ניבה שקד

שליחת תגובה

שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ניבה שקד

ניבה שקד

על ידי בשמת_א* » 26 אוקטובר 2018, 14:26

הנה תשובות לכל השאלות שלך:
http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]3 6[/po]

ניבה שקד

על ידי בשמת_א* » 26 אוקטובר 2018, 13:42

שירי, לא בטוחה שניבה עדיין מסתובבת באתר.
תנסי לפנות אליה דרך פרטי הקשר באתר שלה: http://www.shaked-natural.com/

ניבה שקד

על ידי שירי* » 26 אוקטובר 2018, 08:45

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ניבה שלום, מזה שנים אני משתמשת בחמאת שיאה אך יתכן שהיא מהסוג שעברה עיבוד מאסיבי והייתי רוצה להשתדרג. האם ניתן לקבל ממך דוגמית של חמאה מכבישה קרה? איך ניתן לרכוש אצלך?
תודה
שירי

ניבה שקד

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 מאי 2014, 11:29

עסק נשי, היי ניבה אני מחפשת בדחיפות קוסמטיקאית רפואית ברוח טבעית, לשיתוף פעולה באזור יהוד, אשמח אם תוכלי להמליץ לי ...[email protected]

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 22 נובמבר 2013, 10:52

סנונית יקרה, רק עכשו ראיתי את השאלה...
זה קצת בעייתי לערבב טינקטורה על בסיס אלכוהול עם משחה על בסיס שמן צמחי.
אבל אפשר להשרות את הצמחים היבשים בתוך שמן צמחי (נניח שמן שקדים) למשך כמה שבועות, לסנן מהשמן את הצמחים, ולערבב את השמן עם חמאת שיאה ליצירת משחה.

ניבה שקד

על ידי סנונית_הסיפורים* » 14 אוקטובר 2013, 07:00

ניבה שלום,
אם יש לי טינקטורה של צמח מסוים ואני רוצה להפוך את זה למשחה, איך אני עושה את זה?
האם ניתן לערבב עם משחה קיימת?
תודה,
ציפורי

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 11 אוקטובר 2013, 15:45

:)

ניבה שקד

על ידי מאמינה_בשפע* » 02 ספטמבר 2013, 21:07

תודה רבה על הפירוט והידע שאת מעבירה !

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 31 אוגוסט 2013, 16:44

שמן הלימון האתרי הורג את הכינים, אבל צריך לערבב אותו עם שמן בכבישה קרה (אני בחרתי בשקדים), כי בריכוז גבוה הוא צורב בקרקפת. לאחר חצי שעה, אחרי שהכינים מתות, הן יורדות בחפיפה עם שמפו ומרכך ולכן לא צריך לסרק אותן, הן פשוט נשטפות עם המים והשמפו. הביצים לעומת זאת נשארות, ולכן אחרי 10 ימים חוזרים על התהליך, לפני שהכינים החדשות שבקעו מהן מספיקות להטיל ביצים חדשות.
רק צריך לשים לב שהשמן לא ינזול לעיניים, שלא יצרוב.

ניבה שקד

על ידי מאמינה_בשפע* » 31 אוגוסט 2013, 09:32

ולמה אין צורך להשתמש במסרק כינים אלא רק בשמנים לימון ושקדים, האם באמת הביצים והכינים בעקבות השמנים פשוט יורדים מהשיער בחפיפה ?
תודה

ניבה שקד

על ידי מאמינה_בשפע* » 30 אוגוסט 2013, 22:43

ניבה שלום,
רציתי לשאול מה תפקיד השמן האתרי לימון במיגור הכינים, ביחד עם שמן נשא ?
תודה

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 29 יולי 2013, 21:21

חן שלום,
אני לא יודעת איך מכינים סבונים, אני רק קונה אותם מוכנים, אבל בטוח ש- PH 10 הוא בסיסי מידי. צריך להתייעץ עם מישהו שמכין סבונים...

ניבה שקד

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 20 יוני 2013, 20:02

תודה רבה, ניבה !

ניבה שקד

על ידי חן* » 20 יוני 2013, 19:22

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום ניבה,
יש לי שאלה לגבי שימוש בסבונים טבעיים לעור הפנים (סבונים ביתיים שאני מכינה, מוצקים משמן זית). אם רמת הPH שלהם גבוהה (בסביבות 10), זה לא פוגע בעור הפנים ובעור בכלל?? צריך לנסות להוריד את הרמה? אם כן איך עושים את זה?
תודה...

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 10 יוני 2013, 18:20

חמאת שיאה מגינה מהשמש למשך כשעתיים. כשעבדתי בגינון ובחקלאות והייתי כל יום בשמש, עוד לא הכרתי את חמאת השיאה, אז הניסיון היחידי שלי הוא מנסיעות לכינרת, ששם דווקא חמאת השיאה הספיקה למניעת נזקי שמש וחזרנו עם שיזוף חום יפה ולא אדום. את צריכה לקחת איתך דוגמית של חמאת שיאה עם קרחום (שלא תימס), ולמרוח מחדש על המקומות החשופים פעם בשעתיים, בשילוב עם הכובע רחב השוליים. תמלאי את הדוגמית מהצנצנת הגדולה כל יום מחדש כשאת יוצאת לעבודה, שתמיד החמאה תהיה טרייה. :)

ניבה שקד

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 02 יוני 2013, 20:30

שלום ניבה
ראיתי באתר שלך שכתבת על חמאת שיאה שהיא מגנה מעט מהשמש
אני עובדת בחוץ בגינון (לא כל יום ) וחובשת כובע רחב שוליים
האם חמאת שיאה מספיקה למקרים כאלה ? ואם כן כמה צריך לשים ?

