עישון מריחואנה בהריון

שליחת תגובה

אמירת תודה פשוטה, בדרכה, מניעה את העולם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: עישון מריחואנה בהריון

עישון מריחואנה בהריון

על ידי זיו* » 17 יולי 2019, 12:31

שלום לכולם האם יש פה אימהות שהשתמשו בקאנביס רפואי בזמן היריון ,אני סטודנטית לתואר ראשון עושה מחקר על זה ואשמח מכמה להעביר שאלות קצר שיענו לי הכול נעשה בצורה אננומי וחסוי ותודה

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 מאי 2017, 12:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לידיעת כולן.
זופרן (תרופה לחולי סרטן ונשים בהריון עם בחילות אינסופיות)זה ממש מסוכן לעובר ולאישה . ממש לא מומלץ.
אני ניסיתי את זה ובסוף קניתי משאף (ופורייזר\מאדה שמאפשר לשאוף אדים ללא עשן, ולכן ללא נזק לריאות” מפסיקים לשרוף, מתחילים לאדות" בגוגל למשל) והשגתי גראס רפואי.
עם המשאף ניתן להשתמש בצורה ממש מדודה שאיפה קטנה פעמיים ביום.
זאת ממש מתנה מהטבע, הכי פשוט והכי טבעי.
פקפקתי הרבה אבל אחרי הרבה בדיקות הגעתי למסקנה חד משמעית שזה הרבה יותר בטוח ובריא לעובר מזופרן.

בנוסף למרות הסטיגמה החומר ממש לא מסובב, אלא פשוט מנטרל את הבחילות לאורך זמן ופועל תוך דקה.
כמובן שעדיף מאד להשיג רפואי מפני שהוא ממוקד בנטרול הבחילות ולא בסיבוב הראש, וגם נקי מריסוסים.

הבן שלי כבר בן שנתיים, הוא מושלם מתוק ומפותח מאד לגילו מכל הבחינות,
אני חושבת שהגראס אפילו עזר לו להתפתח בצורה הרבה יותר טובה מהאחיות.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי בשמת_א* » 15 אוקטובר 2016, 09:43

_היי לכולם שאלה ממב חשוב אני ובעלי נמבים להכנס להריון ובעלי מעשן גראס כל יום האם זה משפיע על הכניסה להריון ?
יש מצב שאי אפשר להקלט בכלל ?_
  • במחקר יש תשובות סותרות אבל איכות המחקרים לא ברורה. המחקר הכי עדכני הראה שיפור בזרע כתוצאה מקנביס.
  • אם בעלך מעשן משהו מעורבב (לא פרחים נקיים של צמח קנביס אמיתי) ייתכן שהחומר המעורבב פוגע בזרע (במיוחד אם מדובר בריסוס סינתטי).
  • אם בעלך מעשן סיגריות/טבק - עם או בלי קשר למריחואנה (כי הרבה מעשני פנאי של גראס מערבבים טבק בגראס) - הטבק פוגע בפוריות, זה מוכח.
  • לתזונה יש השפעה די רצינית על הפוריות. יכול להיות שהתזונה של בעלך לא טובה? אפשר לשפר את הפוריות תוך 3 חודשים בעזרת שינויים בתזונה.
  • מהי בעצם הסיבה שבעלך מעשן גראס כל יום? אם הסיבה היא שהוא סובל מרמות מתח גבוהות במיוחד, או כאבים כלשהם וכדומה - הסיבה שמאחורי העישון עלולה להיות הגורם לפגיעה בפוריות (לא הגראס עצמו אלא מה שגורם לו לעשן).
לא מיציתי. אלה רק כמה שאלות בסיסיות בשבילך.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי יעלי* » 14 אוקטובר 2016, 08:40

עלול להשפיע.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי ר* » 13 אוקטובר 2016, 20:40

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עישון גראס לא משפיע על הכניסה להריון

עישון מריחואנה בהריון

על ידי מרוקאית_אלמוית* » 03 אוקטובר 2016, 23:36

היי לכולם שאלה ממב חשוב אני ובעלי נמבים להכנס להריון ובעלי מעשן גראס כל יום האם זה משפיע על הכניסה להריון ?
יש מצב שאי אפשר להקלט בכלל ?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי רק_מה* » 07 פברואר 2016, 20:20

מניסיון אישי שלי, הצירים עד לשלב של לידה פעילה ++ דומים ל....עליה של אקסטזי (שניית כאב ואז נעימממ בטירוף, נזכרת לנשום וממריאה). לאט לאט מרכיב הכאב מתחזק.
צירי מעבר ולידה, יותר לכיוון טריפ...
חווייה גופנית פראית, הפוגות רוחניות.
עוצמה.
נקודת השיא של הגוף והנפש

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2016, 14:11

גם לי ניסיון רב עם גראס, וגם לי נראה מאוד מיותר במהלך הלידה. גם אפידורל נראה לי מיותר...
וגם להיות בלחץ מהצירים! הצירים יבואו, ככה זה. וזה כואב, ואז יש לך תינוק.
פשוט תני לעצמך להיכנס לזה. תני לתודעה להתערפל מזה. תזרמי עם זה.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי רק_מה* » 07 פברואר 2016, 12:06

הצירים מלחיצים לפני שמכירים אותם. אבל בעיני (מנוסות הסטלה) יש להם סוטול אדיר משלהם ששווה להכיר בנפרד. הם גם לרוב לא מתחילים במכה אלא זה משהו מאוד מאוד מדוייק שעובד איתך ועם העובר שלך ולא נגדכם. הצירים נותנים לך לרוב זמן להתמודד איתם ורק אחר כך עולים שלב. כשהם עולים מדרגה, עדיף להיות לא ממוסכת כי התודעה שלך והם מסונכרנים. תהליך הלידה מתחיל מאיתות של הרחם להיפותלמוס, למוח.

מעבר לכך, בעיקר בתהליך הלידה, נחוץ לעובר חמצן. גם בלידה חלקה ובעיקר אם המנח/חבל הטבור מקשה עליו, מה שקורה לעיתים.
אז לדעתי מיותר.

האוקסיטוצין שיופרש בגופך, האדרנלין אחריו והאנדרופינים הנוספים יעשו את העבודה הרבה יותר טוב ונכון.

אפשר לעשות עבודה על הפחד מצירים, יש כאן הרבה עצות באתר. אני מודה לצירים שכיוונו אותי איך ללדת הכי נכון, איך לזוז, לאן לנשום

עישון מריחואנה בהריון

על ידי יעל* » 07 פברואר 2016, 09:02

לידה זה סוטול טבעי.
צירים ולידה מלווים בכמויות אדירות של הורמונים ויש לזה השפעה ממסטלת הרבה יותר מגנג'ה.
כסטלנית, יש לך יתרון שאת יודעת לזרום עם שינוי תודעה ולא להתנגד. זה יעזור לך בלידה.
פשוט תני לעצמך להיכנס לזה. תני לתודעה להתערפל מזה. תזרמי עם זה.

