עוף אורגני

שליחת תגובה

כשהדעת נחה, עולה נחת רוח - מה יניח את דעתך?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: עוף אורגני

עוף אורגני

על ידי יצחק* » 29 נובמבר 2018, 12:11

לגבי לנסות להוריד משחיטה כשרה - זה לא מייקר כ"כ ולעוצת שיטות ההרג האלטרנטיביות היא מאוד סטרילית עם בדיקה מחמירה של הסכין להיות חד ביותר כדי (באופן הכי פחות מורגש - כמו סכין חד שלעתים לא שמים לב שנחתכנו ממנו בטעות).
בהיבט זה, שחיטה כזו שהעוף אינו מרגיש ומת תוך 2-3 שניות מוות מוחי - היא האופטימלית מבחינת מזעור הפרשת הורמונים (אדרנלין, קורטיזון ועוד) מהפחד מהתהליך, שהפרשתם מתעצמת ברגע שהורגים את העוף באופן בולשני ואלים יותר.

בנוסף, עוף כשר (ובייחוד בהכשר מהודר) עובר סדרת בדיקות כל עוף ספסציפי לשלילת "טריפות" - פגיעות פנימיות וסימפטומים חיצוניים של מחלות מסויימות שהיו ממיתות אותו (בנוסף לבדיקה הוטרינרית המדגמית בלבד, אותה כל העופות עוברים).
שורה תחתונה - בהינתן שיטת גידול - שחיטה כשרה = סיכוי גבוה יותר לעוף בריא (עובדתית)

עוף אורגני

על ידי חווה_אורגנית* » 16 אפריל 2017, 01:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אז ככה..אנו מחזיקים חווה אורגנית עם מס תחומים וככל שמתעמקים רואים שהגידול לא פשוט...ורק אם ממש נותנים תנאים טבעיים טובים נפתרים ממחלות ריסוסים ודומיהם..
לכן ממליצים לכם להכיר את החקלאי..ואם אתם סומכים אז תקנו ואם לא ...בהצלחה..

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ספטמבר 2015, 12:59

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

להמנע מתוספת E331 ועוד
E פה ו E שם. כולם מזיקים. למה אי אפשר בלי תוספות? = כי זה גדל במהרה. אין זמן . צריך לעשות כסף על חשבון בריאותנו.

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ספטמבר 2015, 12:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שמעתי על הטעם הכי טוב של בשר טעם זוהר ויש לו אומגה 3 ומומלץ יותר מקפסולות . כרגע נכנסתי לאתר והשארתי פרטים כדי שיחזרו אלי. כדאי לקרוא את הכתבה המזעזעת על שוק הבשר היום. אין ברירה רק אורגני: ירקות ובשר , כדי למנוע מחלות קשות. גם קופות החולים מפרסמות. ישנם עוד מאכלים בתוספת לבשר שאפשר לאכול ולא יקר.,

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מאי 2015, 21:33

יש בארץ בשר אורגני?
כמה עולים המוצרים האלה האורגנים ביחס לרגיל?
והאם במוצרים כאלה יש בעצם אומגה 3 כי הם אוכלים עשב? (אז אולי אפשר לחסוך לקנות את האומגה 3 בקפסולות וזה בהחלט חיסכון)

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יולי 2012, 12:03

בניצת הדובדבן מוכרים עוף קפוא אורגני
של "מעדני הטלה״, שכתוב עליו free range, ויש אישור של אגריאור.
מישהו מכיר את החברה? מאיפה מגיעים העופות הללו? היכן מגדלים אותם?

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מאי 2012, 18:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ממליץ על טעם זוהר
http://www.organinet.co.il

עוף אורגני

על ידי אפרת_מ* » 28 יולי 2011, 10:55

את יכולה גם ליצור קשר ולבקש לבוא לראות.
לפני כמעט עשור, בעלי דאז נסע לראות חוות גידול ביצי חופש. המגדל ממש היה בשוק שאנשים לא מאמינים שהתרנגולות שלו אכן מסתובבות חופשי.
הוא התרשם לטובה, ובשמחה החל לרכוש ביצים של אותו המשק (משהו בבורגתא אם אני זוכרת נכון).

עוף אורגני

על ידי טלי_מא* » 27 יולי 2011, 21:38

לטבעונית מככר השוק -
למיטב ידיעתי - העופות של לול אורגני גדלים בתנאים הטובים ביותר.
אפשר לקרוא על זה כאן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4082927,00.html

את יכולה לבדוק גם את טעם זהר.

