שטיפה אינטימית

שליחת תגובה

טוב לבלוע צפרדע מפעם לפעם מאשר להיות חסידה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שטיפה אינטימית

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 פברואר 2020, 15:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני רוצה להתנקות מהמחזור לפני שאני עושה הפסק טהרה , האם זה בעיה להכניס זרם של מים לנרתיק ?
ואם כן , איזה פתרון אני יכולה כי שאתנקה מהר ?

שטיפה אינטימית

על ידי תמרוש_רוש » 27 דצמבר 2018, 03:26

וואללה ? לא ידעתי

שטיפה אינטימית

על ידי בשמת_א* » 26 דצמבר 2018, 13:58

תמרוש רוש, יש נשים שחייבות לשטוף בגלל דלקות שלפוחית חוזרות. זה מבאס אבל מונע באסה עוד יותר גדולה אחר כך.
פלוני אלמונית, מספיק לשטוף את האיזור באופן חיצוני, סתם במים. ואז לחזור לחיבוק.
ממש לא להכנס פנימה ולא לעשות שום "שטיפה פנימית", וגם לא כדאי להשתמש בסבון במקרה הזה. עוד המלצה: כדאי לעשות פיפי קודם, ואז לשטוף.

שטיפה אינטימית

על ידי תמרוש_רוש » 26 דצמבר 2018, 09:13

לא לשטוף. לנגב את המבחוץ (ואת המיטה...) במגבת קטנה, מההפרשות שלך והזרע שלו, ולהישאר חבוקים מתחת לשמיכה :-)
אחרי החיבוק, אפשר מקלחת רגילה אם בא לך.

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 דצמבר 2018, 05:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

איך לשטוף אחרי קיום סקס?

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אפריל 2017, 16:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני שוטפת במיים וסבון מוצק עוזר..

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אוקטובר 2016, 16:56

בשביל מה לקנות מוצר כל כך יקר כמו זרעי אשכוליות? עדיף לשטוף עם חומץ תפוחים, זול ואפקטיבי.

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוקטובר 2014, 21:21

כמוסות פרוביוטיקה וגינאליות. כמו הפרוביוטיקה המוכרת דרך הפה רק ישירות לנרתיק ( עם מוליך כמו של טמפונים)

שטיפה אינטימית

על ידי מאירה_גיז* » 26 אוקטובר 2014, 06:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אז כפי שהבנתי, על מנת למנוע ריחות לא נעימים, הדרך לטיפול היא יוגורט...
יש דרכים אחרות? כלומר, יוגורט זה נחמד אבל מה התחליף שלו?

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אפריל 2014, 10:11

יש סלנג אוסטרלי שקורא למין אנאלי to drop the bucket in the dirt.
סקס אנאלי לא מומלץ כיוון שמחדירים את איבר המין לפי הטבעת, שמכיל שלל חיידקים, שעלולים למצוא את דרכם לפות. זה מסוכן בעיקר לאישה ולא לגבר.

שטיפה אינטימית

על ידי אלמונית* » 10 יוני 2013, 10:29

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

למה לא מומלץ סקס אנאלי
ומה השלבים לסקס מסוג זה בפעם הראשונה

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_* » 10 יוני 2013, 10:26

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

פטריה בראש איבר מין גברי (אזור אדום ויבש )
איך ניתן לטפל

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 דצמבר 2012, 16:32

שלום- לדעתי כדאי לשטוף אחרי יחסי מין בעיקר בגלל שנוזלים זרים (זרע, חומר סיכה) שנכנסים לנרתיק לעיתים גורמים להפרת האיזון הכימי ויוצרים פטרייה... מן הסתם כל אחת והרגישות שלה אבל זה לא לגמרי נכון שאין שום סיבה לשטוף אחרי מין.
שטיפה רגילה במיקלחת-אם כבר משתמשים בסבון אז סבון טבעי אבל הכי מומלץ מים בלבד
ועוד דבר אני קראתי במאמר שבמקרה של זיהום כדאי למהול יוגורט עם מים ולהחדיר לנרתיק באמצעות מזרק פלסטיק במשך שבוע רצוף ואחר כך שבוע הפסקה עד לשיפור במצב

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 דצמבר 2012, 05:27

האם אפשר להכנס לים כשיש פטריה בואגינה

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 דצמבר 2012, 05:26

האם אפשר להתרחץ בים כשיש פטריה
בואגינה?