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 22 מאי 2013, 23:02

כן, אני מסכימה עם פריחת הדובדבן. שמן קוקוס לא מתאים לאקנה ושמן עץ התה הוא תחליף מעולה ללבנדר. לא צריך לדלל אותו, הוא לא צורב גם בריכוז מלא. אפשר לטפטף על מקלון צמר גפן
(כמו אלו לניקוי האזניים) ולגעת נקודתית רק בפצעון עצמו עם מקלון הצמר גפן הספוג בשמן עץ התה. למרוח בערב, כדי שלא יהיה ריח דומיננטי מוגזם כשהולכים לבית הספר, ועד הבוקר כבר רואים שיפור משמעותי. :)

ניבה שקד

על ידי פריחת_הדובדבן* » 16 מאי 2013, 11:28

זהירות עם מריחה של שמן קוקוס על אקנה!! אמנם זה שמן מ-ע-ו-ל-ה להמון שימושים (מעולה לעיסוי וריפוי הקרקפת, מעולה כמסיר איפור עיניים ,כשמן גוף ושמן מסאג' וכו כו') אבל על פנים שומניות ונוטות לאקנה בעייתית הוא רק מחמיר את מצב הפנים ומעודד היווצרות פצעונים (בעיקר פנימיים וכואבים)

בקיצור- טיפה אחת של שמן עץ התה על צמר גפן רטוב (כדי לדלל את הריכוז) או 3-5 טיפות שלו בחצי כוס מים לשטיפת הפנים מדי ערב
ולדעתי הבעיה תיפתר...
זה השמן הכי יעיל בכל מה שנוגע לאקנה ופצעים (היתרון הבולט שלו שהוא מחטא והורג בקטריות אבל בלי לפגוע ברקמות העור הבריאות, בשונה מהרבה חומרים קוטלי חיידקים אחרים..)

רק בריאות!

ניבה שקד

על ידי סנונית_הסיפורים* » 06 מאי 2013, 16:10

הי ניבה,
אני חוזרת עם ההתיעצות על האקנה
שמן לבנדר לא יעבוד פה כי הבת שלי אלרגית אליו
מדובר באקנה רציני ודלקתי עם קשקשים צהובים
שמעתי על נפלאות שמן הקוקוס גם לפסוריאזיס וכאלה ומכיון שהיא נוטה לכוון רציתי להתיעץ אתך אם ידוע לך משהו על זה ואם כדאי לנסות ולהשתמש בזה
בתודה
סנונית
שמעתי על נפלאות שמן הקוקוס

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 30 ינואר 2013, 13:29

הכי טוב זה לשים טיפת שמן לבנדר על פצע האקנה. הלבנדר גם הורג את החיידקים וגם מזרז מאד את ההחלמה ואת התחדשות העור ללא צלקות. מכיוון שיש לו ריח דומיננטי, עדיף למרוח בערב לפני שהולכים לישון, ולא בבוקר, כדי לא להסתובב בבית הספר עם ריח לבנדר חזק.

ניבה שקד

על ידי סנונית_הסיפורים* » 09 ינואר 2013, 18:09

הי ניבה,
יש לך להמליץ על משחה טובה לאקנה אצל מתבגרת?
ציפורי [email protected]

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 14 ספטמבר 2012, 21:33

אחלה. יש לי הרבה לקוחות חורף כמוך...

:)

ניבה שקד

על ידי מאיה* » 12 ספטמבר 2012, 14:13

אופסי..
הפלוני- אלמונית זאת אני :)

ניבה שקד

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 ספטמבר 2012, 14:13

היי ניבה,
מצויין.. :)
אזמין בקרוב, כשיתקרר קצת ואזדקק לקרם יותר עשיר...
בתקופה של החום והלחות אני בקושי מסוגלת למרוח אפילו קרם פנים,
אבל בחורף זה יהיה תענוג!
בכלל, הקרמים שלך זה ה-פינוק האולטימטיבי לחורף :)

שיהיה המשך שבוע מעולה! {@{@{@

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 04 ספטמבר 2012, 13:08

היי מאיה,

את צריכה לוודא שחמאת הקקאו היא בכבישה קרה. היא מעולה לכל הנ"ל (לריכוך שפתיים יבשות, מרפקים, חיספוס בידיים וברגליים, סימני מתיחה וכו').

גוש חמאת קקאו אורגנית בכבישה קרה אפשר לקנות אצלי, אבל הוא פחות נוח לשימוש, כי החמאה מאד קשה.

אני ממליצה על חמאת הגוף האורגנית החדשה שלי, שעשוייה מחמאת קקאו אורגנית בכבישה קרה, חמאת שיאה אורגנית, ויטמין E ושמן שקדים אורגני בכבישה קרה.

250 מ"ל עולים 85 שקלים כולל משלוח.

את יכולה להזמין ב"צור קשר" באתר שלי: http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]3 10[/po]

ניבה שקד

על ידי מאיה* » 01 ספטמבר 2012, 15:58

היי ניבה יקרה :)
היכן ניתן לקנות חמאת קקאו אורגנית (עם הריח של השוקולד ולא נטולת ריח),
והאם ניתן להשתמש בה בלבד לריכוך שפתיים יבשות, מרפקים, חיספוס בידיים וברגליים?
בעדן טבע מרקט ראיתי 100 גר' חמאת קקאו במטבעות- כנראה להכנת שוקולד,
מה אני צריכה לבדוק לפני שקונה? (תו תקן מסויים וכו')


תודה :)

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 12 אוגוסט 2012, 14:22

יופי, תודה על העידכון!

ניבה שקד

על ידי שמשיה* » 10 אוגוסט 2012, 13:12

היי ניבה,
בינתיים פניתי גם לערסית מהשכונה והיא תרקח לי משחה.
תודה ושבת שלום.

ניבה שקד

על ידי מאיה* » 21 יולי 2012, 11:50

על לא דבר :)
באמת שאני ממליצה עליו מכל הלב, ולכל מי שמוכן לשמוע!

