מי מה

שליחת תגובה

הכאב אינו בשינוי עצמו, אלא בהתנגדות לשינוי
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מי מה

מי מה

על ידי קרן* » 26 אפריל 2014, 01:12

מימה,חיבוק! מאד שמחתי לקרוא את שמך במה חדש, בדיוק כשבאתי לבקר אחרי היעדרות ממושכת מבאופן.
אין לי עצות בעניין השאלה ששאלת. רק מזכירה שאולי כדאי להפנות את תשומת הלב של באי ככר השוק.
בהצלחה יקירה!

מי מה

על ידי מי_מה* » 04 אוגוסט 2013, 23:10

אז קבלו שיר מתוך הלב
את הדיסק החדש של ארז לב ארי קיבלתי ליומולדת מאחי. הדבר היה ככה: ההוא שכונה פעם בבלוג מאיר הוא בן דוד של ארז וגם חבר קרוב שלו. היחסים בינינו , נו, זה סיפור לבלוג שלם ואני לא הולכת לכסות כאן שנתיים של הלוך ושוב אבל בשנה האחרונה בעיקר 'ושוב'. יצא שביום ההולדת שלי הוא התנהג ממש יפה והזמין לנו שולחן במסעדה האהובה עלי בתבל. בדרך חזרה מהמסעדה התקשר אחי לברך ושאל מה אני רוצה וההוא שמכונה כאן 'מאיר' אמר לי להגיד שאני רוצה את הדיסק הזה. האמת? אחלה דיסק.

מי מה

על ידי ציפורי* » 03 אוגוסט 2013, 16:45

היה לי יומולדת מקסים וזה נמשך בעצם קצת גם היום
איזה יופי!!
מקווה שיימשך אפילו עוד..

מי מה

על ידי מי_מה* » 02 אוגוסט 2013, 18:54

שיואו תודות. היה לי יומולדת מקסים וזה נמשך בעצם קצת גם היום. ברכה על ראשיכן והרבה אהבה. ושבת שלום גם

מי מה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 31 יולי 2013, 00:41

אה, אם יש פה מסיבת יום הולדת אז הבאתי :
|עוגה|, איפה לשים? איפה יש איזה דרינק? שיהיה יום הולדת שמח ומזל טוב!!
שפע איחולים, כל שתבקשי

מי מה

על ידי קן_לציפור* » 30 יולי 2013, 22:55

מזל טוב יקירה!!!
כל מה שאיחלו מעלי, ועוד המון שבא לך לאחל לעצמך!

מי מה

על ידי אמא_של_טוסיק_דבש* » 30 יולי 2013, 18:52

מימה גמני באה גם לפה עם |בלונים| וברכות:שתרחפי-תתהוללי-תצמחי-תצחקי-תאהבי.
יומולדת שמח!

מי מה

על ידי הגבירה_בחום* » 30 יולי 2013, 16:21

מותק מותק, משאירה לך קולולולולו גם כאן!
אז מה אם דיברנו שעה בטלפון.... (-:
שתהיה שנה שמחה ויציבה ומעופפת ומרגשת.
אוהבת אותך ככה, הוללת וצוללת ומאירה כמו אלף שמשות.
@}@}@}@}@}@}@}@}

מי מה

על ידי מי_מה* » 16 מאי 2013, 16:11

רכילות באופן טבעי :-)

מי מה

על ידי בשמת_א* » 16 מאי 2013, 16:02

כן, בינתיים כבר הלשינו לי (-:

מי מה

על ידי מי_מה* » 16 מאי 2013, 09:46

לא בטוחה שהבנתי את השאלה, אבל אני מיגור....

מי מה

על ידי בשמת_א* » 16 מאי 2013, 06:55

מה, עין חרוד?

מי מה

על ידי תמרוש_רוש » 24 פברואר 2013, 13:14

היי יקרה (()) אם את בסביבה, זקוקה לך בבלוג.

מי מה

על ידי ולנטיין* » 15 פברואר 2013, 01:23

משתוקקת לקצת ציניות בריאה!
מוזמנת באהבה להכנס לקישור ששמתי בדף המועצה. לא לגמרי ציניות אבל על הסף.

מי מה

על ידי תפילה_לאם » 31 אוקטובר 2012, 01:56

ראיתי אותך ב מי פעיל עכשיו , אז נכנסתי להציץ ולומר "לילה טוב"!

