני_א* » 19 פברואר 2006, 01:55

יוני א

על ידי יוני_א* » 19 פברואר 2006, 00:58

רשימת משימות לעשות:
להעביר מהדף לגבי חידושים בצ'יק צ'ק לגבי מחיקות
לאחד את כל הדפים על מחיקות
לסיים עריכת הדף רוב האנשים אינם חושבים

יוני א

על ידי א_ב* » 16 פברואר 2006, 22:52

תודה, הייתי בקריבים, נמאס מהילדים והאישה אז התאווררתי קצת. פעם הבאה ברזיל, שמעתי שיש שם חופים יפים.

יוני א

על ידי יעלי_לה » 06 פברואר 2006, 01:56

:-)
זה לא אישי
;-)

יוני א

על ידי ענת_שן_לוי* » 31 ינואר 2006, 11:35

ה"רמז" הוא בעצם המשמעות הנכונה, בהקשר הזה, לפחות. אין לי כרגע את תאי המוח המתאימים לפרט מעבר לזה, (חוסר שינה).פתח מילון אנגלי עברי. האיות הוא כמו ששומעים. זה בכל אופן טוב, טוב מאד, ויש לך את זה!

יוני א

על ידי יוני_א* » 31 ינואר 2006, 01:18

יוני א

על ידי ענת_שן_לוי* » 30 ינואר 2006, 23:10

אתה שואל ברצינות? אם כן אז בעברית זה: יושרה. עכשו אתה יודע מה זה?
רמז - זו פעם ראשונה שאני נתקלת באתר בעורך שחש אחריות כלפי הכותבים ומספר להם לאן הקטעים שלהם נודדים.

יוני א

על ידי ענת_שן_לוי* » 27 ינואר 2006, 21:23

יוני, סחה על האינטגריטי בעריכה, ועל הדיווח הפרטני. וכמובן, על העריכה עצמה. @}

יוני א

על ידי יוני_א* » 27 ינואר 2006, 16:41

יוני א

על ידי יוני_א* » 27 ינואר 2006, 16:25

יוני א

על ידי רונ_צ'ה* » 26 ינואר 2006, 23:57

היי יוני,
קראתי מה כתבת בהאם אני רוצה חברים שיגידו לי את האמת. מסכימה. הוספתי שם עוד משהו.

יוני א

על ידי יונת_שרון* » 26 ינואר 2006, 19:50

וואחד פרוייקט לקחת על עצמך! בהצלחה!

יוני א

על ידי יעלי_לה » 26 ינואר 2006, 12:12

יוני א

על ידי תבשיל_קדרה* » 26 ינואר 2006, 12:06

יוני, במקום לפתוח כל כך הרבה דפי דיון על שם ו-דיון על עריכת, אתה יכולה לרכז את כל הדיונים בדף _דף לעריכה או משהו כמו התלבטויות עריכה.

יוני א

על ידי תמר_מתחילה* » 24 ינואר 2006, 23:24

אתה מתכוון להעתיק לוורד ולשלוח לך? מה המייל?

יוני א

על ידי אמא_של_יונת* » 12 ינואר 2006, 00:30

בכל מקרה גרסאות עבר נשמרות חודשיים,
שבועיים.

יוני א

על ידי תמר_מתחילה* » 11 ינואר 2006, 17:13

השאלה מה זה?! איך נהיית א פתאום? היתה רטורית... סתם כדי שאחר כך אני אוכל לשאול אם אפשר למחוק את יוני ב (שהיתה בצחוק כמובן...)

יוני א

על ידי דליתוש_ב* » 11 ינואר 2006, 17:08

הי יוני.
קראתי (די ברפרוף), לדעתי הדיון אכן לא קל ונעים אבל לי עושה רושם של יותר כנה מתוקפני.
אני בטוחה שפיספסתי משהו, כנראה כי אני שמאלנית :-) (אבל ברצינות).
דוגמאות ספציפיות לתוקפנות יעזרו לי להבין.
@}

יוני א

על ידי תמר_מתחילה* » 11 ינואר 2006, 16:56

מה זה?! איך נהיית א פתאום?
בנוגע להצעה שלך על מחיקת דפי בית אישיים, אני חושבת שלא צריך לחכות כל כך הרבה זמן. מספיק חודש המתנה לתגובה לפני מחיקת דף, בכל מקרה גרסאות עבר נשמרות חודשיים, נדמה לי, וזה נותן ביחד שלושה חודשים.
אני סימנתי רק את הדפים הוודאיים למחיקה אבל יש עוד המון שלא פעילים ולא היו פעילים ממש מעולם. סתם אין לי כח כרגע לעבור על כל הרשימה שוב...
אני מוחקת עכשיו דפים בהעברה אוטומטית (אז אפשר למחוק את יוני ב ;-) ? ).

