מצאתי בית בפרדס חנה

שליחת תגובה

אמירת הודיה על הקיים, על מה שיש, על המובן מאליו, מעולם לא גרעה מאף אדם שום דבר.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מצאתי בית בפרדס חנה

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי שגיא* » 18 יוני 2019, 16:27

סורי, לא יצא לי להכנס לפה כבר הרבה זמן..
תודה רבה על התשובה המהירה והפירוט! טוב אז מהבחינה הזו זה באמת לא הכי אידאלי..
אז עדיף פשוט להיות עצמאי ולפתוח עסק ישר שם וזהו.. ;-)

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי מיכל_בז* » 08 יוני 2019, 15:12

זה ממש תלוי באיפה אתה עובד. בוא נדמיין מצב אידיאלי שבו אתה עובד בעזריאלי ויוצא מספיק מוקדם לחנות בבנימינה, אז שעה פלוס מינוס.

לחיפה זה גם נורא תלוי איפה אתה עובד... לבן זוגי 45 ד׳, לי שעה.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי שגיא* » 07 יוני 2019, 14:25

תודה מיכל! את יכולה לומר לי בבקשה כמה זמן לוקח בממוצע להגיע למרכז (ברכב וברכבת)? ומה עם הכיוון השני, לחיפה?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי מיכל_בז* » 05 יוני 2019, 07:38

שגיא, אני גרה בכרכור. מאוד כיף פה אבל הפקקים למרכז פשוט מוציאים את החשק לחיות. זה ממש על גבול הבלתי אפשרי אלא אם כן עובדים קרוב לאחת מתחנות הרכבת.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי שגיא* » 04 יוני 2019, 11:52

תודה יולי, זה עוד משהו שעוזר לדעת בשביל להגיע להחלטה!

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי יולי_קו » 28 מאי 2019, 13:32

היא פחות אהבה את הצורך להתנייד ברכב, לדוגמא בשביל להגיע לים (בתל אביב היא הולכת לים ברגל).

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי יולי_קו » 28 מאי 2019, 13:31

שלום שגיא,
מעט המידע שיש לי:
אשה שיקרה לי מתגעגעת אל הזמן בו חיתה בפרדס חנה (במשך כמה שנים, עם ילדים צעירים), ורוצה לחזור לגור בה.
אין לי פרטים על השכונה בה גרה. היא אהבה את האוכלוסיה (היא מאוד באופן טבעי, וילדיה היו בחינוך ביתי), ואת הקרבה לטבע.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי שגיא* » 28 מאי 2019, 13:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

איזה קטע שאני לא הראשון שמנסה לעורר את הנושא המאוד ישן הזה ב2019.
רציתי לשאול בצורה כללית מה יש לאנשים להגיד על מגורים בפרדס חנה (גם קניה וגם בשכירות) ואם זה מומלץ - בייחוד אם לא מוצאים עבודה באיזור וחייבים לעבוד במרכז..
חוץ מזה, בהנחה שהפידבק יהיה חיובי פה, אעריך רעיונות לגבי איזורים שבהחלט כדאי להמנע מהם ולעומתם איזורים שכדאי להתחיל את החיפושים בהם.
אודה מאוד על כל תשובה שאקבל!!

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 פברואר 2019, 10:14

היי,

למרות שעברו הרבה שנים.
אני בדיוק באותו תהליך עם לבטים על רכישת בית קטן בת"א או פרטי בפרדס חנה כרכור. הייתי שמחה לשמוע אם את שלמה עם ההחלטה בדיעבד :-) ?
תודה.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 נובמבר 2015, 14:56

שלום, מישהו מכיר את שכונת הדרים בפרדס חנה ומה קרבתה למוקד הקרינה והמתח הגבוה? תודה לעונים.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי עדנה* » 11 אוקטובר 2015, 13:11

מחפשים בפרדס חנה כרכור (והסביבה)בית צמוד קרקע ללא מדרגות.תקציב עד 1,900,000 בשכונה טובה.זוג ללא ילדים.נשמח לשמוע הצעות.0543001380

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 מרץ 2014, 20:44

עופרה תודה על התשובה. חברה שלי כתבה את השאלה בשמי בנוגע לנווה פרדסים פשוט כי היא רשומה ומכירה את האתר. כמו שהיא כתבה אנחנו שוקלים לקנות בית בנוה גנים שזה באזור נוה פרדסים. מסכימה איתך שלשכור היה הכי חכם אבל בעלי לא מוכן לגור בשכירות יותר.. אנחנו חושבים לקנות קוטג' חדש . השכונה מסביב לא נראית מי יודע מה, כמו שאמרת ראיתי אזורים יותר יפים בפרדס חנה אבל צפויים הרבה שינויים שם בעתיד וזה יכול לשנות דברים.
אם למקד קצת את השאלות, האם החלוקה לשכונות מאד מורגשת? איך בתי הספר "הרגילים" בפרדס חנה?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי עפרה_שחר* » 01 מרץ 2014, 17:27

כל אחד יתאר את השכונה הזאת לפי ראות עיניו ובהשוואה למה שהוא מכיר. אם תהיי יותר ספציפית ותכתבי מה חשוב לכם בבי"ס, בשכונה וכו... התשובה תתאים לך ספציפית.
מבחינת דירוג תוך פרדס- חנאי הייתי שמה אותה במקום בינוני- זו לא שכונת פאר, זו לא שכונה של עוני ויש בה אנשים כמו בכל מקום בארץ. יש שכונות שנחשבות יותר שוות- עם יותר בתים פרטיים, אבל אולי אתם רגילים לבית משותף. יש לזה המון יתרונות. קרוב לרכבת, באופניים מהמרכז, באוטו מכרכור, אוטובוסים עוד לא מספיקים.
ממליצה לשכור שנה לפני שמחליטים איפה.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 פברואר 2014, 21:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי
את מוזמנת לכתוב לי למייל
loona992001 ביאהו.קום

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי אמא* » 27 פברואר 2014, 17:02

מחפשת כל מידע על שכונת נוה פרדסים.
מתלבטים אם לעבור אליה ,
אנחנו זוג פלוס שניים.
איך השכונה, בתי ספר ?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי אליאל* » 08 מאי 2013, 14:29

למכירה בית בפרדס חנה
4 חדרים, 90 מ״ר, עם חצר קטנה ועצי פרי.
הבית חד קומתי, יש מעטפת לבניית קומה שניה.
1,540,000 ₪.
אליאל 052-6502949

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פירותנית* » 06 נובמבר 2012, 09:02

