מיילדות בית

אתי*
הודעות: 293
הצטרפות: 15 פברואר 2004, 01:37

מיילדות בית

שליחה על ידי אתי* »

ישנה את גויס בטלר שמלווה על תקן דולה לבית חולים.אני אחרי קסרי בע"ה הולכת ללדת בקפלן עים גויס.אני בשבוע 34 עים עוברית בתנוחת עכוז מתפללת שהיא תתהפך למישהו יש רעיון מה לעשות מאוד לא רוצה קסרי נוסף?
אמא*
הודעות: 1115
הצטרפות: 02 ספטמבר 2001, 23:05

מיילדות בית

שליחה על ידי אמא* »

אתי - מאחלת לך לידה טובה ומעצימה.
בקשר לעכוז -למיטב ידיעתי, יש תנוחות יוגה מסוימות שמומלץ לעשות כל יום (בטח בספרים כמו לידה פעילה תמצאי) וגם דיקור סיני יכול לעבוד.
תזמורת - את מכירה אותו אישית? שווה ללכת להתייעצות?
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

מיילדות בית

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

אני לא מכירה אישית אבל מסתובבות פה ויבקיות שילדו או נפגשו איתו. בתור התחלה אפשר להרים טלפון ולברר איתו ישירות, הכי טוב...
יפעת*
הודעות: 136
הצטרפות: 28 יוני 2001, 04:05

מיילדות בית

שליחה על ידי יפעת* »

שמחתי לקרוא את ההמלצה של יעל על ברברה בן-עמי.
אשמח לשמוע עוד רשמים ממנה.
גם אם מלידה בבי"ח וגם אם מלידה בבית אתה.
לבנה_במילואה*
הודעות: 814
הצטרפות: 25 פברואר 2008, 21:44
דף אישי: הדף האישי של לבנה_במילואה*

מיילדות בית

שליחה על ידי לבנה_במילואה* »

שלום יפעת ובשעה טובה!
אני ילדתי עם ברברה. היה מדהים והיינו מאוד מרוצים. מוזמנת לקרוא את הסיפור לידה לידת הבית של תפארת
ואם את רוצה אתן לך את המס' שלי בשמחה ממש! (תכתבי לי בדף בית)
קרן_קיימת*
הודעות: 171
הצטרפות: 18 יוני 2006, 10:59
דף אישי: הדף האישי של קרן_קיימת*

מיילדות בית

שליחה על ידי קרן_קיימת* »

מישהי יודעת אם מיכל בונשטיין מלווה לידות בבי"ח?
רונית*
הודעות: 322
הצטרפות: 03 מרץ 2002, 22:31

מיילדות בית

שליחה על ידי רונית* »

הילרי יילדה אותי בסורוקה, אני לא הרגשתי כלום כי הייתי תחת אפידורל אבל אחרי הלידה
הסתבר שהיא קרעה אותי לחתיכות קטנות ונאלצתי לעבור ניתוח של 3 שעות כדי לחבר חתיכה לחתיכה.
שבוע אחרי הלידה, הייתי עדיין מחוברת לקטטר.
והגרוע מכל : לצערי, יותר לא אוכל ללדת לידה טיבעית אלא רק ניתוח קיסרי !!
לדעתי הסיבה שזה קרה היא שבעלי לא נכח איתי בלידה ולכן היא עשתה מה שרצתה.

הילרי היא שוחטת היא לא מיילדת !
אני חייבת שתדעו זאת כדי להציל אתכם ממנה !
לקראת_השני*
הודעות: 1
הצטרפות: 18 מרץ 2009, 11:24

מיילדות בית

שליחה על ידי לקראת_השני* »

לא הייתי בטוחה לאיזה דף בדיוק זה שייך, אבל אשמח לעצה טובה. אנחנו מתכוננים לקראת בית, אך מיילדת הבית המאוד מנוסה ויחסית קרובה שנפגשנו איתה כנראה לא תהיה פנויה בזמן הלידה. היא הציעה לפנות לאחרת, לגיבוי, ואכן ניפגש איתה בקרוב, אבל היא די רחוקה (קרוב לשעה נסיעה), ואיכשהו האינטואיציה אומרת שזה לא ממש זה. לעומת זאת, די במקרה נחשפנו למיילדת מד-הי-מה, שהיא לא ממש מיילדת בית מהרשימות, אבל עם המון נסיון בלידות טבעיות בבית חולים, שגרה ממש קרוב אלינו. במפגש איתה זרמו המון אנרגיות חיוביות, ולמרות שהיא מאוד עסוקה, ולמעשה לא ממש יכולה להתחייב, אלא אם יש גיבוי טוב, התחושה שלי שהכי הייתי רוצה שהיא תהיה בלידה. השאלה היא קודם כל אם יש איזו בעייתיות עם זה שהיא לא רשומה בארגון מיילדות הבית (את הציוד הבנתי שהיא יכולה לשכור מראש), כיוון שממילא לאף אחת מהן אין ביטוח. שוב, יש לה המון נסיון בקבלת לידות, ובעוד תחומיםאלטרנטיביים תומכים, אבל לא הרבה בבית. חוץ מזה, רציתי לדעת איך מבחינה פרוצדוראלית (תשלום, התחייבות וכו') מסתדר העניין של מיילדת גיבוי (ואולי אפילו שתיים), למקרה שאחת לא פנויה, ומה לגבי ההכנה לקראת הלידה - האם מתבצעות פגישות הכרות והכנה עם כל המיילדות הפוטנציאליות (אני כבר בשמיני, כך שלא נשאר המון זמן...). אשמח לשמוע מנסיונכן, תודה.
g_a_n_i*
הודעות: 72
הצטרפות: 20 מאי 2006, 12:34

מיילדות בית

שליחה על ידי g_a_n_i* »

חושבת שאין מגבלת רשיון מבחינת אימה"י, זה הרי ארגון שהמיילדות הקימו לעצמן. מיילדת היא מיילדת היא מיילדת. המילידות החברות בארגון מחויבות למספר עקרונות אבל זה לא אומר שמי שלא חברה לא פועלת ע"פ אותם עקרונות באופן עצמאי. וכולן היו לפני כן מיילדות בי"ח ועשו את הסוויצ'.
עם זאת, בעיני יש משמעות גדולה לסטאז' שעוברת המיילדת "החדשה" עם מיילדת בית מנוסה. אני מדמיינת שגם מיילדת שהיא לחלוטין מיילדת בית בנשמתה אך עובדת בבי"ח רגילה שיש את כל ביה"ח מאחוריה וזה משהו שהוא מאוד חזק ועמוק. התפיסה הבסיסית של מיילדת בית היא שונה, והחניכה הזו נראית לי הרבה יותר מאשר לוגיסטית (מדגישה: כך אני תופסת את הענין, אינטואיטיבית). למרות זאת, נשמע שהמיילדת שבחרת לך (בלב :-)) מאוד בעניין. מענין מה היא חושבת על הנושא. מה זה אומר "גיבוי טוב"? שהמיילדת שגרה רחוק ממך תבוא? תפגשו קודם?
ולמרות הכל, כשהלב בוחר - הוא בוחר.
אני העלתי נקודה שהייתה (אולי) מפריעה לי, שאני הייתי רוצה לפתוח ולפתור לפני שאני מחליטה. מאוד יתכן שאצלך היא "נון אישיו"
לידה טובה@}
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

מיילדות בית

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

השאלה היא קודם כל אם יש איזו בעייתיות עם זה שהיא לא רשומה בארגון מיילדות הבית
מעבר לביטוח, מיילדת מוסמכת גם נותנת אישור בכתב על הלידה, שאח"כ יכול לשמש אותך ברישום התינוק (משרד הפנים, ביטוח לאומי וכדומה). כיוון שהיא מן הסתם לא יכולה לתת אישור כזה, תצטרכי אישור על הלידה מגורם אחר (רופא שעשית אצלו מעקב הריון + רופא שבדק את התינוק).
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

מיילדות בית

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

היא קודם כל אם יש איזו בעייתיות עם זה שהיא לא רשומה בארגון מיילדות הבית
כל עוד היא מיילדת מוסמכת מוכרת ע"י משרד הבריאות- אין בעיה (ולא משנה אם שייכת לאמה"י או לא). אם היא לא, מבחינה בירוקרטית זה כמו ללדת ללא מיילדת.

יש לה המון נסיון בקבלת לידות, ובעוד תחומים אלטרנטיביים תומכים, אבל לא הרבה בבית.
זה בעיני חסרון גדול. יש הבדל בין לידת בית ולידת בית חולים. בבית חולים תמיד יש עוד מיילדות ורופאים להתיעץ איתם בזמן אמת. בבית- לא. אם יש בעיה, סיבוך, כל דבר שהוא, המיילדת חייבת לפעול לבד ולסמוך ב 100% על עצמה. אני לא הייתי בוחרת ללדת עם מיילדת שאין לה נסיון בלידות בית. מקסימום הייתי בוחרת בה כמלווה נוספת (אלא אם כן אין לך בעיה עקרונית עם הרעיון של לידה עצמית, ואת לא רואה במיילדת ובמיומנות שלה חלק הכרחי מהלידה, שזו גישה אחרת).
אסתר*
הודעות: 61
הצטרפות: 29 דצמבר 2004, 23:28

מיילדות בית

שליחה על ידי אסתר* »

אני ילדתי עם אבנר שיפטן . לידת בית מדהימה שמחה ושלוה ממליצה לכולן בחום!!!!
ואני מצרפת את סיפור הלידה שלנו. בהנאה...