עוף אורגני

על ידי ציל_צול* » 27 יולי 2011, 18:49

ממליצה בחום רב על אריק מהלול האורגני
http://www.lul-organi.co.il/
הבאסה היחידה זו השחיטה הכשרה. אני במאמצי שכנוע שירדו מזה אבל זה מה יש בינתיים.
בהצלחה

עוף אורגני

על ידי אביבה* » 07 ינואר 2011, 23:38

תודה רבה

עוף אורגני

על ידי חו_רף* » 07 ינואר 2011, 21:11

אפשר למצוא ב-30-40 ש"ח לק"ג. ממש עכשיו יש מבצע באורגניק מרקט על עוף קפוא של הרדוף (בגלל תוקף קצר - עד מרץ 2011) -50% הנחה. בלינק שצירפתי יש גם משהו שעולה 20 ש"ח לקילו.

עוף אורגני

על ידי אביבה* » 07 ינואר 2011, 20:54

מישהו יודע אולי כמה בערך עולה היום קילו כנפיים עוף אורגני? אני לא מצליחה למצוא נתונים ברורים באינטרנט.

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אוגוסט 2009, 12:27

עוף אורגני טרי שמעתי שיש בניצת, ובאורגניק אקספרס.

עוף אורגני

על ידי ההולכת_באתרים* » 24 מאי 2007, 09:08

אני רוצה קצת לפקפק בקביעה הכל כך נחרצת הרווחת כאן שאורגני=יותר בריא ושכל מי שאוכל ירקות, ביצים, חלב וכו' רגילים "אוכל אותה". ולמה אני מתכוונת: נכחתי בהרצאה של מומחה שעוסק בין היתר בבדיקות של כמויות הארסן בבשר, ביצים וכו'. בכל אופן מסתבר שבביצים אורגניות כמויות הארסן גדולות הרבה יותר מבביצים רגילות. הסיבה לכך פשוטה. תרנגולות שלא גדלות בחופש מקבלות מזון מבוקר. תרנגולות חופשיות אוכלות ומנקרות באדמה. האדמה מסתבר עשירה למדי בארסן. כך שבביצים אורגניות נמצאו כמויות ארסן שאם היו נמצאות בביצים רגילות היו נחשבות הרבה מחוץ לתקן ומועברות להשמדה (שלא נדבר על הסערה הציבורית).

עוף אורגני

על ידי סיפורי_פוגית* » 29 אפריל 2007, 17:49

גם אותי מטרידה הידיעה. אני גם מאמינה בתאוריות קונספירציה. אין לי ספק שמישהו רוצה לדפוק את החקלאים שמגדלים ביצי חופש.
תתפללו חזק שזה לא יכנס לתוקף.
זה מאוד מתאים לבירוקרטים הישראלים לעשות משהו שנוגד לחלוטין את המגמות בעולם (להוציא מחוץ לחוק את לולי הסוללה).
וממש לא מפתיע אחרי ששמענו את מנכ"ל משרד החקלאות אומר שאוכל אורגני זה דת (מזל שרוב האנשים שמקיפים אותו הם אינטלגנטים יותר ממנו)

עוף אורגני

על ידי אחיק* » 28 אפריל 2007, 11:53

הם לא טיפשים, הם פשוט חוסכים עבודה וזמן. אם אין מגיפה בסביבה הם חוסכים זמן ונמנעים מהטורח בלבישת (נעילת ?ערדילת ?) כיסויי מגפיים במעבר ממשק למשק.

עוף אורגני

על ידי גלי* » 28 אפריל 2007, 10:47

אני מקווה שניתן לסמוך על הביורוקרטיה שלא תוציא לפועל רעיונות שאנשים טיפשים יכולים לחשוב שהם טובים.
גם אני מקווה אך בינתיים הבירוקרטיה רק מוכיחה ההפך, ראה מקרה אולמרט וחבריו. עצוב ומפחיד.

הגורמים היעילים בהעברת מחלות הם פקחי ורופאי משרד החקלאות הנודדים מלול ללול, מדיר לדיר ומרפת לרפת יומם וליל בלי להחליף נעליים.
מה, הם עד כדי כך טפשים?

עוף אורגני

על ידי טלי_מא* » 28 אפריל 2007, 09:17

יומם וליל בלי להחליף נעליים
וואללה.
זה מזכיר לי שהוטרינרים היו שמים שקיות על הרגלים ברפת, ברפתות שאני עבדתי בהן.

עוף אורגני

על ידי אחיק* » 28 אפריל 2007, 09:03

אותי מדאיגה הידיעה,
אותי משעשעת הידיעה. משרד הבריאות שוקל לאסור גידול תרנגולות בחצרות כי מספר תרנגולות בנגב חלו במחלה שאינה מסוכנת לאדם. המחלה פגעה אך ורק בתרנגולות הלא מחוסנות של בדואי בנגב. מזל שהמחלה לא פוגעת בלולים מסחריים כמו למשל בלולי פיטום צפופים בגליל
לגבי שפעת העופות נראה לי שהטענה של משרד החקלאות שהתרנגולות נדבקו מעופות נודדים קצת הזויה. המחלה נדדה דרומה, בדיוק בכיוון ההפוך של נדידת האביב של עופות הבר. אחד הגורמים היעילים בהעברת מחלות הם פקחי ורופאי משרד החקלאות הנודדים מלול ללול, מדיר לדיר ומרפת לרפת יומם וליל בלי להחליף נעליים.