ניבה שקד

על ידי שמשיה* » 20 יולי 2012, 12:24

שלום ניבה,
שאלתי את הערסית ושואלת גם אותך -
יש לך המלצה על קרם או משחה ללא חומרים משמרים לאטופיק דרמטיטיס?
יש לי בגב כף הרגל כבר למעלה משנתיים וזה מציק.
תודה ושבת שלום.

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 14 יולי 2012, 11:22

רק רוצה לציין שקרם ההתחדשות של ניבה מדהים מדהים מדהים!!

תודה מאיה! @}

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 14 יולי 2012, 11:20

_ניבה יקרה, תודה גדולה! העצה שלך לגבי מיגור כינים באמצעות שמן שקדים ושמן לימון, עבדה יותר טוב מכל השיטות האחרות שניסיתי (וניסיתי...)
תבורכי..._

איזה יופי! הלימון גם הורג כינים, גם מחזק את שורש השיער וגם משאיר ריח טוב שנשאר גם אחר חפיפת השיער בסוף הטיפול. :)

ניבה שקד

על ידי איילת* » 12 יולי 2012, 15:08

ניבה יקרה, תודה גדולה! העצה שלך לגבי מיגור כינים באמצעות שמן שקדים ושמן לימון, עבדה יותר טוב מכל השיטות האחרות שניסיתי (וניסיתי...)
תבורכי...@}

ניבה שקד

על ידי נועה* » 10 יולי 2012, 09:57

ניבה תודה רבה!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 09 יולי 2012, 08:08

והייתי רוצה סבון, עדיף נוזלי, כמה שיותר טבעי ופחות מזיק...אך גם במחיר נוח

סבונים נוזליים טבעיים - יותר מייבשים מסבונים מוצקים, כי הם יותר בסיסיים (פחות מותאמים לחומציות העור). הבסיסיות מאפשרת להם להימנע מחומרים משמרים (חיידקים לא מתרבים בסביבה בסיסית, הם צריכים טיפה חומציות, כמונו). נראה לי שהסבונים הנוזליים של מיכל הכי זולים, אבל בכל מקרה אני מעדיפה לעבוד עם סבונים מוצקים באריזות נייר. זה גם חוסך שימוש בפלסטיק (שתהליך הייצור שלו פולט רעלים) וגם פחות מייבש את העור.

אישית אני עובדת עם נטלי, שהכי אהבתי את הסבונים המוצקים שלה והמחירים שלה לא גבוהים (כמו אלו של מיכל, פר משקל): http://www.tnsoap.com

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 09 יולי 2012, 07:34

אם בכלל יש דבר כזה סבון מוצק שהוא טבעי לגמרי...

היי נועה, הסבונים המוצקים מכילים מים במקור, אבל עוברים תהליך ייבוש שבו המים מתאדים ואז הם כבר לא אטרקטיביים לחיידקים ולכן לא צריכים חומרים משמרים. לכן גם צריך לשמור אותם על רשת / סבונייה עם חורים במקלחת, כדי שלא יהיו רטובים יותר מידי זמן רצוף ולא יאפשרו לחיידקים להתרבות עליהם.

בזמן הייצור משתמשים בסודה (נתרן הידרוקסיד) שגורמת לכל הרכיבים להפוך לסבון, אבל הסודה מתפרקת בתהליך ולא נשארות עקבות שלה.

כל הסבונים המוצקים שהזכרת הם טבעיים לגמרי (כולם מקפידים על כמות סודה מספיק קטנה כדי שכל הסודה תתפרק בסיום התהליך).

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 09 יולי 2012, 07:10

ניבה הי, רואה שהתארגנת עם ערסית ,עם עדיין רלוונטי אשלח לך.

אה, חשבתי שלא ראית את הבקשה שלי. אז אני מחכה שהיא תשלח לי ואם תהיה בעיה - אבקש ממך שוב. תודה!

ניבה שקד

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יולי 2012, 17:49

היי ניבה,

רציתי לשאול לגבי סבון ידיים. אני רוחצת אתה ידיים מספר לא קטן פעמים ביום, והייתי רוצה סבון, עדיף נוזלי, כמה שיותר טבעי ופחות מזיק...אך גם במחיר נוח, כי השימוש הוא יום-יום מספר פעמים...על מה היית ממליצה?

תודה!

ניבה שקד

על ידי נועה* » 08 יולי 2012, 16:22

הי ניבה רציתי לשאול אם יש סבונים טבעיים לגמרי שאת ממליצה עליהם לגוף ולפנים? ראיתי באתר שלך את הסבונים של נטלי אבל גם ראיתי שבכל זאת יש בהם מים. נתקלתי גם בשמות נוספים (לבנדר, הסבון של מיכל, סבון נוזלי של ענבל נתן-בר) אבל קשה לי לשפוט מה מביניהם הכי נטול תוספות. אשמח גם לנצל את ההזדמנות כדי להבין ממך אם בכלל יש דבר כזה סבון מוצק שהוא טבעי לגמרי...
תודה רבה! נועה

ניבה שקד

על ידי י_פה* » 05 יולי 2012, 22:13

ניבה הי, רואה שהתארגנת עם ערסית ,עם עדיין רלוונטי אשלח לך.

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 16 יוני 2012, 16:35

ראיתי את ההמלצה שלך לטיפול בכינים. לא ברור לי מה הכוונה לשמן לימון. ראיתי בבית טבע שמן אתרי לימון אבל הוא נמכר בכמות קטנה (10 מ"ל). האם את מתכוונת לזה?

כן, בדיוק. שמן לימון אתרי, רק בכמות גדולה יותר. יש לי תערובת מוכנה של 120 מ"ל (שמן שקדים + שמן לימון ולבנדר נגד כינים) שאני מוכרת ב- 85 שקלים כולל משלוח. אם את רוצה לנסות, תפני אלי ב"צור קשר" באתר: http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]4 12[/po]&itemID=84

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 16 יוני 2012, 16:30

אממ... הדף להזמנת ערכת התנסות אומר שהערכה לא כוללת מוצרי מינרז. בטוחה?