וראי גם עישון עשבים בלידה

עישון מריחואנה בהריון

על ידי עוד_קצת* » 07 פברואר 2016, 08:36

היי... מישהיא פה התנסתה אותי בעישון גוינט במהלך צירים?? האם זה משפיע על העובר כשהוא יוצא? (יהיה יותר ישנוני??)
הייתי מעשנת על בסיס קבוע לפני ההריון (כמה גוינטים ביום וגם בתקופת מבחנים זה היה יותר טוב מריטלין) כשגיליתי שאני בהריון הפסקתי בבת אחת.
הצירים מלחיצים אותי ואפידורל עוד יותר, כי גם ככה אני סובלת מבעיות בגב.. גוינט, מעבר ל'סטלה' שכבר לא ככ הרגשתי עם הזמן פשוט נורא הרגיע.
יש מישהיא שהתנסתה בעישון גוינט במהלך הצירים וזה עזר?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי יעל* » 26 אפריל 2015, 07:54

עישון מריחואנה בהריון

על ידי אנה_בננה* » 25 אפריל 2015, 20:41

מי יודע או יש לו ניסיון עם הנקה ועישון ג'ויינט?
אני מתכוונת לאחד ביום....
אשמח לתשובות

עישון מריחואנה בהריון

על ידי יש_לי_סימפתיה* » 05 מרץ 2015, 22:55

האם יש הבדל בין עישון באנג לגיונט בזמן ההריון?
אני חושבת שכן.
כי מהניסיון שלי עם שניהם, הורדת ראש בבאנג משאירה אותך ממש בלי אוויר, לזמן משמעותי, הרבה יותר ביחס לעישון ג'ונטים. וכשלך אין אוויר, גם לעובר אין חמצן. וכשעובר לא מקבל חמצן, הוא נפגע.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אביגילאלמונית* » 05 מרץ 2015, 19:38

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם יש הבדל בין עישון באנג לגיונט בזמן ההריון?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי יש_לי_סימפתיה* » 20 פברואר 2015, 07:44

והאם יש הוכחות חותכות לכך שזה באמת מזיק לעובר???
אני לא יודעת על הוכחות חותכות, אבל בשבוע שאת נמצאת בו המערכות הכי עדינות ורגישות של העובר נבנות מאפס, והדברים די נוחים להשתבש.
בהריונות שלי אני משתדלת להימנע לגמרי מסמים מכל סוג (קנביס, טבק, אלכוהול, קפה, אקמול וכו') עד סוף השליש הראשון (ליתר דיוק, שבוע 12). אח"כ אני משחררת קצת.
(מה זה קצת? ז"א שמהשליש השני אני מרשה לעצמי כוס אחת של קפה, סיגריה אחת, שלוק קטן של יין - אחת לכמה ימים. וג'וינט אחד ביום).

אני מעשנת עם נקיפות מצפון ומצד שני לא יכולה להפסיק מכוחו של הרגל. מה הדבר הכי נכון לעשות מרגע זה?
תנסי לעשות ההפך - לעשן בלי נקיפות מצפון ומצד שני להשתדל להפחית בצורה דרסטית.
פשוט, נקיפות המצפון מחלישות את כוח הרצון (בדוק).
אז תנסי לעשות הפרדה בין הדברים.

אני מעשנת כל יום בין 1-2 ג'וינטים ושחברים באים-- הרבה יותר.
הרבה יותר? כמה הרבה יותר? (נשמע כמו אורח חיים שממילא תצטרכי להיפרד ממנו עם המעבר לאמהות, לא?)
בשלב הזה זה ממש לא כדאי.
אולי, לפחות עד שבוע 12, לא תזמיני חברים לישיבות סטלנים אצלך?
אם תישארי על ג'וינט אחד ביום, אולי זה לא יהיה הכי בריא לעובר, אבל הי, לפחות תוכלי להגיד לעצמך שאת בחברה טובה (אני מכירה מלא ילדים שהאמהות שלהם עישנו ג'וינט ביום בשלב הזה של ההריון ובכל שלב אחר)

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 פברואר 2015, 05:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום רב,
אני גיליתי לפני מספר ימים שאני בהריון שבוע 6.

אני מעשנת כל יום בין 1-2 ג'וינטים ושחברים באים-- הרבה יותר.
מהרגע שגיליתי הפחתי את כמות הטבק שבג'וינט.
אני מעשנת עם נקיפות מצפון ומצד שני לא יכולה להפסיק מכוחו של הרגל. מה הדבר הכי נכון לעשות מרגע זה?
והאם יש הוכחות חותכות לכך שזה באמת מזיק לעובר???

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלונית_אלמונית* » 04 פברואר 2015, 07:10

יכול להיות שהיא עצבנית יותר כי ההורמונים של ההריון משגעים אותה מאשר בגלל הפסקת העישון

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 פברואר 2015, 05:33

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הרגתם אותי רק בילבלתם אותי יותר אישתי אוהבת לעשן והיא גם בן אדם עצבני והעישון מרגיע אותה והיא די עצבנית מאז שהיא הפסקה לעשן בגלל ההריון

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 יולי 2014, 17:19

האם יש מישהי שעישנה לאחר דיקור מי שפיר? אני מעשנת בהריון 2 סיגריות ליום.
היום נמצאת יממה לאחר דיקור מי שפיר. מתההה לסיגריה. אבל מפחדת... מה אתן אומרות?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי צוויליך* » 15 אפריל 2014, 15:12

אבל אני אחכה לאחרי ההנקה

אחלה..!
ההנקה היא אכן התקופה שבה צריך להימנע מג'וינט (וטבק כמובן!).
מאחל לכם שתהנו מהתקופה עם או בלי חומרים שונים.

צוויל

עישון מריחואנה בהריון

על ידי ישר_לגוינט_ענק* » 15 אפריל 2014, 13:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אבל אני אחכה לאחרי ההנקה כדי לפנק את עצמי בחופשה נחמדה עם כוס בירה וגוי ט בחברת בעלי היקר.... עד אז אני אסתכל עליו מעשן ואקנא בשקט עם קצת מירמור

עישון מריחואנה בהריון

על ידי ישר_לגוינט_ענק* » 15 אפריל 2014, 13:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

וואו כל כך הרבה תגובות על הנושא....
אני עד השבוע השלישי וחצי עישנתי ואפילו קצת שתיצי וזה כי היינו בירח דבש במשך חודש ונקלטתי כבר מהשבוע הראשון שלנו שם , תכננו את ההריון אבל לא תיארתי לעצמי שזה יקרה כל כל מהר וכך המשכנו את הירח דבש בלי הרגשתי שום דבר מיוחד, שתינו ועישנו בעיקר בחזירות.....
אני לא חובבת אלכוהול כך שזה היה בעיקר עישון מריחואנה וכשחזרנו ארצה גילינו שאני בשבוע רביעי.
כיום אני בשבוע 25 וכל הבדיקות עד עכשיו מראות שהכל בסדר... אני יודעת שאנו זאת שבסרטים לפעמעם על תזוזות העובר ומיחושים שונים אבל זה הריון ראשון אז נסיון אין לי.
ממה שקראתי באינטרנט על מריחואנה נראה שאין הוכחות מדעיות לנזקים או מומים לעובר בגלל עישון ובתקופת הבחילות והבקאות נון סטופ שהיו לי במשך שלושה חודשים (!!!) שאכטה בערב היתה הדבר היחידי שעזר לי.... אחרת פשוט לא הפסקתי להקיא, אפילו בעבודה בתוך הפח.... נחמד אה? כן, גם לקולגות שלי... חח
בכל אופן אני לא מאמינה שאף רופא יגיד שזה בסדר כי זה עוד לא חוקי ותארו לכן שמישהי נתפסת עם מרחואנה ואומרת שהרופא אמר לה,.. רופא יגיד לך להתמודד או לנסות גנגיר ולימון. זה לא עוזר בשיט!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי צוויליך* » 19 ינואר 2014, 20:04

לכן נלחצתי שלא גרמתי נזק לעובר
הוא כניראה יהיה יצירתי במיוחד. לא יסתפק בתפקיד נר ג' בהצגת חנוכה. עשוי להחליט לשכתב את הסיפור כך שיהודה המכבי נמאס לו אז הלך לויפאסאנה והיוונים שמו ברז וחזרו לדמשק להוריד בקבוק אוזו.
רק את תדעי למה.