עוף אורגני

על ידי תבשיל_קדרה* » 28 אפריל 2007, 08:39

אותי מדאיגה הידיעה, אני מקווה שניתן לסמוך על הביורוקרטיה שלא תוציא לפועל רעיונות שאנשים טיפשים יכולים לחשוב שהם טובים.
עוד מטרידה אותי האפשרות שמי שהגה את הרעיון אינטרסנט.

עוף אורגני

על ידי חגית_ל* » 28 אפריל 2007, 08:35

יש פיקוח על מזון אורגני של 3 גופים לפחות ויש טיפולים מונעים ואלטרנטיביים גם לחיות.

עוף אורגני

על ידי תמרוש_רוש » 28 אפריל 2007, 04:33

האם אי ריסוס מוחלט של גידולי שדה לא גורם לכך שחרק, רעלים, או חיידקים מסוכנים שיכולם להיות באדמה נמצאים על ובתוך הגידולים?
כמה אי הבנות במשפט אחד...
  • המטרה של ריסוס גידולי שדה היא לסלק חרקים ונברנים שאוכלים את הגידולים וכך מקפחים את פרנסתו של החקלאי. הריסוס עצמו מורכב מרעלים, בשביל לסלק או להרוג את הזללנים האלה. בהחלט לא חשבו על בריאות הציבור כשהמציאו אותו.
  • גם אם היה, נניח, איזה עכביש ארסי שטייל לו על העגבניות, הוא לא השפריץ עליהן ארס. למה לו "להרוג" עגבניה? הרי הוא לא אוכל אותה.
  • אין שום ריסוס שתוכנן במיוחד כדי לסלק חיידקים פתוגניים (גורמי מחלות). יש באדמה כמה מיליוני סוגים של חיידקים שאינם פתוגנים, ואין להם שום אינטרס להיכנס לגופך. רוב הזמן, הם בכלל לא יודעים שאת קיימת, ואם היו יודעים - לא היה אכפת להם. וגם אם הם נכנסים לגופך - הם מתים בגלל סביבת המחייה הבלתי נסבלת (לגביהם), מפורקים בלי למצמץ או מופרשים החוצה.
  • אם יש על הגידולים אדמה ואת לא רוצה לאכול אותה - שטפי אותה במים. לא צריך ריסוס בשביל זה.
  • חרקים: גם כן מסולקים בשטיפה. או שאת חותכת אותם החוצה.
  • ושוב: הריסוס עצמו הוא רעל.

עוף אורגני

על ידי גלי* » 28 אפריל 2007, 03:05

בדיוק! גם העוף או הפרה האורגניים מקבלים אנטיביוטיקה אבל רק כשהם צריכים במצב של דלקת וכו'.

עוף אורגני

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 27 אפריל 2007, 23:12

האם אי ריסוס מוחלט של גידולי שדה לא גורם לכך שחרק, רעלים, או חיידקים מסוכנים שיכולם להיות באדמה נמצאים על ובתוך הגידולים?
מהמעט (מאוד) שאני יודעת, הריסוס הוא הרעל. מרססים לא כדי למנוע רעל כלשהו, ולא נגד חיידקים כלשהם, אלא כדי להדביר חרקים שעלולים לפגוע ביבול. כך שאם לא מרססים, מקסימום הנזק האפשרי שיכול להיגרם לך הוא אכילת חרקים. זה אומנם לא פיקניק (למי שלא בעניין של מה זה טבעונאי :-) ). אבל זה פחות או יותר הכל.

כשאני קונה עוף אורגני, או חלב אורגני, או אפילו פירות וירקות אורגניים...האם אין בכך סכנה שהעוף היה חולה באיזושהי מחלה, וכיוון שלא קיבל שום אנטיביוטיקה וכו', אז גם לא הבריא ממנה
שוב למיטב ידיעתי המוגבלת - את האנטיביוטיקה נותנים ברפתות "רגילות" כרפואה מונעת (בגלל הצפיפות והזיהום שם) ולא עבור מחלה שקיימת כבר. כלומר, מערכת החיסון של הפרות מוחלשת באופן עקבי ושיטתי. לפרות כאלה יש הרבה יותר סיכון לחלות (וכמובן לקבל עוד אנטיביוטיקה).

