פלסטיק שולטטטטט

שליחת תגובה

יחסי הגומלין כולם שכל ישר, מה טעם יש בפגיעה?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: פלסטיק שולטטטטט

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 אוקטובר 2012, 06:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

1

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 אוקטובר 2012, 06:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
  • 1'

פלסטיק שולטטטטט

על ידי גל_הגלגל* » 29 אוגוסט 2011, 22:56

נירוסטה עדיפה, ויש גם מזכוכית. בכל מקרה בכל הקומקומים גוף החימום יהיה מנירוסטה. למיטב ידיעתי היא לא מזיקה.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי גוונים* » 14 פברואר 2011, 10:51

שאלה:
האם יש בעיה עם קומקום חשמלי מפלסטיק?
לא הצלחתי למצוא שום מידע על זה אבל לא עושה לי תחושה טובה לשתות מים שהורתחו בפלסטיק.
הפלסטיק שבא במגע עם המים הרותחים בטוח פולט כל מיני דברים...
בעיקר כשבזמן האחרון מזהירים אותנו מלחמם פלסטיק ומלהשאיר בקבוקי פלסטיק בשמש וכאלה.
אז אם חום של שמש זה לא טוב וחום של מים רותחים הוא בסדר?
(למרות שזה בטח סוג אחר של פלסטיק...)
לא הצלחתי למצוא שום מידע על זה.

ומה עם קומקום מנירוסטה, הוא עדיף או שגם הוא פולט כל מיני דברים?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 29 יוני 2010, 21:23

אחלה@} (-:
משהו את!

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אהבת_עולם* » 29 יוני 2010, 20:52

אוקיי, עשיתי.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אהבת_עולם* » 29 יוני 2010, 20:51

אז מה בדבר להוריד את ה-ט' להשאיר פלסטיק שולט? כדי שאלה שמכירים את הדף בשם זה יישארו בעניינים?

אוקיי, אני אעשה כמו עם ה-לחיות לאט, שיש ממנו העברה אוטומטית ל-לחיות לאאאאאאט.
ואז יהיה אפשר לכתוב מזיכרון פלסטיק שולט, וזה יוביל לדף הזה.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 29 יוני 2010, 13:16

אז מה בדבר להוריד את ה-ט' להשאיר פלסטיק שולט כדי שאלה שמכירים את הדף בשם זה יישארו בעניינים?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אהבת_עולם* » 29 יוני 2010, 01:37

כשמקישים פלסטיק מקבלים מיד את הדף הזה ואין כל קושי למצאו.

כן, אבל כשאני רציתי לכתוב את שם הדף הזה בדפים אחרים (למשל קישור מהדף מיחזור פלסטיק ועוד), בכל פעם הייתה לי בעיה, כי למרות שקל לזכור את השם, לא ברור איך לכתוב אותו.
מתארת לעצמי שיש הרבה הזדמנויות של כותבים לתת קישור לדף הזה, לכן זה מאוד מפריע.

בדיוק כמו שקרה עם הדף לחיות לאאאאאאט, שאפילו עכשיו כדי לכתוב אותו הייתי צריכה ללכת לחפש איך כותבים את זה. ובגלל שזה דף שנותנים אליו קישור הרבה פעמים - בסופו של דבר באמת שינו את שמו ל-לחיות לאט.

בקיצור, השם הזה מאוד מסורבל.

**********

בנוסף,
אני מחפשת בהירות באתר.
שם הדף צריך להיות פשוט וברור - אם מדובר בדף על שימוש בפלסטיק, צריך לקרוא לדף שימוש בפלסטיק. (ולמיטב הבנתי זה היה השם המקורי שלו).

באמת חבל לי על כך שהשם ייצא יצירתי ואטרקטיבי פחות, ועדיין עקרון הפשטות והבהירות נראה לי הקובע.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 29 יוני 2010, 01:27

אהבת, אני חושבת שהשם הנוכחי מצויין.
כשמקישים פלסטיק מקבלים מיד את הדף הזה ואין כל קושי למצאו.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אהבת_עולם* » 29 יוני 2010, 00:05

אני מבקשת לחזור ולשנות את שם הדף ל-שימוש בפלסטיק, למרות החינניות של השם הנוכחי.

זאת גם לשם הבהירות,
וגם כדי שיהיה אפשר לצטט את שם הדף מזיכרון (קשה לזכור כמה טי"תים יש להוסיף ב- 'שולטטטטטטטטטטטטט' ;-))

אם מקובל אז דף לשינוי שם.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי דלית_ב* » 15 דצמבר 2009, 20:01

סרט מעניין מכורים לפלסטיק
85 דקות.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי דלית_ב* » 15 דצמבר 2009, 20:01

סרט מעניין מכורים לפלסטיק
85 דקות.
}ויהיה מהראשונים לקנות כל דגם של IPOD.

אני אשמח אם נחזור לנושא המקורי שיערת התחילה בדף - שאנשים ירשמו איזה דברים הם צורכים שבאים בפלסטיק ונחשוב ביחד איך לצמצם.