הי, גם אני רוצה לעבור לפרדס חנה ואשמח לשמוע על השכונות ובכלל. האם יש כאן מישהו שבאמת עבר ומוכן לספר?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי נוודית_חובבת* » 17 אפריל 2012, 21:08

מחפשים בית להשכרה באיזור פרדס חנה למשפחה נחמדה ;) ארבע נפשות: זוג הורים ושני קטנטנים בחינוך ביתי.
מעדיפים בית משופץ ונעים על שטח גדול (חצי דונם ומעלה) עם בעלי בית נחמדים. מעוניינים לטווח ארוך.
אשמח לפניות בדף הבית.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי אסי_רוז* » 16 פברואר 2012, 13:29

מעוניין להכנס לבית באופן זמני באזור פרדס חנה/ גבעת עדה, מאד אוהב חיות ופסנתרים

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לירי* » 08 יוני 2011, 00:12

שלום לכולם
אנחנו נוסעים מ267 עד ל20/8 ואנחנו מחפשים מישהו שיגור בביתנו החמוד לתקופה זו וישמור על הכלבות המתוקות שלנו.
אנחנו גרים בגבעת עדה בבית עם גינה.
חלק מהדיל זה לשלם חשמל ומים לאותה התקופה של השהות.
אז מי שמעוניין בשינוי אווירה מוזמן ליצור קשר ולבבר פרטים נוספים
לירז 0506610288
[email protected]

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ינואר 2011, 12:17

אנחנו מוכרים בית בכרכור - 138/380
6 חדרים.
חצר גדולה.
קרוב לצומת כרכור

שאלות ופרטים נוספים - 054-9797504

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ינואר 2011, 07:55

אנחנו שוקלים לעבור לעזור פרדס חנה כרכור אבל מאוד מבולבלים מהשכונות והמחירים - נשמח לקבל קצת המלצות על שכונות ואזורים יותר "ירוקים" / "באופנים"
תודה רבה!

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי סבתא_מתנות* » 24 מאי 2010, 07:32

אנחנו מחפשים בית ונשמח לקנות/ לשכור גם בשכונת רמז. אם את יודעת על מישהו מעוניין נודה לך מאד.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 25 פברואר 2009, 15:58

תודה לך קוראת שהגבת למתגעגעת, פפספסתי אותה.
כן, מצאתי בית קטן וחלומי עם שטח אדמה מאחור
האדמה היתה צחיחה אבל שתלתי בה עצים שיגדלו לבוסתן קטן , לאט לאט..
אבל הנסיבות הביאו אותי להיפרד ממנו לעת עתה וכרגע נהנים ממנו הדיירים שלי.

שכונת רמז נחשבת ללא משהו, ראה לי שבגלל האוכלוסיה שגרה שם
אולם בפועל היא ממש מתוקה
כמו ברח' הגאון, בתים קטנים על שטח של כ 700 מ"ר.
וגם האוכלוסיה שם משתנה לאט לאט
והיתרון הכי גדול שלה הוא המחיר הפחות יקר, בגלל שהיא לא מהמומלצות.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי קוראת* » 27 ינואר 2009, 19:41

אני מקוה שמצאת שם בית ואת כבר גרה בו.
כותבת הדף אכן מצאה בית בפרדס חנה, אבל כבר לא גרה בו....

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי רח' הגאון בו גרה סבתא שלי* » 27 ינואר 2009, 18:47

אני פרדס חנאית לשעבר, את כל ילדותי ביליתי ברח' הגאון, כי שם גרו 2 הסבתות שלי!
כשאת כותבת רח' הגאון , ריחות סבתא עולים מיד באפי. עץ המנדרינות והחצר הענקית מאחור עם עץ התות.
אני מקוה שמצאת שם בית ואת כבר גרה בו.
שלוה ושקט מיוחדים יש בפרדס חנה. פעם היה זה ישוב חקלאי מלא טבע, מטע אבוקדו ופרדסים, אולם גם כיום נותרה בהוויתה מושבה טבעית וטובה.
בהצלחה! ד"ש לישוב ולרחוב.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 19 אוקטובר 2005, 08:23

ולשלוח אותן באימייל את יודעת?
זה good enough....

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי נהורה* » 19 אוקטובר 2005, 08:06

לך יקח עוד זמן להגיע לשלב הקרמיקות...ולי זה יאפשר למצוא איזה רגע יוצא דופן נעדר עצלות למשימות מהסוג הזה- מה גם שאין לי מושג איך משתילים תמונות באתר.
<עצלנית עם מודעות:-)>

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 18 אוקטובר 2005, 16:23

הי נהורה,
תודה שהחזרת לי את הדף,
הוא אכן נהיה רלוונטי שוב כי קבלתי אישור מהעו"ד שלי לשלם את היתרה, ובקרוב השיפוצים.

עוד לא סגרתי עם שיפוצניק, קיבלתי כמה הצעות, מתכוונת לקבל עוד
וההחלטה קשה...
עזבתי את זה קצת גם כי הייתי עסוקה בלמצוא לי בית זמני
ואכן מצאתי - בית שמתאים לי בול, ושמיועד למכירה אז הבעלים שלו גמיש לגמרי לגבי אורך השהות שלי בו {@

עכשיו אפתח דף חדש שיידבר על העיצוב האדריכלי שלו
ובסוף התהליך אחבר את שני הדפים.

אז אתם מוזמנים לעבור ל: רעיונות לשיפוץ בית

נהורה - יש על מה לדבר,
רק שאני בכלל לא מגיעה לאזור ים'.
יש מצב שתשלחי לי תמונות שלהם?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי נהורה* » 17 אוקטובר 2005, 21:16

לוונדר, פיתאום גיליתי את הדף המלבלב הזה עם כל חדוות העשייה, אז שיהיה הרבה בהצלחה.
רציתי להדליף לך שהסכום העומד לרשותך (פרטת למעלה) הוא מכובד מאוד,
אני שיפצתי בית ערבי עתיק, כפול בגודל, ב-30 (דולרים), מאלף ועד תף,
כל האינסטלציה חשמל(כולל מעבר לתלת פאזי), רצוף באבן ופרקט, וזיפות גגות וכמובן צבע, ומטבח, פשוט הכל. אבל.. זה הצריך את כל זמני ומירצי הרבה בדיקות והשוואות מחירים, מיקוחים ולעיתים גם וויכוחים עם אנשי מקצוע.
אני מאוד ממליצה לך לעשות את כל שינויי התשתית עכשיו -אני דווקא כן הייתי משקיעה במעבר "פאזי", וכל מה שקשור בריצוף. הקוסמטיקות למשל בחדר אמבטיה ובמטבח, לדעתי יכולים לחכות כל עוד יש תשתית.
למרות ששוב לדעתי, עם תיכנון תקציבי מפורט ונכון אין סיבה שתילחצי.
לגבי איפה כדאי לקנות ריצוף(נמל ת"א), סניטריה ("הכוח" בתחנה המרכזית הישנה- זול ולעיתים איכותי), אבל זה בטח יקח עוד קצת זמן.
אגב יש לי יתרה דיי מכובדת של קרמיקות יפות אולי אפשר לעשות איזה טרייד אין.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 01 ספטמבר 2005, 19:11

