משאבות חלב

אנונימי

משאבות חלב

שליחה על ידי אנונימי »

ראי גם שאיבת חלב, אחסון חלב שאוב, אסור לשקשק חלב אם שאוב, מדור הנקה








{ }









שאיבת החלב

בכל שאיבה כדאי להיעזר בקצת עיסוי וכדומה, כדי לעודד את ירידת החלב.
יש לחכות ל-let down (ירידה) של חלב על מנת שהשאיבה תהיה אפקטיבית.
מגיע הרגע שבו הפיטמה מזדקרת, מופרש הורמון "האהבה" - אוקסיטוצין, והחלב מתחיל לזרום בקצב.
ניתן לגרות את הפיטמה ידנית (אפשר עם מעט מים קרים או חמים), והחלב זורם, וזורם וזורם.
בטכניקה הזו ניתן לשאוב היטב גם בידניות, ואף ללא משאבה כלל.
עלול להיות מצב של מחסום נפשי בשאיבה. שאיבה היא לא כמו הנקה, הרבה אמהות לא מצליחות בשאיבה, ואין זה אומר שאין להן מספיק חלב!

סחיטת חלב ידנית

ניתן ללמוד "לחלוב" ביד. זוהי הדרך הזולה ביותר "לשאוב" חלב. יש הוראות בספר של לה לצה (האומנות הנשית של ההנקה, באנגלית), ובספר "טבעי ללדת".
בשמת מאוד מאוד מאוד ממליצה ללמוד סחיטה ידנית ועיסוי ממדריכת הנקה - או ממדריכת לה לצ'ה מנוסה, או מיועצת הנקה מוסמכת. התירגום של הוראות כתובות לעיסוי אמיתי לא תמיד מוצלח, ויש חשש לנזקים לשד, שעלולים להיגרם ממגע לא נכון בריקמת השד.
סחיטת חלב ידנית לא מתאימה לכל אחת, בין אם בגלל שדיים קטנים ובין אם בגלל שנפשית זה קשה להן כי דומה לחליבה.

משאבות חלב

משאבות זה עניין מאוד אישי + מיומנות נרכשת. יש כאלה שמסתדרות עם משאבה מסוימת ואחרות לא מצליחות אתה, אלה דווקא עם סוג אחר. יש נשים שלא יוצאת להם אפילו טיפה בחשמליות המתוחכמות, ושואבות יופי באבנט הידנית, או ממש סוחטות ביד כמויות יפות.
המשאבה צריכה להיות אפקטיבית, אחרת היא גורמת לירידה בתפוקת החלב.

כיצד בוחרים משאבה

ראשית, צריך להגדיר עבור מה המשאבה (כמובן שאיבת חלב!)
פעם בשבוע? פעם ביום? 5 פעמים ביום? לשאוב עבור פג?
כדאי להתאים את המשאבה למטרה. צריך לעשות התאמה בין הצרכים לתקציב.
  • עבור פעם בשבוע, אפשר בהחלט להסתפק במשאבה ידנית. זול יחסית (200 ש"ח +-). נעשה מחקר בנושא, ומבין הידניות היחידה שהשאיבה בה היתה אפקטיבית היתה אוונט הידנית (לכן הומלצה אפילו להנקת פגים, למי שזה נוח לה).
  • בשביל יותר מזה, כדאי לעלות למשאבה חשמלית.
  • מתחילים במשאבה חשמלית, לשד אחד, עולה סביב 400 ש"ח, מתאים לשאיבה ביום, או קצת יותר. לדוגמה, מיני אלקטריק של מדלה.
  • אפשר להמשיך למשאבה חשמלית דו-שיח צדדית שעולה קצת יותר, השואבת את שני שדיים ביחד. לדוגמה, מיני אלקטריק פלוס של מדלה.
  • לאמא עובדת שצריכה לשאוב הרבה פעמים ביום, לאורך תקופה, כדאי להשתמש ב Pump In Style של מדלה, שקטה, שני שדיים בבת-אחת, בעלת תאי קירור לשמירת החלב עד שמגיעים הביתה. מחיר מרקיע שחקים: 1200 ש"ח.
  • אם צריך לשאוב עבור פג או תינוק מאושפז, כדאי להשכיר מיד-שרה או מקומות שמשכירים משאבות - Lactina. מומלצת ביותר, יעילה, לעתים קיימת בבתי חולים לטובת אמהות שואבות.
  • יש עוד משאבות בשוק, אני לא יודעת מה טיבן, לדוגמא Nurture III של חברת Bayli שעולה בערך 600 ש"ח, ומזכירה בתכונותיה (לפי הקטלוג) את ה Pump In Style של מדלה.
  • אפשר למצוא בפארמים גם את המשאבה הידנית שנראית כמו צופר של אופניים. לא מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום נזק לרקמת השד, אינה מספיק טובה לשמירת חלב, וכן מכאיבה מאוד גם לבעלות פטמות עמידות במיוחד.
  • לפעמים רוצים לחסוך כסף, קונים משהו זול ואחכ נתקעים עם משהו לא שימושי (ואחכ קונים גם את היקר). מומלץ לנסות את המשאבה לפני שקונים. אצל ג'ולי שור (יועצת הנקה, יש לה קליניקה במודיעין) אפשר לבוא ותמורת תשלום לא גבוה לנסות את כל סוגי המשאבות שברשותה.
השאלה או השכרה?
לשאיבה פעם ביום לצורכי חזרה לעבודה באמת מספיקה מיני-אלקטריק, שעולה משהו כמו 400 ש"ח, או אפילו משאבה ידנית שעולה כ-250 ש"ח.
לשאיבה יותר מסיבית (פג, האכלה בשאיבה בלבד) אפשר לשכור לקטינה בעלות של כ-150 ש"ח בחודש. כאן יש רשימה של יועצות הנקה בכל הארץ, שחלקן משכירות משאבות לקטינה.

איפה קונים?
  • את הפשוטות (כמו ה ISIS של אוונט, ידניות ומיני אלקטריק של מדלה) בשילב, בסופרפארם ובכל הפארמים, או בחנויות ציוד תינוקות זולות: טוב לי לתינוק בראש העין וברעננה ואחרים.
  • היבואן של מדלה - בֶּפֶּקְס, 09-9727600. נרקיס הסוכנת של בפקס, 052-438380.
  • היבואן של האמדה הוא מדטכניקה בע"מ, טל´ 03-9254040, הסוכנת המטפלת במשאבות אמדה היא עדה – 052-518052. מחיר היבואן למשאבה דו-צדדית (נכון לדצמבר 2003) היה 470 ש"ח. והיא באמת משאבה מצוינת.
  • יבואנית ויטלסטון: ענת מרימיינד: 09-7434266 או 054-5363693 054-5363695 [email protected] . את הוויטלסטון אפשר רק לשכור, לא לרכוש ההשכרה כוללת שירות ותמיכה בלקוחות 24 שעות ביממה.
  • אצל יועצות הנקה - (בת"א במיוחד אלן שיין, ובירושלים ג'סיקה בילוביץ').
  • ב"מרכז אמהות" שבמודיעין ניתן לבדוק את כל המשאבות שיש להם שם (מידנית של אוונט ועד לקטינה של מדלה) תמורת 25 ש"ח. אחר כך ניתן להחליט, לרכוש או לשכור שם או במקומות אחרים.
  • store]פילון frameset[/po].asp אתר מכירות באינטרנט. משלוח עד הבית.
  • טוב לי לתינוק בראש העין. מומלץ כמקום זול לקניית משאבות ושקיות לחלב.
  • "גמח לחמיש משאיל ומוכר משאבות חלב וציוד הנקה אחר.
  • יד שרה - ראי על המשאבות של יד שרה בהמשך.
  • גמ"ח שפרה – השאלת משאבות חלב, בחיפה. המעוניינת - אפשר ליצור עם נגה: 7279321-050.
מחירים:
מה שנחשב לזול זה 200-300 שקל. נשמע הרבה, אבל זה הרבה פחות מ 10 קופסאות פורמולה של חצי קילו.
דוגמאות למחירים:
דו"צ של אמדה: 480 ש"ח, דו"צ של מדלה מיני אלקטריק +: 580 ש"ח (טוב לי לתינוק, ראש העין, נכון ל-2003).
אמדה דו"צ בטוב לי בראש העין (03-9384911) 425 ש"ח. אצל הסוכנת עדה, 470 ש"ח ובקרוב לדבריה יעלה ל: 495 ש"ח (2004)
מדלה מיני אלקטריק עולה בשילב כ-400 ש"ח, דרך היבואן אותו דבר (2003).
אפשר להשאיל או להשכיר, אבל מומלץ לבדוק אם לטווח ארוך יותר משתלם לקנות.
יד שרה – השאלה בחינם. משאירים צ'ק פקדון, שבהחזרה מעודדים אותך לתרום אותו, אבל זו לא חובה.
חשוב: יש להם שני סוגי משאבות - הפשוטות שהן זוועה (מכשיר אינהלציה מוסב) ואינן מומלצות כיוון שעלולות לגרום נזק לרקמת השד, והרציניות שהשכרתן דורשת הפניה מיועצת הנקה, וגם -
אנא! עם מצפון! אם אפשר להסתדר אחרת, אם אפשר להשקיע כסף בקנית משאבה, אם אפשר להחזיר מוקדם ככל האפשר - חשבו תמיד על (למשל) האמא לתאומים פגים שצריכה לשאוב את כל ארוחותיהם במשך חודשיים.

משאבות לפגים:
  • משאבות מעולות: של חברת Whittlestone , ושל חברת מדלה
מומלץ לשאול בפורום הנקה של תפוז. וכמובן - לא להתקרב למשאבה ה"סטנדרטית" של יד שרה, שפרט לנזקים לא עושה הרבה.
  • כאן יש רשימה של יועצות הנקה שחלקן משכירות משאבות (בת"א במיוחד אלן שיין, ובירושלים ג'סיקה בילוביץ'). ואת הוויטלסטון את יכולה לשכור מהיבואנית, ענת מרימיינד: 09-7434266 או055-363693 או 055-363695 . ההשכרה כוללת שירות ותמיכה בלקוחות 24 שעות ביממה
  • כדאי לנסות לשאול משאבה דרך גמ"ח (גמול חסדים). זה לא רק לנזקקים ו/או לבעלי הכנסה נמוכה, ואין מה להרגיש לא בנוח. אפשר להגיע לגמ"חים באזור שלך דרך גוגל - פשוט הקישי גמח משאבות חלב. גם באתר בחדר חרדים יש רשימה. יש בהרבה גמ"חים גם את המשאבה של מדלה.
  • כדאי לנסות גם את המשאבה הידנית של אוונט -יש נשים ששאבו במשך כחודשיים ובהדרגה עברו להנקה מלאה.
יש נשים שהחשמליות מרגישות להן חזקות ומכאיבות מדי.
  • היום המשאבה הסטנדרטית של יד שרה היא הספקטרה 2, שהיא דווקא בסדר.
אבל לפגים אכן מומלצת המדלה.







