יורדים לסיני

שליחת תגובה

הכאב אינו בשינוי עצמו, אלא בהתנגדות לשינוי
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: יורדים לסיני

יורדים לסיני

על ידי איתי_ט* » 15 ספטמבר 2020, 08:49

מישהו יודע מה האפשרויות והעלויות להגיע לסיני לפני הסגר?

יורדים לסיני

על ידי משפחה* » 29 אפריל 2017, 21:52

שלום אהובים,
אנחנו (זוג עם 4 ילדים צעירים) יורדים לביר סוויר בשישי הקרוב למשך שבוע ימים. נשמח לחברת משפחות נוספות עם ילדים :-)
מי מצטרף??
(אפשר לפנות אלינו בפרטי)
שבוע משובח

יורדים לסיני

על ידי לירי_יער* » 05 יולי 2010, 12:31

חוף אחד צפונית לראס עצמו- (של סיגל ועייש)
יש חוף עם בונגלוסים ונדמה לי גם מזגן
החוף מנוקה מקיפודי ים
שמו הקסל והוא שייך גם הוא לישראלית בשם אורלי
אנחנו אישית ממש מעדיפים את הראס של סיגל אבל זה ממש אישי
תהנו
אנחנו תיכף יורדים גם

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 05 יולי 2010, 12:07

מקום מקסים לשנרקול, חוף חולי ובונגלוס ממוזגים יש בקרייזי הורס. מאוד נחמדים! אוכל טוב ויש גם בריכה. הנה דף הפייסבוק שלהם: http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 724&ref=ts
אם את מדברת עם וואליד תגידי שתמר שלחה אותך...

יורדים לסיני

על ידי צוויליך* » 05 יולי 2010, 01:22

נורא רוצה להכפיש אבל לא הייתי שם.
רק לציין שאני מקנא בכם עד מאד.
בבקשה לאכול סחלב אחד בשבילי...
תהנו...

צוויל

יורדים לסיני

על ידי שנירקולית* » 04 יולי 2010, 02:43

הי,
מתכננת לרדת לסיני עוד שבועיים, העדיפות העליונה היא לשנרקל. שמעתי שאזור ראס א שטן מוצלח לשם כך, אבל לא הצלחתי לאתר מקום עם מזגן (יעני לא מלון, אבל לא חושה, אלא משהו בסגנון בונגלו עם מיזוג).
למישהו/י יש המלצות? אני קצת אובדת במידע סותר על כל מיני אתרים.
שמעתי שיש בונגלוס ממוזגים באננדה ביץ', אבל לא הבנתי אם יש שם שנרקול שווה (ואיפה זה בכלל). יש המלצות/ הכפשות על המקום?
המון תודה למי שיכול/ה לסייע!

יורדים לסיני

על ידי צוויליך* » 13 פברואר 2010, 01:43

חששות - יש. לכן הפניה לדף.
רציונלי? כניראה שלא. ראה תאונות / פיגועים בארץ מול פח"ע בסיני.

כדברי המוסא , בחירה אישית לנפוש בסיני או להסתכן יותר בארץ, בכביש, בדרך לצימר.

אם היינו רציונליים היינו משעממים יותר, אולי.
משעממים בסיני על החוף.
מי יתנני משעמם בסיני על החוף. עם ספר מרגש עבה ובייביסיטר...

צוויל

יורדים לסיני

על ידי עננים_בקפה* » 12 פברואר 2010, 09:58

מקור ההפחדות הוא בפחדים של אנשים. היתי בסיני בכל התקופות כולל האנטיפדה השניה. מעולם לא הרגשתי מאוימת, מפוחדת, לא נינוחה. גם בהריון, גם עם ילד בן שבעה חודשים ואם הכל יתנהל כשורה אז בקרוב עם אחד נוסף בן חצי שנה. האם משהו היה מעלה על דעתו להגיד לך אותו דבר על נסיעה לירושלים? או למעשה כל נסיעה שהיא?
את רוצה לנסוע לסיני? סעי
זה לא יותר חסר אחריות מנסיעה לניו יורק בספטמבר 2001 (כמובן לפני הסיפור עם התאומים

יורדים לסיני

על ידי לי_רז* » 12 פברואר 2010, 09:06

אנחנו רוצות לרדת לסיני עם הקטנטנים אבל כולם אומרים לי שבתור אמא אני לא יכולה להתאבד ואם אכפת לי מהילד ועוד ועוד ועוד.
מישהו יודע אם כל ההפחדות האלו מקורן באמת?

יורדים לסיני

על ידי אימא_טרייה_פלוס* » 10 פברואר 2010, 21:18

שלום שלום.
אנחנו מתכננים על פסח ארוך בסיני, עם הילדים, 4, 2, ו-3ח'. חשבנו על לה סירן או על רוקסי: מקומות שהם קצת יותר מחושות.... נשמח לחברה ולהמלצות

יורדים לסיני

על ידי ילדת_טבע* » 23 ספטמבר 2009, 17:18

זה צפונית לנואיבה, ממש אחרי ביר אל סוויר.
יקר... החושות הן 20 לראש כמו כולם אבל האוכל קצת יקר. יצא לנו שלושה וחצי אנשים 1900 ל' לארבעה ימים, לא ממש יקר במונחי שקל ונופש אבל יקר ביחס למה שזוכרים מסיני.
סעו, תנהו, מדהים שווה הכל. באמת. הייתי נוסעת שוב עכשיו (הכל עדיף על אריזה של בית לקראת מעבר דירה).

יורדים לסיני

על ידי גל_הנה_אמא* » 23 ספטמבר 2009, 10:20

ילדת טבע
אני רוצה להוסיף כאן המלצה חמה מאוד על החוף הלבן ברצועת אל מחש
איפה זה בידיוק? לפני נואיבה או דרומית לה?
כמה זה יקר, כלומר כמה לירות?
כל כך מתגעגעת לסיני אבל נראה לי אין לי סיכוי שבנזוגי יסכים..

