מפתחות לשפע

שליחת תגובה

אתה מלמד הכי טוב את מה שאתה הכי צריך ללמוד בעצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מפתחות לשפע

מפתחות לשפע

על ידי יוליה :)* » 25 ינואר 2022, 18:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה רבה דף ממש מקסים ושופע :) ברכות של התרחבות ופתיחה לשפע זורם לכולנו :)

מפתחות לשפע

על ידי נמר_על_עץ* » 22 מרץ 2016, 21:29

אני מוצאת קשר ישיר בין שפע ובין ההסכמה להיות משפיעים ומושפעים. יש בהתחברות לשפע מעיין ויתור על הבועה הסגורה, והפתחות לכל כיווני הרוח, שיקחו אותי לאן שאני אמורה להגיע.

מתבחר לי לדברים של ביירון קייטי. (מדהים, אך המרגיעון אומר: טוב לבלוע צפרדע מפעם לפעם מאשר להיות חסידה). זה בדיוק זה. להיות אוהב פירושו להיות פגיע. להיות פתוח פירושו להיות פגיע. בלי פתיחות אין אהבה.
להיות מושפע ולהשפיע - להיות פתוח. לתת לאהבה לזרום דרך. חסימות כמו פחד, קנאה, כאב וכו' מונעות מהאהבה לזרום דרך.

ועוד משהו חשוב בהקשר של להיות מושפע ולהשפיע - בעיקר אולי מהכיוון של להיות מושפע - לדעת לבקש עזרה, ולדעת לקבל עזרה, בלי לראות בזה חולשה. להבין שלקבל עזרה זה לא אומר שלא הצלחתי, לא מקטין מההישג שלי.

אחת הבחורות הכי מדהימות שאי פעם היכרתי - חכמה מאוד, חרוצה מאוד ומצליחה מאוד - היתה גם חברותית מאוד, וקיימה רשת עניפה של קשרים עם אנשים, שבהם היתה נעזרת, בצורה הכי טבעית. אף אחד לא חשב שזה מקטין מההישגים שלה. לדעת להיעזר זו אומנות, אומנות שעוד לא למדתי.

ועוד דבר שקשור לשפע - לדעת לשמוח בו כשהוא מגיע. אחד הדברים שמבריחים שפע, זה לא להיות מסוגלת להכיל אותו. להתנצל על כך, להרגיש שלא מגיע לי. אז השפע מקשיב ובאמת מפסיק להגיע... )':

מפתחות לשפע

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2013, 13:11

איך מגיעים לזה בפועל
איך מוצאים את המפתחות לשפע

מפתחות לשפע

על ידי בת_אדם* » 15 אפריל 2007, 08:09

כדאי אולי לחבר לדף כל הדברים שאני מזמנת לחיי

מפתחות לשפע

על ידי דרור_כמון* » 09 ינואר 2007, 17:26

אולי מישהי שעברה תהליך כזה של ממש שינוי תפיסה או לא ממש שינוי תפיסה , אלא אפילו בדיקת אמונות ישנות
שבעקבותם התחיל מפנה, או איזשהו שינוי יכולה לשתף?

כל הנושא הזה ממש מרתק.

מפתחות לשפע

על ידי דרור_כמון* » 09 ינואר 2007, 14:38

איזה יופי של תובנות!
נהנתי מאוד לקרוא

מפתחות לשפע

על ידי סיפורי_פוגית* » 07 ינואר 2007, 12:19

אני חושבת שרוע , השחטה, גזלנות וכו לא קשורים לכסף, זהו מבנה אישיות
או, יפה!
כסף, יחד עם זאת, נוטה להעצים את תכונות האישיות של הנושא אותו.
ז"א שאם אתה חרא של בנאדם (סליחה על הביטוי) ויש לך הרבה כסף, אתה תעשה איתו חרא של דברים, או סתם תהיה חרא יותר גדול.
לעומת זאת, אם את אדם טוב, ויש לך הרבה כסף, מן הסתם זה יעצים את הטוב שאת יכולה להביא לעולם ולעצמך.

מפתחות לשפע

על ידי שיר_נ* » 02 אוקטובר 2006, 14:50

איה את מקסימה וגם הדף שלך:-)
לדעתי שפע קיים בכל מישור ואנשים שסוגרים את עצמם מול מישור אחד שלו בעצם מפחדים ממנו או מתוכנתים מחשבתית נגדו.
כמו שהזכרתם כאן קודם, אנשים בעלי ממון שלא טובים בתקשורת בין אישית, או אנשים אוהבים וחמים שלא יודעים לעשות כסף.
אנחנו נתקעים היכן שהמחשבות שלנו נתקעות, היכן שהפחדים , חסכי הילדות והכעסים נלחצים.
אם חינכו אותנו לחשוב שכסף משחיט או רע בוודאי שיהיה לנו מאוד קשה להתחבר להרגשה אחרת ולמשוך אותו אלינו..
אני רואה את זה הרבה מאוד בארץ וזה נורא חבל..מחנכים אנשים שכסף זה רוע, שבעלי ממון הם גזלנים וכו וכו.. מה שמייצר הרבה אנשים "טובים" שחוששים מכסף ומונעים מעצמם את השפע במישור הזה.
אני חושבת שרוע , השחטה, גזלנות וכו לא קשורים לכסף, זהו מבנה אישיות. יש גם הרבה אנשים עניים משחיטים וגזלנים (אפילו באחוזים יותר מאנשים בעלי ממון) . מאוד מסוכן להיתפס להגדרות חברתיות הכללתיות כאלה.
בכל תקופה של שגשוג רוחני תרבותי ודתי היה גם שפע חומרי, אי אפשר לעשות סלקציה לשפע. רק בראש שלנו אפשר לחסום אותו ולמנוע מעצמנו.
נושאת תפילה עמכם, כי לכולכם ירבה השפע בכל תחום והזרימה בחייכם לא תיתקע בשום אספקט כנהר שמחה עצום ומתעצם החולק את עצמו ומשכפל את עצמו. אמן! :-)

מפתחות לשפע

על ידי ורדה_בן_ארי* » 06 יולי 2006, 22:01

דף מקסים. בא לי לקרוא עוד ועוד סיפורים כאלו ושלא יגמר...