תרמו: שמיכת טלאים, אביב חדש, תבשיל קדרה, מיכל דנקנר, בשמת א, אמא אינקובטור, ג'וניפר והמשפחה, אולי לה










{ }









התנסויות אישיות בדגמים שונים של משאבות

שמיכת טלאים:
שאבתי את כל החלב לששת השבועות הראשונים עם הלקטינה. עם האוונט הידנית לא הצלחתי להוציא כלום, אבל הסתדרתי מצוין עם המיני אלקטריק ועוד יותר טוב עם האמדה. לעומת זאת יש לי חברות ששאבו חודשים עם האוונט הידנית ולא הצליחו להוציא טיפה עם המיני אלקטריק. ()
הילה:
האמדה הכפולה זולה פי כמה מהמדלה, וטובה באותה מידה. (הרעש שונה, ואולי קצת יותר חזק). בארה"ב הפרש המחירים ביניהן הרבה יותר קטן. בארץ אמדה עולה נדמה לי 300 ש"ח בבייבי שיק.
אמדה באה בלי התיק המסורבל עם הצידנית של ה- PIS, מה שאינו בהכרך חיסרון. (קונים צידנית קטנה ורכה בהום סנטר או דומיו).
חוץ מזה יש לאמדה גם ידנית טובה וקומפקטית, אם כי דורשת יותר שרירי ידיים מזו של אוונט. מצד שני אוונט כל הזמן התפרקה ונזלה לי. אמדה הידנית צריכה להיות זולה יותר מISIS.
חבל לבזבז כסף על אוונט הידנית (מדובר על ISIS , ולא המודל הקודם. אוונט ISIS היא טובה, אבל בכל זאת ידנית וחד צדדית).
החשמלית של אוונט פשוט לא שווה כלום.

בשמת א:
ביררתי בעניין ההבדל בין אמדה למדלה. כמה יועצות הנקה מוסמכות עם ניסיון בשתי המשאבות אמרו לי - על סמך מה ששמעו מאמהות שניסו את המשאבות - שאמדה פחות אפקטיבית ויותר מכאיבה ממדלה. אבל שוב - כל אחת והגוף שלה. העובדה שלרוב הנשים אמדה הכאיבה ומדלה לא, לא אומרת שאין נשים שהאמדה תהיה להן דווקא נעימה יותר. הן גם אמרו, שזה אישי לכל אחת ואי אפשר לדעת מראש.

אמא של איסתרא ובלגינא:
כסטודנטית במשרה מלאה הייתי אומרת שגם למי שצריכה לחלוב הכל תמיד אין כמו אוונט הידנית, צמודה אלי בכל מקום. היא פשוט מאוד מחקה את הפעולה שהתינוק עושה. היא גם לא כואבת, פרקטית מאוד. אני קניתי אותה ב"טוב לי לתינוק" בראש העין והיא עלתה 150 ש"ח בלבד.

ענת מחיפה:
לגבי האמדה - משאבה מעולה, לא כל כך פרקטי לשאוב משני צדדים כי שתי הידיים תפוסות (מנסיון) יותר קל לשאוב מאחד ולעבוד במחשב בשניה.
לי אישית המיני אלקטריק הכאיבה מאוד, והיא מאוד רועשת.
בשמת כתבה שהאמדה מכאיבה יותר, בל נשכח שכל זאת "לדברי יועצות הנקה" שכמו שהבנתי מהן פשוט לא מקבלות משאבה של אמדה לצורך השאלות אלא רק את המיני אלקטריק של מדלה, ולכן הן ממליצות על מדלה אעפ"י שאמדה לא פחות טובה (גם לדבריהן) והרבה יותר זולה. כמו כן לאמדה יש שליטה על מהירות השאיבה ולא רק על העוצמה.

ה עוגיה
בקשר לדיונים שהיו פה - אמדה או מדלה. מכיוון שניסיתי גם וגם (אמדה דו"צ ומדלה מיני אלקטריק) אני יכולה להעיד מנסיוני.
המדלה מיני הגיעה אלי משומשת ולדעתי המנוע שלה פשוט חלש. אולי זה הזמן שעשה אותה כזאת אבל הבנתי שהיא כמעט לא היתה בשימוש אז כנראה מראש מדובר במשאבה לא חזקה.
היא עושה רעש של טרקטור והיתרון שלה הוא בקומפקטיות. (יש אפשרות להפעיל אותה על בטריות ולהתרוצץ תוך כדי שאיבה. נחמד).
האמדה דו צדדית לעומתה שקטה הרבה יותר והמנוע שלה יותר חזק (אפפעם לא עברתי את החצי בכפתור העוצמה). בנוסף יש כפתור לבחירת תדירות שזה נחמד (אבל לא נראה לי הכרחי. אני משתמשת בו רק בגלל שהוא שם). היא כמובן יותר גדולה מהמיני אלקטריק בגלל שהיא דו צדדית.
לעניין הדוצדדיות - זה לא הופך אותה לפחות פרקטית, להיפך. שאיבה משני הצדדים בו זמנית חוסכת זמן ודורשת רק יד אחת (כרגע אני שואבת). אפשר לעשות תוך כדי שאיבה כל מה שאפשר לעשות ביד אחת בישיבה (הצלחתי פעם לשאוב ולהאכיל מבקבוק בו זמנית. עד שהיא החליטה להתגלגל ממני למקום אחר).
המחיר של שתי המשאבות דומה. לפי מה שהבנתי למדלה יש אנשי שיווק טובים יותר וקשרים חמים עם יועצות ההנקה לכן השם של מדלה "טוב יותר"

אמא ל 5:
בהמשך לדבריה של ה עוגיה מדלה החשמלית הקטנה היא מצוינת לאמא שיש לה אספקת חלב טובה, והיא צריכה לשאוב פעם פעמיים ביום, בתנאי שהרעש לא משגע אותה... למדלה גם משאבות הרבה יותר רציניות, חלקן בהשכרה, וחלקן לקניה, אך יותר יקרות, אבל באמת מצוינות.
אחת הבעיות עם אמדה היא שרות מאד לקוי, או שהוא לפחות היה כזה בעבר. בעוד שמדלה עושים כל מאמץ לפתור בעיות בקלות ובמהירות, הרי עם אמדה נתקלתי במצבים שנתנו לאמא להרגיש כמו נודניקית, וממש לא עשו כל מאמץ לסייע. ממש ההפך ממדלה. יתכן וזאת הסיבה שמדלה נחשבת יותר טובה אצל יועצות ההנקה. אני למשל ממש חוששת להמליץ על אמדה לאחר כמה ארועים לא נעימים שהיו לאמהות עם השרות, למרות שהמשאבה טובה.
כאשר אמא צריכה לשאוב בלבד, ללא הנקה, מסיבות שונות או להגברת ייצור חלב, הרי שמאד רצוי להשתמש במשאבה מקצועית, כגון הלקטינה של מדלה, שהיא ניתנת בהשכרה אצל יועצות ההנקה, או ביד שרה, עם אישור של יועצת הנקה. האמדה נחשבת כמשאבה מהדרג הבינוני, הלקטינה בדרג הגבוה, מה שנקרא בעגה המקצועית "Hospital grade". כמובן שזה מאד אישי, ויהיו אמהות שיסתדרו מצוין גם עם משאבות אחרות, אך סטטיסטית במחקרים שנעשו זה הממצא. זה כמובן גם מתבטא במחיר - משאבות קטנות כ- 400 ש"ח, לקטינה מעל 2000 ש"ח, ולכן בהשכרה.
זו גם ההמלצה של מדלה - מיני אלקטריק לשאיבות מידי פעם, לקטינה לשאיבה רצינית. אמדה מדורגת עם המיני אלקטירק מבחינת יעילות, וכאן נכנס גורם הנוחיות, שני צדדים, רעש וכו' - וזה בחירה אישית.
ויש גם אמהות שדווקא הידנית של אוונט הכי מוצלחת מבחינתן.

עדי יותם:
משאבה דו צדדית מצוינת נוספת - PIS = Medela Pump in Style. הרבה יותר יקרה מהאמדה - משהו כמו אלף שקל. אין לי ניסיון עם האמדה, אני יודעת שבארה"ב היא די פופולרית, אבל גם שם מהמדגם הפרטי שלי המדלה יותר נפוצה - אבל אני רוצה להדגיש, שלדעתי, שמי שמשתמשת במשאבה אחרי חזרה לעבודה - ז.א שאיבה יומיומית, פעם-פעמיים, ורוצה להניק עד גיל שנה לפחות - מתאימה לה יותר ה-PIS או כל משאבה דו צדדית טובה אחרת מאשר המיני אלקטריק. יותר יעילה, חוסכת בזמן, ושקטה; ולפחות לגבי ה-PIS - לא מכירה את האחרות - גם מגיעה בתיק עם כל האבזרים הנלווים, מה שמקל על ניודה ממקום למקום.
קחו בחשבון שעל המיני יש אחריות לחצי שנה, על ה-PIS לשנה, וזה לא סתם. משך החיים של הכפולות אמור להיות ארוך יותר, וזה משמעותי במיוחד כשמדובר במשאבה שאמורה להספיק ליותר מילד אחד.
מה שמזכיר לי עוד דבר - אל תשאילו ואל תשאלו משאבות מ/לחברות...
ומסכימה עם אמא ל-5 שיש אמהות שיסתדרו יותר טוב עם משאבה ידנית (גם למדלה יש ידניות) או בכלל בשאיבה ידנית (ביד, בלי משאבות). עניין של אופי וקונוטציות.
יש גם מיני אלקטריק פלוס - משאבה כפולה טובה, אבל בלי חלק מיתרונות ה-PIS. נדמה לי שגם עליה האחריות לחצי שנה. מחירה בהתאם (כ-600 שקל?)

רחל:
חזרתי לעבודה במשרה מלאה כשהתינוק שלי היה בגיל 4 חודשים וינק בלבד. התחלתי עם מדלה מיני אלקטריק ששמשה אותי גם בילד הקודם, ושבקה חיים כעת לאחר כחודש לאחר ש"קרטעה" במהלכו. עקב כך קניתי משאבת אמדה דו צדדית, ושאבתי במשך כ 3 חודשים - מומלץ בחום. המחיר הוא כמו של מיני אלקטריק אבל התמורה גדולה בהרבה - דו צדדית מה שאומר חיסכון בזמן עבודה יקר (נהגתי להיכנס לחדר כל פעם למשך 10 דקות ורוב העובדים בכלל לא ידעו מזה.), המשאבה שקטה, חזקה הרבה יותר, לא כואבת. יצויין, שב 2 המשאבות השתמשתי על סוללות כי לא היה בחדר שקע. במשאבה של מדלה קרה לא פעם שהחלב נכנס לאזור של הסוללות והרס אותן (היתי צריכה להחליף אותן לעתים קרובות) ובאמדה, למרות שמדובר ב 6 סוללות אם איני טועה, הן מחזיקות מעמד זמן רב מאד (שאבתי פעמיים שלש ביום). בכל אופן, גם עם סוללות משאבת אמדה היא על הכיפאק. החיסרון באמדה הוא גודל המשאבה, אך הכנסתי אותה עם כל האביזרים לתיק ייחודי והסתובבתי עם 2 תיקים בתקופה זו..
מאד חשוב למי שמתכוונת לשאוב בעבודה: שיתוף פעולה של המטפלת. המטפלת נהגה להתקשר בהתחלה בזמן שהאכילה את התינוק כדי שאשאב באותם זמנים פחות או יותר, "משכה" אותו עם הארוחה אם היתי אמורה להגיע בקרוב, ולא "דחפה" לו בקבוק בכל פעם שבכה. ואם תרצו אין זו אגדה!