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אפריל 2007, 18:31

אני מבקשת להתייחס לנושא התזונה. זאת הייתה שאלתי. בנוגע לבע"ח - אין הדבר לא חשוב. פשוט כאן ההתייחסות שלי היא לדבר אחר

עוף אורגני

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 27 אפריל 2007, 18:20

מא, קראתי את תגובתך, מקובל עליי בהחלט. }

עוף אורגני

על ידי טלי_מא* » 27 אפריל 2007, 17:13

אום אל קיצקיצ,
בני אדם הם מין אוכל-בשר. כבר מאות אלפי שנים הם אוכלי בשר.
Library]חוקרים רבים רואים Article1[/po].asp?cat=55&a id=102 בכך את הנקודה הקריטית שבמעבר מהיותנו קופים לבני-אדם.
עם זאת, עד למעט מאות השנים האחרונות הם (בני-האדם) לא נטו להתייחס אל החיות כאל חומרי-גלם לתעשיה אלא חיו איתן או עבדו קשה על לצוד אותן.
יש מקום לשאלה כיצד אנחנו, דווקא כבני-אדם אוכלי-כל וגם אם איננו בוחרים בצמחונות, שומרים על האיזון בין אדם לחיה.

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אפריל 2007, 15:38

חבל על הטון הציני שלך...לא, זה לא הדבר הכי חשוב כאן...אך מכיוון שהעליתי נושא הקשור לענייני תזונה, ולא לתנאי מחיה וכו' של בע'ח, אז אני מתייחסת לאספקט הזה. בעיני גם לו יש מקום, כאשר מדברים על תזונה.

עוף אורגני

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 27 אפריל 2007, 15:13

טוב אחרי יום השואה לפרות (יש המכנים אותו יום העצמאות) זה לא מפתיע ההתיחסות לתרנגולות כאל מכונה ליצור ביצים ותו לא. השאלה אם העוף האורגני בסופר יש או אין לו אנטיביוטיקה, זה מה שחשוב כאן בכל הסיפור?! גם זה ציני!

עוף אורגני

על ידי אלונ_צ'יק* » 27 אפריל 2007, 15:03

מעניין שכל העופות שחלו בשפעת עד היום בישראל היו עופות לולים, ונדבקו מציפורי בר שמחרבנות על הלול, בדיוק כמו הדבקות בסלמונלה.

בעיני ,שטויות...

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אפריל 2007, 14:57

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/S ... ntrassID=0

זה מה שקראתי עכשיו...אני מבינה את ההגיון מאחורי הדברים, למרות שכבר לא יודעת מה יותר טוב, יחסית לתנאים מזויעים בהם מגדלים את התרנגולות ה"רגילות"
אך יש לי שאלה אחרת...כשאני קונה עוף אורגני, או חלב אורגני, או אפילו פירות וירקות אורגניים...האם אין בכך סכנה שהעוף היה חולה באיזושהי מחלה, וכיוון שלא קיבל שום אנטיביוטיקה וכו', אז גם לא הבריא מממנה, וכך מוכרים אותו? האם אי ריסוס מוחלט של גידולי שדה לא גורם לכך שחרק, רעלים, או חיידקים מסוכנים שיכולם להיות באדמה נמצאים על ובתוך הגידולים?
אשמח מאד אם למישהו יהיה הסבר מעניין ומושתת על ידע, ולא רק "אבל לא אורגני הרבה יותר מסוכן" :-)

תודה

עוף אורגני

על ידי בשמת_א* » 03 ינואר 2007, 22:56

בשמת, אתם כבר טעמתם?
מעולה.

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 03 ינואר 2007, 20:55

(E331)
נמצא בטבלת צבעי המאכל ורשום לצידו - לא מזיק. (לכי תדעי..)
ממליצה למי שקונה אורגני לקנות את העוף עצמו - שלם או מחולק, ואת החזה אפשר לטחון אם רוצים, שתי שניות בבית במעבד מזון. הכי בטוח וללא כל תוספות מלבד אלו שאת תבחרי לעצמך.

עוף אורגני

על ידי מחפשת_תשובות_ב'* » 03 ינואר 2007, 20:37

רוח ערב,
ניתן לקנות טבעוף ב- BLUE CENTER, אתר האינטרנט של הריבוע הכחול. עולה 28 ש"ח ליח' (מפורק) או 25 ש"ח ליח' (שלם). הזמנתי היום והגיע מפורק ומנוקה והושלך מיד למרק! מומלץ ביותר.

עוף אורגני

על ידי בשמת_א* » 03 ינואר 2007, 19:39

תרי סודיום ציטראט הוא איזשהו סוג של מלח לימון או חומצת לימון.

עוף אורגני

על ידי בשמת_א* » 03 ינואר 2007, 19:07

לא יודעת מה זה סריסודיום ציטרס (אולי תרי סודיום ציטראט? ), אבל חומצה אסקורבית (אסקורבי, אסקורבית, סיומת הנקבה בעברית) היא פשוט ויטמין C.

