תחבושות רב פעמיות

שליחת תגובה

קח נשימה עמוקה ושאף את החיים אל קרבך, קחי נשימה עמוקה ושאפי את החיים אל קרבך - עכשיו!
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תחבושות רב פעמיות

תחבושות רב פעמיות

על ידי תמרוש_רוש » 09 יוני 2016, 02:44

מה אתן עושות עם התחבושות המשומשות ?
לי יש תיק בד קטן ופשוט בגודל 20X20ס"מ. שמה בו את התחבושות והן מתייבשות ומחכות לסוף היום. כמעט ואין ריח.
אם עוטפים אותן בניילון כן יהיה ריח.
אם את חוששת מכתמים אפשר לקחת מגבת קטנטנה ולרפד בה את התיק.

מאוד ממליצה לשלב עם לרוקן את דם הוסת - לשתות בתכיפות גבוהה, ללכת לשירותים כשעולה הצורך, לכרוע על האסלה (לא חייבים, אבל מאוד עוזר לריקון, וגם מפחית כאבי וסת) ולתת לדם לזרום עם הפיפי.

תחבושות רב פעמיות

על ידי אישה_במסע* » 08 יוני 2016, 11:51

שמים את התחבושות בתיק/בכיס.
מה בדיוק הבעיה?

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יוני 2016, 11:06

שלום
הנושא חדש לי.. אשמח לדעת איך מסתדרים עם החלפת התחבושות בעבודה יומיומית של כ12 שעות רצופות. הרי צריך להחליף..
מה אתן עושות עם התחבושות המשומשות ?

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 אפריל 2016, 14:14

כל התחתונים שלי הם תחתוני מחזור בלבד...
גם שלי! גם שלי!

תחבושות רב פעמיות

על ידי דפנה* » 25 אפריל 2016, 10:51

רק עכשיו אני רואה שעניתן לי! תודה!
מצא חן בעיניי זה:
לייחד לעצמך כמה זוגות שיהיו רק תחתוני מחזור, ולתפור אליהם תיק-תק. את התיקתק השני את תופרת לתחבושת מלמטה, מכפתרת, ונפטרת מהבעיה
מבריק!
לגבי לייחד לעצמי תחתוני מחזור - ובכן, כל התחתונים שלי הם תחתוני מחזור בלבד... P-: (או ליתר דיוק תחתוני וסת)

תחבושות רב פעמיות

על ידי אישה_במסע* » 08 אפריל 2016, 11:45

לי הופיעה בעיה כזו עם תחבושות קנויות, וגיליתי שהפתרון פשוט להפליא - אני שמה מתחת לתחבושת ליינר (קרי: בד מקופל שבו השתמשתי ואני משתמשת מידי פעם בתור תחבושת).
אבל תכלס, עם התחבושת הרגילה, למחזור, התחבושת שטה מעט וזה לא מפריע לי, כי היא ארוכה. זה הציק לי מספיק כדי להתייחס לזה רק עם התחבושות ליום יום (שבהם אני משתמשת בערך כל המחזור בתור תחבושות) והן קצרות יותר.

תחבושות רב פעמיות

על ידי תמרוש_רוש » 08 אפריל 2016, 01:59

דפנה, יכול להיות שהתחבושות שלך רחבות מדי ביחס לתחתונים? או שהכנפיים ארוכות מדי?
אני תמיד בזמן מחזור מעדיפה את התחתונים עם הגזרה הכי רחבה מלמטה (וגם מהצדדים).
כשאת תופרת את התחבושות, את יכולה למקם את הכנפיים מתחת לתחבושת ולתפור אותן קצרות יותר, כך שהן יחזיקו את התחתונים טוב יותר. אבל בכל מקרה צריך תחתונים רחבים בשביל אחיזת כביש טובה.

עוד משהו שאת יכולה לעשות, אם את ממש רגישה לעניין, זה לייחד לעצמך כמה זוגות שיהיו רק תחתוני מחזור, ולתפור אליהם תיק-תק. את התיקתק השני את תופרת לתחבושת מלמטה, מכפתרת, ונפטרת מהבעיה :-)

תחבושות רב פעמיות

על ידי דפנה* » 06 אפריל 2016, 08:44

מבקשת הדרכה.
הכנתי לעצמי תחבושות עם כנפיים, ואני מרוצה מהן, אבל הן כל הזמן זזות מהמקום.
עם כל כמה שאני מתעבת את החד-פעמיות, פס הדבק שלהן זה דבר כל כך נוח.
איך מכינים תחבושת כך שיהיה אפשר להצמיד אותה למקום הנכון, ולא תשוט לה קדימה ואחורה?
תודה תודה.

תחבושות רב פעמיות

על ידי אביגיל* » 31 אוקטובר 2013, 12:28

הי, קניתי תחבושות חד-פעמיות של שירה לוריא לפני כמה שנים, ועכשיו הדם עובר דרך התחבושת - האם זה בלאי? כל כמה זמן אתן מרעננות את המלאי?

תחבושות רב פעמיות

על ידי אמל_ית* » 12 יולי 2013, 06:14

וגם השרייה במים עם חומץ...

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 10 יולי 2013, 17:06

תעשי כביסת הרתחה במכונה ותתלי בשמש.

תחבושות רב פעמיות

על ידי חן_שחם* » 09 יולי 2013, 23:41

אני צריכה עזרה -
השריתי כמה תחבושות שעה לפני הכבישה אבל הדם לא יצא מהן אז השארתי אותן במים - במשך כמה ימים.
כשלבסוף נזכרתי בהן הן כבר היו מסריחות בטירוף ויש סיכוי שראיתי עובש... כיבשתי אותן ביד ואחרי זה הרתחתי אותן בסיר והן עדיין ממש מסריחות... כדאי לי לזרוק אותן? מה לעשות ><

תודה!!

תחבושות רב פעמיות

על ידי Purple* » 13 יוני 2013, 00:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

זה היום הראשון שלי עם תחבושות רב פעמיות (של אלונה). כולי התרגשות ותקווה שזה יהיה כמו שתיארתי לעצמי.

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 06 יוני 2013, 16:20

אני לא חושבת שצריך "לאהוב אותו" (קצת מוגזם (-: ), סתם לקבל אותו כעובדת חיים. גם לא צריך "לאהוב את הפיפי שלנו". רק לקבל את זה שכשצריך אז צריך...

