איך רואים הילות

שליחת תגובה

קל יותר לנהוג כהלכה בנסיבות לחץ כבד מאוד, מאשר להיות ללא רבב בתנאים רגילים
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: איך רואים הילות

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 ספטמבר 2021, 02:38

אשמח לקבל גם מהחומר. תודה

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 יולי 2021, 02:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ראיתי בכמה תמונןת שלי ישנות נקודה ירוקה זוהרת בתוך עיגול לבן סביבי לפעמים גם ורודה מי יודע מה זה אומר? טיפ, אפשר לחפש באלבום תמןנןת את המילה שמש ומוצא לכם את כל התמונות שלכם בשמש ושם תמצאו אולי את ההילה שלכם מלווה אתכם בהרבה תמונות

איך רואים הילות

על ידי עמנואל_זאבי* » 14 יולי 2019, 16:48

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

איך רואים הילות. בנושא הילות. הילות לא מתערבבות, זה כמו להדביק שני בלונים בלחץ, הבלונים מתרחבים לצדדים אך לא מתערבבים. יש ממברנה מפרידה. כך גם בשולי האורה יש ממברנה "סוגרת" כדי שהאורה לא תתפזר אל החלל שמסביב. במקביל, למיטב הבנתי בנושא, האם אשר בנה על ברכיה לא יכולה לראות את ההילה "השקועה" בהילה שלה. ההילות צריכות להיות פרודות ואז רואים את ההילה של התינוק.

איך רואים הילות

על ידי משהו* » 20 יולי 2017, 02:22

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ברור, יש כאלה שזה מגיע באופן טבעי, וזה יכול לקרות בכל שלב בחיים.

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 יוני 2016, 21:38

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נכנסתי מאוחר מאוד. אבבל יש לי שאלה. לפניי כשנה התחלתי לראות הילות. ולא מתוך אימון.. לילה אחד הבטתי על משהו וראיתי אור יוצא ממנו. ומאז אני מביטה על כל דבר. ורואה מסביב מין היקף זוהר...זה אפשרי לראות הילות בצורה טבעית? מבלי אימונים?...

איך רואים הילות

על ידי רציו* » 17 דצמבר 2015, 09:08

הכי קל לראות הילות של מתכות כמו צרור מפתחות. ההילות הן תופעה פיזיקלית, יוניזציה הקיימת סביב גופים ולכן קל לראות אותן בעזרת מכשירים מתאימים יותר מאשר בעין בלתי מזוינת.

איך רואים הילות

על ידי אוהבת_מוסיקה* » 07 אוקטובר 2014, 00:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני רוצה לספר לכם סיפור:
עוד לפני מספר חודשים קראתי באיזשהו ספר על תירגול לראיית הילות. תקופה מסוימת לאחר מכן הייתי בבית כנסת בשבת. אמרתי לעצמי, מה איכפת לי לנסות לראות הילות? הייתי סקפטית למדי לגבי ההצלחה שלי בתחום (אם כי האמנתי בקיום הדבר). בדיוק רב ביהכנ"ס דרש. התרכזתי בו, טישטשתי את הראייה ולפתע קלטתי שהוא פלוס ארון הקודש מאחוריו היו מוארים בהילה כחולה (תכלת זוהר כזה) יפהפיה! התרגשתי מאוד. כל פעם שהרב זז לצד של ביהכנ"ס ההילה שלו נהפכה לירוקה. וכל פעם שהוא חזר לבימה ליד הארון ההילה שלו נהייתה שוב כחולה, כמו ארון הקודש. זה היה מעניין מאוד.

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 ספטמבר 2013, 20:54

טוב, אז הדף הזה תמיד עניין אותי מאוד, והייתי שמחה לראות הילות של אחרים.
ובכל זאת, לפני כמה שבועות פגשתי מישהי אצל חברים, דיברתי איתה כמה דקות, וידעתי שהיא פתאום פוזלת קצת כדי לראות לי את ההילה. זה נמשך שנייה אבל ידעתי מה היא עושה.
(למרות שסקרן אותי לדעת בעצמי איזה צבע היה להילה שלי באותו היום...) הרגשתי שהיא חדרה לפרטיות שלי באופן מטריד.
זה נראה שעשוע נחמד או מין דרך להתפתחות רוחנית, אבל כשאתם פוגשים אדם שאתם לא מכירים ומתרגלים עליו את הכישור הזה, והוא יודע מה אתם עושים, זו בפירוש חדירה לפרטיות וחוסר נימוס. זה כמו לעשות חיפוש גוגל על אדם שעומד מולכם ומדבר אתכם.

איך רואים הילות

על ידי מורג'י* » 09 ספטמבר 2013, 15:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אמא לביאה- אני מאוד אשמח אם תוכלי ליצור איתי קשר [email protected]. תודה. מקווה שזה יגיע אליך, ושאת אכן תגיעי אלי..

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2013, 07:45

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

איך רואים הילות

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מאי 2013, 16:13

הדף עדיין קיים?!

איך רואים הילות

על ידי ליסה* » 06 מרץ 2013, 13:22

מפתחים*

איך רואים הילות

על ידי ליסה* » 06 מרץ 2013, 13:21

תודה לך סגו.
מישהוא הזכיר שכאשר שמפצחים יכולת לראיית הילות מופעים גם חושים איחרים איזה בידיוק?

איך רואים הילות

על ידי בריג'י_נומושי* » 06 מרץ 2013, 09:00

אני לא כזו רוחנית ומעדיפה להסתכל בעיניים-אם הן מחזירות לי בטוב אני ממשיכה ובודקת את הידיים :)
ממש ככה,אבל זו רק אני

איך רואים הילות

על ידי בריג'י_נומושי* » 06 מרץ 2013, 08:56

בקהילת רותם יש אישה מופלאה בועדת קליטה שבעלה 'קורא' הילות והוא לא שרלטן :)

איך רואים הילות

על ידי סגו_לה* » 04 מרץ 2013, 15:59

ליסה,את לא צריכה עזרה
את הרגשת משהו,יכול להיות שאם תהיי קשובה תרגישי שוב.
לכל בני האדם יש יכולת ריפוי טבעית,לא כולם ערים לה.
וכמו בכל דבר יש כאלה שמקבלים מתנה שהיכולת מתעוררת בצורה יותר ברורה.
יש דרכים ללמוד ולשכלל את הכלי הזה.
שיגיע הזמן תבחרי אם להמשיך ללמוד וללמד את עצמך להתעורר לידע הזה.

