שמים סמים

שליחת תגובה

כרוחב הראות -- עומק הרעות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שמים סמים

שמים סמים

על ידי פלונית* » 01 יולי 2017, 23:34

למה את שותה הרבה מים? למיטב ידיעתי שתיה מרובה עלולה לדלל את המלחים, אולי תנסי להוסיף כפית מלח לבקבוק 1.5 ליטר.
לא אמור להיות חיסיון רפואי?

שמים סמים

על ידי אלמונית_מהצפון* » 01 יולי 2017, 17:09

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי איך אחרי שלושה ימים בשמוש בmdma עדיין לחץ הדם נמוך וסחרחורת שלא עוברת.למרות שתיה מרובה של מים.מתי זה אמור לעבור? אף פעם לא קרה דבר כזה. אי אפשר לחזור לשיגרה.סחרחורת קשה.בבקשה עזרתכם.איך פונים לרופא בלי שיגלה?

שמים סמים

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 ינואר 2016, 12:22

זה לא הדבר המסריח הזה, שהסבתות היו שמות בארונות להבריח את העש (ואת כל מי שבסביבה)?
אם יש לך בעיית עש, יש פתרונות כימיים מודרניים פחות מסריחים, ואפשר גם לשים לבנדר באופן טבעי.

שמים סמים

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 ינואר 2016, 11:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מה אפשר לעשות מנפטלין

שמים סמים

על ידי שקטה* » 20 דצמבר 2015, 14:07

מצד שני, כשמגלגלים סיגריית חשיש או מריחואנה מערבבים עם זה טבק מסיגרייה רגילה לא? לא בדיוק שיא הבריאות.

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 20 דצמבר 2015, 13:59

משרת את הבריאות הנפשית או הפיזית שלו, למשל?
סתם בגלל ההסתרה, הגברת המתוק (לא באתר הזה אנחנו מדברים טונות על גמילה מסוכרים וכל זה?) ואלה.
לא בגלל החומר עצמו.
החומר עצמו - לא ממכר, בטוח מכל תרופה כימית, מפחית כאבים לחולים במחלות קשות, וכרגע ידוע שהוא גם מרפא סרטן במקרים מסוימים (אם כי המחקר בעיצומו במטרה להפוך את המקרים המקריים למשהו שיטתי שאפשר לדעת איזה זן באיזה מינון ובאיזו צורת צריכה לתת לאיזה אדם-המתמודד-עם-גידול/ים-סרטני/ים). וזה רק קצת.

שמים סמים

על ידי יעלי_לה » 20 דצמבר 2015, 11:08

נכון. פשוט אין מספיק אינפו.

שמים סמים

על ידי אחת* » 20 דצמבר 2015, 09:49

מסכימה ש _מי שיודע שמה שהוא רוצה לעשות יגרום לבת זוגו יאוש וצער, טבעי שירצה להימנע מזה, כלומר או לפתוח את הנושא אתה, כדי לפזר את הערפל והדיסאינפורמציה שגורמים לה צער, או לוותר על המעשה לגמרי.
אם טבעי עבורו לרצות להסתיר, אז בהחלט יש בעיה בזוגיות._
מצד שני, אפילו לא לגמרי ברור שהוא אכן מסתיר את זה ממנה. אמנם היא כותבת שהיא "גילתה" לאחרונה אבל זה לא בהכרח מעיד על הסתרה ברורה.
יכול להיות שהוא למשל מעשן עם חברים או לא בפניה אבל לא בהכרח מתוך מטרה ברורה להסתיר.

שמים סמים

על ידי אחת* » 20 דצמבר 2015, 09:46

חוץ מזה, למה את חושבת שאם מסקנתה של בשמת שונה משלך, היא "קפצה" אליה? ולא פשוט הסיקה אותה, כמו שבדרך כלל עושים עם מסקנות?
זה לא כי היא שונה משלי (אין לי ממש מסקנה, כי אין לי מספיק מידע), זה כי אין מספיק מידע אבל המסקנה מפורטת למדי ונחרצת למדי.
במונחים שלי, זו קפיצה למסקנה. איך אפשר לדעת אם זה כן או לא משרת את הבריאות הנפשית או הפיזית שלו, למשל?

שמים סמים

על ידי יעלי_לה » 20 דצמבר 2015, 07:05

כך שאם אני מה את עצמי במקומו של האיש של אישה מיואשת, אני יכולה להבין אותו. מי שיודע שמה שהוא רוצה לעשות יגרום לבת זוגו יאוש וצער, טבעי שירצה להסתיר.
הא?!
מי שיודע שמה שהוא רוצה לעשות יגרום לבת זוגו יאוש וצער, טבעי שירצה להימנע מזה, כלומר או לפתוח את הנושא אתה, כדי לפזר את הערפל והדיסאינפורמציה שגורמים לה צער, או לוותר על המעשה לגמרי.
אם טבעי עבורו לרצות להסתיר, אז בהחלט יש בעיה בזוגיות.
מה צריך לעשות זו כבר שאלה אחרת ואין לנו מספיק אינפורמציה לענות עליה.
דבר ראשון הייתי שואלת כמה זמן הם ביחד, אבל השואלת המקורית כבר לא פה כנראה (ואני בכלל חושבת שזו היתה הטרלה)

שמים סמים

על ידי אישה_במסע* » 19 דצמבר 2015, 22:08

חסר כל כך הרבה רקע כדי להסיק שבהכרח מדובר בזוגיות מעורערת
אני מסכימה עם כל מה שכתבת חוץ מהמשפט הזה ועוד אחד. בעיניי, כל זוגיות בה מישהו מסתיר-ממש (כלומר, מסתיר להבדיל מסתם לא מספר, או לא מספר בהסכמה) משהו, היא מעורערת. הייתי אומרת את זה גם אם הוא היה הולך לחוג ברידג' ומסתיר מאישתו.

