מכורה למגבונים

שליחת תגובה

אין לך לאן לברוח. בכל בריחה שהיא, את/ה לוקח/ת איתך את עצמך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מכורה למגבונים

מכורה למגבונים

על ידי קארי_ירוקה* » 15 אפריל 2019, 11:38

מה הבעיה עם מגבונים מתכלים פשוט? כאלו שמגיעים יבשים ושמים בהם כוס מים ואחכ ניתן לשים בקומפוסט? הם לא מזהמים ואקולוגיים.

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 01 פברואר 2011, 14:01

_רק שתדעו שאני יושבת פה על הידיים.

כנ"ל_

וזאת מדוע? יהיה משמח לשמוע מחוכמתכן :-)

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 01 פברואר 2011, 13:20

הנה, רואים שאין זה טרול!
לא. ממש לא. אני בן אדם ירוק וטוב. ממחזרת נייר. עושה קומפוסט בחצר. אפילו טבעונית. משתדלת לעשות באמת רק טוב.
איך שהוא.. המגבונים היו נוחים כל כך..


_רק שתדעו שאני יושבת פה על הידיים.
happy_
למה ?? איך יושבים על הידיים ??

מכורה למגבונים

על ידי אמא_נמרה* » 01 פברואר 2011, 12:04

רק שתדעו שאני יושבת פה על הידיים.

כנ"ל

מכורה למגבונים

על ידי אמ.* » 01 פברואר 2011, 11:59

טרול שבודק אם באתר טבעי אפשר דף על מגבונים?
מאד מאד מפריע לי החשדנות הזו שקופצת מייד לאחר שנפתח דף חדש להתייעצות. גם לי זה נעשה והיה לי מאד לא נעים...
הנה, רואים שאין זה טרול!
אז למה ?
אני שמחה לראות שהדף הצליח להמשיך הלאה...
חוצמזה שאני נהנית לשמוע פתרונות.
עכשיו אני מבינה למה בבית של סבתא שלי היה קבוע כד עם מים. האמת שהיא תמיד שכנעה להשתמש במים ולא הבנתי למה... ההורים שלי השתמשו בברז צינור שצמוד לשרותים ואנחנו... מנגבים. אז אולי נתחיל ליישם. לבתי בת כמעט שנתיים ברור שאני שוטפת בכיור... וגם לבת ה4 חודשים אז למה שאנחנו לא?
נראה לי עניין של הרגל בלבד

מכורה למגבונים

על ידי ניצן_אמ* » 01 פברואר 2011, 11:19

רק שתדעו שאני יושבת פה על הידיים.
:-)

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 01 פברואר 2011, 11:12

ואו כל הכבוד איזה יישום מהיר.. |Y|

מכורה למגבונים

על ידי אינדי_אנית* » 01 פברואר 2011, 07:57

וואו כל הכבוד איזה יישום מהיר..

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 01 פברואר 2011, 05:07

מחכה שתספרי איך הולך
ברור שכתבתי כי הציק לי.
וברגע שכתבתי ישר חשבתי איפה אני יכולה להתחיל..
אז בנסיעות (ואני כל היום בדרכים. באוטו או בשטח) לקחתי מיים ומגבת קטנה. לשטיפת ידיים לפני / אחרי אכילה בידיים.. עובד לא רע. גיליתי שחצי מהפעמים שניגבתי ידיים עד עכשיו היו מיותרות לגמרי.
ובבית ניגוב טוסיק של בן החמש אם קורה ממש לפני המקלחת. גם עם נייר.
אף - עברנו לטישו רך.
כן בהחלט עשיתי לא מעט שינויים.
המגמה להיגמל לחלוטין יש תקווה..

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 01 פברואר 2011, 01:51

_אתמול לראשונה בחייו ניקה עם נייר טואלט.
חייבת להגיד שזה היה ממש איכס.
פשוט מרוח. לא נקי. לא נעים._

טוב, קטונתי מלשתף בנסיוני כאן, אני עדיין מנגבת להם בעצמי וזה לא נמרח אף פעם...
אבל עזבי את הקקי, יש המון שימושים למגבונים שהזכרת בפוסט הפותח וממש אפשר למצוא להם אלטרנטיבה...
מגבות קטנות ובקבוק מים בתיק ואת מסודרת בשטח כמעט לכל מצב ועניין. ובבית זה עוד יותר פשוט.
מחכה שתספרי איך הולך :-)

מכורה למגבונים

על ידי קן_לציפור* » 31 ינואר 2011, 22:49

איך שהו זה נשמע שמנקים בעצם עם היד ??
בדיוק ואח"כ רוחצת את ידך היטב...
כמו בהודו, כבר אמרנו?

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 31 ינואר 2011, 21:56

איך שהו זה נשמע שמנקים בעצם עם היד ??

מכורה למגבונים

על ידי נועה* » 31 ינואר 2011, 21:27

אני מושיבה על דופן האמבטיה ושוטפת עם ברז האמבטיה.