איך רואים הילות

על ידי ליסה* » 04 מרץ 2013, 12:27

ומי שפעיל באתר בבקשה אל תתעלמו! זה חשוב לי מאוד!

איך רואים הילות

על ידי ליסה* » 04 מרץ 2013, 12:23

אני חייבת עזרה!!!!!!!!!!
בערב אני אוהבת לעשות לאמא שלי איסוי בגב.... ופעם אחת כאב לה הגב ושאלתי איפו? והיא אמרה תנחשי, אז רק שמתי את היד בגב שלה ואז מישום מקום הרגשתי.... מין דפיקות חזקות כאלה ושאלתי
אם שמה כואב לה והיא אמרה שכן! וגם שכשאני נוגעת למישהוא במקום כואב זה לא כואב לו יותר!!! ההורים שלי אומרים שהם חושבים שמיכוון שפעם נידרסתי ומתתי והחזירו אותי לחיים בטח נתנו לי את
הכוח המיוחד הזה. בבקשה תענו לי אני חייבת עזרה! לדעת מה זה בידיוק! בבקשה תעזרו לי!

איך רואים הילות

על ידי פולט* » 18 פברואר 2013, 17:24

אז איך בעצם מיישבים את שגם לעצמים דוממים יש הילות?

איך רואים הילות

על ידי נועה* » 03 ינואר 2013, 00:31

לא אני מחקתי
קרנף מתחבא מאחורי עמוד תאורה - נוגע ללב. D:

איך רואים הילות

על ידי צוויליך* » 02 ינואר 2013, 23:28

ברור, נועה,

חבל שמחקת/מישהו מחק, הפתאים ימצאו את הנוכלים בכל מקרה, לטעמי, לדעתי היה לזה ערך אמנותי או סתם בידורי.
כניראה שהמפרסמת לא ממש הכירה את באופן והסגנון שלה היה חגיגה של התחזות חסרת תועלת - קרנף מתחבא מאחורי עמוד תאורה - נוגע ללב.

נו תחזירי. בחייך.
(-:

צוויל

איך רואים הילות

על ידי נועה* » 02 ינואר 2013, 22:38

לא נראה לי מגניב. נראה שסיגל ומרגלית זה אותה אחת ושתיהן מנסות להרוויח כסף מפתייות כי אאולי נראה להם שיש בבאופן בשפע. האינסטינקט שלי אומר שהיא נוכלת

איך רואים הילות

על ידי צוויליך* » 02 ינואר 2013, 21:02

מאאאאגניבבבבב
איך הגענו מהילות ל"חילוניות גמורות" שיושבות בפאב בת"א ומשווקות צדיקים מהחלומות בשפה וביטויים של דוסית מהמציאות???

בכל אופן, הזוי ונהדר, פעם הייתי שולח לאחי שבאנגליה מודעות הזויות שנתלו ברחובות הארץ המדהימה הזאת.
רבותיי: אקזוטיקה זה כאן , תעזבו אותכם מערים עתיקות בג'ונגלים, אנחנו הדבר האמיתי פה.

צוויל

איך רואים הילות

על ידי אנונומייי:)* » 02 ינואר 2013, 19:00

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני רואה הילות אבל יש ילד אחד מסוים שהוא ידיד שלי ופעם קרה בינינו משהו.. ואני לא מצליחה לראות את ההילה שלו.. ורק את שלו !
מה זה אומר?

איך רואים הילות

על ידי רואה_את_הנולד* » 15 יוני 2012, 15:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני רואה מאיין אש לבנה מעל הראשים של אנשים מה זה אומר.....
ואם אפשר לראות עוד צבעים בעזרת תרגול כול שהוא?

איך רואים הילות

על ידי אינדיגו* » 05 יוני 2012, 23:48

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היום ראיתי שוב הילות אחרי שנים שהשתדלתי ולא ניסיתי לראות.
לא ניסיתי מאז שהייתי ילדה קטנה אחרי שאמרתי שאני רואה מסביב לאנשים צבעים שונים ואח שלי צחק עליי ומאז לא דיברתי על הנושא יותר עד היום.

מסביב לחבר ותיק שעבר תאונה קשה שאמרו לו שלא יוכל ללכת והוא שיקם את עצמו לאט לאט ראיתי הילה ירוקה ולאחר כך היא השתנתה לכחול בהיר
מסביב לאמא שלי שנפצעה ברגל ולא יכולה לזוז ראיתי הילה חומה וירוקה ומסביב לרגל ראיתי הילה סגולה
ומסביב אחותי הקטנה ראיתי הילה זוהרת הילה זהובה אומרים שזו הילה של הדור החדש הילה מיוחדת במינה
יש הסבר לכל הצבעים האלה ולזה שפתאום אחרי שנים אני רואה שוב הילות????

איך רואים הילות

על ידי מורן_אור* » 01 מאי 2012, 11:45

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אשמח להזמין אתכם לסדנת מבוא לפיתוח מיומנויות קליטה וראייה על חושית. הסדנא נותנת כלים מעשיים לפיתוח יכולות ראייה על חושית (high sense perseption). הסדנא מתקיימת בבאר שבע ובתל אביב.
לפרטים נוספים - מוזמנים לפנות באופן אישי [email protected]

איך רואים הילות

על ידי אהבה_חיים* » 30 נובמבר 2011, 18:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

סליחה ב"גוגל". כמובן.

איך רואים הילות

על ידי אהבה_חיים* » 30 נובמבר 2011, 18:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני ממש מוקסם מהדף וזה מאוד דוחף לדעת על הילות ובכלל ולראות שהכל כה פשוט.
אגב בנוגע לאסור והמותר שמעתי מהרב פנגר מהידברות שהוא עצמו מאסטר + ברייקי ובקי גדול בחוכמות המזרח לסוגיהם שזו בעיה להשתמש ברייקי באופן הרגיל. היות וכל הענין של הסמלים וההתרכזות בהם זו שאלה של ע"ז . הוא עצמו תרגל רייקי בלי הסמלים וראה שזה עובד אותו הדבר. והתברר לו שגם ה"חניכה" אינה כלום והוכיח שאפשר להתחיל ולהמשיך עד למאסטר בלי חניכה רק עם תרגולים. יש לו הרצאות בנושא. אפשר לראות אני מאמין שבגוגדל זה זמין.