המשפט השני שאני לא מסכימה איתו הוא: אני ממש דוחקת בכל מי שקורה ומייעץ כאן להיות קצת יותר זהיר לפני שקופצים למסקנות ומייעצים.
פשוט כי מי שבאה להתייעץ - באה להתייעץ. כלומר, לשמוע את הדעות השונות של הנשים כאן. אני לא חושבת שבשמת "קפצה" למסקנה. זה לא שיש פה איזו כמות מידע אסטרונומית שבשמת יכלה לספספ חלק ממנו... פשוט לבשמת יש השקפת עולם אחרת, והמסקנות שלה שונות. ולדעתי טוב שבשמת תכתוב את המסקנות שלה, וכל מי שחולקת עליה תכתוב את המסקנות שלה. ואישה מיואשת, שככל הנראה מזמן הלכה מפה, תקרא את כל דעותינו ותחליט בעצמה.
אני ממש לא הייתי רוצה שאנשים יהיו קצת יותר זהירים, שזה אומר בעצם, לא יכתבו לי את דעתם.

הדעה הקונבנציאונלית היא שסמים פוגעים בבריאות הנפשית, ובאמת שתופעות הלוואי שאישה מיואתש תיארה מעוררות דאגה.

חוץ מזה, למה את חושבת שאם מסקנתה של בשמת שונה משלך, היא "קפצה" אליה? ולא פשוט הסיקה אותה, כמו שבדרך כלל עושים עם מסקנות?

שמים סמים

על ידי אחת* » 19 דצמבר 2015, 21:12

ולא מדובר בתחביב שמשפר את בריאותו או את מצבו הנפשי.
מה?? איך את יודעת??
זו בדיוק הפונקציה שעישון מריחואנה ממלא אצל הרבה מאוד אנשים. זה תחביב שעוזר להם לשמור על רוגע נפשי ולעתים בהחלט גם על איזון פיזי.
תקצר היריעה מלפרט מקרים פוטנציאליים שכאלה וזה ממילא מאוד ספקולטיבי אבל רבאק בשמת, ממעט מאוד פרטים הסקת הרבה מאוד מסקנות לא מבוססות.
אין לך שמץ של מושג מי האיש ולמה הוא מעשן, והאם זה תורם או לא תורם לבריאותו הנפשית והגופנית.
אני לא אומרת שבהכרח תורם - רק שמהיכרותי, הרוב המוחלט של מעשני הסמים הקלים מרוויח מכך רווח פסיכולוגי ו/או רפואי
כך שאני ממש לא מבינה איך הגעת למסקנות שהגעת אליהן.
וגם אם יש הסתרה - חסר כל כך הרבה רקע כדי להסיק שבהכרח מדובר בזוגיות מעורערת או במקרה כזה או אחר ושטיפול זוגי לא מתאים.
אני ממש דוחקת בכל מי שקורה ומייעץ כאן להיות קצת יותר זהיר לפני שקופצים למסקנות ומייעצים.

שמים סמים

על ידי אישה_במסע* » 19 דצמבר 2015, 19:12

לא ניתנה לה הזדמנות להחליט אם לקבל או לא.
בוודאי שניתנה לה. ברגע שמשהו קורה בעולם ואני יודעת עליו - יש לי את האפשרות לבחור אם לקבל אותו או לא. לפעמים אין החלטה אלא רק בחירה.
ומי שקוראת לעצמה אישה מיואשת עשתה את הבחירה שלה. לא בטוח שהיא החליטה - היא כנראה גדלה בישראל, עם כל ההפחדות שיש פה מסמים.

אני כמובן מנחשת, אבל מי שמקבלת משהו לרוב לא מיואשת ממנו. ועצם זה שהיא הלכה לאתר הזה (ולא לבן הזוג שלה!), ועצם זה שבן הזוג שלה לא סיפר לה את זה מלכתחילה, מעיד על בעיה זוגית.
וזה שהיא קוראת עלצמה אישה מיואשת, מראה מה התגובה שלה. לא תגובה רגועה במיוחד. אז אני מנחשת שבן זוגה ידע מה תהיה תגבתה של אישתו, ולכן אישה של אישה מיואשת בחר להסתיר מלכתחילה. מה גם שהיא שואלת על כמה זה בעייתי וממכר. זו גישה שלילית מלכתחילה.

כך שאם אני מה את עצמי במקומו של האיש של אישה מיואשת, אני יכולה להבין אותו. מי שיודע שמה שהוא רוצה לעשות יגרום לבת זוגו יאוש וצער, טבעי שירצה להסתיר.

בעיקרון טיפול זוגי מיועד מלכתחילה לזוגיות מעורערת, אבל טיפול אישי כמו שאת מתארת נשמע נחמד (אם כי אני לא רואה איפה ההפגנתיות של האיש). רק שאני חוששת שהטיפול האישי יהיה מוטה נגד סמים מלכתחילה, כשהחרדה וחוסר הקבלה הם לדעתי חלק מהבעיה, כך שחיזוק הגישה הזו רק יגדיל את הבעיות.

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2015, 19:04

אני יכולה להבין את בן הזוג - אם בת הזוג לא מקבלת באופן כה חזק
איך הבנת דבר כזה? היא בכלל לא יודעת מה זה. לא ניתנה לה הזדמנות להחליט אם לקבל או לא.

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2015, 19:03

לא ממליצה על טיפול זוגי. הצעתי את נעמ"ת וויצ"ו כי יש להם טיפול אישי שמתאים להתמודדות עם מצבים כגון אלה. היא חרדה, הוא פועל בעת ובעונה אחת בצורה הפגנתית ובהסתרה. ולא מדובר בתחביב שמשפר את בריאותו או את מצבו הנפשי. פה יש זוגיות מעורערת. לא מתאים לטיפול זוגי וכן מתאים לכאלה שיודעים לטפל בזוגיות מעורערת.