וואלה,

אני פתוחה
ומאמינה

בכל מקרה יש לי חברה בגבעתיים עם דירה מרווחת וחדר פנוי
שהזמינה אותי להיות אצלה כמה שנדרש,
ובכל אוקטובר היא בכלל תהיה בחו"ל
אז גם אם לא אמצא משהו ליד הבית החדש שלי, יהיה בסדר...

{@

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ברונית_ב* » 31 אוגוסט 2005, 21:48

כן, זה יכול להסתדר. הנה סיפור יפה, לשם ההשראה: חברה שלי נסעה עם משפחתה לסנטה ברברה לפני חודשיים. הם חשבו לנסוע לארבעה חודשים כדי לחזור ללדת בישראל, ולא היו סגורים אם להשכיר את הבית שלהם או לא.
בדרך לשדה תעופה היא עברה עם הילדים, המזוודות ואמא שלה (בעלה כבר היה באמריקה, ממתין) בבית מרקחת כדי לאסוף פורמולה סינית. בעל בית המרקחת שאל אותה מה הם עושים עם הבית, כי בדיוק יש פה לקוחה שמשפצת את הבית שלה באותו יישוב, ומחפשת לשכור בית לארבעה חודשים...
סגרו צ'יק צ'ק ובאחלה כסף!
מהון להון החליטו להישאר באמריקה וללדת שמה, וגם השוכרת שלהם מעוניינת בהארכה :-)
סוף טוב הכל טוב!
ובקרוב אצלך..

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי אילת_מ* » 31 אוגוסט 2005, 14:00

בהצלחה , מברוק , ארגיות ואנרגיות,
חוטות ,חוטינים,
סאחים וסמאאלות
ובעיקר שמחה והרגשה של המקום הנכון והזמן הנכון
באהבה!

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 31 אוגוסט 2005, 11:30

{@
תודה
|L|

בחיפושי בהומלס אחרי בית לתקופה קצרה באזור חדרה והסביבה
היתה רק מודע אחת, והיא לבית שנמצא 5 בתים מהבית שלי!
חשבתי שזה ממש בהזמנה לכבודי
אבל היא רוצה התחייבות ל 6 חודשים ואני אצטרך כנראה רק ל 3.

קטעים עם הקוסמוס הזה שעושה לנו צרופי מקרים מדהימים שמובילים לכלום...
או בעצם, לא לכלום, כי בכל זאת הכרתי בחורה נחמדה ביותר
אבל לא למה שהתכוונתי.
(וגם אולי התכניות שלה ישתנו וזה כן יתאים בסופו של דבר).

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי נועה_בר* » 31 אוגוסט 2005, 06:20

שיהיה בהצלחה עם הכל - עם למצוא בית להשכרה, עם השיפוצים ועם כל מה שהיקום יחליט לשלוח לך בדרך
(())

<מקורית>

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ענת_ב_פ* » 30 אוגוסט 2005, 19:49

מברוק!
<יש הטוענות שאת צריכה לשים חוטה>

ויהווה מלון אורחים מבורך לארגיות טובות,
אני ראשונה בתור!!
<ליתר בטחון לוקחת מספר ;-) >
<לוונדר משמאל אני מימין>
http://images.animationfactory.com/anim ... /[po]water bubbles[/po]/man two women in whirlpool/man two women in whirlpool sm wm.gif

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי חני_בונה* » 30 אוגוסט 2005, 18:06

מברוק
(())

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי עירית_לוי » 30 אוגוסט 2005, 15:04

עכשיו כשזה רשמי -

לולולולו!

|בלונים| {@ |בלונים| {@ |בלונים| {@ |בלונים| {@ |בלונים| {@ |בלונים|

שיהיה בהצלחה עם הכל - עם למצוא בית להשכרה, עם השיפוצים ועם כל מה שהיקום יחליט לשלוח לך בדרך :-)

ציפיתי לפרפרים
http://images.animationfactory.com/anim ... utterflies different colors[/po]/butterflies different colors sm wm.gif

<שיהיה>

(())

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי הדס_מצוי* » 30 אוגוסט 2005, 14:10

לארגיות טובות
מה שיצא יצא (צחקוק).

אני לא משנה,
רק מוסיפה-
וגם לאנרגיות טובות (-:

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 30 אוגוסט 2005, 14:08

ויהווה מלון אורחים מבורך לארגיות טובות
:-D
ראש כחול כבר אמרנו?...

תודה
|L|

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי הדס_מצוי* » 30 אוגוסט 2005, 14:00

רציתי מזמן לברך.

והתאפקתי.
(עין רעה וכל השטויות האלה (-: )

אז אני מברכת עכשיו:
  • הלוואי והבית יאצור בתוכו שפע עבורך.
שפע בגשמי וברוחני.
הלוואי ויהיה בית במובן הפנימי העמוק ביותר,
ויהווה מלון אורחים מבורך לארגיות טובות,
לדברים טובים
ולאורחים טובים.*
אמן @}

תתחדשי

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 30 אוגוסט 2005, 11:51

העניין הוא שאני עם חתולה וגם עובדת מהבית, עם לקוחות (המילה הזאת - לקוחות - ישר עושה לי אסוציאציות כחולות בראש. רק לי?)
אחרת הייתי יכולה בכיף להתארח פה ושם...