איך רואים הילות

על ידי קת'רין_חדשה* » 27 נובמבר 2011, 18:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חפרתי אבל.. כל כמה דק' אני מסתכלת על היד שלי וההילה שלי משתנה... היא הייתה ירוקה והשתנתה לירוקה-צהובה ואז לצהובה והפכה לסגולה... ניסיתי להסתכל לפני זה על הארון [האפור-לבן-שחור] שלי וראיתי את ההילה שראיתי לפני על הדף.. ניסיתי לזהות מעל ראשי את ההילה שלי אבל מזווית העין ראיתי את עיני בדרך שהן מסתכלות לאיזור שמעל ראשי... אחר כך הסתכלתי בעיני דרך המראה ונתקפתי פחד.. הדפיקות של ליבי נהיו מהירות יותר ועברה בי צמרמורת.. חיוך קטן ולא ברור היה על פניי אפילו שלא חייכתי כלל... זה מתחיל להפחיד אותי.. מה כל זה אומר???? אני חייבת תשובות לשאלותיי..זה מאוד חשוב לי!

איך רואים הילות

על ידי סגו_לה* » 27 נובמבר 2011, 18:09

קת'רין,אפשר לתרגל ראייה של הילות,אבל כמו בכל תחום,יש כאן הרבה יותר עומק וידע מזה.
לדעתי זה משהו שכל אחד יכול להתעורר אליו,אבל כשיש כישרון לכך או יותר מדוייק שאת נבחרת להיות צינור לכזה ידע הוא פשוט יגיע מתוכך.
לגבי קשר עם מתים,אני לא עושה את זה באופן מודע,אם כי יש לפעמים מסרים שמגיעים,לא כתוצאה מזימון שלי,אלא מידע שאמור להגיע לאדם בו אני מטפלת.

איך רואים הילות

על ידי קת'רין_חדשה* » 27 נובמבר 2011, 17:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ניסיתי את התרגיל עם הדף.. בהתחלה ראיתי אור לבן ובוהק סביב ידי ואיבדתי ריכוז כי זה אותו אור שאני רואה המון פעמים בכל מיני מקומות..גם בחושך.. בדיוק אותו אור בוהק... אחר כך ניסיתי עוד פעם ושוב ראיתי אור לבן.. בפעם השלישי ראיתי אור מעיין ירקרק... קצת יותר מהיר מהכתוביות של המוען באתר... מה זה אומר???

איך רואים הילות

על ידי קת'רין_חדשה* » 27 נובמבר 2011, 17:26

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני קוראת עכשיו ספר שמדובר בו על הילות בעיקר... בהתחלה לא הכי עניין אותי הקטע הזה אבל נזכרתי שחברתי הטובה דנה יכולה לראות הילות ולדבר עם מתים עוד מגיד 3.. אני לא בטוחה אם היא דוברת אמת אבל העניין דיי מסקרן.
אני בתור מישהי שמאוד אוהבת לעסוק בדברים כמו מוסיקה ואומנויות לא חשבתי על זה לעומק אבל דברים פשוט משפיעים עליי...
הגעתי לאמצע הספר וחשבתי לברר קצת על הילות, אני רוצה גם לדעת מה ההילה שלי וזה מאוד מסקרן.
אני טיפוס שיותר דכאוני רוב הזמן אבל זאת תוצאה מהעבר שלי (אני חושבת) ורציתי לדעת מה ההילה שלי מבחינה רגשית...
מישהו יכול לכתוב לי כאן צבעים והסברים להילות מבחינה רגשית ונפשית? זה מאוד יעזור לי...
ובעניין של דברי חברתי... האם זה אפשרי לראות מתים? ספר הוא ספר (גם שם הדמות מדברת עם אחותה המתה) אבל חברתי אומרת לי את זה והיא לא נוטה לשקר... האם זה אפשרי? זה מאוד חשוב לי לדעת.. ודבר אחרון..
הייתי כמעט עיוורת פעם והטשטוש נשאר לי רק בעין השמאלית וממש קצת בימנית... אני לא זוכרת שראיתי הילות אני רק זוכרת רגע אחד מחיי בזמן הזה...
האם זה אפשרי שאם אני אתרגל ראיית הילות אז שבאיזה שהוא שלב אני אוכל גם לדבר עם מתים?
זה מאוד חשוב לי לדעת.. תודה מראש.

איך רואים הילות

על ידי אנונימי » 31 אוגוסט 2011, 21:27

.... דבר ראשון לכל אחד יש מטרה בעולם לכן תשובות אינם יכולות להימצא באינטרנט במכוון כמו באתר זה, יש משמעות אדירה למה שהנכם מחפשים רק מי שנועד למטרה זאת או אחרת (מטרה נעלה רוחנית שניתנה בטוב ליבם של "הבוסים הגדולים" שם למעלה) יקבל אותה בצורה יותר משמעותית שתשנה לאט לאט את חייו לתמיד... בגלל שהינו כבר קיים את יכולותיו בממימד זה או אחר או שהוא נשמה חדשה שנוצרה לשם הפיכת הסדר החדש בכדור הארץ לטובה ( אם מדברים על מקום מסויים זה...) כך שמי שמתעניין בכל הטוב שמימשיך להסתקרן כי בסופו של דבר כולנו מחוברים אם אחד השני, רק שהרוב לא יודע כדור הארץ אינו המקום היחיד בכל עומות הנפש והשלווה... המסר נכתב כפי שנכתב בגלל שאתם\ן הייתם\ן צריכים לראות דברים שצריכים לעלות על סדרם
וכל זאת רק בלשון המעטה ראו בכך שינויי ראשוני מי שמרגיש שהמסר נגע ללבו או שהרגיש שינו במצב הרוח (צמרמורת וכדומה) סימן שהיה צריך לקרוא את המסר ושהוא בדרך הנכונה
ערב טוב וש"הרוחניות" תמשיך לפרוח

איך רואים הילות

על ידי יעל* » 21 אוגוסט 2011, 12:46

מדהים לראות איך בדף שמדבר על התבוננות במעבר לחומר, שהוא ראיה של אהבה וחיבור אנושי, ישכל כך הרבה התקפות ועושה חשק לצאת מפה מייד............

איך רואים הילות

על ידי ג'ינג'ית_פראית* » 27 ספטמבר 2010, 21:03

הי, ניסיתי ולא הלך לי... הדף עוד פועל? כי נראלי שלא..