יוני א

על ידי יונת_שרון* » 11 ינואר 2006, 15:10

פלונית, הדפים שיוני מחק סומנו למחיקה כבר מזמן.

יוני א

על ידי סיגל_ב* » 11 ינואר 2006, 10:53

גם לי נראה שבדרך כלל שרוצים למחוק דף כותבים בו _דף_ למחיקה_ , מחקים להסכמה של עוד אנשים, ורק אז מוחקים.
לא בהכרח.
אם כבר אז ההפך. כותבים דף למחיקה, מחכים לראות אם יש מתנגדים, ואם אין וחלפו כמה שבועות (אני מעדיפה לחכות שבועות ולא ימים), אז אפשר למחוק.

יוני, תודה על עבודתך הנמרצת, אין לי מושג לגבי דפים ספציפיים שמחקת (אם זה היה בזמן הנכון או מוקדם עדיין למחיקה), אבל תודה כללית על הסדר שאתה עושה.

יוני א

על ידי עודפלונית* » 11 ינואר 2006, 08:59

גם לי נראה שבדרך כלל שרוצים למחוק דף כותבים בו דף למחיקה , מחכים להסכמה של עוד אנשים, ורק אז מוחקים.

יוני א

על ידי דליתוש_ב* » 11 ינואר 2006, 08:59

הי יוני,
מה לדעתך דורש עריכה בדף?

יום טוב.

יוני א

על ידי פלונית* » 11 ינואר 2006, 00:32

יוני, האם אתה מוודא שזה מקובל על עוד אנשים לפני שאתה מוחק פה דפים בשרשרת?

יוני א

על ידי יוני_א* » 07 דצמבר 2005, 00:26

_סירופ מייפל (05.10.2005 12:03):
שוק חופשישי קבוע בירושלים
של המגמה הירוקה- האוניברסיטה העיברית. .
מתקיים כל יום שישי האחרון בכל חודש, בחצר סרגיי, רח' הלני המלכה 13 (החברה להגנת הטבע). בין 11:000:14 (למרות שאני מגיעה ב10 כבר יש אנשים מממ...) הטלפון שמופיע על כרטיס הביקור הוא: 050-8364011 .
שוק תן-קח באווירה ממש כיפית, לא חייבים להביא, לא חייבים לקחת. יש בעיקר בגדים אך לא רק. יש ספרים, צעצועים, כילים, קישוטים...
תאריכים שנשארו השנה: 31/12
אם נעים בחוץ אז זה ממש כיף סתם לבוא ולרבוץ. כשקר השוק במקום מקורה.
להתראות_

יוני א

על ידי שרון_ברקת* » 07 אוקטובר 2005, 19:42

האם הסתדרת עם הקובץ של המספרי טלפון שלך?
כן, תודה.

יוני א

על ידי יוני_א* » 06 אוקטובר 2005, 00:53

_למסירה: מקרר תדיראן גלאקסי 12 (נמצא אצלנו כבר כמה שנים) במצב די טוב. נמצא בהרצליה.
למכירה: מדיח כלים קטן שמניחים על השיש של Bosch, כבן שלוש. בקושי היה בשימוש.
טל': 3929877 052. או 9584716 09._

יוני א

על ידי אילת_מ* » 26 ספטמבר 2005, 23:08

הי יוני,
עוד טרם עשיתי שום דבר בעניין,
אני קצת איטית.
אם אתה בסביבה תרים טלפון, זה יכול לעזור לי.

יוני א

על ידי דליתוש_ב* » 11 ספטמבר 2005, 21:27

יוני, אחלה מאמר, תודה :-)

ובקשר לדף הפוליטי-
אתה קצת רץ מהר, עוד לא החלטתי שום החלטה :-)
כדי להחליט אני צריכה לדעת מה קרה..אני צריכה לראות את התמונה.

אז מה היו הקריטריונים שלך למחיקה? (משהו נמחק?)