מי מה

על ידי תמרוש_רוש » 25 פברואר 2012, 15:13

(הכוונה לבלוג)

מי מה

על ידי קן_לציפור* » 18 ינואר 2012, 20:33

מימוש, תשמעי, למרות שהזמנת אותי למועצה, מעדיפה לא לעדכן.
אחרי שינוי הסטטוס היתה תגובה לא משו אצל החצי, ולדעתי מרפי מרחרח... (אומרת מי שחברת מועצה בנטיה הטבעית שלה... :-))
אז נדחה את זה - במועצה.
אם יעניין אותך, אפשר בפרטי בפייס.

מי מה

על ידי עמוק_בפנים* » 11 ינואר 2012, 20:37

ומימתי סליחה שהשתלטנו לך.

מי מה

על ידי עמוק_בפנים* » 11 ינואר 2012, 20:37

וואו, אני לא מאמינה שכתבת את כל זה וגם לא מאמינה לקרוא שכתבתי בעצמי שאני מדלגת לו על ארוחות. כנראה לא דייקתי. לא ממש. התכוונתי שאם הוא קיבל אוכל בכמות טובה הוא לא יקבל מייד שוב. לפי מה שאמרו לי וטרינרים כן צריך להגביל ולשים לב מה כתוב על מזון החתולים ולהתאים למשקל.
בכל מקרהממש לאחרונה הוא היה אצל הוטרינר וקיבל צל"ש על כמה הוא חמוד ורגוע ומקסים. הוא מקבל יחס של ילד פה בבית רוב הזמן, ככה שאין באמת צורך לדבר אתי על יחס סביר לחיות בית, אני חושבת שמי שרואה אותו מבין שהוא לא מורעב או מסכן.

מי מה

על ידי קוראת* » 11 ינואר 2012, 00:18

:-0

השקעיתי בכתיבה כי זה באמת חשוב, ההאכלה שמנוגדת למנגנון שלהם גורמת לאומללות ובדרך כלל זה נעשה מחוסר ידיעה וחבל, אז תודה על ההעברה אליה -)

מי מה

על ידי מי_מה* » 10 ינואר 2012, 09:58

זה לא אני כתבתי... זו עמוק בפנים כתבה, אבל אני אעביר לה בפרטי :-)

מי מה

על ידי קוראת* » 10 ינואר 2012, 05:04

אני מכירה אנשים שיש להם חתולים שמנים ומאד שבעים ומפונקים בבית, חתולי מחמד. ואז, כמגיע איזה ג'וק או עכבר, החתול הזה יושב אדיש על הספה ולא מזיז את עצמו לכיוונו. משתדלת לפעמים לדלג לחתול שלי על ארוחות ומאד מבהירה לשכנים שלא יאכילו אותו (כי הוא בא לבקש) ולא שזה עוזר הבקשות האלה- כי הבאתי אותו מלבד לשחק עם ילדים גם שידאג שיהיה לי נקי מעכברים.

מימה כתבת את זה בדף מועצת ה.. לנקבות היסטריות (שכחתי את השם :-)).
בתור מגדלת חתולים ומתנדבת בתחום שנים אני מרגישה שיש כאן טעות בהבנה של הזנת חתולים. את נשמעת כל כך פתוחה וחמימה שאני מרגישה צורך להשקיע מעט ולחדד את ההבנות על תזונת חתול ובכלל מנסיוני ואולי לתרום בעניין.

כתבת שאת מדלגת על ארוחות לפעמים על מנת לעורר בו את יצר הציד לעומת חתולים שמנים שאדישים למראה ג'וק. למען האמת חתולים לא אמורים להיות מתוקצבים בארוחות אלא לאכול מקערה קבועה עם מזון זמין. רק במקרים חריגים בהוראת וטרינר אמורים לתקצב מזון אבל בטח שלא לדלג על ארוחות.

הסיבות:

לא כל החתולים משתגעים על צייד.
גם אלו שצדים לרוב לא עושים את זה על מנת לאכול ולא מרעב. רואים לפעמים ציפורים שמוטות ראש או גוויות נחשים ועכברים שחתול הרג אבל לא נגס בהם. הם פשוט נהנים לצוד, לכן צעצועים רבים גם עובדים מצוין על אותו מנגנון ואף חתוללא מנסה באמת לבלוע עכבר צעצוע לאח ר הציד המוצלח.