התאריך המשוער 3/12/08
הכול היה מוכן הנרות, המוזיקה , היין, הבריכה, הגוף, הנפש, הזוגיות...
אבל הלל עוד לא הייתה מוכנה ללידתה.
והימים עברו יום ועוד יום ושבוע וכל יום הביא איתו ציפייה שהינה זה מגיע, אבל אין צירים ואין סימנים, ולאחר שיחה עם דר' אבנר שיפטן החלטנו קצת לעזור , וביום חמישי 11/12/08 נסענו לנורית בלביא לעשות דיקור סיני להזיז קצת את העניינים.
לאחר הדיקור נורית עשתה בדיקה פנימית ובאמת הייתה כבר התקדמות התברר שיש פתיחה של 2.5 ס"מ.
אך עדיין ללא צירים ממשיים. אבא שלי בא לישון אצלנו כי חשבנו שבאמת אולי נלד ביום חמישי וכדאי שהוא יהיה עם שחף אם נלד אבל....... לא ילדנו.
ביום שישי בבוקר ישבנו לאכול א. בוקר ואח"כ יצאנו לטיול רגלי מלא עליות ירידות והמון מדרגות, והרבה אויר טוב לריאות. האז התחילו להגיע צירים כל 7 דקות בערך, כל ציר הביא איתו נשימה מודעת שמקרבת אותנו לציר הבא
ההליכה בזמן הצירים העבירה אותם בקלות יחסית.
בשעה 13:00 התקשרנו לדר' אבנר ואמרנו לו שהתחילו הצירים ושהוא מוזמן לבוא.
[אנחנו גרים ברכסים ואבנר בא מיסוד המעלה]
בשעה 14:00 אבנר הגיע, שתה קפה וביקש לשמוע את דופק העובר, תודה לאל הדופק נשמע היטב ובקצב טוב.
הצירים הפכו תכופים יותר כל 2-3 דקות, וכמו שימימה אומרת, כשהיה ציר היינו בו והכרנו את הטוב שבו ושמחנו שהוא מקרב אותנו לשלב יותר מתקדם לקראת הלידה.
בשעה 14:30 נכנסנו לבריכה שהייתה ממוקמת בסלון, הבריכה הייתה חמה ונעימה, המים הקלו וריככו את התהליך כל ציר שעברנו במים היה מלווה בתנועה ובמגע ולאחריו רגיעה ושלווה, אפילו.....נרדמנו במים למשך זמן מה תוך כדי הצירים.
בשעה 16:00 אבנר בא ואמר לי שהגיע זמן הדלקת נרות שבת התרגשתי מאוד!!!!
הדלקתי נרות ובירכתי בכוונה מלאה וביקשתי מכל הלב, מבורא עולם בריאות טובה, והמון שמחה במשפחה ושהגוף שלי ידע את מלאכתו ושהעובר יתברג ויצא אלינו בשמחה וללא התנגדויות , ושאנחנו מוכנים בשמחה גדולה לקבל נשמה חדשה לביתנו הנעים והחם. וכך קיבלנו את השבת.
בזמן שהייתי במים אליהו שלי טרח בין הצירים והכין סעודה לשבת והריחות של הבישולים הציפו את כל הבית והוסיפו לאווירה.
בשעה 17:40 הספיק לי להיות בבריכה ואמרתי לאליהו שאני מרגישה צורך ללכת לשירותים קמתי לשירותים וניסיתי לעשות קקי ואבנר שאל אם אני מרגישה צורך ללחוץ ואמרתי שלא שאני מרגישה שהראש עוד גבוהה ועוד לא הייתה התברגות, מהשירותים בחרנו לעבור לחדר השינה החם והנעים , ועל המיטה נעמדתי בתנוחת חתול והעברתי עוד ציר ואז אבנר ביקש לעשות בדיקה פנימית לדעת האם אנחנו מתקדמים הבדיקה הראתה פתיחה מלאה.
מיד לאחר הבדיקה הוא ביקש ממני להתמקם בנוח וללחוץ לחיצה אחת כדי שמי השפיר יצאו החוצה ובאמת לחצתי והשק השפריץ עצמו ממני כמו דלי מים.
ואז..... הרגשתי את ההתרחבות של האגן וההתברגות של הראש ואבנר אמר שאנחנו ממש בלידה,
וכך על המיטה שלנו, בחדר השינה, בבית החם והנעים, כשאליהו אהוב ליבי לצידי בהתרגשות גדולה, לחצנו לחיצה אחת והראש יצא... חיכינו חצי דקה לציר נוסף וכשהוא הגיע יצא איתו כל הגוף.
ובשעה 18:00 אבנר הסתכל אלינו ואמר –לאסתר המלכה נולדה נסיכה-
השמחה , האושר, הגאווה , האנרגיה, הכוח, התודה , האמונה, האהבה הכול התערבב ברגע שהחזקנו את הלל לראשונה.
בירכנו והודנו על שזכינו ללדת בשמחה ובקלות עם המון אהבה ותיאום והיינו במקום של לקבל כל מה שקורה בשמחה ולהיות בהתרחשות ולהרגיש כל שלב ולנשום המון!!!!!!!! הלל נשארה מחוברת לחבל הטבור עד שהוא התרוקן והיה ללא דופק רק אז נחתך החבל ,הלל גיששה עצמה לעבר השד וינקה את יניקתה הראשונה שמילאה אותי בחום ואהבה.
ואז לקחתי נשימה לחצתי לחיצה והשליה יצאה.
אבנר ביקש מאליהו לארגן בגדים נקיים ושנלך להתקלח, והוא יארגן את המיטה מחדש, ובאמת הלכנו להתקלח ביחד מאושרים ואוהבים. ואבנר סידר והחליף מצעים במיטה, כשיצאנו מהמקלחת, שקלנו את הלל, ומשקלה היה יותר משתי הערכות המשקל שקיבלנו.... היא שקלה4 קילו. אבנר בדק אותה ואז הלבשנו אותה . אבנר הלך להתקלח, ובינתיים ערכנו שולחן לסעודת יום שישי, ישבנו כולנו והרמנו כוסית לחיים לחיי החיים הטובים ולחיי הארוחה הטעימה . הלל שלנו פרי אהבתנו נולדה ביום שישי בשעה 18:00 בתאריך ט'ז בכסליו 12/12/08 שבת פרשת וישלח.


הקורס דבש מסלע של אור ועדה ליוה אותנו לאורך כל היום ובכל שלב של הלידה מכל הבחינות הפיזיולוגי, הרוחני הנפשי והזוגי. הדבר החשוב שלמדנו זה לאפשר ולקבל ולא לסגת ולהתרחק לתת לגוף להתרחב מתוך נשימה מודעת וקבלה של תהליך הלידה ,ולא לחכות לציר אלא לזרום איתו ולשחרר אותו. וכול הזמן לנשום.
הבחירה ללדת בבית הייתה בזכות אחותי שמרית שנתנה לנו את הכוח והאומץ והאמונה שזה הדבר הנכון לעשות ושיש בנו את הכוחות לכך. ואחרי שהיא ילדה את אוריה ובארי ידידיה עם דר' אבנר שיפטן . שמחנו לפגוש אותו בקורס רק כדי לידע אותו שאנחנו גם נלד איתו.
וכך היה.
אבנר [מיילד בית ורופא] הוא מלאך. הנוכחות שלו מהרגע שהוא הגיע הוא היה ולא היה הוא לא הפריע או התערב אבל הישרה רוגע ביטחון שלוה ואינטימיות .בכל זמן הצירים בעצם עד הלידה אבנר היה בחדר של הבנות 2פעמים הוא בדק דופק וחוץ מזה הוא לא התערב .אנחנו מודים לאל שאבנר היה שותף ללידתה של הלל .

לידה טבעית בבית בשבילי הייתה ההוכחה לאמונה בגוף ובנפש באמת .בזוגיות וביכולת שלי, עברתי חוויה נפלאה ושמחה. בהחלט אשמח לעבור אותה שוב.

אליהו שלי אישי היקר שהיה שותף מלא לאורך כל ההריון ובמהלך כל הלידה חווה ביחד איתי כל שלב, ואני שמחה לומר שבזכות הליווי והתמיכה הקבלה הסבלנות והשמחה ואור האהבה, והקשר הזוגי והחיבור שלנו, כל היום הזה זרם לנו בנועם ובסופו אליהו ואני ילדנו ביחד.

הלל שלנו הצטרפה למשפחתנו המיוחדת.. היא בת ראשונה משותפת שלנו, בת שנייה שלי, בת שלישית של בן זוגי , ובת רביעית במשפחה, וחמסה... חמסה... חמסה עלינו!!!!!

תודה ענקית לאבנר על חווית הלידה.
תודה לאור ועדה ולכל צוות דבש מסלע שהאירו לנו את הדרך בהסתכלות מתוקנת לחיבור האמיתי בין הנפש הגוף והרוח והאמונה בעצמנו ותודה גדולה על חיזוק הזוגיות
אלפי תודות לאבנר שילד אותנו בדיוק כמו שחלמנו.

תודה ענקית למשפחות הנפלאות שלנו שהאמינו בנו ונתנו לנו מקום בפרטיות שלנו.
תודה לנו שבחרנו בדרך שלנו להביא לעולם את הבת שלנו.
תודה רבה לבורא עולם שהיה איתנו בלידה ובכלל.

תודה להלל שבחרה בנו להיות לה להורים.

תודה לאל.
חנה*
הודעות: 54
הצטרפות: 12 נובמבר 2003, 00:43

מיילדות בית

שליחה על ידי חנה* »

ג'ודי סלום כהן מקסימה. היא מצטיינת בVBAC , ולידות ראשונות. המחיר שהיא לוקחת הוא 2000 שח.
איו*
הודעות: 2
הצטרפות: 28 אוקטובר 2009, 20:01

מיילדות בית

שליחה על ידי איו* »

ב"ה
ילדתי עם ליהי לפני חודשיים (לידה שניה איתה). אני רוצה להמליץ בחום לכל בנות ישראל שרוצות ללדת בבית. ליהי מדהימה - בשקט שלה, באחריות שלה, בתמיכה שלה, באנרגיות שלה...בנתינת המקום הרב לאישה היולדת, אין מילים לתאר את האישה המדהימה הזו.
ליהי היא צדיקה, וזו זכות גדולה ליולדת שהשם יתברך שולח לה את ליהי.
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

מיילדות בית

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

חותמת על כל מילה של שירי ואיו!
חתול_א*
הודעות: 4
הצטרפות: 03 ינואר 2010, 08:09
דף אישי: הדף האישי של חתול_א*

מיילדות בית

שליחה על ידי חתול_א* »

בחרתי במאיה נוטקין להיות מיילדת בלידת בית שלי כי נראתה לי עדינה ולא מתערבת מדי. וכל זה התברר כנכון, אבל לא מועיל כאשר הלידה לא מתקדמת "לפי הספר" וכשנזקקתי לתמיכה ורעיונות על מנת לקדם לידה טבעית – מאיה לא הצליחה לעזור לי הרבה. למזלי במהלך הלידה פגשתי אנשים אחרים (רופאים, מיילדות ותומכות לידה) שהאמינו, יחד איתי, ביכולתי ללדת ללא התערבות ועזרו לי לקדם את הלידה בשיטות לא רפואיות.
במבט לאחור היתי בוחרת במיילדת אחרת: בטוחה יותר, יצירתית יותר, מעשית יותר, כזאת שמבינה יותר את החשיבות הגדולה של ללדת בבית.
(נ.ב. במקרה שלי, למרות ירידת מים מוקדמת ולידה ארוכה ואיטית, לא היו שום סימני מצוקה לא במהלכה ולא אחריה)
נווה_מדבר*
הודעות: 221
הצטרפות: 29 יוני 2005, 21:19
דף אישי: הדף האישי של נווה_מדבר*

מיילדות בית

שליחה על ידי נווה_מדבר* »

ממליצה בחום על מינדי לוי.
(המרגיעון אומר: "הכל בתואם מושלם" - וזה כל כך מתאים לחוויה שלנו אתה).
היא ליוותה אותנו בלידת בתנו בבית - לידה ראשונה שקרתה בישוב קהילתי בגליל, בספטמבר 2009.
(גם דנה ה המדהימה היתה אתנו, אבל היא עוד לא מוכנה להוביל לידות בית, אז את ההלל עליה - אם וכש היא תחליט... (-: ).