לא הייתי מספיק מחוברת לגוף שלי כדי להצליח בזה למרות שניסיתי
זה לא משהו "להצליח" בו.
זה משהו שלומדים במשך חודשים, לפעמים חודשים רבים, בדיאלוג עם הגוף. כלומר, בהתחלה מרגישים רק חלק קטן מהפעמים "אה, תיכף יהיה גל של דם, אני אלך לשירותים". לאט לאט, ככל שמתנסים בזה, מתחילים להרגיש את זה יותר, ולהרגיש גם יותר בזמן (ככה שמספיקים להגיע לשירותים). בכל מקרה, זה מפחית מאוד את כמות התחבושות שצריך, וגם, הואיל ונעזרים בשינוי תנוחות כדי "לרוקן" (מין תנועות של ריקודי בטן נגיד), אז הוסת מתקצרת. אין התנגדות שלנו ליציאת הדם אלא שיחרור.
השיחרור, פשוט מקצר את מספר הימים.
מפחית את הבצקת (פעם הייתי צוברת בצקת בימי הוסת, זה נעלם מזמן).
מפחית תחבושות (יש כאלה שמצליחות בלי תחבושות בכלל, אני לא).
בקיצור, זה לא "הכל או לא כלום".
שווה לעשות מה שהולך לך כרגע. בהדרגה גם זה הולך ומשתפר. פשוט לנסות מחדש כל וסת. יש פה תהליך של הקשבה לגוף, זה שווה בכל מקרה.

תחבושות רב פעמיות

על ידי מבולבלת* » 06 יוני 2013, 14:59

הכוונה היא באופן כללי התעסקות במחזור- לדבר עליו, להכיר בו, להתעסק בו באופן פעיל.
בתיכון כשעברתי להשתמש בטמפונים זו היתה הקלה עצומה- לא צריך כמעט לראות כלום, אין ריח.
העבודה היא על לקבל את המחזור, לאהוב אותו, לא להתבייש בו ולהעמיד פנים שהוא לא קיים.
מהבחינה הזו ריקון הוא פתרון טוב, אבל לא הייתי מספיק מחוברת לגוף שלי כדי להצליח בזה למרות שניסיתי.

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 06 יוני 2013, 13:33

_ובשמת, לגבי התמיהה שלך-
ההורים שלי השרישו בי הרבה אמונות מאוד בעייתיות על החיים והעולם לאורך הילדות._
פשוט לא הבנתי איך זה קשור ל"ריקון".
חשבתי שאולי הבנת לא נכון מה זה, אלא אם כן ההורים שלך השרישו בך אמונה שזה מלוכלך ומבייש ללכת לשירותים.
על זה, באמת אין לי מה לומר, חוץ מכל הכבוד שאת עובדת לנקות אמונות בעייתיות...

בהצלחה בסדנא בטבעון בסופ"ש, מאוד רציתי לבוא וזה לא מצליח לצערי. מקווה שתהיה עוד אחת כזו בעוד כמה חודשים.
תהיה, אם יהיו מספיק אנשים שמעוניינים בעוד כמה חודשים. תודה!

תחבושות רב פעמיות

על ידי מבולבלת* » 06 יוני 2013, 10:31

תודה רבה על התשובות!
כן, החלטתי להפסיק לשבור את הראש בנושא, קניתי את אלו עם ה-PUL לתקופה שלאחר הלידה (הן מאוד זולות וזה משמעותי עכשיו, ובנוסף אני פוחדת מדליפות בתקופה הזו).
אני אתחיל לחסוך לכמה של כותנה בלי PUL לאחר כך...

ובשמת, לגבי התמיהה שלך-
ההורים שלי השרישו בי הרבה אמונות מאוד בעייתיות על החיים והעולם לאורך הילדות.
אני עובדת קשה על לשנות אותן, ומצליחה לא רע.
מה לעשות, כשמבוגרים כבר אי אפשר להאשים את ההורים בהכל וצריך לקחת אחריות...
(למרות שאני בכלל לא מרגישה מבוגרת, אבל בת החמש כועסת בכל פעם שאני קוראת לעצמי צעירה. היא מתעקשת שהיא צעירה ואני מבוגרת :) )
בינתיים אני מנסה להשריש בבנות שלי אמונות בריאות יותר (ובשנה הבאה גם נתחיל חינוך ביתי, איזה כיף!)

בהצלחה בסדנא בטבעון בסופ"ש, מאוד רציתי לבוא וזה לא מצליח לצערי. מקווה שתהיה עוד אחת כזו בעוד כמה חודשים.

תחבושות רב פעמיות

על ידי מנטרה* » 03 יוני 2013, 20:57

לגבי הPUL, אני הייתי מעדיפה ללא, כי זה די אטום ופחות נושם. אם מחליפים בתדירות המתאימה לדימום אין סיבה שידלוף.
גם אצלי התחבושות שקניתי משירה לוריא לפני 6-7 שנים עדיין שמישות. אבל אני אישית מצאתי את אלה של כותנה יותר נוחות לשימוש (הן יותר חדשות אצלי, כשנתיים-שלוש).
לגבי כמויות, לי יש 6 של שירה ועוד 4 של כותנה, וזה מספיק לי לגמרי. אני גם מכבסת לפחות פעם אחת באמצע הווסת, כך שלפעמים חלק מהן משמשות אותי פעמיים באותו החודש.
בהצלחה ואל תשברי את הראש יותר מדי... חבל על המאמץ.

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 02 יוני 2013, 17:21

לימדו אותי כילדה שזה מלוכלך ומבייש
?

ריקון = ללכת לשירותים כל פעם שאת מרגישה שהדם עומד לצאת, ולהתיישב על האסלה כדי שייצא לשירותים במקום לתחבושת. ברגע שעושים את הסוויץ' בראש, מגלים שרוב הזמן אנחנו מרגישות שתיכף יבוא עוד גל. כמו כשהולכים לעשות פיפי בוסת ויוצא גם דם, אז פה זה יותר יזום ולא בהכרח כשאת צריכה פיפי. ביום כבד זה יכול להיות ללכת לשירותים כל רבע שעה או משהו כזה. ביום קל, אולי כל שעה. זה תלוי.

