רגע לפני הסוף

שליחת תגובה

הצדק, לעולם מחייב את שתי כפות המאזניים
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: רגע לפני הסוף

רגע לפני הסוף

על ידי אם_ואחות* » 22 יולי 2016, 15:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

רגע לפני הסוף, סקרנית לשנוע מה שלומך היום. מזדהה עם הרבה.

רגע לפני הסוף

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 פברואר 2012, 21:56

גם אני ממליצה מאוד על יעל ירדני אשה מקסימה בעלת לב זהב ולא פחות מכך מקצועית !
חיבוק!

רגע לפני הסוף

על ידי ,פלונית* » 29 יוני 2009, 07:52

כל הכבוד את בדרך הנכונה ובהצלחה
נמשיך ליתמוך בך כדי ליחיות לנצח ללא סוף של שלמות והנאה
עבורך ולמען בן זוגך שאותו את מכירה לפני ילדייך
ולחזור הביתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתה
בלי לישכוח מי היתם

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 29 יוני 2009, 00:23

,תודה א' על דברייך

_יש ילדים בעסק הזה.
עם כל הכבוד למיניות האישה ושיחרור וכ',האורגזמות הן כרגע לא במקום ראשון בסדר העדיפיות._
נכון יש ילדים בעסק הזה, יותר נכון בחיים הללו
אבל אף על פי, ודווקא בגלל שיש ילדים בחיים הללו שמלמדים אותי ומראים לי כל יום מי אני,
אני רוצה לחיות את החיים שלי בכנות והגינות כלפי עצמי.
אני רוצה להיות מאושרת ולדעת שחייתי את החיים האלו במלואם ולא לידם.
אני לא חיה את חיי למען ילדיי , אני חיה את חיי למען עצמי קודם כל,
ביחד עם ילדיי.
אני המודל בשבילם לדעת שבכל גיל כל תחושה והרגשה היא לגיטימית.

_יש משהו מדהים בגדילה בתקשורת בתוך הזוג.
התגברות על הפחדים,התגברות על הפחד לבקש משהו,לפתוח משהו שעוד לא חשפת אפילו בפני עצמך_
אני מסכימה איתך ב 100 אחוז, ועל כן לא עשיתי בעבר ואני עדיין לא עושה צעדים לכיוון האל חזור
אני בודקת, אני שואלת, אני בוחנת, מה באמת נכון לי, ולא מה הרגלתי את עצמי לחשוב שנכון לי.
ואולי זה היה נכון לי לפעם ועכשיו לא עוד??
מפחיד אותי יותר לחיות בשקר, מאשר העתיד הלא נודע

חזרתי לטיפול, אני במסע אל תוך נבכי נשמתי
אני פותחת תיבות פנדורה , ויש לי את האומץ להוציא משם פיסה אחר פיסה של
זכרונות שנדחקו

רגע לפני הסוף

על ידי א* » 27 יוני 2009, 02:47

אני חושבת שמין זה חשוב.באמת שזה נהדר.
אבל בואי נחשוב שכל העולם הזה היה מתנהל רק מקטעים של זין וכוס..
סליחה על הבוטות.
יש ילדים בעסק הזה.
עם כל הכבוד למיניות האישה ושיחרור וכ',האורגזמות הן כרגע לא במקום ראשון בסדר העדיפיות.

הסרטים לא לימדו אותנו לחשוב ככה.

מה שקורה אצל נשים זה התגלגלות לכל מני פאזות של מיניות.בגיל 20 זה לא כמו בגיל 30 ובגיל 40 וכן הלאה.
ללמוד מה את מרגישה בכל סיבוב וללמד את הבן זוג, זה לא פשוט.