אה, טוב לדעת. אז כניראה שזה יקר מכדי לשלוח דוגמיות במחיר סמלי. דברי עם עפרה, אולי היא תוכל לשלוח לך כמות קטנה.

ניבה שקד

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 יוני 2012, 14:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום ניבה
ראיתי את ההמלצה שלך לטיפול בכינים. לא ברור לי מה הכוונה לשמן לימון. ראיתי בבית טבע שמן אתרי לימון אבל הוא נמכר בכמות קטנה (10 מ"ל). האם את מתכוונת לזה?
מיכל

ניבה שקד

על ידי כלניה* » 03 מאי 2012, 00:57

אממ... הדף להזמנת ערכת התנסות אומר שהערכה לא כוללת מוצרי מינרז. בטוחה?

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 02 מאי 2012, 22:52

להגיע לעופרה כדי לנסות את המוצרים של מינרז ולהתאים לעצמי צבע?

עפרה שולחת דוגמיות הביתה להתאמת צבע. תשלחי לה הודעה בצור קשר באתר שלה.

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 02 מאי 2012, 22:50

ניבה שלום! רציתי לשאול אם קרם ההתחדשות מתאים גם במקרים של סבוריאה וגם נטייה לפצעונים וגם קמטים..

קרם ההתחדשות מאזן את העור ולכן מתאים גם לעור מעורב וכמובן נגד קמטים! בכל מקרה, במקרה של עודפי שומן ופצעונים כדאי לנקות את הפנים במקלחת עם סבון טבעי (אני מעדיפה את הסבון המוצק של נטלי, שהוא מאד עדין עם ריח טוב) ואחרי המקלחת למרוח את קרם ההתחדשות. על עור נקי הוא הכי יעיל.

ניבה שקד

על ידי כלניה* » 02 מאי 2012, 10:19

אחרי חיטוט אינטנסיבי באתר של עופרה, ראיתי המלצות על איפור של ג'יין ארדייל. עכשיו אני ממש מבולבלת מעודף אופציות - להגיע לעופרה כדי לנסות את המוצרים של מינרז ולהתאים לעצמי צבע? להזמין את המוצרים של ג'יין ארדייל באינטרנט (אי-ביי או משהו) ולקחת סיכון עם התאמת הצבעים? וגם עם אותנטיות המוצר? אוף. בעיות של בחורות.

ניבה שקד

על ידי עכשיו_טוב* » 01 מאי 2012, 16:18

ניבה שלום! רציתי לשאול אם קרם ההתחדשות מתאים גם במקרים של סבוריאה וגם נטייה לפצעונים וגם קמטים..
באסה, הכל יחד עכשיו..
מחפשת משהו שיעזור לי להסתכל במראה בבוקר..

ניבה שקד

על ידי כלניה* » 01 מאי 2012, 14:07

ענית לי על השאלה שלא הספקתי לשאול, לגבי האיפור הטבעי... תודה :)
אגב, הסבון שאני משתמשת בו לפנים מדי פעם (כדי לעשות הפסקה מהמלאכותי), דווקא עושה לעור שלי ממש טוב - הוא גם טבעי לחלוטין, מלאכת יד מהצפון וכאלה. אחרת אני מרגישה איזה חוסר נוחות לגבי העור, שהוא לא נקי או שומני... בכל מקרה צריך לשטוף עם משהו פעם פעמיים ביום, לא?

ניבה שקד

על ידי מאיה* » 01 מאי 2012, 00:51

זה החלק המפתיע- שלא.. העור רק נראה יותר ויותר טוב (בתקופה של מחזור אין איך לי להילחם בזה- תמיד יצא לי חצ'קון או שניים,
ובימים שאני לא מקפידה על תזונה ואוכלת שטויות גם יוצאים לי פצעונים ככה שהסיבה המרכזית למראה עור הפנים זה פנימי כמובן..)
אבל חיצונית- הקרם ממש שומר לי על העור ולא מייבש ותאמיני לי שניסיתי ה-מון סוגי תכשירים טבעיים ולא טבעיים ושם דבר לא פתר לי את בעיית הפצעים והשומניות כמו שתזונה+ הפחתת שימוש בסבון+ והקרם המושלם של ניבה על בסיס יומי!

באותה נשימה אני רוצה להמליץ מאד מאד גם על המוצרים/טיפולי פנים של עפרה (תקראי קצת באתר - http://www.adin-is-natural.com)
שעזרו לי כשעור הפנים שלי היה במצב קטסטרופלי בתקופת הצבא!
עפרה גם מוכרת איפור מינרלי של מינרז (הזמנתי ממנה מייקאפ וסומק מינרלי שבזכותם סוף סוף חזרתי להתאפר ולהרגיש כמו בחורה מטופחת
כי בגלל שהעור שלי כ"כ רגיש ומתחצ'קן בקלות לא יכולתי להשתמש בשום סוג של מייקאפ/סומק קונבנציונליים)

בקיצור- מומלץ בחום!

ניבה שקד

על ידי כלניה* » 30 אפריל 2012, 22:41

העור לא מתרגל בשלב מסויים? אני יודעת שכל תכשיר שניסיתי הפסיק להשפיע בשלב מסויים. אגב, מישהי יודעת להמליץ על איפור (סומק, שפתון וכאלה) בתחום הקוסמטיקה הטבעית?

ניבה שקד

על ידי מאיה* » 30 אפריל 2012, 00:16

רק רוצה לציין שקרם ההתחדשות של ניבה מדהים מדהים מדהים!!
אני מאד נזהרת עם מה שאני מורחת על הפנים כי יש לי עור פנים שומני שנוטה לפתח פצעונים (כמעט מכל דבר- אוכל בעייתי כמו קמח לבן וסוכר/חום/מחזור/רגישות לאיפור או קוסמטיקה קונבנציונלית).
משתמשת בקרם הזה כבר יותר משנה ופחות או יותר מכורה אליו! :)
[רק צריך להקפיד למרוח אותו על פנים רטובות כדי שלא תהיה תחושה שומנית]

בקיצור- ממליצה בחום!!!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 25 אפריל 2012, 17:23

כלניה יקרה,

תכשירי פילינג על בסיס חומצת פירות חייבים להכיל חומרים משמרים, כי הם מכילים מים. לכן הם לא יכולים להיות טבעיים.