לי יש בעיקר תחבושות שהיו של שירה לוריא (עכשיו החליפה אותה בעסק לימור בריף קניתי גם משהו באינטרנט מחו"ל לפני המון שנים ולא הייתי מרוצה. אבל תחבושות שקניתי לא לי אצל לימור לפני כשנה, לא כל כך מחזיקות מעמד: כבר יש חורים ובד משופשף - בניגוד לשלי, שמחזיקות מעמד 13-10 שנים יפה מאוד.

תחבושות רב פעמיות

על ידי מבולבלת* » 01 יוני 2013, 20:06

אני לא יודעת. את בטח מתכוונת לערכה שמורכבת מכמה חלקים, ולי זה היה נראה מסובך מדי.
מהתמונה נראה שאת צודקת.
אני חושבת לקנות את תחבושות ה-AIO מהדגם הישן והזול שלהם, שהן דומות במבנה לתחבושות של כותנה ועננה, רק עם PUL.

אבל אם קפצת לכאן, ואת מוכנה להגיד:
יש לך ניסיון בשימוש בתחבושות בלי שכבת PUL? זה עובד בסדר?
כמה שכבות בד נחוצות כדי שלא יהיו דליפות?

אני בינתיים מתאפקת לא לקנות תחבושות כותנה קוריאניות שנראות מעולה במחיר שאין לו תחרות (30 תחבושות ב-140 ש"ח כולל משלוח).
מעדיפה מקומי, או לפחות מבית טוב...

ולגבי ריקון- לא מצליח לי. נראה לי שזה יושב על מקום ריגשי לא פשוט (לימדו אותי כילדה שזה מלוכלך ומבייש)
כשישוב המחזור אחרי הלידה, אנסה שוב.
תודה!

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 01 יוני 2013, 18:09

אין לי ניסיון עם כל הסוגים שציינת.
רק שאלה סקרנית: האם בתחבושות של אימס וימס המקום להכניס רפידה נוספת יוצא מתחת לרפידה המכסה או שלא הבנתי נכון את התמונה?
זה נראה כאילו הכיסים להשחלה של רפידה פנימית יוצאים למטה, בצד של התחתונים, כי זה אותו הצד של התיקתק שנסגר כידוע מתחת לתחתונים.
אם זה באמת כך, זה נראה לי אידיוטי, כי החוכמה עם רפידה פנימית צריכה להיות, שאת הפנימית אפשר להחליף ולהשאיר את זאת עם הכנפיים והכיסים כל הזמן בתחתונים אלא אם כן היא מתלכלכת והדימום כל כך כבד שהוא עובר מהרפידה הפנימית לרפידה העיקרית.
אם הולכים באופן סדיר לשירותים (ובכלל מומלץ גם לרוקן את דם הוסת, זה מפחית את השימוש בתחבושות במידה ניכרת וגם מקצר את ימי הוסת) אז מחליפים כל פעם רק את הפנימית ולא צריך להחליף את החיצונית כל היום.

תחבושות רב פעמיות

על ידי מבולבלת* » 31 מאי 2013, 18:36

אשמח לעצות, כי הראש כבר בבלאגן מרוב ניסיון לקבל החלטה.

אני רוצה לעבור לתחבושות רב פעמיות- שישמשו לתקופה שלאחר הלידה, ולאחר מכן למחזורים הרגילים, כשישובו.
חשבתי לקנות תחבושות של אימס וימס:
http://www.nature-sbo.com/121513/%D7%94 ... 7%99%D7%AA

יתרונות: זולות מאוד, מכותנה אורגנית
חסרונות: יש להן שכבה אטומה למים, ולמרות שיש הרבה ביקורות חיוביות, יש גם ביקורות שטוענות שהן ממש לא מוצלחות לעומת אחרות, לא סופגות מספיק ומזיעים בהן.
מישהי ניסתה? חשבתי לקנות 6 רגילות ו-6 ללילה.

באותו מחיר, אפשר לקנות 6 תחבושות של כותנה, כלומר הן הרבה יותר יקרות.
אבל- יש לי חברה שמשתמשת בהן ונשבעת שהן הכי טובות, ושהיא מחליפה אחת ליום מרוב ספיגה, כך ש-6 זה ממש מספיק.

ומצד שלישי, במחיר מאוד סביר, אפשר לקנות תחבושות עננה, אבל הן לא מכותנה אורגנית שסופגת יותר טוב, ומכילה פחות רעלים (למרות שעניין 2 התיקתקים נראה לי מצויין).

אשמח אם תהיו מוכנות לחלוק מניסיונכן של שימוש בסוגים השונים, וגם- כמה תחבושות אצטרך?
לא מוצאת על זה תשובות טובות, ותחבושת ליום זה נשמע לי קצת מופרך.

תודה!

תחבושות רב פעמיות

על ידי פולט* » 27 אפריל 2013, 19:40

גברת פלפלת זה פטנט מעולה, במיוחד בשביל הכביסה!

תחבושות רב פעמיות

על ידי מפרגנת* » 26 אפריל 2013, 22:36

משתפת שקניתי את אלו של שירה ואחר כך את אלו של עננה.
אני מפרגנת לשירה (בעצם עכשיו זו כבר לימור, לא?) מכל הלב אבל האמת היא שאין בכלל מה להשוות.
לי היה הרבה הרבה יותר נוח עם אלו של עננה. הן היו נעימות יותר ומבד רך יותר, הן נשמרות הרבה יותר טוב בכביסות מבחינת הצבע ומראה הבד, לא זזות בכלל וגם קצת רחבות יותר ככה שהתחושה היא שזה עוטף יותר טוב.
בהצלחה לכל מי שמייצרת וכל מי שמשתמשת.

תחבושות רב פעמיות

על ידי גברת_פלפלת* » 26 אפריל 2013, 21:17

אגב, בחרתי בצבע כחול כהה (לא כדי שארגיש שאני בפרסומת של אולווייז, כדי שהכתמים לא יציקו לי בעין ואוכל לזרוק למכונה בלי להשרות יומיים).

