אנד לוסיה

אנונימי

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנונימי »

דפים למעקב ב-מה חדש:
חלוקית נחל
מארז אהבה
אנד לוסיה
{+
דפים שהשתתפתי בהם השבוע:
[<-stats.pl?table=TITLE&format=list&filtera=$title&time=7&sort=-T]]
על הירדמות תינוקות ועל חיתולים ובלעדיהם

תמי אמא לשתיים (2009-10-20T10:26:20):
הי
הילדים שלנו נשמות תאומות. קראתי את מה שכתבת בדיון על השינה:
_בכל זאת. אני באתי לחוויית ההורות די טאבולה ראסה. הילד שלי לא אהב שמנענעים אותו. בלילה היה נרדם בהנקה והייתי מניחה אותו. ביום היה לפעמים נרדם בעצמו – עד שהייתי חוזרת מהמקלחת הוא כבר היה ישן את שנת הבוקר שלו. באוטו היה נרדם בצ'יק. בעגלה גם. במנשא כמובן, אבל לא על זה אנחנו מדברות כרגע.
ואז הגיעה מדמואזל טורבו. אני עשיתי בטבעיות את כל מה שעשיתי איתו וזה לא עבד! אי אפשר להניח, אי אפשר לתת לה להיות לבד, לא סובלת עגלה, מתעבת אוטו – בקיצור, לא משחררת! רק בלופי עם הראש מכוסה, הפחתת גירויים והרבה תנועה._
ממש כך גם אצלנו. למעט הלופי. שלי לא סובלת שמכסים אותה, אבל רוצה להתגלגל לכל כיוון ודורשת הרבה תנועה (וחושך גמור ושקט גמור...)
נחמד לראות שאנחנו לא לבד...צרת רבים נחמת טיפשים?



פלוני אלמונית (2009-10-21T12:20:21):
תמי ממחשב אחר:
פעם הייתי חותמת על התיאור הזה והיום?
בענין הקפה - הזמנתך משמחת, מפתה ומלחיצה כאחת. מלחיצה רק במובן של לצאת מהמחשב למציאות האמיתית. נתחיל להתרגל לרעיון?
ואפשר להתערב לך בחיים בעניין ההרדמות של הקטנה שלך? התערבות מזדהה? קראתי אותך ב"לגדל ילדים"
היא ישנה כמעט שעתיים בבוקר (זה נדיר אבל קורה מדי פעם) והתעוררה לפני אחת בצהריים, ומאז לא ישנה
ברור. ככה זה אצל ילדות הטורבו. הציפייה שתישן לא במקום. זה מוכר לי מאוד. שעתיים בבוקר ואת רוצה שתרדם עוד באותו היום? שתלך לישון בשבע בערב? הצחקת אותי.
בשעה שבע לקחתי אותה למיטה מוקדם מדי. גם אם לא ישנה כל היום לא להכנס למיטה לפני שמונה / שמונה וחצי. שלי בדיוק, אבל בדיוק אותו הדבר וזה קשה מאוד. גם אם היא לא ישנה מהבוקר ותתפוס סנוז קצרצר של חצי שעה בצהריים היא לא תרדם עד תשע בערב. היא נראית עייפה אבל לא נרדמת. המסקנה שלי היא שיש תינוקות שזקוקים לפחות שינה (יש לי אחיין באותו הגיל ממש שישן כל יום 4 שעות יותר ממנה...)
המסקנה שלנו עם הקטנה-טורבו שלנו היא להכנס למיטה (לחדר החשוך והשקט להנקה אחרונה והרדמות) רק ברגע האחרון, ואף פעם לא לפני שמונה וחצי בערב (לרוב היא נרדמת בסביבות תשע וחצי / עשר בלילה, אחרי שינה של שעה וחצי בלבד במהלך היום. לפעמים ישנה פחות מזה, ואפילו בכלל לא (!)). אם נכנסים איתה למיטה מוקדם מדי (לפני שמונה וחצי) היא עשויה לתפוס רבע שעה של שינה תוך כדי הנקה ואז להתעורר לחיים לעוד שלוש שעות לפחות של ריצות עליזות (וגם יללנות לעיתים). וגם - בדרך למיטה עושים חושך בכל הבית, כך שגם אם היא יורדת לסיבוב נוסף ברחבי הבית היא מבינה שחושך ועכשיו שעת שינה, והיא חוזרת למיטה (ואלינו). גם אז היא יכולה להתגלגל ולהתפתל עוד חצי שעה אבל נרדמת וישנה היטב.
הקיצור - להוריד ציפיות לגבי כמות שעות השינה שלה. לא להכנס למיטה מוקדם מדי גם אם לא ישנה בכלל באותו היום (אחרת נמצאים בנסיונות הרדמה מתישים שנמשכים שעות). אצלנו ההבנות הללו עובדות לא רע. שיטות של תקבעו טקס ערב מסויים (שעה ספציפית, מקלחת, הלבשה ושיר, סיפור ולישון) לא ניסינו, כי לנו לא מתאימים הטקסים הללו וההקפדה לחזור עליהם בדיוק רב כל ערב. כך שאין לי מושג אם הן עובדות. קשה לי להאמין עם הקטנה-טורבו שלי.
שיהיו לכולנו רגעי הרדמה קצרים ביותר, אמן.



אנדלוסיה (2009-10-21T14:34:58):
טוב, אז יש לאן להידרדר. בשמונה וחצי-תשע היא כבר הרוגה לגמרי. והגדול אוהב מאוד שאני קוראת סיפור לשניהם, והאמת גם היא אוהבת, יש רק חילוקי דעות על הז'אנר אבל מסתדרים. אבל כן, ילדת טורבו אין מה לומר. כנראה באמת לקבל את זה וזהו.

לגבי החתימה, זה רק כי היום אני כבר קצת לא יודעת מי אני מה אני מרוב ילדים וילדים. אולי יש כמה הגדרות שהייתי ממתנת קצת אבל בגדול אנחנו באות מאותו מקום כנראה. אז יאללה, בואי. מה כבר יכול להיות? משעמם לא יהיה, וזה הרי מה שמפחיד. ואם תבואי עם ילדות -- הלוואי שנספיק להחליף שני משפטים.
(כבר יצאתי פעם מן הוירטואליה כאן. לא התאכזבתי)



