ענן בעננים

שליחת תגובה

ההגיון תוחם אזור ללא תחום; הדמיון הוא הנדרש לקפיצת הדרך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ענן בעננים

ענן בעננים

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 אוגוסט 2013, 22:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום רב
מעונינת בסיוע בהום סטיילינג. גרים באור הנר ליד שדרות. הפרטים שלי 0504823602 [email protected]
תודה נעה

ענן בעננים

על ידי עדי_דוש* » 14 אוגוסט 2013, 21:49

שלום ענן !
הייתי רוצה להתייעץ איתך (תמורת תשלום כמובן), לגבי הבית שאנחנו בונים. האם את עדיין כאן באתר?

ענן בעננים

על ידי ענן_בענניים* » 21 ספטמבר 2011, 10:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום ורמיר

תודה על פנייתך ומתנצלת, רק עכשיו ראיתי את ההודעה.
מקווה שהסתדרתם עם מעצב פנים מקומי?

בכול אופן לו הייתי רואה את המייל במועד בו נשלח הייתי אומרת לך כי עיצוב פנים קשה לעשות ממרחק - צריך להיות נוכח, לחוש את המקום, לראות את מצבו הפיזי והתחזוקתי של הבית.

לעומת זאת אם אי פעם תרצו לבנות בישראל אשמח להיות לכם לעזר ובכול מקרה עדיף לפנות אלי בדוא"ל שנמצא למעלה ב"קשר"
יום טוב

ענן בעננים

על ידי ורמיר* » 22 יוני 2011, 23:32

שלום,
ראיתי באתר שאת עוסקת בעיצוב פנים ובעיקר דרך האינטרנט אז חשבתי לנסות...
אנחנו גרים ברוטרדם וקנינו בית קיים באנטוורפן. אנחנו כרגע בשיפוץ מאסיבי והנכס ייחודי למדי- בית ארט דקו. נשמח לדעת האם אפשרי בעינייך בכלל לתת ייעוץ לגבי עיצוב פנים (האחדה סגנונית לגבי צבעים, טפטים, ריהוט ופינישים וכו, בידוד ותשתיות כרגע כבר בהילוך גבוה). מנהל העבודה ואנחנו בעלי ידע אבל לא מקצוענים...
תודה,

ענן בעננים

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוגוסט 2010, 15:15

יש בתחילת הדף כתובת מייל
ecogreen dot arch at gmail dot com

ענן בעננים

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2010, 19:22

מחפשת את ענן בעננים להתייעצות בנושא שבבלוג
אודה אם יש מי שיכול להעביר אלי פרטים: מייל טלפון וכו
תודה
לימור

ענן בעננים

על ידי יפעת_ו* » 22 נובמבר 2009, 15:49

אין בעיה אפס חמש שתיים שמונה שש חמש ארבע ארבע שש שש.
שלחתי מייל הבוקר כדי לא לנדנד בטלפון בעודך קוצצת קש (-:
המון בהצלחה

ענן בעננים

על ידי יפעת_ו* » 18 נובמבר 2009, 06:19

בוקר טוב.
פונה אלייך בעקבות המלצה מהדף של בניה קלה ואלטרנטיבית
והנה מה שכתבתי:
אז ככה
אנחנו מעוניינים לבנות בית של 3-4 חדרים במדרשת בן גוריון, עליו אנחנו אמורים להוסיף ממד על פי חוק.
קשה לנו למצוא אדריכל מדברי, כזה שמבין בתנאי השטח, ניצול האור והחום וכד'.
על אחת כמה וכמה למצוא אדריכל שמבין בכל זה ובבנייה קלה.
השיטות רבות ומגוונות. קשה לנו לשחות בכל האינפורמציה הזו.
אולי יש כאן כאילו שבנו בבנייה כזו או מבינים בתחום.
אגב השיקולים שלנו בבנייה קלה היא המהירות בעיקר, החסכון הכספי בטווח הקרוב והבידוד/אקוסטיקה שאמורים להיות טובים יותר מבנייה בבלוקים
נשמח לשמוע עצות בעניין.