את כותבת שיבוא ויקח אותי ככה , בלי שום עינין.
את לא רוצה שיתחשב בך שהיית עם הילדים ,הסעת והחזרת ,בישלת וניקית וקינחת אפים,יש בעיה בכיור וחשבונות לשלם.
ככה , כמו שזה היה בגיל 19,הדאגה העיקרית של רוב הצעירים הבריאים שהכרתי היתה כמעט בלתי קימת,האנרגיות יכלו להחזיק אותנו שבוע בלי שינה.

אין דרך לחזור לשם.אולי רק לקחת איזה ערב ,סופשבוע,אם הילדים כבר מספיק גדולים להיות אצל סבתות ,לישון טוב, לאכול טוב ולהיות ביחד באויר הפתוח.אולי אז יש סיכוי להרגיש קצת מהאנרגיות חוזרות,ולפחות לא מרוקנת מהן כל הזמן.ולחייך אחד לשני. כי כייף להיות ביחד.

ומה שיש לי לתרום לך, שאני בזוגיות שהתחילה מאוד שונה ממה שאצלך. אני לא איזו מלכת יופי,לא רצו אחריי מיליון מחזרים והיום בטח שלא(אולי רק בפנטזיות שלי הם התחילו להעריך עוצמה פנימית).
יש משהו מדהים בגדילה בתקשורת בתוך הזוג.
התגברות על הפחדים,התגברות על הפחד לבקש משהו,לפתוח משהו שעוד לא חשפת אפילו בפני עצמך.

הרבה אנשים חושבים:אני חי רק פעם אחת,אני צריך להנות.
אז טוב, אפשר גם לחשוב: אני חיה רק פעם אחת, אני יכולה לחיות חיים שאני מוכנה להתבונן בהם בהרגשה של גאווה ושמחה?או בתחושת טעות ואכזבה?
אם כל מה שזה דורש ממני זה ללמוד להשקיע בעצמי,להעשיר את עצמי כך שיהיה בתוכי מהחסד שיעטוף את כל מי שבסביבתי.

מאחלת לך אהבה ושמחה.

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 26 יוני 2009, 00:18

תודה פלונית
דברייך לעיתים אפלים
לעיתים בהירים
כמו המחשבות שלי לגבי העתיד

רגע לפני הסוף

על ידי מיםשקטים* » 25 יוני 2009, 20:08

ממליצה לך על אילת חיימוביץ 052-3368698

רגע לפני הסוף

על ידי ,פלונית* » 25 יוני 2009, 15:04

פשוט לא הגיוני לעשות משהו לא טוב ולחשוב שזה יעשה לך טוב או או שיביא לך טוב
יותר קל לא לעשות כלום ואז הרוע אינו מתקיים
אם יש רגש יבוא הגשר
ואם יש קשר יבוא השקר
מעט ליבדוק משמעות אותיות כי ביסוד את אישה מקסימה והרבה גברים היו מיחלים לאישה כמוך נועזת אך מתלבטת כדי להגיע ליהיות חיובית

רגע לפני הסוף

על ידי ורד* » 25 יוני 2009, 12:51

הי

ממליצה על זוג מטפלים בשיטת N.L.P.
פרלה ואמנון פליישמן 052-4371230 - הנייד של פרלה- רשל"צ
עוזר לעשות סדר בחיים ולבחור בטוב - תהליך יחסית מהיר עם תוצאות (כמובן תלויי בכם בשיתוף הפעולה)
ממליצה מנסיון אישי.

רגע לפני הסוף

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 יוני 2009, 09:53

ממליצה גם כן על הספר "אינטליגנציה אירוטית" של אסתר פרל, וכן על מטפלת זוגית ומשפחתית בשם יעל ירדני לופו, שמטפלת במגוון שיטות.
היא מאד מקצועית, נעימה ובעלת ניסיון רב. עובדת בת"א והטלפון שלה הוא - 035273721. ההמלצה היא מניסיון אישי.