ציל צול (2009-10-22T06:34:28):
אהלן לך, אני מגיבה פה ושמחה שיש דף בית לכתוב בתוכו. לפעמים זה פשוט יותר מתאים.
כתבת שיש לי עמדה אבל היא מרומזת ולא מובהרת ושאני פשוט אומר אותה.
מוכרחה לפתוח עם זה כיוון שזו הפעם השנייה שמשהו בסגנון עולה בהקשר של הדיון הזה, קרה לי גם עם תמי ולא הצלחתי לפענח למה. אני חושבת שלפעמים כאשר אנשים שונים מתקשרים באינטרנט נוצרים קצרים כאלה.
אז למען הסר ספק - בכלל בחיים, וגם כאן, אני אומרת כל מה שאני חושבת ורק את מה שאני חושבת. אני טיפוס מאוד ישיר ואין לי בכלל בתוכנה את האופציה של חוסר כנות. אם אני חושבת משהו שלדעתי לצד השני לא יהיה נוח לקבל ולא דחוף לי להביע את זה אני פשוט אשתוק. אבל אם בחרתי לומר אז אין סיבה לקרוא אצלי משהו בין השורות כי לא נשארים דברים בין השורות. כלומר, זה לא שלא היתה לי כוונה למתוח עליך ביקורת או להאשים אותך במשהו. אני באמת לא מבקרת אותך בכלום ובודאי שלא מאשימה אותך בדבר.
ולעצם העניין, משהו על הגישה הפרטית שלי לגבי האמהות שלי - כשאצלנו יש בעיה, קטנה או גדולה, אני מוכרחה לתקן אותה. אין לי אפשרות לקבל שום דבר כפי שהוא. אם אני לא מצליחה לראות איך דברים קשורים אני ממשיכה לחקור את זה, לפעמים יותר מדי. דוגמה טפשית אבל אמיתית - אם הילד שלי מטיח צעצוע בקיר אני שואלת את עצמי למה. אם אני לא מצליחה למצוא בקלות את סיבת העצבים שלו, או העייפות שלו, או משהו שיסתדר לי לוגית עם ההתנהגות שלו, אני ממשיכה לחשוב על זה. זה בקטנה. אם זה משהו גדול או מתמשך זה כמובן מורכב יותר. אני אמא מאוד לא זורמת מהבחינה הזו. מטריד אותי אם משהו לא מסתדר כפי שאני מצפה. זה לא אומר שאני תמיד אנסה לתקן אחרי שאני חושבת שהבנתי, או שאצליח, אבל חשוב לי להבין.
את יכולה להבין שבמסגרת סוג כזה של אמהות החקירה מגיעה הרבה פעמים גם אלי. אני נוטה תמיד שלא להאשים את עצמי. גם כאשר אני חושבת שעשיתי משהו לא מוצלח, או אפילו דפוק לגמרי, אני לוקחת על זה אחריות ברמת התיקון אבל לא ברמת האשמה. אשמה וייסורי מצפון הם ממש לא אופציה בשבילי. וזה לא שלא עשיתי דברים שהיה ראוי לחוש עליהם אשמה. אני פשוט לא בנויה ככה.
למה אני מספרת לך את כל זה על עצמי? קודם כל בשביל שתביני למה האופציה של להאשים אותך באמת לא היתה שם. אשמה בעיניי לא מקדמת שום דבר ולכן היא לא קיימת אצלי ובטח שלא קיימת כלפי אחרים. כאשר אני מציעה פתרון או מעלה שאלה זה בשביל לחפש פתרונות או לפתוח כיווני מחשבה שאולי לא עלו.
מבחינתי, אם העלתי את האפשרות ששמת את ילדתך לישון בזמנים לא מתאימים, או שעשית צעד שיכול להתפרש אצלה כחוסר אמון או כל דבר אחר, אני, באופן אישי , בכלל לא מבינה איך יכולה לצמוח מזה אשמה. בואי נדמיין סיטואציה שבה אני צודקת. לא עדיף לחשוב על הדברים, להגיד "וואלה?" ולנסות לפעול אחרת? אולי זה יצליח וירווח לך? ואם לא, אז לפחות ניסית משהו חדש ומשם את הולכת הלאה להמשך החיפוש.

אתן לך עוד דוגמה מהחיים שלנו ואם כבר עייפת ממני, פשוט תרגישי חופשייה להתעלם. בגמילה של הקטן מחיתולים, בהחלה בגיל 8 חודשים, היו הרבה מהמורות. זה היה תהליך קשה כי לא למדנו את זה מסודר ופשוט הלכנו עם האינטואיציה. חלק גדול מהזמן זה עבד אבל היו חלקים שהיו אסון. בסוף הלכנו לבשמת ועברנו סדנה פרטית שנוגעת לילד שלנו בלבד. בשמת חקרה ביחד איתנו כל מיני אופציות ובסוף יצא שהניתוח הטוב ביותר לבעיה הוא שעקב עצלנותנו ורפיסותנו בחרנו להשאיר לו את החיתול מדי פעם כשלא התאימו לנו פשפושים והמדי פעם הזה דפק את הכל. זו היתה בעיה שהתענינו איתה חודשים. וכן, עלו במפגש הזה שאלות לא נוחות על אמון, ועל הורות נוקשה ועל כפייה ומה לא. יכולתי מייד להסתגר בעצבים שלי ולהירתע כי זה באמת לא היה נעים. המחשבות לא היו נעימות ואפשר היה להפוך את הטון לביקורתי בתפישה שלי. מכיוון שכפי שציינתי אני פשוט לא מצליחה להרגיש אף פעם אשמה באנו הביתה ופשוט העפנו את כל החיתולים כדי שלא תהיה אופציה בכלל והבעיה נפתרה בבת אחת. ממש בבת אחת.
מבחינתי, אם מישהו מציע לי כיווני מחשבה, אפילו אם הם הזויים, אני פשוט יושבת ושוקלת אותם ואם נראה לי נכון אני מנסה. אני מעדיפה שהחיצים יהיו מכוונים אלי בגלל שאז לפחות יש משהו שאני יכולה לעשות. אם יגידו לי דברים כמו "ככה זה, זה פשוט קשה", או "את גיבורה" או, הכי גרוע בעיניי "את נהדרת, פשוט תמשיכי להיות דואגת ואכפתית ובסוף זה יסתדר" אני אתחרפן מזה. לפעמים אני רואה שמישהי מתארת קושי עצום באתר ועונים לה "את גיבורה" ומציירים פרח. אני לגמרי מבינה איך סוג כזה של עידוד יכול לגרום למישהי נחת אבל עלי זה לא עובד. אני מסוגלת במצב כזה לכתוב משהו כמו שכתבתי לך בהתחלה. שאני מצטערת לשמוע (כי זה אמיתי) אבל שאין לי שום דבר לתרום מעבר לזה ושאני מקווה שיסתדר לך. הרי הכי קל לי לתקן את מה שאני חושבת שאני עושה לא נכון במקום פשוט לקבל את הקושי כפי שהוא או להתחיל ללכת עם הילד שלי לרופאים ומומחים ויועצים. וככה גם אני נוהגת בעולם. אם יש לי מחשבה שנראה לי שיכולה להועיל אז אני פשוט חולקת אותה ואת תעשי בה כרצונך. אני מודה שלא עלה בדעתי שלעשות בה כרצונך עלול להיות להרגיש אשמה או להרגיש שהוטחה בך ביקורת.
אני חושבת שזו אחת הקטסטרופות של המדיום הזה. כוונת טובות ונקיות לגמרי הופכות למשהו אחר בגלל שמדובר בשתי נשים שלא מכירות בכלל אחת את השנייה. לו הייתי מכירה אותך וודאי הייתי יודעת מה יכול לגרום נזק ובוחרת מילים אחרות או לשתוק.
ואגב, האופציות שהעלתי לגבי המצב אצלך הן בכלל לא משהו שאני "חושבת", הן עלו לי אסוציאטיבית מהדברים שלך ושיתפתי אותך. אני לא חושבת שהן יפתרו את הבעיה. אני חושבת ששווה לשקול אותן ולראות עם משהו מהן יכול להועיל.
מאחלת לך בכנות ומכל הלב זמנים שקטים. וגם, על רקע חוסר היכרותנו, מקווה מאוד שלא במקרה הצלחתי להוסיף חטא על פשע ולעצבן אותך שוב ושכרגע אני מובנת יותר, או, לכל הפחות, שכוונותי הטובות מובנות.



