הימין בתקשורת הישראלית

בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

זה הימין שלנו, יעשה מניפולציות בשיחה, יעמיד פני מטומטם - זה פגז של טנק ולא של תותח. זה 900 איש ולא 1000. הכל כדי להתמקד בתפל ולברוח מהעיקר. להתרכז באמוציות. לא להודות בעובדות שגלויות לכל. מינימום של יושרה. ואם לא מודים ברור שלא מתנצלים. אני תוהה אם יש איזשהו צער בפנים. יש גם תמימים מאוד והוזים ... פעמי משיח הנה זה בא ... אבל יש גבול לתמימות. הפרטים, האמת, זה לא כל כך חשוב ממש אין צורך לדקדק בזה, כל עוד נקפיד על מה שבאמת חשוב: אני גבר נו באמת. הלוואי והייתי מקפיד כך בהתנהגות של ישראל. אפילו לא צריך להקפיד פשוט לא לעוות לא להסיט את המבט לא לגלגל עיניים.
(התבלבלתי עם אל פקה, אם זה מענין).




תלמיד חכם ורב בישראל
"תלמיד חכם שאין בו דעת - נבלה סרוחה טובה הימנו" (זה לא אני אמרתי). לבקש לתת כבוד לבנאדם רק בגלל שהוא למד כמה שנים, זה לא דבר שאני יכול לקבל.
רב בישראל ? אם את קוראת לתעודה מהרבנות שמוציאים (בעמל לא כל כך קשה) בשביל לקבל ג'ובים של משגיחי כשרות או משהו מעין זה, בשם "רב", אז צר לי - זו זילות הרבנות ! הסמכה לרבנות זה דבר מוגדר בהלכה והרבנות הראשית מודה בכך שזה לא מה שהם מנפיקים. בכ"ז זה לא מונע מהם לקרוא לזה רבנות, או רבני ערים ונותנים מכשול בפני עיוורים המצויים לרוב בדורנו. למה אדם שמלמד תורה זקוק לתעודה ממוסד ממשלתי חילוני וכופר ? זה אולי מסנוור אותך, אני - יודע מה חז"ל היו אומרים עליו.

נקמה זו הרתעה
אז גם הפלסטיני שהרג תינוקות בא להרתיע. וזה ממש יצר התרעה אצלנו אני רואה. מעבר לזה אני מסרב לדון בזה. אני חושב שאסור להרוג תינוקות וזהו. אדם שחושב שיש אזשהי מטרה שמקדשת את האמצעי האפל הזה, לא חולק איתי את אותו עולם ערכים ובערכים אין מה לדון.

כתלמידו של מי שכינה את נוער חברון - היטלר יוגנד וקרא למתנחלים נאצים, לא ממש מפתיע שכך גם אתה מתבטא.
לא מכיר שום אמירות כאלה כוללניות מפי ל' ובטח שלא על נוער. וקראתי את ל' הרבה. אבקש ממך להביא מקורות. ל' אמר שיש אנשים בישראל עם מנטליות יודונאצית וברור עכשיו שהוא צדק. הבנאדם הזה יותר נאצי מהאפיפיור. כל עוד הוא רק מדבר, איני מסיט לרצח ואף בעד זכות הדיבור. אבל אם הוא גם יעשה מעשה, אני מאוד מקווה שימות, בין בידי שמיים בין בידי אדם.

צר לי מאוד אבל יש רבים המתחבאים מאחורי זקנם של הרבנים הללו כמו ילדים קטנים שאומרים להם מה לחשוב. כל חצרות החסידים למיניהם, כל חכמי הקבלה המקבלים כל פנטזיה הזויה, ושאר העדרים. באמת שזה מגעיל אותי ולא רק מבחינה דתית.
ח_אלפשה*
הודעות: 335
הצטרפות: 01 ספטמבר 2005, 11:00

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי ח_אלפשה* »

הפרטים, האמת, זה לא כל כך חשוב ממש אין צורך לדקדק בזה,
אז ככה זה עובד?
קודם את מפיצה שקרים וכשהעובדות מתגלות, אז הפרטים לא חשובים...
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

קודם את מפיצה שקרים וכשהעובדות מתגלות, אז הפרטים לא חשובים...
תקרא שוב ותראה שמי שיחסתי לו את האמירה "הפרטים לא חשובים" זה הימין. ציניות זה נקרא.
הימין מתמקד על איזשהו פרט אמוציונלי ומשחק עליו ומשחק עליו. הם רצחו תינוקת. אנחנו רצחנו רק 900 בטעות. הם עשו זאת ידנית אנחנו במטוס.
ואיזה שקרים בדיוק הפצתי ? לא רק שאתה לא מודה בשקרים שלך - נתתי לך 2 דוגמאות ויש לי עוד אלא שעל שניהם יש קונצנזוס. לא רק שלא התנצלת (נו ימני לא צריך להתנצל ולא להודות), אתה גם מכנה אותי שקרן ?
לא רוצה לחשוב מה רשום לך בתעודה בהבנת הנקרא ובהתנהגות.
אבישג_איתמר*
הודעות: 2
הצטרפות: 17 מרץ 2011, 12:08

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי אבישג_איתמר* »

נקמה הכוונה פעולה של ממשלת ישראל כנגד המחבלים ותומכיהם
אתה מקצין את הדברים למה שלא אני ולא הרב אמרנו
ח_אלפשה*
הודעות: 335
הצטרפות: 01 ספטמבר 2005, 11:00

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי ח_אלפשה* »

לא רוצה לחשוב
בדיוק!

נתתי לך 2 דוגמאות
וגם ההסברתי לך למה לא מדובר בהפגזה ארטילרית של שטח מיושב ו כבוש .

קל וחומר פצצות טיפשות מחיל התותחנים שלנו.
זה המשפט שהתייחסתי אליו.
אבל כנראה שההבדל בין הפגזה ארטילרית של שטח מיושב לבין פגז טנק בודד ומכוון, שנורה תחת אש לכיוון בית שבאותו רגע המפקדים בשטח חושבים שמסתתרים בו מחבלים, ההבדל זה הוא מניפולציה של השיחה, היתממות...

כל עוד נקפיד על מה שבאמת חשוב: אני גבר נו באמת
כתבתי שתי מילים, כדי לתקן את פנייתך אלי בלשון נקבה והשתמשת בזה כדי להגחיך אותי. ואני זה שנתפס לפרטים...
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

ארטילריה של טנק זו ארטילריה. מלבד זאת אמרתי גם על עופרת יצוקה שהיו שם הפגזות גם מחיל התותחנים, חיל האויר וחיל הים. לזה לא התיחסת. זה מדהים אותי שאינך מסוגל להודות שקורים שם דברים שלא צריכים לקרות. מה עשו הבנות הללו של אותו פעיל שלום מסכן ? כמה "טעויות" כאלה אתה מוכן לסבול ?


כתבתי שתי מילים, כדי לתקן את פנייתך אלי בלשון נקבה והשתמשת בזה כדי להגחיך אותי. ואני זה שנתפס לפרטים...
לפרט הזה אתה נתפס. אבל להרוג ילדים אפשר גם בלי לבדוק את הפרטים - הכל בתמימות ובטעות. לקרוא לזולת שקרן מותר גם בלי לפרט מהם שקריו ואפילו שהוא מביא דוגמאות, לא ממש מתעמקים בהם. אבל חשוב שאקרא לך במין הנכון ? תסכים איתי שאין לזה חשיבות רבה. ובטח פחותה מנושא השיחה. אז בגלל זה ציינתי את זה שתראה שהיה כאן סדר עדיפות "הפוך".
נקמה הכוונה פעולה של ממשלת ישראל כנגד המחבלים ותומכיהם
אותו איש נאלח אמר שפנו אליו בבקשה למנוע את "תג מחיר" וכולנו יודעים מה זה תג מחיר. הוא אמר בפירוש - שצה"ל לא פועל האזרחים צריכים לקחת יוזמה. עוד הוא אמר למשטרה שפנתה אליו - אני לא עובד אצלכם. ובכן זו טעות - הוא פקיד ממשלתי בזוי ועובד אצל כולנו. את חושבת שאני מקצין - אני רק מקווה שאת צודקת. אני מאוד חושש מתגובת המתנחלים.

אינני רוצה לריב עם איש. מטרתי היתה להראות שגם בצד שלנו יש דברים כאלה.
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

אם את יורה על תינוק, אפילו שהוא בן ערובה, אז את רצחת את התינוק.
אם עליך להרוג בן ערובה של האויב, כדי להגן על חייך (או חייהם של מי שאתה אמון על בטחונם), אז חובתך לעשות כן, מכיוון שבדיוק כמו שאמרת:
אסור להרוג חפים מפשע. לא משנה מה המחיר
האויב שם אותך במצב, שבו על מנת להגן על חייך או חייהם של האנשים שעליהם אתה אמור להגן (שהם חפים מפשע), עליך להרוג את בני הערובה שלו. זה המחיר, אבל הוא לא שלך, אלא של האויב, ששם אותך במצב הזה מלכתחילה.
ח_אלפשה*
הודעות: 335
הצטרפות: 01 ספטמבר 2005, 11:00

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי ח_אלפשה* »

ארטילריה של טנק זו ארטילריה
לא נכון!
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 7%99%D7%94

מלבד זאת אמרתי גם על עופרת יצוקה שהיו שם הפגזות גם מחיל התותחנים, חיל האויר וחיל הים. לזה לא התיחסת. זה מדהים אותי שאינך מסוגל להודות שקורים שם דברים שלא צריכים לקרות. מה עשו הבנות הללו של אותו פעיל שלום מסכן ? כמה "טעויות" כאלה אתה מוכן לסבול ?
עופרת יצוקה היה מבצע (מלחמה?) שיצאנו אליו לאחר תקופה ארוכה של הפגזת אזרחים ישראלים מתוך רצועת עזה ש אינה שטח כבוש.
מי שמסוגל לנהל מלחמה ללא טעויות שילך להיות הרמטכל הבא.
טעויות אגב קורות לשני הכיוונים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4010439,00.html

אגב, ראה איזה פלא, אותו מבצע הביא לשקט (יחסי) בישובים הקרובים לעזה.
אבל אולי היה עדיף לוותר על המבצע כי ילדים שנפגעים בצד שלנו זה בסדר.