שמים סמים

על ידי אישה_במסע* » 19 דצמבר 2015, 14:06

מיואשת, אם את עדיין כאן - הבעייה העיקרית שלך היא בזוגיות ולא בסמים.
רק שאני לא בטוחה שנעמ"ת זה המקום. אולי טיפול זוגי? מוטב מצבד מטפל שלא רואה בסמים בעיה בפני עצמם. אני יכולה להבין את בן הזוג - אם בת הזוג לא מקבלת באופן כה חזק דבר שחשוב לי, גם אני הייתי שוקלת להסתיר.

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2015, 13:08

רק לא כמו משהו שצריך לפנות איתו למשטרה
הנה שאלתי שוטר וקיבלתי תשובה מוסמכת (-: אבל ממש לא הייתי פונה אליו כדי לפתור את הבעייה האמיתית P-: מיואשת, אם את עדיין כאן - הבעייה העיקרית שלך היא בזוגיות ולא בסמים. אולי כדאי לפנות לנעמ"ת או לויצ"ו לצורך זה, אם כבר מדברים על מוסדות.

שמים סמים

על ידי אחת* » 18 דצמבר 2015, 23:20

_אכן הבעיה היא לא שהוא מעשן חשיש, אלא
בנאדם שמעשן מבקבוק ולא מדבר על זה באופן פתוח עם אשתו, המיואשת מהמצב - אני מעזה לנחש שהשימוש עלול להיות בעייתי אצלו_
באמת נשמע בעייתי,
רק לא כמו משהו שצריך לפנות איתו למשטרה

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 18 דצמבר 2015, 16:59

ואכן הבעיה היא לא שהוא מעשן חשיש, אלא

בנאדם שמעשן מבקבוק ולא מדבר על זה באופן פתוח עם אשתו, המיואשת מהמצב - אני מעזה לנחש שהשימוש עלול להיות בעייתי אצלו

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 18 דצמבר 2015, 16:58

טוב, הלכתי ושאלתי את המשטרה בעצמי D-: (סתאאאאם חבר שוטר (-: ). הוא אומר גראס, חשיש.

שמים סמים

על ידי אחת* » 18 דצמבר 2015, 11:55

_משטרה, הרגת אותי בשמת
יופי שאת יודעת לזהות סמים. מה רע במשטרה? תמיד ידידותיים אלי._
במשטרה אוהבים להפליל צרכני סמים קלים.
והם לא ידידותיים לכל אחד. היעילות והמוטיבציה שלהם לחלוטין מוטלות בספק, ומשתנות בהתאם למי שפונה

שמים סמים

על ידי עוד_אחת_שיודעת_לזהות_סמים* » 18 דצמבר 2015, 11:22

_עד כמה זה בעייתי וממכר? תלוי באדם ובשימוש.
אפשר לעשן קנביס יום יום בלי להתמכר ובלי השפעה שלילית על התפקוד.
ואפשר להתמכר מאוד ולא לעשות כלום כל היום חוץ מלהיות סרוח על הספה._

אני רוצה לחדד - החומר עצמו לא ממכר פיזית, בכלל. הגוף לא יפתח תלות.
אדם עם נטייה להתמכרויות עלול לפתח תלות נפשית בקנביס כמו בכל דבר אחר.
גמילה מהתמכרות לקנביס עלולה להיות מאוד קשה נפשית, אבל אין בכלל סימפטומים של גמילה, בטח שלא קריזים או משהו כזה.
הרבה יותר קשה פיזית להיגמל מקפה, למשל.

שמים סמים

על ידי עוד_אחת_שיודעת_לזהות_סמים* » 18 דצמבר 2015, 11:18

זה אכן נשמע כמו קנביס (מריחואנה / חשיש).
חוץ מדבר אחד - זה לא אמור לחבל בתיאבון שלו, להפך.
גם לא כ"כ ברור איך הוא צורך הרבה דברים מתיקה אם אין לו תיאבון. כלומר נשמע שכן יש לו תיאבון, אולי אפילו מוגבר, אבל בעיקר לנשנושים מתוקים.
אם זו התמונה אז היא מתאימה לקנביס.
(אפשר לעשן קנביס בסיגריה, מבקבוק, ובעוד מלא צורות.)

עד כמה זה בעייתי וממכר? תלוי באדם ובשימוש.
אפשר לעשן קנביס יום יום בלי להתמכר ובלי השפעה שלילית על התפקוד.
ואפשר להתמכר מאוד ולא לעשות כלום כל היום חוץ מלהיות סרוח על הספה.

בנאדם שמעשן מבקבוק ולא מדבר על זה באופן פתוח עם אשתו, המיואשת מהמצב - אני מעזה לנחש שהשימוש עלול להיות בעייתי אצלו.

(בעישון מבקבוק הסוטול עולה מהר ויורד מהר, ואז מתחשק לך עוד. לעומת סיגריה, שאז עולה לאט, נשאר הרבה זמן ויורד לאט.)

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 18 דצמבר 2015, 10:52

משטרה, הרגת אותי בשמת
יופי שאת יודעת לזהות סמים. מה רע במשטרה? תמיד ידידותיים אלי.

שמים סמים

על ידי פלונית* » 18 דצמבר 2015, 10:44

בטח סתם מעשן מריחואנה. אפשר גם בבקבוק. אם זה המקרה זה בדכ ממש לא בעייתי ולא ממכר. אולי תדברי איתו על זה? (משטרה, הרגת אותי בשמת :-)

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 17 דצמבר 2015, 23:03

ובטח יש עוד מקומות שאפשר לפנות אליהם בשאלה זו. אגודת אל סם אולי? פשוט לא מכירה...

שמים סמים

על ידי כינור_לשירייך* » 17 דצמבר 2015, 22:57

אהה. הבנתי.

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 17 דצמבר 2015, 22:49

פשוט לקופת חולים לדעתי צריך לתת פרטים כדי לקבל תשובה. הם לא נותנים שירות בלי לוודא שהיא אכן מבוטחת של הקופה שלהם.