צוויל

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 ינואר 2014, 10:45

תודה רבה על היחס והרוגע שנתתם לי. אני אסירת תודה לכם. ואני מקוה שבאמת הכל יהיה בסדר. כמובן שלא אתקרב לסיגריות וחשיש עד סוף ההריון. ואני כבר שומעת מוזיקה רגועה עם ידיים על הבטן וכבר מרגישה את היצור החי הקטן בבטני. ( הריון 3 ) בהריונות הקודמים לא עישנתי מעולם. לכן נלחצתי שלא גרמתי נזק לעובר. ושוב תודה (-:

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 ינואר 2014, 10:36

צוויל כבר כתב הכל...
אז רק רציתי להגיד לך שיהיה ממש בסדר, אל דאגה!
המון מזל טוב והריון מהנה!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי צוויליך* » 19 ינואר 2014, 09:52

הריונית שלום!

אנא, קחי אוויר...
(-:
בדף הזה מובאות דיעות שחלקן מבוססות מחקרים (תקראי פה על כוס חליטת עשבים...) על כך שלמרות שעישון מריחואנה בד"כ יחשב אינטואיטיבית, ע"י מאזרח הממוצע, "בשליפה", כפוגע בעובר, אין סימוכין לכך במחקרים .

לכל אחד דעתו והרגשתו. אני, אישית, הייתי מעדיף שלא לערבב עובר עם כל חומר ממריץ או פסיכואקטיבי - קפאין, למשל - אבל גם חושב שלהפחיד אותך, למשל, עד להעלאת שאלת הפלה זה ממש לא אחראי מצד המזועזעים למיניהם.
אלה אותם אנשים שיצקצקו לך ויגידו שאת שורפת לעצמך ת'מוח והורסת לך את החיים ושיסבירו בבתי ספר שהדרך מהג'וינט להרצת קוק קצרה עד מאד P-: .....

קחי את הזמן לשבת עם מוזיקה טובה ברקע ולעיין בדף הזה לעומקו, להקשיב לדיונים, המעניינים מאד בחלקם, ולהיכנס ללינקים המצורפים. תקשיבי לטונים של המתנגדים ושל המצדדים. תקשיבי לבטן שלך (-: .

רק אוסיף שיש הבדל גדול - בגלל המנגנונים השונים של הסינון והקליטה של החומרים בתינוק - בין עישון בהריון ועישון בהנקה . גם על זה דיונים וויכוחים, וגם על זה את מוזמנת לקרוא בדפים עישון מריחואנה בהנקה ו עישון סיגריות בהנקה .

שיהיה הריון כייפי ורגוע, לידה קלה ושמחה והרבה אושר בהמשך,

צוויל

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 ינואר 2014, 08:30

שלום, עזרה דחוף!!!! אני שבוע 16 עד שבוע 14 לא חששתי שאני בהריון כי המחזור שלי לא סדיר ולא היה לי שום סימנים, יום אחד היה לי דימום מוזר והלכתי לבית חולים שם לשמחתי גילתי שאני בהריון אבל עד אז עישנתי חשיש במשך יום יום, עשיתי שקיפות עורפית ויצא תקין . האם בסקירת מערכות אוכל לדעת עם גרמתי נזק לעובר. כמובן שהפסקתי לעשן מיד אבל בכל זאת שבוע 14 זה דיי שבוע מתקדם. מה לעדות? האם לחשוב על הפלה? או פשוט לחכות לסקירת מערכות?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי סרטוריוס* » 01 ינואר 2014, 19:37

קצת חומר רקע - רופאים רושמים לנשים בהריון תרופות רבות שנחשבות בטוחות, או בטוחות יחסית:
http://www.mako.co.il/ninemonth-healthy ... 731006.htm

פרופ' ויזניצר:
ככלל, רוב התרופות מקבוצת ה-SSRI, כמו פרוזק, ציפרלקס ודומיהן, בטוחות יחסית לשימוש בהריון. אם אפשר עדיף להפסיק את השימוש בהן בשליש הראשון, אלא אם יש חשש משמעותי ליציבותה של האם". (....) אין סיבה שאשה תסבול סתם.

מותר לקחת אספירין, מותר לקחת אקמול שיכול, אגב, להיות מסוכן מאוד לכבד.

מריחואנה היא.... הרבה יותר בטוחה לשימוש מהחומרים האלה. הרבה יותר. עם פחות תופעות לוואי, אם אפשר לקרוא להן ככה. בנוסף, בחברה שלנו, בה הרגישות לסטרס מוטבעת בנו בתהליך החינוך, בה לחץ מהווה אמצעי שליטה ומניפולציה, נוטים להפחית בחשיבותה של שלוות הנפש לבריאות. אספקט נוסף של הגישה הזאת הוא הדמוניזציה של ההיי - כי הפסיכואקטיביות היא מן השטן. חטא ההנאה והאנוכיות.

מכל הסיבות האלה, בתוספת מנות נכבדות של שטיפת-מוח ממסדית (כי דאגה כה אדוקה של הממשלה לבריאות האזרח היא תמיד כנה וחסרת פניות), מריחואנה סווגה כ"סם", ועל כן היא תמיד גרועה יותר מכל דבר המסווג כתרופה.... כשלמעשה ההיפך הוא הנכון, ברוב המקרים, לפחות. אבל, אם נבין שזהו חומר היכול לשמש כתרופה.... למעשה אין צורך, צריך פשוט להסתכל על העדויות המדעיות האובייקטיביות - תופעות לוואי ונזקים - להשוות לחומרים אחרים, ולהחליט, לוגית, בלי לדבוק באידאולוגיות מעורפלות.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2013, 14:28

מניסיוני, עישנתי בחודשיים הראשונים (לא ידעתי שאני בהריון) ומיד הפסקתי לעשן לאחר שגיליתי, אבל במהלך כל ההריון חששתי מזה וביררתי איך זה ישפיע על ההריון, על העובר ומתי זה משפיע במיוחד, שמעתי המון סיפורים על אלו שעישנו בתחילת ההריון, במהלכו ובסופו, אני לא ממליצה לעשן אבל גם חושבת שלא צריך להילחץ. מאחלת לכולן הריון קל לידה קלה ולצאת בידיים מלאות בעזרת השם!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2013, 12:24

אם מנסים במודע ובכוונה להכנס להריון, אז כדאי פשוט להפסיק לעשן, וזהו.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי קרם_קרמל* » 14 אוגוסט 2013, 09:43

מצד שני, יותר בריא לשחרר ולא להכנס למליון מגבלות כל חודש מחדש. יהיה מספיק ממה להיות הסטריים אחר כך. אם אתם מנסים להכנס להריון כבר כמה זמן, עדיף להפחית את תחושת הלחץ כי זה מתיש ומייאש.