מפתחות לשפע

על ידי הערסית_מהשכונה* » 01 יוני 2006, 11:06

בינואר של השנה שעברה ילדתי. חדשים רבים לפני זה גילגלתי במחשבות כל מיני רעיונות לעבודה מהבית כדי שלא אצטרך ללמד.(פשוט לא ניראה לי נכון שהוא יעבוד 18 שעות ואני אגדל בחלל ריק את הילד). עברו שלושה חדשים.לקחתי עוד גשר של חל"ת לחופש הגדול והמשכתי לחפש ולחפש.....עבודה מהבית לא מצאתי .פשוט כי לא רציתי לעבוד אלוהים אחרים חוץ מאלוהי האימהות!!!אבל הכסף אישהו זרם תמיד ברגע האחרון מכל מיני מקומות...ד מי לידה דמי אבטלה , פיצויים מעבודה קודמת ועוד החזרים מפה ומשם. בוא נאמר שביטוח לאומי מימן לי 7 חדשים חופשת לידה...
ביוני כבר קראו לי לעשות מערכת...בבכי וביגון רב שירבטתי מערכת כאוטית לביתספר הדמוקרטי.באוגוסט התקשרתי לקרן השתלמות לברר כל מיני בירורים עלומים. ואז באה הפצצה!
  • " את יוצאת לשבתון עוד חודש לא"
  • "מה פיתאום! רק שנה הבאה!
  • "תגידי איפה את חיה-חתוב פה שבתון-את יוצאת לשבות
  • "לאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההה לא יכול ליהיות"
  • "כן כןיכול ליהיות- רק תביאי אישור מהמנהל של בית הספר כי היית אמורה להסדיר את זה כבר לפני 7 חדשים!!!!!!
סגרתי בטלפון עם צילצולים במוח. נישקתי את הבלטות . אמרתי שמעישראל.התקשרתי למנהל בשערות סומרות וגרביים מיוזעות והוא הקשיהב והקשיב ואמר: תישמעי בישביל מטרה נעלה כזאת(לדגל את "לולו") אני מוכן לאשרלך.
ככה זכיתי בחופשה ממונת עוד 12 חדשים +לימודים + הכייף שלראות את הילד שלי גודל ופורח מול העיניים...
הום...טוב עכשיו אנחנו מחכים לעוד נס!(עוד לא כתבתי מערכת)

מפתחות לשפע

על ידי איילת_א* » 13 פברואר 2006, 19:23

סיפור מקסים! תודה|בלונים|

מפתחות לשפע

על ידי ורד_לב* » 01 פברואר 2006, 22:05

איזה סיפור יפה |מתנה|

מפתחות לשפע

על ידי ציפציף* » 01 פברואר 2006, 15:23

רוצה לשתף אתכם בחוויה שעברנו,
לפני הלידה האחרונה היינו במצב כלכלי די גרוע (מה שנקרא -"על הפנים") היה חורף, לא היה כסף לחימום וכמעט לא לאוכל.בעלי הביא לי דיסק של אהרון רזאל "שיר חדש" ויש בו דואט מדהים עם אחיו יונתן רזאל בשיר שנקרא "ה' אלוקיך עימך לא חסרת דבר",שמעתי אותו שוב ושוב,רקדתי בבית בסלון ריקוד תפילה כזה ופתאום הבנתי, שאם ה' איתי-לא חסר לי כלום! ,
אבל עם מחשבות לא קונים במכולת נכון ? היה יום חמישי וחזרתי בלילה עם בעלי מבדיקה של סוף הריון,בעלי עצר ליד תיבות הדואר בישוב,ולפני שהוא יצא להביא דואר שאלתי:איך נקנה מצרכים לשבת?
בעלי ענה ,מה הבעיה "קטן"על הקב"ה לשלוח לנו איזה מליון דולר? מה את דואגת?
הוא חזר מהדואר מביא לי מכתב עם כתובת של דודים שגרים רחוק מאתנו,
פתחתי ונפלו מתוכו שטרות של 250 שקלים בתוספת ברכה לחג שהתקרב ...
פשוט התחלנו לצחוק ולצחוק...

אחרי הלידה הגיע שפע מכל כיוון אפשרי,כאילו שכל נשמה מורידה איתה את השפע שלה.

