מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

תמיד ידעתי שיש ספריה בתוך אגף הנוער של מוזיאון ישראל, אבל חשבתי למה להיכנס לספריה אם באתי למוזיאון? אז התעלמתי מהספריה בהפגנתיות.
לפני כמה ימים אחיין שלי משך אותי לשם וגיליתי עולם קסום: ספריית איור.
הספרים מסודרים על המדפים ע"פ שם המאייר ולא כותב הספר. יש שם קיר שלם וגדול של ספרים בעברית, קיר נוסף באותו גודל עבור האנגלית, ועוד קיר לכל השפות שבעולם.... כמעט.
כיף שם, נעים שם, וריק שם.
הם פשוט מחכים לנו שנגיע ונמלא את החלל בהנאה שלנו.
אז ניפגש שם בימי ראשון פעם בשבועיים החל משבוע הבא. הספריה נפתחת בשעה 10:00
המקום מתאים לכל הגילאים, ומי שהספיק לו יכול לצאת ולשוטט במוזיאון.
אתר הספריה: http://www.imjnet.org.il/[po]page 17495[/po]
כניסה למוזיאון לילדים ירושלמים חינם. למבוגרים - מומלץ לעשות מנוי. ולבדוק הנחה של כל דבר שאתם חושבים עליו... ירושלמי, ישראכרט, סטודנט לשעבר....

תאריכי המפגשים הקרובים:
  1. 10.15 , 1.11.15 , 15.11.15 , 6.12.15 , 20.12.15 , 3.1.16 , 17.1.16 , 31.1.16
להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

מחרתיים, ביום ראשון הקרוב, נפגשים שוב במוזיאון ישראל בספריה של אגף הנוער ב 10:00.
נגיע,
נקרא,
נעלעל,
נתבונן,
ואחרי כשעה נצא להסתובב במוזיאון.

הכניסה למוזיאון עולה כסף גם לילדים, (בניגוד למה שכתבתי לפני שבועיים) אבל המחיר למנוי שנתי מצחיק - 50 ש"ח.

להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

זוכרים?
נפגש מחר בספריה של אגף הנוער במוזיאון ישראל ב 10:00.
אחרי כשעה- שעה וחצי ממשיכים הלאה לכל כיוון שהילדים מכוונים אותנו. בד"כ לכיוון גן הפסלים, אבל בדרך עוצרים גם במקום אחר... לא יכולה להבטיח מראש מקום מסויים.
מי שמגיע מאוחר יכול להתקשר אלי אפס חמש שמונה 6735999
להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

ביום ראשון ננסה להפגש בספריה
אבל
מחליפים כרגע את התערוכה של אגף הנוער, וזה אומר שאולי לא תהיה גישה לספריה.
אז אם אפשר - נפגש בספריה, ואם אי אפשר - נפגש בבית העץ בכניסה לאגף הנוער.

להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

שלום,
מזה כמה חודשים שקבוצה קטנה של 4 משפחות נפגשות במוזיאון ישראל בימי ראשון פעם בשבועיים בספריה של אגף הנוער ואחרי קריאה של שעה- שעה וחצי אנחנו יוצאים למוזיאון או לגן הפסלים.
נשמח מאוד אם משפחות נוספות יצטרפו אלינו.
חשבנו לגבש קבוצה שלומדת בשעה הראשונה קריאה, כתיבה וכל מה שקשור בזה.
כל אחד ילמד מה שמתאים לו, בקצב ובדרך שמתאימה לו. ותהיה חוויה של לימוד משותף מעצם זה שיושבים ביחד באותו זמן כדי ללמוד.
הספריה מזמינה מאוד, רק אנחנו שם, מותר לדבר, יש שולחן גדול ונוח, מי שלא לומד בצורה הקלאסית יכול לשבת בחלק השני של הספריה עם פופים על הרצפה והמון המון ספרים יפים.
אם תהיה קבוצה מספיק גדולה, נבקש מהמוזיאון מרחב ליצירה שאנחנו נארגן, ונוכל לארגן ימים של לימוד קריאה+יצירה+ביקור בתערוכה.

