נשים לבושות באופן טבעי

שליחת תגובה

כולנו זקוקים לחסד
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: נשים לבושות באופן טבעי

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי לאה* » 26 דצמבר 2022, 07:57

חנויות יד שניה או לנצל בגד לכמה שנים, ואם אפשר לבדוק שהבגד לא נתפר במפעלי יזע...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 יולי 2022, 08:06

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נשים לבושות באופן טבעי

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי אישה_במסע* » 29 אפריל 2015, 19:04

מי אמר שכל הנשים חושבות שהן חייבות להיות רזות ורק רזה זה יפה? הנה, אני לא חושבת כך.

מבחינה הישרדותית המשיכה היא לפרופורציות. אפשר למשל לראות בתחרויות מלכות יופי למיניהן שהזוכות מרזות עם השנים, אבל הפרופרציות נשארות אותן הפרופורציות.

כך שגם לגבי הנשים - כל אחת וטעמה.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 29 אפריל 2015, 11:29

כל הנשים חושבות שהן חייבות להיות רזות ורק רזה זה יפה?
זה עניין של דימוי חברתי. זה מה שאמצעי התקשורת, כולל ספרים, סרטים, מגזינים, שלטי חוצות, פרסומות ועוד "מוכרים" לנו.
חוץ מזה יש הבדל בין "איך אני חושבת שאני חייבת להיראות" לבין "מה הטעם שלי לגבי מישהו אחר".

יש הבדל בין כפייה חברתית לבין טעם אישי.
ולגבי הטעם של גברים בנשים, תשווה לטעם של נשים בגברים, לא לרגשות הנחיתות של נשים לגבי המראה של עצמן - האם כל הנשים אוהבות גברים רזים ו"חתיכים"?

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אפריל 2015, 01:11

_איך אפשר להכליל על כל הגברים?
כל אחד וטעמו, לא?_
למה לגבי גברים אפשר לומר את זה, אבל כל הנשים חושבות שהן חייבות להיות רזות ורק רזה זה יפה?
אני חשבתי יותר בכיוון של משיכה לאישה מליאה מבחינה השרדותית אפילו, משהו אבולוציוני, אישה מליאה תוכל לשאת תינוק ולהניק אותו והוא ישאר בחיים. (בטח דיברו על זה בעבר במקומות שונים)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 28 אפריל 2015, 18:39

_חייבת לשאול אתכן על הגברים שלכן
האם זה אידיאל היופי גם בעיניהם?_
איך אפשר להכליל על כל הגברים? 0-:
כל אחד וטעמו, לא?

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אפריל 2015, 18:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בתור מי שהשתתף בפסיטבלי נודסטים
אני חייב לומר שרק שם התודעתי ליפי הגוף הנשי המלא והשמנמן
בעבר לא חיבבתי מלאות
יש משהו מדהים ביופי הנשי המלא שרק בעירום מלא פורץ במלוא יופיו
זה יופי שלא נראה לא בבקיני לא במיני ולא מדובר רק על החזה הגדול
לדוגמא: יש הבדל ענק ירכיים מלאות בבקיני שזה כביכול לא נראה הכי הכי
לירכיים מלאות בעירום שז זה נראה שפע מדהים ביופיו
ולפי זה בחרתי את אשתי המלאה
כיום כל הנשים יפות בעיני

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אפריל 2015, 00:45

לי נראה שגברים פשוט אוהבים הכל.
וזו מסקנה שהגעתי אליה ממש בימים האחרונים, בעודי שוכבת בבי״ח בשמירת הריון וניראת באמת, אבל באמת רע, ואז בעלי מלטף אותי קצת ופתאום אני קולטת שעומד לו.
מיד אמרתי לו שזה ממש נחמד מצידו, אבל אם מצליח לעמוד לו במצב כזה - זה בכלל לא מרגיע אותי... באותה מידה היה יכול להימשך לאיזה פרה מתה.
הוא כמובן אמר שהוא אוהב אותי, ולכן עומד לו כשהוא מלטף לי את התחת. נו מילא, לפחות התשובות שלו נכונות.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אפריל 2015, 23:36

דימוי גוף נשי: למשל, גוף של אשה לא אמור להיראות כמו מקל של מטאטא. דימוי הגוף הנשי בחברתנו הוא רזון מוגזם ומעוות, ויחד איתו בגדים שבנויים לגוף של גבר ולכן אשה יכולה להרגיש בהם נוח רק אם היא מאבדת סממני נשיות (למשל, רזה מדי ביחס למה שהיא היתה צריכה להיות).
חייבת לשאול אתכן על הגברים שלכן
האם זה אידיאל היופי גם בעיניהם? להיות רזות רזות מקלות?
או שזה רק בעיני הנשים?
כי הגבר שלי דוקא אוהב קצת עגלגלות , ממש לא אוהב רזות מדי זה לא מושך אותו (לשמחתי)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 14 אפריל 2013, 21:30

יוקה , כתוב על הבד עצמו (על החלק של הגומי מבחוץ) - Isabella
מה שכן זה לא מכותנה, זה מספנדקס... אני לא שמה את זה כל יום אז זה לא נורא אבל נראה לי שעדיף מכותנה
אולי הייתי לוקחת אפילו L כדי שילחץ אפילו פחות (עדיין הגומי טיפה מורגש)
החנות ממש פושטית אז לא הייתה שם אפשרות למדוד
אולי יש גוזיות טובות בחנויות של חזיות רציניות ?

בשמת, תודה ! נראה לי גם קראתי עוד איפשהו שמישהי אגרונומית כן עבדה בחצאית מבד עבה ודווקא היה לה נוח
כנראה שאני צריכה פשוט לנסות ...

אני עושה גם שתילות אבל גם בעיקר ניקוש עשבים, איסוף זרעים, גיזומים קלים וכו' :-)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 14 אפריל 2013, 21:17

מישהי ניסתה לעבוד בגינון עם חצאית ארוכה ? זה נראה לי ממש מאוורר אבל מה עם הקוצים והחרקים ... ?
ראי כאן:
נשים לבושות באופן טבעי (2005-06-29T19:03:03)‬

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי יוקה_השחרחורת* » 14 אפריל 2013, 21:17

ניחוח - את יכולה להסתכל מה כתוב על הטיקט? שאדע לחפש את היצרן (-:
מה את עושה בגינון? - שתילה?

