אורי יורמן בלוג משוחרר

שליחת תגובה

אפשר להזמין הזדמנויות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אורי יורמן בלוג משוחרר

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 15 יוני 2010, 00:52

שתבין שפסלתי את טבעון בגלל זיהום אויר, ואיפה אני עכשיו???
מתחת לארובות חדרה. אתה מבין?
הקלישאה השחוקה כל כך הזו: החיים זה מה שקורה בזמן שאתה מתכנן תוכניות.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 13 יוני 2010, 12:48

תודה.. טבעון זאת אכן אחת האופציות, וגם כנראה שבכל אופן נגור בה זמן קצר.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 09 יוני 2010, 23:50

מהזמן שאני הייתי בטבעון, יכולה להעיד שהייתה אווירה חברתית נעימה. הכרתי אנשים. יש הרבה אנשים טובים בטבעון. הרבה נשים בסנדלים שטוחות (-:
יש בה משהו לא מפה באווירה, אולי קצת אירופאי. אם לא היה בה זיהום אוויר, יש מצב שהייתי נשארת שם.
הרבה טבע מסביב וקירבה להמון מקומות (יישובים ומרכזי אוכלוסין: חיפה, המון קיבוצים, המון מושבים, עפולה, גוש שגב לא רחוק, פתחו של עמק יזרעאל ועמק זבולון) - תבלו ותאהבו.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אהבת_עולם* » 09 יוני 2010, 02:19

ובבית יהושע בפרט (המון ירוק, סוסים, בריכה, אירועים מושביים, ספריה קטנה וכמובן - רכבת).
וריח בלתי נסבל של רפת !!!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי ורדה_בן_ארי* » 08 יוני 2010, 23:32

לכל מי שרוצה לשכנע אותי לגור דוקא באיזור מגוריו ולא במקום אחר - זה הזמן להשפיע!
לא רוצה להשפיע.. רק להמליץ.
אני גרה בצוקים שבערבה.
מול החלון והמרפסת נוף הרים בראשיתי לגמרי.
לפחות 3 משפחות (מתוך בערך 30 ) צמחוניות. (איתי זה 4)
בישובים הקרובים עוד 3 אנשים טבעונאים..
וסתם כיף פה. שקט ומאוד מאוד מאוד יפה.
שווה לקנות אופני שטח..

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 08 יוני 2010, 23:09

נינה, רק עכשיו ראיתי את הודעתך, תודה!
(נעלמה מעיני כי היא נכתבה בדיוק כשגם אני כתבתי משהו)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 08 יוני 2010, 23:03

אם נתייחס לזה כמירוץ סוסים, אז כרגע הסוס "כרמיאל" מוביל

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי מיצי_החתולה* » 08 יוני 2010, 19:14

איזה כיף לשמוע!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יוני 2010, 12:08

כרמיאל, בייבי.
קרוב להורים (של עינה)
אוהבים אותך ואותה
יש חדר ספייר שאפשר להשתמש בו עד ש...
יש שוק ודהן ועלי ועיסאם ורסאן וסובחייה
יש מפגשים על הדשא בפארק
יש נחל צלמון.
אם תבואו
נעשה דברים מגניבים

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יעלפו_מהמושב* » 08 יוני 2010, 07:49

שאי אפשר להעלות אליה אופניים
אופניים מתקפלות דווקא אפשר, אבל אני לא יודעת כמה זה נוח לנסיעות ארוכות...

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יער_ה* » 07 יוני 2010, 19:02

@} בהצלחה :-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 07 יוני 2010, 18:32

כי יש שוק!
אחחח איזה שוק...

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נינה* » 07 יוני 2010, 18:31

נחמד לקרוא על זוגיות שמתפתחת ושעוברים לגור ביחד, |L| ניהיו כאן יותר מידי דפי מצוקות בזוגיות ןפרידות,
אז מאחלת לכם לאן שתעברו (טבעון נשמע אחלה)שתמצאו את הבית המושלם עבורכם ו שיהיה לכם טוב והמון אהבה.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 07 יוני 2010, 18:30

זאת העיר שאני הכי נהנה לבקר בארץ.
כשאני בירושלים עם אופניים (לפעמים מביא אותם על האוטובוס, ולפעמים רוכב לירושלים) אני מסתדר אחלה בתוך העיר. יש עליות אבל יש גם ירידות, ומקסימום לפעמים כשיש עליה ממש רצינית (כמו באגריפס או רופין) אפשר לעלות ברגל.
יש לזוגתי ולי דעות לכאן ולכאן לגבי ירושלים, כאשר המחשבה הכללית היא שאנחנו מאוד נהנים להתארח בעיר אבל כנראה לא נרצה לגור בה.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אמא_נמרה* » 07 יוני 2010, 17:35

ירושלים!

כי יש כאן אנשים מקסימים
כי צריך כאן צעירים
כי יש כאן אוכלוסיה מגוונת
כי יש הרבה נישות להשפיע
כי יש גינות קהילתיות
כי הטבע קרוב
כי יש שוק!

ואם אתה מספיק אמיץ וימיומן תסתדר עם אופניים (יש אפילו כמה שבילים)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 07 יוני 2010, 17:03

רכבת
שאי אפשר להעלות אליה אופניים

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יעלפו_מהמושב* » 07 יוני 2010, 09:17

כיף לקרוא, ותמיד נכונה לשכנע אותך למה הכי כיף לגור במושבי השרון בכלל ובבית יהושע בפרט (המון ירוק, סוסים, בריכה, אירועים מושביים, ספריה קטנה וכמובן - רכבת).