יורדים לסיני

על ידי לוונדר_סגול* » 23 ספטמבר 2009, 09:43

בנזוגי המפונק רוצה מלון!
מכירים איזה מלון נחמד בסיני?
לפני שנתיים היינו בבאוואקי והיה סביר
אבל הוא רוצה משהו יותר פנסי מזה
בבוואקי זה די דומה לחושות רק שהן מבטון עם שרותים צמודים אבל יש טיפה ריח (לדבריו) והמזגן עשה רעש.
נו.

אז מלון כזה כבר עם כוכבים, 3 או 4. יש מישהו מבאופן טבעי שהיה במלון בסיני?.... או שיודה בזה :-D

יורדים לסיני

על ידי דלועית* » 30 אוגוסט 2009, 13:27

תודה על ההארה לגבי החוף של חרבי.
חשבנו לרדת לשם וכמובן שעכשיו נבחר ללכת למקום אחר,
והייתי שמחה תמר אם תאמרי את הצד שלכם... שהרי תמיד את כאן וממליצה שוב ושוב על סיני בכלל והחוף שלכם בפרט. וכל זאת בידיעה שיש פה אנשים עם ילדים!

יורדים לסיני

על ידי נון_מאם* » 30 אוגוסט 2009, 00:26

לילה טוב
אמא לנוני בת חצי שנה לא מחוסנת
חושבים לרדת לסיני
אבל אני קצת חוששת כי לא מחוסנת
מה אתן חושבות/ים?

יורדים לסיני

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 29 אוגוסט 2009, 22:13

מה היה לפני 8 שנים? אני מודה שתחושת השיממון היא שמרתיעה מלנסוע. בפעמיים שהיינו בסיני היה די שומם (כולמר תנועה כמו זו שתיארת) וזה הרגיש קצת לא נעים. מתים לרדת גם. מעניין אם נאזור האומץ. חושבים על סוף ספטמבר. אולי יש עוד משפחות שחושבות על התאריכים האלה. ילדת טבע, תודה על ההמלצה. מתייחסת אליה ברצינות רבה.

יורדים לסיני

על ידי ילדת_טבע* » 29 אוגוסט 2009, 15:53

הודענו לחרבי ולתמר שאנחנו מגיעים ארבעה ימים מראש. נהג המונית שלהם היה בגבול כדי לאסוף אותנו וגם איתו תמר דיברה יום קודם. לא באנו בספונטניות. לא נפלנו עליו משום מקום.
לגבי מצב החופים, יש חופים נטושים (אלו שסביב חרבי ממש חרבים) ויש כאלו שאנשים חולפים בהם. עיקר התיירות שראינו היתה ישראלית אבל היו גם כמה זרים שהסתובבו, צרפתים בעיקר. אנחנו היינו ארבע משפחות ועוד שני רווקים, בחוף סמוך היתה עוד משפחה עם ילדים. המצב שומם אבל לא נטוש כמו שהיה לפני 8 שנים. הם מחכים שם לקצת יותר פרנסה בחגים ומכינים את המקומות.

יורדים לסיני

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 29 אוגוסט 2009, 14:38

ילדת טבע, יכול להיות שלא היה אוכל כי החופים שוממים ולכן הבעלים לא הצטיידו כי לא ידעו אם יגיעו אורחים? בכלל, מה התרשמותך מהחופים? שוממים? ישראלים? תיירים ממדינות אחרות?

יורדים לסיני

על ידי ילדת_טבע* » 29 אוגוסט 2009, 11:32

חזרנו ביום רבעי. היה מעולה.
לא מפחיד בכלל. בכניסה לחוף שהתארחנו בו בסוף חנה באופן קבוע טנדר משטרה. שקט ורגוע כמו שרק סיני יכולה להיות.

לגבי חופים, אני רוצה להוסיף כאן המלצה חמה מאוד על החוף הלבן ברצועת אל מחש. אמנם לא מהזולים אבל שווה כל לירה. את המקום מנהלים אנשים חמים ומקסימים. אוהבי ילדים ומכניסי אורחים. במקום פועלת מאפיה מאוד טעימה (אם כי קמח לבן שולט). בר חופשי של פירות שטופים ומזמינים. משתמשים בפנסים סולריים וממעטים בנרות. שרותים ומקלחות נקיים. אנחנו נהננו והילדים גם מאוד מאוד.

לצערי הגענו לשם אחרי שברחנו מהחוף של חרבי, פגשנו שם עוד משפחה שברחה כמה ימים קודם מאותו החוף. מצטערת תמר, אבל החוף של חרבי יכול להיות מקום מקסים לזוג רומנטי אבל רחוק מלהיות מתאים למשפחות עם ילדים.
למרות שהודענו ארבעה ימים מראש על כוונתנו להגיע ואפילו הזמנו את נהג הבית לאסוף אותנו מהגבול כשהגענו לא היה אוכל בכלל לתת לילדים. בצהריים קיבלנו חומוס מקופסת שימורים וחתיכת גבינה בגודל זערורי שהיה אמור להשביע ארבע נפשות רעבות, את ארוחת הערב לא קיבלנו כי לא היו מצרכים ולקח להם שלוש וחצי שעות לספר לנו על כך, לדבריהם חרבי נסע לנואבה לקנות ולא חזר במקום נשארו שני עובדים שלא דיברו אנגלית או עברית ובקושי הצלחנו לתקשר איתם. כשכבר הודו שאין להם מה לתת לנו לאכול היה כבר מאוחר מידי ללכת לחפש במסעדות אחרות בחוף כי בן השנה ותשע שלנו כבר נרדם בחושה תוך כדי יבבות "אם... אם..." (אוכל אוכל בתרגום חופשי). למחרת בבוקר בעודנו אורזים התעורר חרבי וביקש שנרחיק את הילדים ממנו. לא מקום לילדים וגם שחט אותנו במחיר ללילה אחד עם אוכל משימורים (200 לירות!)... לא נראה שאורחים בחוף שלו זה מה שבדיוק חסר לו בחיים ושזה בעיקר מפריע לו בשלווה שלו. שיהיה לו בכייף כמובן, אנחנו אליו לא נחזור בשלישית...