דיאנה ב:
האם הלקטינה טובה יותר מה PIS או שההבדל היחיד הוא שה PIS מיועדת לשימוש אישי על ידי משתמשת אחת (כלומר לא רק אחת בו זמנית אלא אחת לכל אורך חיי המשאבה) ואת הלקטינה אפשר להעביר מאחת לשניה ולכן היא מתאימה לבתי חולים ולהשכרה?
שואלים אותי מדי פעם האם עדיף לשכור לקטינה או לקנות PIS.

עדי יותם:
אם ההנקה מבוססת ולאמא יש תסריט של הנקה לשנה לפחות - אני בעד ה-PIS, בפרט לילד ראשון. אם זה עוד בשלב הבעיות, ואת לא יודעת אם ההנקה תסתדר בסופו של דבר או לא - לשכור, לפחות לשבוע, ואז לעשות הערכה מחודשת.
לגבי ה-PIS - יש לי הרבה חברות אינטרנט בארה"ב שחזרו לעבודה, והמשאבה הזו נחשבת שם כמקובלת מאוד לסיטואציה כזו, של 2-4 ארוחות ביום. אאל"ט, גם מדלה מציגה אותה ככזו. מהניסיון שלי איתה, נראה לי שגם אני, שלא שופעת במיוחד ושהשאיבות לוקחות לה יותר מעשר דקות, בסיטואציה כזו היא היתה מתאימה לי (אבל לא חזרתי לעבודה, שאבתי רק כמה בקבוקים בשבוע). יכול מאוד להיות שכשמדובר במצב של רק שאיבה, בלי הנקה, יש צורך במשהו טוב יותר.

אמא ל 5:
בארץ, נכון ללפני 10 חודשים מחיר ההשכרת לקטינה היה בסביבות 40 שקל לשבוע. זה אפילו לא מגיע ל 200 שקל בחודש. המחיר היה די אחיד בין יועצות ההנקה השונות - פלוס מינוס 5 שקל לשבוע. ולא ידוע לי שביטוח רפואי מחזיר, בארץ.
לגבי ההבדל בין לקטינה ל-PIS אין לי תשובה. ככל שאני יודעת הלקטינה נחשבת כ - Hospital grade והשניה לא, אבל אין לי נסיון אישי עם ה PIS, מלבד כמה סיפורים מאמהות מרוצות, אך לא כמשאבה לשאיבה מלאה.
המדלה מיני אלקטריק דו צדדית לא ממש מוצלחת עבור רוב הנשים. המנוע לא יותר חזק מהמיני אלקטריק הרגילה, הרעש אותו הדבר, ואם רוצים דו צדדית לקניה (בניגוד להשכרה) האמדה נראית לי בחירה עדיפה. יש את ה pump in style של מדלה שהיא ממש מצוינת, אבל הרבה יותר יקרה - מעל 1000 ש"ח. אמהות שקנו אותה מאד מרוצות.

דיאנה ב
למי שיש אפשרות לקנות את ה pump in style בארה"ב - הם הוציאו עכשיו דגם חדש שלה שעובד כמו הסימפוני. בהתחלה יש שאיבות שטחיות ומהירות, כמו המציצות הראשונות של התינוק, כדי להפעיל את רפלקס שחרור החלב ורק אחר כך עוברים לדפוס השאיבה הרגיל. המשאבה הזו מאד יקרה אבל בגלל שהוציאו אותה מוכרים עכשיו את ה pump in style הקודמת, שגם היא מצויינת, במחירים ממש טובים.

לירון:
הייתה לי מיני אלקטריק של מדלה, אך היא לא עמדה בכמויות ואני לא עמדתי בזמן שזה לקח. קניתי מדלה דו צדדית מיני אלקטריק + וזה חוסך לי המון זמן. אני מאוד מאוד מרוצה, היא עובדת טוב, אני שואבת 3 פעמים ביום סה"כ כמות של ליטר ויותר (ליטר 200 ), היא לא כ"כ רועשת, בטח יש פחות רועשות אבל אני לא מכירה. הדבר הכי טוב זה השרות לקוחות של בפקס, אי אפשר להתקע, הם עוזרים מיידית. ביום השני אחרי שקניתי, המשאבה פתאום עשתה רעש של עובדת אבל היא לא שאבה אז נסעתי אליהם ומיד החליפו לי.

מאוד בטיחותית:
לי יש אמדה דו-שיח-צדדית ואני מאוד מרוצה. אני שואבת כל יום בעבודה כך שהיא עומדת בעומס יפה מאוד. אני לא מכירה משאבות דו"צ אחרות (ז"א מנסיון אישי) רק את הידנית של אוונט שמצילה אותי בבית ברגעי לחץ (ולא יותר). האמדה עלתה 400 ש"ח בביה"ח סורוקה.

ליאורה:
מצטרפת להמלצה על אמדה. היתה לי לפני כן את המשאבה של מדלה (שהתקלקלה לאחר שימוש לא רצוף של כשנה). המשאבה של אמדה מהירה יותר, שקטה יותר, ומעולה לעובדות משרה מלאה.

מיצי פיצי:
אני שאבתי כמה חודשים עם הפשוטה של יד שרה וזה באמת לא היה כייף אבל עשה את העבודה (עד בערך 100CC ) ולא סוף העולם לאמא שיוצאת ל-5-6 שעות לעבודה.

בשמת:
מיצי פיצי, אולי הצלחת לשאוב עם הפשוטות מיד שרה, אבל הן לא מומלצות בראש ובראשונה מפני שאלה בכלל לא משאבות. אלה מכשירי אינהלציה שהוסבו לשמש כמשאבות, הם לא בנויים לזה והם עלולים בסבירות גבוהה לגרום נזק לרקמת השד. מקווה בשבילך שיצאת מהן בלי נזק.

ערכה: טרה רוסה, 1.2005
{}
סיגלית*
הודעות: 40
הצטרפות: 25 פברואר 2004, 02:05

משאבות חלב

שליחה על ידי סיגלית* »

יש לי משאבה של אוונט ידנית אבל אני לא מצליחה לשאוב אני מפמפמת עים היד עד לעייפה ולא הולך כול יום אני מנסה קצת אני מוציאה קצת עים היד ומיד שמה את המשאבה וכלום לפעמים אני מרגישה שהינה זה תכיף יוצא ואז זה בורח יש לזה שיטה קצב מסויים יש לי חלב בוודאות הסיבה שאני רוצה לשאוב שלפחות פעם בשבוע אני רוצה לצאת ואז יוכלו להאכיל בבקבוק בפעמים הספורות שיצאתי הוא אכל מטרנה הקטן בן חודש ושבוע מה עושים שואבות מנוסות עזרו לי
אמא_של_אופיר*
הודעות: 12
הצטרפות: 28 מרץ 2005, 21:18
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_אופיר*

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_של_אופיר* »

אני הצלחתי לא רעם עם אוונט הידנית. (אם כי עדיין לא יצאתי לעבודה) ממליצה לך לשאוב על הבוקר מיד לאחר האכלה. חוץ מזה שמשד אחד יוצא לי יותר בקלות מאשר מהשני.
אמא_של_איסתרא_ובלגינא*
הודעות: 217
הצטרפות: 10 אפריל 2002, 21:51
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_איסתרא_ובלגינא*

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_של_איסתרא_ובלגינא* »

האוונט הידנית יוצרת לפעמים ואקום חלקי ולכן כדאי לנסות לשאות בלי "פרח" הפלסטיק שמורכב על ה"חצוצרה" - זה שעושה עיסוי.
בושם*
הודעות: 5
הצטרפות: 01 אוגוסט 2005, 04:08

משאבות חלב

שליחה על ידי בושם* »

היי גלי, תגידי הבנת משהו מכל זה? אני מחפשת משאבה לשאיבה קבועה למשך זמן ארוך, כל אחת אומרת משהו ואני הסתבכתי פה לגמרי,אין לי כסף מיותר לעשות ניסיונות על כל מיני משאבו ואני לא יודעת אם יש בצפון אפשרות להשכיר ולבדוק את הסוגים השונים.
אמא_של_איסתרא_ובלגינא*
הודעות: 217
הצטרפות: 10 אפריל 2002, 21:51
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_איסתרא_ובלגינא*

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_של_איסתרא_ובלגינא* »

אני ג"כ מעוניינת במשאבה חשמלית להשאלה לתקופה של חודש.
דינה*
הודעות: 122
הצטרפות: 28 מאי 2002, 16:54

משאבות חלב

שליחה על ידי דינה* »

האם מישהי מכירה משאבה של ספקטרה?
אני מטלבטת בין ספקטרה/ אמדה/ מיני אלקטריק
פיצה_והתוספות*
הודעות: 629
הצטרפות: 28 מרץ 2005, 22:52

משאבות חלב

שליחה על ידי פיצה_והתוספות* »

יש למשהי המלצה או אי המלצה על הרמוני הידנית של מדלה? איך היא ביחס לידנית של אוונט?
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

משאבות חלב

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

יש למשהי המלצה או אי המלצה על הרמוני הידנית של מדלה?
קצת מאוחר לענות מן הסתם :-) האמת שהתחלתי לקרוא את הדף ועוד לפני שראיתי את ההודעה שלך, רציתי לכתוב שהיא לא מוזכרת פה כלל.
אני השתמשתי בה והייתי מרוצה - קניתי מראש בידיעה שאני שואבת באופן רנדומלי (ארוחה-שתיים בשבוע).
בכל אופן, היא נעימה לשימוש וקל לנקות ולתחזק.