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 07 יוני 2010, 04:56

הערה: המילה אממם_ נכתבה רק על מנת ליישר את _love is in the air לימין

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 07 יוני 2010, 04:29

אממם love is in the air

עכשיו זה רשמי - אני עוזב את העיר הגדולה, בערך בעוד 5 שבועות. בתור התחלה לגור עם זוגתי בטבעון * , אבל ביחד נחשוב על אופציות אחרות איפה לגור ואולי נעבור משם.
עדיין לא ברור לי איך אסתדר לוגיסטית, אבל אני יודע שאסתדר. יש כל מני רעיונות לפתרון בעיות שכנראה יצוצו. למשל:
  1. שקט ו "שיעמום" יחסית לתל אביב העסוקה - הפתרון הוא להסתובב הרבה, ולהשקיע ביצירת קהילה.
  2. נגישות תחבורתית - הפתרון הוא קניית אופניים מתקפלים טובים (סביבות ה2000 שקל יד שניה) ולעלות איתן על תחבורה ציבורית וטרמפים.
לכל מי שרוצה לשכנע אותי לגור דוקא באיזור מגוריו ולא במקום אחר - זה הזמן להשפיע!

  • ליחידת דיור חמודה עם מיטה בצורת טרפז

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי פרהפרהסית* » 05 מאי 2010, 12:33

עכשיו סיימתי לקרוא את כל הבלוג מתחילתו, ו... [-:

(לא שלא הרגשתי ככה קודם, אבל זה הזכיר לי.)
(די די עינה, בלי קיטש)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 02 מאי 2010, 14:25

המצב מורכב מהבחינה הזאת.
אני בכל אופן לא עוזב את הדירה עד שלא נגיע למצב יציב, כזה שגם אם אני עוזב הפרוייקט ממשיך בכיף בלעדי. חשוב לי מאוד.
יש גם אופציה של למצוא דירה אחרת בה עינה תרגיש יותר בנוח, ושתהיה מספיק משובחת כדי שכל החבר'ה יסכימו לעבור איתנו לשם.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי בערך_מוחלט* » 01 מאי 2010, 20:49

היי אורי. אתה בחור מענין. תמיד חשבתי שתגור בטבע, אבל גם עכשיו שאתה גר בעיר מענין אותי הפן הסוציולוגי של חיי השיתוף - בהמשך לשאלה של יערה - איך אתה מרגיש עם האפשרות שתעזוב אל מול הקומונה ? אני לא מפרט יותר מדי את השאלה היות ואתה בחור מבין ענין וגם תענה על מה שבא לך לפרט ותו לא. בכל מקרה בהצלחה.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 27 אפריל 2010, 23:12

תשמע, גם אני מאמינה שזה אפשרי. כמובן שזה דורש בכל זאת אפשרויות מרחביות יותר גדולות ממה שאתה מתאר אצלכם (לפחות לדעתי) וזה בסדר שאתה לא רוצה לפתוח.
אם תרצה לשמוע על מעללנו אני יכולה להמשיך פה בתאורים..
מאחלת לכם מכל הלב : תהנו מכל רגע ומקווה שזה זורם לאן שאתם מייחלים.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 27 אפריל 2010, 01:30

בכל אופן אני לא עוזב בקרוב
אבל דעתם היא מעין שילוב של רצון שאני אשאר, ורצון שלהם בטובתי
(קצת מזכיר את הקונפליקט של הילד שעוזב את בית הוריו)

נקודות, לגבי זוגיות בתוך קומונה, אני דוקא בעד.
פשוט הדירה הזאת ספציפית ממש לא מתאימה לה, מסיבות של רגישות גבוהה לרעש (דרום תל אביב בכל זאת)
<טוב ת'אמת אני לא יודע עד כמה בא לי לפתוח את הנושא כן בפרהסיה>

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יער_ה* » 26 אפריל 2010, 22:03

מה חושבים על זה שאר חברי הקומונה? (או שלא שואלים אותם :-P)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 26 אפריל 2010, 21:04

נו, כשהתייחסתי לפירות שפינו את מקומם או שקלעתי למצב או שזו הייתה נבואה (-:
תהנו מכל רגע.
יכולה לגמרי להבין את הרצון שלך לעזוב, למרות שאפשר גם ביחד.

גרתי בקומונה באמסטרדם חצי שנה והייתי עם בנזוג. האמת שאם זה היה תלוי בי הייתי שוכרת איתו דירה לבד,אבל בשבילו זה היה כמו משהו שהוא חלם המון המון זמן ופתאום נחת עליו. (והיה לי קשה עם זה)
האמת? זו הייתה מהחוויות החד פעמיות האלה. מאוד מיוחד היה שם. אבל סטייל שונה מהקומונה שלכם.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי לי_רז* » 26 אפריל 2010, 10:02

נכנסתי לדפבית שלך, ככה סתם, וקראתי את מה שכתבת מעלי.
והיתה לי תחושה שגם אני מאוהבת, ממש העברת את זה על גבי הגלים הוירטואלים.
בהצלחה (:

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 25 אפריל 2010, 22:20

טוב, אז ככה
מצאתי לאחרונה אהבה גדולה. או שהיא מצאה אותי. איך שלא ננסח את זה...
בכל אופן אני מרגיש כאילו ערוץ חדש נפתח בנפשי

תוך זמן קצר מאוד השתנה מצב רוחי ממצויין למצויין מאוד,
וגם,
סדר העדיפויות שלי בחיים השתנה מאוד.

כמו רוח פרצים ביום חמים.

פתאום בא לי לעזוב הכל (לא ממש הכל, אבל די הרבה דברים) ולעבור לגור איתה.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 25 אפריל 2010, 19:08

תודה על התגובות :-)

יש לי כל כך הרבה מה לכתוב ואני מתלבט אם לשתף או לא
בכל מני נושאים

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יולי_פעלולי* » 30 מרץ 2010, 16:42

התארחתי אצל אורי בסוף שבוע האחרון. הרגשתי כמו בבית. כאילו אנחנו מכירים מליון שנה.
ילדים שלי נדבקו לתום והקטן שלי עד היום מדבר עליו!
תודה ענקית לך אורי שקיבלת אותנו!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 07 מרץ 2010, 13:28

מסוקרנת, כמה מכם חוו חיי שיתוף בעבר?
רק אני, אם את מדברת על מסגרת קבועה כמו דירה.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יעל_ש* » 06 מרץ 2010, 19:10

מעניין לקרוא,
מסוקרנת, כמה מכם חוו חיי שיתוף בעבר?

