שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

שליחת תגובה

אופטימיות היא פסימיות בהווה, פסימיות היא אופטימיות בהווה. ומה עכשיו?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אישה_במסע* » 02 פברואר 2017, 12:18

החוק הזה ממילא לא רלוונטי, כי היום יותר ויותר נשים יודעות שמוטב להן ללדת בבית ולא לקבל את הפרוטות של מענק הלידה
הסטטיסטיקה לא מסכימה אותך, כמו גם נשות באופן לדורותיהן שלקחו בחשבון את מענק הלידה כשיקול משמעותי. בכל מקרה, בהתחשב בכמות הנשים שיולדות בבית חולים, זה רלוונטי מאוד.

לדעתי יש לך במה לתגאות, אם נלחמת את המלחמה בשמן של אלו שבשבילן שמונה אלף שקל זה סיבה מספקת להשאר להתאשפז. חופש הבחירה יקר יותר רק למי שיש לה מספיק כסף כדי לשלם עליו. אם אין, אז דברים אחרים עלולים להיות יקרים יותר. אוכל, תרופות, האפשרות לחיות בלי לפחד שהממסד ינסה לקחת לך את הילד...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נעמה_וייס_טוהר* » 02 פברואר 2017, 09:40

עדכון בשורות טובות: אתמול אושר חוק תשלום דמי לידה ליולדות בית: אותו חוק שהיתה לי הזכות להניע את גלגלי השינוי של התהוותו כשהוגשה תביעה לבג"צ עם הסיפור שלי
31/1/2017 - ח"כ תמר זנדברג מודיעה על החוק שעבר
https://www.facebook.com/tamarzandberg/ ... 796291921/
לפני 9 שנים ילדתי את בני הצעיר מארבעת ילדיי בקצה הערבה . כמהה נשמתי ללדת בבית אבל אבא שלו אז לא הסכים אז נכנסתי לחדר היולדות באילת (הייתי היחידה בכל המחלקה) , הסתגרתי במקלחת כדי שאף אחות לא תתקרב אליי לשים לי מוניטורים וילדתי את בני בעמידה. 3 האחים שלו היו לידי 10 דקות אחרי שיצא לאוויר העולם. פשרה, אבל מילא... אחרי שעתיים כבר הייתי בבית . הנהלת ביה"ח חייבה אותי לשלם 8000 שח דמי אישפוז (כי הם לא קיבלו עבורי את הכסף ממשרד הבריאות , כי לא הסכמתי לאישפוז ) וסרבה לתת לי טופס שחרור לפני שעוברות 24 שעות אישפוז והילד יקבל את כל החיסונים. ואיימו עליי שלא אקבל דמי לידה. הלכתי בכל זאת . אבל אשת אש לווחמת שכמותי לא מוותרת בקלות על ייעודה לשנות סדרי עולם. בזכות התביעה שהוגשה בבג"צ עם הסיפור שלי, נשים יכולות היום לקבל אישור לצאת אחרי שעתיים ולקבל מענק לידה גם אם הילד לא קיבל חיסונים. לקח לממסד האדמה האיטי 9 שנים להעביר חוק אחד . חבל, כי לדעתי זה בזבוז אנרגטי. החוק הזה ממילא לא רלוונטי, כי היום יותר ויותר נשים יודעות שמוטב להן ללדת בבית ולא לקבל את הפרוטות של מענק הלידה . יש דברים ששום סכום חומר בעולם יכול למדוד ערכם. לחופש הבחירה יש מחיר והוא יקר יותר מכסף ממסדי ויהה אשר יהה הסכום שלו. (אני אגב כן קיבלתי את שלי אז, אמנם שנתיים אחרי, אבל קיבלתי. לא יוצאת פריירית... איזו אשה אני, הא? גבר גבר...

מוזמנים להעמיק את ההבנה אודות לידה ומשמעותה , באתר שינוי תודעתי
http://www.shinuytodaati.co.il/2012/05/ ... %93%D7%94/

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 אוגוסט 2012, 16:57

מישהי יודעת מה הנוהל בבתי חולים בירושלים לגבי שחרור מוקדם?
אין נוהל, מכיוון שהנוהל הוא 48, יש רק אסרטיביות של ההורים, שמחליטים, חותמים על דף, והולכים...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי טוב_בבית* » 06 אוגוסט 2012, 14:16

מישהי יודעת מה הנוהל בבתי חולים בירושלים לגבי שחרור מוקדם?
תודה!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 28 דצמבר 2011, 09:58

אם זה מאוד חשוב לך, גם לי נראה כדאי לפנות לבית החולים מבעוד מועד ולספר על כוונתך ולשאול אם יש בעיה עם זה שאת חותמת על טופס וויתור ויוצאת משם. כדאי לך לשמוע עכשיו את מה שיש להם להגיד ולא להיות מופתעת אחרי

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אורלי_נ* » 27 דצמבר 2011, 16:19

העניין היחידי הוא באמת חיוב בתשלום עבור הלידה על סך של 8000 שח. לא מעט בכלל.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי חלומות_מתגשמים* » 27 דצמבר 2011, 15:57

אולי הנהלים השתנו, אמנם ילדתי בלניאדו ולא בקפלן, אבל לא עשו לי בעיות והשתחררתי מוקדם. אולי פשוט לפנות לבית חולים ולשאול אותם, כמובן שזה לא בטוח שמה שהם אומרים יקרה בפועל, אבל שווה לבדוק .

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי פלונית_אלמונית* » 27 דצמבר 2011, 15:35

הם לא יכולים להחזיק בכוח, אבל הם יכולים לבקש תשלום על הלידה למשל, כמו שקרה לפותחת הדף....
הם גם יכולים להתחיל במסע הפחדות\איומים\עיכוב מכוון כדי למרוח את הזמן ככה שהיולדת תשתחרר מתי שהם חושבים שצריך.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי חלומות_מתגשמים* » 27 דצמבר 2011, 15:28

מה בעצם קורה אם את אומרת להם שאת רוצה להשתחרר? הרי הם לא יכולים להחזיק אותך בכוח.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אורלי_נ* » 27 דצמבר 2011, 15:15

כן, ברור שרוצה לדעת על קפלן ספציפית.
מישהי ציינה שבמסדרונות תלויים שלטים ששחרור מוקדם מתבצע לפחות לאחר 12 שעות או ש.... לא ברור לי מה.
השאלה שלי היא מה קורה בפועל, האם למישהי יש ניסיון אישי עם קפלן, לפעמים יש פער בין מדיניות רשמית לבין התנהלות מול יולדת.(חביבה מאוד :-) )

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 27 דצמבר 2011, 14:36

אורלי נ עדיף אולי שתשאלי שאלה יותר ספציפית. זה הרי עניין עקרוני, או שמא את רוצה לדעת משהו ספציפי על בית החולים הזה?

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אורלי_נ* » 27 דצמבר 2011, 09:46

מחכה בקוצר רוח לתשובה

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אורלי_נ* » 26 דצמבר 2011, 17:25

מישהי השתחררה מוקדם לאחרונה בקפלן?
מאוד אשמח לשמוע פרטים.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי טל* » 28 אפריל 2011, 00:27

בדיוק מה ששירי כתבה, רק בבי"ח פוריה, לפני 4 שנים ועוגיות חמאה במקום בקלאווה...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי סמדר_נ* » 26 אפריל 2011, 09:40

לגבי החוזר שאת מבקשת - כל החוזרים מפורסמים באתר של המשרד הרלוונטי. צריך סבלנות כדי לחפש (לגגל "משרד הבריאות חוזרים" או "ביטוח לאומי חוזרים")
אחרי הדיון פה הלכתי לחפש באתר של משרד הבריאות. מצאתי שם רק שני חוזרים תחת הכותרת "נוהל שחרור יולדת וילוד". אחד מ 1997, שני מ 1999. לא מצאתי משהו מהשנים האחרונות. אני מניחה שזה גם מה שעתידה להשתחרר מצאה.
בשניהם אין התייחסות לשחרור מוקדם על פי רצון היולדת. אני מתארת לעצמי שזה מפני שהנחת היסוד היא שהיולדת רוצה וצריכה להישאר בביה"ח, והחוזר מבטיח שהיא תקבל את מלוא 48 השעות שהיא זכאית להן, לפחות (גררר...). בתנאי עומס מותר לשחרר לפני הזמן כל יולדת וילוד שמצבם תקין ואינם נזקקים לטיפול מיוחד.
מזכיר לי שבמלחמת לבנון השנייה שכנה שלי, שבדיוק ילדה, סיפרה לי שבשל המלחמה והאזעקות בי"ח כרמל לא זו בלבד שהקדים לשחרר בסיטונות, אלא גם הנהיג ביות מלא חובה :-).
אבל למעט אם את גרה באילת,
יוספטל הוא בית החולים בסיפור שפתח את הדף. לפי תגובתם ותגובת בטל"א דאז (הם לא רצו להגיע לביהמ"ש וכנראה ידעו למה), אולי הם יחששו להתעסק עם טרבל-מייקרית כזו שוב.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי שירי_ג* » 25 אפריל 2011, 22:55