לגבי המוצרים, אני ממליצה לך על קרם התחדשות, שמתאים גם לעור יבש וגם לעור מעורב. 50 מ"ל עולה 85 שקלים כולל משלוח.
http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]4 54[/po]

לשלוח לך? לאיזו כתובת? (את יכולה לשלוח לי את הכתובת באימייל)

ניבה שקד

על ידי כלניה* » 25 אפריל 2012, 10:44

תודה ניבה,
אני מקווה שעופרה תוכל לענות על השאלה.
אגב, יש לך אי אלו מוצרים המתאימים לעור רגיל או מעורב? אני משתמשת בכמה מוצרי קוסמטיקה טבעית (גם, תוצרת צפון הארץ) שאני מרוצה מהם מאוד, אבל תמיד אשמח לנסות דברים חדשים.
ועוד דבר - ידוע לך על תכשירי פילינג על בסיס חומצת פירות בקוסמטיקה הטבעית?

יום מקסים!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 23 אפריל 2012, 13:19

היי כלניה, עניתי לך באימייל ובזכותך ראיתי גם את שאר השאלות שחיכו כאן הרבה זמן...

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 23 אפריל 2012, 13:18

אחרי שקניתי ממך חמאת שיאה עבור מישהי, השארתי אותה בטעות באוטו והיא הפכה נוזלית לגמרי. האם הרסתי אותה ולפח?

ירח יקרה, חמאת שיאה שהפכה לנוזלית עדיין טובה נגד יובש (כל עוד יש לה ריח רגיל והיא לא התחמצנה), אבל חלק מהויטמינים שבה כבר נהרסו בחום. כלומר - לשיקום של עקבים סדוקים, צלקות וכל דבר שהוא יותר מסתם יובש רגיל, עדיף להשתמש בחמאת שיאה חדשה, עם כל הויטמינים המרפאים.

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 23 אפריל 2012, 13:15

_האם את יכולה להמליץ לי על מתכון פשוט?
האם ניתן להוסיף מים לתערובת השמנים ללא בוראקס?
כרגע אני קונה את השמנים משלוס - האם אפשר לרכוש דרכך?_

היי ענבל, יש בעייה עקרונית עם הוספת מים לקרם. המים המזוקקים המיועדים לתעשיית הקוסמטיקה מכילים חומרם משמרים, שמזקינים את העור בטרם עת. עדיף להכין קרם משמנים צמחיים בלבד. תכתבי לי לאימייל ואתן לך את המתכונים והמחירים לשמנים הגולמיים. [email protected]

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 23 אפריל 2012, 13:11

_שלום ניבה,
האם ישנו כרם טבעי שיכול לסייע בהפחתת כהות מתחת לעיניים?
תודה._

היי שרון, רק עכשו נכנסתי לדף וראיתי את השאלה... כהות מתחת לעיניים נובעת מסיבות פנימיות בעיקר. כדי להיפטר מהם צריך לישון הרבה, לשתות הרבה מים מינרליים (לא מבקבוקים שעמדו בתחנות דלק), ולאכול בריא (או לפחות להשלים חוסרי ויטמינים עם מולטי ויטמינים, רצוי של חברת סולגאר). קוסמטיקה יכולה לעזור נגד יובש וקמטים, אבל לא במקרה הזה.

ניבה שקד

על ידי כלניה* » 23 אפריל 2012, 11:42

שלום לכולם!
קראתי בכיף את הדף, ושאלה לי לנוכחים שיכולים לעזור.
יש לי כמה קרמי גוף (הרבה יותר ממה שהייתי רוצה) ואני משתמשת בהם לעיתים מאוד רחוקות, כך שקורה שהם נאגרים למשך שנתיים וגם שלוש (לעולם לא אבין את הנטייה האוטומטית לתת לבחורה קרם בתור מתנה). אחרי כמה זמן מומלץ להלשיך לפח? האם ההמלצה הזו גורפת לכל הקרמים המכילים חומרים משמרים, או שאפשר, נניח להשתמש בהם לכף הרגל? על מוצר המבוסס (לפחות לפי התווית) על חמאת שיאה הופיעו גושים קטנים לבנים - כמו איי המלח בים המלח. לזרוק? לזרוק ממש מהר?
בנוסף - העור שלי (עוד לא בת 30) סובל מנקבוביות גדולות, נטיה ל"שחורים", ובעיקר מידיי הזריזות שחייבות להוציא כל פולש טרי ולכן גורמות לדלקות והצטלקויות. קוסמטיקאית שהתייעצתי איתה העבירה אותי כמה טיפול פילינג בחומצת פירות שגרמו לקילוף קל, והמליצה להשתמש בסבון, מי פנים קרם לחות וקרם לילה - כולם של הולילנד קוסמטיקס. אני רואה את השינוי בעור (למרות שהוא עדיין די נקבוביתי, גם מעט חסר טונוס) אבל ברור לי שהחומרים האלו הם דיי אגרסיביים ולדעתי העור שלי עלול לחזור מהר מאוד למצבו הקודם ברגע שאפסיק להשתמש בהם. האם יש חלופה בתחום הקוסמטיקה הטבעית? האם גם כשמפסיקים להשתמש בקרמים טבעיים העור חוזר להיות פחות חיוני כמקודם?