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יער_ה* » 06 מרץ 2010, 18:49

יכולה להעיד ממקור ראשון לגבי האווירה והכימיה פה היא משהו שלא יאמן, באמת!
התארחתי בקומונה ובאמת היה ממש ממש כיף :-)
אורי, אולי במסגרת הסדנאות תעביר סדנת-איך-להקים-קומונה!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 06 מרץ 2010, 02:44

האווירה והכימיה פה היא משהו שלא יאמן, באמת!
צחוקים עד השעות הקטנות של הלילה, מוסיקה רוב שעות היום, ארוחות משותפות, אווירה של נתינה, וכימיה מצויינת בין האנשים.
זה מפתיע לטובה כמה מהר זה קרה - כל מה שאני מתאר עכשיו, התחיל כבר מהיום הראשון בדירה. בין אנשים שלא מכירים זה את זו.
פשוט כיף פה כל כך שאין לי חשק לצאת מהבית - הכל קורה פה! אפילו השכנים אצלינו כל הזמן :-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 06 מרץ 2010, 02:39

נכנסנו לדירה ריקה. בלי מזרונים או מיטות, בלי ארונות, בלי כסאות, בלי ספות, בלי שולחנות, בלי מקררים, בלי כיריים, בלי תנור, בלי מייבש מזון ובלנדר, בלי כלי בית, וכו'. ציינתי כל אחד בנפרד רק כדי להמחיש איזה הבדל זה עכשיו, כשיש את כל הדברים האלה. הדירה, אפשר לומר, מרוהטת קומפלט. בעצם חסר לנו פומפה :-) (באמת!)
אז שוב, מהבחינות של "על הנייר", הסתדרנו יופי

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 06 מרץ 2010, 02:37

סיכום אחרי חודש בקומונה

מבחינת הנתונים היבשים: התחלנו 8, ארבעה בנים וארבע בנות. אחד הבנים בסוף בכלל לא נכנס (הודיע סופית רק שבועיים אחרי שכבר גרנו ביחד), בת אחת עזבה אחרי שבוע וקצת, ועוד אחת עזבה אחרי חודש. דייר נוסף הצטרף אחרי חודש, וכעת אנחנו 4 בנים ו2 בנות.
הדייר החדש נהדר, אבל עדיין מתלבט אם הוא רוצה להישאר בעיר.

אבל אנחנו גרעין קשה של 5 שנראה שלא יתפרק בקלות, וזה טוב. הרבה יותר טוב ממה שקיוויתי.
עם גרעין קשה של 5 אפשר לבנות בקלות קבוצה סביב ה7-8 אנשים, שזה מה שרצינו.
לפני שהתחלנו, קיוויתי שנהיה גרעין קשה של 3-4.. אז 5 זה מעולה!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 06 מרץ 2010, 02:30

<לגימה משייק ירוק של 2 בבוקר>

נוצרו פה כמה קווי חשיבה, כמה קווי כתיבה במקביל
על הקומונה, על הטיול שהיה, וסתם על החיים.
אנסה לכתוב קצת על הטיול, גם בשבילי כדי שיהיה לי את הזיכרון רשום, וגם בשביל מי שהתעניינו.
בנוסף, אנסה לכתוב קצת על הקומונה, כי מתהווה פה משהו מגניב לגמרי :-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 18 ינואר 2010, 01:33

תוך כדי, כשראיתי שזה נבנה לאט לאט, התחלתי לחפש דירות.
הרעיון היה אחד מהשניים:
או למצוא דירה עם שני חדרי שינה, לגור באחד מהם 5 אנשים והשני יהיה ריק (ישמש לפרטיות וכו')
או למצוא דירה עם שלושה חדרי שינה, נגור בשניים מהם 7-8 אנשים והשלישי יהיה ריק.
ויש גם את הרעיון השלישי, של למצוא איזה לופט גדול, או דירה עם חדר אחד באמת ענק שיכול להכיל גם 12 אנשים עם רוצים. אבל בכל אופן חשוב שיהיה חדר ריק, שיכול לשמש לפרטיות וכדומה.

חיפשתי וחיפשתי במשך שבוע ומשהו, נתקלתי בבעלי בית לא זורמים, במחירים מופקעים, ובדירות שנשארות אקטואליות רק לאיזה חצי יום ואז הן נחטפות. מצאתי גם כמה דירות אופציונאליות.

ואז פתאום מצאתי מודעה בבניין בכתובת שחברים שלי גרים בו.. ואז אני רואה שזאת בעצם מודעה שלהם - הם מחפשים שוכר במקומם לדירה.
משם זה כבר זרם ממש מהר, כי היה ברור שיש לנו עדיפות כי אנחנו חברים... ואז גילינו שגם בעל הבית זורם, והכל סבבה.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 18 ינואר 2010, 01:23

בגדול מה שעשיתי כדי למצוא אנשים:
  1. הפצתי שמועה בפייסבוק. לא שלחתי מייל לרשימות שלי במייל.
  2. ביקשתי מחברים שיש להם מייל שהם מפזרים לרשימות גדולות, שיכתבו על זה - כתבו על זה ב עץ בעיר , לקטים מטיילים , ו האיגרון . משם קיבלתי הרבה פניות.
  3. דיברתי על זה באופן כללי עם אנשים.
  4. פירסמתי בלוח המודעות של אנונימוס.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 18 ינואר 2010, 01:17

שלב א זרם היטב והיה ממש מרגש. כל מתעניין או מתעניינת שפנו אלי זה היה כמו למצוא אהבת אמת.
(מנגן את זה ברקע)
לאט לאט התגבשה לה קבוצה של 5 רציניים, ועוד כל מני מתעניינים שחושבים על זה.