מפתחות לשפע

על ידי מירב_שרמן* » 31 ינואר 2006, 08:19

קראתי אתמול, וישנתי על זה. מרגישה שקמתי אחרת. איה יקרה, אין ספק שאת נוגעת באמת. המילים שלך קסומות.
לי קל להקביל את זה לתקופות שבהם יש (היו...) יותר מחזרים/חברים או פחות. אני זוכרת שלפני שהכרתי את בעלי, פשוט ידעתי שבקרוב יהיה לי חבר, לא היה לי ספק בכלל, כי זאת היתה האנרגיה שלי. ובאמת, הוא נהיה חבר שלי, ויחד איתו היו עוד עשרה שרצו...
קשר עם בן זוג זה לא משהו שצריך להתאמץ בשבילו, זו שאלה של בשלות, ואז זו האנרגיה שמופצת, והיא אכן ממגנטת.
תודה לך שחיברת את זה עבורי לכסף.

מפתחות לשפע

על ידי איילת_א* » 23 נובמבר 2005, 16:21

איזה דף מקסים!!!|||||||||*|


כלל הזהב הוא "לא לפחד כלל". זו האהבה. לעצמנו, לזולת ולעולם. |נורה||נורה||נורה|

אהבתי! אהבתי! אהבתי!|Y|(-:

(())

מפתחות לשפע

על ידי עדי_ברן* » 20 אוגוסט 2005, 20:18

אך אנו עוסקים בקסמים. ולכן אני אומרת, דמייני, תראי בעיני רוחך, תרגישי איך זה מרגיש כבר להיות שם ותבקשי. אחרי כל זה תניחי לזה, תשחררי, וכשתקבלי אל תשכחי לומר תודה.
|Y||Y||Y||Y||Y|
:-)

מפתחות לשפע

על ידי תמר_בן_חור* » 20 אוגוסט 2005, 00:50

לא מבינה , אם היינו עוסקים בכשפים הייתי אומרת לך לערבב את ההוא עם ההוא, לירוק שלוש פעמים ולשים מיתחת לכרית. אך אנו עוסקים בקסמים. ולכן אני אומרת, דמייני, תראי בעיני רוחך, תרגישי איך זה מרגיש כבר להיות שם ותבקשי. אחרי כל זה תניחי לזה, תשחררי, וכשתקבלי אל תשכחי לומר תודה. תפילות מתגשמות, לא תמיד באריזה המדוייקת שלה ציפינו, אך במהות זה תמיד פרפקט.

מפתחות לשפע

על ידי לא_מבינה* » 29 יולי 2005, 13:01

לא לגמרי הבנתי את הדף הזה
אני רוצה שיהיה לנו כסף לגור בבית במושב מסויים בשרון. איך מגיעים לשם?

מפתחות לשפע

על ידי אלמונית* » 12 יוני 2005, 23:01

נסו להניח בבית צד דרום מזרח אבן סיטרין גם מהממת וגם מושכת הביתה עושר.

מפתחות לשפע

על ידי לוונדר_סגול* » 12 יוני 2005, 13:20

מפתחות לשפע

על ידי ברונית_ב* » 12 יוני 2005, 08:36

מפתחות לשפע

על ידי תמר_בן_חור* » 12 יוני 2005, 03:09

אני מאוד מתחברת לדברים שאמר צפריר. אני מוצאת קשר ישיר בין שפע ובין ההסכמה להיות משפיעים ומושפעים. יש בהתחברות לשפע מעיין ויתור על הבועה הסגורה, והפתחות לכל כיווני הרוח, שיקחו אותי לאן שאני אמורה להגיע. אפשר עדיין לעשות הגנות באור, ולשמור על עצמנו, אך באמת זו היזרקות לתוך נהר גודש ורועש.
כלל הזהב הוא "לא לפחד כלל". זו האהבה. לעצמנו, לזולת ולעולם.

מפתחות לשפע

על ידי מבקש_להתחדש* » 09 יוני 2005, 01:46

אי מן!

עובד על זה כבר כמה שנים...;-)

תודה רבה

{@

מפתחות לשפע

על ידי בועז_חן* » 09 יוני 2005, 01:35

תתחבר לעצמך. תזהה מה אתה אוהב, במה אתה טוב, מתי אנשים אוהבים מה שאתה עושה, מה היית נהנה לעשות.
תלמד, תשתפר, תתחקר. תניח שאתה יכול להיות הכי טוב בעולם, תבדוק למה אתה עדיין לא, תהיה כנה, תהיה ישר, תחפש בהירות, יחודיות, דיוק
תזרום, תהנה, תחווה, ושוב תלמד.

העיקר זה לרצות (ובהתחלה רק שומעים רעשים מוזרים...).

מפתחות לשפע

על ידי מבקש_להתחדש* » 09 יוני 2005, 01:01

השאלה היא איך נפתחים לזה?

גם אני מאד מסכים עם צפריר -אבל.. עדיין לא מצליח לכוון את המקלט כמו שצריך.
אשמח לעיצה.
התחלת הכיוון שלי היא הידיעה שאני רוצה לקלוט.
תודה |נורה|

מפתחות לשפע

על ידי בועז_חן* » 09 יוני 2005, 00:35

מסכים מאוד עם צפריר, מחשבה יוצרת מציאות. אפשר לחדד ולומר שמחשבה יוצרת תפיסת מציאות, ותפיסה יוצרת מציאות.
כי מעשים הם תוצאה של תפיסת מציאות, של הבנת הזדמנויות, של מוכנות לקבל.

דומה הדבר לשידורי תחנת רדיו. הם שם, הם מציאות, אבל הם לא נקלטים אלא על ידי אלו שכיוונו את המקלט שלהם לתדר המתאים. השפע כאן, מסביבנו, וכשמתכוונים על התדר הנכון הכל נהיה ברור יותר, והמעשים הם כבר תוצאה מתבקשת ולא משהו קשה ומאיים.