תודה
יפעת

ענן בעננים

על ידי גלי_לבנדר* » 12 נובמבר 2009, 00:07

זה נכון, ואני מעריכה את הידיעה הזו מאוד,
רק חבל לי שהמחירים בירושלים הספיקו בחצי שנה הזו להכפיל את עצמם.
אני בשבוע 31, סוף שביעי, נשארו חודשיים למצוא דירה חדשה, והצורך שלי לסדר חדרים, לצבוע ולבנות - רק הולך ומתעצם...
(אני מציצה לך בדף בנתיים ורואה שגם אתם כמונו בענייני המים אפורים\בנייה אקולוגית וכו)
וגם גיליתי שאתם בבאר מילכה.. איזה כף לכם - שמעתי הרבה על המקום ואם היה יורד שם שלג.. היינו מצתרפים... :)

ענן בעננים

על ידי גלי_לבנדר* » 09 נובמבר 2009, 22:59

הי ענן,
אנחנו שוכרים שם,
עברנו רק לפניי 7 חודשים
בדיעבד המקום באמת מקסים ונעים
לא בדיעבד - עברנו בדיוק כשגילינו שאני בהריון וגם בדיוק כשהתחיל הקיץ.
אני סבלתי כלכך מהחום וההריון שגרמתי גם לבעלי לסבול מאוד..
בסופו של דבר אנחנו מחפשים עכשיו מקום במושבים של ירושלים. איפה שיורד שלג בחורף...
אבל בזמן אחר אני בטוחה שהיינו מרוצים שם.. ;-)

ענן בעננים

על ידי גלי_לבנדר* » 08 נובמבר 2009, 18:47

הי ענן
יש לנו טוסטר אובן שמחפש בית
לא חדש ולא מנצנצ
אבל עובד מצויין
מחכה בתל קציר שעל הכינרת או ירושלים

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 31 אוקטובר 2009, 11:49

זוהי ההזדמנות לספר שאנחנו מקימים קירות מבאלות קש לבית שלנו מחפשים מתנדבים לעזור.
נתתי פרטים נוספים בדף בנייה בקש

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 31 אוקטובר 2009, 11:48

אלונה
באר מילכה נמצאת בפתחת ניצנה, כ 50 דקות דרום-מערבית לבאר-שבע. את מוזמנת להתקשר ואתן לך פרטים נוספים.

ענן בעננים

על ידי אלונה* » 30 אוקטובר 2009, 10:49

איפה זה באר מילכה? אני רוצה לעזור לכם לבנות
אתקשר אליך

ענן בעננים

על ידי הילה* » 28 אוקטובר 2009, 23:09

אומנם מזמן לא כתבו בדף אבל בטח מזדמנים אליו כמו שאני הזדמנתי הלילה.
חולקת איתכם קישור מענין לבנייה באדמה,שיפוצים וטייוח.
פרוייקטים בארץ של אנשי מקצוע מעולים.
ענן,חשבתי שאולי זה יכול לענין אותך ואת כל השאר.במיוחד החאן בצפת,פרוייקט מיוחד במינו ויוצא דופן.
http://picasaweb.google.com/nitzani31030

ענן בעננים

על ידי סיון_ג* » 04 מאי 2009, 17:26

|L| (-: |L|

ענן בעננים

על ידי יונית* » 04 מאי 2009, 14:52

יש לי שני טוסטר אובן חדשים. אם לקנות - אז אפשר לקנות ממני יד שניה.

יונית 0507144992

ענן בעננים

על ידי טאו_להורות* » 25 ינואר 2009, 11:54

שלום לך
אני מחפשת מידע על מתכננים ובנאים לבניית צימר להריון ולידה בגליל.
מדובר בחורש טבעי במדרון צפוני עם נוף לואדי כזיב
ואני מחפשת מישהו שיבנה בזהירות ובהתחשבות עם נזק קטן ככל האפשר .
חשבתי על בנייה מודולרית אולי בעץ . את עוסקת בזה?
מכירה מישהו מהצפון ?

תודה .

ענן בעננים

על ידי אמא_לשניים* » 01 ינואר 2009, 19:11

שלום לך,ראיתי שהמלצת על ד"ר יהודה הלפרין כמטפל נטורפתי,תזונה וכו..
אשמח אם תפרטי לי מעט עליו,את טולת אצלו? פשוט יש לי נסיון לא כ"כ טוב עם מטפלים ואני מחפשת מטפל טוב באזור ירושלים
תודה רבה אני בדף הבית

ענן בעננים

על ידי השכנה* » 23 אוקטובר 2008, 17:06

אוי, את מתוקה! D-: (())

ענן בעננים

על ידי מיכלול_ה* » 31 אוגוסט 2008, 20:50

כרגע לא ידוע לי על דפוס ספציפי. אם יהיה משהו אפנה אלייך. תודה בינתיים. מיכל.

ענן בעננים

על ידי מיכלול_ה* » 25 אוגוסט 2008, 14:27

תודה על התגובה
לא ברור לי אם שלחת לי את התרגומים או לא, כי הם לא הגיעו אליי.
האם מדובר על התרגומים שיש כאן באתר בדף של כריסטופר אלכסנדר? כי אם כן אז אין לי בעיה לקרוא מכן. אם זה לא אותו דבר אשמח מאוד אם תנסי לשלוח שוב.