יורדים לסיני

על ידי ש_חף* » 17 אוגוסט 2009, 03:01

אבל מפחידים אותנו עם כל ההתראות בתקשרות.
נכון, ועושים את זה כל חג. הייתי בפסח שעבר, ובחזרה הייתה לי שיחה מאוד מעניינת עם נהג המונית, שטענן שזה קונספירציה של מנהלי המלונות באילת שרוצים שהתיירים ישארו אצלהם ולא יברחו לסיני הזולה.
החיים בסוף ייגמרו בכל מקרה, השאלה מה עושים לפני זה, וכמה סיכונים לוקחים..

ואם כבר אני כותבת, 150 לירות מצריות למכירה במחיר מציאה, מי רוצה?
אני בדרך כלל בחיפה, אפשרות לגיחה לאזור תל אביב.
מי שרוצה, מוזמן לכתוב בדפבית ש חף

יורדים לסיני

על ידי ילדת_טבע* » 16 אוגוסט 2009, 08:24

שוקלים שוקלים, בעיקר עקב העובדה שגילינו שהחוף של חרבי עבר מקום מהפעם האחרונה שהיינו בו לפני שנתיים וכבר לא ממוקם בחוף עם החושות המפחידות על העמודים והמדרגות המתפרקות שממש לא מתאימות לילדים (או מבוגרים כמוני) בעליל.
אנחנו נהיה שם מיום שבת בצהריים עד רבעי כנראה. נתראה.

יורדים לסיני

על ידי החופש_הגדול* » 16 אוגוסט 2009, 07:54

פלוני אלמונית: אי אפשר אף פעם לדעת מה יהיה - ההתראות הן לא חדשות אלא התראות שתמיד יש, ורק לקראת החגים מרעננים אותן (אגב, במדינות רבות בעולם קיימות התראות באותה דרגת חומרה שמזהירות תיירים מלהגיע לתל אביב או לירושלים) .
והחופשה הזאת מאוד נחוצה לנו.
יש לנו חברים שחזרו עכשיו מראס השטן ודיווחו על אווירה סבבה ושהמצרים שומרים ביתר קפדנות.
ילדת טבע - אולי תשקלו לחבור אלינו לחרבי? היינו שם כבר נהנינו, מתאים לנו לשוב לשם ואני רואה שיהיו שם עוד כמה באופנים.
אמא של - נתראה בסיני !!! :-D

יורדים לסיני

על ידי אמא_של* » 15 אוגוסט 2009, 17:05

גם אנחנו מתכננים להיות אצל חרבי בשבוע האחרון של אוגוסט. שני בנים 5, 3 . נשמח לחברה!

יורדים לסיני

על ידי ילדת_טבע* » 15 אוגוסט 2009, 14:58

החופש הגדול והמשפחה הנוספת גם אנחנו יורדים לסיני בדיוק בשבוע הזה כמו שכתבתי למעלה. מאוד מאוד נשמח להתחבר, אנחנו כנראה ניסע לחוף אחר (אלא אם כן נתחרט או משהו כזה) לחוף של מישו. לנו גם שני ילדים, אחת בת 4 ובן בן שנה ותישע. אני בסלולרי 0542616303. תמר.

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 אוגוסט 2009, 13:20

אוי אנחנו מאד רוצים לבוא לסיני גם, והחוף והחברה נראים לנו מאד - אבל מפחידים אותנו עם כל ההתראות בתקשרות.
מה אתם אומרים? זה סתם ההתראות הרגילות או שבאמת יש סכנה מיוחדת עכשיו?

יורדים לסיני

על ידי החופש_הגדול* » 15 אוגוסט 2009, 13:06

סוף סוף החלטנו:
אנחנו יורדים לסיני לחוף של חרבי ו תמר מסיני !!!
מתכננים להיות שם מה-24, לשבוע או עשרה ימים.
אנחנו משפחה עם שתי ילדות בנות 4 ושנה וחצי - נשמח לחברה של משפחות חובבות ים .

יורדים לסיני

על ידי ילדת_טבע* » 31 יולי 2009, 12:11

חושבים לרדת לסיני בשבוע האחרון של אוגוסט החל מה 23 ועד ה28 או משהו כזה. מחפשים משפחה נוספת+ילדים (אולי ילדות?) לחברה. מישהו מעוניין? אני בדפבית. תודה.

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 24 יולי 2009, 22:57

שום דבר לא יכול להרגיע פחד חוץ מהמועצה ללוחמה בטרור. אבל הם אוהבים אותנו מפחדים....

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יולי 2009, 21:02

אני? אלמונית? לא למי שמכיר אותי (-:
נעים מאוד, קוראים לי ענת. מכירה את האתר ארבעה חודשים (שבועיים לפני שילדתי את בתי המתוקה, נועם) ועוד לא פתחתי לי פה דף בית.
אני מאוד רוצה לבוא לסיני אבל בעלי מאוד מפחד לכן חיפשתי משהו שאולי ישקיט את הפחד. לא מצאתי.
אולי פעם אחרת.

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 24 יולי 2009, 17:49

_ואת צודקת לגבי
עדיין יש התראות ומי שמאמין להם - באמת לא כדאי שיגיע לסיני. לא כדאי להיות מתוח בחופש. תגיעו כשיוסרו ההתראות_

אני אישית בסיני כל הזמן, עכשיו יש די הרבה ישראלים אצלנו בכל החופים מסביב. ויש עוד בדרך...

ד"א, למה את אלמונית?

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יולי 2009, 17:17

ואת צודקת לגבי
עדיין יש התראות ומי שמאמין להם - באמת לא כדאי שיגיע לסיני. לא כדאי להיות מתוח בחופש. תגיעו כשיוסרו ההתראות

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יולי 2009, 17:17

האיום על חצי האי סיני הוא אחר.