ציל צול (2009-10-22T09:09:44):
אהלן ובוקר טוב.
1) אני חושבת שאנחנו חוות אחרת את העלאת המושג "כפייה" - אני מניחה באמת שהרבה פעמים אני כופה דברים על הילדים שלי בלי להתכוון לכפות. פשוט בגלל שלא תמיד יש לי את היכולת לדעת באמת באמת מה הם רוצים או צריכים ואני ממלאה את החורים כמיטב יכולתי. גם כאשר נותנים אופציות יכול להיות שהאופציה הרצויה באמת לא נמצאת שם והגבלת אפשרויות הבחירה היא בפני עצמה סוג של כפייה. אז מה? עשית את הכי טוב שלך? דייך. לא כל דבר הוא שחור או לבן. ובחלק מהפעמים אני כופה עליהם כי אני בוחרת לעשות משהו שנוח לי. עם כל המאמצים שלי לא לכפות אני חושבת שאני כן כופה הרבה פשוט כי אלו החיים כאשר אני נאלצת לקבל כל כך הרבה החלטות, חלקן מהירות מאוד. באופן אישי אני גם לא חושבת שזה כזה אסון לכפות, בהינתן שהכוונה היא טובה וכל מה שיש בה זה את הרצון הכן בטובתו של הילד. החיים עם הילדים פשוט מורכבים מכדי להאמין שאנחנו לא כופים שום דבר. אז אם מישהו אומר לי שאני כופה משהו אני שואלת את עצמי אם זה נכון. אם אני מגלה שזה נכון זה עדיין לא אומר בהכרח שאני אפסיק מייד לעשות את זה רק בגלל המודעות. לפעמים יש לי סיבות משלי שנראות לי באותו רגע חשובות יותר מהעיקרון של בלי כפייה.
2) כתבתי בדף שיש לי תהייה. אני באמת לא סגורה עליה. אם הייתי סגורה עליה לא הייתי פותחת את הדף כי לא הייתי רוצה שיקלקלו לי את המסקנה... פתחתי כי אני מתלבטת באמת האם הדרך שבה הלכנו היא טובה לתינוק. היא בטוח היתה מאוד מאוד טובה לנו כהורים.
3) חייבת לומר לך שבשעתו, על סף קפיצה מהחלון, מישהי באתר נתנה לי עצה ששווה זהב והנה אני מעבירה הלאה - לקבוע פגישה אישית עם בשמת. מעבר לכך שמדובר באשה מרשימה ביותר, מעצימה, לא שיפוטית ועניינית מאוד, היא פשוט פתרה לנו את הבעיה וקיבלנו את החיים הטובים שלנו מחדש. היה לנו מפגש של איזה שלוש שעות, דיברנו, חקרנו, בדקנו ובשמת אמרה שלדעתה זה הפתרון וככה היה. יש משהו מתסכל ומשמח בו זמנית בכך שדבר פשוט יכול לפתור בבת אחת את הכל ולשנות את החיים. זה שווה את הזמן והכסף בלי למצמץ. אגב, זה לא אומר שמה היא המליצה לנו יומלץ גם לכם. אני פשוט סומכת עליה שהיא תדע להציע אפשרויות שאחת מהן תועיל באופן משמעותי. יש לה כמות אדירה של ידע וניסיון.
4) שמחה שקיבלת את הסבריי באות הרוח. ההערכה הדדית. לא יודעת לצייר פרח...



קרוטונית מהמרק הגדול (2009-10-22T09:42:19):
לא קראתי כמעט כלום אבל |חיבוק|
ברור שהחיים יותר גדולים מהתיאוריות, נכון? כולל עיקרון הרצף, הלוחשת וגם הרדמה לבד, מיטה משפחתית ואפילו שיטת חמש הדקות ההפוכה.

<רק תיאוריות קונספירציה נכונות תמיד>

אגב חיתולים, אתן כבר לא "בלי חיתולים"! היא בת שנה וחודשיים. את מוצקו התחלתי לגמול ב-1.3 ועד 1.6 היה גמול מלא (בב-1.8 גמול גם בלילה).
תתחילי להתייחס לזה כאל גמילה מוקדמת ותראי איך המצב מצטלל. יש הרבה שיתוף ועידוד ב גמילה מחיתולים בגיל צעיר @}



קרוטונית מהמרק הגדול (2009-10-22T09:43:33):
|חיבוק|
הכוונה ל (()) (חיבוק זה בתפוזית).



אנדלוסיה (2009-10-22T11:16:43):
אני חייבת לעבוד ורוב הזמן שלי נשתה פה בשבוע האחרון. אז תודה לשתיכן. אני דיברתי עם בשמת בתחילת השבוע (עשיתי אצלה סדנת בליחיתולים שלושה ימים לפני שילדתי) והיא באמת אמרה להעיף את כל החיתולים מהבית אבל אני עוד לא סגורה על זה. האמת, חשבתי אפילו להתייעץ איתך, ציל. אבל באמת אסתכל בדף של גמילה מוקדמת, כי קשה לומר שממש היינו אי פעם "בלי חיתולים". בוא נאמר שהיינו מפשפשים עם חיתולים וגם זה לא תמיד. וכמו שהיא בשינה ככה היא עם הפיפי והקקי -- לא מוכנה לקבל תכתיבים מאף אחד. טוב שכבר שיקמתי את היחסים עם הגדול כי זה כנראה היה רק החימום, ומה שזאת מכינה לי ואי ואי ואי.



ציל צול (2009-10-22T20:03:13):
אנדלוסיה, גם אני קראתי לעומק את הדף על גמילה בגיל צעיר. מצאתי בו הרבה תועלת למחשבה אבל לא עזרה שהצליחה להוציא אותנו מהבוץ. אני חושבת שאם לא לוקחים את זה קשה אפשר פשוט להמשיך ככה לנצח עד שמגיעה הגמילה המיוחלת. זה מה שניסינו במקור.
אנחנו פנינו לבשמת כשהרגשנו שאנחנו מתקשים כבר לקחת את זה בקלות ושזה כבר עובר אל הילד. תחושות אסוניות של האשמה או רוגז שעושות רע רע רע. כשהבנו את זה התחלנו לחפש פתרון בצורה קצת יותר בהולה ואז הדברים שלה גם נפלו על אוזניים מאוד קשובות כי היינו חייבים לעשות משהו והיא די הבהירה שבלי זה - לא ילך לנו ונתקע לעוד הרבה זמן בגלל מסרים מבלבלים.
מתוך הזדהות עמוקה אני מאחלת לך בהצלחה.
נ.ב - השם של דף הבית שלך נפלא ואני באמת לא מבינה למה את לא משתמשת בו.



בשמת א (2009-10-22T21:03:17):
שעקב עצלנותנו ורפיסותנו
ציל צול, בחיים לא הייתי חותמת לך על הניסוח המקטין הזה. בכלל אני חושבת שאני נמנעת במודע מלהשתמש אי פעם במלה "עצלות" או "עצלנות"... ואני יודעת שכתבת את זה בהומור... (אה, לא דייקתי: אני כן נהגתי לומר, שאני מיניקה מתוך עצלנות).
אבל חוץ מזה, רציתי רק להגיד לאנדלוסיה (יש לי איזה חולשה לכל מה שקשור בספרד...) שאני מזדהה עם כל מלה בפוסט הזה של ציל צול על נושא האשמה. אבל אם בחרתי לומר אז אין סיבה לקרוא אצלי משהו בין השורות כי לא נשארים דברים בין השורות וכל השאר.

אחר כך נתקלתי בכמה סופרלטיבים וחטפתי סחרחורת אז אני מדלגת.

אני דיברתי עם בשמת בתחילת השבוע (עשיתי אצלה סדנת בליחיתולים שלושה ימים לפני שילדתי) והיא באמת אמרה להעיף את כל החיתולים מהבית אבל אני עוד לא סגורה על זה