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 30 אוגוסט 2005, 11:33

תודה לכולכם מתוקים אהובים ויקרים שלי
ותודה לרני וחדוה שהקימו את האתר הזה!
אוצר ממש {}
ותודה להורי שהביאוני עד הלום ;-) (האמת שזה באמת גם הכסף שלהם... )

חתמתי אתמול.
מוזר לאללה, לחתום על חוזה לרכישת הבית שלי.
ציפיתי לפרפרים או משהו אבל זה נעשה במן טבעיות כזאת...
או שהייתי כל כך מבוהל שהגעתי לנאם (num) או שבאמת הכל בסדר ואני יכולה להיות רגועה.
הלילה חלמתי שקניתי סוס בהמון כסף, משובח ויפה במיוחד
ומתברר שאי אפשר לרכב עליו... והוא צריך להיות סגור בשטח מוגבל
ואני מרחמת עליו וגם מתעצבנת על מי שמכר לי אותו שידע שזה סוס בעייתי ולא סיפר לי...
חולדות, סוסים... שמח לי בחלומות.
אז יש פחדים.
גם בהקיץ אני דואגת שפתאום יתברר שמשהו - לוידעת..
שיתגלו עיקולים, שהלגליזציה של התוספות שלקחתי על עצמי תתגלה כבלגן,
שכשנוריד את הקירות התקרה תיפול...
פחדים פחדים

ומה שבעסה באמת, לא בדמיון, זה שאני צריכה תוך חודש לפנות את הבית שאני גרה בו
אבל רק עוד כ 4 חודשים אוכל לעבור לביתי החדש והמשופץ
ואני לא יודעת מה לעשות בזמן הזה...
הכי הגיוני לשכור משהו בפ"ח, אבל איפה, מי ייתן לי בית ל 3 חודשים + -
אולי אתם יודעים משהו?

<הולכת לפרסם בככר >

תודה לכם שוב על הכולולו והראויה והכל. כיף!

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי צוויליך* » 30 אוגוסט 2005, 02:41

שיהיה בשעה טובה ומוצלחת וכמו שאמרו חכמים - כל הכבוד על האומץ!

<תשואות המון>

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ש_מים_וארץ* » 29 אוגוסט 2005, 21:59

לוונדה, שיבוא לך בַזמן ובנחת כל מה שאת מחכה ומצפה לו |L| - אמן.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי נועה_בר* » 29 אוגוסט 2005, 15:00

_שיהיה בשעה טובה ומצויינת!
וכפי שכבר אמרו:
ראויה את מאמי! ראויה!!_
מחזיקה אצבעות שיבגניה האנטיפטית לא הוציאה לך את הרוח מהמיפרסים, ושהבית אכן רשום ומסודר עם הרשויות בועדה לתכנון.

ווווואאייי, מתחילה להתרגש בשבילך! את מתקרבת @}

מחכה עם הלולולולולולולו לאחרי החתימה כדי לא לעשות עין הרע
(())

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוגוסט 2005, 11:19

זו הייתי אני, מיה גל

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוגוסט 2005, 11:19

|יש||Y|
איזה יופי!
בהצלחה!

תמונה

ואת ראויה, בהחלט ראויה (())

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי עירית_לוי » 29 אוגוסט 2005, 10:09

וואווווו!!
בהצלחה! {@

<מחכה עם הלולולולולולולו לאחרי החתימה כדי לא לעשות עין הרע :-) >

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי יושי_י* » 29 אוגוסט 2005, 09:54

אכן, אכן גדילה וצמחיה וגם דרך חדשה. אני ממש מתרגשת בשבילך ומאחל שהכל יילך חלק. המון המון בהצלחה ובשעה טובה.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ענת_שן_לוי* » 29 אוגוסט 2005, 09:02

הי לוונדר יקרה,
שיהיה בשעה טובה ומצויינת!
וכפי שכבר אמרו:
ראויה את מאמי! ראויה!!

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ענת_ב_פ* » 29 אוגוסט 2005, 08:32

וואווו!!
רק עכשיו ראיתי את זה-
ב 18:00 אחתום על החוזה לבית שלי

וכמה נכון-
פרדות הן קשות גם כשהן באות מבחירה ולטובת משהו יותר טוב, לפעמים...

וכמה יפה כתבת-
_מקווה ומאמינה שזו הפרידה מהאני שאין לה, לטובת הגדילה של האני שיש לה,
של האני הראויה לשפע._

ראויה את מאמי! ראויה!!
מחזיקה לך אצבעות @}

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 29 אוגוסט 2005, 08:22

תודה מיכל {@

הלילה חלמתי על חולדות, אבל שהתגלו כבהירות עם פרווה יפה ולא מפחידות כל כך.

מרגישה התרגשות מהולה בפחד או אפילו בהלה.
תחושת מוות מתקרבת...
גיביתי את המחשב הבוקר אחרי חודשים של דחייה..

מקווה ומאמינה שזו הפרידה מהאני שאין לה, לטובת הגדילה של האני שיש לה,
של האני הראויה לשפע.
פרדות הן קשות גם כשהן באות מבחירה ולטובת משהו יותר טוב, לפעמים...

{@

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* » 29 אוגוסט 2005, 08:10

מחזיקים אצבעות !!!!!! בהצלחה ! בית זה הרבה בחיים !!!!!!!!!!!!!!1

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 29 אוגוסט 2005, 01:03

הרגע לו ייחלנו הגיע!
גבירותי ורבותי חברים וחברות יקרים!
מחר אני הולכת לחתום על החוזה!!!

כשהוא אמר לי את זה, העו"ד
במקום לצאת במחולות שקשקתי ונלחצתי והתבעסתי ודאגתי
הבנתי שהנקודה המלחיצה ביותר בכל הסיפור היא שכשהייתי בוועדה (לבינוי ושיכון) לא היו נתונים על הבית בתיק שלו
והמחשבים לא פעלו ויצאתי כמו שבאתי
קיוותי שהעו"ד יטפל בזה (בטלפתיה, לא ביקשתי ממנו)
ועוד לא הייתי שם שוב - ומחר! ומה אם, וכל מיני פחדים
אז החלטתי מחר ללכת לשם
למרות שהם פתוחים רק עד 10:30 בבוקר :-(
שעה נסיעה בלי פקקים, כמה זמן זה בבוקר? :-( ...
טוב, אז אני הולכת לישון מוקדם (ג'יזס כבר 01:00) יחסית
ומחר השקם אפציע לעבר זיכרון... לפגוש את יבגניה האנטיפטית
ואם הכל יהיה כהלכה...
ב 18:00 אחתום על החוזה לבית שלי

|Y|
וואו....

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי מיכל_ויטל* » 10 אוגוסט 2005, 23:11

סיגל, כמו שכתבתי לך בדף שלי, תרימי טלפון לפני שאת מגיעה - 050/7651731 .
לPOOH , בנימין עושה עבודות צבע, 050/7584731 , וסורגים ומעקות מכין בועז יכין, תתקשרי ואתן לך טלפון שלו.
ברוכים הבאים לכרכור

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי צוויליך* » 10 אוגוסט 2005, 14:33

אה, סופסוף נכנסתי לדף הרלוונטי...
מלא עצות בריאות פה, אני קטונתי...