אינני רוצה לריב עם איש. מטרתי היתה להראות שגם בצד שלנו יש דברים כאלה.
אז תראה דברים כאלה. ולא דברים שונים בתכלית.
לוטם_מרווני*
הודעות: 3987
הצטרפות: 27 דצמבר 2003, 21:55
דף אישי: הדף האישי של לוטם_מרווני*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי לוטם_מרווני* »

אף מדינה לא רצתה את חבל עזה. האזור היה אמור להיות שייך לעבדאללה מלך ירדן. אתם חושבים שאם נציע את חבל עזה במתנה לירדנים הם יסכימו? הם סרבו.
לוטם_מרווני*
הודעות: 3987
הצטרפות: 27 דצמבר 2003, 21:55
דף אישי: הדף האישי של לוטם_מרווני*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי לוטם_מרווני* »

(זה לאלו שהזכירו את החלטות האום והגבולות)
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

מר אלפשה, אתה פשוט מתיש אותי. אין שום דבר במאמר שם שסותר את מה שאמרתי (לא שקראתי). תקרא קצת על טנקים, על ארטילריה לטוח קצר. אני מבטיח לך שהאש של הטנקים הרבה יותר חזקה מהפצצות המאולתרות שלהם. אין לי כוח להכנס איתך לדיונים על טרמינולוגיה צבאית. אתה מפספס פה את העיקר של הדיון וזה סתם. מדובר פה על כוונה או רשלנות כאשר מדובר בחיי אדם. וחוץ מזה אפילו אתה מודה שבעופרת יצוקה הייתה ארטילריה, אז בבקשה תתנצל שקראת לי שקרן. זה שאתה חושב שהמבצע מוצדק לא הופך את העובדה שהייתה ארטילריה לשקר. אני מבקש שתהיה גבר ותתנצל.
ואגב אני לא חושב שהמבצע היה מיותר (היה מוצדק לחלוטין), אבל הוא נוהל בצורה פושעת.
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

האויב שם אותך במצב, שבו על מנת להגן על חייך או חייהם של האנשים שעליהם אתה אמור להגן (שהם חפים מפשע), עליך להרוג את בני הערובה שלו. זה המחיר, אבל הוא לא שלך, אלא של האויב, ששם אותך במצב הזה מלכתחילה.
אף אחד לא מכריח אותך להרוג. זו בחירה שלך ואחריות שלך. לא תרצי - לא תעשי זאת. לדעתך זה מותר - סבבה. לדעתי זה מעשה נבלה ולא משנה מה המחיר בצד "שלנו" (ואני שם את זה במרכאות כי אני לא רואה כזו דיכוטומיה). זה עולם ערכים שונה. בערכים אין מה לדון. לפחות את מודה בנעשה ואני מעריך את זה מאוד (בלי ציניות).
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אם עליך להרוג בן ערובה של האויב, כדי להגן על חייך (או חייהם של מי שאתה אמון על בטחונם), אז חובתך לעשות כן,
כל הכבוד לך טליה שאת מבהירה כאן את הנימוקים של החמאס והג'יהד האיסלמי למה הם הורגים ומפגעים בישראלים ובעיקר במתנחלים.
עד עכשיו לא הבנתי למה הם עושים פיגועים.

נכון שלדעתי המתנחלים בכלל לא מסכנים את חיי הפלסטינים. אבל גם דעתי לא קובעת. יש פסקי הלכה מוסלמיים - שתורגמו מתורת המלך, (את בטח מכירה את ספר המחקר האקדמי הזה), שטוענת של התנחלות מסכנת את הקיום המוסלמי.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אף מדינה לא רצתה את חבל עזה.
אוי כמה שאנחנו טובי לב, שהסכמנו לקחת מה שכולם סירבו.
במיוחד טובי לב המתנחלים של גוש קטיף שהסכימו לקחת מהערבים 40% מחופי הים, 25% מהקרקע. בתמורה הם הסכימו לקבל מי שתייה ללא הגבלה, (המתנחלים, לא הפלסטינים).
בשביל טוב הלב הזה הצלחנו לגייס 3000 מתנחלים מול מיליון וחצי ערבים ש אף מדינה לא רצתה

המתנחלים גם סיפקו עבודה לערבים ב 40 ש' ליום. (שזה המון כסף בשבילם - במקום 40 ש' לשעה). וגם סיפקו תעסוקה רבה לאוגדת חיילים.
כיוון שהאוגדה נותרה כמעט ללא תעסוקה, אז החמאס הסכים לקבל על עצמו את המשימה מתוך שיתוף הפעולה המהותי בין הימין הישראלי היהודי ובין הימין הערבי.

אתם חושבים שאם נציע את חבל עזה במתנה לירדנים הם יסכימו?
אחרי שעשינו "סדר חדש" בלבנון, (מבצע שרון-רפול-בגין) טוב שנעשה סדר חדש בעזה
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אני תוהה אם את הכינויים שהדבקת לתלמיד חכם ורב בישראל
בגלל האינטרנט אני לא רוצה להזדהות, אבל זה לא מפחד להגיד במפורש שמדובר בתלמיד טיפש ולא בתלמיד חכם. אם זה נקרא בעיניך רב בישראל, זה מעיד על "החכמה" הרבה של החסידים שלו.

אם את הכינויים שהדבקת לתלמיד חכם ורב בישראל היית מדביק על מישהו אחר ומה היה קורה אם הייתי מכנה בכינויים כאלה אנשי שמאל בכירים
מה זה בכלל אנשי שמאל בכירים? יש ביניהם מישהו פוסק הלכות? יש שם מישהו שהמשטרה לא עוצרת כי היא מפחדת מהחסידים השוטים שלו?
ההשוואה הזו היא לא סתם היתממות. או שאתה מנסה לסמא את עינינו ולבלבל אותנו או שאתהמשתמש בהשוואה שהיא לא רחוקה מצביעות מכוונת.
לוטם_מרווני*
הודעות: 3987
הצטרפות: 27 דצמבר 2003, 21:55
דף אישי: הדף האישי של לוטם_מרווני*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי לוטם_מרווני* »

במקום 40 ש' לשעה
שכר המינימום הוא 18 ש"ח לשעה. זה שאתה מרוויח 40 ש"ח לשעה- שתדע שאין דבר כזה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

_ארטילריה של טנק זו ארטילריה
לא נכון!_
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 7%99%D7%94
אחרי שהן קראו את הציטוט מויקיפדיה, שזה לא פגז תותח קטלני, הן הבינו סוף סוף הטעות - שמפגז טנק לא צריך למות. הן כבר תיקנו את הטעות ולכן חזרו וקמו לתחייה
לוטם_מרווני*
הודעות: 3987
הצטרפות: 27 דצמבר 2003, 21:55
דף אישי: הדף האישי של לוטם_מרווני*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי לוטם_מרווני* »

טוב, להתווכח עם פלוני אלמוני זה לא. תזדהה .
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

שכר המינימום הוא 18 ש"ח לשעה. זה שאתה מרוויח 40 ש"ח לשעה- שתדע שאין דבר כזה.
זה באמת מצדיק שכר של 40 שקל ליום!

במסגרת ההטעיות השגרתיות של הימין ברצוני להבהיר שלא תצליחו לסבן אותי
שכר המינימום הוא 21 ש לשעה!
יש ויש שכר של 40 ש לשעה. עוזרת הבית שלי, וכנראה גם עוזרת הבית שלך מקבלת את זה.
אבל להגיד שאין דבר כזה, בזמן שגליה מאור מקבלת 4000 ש לשעה! (ארבעת אלפים שקלים לשעה לא לחודש!)
נו באמת?!
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

אחרי שהן קראו את הציטוט מויקיפדיה, שזה לא פגז תותח קטלני, הן הבינו סוף סוף הטעות - שמפגז טנק לא צריך למות. הן כבר תיקנו את הטעות ולכן חזרו וקמו לתחייה
D-:

טוב, להתווכח עם פלוני אלמוני זה לא. תזדהה .
תזדהה וגם תחשוף את מקורות המימון שלך !
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

הנה בעוד אנו מנסים לחלץ הודאה מאחינו הימניים, באה לה התשובה מהשמיים
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

אני תוהה כמה מרוויחים הערבים בעזה אחרי שגירשו את מעסיקיהם היהודים. הם בטח שיכורים מעושר |יש|
אין שום סימטריה בין המניעים של היהודים והערבים במאבק ובאופי המאבק. כמה עלוב זה לכתוב משהו תוך כדי שאת יודעת שאת כותבת שקר ושטות? לא פלא שבחרת באלמוניות...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מעניין מה היית אומר על תגובה פלוני אלמונית ימנית שיש בה גם קורטוב של ביקורת אישית ...
האם זה יעורר את חוש ההומור הנפלא שלך?

אז קבל:
התגובות שלך כ"כ טרחניות, דמגוגיות ויהירות שאין שום טעם להגיב לך לעניין.
הרי האמת כבר כולה אצלך וסתם עובדות לא יבלבלו אותך.
אתה גם מנסה להכפיש באופן אישי כל מי שלא מסכים לדעותיך (וזה די מוציא את החשק לתקשר אתך),
להגחיך אותו וכמעט ולא לא מגיב לעניין בכלל.
ועוד מעז להפטיר "אתה מתיש אותי!" (נא לקרוא במבטא פולני כבד). ממש "כל הפוסל וכו'" מפורש.

