שקופה א

שליחת תגובה

כאשר הטיפה מגיעה אל הים, איננה אובדת שם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שקופה א

שקופה א

על ידי אישה_במסע* » 27 יולי 2017, 10:44

תמרוש, אם הגעת לפה לפני שהגעתי לכתוב לך הודעה, אולי תסבירי? מאז שכתבת אני לא מצליחה להכנס לבלוג שלך :-( לא בכוונה, פשוט כל פעם שאני פותחת אותו הוא עושה לי רע ואני מעבירה לדף אחר. ובאמת שניסיתי לחשוב על איזשהו פירוש חיובי, בהם הנקודה המאוד יפה שמותר לעשות דברים מטופשים לא באה על חשבוני, בתור זו שלהחמיא לה זה דבר מטופש...

שקופה א

על ידי תמרוש_רוש » 27 יולי 2017, 09:12

ושהיא מצטערת שהיא כתבה
לא.

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 25 יולי 2017, 09:13

@}
מקווה שלא תהיינה עוד פגיעות ...

שקופה א

על ידי אישה_במסע* » 24 יולי 2017, 15:28

איך זה נשמע לך
משהו שאי אפשר עם כל המאמץ להסיק ממה שכתבה תמרוש. בכל מקרה, בעקבות הדיון הזה החלטתי ללכת ולשאול אותה...

זה רק מעורר חיוך
שלך, בתור מישהי מהצד. לא שלי, בתור הנרדפת...


את מרגישה שיש פה השתקה של הפגיעה בך
אני לא מרגישה שיש השתקה, כי לא היה צורך להשתיק. כולן חושבות שאני לא בסדר ולא נפגעתי ובכלל אני התוקפנית... ואני ממש לא בטוחה שתבואנה עוד. בכל זאת, אני כותבת בבאופן כמה שנים, כבר יש לי ניסיון.

בכל מקרה, תודה רבה לך מאוד על המילים שלך @} אני אנצור אותן בליבי לעד.

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 24 יולי 2017, 13:49

שלא אכפת לה שהיא אומרת שאני לא בסדר בלי לבדוק אפילו - כי אני הרי תמיד לא בסדר, מראש, בלי שצריך לבדוק, ולמי אכפת מה באמת קרה שם?
אני מבינה את זה ממש אחרת, איך זה נשמע לך :
לא אכפת לה שהיא אומרת שאת לא בסדר, בלי לבדוק אפילו, כי את הרי בסדר מראש.
גם אם הסגנון שלך שונה , ולא כולם אוהבים אותו, והיא רגילה לזה שזה מעורר אלמוניות מרבצן , ולמי אכפת מה באמת קרה שם ?

ואני בהתחלה הייתי בטוחה שיגידו לפלונית שזה לא בסדר לרדוף אחרי לא רק לדף הבית שלי,
זה כבר לא ענין של לא בסדר ,זה רק מעורר חיוך :-)
לדעתי , אין בעיה מוסרית בלפנות לכל אחת בדפבית שלה, אבל זה מעיד על רמה גבוהה של פגיעה של האלמונית, ורמה נמוכה של יכולת ניהול משברים.
וכיון ש"מצוה שלא לומר דבר שאינו נשמע" (עדיף לא לומר משהו שלא יתקבל) לנסות להתנהל עם אלמונית פגועה ברמה כזו זה מתכון בטוח לפגיעה נוספת שלה, תועלת לא תצמח מכאן.
לכן, אני יכולה את הבחירה שלהן לא להתערב.

אלא אם כן , את מרגישה שיש פה השתקה של הפגיעה בך .
ואם את מרגישה השתקה כזו, לדעתי תכתבי : אני מרגישה מותקפת )-: אפשר עזרה?
מבטיחה לבוא לעזרה, ובטוחה שתבואנה עוד.

שקופה א

על ידי אישה_במסע* » 24 יולי 2017, 13:35

אז אני מבינה את השתיקה של האחרות ככזו.
בפעם האחרונה פלונית כלשהי (היו שלוש אלמוניות ואני לא ממש יודעת מה לייחס למי בגלל האלמוניות) הלכה לדפי הבית, של תמרוש ובשמת, שהעזו להחמיא לי. ואז בשמת רשמה שהיא מסכימה עם התוכן ולא הסגנון, ושהיא לא ראתה מה רשמתי. ותמרוש רשמה שהיא לא ראתה, ושהיא מצטערת שהיא כתבה, ושמותר לה לעשות דברים מטופשים.