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 14 אפריל 2013, 20:09

ואם כבר הדף עלה ל מה חדש
יש רעיונות לאיך להתלבש בקיץ לעבודה פיזית בחוץ ?
חשבתי על חולצה ארוכה מבד "חיתול" כזה וכובע רחב ...
מישהי ניסתה לעבוד בגינון עם חצאית ארוכה ? זה נראה לי ממש מאוורר אבל מה עם הקוצים והחרקים ... ?

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 14 אפריל 2013, 20:07

לא מערוץ הקניות אבל קניתי משהו דומה בחנות של בגדים תחתונים פושטיים ... גם אני דקיקה וזה לא לוחץ במיוחד (לקחתי בכוונה מדיום)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי יוקה_השחרחורת* » 14 אפריל 2013, 18:39

מישהי אולי ניסתה את החזיות שמוכרים בערוץ הקניות? זה ניראה נוח אבל לא יודעת היכן יכולה למדוד.
ניסתי גוזיות אבל הן לוחצות לי על הצלעות (אני דקיקה..)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי מיכל_בז* » 22 אוגוסט 2011, 20:28

איך זה אצלך?

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי נועה* » 22 אוגוסט 2011, 20:25

ברגע שמפסיקים ללבוש תחתונים - גם יש פחות הפרשות. לאו דווקא בגלל אלרגיה, אלא בגלל שהאיזור נושם.
אצלי זה ממש לא ככה, אז לא הייתי ממהרת להסיק מסקנות....

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי העולם_התחתון* » 22 אוגוסט 2011, 15:34

ועוד דברים שהבן זוג ממש מתעקש עליהם- מקלחות קרות, שינה בעירום- וכמובן- בלי תחתונים

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי העולם_התחתון* » 22 אוגוסט 2011, 15:30

יש לי הרגשה שזה בדיוק אותו דבר. ברגע שמפסיקים ללבוש תחתונים - גם יש פחות הפרשות. לאו דווקא בגלל אלרגיה, אלא בגלל שהאיזור נושם.
מסכימה עם מיכל בז... הולכת לקרוא בכל הדף...
תודה, העולם התחתון (-:

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי מיכל_בז* » 22 אוגוסט 2011, 15:02

_חוצמזה, הנושא אולי הכי משמעותי בעיניי - זה ההיגיינה והשלכותיה.
לאשה באופן טבעי יש הפרשות כאלה או אחרות._

אני לא זוכרת באיזה דף זה היה, אבל ניצן אמ סיפרה פעם על הבוס שלה שהיה מצונן תמידית, עד שהוא הפסיק לקנח את האף בטישו. כנראה שהוא היה אלרגי לאחד מהחומרים בטישו.

יש לי הרגשה שזה בדיוק אותו דבר. ברגע שמפסיקים ללבוש תחתונים - גם יש פחות הפרשות. לאו דווקא בגלל אלרגיה, אלא בגלל שהאיזור נושם.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 22 אוגוסט 2011, 14:28

נראה לי הרבה יותר הגיוני להחליף כל יום תחתונים פעם או פעמיים ביום, מאשר לכבס כלכך הרבה מכנסיים
אהבת, אם תקראי את הדף מתחילתו תגלי הרבה תובנות מעניינות לגבי זה (למשל, שיכול להיות שתחתונים ומכנסיים בעצם מעודדים הפרשות, וכשעושים שינוי בזה, נעלמות רוב ההפרשות. ויש עוד. ממליצה בחום לקרוא).

_הבן זוג שלי יוצא במלחמה נגד תחתונים.
הוא טוען שזה פריט לבוש בעיתי - לנשים גברים. במיוחד בימים החמים_
אני מסכימה איתו לגמרי.
ממליצה גם לך לקרוא את הדיון מראשית הדף, אמנם מתחילים בתחבושות רב פעמיות אבל מהר מאוד הדיון עובר לנושא התחתונים, גם לנשים, גם לגברים וגם לילדים {@

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי לא_לובשת* » 22 אוגוסט 2011, 13:58

אני כמעט אף פעם לא לובשת תחתונים (רק לפעמים בווסת, כשאין לי תנאים נוחים ליישם מודעות וסת. זה אומר פחות מיום בחודש בממוצע). אני לובשת רק חצאיות (או שמלות) מתרחבות וארוכות :-) ממש לא חנוטה (להפך, מאוד מאווררת) ואף אחד לא רואה לי כלום.
בהריון הראשון שלי תחתונים פשוט הפסיקו להיות לי נוחים, הפסקתי ללבוש אותם וגיליתי שככה הרבה יותר כיף לי.
אם יש לי קצת הפרשות, הן מלחלחות לי את פְּנים הירכיים - מקסימום אני מעבירה שם ויש של מים פעם-פעמיים לאורך היום.
האמת, ממש אין לי בעיה שטיפּה של הפרשה כלשהי (וגינלית, שתן או אחרת...) תיגע לי בחצאית. לא אהסס ללבוש אותה עוד יום לפני כביסה, אם זה כל מה שהיא מלוכלכת בו.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי אהבת_עולם* » 22 אוגוסט 2011, 13:35

ניסיתי כמה פעמים ללכת בלי תחתונים.
מתחת לחצאית לא בא בחשבון, אז אני אצטרך להיות כל הזמן על המשמר שהחצאית לא תעלה לי. וזה קשה. במיוחד שאני יושבת מזרחית כמעט תמיד.
אישה שהולכת בלי תחתונים מתחת לחצאית - אני לא מבינה איך היא עושה את זה. נראה לי שצריך להיות ממש חנוטה בשביל זה. לא להתכופף, לא לרוץ, להיזהר כשמרימים רגל על רגל. (אלא אם לא אכפת לה שיראו לה. סבבה...)
אולי רק עם חצאית רחבה ארוכה, שבשבילי זה לא ממש נוח.

מתחת למכנסיים אולי בא בחשבון - אבל ממש לא נוח. המגע של הבד של המכנסיים הרבה פחות נעים ממגע התחתונים.
גם גברים - מה, נעים להם להרגיש את הבד של המכנסיים ישירות על עור החלציים? (אה, חרוז... :-P)

חוצמזה, הנושא אולי הכי משמעותי בעיניי - זה ההיגיינה והשלכותיה.
לאשה באופן טבעי יש הפרשות כאלה או אחרות.
ובמה שנוגע לא רק לנשים - כמה שמנקים טוב אחרי שירותים, זה לא 100% (אלא אם כן זה בשטיפה, מה שלא רבים עושים). אח"כ זה נוגע במה שלובשים - תחתונים או מכנסיים.