סליחה, סליחה, אני מבקשת לדייק: לא "אמרתי" שום דבר. חס וכרפס. אמרתי שיש לך כמה אופציות, אחת מהן היא להעיף את כל החיתולים מהבית, יש גם אופציות אחרות. לכל בחירה יש מחיר, ומה שהכי זכור לי שהדגשתי, זה שאת היא זאת שחייבת להחליט כי העבודה "תיפול" עלייך ואת גם ככה עמוסה. תשומת הלב שהמלצתי לתגבר, "תתזז" אותך עוד יותר מעכשיו, שזה כבר קיצוני.
כלומר, אף על פי שאמרתי שנושא החיתולים ישתפר עם אפשרויות א', ב' וג' (לא מפרטת פה), הרי שגם נתתי לך רישיון גורף (אם היית צריכה בכלל) לא לעשות אף אחת מהאפשרויות הנ"ל כי אני מאמינה שגם לשפיות של אמא יש ערך. הכוחות שלך מוגבלים. זה שיקול שצריך לקחת בחשבון. אני מסרבת להתעלם ממנו.
כשמדובר בי עצמי, אז אני אדם אידיאליסטי ויש מצב שאני אתעלם לחלוטין ממוגבלות הכוחות שלי לטובת ההחלטות האידיאולוגיות שלי P-:
אבל כששואלים אותי, כלומר מתייעצים איתי, אז זה מכניס אותי לעמדה "סמכותית" ולפיכך דורש זהירות כפולה ומכופלת: אם אני אומרת משהו, מישהו עלול לחשוב שנתתי לו הוראה! ואני מתנגדת לזה בתוקף. אם פונים אלי לנושאים שאני מומחית בהם, אני רואה את תפקידי כזאת שמראה ניתוח של המצב (או של כמה פרשנויות למצב - כי לא תמיד כל כך ברור מה אנחנו רואים. לפעמים יש כמה אפשרויות, ואני מהצד השני של הטלפון לא אוכל להכריע ביניהן), ונותנת כמה אפשרויות פעולה לבחור ביניהן.
אני מנסה להראות דברים - כשזוית הראייה שלי היא, שמתוך כל הרעיונות אולי אחד יקלע (לא שכולם נכונים ואני בהכרח צודקת! זה גם לא אפשרי, כי חלק מהפרשנויות סותרות זו את זו. למשל, מדוע הילד בוכה? אולי הוא רעב ואולי כואבת לו הבטן כי אכל יותר מדי... זה סותר, נכון?).
אני מנסה להראות פתרונות - כשזוית הראייה שלי היא, שמתוך כל הפתרונות יהיה אולי לפחות אחד שגם יתאים לך לנסות. מראש אני לוקחת בחשבון, שכדאי להציע כמה פתרונות כדי שיהיה ממה לבחור. כי לא יכול להיות שכל הפתרונות יתאימו לכל האנשים. כל אדם חייב לבדוק מה הולם אותו, מה מקובל עליו, מה בכוחות שלו לעשות.
אבל הכי מדאיג אותי, שמישהו יחשוב שאני המלצתי על משהו (אחד) ושבגלל זה "ככה צריך".

אצל ציל צול היה מקרה קצת אחר, והפתרון היה ברור מתוך תיאור המקרה. עם זאת, גם שם, היתה האופציה לא לנהוג לפי מה שחשבתי שיעבוד הכי טוב! בשביל ליישם את הפיתרון שהצעתי, היה צריך לעבור איזה מחסום. זה לא דבר של מה בכך.



אנדלוסיה (2009-10-22T21:55:31):
בשמת יקרה, אני זוכרת מצוין את כל מה שאמרת, ואין צורך להצטנע! אני עדיין חוככת מה לעשות ומנסה להבין איפה אני עם כל הסיפור, ובכל זאת כבר יומיים הקטנה רק עם חיתול ר"פ מדי פעם (למשל כשהלכתי להביא את הגדול מהגן ולא נעים לי שהיא תשתין שם). כנראה שאני מרגישה בתוך-תוכי שזו התשובה, אם כי עדיין לא ברור לי איך עוברים למצב שהיא תפסיק לברוח מהסיר כמו מאש ותסרב לעשות משהו בתוכו או בכל מקום מוסכם אחר, כמו שעשתה במשך חודשים כה רבים. חבל באמת על עצלנותנו ורפיסותנו... כמו שאמרתי לך, אעדכן כשיהיה לי מה לעדכן. בינתיים אני במין פיילוט עם עצמי -- מנסה להבין איפה אנחנו עומדים, ואת זה קל יותר להבין בלי החיתולים. בינתיים המוסא פה (שהוא נלהב הרבה יותר ממני וגם כשרוני יותר אבל לא נמצא פה רוב היום) הסכים לנסות להיות בפוקוס מחר עם היקיצה כדי להוריד מיד את החיתול.





{והנה דעת הקהל שפתחה את הדף הזה:
ריש_גלית*
הודעות: 2367
הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ריש_גלית* »

סליחה על ההתערבות בעניינים לא לי, אבל את הרבה יותר אנדלוסיה מ מארז אהבה (ועמוק בלב את יודעת את זה).
מארז אהבה - שם מצוין ל דף בלוג (שאגב ממילא מתחיל להיות כבד מדי ותכף תצטרכי לחשוב על שם חדש לבלוג חדש, אולי לכבוד השנה החדשה והבית החדש).
אנדלוסיה - שם מצוין שרק במקרה לא נתת אותו בתור שם רביעי לבתך אחוזת התזזית (אולי זאת היתה טעות. אולי שם רביעי כבד-משקל היה מקרקע אותה קצת ומקשה עליה להתרוצץ בכל הבית ולפזר שלוליות).

<צ'לאק>
<מושפעת מנוסטלגיה לא-לי>
אנדלוסיה*
הודעות: 283
הצטרפות: 25 מאי 2006, 00:35

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנדלוסיה* »

עמוק בלב את יודעת את זה
ראשית, אם אני יותר אנדלוסיה זה בגלל הס', ובגלל זה קוראים לי סמדר ואיריס ונרקיס ויסמין וסיון וסיגל. שנית, האם בראנו לנו בלוגים וזהויות אינטרנטיות כדי להיות מי שאנחנו? לא מספיק יש לנו אותנו ואנחנו צריכות לסבול אותנו כל החיים, ואפילו באיטרנט כמו שאומר הנסיך הקטן צריך להישאר אותו בנאדם? שלישית, אני לא בטוחה בזה. אמנם אני מתנהגת יותר כמו אנדלוסיה אבל זה לא אומר שאין בי חלקים אחרים שאני מזדהה איתם לא פחות. וחמישית, מתרוצה, הרי רק בגללך נטשתי את הכינוי הארוז שלי. ולא בא לי טוב אנדה לוסיה, או אנ דלוסיה, ובטח שלא אנ ד לוס יה. ואנדלוס יה.
אני אחשוב על זה.
ניצן_אמ*
הודעות: 6808
הצטרפות: 28 נובמבר 2005, 19:35
דף אישי: הדף האישי של ניצן_אמ*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ניצן_אמ* »

אולי א א א אנדלוסיה? ?
אני בעד.
אנדלוסיה*
הודעות: 283
הצטרפות: 25 מאי 2006, 00:35

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנדלוסיה* »

שיהיה כבר א א א שירותי אינסטלציה וזהו!
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

אנד לוסיה

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מארז אהבה - שם מצוין ל דף בלוג

וזה מתקשר למה שרציתי להגיד: מה דעתךלהפריד דף בית מדף בלוג?
אני למשל מאוד נהנית לקרוא את הפוסטים שאת כותבת, אבל מכיוון שהדף הזה משמש גם כדף בית וגם כדף בלוג זה מבלבל, ומה שקרה למשל עכשיו, ש'נאלצתי' לקרוא את כל ההתכתבות על הבלי חיתולים, שלא ממש מעניינת אותי, פשוט כי באתי לבדוק אם משהו התחדש בבלוג. ('נאלצתי' זה במירכאות, כן? אבל את בטח מבינה למה התכוונתי :-)).
ומה שגם מתסכל - שאם אני כבר קוראת התכתבות, אז חסרים לי חלקים בפאזל, כי חלק מההתכתבות נמצא בדפים אחרים (כאשר ענית להם בדפי הבית שלהם ולא כאן) - שזו התנהלות שקורית לרוב בדפי בית, אבל לא בדפי בלוג - שבהם עונים לכותבים בדף הבלוג עצמו.

בקיצור, אני מציעה ש... - אם תרצי כמובן :-) - שתהפכי את מארז אהבה לדף בית בלבד, שבו ההתכתבויות למיניהן בנושאים כלליים, ואת החומר ה'בלוגי' תעבירי לדף בלוג נפרד, נגיד מארז אהבה בלוג, או משהו יצירתי אחר.
(או לחילופין, ש'אנדלוסיה' יהפוך לשם של דף בית, נגיד אנדלוסי ה, ו-מארז אהבה יהיה הבלוג של אנדלוסי ה).