כמו כן הרבה חתולים אדישים לצייד לא בגלל השמנה, אלא בגלל זיקנה או דיכאון. גם אם הם נראים לא רזים הסיבה לעצלות היא איבוד עניין ולא חוסר יכולת לזוז.

רוב החתולים שלא כמו כלבים יודעים לווסת את כמות המזון שהם צריכים ויש מנגנון בגוף שלהם שמצריך אכילה בכמויות קטנות לאורך היום ממזון חופשי, אכילה שלא באופן חופשי כלומר בארוחות קצובות וחלילה דילוג על ארוחות עלולה ליצור תופעה שלילית קשה ששכחתי איך היא נקראת אבל מאוד נפוצה אצל חתולים שאוכלים לפי הקצבה. זה גורם לבעיות בריאותיות קשות לאורך השנים. זה שונה מכלבים שאותם חשוב כן לתקצב (כמו גם בעלי חיים אחרים). אצל חתולים יש מנגנון מולד שמצריך אכילה של מנות קטנות לאורך היום. חתול ממוצע אוכל משהו כמו 14-20 פעמים ביום, בכל פעם מעט גרגרים. האכלה בכמות מתוקצבת משבשבת להם את המנגנון, וגורמת לעומס בזמן האכילה ולשעות רבות של צום לאחר מכן.

בנוסף הקצבה על ידי אדם ברוב המקרים גורמת לחתולים לאכול פחות מדי - למשל בחורף חתולים אוכלים 30% יותר מבדרך כלל בגלל הקור, זה מספק להם אנרגיה לחימום.אם את מאכילה באותה הכמות בדיוק גם בחורף ועוד מחסירה ארוחה יוצא שהחתול סובל משני חסריםמבלי שתדעי אפילו. גם הארוחה קטנה מדי וגם היא לא מספיקה להחזיק אותו.


ואם את מאכילה לפי כוס או משקל - סוגי מזונות לחתולים משתנים מאוד במשקל ובהרכב שלהם ו-30 גרם ממזון מסויים לא משביע ומזין כמו 30 גרם ממזון אחר (ולא אנחנו יודעים מה יותר משביע או פחות, כל חתול בהתאם לנטיות, לגיל, לעונה, למצב הכללי שלו)

וגם חתולים כמו בני אדם שונים. יש לי חתולה שאוכלת פי שניים מחתולה אחרת, שתיהן לא שמנות וובערך באותו הגיל אבל היא צורכת יותר מינקות ומגיבה יותר קשה כשנגמר המזון בקערה.

לגבי דילוג על ארוחות - במציאות המשמעות היא שזה מכניס את החתול לצום. חתול שלא אוכל מס' שעות בודדות נמצא בצום (לא כמו כלב) וזה מייצר כבד שומני.

אבל הזכרת נכון תופעה נפוצה - יש מקרים של חתולי בית דאבות שלא זזים הרבה, זה לא קרה רק בגלל מזון - זה בדרך כלל שילוב של כמה גורמים וזה נושא שצריך לטפל בו עם וטרינר (גם במקרה הזה אסור לדלג על ארוחה, זה יותר מסוכן מבריא, אלא מחליפים להם את המזון למזון דיאטטי שיש בו מעט שומן ופי שניים כמעט חלבון - על מנת שיהיו תמיד שבעים ומאוזנים, יש שם גם מרכיב נוסף שמפרק שומן, בכל מקרה זה משהו שמתייעצים לגביו עם וטרינר).

חתול הוא חיה עדינה ושמרנית. הם חייבים ביטחון מינימלי בבית שלהם, במקום השינה שלהם, בארגז החול או בשירותים והכי חשוב - במזון. דילוג על ארוחה מלחיץ אותם מאוד מאוד, אם הוא מבקשמשכנים זה לא כי הוא גרגרן, זה כי הוא רעב. וזה רק יכול ליצור שרשרת של התנהגות שבסופה החתול ירגיש רעב וחרד לארוחות שלו כל הזמן כך שבכל הזדמנות יטרוף מזון בלי הכרה לכשיפגוש