עונה לך כאן כי אין לי מושג איפה עוד לענות - כתבת כי את גרה במקום בו יש רק אופציה אחת ללידה. אינני יודעת איפה את גרה, אבל למעט אם את גרה באילת, מכל מקום אחר בארץ ניתן להגיע לבי"ח סימפטי בנסיעה של שעה-שעה וחצי. נכון, זה אומר שלא מושכים את הצירים בבית אלא יוצאים כשזה עוד בהתחלה. לי היה מאוד קשה לוותר על הבית ולכן בסופו של דבר ילדתי ב"העמק" שבפירוש לא היה מועדף, אבל הוא רבע שעה נסיעה מהבית. הכוונה שלי היתה להגיע לפוריה (45 דק' מאיתנו) ואפילו חשבתי על בלינסון בו ילדתי את ארבעת הגדולים (שעה נסיעה). מאידך, אם את מאוד מודעת לגופך ויודעת כמה בסוף להגיע לביה"ח אז בלידה של רבע שעה או חצי שעה קשה להתערב יותר מידיי. לגבי החוזר שאת מבקשת - כל החוזרים מפורסמים באתר של המשרד הרלוונטי. צריך סבלנות כדי לחפש (לגגל "משרד הבריאות חוזרים" או "ביטוח לאומי חוזרים")

בהצלחה

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי ה_עוגיה* » 23 אפריל 2011, 17:25

שירי, נראה לי שעם החיוך שלך אפשר להשיג שיתוף פעולה בכל בית חולים.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי שירי_ג* » 23 אפריל 2011, 15:27

מוסיפה את השנקל המעודד שלי: ילדתי ב"העמק" בעפולה לפני 4 חודשים. לאחר הלידה (ולא לפניה!) הודענו כי אנחנו מעוניינים להשתחרר הביתה. בלידה עצמה התחייבנו אני והבנזוג שנחתום על טופס "לידה טבעית" והמיילדת קיבלה את ההתחיבות המילולית (אכן מילאנו את כל הטופסולוגיה רק לאחר הלידה) כיבדה אותי ואת גופי במהלך הלידה, כך שיצאתי מביה"ח ללא דקירת מחט אחת, ללא מוניטור, US וכל התערבות אחרת. היות והלכו מאוד לקראתנו והיו מקסימים הלכנו גם אנחנו לקראתם ונשארנו לבקשתם בחדר הלידה עם התינוק 5 שעות לאחר הלידה (שבהן כובדנו בתה ועוגות ובקלאווה ומה לא וגם הלכתי למחלקה להתרחץ ולהחליף חזרה לבגדים שלי) ועוד שעה עם הקטנצ'יק בתינוקיה כי לרופא הילודים היה חשוב לראות אותו במשך שעה רצופה, שם כובדנו בארוחת בוקר וקפה. 6 שעות לאחר הלידה יצאנו מביה"ח עם חוויה נעימה במיוחד של שת"פ וכבוד מצד הצוות. קיבלתי דמי לידה ואת כל שאר הזכויות. יצאנו מביה"ח מצויידים במכתב חתום ע"י רופא הילודים ובו מצויין כי אנחנו מוזמנים לחזור למחלקת הילודים בשבוע שלאחר הלידה ללא טופס 17 לצורך בדיקת PKU, סינון שמיעה, בדיקת בילירובין וחיסון לפי בחירתנו. חזרנו לצורך שלושת הראשונים. קיבלו אותנו בסבר פנים יפות ואחרי חצי שעה חזרנו שוב הביתה.
למה אני מספרת את כל זה? כי "העמק" נחשב נוראי. קצביה. לא התכוונתי ללדת שם אלא בפוריה. משכתי בבית יותר מידיי זמן ולא יכולתי להגיע עד פוריה אז ילדתי בעפולה. יצא הכי הכי הכי מדהים. לא הפחידו אותנו, לא איימו עלינו, לא מרחו, לא טייחו פשוט כיבדו אותנו ועשו את המקסימום כדי שנהיה מרוצים. מקווה שגם לך יהיה ככה.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אפריל 2011, 00:06

מידע, לא יודעת אם מועיל:
ילדתי בכפ"ס
חתמתי ויתור על גיליון ורוד שבו מופיעות כל ההתערבויות האפשריות
עדיין ניסו לתת לי פיטוצין לאחר הלידה כדי להוציא את השליה
קלטתי ולא הסכמתי
אמרו זה בפרוטוקול, אמרתי לא נורא... הפרוטוקול ימשיך לשרוד גם בלעדי
השתחררתי מוקדם לאחר נבואות זעם מצד רופאי התינוקייה התינוקיים
קיבלתי דמי לידה
אף אחד לא הזכיר זאת כאיום
מקווה שעזרתי למישהי

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי סמדר_נ* » 22 אפריל 2011, 23:54

עתידה להשתחרר, פספסתי פה משהו בעריכה? לא הבנתי מה הכיוון שאינך מעוניינת בו.
בגדול, כששואלים שאלה באינטרנט מקבלים תשובות כמו שמקבלים באינטרנט (זו אחת הסיבות לכך שאני, באופן אישי, ממעטת לשאול פה שאלות). וכן, הן לא יהיו תמיד בדיוק על מה ששאלת, והן גם לא יהיו תמיד מה שאת רוצה לשמוע. יש לזה גם הצדקה עניינית: לא רק את קוראת פה ויש הרבה אחרות שעשויות להפיק תועלת ממה שנכתב לך.

אני אסתכן בכל זאת באי הבנת הכיוון (וגם בכך שמשהו נערך החוצה ואני לא מבינה):
את רוצה ללדת בדרכך ולהשתחרר לדרכך בבי"ח כלשהו שיש לך סיבות רציניות לחשוד שבו לא ישתפו איתך פעולה (אגב, "שיתוף פעולה" לא חייב להיות הסכמה ועידוד של כל מה שאת עושה. לפעמים זה אומר פשוט להניח לך גם אם הם חושבים שאת קצת... נו, מוזרה). את בטוחה שלפני שאת מצטיידת בכלי נשק לא כדאי להשקיע באופציה שלא תדרוש ממך כלל להילחם (ואני לא מדברת דווקא על לידת בית או על כל אופציה חוץ אשפוזית או פרטית אחרת)? את בטוחה בכך בדיוק כשם שאת בטוחה ש האורך המשוער של כל הארוע אמור להיות לא יותר משעה- שעה וחצי?
כי מהצד זה נראה כאילו את מתעקשת לדחוק את עצמך לאיזושהי פינה.
ולגבי ההנחיות, אולי שווה ליצור קשר עם משרד הבריאות ולשאול.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי עתידה_להישתחרר_ומהר* » 17 אפריל 2011, 17:26

שרה לה, השיחה הזו תופסת כוון שאינני מעונינת בו. את פירשת את דברי בדרך שלחלוטין לא התכוונתי אליה ולי אין לא רצון ולא אנרגיות להמשיך להסביר.
אני בסה"כ רוצה שיחררו אותי כמה שיותר מוקדם ואם יש למישהי פה את המסמך שיכול לעזור לי אנא שימו פה קישור.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי שרה_לה* » 17 אפריל 2011, 15:03

אפשר גם לברר מדיניות בבית החולים שאת עומדת ללדת בו
זה נשמע הכי הגיוני. אל תשכחי שמדיניות המחלקה אינה מדיניות "משרד קבלה", שהוא בעצם מייצג את משרד הפנים ואת ביטוח לאומי. איתם האינטרקציה השחרורית.