מכורה למגבונים

על ידי קן_לציפור* » 31 ינואר 2011, 20:58

אשמח ללמוד. גם לבן החמש. וגם לי. אני רוב השעות בחוץ בשטח. איך עושים את זה ????
בדיוק כמו בבית :-)
בזמן שהוא מתכופף, את עם יד אחת מזליפה מים מבקבוק מים על סוף הגב התחתון שלו, ועם היד השניה אוספת את המים אל תוך הטוסיק ומנקה.
את צריכה להיות עם סבון בשבילך, בשטח, כדי לשטוף היטב את ידייך.
נייר הטואלט, הוא עושה את עבודת הייבוש הראשונית ומוודא שהכל נקי.

אותו דבר גם לעצמך.
צריך לנסות, ושוב לנסות, עד שרוכשים את הטכניקה שהכי נוחה לך ולבנך...

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 31 ינואר 2011, 19:13

הייתי מעדיפה בידן. אני גרה עדיין בשכירות ונראה לי די בלאגן לעבור דירות עם בידן. גם די יקר הקניה
לי יש בידנית פשוטה שעלתה לי (נדמה לי שיש בהום סנטר ) בסביבות שבעים ש"ח. ניתן להתקין ולפרק עם מעבר בתים ללא קושר.
אבל בן החמש חושש להשתמש בזה.
אתמול לראשונה בחייו ניקה עם נייר טואלט.
חייבת להגיד שזה היה ממש איכס.
פשוט מרוח. לא נקי. לא נעים.
זה היה רגע לפני המקלחת. אז ניסיתי. ברור לי שלא אסכים שיצא כך בבוקר.

_ככה אתם עושים גם לטוסיק של עצמכם? יענו עם שטיפה כל פעם (בבית) ? באמת שואלת, לא בציניות...
בדיוק נכנסתי לכתוב את זה. שזה הכי קל לעשות לה כשאני יודעת איך לעשות לי.
זו טכניקה, וכמו כל טכניקה זה נלמד..._

אשמח ללמוד. גם לבן החמש. וגם לי. אני רוב השעות בחוץ בשטח. איך עושים את זה ????
.

מכורה למגבונים

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 30 ינואר 2011, 22:55

עכשיו נזכרת שכשהייתי ילדה להורים שלי היה טוש שמחובר ליד השירותים (לא זוכרת אם היו בו גם מיים חמים) ואז היה אפשר לשטוף עם הטוש. (אבל רק ההורים שלי השתמשו בזה ועכשיו אני תוהה למה בעצם אמא שלי לא למדה וביקשה גם מאיתנו להשתמש בזה. ואני מעולם לא שאלתי אותה אז למה רק הם משתמשים)

מכורה למגבונים

על ידי נקייה* » 30 ינואר 2011, 20:56

חוץ מזה, מבלי להיכנס לתאורים גראפיים מדי, אנחנו הבנות צריכות לשים לב טוב טוב לכיווני הזרימה... ולי יש קצת בעיית התמצאות במרחב באופן כללי D-:

מכורה למגבונים

על ידי קן_לציפור* » 30 ינואר 2011, 20:49

ככה אתם עושים גם לטוסיק של עצמכם? יענו עם שטיפה כל פעם (בבית) ? באמת שואלת, לא בציניות...
בדיוק נכנסתי לכתוב את זה. שזה הכי קל לעשות לה כשאני יודעת איך לעשות לי.
זו טכניקה, וכמו כל טכניקה זה נלמד...
לא תמיד עושה את זה, אבל לפעמים.

מכורה למגבונים

על ידי נקייה* » 30 ינואר 2011, 20:40

סליחה שמתפרצת....
ככה אתם עושים גם לטוסיק של עצמכם? יענו עם שטיפה כל פעם (בבית) ? באמת שואלת, לא בציניות...
בהודו זה קל (בגלל התנוחת כריעה הנוחה), אבל פה ממש לא הסתדר לי.
|תמר|

מכורה למגבונים

על ידי קן_לציפור* » 30 ינואר 2011, 20:14

קן לה, לא הבנתי כלום.
טוב, מתארת לאט לאט. בדיוק כמו שאת עושה, מתקרבת אליה, נניח, והיא נשענת עם הראש עליך.
ביד אחת יש לך בקבוק מים פושרים שאותו את שופכת לאט על עצם הזנב שלה. ביד השניה את אוספת את המים האלה אל פי הטבעת ומנקה היטב.
כשאת מרגישה שזה נקי, את לוקחת מעט נייר טואלט ומנגבת, ניגוב וידוא, לראות שהכל נוקה כמו שצריך (לפעמים אני אגיד שזה לא נקי עד הסוף וממלאה עוד קצת את הבקבוק וחוזרת על זה. בדרך כלל זה ממש נקי)
ואז היא קמה מהאסלה, ומנגבת את שאריות המים לעצמה במן מגבת קטנה שתלויה ליד האסלה בדיוק לזה...

מקווה שמובן

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_באתרים* » 30 ינואר 2011, 09:51

נראה לי שהחומרים שיש על המגבונים יותר מסרטנים משאריות זעירות של קקי
נראה לי זו לא תשובה מדעית :)

מכורה למגבונים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 30 ינואר 2011, 05:30

ואיך את שוטפת את הטוסיק כשהם במצב ישיבה? לא מבינה טכנית איך עושים זאת.
אפשר להתקין שפריצר צמוד לאסלה, ולשטוף איתו.
(גם למבוגרים זה סבבה)

מכורה למגבונים

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 30 ינואר 2011, 00:37

קן לה, לא הבנתי כלום.
השאלה הייתה כמובן על הבית (שם אצלנו לפחות עושים את רוב הקקי בחיים). המיים חמים או קרים? ואיך את שוטפת את הטוסיק כשהם במצב ישיבה? לא מבינה טכנית איך עושים זאת.
כשאני מנגבת להם, אני באה מולם, הם יושבים על השירותים, מתכופפים (ועדיין יושבים על השירותים) ואני מנגבת. אבל פה צריך לשטוף עם מיים, או שמא המים זה רק להרטיב את היד?