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 24 יולי 2009, 17:11

איום קונקרטי בסיסי זה 2 דרגות פחות ממה שהיה קודם - לכן זה ירידה בהתראות

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 24 יולי 2009, 17:10

זה מה שאני ראיתי
http://www.nsc.gov.il/NSCWeb/Templates/ ... untryId=42

להיות באותה רמת התראה כמו הודו ותאילנד זה כבוד גדול..

עדיין יש התראות ומי שמאמין להם - באמת לא כדאי שיגיע לסיני. לא כדאי להיות מתוח בחופש. תגיעו כשיוסרו ההתראות

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יולי 2009, 17:05

ויש גם את זה:
http://www.nsc.gov.il/NSCWeb/Templates/ ... untryId=42
בקיצור, לא משמח. בי אין פחד אבל אני לא לבד.

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יולי 2009, 17:00

זה בדיוק מה שאני ראיתי.

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יולי 2009, 16:59

מה זה מל"ל?
גם אני לא מצאתי שום הסרת אזהרה.

יורדים לסיני

על ידי אמאשלטל* » 24 יולי 2009, 16:58

לאור מה שקראתי כאן, בדקתי מה קורה בסיני מתוך תקווה גדולה וזה לא נראה כמו הסרת התראת הנסיעה..

http://www.nsc.gov.il/NSCWeb/Templates/ ... ntryId=221

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 24 יולי 2009, 16:54

באתר של מל"ל, "שינויים בהתראות" מצרים עכשיו ברמת ההתראה של הודו ודרום תאילנד. חוץ מזה ההתראה על "כל העולם" עדיין בתוקף...

יורדים לסיני

על ידי משפחת_אושר* » 24 יולי 2009, 15:50

כן, כן, הוסרו ההתראות.
איפה אפשר לראות את זה? באתר של משרד החוץ לא מצוין שום דבר כזה ובאתר של הלוחמה לטרור מצוין בדיוק ההיפך...

יורדים לסיני

על ידי ללי_באדולינה* » 21 יולי 2009, 13:18

הי תמר, נראה לי שבאמת נגיע לשם בסוף ואני לא באמת מחפשת את המחיר וההרגשה של חושה אלא פשוט משהו נעים.
עוד מספר שאלות ליודעי דבר (נראה לי שזה בעיקר את (-: )
יש טעם לבוא עם סלקל למוניות?
מה המצב בהר הגבוה? אנחנו חושבים על כמה ימים שם.

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 18 יולי 2009, 23:26

הקרייזי הורס שהמלצתי לך עליו הוא הכי קרובשיש לחושות עם מזגן. אם את חושבת שתמצאי חושות עם feel של חושות ובמחירים של חושות וגם עם מזגן, אני חושבת שתתאכזבי....

יורדים לסיני

על ידי ללי_באדולינה* » 18 יולי 2009, 21:56

מחפשים המלצות למקום נעים ליד הים עם מזגן (כן כן התברגנו ...)
שמתאים גם לקטני בן שנה

יורדים לסיני

על ידי אילת_מ* » 12 יולי 2009, 20:04

יקרות ויקרים, אני מזכירה לכם אופציה מצויינת, זולה, כיפית ועכשיו גם לפי משרד החוץ היקר שלנו בטוחה לחלוטין!
אני מדברת כמובן על החוף של חרבי ו תמר מסיני באל מחאש, סיני.
רבות דובר פה באתר על יתרונותיו של החוף, של חרבי עצמו המפורסם באירוח שלו, והאוכל של תמר המהמם שמילים לא יתארו זאת.
וסיני זה סיני.
כן, כן, הוסרו ההתראות.

יורדים לסיני

על ידי א* » 04 יולי 2009, 22:24

:-)
שם הדף נקרא כמו 'יורדים לסִינִי'.
גדול!

יורדים לסיני

על ידי צקי* » 04 יולי 2009, 18:34

חחח מצטער אני נקרע פה אני במצב כפית. שם הדף נקרא כמו 'יורדים לסִינִי'.

הי, אנחנו מתכוונים לרדת לסיני בחודש הקרוב ומעוניינים לקחת איתנו קרובת משפחה שעדיין לא בת 18. מישהו יודע מה צריך לעשות בשבל זה? (אישורים למיניהם)


איייי חחח זה טוב זה!

יורדים לסיני

על ידי מרים* » 04 יולי 2009, 08:10

הי, אנחנו מתכוונים לרדת לסיני בחודש הקרוב ומעוניינים לקחת איתנו קרובת משפחה שעדיין לא בת 18. מישהו יודע מה צריך לעשות בשבל זה? (אישורים למיניהם)

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 22 מאי 2009, 12:55

שמחה לשמוע שיש כאלה שמרגישים נוח עם המצרים- אולי עוד בסוף תגיע הישועה.

שמחה לשמוע שיש כאלה שמרגישים נוח עם צרפתים - אולי עוד באמת תגיע הישועה

יורדים לסיני

על ידי ריש_גלית* » 22 מאי 2009, 12:18

נקודות, האם לא היית אומרת שאם עושים הכללה גסה, העולם_ הגברי _בתפיסתו הבסיסית מדכא את האישה?
ומה כל כך פמיניסטי ולא דכאני בגבריות הישראלית המתפרצת? ניסית פעם לנסוע באופניים בתל אביב בגיל עשרים, לא משנה מה את לובשת?

יורדים לסיני

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 22 מאי 2009, 12:05

אני חושבת אותו דבר על החברה החרדית.
לא מרגישה נוח בשמרנות יתר (יתר- מבחינתי, כמובן) ומאוד מאוד יכול להיות שזו הרגשה סובייקטיבית שלי. מן הסתם אני חיה דרך המוח שלי וחווה חוויות דרך הגוף שלי. שמחה לשמוע שיש כאלה שמרגישים נוח עם המצרים- אולי עוד בסוף תגיע הישועה.
ולריש גלית.
מצטערת אם זה פוגע בך. אני ממש לא חושבת שכל כל החברה הערבית כזו אבל רבים רבים והרוב הגדול בה הוא כזה.
חשבתי שזה ברור שזה לא כולם. חשבתי שזה ברור שאני מדברת מחוויותיי אני.
כניראה תמיד צריך לציין זאת.
ובכל זאת רוצה לשאול אותך האם לא היית אומרת שאם עושים הכללה גסה , העולם המוסלמי בתפיסתו הבסיסית, מדכא את האישה?
או שאת חושבת שזה לא כך?