ממש הרגשתי שהיא מעבירה את הנקודה שלה על חשבוני :-( שלא אכפת לה שהיא אומרת שאני לא בסדר בלי לבדוק אפילו - כי אני הרי תמיד לא בסדר, מראש, בלי שצריך לבדוק, ולמי אכפת מה באמת קרה שם?

לאף אחת לא אכפת. ואני בהתחלה הייתי בטוחה שיגידו לפלונית שזה לא בסדר לרדוף אחרי לא רק לדף הבית שלי, אלא גם לדפי הבית של נשים אחרות, ו"לא תלך רכיל בעמך" (שלא לדבר על זה שלא אמרתי שום דבר רע, אבל כבר הבנתי שזה לא באמת מעניין אף אחת).

אני לא יודעת איפה הגבול הזה. באמת שאני לא יודעת. אבל פעם האמנתי שבאופן זה אחד המקומות עם תרבות הדיון הטובה ביותר בישראל, כמו שלפעמים רושמים פה בכל מיני דיונים. ועכשיו אני חושבת שהמצב קרוב ללהיות ההפך. איך שניסיון אישי משנה את נקודת המבט...

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 24 יולי 2017, 13:21

@}

גם לי לא תמיד יש רצון וכח להכנס לויכוחים שאין לי איך להכריע בהם , ונראה לי שאני רק אוסיף בהם שמן למדורה,
אז מעדיפה לפעמים לשתוק.
נראה לי יש איזה גבול דק מאד בין התערבות מיותרת , לעצירה של פגיעה בזמן , ועל פי רוב אני לא יודעת באיזה צד של הגבול אני .
אז אני מבינה את השתיקה של האחרות ככזו.

שקופה א

על ידי אישה_במסע* » 24 יולי 2017, 12:23

שקופה, תודה על ההגנה שלך בדף על הילדים עם המשקל העודף @}

כבר התרגלתי שיש אלמוניות שיתקפו אותי על כל שטות, כמובן בצורה הרבה יותר מעליבה ממה שאני כתבתי. ומה שיותר עצוב, התרגלתי שנשים אחרות, גם כותבות קבועות, יתעלמו מזה או יצטרפו אליהן.

התגובה שלך היא כוס מים צוננים באמצע המדבר.

שקופה א

על ידי אמא_של_מוש* » 19 יולי 2017, 14:51

נראה לי יצא יבש :-/
אני מרגישה את זה כשאני מכינה עם ממש קצת שמן. אולי את יכולה לנסות בסיר כרגיל פשוט בלי לשים שמן.

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 19 יולי 2017, 14:31

ועוד שאלה כללית - איך מכינים פופקורן בלי שמן ?

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 19 יולי 2017, 14:29

מקווה שיהיה לי כח לנסיונות נוספים , אבל רשמתי לפני :-)

שקופה א

על ידי אמא_של_מוש* » 19 יולי 2017, 14:19

במתכון המקורי זה נמצא בקטגוריה של שומן בריא וזה יכול להיות גם רבע אבוקדו/ אגוזים/ כף שמן קוקוס.
נראה לי הכי דומה לטחינה ולשקדיה זה האגוזים אבל זה לא באותו מרקם אז לא יודעת איך זה יצא. אני אישית לא ניסתי את האבוקדו והשמן קוקוס כי זה לא התחבר לי טוב.

אם את מנסה משהו מזה ספרי איך יצא. לרוויה (-:

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 19 יולי 2017, 13:52

בא לי לנסות את המתכון שלך, אבל אין לי שקדיה וטחינה לא ממש אוהבת :-(

שקופה א

על ידי אמא_של_מוש* » 19 יולי 2017, 13:37

חחח הצחקת אותי עם המסקנה האחרונה.

אני גם ניסיתי כמה פעמים, חלק יצא סבבה וחלק לא אבל זה אף פעם לא עבר את הסבבה.
אני שמתי 2 פירות, נגיד תפוח ובננה, 4 עלי חסה, עלה כרוב לבן אחד, גבעול סלרי, כף טחינה/שקדיה ומים. זה המתכון לטעם הסבבה, אם הפרתי את האיזון ושמתי יותר עלים זה כבר יצא לא טעים.