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אוקטובר 2011, 11:10

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

_מבחינתי ההמלצה הטובה ביותר היא לא להשתמש בכלום מלבד מים.
גם מבחינתי. אפילו סבון (בניקוי יסודי מידי) יכול לייבש ולהפר את איזון החיידקים.
תזונה יכולה להשפיע מאוד על ריחות והפרשות (גם רגשות משפיעים אבל זה כבר לפעם אחרת sleep)_


למה הכוונה? ז"א איך התזונה יכולה להשפיע על ההפרשות אני יודעת, אבל על ריחות? ואיך משפיעים הרגשות?

שטיפה אינטימית

על ידי שטויו_פלת* » 23 אוקטובר 2011, 10:38

בקיצור אחרי שקראתי הכל.יש לשטוף את אזור הפות במים וסבון סבון אינטימי.להתקלח יותר בזמן המחזור ולשמור על נקיון.אחרי יחסי מין גם לשטוף.וזה כל הסיפור.תרגישו נקיות ורעננות.
תודה לך שגילית לנו את ה"אמת" המוחלטת.....
אם זו מסקנתך אחרי כל מה שקראת, אולי כדאי לקחת כמה שיעורים בהבנת הנקרא.
אין צורך לשטוף בסבון אינטימי - הוא פוגע בצמחיית הנרתיק הטבעית
אין צורך בשטיפה אחרי יחסי מין - לא קורה שם שום דבר מלוכלך
אפשר להתקלח בכיף ולהרגיש נקיות ורעננות בסבבה.

שטיפה אינטימית

על ידי פלת* » 22 אוקטובר 2011, 18:30

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בקיצור אחרי שקראתי הכל.יש לשטוף את אזור הפות במים וסבון סבון אינטימי.להתקלח יותר בזמן המחזור ולשמור על נקיון.אחרי יחסי מין גם לשטוף.וזה כל הסיפור.תרגישו נקיות ורעננות.

שטיפה אינטימית

על ידי מירי* » 03 אוקטובר 2011, 10:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום. מה טווח המחירים של gse ואיפה מומלץ לקנות? (שמעתי שיש כאלה עם חומרים סינתטיים ויש כאלה בלי). ואיך משתמשים? איך מנקים את הנרתיק?
ובנוסף, לאיזה יוגורט מתכוונים כשממליצים על שימוש ביוגורט?

שטיפה אינטימית

על ידי :-0* » 02 אוקטובר 2011, 10:37

וראיה לכך היא המקווה שמטרתו היא ניקוי פנימי של הנרתיק לאחר הוסת. האחראית במקווה הסבירה לי שצריך לטבול בצורה מסויימת, כלומר מין טבילות כאלה שיאפשרו חדירת מים לנרתיק וניקויו.

זה נכתב כבר מזמן אבל פתאום ראיתי את זה והזדעזעתי.
זה בפירוש לא נכון.
מטרת המקווה היא טהרה רוחנית ולא ניקיון פיזי, בטח לא של פנים הנרתיק.
שום דבר בצורת הטבילה לא אמור לאפשר חדירת מים לעומק הנרתיק.

שטיפה אינטימית

על ידי גלי_לבנדר* » 02 אוקטובר 2011, 09:10

נסו gse יקר אבל עובד

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 אוקטובר 2011, 21:49

זה פשוט מחזיר את האזור לסביבה חומצית (להבדיל מסביבה בסיסית, שהיא מצע נוח להתפתחות פטריות).
אם מדובר ביציאה קלה מאיזון, זה עובד במהירות וביעילות (לזיהומים יותר חריפים אולי שווה לפנות לרופא).
למרוח בפות, אין צורך להיכנס לשום מקום. לשים היכן שמגרד לך. להשתמש בתחבושת שתספוג את השאריות. לשטוף אחרי שעתיים-שלוש כאלה, במים בלבד. לא להשתמש בסבון.