אמנם האגדות שלך על המתנחלים הרשעים שיורים בערבים רודפי השלום והנחמדים, עוקרים ושורפים עצי זית, גוזלים אדמות וכו' יתקבלו בהרבה אהדה והסכמה אצל הציבור המכובד של קוראי "הארץ", אבל הקשר בינן ולבין המציאות הוא די קלוש.
לא מאמין? (הרי אתה כבר יודע הכל, הרי קראת את זה באינטרנט! וגם שמעת בחדשות!) בוא תבדוק פעם, תהיה אתה גבר , אבל באמת, לא מתוך קריאה באינטרנט.

והקישור האחרון פשוט חושף את צבא הכיבוש במערומיו, מה אני אגיד לך, מפזרים כרוזים זדוניים שמזהירים את הערבים בעזה לפני הפגזה, איפה עוד תמצא דבר נורא כזה? גוועלד!

אגב, הכינוי שלך מזכיר לי "לבערך אין ערך"...
מצחיק, לא?
ח_אלפשה*
הודעות: 335
הצטרפות: 01 ספטמבר 2005, 11:00

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי ח_אלפשה* »

אחרי שהן קראו את הציטוט מויקיפדיה, שזה לא פגז תותח קטלני, הן הבינו סוף סוף הטעות - שמפגז טנק לא צריך למות. הן כבר תיקנו את הטעות ולכן חזרו וקמו לתחייה
כשנגמרים הטיעונים עוברים לדמגוגיה.

אין שום דבר במאמר שם שסותר את מה שאמרתי (לא שקראתי). תקרא קצת על טנקים, על ארטילריה לטוח קצר
אם לא קראתי אז איך אתה כ"כ בטוח?
יש הבדל מהותי בין תותח ארטילרי לבין טנק. ארטילריה נורית ממרחק רב, בכמות גדולה, כשהמטרה היא לכסות שטח גדול.
פגז טנק נורה מטווח קצר יחסית לעבר מטרת נקודה. כלומר צוות טנק מסתכן יותר על מנת לפגוע במטרה מוגדרת ולהפחית את הסיכוי לפגיעה באזרחים.
זה בדיוק כמו ההבדל בין פגז טנק לבין כדור אם16.

זה שאתה חושב שהמבצע מוצדק לא הופך את העובדה שהייתה ארטילריה לשקר.
הכוונה שלי היתה שמעולם לא היתה ארטילריה לעבר שטח כבוש. שזו הרי הטענה, אנחנו כובשים והורגים.
ארטילריה היתה רק במסגרת מלחמה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אני תוהה כמה מרוויחים הערבים בעזה אחרי שגירשו את מעסיקיהם היהודים. הם בטח שיכורים מעושר
זו בדיוק התשובה הדמגוגית של כל מעסיק שלא משלם שכר מינימום, לא נותן חופשה שנתית ולא שומר על חוקי העבודה. למה? כי העובד העני צריך להגיד תודה דבכלל נותנים לו עבודה וכמה פרוטות לקנות לחם.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אין שום סימטריה בין המניעים של היהודים והערבים במאבק ובאופי המאבק.
בטח שאין סימטריה!.
רק אצלנו יש טוהר הנשק.

צוות טנק מסתכן יותר על מנת לפגוע במטרה מוגדרת ולהפחית את הסיכוי לפגיעה באזרחים
אההה...,
תשמע,... הטנק מסתכן, זה כבר רציני! אם כך, באמת לא נורא שנהרגים אזרחים (כל עוד הם ערבים).
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

זה לא סותר.
מובן שמן הראוי לשלם שכר מינימום ולספק תנאי העסקה הוגנים בכלל.
מובן גם שבכל מקום, בין ב"שטחים" ובין בתוך הקו הירוק, יש אנשים שמשלמים שכר מינימום לפועלים הערבים ויש כאלה שלא. לא קשור לימניים או שמאלנים.
יחד עם זאת כדאי לזכור ששכר המינימום לא קונה אותו דבר בעזה ובנתניה, כך שרבים מהפועלים הערבים לא הרגישו עשוקים כלל.
רבים מהם הצטערו מאד על הפרנסה שאיבדו כשהיהודים גורשו מהגוש.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מעניין מה היית אומר על תגובה פלוני אלמונית ימנית שיש בה גם קורטוב של ביקורת אישית
האם זה יעורר את חוש ההומור הנפלא שלך?
בלי שום בעייה, לפחות את חוש ההומור שלי. את/ה יכול/ה להעליב חופשי.
ממילא השמאל במדינה הוא על הפנים, אנחנו כבר הכי למטה שיכול להיות, אז כבר אין לנו ממה להיעלב יותר.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

לא פלא שבחרת באלמוניות...
לא פלא. פחד אלוהים היום להיות שמאלני במדינה שלנו
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

כמה עלוב זה לכתוב משהו תוך כדי שאת יודעת שאת כותבת שקר ושטות?
כל מילה בסלע
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הבעיה היא בחישה של ממשלות זרות שלא נבחרו בידי הציבור, בתוך הנעשה במדינה שלנו.
הבעייה היא בכלל לא "בחישה" של ממשלות זרות. כי את היית מקבלת בשמחה את הכסף הזה אם הוא היה נשלח להתנחלויות.

כל ההתנחלויות הוקמו על ידי ממשלה זרה שלא נבחרה על ידי האזרחים הגרים בשטחים.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

למה תומכי נסיגה לא מסוגלים לאמר משפטים פשוטים - "רצח ילדים בבתיהם הוא עוולה".
  1. אמנם אומרים את זה, אך אתם כל כך עסוקים בשלכם, שאת זה, אינכם שומעים.
  2. לפני שאנחנו דואגים לטוהר של מחנות של אחרים, אנחנו צריכים לדאוג ל"והיה מחנך טהור"
  3. כשמתנחל רוצח ערבי, הוא מקבל חצי שנה עבודות שירות, ולפעמים בכלל לא מועמד לדין. מקסימום המאסר שישב רוצח יהודי היה 7 שנים. הערבים יושבים מאסר עולם באמת. אין מחילות. אין קיצורי דרך.
  4. כל עוולה היא עוולה. אבל בתקשורת הישראלית "השמאלנית", פוגרום שעושים מתנחלים זה רק - תג מחיר.
אפשר להמשיך עוד ועוד, אבל בינינו, זה לא ישכנע אותך. (ראה הנימוק הראשון), אז גם 100 נימוקים לא ישפיעו. אל תקרא לנו תומכי נסיגה, אנחנו דורשים נסיגה, ונסיגה מהירה לפני שהעוולות יהיו לנורמה גם בתוך ישראל. זה כבר מחלחל.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הנה התקשורת הישראלית
הסברים בערוץ 7
כאן תג מחיר
וגם כאן

חסר רק - צריך להבין...
נועם*
הודעות: 79
הצטרפות: 31 ינואר 2003, 09:46

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי נועם* »

אנחנו דורשים נסיגה, ונסיגה מהירה לפני שהעוולות יהיו לנורמה גם בתוך ישראל. זה כבר מחלחל.

נסיגה תמנע את העוולות מלחלחל??
יש איזו שהיא הוכחה לכך? או שאל לנו לחפש הוכחות אלא פשוט ללכת על תחושת הלב.
בעולם שבו אני חיה נסיגה מגבירה ומאיצה עוולות, הרס ומלחמה -בלב ומחוצה לו.
הרי זו מהות הוויכוח בין ימין לשמאל.בעיני נסיגה תגביר את הסכסוך ואת העוולות ובעיני השמאל היא תמנע אותן.
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

הכותרת באתר ה-BBC: פלשתיני 'הורג חמישה ישראלים' בגדה המערבית
(המרכאות במקור)

(אני מניחה שהיה יכול להיות יותר גרוע. משהו כמו: "חמישה יהודונים דיממו למוות לאחר שנחתכו מסכין", אולי...)
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

הכותרת באתר ה-BBC: פלשתיני 'הורג חמישה ישראלים' בגדה המערבית
(המרכאות במקור)
(מתוך מדור מיקרוסקופ של עיתון "בשבע")

(אני מניחה שהיה יכול להיות יותר גרוע. משהו כמו: "חמישה יהודונים דיממו למוות לאחר שנחתכו מסכין", אולי...)
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

_אמנם האגדות שלך על המתנחלים הרשעים שיורים בערבים רודפי השלום והנחמדים, עוקרים ושורפים עצי זית, גוזלים אדמות וכו' יתקבלו בהרבה אהדה והסכמה אצל הציבור המכובד של קוראי "הארץ", אבל הקשר בינן ולבין המציאות הוא די קלוש.
לא מאמין? (הרי אתה כבר יודע הכל, הרי קראת את זה באינטרנט! וגם שמעת בחדשות!) בוא תבדוק פעם, תהיה אתה גבר , אבל באמת, לא מתוך קריאה באינטרנט._
מתי אמרתי כזה דבר על כלל המתנחלים ? ומי אמר שמעולם לא הייתי בהתנחלות או דיברתי עם מתנחלים ?
אם לא קראתי אז איך אתה כ"כ בטוח?
תשובה בגוף השאלה ... חוץ מזה לא כל נושא מכירים רק מהאינטרנט
הכוונה שלי היתה שמעולם לא היתה ארטילריה לעבר שטח כבוש. שזו הרי הטענה, אנחנו כובשים והורגים.
זו אולי הייתה הטענה שלך; הטענה שלי, אותה ציטטת ועל בסיסה קבעת שאני מפיץ שקרים הייתה שמתבצע ירי ארלטילרי לעבר אוכלוסיה אזרחית צפופה, ולא אמרתי אם השטח כבוש אם לאו (זה קורה בשני המצבים, אגב). הימין בתקשורת הישראלית (2011-03-17T08:16:45). כל עוד אינך מתנצל, אתה בעיניי אדם קטן מאוד. וכנ"ל לגבי לוטם מרווני שאמרה שהשמאלנים שלנו תומכים ברצח. פשוט אנשים קטנים שמדברים שטויות. ובכלל איני רואה טעם בשיחה עם אנשים שחושבים שהכל אצלנו טהור. פשוט לא מענין אותי לדבר עם הזויים.