רגע לפני הסוף

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 יוני 2009, 13:13

אני חושבת שלהמון נשים יש את אותה פנטזיה שאת מדברת עליה,מישהו שיבוא ויקח ואת תתמסרי לחלוטין(אני אפילו מכירה מישהי שהיתה מביימת עם בן זוגה אונס, כדי לפלפל את חיי המין שלהם.
גם לי היו ויש עדיין קטעים כאלה עם הבן זוג. הוא רומנטי ואני רוצה שיתפוס אותי ויעשה בי שמות :-)
בהתחלה הסקס היה די משעמם,אך עם הזמן ועם סרטים כחולים,הוא טיפה נפתח. אני מאוד מינית אוהבת דיבורים במיטה והוא לא.
לאט לאט הסברתי לו מה אני אוהבת,וגיליתי שכשאני מחרמנת אותו בטירוף הוא יותר משתף פעולה. כיום הסקס הרבה יותר טוב,אך היו לי הרבה רגעי תסכול
מה גם שעם האקס היה לי סקס כמו שאני אוהבת,אז להזכר בזה רק הגדיל את התסכול.
אני חושבת שמאהב או סטוץ זה לא הפתרון אלא זאת תהיה התחלה לסוף הזוגיות היפה שלכם,ואני חושבת שעם טיפול טוב,תוכלו לפתור את הבעיה,כמו שאמרת אהבה ורצון יש.
בהצלחה

רגע לפני הסוף

על ידי חוה_ש* » 23 יוני 2009, 12:51

ממליצה מאוד מאוד על הספר אינטלגנציה אירוטית של אסתר פרל

רגע לפני הסוף

על ידי פרח_הלימון* » 23 יוני 2009, 12:43

אני גם מצטרפת לכל הממליצים על הספר של ד"ר הנדריקס לבסוף מוצאים אהבה (שיטת אימגו)
אבל..גם ממליצה על מפגש עם מיה גל ו יו חנן שהם מעבירים סדנאות טנטרה וכל אחד בנפרד אישיות מקסימה.
תוכלי לקרוא בדף זוגיות ומיניות בראי הטנטרה ואולי זה יעזור.
@}

רגע לפני הסוף

על ידי פלונית* » 23 יוני 2009, 12:14

||

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 23 יוני 2009, 12:12

מרגיש לי כאילו אני חייה בין שני עולמות כמו אישיות כפולה
אתמול בלילה לא נרדמתי
מול עניי עברו המון המון מקרים אירועים מההתבגרות המוקדמת שלי
כל מיני דברים מעוותים שקרו, שלאורך כל השנים הייתי בטוחה שזה מאחוריי. שאין צורך "לעבד" את זה.
כנראה שיש, שמשהו שם תוקע אצלי את התפקוד.
הייתי רוצה ובאמת רק בשביל הבדיקה שלי עם עצמי
להיות במקום אחר משוחררת מכל "הכבלים"
להכנס לסטוץ חולף ולראות ולהרגיש מי אני, כשאני מתירה את כל דפוסי ההתנהגות המקובעים שלי עם הבן זוג שלי.
איך אני מתפקדת, מה אני מביאה איתי, מה אני חושפת???
אתמול אפילו ייחלתי לכך - היום אני לא יודעת מה אני מרגישה.
תודה

רגע לפני הסוף

על ידי ,פלונית* » 23 יוני 2009, 11:25

פשוט כל כך כמו השיר של עיברי לידר
אל תיתביש לבקש

רגע לפני הסוף

על ידי שרית_אמיר* » 23 יוני 2009, 00:43

לפרק את הקיים מאוד קל - לשמור על הקיים לא פשוט ודורש המון השקעה
לבגוד מאוד קל - השאלה איזה משקע זה משאיר לך עצמך ובזוגיות.
ואם תבגדי ללא ידעתו מה יהיה אז? ואם הוא ידע איך הוא יגיב.? מה זה יעשה לכם?
אל תרשי לעצמך לדעוך ולוותר על מי שאת ועל הפנטזיות והצרכים שלך - מגיע לך , הלחמי על מה שחשוב ונחוץ לך.
כשאת לא שלמה גם עם תשחקי כלפי חוץ כמאושרת ילדיך הם הראשונים שיחושו בכך וגם הם לא יהיו מאושרים.
הלחמי על האושר המגיע לך - לכם - לילדיך.