איך רואים הילות

על ידי מתענינת..* » 12 יולי 2007, 16:49

שלום אני מתענינת בראיית הילות... ואני רוצה לומר שהאתר הזה מאוד עיניין אותי והעשיר אותי ועוד ליפני חשתי ביכולת ראיית ההילות. פורופ זה העשיר אותי ועל כך אני מודה..
תודה

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 13 ספטמבר 2005, 08:09

פשוט לא אוהבת את המשחק הזה בלראות הילות.

מקבל לגמרי

ובכל זאת מצטערת על השיפוטיות

אפולוג'י אקספטד :-)

איך רואים הילות

על ידי אמא_לביאה* » 12 ספטמבר 2005, 21:43

ודברי אכן כוונו בעיקרון לפלוני ההוא, אבל לא רק -
פשוט לא אוהבת את המשחק הזה בלראות הילות.
ובכל זאת מצטערת על השיפוטיות,לא התכוונתי לשפוט אלא להעביר מסר שלדעתי חשוב להעביר.

כשאדם נכנס לחדר ופשוט רואים את האור שהוא מפיץ
נראה לי שרוב האנשים מסוגלים להבחין במידה זאת או אחרת באדם שמפיץ אור "טוב" או לחילופין ....
אם לא לראות אז להרגיש. מזה אפשר להנות גם בלי לתרגל ראיית הילות לא?

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 12 ספטמבר 2005, 17:45

פתאום חשבתי על זה... חשבת שאני פלוני אלמונית שביקש את הטיפ???
ממש לא..:-)

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 12 ספטמבר 2005, 17:42

בגדול אני מקבל את רוב מה שכתבת. תודה.

אני מסתייג בכמה נקודות:

יש בזה מן המציצנות
לראות הילות זה בדיוק כמו לערוך סקירה ואבחון אנרגטי בתור מטפל.

לדעתי זה לא כזה מוחלט. כלומר, אם בוחנים אדם וסורקים אותו אנרגטית ללא ידיעתו ורשותו - אכן מציצנות ונכון צריך להיות עם הכשרה נכונה וכמובת אחריות רבה!

אולם, יש מקרים בהם המצב הוא שונה. לדוגמא כשאדם נכנס לחדר ופשוט רואים את האור שהוא מפיץ - את ההילה שלו, ללא כוונה כל שהיא -מבחינתי סיטואציה כזו היא צ'ופר_ שנהנים ממנו - ממש לא משחק. פשוט אור טוב (או לא - במקרים כאלה אדם באמת צריך לדעת מה לעשות עם זה. _והמחיר יכול להיות כבד. )


<סיפרתי למעלה את החויה האישית שלי מהמעט (מאד) שאני מתעסק בלראות הילות. השפה השיפוטית שלך לא נעמה לי. אני מניח שלא באת לפגוע אלא להדגיש משהו שחשוב לך.>

יש עוד מה להרחיב בנושא, אם תרצי, אשמח

איך רואים הילות

על ידי אמא_לביאה* » 12 ספטמבר 2005, 11:31

_זה צ'ופר שמאפשר לי לזכור כל הזמן שיש משהו מעבר למה שרואים במציאות היומיומית.
ובפשטות זה כיף לראות שאם מסתכלים על דברים מזווית מסוימת הכל קורן!!!_

בעיני, אין שום דבר משעשע בלראות הילות, זה לא סתם כיף, וכשפותחים את העיניים החיצוניות ואת המחשבה ואת הרגש, אפשר לזכור דרך כל הדברים הקטנים שבחיינו שיש משהו מעבר.
ולמה אני חושבת ככה:

כשמפתחים את היכולת לראות הילות, לאט לאט מתחילים להבחין במשמעות של ההבדלים בשדות האנרגיה של אנשים שונים.
יש בזה מן המציצנות. לוקח זמן ללמוד שיש לזה מחיר, והמחיר יכול להיות כבד.

לראות הילות זה בדיוק כמו לערוך סקירה ואבחון אנרגטי בתור מטפל. האם עברת הכשרה כזאת? האם אתה מודע למידת האחריות?
האם לא מגיעה לאנשים שסביבך הזכות הבסיסית של לנהל בעצמם את שדות האנרגיה שלהם ולהחליט מי יכול ומורשה להתערב ומי לא?
מי מורשה "לקרוא" אותם ומי לא?

ראיית הילות בעיניים פקוחות מתבססת גם על פיתוח הראיה עצמה - הטכניקה, וגם על עבודה ממרכז העין השלישית, האינטואיציה, העיניים הפנימיות.
זהו מרכז מאוד גבוה.
לאנשים יש נטיה לברוח מעבודה על המרכזים האנרגטיים הנמוכים שלהם כיוון ששם לרוב מאוחסנות חסימות, חוויות, רגשות, ארועים, שאיתם קשה להתמודד.
זה גורם לתופעת ה"רוחניים", אלו שהבסיס שלהם כל כך קטן עד שהם בקושי מסתדרים פה בעולם, אבל הם עסוקים כל הזמן בעניינים של מעלה בלי להתייחס ולטפל בבסיס, בקושי שלהם, מבלי לדאוג ליישם את השיעורים שלהם.
זה גורם לחוסר יציבות, לפחדים, לבעיות כלכליות, בריאותיות ועוד.
לפני שמגיעים לעניין ראיית ההילות מן הראוי ללמוד את עצמך , לאזן את המרכזים האנרגטיים שלך, לעבור תהליכים בסיסיים שמחזקים אותך, שמכינים אותך.
כדי שלא "תעוף" למעלה אלא תישאר יציב על הקרקע, תחווה את העולם מתוך ראייה מציאותית , תהיה יציב עם עצמך.

להסתובב ללא הגנות ולספוג את שדות האנרגיה של אחרים זה מעצים את מה שקורה לרוב האנשים ביום יום גם ככה,
מתחילים לחוות רגשות שלא באמת שלנו, ואפילו חווים בזיכרון/במודעות ארועים של אנשים אחרים. בדרך כלל אלו לא הארועים הטובים....

אנרגיה היא לא משחק, היא קיימת וזורמת בכל מקום, בכל דבר, בתוכנו, סביבנו וביקום כולו. אנחנו יצורים אנרגטיים.
השדות האנרגטיים שלנו מכילים את החוויות שלנו, הרגשות שלנו, המחשבות שלנו, הגופים הפיזיים והלא שלנו, את כול כולנו.
לדעתי האישית יש מקום לכבד את זה.