תחבושות רב פעמיות

על ידי גברת_פלפלת* » 26 אפריל 2013, 21:12

כותבת פה לטובת הדורות הבאים- סטארט אפ שעליתי עליו מתוך עצלנותי:
כדי להכין תחבושות ר"פ פשוט לקחתי מכנס טרנינג עבה, וגזרתי אותו כמלבן בד שמתקפל (זאת אומרת, למי שמכירה- זה נראה כמו G84]המילוי של תחבושות בד WKbe[/po]-fZ6vM:&imgrefurl=http://www.tinuki.co.il/store/he/hygien ... T6H0tVjtUp xM[/po]&imgurl=http://www.tinuki.co.il/store/images/de ... o]sanitary pads kit open[/po].jpg&w=570&h=397&ei=JMJ6UaOMCs7ltQaivIDQAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:60,s:0,i:268&iact=rc&dur=1286&page=3&tbnh=165&tbnw=237&start=51&ndsp=33&tx=110&ty=80 או של חיתולי כיס)- אם את רוצה מגן תחתון, את גוזרת פשוט חתיכה בגודל של מגן תחתון (בגלל שזה טרנינג זה מספיק עבה). אם את רוצה תחבושת את פשוט גוזרת חתיכה כזו- ומכפילה לפי דרגת הספיגה שאת רוצה. את לא גוזרת כמה חתיכות ותופרת אותן אחת אל השניה, אלא פשוט גוזרת מלבן ומקפלת אותו לרוחב. בלי טיקטקים, בלי תפירה ובלי כלום. לי זה נוח בדיוק כמו תחבושות שקניתי במיטב כספי (וזה ממש לא זול)
מה שאני אוהבת בזה שזה מתקפל ולא נתפר בשכבות זה קודם כל שהרבה יותר קל לנקות אותן- לייבש אותן- ויותר חשוב- אפשר לשחק עם הקיפול ולשנות כל פעם את החלק שבא במגע עם הגוף כשצד אחד של הקיפול הוכתם.
אני מקווה שהצלחתי להסביר ברור...

תחבושות רב פעמיות

על ידי תמרוש_רוש » 18 נובמבר 2012, 14:35

_למה התחבושות של כותנה כל כך יקרות?
אני לא מבינה למה לבקר מישהו שמוכר או מציע שירות._

ובכן, אני לא מבינה למה לא לשאול שאלות ולהעלות ספקות לגבי שירות או מוצר.
השאלה "למה מוצר X הוא יקר כל כך" (או זול כל כך - גם זו שאלה חשובה) היא שאלה שמובילה להבנות לגבי טיב המוצר, שיטת הייצור, החומרים, אלמנטים של מסחר הוגן ועוד כל מיני דברים שמסייעים לנו לקבל החלטה צרכנית נכונה.

וזה הרבה יותר מאשר "האם 50 ש"ח זה יקר לי" כי אנשים מתמחרים את היוקר של מוצר לפי סקאלה אישית שלהם, שכוללת לא רק את הצורך שלהם במוצר הזה, אלא גם צרכים נוספים, מגבלות מסוגים שונים, וגם ערכים שמנחים את ההתנהגות הצרכנית שלהם.

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 18 נובמבר 2012, 13:19

לי נראה שפלנל עדיף לתחבושות.

תחבושות רב פעמיות

על ידי שום_כתוש* » 17 נובמבר 2012, 12:44

פלנל הוא בד שעשוי 100%כותנה, יכולת הספיגה שלו טובה בגלל שהוא עשוי בטכניקה בה סיבי הכותנה פחות מפותלים והוא עובר סירוק כדי להוציא סיבים החוצה. תחבושות שעשויות מסוגי בד אחרים יכולים להיות אריגים או סריגים אחרים. לכל סוג יש תכונות משלו. אני לא יכולה להעיד על תחבושות של יצרנים אחרים אך כאשר ניסיתי בד סאטן כותנה התוצאות לא היו טובות, למרות שהיה נעים, לא היה יעיל כ״כ ולכן אני מייצרת מפלנל. (אגב, גם ג׳ינס עשוי 100%כותנה, כך ש״כותנה רגילה זה לא ממש אומר הרבה על התחבושות...) עננה

תחבושות רב פעמיות

על ידי רגע* » 06 אוקטובר 2012, 23:03

אני רוצה לרכוש סוף סוף תחבושות לראשונה, בעיקר לימים מאד חלשים (נמאס לי להשתמש בגרב)
ראיתי אופציה לשכבה חיצונית מכותנה רגילה ואופציה לפלנל, מה עדיף?
יש הבדל רק מבחינת המגע או שגם מבחינות נוספות כמו העמידות של הבד?

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 02 יוני 2012, 00:15

לדעתי זה גם תלוי בשנת הייצור: יש לי תחבושות שמחזיקות מעולה עד היום, ביניהן הכי ראשונות שקניתי, ולעומתן אחרות שכבר משופשפות (אם כי בכל זאת בנות 10 שנים... ). שירה ניסתה כל מיני בדים. חלקם התגלו כמוצלחים יותר וחלקם כלא מוצלחים.

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 יוני 2012, 22:41

איזה באסה, גם המתפרקות שלי של שירה...
אולי את שומרת עליהן טוב יותר...

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 01 יוני 2012, 22:37

אפשר לשאול איזה תחבושות?
של שירה לוריא.

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 יוני 2012, 21:55

אז אני רוצה לספר לך שקניתי תחבושות לפני 12.5 שנים ומאז לא נגעתי יותר בחד פעמיות.

אפשר לשאול איזה תחבושות?
ובעצם אולי גם אחרות יוכלו לעזור- מה אורך החיים הצפוי לתחבושות הדקות? יש לי תחבושות בנות 6, אבל במשך 3 שנים השתמשתי בהן מעט מאוד (בסוף ווסת, בלי תחלופה גבוהה כי בקושי התלכלכו), וקצת פחות משלוש שנים הן בשימוש יומיומי, כמו תחתוניות.
עכשיו הן ממש מתפוררות. מכבסת בד"כ ב-30 מעלות, ומייבשת בד"כ על החבל.