הרבה הצלחה בדרך

רגע לפני הסוף

על ידי או_רורה* » 23 יוני 2009, 00:23

רק דבר אחד יש לי לומר לך:
ברגע שתפסיקי לנסות לאלץ אותו להיות מישהו אחר - תקבלי את האיש שהוא.
לפחות ככה זה עבד אצלנו.

ואז, אולי תראי שכל מה שייחלת אליו באמת נמצא שם - אולי לא בדיוק ברמה ובמינון שהיית מבקשת - אולי פחות, אולי אפילו יותר - אבל נמצא.


וחוץ מזה, לפעמים גם לעשות :"כאילו" - בסוף נהיה אמיתי.
הרי אנחנו זה לא רק מה שאנחנו חושבים, זה גם איך שאנחנו מתנהגים.

רגע לפני הסוף

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 23 יוני 2009, 00:20

גם אני ממליצה על הספר "דרך גבר" של דיויד דייאדה ואחרי שקראתי קצת יותר על מה שקורה לך ומה שקורה לכם, אני משוכנעת שהספר הזה יתרום לכם מאד. חשוב מאד שגם הוא יקרא וגם את. את בדיוק מתארת את הרצון של אישה להיות עם גבר לפי הספר, המהות של מהי אישה ומהו גבר.

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 23 יוני 2009, 00:01

תודה למגיבים
אני רוצה להגיב לדברים של צפריר שמאד נגעו בי
בכל מקרה הבעיה איננה רק ביניכם אלא בראש ובראשונה בינך לבין עצמך, בינו לבין עצמו
ברור ש"הבעיה" היא אצלי בראש, ובכוונה אני מוסיפה גרשיים. כי אולי זו לא בעיה אולי ככה אני צריכה, אוהבת,חושקת, והוא צריך אחרת.
למרות שלו הרבה יותר פשוט (מבחינת האורגזמה) מה גם ,שהוא מוכן לעשות למעני הכל, אבל הוא כאילו כבר חושש.
אני אסביר - אני בפנטזייה, רוצה מישהוא שיבוא ויקח אותי, ייקח ממני את מה שאני, את מה שיש בי, בכיף אני רוצה לחלוק - של אייבקש שלא יחכה לאישור שייקח. אבל הוא מגיע עם חוסר ביטחון כזה ןעם חששות, והכל נובע באשמתי, כי פעם רציתי ופעם לא, והוא יודע שהוא לא מצליח לעשות לי בדיוק איך שאני רוצה. והיו לילות שבכיתי, והיו לילות שהייתי איתו בפיזיות אבל בראש הייתי לגמרי עם עצמי - והוא יודע. אנחנו מאד פתוחים לגבי חוסר הסיפוק שלי היו לנו כמה לילות שחלקנו את הרגשות. ויכול להיות שאני כמעט בטוחה שאני יודעת על מה ה"שריטה" שלי יושבת - מה זה משנה עכשיו הזכרון שלנו בדפוסי ההתנהגות שלנו כל כך עמוקים
שמה - עכשיו הוא יבוא וישחק אותה גבר ויטרוף אותי - הרי אני יודעת שזה כאילו לא הוא ולא אני בתוך המשחק הזה.