אין לי מושג מה גרם וגורם אצלי לרגישות האנרגטית הגבוהה, ליכולת לראות, לשמוע, להרגיש ולחוות אנרגיה. אני רק יודעת שלקח לי שנים והרבה עבודה על מנת לאזן את עצמי מספיק על מנת לא להיכוות מכך.

אתה עדיין חושב שאתה רוצה את הטכניקה עצמה? האם הקדשת מחשבה לכל ההשלכות? או שזה פשוט משחק עבורך?

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 12 ספטמבר 2005, 10:34

אמא לביאה ,

מה גורם לכם , אלו שכותבים פה ומבקשים עזרה בכך, לרצות לראות הילות?

זו באמת שאלה מעניינת... בשבילי היכולת לראות הילות (זה לא שאני ממש רואה..אבל נגיד : ) זה צ'ופר שמאפשר לי לזכור כל הזמן שיש משהו מעבר למה שרואים במציאות היומיומית.
ובפשטות זה כיף לראות שאם מסתכלים על דברים מזווית מסוימת הכל קורן!!!

איך רואים הילות

על ידי אמא_לביאה* » 11 ספטמבר 2005, 15:31

לי רק אם תענה/י לי קודם על השאלה (אחד למעלה)!!!

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 ספטמבר 2005, 01:39

אהממממ....טוב, התרגיל שצויין למעלה (היד כנגד דף לבן) נשמע מעניין וקל לביצוע
אבל כשניסיתי אותו לא הצלחתי, כל מה שראיתי זה את הצל של היד שלי על גבי הדף
האם למישו יש טיפים מסויים או אפילו תרגול אחר?

איך רואים הילות

על ידי אמא_לביאה* » 08 ספטמבר 2005, 22:52

מעניין אותי:
מה גורם לכם , אלו שכותבים פה ומבקשים עזרה בכך, לרצות לראות הילות?
אני שואלת ברצינות, באמת מעניין אותי.
מה זה ייתן לכם? זה יועיל לכם מסיבה כלשהי? מאיפה מגיע הרצון הזה?

איך רואים הילות

על ידי חדשה_סמדר* » 08 ספטמבר 2005, 16:51

שלום, אני שמחה שסוף סוף עניתם לי, מה הכוונה ( בקשר לראיית הילות ) כלפי הדף, את יכולה להסביר יותר מפורט, כי לא ממש הבנתי ..
נ.ב
אני חושבת שהתחלתי לראות קצת הילות אבל ממש ממש גרוע... ואולי אני אפילו מדמיינת כי אני לא ממש רואה לבן

איך רואים הילות

על ידי מיכל_שץ* » 02 ספטמבר 2005, 17:24

נראה לי שאפשר למחוק את הדיון על הריקי והיהדות משום שהוא אינו שייך ישירות לדף.
למה למחוק?
מאוד מעניין.
אני ידעתי שרייקי נחשב לעבודה זרה. אבל גם אמונה ביהדות מתוך מטרה (למשל - שאלוהים יתן לי כל מיני דברים...) זו עבודה זרה...
יש אישה אחת בבני ברק שיש לה אישור של רב לטפל, היא עוזרת לכ"כ הרבה אנשים ולא לוקחת אגורה. איך דבר כזה יכול להיות שלילי?

(אולי להעביר לדף אחר?)
?

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 01 ספטמבר 2005, 20:52

נראה לי שאפשר למחוק את הדיון על הריקי והיהדות משום שהוא אינו שייך ישירות לדף.
(אולי להעביר לדף אחר?)

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 01 ספטמבר 2005, 15:48

תודה על ההפניה לאתרים
אני כבר מיציתי את הנושא... ונעמי-שתהיה לך שנה טובה ,טובה-בשורות טובות !

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 01 ספטמבר 2005, 14:32

תודה רבה רחלי,
!I REST MY CASE

איך רואים הילות

על ידי עין_הסערה* » 01 ספטמבר 2005, 12:04

מאד מעניין, הדיון על רייקי ויהדות. חיפוש מהיר בגוגל העלה את המאמרים הבאים:
http://www.ima-adama.co.il/Energies/Reiki/[po]reiki moshe bash2 jewish reiki[/po].htm
http://www.ima-adama.co.il/Energies/Reiki/[po]reiki moshe bash6 jewish symbols[/po].htm
ולעומתם,
http://www.ima-adama.co.il/Energies/Reiki/[po]Eli navon7 reiki and judaism[/po].htm

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 01 ספטמבר 2005, 09:39

האם כיון שהתחברת לרייקי וגילית שיש לך כוחות, את פוחדת לגלות שזה לא נכון ...?
רייקי הינו כוח ריפוי נגיש לכול אדם בעולם! ללא הבדל דת צבע ומין.
כשגיליתי את כוחו דרכי, גיליתי את אחדותי עם הבריאה. הכוח הוא תמיד בהתחברות ולא בנפרדות.

מצד שני אני חשה מותקפת
ממש אל תקחי את זה אישי, אני אפילו לא מכירה אותך, אני מפקפקת באמירות שנובעות מפחד ומשלילה כמו אלו שאמרת על הרייקי.

אני חושבת שאם את אומרת דברים כל כך נחרצים ושליליים על כלי ריפוי שתורם ומשמש כל כך הרבה אנשים באופן חיובי, לפחות תגבי את דעותייך באיזושהיא תאוריה מעבר לזאת ש"הרב אמר".

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 31 אוגוסט 2005, 22:38

נעמי , אני מרגישה בתגובות שלך שמצד אחד יש בך המון רצון לשמוע ולדעת, מצד שני אני חשה מותקפת.אמרתי שרצוני האישי לפעול כמו שציינתי למעלה (ולא אחזור על מה שכבר נכתב) אי אפשר לכתוב על רגל אחת מהיא עבודה זרה,איני יודעת גם עם אני מסוגלת לענות על שאלות גדולות אלו לשם כך יש לשאול גדולים ממני - כן , גם רבנים .אני נמצאת היום במקום שאם רב שאני סומכת עליו אומר לי שמשהו לא מתאים אז הוא לא מתאים. אבל כמובן שאת צריכה לברר באמת את התשובות האלו וכמו שכתבת לא להסתפק בכך ש"הרב אמר" .מה שאני שואלת,ותבדקי את זה בכנות מול עצמך , האם כיון שהתחברת לרייקי וגילית שיש לך כוחות, את פוחדת לגלות שזה לא נכון ...?