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 22 מאי 2009, 11:04

אני עוברת כל שבועיים במעבר בגבול ואני ממש לא מרגישה שנאה יוקדת. איטיות כן, בירוקרטיה מיושנת כן בדיוק כמו בהודו אבל שנאה יוקדת??? אולי זה באמת קשור לפחד שלך ולעובדה שהם מדברים ערבית. הבנתי במהלך השנים שישראלים מפחדים מערבית. זה חלק ממסע ההפחדה שאנחנו עוברים מרגע לידתנו כאן בארצנו הקטנה, מוקפת האויבים שכולם רוצים לזרוק אותנו לים או לחטוף אותנו לעזה.
אבל זה כבר באמת דיון אחר.


קשה לי עם המנטליות הערבית השמרנית,בה האישה היא יצור מנוצל שאסור שיראו אותו חס וחלילה כי תכף כל הזאבים יתנפלו...
אני מקווה שכשאת עוברת במאה שערים ורואה נשים גלוחות ראש בשחור, כל העם היהודי עומד מולך ומריע.

יורדים לסיני

על ידי ריש_גלית* » 22 מאי 2009, 09:00

נקודות, ממש לא נעים לי איך שכתבת. חבל מאוד שזה מה שאת מרגישה, אני אף פעם לא הרגשתי ככה במעבר הגבול לסיני. אבל מעבר לכך, זו הכללה והכפשה של קבוצת אנשים גדולה מאוד (של כמה וכמה מיליונים) וכמו שלא הייתי רוצה שידברו ככה על איזושהי קבוצת שייכות שלי - יהודים, למשל - ככה מצמרר אותי לקרוא דברים כאלה על כל קבוצה אחרת.
והתחושה שלי בקשר לזה לא השתנתה גם אחרי שדקרו חבר שלי בחושה שבה הוא ישן עם משפחתו.

אולי לא אמהר לנסוע שוב, אבל לא בגלל ש אני חשה שנאה יוקדת (ובינינו, יש להם לא מעט סיבות לא לחבב ישראלים, אם הם אנשים שעושים הכללות).

יורדים לסיני

על ידי ילדת_טבע* » 22 מאי 2009, 06:31

_במעבר הגבול בטאבה אני חשה שנאה יוקדת, רואה זאת

בעיניים שלהם בכל שפת הגוף שלהם. שלא לדבר על הדווקא שהם עושים: האיטיות, הזלזול, הפוילישטיקים בקיצור:
איכס._

עכשיו ברצינות תהומית... בדקת את עצמך שזה לא משהו שלך? כשאנחנו עברנו את הגבול (מודה שכבר זמן מה אנחנו לא נוסעים ומלאים צער על כך) גם לפני הילדים תמיד הרגשנו בסדר גמור, כשנסענו עם הילדה זה אפילו התעצם כי היא עשתה להם חנדלעך וכנראה שזה עובד גם על בני דודים זכרים ולא רק על דודות רוסיות זקנות.
פייר הפעם היחידה שקצת ביעסו אותנו היתה כשדרשו מאיתנו לשלוף את הילדה הישנה מהמנשא אבל דוגרי, הם בטח שלא רואים את זה כל יום ואם השומר בסופר מותר לו להתבלבל ולבקש שנפתח את ה"תיק" אז גם איתם זה מובן.

יורדים לסיני

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 22 מאי 2009, 00:40

או תמר, יחי ההבדל הענק.
טסתי המון המון פעמים לצרפת (יש לי משפחה קרובה) ובואי נסכים שהם לא ממש אוהדי ישראל ובכל זאת בואי אומר לך מה ההבדל:
א. זו מדינה מערבית שפערי התרבות ביני לבינם הרבה הרבה פחות גדולים. קשה לי עם המנטליות הערבית השמרנית,
בה האישה היא יצור מנוצל שאסור שיראו אותו חס וחלילה כי תכף כל הזאבים יתנפלו...
ב. כן, זו ממש לא אהבה ענקית, אבל הם קורקטים וזה הכל. במעבר הגבול בטאבה אני חשה שנאה יוקדת, רואה זאת
בעיניים שלהם בכל שפת הגוף שלהם. שלא לדבר על הדווקא שהם עושים: האיטיות, הזלזול, הפוילישטיקים בקיצור:
איכס.

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 21 מאי 2009, 15:41

רק עכשיו אני רואה את ההתרחשויות הדף הזה מאז פסח.
מוסא, אני כ"כ מצטערת שעברת טראומה איומה כזאת ומקווה שאתה ומשפחתך תתגברו עליה במהרה!

קראתי את כל הדברים שנכתבו על ידך ואליך ואני באמת מקווה שהזמנים יהיו טובים יותר. בקרוב.

בינתיים החיים חוזרים לסיני. ובפסח הצטרפו אליהם גם 40000 ישראלים. אני יודעת שאין מה לדבר עם מישהו שה 100% קרה לו על סטטיסטיקות אבל אין ברירה רק ככה אפשר לפעמים לראות את התמונה הגדולה: יותר מסוכן, סטטיסטית להיות על הכבישים בארץ.

בנןוגע לכל מי שאומר שלא אוהבים אותנו שם. אני רוצה לשמוע פעם על חוויה אהבה גדולה שמישהו עבר כשהוא הגיע כישראלי לשדה תעופה אירופי. אולי אז אני אבין למה הכוונה.

יורדים לסיני

על ידי צוויליך* » 19 אפריל 2009, 21:07

אוי.
רפואת גוףנפש שלמה.