יוני א

על ידי יוני_א* » 11 ספטמבר 2005, 20:45

מתוך גלובס
אז למי שלא בקיא בהלכות ענף הפרסום - לבטח יש כמה כאלה - כמה שורות שיקלו במעט: יש לנו ראש ממשלה, נכון? נו, זה שהמשפחה שלו עסוקה בהיקפי הביצים של כל מיני פרי הרבעה. ולראש הממשלה הזה יש חבר. לחבר הזה קוראים ראובן אדלר.

לראובן הזה יש משרד פרסום - אדלר-חומסקי&וורשבסקי - שאיכשהו, כמובן בלי קצה קצהו של קשר, מקבל כמעט כל תקציבי הפרסום הממשלתיים הנחשקים. עשרות מיליונים של דולרים.

האיש הזה, אדלר, קיבל לידיו את תקציב הפרסום השמן של המונופול המקרטע הזה, שיש לי הכבוד המפוקפק לשבת באחד מקרונותיו. הוא קיבל גם את המיליונים של חברת החשמל, את הרשות הממשלתית למלחמה בסמים (תקציב של 6 ספרות); קמפיין ההסברה של האוצר על הפרטת הנמלים (קמפיין שהחל, אגב, ללא אישור ממשלתי ושולם, בתחילתו, מהקופה הקטנה של משרד האוצר); ועוד ועוד ועוד... ועוד.

אגב, אנקדוטה מעניינת: ב-2002, נערך מכרז על תקציב הפרסום של הרשות למלחמה בסמים, שעמד אז על 2 מליון שקל. למכרז נערכו כמה משרדי פרסום מובילים - גיתם BBDO , יהושע TBWA , למל כהן, לשכת הפרסום הממשלתית, ערמוני בייטס, שלמור-אבנון-עמיחי ו..אדלר-חומסקי-אנד-ורשבסקי.

להיערך למכרז זה חתיכת קריעת תחת. זה לעבוד שעות נוספות בלי שינה, זה להשקיע כספים, מרץ ותקווה וכולי וכולי. ועכשיו, לפואנטה: כמה הציע משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, ללא ספק בשלישייה המובילה של המשרדים המקצועיים והקריאטיביים במדינה? טוב, נו, כן: אדלר חומסקי&וורשבסקי הציעו את ההצעה הגבוהה ביותר, אבל כמה הציעו שלמור? שקל חדש אחד. פאקינג שקל בודד וגלמוד אחד! מי שמגיש הצעה כזו בוודאי מתאר לעצמו שזהות הזוכה נקבעה מראש...

אז למה, פקידי ממשל יקרים, אתם ממשיכים לארגן - שם, בחברת החשמל, ברכבת ישראל ובמפעל הפיס - מכרזים שכולם יודעים איך הם יסתיימו? לא חבל על זמנם של המשרדים המשתתפים? על כספם? על תקוות השווא שלהם? ואיך, איך אפשר לשים קץ לפארסה המושחתת הזו בענף הפרסום?

יוני א

על ידי דליתוש_ב* » 10 ספטמבר 2005, 21:40

יוני, לא הבנתי בדיוק מה קרה P-:
אם זה בקשר לשירים, גם אני לא אהבתי את השימוש בשירים בדף ההוא. וגם אני בעד להוציא אותם, אבל לא למחוק, הם חשובים בעיני אנשים אחרים (על הסבתות ;-) אנחנו יודעים, ואולי יש עוד).

אפשר להעביר אותם לדף נפרד (אולי שירים פוליטיים או אמנות פוליטית, או כל שם אחר..) עם התגובות אליהם.
מה דעתכן/ם?

אני לא מפרטת בדיוק למה לא אהבתי כי לא נראה לי קריטי, אם תרצו פירוט, בשמחה :-)

אם זה לא רק השירים אז אני צריכה קצת עדכונים :-)

יוני א

על ידי סבתא_מתנות* » 08 ספטמבר 2005, 19:48

מצטרפת לדעתה של סבתא לשמונה. גם שיר הוא חלק מהבעת עמדה, וחבל מאד אם אתה אינך רואה זאת כך.