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 29 ינואר 2011, 23:53

קראתי איפושהוא שהחומרים בקקי שנשארים באיזור פי הטבעת קשורים אחר כך לאיזשהו סרטן.
נראה לי שהחומרים שיש על המגבונים יותר מסרטנים משאריות זעירות של קקי :-P

מכורה למגבונים

על ידי קן_לציפור* » 29 ינואר 2011, 18:20

קן לציפור, איך לא נרטבים המכנסיים וכל זה? זה לא מסובך מדי עם בקבוק? ומה עם הקור בטוסיק? שלא לדבר על הפיפי שיכול מהר מאוד לקבל דלקת?
אני מניחה שאת שואלת לגבי השטח ולא בשירותים, נכון?
בשטח, אני עושה את זה מהר, לפעמים עם נייר טואלט רטוב, לפעמים עם בקבוק מים ולפעמים עם מגבון.
בקיץ אין בעיה, בחורף לדעתי לא עושים קקי הרבה בחוץ.

ואם זה בשירותים, אז זה כלום. הוא או היא מתכופפים קדימה, את רוכנת מעליה או מעליו, מנקים, מנגבים, רוחצים היטב ידיים. זהו.

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_באתרים* » 29 ינואר 2011, 18:09

את צודקת שזה לא נהיה נקי לגמרי, אבל הילד לובש מכנסיים, ובסוף היום מתקלח. לא נראה לי כזה נורא.
קראתי איפושהוא שהחומרים בקקי שנשארים באיזור פי הטבעת קשורים אחר כך לאיזשהו סרטן. מישהי יודעת על זה משהו?

מכורה למגבונים

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 29 ינואר 2011, 18:06

כששלי היו תינוקות, שטפתי בכיור בברז. הם שניים ולכן בשלב מסויים נהיה לי דלקת בשורש כף היד וזה התפתח לאורך כל היד...היד ממש הושבתה.
בתנאי שטח השתמשתי במגבונים והתבאסתי מאוד (מהתחושה והריח, מן הסתם יש על המגבונים חומר כימיקלי).
היום אנחנו מנגבים עם נייר טואלט ובהחלט התחושה היא לא נקיה. הייתי מעדיפה בידן. אני גרה עדיין בשכירות ונראה לי די בלאגן לעבור דירות עם בידן. גם די יקר הקניה (אני מתכוונת לאלה שזה עם מיים חמים). אם אגור בבית משלי אתאמץ מאוד לבידן.
קן לציפור, איך לא נרטבים המכנסיים וכל זה? זה לא מסובך מדי עם בקבוק? ומה עם הקור בטוסיק? שלא לדבר על הפיפי שיכול מהר מאוד לקבל דלקת?

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 29 ינואר 2011, 13:52

_כי זה בחיים לא יהיה נקי עם נייר יבש בלבד.
תחשבי על זה - כשנשפך לכלוך על השולחן. נגיד למשל שוקולד.. את מסוגלת לנגב בנייר לבד ? זה לא יהיה נקי בחיים בלי משהו לח. למה טוסיק כן ?_

את צודקת שזה לא נהיה נקי לגמרי, אבל הילד לובש מכנסיים, ובסוף היום מתקלח. לא נראה לי כזה נורא.
לעומת זאת שולחן חשוף כל הזמן לכל בני הבית וחשוב שיהיה נקי.
אבל בכל מקרה אם נגיד שממש חשוב לנקות על רטוב אז השיטה של קן לציפור עדיפה מבחינתי על מגבונים
לי באמת קשה להשתמש בהם, ולא בגלל האקולוגיה אלא בגלל הריח הנוראי שאחר כך לא יורד לי מהידיים...

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_באתרים* » 29 ינואר 2011, 12:42

("האם אתה מורח או מנקה?", זוכרת את הפרסומת הזו?)
זו בדיוק התשובה למה סתם נייר טואלט יבש לא מספיק בכלל. אפילו לא מתקרב לניקוי אמיתי. גם אם זה שניה אחרי הקקי.

מכורה למגבונים

על ידי קן_לציפור* » 29 ינואר 2011, 10:04

_מה שאנחנו עושים גם בבית... עם בקבוק מים מינרלים קטן המיועד לזה, נוסח הודו, מייבשים עם נייר טואלט, ומגבת ייעודית.
ממש פשוט, ממש נקי.
את זה אני אשמח מאוד להבין.
איך עושים את זה ??????_

שלי קצת יותר קטנה משלך... בת 4 וחצי. מאז שהיא יושבת על אסלה אני ממלאה בקבוק מים מינרלים קטן, ביד אחת שופכת אותי בעדינות על הטוסיק שלה, מלמעלה - והיד השנייה שלי מנקה לה היטב את הקקי... המגע של היד בטוסיק מלמד אותה בהמשך לעשות כך לעצמה. אח"כ מנגבת עם נייר טואלט והיא מנגבת בסוף עם מגבת.
בבתים של אחרים, איפה שאין לנו נניח בקבוק לזה, ארטיב כמה ניירות טואלט במים מהברז אז שיתנקה.
בשטח, צריך להיות יותר יצירתיים.