ואני מצטער אם אני קצת מטיף או תוקפני, פשוט אני זועם קלות.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ילדת_טבע* » 17 אוגוסט 2009, 14:23

יש גם שקיות מעמילן תירס אבל סנו בין כה וכה לא חברה אקולוגית כך שבכלל לא משנה אם קונים מהם מוצר שהוא כאילו אקולוגי ומצד שני נותנים יד לשאר החברה הלא אקולוגית בעליל. גם אם היו מייצרים שקיות מעמילן תירס עדיין הייתי מחרימה אותם בשל שאר המוצרים שהם מייצרים ויתר הזיהום שהם מזהמים.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ילדת_טבע* » 17 אוגוסט 2009, 14:23

יש גם שקיות מעמילן תירס אבל סנו בין כה וכה לא חברה אקולוגית כך שבכלל לא משנה אם קונים מהם מוצר שהוא כאילו אקולוגי ומצד שני נותנים יד לשאר החברה הלא אקולוגית בעליל. גם אם היו מייצרים שקיות מעמילן תירס עדיין הייתי מחרימה אותם בשל שאר המוצרים שהם מייצרים ויתר הזיהום שהם מזהמים.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 17 אוגוסט 2009, 09:11

פוליפרופילן שמתפורר לחלקיקים פצפונים שמפעלים יהירים קוראים לו מתכלה.
זה ממש מרגיז. אבל בשוק האיכרים ביום שישי מוכר התעקש לתת לי סחורה בשקית ואמר שהיא "ביודגריידבל". ויש לי כלים חד פעמיים שעשויים מעמילן תירס ומקנה סוכר.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 17 אוגוסט 2009, 09:11

פוליפרופילן שמתפורר לחלקיקים פצפונים שמפעלים יהירים קוראים לו מתכלה.
זה ממש מרגיז. אבל בשוק האיכרים ביום שישי מוכר התעקש לתת לי סחורה בשקית ואמר שהיא "ביודגריידבל". ויש לי כלים חד פעמיים שעשויים מעמילן תירס ומקנה סוכר.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ילדת_טבע* » 17 אוגוסט 2009, 08:23

<הבן לחץ על אנטר...>

כאילו שאם לא רואים משהו אז הוא כבר לא קיים. באלוהים אבל הם מאמינים ;-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ילדת_טבע* » 17 אוגוסט 2009, 08:23

<הבן לחץ על אנטר...>

כאילו שאם לא רואים משהו אז הוא כבר לא קיים. באלוהים אבל הם מאמינים ;-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ילדת_טבע* » 17 אוגוסט 2009, 08:22

לדעתי לא
הם לא מתכוונים להתכלות ביולוגית / אורגנית
לא בדקתי ממה הן עשויות אבל להערכתי זה פוליפרופילן שמתפורר לחלקיקים פצפונים שמפעלים יהירים קוראים לו מתכלה. זה מחלחל למי התהום ממשיך לפלוט את הזוהמה שלו לתוך האדמה, אנחנו נושמים חלקיקים, הדגים בולעים חלקיקים. לא משהו. יש גם חיתולים חד"פ שחלקים מהם עשויים מזה והם מעזים לקרוא לזה אקולוגיים...

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ילדת_טבע* » 17 אוגוסט 2009, 08:22

לדעתי לא
הם לא מתכוונים להתכלות ביולוגית / אורגנית
לא בדקתי ממה הן עשויות אבל להערכתי זה פוליפרופילן שמתפורר לחלקיקים פצפונים שמפעלים יהירים קוראים לו מתכלה. זה מחלחל למי התהום ממשיך לפלוט את הזוהמה שלו לתוך האדמה, אנחנו נושמים חלקיקים, הדגים בולעים חלקיקים. לא משהו. יש גם חיתולים חד"פ שחלקים מהם עשויים מזה והם מעזים לקרוא לזה אקולוגיים...

פלסטיק שולטטטטט

על ידי יעלי_לה » 17 אוגוסט 2009, 01:26

לדעתי לא.
ניסיתי והן לא הראו שום סימן שהן מתכוונות להתפרק. רק אחרי שעמלתי להוציא אותן מהערימה, קלטתי שבכלל אין לי מושג ממה הן עשויות.
כנראה שב"מתכלות" הם לא מתכוונים להתכלות ביולוגית / אורגנית :-( מעניין איך הן אמורות להתכלות ובאילו תנאים, ואם הן באמת לא מזהמות את מה שהן "מתכלות" לתוכו. :-(

אני יודעת שיש שקיות סנדביץ' מתכלות מעמילן, לא של סנו, לא זוכרת של מי.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי יעלי_לה » 17 אוגוסט 2009, 01:26

לדעתי לא.
ניסיתי והן לא הראו שום סימן שהן מתכוונות להתפרק. רק אחרי שעמלתי להוציא אותן מהערימה, קלטתי שבכלל אין לי מושג ממה הן עשויות.
כנראה שב"מתכלות" הם לא מתכוונים להתכלות ביולוגית / אורגנית :-( מעניין איך הן אמורות להתכלות ובאילו תנאים, ואם הן באמת לא מזהמות את מה שהן "מתכלות" לתוכו. :-(

אני יודעת שיש שקיות סנדביץ' מתכלות מעמילן, לא של סנו, לא זוכרת של מי.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 אוגוסט 2009, 12:39

התגלגלו לידי כמה שקיות סנדוויץ' מתכלות, ירקרקות כאלה, של סנו סושי. האם אפשר לזרוק אותן לקומפוסט?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 אוגוסט 2009, 12:39

התגלגלו לידי כמה שקיות סנדוויץ' מתכלות, ירקרקות כאלה, של סנו סושי. האם אפשר לזרוק אותן לקומפוסט?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 15 אוגוסט 2009, 21:32