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 17 דצמבר 2015, 22:48

התכוונתי למשטרה.
יש 2 אפשרויות של מקומות שיידעו לענות:
  1. קופת חולים.
  2. המשטרה.
בשני המקומות יכולים לזהות את החומר שבו מדובר. האחד מסיבות בריאותיות והשני מסיבות חוקיות (שוטרים עוברים הכשרה מקיפה לזהות סמים ולכן אמורים לדעת לענות לה).

שמים סמים

על ידי כינור_לשירייך* » 17 דצמבר 2015, 22:20

למשטרה? התכוונת למרפאה?

שמים סמים

על ידי בשמת_א* » 17 דצמבר 2015, 22:10

אישה מיואשת, במקומך הייתי מתקשרת לקו של קופת החולים שלך (בכללית זה כוכבית 2700 אבל לא יודעת מה המספר בקופות חולים אחרות) ובוחרת "התייעצות עם אחות". רוב הסיכויים ששם יידעו לענות לך.
אם חשובה לך האנונימיות, תתקשרי למשטרה מטלפון לא מזוהה (לא שלך, ממקום עבודה שיש בו שלוחות, וכדומה). מצד שני, אם את מודאגת ומיואשת, ייתכן שלטובתך להתקשר מטלפון מזוהה. ייתכן שתצטרכי עזרה בהמשך.

שמים סמים

על ידי אישה_מיואשת* » 14 דצמבר 2015, 19:42

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אוסיף עוד שהוא צורך הרבה דברי מתיקה.
כמו כן התיאבון שלו ממש ירד והעיניים אדומות
וקר לו ברמה גבוהה כשבדרך כלל אינו סובל מקור.

שמים סמים

על ידי אישה_מיואשת* » 14 דצמבר 2015, 19:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום! גיליתי לצערי שבעלי התחיל לעשן.. אין לי מושג מה!? חוץ מסיגריות. הוא גם משתמש בבקבוק.
מישהו יכול לעזור מה זה כמה זה בעייתי, ממכר, כל מידע יתקבל בשמחה.. תודה מאישה מיואשת.

שמים סמים

על ידי יעלי_לה » 25 נובמבר 2015, 09:46

שלום,
אנא בחר/י/ו ניק אחר. הדף פלוני אלמוני הוא _דף מערכת.

(לשאלתך/כם, תלוי באיזה סם מדובר.)

שמים סמים

על ידי פלוני_אלמוני* » 25 נובמבר 2015, 09:01

כמה זמן הדאון נמשך לאחר תפוגת הסם?...והאם ניתן להתפקד כראוי אחריו?

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 07 נובמבר 2015, 23:27

האם למשהו יש מידע או ידע על בית חולים שלוותה?

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 07 נובמבר 2015, 11:56

עברנו יום לא נחמד..
אלברט החליט שהוא מרגיש כאילו הוא לא שייך לפה
אלא למקום גבוה יותר
אחרי כמה שעות מורטות עצבים נכנס לישון
היום התעורר בבוקר רגוע שליו וחצי מתנצל על הלחץ שגרם בליל אמש..
מתישששש כל העיניין הזה
כרגע בעלי ואני במסע שכנוע מולו שיקבל עזרה רפואית ותרופתית
הבנתי שבשלוותה עושים עבודה יפה במקרים הנ״ל
מקווה שנצליח להשפיע

שמים סמים

על ידי פל* » 05 נובמבר 2015, 21:13

מה הכוונה "מנחית אותו"? מוריד למציאות? כלומר טוב?

שמים סמים

על ידי יעל* » 05 נובמבר 2015, 15:23

יש כפר שיקומי לאנשים במצב הזה בדיוק, בשדות ים. לא זוכרת איך זה נקרא, שווה לבדוק.

נזכרתי: כפר איזון

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 05 נובמבר 2015, 14:40

איזה כיף שיש לנו אותכם
תודה

שמים סמים

על ידי יעל* » 05 נובמבר 2015, 13:47

כשאני עברתי את הפסיכוזה הקלה עישנתי גראס. זה לא החמיר את המצב אבל אני חושבת שגרם לזה להמשיך. מצד שני זה עבר בלי שהפסקתי, ואני כאמור מברכת היום על התקופה ההיא.
נראה לי שבשימוש מבוקר (מידה מתונה, לא כל היום, ורק ג'וינטים לא באנגים) ועם הרבה תמיכה, זה יכול לעשות טוב. אבל להישאר כמובן עם יד על הדופק.
יש כפר שיקומי לאנשים במצב הזה בדיוק, בשדות ים. לא זוכרת איך זה נקרא, שווה לבדוק.

שמים סמים

על ידי עדי_אמשליער_וכליל* » 05 נובמבר 2015, 13:30

אני גם חושבת שגראס (איכותי, מבוקר ועדיף רפואי) יעיל מניסיוני. אבל פסיכיאטרים לרוב יגידו, בצדק מסויים שגראס יכול לעודד פסיכוזה.

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 05 נובמבר 2015, 09:17

לטענתו הגראס בשפה שלו מנחית אותו
מעשן מדי פעם
ומבחינתו זה הכי מובן מאליו וחובתנו כהורים לתמוך בילדים בשעת צרה
הכל מבוסס על רצון אמיתי לפתור בעיה .

שמים סמים

על ידי פל* » 05 נובמבר 2015, 08:33

איזה מדהים שהוא מבקש מכם תמיכה ואתם נותנים לו. זה ככ לא מובן מאליו (מדברת מנסיוני המשפחתי עם אחות). מה עמדו לגבי גראס?

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 05 נובמבר 2015, 00:23

לגבי שאלתך אם הוא עדיין לוקח סמים
אז הפחד הייד שלנו שבחברה של היום גראס כבר לא נחשב לסם והוא זמין בכל מקום
השאלה מה מידת הנזק של גראס במידה והוא נוגע על המצב שהוא נמצא בו....