אם את רוצה בכל זאת לשמר אותו פעיל ומסוקרן, אז:
ראשית הילדים עושים את זה מצויין בלי התערבות :-)
שנית - כדאי להחביא לו מזון (בנוסף לקערה עם מזון יבש קבוע וזמין) בתוך כל מתקן שיכול לגרום לו לשחק איתו על מנת לחלץ את המזון. אפשר לקנות כדור עם חורים בכמה שקלים בחנות לחיות או צעצועי קטניפ שגם גורמים להם להיות פעילים. או למקם מזום במקום גבוה שיגרום לו לטפס. הכוונה לא להתנות את המזון במיקום הגבוה אלא לפזר רק חלק ממנו מעל הארון או המקרר כך שיהנה לצוד אותו ולטפס ולרדת לעיתים קרובות.
שלישית - אם הוא יוצא החוצה הוא הרבה יותר פעיל מרוב החתולים הביתיים הסגורים ואם כרגע הוא לא שמן וכבר בוגר ואחרי סירוס רוב הסיכויים זה שהוא יישאר לא שמן לפחות עד הזיקנה (ובזיקנה זה עניין אחר).

נראה לי שהקפתי את הנקודות החשובות, אבל לסיכום - אין באמת סיבה לדלג על ארוחה.
את לא מתכוונת להרעיב אותו אבל מההסברים צריך להבין שכשאת מדלגת על ארוחה לא דילוג על ארוחה כמו אצלנו, זה דילוג על עשרות ארוחות במובן של המנגנון המולד שלו וזה משהו שאולי גורם לך להרגיש שאת עושה זאת לטובתו אבל במציאות הוא חווה את זה כאיום על המנגנון הכי בסיסי של ההישרדות שלו וחבל. אני ממליצה בחום לתת לו מזון זמין ללא הגבלה (יבש) מים טריים ופינוקים לעיתים בכמות קטנה.
  • אגב חלק מהוטרינרים יגידו כן לתת ארוחות בשעות קבועות בעיקר כי בבתים רבים שיש בהם מספר בעלי חיים עם בעיות שונות למשל כלב, חתול, ועוד חתול עם בעיה בכליות. כל אחד זקוק למזון אחר ולחלק יש איסור לאכול מהמזון של השכן ואז בלית ברירה ממליצים על ההאכלה בהקצבה.
אז בתור וטרינרים הם כבר זורמים עם זה. אבל ההאכלהחופשית היא לא המצאה או דיעה או קטע של להיות נחמד לחתול - יש משהו שמתפרק או מופרש רק כשההאכלה היא כזו ובהתאם למנגנון המולד. באופן אחר מתקיימת פגיעה בריאותית (כאמור שכחתי את ההסבר המלא, אבל בגוגל אני בטוחה שתמצאי הרבה התייחסויות לכך).

ואם נראהשהחתול עירני ומשחר לטרף כשאת מדלגת על ארוחה זה כי הוא חרד ורעב והדבר לא משמר את חוש הצייד, אם הוא אוהב לצוד הוא יצוד כשהוא שבע ומלא אנרגיה ואם הוא לא אוהב לצוד גם כשהוא רעב הוא לא יצוד אלא יפנה לאנשים ווינסה לאכול מזון מקולקל וזרוק או שמתישהו הוא יילךלישון אומלל עד לשעת הארוחה הבאה..

ושיהיה לנו רק חמים ונעים עם בעלי החיים וגם... בזוגיות מוצלחת :)

מי מה

על ידי קר_שינדו* » 06 ינואר 2012, 01:12

תודה {@ אני מקווה ששלומכם טוב.
אני מאחל לכם שבת שלום.

מי מה

על ידי מי_מה* » 04 דצמבר 2011, 23:03

באמת? קראת הכל? גיבורה. באמת אין שם כלום. הייתי בטוחה שהיה, אבל הקטע הלך לאיבוד. לא נורא, כבר כתבתי חדש בבלוג :-)

מי מה

על ידי לילה_טוב* » 04 דצמבר 2011, 22:28

קראתי הכול ולא מצאתי כלום על יונתן.

מי מה

על ידי מי_מה* » 04 דצמבר 2011, 20:23

מי מה

על ידי אמא_של_טוסיק_דבש* » 04 דצמבר 2011, 16:42

גם אני, שם, החסרתי פעימה
ומצטרפת למעגל המחבקות פה. (())

מי מה

על ידי מי_מה* » 04 דצמבר 2011, 13:54

כבר כתבתי עליו פעם מזמן.יכול להיות שזה בחלק של הבלוג שמחקתי. הערב אחטט לעצמי במגרות של הוורד ואביאהו לכאן.ארוחת בוקר מתאים לי! במיוחד בימי שלישי ובשום אופן לא בימי רביעי!