תודה לכולן!
חנה

ניבה שקד

על ידי ירח_לבן* » 07 מרץ 2012, 06:29

הי ניבה. קרה לי אסון קטן: אחרי שקניתי ממך חמאת שיאה עבור מישהי, השארתי אותה בטעות באוטו והיא הפכה נוזלית לגמרי. האם הרסתי אותה ולפח?
תודה

ניבה שקד

על ידי ענבל* » 04 מרץ 2012, 16:01

שלום ניבה,
אני סופגת הרבה ידע מהאתר שלך ומתגובות המשתמשים.
לאחרונה התחלתי להכין קרמים בשביל התחביב.
האם את יכולה להמליץ לי על מתכון פשוט?
האם ניתן להוסיף מים לתערובת השמנים ללא בוראקס?
כרגע אני קונה את השמנים משלוס - האם אפשר לרכוש דרכך?
תודה ושיהיה יום טוב ושמח.
ענבל

ניבה שקד

על ידי שרון* » 10 ינואר 2012, 22:18

שלום ניבה,
האם ישנו כרם טבעי שיכול לסייע בהפחתת כהות מתחת לעיניים?
תודה.

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 06 נובמבר 2011, 20:59

היי יוליה,
עניתי לך בדף על הקוקוס.
יום נפלא, ניבה.

ניבה שקד

על ידי יוליה* » 31 אוקטובר 2011, 11:36

היי ניבה,
הוספתי תגובה בדף על שמן הקוקוס- שמן קוקוס לתזונה ולגוף
תוכלי לייעץ לי?


תודה ויום טוב :)

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 21 אוקטובר 2011, 11:04

היי תמי, הדוא"ל שלי הוא: [email protected] ובכל מקרה אכתוב לך בעצמי.
בחורף אני שולחת גם לחו"ל, כי אז אין בעיה של התחממות המוצרים בשדה התעופה, עד שהמטוס ממריא.
בדרך כלל לקוחות בחו"ל מזמינים סטוק גדול בסוף החורף ושומרים במקרר עד סוף הקיץ. @}

ניבה שקד

על ידי תמי_גלילי* » 21 אוקטובר 2011, 04:43

ניבה,

שלחתי לך דוא"ל לפי הכתובת באתרך, והוא חזר אליי.
את שולחת גם לאמריקע :-) ?

אולי תכתבי לי דוא"ל (הכתובת בראש הדפבית שלי) ואני אענה לך?
נכנסתי לאתר וזה עשה לי חשק :-) .
תודה מראש!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 11 אוקטובר 2011, 15:53

השמנים שהוכיחו את עצמם בריפוי צלקות ובחידוש מהיר של העור הם בעיקר אובליפיכה, חמאת שיאה, רימונים ורוז היפ. אפשר להשתמש בכל אחד מהם בנפרד או ביחד, ללא הגבלה. יש רק "אבל" אחד: אם הצלקות ישנות, זה כבר פחות יעיל, אבל במקרה שלך נשמע שזה טרי.

אני יכולה לשלוח לך את השמנים בחבילה בדואר (אצלי כולם אורגניים וקצת יותר יקרים, אבל בלי פערי תיווך של חנויות, אז נראה לי שבסוף זה יגיע בערך לאותו מחיר). להזמנה את יכולה לכתוב לי ב"צור קשר" באתר שלי: http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]3 10[/po]

ניבה שקד

על ידי יוליה* » 10 אוקטובר 2011, 16:55

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי ניבה,
יש לי כתמים אדומים מפצעונים מוגלתיים שהגלידו.
האם ניתן להשתמש בשמן אובליפיכה נקי לטיפול בכתמים?
האם מומלץ לשלב אותו בשמנים נוספים להגברת יעילות?

ניבה שקד

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 אוקטובר 2011, 00:45

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה רבה, לך! גמר חתימה טובה!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 09 אוקטובר 2011, 13:39

אם זאת בעיה זמנית שנובעת מיובש - שמן קוקוס בכבישה קרה פותר את הבעייה באופן מיידי. צריך לעסות איתו את הקרקפת אחרי המקלחת, להסתרק וזהו. תוך יום יומיים הקרקפת חוזרת לאיזון. אם זה משהו כרוני שנמשך שנים, כדאי לאכול יותר פירות וירקות, לקחת מולטי ויטמינים ובעיקר אבץ, ויטמין B ואומגה 3 (נראה לי שסולגאר הכי טובים), ולהפחית מאכלים מטוגנים, מוצרי חלב וסוכר.

שנה טובה!

ניבה שקד

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אוקטובר 2011, 01:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ניבה שלום,

יש לי מעט קשקשים. השיער עצמו מלא וטוב. הייתי רוצה לטפל בעניין בצורה טבעית. מה תוכלי להמליץ?

תודה ושנה טובה!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 06 אוקטובר 2011, 14:35

אין צורך לחטא את הבקבוקים, כי כמו שכתבת, לא מתפתחים חיידקים בשמן. (אני מחטאת עם מים רותחים רק כאשר מחזירים לי צנצנות לשימוש חוזר ואז במילא צריך לנקות אותן).

באמת עדיף לעשות מסאג' לקרקפת בשכיבה, כדי להזרים יותר דם לשורשי השיער, רק צריך לדאוג לאיזו מגבת על המיטה שתספוג את השמנוניות מהסרום לשיער...

שימי לב שמה שיוצר שמנונות יתר זה לא העיסוי עצמו אלא העובדה שהחומרים המייבשים שבשמפו חודרים בעזרת העיסוי לעומק העור ובתגובת נגד הקרקפת מיצרת עוד יותר שומן. כל עוד זה עיסוי רק עם מים במקלחת או עם שמנים, העור לא צריך להתגונן ולייצר יותר מידי שומנים.