ובחזרה למינדי - היא היתה נהדרת:
נפגשה אתנו כמה פעמים, וגם ביקרה אותנו בבית. חשבה על כל פרט ופרט, והעבירה את התחושה שהיא לוקחת את האחריות הזו באופן מאד רציני.
הרושם שהיה לנו מהפגישה הראשונה היה של איזון ובטחון. היא מאד מקצועית ויש תחושה של "להיות בידיים טובות", וגם מאד מחוברת וקשובה.
בלידה עצמה היא הלכה איתי, היתה פעילה כשרציתי, והיתה שקטה כשרציתי (וממש לא הייתי צריכה להגיד שום דבר).
זה היה קצת כמו להיות עם אמא גדולה וטובה ומחבקת, וגם לדעת שהלידה היא שלנו, והיא נמצאת שם כדי לתמוך ולעזור, לא כדי לנהל את העניינים (למרות שהיא גם יכולה לעשות את זה אם צריך).
היא גם היתה מאד אינטואיטיבית ועבדה איתי באמצעות קול בלידה - דבר שמאד טבעי לי (למרות שבכל ההכנות שלי לא חשבתי עליו).
היא ליוותה אותנו גם אחרי הלידה, ביקרה ותמכה.
מתחילת ההריון הרגשתי שהלידה צריכה לקרות בבית, אך מאד חששתי (אנחנו קצת רחוקים מבית חולים, ובכלל, חינוך פולני קונבנציונלי די חרדתי).
כמעט ירדתי מהחלום הזה, עד שפגשנו את מינדי - ואז זה הסתדר. זה פשוט הרגיש נכון.
היה לנו כיף גדול, ומאושרים מאד על ההחלטה ללדת בבית, ולעשות זאת בעזרתה.
פלוני_אלמוני*
הודעות: 1182
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 19:35
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמוני*

מיילדות בית

שליחה על ידי פלוני_אלמוני* »

שלום נשים אהובות ויקרות...
יחד אם מיילדת מדהימה, מנסות לפתוח לימודי מיילדות!!! אני כל כך מתרגשת!!!
כל מי שמעוניינת להצטרף או לשמוע עוד פרטים שיגיעו בקרוב, בבקשה צרו איתי קשר ב [email protected] ,
שיהיו ימים קסומים
ולידות מופלאות
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מיילדות בית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מיילדת חדשה הצטרפה לאמה"י-
אביבה עידן- מושב דבורה 0528611680 046499878
בהצלחה לאביבה וליולדות.
שרה_לה*
הודעות: 276
הצטרפות: 15 אוקטובר 2002, 10:38
דף אישי: הדף האישי של שרה_לה*

מיילדות בית

שליחה על ידי שרה_לה* »

אפשר אולי לערוך את ההודעה שמעלי ולהכניס את אביבה לרשימה? תודה.
משתפת*
הודעות: 38
הצטרפות: 02 מאי 2005, 00:36

מיילדות בית

שליחה על ידי משתפת* »

רציתי לשתף בתהיות שיש לי בקשר ללידות בית, בית חולים ובכלל. בעיקר מההיבט הכלכלי של הענין. בלידה הראשונה ילדתי בבית ובשניה בבית החולים. התלבטתי רבות ובעיקר בגלל התשלום הגבוה למיילדת בית החלטתי ללכת לבית חולים. אני לא רוצה לדון פה בענין השכר של המיילדות, ברור שהן צריכות להתפרנס בכבוד. אני כן רוצה לציין שמי שמרגישה שזה מאוד יקר לה, כמוני יש גם אופציה אחרת. שתי הלידות שלי היו לגמרי ללא התערבות ובשתיהן הייתי מאוד מרוצה. בשניה התינוק היה מעל 4 ק"ג ולא ידענו את זה. מה שכנראה תרם להצלחת אי ההתערבות :-). בדיעבד, אני חושבת שאם היולדת יודעת בדיוק מה היא רוצה, היא מאוד אסרטיבית עד אגרסיבית לפעמים ומלוה בבן זוג או דולה שלא מתפשרים על בקשותיה ודעותיה, אז גם הלידה בבית חולים תהיה בדרך שהיולדת בוחרת. אותי עזבו לנפשי אחרי שבמשך 10 דקות צעקתי על כולם ללא הפסקה. אח"כ היתה לי מיילדת נעימה, סבלנית שהלכה איתי ובדרכי. ישבה בחדר ושתקה רוב הלידה. כל הלידה היתה סביב שעה. אף אחד אחר מהצוות לא העיז להכנס לחדר אחרי הצרחות שלי. לדעתי זה לא מתאים לכל אחת, רק ליולדת שמאוד ברור לה מה הבחירות שלה ומכירה את השטיקים של בתי החולים. אני לא בהריון כרגע, אבל מניחה שאת הילד השלישי כשיגיע אלד בבית החולים. אלא אם הביטוח הלאומי יתחיל להעביר את הכסף ישירות ליולדות או למיילדות בית ואז זה כבר יהיה שיקול אחר לגמרי.
ר_ו_ב_י_נ_א*
הודעות: 566
הצטרפות: 15 אוגוסט 2005, 14:42
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ב_י_נ_א*

מיילדות בית

שליחה על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* »

היולדת יודעת בדיוק מה היא רוצה, היא מאוד אסרטיבית עד אגרסיבית לפעמים ומלוה בבן זוג או דולה שלא מתפשרים על בקשותיה ודעותיה, אז גם הלידה בבית חולים תהיה בדרך שהיולדת בוחרת. אותי עזבו לנפשי אחרי שבמשך 10 דקות צעקתי על כולם ללא הפסקה
אבל זה בדיוק הדברים שאני לא רוצה בלידה שלי - ברור לי שגם בבית חולים אוכל ללדת, אבל מכל הרגעים בחיי, בדיוק הרגע הזה הוא הכי פחות מתאים בעיני לגייס את האגרסיביות, ובטח שלא לצעוק על כולם גם לא דקה ללא הפסקה.... בעיני האופציה של ללדת בשלווה בביתי שווה כל גרוש ואף יותר ממה שנהוג לשלם למיילדות בית (שלא לדבר על כל הפרוצדורות של אחרי לידה שגם שם אמנם אף אחד לא מחוייב לשתף פעולה, אבל למי מתחשק להתעסק על ויכוחים או אפילו סתם להסביר את בחירותיו לכל איש צוות מיד אחרי לידה....)
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

מיילדות בית

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

אני התלבטתי לגבי לידת בית כמעט עד הסוף, בגלל הכסף בעיקר
בסוף החלטתי ללדת בבית רק בשבוע 37 ולא היה לי מושג מאיפה נגרד את זה
יכולה להגיד היום, אחרי לידה ראשונה מצוינת בבי"ח, בחדר טבעי, ולידה שניה בבית-
אין מה להשוות. רק בבית. שווה כל אגורה.
ולא רק בגלל הלידה. אחרי הלידה- להתקלח במקלחת שלי, להכנס למיטה שלי, כשריח תבשילים באויר... בבית שלי, מוקפת בבני משפחתי בלי אף זר (מנקה שנכנסת רגע, רופא, אחות, מוהל, מוכרת חזיות- כל מי שמסתובב בבי"ח). אין- הכי שווה בעולם.
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

מיילדות בית

שליחה על ידי ורד_לב* »

מסכימה עם רותה ורובינא.
גם בעיניי שווה כל שקל.
לא רוצה להכניס עצמי לבי"ח אם לא חייבת.
משתפת*
הודעות: 38
הצטרפות: 02 מאי 2005, 00:36

מיילדות בית

שליחה על ידי משתפת* »

_גם בעיניי שווה כל שקל.
לא רוצה להכניס עצמי לבי"ח אם לא חייבת._
גם בעיני. אם יש את הסכום הנכבד. לנו זה היה יקר מדי. וגם- השתחררתי על דעת עצמי מייד לאחר הלידה, כך שלא חויתי את המוהל ומוכרת החזיות. בהחלט הריח של המצעים והתבשיל בבית מאוד מפתה ושווה. לדעתי אפשר לוותר עליהם כי במקרה הזה הסכום שהם עולים נכבד למדי. אין וויכוח מה הכי כיף. אני רק אומרת שמי שזה מתאים לה יכולה לבחור באופציה הבית-חולימית מתוך ידיעה ברורה למה היא נכנסת. פותחת את הנושא כאופציה עם היתרונות והחסרונות שלה.
באו נתפלל כולנו יחד שהביטוח הלאומי יתחיל להעביר את כספי דמי הלידה ישירות ליולדות או לשירותי המיילדות שבוחרות היולדות ולא לבתי החולים באופן בלעדי. אז הדילמה הזו תהיה לא רלוונטית. אמן.
גם_אני_במתלבטות*
הודעות: 1
הצטרפות: 07 פברואר 2010, 11:04

מיילדות בית

שליחה על ידי גם_אני_במתלבטות* »

היי, למה בדף הזה? יש דפים יותר מתאימים לדיון, חבל...
שופעת*
הודעות: 1
הצטרפות: 07 פברואר 2010, 11:05

מיילדות בית

שליחה על ידי שופעת* »

משתפת-כשאני קוראת אותך אני מרגישה שאולי הנושא העיקרי לא קשור כלל ללידה בבית/בבית חולים אלא להתיחסות שלך לכסף.