מפתחות לשפע

על ידי צפריר_שפרון* » 08 יוני 2005, 11:42

מפתח אחד לשפע - ההסכמה להיות מושפע ולהשפיע.
שאם אין הסכמה להשפעה - לא יכול לבוא השפע, ואם אין הסכמה להשפיע - אין הסכמה להשפעה.

השפע בכל מקרה יורד עלינו ברוב חסדו. אלא שאנחנו הודפים אותו - לך! אנחנו צועקים, לך! אל תשפיע. ועדיין הוא בשלו, משפיע - אם נכיר בכך ואם לאו.

מכאן, שאין כל חוסר בשפע. נהפוך הוא, לעתים יש חוסר בחוסר. עולה מאליה השאיפה להחזיק איזה מלאי של חוסר. וכשהשפע באופק, המלאי הזה מחדש את עצמו אוטומטית, פן יכלה.

לכן, יש שמעדיפים את שפע החוסר, ויש שמדיפים את החוסר בשפע, ויש שמסכימים להשפעה הזו של השפע, וכשמבקשים אחר חוסר - נותנים הלאה את מה שקיבלו. זה כבר לא עניין של שפע. אולי אושר.

תודה.

<שלם>

מפתחות לשפע

על ידי צפריר_שפרון* » 08 יוני 2005, 11:36

יונת,
_מחשבות יוצרות מציאות
אני חושבת שחסר כאן שלב:
מחשבות יוצרות מעשים, מעשים יוצרים מציאות_
אני חושב שחסר כאן שלב:
מחשבות יוצרות מציאות, מציאות יוצרת מעשה.
על מנת ליצור מעשה חייבת להיות המציאות המתאימה למעשה הזה. זה בחינת דיבור או הגייה.
מחשבה, דיבור (בבחינת דבר או מציאות), מעשה.

מפתחות לשפע

על ידי נהורה* » 08 יוני 2005, 10:08

נכון ,יש אנשים בעלי ממון שהם ההיפף מאושר ואהבה, אבל לדעתי זה לא נקרא שפע
רציתי קצת לפתח את האמירה הזו, כמו שאמרת בהמשך המשפט:שפע.. , הוא נמצא בכל מקום במידות שונות אבל נוכח, לדעתי גם אצל בעלי ממון שכביכול אין בהם אהבה ......יש בהם הבנה למכניזם הקבלה-נתינה ולחווית השפע.
החלקיק הזה של תובנת השפע, היותם מוליכי שפע, גם אם באופן לא מודע יש בו להבנתי מימד של אהבה, אבל לא באריזה אליה אנו רגילים.. ההבנה היא מן גרעין או גולם שאותו ניתן לפתח לשפע הכולל תחומי חיים אחרים וכו.
כלומר שפע נמצא גם בפינות חשוכות שכביכול אין בהם אהבה, אך בתוכו מגולם מעט אהבה והרבה פוטנציאל אהבה.

למה זה חשוב?
חווית הנתינה קבלה , חווית השפע, הוויתור על היותך יחידה שלמה, ההזדקקות לאחר כדי לפעול, כל אלו יש בהם אהבה עצומה.
ישנה מחשבה רווחת שאיפה שיש כסף(-אחד האופנים של שפע) אין אהבה. אז מה שאני מנסה לאמר שאפילו במקום בו קיימת ציניות פיננסית ואפילו בצע, באנרגייה של הכסף אפילו אם היא מנותבת לכיוונים של בצע מסתתר לו אפרוח אהבה קטן שאם ישקו אותו יהאפרוח יגדל ויהיה לתרנגולת.

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 06 יוני 2005, 22:58

הכל נמצא!הכל! רק צריך לפתוח את העיניים והלב! ולנשום עמוק עמוק ולהתרחב.

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 06 יוני 2005, 22:46

נהורה
את מתארת בעיני עוד מפתח : שלם.
ברגע שאתה מוותר על היותך שלם, אז אתה שלם.
להיות שלם כאשר כל תחום בחיים שלך הוא שלם, כפי שהוא ואין לך השתוקקות שהוא יהיה אחרת. משם נפתח פתח לשפע, והוא מתפרש לאיטו על כל תחומי החיים ומעצים אותם.

נכון ,יש אנשים בעלי ממון שהם ההיפף מאושר ואהבה, אבל לדעתי זה לא נקרא שפע, מכיוון ששפע הוא כשפע הוא כאהבה, הוא נמצא בכל מקום במידות שונות אבל נוכח. ועוד דבר הוא גם מתמשך ומניב תוצאות חיוביות של אהבה.
כששותלים את זרע האהבה הפירות יהו אהבה וכששותלים זרע הבצע הפירות יהו מציאות של בצע. זה חוק טבע.

מפתחות לשפע

על ידי נהורה* » 06 יוני 2005, 16:38

אהלן, איזה יופי של תגלית הדף הזה, אני כבר כמה זמן כותבת סביב הנושא הזה ב עסק נשי אולי מזווית קצת יותר מעשית ופחות פילוסופית. דבריך מרעננים ומעוררים את הצורך להתחבר שוב למקור השפע,למעיין היצירה וליובלים המוכספים הנובעים ממנו.