מה דעתך?
מארז_אהבה*
הודעות: 273
הצטרפות: 06 מרץ 2009, 21:45
דף אישי: הדף האישי של מארז_אהבה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי מארז_אהבה* »

ומי גברתי?
בסדר בסדר, אני אעשה את זה, קרציות.
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

אופס, זו הייתי אני.

בסדר בסדר, אני אעשה את זה, קרציות.
|יש|
ריש_גלית*
הודעות: 2367
הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ריש_גלית* »

הא!!!
[דמייני את זה בקול של בן השלוש וחצי שלי, עם חרב מונפת לאות ניצחון].
שמש_בחורף*
הודעות: 646
הצטרפות: 25 מרץ 2008, 11:03

אנד לוסיה

שליחה על ידי שמש_בחורף* »

אולי א א א אנדלוסיה?

קצת באיחור אבל לא התאפקתי: א אנ אנד לוסיה

בכולופן תתחדשי.
ניצן_אמ*
הודעות: 6808
הצטרפות: 28 נובמבר 2005, 19:35
דף אישי: הדף האישי של ניצן_אמ*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ניצן_אמ* »

הא!!!
תמי_אמא_לשתיים*
הודעות: 262
הצטרפות: 22 פברואר 2009, 14:46
דף אישי: הדף האישי של תמי_אמא_לשתיים*

אנד לוסיה

שליחה על ידי תמי_אמא_לשתיים* »

תתחדשי. חייבת להודות שאני אוהבת את פיצול האישיות שלך (או ריבוי הזהויות) וגם את ריבוי העניינים והערבובים.
סלט_פירות*
הודעות: 1340
הצטרפות: 14 נובמבר 2004, 14:09
דף אישי: הדף האישי של סלט_פירות*

אנד לוסיה

שליחה על ידי סלט_פירות* »

תתחדשי. @}
לי אין בעיה עם פיצול האישיות. מבחינתי אין הבדל. :-)
רוקדת_לאור_ירח*
הודעות: 2934
הצטרפות: 03 דצמבר 2004, 17:39
דף אישי: הדף האישי של רוקדת_לאור_ירח*

אנד לוסיה

שליחה על ידי רוקדת_לאור_ירח* »

צ'מעי , לא חשדת בכשרים, אמנם אני לא מגזרית (לזה התכוונת? ) אבל אני דווקא מחובבות הז'אנר ובעייני זה לא קשור, נהפוך הוא אפילו, לזכויות אדם ודברים אחרים. אבל, כן, לא תראי אותי מתיישבת במקומות "כאלה" וכשנסעתי לרמה"ג (היינו שם עם אנשים שנמצאים כאן גם, פה ושם) אז הודעתי שאני נוסעת לסוריה...
אינדי_אנית*
הודעות: 1097
הצטרפות: 26 אוקטובר 2006, 22:38
דף אישי: הדף האישי של אינדי_אנית*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אינדי_אנית* »

אפילו דף הבית שלך מרתק..
מצטערת שנעלמתי לכל כך הרבה זמן.... מה קורה?
מתי נעשה פגישה שניה?
מצ'רה*
הודעות: 1583
הצטרפות: 10 נובמבר 2009, 14:20

אנד לוסיה

שליחה על ידי מצ'רה* »

נותנת סימן כמו שהבטחתי.
לא מצאתי בינתיים שם לדף בית (מצ' רה זה מכוער)
עוד יגיע.
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

נכנסתי לעדכן שאמש יצאתי עם הגדול (ענק, 3 ורבע...) לדייט בבית קפה
הוא מיד קלט את גודל המעמד, ישב לו על כסא משלו, החזיק לבד את הכוס שוקו
בלי פינוקים ועניינים
היה נורא כיף |Y|
תודה
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ורד_לב* »

מה?????????
איזה קטעים איתך...
מסרתי את ד"שך.
בואו לבקר מתישהו, אם אתם כבר כ"כ פה...
אביטל_צ*
הודעות: 730
הצטרפות: 16 אפריל 2004, 17:49
דף אישי: הדף האישי של אביטל_צ*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אביטל_צ* »

ילד יצירתי מחפש בעיקשות טוסטר אובן שגמר את חייו
ראיתי עכשיו למסירה באתר אגורה
עוברת_אורח*
הודעות: 1746
הצטרפות: 15 פברואר 2003, 19:04
דף אישי: הדף האישי של עוברת_אורח*

אנד לוסיה

שליחה על ידי עוברת_אורח* »

רק להגיד תודה על כל ההשקעה בדף הבלוג שלי, וזה שאני לא עונה זה כי נשמע לי ממש משעמם לכתוב "גם אני, גם אני, גם אני, גם אני" (נכון היה משעמם לקרוא את זה?)

אבל כבר באתי, וקראתי והייתי חייבת להגיב על
האם בראנו לנו בלוגים וזהויות אינטרנטיות כדי להיות מי שאנחנו?
(אוקיי, שאלה רטורית, אבל קשה לי להחמיץ הזדמנות לדבר על הנושא האהוב עלי, אני עצמי)
ולהגיד לך שתמיד מדהים אותי שאנשים מצליחים ליצור לעצמם זהות וירטואלית ששונה ממי שהם. מעולם לא הצלחתי לחרוג כמלוא הנימה ממי שאני, ואין לי שמץ של מושג איך עושים את זה. אני אפילו לא יותר בוטה או אמיצה ממה שאני בחיים, כלומר גם בוירטואליה אני נורא נזהרת לא לעצבן אף אחד. פשוט בזבוז של אנונימיות....
ניצן_אמ*
הודעות: 6808
הצטרפות: 28 נובמבר 2005, 19:35
דף אישי: הדף האישי של ניצן_אמ*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ניצן_אמ* »

תמיד מדהים אותי שאנשים מצליחים ליצור לעצמם זהות וירטואלית ששונה ממי שהם. מעולם לא הצלחתי לחרוג כמלוא הנימה ממי שאני, ואין לי שמץ של מושג איך עושים את זה.
זה פשוט עניין של סאבסט. כבר כתבתי כמה בלוגים, כולם כנים םלהחריד, ואני מצטיירת בכל אחד כאדם שונה לגמרי. כולם אני. (או אישיויות שלי :-P)
למה לך "לעשות את זה"?
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

אנד לוסיה

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

יפה לך השיעורי בית האלה. גם אני עכשיו מתרגלת קצת להיות אני-עצמי. אם כי כאן זה שואף לאיזה 5 דקות ביום.
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

אנד לוסיה

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

מתרגלת
בשווא מתחת למ"ם. כמו מתרגלת באונ' :-)
רוני_חרובים*
הודעות: 156
הצטרפות: 24 אפריל 2008, 22:54
דף אישי: הדף האישי של רוני_חרובים*

אנד לוסיה

שליחה על ידי רוני_חרובים* »

היי יסמין
לרוב אני לא קונה שתילים כי אם זורע. את הזרעים אני או שומר משנה שעברה או משיג במפגשים של חילופי זרעים שבהם כל אחד מביא את הזרעים שיש לו יותר מידי מהם ולוקח ממה שאחרים מביאים. השנה גם אני לא הספקתי להגיע למפגש ופשוט זרקתי בגינה את כל מה ששמרתי משנה שעברה (בעיקר ירוקים) ומה שיצא יצא. יש זרעים למכירה במשתלות רבות ולעיתים גם שתילים. בפרדס חנה אפשר לקנות זרעים או אצל צ'צ'קס בכרכור או ב"ירוקה" בכרכור.
בהצלחה!
ערן_הגנן*
הודעות: 1
הצטרפות: 26 נובמבר 2009, 22:00
דף אישי: הדף האישי של ערן_הגנן*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ערן_הגנן* »

הי
שתילי ירקות אפשר להשיג אצל מתן הגנן במושב בני ציון (ליד בצרה)
http://www.ecolution.co.il/ .
יש מצב ואגיע אליו השבוע אם תרצי אוכל להביא עבורך שתילים.
בהצלחה ערן
0522438281
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