עד כמה שלי ידוע - אין מחזור קרטוני חלב, גם לא קרטוני מיץ.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 15 אוגוסט 2009, 21:32

עד כמה שלי ידוע - אין מחזור קרטוני חלב, גם לא קרטוני מיץ.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שני* » 15 אוגוסט 2009, 19:59

קרטוני חלב אפשר למחזר?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שני* » 15 אוגוסט 2009, 19:59

קרטוני חלב אפשר למחזר?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי כריסטופית_רובין* » 29 מרץ 2009, 18:34

התגובההכי משעשעת שקיבלתי ממוכר עד היום: "אל גור גאה בך ":)

ושאלה לקהל הא-פלסטיקי,

קראתי כתבה על שבניו יורק משווקים כרגע בקבוקי שתייה רב פעמיים ממתכת כלשהי,האם יש מקום לקנות גם בישראל?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי כריסטופית_רובין* » 29 מרץ 2009, 18:34

התגובההכי משעשעת שקיבלתי ממוכר עד היום: "אל גור גאה בך ":)

ושאלה לקהל הא-פלסטיקי,

קראתי כתבה על שבניו יורק משווקים כרגע בקבוקי שתייה רב פעמיים ממתכת כלשהי,האם יש מקום לקנות גם בישראל?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 05 ינואר 2009, 11:18

_והדלק של המטוס לא פוגע באותה אקולוגיה?
באופן כללי מקומי זה אקולוגי, אני משתדלת לא לפתור בעייה אקולוגית ע"י יבוא כי זה סתם מראית עין של פיתרון._
כן, אבל יש פה עוד שאלה רלוונטית: מאיפה מייבאים את הכלים הלא-מתכלים?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 05 ינואר 2009, 11:18

_והדלק של המטוס לא פוגע באותה אקולוגיה?
באופן כללי מקומי זה אקולוגי, אני משתדלת לא לפתור בעייה אקולוגית ע"י יבוא כי זה סתם מראית עין של פיתרון._
כן, אבל יש פה עוד שאלה רלוונטית: מאיפה מייבאים את הכלים הלא-מתכלים?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי עוד_אין_לי_כינוי* » 08 דצמבר 2008, 11:28

המוכרת שלפה שקית אמרתי לה בחיוך - "לא צריכה שקית. תודה". והיא ויתרה בלי ויכוח
מצחיק, אחרי שכבר הרבה זמן אני רגילה לקנות ככה (או לארוז הכל בשקית אחת אם אין לי אפשרות אחרת) בכל חנות, בלי לקבל תגובה מהמוכרים, לפעמים אפילו בעידודם. דווקא בחנות אורגנית, באמצע ר"ג, לא מזמן, המוכרת התעקשה איתי לארוז בשקית ולהפריד בין שקית לאוכל לשקית לחומרי ניקוי

פלסטיק שולטטטטט

על ידי עוד_אין_לי_כינוי* » 08 דצמבר 2008, 11:28

המוכרת שלפה שקית אמרתי לה בחיוך - "לא צריכה שקית. תודה". והיא ויתרה בלי ויכוח
מצחיק, אחרי שכבר הרבה זמן אני רגילה לקנות ככה (או לארוז הכל בשקית אחת אם אין לי אפשרות אחרת) בכל חנות, בלי לקבל תגובה מהמוכרים, לפעמים אפילו בעידודם. דווקא בחנות אורגנית, באמצע ר"ג, לא מזמן, המוכרת התעקשה איתי לארוז בשקית ולהפריד בין שקית לאוכל לשקית לחומרי ניקוי

פלסטיק שולטטטטט

על ידי עוד_אין_לי_כינוי* » 08 דצמבר 2008, 11:13

יש כלים חד פעמיים שעשויים מעלים מיובשים ומיובאים מהודו
והדלק של המטוס לא פוגע באותה אקולוגיה?
באופן כללי מקומי זה אקולוגי, אני משתדלת לא לפתור בעייה אקולוגית ע"י יבוא כי זה סתם מראית עין של פיתרון.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי עוד_אין_לי_כינוי* » 08 דצמבר 2008, 11:13

יש כלים חד פעמיים שעשויים מעלים מיובשים ומיובאים מהודו
והדלק של המטוס לא פוגע באותה אקולוגיה?
באופן כללי מקומי זה אקולוגי, אני משתדלת לא לפתור בעייה אקולוגית ע"י יבוא כי זה סתם מראית עין של פיתרון.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2008, 12:15

(זו אחות של המחליף ממחשב של ההורים..)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2008, 12:15

(זו אחות של המחליף ממחשב של ההורים..)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2008, 11:11

ממש עצוב לי לשמוע שאי אפשר לזרוק את כל הפלסטיקים למתקן האיסוף של הבקבוקים!
מה אני אעשה איתם עכשיו??
(לצערי האפשרות של לא לקנות מראש היא לא רלוונטית כרגע..)
אוף.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2008, 11:11

ממש עצוב לי לשמוע שאי אפשר לזרוק את כל הפלסטיקים למתקן האיסוף של הבקבוקים!
מה אני אעשה איתם עכשיו??
(לצערי האפשרות של לא לקנות מראש היא לא רלוונטית כרגע..)
אוף.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 23 נובמבר 2008, 10:04

גם אצלנו... ;-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 23 נובמבר 2008, 10:04

גם אצלנו... ;-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי מיצי_החתולה* » 22 נובמבר 2008, 22:03

לא לחתל תינוק שאין לך - זה סופר-אקולוגי D-:
אני מתכננת כבר כמה חודשים לארגן קומפוסטר ולמקם אותו על גג הבניין (הגג משותף), כי נראה לי שבחצר הוא לא יקבל תגובות טובות, ואין לנו מרפסת. את יכולה לבדוק אם זה ריאלי לך. במטבח נשמע לי פוטנציאל הסרחה וזבובים גבוה מדי. ככה באמת אי אפשר לרמות (ואצלנו לא יודעים לא לרמות ולעגל פינות בענייני עבודות הבית. זה טבוע בנו :-P).