ניראה לי ש בתנועה מתמדת אמרה דברים בסלע, מלווה צמוד ומנוסה יקזז בקלות את שכרו ע"ח טעויות של חסרי ניסיון - ועל שכר תמיד אפשר להתמקח...
דברים פשוטים כמו מיקום האסלה, גובה הכיור, כמה תזיזי את הקיר ואולי דברים שלא חשבת עליהם יעשו את ההבדל. היכרות של חומרים ועלויות, פתרונות יצירתיים לבעיות מרגיזות...

שלא לדבר על הpeace of mind שלך.
צ'קלי את זה...

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי צוויליך* » 08 אוגוסט 2005, 17:31

לגבי עלות - לא יודע. תלוי בים של משתנים - איך הבית וכו' ומי הבעל מקצוע ושחור או עם חשבונית ואם הוא עושה לך עוד עבודות או רק צנרת וכד'...

נקודה נוספת חשובה זה להיות מעורה בחומרים - שלא יכניס לך במחיר הזול מר קבלן איזה צינור "סופר-שלונג" מייד אין גאזה" שישקה לך את האדניות מבתוך הקיר עוד שנתיים ;-) .

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי צוויליך* » 08 אוגוסט 2005, 17:28

גג רעפים, לראות שכולם שלמים ואין קורות רקובות בתוך הגג. גג שטוח לבדוק שהוא ניראה אטום.

טיח - שלא רופף-מתקלף-מתחפף לשכנים לדבר עם הטיח שלהם.

וכד', רשימה מפורטת של מה הבעיות.

עכשיו, בעלי מקצוע:
שתי אפשרויות יש - זאת עם הקבלן שלוקח הכל עליו וזה אמור להוריד לך כאב ראש של ארגון מעליך.
והשניה - שאת יוצרת קשר עם עם כל אחד בנפרד.
תראי מה שמתאים לך. הקבלן הכללי יותר נוח, אבל הוא יקח (ניראה לי) את הקופון שלו. בדרך השניה יש לך יותר שליטה.

מאד רצוי שמישהו ממכריך שיש לו קצת ניסיון יפקח (PC תפקח) על העבודות!!
חובה הסכם עבודה!!! כמו חוזה. שיהיה ברור מי עושה מה ואיך עד מתי ועבור כמה ש"ח.
אף פעם לא לשלם לפני השלמת העבודה ובדיקתה כי אחרת לכי תחפשי ת'רוח... ויש לי סיפורים מבדרים מהשנה האחרונה :-D לצערי :-( . סיפורי "אה, זה כלום" , מעשיות "אני יהיה פה ביום ראשון זה בסדר" , פירקי תהילים "תשים קצת סיליקון, באבא" ושאר משלי שועלים.......
הכי טוב חוות דעת מקליינטים (או קורבנות) לשעבר.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי צוויליך* » 08 אוגוסט 2005, 17:17

להחליף חשמל ומים רצוי באמת אם זה המצב. ממתי שבנו, ז"א - כ 55 שנה ago ...
אם זה "הדברים הרציניים", אחלה - זה לא נורא. אם הרצפה ישרה ולא שקועה, לתקרה אין בטן ואין סדקים בקירות, סבבה.
מה עם דלתות-חלונות? נסגרים טוב? תהיה אטימות בחורף? (עוד חודשיים וחצי תגלי :-) )
אסלות-ניאגרות-מקלחון-אמבטיה, ברזים וניקוז וכל הפצ'קראי?

אם תוכלי להתייעץ עם הבעה"ב הקודם, מה נקודות התורפה (הצפות מהשירותים באמצע סדר פסח, קצר חשמלי כשמדליקים מנורת לילה עם טוסטר בו זמנית וכד' שעשועי כאילו....) ומה התיקונים שעשו בשנים האחרונות אם בכלל...
ואז כדאי לעבור על הבית בצורה יסודית עם חבר שמבין (PC או חברה שמבינה) ועט ונייר ולעשות רשימה, כדי שלא יפתחו ויסגרו קירות אחרי שעשו טיח וכד' שהכל יהיה בסדר הגיוני. רשימה רשימה רשימה! קלסר! !!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) 5 ש"ח חוסך המון ש"ח...

אם מחליפים את כל הצנרת אז מכניסים כבר ברזים ענתיקות שלכי תדעי מתי הם יחליטו להוריד אותך ביגון שאולה.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ענת_שן_לוי* » 08 אוגוסט 2005, 09:45

יכולה להמליץ על צבעי ממש זול וסימפטי. נא לאיימייל לי.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי POOH_והתוספות* » 07 אוגוסט 2005, 23:53

מנצלת לבקשה בשבילנו...
אנחנו אמורים לעבור לכרכור באוקטובר.
וזקוקים ל:צבעי, וכן מישהו שעושה סרגים ומעקה למדרגות - נשמח אם נתקלת בכאלה מומלצים...

וכמובן נשמח להיפגש אחרי שנעבור...

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 07 אוגוסט 2005, 22:35

הצנרת והחשמל הם ממתי שבנו, ז"א - כ 55 שנה ago, אז אני מחליפה בלי בכלל לבדוק. (יש לך מושג כללי כמה זה בערך עולה או שזה כללי מידי וצריך פרטים, מעבר לזה שמדובר בכ 60 מ"ר בית?)

לא ראיתי סדקים והתפוררויות. בדקתי די ברפרוף אמנם, מההתרגשות לא הצלחתי להתמיד בשום בדיקה. אפילו את המטראג', ספרתי רוחב ואז נטשתי...
אבל מדובר בבית שלא גרו בו כבר שנתיים, וברור שצריך לצבוע הכל מחדש. אבל טיח רק במקומות שייחפרו למטרות חשמל ואינסטלציה נראה לי (בתקווה שלא יתחילו להתפורר שם קירות חס וחלילה...).

מה התקציב שלך
אה... חשבתי על גג 20 אלף דולר....
אני מאוד אוהבת לעבוד בידיים, וגם יש לי ידיים טובות, אבל אין לי ידע. איך זה יכול לעזור???

< בינתיים אחזיק לכם את כל ה 10 אצבעות... |L| >

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי צוויליך* » 07 אוגוסט 2005, 21:29

הי לוונדר,
אולי היא התכוונה לזה שאנו מסיימים את בניית ביתנו הקט?
קודם אצהיר הצהרות צניעות ברורות שאני לא מומחה גדול, הה?