כרגע, נראה שאנחנו 8, מאוזנים מגדרית, מגוונים מבחינת תחומי עניין, כולם בעניין של דירה טבעונית לא סטריקטית (כלומר שאם מישהו יאכל איזה יוגורט לא עושים לו פרצוף), ומגוונים מבחינת הגיל - מ18 עד 35.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 18 ינואר 2010, 01:04

באיזשהו שלב התפצלו דרכנו
ואז גם טיילתי בחו"ל.
והיה לי ברור, שכשאני חוזר,
הפרוייקט הראשון שאני לוקח על עצמי הוא להקים קומונה נוספת בתל אביב.
אז דיברתי עם ידידתי שרצתה גם,
ואז התחלנו לגלגל את זה על ידי הפצת שמועה.
ישנם שלושה שלבים עיקריים
שלב א' - למצוא מספיק אנשים. אני רציתי שנהיה לפחות 7. (כנראה שנהיה 8)
שלב ב' - למצוא דירה מתאימה, במחיר מתאים, ועם בעל בית שזורם עם הרעיון (לא טריויאלי)
שלב ג' - להיכנס לגור ולתת לזה להתייצב :-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 18 ינואר 2010, 00:54

הם הקימו את הקומונה יותר משנה וחצי לפני שאני הצטרפתי,
פשוט אחד מהם, (אה רגע הוא פה - שי דוידוביץ או בריא טבעי), פירסם שהוא רוצה להקים דירה של פעילים שרוצים לגור ביחד, לפעול ביחד, ולחסוך עלויות, מה שיאפשר להם להשקיע את הזמן בדברים חשובים.
הם התחילו 4 או 5 ודי מהר נהיו 10. היו עליות ומורדות, וגרו לפעמים אנשים יותר נוחים ופחות נוחים, אבל בגדול החוויה היתה שווה את זה, אני מניח, אם תשאלי את שי.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 18 ינואר 2010, 00:49

אצלי זה התחיל, מזה שלפני שנה בערך עברתי לגור בדירת הפעילים ברחוב זבולון בתל אביב, שהיתה סוג של קומונה.
בהתחלה גרנו 6-8 אנשים (דינאמי) בשני חדרי שינה,
אבל באיזשהו שלב פשוט עברנו לגור כולנו באותו החדר, והשני הפך להיות חדר עבודה/משחקים.
בדירה היה סלון גדול,
ונוצר מצב שבעצם במהלך היום אין אף אחד בחדר השינה, ובמהלך הלילה אין אף אחד בסלון ובחדר העבודה
(מה שמאפשר דברים שנשמעים על פניו לא אפשריים, כמו אינטימיות עם בת זוג, או זמן לעצמך).

התקופה בדירה הזאת היתה מהטובות בחיי, והתמכרתי:
לחברותה
לעניין
לתמיכה הרגשית
לתמיכה האידאולוגית (עוד אנשים שמעדיפים לחיות אקולוגי, לא נוגעים בכימיקלים, אוכלים טבעוני, רואים את בעיות העולם בעין דומה, וכו')
לאורחים המעניינים שהיו באים אורח קבע,
ועוד

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 18 ינואר 2010, 00:38

אני יכול לנסות. הלוואי שזה יצדיק דף משלו ויעזור לעוד אנשים :-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי yael_o* » 17 ינואר 2010, 23:35

תוכל לספר על התהליך של הרכבת קומונה בעיר? ועל החיים המשותפים עצמם, איך מתנהלים ביום יום כדי לאפשר לזה להתקיים בשלווה לאורך זמן?

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 17 ינואר 2010, 20:45

בינתיים, לפני שאמשיך עם סיפור הטיול,
רציתי לספר על הקומונה ההולכת ונבנית.
כבר כמה זמן שאני (בעזרתם של עוד כמה חברים) שוקד על הקמת קומונה בדרום תל אביב.
העבודה התחלקה בעיקר ל2: מציאת מעוניינים מעניינים, ומציאת דירה מתאימה עם בעל-בית זורם.
נכון לעכשיו יש את שניהם (למעשה אנחנו אובר-בוקד), ועוד כמה ימים אני חותם על חוזה השכירות, ונכנסים ב1 בפברואר.

אני יודע שאני לא נשמע נרגש, כי אני מספר על זה בצורה יבשה כל כך - אבל אני שמח ומתרגש, שהפרוייקט יוצא אל הפועל, כי גם היו לי ספקות...
אז בקיצור, מגניב!
:-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אפרת_אברמוביץ'* » 08 ינואר 2010, 23:10

כן אני גם כאן, מצטערת שבסוף לא הגעתי ביום שישי, ישנתי עד 13:00...
מעורר השראה לראות שיש אנשים נחמדים בכל מיני מקומות בעולם.

והקטע עם סאות'פארק ענק.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 01 ינואר 2010, 21:47

מזכיר לי בסאות'פארק יש פרק שהם מגיעים לגהנום, והם רואים שם נוצרים אדוקים, ויהודים אדוקים וכו', ואז הם שואלים "אז רגע, מי צדק?"
אז האחראי שם עונה להם
"the mormons. the mormons were right"

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 01 ינואר 2010, 21:36

וואו!
שוות התפילות של הבחור הזה...

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 01 ינואר 2010, 21:07

טוב, אז כאמור, האירוח אצל הפלנדר'ס היה לבבי, השינה היתה ערבה, והתעוררתי מלא אנרגיה.
בבוקר, האיש הקפיץ אותי לצומת,
וכשעמדתי ללכת לדרכי לתפוס טרמפים,
הוא שאל אותי,
"אורי. האם אתה מוכן שאני אתפלל עבורך?"
עניתי בהסכמה,
ואז הוא התחיל לבקש מהאל כל מני דברים, בין היתר בריאות ואריכות ימים וטוב והנאה וכו', ואז ביקש מהאל גם שיהיו לי אחלה טרמפים, שאגיע לאן שאני צריך, מהר ובבטחה, שיהיה לי מעניין בדרך, וכדומה.
זה היה נראה לי מעניין ומגניב, אבל לא ייחסתי לזה יותר מדי משמעות.