אגב, מוזכר פה בראש הדף:
אפשר למצוא בפארמים גם את המשאבה הידנית שנראית כמו צופר של אופניים. לא מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום נזק לרקמת השד, אינה מספיק טובה לשמירת חלב, וכן מכאיבה מאוד גם לבעלות פטמות עמידות במיוחד
כדאי לכתוב במפורש על איזו פירמה מדברים.
פלוני_אלמוני*
הודעות: 1182
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 19:35
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמוני*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמוני* »

לא מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום נזק לרקמת השד, אינה מספיק טובה לשמירת חלב, וכן מכאיבה מאוד גם לבעלות פטמות עמידות במיוחד
הכי חשוב - מאוד לא מומלצת מפני שאת כדור הגומי שיוצר את הוואקום אי אפשר בשום פנים לנקות כמו שצריך, ודאי שלא לעקר, ומשקעי החלב שמצטברים שם משמשים מצע גידול נפלא לחיידקים.
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

משאבות חלב

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

לא מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום נזק לרקמת השד, אינה מספיק טובה לשמירת חלב, וכן מכאיבה מאוד גם לבעלות פטמות עמידות במיוחד
מדובר במשאבות מפירמות שונות (ולא מוכרות) הנראות בערך כך:
http://img.alibaba.com/photo/50383181/[po]Breast Pump[/po].jpg
שוני*
הודעות: 3
הצטרפות: 14 פברואר 2006, 11:49

משאבות חלב

שליחה על ידי שוני* »

יש המלצות על משאבה ידנית אחרת משל אוונט? אחרי שבמוצרים של אוונט התגלה חומר המזרז התפתחות אורמונלית.
אומה_לי*
הודעות: 243
הצטרפות: 29 מאי 2006, 21:37

משאבות חלב

שליחה על ידי אומה_לי* »

ניסיתי גם את הרגילהוגם הידנית של מדלה ,
לא שאבתי יותר מ-20 מ"ג ובקושי רב,
עכשיו יש לי את הידנית של אוונט וכל בוקר 100 מ"ג ברבע שעה.
אבל נראה לי שזה אינדבידואלי.
תמרהינדי*
הודעות: 92
הצטרפות: 30 יולי 2006, 17:57

משאבות חלב

שליחה על ידי תמרהינדי* »

ממליצה בחום על הידנית של מדלה, נוחה מאוד לתפעול וניקוי.
לאחר ניסיון ארוך, מייגע ומרעיש במיוחד עם מדלה מיני אלקטריק - רכשתי את הידנית ( במבצע בקופ"ח כללית ב 169ש"ח!!! במקום 269ש"ח)
אני לוקחת איתי ללימודים ומצליחה לשאוב כמות יפה בזמן קצר, משאבה כל כך נוחה וקומפקטית שאני שואבת חופשי בהפסקות תחת של גדול....
מנה_מנה*
הודעות: 51
הצטרפות: 30 ספטמבר 2006, 18:32
דף אישי: הדף האישי של מנה_מנה*

משאבות חלב

שליחה על ידי מנה_מנה* »

יש לי ספקטרה 3 ואני מרוצה. שאבתי לפני זה עם לקטינה והספקטרה מוציאה אותן כמויות. שואבת איתה בעבודה דו"צ שתי שאיבות כל יום. לא יודעת לגבי העמידות שלה לאורך זמן כי אני שואבת ככה רק חודש וחצי.
משאב זולה יחסית לאמדה ומדלה (עלתה לי, אם אני לא טועה, כ400 ש"ח)

אגב, ביד שרה יש עכשיו ספקטרה 2 שהיא משאבה מצוינת ואם איני טועה לא צריך מרשם כדי להשאיל אותה.
אמא_של_אורי*
הודעות: 133
הצטרפות: 13 אוקטובר 2004, 21:16
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_אורי*

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_של_אורי* »

למכירה
משאבת חלב דו צדדית של אמדה 450 ש"ח.
נקנתה לפני שבוע וחצי ב 630 ש"ח.
מעדכנת*
הודעות: 6
הצטרפות: 24 דצמבר 2004, 08:36

משאבות חלב

שליחה על ידי מעדכנת* »

שאלתי ביד שרה בירושלים משאבה מדגם ספקטרה 2.
זו משאבה ברמה של בית חולים.
יש להשאיר פיקדון של כ170 ש"ח
ולקנות ערכה אישית ב50 או 100 ש"ח (תלוי אם רוצים דו"צ או מסתפקים בצד אחד)
ההשאלה היא לשלושה חודשים עם אופציה להארכה, כשבהחזרה מציעים לתרום את הפיקדון.
המשאבה מצויינת, חזקה מאוד (השמועה אומרת שהיא חזקה כמו הלקטינה).
וחדשה ביותר (נקנתה ב2006).
חלפו הימים של מכונות האנהילציה שהוסבו למשאבות חלב.
ממליצה בחום!
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

יש גם את הדגם החדש של מדלה - ה-SWING. היא מתחילה לשאוב חזק יותר ואח"כ מתמתנת כמו יניקה של תינוק. שקטה וחזקה יותר מהמיני ועיצוב ידידותי אבל חד צדדית. החצוצרה שלה גמישה ונעימה כמו האוונט.
משעתי גם על נשים שקנו שתי מיני אלקטריק וכך שואבות דו"צ אבל המחיר יותר זול (אם קונים דרך כללית מושלם).
הידנית של אוונט מצויינת אבל לא יודעת על השירות. מבחינת שירות אין כמו מדלה וזה חשוב למשהו שבשימוש יומיומי.
מיכל_שץ*
הודעות: 2818
הצטרפות: 28 אוקטובר 2003, 20:13
דף אישי: הדף האישי של מיכל_שץ*

משאבות חלב

שליחה על ידי מיכל_שץ* »

יש גם את הדגם החדש של מדלה - ה-SWING. היא מתחילה לשאוב חזק יותר ואח"כ מתמתנת כמו יניקה של תינוק
לי יש אותה. היא נהדרת.
והיא לא מתחילה לשאוב חזק ומתמתנת. ככה לא יונק תינוק. תינוק מתחיל ביניקות מהירות מאוד ושטחיות, וכשמגיע החלב עובר ליניקות איטיות יותר ויותר עמוקות או חזקות (שכוללות בליעה על כל מציצה ולא על כל שלוש בערך).
וזה מה שהמשאבה עושה - מתחילה מהר ושטוח ועוברת ללאט ועמוק
סירופ_מייפל*
הודעות: 916
הצטרפות: 23 אוקטובר 2004, 12:19

משאבות חלב

שליחה על ידי סירופ_מייפל* »

האם אפשר לשאוב עם שתי משאבות רגילות יחד?
הסבר: יש לי מדלה חשמלית. האם אני יכולה לקנות עוד מדלה חשמלית- (יוצא הכי זול יד שניה) ולשאוב יחד.
או שצריך להיות איזשהו סינכרון בין המשאבות - אם יש במשאבו הדו ציציות?
קט_קטית*
הודעות: 2387
הצטרפות: 01 מאי 2007, 10:49
דף אישי: הדף האישי של קט_קטית*

משאבות חלב

שליחה על ידי קט_קטית* »

האם אפשר לשאוב עם שתי משאבות רגילות יחד?

אני מכירה אמא שמניקה בו זמנית תינוק ופעוטה - הם בטוח לא מסונכרנים P-:
(שמעתי גם שאפשר להניק תאומים בו-זמנית, אבל לא מכירה כאלה)

לא יודעת אם זה תופס גם לגבי המשאבות S-:

נראה לי קצת קשה לתפעול, לא?
סירופ_מייפל*
הודעות: 916
הצטרפות: 23 אוקטובר 2004, 12:19

משאבות חלב

שליחה על ידי סירופ_מייפל* »

וואלה, לא חשבתי על זה.
אבא_יהל*
הודעות: 1
הצטרפות: 27 מאי 2007, 00:11

משאבות חלב

שליחה על ידי אבא_יהל* »

עדכון בענין המחירים - לחברי קופ"ח כללית עם ביטוח "מושלם" - מדלה מיני אלקטריק עולה 270 ש"ח, מדלה ידנית עולה 170 ש"ח.
רחל*
הודעות: 324
הצטרפות: 25 אוקטובר 2003, 22:57

משאבות חלב

שליחה על ידי רחל* »

עדכון בענין המחירים - לחברי קופ"ח כללית עם ביטוח "מושלם" - מדלה מיני אלקטריק עולה 270 ש"ח, מדלה ידנית עולה 170 ש"ח.
איפה אפשר לקנות ב270 שח דרך הכללית מושלם?
קט_קטית*
הודעות: 2387
הצטרפות: 01 מאי 2007, 10:49
דף אישי: הדף האישי של קט_קטית*

משאבות חלב

שליחה על ידי קט_קטית* »

איפה אפשר לקנות ב270 שח דרך הכללית מושלם?

בבתי מרקחת של כללית. תרימי טלפון לפני שאת הולכת, כי לא בכולם יש.
רחל*
הודעות: 324
הצטרפות: 25 אוקטובר 2003, 22:57

משאבות חלב

שליחה על ידי רחל* »

תודה קט קטית
דיצה*
הודעות: 76
הצטרפות: 18 יולי 2005, 21:38

משאבות חלב

שליחה על ידי דיצה* »

האם אפשר לשאוב עם שתי משאבות רגילות יחד?
אני עשיתי את זה..
עם משאבה אחת חשמלית אותה החזקתי עם המרפק ואחת ידנית (שתיהן של מדלה).

היה בסדר למרות חוסר הסנכרון.. :-)
קט_קטית*
הודעות: 2387
הצטרפות: 01 מאי 2007, 10:49
דף אישי: הדף האישי של קט_קטית*

משאבות חלב

שליחה על ידי קט_קטית* »

_האם אפשר לשאוב עם שתי משאבות רגילות יחד?
אני עשיתי את זה..
עם משאבה אחת חשמלית אותה החזקתי עם המרפק ואחת ידנית (שתיהן של מדלה)._

אחחחחחחח אין עלינו הנשים!
גבר בחיים לא היה מצליח במשימה הזאת P-:

{@{@{@
דיצה*
הודעות: 76
הצטרפות: 18 יולי 2005, 21:38

משאבות חלב

שליחה על ידי דיצה* »

:-D
אכן היה מחזה משעשע.
כבר_אמא*
הודעות: 7
הצטרפות: 01 אוגוסט 2007, 09:15

משאבות חלב

שליחה על ידי כבר_אמא* »

המשאבה צריכה להיות אפקטיבית, אחרת היא גורמת לירידה בתפוקת החלב.
מה הכוונה?

אני אמורה לחזור לעבודה בעוד חודשיים כשהקטנה תהייה בת חצי שנה.
אני חושבת שאעבוד בחוץ כשלוש פעמים בשבוע 9-15. אני שוקלת לקנות משאבה רצינית של שני צדדים.
שמעתי ששאיבה כזאת לוקחת מספר דקות ספורות. בינתיים אני משתמשת במיני אלקטריק של מדלה, אבל מפחדת שמול מאמץ שאיבה יומיומי, פעמיים שלוש ביום אני אשבר.
מה דעתכן? וגם, האם אפשר לקחת את המשאבות המאסיביות האלה לעבודה?
אורגנית_מתחילה*
הודעות: 305
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 02:49
דף אישי: הדף האישי של אורגנית_מתחילה*

משאבות חלב

שליחה על ידי אורגנית_מתחילה* »

שמעתי ששאיבה כזאת לוקחת מספר דקות ספורות.
אצלי זה לא לוקח דקות ספורות.
משהו בין 20-30 דקות בבוקר, במשאבה דו צדדית, pump in style של מדלה,
בימים הטובים,כלומר כשהקפדתי על שעה קבועה ולא חיפפתי, הייתי שואבת 160CC מכל צד.