תוך כדי קריאה עלתה בי התנגדות למשוואה שפע=אהבה=כסף, פשוט מהמקום החוויתי שלי מאנשים עתירי ממון אותם הכרתי בחיי - שלא ניתן לסווגם כ"מוליכי" אהבה טובים יותר מאחרים (לעיתים קרובות אפילו להפך).
אבל בהתבוננות נוספת לדעתי תדר השפע כרוך בהבנה עמוקה של תקשורת נתינה וקבלה. יש בחווית השפע, סוג של התמסרות איבוד שליטה אמונה(כמו באהבה) הכרוכה גם בוויתור על היותך שלם, אנרגיית השפע מותנית ביחסי הגומלין- יש מישהו בצד השני שיקלוט, שזקוק בדיוק למה שאתה מייצר וגם אתה לא יכול בלעדיו. יוצא מזה שיש בשפע מימד של אהבה, אבל לא באריזה אליה אנו רגילים.

נדמה לי שטיפוסים שדרכם עובר שפע אינם טיפוסים אוהבים במובן המקובל (בהכרח), אלה אלו הם אנשים שטמונה בתוכם ההבנה בסיסית של הפיזיקה או הזרימה החשמלית (כמו שהטבת לנסח למעלה) של איך מוצר, שירות, או אפילו מחשבה מניבים תגובת סיפוק מהעבר השני ויוצרים חיבור. אנשים המבינים איפה נמצא פוטנציאל חיבור כזה בין צורך לבין סיפוק, ובכך מאפשרים מעבר של אנרגיה זמינה מעצמם הלאה לקונים/למטופלים/ ובחזרה אליהם וכן הלאה בתהליך אינסופי כל עוד הם שותפים למעגל השפע.

מקווה לניסוחים בהירים יותר בהמשך.

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 06 יוני 2005, 10:35

תודה על הברכות
D-:

מפתחות לשפע

על ידי שיבולת_שועל* » 06 יוני 2005, 09:54

ברכות על האמהות, כמובן @}

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 05 יוני 2005, 16:36

זה מפרה אותי שאת שואלת ושולחת אותי לבדוק את הנושא, תודה לך!

למשל גיליתי שבמוקומות שאני פוסלת דברים, אומרת לא כמו רעיונות עסקיים, בטענה שהם לא מוצלחים , שם אני שמה מחסום לדמיון
המילה לא היא מאוד עוצמתית וקשה, אפשר לנסות לעצור לפני שהיא נאמרת ולהמשיך עם זרם המחשבה לראות לאן הוא לוקח אותי,
כשאני זורמת איתו הוא לוקח אותי אל שדה רחב ואין סופי של רעיונות ויצירה.שם אני פוגשת שוב את הבריאה-האהבה, הכח היוצר ושם אם אני מאפשרת לעצמי, (ופה זה מתחבר שוב ל "כסף קשור לאהבה" ) אם אני אוהבת את עצמי מספיק אני נשארת ומקבלת על עצמי את כל המתנות האלה, ומרשה לעצמי לבחור מהן מה שאני רוצה.
זה שדה של שפע.
ועוד משהו לגבי לבחור אחת או כמה מן האפשרויות העסקיות,
אם מעבירים הלאה את הרעיונות לעוד אנשים, משתמשים בקשרים, והופכים את הלבד שלנו ל עבודת צוות,
הרי אנחנו מוקפים אנשים, מוכשרים, יצירתיים, ומדהימים, למה לא להפוך את הקשר הזה גם למניב כסף?
כך אפשר להכפיל ולשלש את הכוח שברשותינו, וזה-שפע!!

עוד רעיון:
אפשר לבדוק אם במקום שאנחנו נמצאות כאמהות שהוא פורה וחי ונושם חזק יכול להווצר גם כסף מבלי לאבד נשימות , ומבלי לאבד פוקוס, פשוט לכוון אותו גם על זה.
אנחנו כאמהות מוכשרות מאוד בלעשות ולייצר המון דברים בו זמנית, אז למה שזה לא יהיה גם כסף?
ושוב אני לא מדברת על עבודה..אלא שפע ואהבה, שפע ואהבה, שפע ואהבה...

מפתחות לשפע

על ידי תמר_בן_חור* » 05 יוני 2005, 03:58

קראתי כמה פעמים את מה שכתבת. אני נותנת לדברים לחלחל אני מכילה אותם ורוצה להיות איתם. אני יודעת שאת צודקת אך אני צריכה את הזמן לפגוש את הדברים מתוכי.
תמשיכי לפרט, את מעבירה אינפורמציה עמוקה. אני רוצה להתחבר עוד.

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 04 יוני 2005, 20:58

אפשר לחפש גם איפה אין ספייס ואיפה עוד חסר חופש.
הצעות: בזוגיות, באמהות, באוכל, באסתטיקה, בהחלטת החלטות, בתקשורת עם אנשים, משפחה..
איפה עוד אפשר לנשום לתוך המקומות האלה יותר ולהרחיב את הריאות והלב.
אני מרגישה שכל נשימה שאנחנו לא לוקחים נרשמת כמשהו חסר במקום אחר , העולם שלנו הוא כמו הגוף שלנו -מכונה מופלאה ועדינה כל כך. כשנתקע משהו מיד כל האיזון משתנה.
זה נראה לי כמו עוד מפתח לשפע.