תחבושות רב פעמיות

על ידי אקליפטוס_ריחני* » 01 יוני 2012, 21:46

הכל בעיני המתבונן

תחבושות רב פעמיות

על ידי אמל_ית* » 31 מאי 2012, 15:48

אני כבר למדתי לקבל את הביקורת הזה (ולהשיב לה.) רגע לפני שקניתי את העסק של התחבושות, חידשתי בעצמי את המלאי הפרטי של התחבושות שלי... ומודה באשמה, קניתי תחבושות מאוד מאוד זולות- בגלל מחירן. היה לי קשה להוציא את הכסף. איכותן הייתה בהתאם- ולצערי בתחום הזה בעיני זה ממש נזק, למכור מוצר כזה שהוא לא איכותי. נשים גם ככה חשדניות כלפיו, וחבל על מישהי שקנתה כזאת תחבושת והיא נזלה או התפרקה מהר והאישה חשבה- תחבושות זה לא בשבילי, אני חוזרת לחד פעמי. אבל אני מבינה את המבקרת, ומקווה שהן יתגברו על הקושי...

תחבושות רב פעמיות

על ידי הרגע_שלפני* » 31 מאי 2012, 14:22

למה התחבושות של כותנה כל כך יקרות?
אני לא מבינה למה לבקר מישהו שמוכר או מציע שירות. זה ענין של היצע וביקוש, אם מוצר כלשהו יקר לי ולא מתאים לי זו בחירה שלי לא לקנות. או למצוא אופציה חלופית שתתאים לי יותר כמו לקנות ממישהו אחר, לתפור בעצמי או להזמין יותר בזול מחו"ל. אני לא רואה כאן מקום לביקורת על מי שמייצר ומוכר.

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 31 מאי 2012, 08:36

50 שקלים לתחבושת זה המון כסף
מעבר לזה שחומרים איכותיים ותפירה איכותית ועמידות לשנים עולים כסף, אז אני רוצה לספר לך שקניתי תחבושות לפני 12.5 שנים ומאז לא נגעתי יותר בחד פעמיות. תחשבי כמה מחזורים יש בכל כך הרבה שנים, שבהם השתמשתי שוב ושוב ושוב ושוב וחוזר חלילה באותה תחבושת שעלתה 50 ש"ח. לא ייאמן איזה חיסכון זה.

תחבושות רב פעמיות

על ידי אמל_ית* » 31 מאי 2012, 06:48

כותנה זה דבר מאוד יקר, וכותנה אורגנית- מאוד מאוד!
ממליצה לך לבקר באתר http://www.ecomenses.com/ תחת הקטגוריה cost of pads אם את רוצה להבין ממה מורכב מחיר התחבושת...
ומזכירה שבטווח הארוך, לעומת מחיר החד פעמיות, זה עדיין חסכון, ויש בשוק מספר יצרניות במחירים שונים. בעיקר תבדקי איזה סוג נוח לך , סופג היטב , מחזיק מעמד הרבה שנים...

תחבושות רב פעמיות

על ידי אקליפטוס_ריחני* » 30 מאי 2012, 23:53

למה התחבושות של כותנה כל כך יקרות?
50 שקלים לתחבושת זה המון כסף

תחבושות רב פעמיות

על ידי אמל_ית* » 25 מאי 2012, 21:15

תודה בשמת (-:
הרגע לפני, יש לי לא מעט טיולים לחיפה לאחרונה, את מוזמנת להיות איתי בקשר טלפוני ואעדכן אותך כשאני באה בפעם הבאה ואביא לך בשמחה את מה שאת רוצה לראות.

תחבושות רב פעמיות

על ידי בשמת_א* » 25 מאי 2012, 14:48

כתוב בראש הדף (ועכשיו גם עדכנתי עוד יותר).
אצל לימור בריף, שהחליפה את שירה לוריא. היא גרה בזכרון יעקב.
נקודות מכירה נוספות ראי כאן

תחבושות רב פעמיות

על ידי הרגע_שלפני* » 24 מאי 2012, 18:35

איפה אפשר לקנות תחבושות רב פעמיות באיזור חיפה, טבעון, או ראש פינה וצפון הכנרת?
אני יודעת שאפשר להזמין משלוח אבל אני רוצה לראות.

תחבושות רב פעמיות

על ידי יער_ה* » 10 מרץ 2012, 23:05

תודה על התגובות :-)

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלונית_אלמונית* » 10 מרץ 2012, 15:24

יצא לי הרבה, ולא הציק לי.

<יעלי לה>

תחבושות רב פעמיות

על ידי רקשניה* » 10 מרץ 2012, 11:08

למישהי יצא לרכב (על אופניים) עם תחבושת? אני משתמשת קבועה ולא יצא לי לרכב איתן ונדמה לי שהתיקתק עלול להציק. מה דעתכן?
נראה לי שהחלק שנוגע בכסא הוא יותר אחורה מהתיקתק, כלומר לא בדיוק בין הרגליים אלא יותר לכיוון הישבן.

תחבושות רב פעמיות

על ידי יער_ה* » 10 מרץ 2012, 02:55

למישהי יצא לרכב (על אופניים) עם תחבושת? אני משתמשת קבועה ולא יצא לי לרכב איתן ונדמה לי שהתיקתק עלול להציק. מה דעתכן?

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 אוקטובר 2010, 14:30

ממליצה בחום על התחבושות היומיומיות של "עננה" או שום כתוש בשמה כאן!
רכשתי דרכה החודש, כאלו עם שני תיקתקים- ככה שבניגוד לקודמות שהיו לי, התחבושות יושבות הרבה יותר טוב על התחתונים, ולא זזות, ובקיצור מתאימות ממש טוב ונוחות!
אופציה מעולה לרכישה!
בהצלחה לשומי...

תחבושות רב פעמיות

על ידי אלונה_כותנה_אורגנית* » 31 אוגוסט 2010, 01:08

קשקשנית שלום, שאלת על התחבושות, אז הן עשויות משתי חלקים, חלק אחד שנסגר עם לחצניות מסביב לתחתונים, הכולל 2 כיסים קטנים, והחלק השני הינה רפידה שמתקפלת ל4, כשהצד העליון רווי, ניתן לקפל את הרפידה כך שהחלק עם הדם יהיה בפנים והשכבה העליונה תהיה נקיה, נוח במיוחד כשיוצאים מהבית, לתחבושת יכולת ספיגה מאוד גבוהה.

תחבושות רב פעמיות

על ידי שום_כתוש* » 25 אוגוסט 2010, 13:40

אגב, את התחבושות שנעלמו חפשי בתוך הציפות והציפיות...
אבל שלא יהיו לך ציפיות גבוהות...

