לפני כמה ימים אחיין שלי משך אותי לשם וגיליתי עולם קסום: ספריית איור.
הספרים מסודרים על המדפים ע"פ שם המאייר ולא כותב הספר. יש שם קיר שלם וגדול של ספרים בעברית, קיר נוסף באותו גודל עבור האנגלית, ועוד קיר לכל השפות שבעולם.... כמעט.
כיף שם, נעים שם, וריק שם.
הם פשוט מחכים לנו שנגיע ונמלא את החלל בהנאה שלנו.
אז ניפגש שם בימי ראשון פעם בשבועיים החל משבוע הבא. הספריה נפתחת בשעה 10:00
המקום מתאים לכל הגילאים, ומי שהספיק לו יכול לצאת ולשוטט במוזיאון.
אתר הספריה: http://www.imjnet.org.il/[po]page 17495[/po]
כניסה למוזיאון לילדים ירושלמים חינם. למבוגרים - מומלץ לעשות מנוי. ולבדוק הנחה של כל דבר שאתם חושבים עליו... ירושלמי, ישראכרט, סטודנט לשעבר....
תאריכי המפגשים הקרובים:
- 10.15 , 1.11.15 , 15.11.15 , 6.12.15 , 20.12.15 , 3.1.16 , 17.1.16 , 31.1.16