אני אשמח לתת איזו הסתכלות קצת שונה לכסף כאנרגיה שבאה והולכת ומשמשת אותנו ביום יום. הכסף שיש לנו או לא הוא בחירה שלנו.
אולי נשמע קצת פלצני אבל אני מאד מאמינה ב"שפע" וכמשהו מתאים לנו ואנו רוצים אותו באמת הכל מסתדר.

גם לדעתי זה יכול להיות "יקר" גם לנו "אין כסף" אבל מאמינים שזה הדבר הנכון והמתאים וכך היה בלידה הראשונה וכך יהיה עוד כמה חודשים.
אמונה, חשיבה חיובית, חיבור לשפע של היקום וכל אחת יכולה ללדת בבית או איפה שבא לך.
כך אני חושבת ומאמינה
משתפת*
הודעות: 38
הצטרפות: 02 מאי 2005, 00:36

מיילדות בית

שליחה על ידי משתפת* »

היי, למה בדף הזה? יש דפים יותר מתאימים לדיון, חבל...
אפשר להעביר לאן שמתאים. אשמח לשתף אותך במה שעברתי, אם זה יעזור להחליט. מוזמנת לשאול.

משתפת-כשאני קוראת אותך אני מרגישה שאולי הנושא העיקרי לא קשור כלל ללידה בבית/בבית חולים אלא להתיחסות שלך לכסף
קשור גם ללידת בית וגם להבט הכלכלי שהיא מביאה.
קשור לזה שבחרתי לא להשקיע את הסכום הנכבד הזה בלידת בית אלא בדברים אחרים שהיו חשובים לי מאוד. יועצת הנקה אחרי הלידה, עזרה באוכל מוכן ועזרה עם הילד הגדול במהלך השבועות הראשונים וכו'. לי היה סכום מסוים שיכלתי להשתמש בו לצרכי הלידה. בחרתי להשתמש בו כפי שתיארתי. זו הדרך שלי להתחבר לשפע של היקום :-).
בהצלחה בכל מה שאת או כל אחת אחרת חושבת ומאמינה. הלוואי ונבחר דרך שמתאימה לכל אחת מאיתנו.
עינת*
הודעות: 660
הצטרפות: 26 ינואר 2003, 12:56

מיילדות בית

שליחה על ידי עינת* »

אני בכלל לא בהריון אבל חושבת על זה. אחרי 2 לידות בית אני חשבתי ממש ברצינות ללדת בפעמים הבאות בבית חולים.
הבת שלי אושפזה לפני חודש לכמה ימים וכמה ימים בבית החולים גרמו לי לחזור לרעיון הלידה בבית.
כולם היו כל כך בסדר , תמכו וקיבלתי רוב הזמן את מה שרציתי (שחרור הביתה ביום וחזרה לבית החולים רק למטרת קבלת אנטי' וזה מאוד לא מקובל לתת כזה דבר) , אפילו בלי לצעוק / להתווכח / להתחנן.

אבל הייתי צריכה להסביר את עצמי בכל פעם מחדש (כי אני לא מוכנה לקבל את הטיפול הסטנדרטי ואני לא נותנת בבית את הטיפול המקובל ומן הסתם בבית החולים לא אוהבים מורדים כמוני) , לכל אחות , מומחה או מתמחה.
נכון , הכול היה נעים ובסבר פנים נאות אבל זה מתיש כל כך.

למי יש כוח לזה בלידה???
לי , לא.
אני רוצה ללדת בנחת , בשקט כי אני יודעת איך ללדת ואני מכירה את עצמי הכי טוב ואם אני צריכה עזרה אז בטח ובטח שאני מעדיפה מיילדת בית על פני מיילדת בית חולים שמעדיפה תנוחת לידה כזו או אחרת או שתתקע לי פיטוצין במקום לעודד תנועתיות כי לכו תדעו על מי ניפול...

אנחנו מאוד לא עשירים ויש לנו 2 ילדים קטנים אבל זו הבחירה שלנו - ללדת כמו שצריך ללדת ולצערנו - ביוקר.

הלוואי והיה לי את האומץ ללדת בבית חולים...
משתפת*
הודעות: 38
הצטרפות: 02 מאי 2005, 00:36

מיילדות בית

שליחה על ידי משתפת* »

עינת, מאוד מבינה אותך. אני חושבת שחשוב שכול אחת תשתף בתחושות ובחוויות שלה, על מנת שנשים אחרות שקוראות פה ומתלבטות יקבלו חשיפה רחבה יותר ויכלו לעשות החלטה יותר מושכלת.
החלטה איפה ללדת היא החלטה מאוד מורכבת. בלידת בית חולים יש גם פן של הימור. לא בכל בית חולים ולא בכל משמרת תהיה מיילדת טבעית, מקבלת ומבינה. לי אין בעיה להתעמת עם הצוות במשך 10 דקות תמורת חיסכון של 5000 ש"ח :-). עובדה שלאחר מכן קיבלתי את המיילדת שרציתי ואף אחד אחר לא העז להתקרב. לדעתי זה היה שווה. וגם היה לי מזל :-D
ענת_רז*
הודעות: 145
הצטרפות: 17 פברואר 2008, 12:35
דף אישי: הדף האישי של ענת_רז*

מיילדות בית

שליחה על ידי ענת_רז* »

לצערי לא מדובר תמיד בעימות של 10 דקות, והרבה פעמים החיסכון של 5000 ש"ח עולה לך בואקום/קיסרי מיותר :-(
ענת_רז*
הודעות: 145
הצטרפות: 17 פברואר 2008, 12:35
דף אישי: הדף האישי של ענת_רז*

מיילדות בית

שליחה על ידי ענת_רז* »

היא מאוד אסרטיבית עד אגרסיבית לפעמים ומלוה בבן זוג או דולה שלא מתפשרים על בקשותיה ודעותיה
זאת בדיוק הבעיה שלי עם ללדת בבי"ח. לא רוצה להיות אסרטיבית ובטח שלא אגרסיבית, כי זה משחרר הורמונים שמעכבים מאד את הלידה ויכול להוביל לאינסוף התערבויוות והסתבכויות מיותרות. רוצה לבוא בשביל ללדת- לאפשר ולהפתח, ולא בשביל להלחם.
אום_אל_קיצקיצ*
הודעות: 1231
הצטרפות: 21 ינואר 2007, 22:53
דף אישי: הדף האישי של אום_אל_קיצקיצ*

מיילדות בית

שליחה על ידי אום_אל_קיצקיצ* »

בעיני, החשיבות הגדולה של לידת הבית היא דילוג מוחלט על מוסד התינוקיה. משהו שנראה לי שאני חייבת לתינוקות שלי ואין עליו דיון בכלל. מחובתי כחלק מקבלת הפנים שלהם לעולם להישאר איתם כל הזמן.
הלידה הראשונה שלי היתה ביתחולימית וללא שום התערבויות ובאמת היתה נפלאה, אבל אח"כ המאבקים על התינוקת מול התינוקיה... לא רוצה שתישאר שם ולו שניה בלעדי. בלידה השניה היה לי ברור שאין שום בעיה שתתרחש לשביעות רצוני בבית חולים, אלא שאני לא הייתי מוכנה לשמוע בכלל מתינוקיה. בסוף גם ילדתי בבית וגם קבלנו תינוקיה )-: סיפור ארוך... (מי שמעוניינת יכולה לקרוא את סיפור הלידה של אפונית ). וגם לנו אין אף שקל מיותר ובכל זאת (ואני ידועה כקמצנית גדולה) הכסף בכלל לא אישיו כאן בעיני וגם בפעם הבאה זה יהיה בבית, ונקווה שהפעם ללא התינוקיה המייסרת. קראתי כאן בכל הדפים ועוד לא השתכנעתי שיש ביתחולים שאני יכולה להיכנס בשעריו בבטחון שלא יפרידו בינינו ולו לרגע אחרי הלידה.
עינת*
הודעות: 660
הצטרפות: 26 ינואר 2003, 12:56

מיילדות בית

שליחה על ידי עינת* »

הי משתפת ,
אני מבינה אותך לגמרי.
גם לי אין בעיה לריב 10 דקות כדי לחסוך 5000 ש"ח (זה הרבה יותר , דרך אגב - מה עם החסכון בכך שלא הזמנת רופא ילדים?)
ובטח בטח בגלל שאני בטוחה שאצליח להשיג מה שאני רוצה גם בלי לריב (כבר הצלחתי בעבר להשיג דברים "בלתי אפשריים" בלי טיפת ריב) אבל מי מבטיח לי שיהיה בצוות מישהו בראש שלי?
יש פה הרבה מזל...

מצד שני כל כך הרבה בנות מספרות על לידות מוצלחות בבית חולים מסויים פה (עין כרם) ואני שואלת את עצמי - למה אני לא יכולה?
בעלי ממש נגד , דרך אגב...
נווה_מדבר*
הודעות: 221
הצטרפות: 29 יוני 2005, 21:19
דף אישי: הדף האישי של נווה_מדבר*

מיילדות בית

שליחה על ידי נווה_מדבר* »

לתחושתי, לאחר לידה אחת (בבית) דבר חשוב הוא להיות שלמה עם המקום בו את בוחרת ללדת.
אם את בנויה לויכוחים בזמן הלידה וזה לא יפריע לתהליך שלך - יופי.
אם חשוב לך לדאוג לתנאים אידאליים מבחינת אווירה, או פרטיות - והבית עונה על זה - יופי. (יש לזה גם מחיר כלכלי כרגע, מה לעשות?).
אם חשוב לך שתהיה נוכחות מוכנה של צוות רפואי - זה מובן, ויופי. יש אפשרות לדאוג לכך - בבית חולים.
הכי חשוב להיות שלמה, ולהגיע לתהליך בידיעה שזה מה שנכון עבורך.
לא כל פתרון נכון לכולן - וטוב שיש אפשרויות שונות.
(היום גם יש אפשרויות ביניים - מרכזי לידה קרובים לבתי חולים - ומי יתן ויווצרו עוד אפשרויות כך שכל אחת תמצא את מה שנכון עבורה).
יהודית_שפמן*
הודעות: 306
הצטרפות: 12 יוני 2002, 21:42
דף אישי: הדף האישי של יהודית_שפמן*

מיילדות בית

שליחה על ידי יהודית_שפמן* »