אני עבדתי 5 ימים בשבוע, בשעות גמישות,
ובכל זאת היו תקופות שהייתי צריכה לשאוב גם בחזרה מהעבודה (אם במקרה היא בדיוק אכלה אצל המטפלת) ולפעמים גם בערב, בתקופות שב6 שעות היא היתה אוכלת 600CC.

אבל יכול להיות שיהיה לך קל יותר לשאוב, מאשר לאחרות.
בפורום הנקה בתפוז יש עצות יעילות לשואבות.

אה, והיא די מסיבית לקחת אותה לעבודה. זה נראה כמו לקחת עוד תיק איתך, אבל השאלה היא אם יש לך איפה לשאוב שם בנחת ובשקט.
אצלי האופציה היתה לשאוב בשירותים (הנקיים אמנם ומרווחים) בבית ספר של בנים, כך שהעדפתי לא לשאוב בעבודה.
כבר_אמא*
הודעות: 7
הצטרפות: 01 אוגוסט 2007, 09:15

משאבות חלב

שליחה על ידי כבר_אמא* »

אורגנית, תודה.
זהו, שבכלל לא קל לי עם השאיבות. אם אני שואבת שעה וחצי אחרי הנקה אני מצליחה לשאוב 40-60 (צריך שתיים שלוש שאיבות כדי לסדר מנה), ואם אני שואבת אחרי שהיא דילגה על ארוחה אז בסביבות 120-140. מה שאומר שאני אהיה חייבת לשאוב גם בעבודה (יש לי חדר פרטי עם עוד בחורה אחת, חברה טובה, שילדה ארבעה ימים אחרי).
אבל אני נלחצת מהמחשבה לא לעמוד בקצב. הקטנה עדיין לא התייצבה על הנקה כל שלוש שעותץ. זה די נזיל.
מה ששוב מחזיר אותי לשאלה

_המשאבה צריכה להיות אפקטיבית, אחרת היא גורמת לירידה בתפוקת החלב.
מה הכוונה?_
<הולכת לבקר בפורום תפוז>
אורגנית_מתחילה*
הודעות: 305
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 02:49
דף אישי: הדף האישי של אורגנית_מתחילה*

משאבות חלב

שליחה על ידי אורגנית_מתחילה* »

אני חושבת שמה שעזר לי, היה לייסד שעת שאיבה.
הכי נוח היה לי בבית כמובן, בבוקר.
קמתי חצי שעה קודם ופשוט ישבתי מול המחשב, שאבתי וגלשתי.
זה גם היה זמן שלי עם עצמי.

לאט לאט נהיה לי יותר ויותר חלב בשעה הזאת, שוב אם לא חיפפתי, וגם בימים חופשייםקמתי לשאוב...

לפעמים בדיוק כשרציתי לקום, גם היא רצתה ורצתה לינוק מאחד הצדדים, ואז ממנו היה הרבה פחות חלב.

עוד משהו שעזר לי היה להתחיל להתכונן מראש, כלומר לנסות להתחיל את השבוע בעודף של כמה שקיות חלב.
לא תמיד זה עבד, היו ימים שממש היינו על הקצה, ואפילו פעם אחת שיצאתי באמצע העבודה להניק אותה אצל המטפלת,

לכן, עכשיו אני מקווה מאמצע אוגוסט לחזור לשאוב בצורה סדירה כדי לחדש את המאגרים.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

משהי יודעת האם מה מבחינת רעש?
האם האמדה או הPIS יותר רועשות.

יש לי את העמדה של חברה אני שואבת ממש טוב איתה
אבל משום מה אני רוצה לקנות את הPIS (זה ילד ראשון ואני שואבת כל יום בלימודים).
עולם_קטן*
הודעות: 439
הצטרפות: 06 אוגוסט 2005, 21:56
דף אישי: הדף האישי של עולם_קטן*

משאבות חלב

שליחה על ידי עולם_קטן* »

די מזמן קיבלתי משאבה ידנית של אוונט,
בפעם פעמיים הראשונות הצלחתי לשאוב מצויין,
כשניסיתי לאחר מכן, לא הצלחתי, היה לי מלא חלב שאפילו השפריץ מעצמו החוצה, הבעיה הייתה שפשוט לא נוצר ואקום שיאפשר שאיבה, ניסיתי להצמיד חזק יותר, וגם להתעסק עם הכרית סיליקון-מה שפעם כשהצלחתי התגלה שלא ישבה טוב, אך זו לא הייתה הבעיה.
ניסיתי לפרק ולהפוך את כל השסתומים הקטנים שבפנים (אולי לאחר השטיפה הרכבתי בטעות הפוך?) אך זה לא שינה כלום.
חשבתי שאולי אבד לי חלק? אך אין לי מושג כמה חלקים אמורים להיות.
ניסיתי למצוא מוקד שירות לקוחות שלהם ולא הצלחתי.
אולי מישהי מכירה מוקד שכזה, או אולי פשוט שולטת בעצמה במשאבה הזו וב"בעיותיה", כי דווקא מאוד אהבתי אותה כשכן הצלחתי לשאוב והיא הזכירה לי את התחושה של תינוק יונק.
יש לי עוד חצי שנה בערך עד שאזדקק לה... אז מקווה שזה מספיק זמן לברר איך להסתדר עם המשאבה שוב...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

למשאבת אוונט אמורים להיות 7 חלקים (ואני יכולה להרכיב אותם מתוך שינה..):
  • בקבוק
  • משפך (שקוף)
  • שסתום/אטם בצורת פרח קטן מפלסטיק לבן רך בערך בגודל כזה: @
  • דיאפרגמה (סיליקון שקוף עם ידית מפלסטיק לבן באמצע)
  • ידית (לבנה)
  • מכסה לידית (שקוף)
  • פרח סיליקון על חלק המשפך שמתלבש על השד (שקוף)
בשביל הוואקום חשוב שהדיאפרגמה תהיה צמודה לאמצע של המשפך, וחשוב להתקין את השסתום בצורת פרח.
אם את צריכה תזכורת איך להרכיב ואין לך הוראות מצויירות, תכתבי כאן ואכתוב לך בדיוק, צעד אחר צעד.

בכל אופן תנסי להתקשר - 1-800-500-000 - צריך להשאיר הודעה והן חוזרות אלייך. חביבות מאוד, ואם יש פגם במוצר חדש את רק צריכה לשלוח קבלה על הקנייה ושולחים לך את חלק החילוף הרלוונטי הביתה.
בהצלחה.

<שוכנת הצוק>
אורגנית_מתחילה*
הודעות: 305
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 02:49
דף אישי: הדף האישי של אורגנית_מתחילה*

משאבות חלב

שליחה על ידי אורגנית_מתחילה* »

האם האמדה או הPIS יותר רועשות.

הPIS די רועשת.
לא יודעת לגבי האמדה.

מבת דודתי המנוסה שמעתי שהכי טוב לה מכולן זה דווקא ספקטרה.
לא יודעת לגבי האחרות.
בילד הראשון היתה לי מיני אלקטריק שפשוט נגמרה.
עם הPIS אני מאד מרוצה. אבל כמו שאמרתי שואבת רק בבית.
כבר_אמא*
הודעות: 7
הצטרפות: 01 אוגוסט 2007, 09:15

משאבות חלב

שליחה על ידי כבר_אמא* »

אורגנית, ניסית את המשאבה איפשנו לפני שקנית?
אורגנית_מתחילה*
הודעות: 305
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 02:49
דף אישי: הדף האישי של אורגנית_מתחילה*

משאבות חלב

שליחה על ידי אורגנית_מתחילה* »

כבר אמא לא ניסיתי את המשאבה קודם.
שמחתי על הניסיון שהיה לי עם מדלה, מבחינת אופן השאיבה, ומה שהיה חסר לי במיני אלקטריק. זה רק הכח של המשאבה והדו-צדדיות
קניתי מאתר יד2 ממישהי שקנתה ולא השתמשה, ב450 ש"ח פחות מהמחיר בחנויות.

אם את באיזור ירושלים ורוצה לנסות את המשאבה שלי, בשמחה רבה.
כבר_אמא*
הודעות: 7
הצטרפות: 01 אוגוסט 2007, 09:15

משאבות חלב

שליחה על ידי כבר_אמא* »

וואו. מגניב. אני ירושלמית. אבל אין איזו המלצה לא להעביר משאבות? אני מתלבטת בעניין הזה גם בעניין לנסות את המשאבות אצל יועצת הנקה.
אורגנית_מתחילה*
הודעות: 305
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 02:49
דף אישי: הדף האישי של אורגנית_מתחילה*

משאבות חלב

שליחה על ידי אורגנית_מתחילה* »

לא יודעת. החלטה שלך.
אם תשתמשי נחטא היטב לפני ואחרי.

אני מוכנה בשמחה.
כרגע אני לא שואבת בשל חופשת הקיץ המבורכת.
אמורה להתחיל לשאוב עוד שבוע או משהו כדי להתחיל לחדש מלאים.
אני בגוש עציון. אגב
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

שלום,
אני לא בטוחה שהגעתי למקום הנכון, אבל אנסה:
אחותי ילדה אתמול בן קטן ומתוק. ילד שלישי במשפחה.
היא מאוד רצתה להניק אותו, וחשבתי לנסות לעזור לה ולתמוך בה, עם המעט נסיון שיש לי, ובעיקר גישה לידע.
רק מה... הקטנצ'יק נולד עם איזושהי בעיה, ומאושפז בטיפול נמרץ, וכבר הועבר היום ל"שניידר", לקראת ניתוח או צינתור שיעבור ביום ראשון.
בינתיים, אחותי לא יודעת מה לעשות (וגם אני לא) לגבי ההנקה. היא הניקה אותו רק קצת, כמה דקות, בחדר ההתאוששות, שעה אחרי הלידה. מאז פגשה אותו רק פעם אחת לפני שהועבר.. )-:
כמובן שהמצב בכלל לא קל, יש גם שתי ילדות בבית ואבא שמתרוצץ בין בתי חולים, אבל עוד לא אמרנו נואש מההנקה, שבעצם עוד לא התחילה. אחותי עוד לא חשה בגודש, וכנראה גם עוד לא התמלאות רצינית.
מה אפשר לעשות בינתיים? חשבתי לשכור לה משאבה (אשמח מאוד להמלצות!!) שבינתיים תתחיל לשאוב. לא יודעת אם כדאי להקפיא את החלב או לזרוק סתם, אבל חשבתי שזה בכל זאת ייצור שגרת שאיבה וימשיך את ייצור החלב.
מה אתן אומרות? האם התינוק "ילמד" לינוק? האם האמא תוכל להתחיל להניק אותו בגיל שבועיים?
ככל הנראה בינתיים מדובר על זה שהוא יישאר להתאוששות כשבועיים אחרי הניתוח. הוא הונשם ביומו הראשון במכונה וכעת בבלון. הוא מוזן באינפוזיה ואין אפשרות להניק אותו כרגע, לא מדברים על זה בכלל.
אשמח מאוד לרעיונות כלשהם, אם יש מישהי שיש לה נסיון דומה זה יעזור מאוד.
אחותי לא הניקה את שתי בנותיה הגדולות, אבל לאור ההצלחה שלי עם ביתי מאוד רצתה לנסות ולהניק אותו.
אם יש צורך בעוד פרטים אשמח לתת.
אנא כתבו לי בדף הבית שלי,
והמון תודה מראש,
אומניקי בבית (ממחשב אחר, בבית של אחותי, עם שתי ילדות מקסימות שמחכות לאמא ותינוקי)
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