ארטילריה היתה רק במסגרת מלחמה.
כאילו דה ... זה מה שמגדיר מלחמה.

הרי זו מהות הוויכוח בין ימין לשמאל.בעיני נסיגה תגביר את הסכסוך ואת העוולות ובעיני השמאל היא תמנע אותן.
תמיד אפשר לחזור חזרה. לשבת שם אומר מדינה דו לאומית. זה מה שאת רוצה ?
_אם כך למה בדף זה - כאשר אנחנו קובלים על עוולות של עם אחר (רצח ילדים קטנים במיטתם) מתבצעת מיידית השוואה לעוולות שלנו (הפצצה במסגת עופרת יצוקה או ההפצצה בכפר קנא) ?
למה תומכי נסיגה לא מסוגלים לאמר משפטים פשוטים - "רצח ילדים בבתיהם הוא עוולה". נקודה. למה הם יתעוררו אחרי מות ילדים בבתיהם בעזה ולא יתעוררו אחרי מות ילדים באיתמר? במצר? בחברון ?_
קודם כל אמרנו, אבל אתם לא שמים לב לדפוס החוזר אצלכם - כל פעם שבאים בטענות אליכם אתם אומרים אבל הזולת יותר גרוע. אבל להתייחס לנושא עניינית - זה אף פעם.

ומויקיליקס נמסר שהיחידים שקוראים הארץ וידיעות וכו' זה המתנחלים שמחפשים ממה להעלב.
לוטם_מרווני*
הודעות: 3987
הצטרפות: 27 דצמבר 2003, 21:55
דף אישי: הדף האישי של לוטם_מרווני*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי לוטם_מרווני* »

_טוב, להתווכח עם פלוני אלמוני זה לא. תזדהה .
_
אזעקת טרול. אם לא טרול אז בבקשה ניק אמיתי עם דף בית. בלי זה אנלא מדברת.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

בעיני נסיגה תגביר את הסכסוך
וכיבוש נוסף יצמצם אותו. ניסינו בלבנון והסכסוך הסתיים. ניסינו בסיני, וקיבלנו מה זה סכסוך?!

חוץ מנסיגה או אי נסיגה, מה שחשוב זה להוציא לערבים את העיניים. (המילה הנכונה לנקר). זה ממש ממש עוזר.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

(אני מניחה שהיה יכול להיות יותר גרוע. משהו כמו: "חמישה יהודונים דיממו למוות לאחר שנחתכו מסכין", אולי...)
חמישה ישראלים מצאו את מותם.
חמישה ישראלים נפגעו בפעולת תג מחיר.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אם לא טרול אז בבקשה ניק אמיתי עם דף בית. בלי זה אנלא מדברת.
כבר יש תשובה
תזדהה וגם תחשוף את מקורות המימון שלך !
ח_אלפשה*
הודעות: 335
הצטרפות: 01 ספטמבר 2005, 11:00

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי ח_אלפשה* »

זה קורה בשני המצבים, אגב
אתה ממשיך עם השקרים ומצפה שאתנצל.
הזוי שכמותי...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

תמיד אפשר לחזור חזרה. לשבת שם אומר מדינה דו לאומית. זה מה שאת רוצה ?
מה פתאום מדינה דו לאומית?! אם לא נכנע לתקשורת השמאלנית ולבית המשפט השמאלני, נמשיך לא לתת להם זכויות, אז לא צריך להתחשב בהם. נעצום את העיניים ונגיד אין פלשתינאים כמו גולדה (השמאלנית יעני). זה עבד יפה מאוד עד שרבין ופרס עלו לשלטון וגילו את ערפאת ושלחו אותו לאכול קוסקוס עם ביבי, וככה נהיה לביבי עוד חבר ושותף.
חוץ מזה נוכל להתכחש לזה שיש שם 4 מיליון פלשתינאים, אוף, התפלק לי, סליחה. - ערבים מ 22 מדינות ערב, שתוך 10 שנים יהיו רוב מוחלט. נגיד שיש רק 2.5 מיליון, ואז רק בעוד 20 שנים הם יהיו רוב. אתה יודע כמה מלחמות אפשר לעשות ב 20 שנה? אתה יודע כמה שמות למבצעים יש למחשב של צה"ל? זה לא בזבוז לא להשתמש בשמות האלה, וסתם ככה לעשות שלום?
חוץ מזה כמה פעולות תג מחיר, ופסקי דין של תורת המלך, ויש סיכוי שהאוכלוסיה הערבית תצטמצם. אם נתפלל, הרחם הפלשתינאית תפסיק ללדת. הקבה ישמע ויעצור להם את הרחם. (מנסיון, הוא שומע לתפילות של חנן פורת ודניאלה וייס).
ואם בסוף יתברר שהתפילות שלהם לא עזרו, והפלשתינאים פרו וישרצו וירבו ויעצמו במאוד מאוד ותימלא הארץ אותם, לפחות לא יאשימו אותנו שלא ניסינו.
נועם*
הודעות: 79
הצטרפות: 31 ינואר 2003, 09:46

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי נועם* »

לפלוני אלמונית מעליי רק אומר שאני מאוד חלשה בציניות ולכן אין באפשרותי לענות לו מתוך אי ידיעה מה משמעות דבריו
ולמה התכוון לומר.אני יותר טובה בהבנת הדברים כפשוטם,ועימך סליחה על אי התשובה.

תמיד אפשר לחזור חזרה. לשבת שם אומר מדינה דו לאומית. זה מה שאת רוצה ?
שתי מדינות לשני עמים לא אומר לגרש 300,000 יהודים.יהודי שרוצה להישאר בביתו/מולדתו יוכל להעשות זאת גם במדינה הערבית כמובן (בתקווה) שיהיה אזרח שווה זכויות,בשאיפה ובהתכוונוות.2 מדינות לשני עמים לא אומר גירוש.
ברור לי שיש מהשמאל הקיצוני שאין לו בעיה ריגשית,מוסרית,מעשית וטכנית לגרש יהודים ממולדתם אך בעיני זהו גירוש מהמולדת לכל דבר ועניין.


וכיבוש נוסף יצמצם אותו. ניסינו בלבנון והסכסוך הסתיים. ניסינו בסיני, וקיבלנו מה זה סכסוך?!

בסיני פינינו שטח כמעט ריק (למעט ימית) והחזרנוהו למדינה ריבונית,מצרים.
יהודה ושומרון מאוכלסים בשלוש מאות אלף יהודים(!) שצריך להזיז(לפנות /לגרש כל אחד יקיף בעיגול את המילה המתאימה) (אם אתה רוצה מדינה ערבית נקייה מיהודים)לא לטובת שלום עם מדינה ריבונית אלא לטובת פלגים פלגים,שזה חותם איתך על הסכם ויום למחרת הפלג השני לא מכיר בו.
לכן יש הבדל בין ההסכמים(כנ"ל לבנון) ואינני מרגישה צורך להכביר במילים כי זה נראה לי ברור.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

שתי מדינות לשני עמים לא אומר לגרש 300,000 יהודים
בשום אופן לא לגרש. להחזיר אותם הביתה. להחזיר אותם למדינת ישראל, כמו שמחזירים ישראלים שירדו למדינות אחרות מאמריקה מאוסטרליה או אירופה. שיהיו תושבים חוזרים.

יהודה ושומרון מאוכלסים בשלוש מאות אלף יהודים(!)
מה שאת קוראת יהודה ושומרון, לא שייך למדינת ישראל. לא היה שייך למדינת ישראל אף פעם! יש שם אולי שלוש מאות אלף יהודים אבל מרביתם חיים על הגבול, כי גם הם מבינים שמשהו לא בסדר במה שהם עשו, והם רק מקווים שיצליחו להישאר שם בקומבינה המפורסמת של הישראלים. שאולי אפשר יהיה להזיז קצת את הגבול.

אני מאוד חלשה בציניות
את לא מזכירה שיש שם גם 2.5 מיליון ערבים! ובעזה יש עוד 1.5 מיליון! זה במקרה? זה לא ציניות להתעלם מהם?

ואינני מרגישה צורך להכביר במילים כי זה נראה לי ברור
ברור. ברור לגמרי. רק שכל הפלגים האלה צמחו בגלל כל התיחמונים והקומבינות שלנו. שלנו!! כן, אנחנו אשמים! גם אני כי לא עשיתי מספיק נגד זה.

אתה רוצה מדינה ערבית נקייה מיהודים
אני רוצה מדינה יהודית. לא מדינה דו לאומית ובטח לא מדינה ערבית - וזה מה שיהיה אם נמשיך בדרך הנלוזה שלנו.