גם אם המין עם זר, מאהב או סתם איש, ייראה לך כאוטופי, לא תלוי הדבר בו, בזר הזה, אלא בך, שמרשה לעצמך להתענג על גופך עם זר, זה שלא מחוייב אלייך כלל. לזה בדיוק אני מייחלת ,לגבר שלא מכיר אותי ולא יודע איזה אישה חזקה אני, ושולטת. שייקח אותי כמו ילדה ויעשה בי כל העולה על רוחו שינהג בי כמו בילדה קטנה ואני אתמסר לו- והנה חשפתי לפניכם את ה"שריטה" שלי בפנטזייה אני רוצה להיות הפוך בדיוק ממה שאני בחיים הבוגרים שלי
נראה לכם שאפשר פתאם להיות אחרת עם האיש שאני איתו כבר 12 שנה(בכללי) עם עליות וירידות שמחות וקללות, ועם הרבה הרבה אהבה. אהבה בטונות. ושם בסקס אני לא רוצה יותר מדי אהבה וגיפופים וליטופים אני רוצה פיזיות וסוג של שחרור.

התבוננות פנימית, ראיית החסד והזוגיות המופלאה שיש בין מי שאת מאמינה שאת (אשה מינית) לבין גופך (שכבר מזמן אינו מיני כפי שאת מפנטזת) אשר משקפת את יכולת ההכלה וההסכמה לקבל לא הבנתי את המשפט הזה. אני מאד מינית בגוף וגם בראש . ועכשיו יותר מתמיד אני מרגישה שהיא מתפרצת, שהיא נואשת, שהחוסר בה ממית אותי נפשית ופיזית, שאני צפה עם הראש במקומות אחרים. איזה מזל שיש לי את המחשבות שלי להיות בם כרצוני.
תודה לאלו שקוראים
לא פשוט לי להחשף

רגע לפני הסוף

על ידי איריס_ר* » 22 יוני 2009, 15:58

אני ממליצה ביותר על שיטת אימאגו (מהספר לבסוף מוצאים אהבה). משלב טיפול זוגי ואישי. לנו מאד עזר בזמנו ולי באופן אישי שינה את אופן התקשורת עם עוד אנשים ולא רק עם בנזוגי. יכולה להמליץ על מטפלת בהוד השרון, אם מתאים לך.

רגע לפני הסוף

על ידי צפריר_שפרון* » 22 יוני 2009, 14:24

רגע,
בכל מקרה הבעיה איננה רק ביניכם אלא בראש ובראשונה בינך לבין עצמך, בינו לבין עצמו.
ראשית הזוגיות והמיניות - בין הנפש לגוף.

מכאן, חוסר היכולת לקבל את הקיים היא השלטת במצב.

על מנת לשנות את אלה, טוב אם תעלה נכונות, נכונות להשתנות.

שכן, אין זה נכון שאף פעם לא נהנית מהמין איתו, ואין זה נכון שיש ביניכם חוסר התאמה, לא באופן גורף.

אלא ששניכם כמו מעדיפים להתבצר מאחורי חוסר ההסכמה לקבל, לקבל את עצמכם כפי שאתם, לקבל את הזוגיות הזו ולקבל האחד מהשניה ולהיפך.

העצמה של תסכול אישי והדדי אם כך משרתת את שניכם.

שכן, כך ניתן להשליך את חוסר היכולת לקבל את החסד הזה, את ההנאה הזו המינית, על בן או בת הזוג, ולהתחמק מעבודה אישית.

אין הדברים מצביעים על כך שלא יכולה להיות חוסר התאמה מינית בין בני זוג, אלא על כך שלא בהכרח זה מה שמתרחש כאן.

כאן, על פני לחפש ייעוץ זוגי, טוב אם את בפני עצמך והוא בפני עצמו, תיכנסו לבירור מעמיק מה מתרחש בתוככם.

לא מומלץ ללכת ליועץ משותף, אלא להפריד את הטיפול העצמי, כל אחד לעצמו, כל אחת לעצמה, וטוב מוקדם ככל הניתן.