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 31 אוגוסט 2005, 08:07

אלא שמקור הרייקי הוא בכח של עבודה זרה.
אשמח להסבר מהי עבודה זרה ולמה היא טמאה.

אני מעדיפה לרפא ממקום שהשורש שלו נכון כלפי -שאני יהודיה מאמינה.
אם לא מתאים לך אולי זה עניין אישי ולא קשור ביהדות. אני גם יהודיה מאמינה והרייקי נכון כלפי.

מי שזיהה את הסמלים והבין את מקורם-פסל
אשמח לקבל הפניות לדברי הרבנים המלומדים.
(לשמוע ש"הרב אמר" זה לא מספק אותי.)

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 31 אוגוסט 2005, 00:10

לגבי הרבנים -אלו שלא זיהו את המקור התירו במגבלות מסוימות .מי שזיהה את הסמלים והבין את מקורם-פסל.הפסילה לא נבעה מבורות להיפך,היא נבעה מידיעה.

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 31 אוגוסט 2005, 00:05

כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב,הטומאה אינה נובעת מכך שזה "לא בא מהיהדות" כי ההילינג גם מגיע ממקורות חיצוניים,כמו כן כתוב "חכמה בגויים תאמין" אלא שמקור הרייקי הוא בכח של עבודה זרה.ונכון שהמשמעות בריפוי חשובה מאוד אך אני מעדיפה לרפא ממקום שהשורש שלו נכון כלפי -שאני יהודיה מאמינה.

איך רואים הילות

על ידי אמא_לביאה* » 29 אוגוסט 2005, 10:56

אני לא מקבלת את הגישה שכל מה שלא בא מהיהדות הוא טומאה. בגישה כזאת יש נימה של פחד ואפילו גזענות.
|Y|
וגם שחצנות
ריפוי הוא ריפוי כל זמן שההתכווננות אליו היא נקיה. כל זמן שעובדים מהלב.

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 29 אוגוסט 2005, 09:25

רייקי הוא ללא ספק כח אך כח שמקורו בטומאה - בעבודה זרה שבאה מטיבט.

אני לא מקבלת את הגישה שכל מה שלא בא מהיהדות הוא טומאה. בגישה כזאת יש נימה של פחד ואפילו גזענות.
ראשית כל, כמעט כל מה שהתפתח בדתות אחרות קיים באופן כזה או אחר ביהדות, זה רק עניין של מינוח ושפה שונה. (הרי הכל אחד)
שנית לא כל מה שרב כזה או אחר לא מכיר הוא עבודה זרה ובטח שלא טומאה.
ריקי היא שיטה טהורה ומוארת להעברת אנרגיה של חמלה וריפוי ואם כבוד הרב לא מזהה זאת זה לא אומר כלום על הריקי.
(אולי זה אומר משהו על הרב...)

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 28 אוגוסט 2005, 00:52

לטפל ולאבחן למדתי מאדם מאוד מיוחד שלצערי לא בארץ היום.בעיקרון אני מעבירה ידיים במרחק על הגוף שלפני או הגוף שאני מדמה שלפני-כאשר אני לא בנוכחות המטופל.ואני חשה במקומות מסוימים כובד אנרגטי או שיקוף של עומס כזה בגוף שלי.כדי לטפל אני "שואבת" את העודף או העומס האנרגטי או שאני עושה מעין ספירלות בכפות הידים שלי עד שיש הקלה או שהעומס נעלם לגמרי.כל הסיפור אורך מ'ס דקות.כמובן שבהתחלת המפגש אני יוצרת הגנה ומבקשת מ-ה' שיעזור לאותו אדם.בלי להבין יש כאלו שמספיקה חשיבה שלי כדי להוציא כאבי ראש קשים לדוגמה,לעומת זאת יש כאלו שאפילו שהם קרובים אלי והטיפול כמעט לא מקל ,לפעמים גם גורם להם תחושה לא נעימה.

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 28 אוגוסט 2005, 00:40

איזה יופי משהו מתעורר כאן...
לענינינו- לפני 10 שנים שהרייקי התחיל להתעורר בארץ עשיתי קורס (מודה באשמה...)
קרו שם דברים חזקים ולא פשוטים עם הקבוצה שהייתה ברובה מורכבת מאנשים שומרי מצוות.
בעקבות הקורס שבמהלכו בזמן התיאום או ההטענה באנרגיית הרייקי שמו לנו מתחת לכסאות סמלים ,שנראו כמין אותיות בתלת מימד,
בחורה אחת שרצתה להמשיך וללמוד לדרגת מאסטר פנתה לרב מרדכי אליהו עם הסמלים מודפסים על דף,עוד לפני שהספיקה לדבר ,הרב נחרד כולו וקרא "טומאה ! טומאה!"
אח"כ המשכנו לברר והיו רבנים שלא הכירו את המקורות של הרייקי ואמרו שאולי אם יש כוונה לעזור בזה,לרפא אפשר לומר קודם פרקי תהילים ואז לטפל. אך לאט לאט הבנתי שיש כאן משהו לא לענין, ואם יש עם זה בעיתיות אני לא מעוניינת לפעול עם משהו לא נקי.זאת הגישה הפרטית שלי ואני מניחה שרבים יחלקו עליה .

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 28 אוגוסט 2005, 00:11

אגב מי אמר שרייקי זה מהס"א או מהטומאה?

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוגוסט 2005, 00:09

מבקש..

איך רואים הילות

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוגוסט 2005, 00:08

שבוע טוב.

האם ידוע לך על קורסים כאלו בירושלים

כן, הוא בירושלים..

מהוא משך הקורס

24 מפגשים 3-4 שעות (פעם בשבוע)


האם זה נותן כלים מעשיים לטיפול או רק לאבחון

בחויה שלי קיבלתי יותר כלי אבחון מטיפול - כמובן שגם קיבלנו כלי טיפול-.

אם את כבר מטפלת וכו' אולי נכון לך משהו מתקדם יותר (?) זה נראה לי מאד תלוי בקבוצה.
(לדעתי הקורס הטוב ביותר הוא פשוט להתאמן..)


לאבחן ולטפל ברובד מסויים אני יודעת קצת

כלומר?

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 28 אוגוסט 2005, 00:01

למבקש
האם ידוע לך על קורסים כאלו בירושלים או באזור גוש עציון ? מהוא משך הקורס ? האם זה נותן כלים מעשיים לטיפול או רק לאבחון-לאבחן ולטפל ברובד מסויים אני יודעת קצת.אשמח אם תפרט.