אבל תגידי -
מה המצב של הבית - הבעיות שבו (חשובות קודם. צנרת רקובה (ירחם השם), טיח חיצוני מתפורר, גג שקוע, צבע ירוק בית חולים בפנים...)?
מה התקציב שלך (יעני, מה את חושבת שאת היית מקדישה לשיפוץ וגם מה את יכולה אם צריך, להוציא על השיפוץ)?
איך את עם 10 אצבעות לי יש? זה שווה הרבה כסף.

ואסיים עד פגישתנו הבאה בטיפ של זהב ששווה משקלו ב...זהב? :
לא לשלם אף פעם מראש לאף בעל מקצוע. לפי ההתקדמות ורק לפי ההתקדמות, ולהשאיר סכום נאה שישולם רק לאחר בדיקה ןאישור של כל הסיומות.

:-)

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 07 אוגוסט 2005, 12:50

welcome to the neighbouhood.
ומתי את חוזרת?
השארתי לה הודעה בדף, תודה על ההמלצה {@

נשמע חלומי...
נכון... אני רק מקווה שזה גם יתגשם...

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 07 אוגוסט 2005, 12:46

ובכן - דיברתי עם חשמלאי (תודה נועה נועה {@ ) ואכן,
הוספת פאזה נעשית בארון חשמל, אין התעסקום עם הקירות,
אז אפשר לעזוב את זה בינתיים :-)

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 07 אוגוסט 2005, 12:34

הפורצים אגב, העדיפו להיכנס אלינו דווקא דרך החלון עם התריס
והנה התפוגגה התיאוריה שתריסים מגנים בפני פורצים...
אבל את אומרת שלתריסים יש גם תפקיד בידודי... לא חשבתי על זה.
וואלה...

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ש_מים_וארץ* » 07 אוגוסט 2005, 12:20

_לוותר על תריסים לטובת וילונות אטומים, אמרו לי שזה הרבה יותר זול. וזה גם יפה.
איך אתם מתמודדים עם סכנת הפריצות?_

אני מצטערת על החלונות שעשינו בלי תריסים, היום הייתי עושה אותם עם תריסי גלילה שנאספים כלפי מעלה (יש גם חשמליים כאלה אבל אני אוהבת את החבל הזה מהצד).
הפורצים אגב, העדיפו להיכנס אלינו דווקא דרך החלון עם התריס :-S

בפולין שמנו לב שאין בכלל תריסים, אבל יש חלונות כפולים (מבודדים) לחיסכון באנרגיה.
אם לא עושים זכוכית בידודית בחלונות (יקר) כדאי לפחות בשביל הקיץ הישראלי - לעשות תריסים.
ווילונות תולים בכל מקרה :-)

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 07 אוגוסט 2005, 11:33

מה בנוגע לבטיחות?
בית קרקע... לא בא לי לעטוף את עצמי בסורגים,
וגם חשבתי לוותר על תריסים לטובת וילונות אטומים, אמרו לי שזה הרבה יותר זול. וזה גם יפה.
איך אתם מתמודדים עם סכנת הפריצות?

וגם - במקרה (או שלא...) יש כתבה השבוע בנדל"ן the marker על הוצאות שלא מופיעות במחיר הדירה, בין השאר:
ביקורת מבנה הנדסי - 1500-2000 ש"ח
ובדיקת קרינה - 1000 ש"ח
:-0
מישהו עשה משהו כזה פעם? מה דעתכם, נחוץ?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 07 אוגוסט 2005, 01:13

אני פשוט בשוק!!
איך אני תמיד יודעת אחרונה איך איך איך!

טוב..חכי חכי מה יהיה לך כשניפגש...
  • ואת יכולה להתיעץ עם צוויליך הוא בנה בית.(אני מתכוונת : הפועלים בנו)

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי vered_leb* » 06 אוגוסט 2005, 14:46

welcome to the neighbouhood.
i think you can try contactin michal shriber (sorry for the english, i'm in india. she has a daf bait here).
they did a shiputz a few years ago in the area. she might have some info for you.
good luck.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי דשא_ירוק* » 06 אוגוסט 2005, 14:12

ואוו!! בהצלחה! נשמע כיפי, נשמע חלומי...

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי אלה_מעיין* » 05 אוגוסט 2005, 23:43

ריצפת סומסום עם חלקים מצוירים? זו ריצפה כזאתי כמו פעם,חלקה אבל גם ציבעונית ויש כאלה גם אריחים מצוירים.גלוסקה לדוגמה עושים את זה,אני מתה על זה!
וחוץ מזה לגבי להיסתכל על בתים,איך שאת מרגישה!אני עשיתי את זה פעם אחת ופגשתי איש מענין שגם היכרתי והוא שמח להראות לי!אז בהצלחה anyway...

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי מיה_גל* » 05 אוגוסט 2005, 22:03

היי סגולה,
מצטערת על העיכוב, הנה הטלפון של רודי 054-6666588

ואגב, "מראה" בעצמו הוא נגר מעולה, כך שאת מוזמנת ליצור אתו קשר, דרכי או דרך לינקס על הגבעה, גם אם זה רק להתייעצות טלפונית.

ושוב בהצלחה {@

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 05 אוגוסט 2005, 13:17

כן, אשמח לברר איתו אם מה שכתבתי נכון.
איך יוצרים קשר?
(בדף שלך אין)

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי נועה_נועה* » 05 אוגוסט 2005, 12:01

הזוגי שלי לומד חשמל, אם בא לך להתייעץ צרי איתי קשר.

בהצלחה.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 05 אוגוסט 2005, 02:25

הי ענת, השארתי למיכל הודעה מתעניינת בדף שלה.

תודה אפרסקית, לי אמרו שזה דווקא עולה משהו כמו 10,000 ש"ח, אז ויתרתי לעת עתה.
נראה לי שפזה אפשר להוסיף בכל שלב. את השינויים עושים אח"כ בארון חשמל, חלוקה לפאזות, ולא בקירות
אבל אולי כדאי שאני אברר את זה יותר לעומק.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ענת_שן_לוי* » 04 אוגוסט 2005, 16:25

תקבעי עם מיכל ויטל ותציצי על הבית שלה, לי זה היה מספיק בשביל לדעת מה כדאי לי. (-:
היא גם ממש תעזור לך להוריד את החלומות לאדמה, במובן החיובי של המילה.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 04 אוגוסט 2005, 11:13

אלה הנושאים של "ייעוץ ירוק" עפ"י מיכל ויטל:
_1. ניצול אנרגיה סולרית פסיבית.
  1. חימום סולרי אקטיבי.
  2. הצללה.
  3. אוורור טבעי.
  4. תאורה טבעית ומלאכותית.
  5. בידוד וזיגוג.
  6. צבעים.
  7. מים – החדרת מי נגר, מיחזור מים אפורים, איסוף מי גשם._
מישהו מכם עשה/התנסה/ראה במשהו מכל אלה?