יוני א

על ידי סבתא_לשמונה* » 08 ספטמבר 2005, 13:00

אל תוציא חומר שהעברתי מהמייל. יש הרבה אנשים שמעוניינים לקרוא אותו.אפילו ביקשו רשות להביא לביה"ס בו הם עובדים. הם לא מפריעים לרצף הדיון. הדיון ממילא אינו ברצף. חלק מהתגובות הן באחור, למעשה, רובן לא מיידיות.
אם כל אחד יוציא מה שלא נראה לו היכן חופש הדיבור ולמה דווקא להוציא את החומר של המייל - הוא בדרך כלל משקף עמדה מסויימת שוודאי יש לה אוהדים ומתנגדים כמו כל אחד מהדברים שנכתבים.
אודה לך מאוד עם תעשה כבקשתי.

יוני א

על ידי יוני_א* » 05 ספטמבר 2005, 22:01

מפגש החלפת זרעים אורגנים וסחר חליפין(בגדים,ספרים,צמר,עבודות-יד,מאפים,מאכלים,יכלות ועוד...)
יתקיים ביישוב "תקוע"(15 דקות מירושלים-יש אוטובוסים וטרמפים) בבית של איתי ואסתר לחמן (יהיה שילוט)
בתאריך 27/9 מהשעה 16:00 בצהרים ועד שנרצה....בואו בהמוניכם-גברים נשים וטף...והעבירו לחברים
לפרטים:אסתר ואיתי-02-9960472
ימים יפים.

יוני א

על ידי יוני_א* » 23 אוגוסט 2005, 01:21

למכירה דחוף!!! מקרר 400 ליטר אמקור XL בן 12 במצב מצויין במחיר 500 ש"ח בלבד בבאר שבע. ניתן להשאיר הודעות בכתובת [email protected]

יוני א

על ידי עומר_ס* » 01 אוגוסט 2005, 21:49

אני גר במעלה גלבוע, וכל יום מגיע לגבעתיים

יוני א

על ידי דליתוש_ב* » 01 אוגוסט 2005, 21:48

:-)
וקח עוד @}

לילה טוב ZZZ

יוני א

על ידי יוני_א* » 01 אוגוסט 2005, 21:25

יוני א

על ידי רועי_שרון* » 28 יולי 2005, 22:45

יוני א

על ידי תמר_מתחילה* » 14 יולי 2005, 19:29

יש באיקאה וגם ממש בזול

יוני א

על ידי שקיעות_של_פטל* » 14 יולי 2005, 14:53

עלאדבר...

יוני א

על ידי יוני_א* » 14 יולי 2005, 00:58

_מישהו יודע איפה קונים מחזיקים לספרים בצורת ר הפוכה
חנויות כלי כתיבה גדולות (קרביץ, ארטא, גרפוס) ונדמה לי שבקטלוג של איקאה ראיתי גם._

יוני א

על ידי יוני_א* » 13 יולי 2005, 13:26

_נוסעים בקרוב לצרפת לתקופה ארוכה, ומתוך כך שני דברים:

לא רוצה לקחת את כל ספרי הקריאה שנאספו אצלנו
רוצה ספרים אחרים בעברית, כדי שיהיה מה לקרוא שם
אז חשבתי שמי שרוצה יכול לבוא לקחת מה שרוצה (יש כל מיני: מדע בדיוני, מתח, רומנים ונובלות למיניהם. גם ספרי עיון פה ושם) ובתמורה יביא ספרי קריאה סבירים ומעלה שהספיק לו מהם (גם ספרי ילדים).
מין 'ארוע החלפת ספרים', אבל בלי הארוע.
אנחנו גרים במרכז, ואני בבית בבקרים. אפשר לתאם בטלפון 052-3373902.
תודה ולהתראות_

יוני א

על ידי יוני_א* » 12 יולי 2005, 12:06

יוני א

על ידי יוני_א* » 12 יולי 2005, 12:05

יוני א

על ידי דליתוש_ב* » 07 יולי 2005, 08:55

יוני, בוקר טוב!
שימחת אותי על הבוקר :-)
התחלתי לקרוא את הכללים וקצת דאגתי שאני מהמעצבנים של הדף הקודם ולא מוזמנת!
אז תודה @}
ערכתי קצת את הודעת הפתיחה בדף, הכללים מצויינים בעיני.

שבת שלום @}
<סופ"ש אני נטולת מחשב וביום שני אני נוסעת לטורקיה לשבוע :-), אז.. תשמור על הקלחת שלא תתחמם יותר מידי...>

יוני א

על ידי ציירת_הקומיקס* » 06 יולי 2005, 20:05

מעלות.. מה עושים במעלות?

והאם מדובר בבית פרטי?

חזרה למעלה