אבל למה שתעשני סיגריות? סתם הרגל גרוע ובמיוחד לאמא :) אולי זו הזדמנות להפסיק, סתם כה כי זה כבר לא מתאים? אני מדברת כמי שעישנה עד שתי קופסאות ביום. הפסקתי וחזרתי במשך שנים ובסוף פשוט נגמלתי ביום אחד.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי יעל* » 14 אוגוסט 2013, 09:34

בשבועות הראשונים העובר הכי פגיע.
אם יש סיכוי שאת בהריון, עדיף שלא תגעי באלכוהול ובקנביס.
יכול להיות שלא יקרה שום נזק, אבל עדיף להימנע.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2013, 09:03

היי לכולם
אני דווקא רוצה לדעת האם יש חומרה בכך שעישנתי סיגריות ומריחואנה ושתיית יינות בשבועיים הראשונים להריון בלי ידיעה ברור שאני בהריון
בדיקות הריון מראות שלילי ואני צריכה לחכות ליום שישי אבל יש לי קצת הרגשה כי קיימתי יחסים לא מוגנים עם בעלי ואני כבר הייתי בהריון לפני חצי שנה אך עברתי הפלה אז מכירה קצת את התחושה אבל טעיתי בעבר ונמאס לי לצאת זו שתמיד קצת משוגעת אז אני באמת רוצה לדעת מאז שקיימתי יחסים עם בעלי ראשי לא שקט לפני כל סיגריה כל גויינט אני חושבת פעמיים אז אני באמת רוצה לדעת האם יש השפעה רבה על הריונך בשבועיים הראשונים על ידי צריכת הנ״ל?
אשמח לתשובה מהירה כי אני כבר על קוצים כל סיגריה שאני מדליקה אני חושבת שאם אם אני בהריון אז אולי לא כדאי שאעשן והלבטים האלה משגעים כי עדיין בכלל אין כל הוכחה להריון רק הרגשה

עישון מריחואנה בהריון

על ידי סטלה* » 12 אפריל 2013, 17:52

חברה,

אני גם בת ארבעים, כבר למעלה מעשרים שנה מעשנת ירוק יומיומי, פרט לתקופה ההריון הראשון שלי, ראשון מארבעה, כולם ילדים בריאים ושמחים באופן כללי.
אין כאן המלצה, רק ניסיון אישי חיובי, עישנתי בהריונות וגם בשנות ההנקה הארוכות, ובעיקר השתדלתי להיות שמחה ושלמה עם עצמי ככל שיכולתי, במשתנה התמידי.
שיהיה לך בשעה טובה, בבריאות ושמחה, בכל בחירה שתעשי.
שבת שלום

עישון מריחואנה בהריון

על ידי חיה_ראסטה* » 12 אפריל 2013, 16:51

בוקר טוב.

משתפת קצת, מבקשת קצת עזרה, או כיוון או יייעוץ או הכוונה. אולי אם אכתוב זאת זה יהיה יותר קל. בכל מקרה, זהו דף זמני, ימחק בקרוב, מבטיחה:)
אני בת 40, יש לי 2 ילדים גדולים ועכשיו בהריון.
רצינו דווקא, וזו לא הפתעה, אבל מאז שהילדים הפסיקו לינוק, ישנים בלילות, עצמאיים ומקסימים, חזרתי בשנים האחרונות לגיל ההתבגרות.
מעשנת 4-5 סיגריות ביום, 2 כוסות קפה הפוך, 2-3 ג'ויינטים של "לילה טוב" עם החברות, ריקודים והופעות. בקיצור איפה אני ואיפה הריון???
ועכשיו בשבועות האחרונים, עת הבדיקה יצאה חיובי, נפלה ההחלטה, ועמה המצב רוח, על גמילה טוטלית.
בהריונות הקודמים הייתי סופר בריאה ונקייה מכל עשן/קפאין/אלכוהול אבל נקודת הפתיחה שלי לא היתה כזו.
עשיתי עם בוא ההריון בדיקות דם, והכל אצלי תקין, אני אדם יחסית מאוזן ושומר על עצמו בריאותית, אמנם הכושר שלי מושג בריקוד אבל מזמן הגעתי למסקנה שלא משנה איך אני מעלה דופק (שעה עם פלייליסט ביו-טיוב) זה נותן תוצאות.
ומה עכשיו? עכשיו סמרטוט מדוכדך.
הכל הופסק בבת אחת הקפה בבוקר, העישון בערב, אין לי כוח לזוז או לרקוד, מקיאה נון-סטופ.
העובדה שאין לי כוח לרקוד קשורה לכך שאני לא נטענת באנרגיה. ואם אין לי אנרגיה איך ארקוד?
התרחקתי מהחברות כי קשה לי ריח העשן של הסיגריות או ריח העשן הירוק (ממש מחכה לעוד שנתיים שלוש). אגב זה תהליך נפוץ בחבורה, שאת יוצאת לחופשת לידה או הריון מלופ המעשנות.
אבל קשה לי. פיזית ורגשית, ויש לי חברות אמהות לא מהז'נאר, ואני שמה לב למעוברות סביבי מתוך ידיעה שנשב ונניק יחד בספסל ביישוב עוד כמה חודשים וזה נחמד
אבל יש ספינה ששטה לקרוז ועליה נמצא אורח חיי האחרון. נופפתי לשלום ונשארתי על החוף.
קצת מדוכדכת.
האם מישהי עברה תהליך דומה? למישהי יש עצה טובה איך לעבור את זה? אני גרה ביישוב קטן ומבודד, ויש פה מטפלות בעוצמת הרכות, שיאצו ואלי דיקור.
משהו מזה יכול להתאים?
ולפני שאתם צולבים אותי, להזכירכם, פה זה לא בית משפט, פה זה באופן, יש דרך להתנסח גם אם רוצים להגיד "פויה על המעשנים/שתיינים/חובבי האסקפיזם".

שבת שלום

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אוקטובר 2012, 11:20

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שאכטה אחת פה ושם ממש לא נראה לי שזה נחשב לעשן... לעשן זה על בסיס יומי או שבועי. לדעתי.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 ספטמבר 2012, 22:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עצם זה שבחלב אם יש חומרים קנבינואידים בעיני זו סיבה לא לצרוך אותם חיצונית. כמו שלגוף יש משככי כאבים טבעיים ולכן תינוק בוכה- כאב שיניים נניח- לא תמיד חייבים להלעיט באקמול. בשביל לא להיות צבועים- אם את תחשבי פעמיים לפני נתינת אקמול לתינוק יונק, או מאלה שחושבות פעמיים אם לצרוך יותר מx קפה ביום בהריון...אז ראוי להימנע מזה אפילו שנורא מתחשק. ואני כן לקחתי שאכטה בהריון ואחת בהנקה, ולא אעשה זאת יותר. לי אישית זה הרגיש ״עובר בחלב״ ולא רוצה לחייב את הבת שלי לחומרים שהיא כבר מקבלת במינון הטבעי המתאים מהגוף. סליחה בת שלי.
אל תחפשו מחקרים. תבחנו את הקוים האדומים שלכן במקומות מקבילים ותעמדו בהם גם כאן.אפילו שלפעמים כל מה שאמא צריכה בשעה וחצי הפנויה שלה זו שאכטה איכותית...
(אוף, אני בטח אניק אותה עוד שנה לפחות...לצערי גם אקמול נתתי, אבל פעם אחת)

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 ספטמבר 2012, 21:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

קיראו את הפוסט הזה: “תינוקות מריחואנה” – עישון מריחואנה או חשיש בזמן הריון איננו פוגע בעובר

http://www.xn--4dbcyzi5a.com/%D7%A7%D7% ... %95%D7%9F/

עישון מריחואנה בהריון

על ידי דלית_ב* » 13 מאי 2012, 12:08

לגבי עוגיות ובכלל אכילה, יש עם זה אתגר של פורפורציה של כמויות.
אם מישהי לא מיומנת ולא מכירה את ההשפעה של אכילת מריחואנה, לא בטוח שכדאי להתחיל לחקור את זה דווקא בהריון.
נדמה לי שאז החשש למנת יתר ולהרעלה גדול הרבה יותר מלקחת שאכטה נקייה. (נקייה, כלומר, חומר רפואי, או גידול אישי, בלי טבק, מעורבב או לא עם צמחים מהגינה).