וכמובן ששוטפים ידיים היטב עם סבון אח"כ.

העקרון הוא ללמד אותה את תחושת הנקיון שאחרי המים. כשהיא תגדל, שום דבר לא ידמה לזה ואת זה היא תחפש.
לא סתם אנשים אוהבים את הבידה, או את שאר הפתרונות לניקוי אמיתי.
("האם אתה מורח או מנקה?", זוכרת את הפרסומת הזו?)

מכורה למגבונים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 28 ינואר 2011, 20:37

למה טוסיק כן ?
כי טוסיק מנקים מיד אחרי שמתלכלך, ולכלוך על השולחן- גם כשהוא כבר יבש...

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 28 ינואר 2011, 20:08

לא בטוחה שהבנתי - מה בעצם הדבר הנורא שיכול לקרות אם הוא מנגב בנייר טואלט?
כי זה בחיים לא יהיה נקי עם נייר יבש בלבד.
תחשבי על זה - כשנשפך לכלוך על השולחן. נגיד למשל שוקולד.. את מסוגלת לנגב בנייר לבד ? זה לא יהיה נקי בחיים בלי משהו לח. למה טוסיק כן ?

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 28 ינואר 2011, 19:53

אני מדברת על ילד בן יותר מחמש. היום הוא מנגב לעצמו לבד. עם מגבונים. קל ונקי.
לא בטוחה שהבנתי - מה בעצם הדבר הנורא שיכול לקרות אם הוא מנגב בנייר טואלט?

את הידיים המלוכלכות שלי מעבודה לפני פלח של תפוז.
ובלי קשר לקקי, המשפט הזה שכתבת בהתחלה הכי עושה לי טעם של חומר ניקוי בפה... את באמת לא מרגישה את זה? :-0

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 28 ינואר 2011, 19:13

_את זה אני אשמח מאוד להבין.
איך עושים את זה ??????

אז ככה: מורידים חיתול, אם יש המון קקי אפשר לעשות סיבוב ראשון עם נייר טואלט._
אני מדברת על ילד בן יותר מחמש. היום הוא מנגב לעצמו לבד. עם מגבונים. קל ונקי.

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_באתרים* » 28 ינואר 2011, 18:25

אני שוטפת בכיור בן שנתיים וחצי ששוקל 15 ק"ג. לא צריך להכניס את כולו. רק את הטוסיק.
כל הכבוד לך, (מדליה), צריך להכניס רק את הטוסיק? ומה עם להרים את הילד אל הכיור? אני בהריון בסיכון גבוה. לא מתכוונת לעשות את זה.

מכורה למגבונים

על ידי אמא_ל_5* » 28 ינואר 2011, 18:22

כשרוב הילדים היו קטנים (הרביעית בת 17) כמעט ולא היו מגבונים. אפשר היה לקנות משהו דומה, היה מאד יקר, והיה בתיק למיקרים של החלפת חיתול בחוץ כאשר באמת לא היה ברז בסביבה. אבל מלבד זאת - תמיד, מגיל יום ועד סוף עונת החיתולים - תמיד עם מים וסבון. תחילה בכיור, וכשכבר היו גדולים מידי אז באמבטיה הגדולה עם הטוש. ואם לא היו בדיוק מים חמים - אז במים קרירים, לא נורא, מהר מהר...
כשהחמישית היתה קטנה כבר היו הרבה מגבונים, אבל לא עלה בדעתי להשתמש בהם באופן קבוע. לקח לי זמן להבין מדוע יש כל כך הרבה מגבונים בחנויות. לא עלה בדעתי שאנשים משתמשים בזה בבית, באופן קבוע, ולא רק בתנאי שטח יוצאי דופן.
גם כיום נראה לי ממש לא לעיניין לנגב את התינוק עם מגבון ספוג כמיקלים.
כיום פעם בכמה חודשים אני קונה מגבונים - הילדים אוהבים לנקות בזה את הנעליים, כולל הנעליים הצבאיות לעיתים...
אפשר להסתדר מצוין בלי מגבונים. כנראה עיניין של הרגל.

מכורה למגבונים

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2011, 17:52

טוב, אז בפעם הבאה שתהיי בשטח כבר לא יצטרכו לנקות את התחת עם נייר טואלט.. כבר ימציאו משהו חדש עד אז..