ענן בעננים

על ידי יונת_שרון* » 22 אוגוסט 2008, 07:06

ענן בעננים הסכימה לשים את התרגומים שלה "באתר התרגומים לדפוסים של כריסטופר אלכסנדר" דפוס:דף פתיחה יחד עם תרגומים מאנשים נוספים. כולם מוזמנים!

ענן בעננים

על ידי רותי_תותי* » 12 אוגוסט 2008, 15:46

אולי בעין שרונה?

ענן בעננים

על ידי פלונית* » 11 אוגוסט 2008, 14:36

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 24 יולי 2008, 13:23

לילה:
הנה כמה לנקים, מקוה שיעזרו:


http://www.nirlat.com/product.asp?num=281&[po]cat id[/po]=93
http://www.nirlat.com/product.asp?num=265&[po]cat id[/po]=93
http://www.citytree.net/subjects/ecoShip/

בנוסף יש חברה בתל-אביב שמשווקת צבעים אקולוגיים, ואני לא מוצאת את הקטלוג שלהם
אם אזכר בשם אכתוב לך (רק תגידי לי לאן...)

ענן בעננים

על ידי כאבי_גדילה_אחרי_30* » 20 יולי 2008, 22:26

אנחנו עוברים לבית חדש ועומדים בפני שיפוץ ואני מחפשת צבעים לא רעילים שניתן להשתמש ולחיות איתם בשלום. צבעים לסיוד קירות, לצביעה על עץ מצופה בלכה וגם חומר כלשהו לחיפוי רצפה במטבח.
אשמח מאוד להמלצות ספצייות של חומרים וצבעים.

ענן בעננים

על ידי אמא_של_א_א_א* » 26 יוני 2008, 23:49

קפצתי להגיד - שלום
(-:

ענן בעננים

על ידי אסתר_ל* » 26 יוני 2008, 08:50

האתר אכן בשיפוצים
מיתיבי - אומנות השימוש
(איתי יוסף)
077-5310501
050-8451671

ענן בעננים

על ידי ורד_טילן* » 22 יוני 2008, 15:21

בקשר ליועצת מס- לנו יש מישהי נהדרת, שעובדת בזכרון יעקב. אני לא יודעת לגבי הקיוון, כי ניירת צריך להגיש את המקור בד"כ, לפחות לפי מה שאני יודעת. אני מאמינה שאם אתם מספיק מאורגנים אפשר לעשות את זה באמצעות הדואר. אם מתאים תתקשרי אליי, ואתן לך את הפרטים שלה.
0544-963963
יום טוב.

ענן בעננים

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 יוני 2008, 11:16

הי,
שלחתי לך מייל לגבי רו"ח.
יעל

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 10 יוני 2008, 23:51

אילת
על לא דבר ותמשיכו להנות מהתהליך

ענן בעננים

על ידי אילת* » 08 יוני 2008, 16:40

הי ענן ותודה על תשובתך. חיזקת אותנו מאוד כי הנטייה שלנו היא לבנות קונבנציונלית ומבודד. אני בטוחה שהאדריכלית שלנו (אוולין טנא - מכירה?) תמצא לנו את מירב הפתרונות האקולוגים. חוץ מזה לא רציתי לוותר עליה כי היא בעלת מודעות אקולוגית גבוהה וגם מכירה היטב את כריסטופר אלכסנדר ודפוסיו. (וגם מקסימה)אנחנו מתכוונים לבנות באיזור עמק האלה - מושב נחושה ובשלב ראשון אנחנו לא מתכוונים לשים מזגן. אז הבידוד מאד חשוב...
שוב תודה וחג שמח
אילת

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 08 יוני 2008, 10:53

אילת שלום
החסרון העיקרי בשיטה שציינת הוא מסה תרמית בלתי מספקת. למרות שהמבנים הללו מבודדים, הרי שהבידוד יכול לשמור בתוך המבנה על טמפרטורה נוחה שהושגה באמצעים מכניים (מזגן, תנור וכדומה). זה אומר שרוב השנה יש צורך לחמם או לקרר את הבית על מנת שיהיה נעים, וזה גם אומר צריכה רבה יותר של חשמל - לעומת הצריכה של (לדוגמא) בית הבנוי מבלוקים ומבודד היטב.

כמישהי העוסקת באדריכלות מודעת אקלים ההמלצה שלי היא כמובן לא לבחור בבניה הקלה, אבל אתם צריכים לעשות את השיקולים שלכם בעניין זה ולהחליט מה יותר חשוב לכם - לבנות מהר ואולי יותר בזול (אני אומרת "אולי" כי מנסיוני עם חברות אחרות זה בסופו של דבר לא יוצא זול - אבל אינני מכירה את החברה עליה את מדברת כך שלא אוכל לאמר)
או שהבניה תיקח יותר זמן אבל תבנו בית מבודד בבניה קונבנציונלית (מבודדת - אני מדגישה שוב) אשר בטווח הרחוק יחסוך בחשבונות החשמל שלכם.
לדעתי ההחלטה שלכם צריכה לנבוע מסדר העדיפויות שלכם.