האורך המשוער של כל הארוע אמור להיות לא יותר משעה- שעה וחצי.
קצת קשה לתכנן את זה.... זה כמו ההנחיה לנפח את הבריכה יום לפני הלידה.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי עתידה_להישתחרר_ומהר* » 16 אפריל 2011, 19:58

מדיניות בית החולים בו אני עומדת ללדת אומרת שלידה יכולה להיות טבעית בעיני היולדת אם היא נורא רוצה לראות אותה כזו. מבחינתם אפידורל זה בטבע שלנו. תודה, אין צורך להציע אופציות אחרות, אין לי! לצערי גם אין לי כסף ללידת בית.
מאחר ומדובר בלידה חוזרת ואני לא מתכוונת להגיע לשם עם הציר הראשון האורך המשוער של כל הארוע אמור להיות לא יותר משעה- שעה וחצי.
תודה שכתבת מנסיונך האישי!
אשמח לקבל את חוזר המנכ"ל הרלוונטי של משרד הבריאות אם ישנו כזה. גם חוזר חדש של ביטוח לאומי יעשה את העבודה.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אמא_בבית* » 16 אפריל 2011, 19:06

זה אומר שאני חייבת להישאר 12 שעות לפי החוק היבש?
עד כמה שאני מבינה, מדובר ב12 שעות מרגע האישפוז ולא 12 שעות אחרי הלידה.
רוב הלידות לוקחות כמה וכמה שעות ובדרך כלל לא רוצים לצאת מיד אחרי אלא רק שלוש ארבע שעות אחרי ככה שזה יכול לצאת ביחד 12 שעות.
אני יצאתי פעם שש שעות אחרי הלידה וביחד עם הזמן לפניה זה הגיע לתשע שעות. לא אמרו לי שום דבר עד היום וזה היה לפני 17 שנה במשגב לדך.
אפשר גם לברר מדיניות בבית החולים שאת עומדת ללדת בו.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי עתידה_להישתחרר_ומהר* » 16 אפריל 2011, 17:17

זה אומר שאני חייבת להישאר 12 שעות לפי החוק היבש? אבל ראיתי בכתבה התיחסות לשינוי של מנהל המחלקה ביוספטל. הנה:
_ ד"ר, צברי, מנהל המחלקה ומי שבמשך כל שנותיו מגלה המון סבלנות ופתיחות ביחס ללידה טבעית אמר את הדברים הבאים: "מבחינתי אין שום בעיה עם לידה טבעית כל עוד אנחנו אחראים על האשה ועל התינוק, אבל צריך לזכור שאנחנו גם רואים את המקרים הקשים שאשה לא יודעת עליהם. לידה יכולה להתחיל טבעי ואחר כך להסתבך. בסופו של דבר, אשה מגיעה ללדת בין כותלי בית החולים, אנחנו אחראים עליה!", אומר צברי. באשר לדרישות החדשות של יולדות, אמר צברי: "אי אפשר למלא אחר כל דרישה של יולדת. אצלנו אין חפצים בחדר לידה, לא לוקחים שלייה הביתה, מקפידים על ניטור וכל מיילדת עושה עבודה לפי מצפונה.
בנושא שחרור מוקדם של יולדת – יצאו הנחיות חדשות של משרד הבריאות ואנחנו ממלאים אחריהן"._
מי ראתה את ההנחיות החדשות הללו של משרד הבריאות? אנא, צרפו אותן לכאן, זה יספיק לצוות גם אם החוק לא השתנה. ניסיתי לגגל ולא מצאתי....

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי עצם_מעצמי* » 16 אפריל 2011, 15:17

עו"ד שלומי פרידמן, (מי שטיפל במקרה שלנו מול ביה"ח וביטוח לאומי והיה בדיון בכנסת )מוסר שהחוק טרם שונה

בתי חולים נידחים- כמו יוספטל באילת למשל שלא מגיעות אליו הרבה נשים בעלות מודעות לחופש הבחירה בלידה, מפעיל את החוק היבש משום שהם לא מכירים משהו אחר.
בתי חולים כמו לניאדו והלל יפו,כמו ששרהלה ציינה,פוגשים במקרים כאלו בתדירות גבוהה ולכן פיתחו גמישות
אבל החוק היבש מ 1950 עדיין בתוקף,לצערי, עד שמישהו לא יבעט לממסד המחוקק בתחת שישנו אותו כבר

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי עצם_מעצמי* » 16 אפריל 2011, 12:02

ביה"ח מתבססים על חוק ביטוח לאומי שיצא לפני 50 שנה ולמיטב ידיעתי עדיין לא שונה סופית
נכון שהיתה התקדמות בדיונים בכנסת אבל הליכי חקיקה לוקחים הרבה זמן והרבה בירוקרטיה
כדאי לשאול את נירית שפירא איפה זה עומד נכון להיום.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי שרה_לה* » 16 אפריל 2011, 11:54

לא ברור לי על איזה חוק מבססים בתי החולים את המניעה משחרור מוקדם. בפועל, לניאדו והלל יפה משחררים מי שילדה אצלם, על פי בקשתה, גם אחרי שעתיים.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי עתידה_להישתחרר_ומהר* » 16 אפריל 2011, 05:10

האם יש למישהי את הלינק לחוזר החדש של משרד הבריאות?
אני חוששת שעם כל הברכה הגדולה שהגיעה עם השינוי זה נשאר ברמת דיבורים. יש לי חברה שילדה בקפלן לפני כשבוע ודיווחה ששם על כל קיר יש שלט אמתני המסביר ליולדת שבמידה ותרצה לעזוב לפני שיחלפו 12 שעות גורלה יהיה רע ומר ויכלול תשלום דמי לידה. אני עתידה ללדת בקרוב וגם רוצה ללכת הביתה 4-6 שעות לאחר הלידה.
האם החוק נכנס לתוקף? האם יש מסמך רשמי שניתן לתת לצוות על מנת שלא יעשו בעיות?

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 05 ספטמבר 2008, 00:13

ריש גלית ,
את מוזמנת להציע שם דף מתאים. לי אין בעיה עם השם הארוך ולדעתי הוא מתאר נכונה את מה שיש בתוכו,אבל אין לי התנגדות עקרונית לשינויים
מי שרוצה לשנות-בבקשה,תציעו משהו שלדעתכם יותר מתאים...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי ריש_גלית* » 05 ספטמבר 2008, 00:10

נעמה, הייתי מוצאת שם דף מתאים לדף של הסיפור שלכם עם יוספטל (אני אפילו לא מסוגלת לחזור עליו מרוב שהוא מסורבל ).
אני רק במקרה נכנסתי לדף אחרי שהבנתי מדף אחר על מה מדובר שם. עכשיו שהעניינים נסגרו פחות או יותר נראה לי שכדאי שעוד אנשים יגיעו לסיפור החשוב הזה. שם ברור וקצר יותר יכול להועיל.
כל טוב!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 04 ספטמבר 2008, 21:01

היום פרסם עיתון מקומי באילת ("ערב ערב") כתבה שיזמתי. הכותרת:"לידה חופשית" (הכותרת המקורית היתה אמורה להיות "טבעי ללדת ביוספטל?",אבל בתקשורת,כמו בתקשורת,דברים אף פעם לא יוצאים כמו שאתה רוצה/מתכוון)
בכל זאת,טוב שיש חשיפה לסיפור שלנו. די בכך כדי לתרום במשהו להעלאת מודעות ציבור הנשים האילתיות לזכויותיהן בחדר הלידה.
הטכסט המלא בדף נשים קוראות ללדת

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי ורד_לב* » 03 אוגוסט 2008, 23:33

יש אינטרנט בימינו וכל הטופסולוגיה של בט"ל נמצאת שם. למה שלא תהיה גם זו אפשרית?
הכל אפשרי...השאלה רק אם יש רצון...
ובכל מקרה נגשים לסניף בט"ל כדי לרשום את ילדי לידות הבית במוקדם או במאוחר...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 03 אוגוסט 2008, 22:47

זה אכן יהיה מאד משמח אם המעבק יתקבל אוטומטית, בדומה לדמי חופשת הלידה. ישירות לחשבון לפי תשלום הביטוח הלאומי, מבלי שצריך לעשות איזשהו מאמץ כזה או אחר בנידון.
האמת היא שגם בבי"ח צריך לעשות איזשהו מאמץ - לסור לשלוחה של הביטוח הלאומי שנמצאת שם, לדווח על הלידה, למלא טפסים ולהעביר פרטים... כמובן שמיקמו אותו בתוך מחלקת יולדות כי זה נוח ונגיש. מהבית לא כזה קל להגיע לשם.
זה מצב מקביל למצב שבו אפשר לגשת לסניף של בט"ל ולהירשם, אבל התור, התור...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי ורד_לב* » 03 אוגוסט 2008, 15:23

לא בטוחה שזה כבר נכנס לתוקף...אתן יודעות עד כמה התהליכים פה איטיים.