מכורה למגבונים

על ידי אילה_א* » 28 ינואר 2011, 17:21

טוב אילה א בשטח פעם בחמש שנים
וגם אז זה במדבר

מכורה למגבונים

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2011, 17:00

_גם בשטח
נייר טואלט ואחר כך שורפים אותו_
ככה התחילה השריפה הענקית ברמת הגולן, ממחנה הריינבואו ששרפו בו נייר טואלט..
צריך להיות סופר סופר זהיר ואינטליגנטי כדי לשרוף נייר טואלט בטבע. לרוב נשארות שאריות שעפות ברוח, ואפילו אם קוברים באדמה זה מסוכן.
בהחלט לא המלצה להמונים ( אבל לאילה א כן (-: )

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 28 ינואר 2011, 12:08

_את זה אני אשמח מאוד להבין.
איך עושים את זה ??????_

אז ככה: מורידים חיתול, אם יש המון קקי אפשר לעשות סיבוב ראשון עם נייר טואלט.
אחר כך טובלים מגבת קטנה במים מהבקבוק, ומנגבים עם המגבת הרטובה את הקקי או פיפי (כאילו שהיא מגבון לצורך העניין).
מקנחים במגבת קטנה אחרת, יבשה. הטוסיק נשאר ממש נקי ונעים, והמהדרין מוסיפים גם שמן אתרי ריחני ונעים לעור כמו לבנדר.
את המגבת הרטובה המלוכלכת מכניסים לשקית, ממש כמו שעושים עם חיתול רב פעמי או בגד מלוכלך.
מכינים מראש שיהיו בתיק כמה מגבות קטנות לעת הצורך.

אבל תכלס ממש מזמן לא עשיתי את זה, ברוב המקומות תמיד יש איזה ברז מים, ואז אני שוטפת טוסיק בכיור, עם מים וסבון, ומייבשת במגבת שהכינותי מראש. זה מהיר, קל ופשוט, בחיי! אני לא מאלה שאוהבות עבודה פיזית קשה... זה רק עניין של הרגל :-)

מכורה למגבונים

על ידי שני_צו* » 28 ינואר 2011, 07:40

אבל עכשיו הוא גדול מידי לשטיפה בכיור

אני שוטפת בכיור בן שנתיים וחצי ששוקל 15 ק"ג. לא צריך להכניס את כולו. רק את הטוסיק.

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 28 ינואר 2011, 05:59

_מה שאנחנו עושים גם בבית... עם בקבוק מים מינרלים קטן המיועד לזה, נוסח הודו, מייבשים עם נייר טואלט, ומגבת ייעודית.
ממש פשוט, ממש נקי._
את זה אני אשמח מאוד להבין.
איך עושים את זה ??????

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 28 ינואר 2011, 00:10

ומכיוון שכשאני בשטח גם אני משתמשת במגבון אני חייבת להגיד שזה לא משאיר שום תחושה לא נוחה.
זהו, שיש אנשים (כמוני למשל) שממש נשארים עם תחושה מאוד לא נוחה אחרי שימוש במגבון
אם קורה שהשתמשתי (וזה כבר כמעט לא קורה כאמור) אני פשוט לא מסוגלת לסבול את הריח והדביקות שנשארים לי על הידיים
מבחינתי זה לא מוצר מוצלח, בכלל בלי קשר לכמה שהוא לא אקולוגי
נכון שהוא נוח בשטח יותר מלהסחב עם בקבוק מים ומגבת, אבל רוב האנשים משתמשים בזה בכל מקום...

מכורה למגבונים

על ידי יוטי_בעיר* » 27 ינואר 2011, 22:45

צר לי. אבל אני לא מבינה איך אפשר עם נייר טואלט. זה לנגב על יבש. מרגישה שכל הלכלוך נשאר.
קראתם את "פסוקי השטן"? האבא (בהודו) מספר לבן (אם אני לא טועה) שבאנגליה מנגבים עם נייר טואלט בשירותים והבן נגנב ואומר לו שזה לא יכול להיות שהם עושים דבר כזה דוחה והוא בטח מספר לו את זה רק כדי שלא יסע לשם :-D .

מכורה למגבונים

על ידי קן_לציפור* » 27 ינואר 2011, 21:07

מה אתם עושים בטיולים בשטח ??
מה שאנחנו עושים גם בבית... עם בקבוק מים מינרלים קטן המיועד לזה, נוסח הודו, מייבשים עם נייר טואלט, ומגבת ייעודית.
ממש פשוט, ממש נקי.

מכורה למגבונים

על ידי אילה_א* » 27 ינואר 2011, 21:05

גם בשטח
נייר טואלט ואחר כך שורפים אותו

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 27 ינואר 2011, 20:37

אני לא מבינה את עניין הטוסיק. מה רע בנייר טואלט ?
צר לי. אבל אני לא מבינה איך אפשר עם נייר טואלט. זה לנגב על יבש. מרגישה שכל הלכלוך נשאר.
לי עצמי יש בידנית. שפריץ מים ששוטף הכל ואחר כך מגבת ולכביסה. (לפעמים מגבונים שכובסו ויובשו והפכו למגבת לשימוש זה. )
אבל בן החמש שלי מנגב לבד. עם נייר טואלט יבש זה בחיים לא יהיה נקי.
לכלוך רטוב על השולחן חשבתם לנגב עם נייר יבש? נכון ישאר דביק ? אז למה את הטוסיק עם יבש??
ניסיתי לשכנע אותו לעבור לבידנית. זה מפחיד אותו.
כשהיה תינוק גם אני שטפתי בעיקר במים. אבל עכשיו הוא גדול מידי לשטיפה בכיור. ואיך שהו מגבון הכי נוח.
ומכיוון שכשאני בשטח גם אני משתמשת במגבון אני חייבת להגיד שזה לא משאיר שום תחושה לא נוחה.
להפך. זה רך. זה נעים.
מה אתם עושים בטיולים בשטח ??