תודה על הקישור. המקום נראה מדליק, הייתי רוצה לנסוע בעצמי. אולי אדבר איתך בתחילת השבוע ונראה.
תודה!
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

בטח! כבר לא היה לי נעים להיות גרידי, הילד משתוקק גם למיקרו{{}}גל, במלרע כמובן!
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

אני דווקא בהתלהבות עכשיו ממנשא "צמד"
הרגע_שלפני*
הודעות: 598
הצטרפות: 19 דצמבר 2006, 22:04
דף אישי: הדף האישי של הרגע_שלפני*

אנד לוסיה

שליחה על ידי הרגע_שלפני* »

אני צריכה בורג אחד של ישבנון
כדאי לנסות להתקשר לחברה - אולי הם יסכימו לשלוח אותך או להפנות אותך (אין לי ניסיון איתם אבל פעם קודקוד שלחו לי הוראות למשחק קופסא 15 שנים אחרי שנרכש P-: )
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

אנד לוסיה

שליחה על ידי בשמת_א* »

באתי לכתוב מה שכתבה לך הרגע שלפני. חברה שלי קיבלה כך סיר חדש ל"סירטף" של "ליטף" אחרי שהסיר הפנימי נשבר.
לירית_י*
הודעות: 23
הצטרפות: 19 אוגוסט 2009, 00:45
דף אישי: הדף האישי של לירית_י*

אנד לוסיה

שליחה על ידי לירית_י* »

הי
אם לא תצליחי דרך החברה, אפשר לקחת יד שניה מאתר אגורה- מישהו פרסם שם היום ישבנון למסירה מכפר סבא. (נראה לי חבל לקנות חדש- זה פלסטיק פשוט ואפשר לנקות..)
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

איזו חברה עושה את הישבנון?
ובשמת, דרך אגב, זה אומר שהיא מוכנה לכרוע. על הישבנון. אבל רק לפיפי. קקי עדיין בתחתונים או על הרצפה :-(
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

אנד לוסיה

שליחה על ידי בשמת_א* »

פרה פרה כל העדר (-:
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

מו מו. אני מחכה.
(אצלנו הפתגם אומר טורקי, פרה, גשר. טורקי, פרה, גשר)
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

אנד לוסיה

שליחה על ידי בשמת_א* »

(-:
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

אנד לוסיה

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

ראית איך עבר חנוכה ולא הצלחנו להגיע אליכם? :-/ כמה אופייני לנו.

(מצד שני, היו יומיים של התאוששות ממחלה, יום אצל הסבים, ואני כל הזמן עובדת פה, אז...)
ללי_באדולינה*
הודעות: 518
הצטרפות: 19 מרץ 2007, 21:14
דף אישי: הדף האישי של ללי_באדולינה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ללי_באדולינה* »

שלום לך
יש לי ישבנון שלא בשימוש כרגע (בקטן רק גילה את הסיר) מוזמנת לקחת.אנחנו ברמות השבים
תמי_אמא_לשתיים*
הודעות: 262
הצטרפות: 22 פברואר 2009, 14:46
דף אישי: הדף האישי של תמי_אמא_לשתיים*

אנד לוסיה

שליחה על ידי תמי_אמא_לשתיים* »

הי,
באמת קטע ההקבלות הללו בסיפורי החיים של הילדים...
הגבירה_בחום*
הודעות: 2781
הצטרפות: 30 יוני 2007, 17:29
דף אישי: הדף האישי של הגבירה_בחום*

אנד לוסיה

שליחה על ידי הגבירה_בחום* »

:-)
תאמיני לי שזה הרבה פחות אקזוטי במציאות...
יוטי_בעיר*
הודעות: 907
הצטרפות: 05 אפריל 2009, 21:21
דף אישי: הדף האישי של יוטי_בעיר*

אנד לוסיה

שליחה על ידי יוטי_בעיר* »

פתאום שמתי לב שיש לך דף בית.
אז תתחדשי.
עוברת_אורח*
הודעות: 1746
הצטרפות: 15 פברואר 2003, 19:04
דף אישי: הדף האישי של עוברת_אורח*

אנד לוסיה

שליחה על ידי עוברת_אורח* »

הא! בדיוק קראתי את זה במהדורה המודפסת של הארץ וחשבתי עלייך......
ללי_באדולינה*
הודעות: 518
הצטרפות: 19 מרץ 2007, 21:14
דף אישי: הדף האישי של ללי_באדולינה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ללי_באדולינה* »

לא תאמיני אך הישבנון שלנו נשבר
אז אם את עדיין מחפשת בורג....
7696770 באורנג'
שבוע טוב!
נוסעת_סמויה*
הודעות: 1231
הצטרפות: 29 נובמבר 2004, 10:10
דף אישי: הדף האישי של נוסעת_סמויה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי נוסעת_סמויה* »

אולי ראית שאני מסתובבת כאן ביממה האחרונה (בחסות סטרפטוקוק בגרון). ראיתי את הקישור ששלחת לעוברת ואני מקשרת לשתיכן את זה וחוזרת להימרח מול ה-DVD.
ד"ש
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

אנדלוסיה, תודה על ההמלצה להומאופת.
בינתיים בסוף לא הייתי צריכה, אבל אני שומרת את המספר למקרה הצורך.
{@
נטע_ש*
הודעות: 733
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 04:54
דף אישי: הדף האישי של נטע_ש*

אנד לוסיה

שליחה על ידי נטע_ש* »

תודה על הלינק בקשר לתרגום, עזר לי רבות!
וגם על התמיכה עם ההפלה
קראתי את חלקך בדף להפיל בבית שוב לפני כמה ימים
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

אנד לוסיה

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

אין לי כוח
מזדהה בעיקר עם החלק הזה :-P
וגם עם משהו שכתבת באחד הבלוגים(?). על כך שאת בעיקר חושבת האם החיים שלך ייראו "ככה" (ע"ע שלוליות) עד סופם... מדויק מדויק.
לא מוצאת את הציטוט כרגע.
יוטי_בעיר*
הודעות: 907
הצטרפות: 05 אפריל 2009, 21:21
דף אישי: הדף האישי של יוטי_בעיר*

אנד לוסיה

שליחה על ידי יוטי_בעיר* »

אהלן,
דבר ראשון, הדבקנו רק ביום שלישי אחה"צ כך שיקח זמן.
מה גם שהילד החולה לא הסכים לגעת ביותם בשום פנים ואופן אז אני לא יודעת מה הסיכויים שהוא באמת נדבק.
אבל יש עוד ילדה שכן נדבקה מאותו ילד (וכן אוהבת לחבק את יותם :-) ) כך שאם היא תידבק היא תדביק את יותם.
אז זה יקח עכשיו איזה שבועיים שלשה אבל כשהוא יחלה אני אודיע על כך ברבים ולך אני אודיע אישית.

דבר שני, אם את מתכונת למפגש השבועי בפרדס חנה אז זה בגינה בר'ח הדקלים בימי שלישי בבקר, מ9:30 10:00 .
נשמח מאד מאד אם תגיעי.

נשתמע @}
יטבת
יוטי_בעיר*
הודעות: 907
הצטרפות: 05 אפריל 2009, 21:21
דף אישי: הדף האישי של יוטי_בעיר*

אנד לוסיה

שליחה על ידי יוטי_בעיר* »

כן.
תודה על המידע בנוגע לשם הגן :-) .
אליה_דור_כהן*
הודעות: 172
הצטרפות: 22 נובמבר 2004, 16:39
דף אישי: הדף האישי של אליה_דור_כהן*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אליה_דור_כהן* »

הי,
אנחנו נשמח מאד לרכוש ממך את הלירות, גרים בפרדס חנה ונמצאים גם בכפ"ס.
אפשר בדפבית או ב-הוט 8848808
חג שמח:-)
יוטי_בעיר*
הודעות: 907
הצטרפות: 05 אפריל 2009, 21:21
דף אישי: הדף האישי של יוטי_בעיר*

אנד לוסיה

שליחה על ידי יוטי_בעיר* »

היה מישהו? כי הגענו באיחור (10:30) והיו שם כמה אמהות מהברנז'ה.
נראה לי שעכשיו זה יהיה מפגש קבוע כל יום שלישי, מגיעים די הרבה.