לגבי נשלל או לא נשלל- אנחנו, למשל, מעולם לא הלכנו לבי"ח אחרי הלידות בבית. זה כ"כ לא התאים לנו לצאת מהאווירה הזו שבחרנו בה ורצינו ולמזלי יכולנו להרשות לעצמנו לוותר על הכסף הזה, במחיר עוגמת הנפש שבטוח הייתה נגרמת לנו.
זה אכן יהיה מאד משמח אם המעבק יתקבל אוטומטית, בדומה לדמי חופשת הלידה. ישירות לחשבון לפי תשלום הביטוח הלאומי, מבלי שצריך לעשות איזשהו מאמץ כזה או אחר בנידון.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אחת* » 03 אוגוסט 2008, 11:00

_אבל לפחות לא נשלל ממנה מענק הלידה :
אבל גם קודם לא נשלל (בתנאי שנרשמים בבי"ח. לא ראיתי שבזה יש שינוי)._
קודם אישה שילדה בבית הייתה חייבת להתאשפז בבית חולים למשך 12 שעות לפחות כדי לקבל את המענק.
למיטב הבנתי עכשיו זה כבר לא כך

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 03 אוגוסט 2008, 10:18

אבל לפחות לא נשלל ממנה מענק הלידה :
אבל גם קודם לא נשלל (בתנאי שנרשמים בבי"ח. לא ראיתי שבזה יש שינוי).

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 03 אוגוסט 2008, 07:56

כן,אפשר לאחד,לדעתי...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי ע_ע_ע* » 03 אוגוסט 2008, 07:45

נעמה, כבר יש דף ששמו שחרור מוקדם מבי''ח לאחר לידה.

לדעתי כדאי לאחד ביניהם, תציצי בו ותראי אם זה נכון בעינייך כפותחת הדף הזה...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי קט_קטית* » 02 אוגוסט 2008, 18:34

זה אומר שיתחילו לממן לידות בית?!
לממן לידות בית כמו שממנים את הלידה בבי"ח - עדיין לא.
כלומר את מיילדת או את הדולה או את הרופא הביתה מזמינים על חשבון היולדת,
אבל לפחות לא נשלל ממנה מענק הלידה :
מילד שלישי זה משהו כמו 400 ש"ח, אז הנושא הזה פחות רלוונטי לולדניות,
אבל למבכירות/יולדות התאומים זו בשורה משמחת ומאפשרת :-)
|יש|
ישר כוח!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי רחל_ברמן* » 02 אוגוסט 2008, 17:26

נ ע מ ה, החזרתי גרסא אחת אחורה כי האחרונה היתה מחורבשת. אני מקווה שזה בסדר.

ולגופו של עניין - איזה יופי! זה אומר שיתחילו לממן לידות בית?!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי פשטות_רכה* » 30 יולי 2008, 09:36

מעולה
!!!!!
תודה על החלק שלך בענין נעמה !
תודה מעומק הלב .
מצטערת שטרטרו אתכם
ושמחה שבסופו ל דבר לטובה..
לידות טובות וקלות וימים מבורכים
לכולן

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי עדינה_ניפו* » 30 יולי 2008, 07:42

וואו נעמה,
כל כך שמחה לקרוא את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל הכבוד, באמת.
שנזכה לראות המשך התגלגלות מהסוג הזה של דברים בארץ הזאת!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אנונימי » 30 יולי 2008, 07:38

קולולולששששש:-)
איפה פורסם הטקסט הנ"ל?

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 30 יולי 2008, 03:55

סוף הסיפור:מעז יצא מתוק: בעקבות המקרה של בני הזוג וייס בלידה ביוספטל,זומן דיון בכנסת אשר תוצאותיו בעלות ערך רב לגבי זכויות היולדת בישראל:

29/7/2008
דיון היום בוועדה לקידום מעמד האישה קבע:
"יבוטל הקשר בין מענק הלידה למקום הלידה"

נעמה וייס:אני גאה שזכיתי לקחת חלק ולתרום לקידום נושא כל כך חשוב לציבור היולדות בארץ. חבל רק שהמחיר היה גבוה

בדיון שנערך בוועדה לקידום מעמד האישה היום, הוסכם בין הדוברים כי אין לקשור בין מענק לידה למקום הלידה. עוד נדרש הביטוח הלאומי לספק הסברים למגבלה ששם על יולדות בית להגיע לחדר לידה תוך 24 שעות מהלידה ולהישאר 12 שעות בבית החולים על מנת לקבל את מענק הלידה. הסתבר שהגדרות אלו הן השאלה של פקידי המשרד מחקיקה אחרת ולא בהכרח רלוונטית.
ח"כ ליה שמטוב, יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, הבהירה : "הוועדה דורשת לנתק את הקשר בין מקום הלידה לבין מענק הלידה ; אין מקום לאפליה בין פרט לפרט בחברה הישראלית כשכלי האפליה הוא המוסד לביטוח לאומי."

הדיון זומן בעקבות מקרה בו נדרשו בני זוג שילדו בבית החולים לשלם עבור לידתם כיוון שעזבו את המקום פחות מ 12 שעות לאחר הלידה.
במקביל הגיעה לידי חברי תנועת "נשים קוראות ללדת למען חופש בחירה בלידה" ההצעה של חברי סיעת "ישראל ביתנו" לתיקון חוק דמי אשפוז וחוק מענק לידה, אשר נועדה לאפשר מענק לידה לילודים ללא קשר למקום הלידה. הצעה דומה הוגשה בעבר ע"י חברת הכנסת אורית נוקד שנכחה בדיון והבטיחה לקדם את הנושא.
בדיון התייחסה עו"ד יפעת מצנר משדולת הנשים, לסוגיית הזכאות על סמך מקום התרחשות הלידה : "מחר יפגעו גם במי שלא עושה בדיקות גנטיות או מעקב הריון על פי פרוטוקול זה או אחר. צריך לשים לזה סוף". ח"כ נדיה חילו, הבהירה כי מדובר בזכותם הטבעית של יולדות וכי לא ייתכן שמקום הלידה יהווה מבחן זכאות: "כי אם כך, מדוע שלא ייתנו קבלת מענק הלידה ברמת ההכנסה, במצב המשפחתי ועוד".

"תיקון זה יפסיק את המצב האבסורדי הקיים" אומר עו"ד שלומי פרידמן, מומחה לסוגיות הביטוח הלאומי: "כיום אישה אזרחית המדינה, משלמת מיסים בישראל, נוהגת על פי החוק - ולמרות זאת נענשת, מטורטרת ונקנסת כספית." המשפטנית דר' אומי לייסנר אשר עבודת הדוקטוראט שלה עוסקת במענקים סביב הלידה טענה שמניעת מימון לידת הבית מונעת מנשים מעוטות יכולת לבחור באפשרות זו גם אם היא המועדפת והרצויה עבורן: "מדוע מענישים את הבוחרות ללדת מחוץ לבית החולים בכספן שלהן, דמי הביטוח ששילמו כל חייהן, על כך שבחירתן הייתה חוקית אך פחות מקובלת?...."

כל הדוברים בדיון הסכימו כי המחקרים אינם מראים יתרון מובהק בשיעורי תמותה ותחלואה בקשר למקום הלידה. למרות זאת ציין דר' לוטן כי משרד הבריאות מצא לנכון להמליץ ליולדות ללדת דווקא בבית חולים. כנגד טיעון זה הובהר שוב ושוב שלא מערכת האמונות של צד זה או אחר עומדת על הפרק אלא הרצון החופשי וזכותו של אדם על גופו. עו"ד שלומי פרידמן שחשף את חולשתן של תקנות הביטוח הלאומי, הבהיר כי מדובר בשלושה סוגי תשלומים: מענק הלידה שכל יולדת זכאית לקבל, דמי אשפוז שמיועדים לבית החולים או דמי מיילדות שיינתן עבור הוצאות הלידה של אישה שבחרה ללדת מחוץ לבית החולים כפי שמתקיים במדינות נאורות בעולם דוגמת אנגליה והולנד.