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 27 ינואר 2011, 19:43

האם אני היחיד שממש שונא (מילדות!) את הריח של מגבונים לחים?
אני ממש ממש שונאת, גם את אלה שהם כאילו "בלי ריח"
הם גם כאלה דביקים בהשוואה לשימוש במים וסבון... מבחינתי הכי איכס :-P
בכלל לא מבינה איך אפשר לנקות עם זה ידיים, ובטח לא את הפנים

עם הבכור עוד היו לי כאלה בתיק למקרי חירום בשטח, אבל היום אני לא טורחת לקנות
תמיד מסתדרת מצוין בלעדיהם - לטוסיק וידיים מים וסבון, בכל מקום אני מוצאת ברז, עוד לא קרה שנתקעתי :-)
למהדרין: אפשר להשתמש בצמר גפן טבול במים ושמן שקדים שלוקחים בבקבוקון מיוחד, ואז חוסכים את עניין השטיפה בכיור.
בעולם שלי המגבונים טובים רק לדבר אחד - ניקוי מהיר של כתמים קשים ברחבי הבית - ובעצם ספוג הפלא עדיף כי הוא לא משאיר לי ריח על הידיים...

מכורה למגבונים

על ידי אילה_א* » 27 ינואר 2011, 19:28

אני לא מבינה את עניין הטוסיק. מה רע בנייר טואלט ?
אוי אם מדובר בפצפונים שעושים בחיתול אז בד רטוב או צמר גפן טבול בקצת מים חמימים
אני דווקא השתמשתי מאוד במגבונים שקיבלתי בבית היולדות מתנה
הם פשוט מנקים מעולה את הבית במיוחד במטבח את הקולט אדים ואת הכיריים
מומלץ ביותר
אף של ילד בחיים לא הייתי מנקה עם מגבון זה איכס
מה רע בנייר רך או במגבת נעימה או אפילו מטפחת ?
בזמן הארוחה אני מחזיקה לידנו מגבת מטבח ואז אם מאיזו שהיא סיבה עולה צורך לנגב משהו פנים ידיים שולחן אני פשוט מנקה עם המגבת ובסוף היום היא הולכת לסל הכביסה
רצפה שיש עליה כתם תזקה לשפריץ של חומר ניקוי וניגוב עם נייר
משקפיים שמעכירות את הראיה מרוב שהן ג'יפה ישטפו במים עם טיפונת סבון וינוגבו במגבת עדינה (הוראות של אוופטמטריסט)
בקיצור אני לא רואה אפילו הזדמנות אחת לנגב משהו במגבון
וגם לזכור שילדים מלוכלכים הם ילדים בריאים
מאוד עוזר

מכורה למגבונים

על ידי אינדי_אנית* » 27 ינואר 2011, 16:44

אולי פשוט לעשות סוויץ' במוח.
פעם ראיתי חברה מנגבת את הילד שלה אחרי קקי עם מגבון ואומרת לו "עכשיו אתה מרגיש רענן נכון?"
ולי כל מה שעבר בראש זה איכס מרחה אותו בסבון ולא שטפה!
הרי אחרי מגבון לא נעים בידיים.
לי אישית כל דבר שקשור בניקוי הגוף נעים הרבה יותר לעשות עם מים.
והכי לא הבנתי את הקטע של הטוסיק-הרי כל העולם מנגב עם נייר טואלט לא? (חוץ ממי שמנגב עם עלים וכאלה:-) )
אם ניקית את הידיים עם מגבון לפני התפוז אז לתפוז יש טעם של מגבון, ואחרי התפוז הרי מגבון בחיים לא מנקה כמו לשטוף ידיים לא?

מה שכן את מושב האסלה הכי נוח בעולם לנקות עם מגבונים-מודה :-)

מכורה למגבונים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 27 ינואר 2011, 15:58

עכשיו אפשר למצוא מגבונים מיוחדים לניקוי רצפות, מגבונים מיוחדים לשמשות, מגבונים מיוחדים למטבח, מגבונים מיוחדים לאף, מיוחדים לעיניים, ועוד ועוד ועוד. כמה זבל! איזה עיוורון!
וזה נחשב ל"שיא הקידמה והשחרור"- להשתמש במגבון על כל שטות!

לגבי חלופות- אפשר להשתמש בבד שגוזרים מחולצות, ולהרטיב במים/מים+שמן, ואפשר גם לכבס מגבונים, כך שכל הכימיכלים יעלמו, ולהשתמש כמה פעמים בכל מגבון.
(אצלנו בבית אין אפשרות ללכת לברז בכל החלפת חיתול, כי זה ידרוש הפעלה של עוד 2 תנורים {)-:})

מכורה למגבונים

על ידי יוטי_בעיר* » 27 ינואר 2011, 15:25

גם אני מתעבת את הריח. (וגם ריח של שמפו לתינוקות הזה המוכר, נו איך קוראים לו, בבקבוק צהוב גדול...)
ג'ונסון אנד ג'ונסון.
גם אני מתעבת את הריח הזה.

מגבונים זה מצוין להורדת כתמים מבד על בגדים או ספה לכל שאר הדברים הכנתי שלל סמרטוטים (חוץ מלנקות טוסיקים שזה אני פשוט שוטפת על המקום)


המגבונים השתלטו על העולם - עכשיו אפשר למצוא מגבונים מיוחדים לניקוי רצפות, מגבונים מיוחדים לשמשות, מגבונים מיוחדים למטבח
מקובל בארה"ב לנקות ככה :-( .