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 19 יולי 2017, 11:03

נסיון השייק הראשון שלי

הבוקר קמתי מוקדם , במטרה חגיגית להכין את שייק הבית.
שייקים פרותיים למינהם כבר נוסו , חייבת לומר שלבעלי זה יצא טעים בהרבה , גם במרקם וגם בטעם ,
אבל גם שלי יצאו לא רעים , כנראה שקשה מאד להרוס שייק פרות.
אבל השייק של היום יצא לא משהו בכלל...
קודם כל הוא לא היה מתוק! כמה שהוספתי פירות , דובדבנים וענבים הוא נותר מר,
ושמתי רק נבטים , שבטעימה רגילה לא היו מרים מידי.
ושנית , הוא התחמצן אחרי עשר דקות במעבד המזון (כשחיכיתי לבעלי שיקום וינסה להציל את מה שאפשר...)
אז נשארתי עם שייק חום, בעלי הסתפק בהרחה, אני שתיתי בגבורה חצי כוס (חייבת לומר שזה לא היה זוועה! אבל גם לא טעים במיוחד)
והילדה, ששאלה מה זה וקיבלה שלוק קטן מהקש - עשתה פרצוף נגעל ופלטה אותו על החצאית שלי 0-:

המסקנות של בעלי :
  1. שמתי פירות מכמה משפחות שלא מתאימות ביחד (הוא צודק , עקרונית, אבל עשיתי את זה כמה פעמים וזה לא כזה גרוע..)
  2. פירות עם ירקות זה שילוב קטלני ולא מתאים לשייק (ואם יש נשים בבאופן שאומרות שזה טעים הן עובדות עלייך... או שאתן קוראות לטעים אחרת )

שקופה א

על ידי טלי_ב* » 03 יולי 2017, 11:36

שקופה, אני עונה לך כאן לגבי:
_קחי בחשבון שיש פער ענק בתפיסה שלך (ושלי) לכותבות לא דתיות באתר.
כשאת מזועזעת ובטוחה שהפלה היא דבר גרוע מכל את נשענת על כמה תפיסות יסוד:
משמעות החיים - לכל חיים יש משמעות גדולה מאד גם אם זה לא נראה ככה (נניח ילד מוגבל ונכה)
נצחיות החיים - כל נשמה שמגיעה לעולם עוברת אחר כך לעולם אחר וממשיכה לחיות שם
עובר הוא ילד - מגיל 40 יום, ושונה מכל אוסף אחר של תאים.
אם את רוצה להבין את האחרות שכותבות כאן , את צריכה לנסות ולמחוק את שלושת העובדות האלו , ולהתבונן על הדברים אחרת._

אני מסכימה שהרבה פעמים בדיונים כאלה יש פערים בתפיסות יסוד, שאם מצליחים להביט מעבר להם, אפשר להבין את הצד השני הרבה יותר טוב.
אלא שלפעמים הפער הוא לא בשלוש הנקודות שציינת, או שהוא נוגע גם בנקודות אחרות.
כיוון שיש אינסוף (או סתם המון (-: ) אפשרויות שונות, אני רק אתן כמה דוגמאות כדי להסביר את מה שכתבתי באופן כללי.
למשל - יש לא מעט נשים לא דתיות שלא מתנגדות להפלות אבל כן מאמינות בנצחיות של הנשמה (למשל בדף על נשים שעשו הפלה ושלמות עם זה, יש כל מיני תפיסות לגבי הנשמה של העובר - נגיד, שהוא שותף לבחירה להגיע לאמא שתבחר לבצע הפלה או שהוא חוזר לעולם אחר של נשמות ומשם יכול להתגשם שוב בהיריון אחר). לגבי משמעות החיים - יש כאלה שיסכימו שיש משמעות גדולה לכל חיים, אבל לא יראו בעובר "חי". ולגבי הנקודה השלישית - נשים רבות שלא מתנגדות להפלות לא רואות בעובר "אוסף של תאים", ומסתמכות על נימוקים אחרים לעמדתן (מצטערת שאני לא מרחיבה, פשוט אין לי יכולת כרגע ולמען האמת אני גם לא זוכרת הכל. אבל יש פה באתר לא מעט דיונים על הפלות, אם מעניין אותך לראות דוגמאות של נימוקים כאלה אפשר לעשות חיפוש על "הפלה" באתר).
אגב, גם הלכתית עובר הוא לא ילד, יש הבחנה בין מי שראשו יצא לאוויר העולם לבין מי שלא. זו לא הבחנה שמתירה באופן גורף הפלות, כי אפשר לומר שלעובר יש זכויות גם בלי לומר שהוא ילד, אבל היא קיימת.

(מבחינתי אפשר למחוק את ההודעה אחרי שאת קוראת)

שקופה א

על ידי אישה_במסע* » 23 מאי 2017, 16:15

שקופה א

על ידי שקופה_א* » 23 אפריל 2017, 14:15


חזרה למעלה