זה לא נכון שזה עשר דקות את מתארת פה הרבה צעקות ואחר כך עוד שעה עם מיילדת ועוד זמן בחדר הלידה הנה הגעת למעל 3 שעות!
מעבר לכך את המיילדות שנכנסו ראית פעם ראשונה ואולי את זוכרת את השם שלהן. את מיילדת הבית אני לפחות פגשתי משבוע מוקדם מאוד של ההריון מה שנותן תמיכה.
אם את נהנית מהאסרטיביות והכוחניות בלידה תהני ותמשיכי לי אין כוח לזה . מסכימה אתך לגבי התשלום שזה צריך להגיע מקופת המדינה ולא מהכיס שלי.
בכל מקרה אני מאחלת לך עוד הרבה לידות טובות ומעצימות הן בבית והן בבית חולים כי בסך הכל לכל אחד טוב משהו אחר.
משתפת*
הודעות: 38
הצטרפות: 02 מאי 2005, 00:36

מיילדות בית

שליחה על ידי משתפת* »

זה לא נכון שזה עשר דקות את מתארת פה
יהודית, את רוצה להתווכח איתי על החוויה הפרטית שלי?! חבל!
להערכתי היה פחות מ- 10 דקות של צעקות. 10 דקות נכתב בהגזמה. קיבלתי מיילדת מדהימה, שלא רק שאני זוכרת את השם שלה, אלא נשארנו בקשר. מיילדת שבדיעבד הסתבר לי שבהיא בעצמה ילדה בבית. הבאתי לה מתנה גדולה ומשמעותית לאחר הלידה. אף אחד אחר לא נכנס לחדר כי לא הרשתי. היא שמרה עלי שאף אחד לא יתקרב. היתה איתי כל הלידה ולבקשתי לא התערבה שלא לצורך. היתה לי לידה מושלמת מבחינתי. כן, אפשר ללדת ככה גם בבית חולים. ממש לא הייתי שם 3 שעות כי מייד בתום הלידה הלכתי הביתה. חבל שליהודית או לנשים אחרות מפריע כל כך שהיתה לי חוויה חיובית בבית חולים. אני לא מציגה את בית החולים כמשהו מושלם. אני אומרת שאפשר ללדת לידה טובה וחיובית גם שם ויש לזה מחיר. זה הכל. כל אחת תעשה את השיקולים שלה ותחליט מה נכון לה וטוב לה. אני בסך הכל מעלה את זה כאופציה, כדי שגם אחרות ידעו שאפשר. זה מורכב, זה לא מובטח, אבל בהחלט אפשרי.

_הכי חשוב להיות שלמה, ולהגיע לתהליך בידיעה שזה מה שנכון עבורך.
לא כל פתרון נכון לכולן - וטוב שיש אפשרויות שונות._
כל כך נכון! לידות טובות לכולן!
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

מיילדות בית

שליחה על ידי בשמת_א* »

אני אומרת שאפשר ללדת לידה טובה וחיובית גם שם ויש לזה מחיר. זה הכל
את לגמרי צודקת ולגמרי הגיונית.
אני אומרת את זה בתור אחת שבשום פנים ואופן לא הסכימה לשלם את המחיר הזה. אני מאוד שמחה ששילמתי (המון כסף) למיילדות הבית שלי, וילדתי שתי לידות נפלאות, בלי שהייתי צריכה להיאבק אפילו שנייה.

יש בהחלט דברים אחרים שעליהם אני בוחרת לשלם את המחיר.
למשל, כשילדתי בפעם השנייה עדיין היה מענק לידה משמעותי למי שהלכה לבית החולים אחרי לידת בית. נדמה לי שהיום כבר אין.

אז נכון, זה לא הדבר שהכי בא לי לעשות, אבל במזל ילדתי בלילה, ולכן זה לא היה סיפור גדול להתארגן באיטיות ולקפוץ לאסף הרופא בנחת בסביבות הצהריים. נסענו עד לשם כי ידעתי מראש שהם מקבלים לידות בית יפה (ולמה שלא יקבלו, על כל רישום כזה הם קיבלו סכום כסף יפה מאוד לבית החולים בלי להשקיע בנו כמעט כלום!).

גם רשמתי את הילד וקיבלתי מספר זהות בשבילו (היה לי חשוב), גם קיבלתי בדיקת רופא חינם (היה לי חשוב), וגם קיבלנו מענק לידה שכיסה חלק מעלות הלידה (היה לנו חשוב).
גם זו בחירה שיש לה מחיר. לי היה שווה לשלם את המחיר.
להורים אחרים לא היה שווה לשלם את המחיר, והם העדיפו לוותר על מענק הלידה ולשלם מכיסם על בדיקת רופא ילדים בבית. וגם זה בסדר.
(מה גם שיש כאלה שגרים רק ליד בית חולים שמכריח את האם והיילוד להתאשפז ל-12 שעות, וזה כבר מחיר גבוה יותר מאשר טיול של שעה וחצי).
הריון_עגול*
הודעות: 1
הצטרפות: 25 פברואר 2010, 22:26

מיילדות בית

שליחה על ידי הריון_עגול* »

נו, מה אתן אומרות? בכל זאת, הדברים זזים!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854734,00.html
אמא_של_תמרה*
הודעות: 16
הצטרפות: 21 אוקטובר 2009, 13:36

מיילדות בית

שליחה על ידי אמא_של_תמרה* »

הי
האם מישהי יודעת אם יש מיילדות בית בדרום חוץ משיין והילרי?
האם מישהי יודעת על מיילדות בית שמוכנות ליילד באזור שדה בוקר?
והאם למישהי יש את הטלפון של נור-ים
עד כאן כל השאלות
ליל מנוחה ותודה
מה_איתי*
הודעות: 141
הצטרפות: 06 מרץ 2010, 21:48

מיילדות בית

שליחה על ידי מה_איתי* »

לאמא של תמרה
לפי דעתי אין עוד מיילדות בית באיזור שדה בוקר אבל מכירה מישהי מקסימה שילדה עם הילרי.

אני מכירה עוד מישהי שילדה בבית והיא גרה במדרשה , לא זוכרת עם מי היא ילדה ויש מצב שזו לא הילרי או שיין.

מעניין אותך לדבר איתן?
עינת
<שגרה בעבר כמה שנים טובות במדרשת שדה בוקר , המקום כמעט הכי נפלא בעולם>
אמא_של_תמרה*
הודעות: 16
הצטרפות: 21 אוקטובר 2009, 13:36

מיילדות בית

שליחה על ידי אמא_של_תמרה* »

הי עינת
אז למה עברת?
בכל מקרה, אשמח לדבר איתן, הבנתי מכמה אנשים שמיילדות לא מוכנות ליילד שם כי זה רחוק מדי מבי"ח- נשמע מופרך אבל אני באמת כבר לא יודעת.
עוד אין לי מושג אם נעבור לפני הלידה או אחריה, אבל לא נוותר על ללדת בבית, לפחות אם זה תלוי בנו
בכל מקרה, המון תודה
יעל*
הודעות: 2185
הצטרפות: 30 יוני 2001, 20:34

מיילדות בית

שליחה על ידי יעל* »

כדאי לך להתייעץ ולדבר עם שיין. ייתכן ומוכנה ליילד במדרשה.
אני מוכנה לנסות להשיג לך את הטלפון של נור ים, אם מעונינת- תני לי כאן פרטי התקשרות
חוץ מהן ומהילארי לא מכירה ולא בנמצא עוד מיילדות בדרום או שמגיעות לכאן.
באופן אישי-ילדתי עם שיין וממליצה.
מה_איתי*
הודעות: 141
הצטרפות: 06 מרץ 2010, 21:48

מיילדות בית

שליחה על ידי מה_איתי* »

הי אמא של תמרה ,
היינו שם במסגרת לימודי בעלי ובאיזשהו שלב היינו צריכים לעבור למרכז בגלל פרוייקט שלו אז חזרנו להורים בזכרון יעקב.

הילרי יילדה שם את ידידה שלי ובאמת הבעיה היא שזה רחוק מבית חולים.
זה בכלל לא מופרך , סורוקה 45 דקות משם ואת מכירה את הכביש , מלא בנוסעים משוגעים וגמלים - גם אם תרצי לנסוע בו ב-200 קמ"ש זה לא שפוי... ומה לעשות , לפעמים יש מצבים שחייבים להגיע לביה"ח וכמה שיותר מהר , לא כל אחת מסכימה לקחת את הסיכון הזה עליה.
אני אישית הייתי באותו המצב ולכן ילדתי אצל אילנה שמש בישרש , חוויה שהיתה לי מעולה למרות שלא היתה בבית שלי ממש (אבל אני מרגישה טוב בכל מקום).

דרך אגב , היינו בסופ"ש הזה במדרשה והיה נפלא , אני מקנאה בך על שאת גרה שם. פשוט גן עדן.
והסיבה שאנחנו לא חוזרים כרגע זה בגלל הלימודים שלי ובגלל שמפריע לי שאני לא יכולה ללדת שם בבית.
טל*
הודעות: 405
הצטרפות: 19 מאי 2002, 22:45

מיילדות בית

שליחה על ידי טל* »

בע"ה
ילדתי את בני הבכור לפני כחצי שנה בלידת בית עם ענת תל אורן הנשמה היקרה..שנכנסה ללבנו ונשמתנו ושמורה לה פינה חמה וענקית לעד. תודה לאל שזכיתי לחוויה המדהימה הזו כשהיא לצידי, הלידה נמשכה 8 שעות של עבודה קשה..אבל השכינה שרתה בביתנו ויחד עם ענת ועופרית היקרה שנחלצה לעזרתי (כי ענת הייתה לקראת סוף לידה אחרת) גם העבודה הקשה והכאבים קיבלו נופך של התרגשות וציפייה לקראת בואו של תינוקונו היקיר יותם יעקב לחיק המשפחה. גם בשלבים הקשים של הסוף "כשרציתי" לרחם על עצמי בקריאות חלושות של "אני לא יכולה יותר" ענת לא ויתרה לי ותפסה עמדה של פייטרית (למרות שיכולתי לראות בעיניה את הרוך והאיכפתיות). וברוך ה' אשר עזרני בשעה 10.05 הגיח לאוויר העולם תינוקנו הקטון בריא ושלם בכל..ולאחר שנייה כבר שכחתי את הכאב, אור גדול מילא את הבית ואני מלאת הודייה על כך שענת ועופרית היו שותפות לרגע זה - כי לא יכולתי לבקש נשים מקסימות וטובות יותר מזה, מי יתן ואזכה שוב ללדת כשאתן לצידי ( : מיילדות בנשמה. אז תודה לכן יקירות לבי. ולמי שרוצה אשמח להמליץ 054-2331361 טל
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מיילדות בית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אשמח לשמוע המלצות/סיפורים/חוויות מלידה עם ג'ודי כהן תודה
טאו_להורות*
הודעות: 360
הצטרפות: 02 מרץ 2008, 09:21
דף אישי: הדף האישי של טאו_להורות*