בכל אופן,
הלכתי לי לצומת,
התעכבתי קצת ועשיתי את צרכיי מתחת לעץ הנחמד שם,
לאחר שסיימתי, הלכתי למקום שנראה לי כדאי לעמוד בו כדי לתפוס טרמפים,
ולפני שהספקתי להרים את האצבע, נעצר לידי בחור תורכי חמוד שהציע לקחת אותי 30 ק"מ.
זרמתי, נסענו, היה מעניין.
כשהגעתי לשם, שמתי לב ששכחתי את המצלמה על הדשא בצומת ההיא,
אז תפסתי טרמפ לצומת ההיא, לקחתי את המצלמה והתחלתי מחדש.

ואז, שוב, התחלתי ללכת לעבר המקום בו כדאי לתפוס את הטרמפ.. למעשה, התחלתי ללכת לעבר המצלמה, אבל לפני שהגעתי למצלמה, נעצר לידי איש נחמד שניחש שאני רוצה טרמפ, והציע לקחת אותי איזה 250 ק"מ לכיוון צפון מערב. אמרתי לו שיחכה שניה והבאתי את המצלמה :), וכך נסענו לנו.
לא אמשיך לספר על כל טרמפ וטרמפ,
רק אומר, שבאותו היום הצלחתי להגיע עד לונדון (כולל טרמפ על מעבורת בקטע האוקיינוס שבין צרפת לאנגליה), וש3 מהטרמפים שלי באותו יום לקחו אותי אל מעבר לאיפה שהם נסעו! כנראה אהבו אותי או משהו.
ואיזה נהג נחמד, שנסעתי איתו איזה 300 ק"מ, לקח אותי למרחק 70 ק"מ מעבר לאיפה שהוא היא צריך (!!!!). (אויש, זה כבר לא אקולוגי אה?). מעניין אותי מה עבר עליו :-)

בכיס שלי היה כרטיס ביקור של האיש הנחמד שהתפלל עבורי, וחשבתי לשלוח לו מייל,
אבל איכשהו בפסטיבל הג'אגלינג בבריסטול איבדתי את הכרטיס,
כך שלא הצלחתי.

בכל אופן, הייתי בהיי מוחלט, בתחושה ששברתי שיא עולמי חדש בטרמפים ביום אחד,
או לפחות שיא אישי :-) לפי s]מפות גוגל d[/po]&saddr=Hoffenheim,+Sinsheim,+Germany&daddr=A45+to:koln+to:aachen+to:brussel+to:calais+to:London,+UK&hl=en&geocode=FXHV7wIdj-aGACnTtGrv4pOXRzFpqRImY3DhpA%3BFbrWCQMdNqx3AA%3BFfhKCQMdKDNqACnlL6tpkSW RzHwdypK GAnBA%3BFQnKBgMdHdRcACkdGYqwfJnARzFPRA4Lrg6jYw%3BFUnaBwMdp3JCACkxtCpVZMPDRzEQT00vq5kABA%3BFWKOCQMdYkQcAClj4 HXdT cRzH0edKM4Nm-rA%3B&mra=ls&via=1&sll=50.22164,5.356135&sspn=5.652841,9.876709&ie=UTF8&ll=50.373496,4.372559&spn=5.634554,9.876709&z=7 עברתי מרחק של 920 ק"מ באותו היום

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 01 ינואר 2010, 20:54

אוי אפרת, לא ידעתי שדרכך דורכת כאן :) <סמיילי לבחירתך>

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אפרת_אברמוביץ'* » 01 ינואר 2010, 19:41

נשמע כל כך כיפי....
תמשיך לספר לטובת אלו מאיתנו ששקועים בתואר בלתי נגמר שלהם... :-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי פרח* » 01 ינואר 2010, 17:26

ואז מצאתי שטר של 50 בדרך חזרה הביתה
יו, איזה כיף כשזה קורה!
חוצמזה, תמשיך לספר את הסיפור המקסים שלך.
(יש פה גם כאלה שקוראים בשקט ומתלהבים וקצת מקנאים ונזכרים בנוסטלגיה במסע שלהם באירופה שנדמה שהיה לפני שנות אור...)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 01 ינואר 2010, 15:30

בלי קשר לסיפור הטיול, רציתי לספר,
שאתמול בחגירות הסילבסטר הוצאתי 45 ש"ח על אוטובוסים ואוכל וזה,
ואז מצאתי שטר של 50 בדרך חזרה הביתה

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 30 דצמבר 2009, 08:26

משפחת פלנדר'ס

הבחור שהתארחתי אצלו, בלונדי יפה תואר, נשוי לבלונדה יפת תואר, ולהם 3 ילדים קטנים יפים :)
הם נוצרים חמודים, בעלי תרבות אירוח לבבית למדי, עד כדי כך, שאחרי חצי שעה כבר התחלתי לקרוא להם (בלבי) Ned]משפחת פלנדר'ס Flanders[/po] :-)

אה, רגע, אני רואה שכתבתי כבר הרבה להיום...
אמשיך בקרוב ;-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 30 דצמבר 2009, 08:16

הטרמפ הראשון היה קל יחסית, ולקח אותי 30 ק"מ בערך עד לצומת של גינזבורג (Günzburg).
בצומת הנ"ל חיכיתי וחיכיתי... ואף אחד לא עצר.
הלכתי לצד השני של המחלף (במקום לכניסה, ליציאה, אבל עדיין באותו כיוון כמובן), ושוב ללא הצלחה.
חזרתי לצד הקודם, עדיין ללא הצלחה.
לאחר 3 או 4 שעות (לא בדקתי) ויתרתי והלכתי ליישוב הסמוך לתפוס רכבת.
קניתי כרטיס ל karlsruhe שזה ישוב ממערב לשטוטגארט. הנסיעה כמובן לא היתה ישירה, וכללה עצירה ב- ULM ועוד אחת בשטוטגארט.
ישבתי לי בתחנת הרכבת בשטוטגארט. אהבתי את התחנה הזאת. כל כך אהבתי שבלי לשים לב פספסתי את הרכבת וחיכיתי לבאה אחריה :)

המשכתי לשבת ונשנשתי משהו, ואז באיזשהו שלב ניגשו אלי 5 אנשים חייכנים למדי, והציעו לי חתיכת עוגה.
אני כמובן בענייני טבעונות ואוכל בריא וזה.. אבל איך אוכל לומר לא לעוגה טעימה בסיומו של יום חרא? אכלתי ושוחחתי איתם.
הסתבר לי שהם חבורה של נוצרים מאמינים, שחיפשו אנשים לעשות להם מעשה טוב.