פלסטיק שולטטטטט

על ידי מיצי_החתולה* » 22 נובמבר 2008, 22:03

לא לחתל תינוק שאין לך - זה סופר-אקולוגי D-:
אני מתכננת כבר כמה חודשים לארגן קומפוסטר ולמקם אותו על גג הבניין (הגג משותף), כי נראה לי שבחצר הוא לא יקבל תגובות טובות, ואין לנו מרפסת. את יכולה לבדוק אם זה ריאלי לך. במטבח נשמע לי פוטנציאל הסרחה וזבובים גבוה מדי. ככה באמת אי אפשר לרמות (ואצלנו לא יודעים לא לרמות ולעגל פינות בענייני עבודות הבית. זה טבוע בנו :-P).

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 21 נובמבר 2008, 11:54

קראת כבר את קומפוסט במרפסת בעיר שהפנו אליו פה? קניתיו אך טרם הספיקותי. אני מודעת לדף הזה ומתכוונת לקרוא אותו כבר בערך שנה. תהליכים פה...

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 21 נובמבר 2008, 11:54

קראת כבר את קומפוסט במרפסת בעיר שהפנו אליו פה? קניתיו אך טרם הספיקותי. אני מודעת לדף הזה ומתכוונת לקרוא אותו כבר בערך שנה. תהליכים פה...

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 21 נובמבר 2008, 01:23

ואם אני מכירה את עצמי ואת התגובות שלי לאתר הזה, תוך שבועיים יש לי קומפוסטר במטבח (עכשיו אני רק צריכה לארגן לי איזה תינוק כדי לא לחתל אותו).
D-:

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 21 נובמבר 2008, 01:23

ואם אני מכירה את עצמי ואת התגובות שלי לאתר הזה, תוך שבועיים יש לי קומפוסטר במטבח (עכשיו אני רק צריכה לארגן לי איזה תינוק כדי לא לחתל אותו).
D-:

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 21:54

:-)
קומפוסטר במטבח זה אחלה. לא צריך להוציא החוצה כלום. מצד שני? צריך ממש לאזן אותו בעוד שבבור באדמה אפשר לרמות בלי עין הרע... עודפי נוזלים נספגים ולא צריך יותר מדי להתאמץ עם חומר יבש...
קראת כבר את קומפוסט במרפסת בעיר שהפנו אליו פה? באמת מגניב בעיניי...

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 21:54

:-)
קומפוסטר במטבח זה אחלה. לא צריך להוציא החוצה כלום. מצד שני? צריך ממש לאזן אותו בעוד שבבור באדמה אפשר לרמות בלי עין הרע... עודפי נוזלים נספגים ולא צריך יותר מדי להתאמץ עם חומר יבש...
קראת כבר את קומפוסט במרפסת בעיר שהפנו אליו פה? באמת מגניב בעיניי...

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 נובמבר 2008, 21:54

ואפשר באישון לילה להטמין בגינה של הבנין
אני עשיתי את זה שנים.....

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 נובמבר 2008, 21:54

ואפשר באישון לילה להטמין בגינה של הבנין
אני עשיתי את זה שנים.....

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שקיעות_של_פטל* » 20 נובמבר 2008, 21:50

עכשיו אני רק צריכה לארגן לי איזה תינוק כדי לא לחתל אותו
לא לחתל תינוק שאין לך - זה סופר-אקולוגי :-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שקיעות_של_פטל* » 20 נובמבר 2008, 21:50

עכשיו אני רק צריכה לארגן לי איזה תינוק כדי לא לחתל אותו
לא לחתל תינוק שאין לך - זה סופר-אקולוגי :-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 21:12

ואללה. נשמע לי אחלה, אבל לא ישים בשבילי.
ואם אני מכירה את עצמי ואת התגובות שלי לאתר הזה, תוך שבועיים יש לי קומפוסטר במטבח (עכשיו אני רק צריכה לארגן לי איזה תינוק כדי לא לחתל אותו).

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 21:12

ואללה. נשמע לי אחלה, אבל לא ישים בשבילי.
ואם אני מכירה את עצמי ואת התגובות שלי לאתר הזה, תוך שבועיים יש לי קומפוסטר במטבח (עכשיו אני רק צריכה לארגן לי איזה תינוק כדי לא לחתל אותו).