מיילדות בית

שליחה על ידי טאו_להורות* »

איך משנים את הכתובת?
"ציר להורות" של נעמי נואה עבר דירה, לצימר עץ עם ג'קוזי, במושב בן עמי (סמוך לבית החולים בנהריה)
רוניתה_פיתה*
הודעות: 599
הצטרפות: 31 מרץ 2008, 03:49
דף אישי: הדף האישי של רוניתה_פיתה*

מיילדות בית

שליחה על ידי רוניתה_פיתה* »

שיניתי. לוחצים על "עריכת כל הדף" משמאל למטה של הדף.
המשפט יש לה מוניטור ובריכה גדולה עדיין רלבנטי?
כאן_ועכשיו*
הודעות: 151
הצטרפות: 24 אוגוסט 2008, 12:21
דף אישי: הדף האישי של כאן_ועכשיו*

מיילדות בית

שליחה על ידי כאן_ועכשיו* »

לאחר הריון שמח ולידת בית מופלאה לפני כשבועיים -
אשמח להמליץ לכל מי שמתלבטת לגבי בחירת מיילדת בלידות בית, אצלי בדף הבית ( והתנסינו ביותר ממיילדת אחת.. )
המיילדת שלנו הייתה מופלאה ואהובה כל כך, שבא לי פשוט לחלוק את המידע הזה עם כל העולם
ערב נפלא,
יולדת_באוגוסט*
הודעות: 1
הצטרפות: 11 יוני 2010, 08:18

מיילדות בית

שליחה על ידי יולדת_באוגוסט* »

שלום,האם מישהי ילדה עם גודי כץ או מישהי מכירה ?ואיך מתנהל עינין רישום התינוק והנפקת תעודת לידה בלידה איתה?
אורחת*
הודעות: 183
הצטרפות: 26 אוקטובר 2003, 18:19

מיילדות בית

שליחה על ידי אורחת* »

ליולדת באוגוסט- גם אני צריכה ללדת באוגוסט ועוד מתלבטת כל ג'ודי- בעקרון חברה שלי ילדה איתה לפני מספר חודשים והייתה מאוד מרוצה. היא הייתה צריכה לקבל אישור מהרופא שהיא בהריון (יש רופאים שמכירים את ג'ודי ועושים את זה בלי הרבה באלגן. אחר כך את צריכה ללכת לאותו רופא עד 48 שעות לאחר הלידה שייתן לך אישור שיילדת (שוב- הרופאים שמכירים לא עושים עניין גדול ואפילו לא בודקים) ואז את הולכת למשרד הפנים עם האישורים וחותמת על טופס בו את מצהירה שיילדת את עצמך- ומיד מקבלת ת.ז. לתינוק.

רציתי גם לשאול פה- בעקרון חשבתי על גודי (דיברתי איתה כבר) אבל אנחנו עוברים דירה ולא בטוח שיהיו תנאים מתאימים ללידת בית. אז חשבנו לקחת מישהיא עם צימר (אילנה שמש אולי) כמה זה עולה? והאם בכלל יש לי סיכוי? כי אני כבר בשבוע 32. או שאף אחת לא תקבל אותי בשלב זה?
ילדתי_בבית*
הודעות: 2
הצטרפות: 28 יוני 2010, 22:18

מיילדות בית

שליחה על ידי ילדתי_בבית* »

יקבלו
לפחות אצל המיילדת שלנו (ענת) הליווי התחיל בשבוע 30, כך שאת ממש בזמן.
אני יודע שהיו יולדות שהיא הכירה גם בשבועות יותר מאוחרים, במידה והן היו במעקב הריון (למרות שהאידאל הוא סביב שבוע 30)
לירי_יער*
הודעות: 313
הצטרפות: 13 פברואר 2010, 21:29
דף אישי: הדף האישי של לירי_יער*

מיילדות בית

שליחה על ידי לירי_יער* »

לאורחת
היום יש עוד כמה מיילדות עם " צימר לידה", חוץ מאילנה שמש
רונית קופליס - גן יהושיה
מינדי לוי- בית לחם הגלילית
נעמי - סליחה לא זוכרת שם משפחתה- כברי
רוזי ועוד מיילדת שותפה - בטבריה
שבוע 32 הוא שבוע מתקדם מבחינת תפוסת החודש מבחינתן של המיילדות.
אני מאמינה שבאמת רובן מלאות לעוד חודשיים
אבל.....אישית אני יודעת שאם את בטוחה ואסרטיבית יבואו לעזרתך.
תתחילי ליצור מציאות לידה.
דרישה אנרגטית.
בהצלחה
הריון_חדש*
הודעות: 2
הצטרפות: 23 מאי 2010, 10:14

מיילדות בית

שליחה על ידי הריון_חדש* »

האם יש כאן מישהי שילדה לאחרונה (או שלא לאחרונה) בבית עם דר' ברדה? לא כ"כ מצאתי המלצות לגביו כאן (רק אחת לאקונית מאד).
האם לידת בית עם רופא יקרה יותר מלידת בית עם מיילדת?
תודה (-:
יפעת_ה*
הודעות: 19
הצטרפות: 12 יוני 2009, 17:22

מיילדות בית

שליחה על ידי יפעת_ה* »

אני רוצה ליצור קשר עם שיין ברגנר, אבל היא בחופשה עד שאהיה בשבוע 14 בערך.
מה שרציתי לשאול אותה כרגע, זה האם חשוב לה שאעשה סריקת מערכות, ואיזו מהן היא מעדיפה שאעשה, את המוקדמת או את המאוחרת.
מכיוון שצריך להזמין תור די הרבה זמן מראש, אני חוששת שאם היא תעדיף את הסריקה המוקדמת, לא אספיק להזמין תור.

ולשאלה:
מי שילדה אתה יכולה לשתף אותי בבקשה איזו סריקה היא בקשה לעשות? המוקדמת או המאוחרת?
גילית_ט*
הודעות: 1561
הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*

מיילדות בית

שליחה על ידי גילית_ט* »

אשמח להמלצות למיילדת בית שגם מאוד מקצועית ישירה אך גם רגישה ורוחנית? ועובדת בשפלה?
האם יש פה דף, מה כדאי לשאול מיילדת בית בפגישה איתה?
לירי_יער*
הודעות: 313
הצטרפות: 13 פברואר 2010, 21:29
דף אישי: הדף האישי של לירי_יער*

מיילדות בית

שליחה על ידי לירי_יער* »

מקצועית ורוחנית
רונית קופליס
0528-491616
כרית_רכה*
הודעות: 186
הצטרפות: 17 מרץ 2010, 08:33
דף אישי: הדף האישי של כרית_רכה*

מיילדות בית

שליחה על ידי כרית_רכה* »

כדאי להעזר באתר מיילדות הבית- חפשי בגוגל את ארגון אמה"י
מתלבטת*
הודעות: 221
הצטרפות: 28 מאי 2003, 11:16

מיילדות בית

שליחה על ידי מתלבטת* »

מחפשת מיילדת בית באזור עמק יזרעאל- אשמח לקבל המלצות.
ממה שאני מבינה כרגע יש את מינדי לוי או מיה נוטקין
הבנתי שהן מגבות אחת את השניה... אשמח לשמוע אם מישהי חוותה לידה עם שתיהן ויש לה המלצות מי עדיפה...
האם זה היה ראוי להיפגש עם שתיהן?
מישהי יודעת מה הסכום שכל אחת מהן מבקשת? (כי הבנתי שלמינדי יש צימר לידה אז אולי היא לוקחת יותר יקר?)
הגר*
הודעות: 12
הצטרפות: 10 אוגוסט 2004, 00:24

מיילדות בית

שליחה על ידי הגר* »

יש גם את קרול אלון ממצפה הושעיה.
מקצועית, רוחנית, נעימה.
ממליצה בחום.
טנא_מלא_כוכבים*
הודעות: 621
הצטרפות: 03 דצמבר 2007, 18:12
דף אישי: הדף האישי של טנא_מלא_כוכבים*

מיילדות בית

שליחה על ידי טנא_מלא_כוכבים* »

מתלבטת שלום,
חוויתי לידה עם שתיהן. הן מדהימות.
< ישנן מיילדות נוספות שעמן ניתן ללדת בעמק יזרעאל - יש לי חברות שילדו למשל עם רונית, ליהי ורותי ורוזי. >

גילית ט, יש כאן שני דפים שאנו נעזרנו בהם לפני פגישה עם מיילדת כדי להרכיב רשימת שאלות: מה לשאול את המיילדת או כיצד לבחור מיילדת.