מי מה

על ידי קן_לציפור* » 04 דצמבר 2011, 12:59

גם אני נכנסת לכאן כי חשבתי שאולי תפרטי קצת כאן. (())

מי מה

על ידי דג_חתול* » 04 דצמבר 2011, 12:12

גם אני נכנסתי לנגב פה קצת את הדמעות מהסיפור על יונתן ואני רואה שאני בחברה חמימה.
לא נראה לי שידענו אותך אבל יעל ואני עומדות להכין אצלך ארוחת בוקר איזה יום. מקווה שתהיי. ואז אולי גם ייצא מה אפשר להגיד לאמא שמתה מפחד על ילדתה החיה, בגלל היונתן הנעלם שלהן.

מי מה

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 דצמבר 2011, 11:48

מאוד מסקרן אותי מה שכתבת לגבי התאום... חושבת שאת רוצה/יכולה לפרט קצת יותר? רק אם מתאים לך, כמובן.

(())

יעל צ

מי מה

על ידי לילה_טוב* » 04 דצמבר 2011, 11:13

גם אני.

מי מה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 04 דצמבר 2011, 09:16

|L| מהסיפור הזה עם יונתן.

מי מה

על ידי מי_מה* » 23 נובמבר 2011, 16:48

לא שמעתי...

מי מה

על ידי תמרוש_רוש » 23 נובמבר 2011, 16:26

שמעת על גוגל+ ?

מי מה

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 נובמבר 2011, 12:31

לא אוכל לבוא להפגנה מסיבות טכניות, אבל ברוחי אהיה שם, והלוואי שיבוא עוד המונים.

מי מה

על ידי מי_מה* » 20 נובמבר 2011, 06:52

אני פה במינונים אחרים. לבושתי זה לא בגלל שניגמלתי מהאינטרנט אלא בגלל שאני הרבהבפייסבוק ,רחמנא ליצלן.הנשיקה והפרחים מתקבלים באהבה ואהבה רבהנשלחת אלייך

מי מה

על ידי תמרוש_רוש » 19 נובמבר 2011, 17:40

אהובה! אני רואה שאת לא פה איזה זמן, ובכל זאת באתי להשאיר לך נשיקה ופרח
@}@}@}
(פתאום התגעגעתי)

מי מה

על ידי מי_מה* » 29 אוגוסט 2011, 15:51

:-D בהצלחה

מי מה

על ידי עיפרון_פחם* » 29 אוגוסט 2011, 13:48

ננסה בהזדמנות הבאה....

מי מה

על ידי מי_מה* » 29 אוגוסט 2011, 13:14

נשיקות עפרונית. טוב לראותאותך כאן

מי מה

על ידי מי_מה* » 29 אוגוסט 2011, 13:14

לא רק לוחמי שייטת. גם ילדות ענוגות , אימהות נועזות ובחורים רגילים. פשוט מתפשטים ועושים. הגלים סוחבים את התוצרת הלאה והדגים נהנים מסעודה.

מי מה

על ידי עיפרון_פחם* » 29 אוגוסט 2011, 11:32

חייבת לדעת איך לוחמי שייטת מחרבנים בים. אפשר לכתוב את זה באינטרנט? או שזה סודי?
נשיקות.

מי מה

על ידי ענת_גביש* » 02 אוגוסט 2011, 14:10

רק עכשיו ראיתי! טוב, זה מצויין שלא ממש ממש טוב. זה טוב נגד עין הרע. טפו. חמסה עלייך. ובאמת כיף לי המפגש עם מ', מוזר ובלתי שגרתי ככל שיהיה...(-:

מי מה

על ידי מי_מה* » 28 יוני 2011, 22:03

תהיי בטוחה שאם אני אסע אני ארצה אותך אתי. כרגע זה גדול עליי בכל המישורים...

מי מה

על ידי סגו_לה* » 28 יוני 2011, 19:47

(())
ריגשת אותי,
ואם את רצינית יש לך פרטנרית למסע :-)

מי מה

על ידי מי_מה* » 22 מאי 2011, 22:18

ממי, האפנדציט לא שלי... הוא של חברתי. אז נראה לי שתיאלצי להגיב שם...