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ה_עוגיה* » 20 נובמבר 2008, 16:39

כשלי היה קומפוסט מיותר (הקומפוסט הראשון שלי. ואז עזבנו את הבית ההוא) פשוט פיזרתי אותו במקום עם אדמה חשופה, תחת שיחים.
אם סביב הבית יש מדיניות אדמה חרוכה כדאי להצניע אותו (למשל לקבור) או פשוט להזמין מישהו שיש לו גינה שיבוא ויקח.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ה_עוגיה* » 20 נובמבר 2008, 16:39

כשלי היה קומפוסט מיותר (הקומפוסט הראשון שלי. ואז עזבנו את הבית ההוא) פשוט פיזרתי אותו במקום עם אדמה חשופה, תחת שיחים.
אם סביב הבית יש מדיניות אדמה חרוכה כדאי להצניע אותו (למשל לקבור) או פשוט להזמין מישהו שיש לו גינה שיבוא ויקח.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי מונו_לוגית* » 20 נובמבר 2008, 16:05

קומפוסט במרפסת בעיר .
אפשר לעציצים ואפשר באישון לילה להטמין בגינה של הבנין :-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי מונו_לוגית* » 20 נובמבר 2008, 16:05

קומפוסט במרפסת בעיר .
אפשר לעציצים ואפשר באישון לילה להטמין בגינה של הבנין :-)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 15:54

ומה עושים אחר-כך עם הקומפוסט?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 15:54

ומה עושים אחר-כך עם הקומפוסט?

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ה_עוגיה* » 20 נובמבר 2008, 15:43

אלטר, קומפוסטר עירוני תופס בערך 60 על 60 ס"מ. לא צריך "חצר".

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ה_עוגיה* » 20 נובמבר 2008, 15:43

אלטר, קומפוסטר עירוני תופס בערך 60 על 60 ס"מ. לא צריך "חצר".

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 15:26

אם הזבל הרטוב נדבק לפח זה סימן שחסר לך קומפוסטר בחצר. ישר הבנת! אני באמת אשיג לי קומפוסטר לחצר. מיד אחרי שאשיג חצר. :-D

אולי לשפוך את המים המלוכלכים לאסלה במקום באמבטיה. זה יפתור את הבעיה, אבל נראה לי שיהיה לי קשה פיזית לשטוף ולשפוך לאסלה. אני בהחלט אנסה.

או לרכז את הזבל הפחות רטוב בתחתית. חשבתי על זה, אבל זה דורש התארגנות קצת מסובכת בשבילי.

או לעשות מה שהיו עושים בילדותי: לצפות את הפח בעיתונים. עכשיו, זה גאוני. זה ממש מוצא חן בעיני! תודה!

פלסטיק שולטטטטט

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 15:26

אם הזבל הרטוב נדבק לפח זה סימן שחסר לך קומפוסטר בחצר. ישר הבנת! אני באמת אשיג לי קומפוסטר לחצר. מיד אחרי שאשיג חצר. :-D

אולי לשפוך את המים המלוכלכים לאסלה במקום באמבטיה. זה יפתור את הבעיה, אבל נראה לי שיהיה לי קשה פיזית לשטוף ולשפוך לאסלה. אני בהחלט אנסה.

או לרכז את הזבל הפחות רטוב בתחתית. חשבתי על זה, אבל זה דורש התארגנות קצת מסובכת בשבילי.

או לעשות מה שהיו עושים בילדותי: לצפות את הפח בעיתונים. עכשיו, זה גאוני. זה ממש מוצא חן בעיני! תודה!

פלסטיק שולטטטטט

על ידי בשמת_א* » 20 נובמבר 2008, 15:09

צמר גפן הוא משהו טבעי, זו בסך הכל כותנה. אני זורקת אותו לקומפוסט, וגם טישואים.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי בשמת_א* » 20 נובמבר 2008, 15:09

צמר גפן הוא משהו טבעי, זו בסך הכל כותנה. אני זורקת אותו לקומפוסט, וגם טישואים.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 01:56

תראי, המצב בישראל ממש לא אידיאלי, אבל חייבת להיות דרך.
למשל זה:
בכתר פלסטיק מקבלים כל פלסטיק שהיה כלי פלסטיק, לבד מהעובדה שהם נותנים זיכוי לרכישה ע"פ משקל הפלסטיק (ואני מחזירה להם אותו שישמרו כי אני לא קונה פלסטיק תמורת פלסטיק) וגם תיקנו לנו ישבנון שהבאתי למיחזור כי נשברה לו האסלה - החליפו את החלק השבור, הכניסו למיחזור את השברים ולא לקחו כסף! הם ממש בסדר.
שכתבה פה לוטם למעלה.

פה פלסטיק וזכוכית הולכים לאותו מיחזור. כבר הרבה זמן שלא נשברו אצלנו זכוכיות, טפו טפו. אבל אם כן, אז פה למיחזור, חד משמעית. אולי גם בארץ יש מי שממחזר את זה? אולי אם תהיה התארגנות קהילתית לאיסוף יצא מזה משהו טוב?

לא משתמשת בצמר גפן ובוודאי שלא במשחות :-) יש לי מקלות אוזניים מנייר ומכותנה אורגנית שהולכים לקומפוסט בלי שום בלבול.

אני עונה לך אחד לאחד, אבל השורה התחתונה היא שכל אחד איפה שעובר אצלו הקו, עד כמה הוא מוכן להתאמץ (אני אשמח אם תהיה לי אפשרות למחזר זכוכית בארץ, אבל כנראה לא אהיה מהמארגנים הפעילים של דבר כזה. אבל אני מוכנה להיות הוגת דעות :-)) במה שקל לו יותר או פחות. אז לי הכי קל מראש לצרוך דברים שאם הם בשימוש חד פעמי (כמו מנקי אוזניים) שיהיו מתקמפסטים, מראש לצמצם את השימוש בהם למינימום שבמינימום (חבילה מנקי אוזניים קטנה בשנה, נגיד, לכל המשפחה. אין לי צמר גפן בבית.) את מה שמתקמפסט, לקמפסט (אולי אפשר לחזור להשתמש במילה העברית "זבל" במשמעותה הזו?) זתומרת, ניירות, טאטוא, שואב אבק, ג'יפה מהכיור... כמה שיותר. אפשר לעשות בור יעודי למה שלא רוצים להשתמש בו בתור הומוס לצמחים. נגיד, מטפחות אף משומשות מנייר אם לא משתמשים בבד.