בת דודתי ילדה את בנה הבכור בחודש שביעי, הוא נולד פגוע מוח ושהה כמה חודשים בפגיה ובכל אותם החודשים ועד שהוא השתחרר היא שאבה לו חלב (וגם אחר כך), אמנם הוא לא למד לינוק אבל לפחות ניזון מחלב אמו. לדעתי הלא מקצועית כדאי מאד להקפיא או להביא לתינוק איכשהו את החלב, כי החלב הראשון, הקולוסטרום, מלא בנוגדים ועוד דברים טובים. מקווה שהמידע הזה עוזר... בהצלחה בכל אופן והחלמה מהירה.
עולם_קטן*
הודעות: 439
הצטרפות: 06 אוגוסט 2005, 21:56
דף אישי: הדף האישי של עולם_קטן*

משאבות חלב

שליחה על ידי עולם_קטן* »

נראה לי שכדאי לה ליצור קשר עם יועצת הנקה טובה.
יש יועצות בעלות נסיון רב גם במקרים מיוחדים ויוצאי דופן (כמו שאיבה להנקת פגים, תינוקות שעברו טראומה בלידה או אחריה וכו').
(בכלל אפשר לברר את נסיונה של כל יועצת בטלפון איתה, לפני שנפגשים)
אם היא באמת מעוניינת אני יכולה להמליץ על יועצת הנקה מעולה עם נסיון גם במקרים יוצאי דופן, את יכולה לפנות אלי בדף הבית שלי לפרטים.
עולם_קטן*
הודעות: 439
הצטרפות: 06 אוגוסט 2005, 21:56
דף אישי: הדף האישי של עולם_קטן*

משאבות חלב

שליחה על ידי עולם_קטן* »

ו בהצלחה בכל אופן והחלמה מהירה (())
שאבנית*
הודעות: 1
הצטרפות: 30 נובמבר 2007, 20:21

משאבות חלב

שליחה על ידי שאבנית* »

המשאבה המתאימה ביותר היא "לקטינה" של חברת מדלה. ניתן לקבל אותה בחלק מסניפי יד שרה עם אישור מיועצת הנקה, או לשכור אותה אצל ג'סיקה מבית שמש, שעושה משלוחים לכל הארץ 02-9999979 .
ככל הנראה, הלקטינה היא המשאבה היחידה שמצליחה לעודד ייצור חלב גם במקרים בהם אין שום גירוי של יניקה.
בהתחלה יש צורך לשאוב לפחות 8 פעמים ביום, וכדאי מאד להקפיא את החלב במנות קטנות (אפשר גם בשקיות חד פעמיות).
רק בריאות ונחת!
סוף_מעגל*
הודעות: 642
הצטרפות: 14 יולי 2002, 18:09
דף אישי: הדף האישי של סוף_מעגל*

משאבות חלב

שליחה על ידי סוף_מעגל* »

מסיבה אחרת לגמרי משל אחותך, הקטנצ'יק שלי התחיל לינוק רק בגיל שבועיים.
עד אז שתה חלב שאוב מבקבוק.
לא הייתה לי שום בעיה להעביר אותו מבקבוק לציצי בגיל שבועיים (אבל היו בעיות אחרות על הפרק).

אם תרצי, צרי איתי קשר וארחיב.

אם זה חשוב לאחותך, זה יתאפשר לה בקלות.
אני מאמינה מאוד בחשיבות של ההנקה ליונק, במיוחד במקרים כמו זה שאת מתארת.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

המשאבה המתאימה ביותר היא "לקטינה" של חברת מדלה. ... ככל הנראה, הלקטינה היא המשאבה היחידה שמצליחה לעודד ייצור חלב גם במקרים בהם אין שום גירוי של יניקה.

לא נכון. אני אחת הנשים שלקטינה עבורן היתה מכשיר עינויים לא יעיל לחלוטין. אפילו לא 10 CC. יש נשים שלא מתחברות לקטע של משאבות חשמליות, שהקצב שלהן מכאני. לפעמים עדיף משאבה ידנית אפילו פשוטה, כמו אוונט. העיקרון היחיד החשוב ב-שאיבת חלב הוא ההתמדה.
שבע*
הודעות: 55
הצטרפות: 06 נובמבר 2007, 12:46

משאבות חלב

שליחה על ידי שבע* »

שני ילדי היו מאושפזים בפגיה של שניידר מהלידה, הראשון כחודש והשניה כשבועיים בגלל ניתוח שהיו צריכים לעבור.
אם הוא יהיה בפגיה אז זה בטח יהיה לה רלוונטי:
לפי מה שאני זוכרת (לפני שנה וחצי) יש שם משאבות טובות, חזקות וחדשות של מדלה והם נותנים לכל אמא ערכה מעוקרת שמחברים למשאבה וכשהיא נמצאת שם היא יכולה לשאוב בחדרי הנקה. כל יום אפשר להחליף את הערכה לערכה חדשה ונקיה. הם גם נותנים כוסיות לחלב כמו של בדיקת שתן כדי לשים את החלב ויש שם מקפיא שאפשר להקפיא בו לפחות חלק מהחלב.
אני השתמשתי מעט מאד במשאבה שלהם כי זה כאב לי מאד ושאבתי כמויות ממש לא רעות באוונט הידנית. בכלל לעומת כל האמהות לפגים שם הרגשתי שיש לי ממש מזל שילדתי בלידה רגילה בקטע של כמות החלב.
בכלל אם זה כמויות קטנות של התחלה אפשר ללחוץ עליהם שיתחילו לתת קודם במזרק.
שלי אכלו מבקבוקים חלב שאוב וקצת ינקו ועם השיחרור פשוט הנקתי בלי שום נסיונות לבקבוקים תוך כדי, היה קצת קשה אבל הצלחתי.
מה שכן אם רוצים שהתינוק יאכל רק חלב שאוב צריך ממש לשים לב ולהזכיר להם כל הזמן שלא ישכחו שיש חלב במקרר וכאלה.
טוב יצא קצת ארוך, מקווה שזה בסדר...
שבע*
הודעות: 55
הצטרפות: 06 נובמבר 2007, 12:46

משאבות חלב

שליחה על ידי שבע* »

ניזכרתי בעוד משהו...
אחת האחיות שם ממש יש לה ידע בהנקה אני חושבת והיא ממש עזרה לי ללחוץ על הרופאים לתת לילד שאוב בזונדה למרות שזה לא היה מקרה רגיל כ"כ
והם בכלל לא חשבו על זה בהתחלה.
אם תירצי אתן את השם שלה.
בהצלחה :)
שבע*
הודעות: 55
הצטרפות: 06 נובמבר 2007, 12:46

משאבות חלב

שליחה על ידי שבע* »

עוד משהו אחרון...
אם הוא מקבל עכשיו אינפוזיה ולא יוכל לקבל חלב בשבוע הקרוב זה הזמן לשאוב ולהקפיא לתקופה הבאה,
כשיוכל לקבל חלב יהיה לה כבר קצת מלאי.
אני ילדתי בבלינסון והיתה שם משאבה גם בתינוקיה לאמהות היולדות, אולי גם בבית חולים שלה יש איזה סידור כזה.
שלולית*
הודעות: 77
הצטרפות: 24 אפריל 2005, 20:46

משאבות חלב

שליחה על ידי שלולית* »

גם לדעתי יועצת הנקה מקצועית , בדחיפות.
למקרה שיתעורר צורך במשאבה ידנית של אוונט - אני יכולה להשאיל לך לכמה שתצטרכי:
shlulit59#hotmail.com
אישה_פיסטוק*
הודעות: 18
הצטרפות: 11 דצמבר 2007, 10:26

משאבות חלב

שליחה על ידי אישה_פיסטוק* »

שלום
אני מחפשת לקנות משאבת חלב יד שניה,אם מישהי בעניין
חוצמזה לא ברור לי איך שאיבה לא נכונה יכולה להפחית את החלב (רשום בפתיחת העמוד למעלה)
זה עבור 2 שאיבות בשבוע- ניסיתי חשמלית והלך על הכיפאק, אך מוכנה לרכוש ידנית
תודה
0777844488
אומניקי_בבית*
הודעות: 130
הצטרפות: 07 דצמבר 2006, 14:58
דף אישי: הדף האישי של אומניקי_בבית*

משאבות חלב

שליחה על ידי אומניקי_בבית* »

שלום לכולן,
ותודה רבה לכל מי שענתה לי...
לפני כשבוע, בעודו בן שלושה שבועות, יצא סופסוף התינוקי הקטן משניידר הביתה.
עם זאת, הבעיה שבליבו עוד קיימת, והוא מחובר למוניטור וצינור חמצן בין הפה לאף...
אחותי שואבת כל הזמן הזה, אך לא מגיעה לשמונה פעמים ביום... התינוק שותה מבקבוק את החלב השאוב, ואינו מסכים לשתות תמ"ל..
הבעיה שאחותי עדיין לא מצליחה להניק כמו שצריך. ניסתה כפעמיים שלוש ולא הצליחה. היא אומרת שהוא חלש מדי ומתייאש אחרי כמה זמן ובוכה.
כשנותנים לו בקבוק עם חלק שאוב הוא גומע אותו במהירות. אני חושבת שגם בין היתר הוא לא יונק נכון, לא נצמד נכון..
עם זאת, עכשיו כבר אפשר לעבור להנקה, ואפילו כדאי, כי בין היתר היא צריכה לייצר עוד חלב, וזה לא יתאפשר ללא הנקה...
האמת שהיא בדרך להפסיק עם הכל, כי זה קצת מסורבל ומסובך לה, ואני רוצה בכל זאת לנסות לעזור לה,
כי אני חושבת שההנקה לא רק שחשובה, במיוחד בסיפור כמו שלו, אלא שאני חושבת שיהיה לה "קל" וכיף להניק אפילו יותר מתמ"ל..
אז מה שאני מחפשת בשבילה עכשיו הוא יועצת הנקה טובה, שתסכים להגיע לשוהם, ליד השדה-תעופה, ושמבינה ומתמחה במקרים קצת שונים מהרגיל...
הוא נחשב חלש, בגלל בעיות שיש לו בלב. אבל אני באמת מאמינה שלשניהם תועיל ההנקה גם מבחינת הבונדינג והמגע הפיזי...
אשמח להמלצות שלך על יועצת שכזו, או הפניה לגורמים אחרים.
אני בדף בית או במייל שבראש הדף בית, או בטלפון 02-5793377
המון תודות מראש,
ענבר (אומניקי בבית).
ריש_גלית*
הודעות: 2367
הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*