משאלותייך כאן אני מרגישה שממש אין לך שמץ מזה. (בתנועה מתמדת)
צודקת לגמרי.
אני יודעת מתי זה מרגיש לי טוב, יפה, נעים
אבל אף פעם לא הסתכלתי על הפרטים... כך שאני לא יכולה לשחזר מהזיכרון ת'מקומות שאהבתי להיות בהם.
אולי באמת אני צריכה לחשוב מחדש על סידרי העדיפויות של הכסף
או כמו שמיקי היה אומר: אין לירה בחצי גרוש... :-)
עדיף להשקיע קצת יותר ולא לשלם על זה אח"כ.

אני מציעה לך לנסוע קצת מסביב ולהיסתכל,אולי אפילו להיכנס לראות אם יבוא לך,לרוב באמת אנשים פתוחים ובוטחים(לא כמו בעיר הגדולה) (אלה מעיין)
מה את אומרת? שאדפוק לאנשים זרים בדלת ואגיד - שלום... אפשר בבקשה להסתכל על הבית שלכם... :-D ... לא נראה לי...
ומה זה:
ריצפת סומסום עם חלקים מצוירים?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי ענת_שן_לוי* » 04 אוגוסט 2005, 01:26

אכן, מיכל ויטל מתכננת אקלימית פרדס-חנאית ואושיה, חבל לך על הזמן. שווה לך לקבל ממנה יעוץ ברמה זו או אחרת.

אדם נעים מילים קטנות לתאר אותה. היא מקסימה מכל כיוון.
היא גם תוכל להמליץ לך על שיפוצניק או שניים.

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי בתנועה_מתמדת* » 04 אוגוסט 2005, 00:54

לוונדר,
קודם כל מזל טוב על מציאת הבית@}@}@}

שנית, בתור אדריכלית, מבקשת להגיב ולהאיר לך זווית הסתכלות שונה על דברייך אלה-

נשמע פינוק אמיתי. אני לא בטוחה שאוכל להרשות לעצמי כל כך הרבה בעלי מקצוע - אדריכל שילווה את הפרוייקט... אני אפילו לא סגורה על קבלן

אני לא יודעת מה התעריפים באיזור שלך, ואני לא יודעת לאיזה אדריכלים תתגלגלי, אבל תחשבי על זה לא כפינוק אלא כחלק מהותי ובלתי נפרד ממחיר הבית.

על שיפוץ בסדר גודל בינוני, אפילו כולל ליווי ופיקוח עליון בזמן העבודה, אדריכל הגון לא אמור לקחת יותר מאלפי דולרים ספורים, וזה במקרה הגרוע (יענו במחירי ת"א (-:).
אם תשווי את זה לסכום שאת עומדת לשלם על הבית, תראי שמדובר באחוז מגוחך מהעלות הכוללת.
זאת כאשר הליווי של האדריכל יכול לחסוך לך ה-מ-ו-ן זמן ואנרגיה בלמידת נושאים שהוא/היא כבר יודעים, עשיית טעויות רציניות בגלל חוסר תכנון מפורט וראייה מקצועית כוללת, וגם הסתבכות כספית פוטנציאלית עם קבלן או בעלי מקצוע, בגלל אותן סיבות בדיוק.

יש אנשים שאוהבים ומתמצאים בתחום הבנייה כתחביב, למרות שזה אינם מקצועם. משאלותייך כאן אני מרגישה שממש אין לך שמץ מזה. מאחר והתקציב הוא מן הסתם מוגבל, הייתי מנסה לחסוך בפרטי השיפוץ ולא על מי שמתכנן אותו. אפשר גם לנסות לחסוך בעלויות הביצוע אם לוקחים בעלי מקצוע ללא קבלן-על, אלא שאז את צריכה מישהו נוסף שינהל את העבודה באופן צמוד יומיומי (אדריכל בדר"כ עושה פיקוח עליון שאינו יומיומי).

באופן אישי, מפריע לי שאנשים (וגם קבלנים לצורך העניין) נוטים לזלזל במקצוע האדריכל. תכנון מדוקדק ומקצועי אינו מותרות מיותרות. כמו שלא תוותרי על עו"ד כדי שיכין את חוזה הרכישה, ולא תסתפקי בשימוש בנוסח חוזה שקיבלת מהשכנה....
נכון, כנראה שתצליחי ללא בעייה למצוא שיפוצניק שיסכים לבנות ללא תכניות, ישמח שאין אדריכל מעורב שישב לו על הראש, ואף יגדיל לעשות ויעיד על עצמו כאדריכל )-: ולכן יתנדב, ללא תוספת תשלום כמובן, לתת לך את כל העצות העיצוביות והתכנוניות שתבקשי. האם זה באמת איכות התכנון שאת רוצה להשקיע ב בית שלך?

מאחר והזכרת נושאים אקולוגיים-
למרות שאינני מכירה אותה עדיין אישית, ממליצה לך לפנות לאדר' מיכל ויטל (שיש לה דף כאן באתר) שמתמחה בתחום הזה, והיא גם בעלת נסיון רב בתכנון בכלל ופנים בפרט, והיא גם מהאיזור שלך וגם שמעתי שהיא אדם נעים(שזה לא פחות חשוב מכל היתר).

קחי נשימה עמוקה.....המון בהצלחה והנאה מהבית!!!@}

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי טושו* » 04 אוגוסט 2005, 00:48

מותק, מברוק. רק עכשיו נכנסתי........