צוויליך

יורדים לסיני

על ידי רוחות_אביב* » 19 אפריל 2009, 12:30

תודה מוסא על השיתוף בחוויה כל כך מזעזעת ומטלטלת, וגם תודה על התושייה ועל אומץ הלב שלך שנותנים לי אומץ בעצמי...
ותודה שאתה כל כך לא שיפוטי ועם יכולת להתבונן רחב ועמוק. אתה ככל הנראה אדם מדהים.
שולחת הרבה חיזוקים לאיפה שחסר כרגע, וגם אור ואהבה שיעטפו אותך וימשיכו להגן עליך ועל משפחתך מכל פגע @}

יורדים לסיני

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 18 אפריל 2009, 16:01

שלום מוסא. לא מכירה אותך, אך קראתי את סיפורך המזעזע.
אתה מתיישב לי בדיוק בנקודות הפחד, מה נקודות? בורות ענקיים!,
אני לא נוסעת לסיני, כי יש לי רתיעה מלהגיע למדינה, שאני מרגישה בה כל כך שנואה (מעבר הגבול לדידי- ממש טראומתי וגם השהיה אחר כך בחופים, מוטלת בספק)-
בכל אופן תודה על השיתוף. מאחלת לך ריפוי שלם מכל בחינה ונראה לי ששווה לטפל בזה נפשית כדי לא לתת לטראומה להישאר בנפש.
בכל מקרה שתרגיש טוב ושלא תדע עוד @}@}@}

יורדים לסיני

על ידי עשב_השדה* » 18 אפריל 2009, 14:00

ומוסא יקר
מעבר לבעסה המטורפת והאישית שלך יש
בעסה של אבדן החלום והתקווה שהנסיעות האלה לסיני כל כך טיפחו
"זה לא קורה, זה לא קרה , זה לא יכול להיות, וכו'"
אלה הקולות של החשיבה המייחלת לעולם של אהבה ושלום ושקט,שלרוב אפשרי,
כמה חבל שיש תמיד את העובדות הכואבות האלה שהורסות את התמונה הזו
והמציאות הזו השלווה הטוטלית הזו שסיני מאפשרת בימים כתקנם
כמה הרוע בולט גם אם הוא במינון נמוך יחסית לחיים הטובים ולהרמוניה

יורדים לסיני

על ידי לוטם_מרווני* » 17 אפריל 2009, 22:33

כל הכבוד לך מוסא על האומץ והתושייה והכח
ואני מאחלת לך החלמה מהירה הן מהפגיעה והן מהטראומה((-))

יורדים לסיני

על ידי שוות_נפש* » 15 אפריל 2009, 20:56

כל הכבוד לך מוסא על האומץ והתושייה והכח |L|

יורדים לסיני

על ידי מוסא* » 15 אפריל 2009, 13:43

תודה לכן על התמיכה. מה שנשאר עכשיו זה רק הצורך לספר והתמונה של התוקף גוהר מעלי ותוך שבריר שנייה תוקף אותי. אותו רגע קצרצר מפחיד ומעליב שבו דמות ספק מתוך חלום ספק אמיתית הפכה לידיים אמיתיות לחלוטין שתקפו אותי ואני, אין לי מושג איך, הדפתי אותן מעלי. תודה לאבי על הידיים האוסטרו-הונגריות הארוכות שהוריש לי...

יורדים לסיני

על ידי אני* » 14 אפריל 2009, 21:14

))((

יורדים לסיני

על ידי ניצן_אמ* » 14 אפריל 2009, 18:12

אני מניח שאחרי מנסים לשסף את גרונך בשנתך עם סכין שלופה ומצליחים רק להרחיב לך את הפה בשמונה ס"מ ולפתוח לך את הצוואר במרחק של כמה מילימטרים מהגרוגרת והעורק שלך - הדברים כנראה נראים אחרת.
אהההההההההההההההההההההה :-(
אני כל כך מצטערת שהיית צריך לעבור חויה כזאת :-( :-( :-(
((-))


כמה חבל שדווקא אתה נפגעת ככה
:'(

קבל תמיכה וחיבוק מכל הלב
לדעתי עושים את זה ככה - ((-)) |L|
חוש בטוב במהרה @}
מכולנו.

יורדים לסיני

על ידי עשב_השדה* » 14 אפריל 2009, 18:02

אויי,איזה נאחס,מוסא
(())(()) (())(())
בתור אחת שירדה לסיני לפחות פעמיים בשנה עם הילדים
וחלמה לעבור שם את מרבית ימי הפנסיה
נראה לי שאת שברו של החלום כבר חוויתי
ולמרות שכבר הייתי שם שוב ,לבדי, אחרי הפגוע ההוא
זה מתחיל להיות מפחיד באמת
אך מה הפלא? תסתכל עלינו,
הרי רק לפני שלושה חדשים הייתה מלחמה איומה כאן
וכבר לא מאמינים לנו לדיבורים על שלום)-:
כמה חבל שדווקא אתה נפגעת ככה
אמנם נשארת חי אבל הטראומה איומה וליבי איתך
קבל תמיכה וחיבוק מכל הלב

יורדים לסיני

על ידי מוסא* » 14 אפריל 2009, 15:41

בכל זאת, אני חושבת ומאמינה באמת, שכל דבר יכול / עלול / עשוי לקרות בכל מקום
כן, גם אני חשבתי כך וגם אני הרגשתי בטוח עד שזה קרה. והאמת היא שזה קרה גם בגלל השלווה והביטחון שהרגשתי וגרמו לי להוריד את ההגנות שלי.
אני מניח שאחרי מנסים לשסף את גרונך בשנתך עם סכין שלופה ומצליחים רק להרחיב לך את הפה בשמונה ס"מ ולפתוח לך את הצוואר במרחק של כמה מילימטרים מהגרוגרת והעורק שלך - הדברים כנראה נראים אחרת. אני באופן אישי מרגיש כמו אידיוט אחרי שהסברתי לכל העולם את הדברים שכתבת למעלה. יש גם הבדל בין חיים בבית, קניות ודברים כאלה שהם חיוניים לבין חופשה בסיני שבהחלט אפשר בלעדיה.
אני לא בא לצאת פה בקריאה לא לנסוע לסיני, למרות שכרגע אני חושב שלא כדאי לנסוע. אני רק מספר מניסיוני גם כדי שאחרים ילמדו וגם כדי לפרוק חלק מהמטען הנפשי שהצטבר אצלי. שכל אחד יעשה את השיקולים שלו...