נראה לי הרבה יותר הגיוני להחליף כל יום תחתונים פעם או פעמיים ביום, מאשר לכבס כלכך הרבה מכנסיים. (לכבס הרבה מכנסיים זה גם פחות אקולוגי).

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי העולם_התחתון* » 22 אוגוסט 2011, 09:50

שלום,
הבן זוג שלי יוצא במלחמה נגד תחתונים.
הוא טוען שזה פריט לבוש בעיתי - לנשים גברים. במיוחד בימים החמים.
הילדים מאז ומעולם ישנו בלי - ובימות הקיץ חמים הם לא לובשים תחתונים גם במשך היום.
אני מנסה מדי פעם (שמלה או חצאית בלי תחתונים עדיין מרגיש לי חשוף מדי)
האם יש פה עוד אנשים שהולכים ככה באופן טבעי בלי תחתונים?
אשמח על השיתוף
תודה מראש, תחתונית

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי רויטל_אבידר* » 21 יולי 2011, 15:02

גם אני מעדיפה שמלות... אתמול בדקתי את המלצתך, עפרה ל"בלי כלום מתחת" תשמעי... נעים ביותר, אוורירי, צריכה להתרגל לעובדה שאני בלי תחתונים... אני שמחה שהדף כאן חזר להיות פעיל. התכוונתי לעשות זאת והינה הקדימו אותי והרווחתי גם טיפ מרענן!

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי עפרה_שחר* » 18 יולי 2011, 14:23

יושבת ערומה מזיעה ומחייכת וקוראת. בקיץ- אך ורק שמלות בלי כלום מתחת. חצאיות חותכות את האגן ולוחצות את שיפולי הבטן התחתונה כמו מכנס. בחורף- שמלה או מכנסיים. תמיד אעדיף שמלה.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי שמש_בחורף* » 29 אוקטובר 2008, 08:18

גרביונים, כמה שיותר עבים יותר מחמם
בעיני גרביונים מציקיםהרבה יותר מכל מכנסיים.
המשולש הזה ש"מושך" את המפשעה למטה.... בררררר

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ילדת_טבע* » 29 אוקטובר 2008, 06:32

זכור לי שהיה גם בדף הזה דיון על מה ללבוש כשקר.
פלאי הטכנולוגיה! גרביונים, כמה שיותר עבים יותר מחמם.

_קחי בחשבון שהיא תהיה חזית-קולר
(אותי דברים כאלה חונקים בצ'אקרה של הגרון)_
אני מרגישה תמיד שהצואר שלי נמשך קדימה וצומחת לי דבשת על העורף... שונאת כאלה בגדים. היה לי בגד ים כזה ופשוט תפרתי את הרצועות שקושרים מאחורי העורף ככתפיות ובא לציון גואל.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ביאנקה_מתחברת* » 29 אוקטובר 2008, 00:33

קחי בחשבון גם שקשירה מאחור זה לא ככ נוח. אי אפשר להשען...
אומנם לא חכמה, אך יש לי חזיית ספורט בגזרה כזו מברזיל. היא לא טובה לספורט(לא תומכת מספיק) אבל מעולה כחזייה נוחה. היא לא נקשרת אלא עשוייה כמקשה אחת, אלסטית.
לא בטוחה שאני ברורה- החיבור בעורף אינו קשר אלא תפירה של שני קצוות החזייה. מאוד נח ואין בעיה להשען :)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 28 אוקטובר 2008, 23:08

(-:

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ירח_לבן* » 28 אוקטובר 2008, 21:45

משהו על חזיות?
קחי בחשבון גם שקשירה מאחור זה לא ככ נוח. אי אפשר להשען...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי קט_קטית* » 28 אוקטובר 2008, 18:34

הזדעזעה על כך שאני עלולה לתת דוגמא קלוקלת לילדיה
מילא זה, את אולי עלולה לתת להם ציצי ;-)
<ההארד-קור של המיינסטרים, ה' ישמור וירחם>


משהו על חזיות
ציצים קטנים זו צרה של עשירות.
יש גוזיות ב-20 ש"ח.
אם את רוצה לתפור חזיה כמו שתיארת, קחי בחשבון שהיא תהיה חזית-קולר
(אותי דברים כאלה חונקים בצ'אקרה של הגרון D-:),
תבלוט החוצה, כלומר תצטרך גם להיות אסטטית ומתאימה לבגדים, וכנראה גם זה יעלה...
יש מישהי שתופרת בגדי-ים לפי הזמנה, לא זוכרת אם בהוד-השרון או ברמת-השרון,
היו עליה המלצות חמות ב{{}}ככר השוק.

קוראת את הדף המרתק כולו, עשיתי סדר בארון ומכיוון שהפסקתי עם המכנסיים אין לי מה ללבוש...
הורדתי את הבגדים של החורף וגיליתי שהמצב בו נעוץ כפתור בצ'אקרה השניה ותפר בחוצץ של הצ'אקרה הראשונה,
מרגישה כאילו תקוע לי פלוץ ולא יכולה ללכת ככה.
רק לחשוב שעד לפני שנה אלו היו הבגדים שלי...
<ולא, לא שמנתי, רזיתי...>
בכלל גיליתי שנראית מעוותת עם כל מכנס "מחוייט" או ג'ינס או פטנט "מיישר" אחר.
בקיצור בינתיים גיליתי את אמריקה ושמתי מכנס טרנינג דק מתחת לחצאית,
בהמשך מקווה למצוא חצאיות חמות בחנות יד שניה ליד ביתי (מחירים סמליים בלבד).

זכור לי שהיה גם בדף הזה דיון על מה ללבוש כשקר,
אבל מכיוון שהתחלתי מהתחלה, התמכרתי וקוראת בעיון כל מילה ומילה.
תודה רבה לבשמת מלפני 3 שנים! וכל הכבוד על ההשקעה!!

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי גנגה_לילה* » 28 אוקטובר 2008, 17:55

חזיות-אני פיספסתי הזדמנות לעבודה עם בני נוער בגלל שהלכתי יום אחד לעבוד בפעוטון לבני 3 בלי חזיה ואחת האמהות הקימה צעקה ועשתה גלים שהגיעו עד לאחת האימהות של נערה מהקבוצה שהזדעזעה על כך שאני עלולה לתת דוגמא קלוקלת לילדיה. הזוי לא??
אני עדיין לא לובשת חזיה.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי משהו_על_חזיות* » 07 אוקטובר 2008, 22:31

ראיתי היום תכנית על ההיסטוריה של החזיות,
וקיבלתי רעיון ממש טוב לחזיה (דווקא מבגד ים) - חזיה מכותנה שהמבנה שלה הוא חזיית משולשים
(כמו ביקיני - שני משולשים עם קשירה מאחורי הצוואר וקשירה מאחורי הגב)
אני חושבת שזה ממש יכול להתאים לציצי קטן שלא צריך יותר מדי תמיכה.
פשוט כשאת רוצה משהו שגם נראה יפה וגם חוצץ בין הציץ לחולצה. וגם מכותנה (אני לא מכירה הרבה חזיות מכותנה ואתן?)
וזה גם הרבה יותר גמיש ומתכוונן מחזיה רגילה עם הוווים האלו, כי כל פעם קושרים אותה מחדש לפי מה שנוח.