עוף אורגני

על ידי פ_רח* » 03 ינואר 2007, 18:28

בעוף הטחון האורגני של אדמה יש, מלבד עוף טחון, גם מים, עמילן תפו"א, סריסודיום ציטרס (E331) וחומצה אסקורביט e300

עוף אורגני

על ידי בשמת_א* » 03 ינואר 2007, 17:24

איך זה יכול להיות שאותו עוף בדיוק נמכר במקום אחד ב-25 ש"ח לקילו, ובאחר ב-25 ש"ח ליחידה?
אצלנו זה בשני מקומות בשכונה שהמרחק ביניהם 200 מטר.
זה שדורש 25 ש"ח לקילו (הסופרמרקט) גם דורש תשלום על פירוק העוף. זה שדורש 25 ש"ח לעוף - מפרק בלי תשלום!
איך תסבירו את זה?

עוף אורגני

על ידי רוח_ערב* » 03 ינואר 2007, 17:00

בחנות הירושלמית שאני חיפשתי בה יש רק קפוא וב-28 לק"ג,
כנראה שלא נעבור לזה עכשיו אלא אם אני אמצא מקום שמוכר נאמר לי ש 24 ומשהו ש"ח (נניח 25) ליחידה!
בזה התקציב שלנו יעמוד איכשהו, למישהו יש עוד רעיונות על מקומות בירושלים? תודה

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 03 ינואר 2007, 16:48

הכי הרבה פרטים שמצאתי על טבעוף

עוף אורגני

על ידי מיכל* » 28 דצמבר 2006, 23:18

את הטבעעוף אני קונה כבר הרבה זמן בסופרסנטר אצלינו (שהוא יותר יקר, אך מחלקת הבשר הרבה יותר נקיה ומסודרת ממקומות אחרים) - והוא עולה 25 ש"ח לק"ג.
היום לראשונה קניתי במגה טבעעוף - כרעיים (זה מגיע ארוז - 4 כרעיים) - יותר יקר מעוף שלם כמובן, וראיתי שיש עכשיו גם טבעעוף חזה בנפרד וכבד עוף בנפרד ואולי עוד חלקים ארוזים בנפרד. כנראה גבר הביקוש לאחרונה אז הם משתכללים...

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 28 דצמבר 2006, 18:38

לעוף טבע יש יום אחד בשבוע שבו הוא מופיע בחנות (כך נאמר לי היום בסופר שאני קונה, אצלנו באזור זה יום ד') אז הוא טרי, ונחשב טרי לעוד 4 ימים בחנות.
שווה לשאול בכל סופר גדול באיזה יום הם מקבלים את העוף אם מחפשים את הטריות שלו! ואם בכלל רוצים למצוא אותו :-) היום יום ה' וכבר לא נשאר (מאתמול) כי מישהו קנה 8 עופות כאלו, כנראה להקפאה.

עוף אורגני

על ידי יתרון_האור* » 28 דצמבר 2006, 15:54

למי שחיפשה עוף בהכשר של הרב לנדא - יש עוף בהכשר מהודר, נקרא "עוף פלוס" בהשגחת הרב הנדל ממגדל העמק, שחיטת ליובאויטש. זה לא עוף אורגני, אבל לא מקבל אנטיביוטיקה, הורמונים או כל תרופות שהן. הטיפול מתבצע באמצעים אלטרנטיביים, תוספי מזון ממקור צמחי בלבד שהעופות מקבלים דרך מי השתיה. העופות חופשיים להסתובב בחצר סגורה, ולא כלואים בכלובים קטנטנים. הטעם - באמת טוב, שונה מעוף "רגיל". ניתן להשיג דרך המשווקים "מני מהדרין" מכפר חב"ד. הם עושים משלוחים לכל רחבי הארץ. אנחנו עברנו לעוף הזה וממש מרוצים.

עוף אורגני

על ידי תזמורת_הים* » 28 דצמבר 2006, 15:39

לא. הם לא אוכלים מזון אורגני אבל גם לא מקבלים אנטיביוטיקה (נאמר לי חד משמעית), כנראה שמקבלים תערובת אחרת.

עוף אורגני

על ידי נעמה...* » 28 דצמבר 2006, 03:54

את האנטיביוטיקה נותנים בתוך התערובת (אף אחד לא ממש מזריק לעופות אנטיביוטיקה ישר לגוף) כך שאם טבעוף מאכילים בתערובת,זה בעצם כן כמו עוף רגיל,לא?

עוף אורגני

על ידי רוח_ערב* » 27 דצמבר 2006, 22:28

במגה בתלפיות, אבל תמיד חסר..
באסה, ואני מעדיפה משהו יותר זמין גם מבחינת המרחק, נראה לי שאני אלך לשאול בשוק.
ועדיין וכמה הוא אמור לעלות? זה שיקול מאוד משמעותי אצלנו, אם זה פער מטורף אז יש מצב שזה לא יקרה..

עוף אורגני

על ידי נפרטיטי* » 27 דצמבר 2006, 13:04

כוונתך לעוף באר טוביה? במגה בתלפיות, אבל תמיד חסר..