אני לא אומרת שזו חובה לעשות את זה. תמיד יהיה משהו יותר טוב לעשות. נגיד, זבלאנושי. <אינשאללה במהרה בימינו!> כל אחד והקוים שלו.
לי כיף לאתגר את עצמי. "איזה פח קטן רוקנו השבוע!!" (אנחנו מרוקנים אשפה פעם בשבוע או פעם בשבועיים. לפעמים קורה שאנחנו נמרחים עם זה חודש...)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 01:56

תראי, המצב בישראל ממש לא אידיאלי, אבל חייבת להיות דרך.
למשל זה:
בכתר פלסטיק מקבלים כל פלסטיק שהיה כלי פלסטיק, לבד מהעובדה שהם נותנים זיכוי לרכישה ע"פ משקל הפלסטיק (ואני מחזירה להם אותו שישמרו כי אני לא קונה פלסטיק תמורת פלסטיק) וגם תיקנו לנו ישבנון שהבאתי למיחזור כי נשברה לו האסלה - החליפו את החלק השבור, הכניסו למיחזור את השברים ולא לקחו כסף! הם ממש בסדר.
שכתבה פה לוטם למעלה.

פה פלסטיק וזכוכית הולכים לאותו מיחזור. כבר הרבה זמן שלא נשברו אצלנו זכוכיות, טפו טפו. אבל אם כן, אז פה למיחזור, חד משמעית. אולי גם בארץ יש מי שממחזר את זה? אולי אם תהיה התארגנות קהילתית לאיסוף יצא מזה משהו טוב?

לא משתמשת בצמר גפן ובוודאי שלא במשחות :-) יש לי מקלות אוזניים מנייר ומכותנה אורגנית שהולכים לקומפוסט בלי שום בלבול.

אני עונה לך אחד לאחד, אבל השורה התחתונה היא שכל אחד איפה שעובר אצלו הקו, עד כמה הוא מוכן להתאמץ (אני אשמח אם תהיה לי אפשרות למחזר זכוכית בארץ, אבל כנראה לא אהיה מהמארגנים הפעילים של דבר כזה. אבל אני מוכנה להיות הוגת דעות :-)) במה שקל לו יותר או פחות. אז לי הכי קל מראש לצרוך דברים שאם הם בשימוש חד פעמי (כמו מנקי אוזניים) שיהיו מתקמפסטים, מראש לצמצם את השימוש בהם למינימום שבמינימום (חבילה מנקי אוזניים קטנה בשנה, נגיד, לכל המשפחה. אין לי צמר גפן בבית.) את מה שמתקמפסט, לקמפסט (אולי אפשר לחזור להשתמש במילה העברית "זבל" במשמעותה הזו?) זתומרת, ניירות, טאטוא, שואב אבק, ג'יפה מהכיור... כמה שיותר. אפשר לעשות בור יעודי למה שלא רוצים להשתמש בו בתור הומוס לצמחים. נגיד, מטפחות אף משומשות מנייר אם לא משתמשים בבד.

אני לא אומרת שזו חובה לעשות את זה. תמיד יהיה משהו יותר טוב לעשות. נגיד, זבלאנושי. <אינשאללה במהרה בימינו!> כל אחד והקוים שלו.
לי כיף לאתגר את עצמי. "איזה פח קטן רוקנו השבוע!!" (אנחנו מרוקנים אשפה פעם בשבוע או פעם בשבועיים. לפעמים קורה שאנחנו נמרחים עם זה חודש...)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 20 נובמבר 2008, 01:43

הי ניצן
מעבר לסבון הלא אקולוגי (ולגבי הסבון הכן אקולוגי גם יש לי אי אלו ספקות) ולבשר שהם ביקשו ממני לא לזרוק.
מה את עושה עם שקיות מלוכלכות? לגבי אריזות פלסטיק- אז כפי שכתבתי פה למעלה :חברת אביב הודיעה שהיא ממחזרת בקבוקים בלבד, אז מה אני עושה עם כל אריזות הפלסטיק של המזון?? ומה עושים עם מקלות אוזניים וכאלה? השתמשת בצמר גפן עם מישחה כלשהי, איפה זורקת? יש לך זכוכית לזרוק- איפה? ועוד ועוד.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 20 נובמבר 2008, 01:43

הי ניצן
מעבר לסבון הלא אקולוגי (ולגבי הסבון הכן אקולוגי גם יש לי אי אלו ספקות) ולבשר שהם ביקשו ממני לא לזרוק.
מה את עושה עם שקיות מלוכלכות? לגבי אריזות פלסטיק- אז כפי שכתבתי פה למעלה :חברת אביב הודיעה שהיא ממחזרת בקבוקים בלבד, אז מה אני עושה עם כל אריזות הפלסטיק של המזון?? ומה עושים עם מקלות אוזניים וכאלה? השתמשת בצמר גפן עם מישחה כלשהי, איפה זורקת? יש לך זכוכית לזרוק- איפה? ועוד ועוד.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שקיעות_של_פטל* » 20 נובמבר 2008, 01:42