את יכולה גם להיות איתי בקשר באימייל ככה אני יותר זמינה ואוכל גם להודיע לך בקלות:
[email protected]
ציל_צול*
הודעות: 4588
הצטרפות: 19 יוני 2008, 11:17

אנד לוסיה

שליחה על ידי ציל_צול* »

תודה על הברכות. אני אכן אדווח. בינתיים זה הולך מעולה. זה מעניין כי אנחנו עכשיו בלי חיתולים מהיום הראשון ואני חושבת שתהיה לזה השפעה לא מבוטלת על כל ענייני השינה.
מקווה שהכל אצלך תקין וטוב.
מצ'רה*
הודעות: 1583
הצטרפות: 10 נובמבר 2009, 14:20

אנד לוסיה

שליחה על ידי מצ'רה* »

קראתי
והסתכלתי בתמונות
מ-ג-ניב!
קראת איך הם מדברים עם הציפורים המחפשות-דבש האלה?
ו-ראית את אווטאר?

ושאלה טכנית - את יודעת איך להעלות את התמונות האלה (מה שמופיע בגלרית התמונות במאמר)בדף על יציבה טבעית? אם כן, תוכלי? (אני רוצה לשאול על זה משו את אנשי היציבה)
מצ'רה*
הודעות: 1583
הצטרפות: 10 נובמבר 2009, 14:20

אנד לוסיה

שליחה על ידי מצ'רה* »

במחשבה שניה הבנתי ש מגניב זו תגובה קצת רדודה למה ששלחת לי בהמשך לשיחתנו מפעם
אז רק שתדעי שאני לא כזו רדודה P-: (תכף נראה אם הפרצוף דומה לי)
פשוט יש גבול לכמה פלט אני מסוגלת לייצר מול כל הקלט שהחיים שולחים לי
ולפעמים לפעמים אני מנתבת אותו (הפלט) למקומות אחרים, לא בבאופן
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

אני גם לא עומדת בקלט, אז עוד לא קראתי, אבל חשבתי עלייך. ידעתי שאחת רדודה כמוך מיד תקרא את הכל :-P
להעלות את התמונות ממה שהבנתי את צריכה להוריד אותן אלייך ואז להעלות אותן לאיזה מקום שלישי, איזה אתר של אחסון תמונות כמו פיקאסה או משו כזה, ומשם יהיה אפשר לראות אותן. אבל אף פעם לא עשיתי את זה.
מצ'רה*
הודעות: 1583
הצטרפות: 10 נובמבר 2009, 14:20

אנד לוסיה

שליחה על ידי מצ'רה* »

נו, אז ראית את אווטאר?
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

נראה לך? אני תקועה פה בשממה, בשביל אווטאר צריך לנסוע לחיפה לפחות, נראה לי.
<מתגאה שאני בכלל יודעת מה זה>
מצ'רה*
הודעות: 1583
הצטרפות: 10 נובמבר 2009, 14:20

אנד לוסיה

שליחה על ידי מצ'רה* »

ממליצה בחום בשם אחוות הרדודות. אני אפפם לא הולכת לקולנוע.
היה נורא שווה.
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

תודה רבה. חג שמח גם לך ! :-)
{@

סתם מסקרנות, למה כתבת דווקא לי?
(לא שלא נעים, בט-ח שנעים, אבל מסוקרנת ;-))

<והמחכימון: 'כולנו זקוקים לחיבוק'>

חיבוק לך !
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

ותודה על ה'חיבוק'. :-)
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

למה דווקא לך? באמת אין לי הסבר. אני עוקבת אחרייך בדפים השונים, מרגישה את החיפוש האמיתי שלך, אולי קצת מאין את באה, וסתם בא לי לשלוח לך משהו טוב!
שביל_בצד*
הודעות: 287
הצטרפות: 27 אוגוסט 2007, 12:17
דף אישי: הדף האישי של שביל_בצד*

אנד לוסיה

שליחה על ידי שביל_בצד* »

הי קראתי אותך בהארץ (ועכשיו אני יודעת את שמך האמיתי....) גם בלי הפיסקה האחרונה שמופיעה אצלך בבלוג הייתי מזהה- כל מה שכתבת כל כך לקוח מתוך העולם שלך! בהצלחה!
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

טוב, אז שוב תודה. :-)
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

מה זה בהארץ?
יש לך קישור?
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

תודה על העצה בעניין האינטרנט.
(והדימוי של הערימות עיתונים נכון למדי :-D)
(אבל לא תמיד...)
ציל_צול*
הודעות: 4588
הצטרפות: 19 יוני 2008, 11:17

אנד לוסיה

שליחה על ידי ציל_צול* »

אהבתי מאוד את מה שכתבת בדף לפעמים אני פוגעת בילד שלי
גם את מה שבחרת לכתוב, ישיר ואמיתי ומדוייק, וגם את הדרך שבה בחרת לכתוב.
תודה
ציל_צול*
הודעות: 4588
הצטרפות: 19 יוני 2008, 11:17

אנד לוסיה

שליחה על ידי ציל_צול* »

עכשיו גם אני סקרנית. מה כתבת בהארץ? אשמח לקישור אם בא לך להשוויץ.
ציל_צול*
הודעות: 4588
הצטרפות: 19 יוני 2008, 11:17

אנד לוסיה

שליחה על ידי ציל_צול* »

כתוב נהדר! תודה ששיתפת.
תמי_אמא_לשתיים*
הודעות: 262
הצטרפות: 22 פברואר 2009, 14:46
דף אישי: הדף האישי של תמי_אמא_לשתיים*

אנד לוסיה

שליחה על ידי תמי_אמא_לשתיים* »

נהנתי לקרוא אותך בהארץ. אהבתי את השילוב של מבטך המפוכח, בלי האידיאליזציה המוגזמת של הכפריות, יחד עם חגיגת השחרור מתל-אביב, ושלל הצבעים שפרשת בכתיבתך.
חג שמח במעט שנותר ממנו.
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

תודה על הקישור.
כתוב בכישרון, ולא יכולתי לפספס את ה-עיירה הודית, עם שומר שיושב בכניסה ומחלק לנכנסים צעטלעך שעליהם הוא כותב את המספרים בכתב יד :-D.
ועכשיו גם אני יודעת את שמך האמיתי... :-).

באמת ראוי לך לעסוק בכתיבה. את כותבת מעניין ושנון.
יש לך שם טור קבוע?
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

האמת? מזל שכתבתי בלוג, אחרת מאין הייתי ממציאה פתאום את כל התובנות והאובזרבציות האלו? ברור שמיחזרתי חלק מהן. מצחיק שכל אחת זוכרת משהו אחר.
לא, אין לי טור קבוע, חבר ביקש ממני לכתוב כי זה התאים לנושא הגיליון.
תודה לכן :-]
שקדי_ה*
הודעות: 223
הצטרפות: 06 אפריל 2010, 22:21

אנד לוסיה

שליחה על ידי שקדי_ה* »

עכשיו חיברתי בינך לבין מצד שני. קראתי את מה שכתבת בדף למה אין ערבים באתר - מקווה שלא באמת התייאשת מבאופן, אני נהנית לקרוא אותך גם כאן וגם במקומות אחרים.
שקדי_ה*
הודעות: 223
הצטרפות: 06 אפריל 2010, 22:21

אנד לוסיה

שליחה על ידי שקדי_ה* »

אנחנו לא מכירות, אבל הייתי מנויה על הרבעון וקישרתי את שמך ממאמרי המערכת אחרי הכתבה בהארץ, וגם אחרי שקראתי קצת את דעותייך כאן באתר- הנחתי שזאת בטח את...
שקדי_ה*
הודעות: 223
הצטרפות: 06 אפריל 2010, 22:21

אנד לוסיה

שליחה על ידי שקדי_ה* »

זו לא היתה עבודת בילוש כל כך מסובכת. בכל מקרה, רבים וטובים קראו את מצד שני , בטח יותר ממה שאת מעריכה. ואני אפילו יודעת על כמה וכמה מהם אפילו מסתובבים בבאופן, הם פשוט במחתרת.
אמא_של_נוקי*
הודעות: 348
הצטרפות: 18 יולי 2009, 02:44
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_נוקי*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אמא_של_נוקי* »

גם אני אשמח מאוד לקישור למאמר, אם אפשר.