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 05 נובמבר 2015, 00:19

הסם שנטל במקסיקו הוא פיור 240
למיטב הבנתי זה משהו ממשפחת הmdm
אבל חזק ביותר מעין גרסה מתומצתת
התקשר להגיד שהוא בבעיה ומרגיש שהוא חייב חחזור לארץ
שכל הסביבה השתנתה לו
ומאז אנו בסוג של מרוץ כדי להבין ולדעת לכוון ולתמוך
המצחיק שאת חלק מהפתרונות הוא מסביר לנו...
הוא במעין תוכנית של ריפוי עצמי...

שמים סמים

על ידי יעל* » 04 נובמבר 2015, 16:35

אם הוא לא מסכן את עצמו או אחרים, לא הייתי נותנת תרופה. אלא רק תומכת וממתינה שיעבור.
מכירה אנשים כולל אני עצמי שעברו פעם התקף פסיכוטי ברמה נמוכה - עבר לבד. לגבי עצמי אני שמחה שזה קרה, זה נתן לי המון.
האם הוא עדיין לוקח סמים?
איזה סמים הוא לקח שהיוו את הרטיגר להתקף?

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 04 נובמבר 2015, 16:29

בבקור שהיינו אצל פסיכיאטר הוא זהה התקף פסיכוטי ברמה נמוכה
המליץ ליטול ריספונד
הילד מסרב לשתות את הכדור בטענה שהוא מצליח להתמודד עם מה שהוא עובר לבד
כולל לצמצם דברים לא הגיוניים שהוא רואה שומע או מרגיש ולשים אותם בצד
השאלה מה הנכון לעשות...
חייבת לציין שהוא חיוני שמח למעט ההתפסות שלו בדת
מה שלנו נראה כמפלט

שמים סמים

על ידי עדי_אמשליער_וכליל* » 01 נובמבר 2015, 21:02

הורים מבולבלים, לעיתים קרובות יש קשר בין התקף פסיכוטי ופנייה לדת.
לפני שקופצים עלי, אני לא מתכוונת לרגע להשמיץ דת ואמונה. פשוט בהתקפים פסיכוטיים וגם בחוויות הקשורות בלקיחת סמים יש מצבים סינסטזיים (קול שנחווה כצבע, לדוגמה), תחושה שהכל פתאום מתחבר, תחושת חיות מוגברת וכו׳. וגם מימד של טקסיות/ מעשים כפייתיים או חסרי פשר למתבונן מבחוץ אך בעלי משמעות קריטית לעוסק בהם.

שמים סמים

על ידי נינה* » 01 נובמבר 2015, 01:02

הורים, הקשר בין סמים לדת הוא שבשני המקרים הצורך נובע מחיפוש עמוק ואמיתי למעבר לחיים שנראים לעין. לדעתי אם אתם שואלים לגבי נער אז כדי להרחיק אותו מסמים כדאי לדבר איתו על אלוהים ועל אמונה כמה שיותר. וכמובן עם הרבה חום ואהבה...

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 01 נובמבר 2015, 00:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם יש קשר בין פנייה לדת
לבין שימוש בסמים?

שמים סמים

על ידי הורים_מבולבלים* » 01 נובמבר 2015, 00:29

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי אני קוראת את כל התכתובות ומאוד עצובה
לגלות שבזמן שאנו כהורים מנסים לעזור לבן שלנו להחלץ ממצב פסיכוטי עקב נטילת סמים
אף אחד לא קם על רגליו ומנסה לעצור את רצף ההמלצות כאן על שימוש בסם כזה או אחר
חבל....

שמים סמים

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 אוקטובר 2015, 01:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

קשה למצוא מידע על שימוש של מנה קטנה של md יחד עם שפיץ lsd כמובן איכותיים... ממליצים.. לא ממליצים? עזרהה

שמים סמים

על ידי רמי_כרכי* » 23 ספטמבר 2015, 02:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

Md הוא סם שגורם להמון רגשות ובמיוחד ביטחון עצמי .
Md אינו ממכר אך למשתמשים באופן קבוע זאת בריחה ממציאות סם ma הוא סם נתו לחווה לשחרר אך לא באופן קבוע .
בשביל לקחת את נסם צריך להיות מוכנים ומודעים ללקיחת הסם אני באופן אישית נוגע בסם פעם בשלושה חודשים כמובן אם אנשים שלוקחים איתי תסם וכולל מוזיקה על מנת להשתחרר ולבדיקת מצבי

שמים סמים

על ידי יונת_שרון* » 23 נובמבר 2014, 07:17

לא, ״לוסי״ הוא סרט בדיוני.
אבל אם זה מעניין אותך, תחפש על זה בגוגל ותמצא דברים מעניינים. למשל: http://skeptics.stackexchange.com/quest ... -lucy-real

שמים סמים

על ידי גינגי* » 22 נובמבר 2014, 23:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם קיים סם בשם סי פי אייץ 4 ואם כן האם אפשר הלשיג אותו כמלאכותי אם היה אפשר להשיג אותו בעיית הסרטן בעולם תיפתר

שמים סמים

על ידי חלמוני* » 19 ספטמבר 2014, 09:38

כתוב כאן בכ"כ הרבה הרחבה,
על כן הדבר היחיד שנותר לי להוסיף ומאוד עוזר לדעת -
ויטמין C לא משנה אם בכדורים או לקחת איתך לימון תפוז או גמבה
מוריד באופן משמעותי את כמות ההשפעה של סמים הלוצינוגנים (הזייתיים) כדוגמת LSD או MDMA בגוף.
זה יכול מאוד לעזור כשאתה לא רוצה יותר בתחושה זו, ועוזר לתחושת הביטחון בפעמים הראשונות
הידיעה שאם זה לא מתאים, חצי לימון ואת/ה חוזר חזרה.
יום טוב.

שמים סמים

על ידי צוויליך* » 17 יולי 2012, 13:13

קודם כל איחולי הבראה והתחזקות!

חיפוש מהיר מצא אחד פרופ' מלמד מאני' קולורדו שמדבר על הTHC כתרופה ובמיוחד ברגנרציה של עצבים.
לעוד מידע חפש als and thc .
שיהיה בהצלחה!!