עישון מריחואנה בהריון

על ידי מתפלמנת_שוב* » 11 מאי 2012, 21:22

מבאס לגלות שמחקו לי תגובות מהדף הזה וגורם לתהיות.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 מאי 2012, 04:58

מפתיע ומדהים אותי מאד- שאנשים הכי ליבראלים ועם ראש פתוח, באתר שלא ממש סוגד לאקדמיה ולמדדים נורמטיביים- מוכנים להתייחס בכבוד רק למה שנחקר אי שם במעבדות בעולם מתישהו ולהעדיף את המידע הזה על אינטואיציה וידע ממחקר אישי של אנשים משלנו שמשתפים בידע שלהם, שנובע מסקרנות טבעית, (לא ממקורות שמעוניינים לממן איזשהו מחקר איפושהו מאיזושהיא סיבה).
צריך לראות את הסרט: "Marketing madness " כדי להבין מה זה מחקר ומה מטרתו של כותב השאלון או מודד האינדיקציות.
מפתיע ומדהים אותי מאד!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 מאי 2012, 04:53

מפתיע ומדהים אותי מאד- שאנשים הכי ליבראלים ועם ראש פתוח, באתר שלא ממש סוגד לאקדמיה ולמדדים נורמטיביים- מוכנים להתייחס בכבוד רק למה שנחקר אי שם במעבדות בעולם מתישהו ולהעדיף את המידע הזה על אינטואיציה וידע ממחקר אישי של אנשים משלנו שמשתפים בידע שלהם, שנובע מסקרנות טבעית, (לא ממקורות שמעוניינים לממן איזשהו מחקר איפושהו מאיזושהיא סיבה).
מפתיע ומדהים אותי מאד!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 מאי 2012, 22:47

מישי, תודה
רצון לקרוא משהו מנע ממני את הבנת הנקרא הבסיסית (-:
אז בינתיים אתאפק
החובבת בהריון

עישון מריחואנה בהריון

על ידי מישי* » 09 מאי 2012, 18:04

_אם כבר לא מפחדים מה-THC אז אפשר לאכול עוגיות. הכי עדיף, ואין טבק
סליחה על הבורות, אין חומר פעיל כשאוכלים בעוגיה? אז אפשר לי המחקרים לאכול מריחואנה בהריון?
שביב אופטימיות עבורי_
ודאי שיש חומר פעיל.
זה מה שכתבתי: אם את לא מפחדת מהשפעת החומר הפעיל (THC) אז כבר עדיף לאכול ולא לעשן,

עישון מריחואנה בהריון

על ידי מישי* » 09 מאי 2012, 18:03

אפשר לערבב עם לואיזה, או עם צמחים אחרים, בהנחה שיש בחירה כן לעשן מריחואנה.
לגמרי מסכימה איתך (לא חשבתי על זה אפילו).
אין לי דבר טוב אחד להגיד על טבק.
רק רציתי לשים בפרופורציה את עניין ההשפעה על העובר, כמו שאמרתי.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי חובבת_בהריון* » 09 מאי 2012, 14:59

אם כבר לא מפחדים מה-THC אז אפשר לאכול עוגיות. הכי עדיף, ואין טבק
סליחה על הבורות, אין חומר פעיל כשאוכלים בעוגיה? אז אפשר לי המחקרים לאכול מריחואנה בהריון?
שביב אופטימיות עבורי (-:

עישון מריחואנה בהריון

על ידי דלית_ב* » 09 מאי 2012, 14:42

הקביעה בלי טבק היא מאוד נחרצת. יש מצב שבו את ממליצה על טבק למשהו?
לא בהשוואה לשום דבר אחר, אלא כקביעה.
אפשר לערבב עם לואיזה, או עם צמחים אחרים, בהנחה שיש בחירה כן לעשן מריחואנה.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלונית_לכרגע* » 09 מאי 2012, 14:31

בעיני חשוב לתת לעובר התחלה נקיה מהפרעות אינטנסביות ואפשרות בחירה מודעת רבה.
כלומר,שאם האם תנקה את גופה מהשפעות שאינן קורות באופן טבעי-של הזנה פרופר ופשטות,היא מאפשרת התפתחות רבת אפשרויות
ללא התערבות בוטה.לעתיד העובר ובחירותיו
כמה שיותר שלוה ,נינוחות ואכילה של אוכל פשוט מזין אורגני תהיה תמיכה בטוחה ומהותית ללא קונפליקטים פנימיים והתלבטות.שקט .טבעיות ושמחה בפשוט.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי מישי* » 09 מאי 2012, 08:53

כן, בבקשה סימוכין, אלא אם זו דעתך הפרטית האינטואיטיבית.
זו כמובן אינה דעתי האישית והיא ודאי לא אינטואיטיבית.
רציתי להצביע על הנחרצות שבקביעה "רק לא עם טבק" ולשים אחריה סימן שאלה גדול.
כשמדובר בעישון בכלל אני בדעה ששום סוג של עשן, טבק או אחר, שנכנס לריאות הוא לא טוב, ובטח לא מועיל לעובר.
ואם כבר לא מפחדים מה-THC אז אפשר לאכול עוגיות. הכי עדיף, ואין טבק

עישון מריחואנה בהריון

על ידי חוט_השני* » 09 מאי 2012, 07:32

המאמר שהבאתי הוא מאין סיכום להמון מחקרים אחרים ומול כל מחקר כמו שהביאה מישי עומד מחקר שמראה בדיוק את ההפך.
 
צוויל (שותה פחית בירה חוקית למהדרין)
ואם זה לא אבסורד...
גם אם אתה בהריון זה בסדר. הלא זה חוקי :-p

עישון מריחואנה בהריון

על ידי מישי* » 08 מאי 2012, 21:30

"במחקר, שפורסם בכתב העת "Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry", נמצא כי לעישון מריחואנה השפעה גדולה יותר מעישון טבק בלבד על גודל העובר ומשקל הילד בעת הלידה."

"מחקר הולנדי מ--2010 מחזק חלק מהממצאים שנמצאו בשנות ה-80. החוקרים בדקו 7,000 נשים בהריון ש-3% מהם עישנו בתחילת ההריון, ומצאו כי ילדיהן שקלו פחות בלידה וראשם היה קטן יותר, בהשוואה לילדים של נשים שלא עישנו גראס כלל בהריון. עוד מצא המחקר, כי ככל שצריכת הגראס עלתה במשך ההריון (כלומר, נשים צרכו מריחואנה לפרק זמן ארוך יותר בהריונן) – ההשפעה על משקל התינוק בעת הלידה עלתה."
זה הלינק:
http://www.reuters.com/article/2010/01/ ... 5L20100122

אלה שתי דוגמאות למחקרים שנערכו תוך תשומת לב להפרדה בין טבק לגראס, כי הרבה מהמחקרים מדברים על עישון טבק וגראס ביחד, בלי לנסות לבודד את ההשפעות של גראס בלבד. יש עוד מחקרים כאלה אבל אין לי כוח וזמן לנבור כרגע.
בהריון הראשון די התעמקתי בנושא. ממה שגיליתי, ההשפעה של ה-THC על העובר (וגם על תינוק יונק) היא בין שנויה במחלוקת לבעייתית.
לעומת זאת השפעה של טבק נחקרה רבות וידוע שהיא לא משהו אבל במינונים קטנים כנראה זניחה בכל הקשור לעוברים ותינוקות יונקים.
המסקנה של חלק מהחוקרים היא שדווקא עישון של ג'וינט לא מדולל הוא כנראה מסוכן יותר לעובר, בגלל ריכוז ה-THC הגבוה.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי צוויליך* » 08 מאי 2012, 21:28

קצת מצחיק להגיד את זה כי בכמויות האלה, ההשפעה של המריחואנה על גוף בהיריון הרבה יותר גדולה, משמעותית ושלילית מההשפעה של הטבק.