שטיפה אינטימית

על ידי נבוכה* » 01 אוקטובר 2011, 19:38

שלום. קראתי כבר בכמה מקומות על זה ששמים לפעמים יוגורט בפות ושזה טוב. אולי מישהי יכולה להסביר למה בדיוק זה בריא? מה זה עושה? איך זה טוב יותר מהתכשירים שרופאי הנשים ממליצים עליהם? וכמובן- איפה שמים את זה?? כלומר, באיזה אזורים צריך לשים, עד איפה זה צריך להיכנס, אם בכלל. אני לא מבינה בזה ואולי זה יכול לעזור לי בעניין הריח הלא נעים והתחושה הלא נעימה.

שטיפה אינטימית

על ידי גילה* » 05 יוני 2011, 22:06

להפך, זה יפגע בחומציות ובפלורה ורק יעודד את הפטרייה.
יש דרכים אחרות.
טיפול בקנדידה

שטיפה אינטימית

על ידי פולנית_אלמונית_חהחהחה* » 05 יוני 2011, 20:54

שלום אחיות ואחים יקרים
שוב הפטריה הואגינלית חזרה- עושה רושם שכל הנרות שהרופא רושם לא ממש עוזרים לי.
מה כדאי לעשות?
האם מישהי שמעה על המוצר "נשית שטיפה אינטימית"- לאינטימיות נשית.- האם זה אמור לעזור?
אשמח לעצתכם החכמה והטובה.

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמוני* » 29 אוגוסט 2006, 20:17

לי באופן וודאי חודרים מים לנרתיק בזמן רחצה בים.
תהיתי האם הדבר תקין?

שטיפה אינטימית

על ידי נינה* » 29 אוגוסט 2006, 10:43

היתה לי פטריה והלכתי לרופא עור ידוע . הוא רשם לי מרשם לתרופות אנטי פטריתיות , שלא לקחתי . אומנם הפטרת הציקה , אבל לא עד כדי כך שאסכן את הכבד שלי .
הוא תרם לי מאוד בכך שאמר שאת אזור הנרתיק לא לסבן בכלל !, כבר שנים אני פועלת בעצתו וזה באמת עוזר.
בן זוגי , אומר שאת אזור הפי הטבעת שלו הוא גם לא מסבן .
רק מים , רק מים .

שטיפה אינטימית

על ידי לב_אדום* » 26 אוגוסט 2006, 20:21

שטויות.
המילה 'שטויות' היא לא נעימה.
לי מעולם לא חדרו מים בטבלי באמבט או בים.
אלא אם כן, כפי שאת אומרת, באמת יש תנוחות מיוחדות שגורמות למים להיכנס. אז זה משהו אחר.

לכן גם לא רצוי לקיים יחסי מין בזמן הוסת. המקום מאוד פעור בזמן הוסת וחלילה יכולים לחדור לשם זיהומים.
זה משהו אחר. כאן מדובר בצוואר הרחם שהוא פעור (ולא בפתח הנרתיק), לכן ביחסי מין, איבר המין של הגבר נוגע בפתח צוואר הרחם, ואולי יכולים להיכנס זיהומים. זאת כיוון שהוא כבר בתוך הנרתיק.
אבל מחוץ לנרתיק לא נכנס. ואין לזה שום קשר למחזור.

שטיפה אינטימית

על ידי מר_גלית* » 26 אוגוסט 2006, 15:52

אבל בכל זאת לא מאפשר חדירת מים סתם כך.
שטויות. וראיה לכך היא המקווה שמטרתו היא ניקוי פנימי של הנרתיק לאחר הוסת. האחראית במקווה הסבירה לי שצריך לטבול בצורה מסויימת, כלומר מין טבילות כאלה שיאפשרו חדירת מים לנרתיק וניקויו. לכן גם לא רצוי לקיים יחסי מין בזמן הוסת. המקום מאוד פעור בזמן הוסת וחלילה יכולים לחדור לשם זיהומים.
המרגיעון שלי: מים שקטים חודרים עמוק.

שטיפה אינטימית

על ידי לב_אדום* » 25 אוגוסט 2006, 18:00

כאשר טובלים בים או באמבט כן חודרת כמות מים לנרתיק

בחיים שלי לא הרגשתי שנכנסו לי מים לנרתיק. אם כן, אז ברגע שהייתי מתרוממת מהאמבטיה הייתי צריכה להרגיש מים שנשפכים מהנרתיק, אבל לא.
לדעתי זה כן סגור, אולי לא באופן מכווץ כמו פי הטבעת, אבל בכל זאת לא מאפשר חדירת מים סתם כך. (אלא אם כן, אולי במצב שהשרירים שם רפויים מדי, כמו לנשים שסובלות מבריחת שתן וכיו"ב).

