אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

שליחת תגובה

הדבר היחידי שבאמת בשליטתך - זה מצב רוחך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי קיזי* » 24 מאי 2007, 21:50

ושוב אני, הפעם בעברית... בבקשה לא למחוק את הדף הזה! מה האובססיה הזאת למחוק לאחרונה? מה, בגלל שהדיון לא מאוד ארוך או כבר לא פעיל? בעיני זו לא סיבה מספקת. נהניתי לקרוא את הדף הזה ולא חושבת שהוא צריך להימחק. תודה.

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי גימס_בונד* » 24 מאי 2007, 19:50

שמעתי שאנשים שמנים הם טובי לב ויודעים לצחוק. זה חשוב יותר מגוף שרירי.... וקוביות בבטן!!!

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 מאי 2007, 17:27

NO!!!
Please don't delete this page!

Thank you,
Kizzy

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי רחל_ה* » 11 ינואר 2006, 18:28

קומה ג' - את צודקת.
עושה עריכה, ממילא לא משנים הפרטים אלא עצם קיומם וההתמודדות עמם.

בינתיים הדברים הולכים ומעמיקים, הקשר עמוק, כן מדברים על דברים גם פחות "ורודים ומרחפים" ועם זאת ברור שיש כאן קשר יוצא דופן. תחושת שייכות חזקה...

אלה,
תודה על דברייך... לא ידעתי שקיימים מקרים כאלה עד שזה קרה לי ואז התחלתי לשמוע סיפורים דומים [שמיד ידעו שזה-זה וכו'....]

אתן מתוקות ומעודדות - וביחד עם זה מציאותיות!
תודה!!!!

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 10 ינואר 2006, 15:27

אני אופטימית חסרת תקנה ואני חושבת שממש מיותר להתעסק עכשו בבעיות הבריאות העתידיות...מה שכן אסטטיות זה דבר מאוד מאוד חשוב בעיני כולל שיניים מתוקנות זה נראה לי סופר חשוב...אני מאמינה שתוך תקופה קצרה תוכלי לדבר איתו על זה וביחד תעברו את מיכשול הרופא שיניים..

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 09 ינואר 2006, 11:35

לי קצת מפריע שמוסגרים עליו כל כך הרבה פרטים קונקרטיים. מראה חיצוני, עיסוק, גיל, היסטוריה רפואית - מי יודע מי קורא את הדף הזה... אולי אפשר להסוות כמה פרטים או להחליף בתיאור כללי.

מעבר לזה, שיהיה בהצלחה @}

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי אלה_מעיין* » 08 ינואר 2006, 22:14

ודרך אגב שכחתי לכתוב שגם אני ידעתי איךבדיוק יראה בעלי לפני שפגשתי אותו וגם כאן עוצמת המפגש היתה הדדית וחזקה,הייתי צריכה להשלים עם עובדת היותו תפרן איום(היום יש לו עסק שמכניס לא רע,גם עבודה עם ילדים ו...מפגרים)ואני משוכנעת שהוא האדם הנכון מאוד עבורי,התחתנו אחרי 8 חודשים ויש לנו 2 ילדים מקסימים ביחד ואכלה קשר חברי...

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי אלה_מעיין* » 08 ינואר 2006, 22:10

באמת זכית!!!|L| ואף אחד הוא לא מושלם!תמיד צריך להשלים עם איזה שהו פגם,וככל שהוא חיצוני וברור לעיין,כך הוא פחות מתחבא ומפתיע...בכל מקרה,אולי דרך זה שתאהבי אותו באמת,הוא יוכל לאהוב את עצמו יותר ואז גם לדאוג ולטפל בעצמו יותר,וביננו,מי לא מכיר את יצר ההרסנות העצמית בורסיה זו או אחרת...?

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי ש_מים_וארץ* » 08 ינואר 2006, 20:08

הכוונה ב להביט נכוחה על הקריצות הקוסמיות הללו ולא להינמס מהם ולאבד את עמוד השידרה_ היא כמו שאמרת את בקצרה- _לשגות בחלויימ'ס....
אני אומרת הכי מאתגר בעולם כי אני יודעת שזה לא פשוט בכלל.
הקריצות הקוסמיות (מוסד באותה העיר, אותו אתר הכרויות וכו') מרפדות לנו את שיקול הדעת ברומנטיקה נעימה ולעיתים מטשטשות את התמונה.