העניין הוא - איפה למצוא כאלה? חיפשתי באינטרנט אבל יש רק בגדי ים בגזרה הזו.
לתפור? זה לא אמור להיות קשה מ-ד-י אבל עדיין... אני ברמה של לתפור כפתור.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי חני_תה* » 16 מאי 2008, 22:44

אפשר ללכת בלי חזיה ולא רואים עם חולצות כותנה קלילות, כאלה של הודו.
לא חייבים ללבוש טריקו.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי שירת_העשבים* » 16 מאי 2008, 10:10

תודה! אכן אקפוץ לביקור בדלתא בהזדמנות....

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי אתי* » 15 מאי 2008, 20:51

רפידות הנקה מבד עוזרות מעט (אני השתמשתי ב"מדלה"). אבל הן בולטות בגוזיות, יש חזיות קלילות מכותנה תבדקי בדלתא.

אכן מרגיז....

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי יער_ה* » 15 מאי 2008, 20:37

בר ברנית
אני לגמרי מכירה את ההרגשה הזו! פעם הייתי ממש מציינת לעצמי "היום לבשתי קצר לראשונה (הקיץ)"..

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בר_ברנית* » 15 מאי 2008, 17:36

אהלן,
אופציה א- ללבוש גוזיה, כזו כמו שנערות לובשות. בד"כ זה מאוד אלסטי ודי מטשטש פטמות
אופציה ב- להתרגל למבטים...ז"א אני בד"כ קשה לי לעשות את המעבר מחורף, עם גוף מכוסה, לקיץ שבו האיברים חשופים וגלויים. ואני לא דתייה ואף אחד לא היה מנחש עלי אבל ככה זה.. ובד"כ ככל שהקיץ מעמיק וככל שהחום בחוץ לוהט, אני פשוט מתרגלת.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי שירת_העשבים* » 15 מאי 2008, 12:00

אחיות יקרות! בהתרגש עלינו הקיץ אני נתקלת בבעיה - יש לי ציצים קטנים יחסית (ונחמדים (-;) ולכבוד זה שאני מיניקה את הגור החדש שלי, הפטמות כל הזמן בולטות ומחייכות לכל עובר אורח. יש כמובן בנות שאין להן שום בעיה עם זה, אבל אותי זה מביך... אז מה עושים? ממש לא בא לי ללבוש חזיה עבה, ועם גופיה מתחת לחולצה חם לי. בחורף לבשתי גופיה-חזיה כזו דקה ונעימה של דלתא, אבל בכל הנוגע לחיוכים, היא לא עושה את העבודה עם חולצה דקה מעליה. אנא עצתכן!

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלונית* » 19 ינואר 2008, 17:17

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי חני_תה* » 19 ינואר 2008, 03:52

לא, לא ממש כשרונית. הביצוע לא משהו, אבל לא ממש איכפת לי.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי דינ_אמית* » 19 ינואר 2008, 01:53

התכוונתי איך תופרת, טוב, ענית כבר למשהי אחרת.. כשרונית!
זה בערך מה שאני עושה רק עם גטקעס, אין לי מספיק יכולות לתפירת מכנסיים עדין

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי אמא_ללי* » 18 ינואר 2008, 01:37

קראתי את הדף המרתק הזה בשבוע שעבר ובעקבותיו החלטתי להתנסות ב"בלי תחתונים", וניסיתי לישון בלי. גיליתי שני דברים מדהימים:
א. השינה שלי הרבה יותר רגועה ועמוקה, באופן ממש משמעותי.
ב. אני קמה הרבה פחות לפיפי, לא דבר מובן מאליו בשבוע 36. מ 3-4 פעמים בלילה זה ירד לפעם אחת, לפנות בוקר (סביבות 5 או 6). מעניין איך זה קשור... (ומעניין אם זה קשור איך שהוא למה קורה לתינוקות שלא מחותלים בלילה). אתמול בערב הייתי שפוכה מידי ופשוט לא זכרתי להוריד, ואכן הלילה קמתי הרבה יותר זה. די מדהים.....

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי חני_תה* » 11 ינואר 2008, 19:57

איך את תופרת את המכנסים?
יש שתי דרכים,
הראשונה, בדיוק כמו מכנסי פשפושים של ילדים אבל במידה של מבוגר.
אם רוצים שיהיו חמים אז תופרים מכנסיים בעלי שתי שכבות, כאשר אחת לפחות היא מחומר דק ומחמם כגון צמר או פליז.
באזור המפסעה אני מוסיפה חתיכת בד מלבנית שמחוברת בחגורה מלפנים ובחגורה מאחור בלבד. ובאמצע, משוחררת.
הבד מספיק ארוך כך שתלוי בין הרגליים ומגיע בחלקו הנמוך בערך לאמצע הירך.
השניה, (הדרך הקלה והמהירה, שאותה אני מעדיפה כמובן) לקחת מכנסיים מתאימות, רפויות, לחתוך בקו המפשעה כמעט עד לחגורה ולהוסיף את חתיכת הבד באמצע.
אם אגלה איך מעמיסים תמונות על האתר, אוסיף תמונה בקרוב.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ילדת_טבע* » 11 ינואר 2008, 19:13

אה... ואני חשבתי שכבר הוצאת את העסק לפועל... נו, שויין...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי לולקה* » 11 ינואר 2008, 14:57

חני תה
איך את תופרת את המכנסים?
תודה!