פרופ' מרק גלזרמן מנהל חדר הלידה במרכז הרפואי בילינסון וד"ר רחל אדטו, חברת הנהלת המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, ציינו כי עלותן הכללית של הלידות גבוהה מסך 8000 הש"ח שמשולם לבית החולים עבור כל לידה. עלותה של לידה רגילה ללא התערבויות קטנה מהסכום הנוכחי אולם בית החולים משתמש בדמי האשפוז לצורך סיבסוד צולב של יולדות שעוברות ניתוחים וילודים או פגים שמטופלים לאורך זמן.
טיעון זה נועד להסביר מדוע אין הכסף מגיע ליולדת ומדוע בית החולים זקוק לכל סכום של דמי אשפוז. "לא זה מה שגורם לנו לעודד לידות בבית החולים" טענה דר' רחל אדטו מנהלת מחלקת יולדות בשערי צדק. עם זאת אין להתעלם מהעובדה שהמדינה מממנת ניתוחים קיסריים על פי רצונן של נשים גם ללא הצדקה רפואית, האין זה מכיוון ששטח זה נמצא בידי רופאים ובתחום בית החולים?... דבי גדל בר, נציגת אירגון המיילדות מציגה אספקט נוסף בסוגיה זו: "אנשים זכאים לבחור לעבור פעולה כירורגית במוסדות פרטיים וקופות החולים משתתפות חלקית במימון העלויות. מסתבר שניתן לגזור עלות אשפוז וטיפול באופן נפרד. מדוע אם כן לא להתנהל באופן זהה עם הלידות?"
פתרון כלכלי אפשרי מציעה הגב' רות דייויס שתביעתה לקבל מענק לידה הועברה מבית המשפט לידי המחוקק ומחכה עדיין להתייחסות (כבר 12 שנה). דייויס טוענת כי, מאחר ועלות לידה חוץ אשפוזית נמוכה מזו שבבית החולים הרי שגם אם תקבל יולדת הבית סכום שיכסה עלות מיילדת ואפילו ביקור רופא לאחר הלידה, עדיין יישאר סכום כסף שהמדינה יכולה להעביר לחברה מבטחת ואו לבית חולים מגבה.

בדיון עלה ספק ביכולתם של בתי החולים בישראל כיום לספק שירות אופטימלי ללידות. מספר הלידות עולה, בעוד מספר המיילדות לא עולה בהתאמה, פרוטוקולים נוקשים לעיתים גוררים התערבויות וסיבוכים נוספים וכנ"ל הרפואה המגננתית. "נראה כי טראומה בלידה ראשונה בבית החולים לעיתים מביאה נשים לבחור בלידת בית." אומרת עוד' מצנר. "מספר מיילדות הבית גדל משש ל16 בחמש שנים" אומרת מיכל בונשטיין מיילדת ונציגת אירגון מיילדות הבית: "נתון המעיד על מספר דורשות השירות ההולך וגדל." נתונים ממרכזי לידה של שיבא ולניאדו מספרים על נשים שמוכנות לשלם עבור חווית לידה מייטבית, באווירה ביתית "כמיילדת 25 שנה אני יודעת שתמיכה אופטימלית מגדילה את הסיכוי ללידה ללא התערבות." אומרת בונשטיין ההורמונים מתנהלים לטובת היולדת בלידה מכבדת ואמפטית. 20-30% ניתוחים קיסריים בבתי חולים מעלים תהייה באשר לניהול הלידה במוסדות הרפואיים."
על מנת להביא להטבה בתנאים עבור נשים ללא קשר למקום הלידה הציעה, יפעת כהן מאיר, נציגת התנועה "נשים קוראות ללדת למען חופש בחירה בלידה", את האמנה הבינלאומית למען היולדת והילוד (IMBCIׂ) שהתגבשה בידי הגופים הבריאותיים המרכזיים בעולם כמו ארגון הבריאות העולמי, ומבוססת על מסמכים רבים המגובים כולם במיטב המחקרים העדכניים.
המסמך מעודד בין היתר הקמת מרכזי לידה (שהוכחו כמקדמי בריאות), ממליץ על אישור בחירת מלווי הלידה על פי רצון היולדת, בחירת תנוחת לידה, מימוש הזכות להשאיר תינוקות עם אימהותיהם ועוד. "אנחנו קוראים לחברי הכנסת לסייע באימוץ עקרונות אמנה חשובה זו ולהמשיך בתהליך יסודי של שינוי מהותי על ידי הפיכת ההמלצות להצעת חוק זכויות היולדת והילוד".

נקודה נוספת שעלתה בדיון הוועדה היא הצעת חוק שהוגשה לאחרונה לכנסת - חוק סיעוד חדש ובו המלצה לבטל את פקודת המיילדות. המלצה זו פוגעת באוטונומיה של המיילדות המאפשרת להן כיום להעניק טיפול מלא ליולדת מבלי להיזקק לאישור רופא וככזו פוגעת בחופש הבחירה של היולדת בישראל. בדיון הבוקר הוסר איום זה בהצהרה חגיגית של הגב' שושי ריבה, האחות הראשית של משרד הבריאות שטענה כי הסעיף הוצא מהצעת החוק עוד בטרם הוגשה לקריאה טרומית בכנסת.

"אני שמחה וגאה על הדיון שהתקיים היום" אומרת נירית שפירא, ממובילות התנועה למען חופש בחירה בלידה: "לראשונה נראה כי התחיל תהליך תיקון האפליה ארוכת השנים. אנו מאמינים כי בשלה השעה לשינוי וכי הדיון היום הוא סימן להתעוררות של הציבור ושל חברי הכנסת לפעילות למען הטבת המיילדות בישראל."

לידה היא לא מחלה, זכותה של אישה ללדת כרצונה, בחופשיות, בסביבה אוהדת ותומכת – היא זכות בסיסית, זכותן של נשים ללדת ושל תינוקות להיוולד בלידות מעצימות, בהן טובתם ובריאותם הפיזית והנפשית עומדת מעל לכל.

הגיעה העת לשינוי - למעננו ולמען הדורות הבאים.

לפרטים נוספים:

נירית שפירא (עיתונאית ויו"ר העמותה למען חופש בחירה בלידה): 054-6968702
מיכל בונשטיין (מיילדת בית): 054-4700178
דבי גדל בר (ארגון המיילדות): 052-666931
רותי קרני הורוביץ ( leida.co.il, ארגון מקצועות הליווי וההדרכה מסביב ללידה):052-8374237
דר' קרלוס רוזנברג (רופא נשים מיילד): 052-8284835
יפעת כהן מאיר (המרכז הישראלי לחינוך ללידה): 050-59013777

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אורגנית_מתחילה* » 27 יולי 2008, 10:26

רק עכשיו נחשפתי.
שמחה שהכל הסתדר לטובה.

אני הגעתי להסכם (עם בן הזוג) על 24 שעות אישפוז ורק אז להשתחרר, וכמובן אם הכל בסדר.
אבל נחכה ונראה שהכל באמת יהיה בסדר.
מקווים מאד שבקרוב ממש

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 26 יולי 2008, 16:18

אז הדיון הכה מדובר פה באתר הוא בזכותך? תראי מה זה. מעז יצא מתוק. כל הכבוד נעמה!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 26 יולי 2008, 13:58

ביום שלישי הקרוב הכנסת מכנסת את הועדה לקידום מעמד האישה לדיון מיוחד בעקבות הפנייה שלנו.
נירית מעמותת "נשים קוראות ללדת" תייצג אותנו שם וכמובן שתנצל את ההזדמנות להתייחס לעוד סוגיות בענייני לידה
אולי בסוף יכריע הצדק את החוק...
שמחה שיש לי חלק בתהליך הזה. רק חבל שהמחיר לפעמים כל כך גבוה

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אמא_של_אגוז_מוסקט* » 07 אפריל 2008, 21:47

(-: (-: איזה כיף שזה נגמר
|Y|

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי רונ_צ'ה* » 05 אפריל 2008, 13:23

האם יש חדש לגבי אופן קבלת מענק הלידה ללידות בית או שזו הדרך היחידה? - אפשר לנסות את השיטה העתיקה של "לא ידעתי". כלומר, לשחק אותה ראש קטן, ואיזה חודש חודש וחצי אחרי הלידה להתקשר לביטוח לאומי ולהודיע שלא קיבלת מענק לידה... מסתבר שבחלק מהמקרים זה עובד, ופשוט מקבלים אותו. מצד שני, זה סוג של רולטה לגבי כן או לא...