עוף אורגני

על ידי רוח_ערב* » 26 דצמבר 2006, 22:20

למישהי אולי יש מושג איפה אפשר להשיג טבעוף בירושלים? וכמה הוא אמור לעלות?
תודה רבה!

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 25 דצמבר 2006, 21:16

לא זו הכתבה המדוברת! השבוע היתה כתבה בעיתון ידיעות אחרונות שאותה לא מצאתי ברשת.
בכתבה נבדקו העופות הטריים ברשתות הגדולות ונמצאו שם חיידקים, סלמונלות ושאר ירקות בכמויות גבוהות מאוד. בכל הרשתות המצב היה זוועתי, מדובר פשוט בחוסר יכולת לשמור על הגיינה, מהרגע שהעוף מגיע למשחטה ועד שהוא מגיע הביתה (או למעבדה) הוא מוסיף לעצמו הרבה מאוד רעות חולות.

גם אלי לא נכנס עיתון הביתה, מזל שמבקרים קצת את המשפחה בסופ"ש :-)

עוף אורגני

על ידי תזמורת_הים* » 25 דצמבר 2006, 20:51

תודה!

עוף אורגני

על ידי אנונימי » 25 דצמבר 2006, 19:17

כדאי לצרף גם את זה
ארסן בעופות אורגניים

עוף אורגני

על ידי נפרטיטי* » 25 דצמבר 2006, 16:37

עוף אורגני

על ידי תזמורת_הים* » 25 דצמבר 2006, 16:10

אפשר לקבל לינק לכתבות, או לפחות תקציר, לטובת אלה מאיתנו שחיים בבועה ולא טורחים לקרוא עיתונים? :-)

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 25 דצמבר 2006, 13:16

מה עושים? חוץ מלפכור ידיים... צריך גם לאכול משהו
מסקנה מקריאת הכתבה - לבשל טוב את העוף הטרי, להשתדל להימנע משניצלים או הקפצת החזה.
בתאבון.

עוף אורגני

על ידי שפת_אם* » 25 דצמבר 2006, 04:16

נועה המרגיעון שמופיע לי כאן הוא "אפשר להזמין הזדמנויות"
אנחנו רוכשים טבע עוף פעם בשבוע כשזה אמור להגיע טרי שבועית לסופר (עצם העובדה שיש חוסר יום לפני מעידה על פניו שאכן המוצר טרי כי ברור שיש להם אינטרס כלכלי למכור) אבל באמת כתבת סוף השבוע על עופות טריים הוציאה את כל החשק גם מזה...
מה עושים? חוץ מלפכור ידיים... צריך גם לאכול משהו. העוף האורגני פשוט יקר מדי וכאוכלי עוף כבדים יחסית אני לא מסוגלת לעמוד בהוצאות של עוף אורגני אלא אם כן היינו ניזונים מהנקניקיות האורגניות יום יום...
אני ממש לא יודעת. בצרפת איפה שהתגוררנו היו כל כך הרבה אפשרויות והם כל כך הרבה יותר מודעים ואולי בגלל האזור החקלאי אבל הזמינות של כל הדברים - יכולת לנסוע לחווה ולראות את תנאי הגידול, לרכוש בשר במקום.. היה מישהו מהקהילה היהודית שהיה נוסע לליון ביום השחיטה הכשרה ומגיע לבתים - לא מקנאה בריחות שנדפו לו מהאוטו אבל היה טעים והרגיש טוב..
אוף!

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 24 דצמבר 2006, 13:30

אני גם חושבת לעבור לסוג הזה, שהוא פשרה סבירה בעיני.
גם אני חשבתי על הפתרון הזה, רק הכתבות של סופה"ש על העוף הטרי והמזוהם בכל רשתות השיווק הגדולות הוציאו לי את כל החשק בכלל להתקרב לעוף :-(

עוף אורגני

על ידי תזמורת_הים* » 24 דצמבר 2006, 12:21

נציג של באר טוביה הסביר לי שההבדל הוא במזון שהעוף מקבל. עוף אורגני ניזון ממזון אורגני והעוף הזה לא.
בדומה לעוף אורגני, הם לא סגורים בכלובים זעירים ויכולים להסתובב (אם כי הבנתי שלא בחופש מוחלט), וכמובן לא מקבלים אנטיביוטיקה.
אני גם חושבת לעבור לסוג הזה, שהוא פשרה סבירה בעיני.
אם יש מישהו שיש לו מידע פנימי שסותר את מה שנאמר לי, גם אני אשמח לשמוע.

עוף אורגני

על ידי מרגלית* » 24 דצמבר 2006, 11:26

מישהו מכיר את המוצר טבעוף של באר טוביה? אשמח לשמוע מה המרחק בינו לבין עוף מאושר אורגנית.
אני מתעניינת מכמה סיבות:
  1. זמינות הגדולה יותר
  2. המחיר הנמוך משמעותית
  3. שהעוף טרי ולא קפוא.
שלושת הנושאים האלו מכבידים עליי בעוף האורגני ואני מחפשת פתרונות, אבל אני לא רוצה לקנות עוף עם כל הבעיות שלו במסווה של תעלול שיווקי

עוף אורגני

על ידי תזמורת_הים* » 09 דצמבר 2006, 19:48

כן, זה מה שהתכוונתי להגיד.