משאבות חלב

שליחה על ידי ריש_גלית* »

אומניקי בבית, אולי תפתחי דף זמני כדי שיותר א/נשים יראו את הבקשה? אני יודעת שהתמיכה בעניין התחילה פה, אבל... שלא יתפספס. כל הכבוד שהיא ממשיכה לשאוב! ובהצלחה עם ההנקה. והעיקר, שיהיה בריא הקטנצ'יק!
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

_האמת שהיא בדרך להפסיק עם הכל, כי זה קצת מסורבל ומסובך לה, ואני רוצה בכל זאת לנסות לעזור לה,
כי אני חושבת שההנקה לא רק שחשובה, במיוחד בסיפור כמו שלו, אלא שאני חושבת שיהיה לה "קל" וכיף להניק אפילו יותר מתמ"ל.._
אז מה שאני מחפשת בשבילה עכשיו הוא יועצת הנקה טובה, שתסכים להגיע לשוהם, ליד השדה-תעופה, ושמבינה ומתמחה במקרים קצת שונים מהרגיל...
הוא נחשב חלש, בגלל בעיות שיש לו בלב. אבל אני באמת מאמינה שלשניהם תועיל ההנקה גם מבחינת הבונדינג והמגע הפיזי..._

רציתי להעיר כמה דברים, שאני מקווה שיתקבלו ברוח הנכונה (כלומר, בכוונה טובה ובהזדהות עמוקה עם מה שאחותך עוברת):
  • המעבר המאוחר להנקה יכול להיות קשה מאוד עד בלתי-אפשרי, בעיקר כשיש סיבוכי בריאות אצל היילוד ומתבססים על שאיבה בלעדית.
  • אם חשוב לה - אם חשוב לה ולא לך או לאלת ההנקה או למזבח הבאופן - אתרי יועצת הנקה טובה, ואם אין כימיה עם הראשונה, הזמינו יועצת טובה נוספת; ואם זה לא מסתדר מייד, התינוק חלוש והיא מחליטה להמשיך לשאוב לתקופה, תוכלי לתמוך בה בדרכים אחרות (למשל לשחרר אותה ממשימות אחרות של טיפול בבית ובתינוק כדי לפנות זמן לשאיבה).
  • בנסיבות כמו שיש לאחותך, לפעמים העדיפות העליונה היא נוכחות רצופה, מרוכזת ואינטנסיבית עם התינוק עצמו, גם על חשבון השאיבות שגוזלות לא מעט זמן ותעצומות נפש ומכתיבה אי-נוחות מתמשכת או אפילו כאב. אם היא תבחר לוותר על ההנקה יש לכבד את החלטתה ואסור ללחוץ עליה ישירות או בעקיפין. אל תפקיעי ממנה את זכותה לקבוע בעצמה איך תעניק לתינוקה את הטוב ביותר בשבילו (וזה אכן יהיה הטוב ביותר בשבילו) במצב הלא-פשוט הזה.
  • ודבר אחרון: אמירה רווחת כאן היא ש'הנקה זה לא רק אוכל'. אז הנה וריאציה: גם האכלה מבקבוק יכולה להיות הרבה יותר מאוכל, אם היא רק נעשית נכון: באהבה, מתוך הענקה, במגע של עור בעור ועין בעין. בונדינג ומגע פיזי אפשר להשיג גם בלי הנקה בכלל.
הלוואי שאחותך ובנה יתברכו בבריאות, שפע חלב והרבה אושר.

<שוכנת הצוק>
אומניקי_בבית*
הודעות: 130
הצטרפות: 07 דצמבר 2006, 14:58
דף אישי: הדף האישי של אומניקי_בבית*

משאבות חלב

שליחה על ידי אומניקי_בבית* »

שוכנת הצוק היקרה,
החלטתי להגיב לדברייך בדף הבית שלי, כי נראה לי שזה כבר לא קשור לדף הזה, על משאבות חלב. אשמח אם תקראי את תשובתי...
וכמובן, תודה על דברייך. הם נכונים וחשובים מאוד. אני חושבת שיש מקום להשאיר אותם פה, או בכל מקום אחר שמתייחס לתמיכה בהנקה...
אומניקי_בבית*
הודעות: 130
הצטרפות: 07 דצמבר 2006, 14:58
דף אישי: הדף האישי של אומניקי_בבית*

משאבות חלב

שליחה על ידי אומניקי_בבית* »

ריש גלית,
אני לא בטוחה שצורך לפתוח דף בנושא, אולי כבר יש אחד כזה...
אני קצת חדשה ולא כל כך מתלהבת לפתוח דפים "סתם". אני מקווה גם שבקרוב המצב יתאזן ויהיה מספיק רגוע כך שלא יהיה צריך לכתוב עליו,
רק דברים טובים... אנשים אכן ראו את הבקשה והפנו אותי בהתאם. האמת שכבר אין בה צורך.. אולי כדאי למחוק את זה?
תודה בכל זאת!
אמא_לאוריה*
הודעות: 1
הצטרפות: 09 ינואר 2008, 04:08

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_לאוריה* »

הי אני שואבת במשך חודש וחצי עם המדלה החשמלית אני מרוצה, וביום שבת אני שואבת עם האוונט הידני שזה פחות נח. אני ממליצה בחום על משאבת מדלה. האוונט פחות מומלץ.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אני ממליצה בחום על משאבת מדלה. האוונט פחות מומלץ.

בואי נסייג: לכל אחת מתאים שילוב אחר. אצלי זה היה ההיפך המוחלט - לא התחברתי למכניות של החשמליות, ודווקא עם הידנית התקדמתי יפה.
אז לא להיבהל אם לא מסתדרים עם משאבה מסוג אחד. אפשר לנסות עד שמוצאים.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

טוב לדעת- בקופת חולים כללית (בבית מרקחת) מוכרים משאבת חלב של מדלה ב-220 שקל.
ביצה_עלומה*
הודעות: 201
הצטרפות: 19 ספטמבר 2007, 11:09
דף אישי: הדף האישי של ביצה_עלומה*

משאבות חלב

שליחה על ידי ביצה_עלומה* »

טוב לדעת- בקופת חולים כללית (בבית מרקחת) מוכרים משאבת חלב של מדלה ב-220 שקל.
איזו? מדלה הרמוני (ידנית) או מיני אלקטריק (חשמלית)?
אמא_אום*
הודעות: 90
הצטרפות: 15 מרץ 2006, 09:24
דף אישי: הדף האישי של אמא_אום*

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_אום* »

איזו? מיני אלקטריק (חשמלית)
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

חשמלית ואם אפשרות לבטריות
גברת_פלפלת*
הודעות: 1216
הצטרפות: 26 אפריל 2005, 14:41
דף אישי: הדף האישי של גברת_פלפלת*

משאבות חלב

שליחה על ידי גברת_פלפלת* »

הבוקר קניתי בכללית (עם הנחה של ביטוח מושלם ) מדלה מיני אלקטריק ב 270 שקלים. הידנית עולה 169 אם אינני טועה
יעל*
הודעות: 2185
הצטרפות: 30 יוני 2001, 20:34

משאבות חלב

שליחה על ידי יעל* »

למכירה באזור נתניה או תל-אביב
משאבת מיני מדלה
054-3978418
קלמנ_טינה*
הודעות: 770
הצטרפות: 22 אוקטובר 2007, 12:57
דף אישי: הדף האישי של קלמנ_טינה*

משאבות חלב

שליחה על ידי קלמנ_טינה* »

הבוקר קניתי בכללית (עם הנחה של ביטוח מושלם ) מדלה מיני אלקטריק ב 270 שקלים. הידנית עולה 169 אם אינני טועה
אני רוצה גם לנסות.יש מישהי בתל אביב או בכפר סבא שמוכנה לתת לי לנסות אצלה אחת מאלה? (רצוי את הידנית)
תודה!
ביצה_עלומה*
הודעות: 201
הצטרפות: 19 ספטמבר 2007, 11:09
דף אישי: הדף האישי של ביצה_עלומה*

משאבות חלב

שליחה על ידי ביצה_עלומה* »

אני רוצה גם לנסות.יש מישהי בתל אביב או בכפר סבא שמוכנה לתת לי לנסות אצלה אחת מאלה? (רצוי את הידנית)
'סתכלי שורה מעלייך. יש מישהי שמוכרת. על המדלה מיני אלקטריק אני לא ממליצה בכלל. שמעתי עליה המון דברים לא טובים כי המנוע שלה חלש ומרעיש. לדעתי כדאי לך משאבה ידנית (מומלצות- אוונט, מדלה) או חשמלית דו"צ טובה (אמדה, ספקטרה 2 או 3 וגם מדלה פאמפאיןסטייל). ספקטרה ניתן לשאול מיד שרה.
חשוב להגדיר את הצורך לפני שרוכשים משאבה.
לשאיבה מזדמנת הידנית מעולה.
לשאיבה יומיומית מתאימה יותר משאבה חשמלית דו"צ משתי סיבות:
  1. דו"צ כך שאת מנצלת את רפלקס ירידת החלב (או איך שקוראים לזה) בשאיבה בשני הצדדים במקביל
  2. חשמלית כך שאת לא מותשת מפמפום ידני של המשאבה
לי יש אמדה ואני מרוצה מאד. יתרון שלה (לא זוכרת לגבי משאבות אחרות. כדאי לבדוק!) הוא שהחלב לא יכול להיכנס למנוע ולכן אין בעיה להעביר מאשה לאשה כי אפשר לעקר באופן מוחלט את כל החלקים שבאו במגע עם החלב.
עוד משהו שכדאי לבדוק- האם חלקי המשאבה מכילים ביספניול A. ערכות השאיבה הישנות של אמדה מכילות. החדשות לא (ערכה חדשה חד צדדית עולה 100 שקל)
קלמנ_טינה*
הודעות: 770
הצטרפות: 22 אוקטובר 2007, 12:57
דף אישי: הדף האישי של קלמנ_טינה*

משאבות חלב

שליחה על ידי קלמנ_טינה* »

הי ביצה, תודה על התגובה.
אני צריכה לשאוב משהו כמו ארבע ארוחות בשבוע. זה נראה לי מתאים ליכולת של הידנית, אבל ניסיתי משאבה חשמלית וזה הרגיש כמעט כמו הנקה, אז שקלתי להשקיע. בכל מקרה רציתי לנסות משאבה ידנית לפני שאני קונה סתם.