כאן, ראי,

אם נראה שהפתרון הוא החלטה למשל על נישואים פתוחים, בהם כל אחד רשאי ללכת ולרעות בשדות זרים, והחלטה זו הדדית וכך נראה לכם נכון, אין כל מניעה לאלה. עם זאת, גם אם המין עם זר, מאהב או סתם איש, ייראה לך כאוטופי, לא תלוי הדבר בו, בזר הזה, אלא בך, שמרשה לעצמך להתענג על גופך עם זר, זה שלא מחוייב אלייך כלל.

אין דבר פסול או נכון שיכול להינתן מבחוץ, החלטות זוגיות הן החלטות פנימיות, אל לך להיבהל מאזהרות מוסרניות, ולהיפך אל לך להיגרר אחרי אידיאות שלא משקפות את ערכייך.

התבוננות פנימית, ראיית החסד והזוגיות המופלאה שיש בין מי שאת מאמינה שאת (אשה מינית) לבין גופך (שכבר מזמן אינו מיני כפי שאת מפנטזת) אשר משקפת את יכולת ההכלה וההסכמה לקבל.

תודה רבה.

<שלם>

רגע לפני הסוף

על ידי ש.* » 22 יוני 2009, 13:05

אבל יש עוד דברים לא טובים ויש את אישו הסקס
ואפשר להפריד או אולי יש צורך בעבודה כוללת, ולא כתבת אף מילה על רצונותיך.

רגע לפני הסוף

על ידי ,פלונית* » 22 יוני 2009, 11:57

הרצון לאימאות מושלמת הביאה אותך להסכמה של אי מהות
זמן האביב מביא את הפריחות של הצמחים לערנות כמו שאותך וצריך כל יום ואם אפשר גם בבוקר
כי את רוצה ולא רק הוא ואז יקבל אישה כלבבו
ואת את תשוקותיך הנועזות
אין ידיעה נקנית אלא בהתבוננות פנימה

רגע לפני הסוף

על ידי ,פלונית* » 22 יוני 2009, 11:45

הכלי יכול להכיל ולשמור את תוכנו, ובכל זאת מתחדש מרגע לרגע, במיוחד באביב
עשרים אחוז מהנשים גומרות מחדירה ממש והשאר מנגיעה ישירה בדגדגן
יש להבין שזהו איבר מין הנשי
פתיחות ואהבה שאפשר לאונן ביחד כדי לעבור מחסום הבושה של אחת שאוהבת מין וקורבניות מיותרת שמה יעליבו אותך בגלל תשוקותיך הניסתרות
צריכות להוביל אותך לאי פחד והגשמת נועזותך הניסתרת

רגע לפני הסוף

על ידי מיכל_מרחובות* » 22 יוני 2009, 10:51

עוד משהו רגע,
הרבה פעמים מה שקוראים לו "אי התאמה מינית" הוא שם קוד או כותרת להמון דברים שאנחנו לא באמת יודעים מה הם.
כמו הקרחון המפורסם - שרואים רק 10 אחוז ממנו מעל המים? יש עוד המון שקורה מתחת, בבפנים, על סף המודעות ולא לגמרי בתוכה, ובתוך הגוף עצמו.
שוב, אם את מעוניינת לבדוק (ולפסיכולוגיה תהליכית יש הרבה כלים שיכולים לעזור בענין) - את מוזמנת. הטלפונים בפוסט הקודם.
בהצלחה, מיכל

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 22 יוני 2009, 09:53

תודה לך תותים עכשיו
זה נעים
בזוגיות וזה "צובע" את כל עולמה...
כל כך נכון

רגע לפני הסוף

על ידי תותים_עכשיו* » 21 יוני 2009, 22:51

ממליצה בחום על הספר "דרך גבר" של דייויד דיידה
המסביר בעיות במיניות בחוסר קיטוב זכרי ונקבי (זה לא מסובך כמו שזה נשמע, הוא מסביר את זה יותר טוב ממני). ספר פשוט עם שפה פשוטה (כדי שלא תתעייפי, גם ככה אין לך אנרגיה...), חשוב שהגבר יקרא אותו וגם האישה. לנו זה עשה פלאים לזוגיות.
וגם בלי ספר- שולחת לך חיבוק גדול גדול, תנשמי עמוק, תזכרי שהכל חולף- גם הטוב וגם הקושי. עכשיו את בקושי, אבל גם הוא יחלוף.
שוב שולחת אהבה, הלוואי שיכולתי יותר.
דרך אגב בספר הוא מסביר למה האישה מושפעת הרבה יותר מקשיים בזוגיות וזה "צובע" את כל עולמה...