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 27 אוגוסט 2005, 23:56

לנעמי,ע"פ גישת היהדות יש בעולם קוטביות , ה' נתן כוחות ,יש כח של קדושה אך מול כל כח של קדושה נמצא כח של טומאה . המשימה שלנו היא : "ובחרת בחיים" לבחור במה שמקדם ובונה אותנו ,להתקרב תמיד לקדושה ,רייקי הוא ללא ספק כח אך כח שמקורו בטומאה - בעבודה זרה שבאה מטיבט. ישנן שיטות אחרות שעובדות על בסיס אנרגטי בלי שום חיבור לטומאה וזה מה שאני מחפשת. ...מקווה שאני מובנת.

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 26 אוגוסט 2005, 08:51

רייקי אינני מעונינת ללמוד משום שזה בא מכח של טומאה.

תוכלי להסביר למה את מתכוונת?

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 26 אוגוסט 2005, 00:22

ציפציף ,
אני למדתי הילינג - שימוש אנרגטי לריפוי, אצל מורה שאני סומך עליו - עברתי אצלו טיפול לפני כ3 שנים. הקורס הקנה בעיקר יכולת להשתמש עם היכולות האנרגטיות שלנו.. לא למדנו לראות הילות אלא לחוש אותן. יש קורסים נפרדים לנשים וגברים.
אשמח לענות על עוד שאלות.
מבקש

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 26 אוגוסט 2005, 00:09

תודב למבקש להתחדש,אני חדשה באינטרנט ועוד לא מסתדרת עם אימלים אם תוכל להוסיף פרטים כאן -אשמח.
שבת שלום.

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 26 אוגוסט 2005, 00:03

ציפציף ,


אשמח להמליץ לך על קורס שלא בא מהס"א (אם את ממש בעניין אז יש אפילו אישור של הרב אוירבך מת"א -הבן של זצ"ל-..)
את יכולה ליצור קשר במייל [email protected]

שבת שלום

איך רואים הילות

על ידי ציפציף* » 25 אוגוסט 2005, 23:39

אני לא רואה הילות,יכול להיות שאנסה לתרגל באמצעות הנכתב פה ותודה על כך.מה שכן אני מסוגלת לחוש באמצעות כפות הידיים ואפילו אדם שלא לידי (אפילו בחו"ל) אני מודעת לכך שיש בי כשרון שלא ממוצא לגמרי אך איני יודעת אצל מי ללמוד .רייקי אינני מעונינת ללמוד משום שזה בא מכח של טומאה.
אשמח עם משהו יוכל ליעץ לי

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 25 אוגוסט 2005, 16:10

את צריכה להתמקד בדף ולא באצבעות,

לא להתמקד אלא לבהות. (בדף)
הקולטנים בעין שלנו בעזרתם אנו רואים הילות הם קולטנים לראייה בלתי ממוקדת. אותם נרצה להפעיל על מנת לראות הילות.

איך רואים הילות

על ידי חדשה_באתר* » 25 אוגוסט 2005, 14:24

אני אעזור לך למרות שאני חדשה! גם לי לא עונים, שאלתי אם לעצמים דוממים יש גם הילות, נראה לי שהקהילה פה קצת רדומה...
את צריכה להחזיק את כף היד פתוחה (כשיש רווח בין האצבעות) כשפנים היד כלפי הדף, להחזיק את כף היד ישרה במרחק של בערך 5 ס"מ מהדף ולהביט בין באצבעות הפתוחות על הדף. את צריכה להתמקד בדף ולא באצבעות, ואז את תראי בקצה העין מן הילה קטנטנה מסביב לאצבעות... מקווה שעזרתי! אם לא תשאלי מה לא הבנת..

איך רואים הילות

על ידי חדשה_סמדר* » 22 אוגוסט 2005, 14:48

אפשר עזרה ?

איך רואים הילות

על ידי חדשה_סמדר* » 21 אוגוסט 2005, 13:09

הצליחו , הבנתי

אני לא מצליחה את התרגיל, ו לא נראה לי הבנתי מה עושים ...

איך רואים הילות

על ידי חדשה_סמדר* » 21 אוגוסט 2005, 12:48

היי, הגעתי לאתר דרך חיפוש בגוגל "ראיית הילות" נושא זה, ושאר נושאים הקשורים במיסטיקה ועל טבעי מעניינים אותי מאוד ...
יש לי שאלה...
אני מבינה שהרבה הצליחה בתרגיל עם הדף והיד, לא הנתי מה הכוונה, שמים הפוך את ההצבעות, מסתכלים על ההצבעות כשהםרחוקים מהדף, למה בכלל צריך דף ?
מצטערת שאני קצת "מתקשה"
מסמדר ...

איך רואים הילות

על ידי חדשה_באתר* » 11 אוגוסט 2005, 12:16

את מתכוונת לעצם הזאת שנמצאת באמצע בדיוק מעל החזה?

איך רואים הילות

על ידי יעל* » 10 אוגוסט 2005, 23:17

דקירות בצ'אקרת החזה

לפעמים וגם לפני כמה דקות, אני חשה מעין דיקרות באיזור מקלעת השמש.
למה זה קשור ועל מה זה יכול להצביע

איך רואים הילות

על ידי חדשה_באתר* » 09 אוגוסט 2005, 12:59

מיכלולה תודה רבה! את צודקת זה באמת מדבק...

התאמנתי בלראות הילות ואני משתפרת!
רציתי רק לשאול אם גם לעצמים דוממים ,כמו למשל תמונה או מנורה או אפילו רמקול, יש הילות?

איך רואים הילות

על ידי נומושי* » 07 אוגוסט 2005, 19:15

האיש של ריקי ברותם שבגלבוע "קורא " הילות,דווקא רציתי ולא יצא בינתיים

איך רואים הילות

על ידי ילדת_פרחים* » 06 אוגוסט 2005, 23:27

סיפורים על ילדים רואים
ילדים רואים הרבה יותר ממבוגרים.אם המבוגרים של הילדים האלה לא היו מתקנים אותם ומנסים "ליישר" את ראייתם אזי שהם היו מבוגרים הם היו יכולים לראות הילות וצבעים ויישויות אור והכל.... כמו שהם ראו שהיו ילדים.
שמעתי:
ילדה בת 5 אמרה לאמא שלה "אמא איזה פרח יפה..."
והאמא ענתה:"נכון מתוקה באיזה צבע הפרח"?
הילדה ענתה:"הפרח סגול"
ולכך הגיבה האמא ב"לא מתוקה הפרח צהוב."
הילדה ראתה את ההילה (או אפשר לומר הצבע המשלים) של הפרח... מה שקורה כאשר הראייה מאוד עמוקה ומפותחת.
אם מתבוננים לעומק בצבע אדום לדוגמא, כשעוצמים את העיניים, יופיע מולינו צבע ירוק...לכל אחד מהצבעים צבע משלים.
כל מרכזי האנרגיה בגוף מחוברים בין צבע של מרכז אחד לצבע של המשלים לו במרכז האחר.אבל זה כבר חיבורים בין הצ'אקרות וזה כבר לסיפור אחר.