המאמץ בטוח יקדם אותך, לוא דוקא מפני שכסף מביע אהבה עצמית, אלא כי יעצים אותך להיפטר מהמינוס ולהמשיך להמציא מטרות חדשות.
בדיוק כך

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 04 יוני 2005, 20:47

שכסף קשור באהבה. אך לא ברגש אלא בתדר. זהו הבדל עקרוני, ויש ממש צורך בשתי מילים נפרדות על מנת לא להתבלבל. ההיפך מהתדר אהבה הוא פחד, וההיפך מהתדר של שפע הוא גם פחד.
כשאני מתכוונת לאהבה מבחינתי זה דבר אחד- אמת, או אלוהים או התדר אהבה או איך שנקרא לזה האנרגיה של עוצמה של יצירה של הבריאה
הרגש הנקרא אהבה לפי תפיסתי הוא השתוקקות ולא אהבה הוא רגש, לדעתי זוהי פרשנות חברתית מוטעית לומר ששני הדברים הם דומים. לא משנה באיזה שם נקרא להם.
גם אם יש שפע בחיים, ויש-ברוך השם- עדיין יש תמיד אפשרות ליותר- אהבה! כלפי עצמינו.
כי משם מתחיל הכל אהבה אמיתית כלפי עצמינו-קבלה של עצמינו-ראיית המציאות כפי שהיא ברמת התחושה , מהבטן,
ומכיוון שבעיני כסף הוא אנרגיה זמינה, מדידה ,שימושית- אבל אנרגיה ,הוא מושפע מהתדר שלנו כמו כל שאר הדברים האחרים.
אני חושבת שהכי קשה לנו לקשר אהבה עם מדד, עם מספר, אבל באמת אני חושבת שאם לא ניתן לזה משמעות של משהו לא בסדר אלא רק נסתכל על זה כעל "מה חסר" זה יכול להיות מפתח להעצים את שניהם.
ואגב אפשר גם לא להתייחס אל מה שאני מציעה כאן בתור אמת אלא רק כאפשרות כמו משחק לנסות לבחון את הנושא הזה מנקודת המוצא הזו ולראות מה קורה, איזה תובנה עולה, אם זה לא מדבר או מהדהד אז אל תקחי את זה.
לגבי זה פתח לי משהו ענק, ויכול להיות שזה אישי מהעולם שלי. אז אפשר בכלל לראות את זה כשיתוף.


ואגב, ברכות לך, איה, אמא מתחילה!
תודה על הברכות . אבל לגבי מה?

מפתחות לשפע

על ידי תמר_בן_חור* » 04 יוני 2005, 15:46

כמו שאת יודעת הנושא מעסיק אותי ורלוונטי מאוד. בדיוק עכשיו סיימתי לקרוא את הספר "אבא עשיר אבא עני", ואני עדיין מכילה את האינפורמציה שמועברת בו.
אני מסכימה איתך איה שכסף קשור באהבה. אך לא ברגש אלא בתדר. זהו הבדל עקרוני, ויש ממש צורך בשתי מילים נפרדות על מנת לא להתבלבל. ההיפך מהתדר אהבה הוא פחד, וההיפך מהתדר של שפע הוא גם פחד.
בהתיחסות שלי להתחברות לשפע יש שני פנים. האחד הוא רעיוני והשני הוא מעשי. הצד הרעיוני ניזון מאינפורמציות שמרחיבות את התפיסה שלי, ובכך נותנות לי כלים לעשות את הבחירות השונות, בצמתים של החיים. הצד המעשי, מתחבר לי קודם כל עם המודעות למי אני בתוך כל הסלט הזה שנקרא, התפרנסות, השרדות וכסף.
קודם כל אני אישה, אמא. מה זה אומר?
זו שאלה כבדה. אישה - עם מטען תרבותי, עם חשיבה מעגלית. אמא - עוברת הריונות, הנקות, ילדים...אני מרגישה שאני חלק מזוג, אני מזינה את האדמה ברעיונות, במחשבות ובאמונה. אני מלחחת את האדמה בהשראה, באוירה ובחזון. לעת עתה אני מוסרת את ההובלה לידי בן זוגי, אני מתאחדת איתו, קושרת את גורלי בגורלו. אני מאפשרת לו לעבור את הסיבוב שלו. תומכת, משקיפה, מאירה. זו אני והאמת שלי.

מפתחות לשפע

על ידי שיבולת_שועל* » 04 יוני 2005, 02:12

ואגב, ברכות לך, איה, אמא מתחילה!

מפתחות לשפע

על ידי שיבולת_שועל* » 04 יוני 2005, 02:11

כסף הוא פשוט התמורה שאת מקבלת על מה שיש לך למכור, וזה מכוון לא רק להשכלה שאת יכולה להשתמש בה כדי להשיג עבודה שמכניסה כסף, אלא גם "למכור" שהעבודה שלך שווה יותר. גם כשלא מדובר בעבודה פרופר, הדבר נכון: למשל אדם שמתחתן עם אדם אחר שיש לו כסף - מבחינתו הוא "מוכר" את מה שיש לו להציע למערכת היחסים. זה נשמע קר, ופחות "באהבה" ממה שניסית לייצג כאן, איה, אבל כך הוא ברמה הכי בסיסית.
עכשיו כשאני חושבת על זה, בעצם את לא מקבלת על פי מה שיש לך למכור, אלא יותר על פי מה שאת חושבת שיש לך...

מפתחות לשפע

על ידי ב_דחילו* » 03 יוני 2005, 23:56

איה, בשבילי 'כסף קשור לאהבה', או לכל דבר אחר - לאהבה לעצמי, לשלום בתוכי, לאהבת האל אותי - הם משפטים וקביעות שמענין לראות איך הן משפיעות עלינו, אבל אין בהן 'אמת'.