תחבושות רב פעמיות

על ידי שום_כתוש* » 23 אוגוסט 2010, 17:22

הטלפון שלי נמצא באתר, אפשר גם לצור קשר בדף הבית שלי. או במייל, גם הוא באתר,
וכן יש לי פדים להנקה מפלנל, לא אטום כך שלא נוצרות בהן פטריות.

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אוגוסט 2010, 13:55

לשום כתוש-
תודה על התשובה,
נכנסתי לאתר של עננה, וראיתי את התחבושות
את האמת, אני לא תמיד משתמשת כל יום, אבל צירך שיהיה. וכבר נעלמו לי שתיים מאלו שהיו לי-
אז אולי באמת ארכוש דרכך גזרה יומיומית עם שני תיקתקים, ונראה אם זה טוב יותר.
הבדים אינם אורגניים או משהו ממה שהבנתי באתר?
ואם כבר- אני אמורה ללדת בכל יום- את מכינה גם פדים להנקה?
אם כן ואם לא אני אשמח לטלפון שלך, ואולי אזמין כבר לנסיון כמה דברים
תודה רבה!

תחבושות רב פעמיות

על ידי שום_כתוש* » 18 אוגוסט 2010, 17:28

לפלונית שלמעלה,
כדי שפחות יזוז, קני את החלק הרך של וולקרו והדביקי על צד אחד של התחתונית. זה צריך להיות כלפי מטה, אין צורך לשים על התחתונים את הצד המחוספס. זה יגרום לקצת חיכוך ויקטין את התזוזה. אופציה אחרת היא תחתוניתימיומית בגזרה "רגילה" עם שני תיתקים: שלי (כלומר עננה)
אם את משתמשת בתחתוניות יומיות באמת ביום יום, נסי להגמל, הרבה אני שומעת שאחרי מה זמן בתחתונים בלבד, (ובלילה בלי) הצורך פוחת (יש פחות הפרשות.)

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אוגוסט 2010, 13:15

קניתי בשמחה תחתוניות ליום יום- לא זוכרת מי היצרן.
לצערי אני לא מתלהבת מאוד- אך ורק כי התחתוניות לעיתים ממש זזות לי- בייחוד אם אני בלילה רק עם תחתונים בלי מכנסיים מעל.
חוצמזה גם מרגישה לעיתים את התיק-תק.
בעסה כי אני רוצה להיות "ירוקה" אבל זה לא באמת תמיד מוצלח יותר.
מחכה לתגובות...

תחבושות רב פעמיות

על ידי מה_איתי* » 06 אוגוסט 2010, 05:49

אפשר פשוט להחליף לתחתוני ווסת אחרות
אפשר , אבל בעיני לא הדבר הכי נוח בעולם...

כל אחת שתזרום עם הנוחות שלה... :-)

תחבושות רב פעמיות

על ידי דורה_בורה* » 05 אוגוסט 2010, 15:04

שלום,
רציתי להזמין אתכן להצטרף לקבוצה שלי בפייסבוק שנועדה לדבר על תחבושות רב פעמיות ומודעות נשית.
במקור קראתי לקבוצה "תחבושות רב פעמיות לווסת החודשית ולנשים לאחר לידה" אבל לאחר חוסר היענות משווע הבנתי שצריך שינוי מסוים.
כיום קוראים לה "מחזוריות האישה", אולי זה ירגיע קצת את האנשים והם יוכלו להתמודד עם זה בצורה יותר "בוגרת". מוזר תמיד חשבתי שבבסיסם האנשים הם פתוחים לעצמם ולשינויים (אני עדיין חושבת כך) תמיד ידעתי שאמנם לא כולן מעוניינות לשבת ולדמם באדמה אבל לא ידעתי שהמילה "מחזור" ו"ווסת" כ"כ מאיימות ומביכות הרבה אנשים. בכל מקרה אם חשקה נפשכן להצטרף לקבוצה אני מזמינה אתכן בשמחה.
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 873&ref=mf
תודה על ההקשבה.

תחבושות רב פעמיות

על ידי צבע_כתום* » 04 יוני 2010, 16:31

כי מה תעשי בעבודה כשאת צריכה להחליף תחבושת?
אפשר פשוט להחליף לתחתוני ווסת אחרות :-)

תחבושות רב פעמיות

על ידי א_ל_א_ן* » 04 יוני 2010, 13:58

כי מה תעשי בעבודה כשאת צריכה להחליף תחבושת?
נכון! באמת בעייתי.

תחבושות רב פעמיות

על ידי מה_איתי* » 04 יוני 2010, 11:33

כי מה תעשי בעבודה כשאת צריכה להחליף תחבושת?
זה טוב ללילה אולי ואני בכל מקרה הייתי מעדיפה תחבושת ענקית במקום להתחיל לתפור לי תחתונים.

ותופרות שביננו - תתפרו לעצמכן! קל מאוד , יוצא טוב יותר מהקנויות (אם כי אולי פחות יפה).

תחבושות רב פעמיות

על ידי א_ל_א_ן* » 04 יוני 2010, 11:24

יש לי סטרט אפ
למה לא לתפור תחתוני מחזור, שיש להם ריפוד כנגד הווסת.
לא צריך כנפיים
לא תחבושות שנופלות למיים,
מי שתופרת לפי הרעיון- אני מצפה לאספקה חינם, תמורת הרעיון.

תחבושות רב פעמיות

על ידי לוטם_מרווני* » 04 יוני 2010, 09:51

אין לי בעיה עם כתמים על התחבושות, אני מעדיפה את הרכות של תחבושת שיובשה במייבש על פני הקשיות של זו שיובשה בשמש.

תחבושות רב פעמיות

על ידי שום_כתוש* » 03 יוני 2010, 19:51

לידיעת המכבסות: גיסתי, מסתבר, מומחית לכתמים. היא אומרת שאם כתם עבר מייבש אז הוא מתקבע.
אי לכך, תחבושותץ לתלות אך ורק ליבוש, גם בימי אין שמש, כשהשמש תחזור היא תעזור בהעלמת הכתמים.