סיפרתי להם מה אני עושה שם וכו', ומפה לשם מצאתי את עצמי מתארח לשינה אצל אחד מהם :)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 30 דצמבר 2009, 07:58

סיפור הטרמפים מוינה ללונדון

וינה.
אחרי הטרמפים בתורכיה, וחוסר ההצלחה לתפוס טרמפים בבולגריה, וינה היה המקום הבא שאזרתי אומץ והחלטתי לקחת טרמפים.
כשהתכנית היא להגיע ללונדון תוך 3 ימים - שזה בערך 500 ק"מ ליום (בישראל זה סביר), יצאתי לדרך עם שלט שעליו כתוב
Linz
Stuttgart
והלכתי לטרמפיאדה שהומלצה לי, כשבכוונתי לנסות להגיע לשטוטגארט עוד היום (לא היתה לי תכנית איפה לישון, אם תהיתם).

בטרמפיאדה כבר עמדה מישהי, שהגיעה לשם איזה 2 דקות לפני, עם שלט ממש מצ'וקמק שקשה לקרוא שכתוב עליו Linz, והרבה מצב רוח טוב.
שאלתי אותה כמה זמן זה לוקח בד"כ, אז היא אמרה שזאת הפעם הראשונה שלה :)
בכל מקרה, תוך דקות ספורות מצאנו טרמפ ללינץ.
היא היתה צריכה ללינז, ואני... אני הייתי צריך להמשיך מערבה . אז הם הורידו אותי קצת לפני הכניסה ללינץ, משום המשכתי. לקח לי קצת זמן עד שמצאתי טרמפ. המשכתי לאט לאט, מצומת לצומת, תוך שאני רואה נופים נחמדים, עד שבסוף הגעתי למינכן (שנמצאת בערך 70% הדרך בין וינה לשטוטגארט).

למינכן, אגב, לקח אותי בחור נחמד (הסיע אותי 10 ק"מ אחרי איפה שהוא היה צריך להגיע), ש.. קצת דיברנו.. ומה התברר? שהוא אסיר משוחרר טרי :) (אל תספרו לאמא)
שאלתי אותו, אם הוא כזה נחמד, אז על מה שמו אותו בכלא, אז הוא סיפר לי שפעם הוא היה אלכוהוליסט והיה מסתבך בקטטות. (לראיה הוא הציג לי שחסרות לו כמה שיניים)

בכל אופן,
במינכן כבר היה חשוך אבל מכיוון שלא היתה לי תכנית איפה לישון, המשכתי לתפוס טרמפים.
אחרי בערך עשרים דקות של המתנה, במהלכן כבר עצר לי נהג אחד אבל הוא נסע ממש לא רחוק,
עצר לי בחור חביב שנוסע לכפר קטן ליד אוגסברג (50 ק"מ ממינכן). עליתי ונסענו,
אחרי כמה דקות של שיחה, הוא הציע לי שבמקום שאמשיך בטרמפים אל תוך הלילה, שאני אבוא לישון אצלו ואמשיך בבוקר.
איך יכולתי לסרב? :)

הגענו אליו, נחתי קצת, שוחחנו, אכלנו,
ואז ישבתי קצת על האינטרנט לעשות סדר בתמונות,
ובטעות, מכיוון שהיה לי קשה להבין מה windows בגרמנית מנסה לומר לי, מחקתי את כל התמונות שהיו לי במצלמה.. שחבל היה לי, בעיקר על התמונות מבולגריה, שם הייתי בשוק היפה של סופיה.
בכל אופן, ישנתי היטב, ובבוקר המשכתי לדרך. הוא נסע לעבודה אז הוא הוריד אותי בצומת של האוטוסטרדה (auto bahn בגרמנית), משם המשכתי.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי יער_ה* » 30 דצמבר 2009, 01:14

בוודאי שמעניין לקרוא על קורותיך! (גם אם רק עכשיו גיליתי שנסעת וחזרת.. :-P)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 דצמבר 2009, 19:08

הנה משהו שראיתי לייב:
מקסים.

תעשה חיים! :-)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 29 דצמבר 2009, 17:38

(הזהרה: ההמשך יותר מעניין)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 29 דצמבר 2009, 17:18

התכנון כשיצאתי מהבית (10 בספטמבר), היה כזה:
א. בוא נצא לטייל באירופה 3 חודשים, כי אחרי אמצע דצמבר כבר יהיה קר מדי
ב. להפליג (לא לטוס) ולנסוע בטרמפים, לטייל בעיקר בערים הגדולות ופחות בטבע
ג. מכיוון שלתכנן 3 חודשים של טיול זה טפשי, מיותר ומסובך עבורי, החלטתי לתכנן להגיע לפסטיבל הג'אגלינג של בריסטול ומשם לתכנן את המשך הטיול. וכך היה!
סרטון מהפסטיבל, בהתחלה רואים אותי מופיע!

ביום האחרון של הפסטיבל תפסתי טרמפ עם אחד המשתתפים ללונדון, שם שהיתי 3 ימים שהספיקו לי :)
בלונדון הספקתי גם לעשות הופעת רחוב מאוד מוצלחת ב לסטר-סקוור (leicester square), שהיתה אפילו יותר מוצלחת מההופעה בעיר הנמל בקפריסין.

המשך יבוא...