לידות טובות.
אום_שלום*
הודעות: 1134
הצטרפות: 15 ינואר 2006, 19:11
דף אישי: הדף האישי של אום_שלום*

מיילדות בית

שליחה על ידי אום_שלום* »

מינדי גובה 5000 ש"ח גם בבית וגם אצלה ב"עגולה".
לא יודעת מה לגבי מיה.
טנא_מלא_כוכבים*
הודעות: 621
הצטרפות: 03 דצמבר 2007, 18:12
דף אישי: הדף האישי של טנא_מלא_כוכבים*

מיילדות בית

שליחה על ידי טנא_מלא_כוכבים* »

ו.. שכחתי, מכירה שילדו גם עם שרה לה.
רוצה_ולא_יוצא*
הודעות: 1
הצטרפות: 20 אוגוסט 2010, 00:34

מיילדות בית

שליחה על ידי רוצה_ולא_יוצא* »

מתכננת לידת בית.שבוע 25. המיילדת שרציתי הודיעה שלא תוכל לקחת על עצמה לידה מסיבות משפחתיות והמליצה על מיילדות אחרות. אבל מה? אני כבר "מקובעת" ומה גם שיש לי בעיה עם הויזואליות של המיילדות האחרות (וייסלחו לי כולן כי באמת מתביישת בעצמי אבל מנסה להיות כנה).הן מזכירות לי את אמא שלי... ואותה אני ממש לא רוצה בלידה!אין לי מושג איך נראת המיילדת שאני רוצה בה ולא פנויה אבל מחוות הדעת כאן בניתי לי כנראה "סיפור טוב". יודעת- זה הכל בראש שלי אבל גם הצלחה או כישלון של לידה זה בראש ואינטימיות עם המיילדת חשובה לי כרגע יותר מלנסות לשנות דרכים מעוותות אצלי.עצות? ואיך אפשר לדעת אם יש כימיה עם מיילדת בפגישה של שעה שלא על סמך מראה חיצוני בלבד?
אחת*
הודעות: 2101
הצטרפות: 15 יולי 2001, 00:00

מיילדות בית

שליחה על ידי אחת* »

כל המיילדות פרט לאותה אחת מזכירות לך את אמא שלך?
אחלה אמא, הייתי מזמינה אותה במקום.
אולי*
הודעות: 31
הצטרפות: 10 מרץ 2005, 04:08

מיילדות בית

שליחה על ידי אולי* »

אולי את לא באמת רוצה ללדת בבית? את רק בשבוע 25 ואת הורמונלית, אם את באמת רוצה לידת בית לכי תחקרי את המקום של אמא בחייך. בכל מקרה הריון זה הזדמנות לכך..
רוניתה_פיתה*
הודעות: 599
הצטרפות: 31 מרץ 2008, 03:49
דף אישי: הדף האישי של רוניתה_פיתה*

מיילדות בית

שליחה על ידי רוניתה_פיתה* »

אני לא הרגשתי תחושת אינטימיות בפגישות שלפני הלידה. זה קצת הטריד אותי. כן יצא לי לחוש את מגע ידה (כשהסבירה שהיא עושה מה שנדרש - נותנת ספייס או מחזיקה), ואז הרגשתי שאפשר לסמוך עליה.
גם מבחינת ה"אידיאולוגיה" של הלידה היא התאימה לי (כמה מתערבת, מתי, כמה מאמינה ביכולת ללדת ללא סיוע...), וכך בחרתי.
תמר*
הודעות: 548
הצטרפות: 23 יולי 2001, 15:53

מיילדות בית

שליחה על ידי תמר* »

יש למישהו מידע על נור ים המיילדת ממצפה רמון. אני גם באזור ומחפשת מיילדת. שמה של נור ים הוזכר כאן ואשמח לקבל את הפרטים שלה. אפשר לשלוח לי למייל [email protected]
מחפשת*
הודעות: 111
הצטרפות: 04 יוני 2003, 17:56

מיילדות בית

שליחה על ידי מחפשת* »

מישהי מכירה מיילדת בית באיזור ירושלים שלוקחת סכום סביר בסביבות 3000 ש"ח?
מחפשת*
הודעות: 111
הצטרפות: 04 יוני 2003, 17:56

מיילדות בית

שליחה על ידי מחפשת* »

וגם אני מחפשת לקנות אפי-נו חדש/ משומש אשמח להצעות(; תודה
הילהלה_לנד*
הודעות: 210
הצטרפות: 22 אוגוסט 2010, 11:53
דף אישי: הדף האישי של הילהלה_לנד*

מיילדות בית

שליחה על ידי הילהלה_לנד* »

יש את ג'ודי שגרה באלון שבות ולמיטב ידיעתי לוקחת בסביבות ה-2000 ש"ח,חפשי ברשימת מיילדות הבית,למרות שאני לא בטוחה שתופיע שם כי יש לה רישיון אמריקאי למיילדות ולא ישראלי,אם לא תמצאי,כיתבי לי בדף הבית אנסה להשיג לך.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מיילדות בית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

למחפשת: ג'ודי כהן. הפרטים שלה למעלה.
מחפשת*
הודעות: 111
הצטרפות: 04 יוני 2003, 17:56

מיילדות בית

שליחה על ידי מחפשת* »

תודה! ואין בעיה שאין לה רישיון ישראלי?מישהי ילדה עם ג'ודי כהן ויכולה לספר איך היא?
רויטל_S*
הודעות: 216
הצטרפות: 20 נובמבר 2008, 22:37
דף אישי: הדף האישי של רויטל_S*

מיילדות בית

שליחה על ידי רויטל_S* »

היי מחפשת , אני מוכרת אפי נו שנמצא ברשותי , הדגם המהודר (עם מד הלחץ) , מגיע באריזה המקורית כולל נרתיק ואפילו הוראות . היה בשימוש פעמיים בלבד .
תתקשרי אם בא לך .
050
90
40
412
שרה_לה*
הודעות: 276
הצטרפות: 15 אוקטובר 2002, 10:38
דף אישי: הדף האישי של שרה_לה*

מיילדות בית

שליחה על ידי שרה_לה* »

מיילדת-בית חדשה הצטרפה לאמה"י- עופרית.
פרטי התקשרות ברשימת המיילדות.
בהצלחה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מיילדות בית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

שלום לכולם. אני מחפש לאישתי מיילדת באיזור המרכז שתסכים ליילד באופן טבעי במים למרות שאישתי עברה בעבר ניתוח קיסרי
אוף_דה_רקורד*
הודעות: 1
הצטרפות: 31 אוקטובר 2010, 14:43

מיילדות בית

שליחה על ידי אוף_דה_רקורד* »

פלוני

רוב מיילדות הבית לא לוקחות נשים שעברו ניתוח קיסרי.
בכל מקרה אתה יכול להתקשר ולשאול את רונית קופליס או שיין אם יסכימו.
מחפשת*
הודעות: 111
הצטרפות: 04 יוני 2003, 17:56

מיילדות בית

שליחה על ידי מחפשת* »

היי רויטל!
בכמה את מוכרת?
חרצית*
הודעות: 9
הצטרפות: 26 פברואר 2006, 15:08

מיילדות בית

שליחה על ידי חרצית* »

לפלוני -
קרול אלון מסכימה לקחת לידות כאלה, תלוי בסיפור.
היא בצפון אבל מגיעה גם למרכז הצפוני...
ממליצה מנסיון אישי.
קוראת*
הודעות: 1643
הצטרפות: 26 מאי 2003, 23:12

מיילדות בית

שליחה על ידי קוראת* »

יולדת
זה ממש מצמרר לקרוא את הסיפור שלך
שולחת לך חיבוקים
ובטוחה שתמצאי כוחות להתגבר
לפחות בסוף לא ילדת איתה
ולמרות כל מה שהיה, סוף הסיפור טוב

לא בטוח שבבית חולים לא יוצאים עם טראומה:
גם לי יש טראומה מלידה ראשונה שהתחילה ונגמרה בבית חולים בלידת ואקום
שמו לי קאטטר ושכחו לרוקן לי את השתן, התייחסו אליי ממש מגעיל (לא אפרט כאן) ודחפו לי אנטיביוטיקה, פיטוצין וכו'...

בכל אופן נשמע שעברת חוויה ממש ממש קשה

נראה לי ששווה לכתוב את החוויה שלך בדף אחר
אולי בדף מיילדות בית

ואולי גם לפתוח דף תמיכה
יולדת*
הודעות: 22
הצטרפות: 12 דצמבר 2004, 16:41

מיילדות בית

שליחה על ידי יולדת* »

הי,תודה רבה על התגובה שלך.
ואיך פותחים דף תמיכה?
יולדת*
הודעות: 22
הצטרפות: 12 דצמבר 2004, 16:41

מיילדות בית

שליחה על ידי יולדת* »

שלום לכולכם,מוזר לי לכתוב באתר,על חוויה אישית כל כך.אני רוצה להזהיר.לפני חודשיים וחצי ילדתי את ביתי המקסימה,התחלתי בלידת בית של 24 שעות אצל אחותי ,עם מיילדת בשם ג'ודי כהן.אני לא אלעה אתכם בפרטים לפחות לא כרגע,אני נישארתי בטראומה עד היום מהתנהגותה וברצוני להזהיר את מי שמחפשת מיילדת בית ,לא לקחת אותה.
ראשית,אין לה רישיון,גם לא בארה"ב כפי שהיא טוענת ויש צו נגדה בבתי החולים בארץ,היא הביאה יולדת במצב רפואי קשה לבח לאחר שנתנה לה חוקנים ומשלשלים.לי היא נתנה לשתות בקבוק שמן קיק שלם תוך 20 דקות כדי לזרז צירים,מה שגרם לי לשלשל באופן לא רצוני במשך 15 שעות אחכ,עם אפידורל ופיטוצין בחדר לידה.כן,בערב היא התיאשה ממני ואמרה שאם לא אלך עכשיו לבח זה יגמר בקיסרי.היא סיממה אותי עם משכחי כאבים:אקמול,אופטלגין,מורפין ,כל כדור שהיה לאחותי בבית עם שהרגשתי שאני מאבדת את ההכרה ובמשך כל הלילה והיום שהיא היתה איתי היא לא עשתה דבר שמיילדת בית או דולה עושות,לא עיסוי לא המלצה להשתמש במיים ,כלום.מה שכן,היא מצאה לנכון להציע לי שהיא ובן זוגי ימצצו לי את הפטמות כדי לזרז את הצירים.זה היה מזעזע ביותר! היא ינקה ממני במשך 40 דקןת ללא הפסקה כשאני מתפתלת מכאבי הצירים וגם מהפיטמה!היא עשתה לי פצע מחריד בפיטמה באופן כזה שאחכ התקשתי להניק את ביתי משד זה וכל זה בזמן שאני מתחננת אליה שתפסיק.עד היום אני בטראומה וכעס עצום עליה,לצערי שילמנו לה וכעת אני מחפשת דרך הוליסטית לנקות את החוויה ממני.
כל זאת אני מספרת על מנת להזהירכן מפניה,היא זולה והיא מוכנה לבוא לכל מקום בארץ בעיניי היא סוטה ואני שמחה שלבסוף לא ילדתי איתה.ביתי נולדה על שולחן הניתוחים ,כמעט בקיסרי,לבסוף יצאה בוואקום כאשר מה שכאב לי בזמן הלחיצות לא היה הצירים אלא השילשול הנורא שהיה לי בעקבות השמן קיק.
חיפשתי עליה מידע לפני שלקחתי אותה ולא מצאתי כלום באתר,אז עם קוצר הזמן שלי כאם טריה ראיתי לנכון לקחת מספר דקות לשתף אתכם.
תודה רבה,
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מיילדות בית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

זה נשמע ממש קשה, מה שעברת.
((-))
אני מאחלת לך החלמה מהירה מהחוויה הלא נעימה הזאת.