הייתי רוצה להסביר לך, אבל איך אפשר להסביר דבר מופרך? ישראל לא מעיזה לספח את השטחים, אבל מנסה למרוח את כל העולם, שהכל בסדר. לא סיפחנו. לא עשינו אפרטהייד. לא טירטרנו את הערבים במחסומים מיותרים. לא אימננו ילדים בני 18 בהתעמרות באוכלוסיה אזרחית. וכל זה בלי לדבר בכלל על הפוגרומים של תג מחיר, שזה דבר שמזעזע אותי עד לשד עצמותי, איך יהודים מסוגלים לעשות את כל הפשעים האלה שעליהם התלוננו כל הזמן שעשו לנו? אבל את מקבלת את זה בשלוות נפש תמוהה
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

בשום אופן לא לגרש. להחזיר אותם הביתה. להחזיר אותם למדינת ישראל, כמו שמחזירים ישראלים שירדו למדינות אחרות מאמריקה מאוסטרליה או אירופה. שיהיו תושבים חוזרים.

שאתה כותב את זה אתה באמת לא מפנים עד כמה ארץ ישראל בעיני רבים וטובים מקרב עם ישראל זה ולא אחר זה- בית.(?)
איזו פעולה גורמת לאדם שמתנגד להזיז אותו מנקודה איקס לנקודה וואי?
צריך להפעיל כוח,וברגע שאתה מפעיל כוח זה-גירוש.

לא היה שייך למדינת ישראל אף פעם!
למדינת ישראל לא,לארץ ישראל-כן.(אני מקווה שעל זה אין וויכוח.
ומכיוון שחברון זה לא שטח כבוש וזה גם לא שייך למדינת ישראל,אלא לארץ ישראל,אתה בבעיה.
אי אפשר להתעלם מהעניין הדתי פה בארץ,ואני עם כל החילוניות שלי,יודעת שגם בגלל חברון אנחנו פה.


את לא מזכירה שיש שם גם 2.5 מיליון ערבים! ובעזה יש עוד 1.5 מיליון! זה במקרה? זה לא ציניות להתעלם מהם?
לא התעלמתי אמרתי-שיבנו לעצמם מדינה תוך התחשבות באזרחיה היהודים.סביר לגמרי,לא?אלא אם כן אתה ממש משתוקק לגרשם.


אני רוצה מדינה יהודית. לא מדינה דו לאומית ובטח לא מדינה ערבית - וזה מה שיהיה אם נמשיך בדרך הנלוזה שלנו.

למה דו לאומית?אתה חוזר על זה- ואני חוזרת ומדגישה,שתי מדינות לשני עמים אחת יהודית(מדינת היהודים יותר נכון) עם אזרחיה הערביים ואחת ערבית עם אזרחיה היהודים.


ברור. ברור לגמרי. רק שכל הפלגים האלה צמחו בגלל כל התיחמונים והקומבינות שלנו. שלנו!! כן, אנחנו אשמים! גם אני כי לא עשיתי מספיק נגד זה.
ממש לא שותפה לרגשי הנחיתות הללו,מצטערת.
אולי אתה יצרת אותם,אני לא.
מבחינתי הם יצרו את מציאות חייהם.

איך יהודים מסוגלים לעשות את כל הפשעים האלה שעליהם התלוננו כל הזמן שעשו לנו? אבל את מקבלת את זה בשלוות נפש תמוהה

אשמח אם תיתן דוגמא של פוגרום שיהודים ערכו בערבים,או בכל "לא יהודי" שמשתווה לפוגרום- תרפט,פוגרום אודיסאה,ליל הבדולח או הפוגרום בלבוב וכו...(הרשימה ארוכה)שאנחנו במחילה מהגויים מתלוננים שהם ערכו בנו.
נועם
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

זה לא ציניות להתעלם מהם
ציניות זה לומר משהו ולהתכוון לההפך.
לא להגיד זה לא ציניות,אתה יכול להאשימני בהתעלמות אך בציניות לא.
נועם.
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

לא היה שייך למדינת ישראל אף פעם!
אה זה היה בטח שייך ל"פלסטין" :-P
(עזרה למתקשים: זו היתה ציניות)
הריבונות היחידה ששטחים אלו היו שייכים לה בעבר ודורשת ורוצה בהם היא היהודית.

להחזיר אותם הביתה
אני כבר בבית :-) מצטערת שאנחנו לא רואות עין בעין בנושא, אבל זה לא משנה את עובדת היותי יושבת בביתי.

גם יהודים עושים מעשים מכוערים. אין מה להשוות בכמות ובאיכות לאלו המוסלמים.
יש להם הרבה מה ללמוד מאיתנו על טוהר הנשק, וזו גאווה ולא בושה לומר זאת.
(גם לא בושה לומר שלנו יש הרבה מה ללמוד מהם. למשל, על הקשר והזיקה לנחלת אבות ואדמה. למשל, בנוגע לבישול.)
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אני כבר בבית
את לא בבית! את מתנחלת בשטחים כבושים.
גם אם לפני 3000 שנים השטח בו את מתנחלת היה בריבונות יהודית, הריבונות הזו עברה מן העולם. בזמן שהיהודים נדדו בעולם, בינתיים נוצרו כאן עובדות של דורות על דורות של ילידים שנולדו וחיו כאן, ושלמרבה התמהון גם את עצמך מכירה בזכותם כאן. את הריבונות צריך לקנות בזכות ולא בכוח. כשלוקחים ריבונות בכוח, זה כיבוש.
כל טיעון אחר הוא היתממות תיחמון וקומבינה. ב 1948 היתה חלוקת הארץ בין שני עמים שגבולותיה נקבעו תוך לחימה. ב 1967 היה כיבוש. אפילו אם הוא היה צודק, זה היה כיבוש. כשאת טוענת שאין הבדל בין 1948 ל1967, את פותחת פתח לאפשרות של שינוי גבולות 1948 לרעתנו!!

לא בושה לומר שלנו יש הרבה מה ללמוד מהם. למשל, על הקשר והזיקה לנחלת אבות ואדמה.
למשל שהם ויתרו על האשליות ועל גבולות 1947 והסכימו להתפשר על גבולות 1948. ואנחנו שיכורי כוח חיים על האשלייה שהכוח נצחי. למשל שיש להם סבלנות. הם יודעים שבמלחמה, בסוף אנחנו נפסיד. 5 מיליון לעומת 500 מיליון.

הזכות שלנו על הארץ הזו אינה שונה מהזכות שהיתה לשומרונים לגבעונים לכנענים ולפלישתים. פלישתים - פלסטינים, נפסי שי.
אם אלוהים הבטיח לנו את הארץ הזו, אז צריך לחכות שהוא יחזיר לנו אותה, ולא הרובה או התותח. כי לרובה ולתותח ולטיל יש גם כח להחזיר אותנו לבולניה. (לא שגיאת כתיב)

נכון שלא שכנעתי אותך?
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

את לא בבית! את מתנחלת בשטחים כבושים.
את אומרת כבושים, אני אומרת משוחררים. אנחנו בהחלט לא מסכימות, ואני מסכימה שלא להסכים (איתך, עם הערבים, ואחרים).
לא לקחתי ריבונות מאף עם. אני (וגם את) בהחלט שוללת זכויות אדם, וזה מצער וחייב להשתנות. במהרה בימינו - אמן!

פלישתים - פלסטינים
זה הסטורית לא נכון - עובדתית.


הזכות שלנו על הארץ הזו
עתיקת יומין ורצופה, בעוד שהעם שאת מדברת עליו לא הומצא עד ל-67', והוא מורכב מפריטים בני מבחר ארצות המזרח התיכון.

אם אלוהים הבטיח לנו את הארץ הזו
עזבי את אלוהים - אני לא מתערבת לו. אני רואה בשטח הוכחות שהאדמה הזו מיושבת על ידי השבט שלי ב-3,000 השנים האחרונות.

נכון שלא שכנעתי אותך?
לא, אבל השיחה מעניית ומהנה :-) אני שמחה להכיר אותך וללמוד אודות השקפות עולם שונות משלי @}
נכון שלא שכנעתי אותך?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

שהעם שאת מדברת עליו לא הומצא עד ל-67',
ממש כמו הטיעון הטיפשי לטעמי של שלמה זנד - איך ומתי הומצא העם היהודי. (למרות שאין להתווכח עם העובדות שהוא מציין, הכותרת היא מופרכת)
עמים לא מומצאים! המצרים של היום הם לא המצרים של פרעה. היהודים הטמיעו אל תוכם המוני גויים, והתבוללו המונים. כנראה במיליונים. הערבים בארץ הם הבליל שנוצר מיהודים שומרונים ויתר העממים שחיו כאן וערבים שכבשו את הארץ, וגם העולים החדשים שלהם שבאו ממצרים ומצפון אפריקה עם תחילת הציונות.
יש עם אמריקאי? יש עם אוסטרלי? יש עם דרום אפריקאי? יש עם ספרדי?

אני שמחה להכיר אותך וללמוד אודות השקפות עולם שונות משלי
זו לא השקפת עולם. זו עמדה פוליטית. השקפת העולם שלך היא כנראה הומנית, אבל בגלל העמדה הפוליטית שלך את מתעלמת מהמסקנות המתבקשות מהשקפת העולם ההומנית.
פנולי_לאומני*
הודעות: 1
הצטרפות: 19 מרץ 2011, 17:53

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פנולי_לאומני* »

_הזכות שלנו על הארץ הזו
עתיקת יומין ורצופה, בעוד שהעם שאת מדברת עליו לא הומצא עד ל-67', והוא מורכב מפריטים בני מבחר ארצות המזרח התיכון._

ונשענת על כיבוש של יהושוע בן נון.
מערכת המכפלה ובאר שבע, זה הירושה מאברהם לא יותר מזה.

אין לנו שום זכות אבות רק זכות שהיא תוצאה של החרב, הכוח והכיבוש.