שמחה לשמוע שזה מאחוריכם

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי חלוקית_נחל* » 05 אפריל 2008, 08:48

(())
גם אני שמחה לשמוע שזה מאחוריכם,
@}

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי במבי_ק* » 05 אפריל 2008, 08:11

אני שמחה לשמוע שכך נגמר

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי גברת_פלפלת* » 04 אפריל 2008, 22:55

אני שמחה לשמוע שכך נגמר.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אם_אוהבת* » 04 אפריל 2008, 14:23

עיינתי קלות בדף אך לא העמקתי כי הקטנה לא נותנת לי להשאיר אותה הרבה לבד. בכל מקרה לעניין לידות בית ואשפוז בבית חולים, את הקטנה ילדתי לפני שמונה חודשים בלידת בית וב"ה הכל זרם כמו שקיוויתי והתאוששתי די מהר. לאחר מנוחה של כמה שעות החלטנו לנסוע לבית החולים להבדק ולהתאשפז על מנת לקבל את המענק לידה. עשינו זאת בשביל המענק כי הבנו שניתן לקבל רק לאחר אשפוז של כ12 שעות. בבית חולים עשו קצת פרצופים אך בסוף החתימו אותנו על שחרור מוקדם וביקשו מאיתנו לבדוק את הקטנה שוב לפני שנשתחרר ובעקבות גילוי רמת צהבת גבולית של 13 לקטנה בת יום המליצו להשאר והפחידו " זה באחריותכם לשחרר את התינוקת ככה ואם הצהבת תעלה" בכל מקרה נאלצנו להשאר ובעקבות עלייה נוספת יצא שבמקום לחזור הביתה אחרי לידה קסומה בבית נשארנו ששה ימים עד שהורידו לה את הצהבת מתחת לאור הסגול כמה עצוב. המיילדת ששמעה זאת מאוחר יותר ששאלה לשלומינו לא האמינה שעיקבו אותנו כך שבעצם ע"י אמבטיית שמש מידי בוקר אפשר להוריד את הצהבת לבד תוך כדי לבדוק את ירידת הצהבת אצל האחות במקום להשאר בבית חולים ולמה בכלל לחכות ששה ימים אם אפשר להוריד שם ע" האור הסגול מייד אם זה לא מזיק כמו שהם אומרים. לא נור העיקר שזה מאחרינו וגם למדתי שם מספיק בזמן השיהות בבית חולים והגעתי למסקנות בעיקר את זה שאני לא רוצה להיות שם שוב וללדת בבית זה האידיאל בשבילי.
האם יש חדש לגבי אופן קבלת מענק הלידה ללידות בית או שזו הדרך היחידה? לא עקבתי אחרי הדפים הקודמים כך שלא בטוחה לגבי זה.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 04 אפריל 2008, 11:02

הוא אמור לדעת,כי הפנייתי אותו לקרוא בדף פעם,אבל לשאלתך:לא. לא שאלתי את רשותו. למה?זו בעיה לדעתך? בסה"כ מרוויח פרסום. למה שיהיה לו אכפת?זה רק יכול לעזור לו להביא אליו קליינטים

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי מי_שהי* » 04 אפריל 2008, 10:44

קוראת אותך - תודה על השיתוף והכתיבה המשובחת @}
< שאלה - האם העורך דין יודע/מסכים שפרסמת את המייל שלו כאן?>

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 04 אפריל 2008, 10:28

בשעה טובה, ומקווה שמנת ההתעסקויות הזוטות נגמרה בזאת (בכל אופן, היא בטוח הוגדשה...), ושתהנו מהצאצא ואחיו/אחיותיו.
מזל טוב :-)

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי מנסה_לעזור* » 04 אפריל 2008, 10:24

ברוך שפטרנו...
אמנם עדין מעצבן אבל עכשיו זה מעצבן יותר בזול.
אני מאמינה שניתן לשנות דברים ע"י חקיקה חדשה - אולי בכתובת שנתתי לך בעבר, אולי שדולת נשים או ח"כיות.
מקווה שעכשיו כשהעננה סרה - תוכלי להנות מהקטנטן 'נטו'.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי שירי_בן_דב* » 04 אפריל 2008, 07:32

ברוך שפטרנו...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 04 אפריל 2008, 04:06

שלום לכל המתעניינים/ות
להלן השתלשלות העניינים:

עו"ד שלומי פרידמן (שידוע בזכות עמדתו התקיפה מול ביטוח לאומי,הגיש בזמנו את הבג"צ בעניין מענק הלידה ללידות בית),כתב מכתבים תקיפים לביה"ח ולביטוח לאומי. בעקבות המכתבים,סיכמו הביטוח הלאומי וביה"ח שהתשלום עבור האישפוז ישולם על ידם "לפנים משורת הדין",יענו-הם החליטו לנהוג כפי שכל שאר בתי החולים נוהגים-פשוט "להעלים עין" מהשחרור המוקדם ולדווח שכן נשארתי ל 12 שעות,ואז בעצם כן מגיע לי ע"פ החוק לקבל שירות+מענק לידה. (סתם פחדנים. מדהים איזה כוח יש ל"שם" של עו"ד כזה)
אז נכון שהעניין האישי שלנו נפתר ויצאנו בזול,יחסית(במקום 8000 לביה"ח,עכשיו אנחנו צריכים לשלם 1000 ומשהו לעו"ד) אבל זה עדיין די מעצבן,כי לא הופקו מהמקרה שלנו שום לקחים וסתם "החליקו" במקום לטפל בסוגייה באמת,ועכשיו,אם אשה נוספת תצטרך לעבור מה שאני עברתי-היא תידרש שוב לאיים על הממסד עם עו"ד מפולפל כדי לקבל את מה שאני קיבלתי
לעזאזל הממסד והחוקים המטופשים שלו!!!

השורה התחתונה של עו"ד פרידמן היא שחוק הביטוח הלאומי נקבע בשנות ה 50 , לפני שחוקק חוק "כבוד האדם וחירותו" ולכן לא ניתן לשנותו. אבסורד,אבל ככה זה,בינתיים. השאלה אם יש מה לפנות לחברי כנסת כדי שיפעלו למען שינוי החוק,אם זה ידוע מראש כבלתי אפשרי...
לא יודעת. רק יודעת כמה אני מתעבת את הממסד ואת החוקים שהוא ממציא כדי לכלוא אותנו בכבליו.

אני עייפתי מלהתעצבן בעניין,אבל אם למישהיא מכן יש קשרים בממסד הגבוה שיכולים לעשות משהו כדי למצוא פתרון חוקי לסוגייה-תבורך!



זו הערתו האחרונה של העו"ד,כפי שקיבלתי במייל:


אין סיכוי לשנות את החוק כיוון שחוקי היסוד (כבוד האדם וחרותו וחופש העיסוק) התוו עקרונות קדימה ולא אחורה!!
חוק הב"ל הארור(!!) קיים משנות ה-50, הרבה לפני חוקיהיסוד, ולכן אי אפשר לשנותו.

אני לא יודע אם את יודעת אבל נירית הפנית אתכם אלי כי אני טרבל מייקר לב"ל.

אני תקפתי את הפיגור שאלמנות מקבלות קצבת שארים ואלמנים לא!!
קיראי את פסק הדין המצ"ב ותביני מדוע במקרה שלך, כמו שם, לא ניתן לשנות את החוק באמצתעות בג"צ.
כאן יכולה רק נירית להשפיע באמצעות מחאה חברתית ואני מוכן ומזומן לתמוך ולתרום.

לפחות עזרתי בחלקת אלוהים הקטנה שלך....

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אילה_א* » 25 מרץ 2008, 13:42

לא נראהלי שזה הולך לבית משפט בשלב הזה

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי פלונית_אלמונית* » 25 מרץ 2008, 00:12

שימי לב, וכדאי לשאול את העו"ד - מה קורה אם אתם מפסידים?
לא רוצה להשבית שמחות אבל כדאי לבדוק. זה שעו"הד שלכם ויתר על שכרו, לא אומר שהצד השני יעשה כך ובמקרה שבו ייקבע כי ביה"ח צודק (ולצערי לא תמיד הצדק מהצח) אתם עלולים לשאת בהוצאות הצד השני.
בהצלחה

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 23 מרץ 2008, 23:21

תודה דלית
לא שמתי לב... כלומר , לא חשבתי על זה...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי גברת_פלפלת* » 23 מרץ 2008, 20:03

זה נקרא הוצאות משפט , ואם את זוכה במשפט (מחזיקה לך אצבעות) בדרך כלל ביהמ"ש מחייב אותם לשלם את שכר הטרחה של עורך הדין שלך (כך אומר אישי המשפטן)

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי דלית_ב* » 23 מרץ 2008, 19:25

הי נעמה @}
מחקתי את מספר תעודת הזהות שלך מהטקסט, נראה לי לא בריא.... אני מקווה שזה בסדר.
וחוץ מזה, אני שמחה מאוד שיש לכם עזרה ומקווה שזה יעזור לגמור את כל העניין בטוב.

(())

אם בית החולים יכיר בטעותו, אולי אפשר לדרוש מהם לשלם לעורך הדין?

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 מרץ 2008, 18:04

מה דעתכם? אין לנו ניסיון בכלל בתחום הזה. זה מוגזם לדעתכם לצפות מ"המדינה"/מוסדותיה שיממנו את הסכום הזה?או אולי איזו עמותה לסיוע לאזרח? נראה לי הוגן מאוד, הסכום שהוא ביקש.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 23 מרץ 2008, 16:13

עדכון:

עו"ד שלומי פרידמן (מי שבזמנו הגיש את הבג"צ בעניין מענק הלידה ליולדות בית),התגייס לעזרתנו
לאחר בדיקה מקיפה והרבה פילפולים ושינויי נוסחים,שלח בשמנו מכתבים לביטוח לאומי ולביה"ח. מצב הטכסטים בהמשך.נמסר גם עותק לדיעות אחרונות.
למרות שהציע את עזרתו בהתנדבות,ביקש כי אם תתקבל עמדתנו,נשלם לו סך 1000+מע"מ. נשמע לנו הוגן אז הסכמנו. מה דעתכם? אין לנו ניסיון בכלל בתחום הזה. זה מוגזם לדעתכם לצפות מ"המדינה"/מוסדותיה שיממנו את הסכום הזה?או אולי איזו עמותה לסיוע לאזרח?