תודה על השיתוף. זה יכול לעזור לנשים אחרות שמתלבטות האם ללדת אתה, כמוני.
אשמח אם תוכלי להבהיר כמה דברים, אם זה לא קשה לך מדי.
לא הבנתי- האם היא המליצה לך להתפנות לבית חולים, או שבסוף רצית בעצמך ללכת? מה היתה סיבת הפינוי?
מאיפה נודע לך שאין לה רישיון בכלל (חשבתי שיש לה בארה"ב)? האם את יודעת את זה בוודאות?
למה היא נתנה משככי כאבים בערבוביה כזאת? האם היא הסבירה את זה? האם היא נתנה אותם לפי המינון הרשום?
האם זו היתה לידתך הראשונה?
אחת*
הודעות: 2101
הצטרפות: 15 יולי 2001, 00:00

מיילדות בית

שליחה על ידי אחת* »

אני לא מכירה את הסיפור ומאחלת ליולדת התאוששות קלה מן הטראומה והורות נהדרת.
מנצלת את ההזדמנות להזכיר: יולדות, אל תוותרו על האחריות שלכן על הלידה, תנו לעצמכן, לעוברכן ולגופכן להוביל את הלידה. בבית או בבית חולים זו זכותכן וחובתכן.
אוראל*
הודעות: 5
הצטרפות: 03 נובמבר 2010, 19:18

מיילדות בית

שליחה על ידי אוראל* »

אני ילדתי עם ג'ודי, והייתה לי לידה מצויינת ומעצימה. גם אצלי ג'ודי לא עיסתה אותי ולא "פינקה", אבל לי זה היה טוב. לא הרגשתי צורך בזה וגם העיסויים שאמא שלי קצת עשתה לי, יותר הפריעו לי והוציאו אותי מריכוז. מה שכן, בתחילת הלילה כשעוד הייתי במיטה וניסיתי לישון (עלק...) כל פעם שהיה לי ציר היא עיסתה לי את כף הרגל כדי להסיח את תשומת הלב מהכאב. וזה היה טוב.
אני מרגישה שג'ודי מאוד מקצועית, היה לי ביטחון מלא אתה, וגם לבנזוגי, שהיו לו חששות מלידת בית. אני גם חושבת שהיא לא מתאימה לכל אחת, למרות שאני מכירה הרבה נשים(יותר מ10) שילדו איתה, כל אחת היא עולם שונה, וכולן היו מרוצות.
אני הרגשתי שאני אחראית על הלידה, שאני יולדת. היא הציעה לי לעשות דברים, כמו ללכת, ונתנה לי יד בהליכות וסידרה לי כיסא עם כרית כדי לנוח בין הצירים וכו'. אבל החוויה שלי היא שאני בחרתי ואני שלטתי במצב.
יש לי רגע מכונן לחיים מהלידה, זה כבר היה מוקדם בבוקר אחרי לילה ללא שינה, כשכל ציר הלכתי, ונחתי בין הצירים. כבר הייתי מותשת והיה לי קשה והתחלתי "להתבכיין" בלב. ואז תוך כדי ציר ראיתי מול עיני בברור צומת שאני צריכה לבחור האם אני לוקחת אחריות על הלידה ומתמודדת או שאני נכנסת למקום של מסכנות ובכי וחוסר כוחות.
ובחרתי לקחת אחריות, וזה נתן לי המון גם בגידול, ובכלל בתחושת הערך העצמי...
אז לי זה התאים ההתנהלות של גודי.
והמקצועיות... כל מי שאני מכירה וילדה איתה, אמרה לי שהיא הרגישה בידיים טובות.
יולדת*
הודעות: 22
הצטרפות: 12 דצמבר 2004, 16:41

מיילדות בית

שליחה על ידי יולדת* »

שלום,תודה על תגובתכן,כולן.ג'ודי הגיע אלינו בלילה והיתה איתנו עד למחרת בערב,היה ניראה שהיא ממהרת אח"כ נודע לי מאחותי שהיא רצתה לא לפספס איזו חתונה שהוזמנה אליה,בכל אופן בערב היא שוב אמרה לי שאין לי צירים ושאני לא מתקדמת ויעצה שאלך שוב בחוץ,הגוף שלי כבר כאב ברמות ,הייתי בצירים וירידת מיים כבר יומיים,לא הצלחתי ללכת מרוב כאב הצירים והיא אמרה לי "מה את אישה בת 80 שאת לא יכולה ללכת?"
בבוות אחת הרגשתי שהיא פנתה נגדי ובמקום להיות איתי ולתמוך בי היא התחילה לרדת עליי.
אז היא אמרה לי שכדאי שאגש לב"ח ואבקש אפידורל ופיטוצין אחרת זה יגמר בקיסרי.כבר כאב לי כ"כ והיא ויתרה אז החלטתי מיד ללכת.שאלתי אם היא תבוא והיא אמרה"את לא רוצה אותי שם".

לאחר הלידה דיברתי עם שיין שלמעשה איתה רציתי ללדת אבל לא הסתדר,ושיין אמרה לי שג'ודי לא סיימה את לימודי המיילדות שלה בארה"ב ,כנראה לא עשתה סטאג' ושבארץ משרד הבריאות לקח אותה ללימודי מיילדות מתוך מחשבה שאם היא כבר עובדת ועושה נזקים אז לפחות שתעבוד מתוך המערכת ובסוף העיפו אותה מהלימודים.ושיש תינוקות רבים שלא רשומים עדיין במשרד הפנים כיוון שילדו איתה.

כן,זאת היתה לידתי הראשונה.
היא נתנה משככי כאבים בעירבוביה...האמת שאני לא יודעת למה,זה מה שהיה בבית...

.באמצע,כשהרגשתי מסוממת,היא שאלה אותי אם אני רוצה לקחת עוד מורפין ושאלתי אותה מה ניראה לה שצריך לעשות היא אמרה"אם הייתי את הייתי לוקחת".גם באמצע דיברתי עם ההומאופט שלי והוא נתן לי רמדי ,העירבוב בכלל שיגע אותי,דיברתי איתו שוב והוא אמר שזה בגלל העירבוב והבנתי שאני צריכה לבחור.אבל ג'ודי בכלל לא מאמינה בהומאופטיה והיא אמרה לי"אני יכולה לקחת,לבלוע את כל הבקבוק עכשיו,זה פלסבו,זה לא עושה דבר" בקיצור,זה בילבל מאוד,כי אני מאוד מאמינה ומטופלת זמן רב עם הומאופטיה אבל היא כ"כ לא תמכה בזה שזה הרגיש שאני צריכה לבחור בדרך שלה של עוד מורפין וכו.
היא לא באה עם תרופות היא פשוט נתנה לי מה שהיה לאחותי בבית.אחותי עברה ניתוח בשן והיה לה מורפין,ג'ודי לא הכירה אז היא קראה על זה באינטרנט ונתנה לי.

בכל אופן,אני רוצה לומאר שאני שמחה עבור נשים שלהן היתה חווית לידה טובה עם ג'ודי(ובכלל).אני פשוט זקוקה בלידה לגישה הוליסטית,רכה ונשית והבנתי זאת אחרי הלידה שעליי להעריך את עצמי ואת צרכיי וגם לא לחסוך בכסף איפה שממש חשוב לי.
האינטואיציה שלי דיברה כל הזמן שלא לקחת את ג'ודי ובן זוגי דווקא סמך עליה,וגם כי היא זולה ולא היה לנו את הכסף וגם כי אנו גרים רחוק מב"ח והיא היחידה שהיתה מוכנה לבוא לביתנו כי אין לה רישיון בארץ {את זה היא בעצמה אומרת) והיא לא עובדת לפי התקנים של משרד הבריאות.(בסוף היא לא באה לביתנו אלא לבית אחותי שבמרכז ומזל שכך כי הנסיעה לב"ח היתה קצרה יותר)ממש רבנו על זה בזמן ההריון כי הוא התקשה להבין למה אני לא סומכת עליה.אני מניחה שכל דבר כזה זה גם מפגש אנושי ותלוי בכימיה..איתי זה היה נורא ושוב ,היא עשתה דברים שלא יעשו בעיניי.כשהגעתי לב"ח הרגשתי הקלה ושאני בידיים טובות והיו גם שם אלמנטים טראומטיים אבל זה כאין וכאפס לעומת הזיכרון שיש לי ממנה.
תודה לכן שוב
שביל_בצד*
הודעות: 287
הצטרפות: 27 אוגוסט 2007, 12:17
דף אישי: הדף האישי של שביל_בצד*

מיילדות בית

שליחה על ידי שביל_בצד* »

שולחת חיבוק.
גם אני ילדתי עם ג'ודי, ולמרות שהלידה היתה ממש טובה, איכשהו אני לא מופתעת ממה שאת מספרת (חוץ מעניין הפטמות שזה ממש מוזר)
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

מיילדות בית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

תודה על הפרטים.

נראה לי שיש הבדל בין חוסר כימיה לבין דברים שלא יעשו.
למשל, לעשות ליולדת משהו שהיא לא רוצה ומבקשת שתפסיק או לדבר בחוסר אמפטיה.
אלה נראים לי בגדר "דברים שלא יעשו". גם עניין משככי הכאבים נשמע מאד לא טוב.
בקיצור, נראה קצת יותר גרוע מסתם חוסר כימיה.
למרות שחשבתי ללדת אתה, עכשיו ממש לא מתחשק לי.
גם אצלי האינטואיציה לוחשת שלא ובן הזוג חושב שזאת אופציה טובה.
:-O*
הודעות: 1
הצטרפות: 04 נובמבר 2010, 17:04

מיילדות בית

שליחה על ידי :-O* »

:-O מוזר לי לכתוב באתר,על חוויה אישית כל כך.
:-O אני לא אלעה אתכם בפרטים לפחות לא כרגע
:-O היא לא עשתה דבר שמיילדת בית או דולה עושות,לא עיסוי לא המלצה להשתמש במיים ,כלום.
:-O היא ינקה ממני במשך 40 דקןת ללא הפסקה כשאני מתפתלת מכאבי הצירים וגם מהפיטמה!היא עשתה לי פצע מחריד בפיטמה באופן כזה שאחכ התקשתי להניק את ביתי משד זה וכל זה בזמן שאני מתחננת אליה שתפסיק.
:-O חיפשתי עליה מידע לפני שלקחתי אותה ולא מצאתי כלום באתר


פירוט?
שליחת תגובה

חזור אל “מה כדאי לדעת לפני שעורכים”