כיום הזכות שלנו היא מכוח החלטת האו"ם - לא מזה שלך נדמה שיש לך איזה זכות אבות.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ונשענת על כיבוש של יהושוע בן נון
מערכת המכפלה ובאר שבע, זה הירושה מאברהם לא יותר מזה
בן נון? אברהם אבינו? אילו רק דמויות מיתולוגיות ולא עובדות היסטוריות.
הזכות שלנו היא מכוח החלטת האו"ם הנשענת על כך שגלינו מכאן, ולא פסקנו מגעגועים לציון
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

למרות שאין להתווכח עם העובדות שהוא מציין,
זה לא נכון. יש דווקא הרבה.

הערבים בארץ הובאו לכאן לאורך ההיסטוריה בזמנים שונים ע"י השליטים השונים בזמנים השונים ששאפו לבסס שלטונם באזור (כחלק ממדינתם, ולא כמדינה עצמאית, למשל, "פלסטינאית"... ).
מכיוון שכך, הערבים האלה כל הזמן היו בתנועה והתחלפו (בניגוד ליהודים). גם המילה "ערבים" איננה במקומה, מכיוון שרק מיעוטם מקורם בערב.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הערבים האלה כל הזמן היו בתנועה והתחלפו
בניגוד ליהודים שלא היו בתנועה ולא התחלפו כאן. ממש לא התפזרו בעולם. רק כאן

הערבים בארץ הובאו לכאן לאורך ההיסטוריה
העברים לא הובאו לכאן? הרי זה מקור השם.
ח_אלפשה*
הודעות: 335
הצטרפות: 01 ספטמבר 2005, 11:00

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי ח_אלפשה* »

אני רוצה מדינה יהודית. לא מדינה דו לאומית ובטח לא מדינה ערבית - וזה מה שיהיה אם נמשיך בדרך הנלוזה שלנו.
איזה גזענות.
רק לערבים מגיעה "מדינה ערבית"
ליהודים צריכה להיות "מדינת כל אזרחיה"
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

_מה פתאום מדינה דו לאומית?! אם לא נכנע לתקשורת השמאלנית ולבית המשפט השמאלני, נמשיך לא לתת להם זכויות, אז לא צריך להתחשב בהם. נעצום את העיניים ונגיד אין פלשתינאים כמו גולדה (השמאלנית יעני). זה עבד יפה מאוד עד שרבין ופרס עלו לשלטון וגילו את ערפאת ושלחו אותו לאכול קוסקוס עם ביבי, וככה נהיה לביבי עוד חבר ושותף.
חוץ מזה נוכל להתכחש לזה שיש שם 4 מיליון פלשתינאים, אוף, התפלק לי, סליחה. - ערבים מ 22 מדינות ערב, שתוך 10 שנים יהיו רוב מוחלט. נגיד שיש רק 2.5 מיליון, ואז רק בעוד 20 שנים הם יהיו רוב. אתה יודע כמה מלחמות אפשר לעשות ב 20 שנה? אתה יודע כמה שמות למבצעים יש למחשב של צה"ל? זה לא בזבוז לא להשתמש בשמות האלה, וסתם ככה לעשות שלום?
חוץ מזה כמה פעולות תג מחיר, ופסקי דין של תורת המלך, ויש סיכוי שהאוכלוסיה הערבית תצטמצם. אם נתפלל, הרחם הפלשתינאית תפסיק ללדת. הקבה ישמע ויעצור להם את הרחם. (מנסיון, הוא שומע לתפילות של חנן פורת ודניאלה וייס).
ואם בסוף יתברר שהתפילות שלהם לא עזרו, והפלשתינאים פרו וישרצו וירבו ויעצמו במאוד מאוד ותימלא הארץ אותם, לפחות לא יאשימו אותנו שלא ניסינו_
:-) יפה מאוד ונוקב. הייתי מוסיף גם קטע על מדינות העמים שכמעט כולם כאחד מכירים כבר במדינה פלסטינאית.

לנועם, ברור שהמצב לא מזהיר. אוקיי אנו חותמים פה הסכמים עם אנשים שלא בהכרח יקיימו את זה (וזה אפשר להגיד על כל הסכם בימינו - איפה כבר מוצאים אנשים ישרים). אבל במחילה מכבודך - לא התיחסת כלל לאפשרות השניה הניצבת בפנינו - מדינה בה המיעוט הערבי הופך לאט לאט לגדול וגדול יותר. מיעוט זה הוא בעל שאיפות שונות לחלוטין ואף מתנגדות לשאיפות העם היהודי (נדמה לי שאנו מסכימים על כך). הדבר הוא מתכון לצרות צרורות. ברור שזה לא טוב לאף אחד מהצדדים וברור שזה יגמר לא טוב - לא לחלש ולא לחזק. אז אם מציבים זה מול זה את האפשרויות - מה עדיף בעיניך ?
ולמתנחלים - מצידי תשארו שם אחרי שהמדינה תיסוג. זה בכלל לא נעים לראות בנאדם עובר דירה אבל הרבה יותר כואב לי לראות אנשים בלי דירה, אנשים שחיים בדוחק ואף במחסור, אנשים שחיים באלימות ובמתח - כל זאת בעוד מיליונים נשפכים על הטימטום הזה שנמשך כבר עשרות שנים.
_כבר יש תשובה
תזדהה וגם תחשוף את מקורות המימון שלך !_
לא כל כך הבנתי. ובכל מקרה למען הסר ספק - אני אינני "פלוני אלמונית".

ולכל אלו שמתוכחים על ההסיטוריה - זה מיותר לגמרי - השאלה היחידה שצריכה להשאל זה: האם הפלסטינאים מרגישים בכנות שהם עם או לא ? התשובה היא כן, אגב.
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

מדינה בה המיעוט הערבי הופך לאט לאט לגדול וגדול יותר
זו השערה, ויש השערות לא פחות מבוססות שסותרות אותה.
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

כבר כיום, המיעוט הזה - לו היה מקבל שיוויון זכויות, היה משהו שאי אפשר להתעלם ברמה של קביעת מדיניות וכו'. את רוצה מדינת אפרטהייד (על פי הודאתך - בלי שיוויון זכויות זה אפרטהייד).
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

גם אם אין לימין בעיה מוסרית עם זה (ואני פשוט לא מבין איך כי זו השחתה של כל המידות), הרי שמבחינה מעשית זה לחיות במתח וסכנה תמידיים ויעידו על כך כל המהפכות האחרונות וכל המהפכות שהיו. הדבר הזה יעלה הרבה מאוד כסף ומשאבים, יגרור שנאה פנימית וחיצונית, ימנע התפתחות של כל נושא אחר ומן הסתם בסוף יסתיים בנטילת חיי אדם המונית.
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

האם הפלסטינאים מרגישים בכנות שהם עם או לא ? התשובה היא כן, אגב.
למה ואיך זה מחייב אותי או אותך?

כבר כיום, המיעוט הזה - לו היה מקבל שיוויון זכויות, היה משהו שאי אפשר להתעלם ברמה של קביעת מדיניות וכו'
עוד השערה לא מבוססת :-) אני חולקת על דעתך הזו.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

איך יהודים מסוגלים לעשות את כל הפשעים האלה שעליהם התלוננו כל הזמן שעשו לנו? אבל את מקבלת את זה בשלוות נפש תמוהה

אחד מהפלוני אלמוני שכתב את המשפט שכח לבאר אותו וחבל,כי לזרוק מילים לחלל זו לא חוכמה,חשוב לעמוד מאחוריהן.אשמח לקבל דוגמא לפשע שעשו יהודים לאחר כדוגמת הפשעים שהם "מתלוננים"שעשו נגדם.

מדינה בה המיעוט הערבי הופך לאט לאט לגדול וגדול יותר. מיעוט זה הוא בעל שאיפות שונות לחלוטין ואף מתנגדות לשאיפות העם היהודי
אתה מדבר על ערביי ישראל?

עד כמה שידוע לי הם לא הופכים למיעוט גדול יותר.נהפוך הוא הם לאט לאט מתאזנים עם הדמוגרפיה היהודית,שהיא מצידה לא מצטמצמת כלל באופן מפתיע,אלא רק גדלה וגדלה.(שזה מה שמדאיג ,שיש פה כל כך הרבה אוכ' שלא מורידות הילוך בילודה)
נועם.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

זה בכלל לא נעים לראות בנאדם עובר דירה
איזה תיאור פרווה.
דווקא לראות בן אדם עובר דירה יכול להיות אירוע מאוד משמח שהוא עצמו רוצה בו ופעל לקראתו.
לעומת זאת לראות אדם מגורש מביתו(לא מדירתו,ובכוונה הדיוק)זה לא מחזה כ"כ נעים.
(ואני פשוט לא מבין איך כי זו השחתה של כל המידות), -את זה אתה אמרת.
אם כבר "השחתת מידות" בערך מוחלט,אז לגרש אדם ממולדתו זו גם כן השחתה של כל המידות,שהרי פעולה כזו לא עושים בדרכי נועם.
יש הרבה פשעים מוסריים שהם "השחתה של כל המידות",כל אחד בוחר לו צד שהוא עם הפשעים הללו הכי יכול להסתדר.
נועם
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

זו השערה, ויש השערות לא פחות מבוססות שסותרות אותה.
ואלה את צודקת.
יש השערה מבוססת מאוד, שהערבים סוף סוף יבינו, שהמתנחלים צודקים. ראאד סאלח ונאסאראללה יוציאו פסק הלכה שמורה לכל המוסלמים המאמינים בקוראן הקדוש, שעליהם לארוז את המזוודות ולעלות על המשאיות של כהנא, בחזרה ל 22 מדינות ערב.
יש עוד השערה מבוססת מאוד שיתברר שהסודנים שמסתננים לארץ יתגלו כצאצאי עשרת השבטים, וכך יבואו לכאן עוד כמה מיליוני סודנים שילחמו עבורינו בחמאס ובחיזבללה.
ויש עוד השערה מבוססת מאוד שהערבים יבינו שעליהם להיות נתינים חסרי זכויות שואבי מים וחוטבי עצים. (סוף סוף יהיה מי שינקה לי את הבית ב 40 שקל ליום במקום 40 ש' לשעה).
ועוד השערה מבוססת, שתצא בת קול מהשמים, ותגיד - הלכה כבית מועצת רבני ישע
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

שזה מה שמדאיג ,שיש פה כל כך הרבה אוכ' שלא מורידות הילוך בילודה
|Y|


_מדינה בה המיעוט הערבי הופך לאט לאט לגדול וגדול יותר. מיעוט זה הוא בעל שאיפות שונות לחלוטין ואף מתנגדות לשאיפות העם היהודי
אתה מדבר על ערביי ישראל?_
על ערביי ישראל והשטחים. אפשר לחיות עם מיעוט והתורה מכירה בכך ומזהירה אותנו חזור והזהר, להתיחס אליהם בצורה שיוויונית והוגנת. אבל ברגע שהמיעוט הוא כבר לא מיעוט זו כנראה תהיה בעיה. כמו נישואים בין שני אנשים שבכלל רוצים דברים אחרים. תאורטית זה אפשרי. מעשית זו קטסטרופה.