עוף אורגני

על ידי אמא* » 09 דצמבר 2006, 19:24

הם המשק היחיד בארץ שמגדל תרנגולות
הם המשק היחיד שמגדל הודו וכבש אורגני, הם לא המשק היחיד שמגדל עוף אורגני.

עוף אורגני

על ידי תזמורת_הים* » 09 דצמבר 2006, 17:52

אפשר למצוא עוף אורגני ברוב חנוית הטבע, או להזמין מ טעם זוהר שנמצאים איפשהו באזור ראשון ועושים משלוחים עד הבית. הם המשק היחיד בארץ שמגדל תרנגולות, הודו ולפעמים גם כבש אורגני.

עוף אורגני

על ידי בובה_זהבה* » 09 דצמבר 2006, 12:01

אז איפה איפשר לקנות עוף אורגני או לפחות עוף של טבע עוף באזור המרכז? האם ברשתות השיווק הגדולות?

עוף אורגני

על ידי סיגל_ב* » 08 דצמבר 2006, 23:34

הכתבה הנ"ל באה בעקבות התחקיר המלא על מצב העופות בארץ (שבו יש עוד הסבר על רעל הארסן):
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3337215,00.html.

עוף אורגני

על ידי אמא* » 08 דצמבר 2006, 20:30

עוף אורגני

על ידי קבוצת_תמיכה_לנשים_בירושלים* » 31 אוגוסט 2006, 10:10

בקשר להכשר של הרב לנדא מבני ברק. רק לידיעתכם מדובר בעופות שאכן מקבלים את התרופות אולם דרך אינהלציה ולא דרך זריקות, כי הם חוששים שהעופות ייפגעו על ידי ההזרקה וכך יהפכו לטריפה. אותו הדבר לגבי תנאי המחיה של העופות, הם אמנם מקפידים על גודל מסויים של לולים, אולם גם כאן מתוך חשש לטריפה. כך שאני חושבת שעדיין מדובר בעוף לא אורגני שעדיין מקבלת תרופות ותוספות!! לכן אל תחשבו לרגע שמדובר בעוף אורגני. מקווה שעזרתי לכם.

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 07 מרץ 2006, 21:12

_ולדברי הקרנבורים שלנו -
יש הבדל ניכר בטעם לעומת עוף אחר ._
האם ההשוואה היא עם עופות אורגניים אחרים, או עם העוף המורעל?
איזה עוד עופות אורגניים ניסתם?

עוף אורגני

על ידי ערבה_אין_קץ* » 06 מרץ 2006, 22:56

אני הצמחונית בבית,
וגם הטבחית.
אנחנו קונות עוף והודו אצל מלכה מטעם זהר
ולדברי הקרנבורים שלנו -
יש הבדל ניכר בטעם
לעומת עוף אחר .

עוף אורגני

על ידי נעה* » 06 מרץ 2006, 14:51

אני הזמנתי מהם לפני כמה שבועות. הזמנתי בבוקר, בערב כבר באו עם המשלוח.
הם שוחטים פעם בחודשיים בערך ומעודדים לקנות במרוכז כמות גדולה (השחיטה הבאה לפני פסח). בכל מקרה זה קפוא.
בינתיים עשיתי שניצלים וכבד עוף - טעים מאוד.
המחירים לדעתי לא זולים, אבל נראה לי שגם לא יקרים מן המקובל.
קניתי שני מגשי כבד, שני מגשי חזה עוף לשניצל, שני מגשי כרעיים ו-12 ביצים. יצא בערך 450 שקל (הכי יקר הכבד, הכי זול הכרעיים).

עוף אורגני

על ידי עוף_החול* » 06 מרץ 2006, 12:02

מי יודע מי מכיר? מצאתי בחיפוש ברשת. נראה ממש טוב. גם עופות גם הודו ואפילו כבש הכל אורגני וישירות לבית המזמין.
http://www.organinet.co.il/index.htm

עוף אורגני

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 10 פברואר 2006, 03:50

תודה, יעלי לה {@

עוף אורגני

על ידי יעלי_לה » 08 פברואר 2006, 12:23

בודקים שהם בריאים לפני השחיטה?
נשמע לי הגיוני. גם בשר לא אורגני, של חיות שכן הואבסו באנטיביוטיקה ושות', נמצא תחת פיקוח וטרינרי, וכן המשחטה. אם הבנתי נכון, זה כולל וידוא שהחיות לא חולות.