ושיהיה בהצלחה ובכייף

ענן בעננים

על ידי אילת* » 07 יוני 2008, 22:51

הי ענן
רציתי להתייעץ איתך בעקבות הודעה שראיתי בככר השוק: מה עדיף בניה קונבנציונלית או בניה בשיטת הום סטיל. אנחנו עומדים לבנות בית וכבר יש לנו אדריכלית מקסימה שהחלה לעבוד על התוכניות. פתאום עניינו אותנו בשיטה של הום סטיל. מדובר בבניה מהירה על בסיס שלד מתכת (פלדה?). שיטה המיובאת מארה"ב.
במידע שמגיע מהחברה הזאת יש רק יתרונות החל מעמידות המבנה, בידוד וכלה במחיר והזמן הקצר שדרוש להעמדת הבית המוכן (100 יום)
אשמח לשמוע את דעתך, אם לא אכפת לך כאן בדף שלך או במייל: [email protected] .
תודה רבה
אילת

ענן בעננים

על ידי מיכלול_ה* » 26 מאי 2008, 12:30

מניסיוני (ויש לי מאט ניסיון עם ילדים בגיל הזה) ילדים בגיל הזה יכולים להיות בקשב קצר יחסית, נגיד עד רבע שעה ובמקרה המטייבי קצת יותר מכך. אבל מי יודע אולי כל כך ירתק אותם שיפתיעו אותך. וגם אפשר לתכנן את העבודה בשלבים וכל שלב יעמוד בפני עצמו והכי טוב לתת סיפור מסגרת ברגע שיש סיפור בתוך הפעילות קל יות לרתק את הילדים. שיהיה בהצלחה.

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 26 מאי 2008, 09:03

קייטנה כזאת יש בפיתחת ניצנה
כולם מוזמנים :-)
(אם כי אני עדיין לא יודעת האם אכן אעביר את הפעילות...)

ענן בעננים

על ידי שכנה* » 25 מאי 2008, 21:01

איפה יש קייטנה כזאת?אני רוצה לדעת בבקשה!
בכל מקרה אני הייתי לוקחת לפחות 100 ש'ח לשעה(ותלוי אם יש לך הוצאות נסיעה.הדלק לא זול בימינו).המתנ'ס המקומי משלם 80 ש'ח ל-45 דקות למדריך. זה נותן לך אומדן של כמה לקחת.

ענן בעננים

על ידי מיכלול_ה* » 24 מאי 2008, 15:00

קשה לי להגיד לך כמה לקחת, תלוי גם כמה זמן הכנה דרוש לך לשם הפעילות.וגם האם את לבד אם הילדים או שיש עוד מדריכים שאחרים על הילדים בזמן הזה. אני הייתי לוקחת לפחות 60 ש"ח לשעה ואם יש להם תקציב אז גם כמובן ששווה לך להציע הרבה יותר נראה לי עד 200 שקל יכול להיות הגיוני.

ענן בעננים

על ידי טלי_מא* » 14 פברואר 2008, 14:41

אה, קודם כל - הוא חבר. טוב לעבוד איתו.
ידענו שנוכל לתת לו הרבה ביקורת ולא להיות פולניים ("אה, נו, לא נעים, הוא השקיע כל-כך הרבה..." וכאלה) עד שנהיה מרוצים.

ניסינו לעבוד עם אחרים שעובדים עם אתרים כמו שכתבת, אבל לא הצלחנו להגיע למה שרצינו.
בנוסף, האתר עובד בצורה כזו שאנחנו יכולים בעצמנו להוסיף מאמרים, קישורים, מתכונים וכו' (הגדרנו את העמודים שנרצה לעדכן בעצמנו). זה נוח הרבה יותר מאשר הצורך להיות בקשר קבוע לצורך כך עם המתכנת.

מבחינה כלכלית - מצדיק את עצמו בצורה בלתי-רגילה. יותר ממה שציפינו.
העיצוב משפיע מאוד על הבהירות של התכנים ועל הנגישות.

ענן בעננים

על ידי טלי_מא* » 05 פברואר 2008, 11:45

כן.
"האתר של אורי" www.mayerchissick.com

ענן בעננים

על ידי טלי_מא* » 05 פברואר 2008, 09:58

כן, עדיין מעצב.
כן, גבוהות.
אבל באמת כדאי לשאול אותו.
מאוד חמוד.