ניבה שקד

על ידי שקד* » 05 אוקטובר 2011, 18:38

תודה על התשובה המהירה והמקצועית!
אני אכין את הסרום ואדווח בקרוב על התוצאות...
כמה שאלות נוספות-
  • את ממליצה על חיטוי בקבוקוני הזכוכית (אני קונה אותם מחנות למוצרי קוסמטיקה) בסיר עם מים רותחים? או שזה לא משנה כי בכל
מקרה בתערובת שמנים לא יתפתחו חיידקים?
  • את המסאג' לקרקפת את ממליצה לעשות במהופך, כלומר שהראש כלפי מטה? (אני מניחה שזה תורם להמרצת הדם)
טוב לשמוע שמספיקה כמות קטנה על קצות האצבעות כי בעבר שהייתי עושה מסיכת שמנים הייתי שמה הרבה כך שהייתי צריכה לחפוף פעמיים כדי להוריד את השומן. כנראה שהרעיון הוא יותר המסאג' עצמו.

בעיקרון השומן מגן עלינו, כך שגם אם זה לא כל כך נוח שהקרקפת שומנית מדי, זה לפחות יותר טוב ממצב של יובש...
מסכימה לגמרי...אבל אין ספק שזה לא נוח במיוחד שהקרקפת מייצרת הרבה שומן והקצוות יבשים ופגומים(השיער שלי עבר כמה צביעות בגיל התיכון אבל כבר 5 שנים שאני לא נוגעת בו בחומרים שהם לא טבעיים). עד שהקצוות מקבלים מעטה שומן טבעי מהקרקפת ונראים טוב, הקרקפת שומנית מדי כך
שהשיער נראה מלוכלך- ואני אוהבת מראה נקי ואסתטי.
אז הפתרון בשבילי כנראה זה לחפוף בשמפו עדין כדי לנקות את הקרקפת (אני אקח לתשומת לבי לא לעסות יותר מדי כדי לא לעודד ייצור שומן)
ולשים את הסרום על השיער אחרי החפיפה כדי להקל על הסירוק כי אני לא משתמשת במרכך.

המשך שבוע מצויין,
אעדכן בהמשך :)

ניבה שקד

על ידי שקד* » 05 אוקטובר 2011, 12:28

היי ניבה,
אני מעוניינת להכין סרום אובליפיחה לשיער.
קניתי משיפון שמן חוחובה, אובליפיחה וארגן.
מה את אומרת על השילוב? מה המינון המומלץ? (לבקבוק בנפח 20 מ"ל שבו אאחסן את הסרום)
כדאי להוסיף גם שמן קוקוס? (גם מכבישה קרה יבואן שיפון)

כבר תקופה שאני לא מרוצה ממראה שיערי,
כרגע חופפת לסירוגין בשמפו של מלוויטה ושמפו מאמי קר (מתה על הריח שלו חוץ מזה שהוא מאד עדין ואני חופפת כמעט כל יום).
אני בת 24 ושיערי חלק ודק וקרקפת שומנית (לפני חצי שנה הייתי חופפת כל יום כי עבדתי בעבודה שהיית מזיעה בה הרבה והיום אני חופפת כל יומיים
שזה שיפור מבחינתי אבל אחרי יומיים הקרקפת שומנית מאד)
בקיצור אני מחפשת שגרת טיפוח מינימלית אך כזאת שתביא הטבה למצב השיער ותאזן את הקרקפת. מה שכן אני ממש לא אוהבת את סגנון החיים
של מסיכות שמנים וחפיפה אינטנסיבית כדי להוריד את שכבת השומן גם בגלל הסירבול וגם בגלל שזה יוצר לי הרבה קשרים ושיער מחוספס ולא חלק)
כרגע אני משתמשת במעט שמן חוחובה/קוקוס על הקצוות ונותנת כמה טפיחות גם על שורשי השיער כדי להקל על הסירוק.
אז חוזרת לשאלתי- מה תערובת השמנים המומלצת ביותר לטיפול בסוג השיער שלי?

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 04 אוקטובר 2011, 09:14

היי לין, דיברנו כבר בטלפון, אבל ממה שראיתי ה- cocamidopropyl betaine יכול לפתח נגזרות סרטניות רק בתנאי חום וחומציות. מה שכן, הוא גורם לגירוי לעור ולעיניים.

מצד שני - גם הסבונים הטבעיים ביותר יכולים ליבש קצת את העור כי הם קצת בסיסיים (בעזרת הוספת סודה, שגם משנה את מרקם השמנים והופכת אותם לסבון). כך שגם הם יכולים לצרוב אם בטעות הם נכנסים לעיניים.

ניבה שקד

על ידי לין* » 01 אוקטובר 2011, 21:16

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לך ניבה, אני מאוד אשמח אם תוכלי לעזור לי,
רכשתי מספר מוצרים מחברה אורגנית כאשר על שלושה מהם לא מפורטים הרכיבים ועל אחד הסבונים מצויין הרכיב:cocamidopropyl betaine בדקתי באינטרנט וכתוב כי החומר הינו נגזרת של שמן קוקוס בתוספת תרכובת כימית המעלה גירויים,קשורה לסרטן וכלל לא אורגנית. בנוסף,מצויין כי החומר נמצא בכל מוצרי הסבונים והשמפו הקיימים,אפילו באורגניים.ץ
מה ידוע לך על הרכיב והאם הוא לא אורגני באמת?
תודה מראש

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 17 אוגוסט 2011, 12:37

אני הייתי ממליצה על מקדם ההגנה של עפרה עדין. אמנם מקדמי ההגנה עצמם יוצרים רדיקלים חופשיים, אבל אצל עפרה לפחות כל השאר בריא.

ניבה שקד

על ידי נורלי* » 07 אוגוסט 2011, 01:24

שלום!

יש לי שאלה לגבי קרמי הגנה מהשמש. כמובן, עדיף לא להיחשף, ואני גם יודעת שלשמן שומשום, חוחובה וחמאת שיאה יש מקדם הגנה קטן, משהו באיזור 5.

אבל לפעמים צריך דברים רציניים...:)

של אילו חברות היית ממליצה, עפרה? מה הכי פחות מזיק? Avene למשל?