אני יכולה להבין מצב שבו לא נקשרים לכסף, או לא הופכים אותו למה שנושא את ההערכה שלנו לעצמינו או למד של 'האהבה לה אנו ראויים', ולהיפך - שימוש בו כב'משוב' למידת ההתכוונות והחיבור שלנו למטרות שלנו.

שתי האפשרויות מענינות, כל עוד לא משועבדים אליהן. במילים אחרות, את יכולה להמציא משחק/מבצע לחיסול המינוס. המאמץ בטוח יקדם אותך, לוא דוקא מפני שכסף מביע אהבה עצמית, אלא כי יעצים אותך להיפטר מהמינוס ולהמשיך להמציא מטרות חדשות.

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 03 יוני 2005, 23:20

לפני מספר שבועות עלה בי המשפט הזה:
כסף לא קשור לעבודה.
הרגשתי שזה הכיוון, רק צריך להמשיך עוד קצת ולגלות את הקצה השני שלו שעמד לי על קצה הלשון. ואז זה הופיע :
כסף קשור לאהבה.
ככל שאנחנו אוהבים את עצמינו יותר כך יש לנו יותר שפע בחיים
זה מתחיל בלהיות בזוג עם מישהו שאוהב ומעריך אותנו, להיות מוקפים בחברים, איזה סוג של חברים האם מגוון של אנשים או סוג אחד? האם אנשים שאוהבים את עצמם או לא?
אז למה שלא יהיה כך גם עם כסף בבנק.
לדעתי אפילו אפשר למדוד את מידת האהבה אל עצמינו לפי היתרה בבנק. למה לא?
הרי אם אנחנו אוהבים את עצמינו אז אנחנו עושים משהו שאנחנו אוהבים לעשות ואז ממגנטים אלינו אנשים ומתמחרים בהתאם למה שאנחנו שווים,
ומשום שאנחנו אוהבים את עצמינו אז אנחנו מכירים טוב את עצמינו ואת הצרכים שלנו ולפי זה מתמחרים את עצמינו, גם אם אנחנו שכירים, גם שם מראש נבחר בעבודה שמשרתת את המקום הזה ולא עבודה שלא משרתת אותנו.
אני יודעת על עצמי שהיתה לי תקופת שיא ,פרחתי הייתי מחוברת לעצמי וקיבלתי את עצמי כפי שהייתי, הרווחתי אז המון כסף.
היום אני נמצאת במקום אחר פחות בטחון עצמי יש חיפוש ואי ודאות והרבה ביקורת עצמית, חזרתי לאותו המינוס שהיה לי לפני התקופה ההיא והכל תוך שנתיים.
לדוגמא: מינוס 20,000 ש"ח בבנק הוא אותו המינוס שלך באהבה עצמית. וכן הלאה.

מפתחות לשפע

על ידי רוני_בלוני* » 23 מאי 2005, 10:48

וכמו שאישי היקר אומר "מי שעובד אין לו זמן לעשות כסף".

מפתחות לשפע

על ידי לי_אורה* » 21 מאי 2005, 16:59

ממליצה מאוד על הספר "יצירת כסף - מפתחות לשפע" של סאנאיה רומן

http://www.mitos.co.il/Book/BookFocus.asp?ID=96129

מפתחות לשפע

על ידי יונת_שרון* » 19 מאי 2005, 12:59

גם אי-עשיה יכולה להיות משהו שעושים. ולא כולם יודעים לעשות את זה.

מפתחות לשפע

על ידי נועה_ברקת* » 19 מאי 2005, 08:17

מחשבות יוצרות מעשים, מעשים יוצרים מציאות.
אלא אם כאן המחשבות שלנו הן שאנו רוצים לזכות בשפע ללא עשייה מצידנו...

מפתחות לשפע

על ידי יונת_שרון* » 19 מאי 2005, 01:45

מחשבות יוצרות מציאות
אני חושבת שחסר כאן שלב:
מחשבות יוצרות מעשים, מעשים יוצרים מציאות.

מפתחות לשפע

על ידי מיכל_שץ* » 18 מאי 2005, 21:17

אבל אי אפשר לשבת להיות פאסיביים ולחכות שהיקום יספק את כל צרכינו - צריך לפעול כדי שזה יקרה. לעשות, ליזום, להעיז.
אין ניגוד בין השניים, אם עושים, יוזמים, מעיזים, מתוך תחושה שהשפע קיים בחיי, אז הוא מגיע (בדר"כ בדרכים להרוויח כסף ביושר, לא במתנות). אם פועלים מתוך אמונה בחסר, אז היקום מוכיח לנו שאנו צודקים, שוב ושוב, ואכן חסר לנו. או בקיצור
מחשבות יוצרות מציאות
זה לא שונה כשזה מגיע לכסף

מפתחות לשפע

על ידי טרה_רוסה* » 18 מאי 2005, 21:04

אבל אי אפשר לשבת להיות פאסיביים ולחכות שהיקום יספק את כל צרכינו - צריך לפעול כדי שזה יקרה. לעשות, ליזום, להעיז.

מפתחות לשפע

על ידי מיכל_שץ* » 18 מאי 2005, 19:20

אחד המפתחות הוא שחרור, אם אנחנו משחררים וסומכים על היקום (אלוהים?) שיספק את כל צרכינו, מפסיקים לחיות במחשבה של חוסר ומתחילים לחיות בתחושת רווחה
יש לי כסף, יש לי כסף יש לי כסף.
הדברים מתחילים לזרום בכיוון ובעוצמה הנכונים.
וכשאנחנו חולקים את השפע שלנו עם הסביבה, אנחנו מקבלים בחזרה עשרות מונים!