ענן בעננים

על ידי HGK_Z* » 05 פברואר 2008, 09:13

תרשמי - 20.2.08 אחה"צ נתב"ג...
גם אני רשמתי. שיהיו טיסות קלות ומהירות ותחזרו בשלום. @}

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 05 פברואר 2008, 09:08

רשמתי

ענן בעננים

על ידי שרון* » 03 פברואר 2008, 23:41

תרשמי - 20.2.08 אחה"צ נתב"ג...

ענן בעננים

על ידי עדי_תימן* » 21 דצמבר 2007, 16:20

תודה רבה!

ענן בעננים

על ידי עדי_תימן* » 18 דצמבר 2007, 16:19

שלום ענן,
יצא לי לראות קטע שכתבת לגבי מערכת מים אפורים. אנחנו עומדים כרגע לפני בניה ורציתי לדעת אם יש לך מידע או לגבי מערכת כזאת שקונים, או לגבי בניית מערכת כזאת (כמו שציינת בקטע שראיתי).
המון תודה מראש.

ענן בעננים

על ידי אמת_וצדק* » 13 דצמבר 2007, 21:20

ראית במקרה כמה עולה המעקה הנשלף בכתר? ושמת לב איך הוא מתחבר למיטה?

ענן בעננים

על ידי אירית_בנגל* » 12 דצמבר 2007, 23:25

תודה לך...בהחלט נבדוק

ענן בעננים

על ידי אמת_וצדק* » 12 דצמבר 2007, 00:25

ראיתי שחיפשתם ומצאתם תחליף למעקה של מיטת נוער, וגם אנחנו באותה סיטואציה, עם בת שנתיים. רציתי לברר איתך אם חיפשת לקנות מעקה בטיחות נשלף. שמעתי שיש כזה בכתר פלסטיק ואולי בעוד חנויות, אבל עוד לא יצא לי לבדוק.

ענן בעננים

על ידי מנסה_לעזור* » 10 דצמבר 2007, 00:41

רק עכשיו ראיתי את שאלך בדף שלי.
לא יודעת מה הכוונה ב-SK. לנו יש מזרוני גומאויר רגילים לחלוטין, ספוג דחוס עם צד אחד 'סנדויץ'. המיזרונים יושבים בתוך המסגרת של המיטה כך שלא יכולים 'לברוח' ולכן אין רווח. במיזרונים אחרים מרגישים את הגבול בין המזרונים אבל בגומאויר לא מרגישים כלום וכך כל אחד בוחר את מידת הקושי הרצוייה לו.
זה הרבה יותר ככה גם מבחינת החלפת מצעים (זה כבד מאוד) וכו'.

ענן בעננים

על ידי גומות_חן* » 20 נובמבר 2007, 13:49

בכיף!!! שמחתי לעזור!!!
יום טוב

ענן בעננים

על ידי סוסת_פרא* » 20 נובמבר 2007, 00:51

לא נעים לי להגיד, אבל את נמצאת באתר מ-2003 והדף שלך לא מתויג כ-דף בית אישי. האין זה מחדל? :-P

בעצם, רק נכנסתי לבדוק מה קורה כאן, כי זכרתי את השם שלך מלפני זמן רב, והיה נדמה לי שנעלמת מתישו, נכון?

טוב, אז שיהיה לך נפלא....
{@

ענן בעננים

על ידי אמא_של* » 18 נובמבר 2007, 21:17

תשיגי כריות מספפה ישנה שמישהו לא צריך הכריות שם ארוכות וקשיחות

ענן בעננים

על ידי גומות_חן* » 18 נובמבר 2007, 14:38

יש לי כזה פח. גם לי לקח הרבה זמן למצוא. חיפשתי באייס והום סנטר וכו'. ומצאתי בכתר פלסטיק. חנות המפעל

ענן בעננים

על ידי רוני_בלוני* » 18 נובמבר 2007, 12:14

מחפשים פח אשפה שיושב על דלת הארון

אנחנו פשוט קנינו פח מרשת (הום או אייס, למה רשת? הזבל לאמתבשל בו, הוא מאוורר) ותלינו עם וו על דלת הפנימית של הארון. פשוט. זול. נהדר ונוח!

ענן בעננים

על ידי שרון_רב* » 17 נובמבר 2007, 00:37

האם את מתכוונת להשתמש בכרית במקום מעקה?
אצלנו זה לא ממש עבד. הכנתי כרית גליל ארוכה אך היא לא הספיקה כדי שלא יתגלגלו מעליה. בסוף הפתרון היה קורת עץ במידה המתאימה(מהום סנטר וכד') ושני "ר" כאלו שמיועדים לתמיכה במדף.