מכורה למגבונים

על ידי ורד_דרור* » 27 ינואר 2011, 13:11

המגבונים השתלטו על העולם - עכשיו אפשר למצוא מגבונים מיוחדים לניקוי רצפות, מגבונים מיוחדים לשמשות, מגבונים מיוחדים למטבח, מגבונים מיוחדים לאף, מיוחדים לעיניים, ועוד ועוד ועוד. כמה זבל! איזה עיוורון!

מכורה למגבונים

על ידי מצ'רה* » 27 ינואר 2011, 11:51

האם אני היחיד שממש שונא (מילדות!) את הריח של מגבונים לחים?
גמני (לא מילדות כי אז עוד לא היו)
אבל בכל זאת משתמשת בהם, לעתים רחוקות ורק למטרה אחת: ניקוי כתמים וליכלוכים מבגדים ומקומות אחרים, כשלא רוצים להרטיב בהרבה מים. (מקלדת...)
אולי זה המקום לצאת בפניה נרגשת לציבור: אנא, אל תשאירו בטבע מגבונים ששימשו כנייר טואלט!! הם לא מתפרקים ולא נעלמים, ואם אנחנו עושים מבצע נקיון בשטח ושורפים אותם - הם נורא מסריחים.
אם אתם חייבים מגבונים בבקשה קחו אותם איתכם בשקית עד הפח הבא..

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_באתרים* » 27 ינואר 2011, 11:44

רובינו נאלצנו לכתת רגלינו למוזיאון הטבע הקרוב, לעתי אף לחזות בעגל-עובר עם שני ראשים על מנת להסניף מעט פורמלין.
אני קונה רק את אלה שבלי.
עכשיו בהריון מתקדם לא יכולה להרים אותה (יותר מ-15 קילו בלי עין הרע) אל הברז. אז משתמשים במגבונים. לגבי טוסיק, אחרי פיפי מגבונים ואחרי קקי מגבונים ומיד אחר כך מים וסבון. אצל המטפלת לא משתמשים במגבונים בכלל (אין לי מושג איך היא עושה את זה, אני מודה).
בחוץ, מגבונים. מה לעשות, אני יודעת, עצלות, נוחות, אבל אלה היכולות ההוריות שלי :)

מכורה למגבונים

על ידי פלונית_אחת* » 27 ינואר 2011, 10:56

מכורה למגבונים

על ידי גלי_לבנדר* » 27 ינואר 2011, 07:27

אולי יעזור אם תציצי ברשימת החומרים שיש בפנים..

מכורה למגבונים

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 27 ינואר 2011, 02:09

הקטנצ'יק בן שנה וחודשיים, ומאז שנולד קנינו בדיוק חבילת מגבונים אחת, שהתייבשה אחר כבוד במכוניתנו. (כמעט) מעולם לא ראה מגבון מתקרב אליו.
טוב, הוא ראה כמה, עד גיל חודש - מצאנו חבילת מגבונים יבשה, ששמשה אותנו פעם פעם לפני שנות אלף, כבסנו אותם והשתמשנו בהם שוב ושוב, לפני שהורדנו סופית חיתול, ובעקר בנסיעות. הם היו מכובסים, רכים, מקופלים ונטבלו במים חמימים עם שמן שקדים לפני ניגוב.
לא חסר לי (אבל חסר כל מני אנשים מסביבי, שרואים אותי עם תינוק ושואלים אם אפשר מגבון, ומרימים 2 גבות כשאני אומרת שאין).
טוסיק וידיים שוטפים במים. שולחנות וכל השאר - סמרטוט לח.

מכורה למגבונים

על ידי אהבת_עולם* » 27 ינואר 2011, 02:02

לדעתי זה שווה הוצאה לדף נפרד, שיעלה בחיפוש המילה "מגבונים".

אז כבר לא צריך דף נפרד בעצם - אפשר להעביר לפתיח של הדף הזה.

(פעם היה על זה גם דיון ארוך ארוך ב-מעצבן לראות מסביב... :-))

מכורה למגבונים

על ידי אהבת_עולם* » 27 ינואר 2011, 02:01

בדיוק רציתי לשאול בימים האחרונים, אז זו הזדמנות טובה - אם אני מטפלת בילדים ולא רוצה להשתמש במגבונים, אבל לשטוף כל פעם בכיור או במקלחת זה קשה לי מדי -
מה האפשרויות הכי טובות וקלות ולא מלכלכות ושגם ההורים (בתקווה) ירגישו נוח עם זה?

מה, סתם סמרטוטים רטובים ולשטוף אותם ולזרוק לכביסה? זה לא יוצא מגעיל? ההורים לא יתבאסו?

גם ראיתי כמה פעמים שפרסמו בככר מגבונים רב פעמיים - מה זה? זה כמו לקחת סתם חתיכת בד ולהרטיב או שיש לזה ערך מוסף?

מכורה למגבונים

על ידי אהבת_עולם* » 27 ינואר 2011, 01:58

האם אני היחיד שממש שונא (מילדות!) את הריח של מגבונים לחים?