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 29 דצמבר 2009, 17:01

באיזשהו שלב, לאחר טיול הלקטים הארוך, החלטתי להפליג לחו"ל. מצאתי ferry]חברה שמציעה הפלגות לקפריסין service[/po].htm , מלימסול נסעתי באוטובוסים לצפון קפריסין (גירנה / קירניה), הפלגתי לדרום תורכיה (סיליפקה), ומשם בשילוב של טרמפים, אוטובוסים, רכבת קצרה אחת, ומעבורת בחצי-טרמפ, הגעתי ללונדון ומשם לבריסטול, עיר גדולה במערב אנגליה.
כל זה לקח שבוע בערך, ומהשבוע הזה יש לי כמה סיפורים ממש נחמדים, כמו למשל על הדרך ממינכן ללונדון.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 29 דצמבר 2009, 16:49

מתישהו, הקיץ (בחודש יוני כמדומני) עקב תקרית קצת מוזרה עזבתי את הקומונה בה התגוררתי ועברתי למצב של חצי נדודים בין חברים וחצי מגורים אצל ההורים בהוד השרון.
היתה זו תקופה מעניינת, חיזקתי קשרים עם כל מני אנשים בעוד נטשתי חלקית אנשים אחרים, גיליתי מקומות חדשים, יצאתי לטיול לקטים של שבועיים, רכבתי באופניים לירושלים ובחזרה, לחיפש ובחזרה, וכל מני דברים נחמדים שכאלה.
בתקופה הזאת גם בחנתי מחדש את השאיפות שלי בחיים ובעתיד הקרוב

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 29 דצמבר 2009, 16:34

טוב, לאט לאט, אתחיל מההתחלה

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אפרת_אברמוביץ* » 28 דצמבר 2009, 23:30

כן! תספר

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי סימה* » 27 דצמבר 2009, 14:42

כן! תספר

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי yael_o* » 26 דצמבר 2009, 20:17

_חוצמזה, הרבה יותר קוראים מאשר כותבים.
אתה לא יכול לדעת כמה אנשים רק יושבים ומצפים לקרוא אותך. אני בטוחה שיש לא מעט.
שלח לחמך על פני המים...._
כנ"ל, אולי אני צריכה להתחיל להגיב בדפים שאני קוראת..

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי פלונית_קבועה* » 26 דצמבר 2009, 17:52

_אני שואל אם יש מתעניינות ומתעניינים שאכתוב על החוויות מהטיול והעת האחרונה

ב-רור !

חוצמזה, הרבה יותר קוראים מאשר כותבים.
אתה לא יכול לדעת כמה אנשים רק יושבים ומצפים לקרוא אותך. אני בטוחה שיש לא מעט.
שלח לחמך על פני המים...._

בדיוק

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אהבת_עולם* » 26 דצמבר 2009, 16:50

אני שואל אם יש מתעניינות ומתעניינים שאכתוב על החוויות מהטיול והעת האחרונה

ב-רור !

חוצמזה, הרבה יותר קוראים מאשר כותבים.
אתה לא יכול לדעת כמה אנשים רק יושבים ומצפים לקרוא אותך. אני בטוחה שיש לא מעט.
שלח לחמך על פני המים....

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי גלי* » 26 דצמבר 2009, 16:34

נראה שיש כמה מתעניינות כמוני. (-:

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אלה_לי_לה* » 26 דצמבר 2009, 13:29

lol
אני חושבת שהאיש באמצע מנגן על קחון http://www.drumcenter.co.il/52631/%D7%9 ... %A0%D7%94-

מוצלחות :) וכמובן שאני תמיד שמחה לשמוע עוד...

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 26 דצמבר 2009, 02:52

בתור מתאבן, הנה משהו שראיתי לייב: (הייתי בהופעה אחרת של אותה הלהקה, בלי האיש שיושב באמצע ולא עושה כלום)
http://www.youtube.com/watch?v=Sj46kNf-ooU

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 26 דצמבר 2009, 00:05

אני שואל אם יש מתעניינות ומתעניינים שאכתוב על החוויות מהטיול והעת האחרונה
יש! אשמח לשמוע מה ראית מחוץ לקופסת סרדינים שלנו.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 26 דצמבר 2009, 00:02

חזרתי לארץ,
בנסיבות לא נסיבות,
שאפילו אילצו אותי לטוס,
ולא להספיק להיפרד מהחברים שהכרתי בוינה.

מכיוון שנראה שאין פה הרבה קוראים (אולי כבר יותר נוח לדבר איתם אישית בטלפון ;-) ),
אני שואל אם יש מתעניינות ומתעניינים שאכתוב על החוויות מהטיול והעת האחרונה

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אהבת_עולם* » 15 נובמבר 2009, 16:53

וואו.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 15 נובמבר 2009, 04:24

רק רציתי לעדכן קצת על הטיול. (שווה לקרוא - יש הפתעה בהמשך!)
פעם אחרונה שכתבתי, הייתי בלונדון ובלי תוכניות של ממש

כמה ימים אחרי זה הספקתי לבקר בסקוואט חביב בעיר גנט (עיר גדולה ויפה בבלגיה) באופן די אקראי וספונטני, ואז להגיע בטרמפים לאמסטרדם - שהיא כנראה העיר שהכי אהבתי עד כה!
אמסטרדם פשוט יפה, מלאה תעלות מים שיוצרות אווירה של ונציה :)

העיר מלאה באופניים ומסלולי אופניים נוחים מאוד. מקומיים אמרו לי שלפי הסטטיסטיקה יש בעיר יותר אופניים מתושבים!
יש שם חניוני אופניים ענקיים, חלקם אפילו רב קומתיים!

בכל מקרה, אחרי כמה שעות בעיר כבר קניתי לי אופניים חביבות מאוד בשוק הפשפשים, וטיילתי בעיר במשך שבוע.
ועכשיו ההפתעה:

אחרי מספר לבטים, האם למכור את האופניים ולהמשיך בטרמפים, או שמא עדיף לקחת את האופניים איתי ברכבת. העניין הוא שכך או כך מדובר בהוצאה כספית משמעותית.
בסופו של דבר החלטתי פשוט לרכב על האופניים כל הדרך לוינה - 1400 קילומטר, על גדות נהר הריין, המיין והדנובה.

עכשיו אני כבר בוינה, כך שלמעשה אני מספר על מסע האופניים בלשון עבר.