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 21 יוני 2009, 17:22

הי פלונית
נראה לי שהתייחסת רק למשפט האחרון שנאמר בחצי ציניות
_ומה אני אמורה לעשות
למצוא מאהב_
לא ,אני לא רצה למצוא מאהב

רגע לפני הסוף

על ידי ,פלונית* » 21 יוני 2009, 15:09

בכל אני איתך שלא לפספס את מהות הקיום והנאה אך ברור שצעד חד צדדי של בגידה ושקר יגרום ללחצים פיזיים של מועקה ולאר מכן חולשה של הגוף
אם הכל אינו סוד אז גם תוכניותיך לעתיד לא יהיו סוד
ולהגיע להסכמה בצורה טקטית שתהיהמקובלת על שני הצדדים ובלי
סודות אך לישמור על כבודו של החלש בסיטואציה
המרגיעון אומר היא לא מקשיבה לך? - הקשב איך היא לא מקשיבה לך, ואז הקשב לה

רגע לפני הסוף

על ידי מיכל_מרחובות* » 21 יוני 2009, 10:16

הי לך רגע,
אני מטפלת בפסיכולוגיה תהליכית, 15 שנות נסיון, גרה ועובדת ברחובות ובתל-אביב, עובדת הרבה עם זוגות.
אם את רוצה לנסות אם יש חיבור ויש מה לעשות, את מוזמנת להתקשר:
מיכל: 050-7425327 או 08-9460010.
בכל מקרה, שיקרו הדברים הנכונים...
שבוע טוב,
מיכל

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 21 יוני 2009, 09:18

הי עשב השדה
בהתחלה חשבתי לפתוח דף ולאסוף שם המלצות לטיפול
אח"כ החלטתי לחשוף את הבעיה ולספר ולשתף
אז מה זה נקרא? שיתוף/בלוג
לי זה לא משנה
הניק שלי קצת פסימי את צודקת
לא יודעת אם זה הסוף
אני כן יודעת שאני חסרת אנרגיה , עצובה
תודה

רגע לפני הסוף

על ידי עשב_השדה* » 21 יוני 2009, 00:49

שלום רגע
א. את יכולה למחוק הערות שמופיעות לך בדף ונראות לך לא רלוונטיות
ב. האם זהו דף בלוג, וגם דף תמיכה ?
ג.אהבה פנים רבות לה, אך אם יש כאן אהבה אפשר להגיע למצב חדש עם עבודה
יש טנטרנה, שיטת אימאגו. תקשורת מקרבת, ועוד שיטות
הניק שלך נשמע יותר מיואש מהזברים שכתבת כאן
האם את חוזה סוף?

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 21 יוני 2009, 00:18

לפלונית
לא הבנתי דבר מדברייך
יקנן בך הסרטן בדוק אזהרה דברי איתו לא צריך
ברור שדברתי איתו הוא מודע לבעיה ,לא עד הסוף
אבל הוא יודע - זה לא סוד

רגע לפני הסוף

על ידי ,פלונית* » 20 יוני 2009, 23:43

אם תרמי אותו יקנן בך הסרטן בדוק אזהרה דברי איתו לא צריך

רגע לפני הסוף

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 20 יוני 2009, 22:01

שיטת "אימאגו" של ד"ר הנדריקס. יש לו כמה ספרים, הספר לזוגות: לבסוף מוצים אהבה. הספר הוא עבודה עצמית לזוגות שרוצים לעשות שינוי יחד. מי שמטפל בשיטת "אימאגו" מטפל לפי השיטה שבספר. אם רוצים לקבל מושג על השיטה, כדאי לקרוא בספר, רק כדאי לדעת שהוא ספר מעשי, "קורס", לא ספר לקריאה בלבד על אף שגם רק הקריאה בו יכולה להפיל כמה אסימונים.