יורדים לסיני

על ידי גלי* » 14 אפריל 2009, 14:33

בכל זאת, אני חושבת ומאמינה באמת, שכל דבר יכול / עלול / עשוי לקרות בכל מקום.
לא רק תאונות דרכים, שהן הגורם מספר אחת לתמותה, ושיש יותר ויותר מהן.
גם תקיפת שודד, פריצה, חבלה, תאונה בבית, כל דבר, מה שאנחנו מדמיינים ומה שלא.
בסיני, בלונדון, בניו יורק, בדלהי ובכל מקום קטן או גדול אחר בעולם.
בשבילי להיות בסיני, בחוף נורא נקי ומסודר ומוחזק, שהרגשנו שם, כולנו - מבוגרים וילדים - בטוחים ונינוחים הרבה יותר ממה שחשבנו לפני שנסענו - זה שווה.
ואמרתי את זה גם אחרי הפיגועים שהיו.
מה לעשות? הרי חצי יום אחרי שאנשים נחתכו לפיסות במדרחוב בן יהודה בירושלים או באוטובוס או בתחנה המרכזית בעפולה או בבית מלון בנתניה או בכל מקום אחר - שעתיים, חצי יום, יומיים אחר כך הכל חזר למסלולו, נכון?
מה שצריך לקרות לנו יקרה בכל מקום, בכל מקרה.
ואני לא חושבת שבנסיעה לסיני אני מגדילה את הסיכוי שיקרה לי משהו לא טוב מאשר כשאני נוסעת באוטובוס בעיר.
או יושבת בביתי.
או - או כל דבר.

יורדים לסיני

על ידי קרן_קיימת* » 14 אפריל 2009, 13:35

הרגשנו בטוחים, בעיקר בזכות השריונית שהתחבאה בחושה כמה חופים לידינו, וניידות המשטרה שעברו בכביש מדי פעם.

המשפט הזה עושה לי כ"כ עצוב.
מאחלת התאוששות והחלמה מהירה לנפגעים.

יורדים לסיני

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 14 אפריל 2009, 12:22

כמה נורא. מזל שנגמר בפציעה קלה יחסית.
מאחלת לכם התאוששות מהירה.

יורדים לסיני

על ידי ש_חף* » 14 אפריל 2009, 12:16

אני הייתי בסופ"ש שעבר במגנה, ליד ביר סוואר. היה די ריק, כל העשרה שהיו שם היו ישראלים.
עדכוני מחירים: אגרת גבול בצד הישראלי 90, עם עמלה 94.
בצד המצרי צריך לשלם 75 קצת אחרי שהנסיעה מתחילה.
מונית עולה 50 אם היא מלאה, בחזור היינו מעט אז שלמנו 60.
חושה לפחות אצלנו עלתה 30.
הרגשנו בטוחים, בעיקר בזכות השריונית שהתחבאה בחושה כמה חופים לידינו, וניידות המשטרה שעברו בכביש מדי פעם.
hug-sad. לכל מי שנפגע..

יורדים לסיני

על ידי ריש_גלית* » 14 אפריל 2009, 12:08

אני רוצה לנסוע (לא כרגע) ולהימנע דווקא מהחוף הזה!
אין שום סיכוי שתגיעי דווקא לשם אם את לא מכירה את החוף ולא קיבלת עליו המלצה אישית ממי שהיו שם. אבל אם תרצי לדעת באופן פרטי את יכולה להתקשר אלי ולשאול (הטלפון בדף הבית).

[אני ה פלוני אלמונית מלמעלה].

יורדים לסיני

על ידי מיצי_החתולה* » 14 אפריל 2009, 07:47

התכוונתי ((-)).

יורדים לסיני

על ידי מיצי_החתולה* » 14 אפריל 2009, 07:44

אוי מוסא היקר :-( (()). מקווה שתתאושש במהרה.

יורדים לסיני

על ידי עדי_ל* » 13 אפריל 2009, 22:42

((-))
תרגישו טוב

יורדים לסיני

על ידי מוסא* » 13 אפריל 2009, 22:25

כרגע הדבר היחיד שבא לי לעשות זה להתכסות בשמיכה עם הילדים בבית דירות אמריקאי מוגן עם שומרים, לשתות מילקשייק עם קש ולראות סרטים אמריקניים צדקניים....

יורדים לסיני

על ידי מוסא* » 13 אפריל 2009, 22:21

זה אני הפלוני ממקודם. היו דיווחים גם בויינט וגם בהארץ. מרגע שלא הסכמתי להתראיין לרפי רשף, זה נהיה נונ-אייטם.
המקרה קרה דרומית לביר סוויר. בהתחלה היה נראה שזה גנב שנתפס על חם, אבל ככל שעובר הזמן, אני כבר פחות בטוח, ונראה לי עכשיו שזו הייתה תקיפה מכוונת.
גם לנו היה מאוד נעים עד שזה קרה..... >:(
שתי מסקנות:
לא לנסוע לסיני
אם כבר נוסעים אז לוודא שיש שמירה בחוף ובטח ובטח לישון רק עם חשוה סגורה ונעולה.

יורדים לסיני

על ידי מיכל_ע* » 13 אפריל 2009, 22:13

מי שרוצה לנסוע לא יימנע דווקא מהחוף הזה
אני רוצה לנסוע (לא כרגע) ולהימנע דווקא מהחוף הזה! נכון שכרגע זה החוף הכי מוגן, אבל בכללי - המקרה הזה עשוי להעיד על כך שהחוף לא מספיק שמור.