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי אלה_מעיין* » 04 אוגוסט 2005, 00:10

איזה כיף לך שאת משפצת!!!זאת אומרת זה קצת כאב ראש אולי אבל האפשרויות...כיד הדימיון הטובה!!!יש המון בתים ישנים משופצים בפ"ח,אני מציעה לך לנסוע קצת מסביב ולהיסתכל,אולי אפילו להיכנס לראות אם יבוא לך,לרוב באמת אנשים פתוחים ובוטחים(לא כמו בעיר הגדולה).אני אישית מאוד אוהבת טיח צבעוני(לבחוץ וגם בחלקים בפנים)חלונות בלגיים או דמוי בלגים מאלומיניום וריצפת סומסום עם חלקים מצוירים וגם בעיקר בחדרי השינה פרקט שאותו אפשר להדביק על ריצוף קיים.אבל לכי על החלומות שלך,אל תיתפשרי יותר מידי כי זה סוף סוף הבית שלך,ומניסיון:מה שלא עושים בהתחלה גם לא ממש עושים אח"כ.אז שיהיה בכיף!|Y|

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 03 אוגוסט 2005, 23:46

ותודה למור שהעלתה את תכנון בית ל- מה חדש {@

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 03 אוגוסט 2005, 23:43

<מושלם>
:-D

יושי, מה שאת מתארת נשמע פינוק אמיתי. אני לא בטוחה שאוכל להרשות לעצמי כל כך הרבה בעלי מקצוע - אדריכל שילווה את הפרוייקט... אני אפילו לא סגורה על קבלן. המתווך ממליץ על עובדים זרים, שהם הכי זולים, ממש חצי. לדבריו בכל אופן.
בזכות כל מה שכתבתן לי למעלה אני מבינה שבאמת צריך לנשום עם זה
לפגוש כמה קבלנים, להבין מה יש לי פה, מה נפח הפרוייקט
אני גם רוצה כמה שאפשר לשלב עניינים אקולוגים, שזה אומר דבר ראשון להבין מה זה...
ודבר שני איך משלבים את זה בבית קיים.
מה שאני כבר יודעת זה שארצה אינסטלציה מפוצלת למים אפורים, שיצאו למאגר נפרד וישמשו להשקייה. למשל.
ארצה ללמוד אם אפשר לעשות משהו גם מבחינת קירור בקיץ וחימום בחורף באופן אקולוגי.
ואם יש עוד דברים, חומרים...
בתנאי שכל זה לא יהיה יקר מדי...
(וואו איזה כיף)

בינתיים קיבלתי את החוזה שלהם ויש שם עניין לא ברור על זה שהבית עדיין רשום על שם ההורים ז"ל ולא היורשים...
כנראה שבאמת כמו שPלונית אומרת, אלך לעו"ד משלי. יש לי אחד מומלץ. מקומי. עו"ד גדיש. שמעתם עליו?

אני לא מודאגת שהעצות יבלבלו אותי, להפך.
אני מרגישה שיש לי מן מסננת כזאת והכל עובר בה וכשמשהו קרוב לליבי מגיע, הוא נשאר. כמו למשל עניין המים האפורים, או שברור לי שתהיה אמבטיה... :-).
אני רוצה עכשיו לראות כמה שיותר בתים ולקבל כמה שיותר רעיונות.
אתם מוזמנים להזמין אותי לראות דברים יפים, מיוחדים ולא יקרים במיוחד... {@

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי Pלונית_אחרת* » 03 אוגוסט 2005, 14:56

מזל טוב!
עו"ד שלך לא משותף! רצוי כזה שהמליצו עליו.
נראה לי חשוב גם שתחשבי מה את רוצה כי בתוך כל העיצות (במיוחד של בעלי המאה (-; ) לפעמים קשה להחליט.
לגבי החשמל נראה לי שכדאי להגדיל את ההספק בכ"ז זה לטווח ארוך בית.
ועוד פעם מזלטוב !
נורא מרגש!

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי יושי_י* » 03 אוגוסט 2005, 14:21

תמיד מוטב שאת הפירוט המדוייק (כמויות, גמרים, חומרים) יעשה האדריכל ויתאם ויסגור קצוות מול הקבלן, כולל ליווי בביצוע. הקבלן נותן הצעת מחיר על בסיס המפרט שאותו מכין האדריכל והוא הבסיס לחוזה שלך מול הקבלן. כמובן שיש לסגור עם הקבלן תנאי תשלום ולוח זמנים לביצוע. בשום אופן לא לשלם מקדמה גדולה מראש ולהשאיר סכום לסוף העבודות. אגב, האדריכל במידה והוא מלווה את הפרוייקט אחראי גם לבדוק שהקבלן לא חוסך בחומרים, כלומר שם לך תחליפים שונים מאלו שמיפרט שהם זולים יותר. אין לי מושג כמה זה עולה כי האדריכלית היא קרובת משפחה וחברה טובה. אם את מחליטה על אדריכל, אז אולי שווה לבדוק גם את ההתמצאות שלו בהכנת תוכניות ריהוט וליווין. אצלנו היא הכינה את תוכניות המטבח והגיעה לפגישות הראשונות עם הנגר ותדרכה אותו בדיוק מה הן אומרות, כולל שרטוטים של פרטים (כגון אופן החיבור לקיר, סוג מסגרת וכד') וכמובן תמשיך לבוא ולפקח, רק שהוא לקח הכסף ועוד לא התחיל.
<למרות שיושי מתעסקת בתחום, גם היא נופלת>

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי יערת_דבש* » 03 אוגוסט 2005, 13:56

!@%$^%*
זה משהו כמו אין מילים בפי, או מעין קריאת שמחה או התפעלות שלא זקוקה למילים.

<מושלם>

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי לוונדר_סגול* » 03 אוגוסט 2005, 13:27

כן, רציתי לדעת מי עושה את הפירוט הזה?
קבלן שיפוצים?
אדריכל/ית?
שניהם?
כמה עולה ליווי צמוד שכזה?

מצאתי בית בפרדס חנה

על ידי יושי_י* » 03 אוגוסט 2005, 12:16

מזל טוב!!!!איזה הרגשה כיפית. לי יש נגיעה לתחום ומניסיוני אני יכולה לומר לך, כמו שאני אומרת לאנשים שבאים לקבל היתר לתוספת או בית חדש: לחשוב, לחשוב ושוב לחשוב מה רוצים ואיך. אנחנו קנינו בית מקבלן (לצערי) ואדריכלית ערכה את השינויים הפנימיים, תוכניות חשמל, מים ותוכניות עבודה. משיחה איתה הבנתי כי לבתים מהסוג שלך (שיפוץ) היא עורכת מפרט מדוייק, כולל פרטי ביצוע(נגרות, אלומיניום) ומפקחת בשטח על הביצוע. איתנו היא נסחבה 3 פעמים לספק הריצוף והכלים הסניטרים, והיא עדיין מלווה אותנו. אם יש לך עוד שאלות, אשמח לעזורgolan_ [email protected]

חזרה למעלה