זה יפה שאת פותחת כאן באומץ את הפרטים ומבקשת השתקפות.
ו כלכך טוב לשמוע שיש לך קשר רך, ומקבל, ולא שיפוטי....וחברי ושוויוני....ועדין ורוחני....ורגשי ומשתף ומשוחח והכל הכל הכל....

@}

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי יעלי_לה » 08 ינואר 2006, 16:34

כיף לך, זכית. שמחה בשבילך @}

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי רחל_ה* » 08 ינואר 2006, 16:31

טובי -
כן, הוא מטופל כמו שצריך.

ולכולכן - אתן נהדרות!!! תומכות אך לא מניחות לי לשגות בחלויימ'ס....
ובינתיים - מתברר שיש לו כל הכוונות לטפל בעצמו, וכנראה שזה הולך להסתדר.


שמים וארץ - אענה לך בדף שלך, אולי זה לא מענין את כולן?
ולמה כוונתך ב -
הכי מאתגר בעולם זה לדעת להביט נכוחה על הקריצות הקוסמיות הללו ולא להינמס מהם ולאבד את עמוד השידרה

האם כוונתך שעלי לשמור על חוט השדרה שלי, על המקום הפנימי שלי, על הצרכים שלי וכו'? אז בסדר, אני בכיוון.... בתחילה נקטתי קו דומה למה שהיה בעברי, מתרפס משהו [:-( ] אבל התעשתתי וכעת אני - אני.
גיליתי, שלא רק שזה לא גרם שום נזק ליחסינו לא אף שדרג אותם, כיון שאני נמצאת שם במלוא עצמיותי. וזו עצמיות שווה! [הסמקה עדינה....]

איזה כיף להיות אני!
בכלל - גיליתי לאחרונה שאני חברה של עצמי ואני מאד מאושרת מזה! זוהי תגלית מדהימה בעוצמתה ובאיכותה!
וכנראה שבשל כך - אני מזמנת לחיי חויות טובות.

זה לא יאומן עד כמה הקשר הזה הוא שונה ממה שהיה לי בעבר. כל כך .... רך, ומקבל, ולא שיפוטי, ועם זאת - חברי ושוויוני מבחינת העוצמות ההדדיות, ועדין ורוחני, ורגשי ומשתף ומשוחח והכל הכל הכל....
כיף ענק!

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי ש_מים_וארץ* » 08 ינואר 2006, 08:26

הי רחל ה @}
אני כנראה פיספסתי את ה'פרק' בו נפרדת מבעלך. זכורים לי הלבטים וההתחבטויות סביב זה אבל לא ידעתי שבסופו של דבר היתה הוצאה לפועל.
כתבת על זה באיזה מקום? מה שלום הילדים? מי מכם עזב את הבית ומי נשאר?
<סקרנית>

גם אני נוטה לגישה של בקי ושמחה לשמוע שאת מאמצת ומתחזקת ממנה.
בעיקר נשמע לי שהפעם או אולי שוב(?) את נדרשת כאן לשים גבולות לעצמך. לא להיסחף עם הזרם. לנקוט עמדה בלי חשש מלהפסיד איזו זכיה חד פעמית בפיס.

הכי מאתגר בעולם זה לדעת להביט נכוחה על הקריצות הקוסמיות הללו ולא להינמס מהם ולאבד את עמוד השידרה.

חזקי ואמצי,
מאחלת לך ימים יפים!
@}

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 08 ינואר 2006, 07:23

_אני מסכימה עם כל מילה של בקי. בייחוד לאור ההזנחה שלו את בריאותו.
בתור בחורה שממש אבל ממש מזניחה את הבריאות שלה, אני יכולה לומר שיש קוים אדומים, אותם תמרורים שגורמים לך להתייצב אצל הרופא ולשנות הרגלים - כי יש איום ישיר על חייך. את יכולה לנסות להבין מה ההלשכות של הארוע הזה, האם הוא במעקב?
מצד שני, ראיתי תוכנית לא מזמן על השמנת יתר ואחד הדברים שהרבה שמנים חזרו והדגישו היה, שרוב האנשים חושבים שהשמנים לא בריאים. אז אין ספק שהשמנה היא מעלה את סיכון היתר ללקות במחלות. מצד שני, גם מגורים בעיר מזוהמת... חוסר פעילות גופנית, אלכוהול ועוד מעלים סיכוי ללקות במחלות, כמו גם נטיות גנטיות , כך שמעט מאוד אנשים שמנים או לא - בריאים לחלוטין.