עוף אורגני

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 08 פברואר 2006, 05:57

בדיוק בזמן הדף הזה!!!
היום סיפרה לי חברה שהיא קונה רק בשר אורגאני. אנחנו בארהב, וכאן הג'יפה באוכל היא הרבה יותר ג'יפה, לא בריאה ומסוכנת, מגוונת ומרעילה. בן הזוג שלי שאל - מה קורה עם מחלות שהעופות והבקר לא מחוסנים כנגדן (כי הרי לא מחסנים אותם, נכון?)? מה, הם לא חולים? בודקים שהם בריאים לפני השחיטה? מחזיקים אותם בתנאים סטריליים?
אשמח לכל פיסת העשרה בנושא.
תודה {@

עוף אורגני

על ידי רוצה_להיות_אני* » 05 פברואר 2006, 14:27

ארץ נהדרת,
מה את מציעה?
הדברים שהזכרת נתונים לפיקוח משרד הבריאות, אין לנו ברירה אלא לסמוך עליהם. או לקנות הישר מהיצרן.

ועדיין זה עדיף, התקלות שהזכרת קורות גם עם עופות לא אורגניים.

עוף אורגני

על ידי ארץ_נהדרת* » 03 פברואר 2006, 13:04

מה חשוב באמת לדעת לפני שאנחנו אוכלים את העוף/בשר. נכון ההכשר הוא חשוב. עוף אורגני הוא חשוב. אבל יש עוד עניין לגבי הבשר שהוא לא פחות חשוב מעבר למה שהזריקו לו וכו' לפני שהגיע אלינו. וזה הדרך בה טופל הבשר משחיטתו ועד שאנחנו קונים אותו. יש כל כך הרבה פשלות בדרך - משאיות קרור שבהן מתקלקל הקירור לכמה זמן, ובשר שמפשיר ומוקפא מחדש ומאבד את טריותו. בשר ישן שכמעט פג תוקפו. בשר שמועבר לחנויות עם הכשר...נגיד של הרב הלנדא אבל אותה חנות מטונפת, אין בה קירור מספיק טוב והם לא שומרים על היגיינת הבשר. לא חסרות כאלה. (אפשר לעשות סיבוב בשוק הכרמל בסמטת הבשר כדי להיגמל :-))

בקיצור אנחנו לא יודעים מה קורה בדרך!!

בטיב טעם (רשת לא כשרה) מוכרים בדוכן שווארמה. גילו שהם מכינים את השוורמה מבשר שפג תוקפו והוא מסריח, הם מוסיפים תבלינים כדי להפיג את הריח ומוכרים אותו לאנשים כשווארמה. איכס!!!!!!

עוף אורגני

על ידי רוצה_להיות_אני* » 26 ינואר 2006, 19:53

ההכשר של הרדוף: למהדרין ע"י רבנות נהריה.
של אדמה לא זוכרת, אבל הוא לא פחות מלמהדרין (זאת אומרת או למהדרין או בד"צ) ואפשר להשיג בסל בטבע

יש עוד יצרן, טעם זוהר, ההכשר שלהם הוא בד“צ העדה החרדית וגלאט למהדרין, אבל אף פעם לא קניתי שם.

עוף אורגני

על ידי פלוני_אלמוני* » 25 ינואר 2006, 21:22

ראיתי בסופר רמה (רעננה) שיש עוף אורגני קפוא שמשווק ע"י הרדוף - ראיתי רק כרעיים ואין לי מושג מי ההכשר אולי תרצי לבדוק

עוף אורגני

על ידי יעלי_לה » 25 ינואר 2006, 19:48

לא יודעת לגבי הרב לנדאו, אבל ההכשר של העוף של "אדמה" אמור להיות רציני.

עוף אורגני

על ידי נורה* » 25 ינואר 2006, 19:43

אשמח לדעת איםה אפשר לרכוש עופות בהכשר של הרב לנדאו - בהתבסס על מידע שפורסם כאן שהם נקיים מכימיקלים.
תודה רבה

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 21 נובמבר 2005, 06:52

הכתבה המזעזעת על העופות דחפה אותנו סופית אל הבשר האורגני.
מישהו שמע על טעם זוהר ?
עשינו מהם הזמנה. מחירים כמו הבשר הקפוא בחנויות ( יבולים/שדות/אורגניק אינדיה ) רק שהבשר נמכר במהירות לאחר השחיטה כך שהוא לבטח טרי למרות שכמובן נמכר קפוא. משלוחים עד הבית,
מתגאים בהכשר של בד"ץ לשחיטה - נדמה לי שמשלמים על כך הרבה כסף :-(

עוף אורגני

על ידי נועה_בר* » 11 נובמבר 2005, 14:46

כתבה מזעזעת על גידול העוף בארץ, על השבחה גנטית והשוואה עם הגידול של עופות אורגניים
לבעלי לב חזק

עוף אורגני

על ידי אנונימי » 11 נובמבר 2005, 14:46


חזרה למעלה