זכור לי מקרה משעשע שקיימתי יחסי מין אנליים עם מישהו בים. ואח"כ פתאום עלתה בי מחשבה שאולי חלק מהזרע שיצא יכול היה להיכנס עם המים של הים לתוך הוגינה, ואני עלולה להיכנס להריון ???!!! הייתי כ"כ בפניקה שהתקשרתי למלא גניקולוגים ושאלתי אותם. תחשבו איך שאלה כזאת נשמעת מהצד השני של הקו. הייתה אפילו אחות אחת שהגדילה לעשות, וניסתה לרמוז לי שיחסי מין אנליים זה לא משהו שאנשים אמורים לעשות.

אם מישהו תהה לגבי התשובה שנתנו לי הגיניקולוגים, אז זה ככה: אנ'לא זוכרת. חחחח. אבל אני זוכרת רק שאמרו שאין מה לדאוג. אולי בגלל שזה לא נכנס לוגינה, אולי בגלל שהזרע מת תוך כמה שניות בחוץ (באוויר או במים?). לא זוכרת.

שטיפה אינטימית

על ידי מר_גלית* » 25 אוגוסט 2006, 16:00

לפעמים אחרי המחזור אני מחדירה זרם מים לתוך הנרתיק ואז יוצאת לי כמות מים מהולה בדם? האם זה נורא?
כאשר טובלים בים או באמבט כן חודרת כמות מים לנרתיק, בייחוד כשערומים. הנרתיק לא בנוי כשריר כמו פי הטבעת.

שטיפה אינטימית

על ידי קטי* » 25 אוגוסט 2006, 15:48

אפילו סבון (בניקוי יסודי מידי) יכול לייבש ולהפר את איזון החיידקים יש סבון עם חומציות שמתאימה לגוף 5.5

שטיפה אינטימית

על ידי לב_אדום* » 25 אוגוסט 2006, 02:46

לא כולן שוטפות אחרי יחסי מין? ובמחזור?
בחיים שלי לא חשבתי לשטוף אחרי יחסי מין או אחרי מחזור. על מה ולמה?

כשטובלים בים/בריכה/מקווה זה לא פולשני בצורה דומה?
למיטב הבנתי והרגשתי, כשטובלים במים, המים לא חודרים לנרתיק. כמו שהם לא חודרים לפי הטבעת. הנרתיק אינו איבר פתוח לרווחה. דברים יכולים להיכנס אליו רק אם מכניסים אותם לשם.

במצב רגיל אין צורך לשטוף את פנים איבר המין בכלל, ואת החלק החיצוני של איבר המין כדאי לשטוף רק במים.

מה שכן, במצב של פטריה - אז כן יש לטפל. יש לכך שיטות קונבנציונליות וגם טבעיות - שלפעמים כוללות שטיפות מסוגים מסוימים. אפשר לראות בדף פטריה בנרתיק נדמה לי.
אם יש לך ריח לא טוב - אז אולי זו פטריה. לאחר שתטפלי בזה, אין צורך שתעשי שטיפות.

משהו מאוד מועיל לפטריה שאני מצאתי וחשבתי גם לכתוב עליו בדף פטריה _בנרתיק: תמצית של זרעי אשכוליות שנקרא GSE - בבקבוקון קטן. צריך לערבב כמה טיפות בקצת מים ולעשות עם זה שטיפה לנרתיק (נדמה לי 1-3 פעמים ביום). עשיתי את זה כמה פעמים ומאוד עזר לי. זה אמנם יקר (כ-120 ש"ח לבקבוק), אבל יכול להספיק לכמה חודשים או כמה שנים.

אז אם יש לך ריח לא נעים, אולי כדאי לך לנסות את זה? (בכל מקרה לא נראה לי שזה מזיק, רק חייבים לדלל במים)

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אוגוסט 2006, 23:42

סליחה על הבורות לא כולן שוטפות אחרי יחסי מין? ובמחזור? לא הבנתי לגבי ה פולשני. כשטובלים בים/בריכה/מקווה זה לא פולשני בצורה דומה?