ענן בעננים

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 נובמבר 2007, 20:29

תבדקי באתר של תמר בשן המייסדת והמפתחת של כריתי - כריות שחבל על הזמן

ענן בעננים

על ידי עולם_קטן* » 16 נובמבר 2007, 18:12

קיבלנו מתנה 2 כריות גליליות שהכיסוי שלהן נקרע (לאחר שימוש אצלנו),
וראיתי שהמילוי הוא בעצם שמיכה ישנה מגולגלת, שתפרו סביבה איזה בד הודי בתור כיסוי.
ממש פשוט להכין, צריך רק מישהו שיתפור לך את הבד לכיסוי סביב הגליל.
את גם מוזמנת לקבל את הגלילים, שלנו אין בהם עוד צורך, אך אנחנו גרים בגולן...

ענן בעננים

על ידי אמא_של_קסם* » 16 נובמבר 2007, 12:45

אני חושבת שאופיר מ"אופיר פופים" ישמח לעשות לפי הזמנה. גגלי את האתר שלו, יש שם פרטים.

ענן בעננים

על ידי אילה_א* » 16 נובמבר 2007, 11:32

באתי לכתוב שבאיקאה אבל כבר כתבו

ענן בעננים

על ידי אמא_של_מוגלי* » 16 נובמבר 2007, 10:09

אם את ממש לא מוצאת כרית אני יכולה לעזור לך (אני תופרת)

ענן בעננים

על ידי תמר_קדם* » 16 נובמבר 2007, 09:53

ניזכרתי: גם באיקאה יש (קניתי) במחיר 59 ש"ח

ענן בעננים

על ידי תמר_קדם* » 16 נובמבר 2007, 09:47

אני ראיתי בדרום תל אביב גליל ספוג בקוטר 20 ס"מ באורך מטר- לא זכור לי המחיר אבל לא היה יקר בכלל
נסי להתקשר (כדי לא לכתת ירגלייך לחינם..(-:) למזרוני מנדלבאום או לשכניהם ...

ענן בעננים

על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* » 13 נובמבר 2007, 20:19

הי , תודה על העידכון , אם אהיה זריזה מכם - אעדכן אותך , אם לא - אשמח להמשך עדכונים מכם .
היי בטוב
מיכל

ענן בעננים

על ידי עדי_ל* » 12 נובמבר 2007, 17:20

היי,
קבלת מייל ממני?
היינו באזורכם,
אם אני מבינה נכון היכן אתם,
אולי יהיו לי שאלות לשאול אותך,
אשמח לדעת האם דרך המייל שמצויין אצלך בדף, אליו כתבתי, את אכן מקבלת מיילים?...
עדיץ

ענן בעננים

על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* » 11 נובמבר 2007, 11:20

הי ,

אמסור לך את חוות דעתי לגבי המזרון, רק זה עשוי לקחת לי זמן להגיע לחנות ...
אבל מבטיחה לדווח כשאגיע
אם תגיעו לפני , אשמח שתיידעו אותי .
תודה ושבוע טוב
מיכל

ענן בעננים

על ידי אנונימי » 11 נובמבר 2007, 08:56

אז בטיול הבא לדרום, או באיזה מפגש...
חייבת לך :-)

ובאמת מקווה שתהיי מרוצה.

ענן בעננים

על ידי מרב* » 11 נובמבר 2007, 06:44

זו אני כמובן ירח לבן ממחשב אחר

ענן בעננים

על ידי מרב* » 11 נובמבר 2007, 06:43

הי
מה בעצם כולכך טוב במזרוני SK? או, מה שונה בין מזרן SK למזרן אורטופדי אחר?
אז זהו שאני לא מבינה בזה כלום. קיבלנו המלצה ממורה לפלדנקרייז ושני זוגות חברים שקנו והיו מרוצים. ניסינו ואהבנו. יש כל מיני הסברים על החומר הזה, אבל אני לא יודעת מהם.
מבחינת ההרגשה, זה כמו ספוג גדול וקשה (המזרון מאד קשה ביחס לקפיצים ולפעמים לוקח יום יומיים להתרגל אליו). הוא אחיד, ברמה כזו שאני יכולה לצעוד עליו 2 סמ מבעלי, אבל הוא לא ירגיש שינוי אצלו...
ענתה עוד מישהי ב ככר השוק שקנתה שם מזרון לפני 16 שנה, אולי היא תדע יותר ממני.

לגבי המיקום, נדמה לי שהם מייצרים את זה במקום.
אני לא יודעת אם ואיפה יש עוד מקומות שמייצרים כזה מזרון. אני מניחה שהוא לא היחיד.