תחבושות רב פעמיות

על ידי שום_כתוש* » 01 יוני 2010, 21:46

תחבושות רב פעמיות

על ידי שום_כתוש* » 01 יוני 2010, 21:39

שלום לקשקשנית ולכולן בכלל:
התחבושות שאני מייצרת (עננה) מגיעות ב3 גזרות ובמגוון עוביים:
קלות: 2שכבות פלנל ואחת מגבת,
רגילות: 2 שכבות פלנל ו2 מגבת.
כבדות: 4 שכבות פלנל ו2 שכבות מגבת.
אפשר להזמין גם לפי הצורך, לקנות, להתרשם ולראות מה חסר. כי כאמור, אני מייצרת אותן בבית.
גם הן יכולות להיות בשימוש דו צדדי,
וכן, לפעמים אני מתוקה, מסתבר...

תחבושות רב פעמיות

על ידי מנטרה* » 02 מאי 2010, 13:29

תודה רבה.
גם זה שהיא מתוקה מהווה שיקול.
:-)

תחבושות רב פעמיות

על ידי לוטם_מרווני* » 02 מאי 2010, 13:15

עננה מיוצרות בארץ בעבודת יד של אשה מתוקה להפליא.

תחבושות רב פעמיות

על ידי מנטרה* » 02 מאי 2010, 13:09

הכנפיים, חוץ מתפקידן לנמוע תזוזה של התחבושת בזמן שאנו הולכות, גם מגינות עליה מפני נפילה לשירותים כל פעם שאנו מורידות תחתונים...
אני אישית מאוד אוהבת את התחבושות של שירה, ולסיום הווסת משתמשת ביומיומיות. יש גם שחורות, אך הן פחות טובות, אני מאוד אוהבת את הלבנות, נדמה לי שהן מפלנל, הן עבות ונעימות (אז מה אם רואים כתמים??) ויש גם אדומות עם נקודות לבנות, שהן ממש דקיקות, ומתאימות יותר ליום יום, ויתרונן הוא שהן גם מתייבשות ממש מהר אחרי הכביסה.
את עננה אני לא מכירה, הן מיוצרות בארץ או מיובאות? עבורי נתון זה מהווה שיקול בקנייה...

תחבושות רב פעמיות

על ידי טלי* » 02 מאי 2010, 13:09

יש יומיומיות שחורות לשירה,
זה אמור להיות למי שרוצה לזהות ביוץ לפי ההפרשות או משהו כזה.
אני משתמשת בהן בסוף מחזור.

תחבושות רב פעמיות

על ידי לוטם_מרווני* » 02 מאי 2010, 12:43

אלו שהכנתי לי- תפרתי מבורדו כהה כהה. יצאו יפות ולא רואים עליהן כתמים:-)
אני לא מבינה למה צריך כנפיים.

תחבושות רב פעמיות

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 01 מאי 2010, 22:43

_אני משתמשת ביומיומיות לסיום הוסת, אבל הן הופכות חומות, בגלל ההפרשה, וזה לא ממש מצליח לרדת בכביסה.
התרגלתי..._
מה הבעיה לייצר תחבושות שחורות??

ויש לי רעיון לגבי הכנפיים המציקות:
לעשות לתחתונים כיס מיוחד לתחבושת ואז אולי לא צריך יהיה כנפיים
כמובן שגם התחתונים צריכות להיות שחורות.

תחבושות רב פעמיות

על ידי קשקשנית* » 01 מאי 2010, 22:12

ועוד שאלה על עננה - כל האופציות השונות לתחבושת רגילה מבלבלות אותי. איך אדע מה מתאים לי? דומני שיש לי דימום די נורמלי, לא כבד מדי או קל. למרות שאיך אפשר לדעת, זה לא שאני עורכת השוואות.

תחבושות רב פעמיות

על ידי קשקשנית* » 01 מאי 2010, 22:10

קן - אצלי גם הרגילות מלאות כתמים ישנים שלא יורדים. אבל זאת העבודה שלהן, ממש לא מפריע לי.
לוטם - תודה. האמת שבמחשבה שנייה אולי כן אקנה של אלונה כי יש שם קטע שאפשר להחליף צד, אם כי לא ממש הבנתי, מישהי יכולה להסביר? זה אומר שכל תחבושת היא בעצם שתיים, שאפשר להחליף בלי ממש להחליף?

תחבושות רב פעמיות

על ידי לוטם_מרווני* » 01 מאי 2010, 20:38

עננה- ניסיתי, יש לי, ואני מאוד מאוד אוהבת|L| אותה. תחבושת רכה, נוחה, שימושית.
לסיום הוסת אני משתמשת ביומיות, עשויות 2 שכבות של בד ואפילו בלי תיקתקים. שהכנתי.

תחבושות רב פעמיות

על ידי קן_לציפור* » 01 מאי 2010, 19:54

לסיום הווסת - מניסיונכן - מספיקות אלה המוגדרות כיומיומיות או חייבות להיות אלה המוגדרות כ-light?
אני משתמשת ביומיומיות לסיום הוסת, אבל הן הופכות חומות, בגלל ההפרשה, וזה לא ממש מצליח לרדת בכביסה.
התרגלתי...

תחבושות רב פעמיות

על ידי קשקשנית* » 01 מאי 2010, 19:37

נשים יקרות,

לאחרונה אני מעוניינת להגדיל את המצאי הכולל כרגע 3 תחבושות רגילות של שירה (חוץ מזה אני משתמשת גם במונקאפ, שהאמת די נמאס לי ממנו), להוסיף גם רגילות, גם ללילה וגם לסיום הווסת. וכל חודש שוכחת להזמין...
עברתי קצת על הדף ולא מצאתי שום התייחסות ל"עננה", שהן הזולות ביותר כמדומני (אולי אלה של אלונה מצוינות, אבל לא מתאים לי להוציא כאלה סכומים כרגע - א כי אולי תגידו שמה זה עשרה שקלים יותר או פחות למשהו שמחזיק שנים)
מישהי יודעת? מכירה? ניסתה? מה עדיף? וחוץ מזה, לסיום הווסת - מניסיונכן - מספיקות אלה המוגדרות כיומיומיות או חייבות להיות אלה המוגדרות כ-light?