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אפריל 2009, 22:03

באיזה חוף זה קרה? נראה לי חשוב מאד לשתף במידע הזה
זה בכלל לא נראה לי חשוב ואני מבקשת ומתחננת ממי שיודע לא לכתוב באיזה חוף זה קרה. אני לא מבינה איזו תועלת יש במידע הזה, מלבד רכילות.
ממילא ברור שכרגע זה החוף הכי מוגן בסיני... או כמו שאמר אחד העובדים במקום, "כל רגע מגיעה משטרה ממחלקה אחרת."
מי שרוצה לנסוע לא יימנע דווקא מהחוף הזה, ומי שלא רוצה לנסוע לא צריך לדעת.
בעלי החוף יסבלו קשות בכל מקרה.
[אני הפלוני אלמונית מקודם וסליחה שאני נשארת באלמוניות, בינתיים. רק חזרתי הביתה ואני רק רוצה להירגע ולדבר עם החברים שלי אחרי שיתאוששו קצת].

יורדים לסיני

על ידי גלי* » 13 אפריל 2009, 21:49

גם אנחנו חזרנו היום משישה ימים נהדרים בסיני, ואני תוהה איפה קרה המקרה הלא נעים בכלל הזה???
באתר של "הארץ" היה כתוב באופן חלקי, אבל לא כתבו איפה זה קרה.
אנחנו, כמה חברים ומשפחות, הרגשנו מאוד בטוחים והיה לנו נעים, כמו תמיד.

יורדים לסיני

על ידי פלונית* » 13 אפריל 2009, 21:45

מוזר שלא שמעו על המקרה הזה בחדשות. או שכן ואני לא מעודכנת?

יורדים לסיני

על ידי מיכל_ע* » 13 אפריל 2009, 21:37

אמאלה!!! קבל המון המון המון חיבוקים ונשיקות... באיזה חוף זה קרה? נראה לי חשוב מאד לשתף במידע הזה.

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אפריל 2009, 21:26

היינו יחד עם פלוני אלמוני בחוף כשזה קרה. לא יודעת מה להגיד. הייתה לי הרגשה רעה בקשר לחופשה הזאת, לא בדיוק פחדים אלא סתם נאחס, ובכל זאת נסענו - עם עוד כמה חברים, חלקם פעילים פה בבאופן. ההרגשה איומה. הלם, כאב, פחד, צער נורא. ובעיקר דאגה לחברים שנפגעו ישירות. )':
אין לי תשובות. רק שאלות
(())

יורדים לסיני

על ידי פלוני_אלמוני* » 13 אפריל 2009, 20:43

אנ ירדתי לסיני אחרי 12 שנה שלא הייתי שם. מתתי מפחד והאינטואיציה אמרה לי לא לעשות את זה, אבל לבסוף השכלתנות והמחשבה על חופשה נעימה בסיני לעומת ניסיונות להעסיק ילד בן שלוש וחצי וילדה בת שמונה חודשים במשך חול המועד עשו את שלהם ונסענו. היה נפלא וצחקנו על כל ההתראות וכל הזמן אמרתי לעצמי שאני אצחק בלב שלם רק כשאגיע הביתה.
והנה, אתמול בלילה זה קרה. הותקפתי באמצע הלילה בחושה שלי על ידי תוקף או גנב אלמוני שניסה לשסף את גרוני ולמזלי הצליח רק לפצוע אותי בפנים ובצוואר. לא רק שאם זרועותי היו קצרות בס"מ או שהסכין הייתה פוגעת באזור אחר של הצוואר כנראה לא הייתי יושב כאן עכשיו, אלא שגם סיכנתי את ילדיי האהובים.
כן, אמנם מבחינה סטטיסטית הכבישים מסוכנים יותר, אבל השאלה היא האם אנחנו צריכים לסכן את ילדינו בשביל חופשה.
אין לי תשובות. רק שאלות, תרחישי "מה היה אם" ותמונות מפחידות שלא עוזבות אותי.
<והמרגיעון אומר: כולנו זקוקים לחיבוק. איזה חכם המרגיעון הזה>

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 09 אפריל 2009, 16:04

סיני מלאה ישראלים. הרבה משפחות עם ילדים. איזה יופי!

יורדים לסיני

על ידי ש_חף* » 02 אפריל 2009, 19:38

אני מתכננת להגיע בחמישי שאחרי הסדר, ולחזור ביום ראשון. כרגע זה רק אני וחבר טוב, ונשמח לעוד אנשים.
<והמרגיעון אומר: האושר אינו תלוי בדבר, רק בנכונות לאושר>

יורדים לסיני

על ידי יורדים_לסיני* » 19 מרץ 2009, 20:49

חושבים לרדת לסיני בפסח. אני אשמח לדעת שיש עוד שנוסעים. יש?

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 08 מרץ 2009, 14:52

אני נוסעת לסיני עם הרכב ביום רביעי אחה"צ. יש מקום לעוד 2 תמורת השתתפות בהוצאות הנסיעה.
0523847550

יורדים לסיני

על ידי תמר_מסיני* » 08 מרץ 2009, 14:50

סלאמה 052-4646102 הוא קורא עברית אז אפשר להשאיר לו הודעה בסמס והוא יחזור אליכם . או שאפשר להתקשר אלי במצרי 00-20-10-3601133

יורדים לסיני

על ידי משתוקקת_לסיני* » 08 מרץ 2009, 13:02

הי תמר
אפשר לקבל את הטלפון של נהג המונית?
תודה...

יורדים לסיני

על ידי משתוקקת_לסיני* » 07 מרץ 2009, 22:28

קצת באיחור...
בתקווה גדולה שיפול על העיניים הנכונות...
מחפשת שותפים לנסיעה לסיני
מועד מתוכנן מיום ב' ועד לתחילת השבוע שאחריו
מתה להגיע להר הגבוה, גם חופים בשמחה
בעיקר- חופש...

חזרה למעלה