לא הכרנו, אבל אני קוראת את הבלוג שלך בשקיקה.
אמא_של_נוקי*
הודעות: 348
הצטרפות: 18 יולי 2009, 02:44
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_נוקי*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אמא_של_נוקי* »

תודהרבה, כתוב נהדר כצפוי (-:
מיכלול_ה*
הודעות: 1273
הצטרפות: 26 ספטמבר 2005, 22:49
דף אישי: הדף האישי של מיכלול_ה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי מיכלול_ה* »

כן כן יש לי משאבה כזו שהמנוע לא עובד טוב אבל יש את כל החלקים. הרבה זמן חיפשתי למי לתת אותה. אני מאוד אשמח לתת לך את החלקים שאת צריכה. אני ב0542184548.
נ_ע_מ_ה*
הודעות: 1021
הצטרפות: 02 אוקטובר 2006, 13:48
דף אישי: הדף האישי של נ_ע_מ_ה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי נ_ע_מ_ה* »

היי

ראיתי עכשיו בדף של מידע פרדס חנה שאת מחפשת משאבת חלב
יש לי בקח-תן, אין לי מושג איזו
אם עוד רלוונטי,תתקשרי 052-4670045
נעמה
נקודות_ורודות_אגדיות*
הודעות: 3625
הצטרפות: 19 יוני 2007, 18:46
דף אישי: הדף האישי של נקודות_ורודות_אגדיות*

אנד לוסיה

שליחה על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* »

אגב שולה זקן,
מעוררים בי חלחלה הצילומים שלה עומדת מצחקקת בלי הרף אל מול המצלמות, עם הציפורניים האדומות שלה והידיים בכיסים.
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

ואללה, אין לי טלוויזיה אז לצערי אני לא יכולה ליהנות מהמראה...
נקודות_ורודות_אגדיות*
הודעות: 3625
הצטרפות: 19 יוני 2007, 18:46
דף אישי: הדף האישי של נקודות_ורודות_אגדיות*

אנד לוסיה

שליחה על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* »

כן, חשדתי
אני לא מצליחה אפילו לצחוק על זה..
אולי כשקצת ארגע (-:
רוקדת_לאור_ירח*
הודעות: 2934
הצטרפות: 03 דצמבר 2004, 17:39
דף אישי: הדף האישי של רוקדת_לאור_ירח*

אנד לוסיה

שליחה על ידי רוקדת_לאור_ירח* »

שמעתי שמדברים על שולה זקן אז באתי.
גם לי אין טלויזיה (טוב, יש, אבל היא למסירה אחרי שהיתה במחסן בחמש שנים האחרונות ולא לפני שבדקתי שהיא עובדת), אבל אם היתה לי היא בטח הדבר האחרון שהייתי בוחרת לצפות בו.
ראיתי אותה מרוחה בעיתונים, זה לא מספיק?
כנראה שעשינו משהו מאד מאד רע אם קיבלנו כאלה מנהיגים.
והאמת? לדעתי אנחנו נענשים על הטיפשות והאטימות בכך ששמים לנו מראות מגדילות.
אנד_לוסיה*
הודעות: 549
הצטרפות: 27 אוקטובר 2009, 22:35
דף אישי: הדף האישי של אנד_לוסיה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי אנד_לוסיה* »

לדעתי, לא "קיבלנו" כאלה מנהיגים. בחרנו בהם (לא אני, יש לומר), נתנו למצב הזה לקרות. יש מאמר יפה של מרב מיכאלי היום בהארץ, מסביר מצוין את המצב.
וגם, Every people get the kind of government they deserve.
אני אישית די נהנית מכל זה. אולמרט, זקו, דנקנר, מכפת לי אני. חבורה של פושעים ומנוולים. זה לא חדש לי, אני חושבת כך גם אם הם לא נעצרים. אלה עוד הדברים הקטנים. יום אחד עוד יעשו פה מחקר על רווחי מלחמה, ואז נראה.
שומשומ_ית*
הודעות: 144
הצטרפות: 21 אפריל 2010, 11:10
דף אישי: הדף האישי של שומשומ_ית*

אנד לוסיה

שליחה על ידי שומשומ_ית* »

אני אישית די נהנית מכל זה. אולמרט, זקו, דנקנר, מכפת לי אני. חבורה של פושעים ומנוולים. זה לא חדש לי, אני חושבת כך גם אם הם לא נעצרים
לא יודעת אם לצחוק או לבכות.... :-) אבל מסכימה עם כל מילה
ציל_צול*
הודעות: 4588
הצטרפות: 19 יוני 2008, 11:17

אנד לוסיה

שליחה על ידי ציל_צול* »

יאללה, יאללה. כבר חשבתי שלבשת את החליפה של האיומים וגיליתי שלא כצעקתה.
בסך הכל עוד אמא שלא סובלת לכלוך אבל מנקה כמו כולן. כמוך יש עוד אלף...
תראי, למדתי לעשות סמיילי :-) כדי שנטולות חוש הומור (ויש כאלה לא מעט מסתבר) לא יתבלבלו.
ציל_צול*
הודעות: 4588
הצטרפות: 19 יוני 2008, 11:17

אנד לוסיה

שליחה על ידי ציל_צול* »

לא התכוונתי אליך, חלילה. לך יש יופי של הומור ואני גם אוהבת את איך שאת כותבת.
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

אנד לוסיה

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

ויג'נאנה אני פחות מכירה באיזור
אבל יש את אריאלה שהיא חמודה- איינגריסטית אבל לא נאצית, ומלמדת בען עירון נדמה לי, ועידית אלפנדרי שמלמדת בפ"ח/כרכור
אולי תנסי?
(ומה זה מורה ליוגה שלא חושבת שנשים צריכות לעשות תנוחות הפוכות?! הפוכות-שנעשות כהלכה כמובן- הן כל כך חשובות לכל הסירקולציה של הדם, מערכות הרביה, המע' ההורמונלית...שלא לדבר על כל הצד המנטלי והריגשי שבלהיות הפוכה קצת... בקיצור, זה בסיסי, וחשוב, וגם כיף מאין כמותו. חבל לוותר!)
קן_לציפור*
הודעות: 1109
הצטרפות: 08 יולי 2005, 23:50
דף אישי: הדף האישי של קן_לציפור*

אנד לוסיה

שליחה על ידי קן_לציפור* »

אנדלוסיה, תשמעי קטע,
אני מתעוררת הבוקר לזכרון שחלמתי עליך. אין לי מושג איך את נראית, אבל בחלום היית אשה תמירה, מתולתלת, קצת בהירה (בלונדינית?), והראו לי אותך - כסופרת... קטעים. בוקר טוב
תמי_אמא_לשתיים*
הודעות: 262
הצטרפות: 22 פברואר 2009, 14:46
דף אישי: הדף האישי של תמי_אמא_לשתיים*

אנד לוסיה

שליחה על ידי תמי_אמא_לשתיים* »

לא, לא, בחייםשלי שלא... רק ציטטתי את אותה "אחת" שהתלהבה מהדברים שלך ופתאום שמתי לב שהיא מוסיפה לך את הוו הזה... איזה כיף, עוד עילגות כמוני...
שליחת תגובה

חזור אל “דפים אישיים”