כן, בבקשה סימוכין, אלא אם זו דעתך הפרטית האינטואיטיבית.
ואז רצוי לציין. לגיטימי, אבל רצוי לציין.

לדוגמא, המחקר שהביאה חוט פה למעלה, שאינו תומך בשום אופן בהנחת ההשפעה הרעה של מריחואנה על התינוק הצומח בבטן.
ועל ההשפעות הרעות של עישון טבק אנו שומעים ללא הפסקה. בוודאי טבק בסיגריות עם כל התוספים. וממה שאני אישית מכיר, מעשני מריחואנה מעשנים פחות (גרם לבנאדם).

או שהתכוונת להשפעת מריחואנה על האם ההרה עצמה?

צוויל (שותה פחית בירה חוקית למהדרין)

עישון מריחואנה בהריון

על ידי דלית_ב* » 08 מאי 2012, 18:55

השפעה של המריחואנה על גוף בהיריון הרבה יותר גדולה, משמעותית ושלילית
ואשמח לקבל סימוכין להשפעה שלילית זו?
תודה.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי דלית_ב* » 08 מאי 2012, 18:52

אמרתי את זה כי הטבק ממכר.
לא בגלל כמות חד פעמית.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי מישי* » 08 מאי 2012, 18:12

בכל מקרה חשוב להדגיש ללא טבק.
קצת מצחיק להגיד את זה כי בכמויות האלה, ההשפעה של המריחואנה על גוף בהיריון הרבה יותר גדולה, משמעותית ושלילית מההשפעה של הטבק.
לא שהטבק אינו מזיק, אך בטל בשישים יחסית להשפעת המריחואנה במקרה כזה (לא במקרה של אישה שאינה בהיריון כמובן).
אני לא מטיפה לאף אחד, רק מנסה להכניס דברים לפרופורציה

עישון מריחואנה בהריון

על ידי דלית_ב* » 07 מאי 2012, 23:24

לנפש שלי הלא רגועה אבל מפחדת מהתגובה של הבייבי שגדלה בתוכי

א. הבייבי גם מגיבה לנפש לא רגועה...
ב. מה הכי יכול לעזור לנפשך? חיבוקים? שיחה טובה? תרגילי נשימות? דמיון מודרך? שאכטה נקייה ואיכותית ללא טבק?

בכל מקרה חשוב להדגיש ללא טבק.

:-)

עישון מריחואנה בהריון

על ידי חוט_השני* » 07 מאי 2012, 20:08

למי שרוצה להתעמק בחומר:-)
http://mothering.com/pregnancy-birth/us ... y?page=0,1

עישון מריחואנה בהריון

על ידי צוויליך* » 07 מאי 2012, 19:53

ידידי, יש דף על עישון קנביס בהנקה, כדאי להתייחס לזה שם.
מעבר לכך, עדיף לתת קישור למחקר מתאים במקום להמליץ על קריאת מחקרים.

צוויל

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 מאי 2012, 18:08

אני לא נגד עישון מריחואנה. אני נגד עישון מריחואנה בהריון והנקה. קראו קצת מחקרים על זה, הם מאד מעניינים. יש קנביואידים בחלב אם בצורתם הטהורה ביותר בטבע. סמכו על אמא שלכן (האדמה) שתתן לכן מה שאתן צריכות כדי לתת לילדים שלכן את מה שהם צריכים.
החומר שאתן מעשנות לעולם לא יהיה מזוקק כמו מה שיש בחלב- אם (בזכות תהליכים בגופינו שאף מגדל עדיין לא הצליח לחקות, לצערינו)- והצורה של חומר מהעישון שמגיע לעובר היא מוגדלת, כלומר- הרבה יתר מרוכזת ממה שאתן מעשנות.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי קלמנ_טינה* » 05 מאי 2012, 23:32

בנוגע להקלה על בחילות ושלל סגולות רפואיות של מריחואנה, מתברר שיש לזה סימוכין במחקר:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4224184,00.html

עישון מריחואנה בהריון

על ידי קלמנ_טינה* » 05 מאי 2012, 16:26

לדעתי זה עניין לבחירה אישית. אני הרגשתי שזה לא מתאים.
חברה שלי, לעומת זאת, סבלה מבחילות מזעזעות ופגשה בתור לרופא הנשים אשה שסיפרה לה שעישון מריחואנה העביר לה את כל הבחילות.
היא ניסתה והבחילות אכן נעלמו. כשהתייעצה עם הרופא שלה (באנגליה), הוא אמר שעישון מריחואנה ללא טבק אינו מזיק, והיא שמחה מאוד לשמוע את זה.
היא מעידה שההריון הזה, שהיה השלישי, היה ההריון הטוב ביותר שלה מאז שהתחילה לעשן. הבחילות נעלמו ומצב הרוח שלה השתפר מאוד. היא עישנה אפילו בתחילת הצירים, והלידה היתה נהדרת.
הילדה שנולדה מקסימה, אינטליגנטית וטובת מזג.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית_2* » 03 מאי 2012, 09:27

את חיה בכדור הארץ במאה ה-21, היא כבר נחשפה ותיחשף לדברים יותר גרועים.
אם יש לך חומר טוב ונטול טבק ושאכטה אחת כל כך תרגיע אותך, לדעתי זה יכול לעשות לה רק טוב.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 מאי 2012, 08:53

(סליחה שלא מזדהה, מפחדת מסקילה)

לכי על זה! לא נראה לי ביג דיל בכלל.
באופן אישי לא עישנתי בזמן הריונות ולא בשנתיים ראשונות של הנקות אבל אם יש לך חומר טוב ונטול טבק ושאכטה אחת כל כך תרגיע אותך אז זה נשמע לי ממש בקטנה.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי עוד_קצת_ודי* » 03 מאי 2012, 07:34

אני בחודש תשיעי ושבועיים ומתתתהההה לשכטה מגוינט ממש שכטה קטנה מה אתן אומרות??? אני מרכישה שאני צריכה את זה לנפש שלי הלא רגועה אבל מפחדת מהתגובה של הבייבי שגדלה בתוכי.. היא כבר בן אדם של ממש שעומד לצאת בכל רגע.. זקוקה לעצות עובדות וכל מה שיכול לעזור.. חשוב לציין שאיני מעשנת סיגריות או גראס/ חשיש בכל חודשי ההריון וזו הפעם הראשונה שיש לי חשק עז לשכטה מג׳וינט

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלונית_אלמונית* » 06 ינואר 2012, 21:28

בכל מקרה, עדיף בלי טבק, לגביו יש נזק מוכח... (אפשר לערבב עם לואיזה מיובשת).

ואם את בקטע, תבקשי תקשור מהעוברית לגבי העניין.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלונ_לונ_לונית* » 06 ינואר 2012, 08:29

האם אסכן את הבייבי שלי בכך שאקח כמה שאכטות מג׳וינט מידי פעם??