שימי לב שאני גרה בארה"ב.
נכון. שכחתי. כיף לך... (מבחינת הפלסטיק, בעיקר :-))

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שקיעות_של_פטל* » 20 נובמבר 2008, 01:42

שימי לב שאני גרה בארה"ב.
נכון. שכחתי. כיף לך... (מבחינת הפלסטיק, בעיקר :-))

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 01:31

שימי לב שאני גרה בארה"ב.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 01:31

שימי לב שאני גרה בארה"ב.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שקיעות_של_פטל* » 20 נובמבר 2008, 01:24

אני פשוט משרה בכלי ואז זורקת לפלסטיק
'לפלסטיק' כלומר לכלוב הבקבוקים? או שאולי לא הבנתי.

אם כן שימי לב שהכלוב נועד אך ורק לבקבוקים.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שקיעות_של_פטל* » 20 נובמבר 2008, 01:24

אני פשוט משרה בכלי ואז זורקת לפלסטיק
'לפלסטיק' כלומר לכלוב הבקבוקים? או שאולי לא הבנתי.

אם כן שימי לב שהכלוב נועד אך ורק לבקבוקים.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 00:14

_# פח לכל היבש שלא מתמחזר (פח גדול שהולך לפח רק כל כמה ימים)- כמעט ואינו מתלכלך.
# פח של כל האורגאני- לקומפוסטר של שכנים
# פח של רטוב שלא הולך לקומפוסטר (הזבל שבכיור- עם סבון לא אקולוגי, שאריות בשר, נייר רטוב, ועכשיו גם נכנס פלסטיקים עם שאריות מזון)_
את יכולה לפרט לגבי היבש?
את פסולת הטאטוא אפשר לזרוק לקומפוסט. את השאריות מהכיור בוודאי (זה כולל גם שאריות בשר קטנות, אבל מכיוון שזה לא קומפוסטר שלך, לא אמליץ לך לשים להם את זה בלי הסכמתם, חלילה.) אין שום בעיה לקמפסט נייר. אלא אם זה נועד ממש לגידול ירקות אורגניים טהורים... אין שם כמעט בכלל רעלנים וזה חומר אורגני שמתקמפסט מצויין. <שמתי פרטים יותר מפורטים ב יצירת קומפוסט פעם.>
למה לא להחליף סבון? אצלנו יש בקבוק ספורט כזה, שאני שמה בו פחות מרבע סבון והשאר מים, ככה אני משתמשת בו פי ארבעה יותר זמן. כמו כלום.
פלסטיקים עם שאריות מזון אני פשוט משרה בכלי ואז זורקת לפלסטיק. עם מי ההשרייה אפשר להשקות או לשפוך לקומפוסט-בור שירטיב וירווה וישפר את הקומפוסט...
בקיצור, אם את מעוניינת, אפשר לעשות עוד הרבה בלי הרבה מאמץ.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 20 נובמבר 2008, 00:14

_# פח לכל היבש שלא מתמחזר (פח גדול שהולך לפח רק כל כמה ימים)- כמעט ואינו מתלכלך.
# פח של כל האורגאני- לקומפוסטר של שכנים
# פח של רטוב שלא הולך לקומפוסטר (הזבל שבכיור- עם סבון לא אקולוגי, שאריות בשר, נייר רטוב, ועכשיו גם נכנס פלסטיקים עם שאריות מזון)_
את יכולה לפרט לגבי היבש?
את פסולת הטאטוא אפשר לזרוק לקומפוסט. את השאריות מהכיור בוודאי (זה כולל גם שאריות בשר קטנות, אבל מכיוון שזה לא קומפוסטר שלך, לא אמליץ לך לשים להם את זה בלי הסכמתם, חלילה.) אין שום בעיה לקמפסט נייר. אלא אם זה נועד ממש לגידול ירקות אורגניים טהורים... אין שם כמעט בכלל רעלנים וזה חומר אורגני שמתקמפסט מצויין. <שמתי פרטים יותר מפורטים ב יצירת קומפוסט פעם.>
למה לא להחליף סבון? אצלנו יש בקבוק ספורט כזה, שאני שמה בו פחות מרבע סבון והשאר מים, ככה אני משתמשת בו פי ארבעה יותר זמן. כמו כלום.
פלסטיקים עם שאריות מזון אני פשוט משרה בכלי ואז זורקת לפלסטיק. עם מי ההשרייה אפשר להשקות או לשפוך לקומפוסט-בור שירטיב וירווה וישפר את הקומפוסט...
בקיצור, אם את מעוניינת, אפשר לעשות עוד הרבה בלי הרבה מאמץ.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי עיפרון_פחם* » 19 נובמבר 2008, 20:36

גם פה יש שקיות זבל מתקמפסטות (לא יודעת תוך כמה זמן). בשופרסל.
יש שם גם שקיות סנדביצ'ים מנייר. לדעתי הן לא טובות לכריכים, כי הלחם מתייבש בהן. אבל אולי אתם יכולים להשתמש בהן לצרכים אחרים. מתקמפסטות ומתמחזרות במיחזור הנייר.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי עיפרון_פחם* » 19 נובמבר 2008, 20:36