צוויל

שמים סמים

על ידי פלוני_אלמוני* » 17 יולי 2012, 08:48

אני בן 22 ואובחנתי כחולה a.l.s באופן נדיר לגילי. מצבי מתדרדר מבחינת השרירים עם הזמן ואני מתקשה לקום מהכיסא או לעלות במדרגות.
האם מריחואנה תעכב לי את המחלה במעט?

שמים סמים

על ידי כנעני* » 10 אוקטובר 2006, 08:30

שמים סמים

על ידי מודי_תאני* » 02 מאי 2005, 15:27

וגם www.ecstasy.org

מומלץ Food Of The Gods של טרנס מקקנה - לא יודע אם תורגם לעברית.

לאחרון ששאל אותי על אקסטסי (לקחתי 6 פעמים ולא אקח שוב) אמרתי שזה גורם לך להרגיש טוב. אתה רוצה לשמוח ולקפוץ ולשיר ולשמח את כולם. אתה סקסי. כל העולם מאוהב בך ואתה מאוהב בו.

אז הוא אמר "אה. זו הופך אותך לאיטלקי"

שמים סמים

על ידי פשוט_אלון* » 10 אפריל 2005, 20:12

שמים סמים

על ידי טרה_רוסה* » 10 אפריל 2005, 12:18

מריחואנה כתרופה חוברת ממשלתית אמריקאית.

שמים סמים

על ידי החולמת* » 04 מרץ 2005, 18:29

אני לא ממליצה לך לנסות mdma מהסיבה שזה פשוט לא יתרום לך כלום,רק הנאה ריגעית של כמה שעות וזהו. אני צרכתי די הרבה סמים בחיי ובשנה האחרונה הפסקתי עם הכל כי בסופו של דבר זה רעל וזה לא עושה טוב, לא לגוף ולא לנפש. יש עוד המון דברים בחיים שעושים טוב,תמצאי אותם ועזבי את הסמים בצד.אני מרגישה שיותר משהסמים נתנו לי,הם לקחו ממני ואם תרצי אני גם יפרט לך.
שבת שלום..

שמים סמים

על ידי אל_דנטה* » 01 מרץ 2005, 22:04

פלוני, זוהי אפשרות אחת מיני רבות.

זיו, מה זה אובר דוז של אלכוהול?
מה זה אובר דוז של אל אס די? (האם נזק פסיכולוגי מובטח מכמות מסויימת ואילך? האם נעשו מחקרים בנושא? [מלבד אולו של צבא ארצות הברית בשנות החמישים])

שמים סמים

על ידי טרה_רוסה* » 01 מרץ 2005, 19:30

0-:

שמים סמים

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 מרץ 2005, 19:26

יש לי תואר ראשון בכמיה. האם כדאי להמשיך וללמוד כדי שאוכל להכין סמים ?

תודה

שמים סמים

על ידי טרה_רוסה* » 01 מרץ 2005, 19:13

זיו, תודה על המידע הרב!

שמים סמים

על ידי ז_י_ו_123* » 01 מרץ 2005, 16:52

קצת מניסיון החיים שלי:

קודם כל, אני מציע לך להתייחס לשלושה סוגים של קבוצות השפעה, ולשני סוגים של מקורות לסמים. למה הכוונה?

שלוש הקבוצות של ההשפעות הן: ממריצים (אמפטמינים בעיקר), מרדימים (נרקוטיים) וגורמי הזיות (הלוצינוגניים). שני קבוצות מקורות הסמים הם הטבע (הצמחים) והמעבדות.
בנוגע לקבוצות ההשפעה:
לקבוצת הממריצים שייכים למשל קוקאין, קפאין, מסקלין, אפדרין, ספידים, MDMA ושאר נגזרות מסקלין אמפטמיניות למיניהן, ועוד חומרים רבים שה"רפואה" ה"פסיכיאטרית" מצאה והמציאה.
לקבוצת המרדימים שייכים למשל אופיום, הירואין, קודאין, מורפיום (שמופק מאופיום), כדורי שינה לסוגיהם, קטאמין ועוד רבים וטובים.
לקבוצת מעוררי ההזיות שייכים אל-אס-די, פסילוסיבין ופסילוסין (זה מה שיש בפטריות קסם), די-אם-טי, איי-אם-טי, ועוד.

ישנה חפיפה קלה בין הקבוצות, בעיקר במובן שיש הרבה ממריצים שבכמות גדולה גורמים גם להזיות מסויימות, וכך גם לגבי מרדימים כמו הירואין.

שני סמים מאד בולטים שבטח שמת לב שבלטו בהיעדרם הם קנביס (חשיש מריחואנה וקרוביהם) ואלכוהול.
הסיבה היא שאלכוהול נחשב חומר מרדים מבחינת השפעתו על מערכת העצבים המרכזית (אלחוש וקהות חושים ואיטיות תגובה) אבל מאידך הוא גורם להמרצה מאד בולטת בהתנהגות והחצנה של התנהגויות אלימות. זה מה שגורם לאנשים ששתו הרבה לפתוח בתגרות מאד בקלות - הם מאד אקטיביים מבחינה התנהגותית אבל לא מרגישים כלום ויכולים להכות ולחטוף מכות עד זוב דם כולל שברים בגפיים, בלי להרגיש כאב.

קנבינואידים (חשיש וכו') לעומת זאת גורמים לדיכוי של חיוניות המערכות הגופניות (ירידה חדה ברמות הסוכר בגוף, בלחץ הדם וחום הגוף) מול המרצה של אלמנטים שכליים-מנטליים-רגשיים, יחד עם דעיכה בנגישות לזכרון לזמן הקצר. התופעה המוכרת כאן היא אנשים שמעדיפים לשבת בבית כל הערב ולשוחח על מיליון רעיונות חדשים שפתאום צצו להם, ובדיוק הם שכחו מה היו הרעיונות האלה. טי-איץ'-סי מוגדר כקבוצה בפני עצמו בהיבט הזה, כחומר שגורם ל-well beingness - את זה שמעתי מרופא ותיק. כמו שאמרתי, החלוקה היא כללית ויש חפיפה בחומרים מסויימים, ובתנאים מסויימים.