מפתחות לשפע

על ידי חני_בונה* » 18 מאי 2005, 10:22

י' ממוקד במטרה שלו.
משפט שלו למחשבה: מהו שפע בהתייחסות לכאן ועכשיו?

מפתחות לשפע

על ידי חני_בונה* » 18 מאי 2005, 08:39

כפי שאומר י' חברי הטוב שמומחה בכל כתבי קריון: הרעיון הוא להציב מטרה, ולפעול להשגתה. חשוב לבדוק האם המטרה היא באמת המטרה או שבעצם זהו אמצעי להשגת המטרה האמיתית. מיקוד בעשייה לקראת השגתה חיוני ביותר.
י' אולי תקפוץ לבקר כאן?
(-:

מפתחות לשפע

על ידי מים_שקטים* » 18 מאי 2005, 06:38

שווה לקרוא את התקשור שקיבלה אלונה מקריון

תקשורים שקיבלתי מקריון

מפתחות לשפע

על ידי ליאורה_נ* » 17 מאי 2005, 23:14

יש לי כסף, יש לי כסף יש לי כסף.
מנסה..

מפתחות לשפע

על ידי יערת_דבש* » 17 מאי 2005, 23:02

איתי, נראה לי שהיא ממש לא מדברת על אבא עני אבא עשיר, ההפך- על משהו כזה מבפנים. על מסתורין.

הנה לכם מנטרה, שכשאני נזכרת להגיד אותה, תמיד יש הפתעות:

יש לי כסף, יש לי כסף יש לי כסף.

נסו!

מפתחות לשפע

על ידי אליס_בארץ_המראה* » 17 מאי 2005, 21:57

נראה לי אולי שזו המוכנות לדרוש - לדרוש הרבה כסף עבור שירותיך. אבל בעצם זו אותה תכונה כמו שטרה הזכירה.

מפתחות לשפע

על ידי טרה_רוסה* » 17 מאי 2005, 21:51

(במובן של אומץ לקחת סיכונים ולפעול)

מפתחות לשפע

על ידי טרה_רוסה* » 17 מאי 2005, 21:50

נראה לי שמה שמבדיל בין אלה עם כסף ואלה בלי כסף זה מה שמכונה בשובניסטית "ביצים".

מפתחות לשפע

על ידי מבקש_להתחדש* » 17 מאי 2005, 21:24

איה,
עשית אותי מאושר (מעושר? :-) )
חשבתי שאני היחיד שחושב כך. איזה כיף: )
השאלה היא איך נפתחים לזה? ( שפע ובתוכו תת נושא היותר מיסתורי שנקרא:כסף. השאלה כמובן לכל השפע). נכון שאין לי התנגדות להתחיל בצורתו ככסף...

תודה

מפתחות לשפע

על ידי איתי_שרון* » 17 מאי 2005, 20:58

אם הבנתי אותך אז נדמה לי שהבנתי שלא ממש הבנתי אותך :-)
את מתכוונת למשהו סטייל אבא עשיר אבא עני ?

מפתחות לשפע

על ידי איה_אמא_מתחילה* » 17 מאי 2005, 20:43

קוראים לי איה ואני אמא מתחילה .

החלטתי לפתוח את הדף הזה כדי לאפשר דיון פתוח בנושא המיסתורי הזה שנקרא: שפע ובתוכו תת נושא היותר מיסתורי שנקרא:כסף.
יש לי סוד שמדגדג לי בפנים לגבי כסף ובא לי לשתף אותכם בו כדי שיחד אולי נחשוף את החידה כולה.
והסוד הוא:
כסף לא קשור לעבודה!
עובדה. יש אנשים שעובדים ולא מרוויחים מספיק יש אנשים שעובדים ומרוויחים המון ויש כאלה שלא עובדים ומרוויחים טוב מאוד.
טוב זה פירוש שבא לי לתת אותו כאן כדי לרצות את המקום הנוח של ההגיון.
אבל האמת היא שמדגדג לי משהו בפנים ויש לי הרגשה שזה לא קשור בשום אופן לשום הגיון שאנחנו עדיין מכירים.
מה שאני חשה אנסה לפרוט בכמה מילים
יש זרם חשמל שזורם תחת העור שלנו זרם בלתי נראה כעוצמת הזרם כך עוצמת השפע שעובר(!!) דרכנו.
לפעמים יש קצר בזרם הזה ולפעמים הוא מקוטע לפרקים כל אחד והזרם שבתוכו.
כשמתחברים לעורק הראשי אז אפשר לפמפם את הזרם הזה באנרגיה וכסף פשוט יתחיל לזרום אל החיים מכל מיני כיוונים.
זה יכול להתאפשר רק כשאתה מספיק פתוח לקבל כסף בכל מיני צורות ולאו דוקא באופן שאתה מצפה שזה יקרה.
כלומר אם אני עובדת בעבודה מסויימת לא בהכרח אקבל כסף דרכה יכול להיות שהצעות שונות ומשונות יזרמו אל חיי ועלי להיות קשובה מאוד לסימנים ולקול הפנימי שבי המכוון אותי לגדול.
אבל עדיין ההסבר הזה מנסה שוב לדבר אל ההגיון ושוב אני מרגישה שיש כאן בדיחה מאחורי המיסתורין הגדול ושמאחורי הדלת מחכה המון שפע אם רק נמצא את המפתח הנכון.
מה דעתכם?

חזרה למעלה