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי חני_תה* » 11 ינואר 2008, 14:04

הי ילדת טבע, אין לי ממש תשובה מועילה. את כל הצמר שיש לי מצאתי בחנויות יד שניה או בשוקים חופשיים.
ואין לי כל כך הרבה. אולי 5 סוודרים דקים. מתוכם אני לובשת רק שניים באופן קבוע ומהשאר אני מתכננת להכין בגדים לילדים.
אבל, אפשר לגשת לחנות בדים ולקנות צמר דק רך וגמיש לפי מטר (לא ניסיתי אבל שאלתי בטלפון ואמרו שיש)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ילדת_טבע* » 11 ינואר 2008, 13:00

מה זאת אומרת איך
אני בעד השאלה "מאיפה?" מאיפה סוודרים דקים? מאיפה גרבי צמר 100% מאיפה ומאיפה ומאיפה...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי חני_תה* » 11 ינואר 2008, 11:33

מה זאת אומרת איך? איך תופרת את המכנסיים? איך עושה צרכים בטבע? [-:
לא הבנתי

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי דינ_אמית* » 11 ינואר 2008, 10:22

נכון, אבל איך את עושה זאת אופרטיבית?

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 10 ינואר 2008, 12:08

וואו, חניתה, איזה רעיונות מעולים (-:
במיוחד המכנסיים עם הסוד

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי חני_תה* » 10 ינואר 2008, 03:29

אני חושבת איך להלביש את התינוק החדש באופן טבעי כך שגם יוכל לפשפש וגם יהיה לו חם וגם אוכל לשים לו חיתול בד כשיוצאים מהבית...

ואז נפל לי האסימון, גם אני צריכה להתלבש כך!

אז זה הפתרון שלי:
למעלה: שכבה ראשונה כותנה (טריקו) מעליה שמלת הנקה ושני סוודרים מצמר רך וממש דק. אני נראית כאילו אני לובשת שמלה וסוודר דק וממש חם לי (אני בלי חזיה כי אני מניקה..., וכשלא הנקתי, פעם מזמן, אז ממש לא הייתי צריכה אחת)
למטה: מתחת לשמלה (וזה סוד) מכנסיים בגזרת פשפושים. כלומר עם פתח במפשעה כשמחובר אליהם בד רפוי פנימי מכותנה סופגת. כך אפשר לפשפש את עצמי בטבע בלי להוריד מכנסיים, גם חם בטוסיק, גם לא נוגע במפשעה, גם נושם, גם לא צריך תחתונים, גם לא צריך נייר טואלט לייבש אחרי פיפי, וגם אין הרגשה רטובה.

ותמיד יש לי פונצו משמיכת פליז דקה. לחמם את התינוק במנשא, ואת עצמי אם יש רוח.

לגבי חימום: מה שעובד תמיד זה לבוש שיכבתי ושכבה אחת או שתיים מצמר (או פליז). צמר עדיף כיון שהוא חומר טיבעי, אנטיבקטריאלי, דק ועם זאת מחמם מאד.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 ינואר 2008, 21:54

בגדים תחתונים תרמיים, זה הדבר הכי מחמם שיש,וגם צמוד לגוף ככה שאפשר ללבוש מה שרוצים מעל.
אבל לא מאד טבעי.
האמת שעשיתי לאחרונה טרק, וממש נדהמתי מדברים חדשים שעושים עם פוליאסטר....
(האורחת שנתקלה בדף במקרה וגילתה שהיא ממש עונה על רוב הקריטריונים (לובשת רק כותנה ושונאת שונאת תחתונים, חזיות, חולצות צמודות מלייקרה וג'ינס ששלוחץ בבטן ובמפשעה))

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי טרה_רוסה* » 09 ינואר 2008, 19:18

אלה בגדים דיי צמודים.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי דינ_אמית* » 09 ינואר 2008, 14:07

עכשיו אני בקטע שבא לי חצאיות ולהיראות טוב אבל לא לגמרי מעיזה
גם אני הייתי כזאת ורק בחו"ל השתחררתי, לא יודעת אם זה בגלל הענין של "להיראות דוסית" או סתם בגלל שבארץ אני יותר דופקת חשבון מה אומרים על איך שאני נראית. בכל מקרה, זה די מבאס אותי, בהקשר של ביקור בקרוב בארץ, וגם הענין שבארץ באמת תמיד הכי קר, ולא משנה שפה הממוצע הוא מינוס 2...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי במבי_ק* » 09 ינואר 2008, 13:40

גופיות ארוכות

עם שרוול קצר או ארוך? גטקס - לא כל כך מתאים לי, כי אני לא אוהבת מכנסיים ענקיים. גם ככה אני די נמוכה, אז אם יש פריט אחד ענק ומפנק, אני מעדיפה את זה למעלה, ושתהיה איזושהי עדות למימדים האמיתיים שלי בדמות שני המקלות האלה, שיוצאים מהטן כלפי מטה :-). וחוץ מזה, ברגלים לא כל כך קר לי. בעיקר בכפות רגליים, ובראש (כובע צמר פק"ל) ובידיים - בקיצור, בכל הקצוות.

לגבי הגרביים - יכול להיות. בינתיים אתמול הסתובבתי עם הנעליים של הבנזוג, ושזה עבד ממש טוב. קצת צחקו עלי, אבל חפיף.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי טרה_רוסה* » 09 ינואר 2008, 13:36

במבי, נראה לי שאם תלכי לחנות מטיילים ותקני 2 גופיות ארוכות ושני זוגות גרביים שהם thermal wear ואולי גם שני גטקס כאלה (בד מיוחד ששומר חום, וגם בדכ דיי דק ולא מסורבל), אז זה יפתור לך את כל הבעיה.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי במבי_ק* » 09 ינואר 2008, 13:34

אצלי הן הלכו לאיבוד איפשהו בהריון ועדיין אין רמז למקום הימצאן.

טוב, אני עדיין בהתחלה (שבוע 12). אבל בשניים הקודמים נדמה לי שהעצמות עדיין היו לפחות כרפרנס, אם לא בפועל. עליתי מאוד מעט בהריונות הקודמים. נראה איך יהיה הפעם, יש לי יותר תאבון.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי גברת_פלפלת* » 09 ינואר 2008, 13:04

אני אוהבת שהמכנסים יושבים לי איפה שעצמות האגן, כאילו נשענים על העצמות האלה
איזה כיף לך במביק. אצלי הן הלכו לאיבוד איפשהו בהריון ועדיין אין רמז למקום הימצאן

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי במבי_ק* » 09 ינואר 2008, 12:37

במביק.. כנראה לא קר מספיק אצלכם

נכון, אבל הקטע הוא שכבר יצא לי להיות בינואר גם בניו יורק וגם בגרמניה, ובאף אחד מהם לא היה לי קר כמו בארץ. לדעתי, זה בגלל ששם חייבים להתלבש טוב-טוב, וגם כי הכל ערוך לקור. מחומם טוב. בארץ אני כמעט לא יוצאת עם מעיל, כי אני שונאת להיסחב איתו. אני לא מתלבשת מספיק טוב בארץ, אבל למרות שאני יודעת את זה - אין ברירה. זה פשוט ככה.