אם לצרף את ערביי השטחים, לערביי ישראל, אנו מקבלים מספרים שאפילו ע"פ השקרנים המנוולים הכי גדולים מהימין הם מהווים בערך שליש ממדינת ישראל. כמובן שלדעתי זה יותר משליש. לצערי הרב הם (וגם אצלנו יש לא מעט כאלה) מתרבים בצורה חסרה אחריות ופה המקום לצטט את אחד הפילוסופים הגאונים הנחשבים ביותר שהיה פעיל שלום אדוק עד סוף ימיו - ברטרנד ראסל: “It cannot be expected that the most powerful military nation will sit still while other nations reverse the balance of power by the mere process of breeding.” ברגע שאנו מצרפים אותם למדינת ישראל, אנו ניצבים בפני בעיה. מה גם שהמספרים האמיתיים יותר גדולים ולא רחוק היום שיגיעו לחצי (מה גם שמתחילה מגמה של הגירה שלילית, אצל היהודים).
אז ברור שאני רואה את האפשרות השניה - אפשרות שתגמר רע מאוד מבחינת כולם ואף עשויה להוביל למלחמת אחים (שסימנים לה אנו כבר רואים), אז פחות כואב לי לראות את ההתנתקות. חוץ מזה מבחינתי שישארו שם, כבר אמרתי. אני חי במדינה מחורבנת בגלל הדברים האלה. אז לא גורשתי מביתי ואת יודעת למה ? כי אין לי בית ! אני לא הלכתי לגור בחצי חינם כפי שטליה מפרסמת לעיתים קרובות באיזו וילה במקום מריבה. אני אפילו לא יכול לחלום על בית כי אנשים פה משתמשים ברחם ככלי מלחמה, וככה נשללו ממני זכויות הבסיס לנחלה קטנה ממנה אוכל להתפרנס. כל המשאבים פה הופנו לטמטום הזה. ישראל העם הכי מטומטם בעולם. אין פה דיון רציני על כלום. לא שהמתנחלים והימין אשמים בהכל, אבל בעיניי יש להם חלק גדול בזה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

_למרות שאין להתווכח עם העובדות שהוא מציין,
זה לא נכון. יש דווקא הרבה._
אפשר להתווכח אם השמש זורחת במזרח.
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

אפשר להתווכח אם השמש זורחת במזרח.
באקדמיה יש הרבה דעות ותאוריות, ובשאיפה מקום לכולן (אפילו להזויה שציינת ;-))
ברגע שאנו מצרפים אותם למדינת ישראל, אנו ניצבים בפני בעיה.
השערה.
מה גם שהמספרים האמיתיים יותר גדולים ולא רחוק היום שיגיעו לחצי
דווקא המספרים מראים מגמה עקבית של עליה בילודה היהודית וירידה בילודה הערבית.

(ההסבר המתמטי למטה בדף דמוגרפיה לטובתנו אחוז הלידות היהודית עולה)
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

ההסבר ה"מתמטי" טליה שאת מביאה שם אומר שיש בערך 4 מיליון ערבים. שזה יחס של 40-60. ואפילו אם היה קצת פחות - בשביל מה לחיות על הקצה ? תמיד צריך לקחת מרוח בטיחות בכל דבר שעושים וביחוד בדברים של חיי אדם.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

דווקא המספרים מראים מגמה עקבית של עליה בילודה היהודית וירידה בילודה הערבית.
נכון.
לא שמתי לב. כלומר שכחתי לרגע שמלחמה זה שלום, יום זה לילה, ועליה זו ירידה. אבל כשסתכלים בצורה הנכונה, אז את צודקת.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

http://www.youtube.com/watch?v=aOCjtHagaTw_ שווה לראות
יופי! מצאנו יהודיה בריטית תומכת ליברמן. עכשו הכל בסדר.
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

הימין חושב שהשמאל רוצה לצאת מהשטחים מתוך אשליה שהפלשתינאים חפצים בשלום, וכל הזמן מנסה להוכיח שהם לא רוצים שלום. ובכן זו כמובן טעות. אף אחד לא רוצה שלום בעולם, לא שיש רווחים ממלחמה. ככה זה. אבל בכ"ז יציאה זה אינטרס שלנו מהסיבות שנאמרו כבר מספר פעמים.

יופי! מצאנו יהודיה בריטית תומכת ליברמן. עכשו הכל בסדר.
D-: אגב ליברמן בשמאל, אפילו אליבא דטליה. (הוא דווקא בעד 2 מדינות במוצהר, וגם עדין בקואלציה של ביבי שאין מאן דפליג שהוא שמאלן).
מענין היה לשמוע את עמדתה לו היתה חיה בתקופת המנדט הבריטי ... בעד הכיבוש הבריטי או בעד הבית היהודי ? קונפליקט ... ובכלל מענין אם היא היתה תופסת עמדה שכזו אם לא היתה טלויזיה בעולם. לא ראיתי שום עומק בדבריה. תמונה מאוד חלקית ואמוציונלית. ימין טיפוסי נו ... גם מתבכיינת כמוהם ואפילו על אותו עיתון haaretz ....
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

ההסבר ה"מתמטי" טליה שאת מביאה שם אומר שיש בערך 4 מיליון ערבים. שזה יחס של 40-60
וזה עוד לפי הימין. אז כנראה שיש יותר .... אולי אפילו הם רוב בקרוב או עכשיו
נועם*
הודעות: 79
הצטרפות: 31 ינואר 2003, 09:46

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי נועם* »

לא ראיתי שום עומק בדבריה. תמונה מאוד חלקית ואמוציונלית. ימין טיפוסי נו ... גם מתבכיינת כמוהם ואפילו על אותו עיתון haaretz ....
מה זה ימין לא טיפוסי בעינייך?
לא מתבכיינים,מנותקים מרגשות?
איך בכלל אפשר לנהל וויכוח ככה,עם אנשים עם דעות כל כך מקובעות.
הדעה שלי על השמאל הקיצוני שהיא שבמילא בשלב די מוקדם של הדיון יקראו לי גזענית/פשיסטית,מתוך אי יכולת(לדעתי) להתמודד עם הוויכוח ולענות על טיעונים.
ראה כמה שאלות העלתי פה לכל מיני פלונימים אלמונימים והם נעלמו כלא היו,וזו גם דרך-לסגור גולל על הוויכוח.
אז היא אמוציונלית,SO?
מה מהדברים שאמרה יש לך יכולת לומר שהם לא נכונים?
איזו אחת מהאמירות הכה אמוציונליות שהעלתה אתה יכול לסתור אותן?
שהיהודים הם היחידים שאי פעם היתה להם ריבונות על א"י?אז היא מספרת,שכשהיא אומרת זאת לחבריה בברטניה הם גם נשארים פעורי פה,מפני שלא ידעו.
אמירה מאוד מלאה ולא רגשית.

אגב ליברמן בשמאל, אפילו אליבא דטליה. (הוא דווקא בעד 2 מדינות במוצהר, וגם עדין בקואלציה של ביבי שאין מאן דפליג שהוא שמאלן).

ליברמן וביבי הם שניהם שמאלנים לכל הדעות.ליברמן הוא אומנם לאומן אוהב ארצו שזה לא מסתדר לשמאל הקיצוני עם השתייכות לשמאל,אך מה לעשות כזה הוא.
וביבי-נע ונד.הוא בכל זאת דור במשפחתו הרוויזיוניסטית וזה זורם בעורקיו. אך גם דיפלומט די מוכשר שמבין באיזו שכונה הוא חי.

דווקא המספרים מראים מגמה עקבית של עליה בילודה היהודית וירידה בילודה הערבית.