הרכיבה היתה ממש נחמדה ונעימה.
מזג האוויר קריר (ירושלמי שכזה) אבל יש לי אחלה מעיל וכפפות משוק הפשפשים באמסטרדם, כך שהקור באמת לא ביג דיל...

רכבתי בדרך כלל 70 קילומטר ביום וזה אכן לקח בדיוק 20 ימי רכיבה
סידור הלינה היה לרוב גלישת ספות , שזאת גם אחלה דרך להכיר אנשים ולספוג תרבות מקומית...

נכון לעכשיו אני מתכוון להישאר בוינה (עם גיחות לנופש מדי פעם) עד חודש מרץ, ואז ככל הנראה להמשיך לרכב כל הדרך לארץ,
כלומר, לרכב לדרום תורכיה (יותר מ3000 קילומטר נראה לי אבל לא בדקתי בגלל באג בגוגל מפות), משם הפלגה לצפון קפריסין, משם באופניים ללימסול בדרום קפריסין, משם בהפלגה לחיפה, ומשם באופניים לאיזור השרון

ואז
בהחלט אוכל לקרוא לזה טיול של אחרי הצבא :)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 15 נובמבר 2009, 03:55

פלוני
נחמד לקרוא את מה שכתבת, אם כי אני לא ממש יודע מה לעשות עם זה :)
אולי ניפגש יום אחד באיזו מסעדה בקצה היקום!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2009, 19:16

אהלן.. אני קורא קצת פה ושם דפים של אנשים ברפרופ..
וראיתי מה שכתבת בדף של מה לעשות במשך שנה היפית בארץ (או משהו בסגנון)

אני ביותר מחצי שנה האחרונה בתקופה של נדודים (למרות שבחודש האחרון אני הרבה במרכז)..
אני מאוד מאמין בחיים בטבע אם לא כדרך חיים לפחות כחוויה שכל אדם חייב לעצמו כי זו התקופה הכי יפה בחיים לדעתי..
בכל אופן אני די מזדהה עם הרבה דברים שאתה כותב, ולי יש רעיון של לחיות בים המלח האהוב בחורף (יש לי כמה חברים שכנראה בעניין) אם אני לא אנדוד בחו"ל.

אם מישהו מעוניין זה יכול להיות מגניב
(קצת מצחיק אותי שזו הזמנה וירטואלית, מה גם שאני מאמין בספונטניות ללא הזמנה מיוחדת אבל משום מה לפי קריאה של דפים אני מרגיש כאילו אני אשכרה "רואה" את מי שכותב..)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2009, 06:36

טוב אתה תמשיך כך וספר קצת יותר

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 27 ספטמבר 2009, 21:38

Updating from London

Hello everyone!
I'm writing from London,
I'm in the middle of a 3 month trip in europe without flying (and with lots of hitch-hiking).

When I left, some of you were in the PARK HAYARDEN thing and the website was off.
I wanted to write about the way I found to get to europe without flying -
  1. Boat to Cyprus using http://www.varianostravel.com/Cruises/[po]ferry service[/po].htm
  2. buses to Girne (North Cyprus)
  3. Sea bus to Turkey
from there I hitch-hiked and took buses all the way to Bristol, England, through the following countries -
Turkey, Bulgaria, Serbia, Hungary, Austria, Belgium, Netherlands, France, and England.
There I've been to a 9 day Jugglers convention that was really nice,
and now I'll spend a few days in london, and from here I'll go to visit a few european cities for the next 2 months,
then back to israel the same way I got here.

hitch-hiking in europe is great!
and,
just know that I've seen quite a few women jugglers in england who Breastfeed in public!
hehe

cheers!
Love!

Uri

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי חמור_אביר* » 06 אוגוסט 2009, 10:18

אתה מוזמן לאורווה בפרדס חנה...

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי ליאת_טאוב* » 06 אוגוסט 2009, 10:09

בלי איומים :-)
אנחנו מחכים לך.


_בנתניה גיליתי ששכחתי את הארנק בתל אביב (נמצא במקום מבטחים, אל דאגה),
אז בערב עשיתי הופעת רחוב בטיילת וכך היה לי כסף להמשך הטיול_
מגניב!
כל הכבוד לך!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 05 אוגוסט 2009, 16:30

מעדכן שרכיבת אופניים למרחקים ברחבי הארץ זה נחמד ונעים,
והקץ לסינוסיטיס והעייפות נראה באופק.

הפעם רכבתי מתל אביב לנתניה לחיפה להוד השרון.
בחיפה העיר התחתית קוסמת לי. איזו שכונת סלאמס מגניבה. תחושת אותנטיות שאין כמוה. הנמל כל כך יפה בעיני. מכונות הענק האלו שמסמלות תקופה.

בנתניה גיליתי ששכחתי את הארנק בתל אביב (נמצא במקום מבטחים, אל דאגה),
אז בערב עשיתי הופעת רחוב בטיילת וכך היה לי כסף להמשך הטיול :-) .

כרגיל ממליץ בחום על החומוס של עוזי גינתי (בעצם הנה קישור יותר מגניב ) ברחוב שער העמק בנתניה.

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 30 יולי 2009, 00:44

ליאת אני בדרך!
:)

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 27 יולי 2009, 22:49

לא סתם פדלאה:
פדלאה מפדלת!

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי ליאת_טאוב* » 27 יולי 2009, 20:47

אתה יודע שאתה מוזמן לכאן, נכון?

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי אורי_יורמן* » 27 יולי 2009, 02:45

האמת שאני די פדלאה.. אופניים זה לפדלאות.
האמת שכשחושבים על זה.. פדלאה נשמע כמו שם של חייה ממש חמודה, לא?

אורי יורמן בלוג משוחרר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 27 יולי 2009, 02:29

חמש וחצי נסעת רצוף? ואיזה אומץ לנסוע בירידות...והעליות..וואו.
אין ספק שאתה בכושר,
יש לי http://www.UpFile4u.Net/Files/9m6w1e.jpg]הצעת[/img] עבודה בשבילך

חזרה למעלה