צלוי איך את מגדירה "לסכן".
זה לא יהרוג אותה.
זה לא יטיל בה מומים (בוודאי לא בחודש חמישי!).
האם תהיה לזה השפעה כלשהי על ההתפתחות שלה?
ייתכן.
השפעה שלילית בהכרח?
אין לדעת.
לכל כך הרבה דברים שאנחנו נחשפות אליהם בעל כורחנו (מכימקלים במזון, דרך קרינה סלולרית ועד זיהום רעש) יש השפעה על התפתחות העוברים שלנו.
רוב הדברים האלה לא עושים לנו טוב, וכנראה גם לא לעוברים שלנו.
אני אומרת -
אם שאכטה תעשה לך ממש טוב, ואת יכולה לקבוע לעצמך מינון נמוך בלי להיסחף עם זה (אני למשל לא יכולה. אם אני אחזור לעשן אפילו קצת, זה יגיע לעישון יומיומי די מהר, על בטוח) - למה לא?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי עצבניתה :(* » 06 ינואר 2012, 07:16

אני בחודש חמישי עישנתי במשך 10 שנים רצוף ג׳וינט ליום עד היום שגיליתי שאני בהריון, אני עצבנית ומדוכאת ועוברת חודשים נוראים!! אין לי האומץ לקחת שאכטה אחת אפילו בשביל להירגע קצת.. אני כבר לא יודעת מה עדיף, להמשיך להיות עצבנית בטירוף או לקחת כמה פאפים מג׳וינט ולהירגע.. קראתי פה כל תגובה ותגובה ועדיין קצת מפחדת לעשן שלא אזיק לקטנה שלי.. ברור לי שאין תשובה חד משמעית לשאלה הזו אבל אני חייבת לשאול שוב, האם אסכן את הבייבי שלי בכך שאקח כמה שאכטות מג׳וינט מידי פעם??

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 דצמבר 2010, 21:57

אני לא מבינה למה אנשים כל כך תקיפים. כנראה כי הם לא בעניין של שאכטה. חבל. בכל מקרה תפסיקו לשפוט, לא כולן אמהות מושלמות שמפסיקות לעשן ,אוכלות בריא, לבושות לבן , עושות יוגה,מעריצות של עיקרון הרצף ועוד דברים שמתאימים לאמא טבע החדשה.לדעתי אמא שמחה ומרוצה עדיף בכל יום וילדים בעלי מום נולדים כי זה תיקונם, זה יכול לקרות גם לאמא טבע החדשה.יש דברים שאין עליהם שליטה. מי שרוצה ובוחר יכול לעשות השתדלות. אבל העיקר לקחת אויר ולהיות בשמחה כי צריך הרבה אויר בהריון במיוחד שיש עוד ילדים ובעיקר שיש ילדים אז ששששששששששחחחחחחררררררררררררררררררררווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי עפרה_שחר* » 20 אוגוסט 2010, 14:36

אם העישון לא היה משפיע (על תאי המח)- לא היו מעשנים.
מכיוון שהעישון משפיע על תאי המח, ולא ידוע עד כמה, ומתי תתגלה ההשפעה- ממליצה לא לעשן בהריון.
עד שלא יוכח מדעית שילדים בריאים, שמחים, יפים וחכמים נולדים אך ורק כתוצאה ישירה של עישון כמויות אדירות של גראס או חשיש במהלך ההריון וההנקה- אני לא הייתי לוקחת סיכון.
כי הסיכון הוא על מישהו אחר.
סמכו על הטבע- הוא נותן לתינוק את מה שהוא צריך גם בלי עזרת הדילר שלכם ומי שמכר לו והמגדלים שלא תמיד טובת העובר שלכן הוא הדבר הארשון שעומד לנגד עיניו כשהוא מחליט עם מה לרסס.
נזק למח! עדיף להמר על כל הכסף שלכם- למה על זה?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי ההולכת_באתרים* » 20 אוגוסט 2010, 13:02

_אנחנו (הרפואה) לא יודעים כמעט כלום על גראס בהריון. את באמת רוצה לבדוק את זה דווקא על העובר שלך?? חכי שאחרים ינסו
(ת'כלס- היא צודקת. אני לא באמת יכולה לדעת, ובחרתי לא ליצור סיכון מיותר)._
כל הכבוד על השכל הישר!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 19 אוגוסט 2010, 11:42

אין לי מה לתרום מנסיוני לגבי קנביס, אבל אני עישנתי (מלא) נובלס לפני שידעתי שאני בהריון, ולכן התקשרתי למכון הטרטולוגי.
הם אמרו שההריון בתחילתו הוא מצב בינארי (יש או אין) ושאם העובר חי- הכל בסדר, ואם לא- ...
זאת אומרת- עישון בתחילת ההריון עלול לגרום להפלה, אך אם זה לא קורה- אין שום נזק.
(וכמובן שצריך להפסיק ברגע שיודעים).

לגבי קנביס: יש לי רשיון עישון, והתייעצתי עם רופאת הכאב שלי.
היא אמרה משפט שמלווה אותי מאז:
אנחנו (הרפואה) לא יודעים כמעט כלום על גראס בהריון. את באמת רוצה לבדוק את זה דווקא על העובר שלך?? חכי שאחרים ינסו
(ת'כלס- היא צודקת. אני לא באמת יכולה לדעת, ובחרתי לא ליצור סיכון מיותר).

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2010, 10:47

_בשבילך לא יעזרו כל הטיעונים והנתונים שבעולם. את פשוט רוצה לעשן חשיש וזהו. אז אל תטעי אמהות אחרות.
גם אם יביאו לך נתונים שלא ימצאו חן בעינייך את תגידי שיש נתונים אחרים. אז אולי קצת יושר ???
תגידי אני פשוט מכורה וזהו. זה יותר יפה..._

|Y|

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלונית* » 19 אוגוסט 2010, 10:33

צקצקצק

עישון מריחואנה בהריון

על ידי ההולכת_באתרים* » 19 אוגוסט 2010, 10:23

לא ברור לי איך אנשים שיחשבו עשר פעמים לפני שיקחו אקמול מעשנים חשיש.
בכל מקרה, גם אם תרופה לא הוכחה כמזיקה בהריון הרי כולנו נשתדל להימנע ולמעט בצריכתה. אז למה חשיש חופשי חופשי? כי זה "טבעי"? אז מה? גם ציאניד יכול להיות טבעי (שקדים). ומה עם חומרי ההדברה שנמצאים על החשיש? גם זה טבעי ובריא?
גם אופיום זה טבעי. למה לא אופיום?

עישון מריחואנה בהריון

על ידי לא* » 19 אוגוסט 2010, 10:13

אותי מעניינים נתונים בדוקים מהמרכז הטרטולוגי!

מה זה נתונים בדוקים? למיטב ידיעתי לא הוכח נזק. זה אומר שאין נזק? הרי זה נתון לא סופי. מה זה ייתן לך?
כמובן - אף טרטולוג לא יאשר לך שזה בסדר.
נראה לי ברור ומובן מאליו ש-מומלץ לא לעשן. בריא (לגוף) זה לא, עם או בלי הריון.
אם את רוצה לעשן בכל זאת ולסמוך על זה שמלא ילדים בריאים וחכמים נולדו לאמהות סטלניות - לדעתי יש לך על מה לסמוך...
כך או כך כל מעשנת עושה זאת על אחריותה בלבד.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי לא* » 19 אוגוסט 2010, 10:04

מאין לך לדעת שלא נגרם כל נזק ?

איפה כתבתי שלא נגרם כל נזק?
אני באמת לא יכולה לדעת.
אולי נגרם לו נזק מהג'וינטים שעישנתי, ו/או מהריסוסים באוכל הלא-אורגני שאכלתי בהריון ובהנקה, ו/או מהכספית בסתימות שלי (אחת התפרקה לי במהלך ההריון), ו/או מאלף ואחד דברים אחרים. אין לי שמץ של מושג.
אני רק כתבתי שהוא בריא ונפלא וחכם, ואת זה אף אחד לא יכול לקחת ממנו :-]

הרבה בריאות ומומלץ שלא לעשן !!!
בהחלט!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2010, 09:00

_בשבילי טון נחרץ לא מספיק, אותי מעניינים נתונים בדוקים מהמרכז הטרטולוגי!