בהצלחה

ענן בעננים

על ידי אנונימי » 08 נובמבר 2007, 13:27

השארתי הודעה בטלפון...
אבל שיהיה בטוח: 125, לא 130.
תודה וסליחה

ענן בעננים

על ידי אנונימי » 04 נובמבר 2007, 15:50

הי,
המסרק האלקטרוני הוא אכן בשורה לדעתי, לכן החלטתי להפיצו...
קודם כל, הוא מסרק כינים טוב. שיניים חזקות ממתכת, עם תמיכה של שיני פלסטיק כדי שהמתכת לא תתעקם בשום פנים. ידית נוחה לאחיזה.
אבל היתרון המשמעותי הוא שהוא חשמלי. כלומר עובר זרם (חלש מאד, סוללת אצבע אחת) בין השיניים. כך שכשכינה נוגעת בשיניים היא מתחשמלת ומתה. לא חשוב אם מצליחם להוציא אותה החוצה, או לא.
וכשמוציאים אותן, לא צריך להטביע בחומץ, לא צריך לפצלח עם הצפרניים, לא צריך לאטום בשקית ניילון. מתות!
בלי חומרי הדברה. טוב לראש ולסביבה (ולא יוצר עמידויות).
בנוסף, טוב לבדיקה. המכשיר מזמזם (חלש). כאשר הוא נוגע בכינה הזמזום נפסק (עד שהיא כבר לא נוגעת יותר). אז אפשר לעשות סרוק פעם ב...ולדעת עם יש כינים או לא.

לדעתי הוא פשוט מושלם ל: בעלות שיער ארוך, ו/או מטולטל, סמיך. ולשימוש קבוע לבדיקה ומניעה.

הכל מתפרק וניתן לנקוי בקלילות. ולחרדתיים שביננו, ניתן גם לקנות "ראשים שונים" לכל בן משפחה.

המחיר-125 ש"ח.

רוצה שאסביר לך בטלפון?

0522923987 / 089242815

או שתשאירי לי את שלך

{@

ענן בעננים

על ידי גילית_ט* » 30 אוקטובר 2007, 13:48

מה הטלפון שלך? אשמח לשאול אותך כמה שאלות לגבי בניה אקולוגית

ענן בעננים

על ידי ענן_בעננים* » 18 אוקטובר 2007, 20:48

ניתן למצוא אותי כאן:
באופן:ענן בעננים

ענן בעננים

על ידי תמר_מתחילה* » 17 אוקטובר 2007, 10:34

תודה על תשובתך. מכל מה שכתבת הכי חשוב לי שהשרות טוב, כי למעשה אנחנו מתענינים בקנית בית קיים, לא בבניה.
אני מבינה שאת מהתחום, אולי תוכלי לעזור לי בעוד שאלה :-) האם אנשים נרתעים מסוג הבניה הזה? כלומר, אם נרצה למכור בעוד כמה שנים, זה יהיה חיסרון?
תודה @}

ענן בעננים

על ידי נבט_חיטה* » 15 אוקטובר 2007, 15:43

בינגו (-;
אבל אל תגלי, כן? אני מנסה להיות אנונימית...

ענן בעננים

על ידי נבט_חיטה* » 14 אוקטובר 2007, 10:51

הי ענן,
אני גרה ליד רביבים.

ענן בעננים

על ידי יונת_שרון* » 13 אוקטובר 2007, 21:16

הי ענן,
כתבת פעם בדף כריסטופר אלכסנדר שתרגמת כמה מהדפוסים שלו. יצרתי קבוצה עם דפוסים מתורגמים כאן: http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?group=arch ואשמח אם תוסיפי שם את התרגומים שלך. אם את מעדיפה, את יכולה לשלוח אותם אלי ל-[email protected] ואני אסדר אותם שם יפה.
תודה!

ענן בעננים

על ידי גילית_ט* » 11 אוקטובר 2007, 20:12

האם את רוצה לקנות? לבנות? מחפשת בנאי או מבנה?
גם וגם , בודקת את כל האופציות

ענן בעננים

על ידי נבט_חיטה* » 10 אוקטובר 2007, 16:46

מקווה שהבנת איפה זה.
זה לא ליד השווארמה אלא מאחור בקו החנויות של תבליני מימון הנמצאים בקצה השני.
ועולים למעלה במדרגות למסגר. מקום פשוט בלי מניירות ועושים עבודה טובה.
מקווה שימצא חן בעינייך. חוצמזה לא צריך להיכנס במיוחד לעיר, דבר שאני נמנעת ממנו כשלא צריך.

ענן בעננים

על ידי נבט_חיטה* » 09 אוקטובר 2007, 08:51

יש מקום מצוין למיסגור תמונות בביג. לא רחוק מתבליני מימון הכניסה מכיוון צומת ספרים והחנייה היא אחורית. למטה יש להם כל מיני מראות ועסקי זכוכית אבל עולים במדרגות פנימיות ושם ממסגרים. המחירים לא רעים ואצלם אני ממסגרת ציורים של אבא שלי. אין לי מושג איך הם נקראים [-: ממליצה.