מה שנאמר בתוכנית ההיא זה שהיו לא מעט שמנים שתוצאות בדיקות הדם ובדיקות כלליות שלהם - היו מעולות. ועיקר הבעיה היתה אסתטית. אז שווה לבדוק עד כמה "ההזנחה" שלו היא אמיתית א פרי דמיון.
לגבי שיניים, זה באמת עניין שאפשר יהיה לקוות שייפתר עם הזמן, ומתוך רצון שלו, לא שלך.

בכל מקרה, כמו שבקי אמרה, למה נישואים? נישואים הם חוזה כל כך מחייב מהרבה בחינות. שווה להנות מחוסר המחויבות של קשר זוגי לא רשמי.

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי רחל_ה* » 07 ינואר 2006, 10:34

בקי -
וואלה, כל הכבוד.
לא נעים -אבל בדיוק כך אני חשה.
עם כל הכבוד לרומנטיקה עלי להיות גם מעשית.
טוב, אקבל עצה זו. היא נבונה, מתונה, מעשית ומתאימה לי בדיוק.
תודה רבה!

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי עוף_החול* » 07 ינואר 2006, 10:23

כשנישאתי הייתי צעירה למדי. חברה טובה של אמי לקחה אותי פעם לצד ואמרה לי שכשארגיש שאני רוצה ילדים, ממש, ממש רוצה ילדים..... שאחכה שנה בדיוק (לסמן בלוח השנה) ואם אחרי שנה עדיין ארצה ילדים באותה עוצמה, סימן שהיגיע הזמן.
אני מעבירה לך כרגע את אותה העיצה.
חכי שנה. אימרי לו שאם בעוד שנה עדיין תרגישו אחד כלפי השני את אותם רגשות, תסכימי לקבוע תאריך לחתונה.


מעבר לזה.
טוב לשמוע שאת נהינת ומאוהבת אבל שבועיים וחצי הם זמן קצר מאד, מאד. בטח לא זמן שמאפשר להחליט כלום. תהנו ותנו לעצמכם את הזמן להכיר ולגלות אחד את השני.
ובנימה צינית:
גבר מבוגר שאינו שומר על בריאותו ואינו מרוויח די עלול להיות עול כספי גדול בעוד כמה שנים. תשאלי את עצמך אם בא לך לשאת בעול הכספי של עשרות אלפי שקלים של טיפולי שיניים יקרים או לתמוך בגבר שיסבול (בסבירות גבוהה) מבעיות של לחץ דם, בעיות לב, שומנים בדם אולי גם גרוע יותר.

לו אני במקומך לא הייתי ממהרת להחליט על התקשרות קבועה. אפשר שכל אחד מכם יחיה את חייו בביתו שלו ועם חשבון הבנק שלו ותיפגשו ככל שתירצו. זה נשמע לי יותר בטוח בשלב זה.

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי רחל_ה* » 07 ינואר 2006, 09:45

כן - קשה לי עם הצונאמי הזה... זה באמת מרגיש לי ככה, כמו שברונית אומרת... במקום שזה יתפתח ולאט לאט אתמודד עם הדברים ,הכל בא בבת אחת.

מצד אחד אינני רוצה לפספס אהבת חיים ומצד שני לא רוצה לפעול רק דרך ההסחפות...

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי רחל_ה* » 07 ינואר 2006, 09:39

ירון,
דבריך חמים, רגישים, ונוגעים בנקודות עליהן חשבתי בעצמי....
ברור שעלי לעשות עם עצמי עבודה לא מעטה.
ברור לי גם, כי היותו כל כך שונה ומיוחד ואחר ממה שהורגלית אליו מחייב אותי לפעול רגשית ממקומות חדשים שואתם עלי לחקור בזהירות.

להבהרה- כמה נקודות:
א. ענין היותו שמן אינו מפריע לי אסתטית. הוא אדם אסתטי לטעמי. מה שמפריע לי הוא היותו אדם שאינו דואג לבריאותו - מה זה אומר עליו? מדוע שאדם לא ירצה לדאוג לעצמו?

ב. עבודתו אינה ברירת מחדל אלא בחירה מתוך אהבת המקצוע. הוא איש ספר, איש של מוסיקה קלאסית ואחרת, איש של השפה העברית המשובחת, איש של אהבת הארץ ועוד ועוד - איש איכותי מאד.

ג. לענין השלמות הגופנית - ברור, שאם המדובר על תכונה גופנית שאין מה לעשות בגינה -כולל הנטייה להשמנה -אין לי שום בעיה עם זה והנושא פשוט נעלם ונמוג. אבל ענין השינים מתחבר אצלי לענין אי השמירה על גופך - ומה זה אומר על אדם שאינו אוהב את עצמו וגופו די כדי לעשות למען עצמו???