איך רואים הילות

על ידי מיכלולה* » 06 אוגוסט 2005, 21:46

חדשה באתר
מה שכתב ממש לא משעמם
רק תדעי שמי שכותב פעם אחת באתר כבר לא יכול להפסיק
וגם רציתי להוסיף שגם לי נושא ההילות חדש לגמרי, הגעתי אליו במקרה השבוע כשמישהי ספרה לי שתינוקות רואים הילות ואז שמתי לב שכשביתי בת החודשיים מסתכלת על אבא היא לא מסתכלת על הפנים שלו אלה על נקודה מעל ראשו וכךגם איתי לפעמים. האם היא מסתכלת על ההילה שלנו?

איך רואים הילות

על ידי חדשה_באתר* » 06 אוגוסט 2005, 18:10

נכנסתי לדף הזה דרך גוגל, אני ממש לא מתמצאת בקטע הזה אבל קראתי את הנבואה השמיימית והחלטתי לנסות לראות הילות. שם ממליצים לראות בשעת הזריחה, במקום יפה וכ'ו אבל זה קצת קשה לי לעשות ולכן חיפשתי באינטרנט.
אני ממש שמחה שנכנסתי לכאן!
לקחתי דף לבן ו, כמו שמוצע כאן בדף, שמתי את האצבעות 5 ס"מ מהדף והתמקדתי בדף...
והצלחתי! ראיתי מן הילה שקופה דקה דקה על האצבעות שלי!
ניסיתי בשתי הידיים.... והצלחתי!
עשיתי מדיטציה קצרה כדי לחמם את הידיים, ואז שוב ניסיתי וראיתי שההילה הדקה שראיתי קודם הפכה להיות קצת סגלגלה ומעליה היה עוד משהו שהיה מאוד קשה להתמקד בו, זה היה כאילו קצת זוהר כזה.... לא יודעת, ראיתי את זה רק לכמה שניות כי מאוד התלהבתי והיה לי קשה להתמקד בזה.
עכשיו פתאום כל הראייה שלי שונה! אניחושבת שאם אני אמשיך להתאמן אני אצליח לראות הילות טוב.. ו....
רק רציתי להגיד לכם תודה!!!!
אני ממש מתלהבת והייתי חייבת לספר למישהו על זה, אז מצטערת אם ההודעה הזאת משעמם או מה שלא יהיה...
אבל תודה רבה! ! !

איך רואים הילות

על ידי אף_חצוף* » 31 מרץ 2005, 10:32

תודה, השכלתי.

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 31 מרץ 2005, 09:01

אף,
תנועות ידיים יכולות להיות סריקה ידנית-חושית של ההילה. אנחנו רגישים לשדות אנרגטיים, ע"י השקטה של עצמינו ניתן לבודד את שאר הגירויים שיש לנו ולחוש בהם. יש כמה שיטות, או ע"י ראיה, או ע"י תחושה ביד של חום\קור\זרימה\עקצוץ ועוד ועוד....

איך רואים הילות

על ידי אף_חצוף* » 30 מרץ 2005, 19:20

ניתן לראות את צבעי הצ'אקרות גם בעיניים עצומות דרך הראייה המטאפיסית כאשר מתרכזים באדם מסויים.
אמנם אני נכנסת לכאן קצת באיחור, אבל הדף הזה פשוט מסביר לי כמה דברים סוף סוף. לפני חודשיים בערך התחלתי טיפול אצל מישהי ובאמת אחד הדברים שהיא עושה זה לעצום עיניים למשך כמה דקות כל פעם בתחילת הטיפול. אז מה שהיא רואה זה את ההילה? מה משמעות תנועות הידיים? זו דרך לראות דברים שונים, וכל פעם "לנקות את הדף"?
או שאני מדברת על משהו אחר לגמרי, אני לא מספיק מתמצאת. :-/

איך רואים הילות

על ידי מבקש_להתחדש* » 30 מרץ 2005, 01:01

ראשית, היום גיליתי אתכם ואני ממש ממש שמח :-) תודה לכולם!!!
לדעתי חשוב לזכור שאין כללים מוחלטים בכל נושא ההילות (לדוג' צבעים, עוצמה וכד') הרבה זה עניין של פרשנות אישית ומצב פסיכולוגי/רגשי/רוחני של המתבונן... יש לציין שבנוסף לראיה ניתן גם לחוש הילות בדרכים נוספות.

איך רואים הילות

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 27 פברואר 2005, 12:51

המבנה האנרגטי של האם והתינוק הם אחד. במהלך השנים הראשונות המבנה הופך לשני גופים נפרדים כאשר החיבור נשאר ברמות הגבוהות והמעודנות שבהם האחדות של הבריאה באה לידי ביטוי.
כאשר מטפלים אנרגטית - הילינג, רייקי וכו', מטפלים באם תוך הבנה שהטיפול למעשה משפיע על התינוק.

כל אחד יכול לראות את ההילה שלו, של התינוק, ושל כל אחד אחר. יכולת הראייה היא מולדת.
על מנת לראות את ההילה של התינוק שהיא למעשה ההילה של האם, ניתן להציב במחשבה את שני הגופים בצמידות ולהפעיל ראיה פנימית על מנת להתבונן בהם.
חשוב למקד את סיבת ההתבוננות ולבקש מההדרכה הפנימית להראות (בעזרת הדמיון) את החלק שיש בו מסר להתפתחות וריפוי.

איך רואים הילות

על ידי איילת_כבר_אמא* » 26 פברואר 2005, 18:49

זה נכון שההילה של אמא והתינוק אחת היא ? ואם זה נכון אני יכולה לראות את ההילה של התינוק שלי ?

חזרה למעלה