היום יצאתי מהבית עם טרנינג - ג'ינס יותר חם! גם היה ל קר, וגם הוא נפל לי. אני אוהבת שהמכנסים יושבים לי איפה שעצמות האגן, כאילו נשענים על העצמות האלה. ככה זה לא לוחץ לי על הבטן וגם לא נמוך מדי. יש לי שלושה זוגות כאלה. שניים יושבים שם טוב, ואחד נופל לשם ובדרך כלל נתקע שם, חוץ מפעמים שאני קצת יותר רזה והוא נופל מדי. גי'נס נוסף, דק מדי וקר מדי, אבל שאני מאוד אוהבת - אני לובשת אם הכפתור פתוח (הריון).

ובחורף אני עם מכנסיים וסוודרים ענקיים. בקיץ אני מוכנה לחשוב על יופי.

זאת בדיוא ני. אלא שיש לי עדיין יומרות בתחילת כל חורף לחשוב שהפעם אני אפצח את זה וזה יהיה אחרת.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 09 ינואר 2008, 00:19

במבי אני די מזדהה. לא סובלת ג'ינס(אבל יש לי זוג אחד בשימוש) ובחורף אני עם מכנסיים וסוודרים ענקיים. בקיץ אני מוכנה לחשוב על יופי. מה שכן, עכשיו אני בקטע שבא לי חצאיות ולהיראות טוב אבל לא לגמרי מעיזה. תאכל'ס אני עם געטקס כלשהו ומכנסיים ושתי חולצות מתחת לסוודר. אוהבת שחמים ונעים לי. בקיץ החצאיות יכולות להתנפנף מעל לשרוואל וזה סבבה.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי דינ_אמית* » 08 ינואר 2008, 21:15

במביק.. כנראה לא קר מספיק אצלכם, אני לא חושבת אפילו על הג'ינס אם אין מתחתיו עוד זוג מכנסיים או גטקעס או משהו כזה!..
אבל מזדהה בענין הגובה של המכנס... גם הג'ינס נמוך לי מדי לצורך הענין, יש לי תייצים שהורדתי להם תגומי וחיברתי לעוד חתיכת בד לפי עצות מהדף גלגולם של בגדים , שעכשיו יושבים בדיוק מעל קו הכפתור, ולא לוחצים או מפריעים לכלום, רעיון מעולה.
החורף עובד לי טוב עם בגדים תחתונים מצמר ואז אני זורקת עליהם את כמעט אותם הבגדים שהייתי לובשת בקיץ, נניח מכנס דייגים או חצאית מעל תחתוני גולדה או גטקעס, או בימים "חמים" מעל טייץ ("חמים" זה מעל האפס, כשכולם מתחילים להתלונן שאיזה מן חורף זה, בכלל לא קר..).
בענין הסוודרים הגדולים, הלוואי, כל שנה אני מכווצת מינימום אחד, הם נראים מעולה על הילדה בת החמש של חברה שלי.. הסוודר צמר ה"גדול" שהיה הכי אהוב עלי הוא עכשיו סוודר צמוד חתיכי... :-(

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי במבי_ק* » 07 ינואר 2008, 21:34

אני לא אוהבת טרנינגים. הם נופלים לי תמיד לגובה לא טוב. אני אוהבת מכנסיים שנסגרים בדיוק במקום שנוח ונשארים שם, ועם ג'ינס יחסית יש לי הצלחה בקטע הזה (חוץ מכאלה שקצת נופלים, ועדיין נשארים בגובה סביר). זה עניין של מבנה גוף. היום פיתחתי את העניין עם הנעליים שלו, לבשתי זוג גרביים, מעליו נעלי בית סרוגות, מעליהן עוד נעלי בית סרוגות ומעליהן את הנעליים שלו. הצלחתי לשרוד את ירושלים (בדרך לאוטו).

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ינואר 2008, 21:34

בנות, תקנאו - אני עם חולצה קצרה ומכנסי פיג'מה לא עבים, עם קרוקס וחמים ונעים לי בביתי המוסק (כשיש תינוק בבית כולם נהנים מהצורך לחמם).
טיפים מדירות רווקות קרות בעבר הרחוק: בקבוק חם, בגדים מחוממים על התנור, שכבות דקות ועליהן שכבות עבות.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי טרה_רוסה* » 07 ינואר 2008, 13:54

ג'ינס זה בעיני לא ממש מחמם.
אני לובשת מכנסי טריינינג מבד פוטר עבה, חולצה קצרה מסוג ארוך וצמוד שאני שומרת במיוחד לחורף, על זה שמלת טריקו עם כתפיות, ועל זה סוודר. ככה הגב מכוסה טוב טוב. והכי חשוב, גרבי סקי עבות מצמר.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי במבי_ק* » 07 ינואר 2008, 11:31

איך אתן מתלבשות בחורף? אני בחורף נכנסת למצב הישרדותי. זה לא משנה שבקיץ אני לובשת שמלות, חושבת על אסתטיקה, על מה מתאים לי + נוח. זה לא משנה שקניתי לחורף שמלות טוויד, וטייץ שהצלחתי להרכיב מראה שגם מתאים לי וגם יחסית נוח - כל זה לא משנה. בחורף אני עם ג'ינס וסוודר ענק אפור (יש לי שניים כאלה). שום דבר אחר לא נוח לך ולא מחמם אותי. קר לי, אני נכנסת לגמרי למצב הישרדותי. אני מנסה ללבוש משהו אחר, ותוך שעתיים חוזרת לתלבושת האחידה שלי. הסוודרים חייבים להיות גדולים, כאלה שאני כמעט טובעת בהם. אחד מהם קניתי בזארה גברים. למרבה הפלא אני אוהבת גם את איך שהוא נראה עלי, אבל הבנזוג שלי קורא לו "השק". ככה אני נראית בחורף - הג'ינס הכי נוח לי והכי מחמם אותי. הסוודר לא נוגע לי בגוף במקומות מעצבנים. כמו שמלה בקיץ. ועכשיו - עליתי על פיתוח חדש, כדי להתגבר על הקור ברגליים - אני גורבת גרביים, מעליהן נעלי בית סרוגות ומעליהן את הנעליים של בנזוגי (מידה 43, אני 38). זהו, אני מגוחכת בחורף, אבל די הפנמתי שאין ברירה. אם תתפסו אותי עם חצאית וטייץ ומגפיים - קחו תמונה ותשלחו לבנזוג....