מי מה

על ידי קן_לציפור* » 22 מאי 2011, 07:47

אפשר להגיב כאן ל'אפנדציט' שלך? או שאת מעלה את זה איפהשהוא... אולי במועצה?

מי מה

על ידי ענת_גביש* » 18 מאי 2011, 09:49

מה המייל עוד פעם? לא מצליח לי לשלוח.

מי מה

על ידי ענת_גביש* » 06 מאי 2011, 06:57

(-: יש לי דיבור צפוף לא אינטרנטי איתך שמחכה כבר מהקיץ שעבר. אבל אין לי מחשב. יהיה בקרוב אינשאללה.

מי מה

על ידי מי_מה* » 21 אפריל 2011, 07:05

אני הייתי בסדנה של גבי ניצן בפרדס חנה. לשמחתי מעולם לא נאלצתי לשחות בגפיים שבורות ואני אוטוטו בת 42 אז לא נראה לי שזו אני :-) הייתי שמחה לעשות את הסדנה במדבר אבל זה קצת גדול עליי כלכלית ותפעולית (ילדים וזה, יו קנואו). חג שמח!

מי מה

על ידי ריש_גלית* » 19 אפריל 2011, 21:13

יכול להיות שהיית עם אח שלי בסדנת כתיבה במדבר? קוראים לו איתי. הוא אמר שהיו המון אנשים והוא לא זוכר את כולם אבל נדמה לו שהיתה מישהי בשמך שכתבה על חוויית שחייה בגפיים שבורות, או משהו כזה. "מקיבוץ, בת שלושים בערך," ככה הוא תיאר אותך. היה או לא היה?

מי מה

על ידי סבטקסט_כפול* » 18 אפריל 2011, 00:30

תודה אבל עדין זה לא ענה לי לשאלה מהטוב בי

מי מה

על ידי תמרוש_רוש » 02 אפריל 2011, 23:06

אוף עכבר מניאק מחק לי הכל.
שלחתי לך מייל לבזקאינט. מקווה שהגיע.
אם לא - כתבי לי ל- tamheal בגמייל.
עולה צפונה ברביעי הבא! ונשארת עד סוף השבוע!!
את תמותי על דידי. הוא חמוד להרשיע, וכולם אומרים את זה. אפילו אמהות של ילדים חמודים אחרים - ואין לך שופט מהימן מאלה...

מי מה

על ידי אסנת_ש* » 20 מרץ 2011, 04:05

בשימחה. @}

מי מה

על ידי סבטקסט_כפול* » 10 מרץ 2011, 22:53

אשמח אם תגיבי לבלוג שלי... תודה

מי מה

על ידי ריש_גלית* » 28 פברואר 2011, 23:47

מה את אומרת!? את בטוחה שזה למידה שלנו? הבכורה שלי לא יותר מבוגרת מהקטנה שלך? עזבי, נדבר בטלפון. אשתדל לזכור להתקשר מחר. תודה!!!

מי מה

על ידי אסנת_ש* » 17 פברואר 2011, 09:29

_מחפשים לקנות יד שניה מיטת קומותיים. לא מצאתי זכר למוצר כזה באגורה וגם לא ביד 2. אולי כאן נמצא את מבוקשנו? אנא ענו לי בדף הבית, תודה
מצטטת את ההודעה של שיר ה כי מחפשת גם. אני באיזור טבעון-חיפה-קריות. תודהflower_
שלום לך. לנו יש מיטת קומותיים למסירה. אבא שלי נגר והוא בנה אותה לבנים. היא מסיבית מאוד. אנחנו נוכל למסור אותה רק באמצע מרץ. אה. אנחנו נמצאים בנהריה.

מי מה

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 פברואר 2011, 09:21

מחפשים לקנות יד שניה מיטת קומותיים
יש לנו מיטת קומתיים למכירה: עץ מלא, מיטה שלישית נשלפת, ומתחתיה (בפתיחה למעלה של השלישית) ארגז מצעים.
שלושה מזרונים. כרגע מפורקת ולמרבה הצער נמצאת בדרום. אולי נוכל להביא עד למרכז, אבל לא יותר צפונה... 1100 ש"ח. טליה אלמתן :-)

מי מה

על ידי אלודאה_בלבן* » 04 פברואר 2011, 00:00

את, את מותק את. זה מה שאת. רק שתדעי.
(וגם שתדעי שעמדתי לכתוב פוסט טרחני על ההבדל בין דעתי על עמדת קופות החולים לעמדתי כלפי בני אדם פרטיים וכאלה, אבל התגובה שלך עצרה אותי, ואת מותק גם).