רגע לפני הסוף

על ידי יוקו_אונו* » 20 יוני 2009, 20:21

איריס סלונים בהרצליה פיתוח.

רגע לפני הסוף

על ידי קוראת* » 20 יוני 2009, 20:17

איפה?

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 20 יוני 2009, 19:54

מחפשת המלצות לטיפול זוגי

רגע לפני הסוף

על ידי רגע_לפני_הסוף* » 20 יוני 2009, 19:53

בהצלחה לנו

רגע לפני הסוף

על ידי אנונימי » 20 יוני 2009, 19:53

החלטתי לחשוף את הבעיה שלי, שמסתתרת מאחורי כל הבעיות הלגיטימיות שיש בין בני זוג.
חשבתי על זה עכשיו רגע ששכבתי ליד אחד הילדים שלי, וחשבתי איפה נכון יהיה לעשות וויתורים
האם בחיי המין שלי, או בחיי המשפחה של הילדים שלי.
זה לא עוד בעיה מינית בין בני זוג, מרגיש לי לצערי כי זה הרבה יותר עמוק.
אני לא נהנת ממין עם הבן זוג שלי!!!
אף פעם לא ממש נהנתי
יש לנו בעיה ממש פיזית, חוסר התאמה
טוב קצת רקע -
שנינו צעירים מושכים
האיש שלי חתיך עם המון קסם אישי, נשים מעריצות אותו.
אני סקסית ומושכת מאד בעיני גברים.
נפגשנו כשהיינו צעירים, היה בנינו חיבור מיסטי, פיזי,רוחני,מטורף
הייתי מסתובבת בתחושה שאני ממש אשמה על האושר הזה שנפל בחלקי
חשבתי שזה לנצח.
גם הוא גם אני חשבנו כך עד לא מזמן למרות הקשיים
אנחנו מאד אוהבים אחד את השני, ויש לנן עליות וירידות רגילות כאלו של זוג עם ילדים, משכנתא והחיים.
אבל תמיד הייתה אהבה מטורפת
ותמיד תמיד היו בעיות בסקס. הרבה זמן לקח לי להודות בזה
קראתי לזה בכל מיני שמות - השחיקה, ההורמנים, ההנקה
זה פשוט לא היה זה
משהו שם לא עובד בנינו
והוא היה כל הזמן מתלונן על התדירות ועל חוסר הגיוון
אבל איך אפשר לרצות משהו , אם הוא פשוט לא טוב

המצחיק הוא ששנינו ייצורים כל כך מיניים ושנינו כל כך מתוסכלים.
גם הסקס "הטוב" שיש לנו זה בעתם לעבוד על עצמי אני עושה סקס בראש דרך הפנטזיות וקצת חיכוך איתו ואז אני מגיעה לאורגזמה
אני לא גומרת ממנו - אלא יותר הראש שלי עושה את העבודה.

ועכשיו שהקרע כל כך עמוק - אני חושבת שזה תוצאה גם של החוסר התאמה והתסכול לאורך השנים.
ואני חושבת ונגיד שחוץ מזה הכל היה טוב, אז מה אז לוותר על חיים מיניים כמו שצריך
אבל יש עוד דברים לא טובים ויש את אישו הסקס
ומה אני אמורה לעשות
למצוא מאהב
טוב אני צריכה עוד זמן ואני אכתוב שוב

רגע לפני הסוף

על ידי אנונימי » 01 ינואר 2000, 00:00


חזרה למעלה