גם אני מתעבת את הריח. (וגם ריח של שמפו לתינוקות הזה המוכר, נו איך קוראים לו, בבקבוק צהוב גדול...)

מכורה למגבונים

על ידי אחת* » 26 ינואר 2011, 23:43

אורי, אולי אתה היחיד שבילדותו כבר היו מגבונים?
רובינו נאלצנו לכתת רגלינו למוזיאון הטבע הקרוב, לעתי אף לחזות בעגל-עובר עם שני ראשים על מנת להסניף מעט פורמלין.
<היו זמנים>

מכורה למגבונים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 26 ינואר 2011, 23:17

האם אני היחיד שממש שונא (מילדות!) את הריח של מגבונים לחים?
אני גם ממש שונאת!
(כיף לדעת שיש שותפים לכך...)

מכורה למגבונים

על ידי ההולכת_באתרים* » 26 ינואר 2011, 21:44

האם אני היחיד שממש שונא (מילדות!) את הריח של מגבונים לחים?
יש כאלה עם ריח טוב :)

מכורה למגבונים

על ידי אורי_יורמן* » 26 ינואר 2011, 21:18

מצטער אם אני נדחף, אבל רוצה לנצל את הדף בשביל לשאול -
האם אני היחיד שממש שונא (מילדות!) את הריח של מגבונים לחים?

מכורה למגבונים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 ינואר 2011, 20:54

טרול שבודק אם באתר טבעי אפשר דף על מגבונים?
אבל למה שלא יהיה דף כזה? נושא הדף הוא ניסיון למציאת תחליפים למגבונים, לא יתרונות השימוש בהם.

מכורה למגבונים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 ינואר 2011, 20:54

ויש טקסט נפרש על מגבונים והמון רעיונות לתחליפים
לדעתי זה שווה הוצאה לדף נפרד, שיעלה בחיפוש המילה "מגבונים".

מכורה למגבונים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 ינואר 2011, 20:53

הנה מצאתי - בדף חיתולים רב פעמיים גוללים למטה ויש טקסט נפרש על מגבונים והמון רעיונות לתחליפים.
יש גם קצת בדפים מיחזור בחדר השירותים

ויש גם את איך הפכתי למיינסטרים מהסוג הגרוע ביותר שמן הסתם תזדהי איתו :-D

מכורה למגבונים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 ינואר 2011, 20:47

טוסיק - מים וסבון.
פרצוף אחרי האוכל - מים וסבון.
שעוונית רטובה - מטלית ספוגה במי סבון או חומץ מדולל במים, או אלכוהול מדולל.
מושב האסלה - מטלית כנ"ל.
(הכיני לך המון מטליות רב שימושיות כאלה, מבד טריקו גזור מחולצה ישנה, וזרקי לכביסה בלי נקיפות מצפון).

בתנאי שטח יש לך פתק ממני להשתמש במגבונים. קורה. :-)

אבל... פצע שנפתח את מנקה במגבון? :-0 זה כמו לדחוף סבון+כימיקלים לתוך הדם ולסגור.. פצע שנפתח, רוחצים בעדינות, מייבשים במגבת נקייה גם כן בעדינות, ומדביקים פלסטר.

חוץ מזה יש דף אף מנוזל וממחטה כמשל והייתי יכולה להישבע שיש דף נפרד לדיון במגבונים אבל אין. רק אמירות מפוזרות בדפי חיתולים למיניהם.

מכורה למגבונים

על ידי פלונית* » 26 ינואר 2011, 20:46

טרול שבודק אם באתר טבעי אפשר דף על מגבונים?

מכורה למגבונים

על ידי אמא_לאחד* » 26 ינואר 2011, 19:31

מכורה למגבונים.
ממש כך.
את האף לא יכולה עם שום דבר יבש אחר. (בעיקר מבפנים)
את הטוסיק של בן החמש. לא יכולה לחשוב שהוא "ימרח" על יבש.
את הפנים שלו מרוחות באוכל באמצע הארוחה.
את האף שלו.
את השעוונית הרטובה שלו בבוקר.
את מושב האסלה אחרי שבת מלאה חברים בני חמש ומטה (יסודי עשיתי בדיוק על הבוקר..)
לפעמים אפילו כתם עקשן על הרצפה.
אני עובדת בחוץ. עושה הכל בחוץ .
מנקה הכל עם מגבונים. הכל כולל הכל.
תנאי שטח. (לא משאירה בשטח סימנים. הכל נאסף ומושלך לפח הקרוב.)
את הידיים המלוכלכות שלי מעבודה לפני פלח של תפוז.
את הידיים אחרי פלח התפוז.
את המשקפיים כשהלכלוך ממש נדבק להם.
פצע שנפתח.
עקיצה שמגרדת.
את ההגה לפני. תוך ואחרי שאני אוכלת משהו ממש ממש דביק..
בקיצור..
מאז שהפכתי לאמא. הכל אבל הכל עובר דרך מגבונים.
איך הסתדרתי קודם?? אין לי שמץ של מוסג. אבל בטוח בלי.
אל תספרו לי שזה לא אקולוגי. אני הכי משתדלת בעולם ומקפידה על כל פיסת נייר ובקבוק שיילכו למקומם.
אבל בלי מגבונים ??
רוצה ממכם סתם רעיונות איך אפשר בלי !!
אפשר ??

חזרה למעלה