שטיפה אינטימית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 20 אוגוסט 2006, 20:24

את החלק הפנימי? להכניס זרם מים פנימה לתוך החור?
חלילה וחס...
(רציתי להעיר על זה, אז טוב ששאלת).
שוטפים בזרם מים את "האזור", מסביב ועל פני השטח. שום דבר פולשני.

שטיפה אינטימית

על ידי תוהה* » 20 אוגוסט 2006, 15:46

מה זאת אומרת את הנרתיק?
את החלק הפנימי? להכניס זרם מים פנימה לתוך החור?
סליחה על הבורות, אבל אני באמת לא מבינה.

שטיפה אינטימית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אוגוסט 2006, 10:32

שאלת רופא נשים? אולי יש לך פטרייה?
אני משתמשת בסבון רגיל מבחוץ - אולי זה לא יותר מלוכלך משמעותית מאזורים אחרים, אבל בהחלט יש פוטנציאל ללכלוך. אבל את הנרתיק שוטפת רק עם מים (ורק אם יש מה לשטוף ;-) ).

אני יודעת שיש כאלה שמשתמשות בחומץ (רגיל,לא סינטטי) מהול במים לשטיפות, אבל לא רואה סיבה לעשות את זה על בסיס קבוע.

שטיפה אינטימית

על ידי חוט_השני* » 20 אוגוסט 2006, 00:14

מבחינתי ההמלצה הטובה ביותר היא לא להשתמש בכלום מלבד מים.
גם מבחינתי. אפילו סבון (בניקוי יסודי מידי) יכול לייבש ולהפר את איזון החיידקים.
תזונה יכולה להשפיע מאוד על ריחות והפרשות (גם רגשות משפיעים אבל זה כבר לפעם אחרת ZZZ)

שטיפה אינטימית

על ידי רונ_צ'ה* » 19 אוגוסט 2006, 20:22

לא משתמשת בכלום. הפות שלי לא מלוכלך יותר או פחות משאר הגוף שלי ואין לי שום צורך בשימוש בתכשירים יעודיים כאלה או אחרים. פעם אחת כשהייתי קטנה (וטיפשה..) השתמשתי בשטיפה שכזאת, וכל האיזור צרב במשך היום כולו. לא רואה שום תכלית לכל החומרים הללו פרט להגדלת הרווחים של היצרנים. הפות הוא איבר נקי, מים וסבון פשוט עובדים עליו נהדר:-)

שטיפה אינטימית

על ידי לנה* » 18 אוגוסט 2006, 21:15

תודה! :-) ניסיתי להשתמש רק עם מים, אבל הריח לא מנוטרל...אולי אנסה שוב פעם למשך תרופה קצת יותר ארוכה

שטיפה אינטימית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 אוגוסט 2006, 12:46

ובנוסף במקרה פתאום ראיתי את הדף צרות בפות (אולי בכלל לאחד לשם אח"כ?).

שטיפה אינטימית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 אוגוסט 2006, 12:42

מדוע לשטוף? מה לא נקי שם? ;-)
מבחינתי ההמלצה הטובה ביותר היא לא להשתמש בכלום מלבד מים.
בסביבה האינטימית הזו יש "חידקים טובים", ואין מה להתערב שם. שטיפות וגינליות תכופות מדי רק מפריעות ומחלישות (מעגל קסמים של ריח רע בגלל התערערות הסביבה החידקית - שטיפה כדי להפיג אותו - ריח רע מוגבר).
במקרה של זיהום אפשר לשים מעט יוגורט ביו רגיל, לחכות חצי שעה או שעה ולשטוף במים בלבד.

שטיפה אינטימית

על ידי לנה* » 18 אוגוסט 2006, 11:19

בנות, אולי בכל זאת? :-) אני תוהה במה להשתמש...

שטיפה אינטימית

על ידי לנה* » 17 אוגוסט 2006, 00:08

שלום בנות!
לא פעם שמעתי שרופאי נשים לא ממליצים על שטיפות אינטימיות שמוצעות לנות אלא אומרים להשתמש באל סבון פשוט. שמעתי זאת לא פעם. במה אתן תמליצו להשתמש? מה יותר בריא בשבילינו? אני יודעת שיש שטיפה אינטימית על בסיס טבעי של קמילוטרקט (אני אוהבת את במוצרים שלהם) - http://www.kamilotract.co.il/ - אולי מישהי מכן ניסתה?
תודה רבה! :-)

חזרה למעלה