מצב טכסט המכתבים:




פרידמן ושות' משרד עורכי – דין
Friedman & Co. Law Office

שלומי פרידמן, עורך דין* Shlomi Friedman, Advocate LLb., B.Sc., M.Sc.
טניה דרז'אק, עורכת דין LLb. Tanya Derzhek, Advocate
גל פלג, עורך דין LLb. Gal Peleg, Advocate
לידיה רוטמן, עורכת דין Lidya Rotman, Advocate LLb.
זהבה פרידמן, עורכת דין Zehava Friedman, Advocate LLb.
  • חבר לשכת עורכי הדין ב-New York
תחומי עיסוק: רח' שאול המלך 35, בית אמריקה, תל-אביב Major concerns:
ת.ד. 18128, ת"א, 61181
משפט אזרחי Civil Law 35 Shaul Hamelech St , Tel-Aviv משפט מסחרי טל: 03-6959855 Tel: Commercial קניין/מקרקעין פקס: 03-6959295 Fax: Real Property
משפט חוקתי/בג"צ [email protected] E-mail: Constitutional Law
אתר המשרד: www.Friedman-Law-Firm.com
תאריך: 23.03.2008Date: _

לכבוד
גב' מירב פרז
המחלקה לפניות הציבור
הבטוח הלאומי
פקס: 02-6525038

הנדון: תשלום מענק אשפוז ומענק לידה – נעמה וייס ת.ז XXXX

אני פונה אליך בשם מרשתי נעמה וייס, אשר ילדה את בנה בבית החולים יוספטל ביום 19.02.08.

לאחר לידת בנה ביקשה מרשתי להשתחרר שכן הלידה עברה בשלום ולא היתה מעוניינת בהמשך אשפוז בבית החולים.

בית החולים העביר למרשתי דרישת תשלום על הוצאות הלידה, בטענה שהביטוח הלאומי מסרב לכסות את ההוצאות.

לפי הרשום במכתב שנשלח על ידי שולה זלצר, מנהלת אגף גמלאות משפחה לבית החולים (מצ"ב) המסביר את הנוהל , רשום כך:

התנאים לקבלת מענק לידה ומענק אשפוז:
  1. תושבת ישראל
  2. עובדת בישראל או אשת עובד בישראל (למעט תושבי שטחים)
  3. לידת ולד חי אחרי 26 שבועות של הריון
  4. לידה בבית החולים או הזדקקות לאשפוז תוך 24 שעות מהלידה.
הדרישה היא שהיולדת תעמוד בתנאים באופן מצטבר.

מרשתי עומדת בכל התנאים המצטברים המזכים אותה במענק לידה ואת בית החולים בדמי אישפוז!!!

בשתי הפסקאות האחרונות במכתבה של גב' זלצר ישנה התייחסות ליולדות אשר יולדות בבית ולא בבית החולים (כפי שמרשתי). מרשתי נכנסת בגדר הרישא של ס"ק 4 ולא בגדר הסיפא שך ס"ק 4 שרק לגביו (לגבי סיפת ס"ק 4) קובע הנוהל שעל היולדת להתאשפז תוך 24 שעות למינימום 12 שעות.

מרשתי אינה שייכת לקבוצת האוכלוסיה שלגביה נוגע הסיפא של סעיף 4 או הפסקה המסבירה את המושג "אשפוז" המגדיר מינימום שעות האשפוז, שכן הפסקה מתייחסת רק ליולדות בבית.

מרשתי עונה לכל הדרישות לפי הסעיף, כולל סעיף 4 רישא, לידה בבית החולים.

לפי אתר האינטרנט שלכם:

לגבי מענק לידה

זכאית למענק לידה יולדת שילדה בבית חולים או אושפזה בבית חולים מיד לאחר הלידה והיא אחת מאלה:
  1. תושבת ישראל או אשת תושב ישראל (גם אם הייתה הלידה מחוץ לישראל).
  1. אישה שעובדת בישראל או שבן זוגה עובד ומועסק בישראל 6 חודשים רצופים לפחות בתכוף לפני הלידה, גם אם הם אינם תושבי ישראל (למעט תושבי האזור ושטחי האוטונומיה), ובלבד שהלידה היתה בישראל."

לגבי תשלום אשפוז

תשלום הוצאות אשפוז בגין לידה ישולמו ישירות לבית החולים על-ידי המוסד לביטוח לאומי, עבור אותן נשים הזכאיות גם למענק לידה. מענק האשפוז הוא תשלום אחיד, וסכומו נקבע בתקנות.


לפי הרשום בחוק הביטוח הלואמי (נוסח משולב) התשנ"ה 1995 סעיף 42
הזכות למענק אשפוז, למענק לידה ולקצבת לידה (94) (תיקון: תשנ"ז)

(א) מבוטחת שהזדקקה לאשפוז בקשר ללידה זכאית -
(1) למענק אשפוז;
(2) למענק לידה;
(3) לקצבת לידה, אם ילדה יותר משני ילדים בלידה אחת.

בחוק לא קיימת דרישה לאישפוז בפועל לאחר הלידה !!!

לפיכך אין לכם זכות לסרב לכסות את הוצאות הלידה ואין לכם זכות למנוע ממרשתי לקבל את יתר זכויותיה – היינו מענק לידה.

אבקש לכסות את הוצאות האשפוז ולהעניק למרשתי מענק לידה לאלתר.

אם סרובכם לכסות את הוצאות בית החולים נובע מדרישתם המוגזמת של בית החולים על כיסוי מלוא חבילת הלידה, למרות שמרשתי היתה מאושפזת כ-10 שעות בלבד, זהו מאבק שעליכם לנהל מול בית החולים ולא מול אזרחית אחת ויחידה אשר עמדה במחויבויותיה כלפי הביטוח הלאומי לאורך כל חייה.

עימדו אתם במחויבותכם כלפיה ואל תערבו אותה במאבקים שאינם נוגעים לה.

אני דורש את עמדתכם בהקדם.



בברכה,

שלומי פרידמן, עו"ד






פרידמן ושות' משרד עורכי – דין
Friedman & Co. Law Office

שלומי פרידמן, עורך דין* Shlomi Friedman, Advocate LLb., B.Sc., M.Sc.
טניה דרז'אק, עורכת דין LLb. Tanya Derzhek, Advocate
גל פלג, עורך דין LLb. Gal Peleg, Advocate
לידיה רוטמן, עורכת דין Lidya Rotman, Advocate LLb.
זהבה פרידמן, עורכת דין Zehava Friedman, Advocate LLb.
  • חבר לשכת עורכי הדין ב-New York
תחומי עיסוק: רח' שאול המלך 35, בית אמריקה, תל-אביב Major concerns:
ת.ד. 18128, ת"א, 61181
משפט אזרחי Civil Law 35 Shaul Hamelech St , Tel-Aviv משפט מסחרי טל: 03-6959855 Tel: Commercial קניין/מקרקעין פקס: 03-6959295 Fax: Real Property
משפט חוקתי/בג"צ [email protected] E-mail: Constitutional Law
אתר המשרד: www.Friedman-Law-Firm.com
תאריך: 23.03.2008Date: _



לכבוד
פרופ' פייזר
מנהל בית החולים יוספטל
אילת



הנדון : דרישתכם לתשלום עבור לידה - נעמה וייס XXX

אני פונה אליך בשם מרשתי נעמה וייס, אשר ילדה את בנה בבית החולים יוספטל ביום 19.02.08.

לאחר לידת בנה ביקשה מרשתי להשתחרר מבית החולים שכן הלידה עברה בשלום ומרשתי לא היתה מעוניינת בהמשך אשפוזה בבית חולים. בין שעת האשפוז שלה ועד שעת השחרור שהתה מרשתי בבית החולים כ-10 שעות.

מבית החולים נשלחה למרשתי דרישת תשלום בטענה שהביטוח הלאומי סרב לכסות את הוצאות הלידה שלה בשל אישפוז הקצר מ-12 שעות.