תודה

תחבושות רב פעמיות

על ידי אורה_טוב* » 28 מרץ 2010, 15:10

לצפר דעה
לאחרונה עברתי להשתמש בתחבושות רב פעמיות מכותנה אורגנית של אלונה מחברת כותנה,התחבושות מאוד רכות ונעימות ואינן גורמות לשפשפות.בנוסף יכולת הספיגה שלהן גבוהה יותר
מהתחבושות של שירה. ממליצה לך בחום לנסות. פרטים נוספים את יכולה לראות באתר:
www.cottna.co.il

תחבושות רב פעמיות

על ידי צפר_דעה* » 16 פברואר 2010, 19:13

ואכן אני עכשיו במחזור וזה התחבושות משפשפות לי גם את הפות עצמה וזה לא נעים ולא נח לי בכלל :(
אולי זה גם קשור לזה שאני קטנת מימדים, אני לא יודעת, אבל אוף....
הכל מלא בדם.

תחבושות רב פעמיות

על ידי צפר_דעה* » 10 פברואר 2010, 23:22

תודה על הרעיונות! אני אבדוק את עניין התחבשות הדקה פעם הבאה.
לגבי תתחבושת עבה יותר אנילא רוצה כי זה עוד יותר לא נוח ומציק לי...

תחבושות רב פעמיות

על ידי טלי* » 08 פברואר 2010, 08:17

אם אין לי אפשרות לדמם בוסת מודעת אז די מהר כל העסק עובר את התחבושת לתחתונים ולמכנסיים

הפתרון שאני מצאתי (כשאני לא קשובה עם מודעות ווסת), זה להוסיף מתחת לתחבושת תחבושת דקה, אפילו יומיומית. פשוט שמים תחבושת דקה, סוגרים עם התיקתק ומעליה שמים תחבושת רגילה. אפילו שזה כמעט לא מוסיף עובי זה מונע אצלי את מעבר הדם לתחתונים. גם אצלי יש דימום חזק ובקלות בשני גלי דימום התחבושת מתמלאת וזה יכול לקרות תוך חצי שעה. (בשלב הזה אני בדרך כלל הופכת צד לתחבושת....).

לגבי השפשפת ממש אין לי פתרון כי אני לא סובלת בכלל וגם אני כמה שנים עם התחבושות של שירה לוריא.

(במרגיעון המדהים: "קושי אינו בהכרח סבל", גאונים המרגיעונים האלה)

תחבושות רב פעמיות

על ידי אום_שלום* » 08 פברואר 2010, 01:21

הי צפרדעה, אולי לנסות תחבושות עבות יותר? או מעל התחתונים עם התחבושת ללבוש זוג נוסף, אפילו בוקסר בשביל למנוע את השפשפת שהכנפיים עושות?
אני אוהבת את התחבושות של שום כתוש כי יש להן שני תיקתקים אז זה יושב טוב יותר וגם הבד לטעמי נעים יותר (אני הזמנתי פלנל) מבחינת ספיגה, הדימומים שלי לא כל כך כבדים אז לא קורה כמעט שהתחבושת נספגת לגמרי אבל ליתר בטחון יש לי תחתונים נוחים ומרופטים לתקופת הוסת שגם לא אכפת לי שיוכתמו.

תחבושות רב פעמיות

על ידי צפר_דעה* » 08 פברואר 2010, 00:35

באמת הדף הזה מאוד ארוך ואני לא מסוגלת לקרוא את כולו אז אני אשאל בקיצור ואקווה לתשובות
אני כבר 5 שנים משתמשת בתחבושות רב פעמיות של שירה לוריא, החלפתי את הסט פעם אחת ויש לי בכל מיני גדלים.
אבל- א. זה לא נוח ולא נעים לי, עושה לי שפשפות במפשעה וגם די לא נעים בפות מיוחד אם יש עליהן כבר דם (מה שלא קורה לרוב כי אני בוסת מודעת)
ב. שקשור לסוף של א, אם אין לי אפשרות לדמם בוסת מודעת אז די מהר כל העסק עובר את התחבושת לתחתונים ולמכנסיים. די מהר- אחרי שני גלי דימום למשל.
אני שומרת עליהן טוב משרה במים קרים לפני הכביסה לילה ובל זאת יש לי כתמים
וכדי להסיר ספקות אני משתמשת בנוזל כביסה אקולוגי.

בקיצור- די באסה

יש לי גם מוןקאפ אבל אני לא משתמשת בו הרבה.
אז מה אני רוצה בעצם?
עצות, רעיונות וגם אם אתן מכירות תחבושות שספגות טוב אבל עם כנפיים יות קטנות אולי או כל דבר שיוריד את השפשפת. ואני לא מתכוונת למוצרים חד פעמים או לא בריאים למינייהם
תודה

תחבושות רב פעמיות

על ידי בר_ומי* » 04 פברואר 2010, 23:53

תחבושות 10 יח 150 שח

אפשרות לקבל בנוסף לתיקתק עם סקוטש להדבקה מדוייקת

תחבושות רב פעמיות

על ידי בר_ומי* » 04 דצמבר 2009, 15:00

תמונה

תחבושות רב פעמיות

על ידי בר_ומי* » 04 דצמבר 2009, 14:34

אצלי אני מיד שוטפת במים בכיור או מקלחת
ואז לא נישארים כתמים
אחרי ששטפתי אני מכניסה למכונה
ישלי רק פד אחד עם כתם קטן - התחבושת לבנה

תחבושות רב פעמיות

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 25 נובמבר 2009, 19:20

צריך להשרות במים חמים
ממש לא נכון. דם משאיר יותר כתמים במים חמים ויורד יותר בקלות במים חמים. משרים רק במים קרים אם רוצים שירד.
הכתמים בדרך כלל נשארים, זה נכון. בהתחלה זה מאד הפריע לי ועם הזמן פחות ופחות. אפשר להשתמש בתחבושות צבעוניות בצבעים כהים (יש לי כמה כאלה) ואז פחות רואים את הכתמים אם בכלל. על הלבנות רואים מאד, אבל הרי לזה הן נועדו.

תחבושות רב פעמיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 נובמבר 2009, 14:06

כמה שלא השריתי במים קרים, צריך להשרות במים חמים

תחבושות רב פעמיות

על ידי מילוי_מיקרופייבר* » 19 נובמבר 2009, 20:24

מישהי ניסתה? כי שכבות צריך כדי שתהיה ספיגה טובה?

חזרה למעלה