מי מה

על ידי הדס_צומחת* » 29 ינואר 2011, 21:37

יופי. תודה רבה.
קראתי שעברת תאונה עם פרה... אם את מרשה, אני יכולה לעשות לך טיפול מרחוק. כדי להקל על הכאב ולקדם את האחלמה.
:-)

מי מה

על ידי מי_מה* » 29 ינואר 2011, 21:14

תתפננו. שלי כבר לא נכנסים לתלבושות האלו. גדלו ,השבח לאל :-)

מי מה

על ידי הדס_צומחת* » 29 ינואר 2011, 17:29

חחח. את בטוחה?
אם כן, הבנים שלי ישמחו מאוד...

מי מה

על ידי מי_מה* » 29 ינואר 2011, 14:20

מצחיקולה, לא שכחת להחזיר. שכחת שסיכמנו שאתם יכולים להשאיר אצלכם. או להעביר הלאה...
שיהיו רק שמחות

מי מה

על ידי הדס_צומחת* » 29 ינואר 2011, 09:43

הי מימה,
עברה שנה מאז שהשאלנו את התחפושת של ספיידרמן, וארגז התחפושות שוב ירד אל העם... (מהבויידם)
גילינו, לצערנו, ששכחנו להחזיר אותו! (פרצוף מבוייש למדי).
אשמח אם תשלחי לי כתובת למשלוח התחפושת (כי להגיע לצפון לא ממש יוצא לנו)
מאוד מצטערת על העיכוב... (ה פולניה לשעבר)
[email protected]
הדס

מי מה

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ינואר 2011, 09:24

הי יקירתי, הוספתי בדף על סירבול גילוי שהיה לי בנוגע ליוגה. סקרנית לתגובתך, את יודעת מי @}

מי מה

על ידי מי_מה* » 22 ינואר 2011, 08:51

:-)

מי מה

על ידי עוברת_אורח* » 22 ינואר 2011, 08:39

כן, אני יודעת, אבל הקריאה שלי בבלוג שלך היא הכי לא מסודרת, עם קפיצות אקראיות בין חודשים. אחרי שכתבתי ניסיתי למצוא שוב למה היתה לי תגובה כזו (כדי לצטט לך, שתביני שזה באמת לא על הדברים האחרונים) ולא מצאתי. אבל המשכתי לקרוא, וגם הלכתי וחיפשתי אותך בפייסבוק, ובכלל היה לי ערב מי מה מאד אינטנסיבי.... (איזה ערב, כבר אחת וחצי בלילה כאן)

מי מה

על ידי ציפורי* » 15 ינואר 2011, 18:02

קודם תעזרי :-)
סתם..
(משתעשעת בלהיות אלמונית חמש דקות)

נראה לי שאם תיכנסי לשם כבר תזהי לבד.

מי מה

על ידי מי_מה* » 15 ינואר 2011, 17:58

לא מזהה בכלל.בחיאת תני רמז

מי מה

על ידי ציפורי* » 15 ינואר 2011, 17:52

הי :-)
(מקווה שאת מזהה, למרות הנוצות והכל)

זקוקה לעזרתך ב- פיסות מציאות נופלות למקומן בקול רך

השיר שם התבלגן לי.

(())

מי מה

על ידי הגבירה_בחום* » 05 ינואר 2011, 13:51

תודה נשמה @}

מי מה

על ידי מי_מה* » 24 דצמבר 2010, 16:41

דגחתול -רק עכשיו ראיתי. אני בכלל לא כל כך טובה בפשטידות. גם לא משוגעת עליהן כמזון. אני רק חושבת שהגברים שמיועדים לפשטידות אין להם ביצים אז זה פותר את הבעיה בשאלה הראשונה. לגבי השניה לא יודעת והתשובה לשאלה השלישית היא -כן.
וליעל |L|

מי מה

על ידי יעל* » 24 דצמבר 2010, 15:03

חלמתי בלילה שאני באה אלייך הביתה ומספרת לך, שחלמתי בלילה שהמפגש כבר היה, ואיזה כיף שזה היה רק חלום כי עכשיו אפשר ליהנות מהתחלה.
|L|

מי מה

על ידי דג_חתול* » 14 דצמבר 2010, 14:31

אז תגידי, איך עושים פשטידה בלי ביצים?
ופשטידת כרישה?
ויש דבר כזה פשטידת בצל?