עם זאת בהתאם למכתב שקיבלה מרשתי מבית החולים, המסביר את הנוהל רשום כך:

התנאים לקבלת מענק לידה ומענק אשפוז:
  1. תושבת ישראל
  2. עובדת בישראל או אשת עובד בישראל (למעט תושבי שטחים)
  3. לידת ולד חי אחרי 26 שבועות של הריון
  4. לידה בבית החולים או הזדקקות לאשפוז תוך 24 שעות מהלידה.
מרשתי עומדת בכל התנאים המצטברים המזכים אותה במענק לידה ואת בית החולים בדמי אישפוז!!!



בשתי הפסקאות האחרונות במכתבה של גב' זלצר ישנה התייחסות ליולדות אשר יולדות בבית ולא בבית החולים (כפי שמרשתי). מרשתי נכנסת בגדר הרישא של ס"ק 4 ולא בגדר הסיפא שך ס"ק 4 שרק לגביו (לגבי סיפת ס"ק 4) קובע הנוהל שעל היולדת להתאשפז תוך 24 שעות למינימום 12 שעות.

מרשתי אינה שייכת לקבוצת האוכלוסיה שלגביה נכתבה הסיפא של סעיף 4 - מינימום שעות האשפוז, שכן אלו הסיפא מתייחסת ליולדות בבית ואילו מרשתי ילדה בבית חולים. מרשתי עונה לכל הדרישות לפי הסעיף, כולל סעיף 4 רישא, לידה בבית החולים.

מרשתי לא תשלם על שירותים מאחר והיא עומדת בתנאים שהציב הביטוח הלאומי , ואינכם רשאים לחייבה.

אבקש להעביר לביטוח הלאומי את דרישת התשלום ולעמוד על כך שישלמו. כמו כן אבקש להעביר גם את דבר זכאותה למענק לידה, לפי אותם התנאים.

דעו כי במעשיכם הינכם מחבלים בזכויות של מרשתי לקבלת מענק לידה וגורמים לה נזק כלכלי. שעליו תיאלצו בסופו של עניין לתת את הדין!!!




בברכה,


שלומי פרידמן, עו"ד

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אמא_נמרה* » 19 מרץ 2008, 15:36

_עו"ד רציני (זה שהגיש את הבג"צ בסוגיית מענק הלידה ליולדות בית)בדק היטב את העניין ולטענתו ע"פ החוק אנחנו זכאים גם למענק הלידה וגם לקבלת שרות אישפוז ללא תשלום.אמר שיכתוב עבורנו מכתב לביטוח לאומי.
מקווים לסיים את הפרשה המוזרה הזו בטוב .נראה מה יהיה..._

בשורות טובות, אולי בפורים הכל יתהפך...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי במבי_ק* » 19 מרץ 2008, 10:18

בהצלחה נעמה!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 18 מרץ 2008, 22:06

תודה לכולכן על התמיכה

עו"ד רציני (זה שהגיש את הבג"צ בסוגיית מענק הלידה ליולדות בית)בדק היטב את העניין ולטענתו ע"פ החוק אנחנו זכאים גם למענק הלידה וגם לקבלת שרות אישפוז ללא תשלום.אמר שיכתוב עבורנו מכתב לביטוח לאומי.
מקווים לסיים את הפרשה המוזרה הזו בטוב .נראה מה יהיה...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי גמדית* » 18 מרץ 2008, 21:51

אגוזית,
בלי רווחים בכלל בין הסוגריים

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אמא_של_אגוז_מוסקט* » 18 מרץ 2008, 20:44

גמדים!!
לא מצליחה לשלוח חיבוק..

<מרגיעון: "כולנו זקוקים לחיבוק" .. בחיי!>

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי חלוקית_נחל* » 18 מרץ 2008, 20:02

גם אני בפנים

|Y| (())

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי במבי_ק* » 18 מרץ 2008, 19:22

גם אני בפנים

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אילה_א* » 18 מרץ 2008, 19:16

אני מוכנה לתרום את כל הקופה שלי היא במטבעות של חמש אגורות יש שם לפחות 8 שקלים

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אילה_א* » 18 מרץ 2008, 19:16

_דיברתי עם אחיך מספר פעמים והוא לא חזר אלי עם תשובות או איזו שהיא תגובה,כלשהיא...
אנסה לנדנד לו שוב היום (?)_
בן זו*ה
תדרשי ממנו עזרה או מישהו שיעזור לך זה התפקיד שלו גם אם נראה לו שלא !!!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי גברת_פלפלת* » 18 מרץ 2008, 18:04

אני בעד!!!
(רק לראות את הפרצוף שלהם, שווה לעשות את זה במטבעות של עשר אגורות! או חמש!!)

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי כרמל_האורחת* » 18 מרץ 2008, 15:30

אולי נתארגן וכל אחד יתן שקל

אם ימוצו כל הדרכים שהוצעו לעיל ללא תוצאות
אחלה רעיון!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי פלונית_אלמונית* » 18 מרץ 2008, 15:00

ואל תשכחי שבסופו של דבר זה רק עניין של כסף, וכסף בא וכסף הולך. שיגיע אליכם המון מכל מיני מקורות צפויים ובלתי צפויים אמן!

אולי נתארגן וכל אחד יתן שקל (צריך שמונה אלפים...) ובתור מחאה נשלם כולנו בשקלים...

<לא יאמן איזו אטימות מצד ביה"ח לטרטר ככה יולדת>

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 17 מרץ 2008, 09:14

איילה,דיברתי עם אחיך מספר פעמים והוא לא חזר אלי עם תשובות או איזו שהיא תגובה,כלשהיא...
אנסה לנדנד לו שוב היום (?)

נירית מ "נשים קוראות ללדת" הפנתה אותנו לעו"ד אחר,וגם הוא בודק את העניין.

מישהיא ציינה בפני שאפשר להגיש טופס 117 בבקשת תשלום לקופת חולים. מישהוא מכיר את הנוהל? אולי כדאי שננסה את הערוץ הזה?...

תודה

מחכים לישועה. מניין יבוא עזרנו?...

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי אילה_א* » 17 מרץ 2008, 09:02

נעמה האם יצרת קשר עם אחי?
הוא שמח לעזור לך הוא עורך דין מישהו אחר משלם לו כדי שיעזור לאנשים בחינם מה עוד צריך?
אם אבד לך המספר תיידעי אותי

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי שירי_בן_דב* » 17 מרץ 2008, 02:10

נעמה, מצטערת אבל האיש מרמב"ם כנראה תפס רגלים קרות. כמה שאני לא מתקשרת הוא לא חוזר אלי. אולי בתור דובר בית החולים הוא החליט שזה בעצם לא לטובתו להתערב. אנסה שוב למרות הכל. בהצלחה, ואל תשכחי שבסופו של דבר זה רק עניין של כסף, וכסף בא וכסף הולך. שיגיע אליכם המון מכל מיני מקורות צפויים ובלתי צפויים אמן!

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 16 מרץ 2008, 08:52

תודה _מנסה לעזור . שלחתי לו את התכתובות בעניניינו. מקווה שבאמת יוכל לעזור כי בינתיים אין התקדמות. ביה"ח עומד בדרישתו להגיש נגדנו תביעה (מתוך התחשבות דחו את מועד הגשת התביעה מסוף החודש שעבר לסוף החודש הזה...)

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי מנסה_לעזור* » 15 מרץ 2008, 14:53

דיברתי היום עם ח"כ מיכאל איתן והוא ישמח לעזור.
פני אליו דרך האתר שלו או שתכתבי מכתב אליו לכנסת עם הסבר על השתלשלות העניינים.
צייני דרך להתקשר אליך באמצעות טלפון או אימייל כדי שאוכל לתת לך פרטים מזהים שלי שידע במה מדובר.
בהצלחה

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 05 מרץ 2008, 12:44

הנה לינק ששלחה לי עדי יותם-עורכת מדור הריון ולידה בתפוז אנשים- הכתבה שכתבה אודותינו:


http://www.tapuz.co.il/birth/article.as ... ubCatID=13

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי שקיעות_של_פטל* » 04 מרץ 2008, 23:40

יהיה בסדר גלי צה"ל, יום ה' 15:00.

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי מנסה_לעזור* » 04 מרץ 2008, 17:18

"הכל דיבורים" - רשת ב' (אאל"ט). עוסקים בדברים האלה. תשלחי להם פקס ואם הם חושבים שיש בזה ענין, הם משדרים וישר מעלים לשידור את מי שנוגע בדבר (מנהל ביה"ח או מישהו מבט"ל).

שחרור מוקדם מביה''ח לאחר לידה בקשת עזרה

על ידי קרן* » 04 מרץ 2008, 14:57

וזה האתר:

http://www.patients-rights.org/

(שוב, בטפטוף לא ערוך... סליחה)

חזרה למעלה