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי ברונית_ב* » 07 ינואר 2006, 09:37

תקחו את הזמן עכשיו ותכנסו ליחסים בעדינות.

במקרה שמתואר כאן זה בערך כמו לקחת צונאמי בעדינות, לא?
לפעמים החשדנות הטבעית פשוט נשטפת בעוצמת הידיעה הפנימית.
בקשר לכל השאר - אוכל וכל זה - עם הזמן.
שיניים - אולי תציעי לו לבוא איתו לשיננית ולהחזיק לו את היד (-:

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי פלונית_אלמונית* » 07 ינואר 2006, 09:31

שלום,

טיפ קטן על עולם הדייטים. אתם יוצאים שבועיים וחצי, תורידי הילוך. ברוב המכריע של המקרים (ואני בטוחה שיש גם מקרים אחרים, אבל הם בפירוש המיעוט), כשיש התחלה סוערת שכזו, הבעיות לא מאחרות לצוץ, ואני מתכוונת לבעיות עקרוניות יותר מפחד מרופא שיניים (ברוב המקרים מדובר בואריציות שונות על פחד ממחויבות, ולא, זה שהוא אומר לך אחרי שעתיים שהוא חושב שאת אהבת חייו והוא היה רוצה לחיות איתך תמיד- לא אומר שהוא בשל למחויבות, לרוב זה סימן להפך). ככל שתמהרי להתמסר וציפיותייך ינסקו לשמיים, כך גם יהיה לך קשה יותר להתמודד עם הבעיות כשיצוצו.
זה לא אומר שאין לכם סיכוי להתחתן ולחיות באושר ואושר. אבל לדעתי האישית, הסיכוי לזה יגדל דווקא אם תקחו את הזמן עכשיו ותכנסו ליחסים בעדינות.

בהצלחה

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי ירון* » 07 ינואר 2006, 08:13

בוקר טוב.

הסיפור שלך נפלא, יש בו משהו קסום ,אולי קוסמי כפי שכתבת. פגשת גבר שלפני שידעת על קיומו הפיזי,ידעת על קיומו הרוחני.

והמהירות שבה נתקלת בו מדהימה .נשמע גם שיש לו מספר תכונות שהולמות מאד את הרצונות שלך מבן זוג חדש ויתכן שתחיו כזוג ,כי שניכם תראו את הפרק הזה בחיים כפרק קבוע.(אגב לא ציינת את מצבו המשפחתי רווק,פרוד,גרוש,אלמן. האם יש לו ילדים).

בכל אופן יש לי כמה מחשבות:
  1. חלמת על מישהו שמן ועכשיו השומן קצת מפריע לך.
  1. רק הכרתם ואת רוצה לשנות אותו .גבינות, תזונה וכו'. יש כאן מצב עדין של חוסר קבלה מצדך.
דמייני לך שאת מגלה שהוא לא אוהב את כל האוכל בריאות שאת אוכלת ויש לו מחשבה להעיר לך על כך בפגישה הקרובה.
  • את יודעת , החיים הרבה פעמים זורמים מעצמם ואנשים משתנים בהתאם לבן הזוג שלהם מבלי שמעירים להם ,כי ההערה יכולה ליצור התנגדות
במיוחד כשרק מכירים.*
  1. לגבי היופי של השיניים. באהבה אמיתית אפשר לקבל בן זוג גם עם"פגמים" מסוימים. כולנו לא מושלמים .בלי חלילה לפגוע , אולי הוא בעצמו חושב
על מראות מסוימים שלא נראים לו בגופך ,אבל או שברוב טקט הוא לא מדבר ע"כ או שהוא יודע שבחיים אין דבר מושלם וטוב שכך.

לגבי מושלמות של הגוף אני רוצה לספר לך שבמשפחה המורחבת שלי ,למעשה המורחבת מאד יש מישהו שנשוי לאשה שהיופי שלה מהפנט
זה משהו מדהים איך באירועים משפחתיים גדולים את רואה את כל הנשים והגברים מסתכלים עליה .יש משהו ביופי שלה שלא נתפס . אני רציני.
אבל מההיכרות איתה במהלך השנים התברר שהיא מן מלכת קרח. ואני יודע שבן זוגה או שהוא מזוכיסט או שהוא צריך לחיות עם אשה כזאת.

חוץ מזה לגבי בן זוגך ,אולי מצבו הכלכלי לא מאפשר תיקון השיניים. אולי מילדות הוא עם שיניים עקומות ואת אי האסטטיות הוא פיצה
בנחמדות ולב - רחב עד אין סוף.