ואגב, כבר דיברתי עם יעל ברגע שהיא פירסמה את ההודעה...(כמו שאת רואה אני דוחה את הקץ כבר הרבה זמן)
ביצה_עלומה*
הודעות: 201
הצטרפות: 19 ספטמבר 2007, 11:09
דף אישי: הדף האישי של ביצה_עלומה*

משאבות חלב

שליחה על ידי ביצה_עלומה* »

:-) תנסי לדבר עם אלן שיין ממ.מ.ש
http://mamash.org.il/
היא מוכרת משאבות. אולי תוכלי לנסות אצלה
בהצלחה
רוניתה_פיתה*
הודעות: 599
הצטרפות: 31 מרץ 2008, 03:49
דף אישי: הדף האישי של רוניתה_פיתה*

משאבות חלב

שליחה על ידי רוניתה_פיתה* »

לא מכירה את הסוגים השונים, אבל יש לי (בהשאלה מחברה) מדלה swing (חשמלית), אז את (קלמנ טינה) מוזמנת לבוא לנסות, ברמת-השרון, אם את רוצה
@}
גילית_ט*
הודעות: 1561
הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*

משאבות חלב

שליחה על ידי גילית_ט* »

לי היה פאמפ אין סטייל - מעולה אך יקרה יחסית ברמת בית חולים
ועכשיו קניתי ספקטרה 2 - שגם מעולה והמחיר מציאה, חדשה בסביבות ה 500 ש"ח ויד שניה חצי מחיר ואפילו פחות-זו משאבה ברמת בית חולים כלומר תחזיק לטווח ארוך.
מיני אלקטרה - לא ממליצה השקעה גרועה לטווח קצר, יש הרבה שלא מצליחות לשאוב איתה בכלל
סווינג- אולי נחמדה אך למה לבזבז זמן שאפשר 2 צדדים באותו זמן

ובכלל אפשר למצוא ביד שנייה כל מיני משאבות במחיר מוזל שלא היה בשימוש במקום להשאיל מיד שרה ולהצטרך להחזיר
קלמטינה , מוזמנת לבוא לנסות.
קלמנ_טינה*
הודעות: 770
הצטרפות: 22 אוקטובר 2007, 12:57
דף אישי: הדף האישי של קלמנ_טינה*

משאבות חלב

שליחה על ידי קלמנ_טינה* »

תודה רבה לכן, אתן נדיבות ונחמדות (())
בסופו של דבר הצורך הבוער הכריע ולקחתי בהשאלה מיד שרה ספקטרה 2, שגם נראית טובה לפי כל ההמלצות.
נראה איך יהיה ושוב תודות
{@
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

משאבות חלב

שליחה על ידי ורד_לב* »

רק תיקון קל, ספקטרה 2 ופאמפ אין סטייל אינן ברמת בי"ח.
הן משאבות טובות בהחלט, אם כי לא הכי חזקות שיש בשוק (זה מה שנחשב דרגת בי"ח. כלומר שנשים הנותרות מאושפזות, או ילדיהן, יכולות לשאוב איתן כל 3 שעות ברמה הכי גבוהה שיש).
קלמנ_טינה*
הודעות: 770
הצטרפות: 22 אוקטובר 2007, 12:57
דף אישי: הדף האישי של קלמנ_טינה*

משאבות חלב

שליחה על ידי קלמנ_טינה* »

אינן ברמת בי"ח.
הן פשוט כותבות שהן כאלה על האריזה שלהן...
גילית_ט*
הודעות: 1561
הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*

משאבות חלב

שליחה על ידי גילית_ט* »

אינן ברמת בי"ח.טוענים שהם יחזיקו מעמד לטווח ארוך, והם בין החזקות בשוק הפרטי
מנסיון, הן מצוינות, כמובן שסימפוני ודומייה (ברח לי השם)חזקות יותר
כרמיתי*
הודעות: 6
הצטרפות: 24 יולי 2008, 11:33

משאבות חלב

שליחה על ידי כרמיתי* »

אני כבר לא שואבת לתאומים שלי, ולכן אני מוכרת את הPUMP IN STYLE שלי. היתה בשימוש כחצי שנה פעמיים ביום (שאיבות בעבודה). כוללת את כל הציוד, 800 ש"ח.
אין לי דף בית אז [email protected]
פירות_יער*
הודעות: 24
הצטרפות: 30 יוני 2008, 17:09

משאבות חלב

שליחה על ידי פירות_יער* »

האם יש יועצות הנקה באיזור ת"א- ר"ג - גבעתיים שאצלן ניתן להתנסות במשאבות השונות ולבדוק מה מתאים לי? ג'ולי שור ממודיעין שהומלצה כאן בדף רחוקה לי...
אמא_אום*
הודעות: 90
הצטרפות: 15 מרץ 2006, 09:24
דף אישי: הדף האישי של אמא_אום*

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_אום* »

אצל אלן שין במ.מ.ש (רמת החיל - תל אביב) ניתן להתנסות במשאבות השונות.
www.mamash.org.il
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

קונים משאבת חלב כמתנת לידה (לבקשת היולדת).
מה מומלץ היום בסכום של עד 600 ש"ח? שמעתי ספקטרה 2 או אמדה דו צדדית? משהו כזה? אחר?
תודה!
(טליה אלמתן גולשת מהספריה :-()
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

משאבות חלב

שליחה על ידי אפרת* »

ספקטרה 2 מצויינת מניסיון אישי של שאיבה פה ושם וגם ממישהי ששאבה בלעדית כמעט שנה
אם אני לא טועה היא אכן עולה בסביבות ה-600 ש"ח הוזמנה דרך האינטרנט
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

משאבות חלב

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

תודה רבה אפרת. אני נטולת אינטרנט כרגע ולכן העיכוב... המון תודה!
אמא_של_מאפן*
הודעות: 1
הצטרפות: 10 ינואר 2009, 21:57

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_של_מאפן* »

טליה תלוי מה המטרה. אם מדובר בעיות בהנקה ועל משאבה שאמורה לספק את כל תצרוכת החלב כדאי להשאיל מיד שרה משאבת ספקטרה (שאבתי איתה בלעדית במשך כמעט שנה בין שש לשמונה שאיבות ביום). אם משאבה רגילה להשלמת הנקה אז יש גם משאבה של מדלה מדגם סווינג שהיא נהדרת, נעימה לשאיבה, מאוד שקטה ונוחה לנשיאה ולמיטב זכרוני עולה כ-700 או 750 ש"ח. הם נמצאים בהרצליה פיתוח אך אפשר לקנות גם ברשת שילב.
גם_אמא_של_אורי*
הודעות: 321
הצטרפות: 01 אוגוסט 2008, 23:28
דף אישי: הדף האישי של גם_אמא_של_אורי*

משאבות חלב

שליחה על ידי גם_אמא_של_אורי* »

הי טליה,
אם עוד לא רכשת...אז מציעה לך להכנס לפורום הנקה בתפוז יש שם שרשורים רבים על המשאבות השונות וההבדלים ביניהן/מה הכי כדאי וכד'.
בזמנו ששקלתי לרכוש- נעזרתי בו מאד. אבל בסוף לא רכשתי, לא שאבתי ואני גם לא זוכרת מה היו מסקנותי ....
בהצלחה, מז"ט ומקווה שניפגש מחר על המחצלת.:-)
גל_הנה_אמא*
הודעות: 177
הצטרפות: 28 ספטמבר 2008, 14:48
דף אישי: הדף האישי של גל_הנה_אמא*

משאבות חלב

שליחה על ידי גל_הנה_אמא* »

לפני הלידה קראתי המון על משאבות והגעתי למסקנה שהכי טוב זה הPIS (פאמפ אין סטייל) אבל המחיר!!! כמעט קניתי דרך ארהב (ועדיין 250דולר זה לא מעט) ובינתיים בעודי מתלבטת התחלתי עם האוונט הידנית.. בסוף כדי לא לקנות סתם השאלתי את הPIS מגמ"ח ולהפתעתי גיליתי שאני שואבת הרבה יותר והרבה יותר מהר (ברבע מהזמן) ובחצי מהכאב עם האוונט הידנית!! לא האמנתי למי שאמר לי שייתכן שהידנית תהיה לי טובה יותר - אבל מתברר שיש בכך מהאמת ומסקנותי: לא למהר לקנות לפני שמנסים!
אופי_ירוקה*
הודעות: 72
הצטרפות: 31 מרץ 2005, 12:28
דף אישי: הדף האישי של אופי_ירוקה*

משאבות חלב

שליחה על ידי אופי_ירוקה* »

הי לכולן!
מזמן לא באתי לביקור...:-(
רציתי לשאול אותכן אולי מישהי מכירה את משאבת החלב של אינפיניטי?
כזכור - או לא - הייתה לי משאבה של אוונט והייתי הכי מרוצה בעולם ובנדיבותי השאלתי אותה לחברה של אחותי שהחזירה לי חזרה בקבוק אחד (במקום 2), את הראש המתברג, כרית הסיליקות והידית. כל יתר החלקים אבדו לה. נכון שזה מעצבן?!
בכל אופן - היא מציעה לי את משאבת החלב שהיא קנתה - מסוג אינפיניטי ואני לא יודעת אם זה יהיה לי טוב או לא... אוף
עדי_יותם*
הודעות: 2996
הצטרפות: 07 אוקטובר 2001, 22:47
דף אישי: הדף האישי של עדי_יותם*

משאבות חלב

שליחה על ידי עדי_יותם* »

לא שמעתי עליה מעולם. לאוונט יש משאבה טובה, והיית מרוצה ממנה. זה באמת לא נעים, אבל אני חושבת שהייתי מצפה לקבל חזרה את הדגם שנתתי...
את יכולה גם לומר לה שתנסי את האינפיניטי, ותחליטי לאחר שתנסי.
זה לא רעיון טוב, להשאיל או לשאול משאבות חלב :-( יש להן אורך חיים מוגבל.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

משאבות חלב

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

יש לי שאלה לאחר השאיבה. בעבר קראתי שלא כדאי להקפיא בכלי פלסטיק, כיוון שכמו בחימום, גם בהקפאה משתחררים חומרים רעילים לאוכל. מכוון שאני צריכה להקפיא חלב שאוב בכמויות של 50 ML כל פעם, יש למישהו רעיונות במה להקפיא? (ולא משהו חד פעמי בבקשה...)
אמא_אום*
הודעות: 90
הצטרפות: 15 מרץ 2006, 09:24
דף אישי: הדף האישי של אמא_אום*

משאבות חלב

שליחה על ידי אמא_אום* »

יש למישהו רעיונות במה להקפיא
צנצנות זכוכית מעוקרות יעשו את העבודה.
שליחת תגובה

חזור אל “תחליפי חלב”