בשבילך לא יעזרו כל הטיעונים והנתונים שבעולם. את פשוט רוצה לעשן חשיש וזהו. אז אל תטעי אמהות אחרות.
גם אם יביאו לך נתונים שלא ימצאו חן בעינייך את תגידי שיש נתונים אחרים. אז אולי קצת יושר ???
תגידי אני פשוט מכורה וזהו. זה יותר יפה...

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלונית* » 19 אוגוסט 2010, 08:23

ם יש תקופה שבה הסיכוי להזיק לעובר הוא ממשי, אלה 3 החודשים הראשונים.
בשבילי טון נחרץ לא מספיק, אותי מעניינים נתונים בדוקים מהמרכז הטרטולוגי!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2010, 06:50

(עישנתי בהריון, הרבה, ויש לי ילד בריא ונפלא וחכם.)
מאין לך לדעת שלא נגרם כל נזק ?
אולי הילד היה יותר נפלא ויותר חכם אם לא היית מעשנת קנביס בהריון?
אולי יש איזה נזק לילד שאת עדיין לא מודעת לו ?
הרבה בריאות ומומלץ שלא לעשן !!!

עישון מריחואנה בהריון

על ידי לא* » 19 אוגוסט 2010, 02:24

גם אני זוכרת שהנזק מעישון מתחיל בחודש הרביעי

זה אולי נכון לעישון טבק.
אם יש סיכוי לנזק כלשהו מעישון קנביס בהריון, כלומר אם לתלות את הנזק ספיצית בחומר הפעיל של הסם, הרי שאנחנו מדברים על נזק למע' העצבים, לא?
היא הכי הכי רגישה להשפעות בשבועות שבהם היא נוצרת - וזה עד שבוע 11.

(עישנתי בהריון, הרבה, ויש לי ילד בריא ונפלא וחכם.)

עישון מריחואנה בהריון

על ידי רוניתה_פיתה* » 19 אוגוסט 2010, 01:54

גם אני זוכרת שהנזק מעישון מתחיל בחודש הרביעי, ונדמה לי זה קשור להתפתחות הריאות. (אבל זה לא קצת סוטה מנושא הדף?)

עישון מריחואנה בהריון

על ידי רויטל_S* » 19 אוגוסט 2010, 00:50

סליחה אבל גם אני למדתי (מהמכון הטרטולוגי וגם מספרים שונים) שבשלושת החודשים הראשונים קשה מאוד ,עד כמעט ובלתי אפשרי , לפגוע בעובר ע"י עישון. אני זוכרת את זה במיוחד כי חשבתי בליבי כמה חכם הוא הטבע כי הרי עד שמזהים הריון את כבר באמצע החודש השני לפחות וככה גם אם עושים משהו אז הפגיעה היא מינימלית .

עישון מריחואנה בהריון

על ידי לא* » 19 אוגוסט 2010, 00:16

אני זוכרת שיש תקופה בהריון שבה בוודאות אין נזק לעובר מעישון, אם אני לא טועה מדובר בשלושת החודשים הראשונים

אם יש תקופה שבה הסיכוי להזיק לעובר הוא ממשי, אלה 3 החודשים הראשונים.

חוץ מזה מסכימה עם כל מילה של דלית.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלונית* » 18 אוגוסט 2010, 16:49

למי שמחפשת מידע בדוק ולא הפחדות, אני מציעה לפנות בשאלה לאחד מהמרכזים הטרטולוגיים בארץ. אני בזמנו קיבלתי מהם מידע שהיה עבורי מאד שימושי. אני זוכרת שיש תקופה בהריון שבה בוודאות אין נזק לעובר מעישון, אם אני לא טועה מדובר בשלושת החודשים הראשונים. חשוב לקבל שם את המידע האמיתי ואז להפעיל שיקול דעת. עבורי זה היה מאד מרגיע.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי דלית_ב* » 18 אוגוסט 2010, 13:57

כדאי לשים לב-
אין אף מחקר שמצביע על נזק של THC (החומר הפעיל) לעובר.

לי ברור שלתת להפחדות חסרות שחר מקום בתוכי, מזיק מאוד לי וכמובן לעובר.
שוב - אין אף מחקר שמצביע על נזק של THC לעובר!

יש אנשים שמשום מה בחרו במריחואנה להיות השעיר לעזעזל של כל נזק שהוא, אבל זה מעיד עליהם בלבד ולא על הצמח.
כמו עם טבק, אלכוהול, תרופות, חומרים משמרים, סוכר לבן ועוד ועוד, עדיף לקרוא חוות דעת מושכלות ולתת ללב לעשות את הבחירה. לתת אוזן ויד להפחדות זה מיותר ומזיק.

אם מישהי רוצה לתת עצות למישהי שרק הופכת להיות אמא שתיקח אחריות ותפסיק עכשיו עם הפחדות כוללניות חסרות כל ביסוס. זה לא יותר טוב מקולות שמזהירים אמהות ממנשאים (הילד יחנק! איך תחיי עם האשמה?), הנקה ממושכת, שינה משותפת ועוד ועוד.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי אחת* » 18 אוגוסט 2010, 11:08

רגשות האשמה יקרעו אותך כל לילה בשינה וכל יום בתפקוד כשתצטרכי לטפל בזה- עד סוף חייך. ומי יהיה שם במקומך לדאוג ככבר לא תהיי פה? אם את רוצה להפוך לאמא- קחי אחריות ותפסיקי עכשיו

|Y||Y||Y|

עישון מריחואנה בהריון

על ידי עפרה_שחר* » 18 אוגוסט 2010, 10:53

לא. בכלל לא. חד משמעית. הנזק עלול להיות בלתי הפיך (וזה מנתונים סטטיסטים) ואת לא רוצה להמר על בריאותו הפיזית והנפשית של העובר שלך!
רגשות האשמה יקרעו אותך כל לילה בשינה וכל יום בתפקוד כשתצטרכי לטפל בזה- עד סוף חייך. ומי יהיה שם במקומך לדאוג ככבר לא תהיי פה? אם את רוצה להפוך לאמא- קחי אחריות ותפסיקי עכשיו.
מי שלא בהריון או מניק ובא לו מדי פעם- לבריאות.
יש בחלב אם חומר מרגיע כמו בגראס! מי שמתעניין מוזמן לראות סרט שצחי קליין ואברי גלעד עשו על חוילים עם אישור ממשרד הבריאות לעשן.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 04:39

מאוד מרגיע אותי, ואכן היה לי הריון נפלא רגוע ובריא.
דובר פה על ערכה של המריחואנה כתרופה,
בהחלט יכול להיות.

אין לי שום מושג מה ההשפעה של העישון. לא קראתי מחקרים, וכבר כתבו כאן שמחקרים עשויים להיות מוטים. מה שברור לי לגמרי, זה שכל מעשן שפגשתי, היה לו מבט מזוגג בעיניים, (אגב, מבט דומה למבט של סהרורי דת).
גם אם המדע לא מוצא שום השפעה, לא ייתכן שלמבט הזה, אין משמעות פיזיולוגית.

עישון מריחואנה בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2010, 02:15

נראה לי גם שהיתרונות של הרגיעון גוברות על החסרונות ..אבל אולי נוח לי ..

חזרה למעלה