עכשיו לגבי המקורות, טבע מול מעבדה:
קודם כל אני מוכרח לציין משחק מלים מאד מעניין שגיליתי לאחרונה ונדמה לי שאף אחד לא שם לב אליו: החברה הכי גדולה בארץ, ומהגדולות בעולם לכימיקלים, נקראת . . . איך לא, "טבע". מצחיק, לא? זהו שלא.
באופן כללי הכיוון הוא "טבעי - טוב, מעבדה - רע". שני מקרים מעניינים מאד לבחינת כלל-האצבע הזה הם חגיגת וקוקאין. החגיגת, שמיוצר במעבדה וכל קשר בינו לבין צמח הגת מקרי בהחלט, מכיל בעיקר מת'קתינון, שהוא חומר חזק מאד ומסוכן מאד, ומצוי יחסית בריכוזים קטנים (אם בכלל) בצמח הגת, שמכיל בעיקר קאתין וקתינון. קוקאין, באופן דומה, מצוי בכמויות קטנות מאד בצמח הקוקה, והוא מופק ממנו בסינתזה מעבדתית ממיצוי העלים. רוב האנשים (ויש הרבה מאד כאלה) בדרום אמריקה שלועסים עלי-קוקה אינם מכורים לזה, ואינם מגלים גם את תופעות הלוואי הקשות גופניות והתנהגותיות שמתלוות להסנפת קוקאין מעבדתי. כמו כן הספיגה בגוף בשימוש בצמחים בדרכים המסורתיות בדרך-כלל איטית בהרבה ומתונה יותר.

עוד דבר קטן אבל חשוב מאד שנוגע לסיכונים שאת בטח חוששת מהם: ישנו יחס מאד חשוב שמוגדר (ויש גם אתרים שמפרטים אותו לכל מיני חומרים) וחשוב להכיר אותו לפני שלוקחים משהו בכלל, היחס הזה הוא בין "כמות הסף" (כלומר כמות מינימלית ביחס לקילוגרם גוף שיוצרת השפעה כלשהי) ובין כמות שנקראת אל-די 50, ראשי תיבות של lethal dose ומתייחס לכמות ביחס לק"ג גוף שבניסוי על חיות מעבדה גרם למחצית אוכלוסיית הניסוי (50 אחוז) למוות.

מה זה אומר בעצם?

זה אומר שאם היחס הזה בחשיש, למשל, הוא 1 ל-40 אלף, אז אם תיקחי שאכטה אחת וזה יעשה לך משהו, תצטרכי ארבעים אלף שאכטות בשביל למות מחשיש. יחס גדול כזה אומר שחשיש הוא חומר יחסית בטוח לשימוש.
אם היחס באקסטזי, למשל, הוא 1 ל-4 עד 1 ל-10 (תלוי מה שמו שם, אבל זה נכון גם לגבי MDMA) זה אומר שאם את צריכה 100 מיליגרם להתחיל להשפיע עליך (תלוי בסבילויות שלך לחומרים ובמשקל הגוף שלך כמובן), וכדור ממוצע שוקל בין 200 ל-600 מיליגרם, אז מספיק שאת אחרי מחלה או קצת בדיאטה, או שזה שהכין את הכדור קצת מאד פישל בכמויות, או שלא שתית בדיוק לפי כמה שצריך, את די בקבוצת סיכון לחטוף אותה מהמסע הקצר הזה ובגדול, או בתנאים אחרים שלא יקרה כלום, ולא דווקא בגלל שאין MDMA בכדור.
במת'קתינון, ולא הרבה אנשים יודעים את זה, היחס הוא בין הקטנים הקיימים, וזה אומר שזה חומר עם פוטנציאל להיות הרסני מאד.
אלכוהול גם נמצא בחומרים בסיכון גבוה, רק שמבחינת הכמויות אי אפשר "לקחת" את כל הכמות בבת-אחת ככה שקודם מתחילים להקיא ולהרגיש רע, ובד"כ לא מגיעים למוות. כאשר שותים אחרי עישון חשיש הסכנה גדלה, בגלל שהחשיש מקטין את הבחילה ומגדיל את הסיכון להגיע למנת-יתר (כן, גם באלכוהול אפשר להגיע ל-OD).
באל-אס-די היחס גבוה יותר, רק שאל-אס-די פעיל מאד בכמויות כל-כך קטנות (בין שישה מיקרוגרם לחמישים) ככה שקל מאד לקחת בטעות מנה גדולה פי-מאה בלי לדעת בכלל, ולהישלח לקיבינימאט לעולמי-עד בגלל זה, למרות שלא תמותי.

עכשיו לשאלתך: MDMA הוא חומר שנחשב חזק יחסית, למרות שבלי הספידים (ששמים באקסטזי) מגוון הסכנות מעט מצומצם יותר. בין יתר התופעות שלו הרגשת אופוריה, תחושות גופניות מאד חזקות (גם טובות וגם שליליות), הרגשת אהבה רבה, אפאטיות לסביבה, ירידה בלחץ-הדם, התייבשות ועוד. בעקבות שתיית-יתר יש גם תופעה חמורה מאד של ירידת רמות מלחים בגוף שגורמת להפרעות בהולכה החשמלית של הגוף, או בעברית הפרעות בקצב הלב עד פרפור חדרים ודום לב. רצוי (בעיקר פעם ראשונה) לקחת מעט, עם עוד כמה אנשים שמוטב שלפחות אחד מהם יהיה סטלן מנוסה, ולפחות אחד לא יהיה על כלום, לא לערבב פעם ראשונה עם דברים אחרים, בעיקר לא עם כדורים אחרים ואלכוהול. ערבוב חשיש יגרום לירידה נוספת בלחץ הדם ויכול להיות מסוכן גם כן, חשוב לדאוג למגוון טמפרטורות זמין (כלומר חדר עם חימום בחורף ואיזור ממוזג בקיץ). עוד על השימוש סכנותיו והוראות איך להקטין סיכונים יש באתר של פרופ' יואב בן-דב.