מישהו שלמד איתי בשנה שעברה לא האמין כשהגיע הקיץ והתחלתי להתלבש, הוא אמר שהוא בחיים לא ראה מישהי כל כך חסרת עקביות בסגנון...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי דינ_אמית* » 23 דצמבר 2007, 19:53

אכן כך..
אבל אני לא הולכת עם גרביונים יום יום

(אבל אם הייתי הולכת איתם כל יום, עדיין הייתי עושה את זה)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 23 דצמבר 2007, 12:56

הם נושמים יותר מתחתונים, אף פעם לא הרגשתי צורך לגזור את החלק הזה (אם כי עלה בדעתי)
רגע, את אומרת בעצם שאת שמה רק גרביונים במקום תחתונים?

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי דינ_אמית* » 13 דצמבר 2007, 18:25

גטקעס זה הכי הכי..
אני פקל לובשת משהו מתחת לחצאית (אבל אצלנו עכשיו מינוס 7..) אבל תאמת, גם כשלא קר אני לובשת משהו
זה פותר את כל בעיות החצאית, הקור, התנוחות, התחתונים.. כמעט כל דבר הולך, נניח מכנסי דייגים הולך טוב
אבל בעונה הזו אני בד"כ עם גטקעס , אין על גטקעס
אבל גרביונים, זה בשביל להראות "כמו בנאדם" :-)
נראה לי שקשה להשיג גרביונים באמת טובים מצמר בארץ, לכן הגירודים והטראומות, זה בטח גם יקר
(פה אפשר לקנות בכל סופר גרביונים 100 אחוז צמר)...
מסכימה עם בשמת, גרביונים יותר גדולים הם יותר נוחים (בעיקר שבנות הערלים הן כאלה גבוהות ואני כזו נמוכה, אז יש עלי יותר בד פר רגל..)
והם נושמים יותר מתחתונים, אף פעם לא הרגשתי צורך לגזור את החלק הזה (אם כי עלה בדעתי)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ציפ_ציף* » 10 דצמבר 2007, 11:07

בתור אחת עם רגישות תחושתית,אני לא מסוגלת ללבוש גרביונים מכל סוג שהוא...
אז באמת השיטה היא טייץ מכותנה או כל מכנס נעים אחר שלא מוסיף נפח לחצאית.
גם גטקס זה אחלה רעיון.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי מורינגה_רותמית* » 10 דצמבר 2007, 10:03

אתן שמות גרביונים מתחת לחצאית הארוכה בחורף? כי ממש קר והרוח לפעמים חודרת מתחת לחצאית.
מתחת לחצאיות ארוכות כאלה הכי נעים ללבוש גטקס, או טייטס מכותנה.
או גרביונים מצמר שגוזרים לו את כפות הרגליים והופך בעצם לגטקס (זה למי ששונאת גרביונים כמוני)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי שם_במרחקים* » 10 דצמבר 2007, 04:10

תודה קיזי! טייטס זה רעיון מצויין לאחת כמוני שכל דבר שלא כותנה מגרד לה על העור (צמר..בררר....אייי) ורוצה חצאית אבל קר...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 09 דצמבר 2007, 23:26

למה לא טייטס (או ב"עברית" - טייץ...)? יש כאלה מבד מאוד נעים ואם נועלים איתם מגפיים אז בכלל טוב, כי אפשר ללבוש גרבי כותנה שהרבה יותר נעימים על הרגל מגרביון.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי פלונית* » 09 דצמבר 2007, 23:21

אגב, אתן שמות גרביונים מתחת לחצאית הארוכה בחורף? כי ממש קר והרוח לפעמים חודרת מתחת לחצאית.
פיתרון א - מכנסי טריקו לא רחבות, הרבה פחות מגרד מגרביונים..
פיתרון ב - חצאית מבד חם יותר (?)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 09 דצמבר 2007, 22:02

מישהי עם ניסיון בחצאיות ארוכות יכולה אולי לתת לי טיפים?
תוך כדי קריאה נזכרתי שפעם, במקום הכפתור שהציעו לך, הייתי עושה מין קשר כזה בחצאית, בגובה שהיה קצת אוסף לי אותה בצד אחד. כמו כפתור אבל ניתן להזזה ולהורדה לפי מה שבא לך באותו יום.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי תבשיל_קדרה* » 09 דצמבר 2007, 21:57

איך מפשפשים תינוק/ילד עם חצאית?
אפשר לפשפש כשהתינוק לצד הגוף.
זה קצת דומה לאיך שצ'רקובסקי אומר שצריך להחזיק תינוקות בשגרה (יצא לך לראות?)

:-D זה מזכיר לי -
לבעלי קורה שהוא מחזיק ילד מתחת ליד (נגיד - כמו שמחזיקים כדור בדרך למגרש, או אבטיח), והולך ככה איתו להשתין או לצחצח שיניים.
אחת התוצאות האפשריות היא שני בנים שעושים אותו דבר :-P

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 09 דצמבר 2007, 18:37

אולי אני אחפש גרביונים בחנויות הדתיות
יש מבחר קטן מאוד בחנויות בגדים שכונתיות. באמת נסעתי לבני ברק בשביל זה וקניתי כמה זוגות במכה לי ולילדה.

ובסוף תמיד היה נשאר רווח מעצבן בין הגרביונים למפשעה
אם לוקחים את המידה האמיתית שלך, או טיפה גדולה, אז לא נשאר הרווח הזה.
הבנתי את זה כשבחרתי דווקא במידה יותר גדולה, כי במידות שלי אני גבולית.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניצן_אמ* » 09 דצמבר 2007, 17:34

בשמת, רב הגרביונים של בתי גזורים כך. זה עובד לבלי חיתולים, למה שלא יעבוד לבלי תחתונים? :-)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 09 דצמבר 2007, 17:03

תודה : ) אולי אני אחפש גרביונים בחנויות הדתיות, לא ראיתי גרביוני צמר בחנויות...
יש לי זכרונות ילדות קצת מעצבנים מגרביוני צמר
(לגלגל אותם שיתקצרו, כמו גרביים, לגרוב על קצות האצבעות ואז לגלגל בחזרה, למתוח, וחוזר חלילה,
ובסוף תמיד היה נשאר רווח מעצבן בין הגרביונים למפשעה.)
ואני מניחה שכשבאמת יהיה קר (ירושלים) אני כן אשים תחתונים ...