גם פה יש שקיות זבל מתקמפסטות (לא יודעת תוך כמה זמן). בשופרסל.
יש שם גם שקיות סנדביצ'ים מנייר. לדעתי הן לא טובות לכריכים, כי הלחם מתייבש בהן. אבל אולי אתם יכולים להשתמש בהן לצרכים אחרים. מתקמפסטות ומתמחזרות במיחזור הנייר.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 נובמבר 2008, 11:45

פיתרון לשקיות זבל
זה לא הכי נוח, כפי שאלטר אגו כתבה- אבל מי שזה בנפשו וככל שגדלה המודעות- מוכנים להתאמץ יותר.
לי יש שלושה פחים בבית:
  1. פח לכל היבש שלא מתמחזר (פח גדול שהולך לפח רק כל כמה ימים)- כמעט ואינו מתלכלך.
  2. פח של כל האורגאני- לקומפוסטר של שכנים
  3. פח של רטוב שלא הולך לקומפוסטר (הזבל שבכיור- עם סבון לא אקולוגי, שאריות בשר, נייר רטוב, ועכשיו גם נכנס פלסטיקים עם שאריות מזון)
פח שתיים ושלוש הם פחים קטנטנים שעומדים על השיש ליד הכיור.
ואז קל לשטוף את השאריות שאלטר אגו כותבת עליהם בכיור של הכלים (הרבה יותר נוח)

הפסקתי לגמרי להתשמש בשקיות לזבל. מה שכן יש שקיות ניילון מלוכלכות שאני זורקת לצערי לפח.
את הניקיון אני אוספת ומעבירה לאיריס בן צבי (הם משתמשים במה שאפשר וחלק הם מעבירים לתעשיית צינורות)

מעניין למה באמת לא עושים מיחזור שקיות מסודר.(כמו הבקבוקים)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 נובמבר 2008, 11:45

פיתרון לשקיות זבל
זה לא הכי נוח, כפי שאלטר אגו כתבה- אבל מי שזה בנפשו וככל שגדלה המודעות- מוכנים להתאמץ יותר.
לי יש שלושה פחים בבית:
  1. פח לכל היבש שלא מתמחזר (פח גדול שהולך לפח רק כל כמה ימים)- כמעט ואינו מתלכלך.
  2. פח של כל האורגאני- לקומפוסטר של שכנים
  3. פח של רטוב שלא הולך לקומפוסטר (הזבל שבכיור- עם סבון לא אקולוגי, שאריות בשר, נייר רטוב, ועכשיו גם נכנס פלסטיקים עם שאריות מזון)
פח שתיים ושלוש הם פחים קטנטנים שעומדים על השיש ליד הכיור.
ואז קל לשטוף את השאריות שאלטר אגו כותבת עליהם בכיור של הכלים (הרבה יותר נוח)

הפסקתי לגמרי להתשמש בשקיות לזבל. מה שכן יש שקיות ניילון מלוכלכות שאני זורקת לצערי לפח.
את הניקיון אני אוספת ומעבירה לאיריס בן צבי (הם משתמשים במה שאפשר וחלק הם מעבירים לתעשיית צינורות)

מעניין למה באמת לא עושים מיחזור שקיות מסודר.(כמו הבקבוקים)

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 19 נובמבר 2008, 11:28

פה יש שקיות מתקמפסטות (תוך 30 יום היתה שקית.) זה מה שאנחנו עושים בשביל האשפה הכללית. כרגע מה שיש בה זה שאריות בשר ומגבונים <הכלב לא מסוגל לאכול בשר בלי לשלשל אח"כ. זה לא כלב, זה הצהרת הון, גברת קרקר.>
<וכן. מגבונים זה החטא שלי. יש לי חטא. אחד! אבל חרא חטא. בלי זה, ועם כלב נורמלי, לא היתה לי שום אשפה כללית!>

פלסטיק שולטטטטט

על ידי ניצן_אמ* » 19 נובמבר 2008, 11:28

פה יש שקיות מתקמפסטות (תוך 30 יום היתה שקית.) זה מה שאנחנו עושים בשביל האשפה הכללית. כרגע מה שיש בה זה שאריות בשר ומגבונים <הכלב לא מסוגל לאכול בשר בלי לשלשל אח"כ. זה לא כלב, זה הצהרת הון, גברת קרקר.>
<וכן. מגבונים זה החטא שלי. יש לי חטא. אחד! אבל חרא חטא. בלי זה, ועם כלב נורמלי, לא היתה לי שום אשפה כללית!>

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שמש_בחורף* » 19 נובמבר 2008, 10:49

זו לא כמות כזו גדולה. ממילא בארץ לא מצליחים למחזר את כל הנייר (מפעלי נייר חדרה מעדיפים למחזר נייר של מדינות אירופאיות כי זה יותר רווחי, ותמיד יש אצלם המון נייר שלא מתמחזר)
בעיני שימוש נוסף עדיף ממיחזור.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי שמש_בחורף* » 19 נובמבר 2008, 10:49

זו לא כמות כזו גדולה. ממילא בארץ לא מצליחים למחזר את כל הנייר (מפעלי נייר חדרה מעדיפים למחזר נייר של מדינות אירופאיות כי זה יותר רווחי, ותמיד יש אצלם המון נייר שלא מתמחזר)
בעיני שימוש נוסף עדיף ממיחזור.

פלסטיק שולטטטטט

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 נובמבר 2008, 10:43

אבל אז זורקים עיתונים במקום למחזר נייר.

חזרה למעלה