על ידי משה_אלבאום* » 15 ינואר 2008, 16:52
דוגמא מהתנור.
ילד חדש, פגישה שנייה, בעל רגישויות ייתר בעור, שמע, ריח, אור.
בפגישה ראשונה למד ביסודיות את מדיטציית האפור. מייד לאחר המדיטציה הרגיש שינוי ברור בתחושות העור. המגע המרחף שלי לא הפריע לו בכלל, קצת לא נעים אמר, אבל לא מפריע (באבחון התגרד המון זמן ובקושי הצליח להוריד את התחושה). .בפגישה הראשונה, לא בדקתי את השפעת המדיטציה על שאר החושים, והסתפקתי בתוצאות הנהדרות הללו.
בפגישה השנייה, אמר שבכיתה לא הפריעו הרעשים, אבל האור עדיין מכאיב בעיניו.
בקשתי שיעשה את המדיטציה, לאחר כשתי דקות בערך אמר שסיים, (זה הזמן הממוצע לילד) בקשתי שיתבונן במנורה שמאחורי, טען שהעיניים כואבות. כיביתי את המנורה, בקשתי שיחזק בעיניו את האפור למקסימום והדלקתי את המנורה מחדש, אך ברמה הנמוכה של האור (שלשה מצבים למנורה הזו) טען שהכאב ירד בחמישים אחוז. בקשתי שיחזק יותר את האפור והכאב נעלם. המצב בעיניו חזר להיות נורמאלי. העלתי את רמת האור, ועיניו מייד כאבו, בקשתי שיחזק את האפור מחדש, לאחר שהצליח (מספר שניות נוסף) והכאב נעלם . העלתי לרמה החזקה של האור, והכאב הופיע מחדש, חזר על התהליך של התגברות האפור והכאב נעלם.
התרגול היה בתחילת הפגישה הטיפולית, עד לסוף המפגש, האור לא הפריע לו בכלל.
זוהי דוגמא אחת מני רבות מאוד המדגימה את השפעת מדיטציית האפור על החושים המגורים מדיי. אנא אמצו את הגישה, היא פשוט עובדת נהדר.
ילד הסובל מרגישויות ייתר, לא מומלץ לתרגל את גופו לפני וויסות החושים.
ברוב המקרים שעבדתי איתם בשנים האחרונות, השינוי עם ילדים עד לסוף גיל ההתבגרות, חל באופן כמעת מיידי. המקרים הקשים יותר לקחו מספר שבועות קטן, שבועיים עד חמישה שבועות. זאת כמובן בתנאי שאני לוקח את האחריות ומתרגל איתם מדי פגישה, עד שהם מסוגלים לבצע את ההוראות במדויק.
נראה לי כחשוב שהמטפל יוכל לעקוב באינטליגנציה האנרגטית שלו אחר עבודתו של המטופל. ישנם מקומות רבים בהם המטופל מתקשה. כשהמטפל מסוגל לראות בעיניי רוחו את אשר המטופל מבצע, יחסית קל לעזור לו אנרגטית להמשיך את התהליך במקומות בהם הוא נתקע או מתקשה.
אנא זכרו שהמודעות האנרגטית שלי התפתחה לאחר גיל עשרים ושש בלבד. עד לאותו הזמן לא ידעתי בכלל שאנרגיה קיימת. התפתחות יכולת הראייה של מה שהאחר עושה התפתחה רק בעשר השנים האחרונות.
תרגולים בנושא התנועה והתנועה האנרגטית ומדיטציות, יכולים הביא את המתאמן למודעות המאפשרת זאת.
דוגמא מהתנור.
ילד חדש, פגישה שנייה, בעל רגישויות ייתר בעור, שמע, ריח, אור.
בפגישה ראשונה למד ביסודיות את מדיטציית האפור. מייד לאחר המדיטציה הרגיש שינוי ברור בתחושות העור. המגע המרחף שלי לא הפריע לו בכלל, קצת לא נעים אמר, אבל לא מפריע (באבחון התגרד המון זמן ובקושי הצליח להוריד את התחושה). .בפגישה הראשונה, לא בדקתי את השפעת המדיטציה על שאר החושים, והסתפקתי בתוצאות הנהדרות הללו.
בפגישה השנייה, אמר שבכיתה לא הפריעו הרעשים, אבל האור עדיין מכאיב בעיניו.
בקשתי שיעשה את המדיטציה, לאחר כשתי דקות בערך אמר שסיים, (זה הזמן הממוצע לילד) בקשתי שיתבונן במנורה שמאחורי, טען שהעיניים כואבות. כיביתי את המנורה, בקשתי שיחזק בעיניו את האפור למקסימום והדלקתי את המנורה מחדש, אך ברמה הנמוכה של האור (שלשה מצבים למנורה הזו) טען שהכאב ירד בחמישים אחוז. בקשתי שיחזק יותר את האפור והכאב נעלם. המצב בעיניו חזר להיות נורמאלי. העלתי את רמת האור, ועיניו מייד כאבו, בקשתי שיחזק את האפור מחדש, לאחר שהצליח (מספר שניות נוסף) והכאב נעלם . העלתי לרמה החזקה של האור, והכאב הופיע מחדש, חזר על התהליך של התגברות האפור והכאב נעלם.
התרגול היה בתחילת הפגישה הטיפולית, עד לסוף המפגש, האור לא הפריע לו בכלל.
זוהי דוגמא אחת מני רבות מאוד המדגימה את השפעת מדיטציית האפור על החושים המגורים מדיי. אנא אמצו את הגישה, היא פשוט עובדת נהדר.
ילד הסובל מרגישויות ייתר, לא מומלץ לתרגל את גופו לפני וויסות החושים.
ברוב המקרים שעבדתי איתם בשנים האחרונות, השינוי עם ילדים עד לסוף גיל ההתבגרות, חל באופן כמעת מיידי. המקרים הקשים יותר לקחו מספר שבועות קטן, שבועיים עד חמישה שבועות. זאת כמובן בתנאי שאני לוקח את האחריות ומתרגל איתם מדי פגישה, עד שהם מסוגלים לבצע את ההוראות במדויק.
נראה לי כחשוב שהמטפל יוכל לעקוב באינטליגנציה האנרגטית שלו אחר עבודתו של המטופל. ישנם מקומות רבים בהם המטופל מתקשה. כשהמטפל מסוגל לראות בעיניי רוחו את אשר המטופל מבצע, יחסית קל לעזור לו אנרגטית להמשיך את התהליך במקומות בהם הוא נתקע או מתקשה.
אנא זכרו שהמודעות האנרגטית שלי התפתחה לאחר גיל עשרים ושש בלבד. עד לאותו הזמן לא ידעתי בכלל שאנרגיה קיימת. התפתחות יכולת הראייה של מה שהאחר עושה התפתחה רק בעשר השנים האחרונות.
תרגולים בנושא התנועה והתנועה האנרגטית ומדיטציות, יכולים הביא את המתאמן למודעות המאפשרת זאת.