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 09 דצמבר 2007, 16:41

אין לנו מכונת כביסה ועד שהבגדים מגיעים למכבסה אני מנסה לכבס כמה שפחות
את החצאיות שלי אני מכבסת אך ורק ביד.
בחורף - מתחת לחצאית אני עם גרביוני צמר, לא הניילון הדקים.
לגבי בלי תחתונים: מישהי נתנה לי עצה: בגרביונים בדרך כלל יש מין משולש כזה באיזור המפשעה, שבכל צדדיו תפר חזק. אם גוזרים את הבפנים שלו, יש בדיוק פתח במקום המתאים (-: והגרביונים לא נפרמים, כי זה תפור מסביב. אם זה דגם אחר, אי אפשר לגזור. אני עוד לא ניסיתי. אם קר, אני מעדיפה להיות מכוסה בכל מקרה.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניצן_אמ* » 09 דצמבר 2007, 15:30

ילדת טבע, כל מילה! |Y|
ג'ינסים ממש עושים לי רע... :-S

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 09 דצמבר 2007, 15:17

תודה על העצות לגבי החצאית הארוכה : )
אני קצת מאותגרת תפירתית, אז כנראה אאמץ פוזה של נסיכה
וכפתור זה דווקא משהו שאני כן יכולה לתפור (אגב, איפה בדיוק לתפור אותו? באמצע החצאית (לאורך) או..?

אני גם מעדיפה כמה שפחות ללכלך את החצאית כי... אין לנו מכונת כביסה ועד שהבגדים מגיעים למכבסה אני מנסה לכבס כמה שפחות :-P
אגב, אתן שמות גרביונים מתחת לחצאית הארוכה בחורף? כי ממש קר והרוח לפעמים חודרת מתחת לחצאית.
ואם כן, איך זה מסתדר עם הללא-תחתונים (בקיץ ניסיתי והיה ממש כיף!)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי ילדת_טבע* » 09 דצמבר 2007, 13:18

נשים לבושות באופן טבעי בהריון צריך להיות דף כזה גם... בכל אופן הגיע יום קר, פתחתי את השקית של מכנסי ההריון שקיבלתי מאחותי ושלפתי משם ג'ינס ענקיים, לא לבשתי ג'ינס כבר יובלות אבל נראה לי איכשהו ראוי ביום קר וגשום לנסות ללבוש משהו קצת יותר עבה. לבשתי. אחרי חצי שעה של סידורים הודעתי שאני חוזרת מיד הביתה כי אני לא יכולה להמשיך להסתובב בתוך הדבר הנוראי הזה, הרגשתי מאמץ אדיר כשניסיתי לקפל את הברכיים או לשבת או מה שזה לא יהיה. הגעתי הביתה, החלפתי למכנסי ההריון שקניתי יד שניה שבמקור הגיעו מהעין השלישית ורווח לי עד מאוד. מאז אני לא מעלה בדעתי בכלל ללבוש דברים כאלה, בשביל מה? איזה עינוי! ויש כאלה שהולכות עם זה באופן שגרתי! חייבת לציין סתם לשם ההשואה שאני בכושר טוב מאוד, עד לפני כמה שבועות עוד הייתי עושה בריכות. הליכות רציניות ברגל הן שגרה בשבילי (אין לי רכב או רשיון) ובכלל אני לא קציצה אבל המכנסיים האלו היו ממש ספורט אתגרי בשבילי. לא עוד. יש דרכים נעימות יותר לשמור על כושר.

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי מורינגה_רותמית* » 09 דצמבר 2007, 11:32

אין על ג'יין

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי אילה_א* » 08 דצמבר 2007, 11:21

אה אני דווקא חשבתי על העיר על העלמה מכיכר וושינגטון אנשים עירוניים מחשבות עירוניות

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 07 דצמבר 2007, 23:37

ויש סצינה נפלאה אצל ג'יין אוסטן (ב"גאווה ודעה קדומה") שאליזבת (הגיבורה) הולכת כמה וכמה מיילים דרך השדות אל בית השכנים, שם נמצאת אחותה שחלתה
בדיוק בדיוק בדיוק לסצינה הזאת רמזתי (-:

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי אמא_של_שפן* » 07 דצמבר 2007, 20:44

שאכן תחתית החצאית התלכלכה
ויש סצינה נפלאה אצל ג'יין אוסטן (ב"גאווה ודעה קדומה") שאליזבת (הגיבורה) הולכת כמה וכמה מיילים דרך השדות אל בית השכנים, שם נמצאת אחותה שחלתה. לה עצמה לא ממש אכפת מהנזק לשמלה, חשוב לה רק להיות לצד אחותה. הגברות המוגונדרות בבית צוחקות על מצב הבוץ על השמלה והתחתוניות שלה מאחורי גבה, אבל דארסי גבר חלומותי - שהוא בדרך כלל די איסטניסט וגם קצת נגעל מהגילויים המקומיים של כפריות וקרתנות - אומר שהוא בכלל לא שם לב לבוץ כי הלחיים שלה היו כל כך ורודות והעיניים שלה כל כך נוצצות מהמאמץ הגופני. (מי אמר שג'יין אוסטן לא באופן טבעי ? הנה, אשה הכי יפה כשהיא בריאה חזקה ופעילה, ולא כשהיא מפודרת ומפונפנת. אין על ג'יין.)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי טלי_מא* » 07 דצמבר 2007, 18:52

אני גם מניחה שאת שואלת על חיק הטבע
כן (זה גם מחוץ לדלת אצלנו), אבל גם על סיר-קערה שעומד/ת על הרצפה.

תודה.
אני ויתרתי על החצאיות אחרי הלידה הקודמת, נהיה לי נוח הרבה יותר להתנהל במכנסיים. (גם על השיער ויתרתי אז והוא קוצץ)

נשים לבושות באופן טבעי

על ידי אילה_א* » 07 דצמבר 2007, 18:17

הליכה בבוץ או ברחובות שזרם בהם הביוב. וגם קקי של סוסים ממרכבות הייתה בעיה רצינית במדרכות בתקופה ההיא .
ועוד אופציה היא לדחוף קצת בד של החצאית מתחת לצמיד הדוק או רצועה של שעון או מה שאני עושה כשאני צריכה לעשות פעולה מסובכת אני מקפלת חלק ממנה לתוך הגומי של עצמה(היא מתקצרת בחצי בערך) אפילו רק בצד אחד זה עוזר

חזרה למעלה