לגבי מידע אמין: אחד האתרים הכי מקיפים, מקצועיים, מעמיקים, וכל דבר טוב שתרצי להגיע בנושא מידע (אולי חוץ מאשר אובייקטיביים) הוא האתר של ארוויד
http://www.erowid.org
זה אתר שלפחות ממה שאני הבנתי מלשוטט בו הוא מאד פרו-סמים, למרות שזה לא נאמר בו בשום מקום במפורש (אבל יש בו מתכון איך להכין כמעט כל דבר שתחפצי בתנאי שיש לך הכישורים הביו-כימיים המתאימים). יש בו אינפורמציה וקישורים לאינפורמציה על כמעט כל היבט של כמעט כל סם שתעלי בדעתך, ובטח גם כמה שלא העליץ בדעתך, כמו אגוז מוסקט.

בצורה מצחיקה מאד (לדעתי) יש לינק ל-erowid גם מהאתר של הרשות למלחמה בסמים.

שמים סמים

על ידי אל_דנטה* » 13 פברואר 2005, 21:57

למה לא?

שמים סמים

על ידי דנה_ה* » 08 פברואר 2005, 20:45

אני מחפשת מידע אמין בנושאי סמים ואינני מוצאת
האם באופן טבעי הוא המקום הטבעי לחפש תשובות לשאלות כאלו?

שמים סמים

על ידי מ.שלווה* » 08 פברואר 2005, 20:04

עלה אדום?
מידע אמין תוכלי לקבל באתר הבית של עלה ירוק , לגבי אקסטזי הסיבות להתמוטטות ברובן הן כפי שציין אורי מהתיבשות . הוכח כי לאחר 10 כדורים לסם אין השפעה יותר ולכן אילו שנוטלים עוד הם אנשים חסרי מודעות ולכן הם נופלים .

לגבי MDMA ההנאה ממנו שונה מאקסטזי שכן אין בו את אותם סמים ממריצים , לכן אפשר לקחת אותו גם בתור חוויה פרטית אין צורך לחפש מסיבה להוציא את הממריצים .
חוויה מהנה ביותר .

בכלל בעניין צריכת סמים , בעיני כל מה שתבחרי להתנסות בו מתוך מודעות מלאה ,ובטחון עצמי , לא יוכל להזיק לך . ההסחפות ללקיחת אין סוף טריפים וכדורים אחרים שייכת למי שאינו בעל מודעות עצמית גבווה או בתהליך משבר עמוק ( ראי את משוחררי צה"ל בהודו ותפוצותיה ).
ואל תקחי שום סם הזיות ללא חבר קרוב שתוכלי לסמוך עליך .
בתקופה הקצרה בחיי בה חוויתי את עולם הטריפים למינהם היו לצידי אנשים אמינים שיכלותי לדעת בודאות שהם לצידי . אגב לצורך זה הגעתי עד גיל 28 .

זהו , אם תבחרי להתנסות ,שיהיה לך כיף גדול והנאה מרובה .
אם לא תמיד יש את הסמם החוקיים , קפה סוכר רגיעון של הדס וכו'

שמים סמים

על ידי אמא_של_יוני* » 07 פברואר 2005, 22:54

היי חיים, הגעת גם לכאן?
תודה על הטיפול המסור ביוני שלי

שמים סמים

על ידי חיים_מסינג* » 07 פברואר 2005, 22:52

אני ממליץ לך לפנות בהקדם לטיפול באגודת אל סם
היכן את גרה?

שמים סמים

על ידי אל_דנטה* » 07 פברואר 2005, 22:43

קשה מאוד למצוא מידע אמין בנושא, ובמיוחד ממי שאמור לספק מידע שכזה (האגודה למלחמה או הדילר הקרוב...)

MDMA - הוא סם ללא תופעות לוואי אבל (ואבל גדול) כמעט ואין להשיג בשום מקום את החומר נקי מרעלים. מה שאומר שאין תופעות לוואי במעבדה של שולגין אבל ממה שתשיגי ברחוב סביר להניח שעל הדרך הגוף שלך יספוג כמה רעלים שיפגעו בך בצורה מסויימת.
לגבי התמכרות, גראס כהרואין, אם את מעוניינת להתמכר אז סביר להניח שתצליחי בקלות.
אקסטזי, אם מסתכלים עליו כסם עם אופציות תרפיוטיות, אז הוא סם עם יכולת שינוי מרשימה עבור אנשים מסויימים. במיוחד אנשים עם בעיה במגע או שאינם קרובים למימד הפיזי.
במקביל, אחת הסכנות הגדולות שלו, למעט הסכנה של חומר שאיננו נקי, היא סכנה של שימוש יתר במקרים של התלהבות קיצונית, וסכנה של התייבשות.

אגב, רופאים בעבר השתמשו בהרבה דברים על מנת לשחרר את מטפליהם ואין זה אומר כלום (כי בדרך כלל מדובר על טיפול בהלם כשזה נוגע לסמים. ראי מקרה יונה וולך או ק. צטניק)

שמים סמים

על ידי עלה_אדום* » 07 פברואר 2005, 16:42

אני מחפשת מידע אמין בנושאי סמים ואינני מוצאת. כמשתמשת קלה מזה שנים בגראס, אני יודעת שאין בו נזק אך הייתי רוצה לנסות גם MDMA, על פי מה שבדקתי מדובר בסם סינטטי שלא ניתן להתמכר אליו ובעבר פסיכאטרים השתמשו בו על מנת ל"שחרר" את מטופליהם ריגשית. הייתי רוצה לשמוע ממי שניסה, מכיר, שמע - מה דעתו על כך, רופאים ובמיוחד פסיכיאטרים מוזמנים בהחלט.

חזרה למעלה