דווקא אם הוא יסדר את השיניים פתאום הוא יתחיל להתעסק יותר מדי עם חיצוניות.

וזה מוביל לסעיף 4.
  1. *התכונות הנפלאות באיש הזה כמו שאת מתארת אותן שהוא מצחיק,מקשיב,משתף,מבשל.
תקחי ממנו את כל הדברים הללו ולא בטוח שתשארי אם האדם שפגשת.

אני לא קובע כמובן שום-דבר כעובדה, רק אם תרצי ,תקחי את המכתב הזה כנקודה למחשבה.

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ינואר 2006, 04:18

אולי תראי לו את את הדרך להרזיה ואכילה נכונה? מתוך אהבה ונכונות להשקיע?

אהבה חדשה התלבטות ובקשת עצה

על ידי רחל_ה* » 07 ינואר 2006, 01:56

מי שמכיר וזוכר- וגם מי שלא:
לא מזמן נפרדתי מבעלי לאחר שנים של נישואים לא פשוטים, בשלה מאד לקשר חדש.
הכרתי מישהו בסיפור ממש קוסמי, הסיפור - בהמשך הדף...
הוא נהדר, כל מה שלא היה לי מעולם: מקשיב, משתף, מצחיק, מבשל :-) , אנחנו אוהבים אותם הדברים, כיף ביחד והכל.
הוא מאוהב עד מעל לראש, מחזר נפלא, מבחינתו אני האחת, רוצה להנשא וזהו.
אני מאוהבת, נהנית מכל רגע, אבל......

אז אלה הן ההסתיגויות בגינן אני זקוקה לעצה:
  1. הוא שמן מאד, לא ממש שומר על עצמו. לא מפריע לי מאד אסתטית כי הוא אסתטי מאד ואני נמשכת אליו מאד, אבל מטריד אותי אדם שלא אוהב עצמו מספיק כדי לאכול גבינות עם אחוזי שומן גבוהים, כדי להמשיך ולסבול מהפסקות נשימה בשינה [זה מאד לא בריא] וכו'.
  2. הבחור - עובד בעובדה בעלת שכר נמוך יחסית. בי עבודה כזו "רעועה" [למרות שהוא עובד בה כבר 10 שנים] מעוררת חרדת קיום. משהו לא יציב לעתיד, פחד שאצטרך לשאת אותו על כתפי כלכלית. זה לא נשען על שום עובדה בעברו, אולי חרדה שלי....
  3. אינו מטפל בעצמו כהלכה. למשל - שיניו.
האם זה נשמע טפשי? קטנוני?

ועכשיו אספר את הסיפור הקוסמי:
בעת נישואי הייתי בטיפול. בעת הטיפול עבדתי על עצמי בכיוון של בניית אמון בכך שאני ראויה לאהבה [היו לי נישואים לא פשוטים] ובכך שמותר לי לבקש מהיקום גבר עם מעלות רבות. בעת ההתכווננות עלתה בעיני רוחי דמות מאד ברורה: גבר שמן, מזוקן, מבשל, עם תחושה חזקה של אהבה ממני כלפיו וממנו כלפי. חוויה חזקה מאד. סיפרתי זאת הן למטפלת שלי והן לחברה שלי....
לאחר זמן התחלתי לשוטט באתר היכרויות ואז נתקלתי ב... דמות אותה ראיתי...
כשבעלי ואני נפרדנו - נרשמתי לאתר ופניתי לאותו בחור. הוא לא היה באתר כחודשיים. פניתי לאיו במהלך זמן זה 3 פעמים. כשחזר לאתר - התחלנו לדבר.
כבר בטלפון היתה תחושה יוצאת דופן. מצאנו אין ספור דברים משותפים, אהבות משותפות, תשוקות משותפות...
כשנפגשנו- מיד התחבקנו....
לאחר שעתיים נפרדנו, קבענו להפגש בערב. הוא מיד שלח לי ס.מ.ס - "אני חושב שמצאתי את אהבת חיי"...
ומאז, שבועיים וחצי - זה מתנהל כך. אנחנו אוהבים מאד, חשים שזה משהו גורלי מאד.
מצידו מתברר, כי מיד כשקרא את פנייותי אליו ידע ש"זה-זה"... וכשנפגשנו - ידע מיד שהוא רוצה אותי לרעייתו....


ועדיין - חרדותי והסתייגויותי בעינן....

חזרה למעלה