מה דעתכם?
אשמח לשמוע: מחשבות, רעיונות, הגיגים וכל מה שיכול להניע את הרעיון הזה קדימה.
מי שרוצה מוזמן לשלוח לי מייל ל efrat.campi בג'ימייל או להתקשר אלי לאפס חמש שמונה 6735999

להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

שלום,
רוצה לעדכן:
כ 5 משפחות פנו אלי שרוצות להצטרף ללימוד המשותף בספריה של אגף הנוער.
נפגש בשבוע הבא, יום ראשון 19 באפריל בשעה 10:00
כל אחד אחראי על חומר הלימוד, השיטה והקצב.
מוזמנים להביא איתכם חוברות, ספרים, מחברות, כלי כתיבה וכל מה שעולה על דעתכם - כך שניצור אווירה של לימוד משותף למרות שכל ילד לומד לבד.
באותו זמן הקטנים שלא לומדים ישבו בחדר הסמוך לשמוע סיפורים.
בערך ב 11:30 נצא לסיור במוזיאון בהדרכה שלנו ההורים.

תאריכי המפגשים הבאים: 19.4 26.4 10.5 31.5
להתראות בשבוע הבא.
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

בשבועות האחרונים הספריה במוזיאון היתה סגורה ולכן המפגשים קצת צלעו.
לשמחתנו הרבה הספריה שוב פתוחה.
אז ניפגש היום, 17.5 משעה 10:00 בספריה של אגף הנוער כדי ללמוד כל אחד ברמה ובשיטה המתאימה לו.
בואו עם חוברות עבודה, מחברות וכו'.
אחרי שעה - שעתיים בספריה נצא לסיור במוזיאון בהדרכה שלנו ההורים.

להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

מחר, 31.5 נפגשים בספריה של אגף הנוער.
בואו עם חוברות לימוד, כלי כתיבה, מחברות וכד'.
נהיה בספריה כשעתיים ומשם נמשיך לאחת מהתערוכות החדשות במוזיאון.
להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

אחרי הפסקה של כמה שבועות, נפגש שוב בספריה של אגף הנוער ביום רביעי 26.8 בשעה 10:00 ואחרי כשעה-שעתיים נצא לסדנאת מיחזור או לחצר הפעילה. כדאי לנצל את החופש הגדול כל עוד שני מקומות אלו פתוחים ופעילים. שמעתי שלא צפוף שם!

להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

שלום,
המפגשים במוזיאון ישראל מתחדשים!
נפגש השנה פעם בשבועיים בימי ראשון בספריה של אגף הנוער, נגיע עם חוברות עבודה למי שמתאים ומשחקי קופסא שקטים המתאימים לאוירה של ספריה.
אחרי כשעה וחצי נזוז הלאה לאן שיובילו הרגליים.
המפגש הראשון יתקיים בשבוע הבא 18.10 מ 10:00.
להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

תאריכי המפגשים הקרובים:
  1. 10.15
להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

שימו לב, יש שינויים גדולים בתאריכי המפגשים במוזיאון ישראל!
התאריכים הבאים מעודכנים. כמובן גם בראש הדף מעודכן.
  1. 11.15 בהמשך החודש לא נפגש, כיוון שיש חוג ב 26.11
המשך המפגשים: 6.12 - מפגש מיוחד לחנוכה! 20.12 , 3.1.16 , 17.1.16 , 31.1.16
להתראות
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

שלום,
מחר (כלומר היום, יום א) נפגש בספריה של אגף הנוער.
בשבוע שעבר המקום היה מלא בילדים והורים.
מקווה שמחר שוב יגיעו רבים.
אז להתראות מ 10:00
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

שלום,
אנחנו קבוצה של 4 משפחות עם 8 ילדים שנפגשים בקביעות פעם בשבועיים במוזיאון (ועוד הרבה פעמים בהרבה מקומות).
נשמח מאוד להכיר עוד ילדים בגילאי 4-7 שיצטרפו אלינו.
אפשר כבר מחר, ביום א, 17.1.16 להגיע לספריה של אגף הנוער במוזיאון ישראל ולהגיד שלום. משם כבר נזרום יחד.
אז להתראות,
אפרת
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

מפגשים בספריית האיור של מוזיאון ישראל

שליחה על ידי אפרת* »

שלום,
רק מעדכנת, שאנחנו ממשיכים להפגש פעם בשבועיים בספריה ונהנים מאוד. נפגש היום, יום ראשון 11.9 משעה 10:00
מכאן ואילך לא אעדכן את הדף הזה.
כל המידע נשלח במייל שבועי לרשימת תפוצה שניתן להצטרף אליה ב efrat.campi בג'ימייל נקודה קום.
ולעתים גם בדף של מפגשי חינוך ביתי בירושלים.
להתראות
שליחת תגובה

חזור אל “קהילות פנימיות והתפקדויות”