מי מה

על ידי הרגע_שלפני* » 30 נובמבר 2010, 21:52

שאלה על סדנאות היוגה - האם הן מתאימות גם למתחילים? (אנחנו מתרגלים זמן מה אבל לא ברמה מאד גבוהה) את יכולה לכתוב לי מחירים?
תודה

מי מה

על ידי ענת* » 30 נובמבר 2010, 11:07

איפה שאת רוצה..
אין לי דף, אפשר כאן, או לפתוח דף חדש..
מה את אומרת?

מי מה

על ידי מי_מה* » 29 נובמבר 2010, 22:08

ענת, זה מקסים שאת שואלת. תודה על האיכפתיות. טרם הזדמן לי ובסחרור המתמיד של פעילות שאינ נמצאת בו זה גם פרח מזכרוני P-: אז תודה גם על התזכורת. אכנס לשם בהזדמנות. איפה אפשר לשאול אותך שאלות?

מי מה

על ידי ענת* » 29 נובמבר 2010, 21:16

הי מימה, זאת ענת מהבלוג של עדינה (-:
מתעניינת האם אכן הסתכלת באתר והאם זה דיבר אלייך, או לא..
ואם יש לך משהו לשאול, להסכים עימו, להתנגד לו..
אשמח לשמוע !

מי מה

על ידי מי_מה* » 28 נובמבר 2010, 01:48

חמודה. תודה

מי מה

על ידי הדס_מצוי* » 27 נובמבר 2010, 21:50

תראי, אני קוראת לך בבלוג כבר כמה ימים. זה התחיל מזה שהרגשתי ממש חרא ושכבתי בבית
וחיפשתי דפים לצלול בהם בבאופן ומצאתי את שלך, והמשיך בזה שבאמת צללתי והמשכתי לצלול גם כשכבר הרגשתי טוב יותר,
ואפילו שאני נוסעת לחו"ל עוד כמה ימים ויש לי לונלי פלאנט ליד המיטה,מצאתי את עצמי קוראת אותך.
והקול שלך בהיר וצלול ואמיץ.

ונעים לי לקרוא ודרך הקריאה להרגיש אורחת (גם אם לא קרואה) בחייך.
וכמובן שיש גם הזדהות גדולה עם הרבה מילים וחוויות של נשים בגיל דומה.
אחרי הרבה שנים לבד, אני כבר לא, אבל זוכרת היטב.

מי מה

על ידי תמרוש_רוש » 30 אוקטובר 2010, 17:59

בואי כנסי לבלוג שלי, מה כפת לך...
@}@}@}

מי מה

על ידי נקודות_ורודות* » 19 אוקטובר 2010, 23:24

מימה מה קורה?
לא זכור לי שניסיתי להתקשר ובכל זאת אשלח אס אמ אס או בעצם אתקשר (-:
ולגבי השיר: מה פתאום כתבתי, זה הגיע אלי במייל כזה שרץ ברשת.
מקווה שאת בטוב.
המשך שבוע טוב @}

מי מה

על ידי מי_מה* » 15 אוקטובר 2010, 13:12

רציתי את הניק. התפלק לי בלי ניק בהתחלה ותיקנתי

מי מה

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 אוקטובר 2010, 11:08

!!! (התפלק לך הניק בדף ההוא).
נשיקות.

מי מה

על ידי הגבירה_בחום* » 13 אוקטובר 2010, 15:29

באתי גם אני לתת (())

מי מה

על ידי מי_מה* » 13 אוקטובר 2010, 13:45

חמודות
(()) בחזרה

מי מה

על ידי קן_לציפור* » 13 אוקטובר 2010, 10:22

אני מבינה שאת זקוקה לאחד
כן, גם ממני (())

מי מה

על ידי סגו_לה* » 13 אוקטובר 2010, 10:07

הי,קחי (())
אני מבינה שאת זקוקה לאחד...

מי מה

על ידי פלונית* » 02 אוקטובר 2010, 23:52

אם כך, סליחה ממתחדשת. אפשר (קיבוץ, קיבוץ, אבל הדף הוא בכל זאת שלך :-)) למחוק.

חזרה למעלה