ענן בעננים

על ידי עדי_ל* » 16 ספטמבר 2007, 01:47

היי,
בסוף קנינו את נירלט טיבעי. זה הירוק היחיד שלהם, אני חושבת.
הריח מרגיש נכון... אבל אני מניחה שזה לא אקולוגי באופן גורף. זה פחות גרוע לפחות.
החנות ביפו נשמעת שווה ביקור. נגיע לשם מתישהו. תודה.
אנחנו מתעניינים בחיפוי לרצפה הרוסה בסטודיו ששכרנו. האם את יודעת אם יש פתרון אקולוגי, היות ופי.וי.סי נחשב למאוד לא, נכון? רציתי משהו צבעוני. פרקט עץ לא יענה על הצורך.
ככל שמחמירים, מגלים שכמעט כל מה שסביבנו פוגע בסביבה, והפתרונות הטובים מעטים, לא זמינים, ויקרים... (אנחה פולנית)
נרים כוסית לחיי השנה החדשה, שתהיה זו ירוקה :-) ותודה על עצותיך,
עדי.

ענן בעננים

על ידי אילה_א* » 31 אוגוסט 2007, 17:36

שכחתי את האתר האהוב עלי בתחום הנייר
חובה בכל רשימת פייבוריטסwww.thetoymaker.com

ענן בעננים

על ידי אילה_א* » 31 אוגוסט 2007, 00:56

ענן בעננים

על ידי אילה_א* » 31 אוגוסט 2007, 00:52

http://aliceww.com/[po]erins paper doll[/po].htmתשלחי לי רמז בנות כמה הן אז אני אוכל לכוון יותר טוב

ענן בעננים

על ידי אילה_א* » 31 אוגוסט 2007, 00:51

ענן בעננים

על ידי עדי_ל* » 29 אוגוסט 2007, 21:29

תודה.
אכן קנינו את הצבע הירוק של נירלט, שכתוב שמיועד לחדרי תנוקות...
אין עליו פירוט מספק, ביקשנו שישלחו בפקס, וקיבלנו. מופיעים כל מיני... כולל שיש בו את החומרים ה"רעים" שתמי גלילי אמרה לשים לב לקיומם, אבל בדרגה של מתחת ל 30 משהו...אלך להשכיב ואסתכל אח"כ איך זה נקרא..
אשמח לעצתך לגבי ריסוס. יש המון ג'וקים אצלנו.. מבאס. אני מתעבת אותם. מה עושים? לא נעשה ריסוס רגיל, כמובן. רק המחשבה על הריח והרעילות הורגת אותי.
האמנם יש ריסוס טבעי ואפקטיבי?
היש לך המלצה?
תודה !

ענן בעננים

על ידי אילה_א* » 29 אוגוסט 2007, 19:22

הי
אני הורדתי לבנות דפים כאלה מאינטרנט עם בובות ובגדים שאפשר לגזור פשוט הדפסתי על נייר אם הן גדולות אז גם נותנים להן לגזור אם לא כל כך אז גוזרים להן והם רק משחקות ואפשר גם לתת להן לצבוע .
אם יצא לי הערב אני אעשה לך חיפוש ואשלח לך תוצאות בעיקרון בובות ונייר באנגלית בגוגל למיטב זכרוני הניב תוצאות יפות

ענן בעננים

על ידי יהללוך_מלאכים* » 04 אוגוסט 2007, 23:33

הי ענן
תודה שכתבת לי - זה מעודד אותי מאד
כרגע אני בשבוע 39 ויומיים ולא עשיתי עוד הערכות משקל ואני לא
מתכוונת לעשות בקרוב.
אני משתדלת גם לא לדבר יותר עם הרופא שלי, כי הוא ממוטט
אותי נפשית.
אני בקשר עם המיילדת שלי הקודמת, זאת שיילדה אותי
אמנם בב"ח אבל לידה טבעית וטובה.
לגבי הזירוזים, אז קיבלתי המון המלצות על כל מיני שיטות וכרגע נכון לי להמתין,
אני באמת מאמינה שהתינוק שלי יגיע לעולם הזה בזמן הכי טוב עבורו - ולא עבורי
אני מנסה להשתחרר מהפחדים והאמת שאני לא מפחדת יותר
כך שאם הפחד "תקע" את הלידה אז הנה השתחררתי גם ממנו.
ונותר לי לרק לחכות
ושאלוהים ישלח לי אורך רוח וסובלנות (-:
תודה על השיתוף זה מאד עודד אותי.
אגב שמן - אז המרשם שלי זה שמן קיק וודקה ותפוזים

ענן בעננים

על ידי איטל* » 31 יולי 2007, 17:16

אני אשמח לקבל את הספר לספרייה שלי
אני פותחת ספרייה לאימהות לעתיד בנושאי לידה בעיקר אבל כל ספר טוב על ילדים
0522905838 איטל תומכת לידה

חזרה למעלה