אשמח לעצתך ולעצת עפרה (כבר רשמתי בדף שלה)

תודה!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 16 יולי 2011, 21:53

לצערי לא... הם הפסיקו לייצר...

ניבה שקד

על ידי נועה_ברוך* » 15 יולי 2011, 12:04

הי יקרה, האם את יודעת אם "סבון הברון" עדיין פעילים ומוכרים סבונים?
אני רוצה לערוך את דפי הקוסמטיקה הטבעית/תוצרת בית, ותוהה אם המידע שנתנו בזמנו עדיין בתוקף.

(())

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 07 יולי 2011, 18:26

היי שלומית,

שלחתי לך מייל קצת כללי, אבל כשתגיעי לפרטים המעשיים - תשלחי אימייל עם שאלות ספציפיות ואשלח לך תשובות נוספות.

יום טוב, ניבה.

ניבה שקד

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יוני 2011, 15:00

ניבה שלום,
"פתאום בזמן האחרון אני מכירה המון ניבות נוספות... פעם הייתי היחידה...
הקדשתי לעניינים הפורמליים יום עבודה אחד: נסעתי למשרדי מע"מ ופתחתי תיק עוסק מורשה ואחר כך נסעתי למס הכנסה ופתחתי תיק אצלם. באותה הזדמנות ביקשתי שידגימו לי איך למלא את הטפסים שלהם. זה לא משנה לאף אחד אם את עובדת מהבית או מחוץ לבית (כל עוד זה לא עסק שמפריע לשכנים...). הדבר היחידי שאני עושה היום זה לדווח פעם בחודשיים למע"מ (אני מדווחת ומשלמת באינטרנט) ופעם בשנה למס הכנסה. אשלח לך אימייל עם כל ההסברים הטכניים, איך להוציא חשבוניות, לשלוח דיווחים וכו'. "
אנו גם עומדים בפני פתיחת עסק עצמאי. אודה לך מאוד אם תוכלי לשלוח גם לנו את ההסברים הטכניים.
האי-מייל שלנו: [email protected]
בתודה מראש,
שלומית

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 26 יוני 2011, 17:32

הי שרון,

החמאות והשמנים של זיו כימיקלים אמיתיים (נראה לי), אבל בכבישה חמה ולכן הם זולים. (בחימום אפשר להפיק כמות שמן גדולה, אבל הויטמינים נהרסים).
לכן אני מציעה לשלם יותר, אבל לקבל את החומרים הפעילים שהצמחים מיצרים כמו שהם במקור, בכבישה קרה שלא הורסת אותם.
היבואן שאני עובדת איתו הוא אמין ומביא רק שמנים איכותים ביותר: דותן יוגב מחברת שיפון: http://www.shifon.co.il/
כדאי לך מאד לעבוד איתו!

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 26 יוני 2011, 17:21

תינוקי שלום,
אשמח לשלוח לך דוגמיות. תשלחי לי את הכתובת שלך ב"צור קשר" באתר שלי: http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]3 10[/po]
יום טוב, ניבה.

ניבה שקד

על ידי שרון_רב* » 20 יוני 2011, 22:32

ניבה שלום,
האם את מכירה את זיו כימיקלים ?
המחירים ניראים לי זולים, אך לא כתוב כלום על מקור החמאות והשמנים...
תודה, שרון

ניבה שקד

על ידי תינוקי_בא* » 16 יוני 2011, 10:36

שלום שלום
יש עוד מוצרים לעור הפנים למעט הקרם יום והסרום? אשמח להתנסות..
יש לי עור פנים שנוטה להזיע בקיץ , אז צריכה מוצרים קלילים
וגם אשמח להריח את שמן הגוף .. זה אפשרי? אם כן , איפה משאירים פרטים

ניבה שקד

על ידי צפרדע_צבי_ופרפר* » 15 יוני 2011, 18:32

שלום ניבה
גם לי קוראים ניבה
חזרתי לארץ לפני כשבוע ואני רוצה להקים עסק ביתי.
תהיתי אם עברת תהליך של רישום עסק מהבית וכו'?
ואם כן האם תוכלי לשתף אותי איך זה עובד ?
אם לא האם את נותנת קבלות וכד' בלי לרשום?
אשמח לתשובה בדף בית או במייל
niva.kay בג'מייל

ניבה שקד

על ידי ניבה_שקד* » 10 יוני 2011, 06:58

אם הקרם גרגירי לפי מה שכתבת בעצם האיכויות שלו יורדות גם כמקדם הגנה?

אני לא יודעת אם זה מוריד את איכות ההגנה מהשמש, אבל זה בטוח מוריד את איכות תיקון נזקי השמש, כי האנטי אוקסידנטים והויטמינים נהרסים בטמפרטורות גבוהות, ואז הם כבר לא יכולים לשקם עור פגוע. (אם כי עצם השמנוניות של חמאת השיאה עדיין עוזרת לשמירה על העור, גם בלי ויטמינים...)

אני גרה בגליל העליון (בקיבוץ להבות הבשן), שזה מן הסתם רחוק לך... אבל אני יכולה לשלוח לך בדואר את המוצרים + דוגמיות. תשלחי לי את ההזמנה דרך "צור קשר" באתר שלי:
http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]3 10[/po]

ניבה שקד

על ידי נותנת_אור* » 07 יוני 2011, 09:14

הקמתי שתי עמותות:
תודה ניבה, נכנסתי לאתר ומעניין לקרוא. פעילויות מבורכות.

ניבה שקד

על ידי אורחת* » 05 יוני 2011, 15:55

הי ניבה,
י
קרה הכוונה ש-8 מ"ל בקופסית קטנה עולים כשלושים ש"ח.

האם יש אפשרות להגיע אלייך כדי לבחור מוצרים?

אם הקרם גרגירי לפי מה שכתבת בעצם האיכויות שלו יורדות גם כמקדם הגנה?


תודה רבה עבור תגובתך הנ"ל.

שירי

חזרה למעלה