המשפט הזה נכון כבר מס' שנים,אבל כמו שאמרה העיתונאית הבריטית."אל תחשפו בפני את האמת אני לא מסוגל לה"
בתור מי שבעבודתה נחשפת לתינוקות שנולדים כל הזמן,במקום שיש בו גם אוכ' ערבית וגם אוכ' חרדית וגם אוכ' חילונית (יהודית)
אני יכולה לומר לכם שקצב הילודה היהודית הוא גבוהה ורב מאוד מאוד.פרו ורובו כל השנה.(שזה כשלעצמו מטריד אותי,אם היינו כמו בע"ח רק בעונה מסויימת אז אולי זה היה עוזר לנו,אך אנו כה מנותקים מכוחו של הטבע,שאיבדנו את זה מזמן וההתרבות קשורה לזה)
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

איזו אחת מהאמירות הכה אמוציונליות שהעלתה אתה יכול לסתור אותן?
אני יכול לסתור את המשפט "דה יזראלי הזברה". ובעיניי זה משפט מאוד מאוד אמוציונלי. :-)
ועכשיו ברצינות - זה לא שהיא דיברה שטויות, אלא שהיא מתיחסת רק לחצי התמונה ואת יודעת שחצי אמת לפעמים גרועה משקר (לא שזה תמיד בא מרוע). היא אינה מתיחסת לאופציות האחרות שעומדות בפנינו - האם זה כל כך רצוי שתהיה פה מדינה שע"פ הערכות הימין (שלדעתי אינן נכונות) יש 40 אחוז וע"פ דעות אחרות יש כאן 50% ומעלה ערבים ? ביחוד במצב של פיצוץ אוכלוסין שכבר קיים בארצנו (על זאת יש בינינו הסכמה אני מבין). עד עתה איש מכם לא התיחס לאפשרות הזו המהווה חלופה לשתי מדינות לשני עמים.


_ליברמן וביבי הם שניהם שמאלנים לכל הדעות.ליברמן הוא אומנם לאומן אוהב ארצו שזה לא מסתדר לשמאל הקיצוני עם השתייכות לשמאל,אך מה לעשות כזה הוא.
וביבי-נע ונד.הוא בכל זאת דור במשפחתו הרוויזיוניסטית וזה זורם בעורקיו. אך גם דיפלומט די מוכשר שמבין באיזו שכונה הוא חי._
ניתוח יפה ונכון.

אני יכולה לומר לכם שקצב הילודה היהודית הוא גבוהה ורב מאוד מאוד.פרו ורובו כל השנה.(שזה כשלעצמו מטריד אותי,אם היינו כמו בע"ח רק בעונה מסויימת אז אולי זה היה עוזר לנו,אך אנו כה מנותקים מכוחו של הטבע,שאיבדנו את זה מזמן וההתרבות קשורה לזה)
|Y| הענין הוא שכעת זה כבר מאוחר מדי. כבר הגענו למצב שהארץ מלאה. עכשיו אפשר לפתור את זה די בקלות, כיון שבשטחים הכבושים יש קצב ריבוי מהגבוהים בעולם. יש לנו הזדמנות פז להפטר מהצרה-צרורה הזו. אוקיי זה יכאב, לחלק יותר מאחרים, אבל זו הברירה היותר טובה בעיניי. מה אנחנו צריכים את זה על הראש ?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ליברמן וביבי הם שניהם שמאלנים לכל הדעות.
מי שטוען טענה מגוחכת שכזו, ועוד קובע "לכל הדיעות" אז באמת
איך בכלל אפשר לנהל וויכוח ככה,עם אנשים עם דעות כל כך מקובעות. וכל כך קיצוניות ומופרכות.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ליברמן וביבי הם שניהם שמאלנים לכל הדעות.
נכון.
גם ברוך מרזל בשמאל. גם כהנא שמאלני. לכל הדעות
פולני*
הודעות: 16
הצטרפות: 11 ספטמבר 2004, 16:38

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פולני* »

איך בכלל אפשר לנהל וויכוח ככה,עם אנשים עם דעות כל כך מקובעות. וכל כך קיצוניות ומופרכות.
אין פה ויכוח בכלל.
יש פה חבורה של דבילים, כל אחד לועס את אותם טיעונים ומשכנע רק את עצמו.
אבל מה, נחמד להוכיח לעצמך את דעותיך בויכוח עם השטויות שכותבים אחרים.
מיותר לגמרי. לא משפיע על אף אחד. סתם.
ביי
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

יש פה חבורה של דבילים, כל אחד לועס את אותם טיעונים ומשכנע רק את עצמו.
אז למי בדיוק מופנים דבריך ומה זה אומר עליך ? שיחה זה לא רק נסיונות שכנוע.
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

_נו זה לא לקח הרבה זמן עד ש... איך קראו לזה הרשעים הכביכול יותר מתוחכמים - "נקמה ע"י צה"ל" לא חלילה ע"י אזרחים אלא שצה"ל ינקום ואז הכל כשר כמובן. עוד "טעות". עוד ילדים שנהרגו בפעולת צה"ל. קשה שלא לשים לב לדמיון בין התמונות משם לתמונות מפה. מענין אם גם זה מזיז למישהו או שמא יש הבדל בין ילד יהודי לילד שאינו יהודי ?
ע"פ הBBC זה היה אגב ירי של טנק
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

יש פה חבורה של דבילים, כל אחד לועס את אותם טיעונים ומשכנע רק את עצמו
צודק לגמרי.
אנחנו לא יודעים שאין מה להתוכח איתם. אבל אי אפשר להשאיר להם את הבמה. חשוב שמי שבכל זאת קורא כאן, ידע שיש גם כאלה שחושבים אחרת.
לא רק ימין סהרורי יש במדינה, יש גם אנשים חושבים.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אנחנו לא יודעים שאין מה להתוכח איתם
אופס. צריך להיות סימן שאלה בסוף המשפט
פלוני_אלמוףנית*
הודעות: 5
הצטרפות: 22 מרץ 2011, 22:18

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמוףנית* »

תפתח google earth ותראה שגם ברצועצ עזה יש שטחים פתוחים.

אז למה לא יורים לשלם ?

אף מדינה לא רצתה את חבל עזה. האזור היה אמור להיות שייך לעבדאללה מלך ירדן. אתם חושבים שאם נציע את חבל עזה במתנה לירדנים הם יסכימו? הם סרבו.

למה אנו צריכים להציע, זה שלנו ? אין שם אנשים?
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

אז למה לא יורים לשלם ?
לא הבנתי

למה אנו צריכים להציע, זה שלנו ? אין שם אנשים?
|Y|

במחשבה שניה זו אשמת הטרוריסטים הקטנים האלה. אם הם לא היו עסוקים כל כך בטרור, הם היו לומדים לקרוא ולכתוב בשפת מדינתם מדינת ישראל ואז היו יכולים להבין את הכרוזים רבי החסד שהטיל צה"ל.
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

Israeli attacks kill eight in Gaza
זו הכותרת על אודות רצח הילדים אמש. אפילו לא כותרת ראשית. ובאיזה עיתון ? אה כן העיתון "של הערבים" זה "האנטישמי" אלג'זירה. האמת היא שזה עיתון מצוין ושדווקא שם - הכי רכים עם ישראל (לא תמיד בצדק !). טוב אז רצח ילדים כבר הפך בברור לענין שבשגרה בעולם. אבל אצלנו שותקים. "כל אחד בוכה על הקרובים לו וזה טבעי - יגידו".
קָרוֹב יְהוָה, לְכָל-קֹרְאָיו-- לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת (תהילים קמה)
נועם*
הודעות: 79
הצטרפות: 31 ינואר 2003, 09:46

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי נועם* »

לא רק ימין סהרורי יש במדינה, יש גם אנשים חושבים.

איזו צניעות,וואוו.
נועם*
הודעות: 79
הצטרפות: 31 ינואר 2003, 09:46

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי נועם* »

_אין פה ויכוח בכלל.
יש פה חבורה של דבילים, כל אחד לועס את אותם טיעונים ומשכנע רק את עצמו.
אבל מה, נחמד להוכיח לעצמך את דעותיך בויכוח עם השטויות שכותבים אחרים._

יש פה אנשים שמשוחחים אחד עם השני,מדברים,מחליפים ושומעים דעות.
פעולה שאנשים עושים בהרבה מקומות,אתרים,בתים,ואפילו עוד דפים פה בבאופן טבעי.
לא מתאים לך אתה לא חייב להיכנס לפה-הכי פשוט בעולם.
כנראה שאם בכל זאת אתה כן נכנס,אז משהו בך נמשך ל
יש פה חבורה של דבילים, כל אחד לועס את אותם טיעונים ומשכנע רק את עצמו.

נא לא להשמיץ בבקשה
בערך_מוחלט*
הודעות: 1940
הצטרפות: 22 מאי 2008, 09:13

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי בערך_מוחלט* »

האם אתה בכנות מאמין שיש מישהוא בישראל שנתן הוראה לרצוח ילדים בעזה?
they might as well ... כלומר, ברור שלא, אבל כפי שאתה אומר:

תוך ידיעה שיש אפשרות שההפצצות האלה יפגעו באזרחים של המדינה המפציצה
כמו שכתוב באותו בלוג שקושר כאן, מתוך ספר החוקים של דיקטטורת ישראל , אם אתה יודע שבסבירות גבוהה זו תהיה התוצאה, אז כן ... אתה אחראי. כפי שמחבל מתאבד לא בהכרח רוצה להרוג ילדים, אני רוצה להאמין שהוא היה מעדיף שכל מי שבאוטובוס יהיו מבוגרים, אבל זה לא פוטר אותו מאחריות כיון שסביר להניח שעל האוטובוס יש ילדים.
אינני פציפיסט. הקם להורגי - אשכים להורגו. אבל לעולם לא אהרוג חפים מפשע (אני מאוד מאוד מקוה). באיזו זכות אתה קובע שחייך עדיפים על חיי ילדים תמימים ? אם נגזר עליך למות ע"י מחבלים, אין לך זכות לנסות להציל את עצמך ע"י הרג ילדים. ענין של ערכים. תחשוב שמישהו היה הורג את הילד שלך, כדי להציל את עצמו - האם היית מקבל זאת בהבנה ? האם היית אומר גם אני הייתי נוהג כך ?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

הימין בתקשורת הישראלית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

איזו צניעות,וואוו.
הצלחתי.
אפילו לא הבנת את הרמז ללעג שלכם לעיתון הארץ
שליחת תגובה

חזור אל “דפים אישיים”