סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

מבקש_להתחדש*
הודעות: 222
הצטרפות: 30 מרץ 2005, 01:01
דף אישי: הדף האישי של מבקש_להתחדש*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי מבקש_להתחדש* »

לא הבנתי...
עכשיו אנחנו אחרי סוף העולם???

מסקנה שלי:

גם אחרי "סוףהעולם" - יש עדיין מלא בירוקרטיה...
אליס_בארץ_המראה*
הודעות: 1214
הצטרפות: 30 אוגוסט 2004, 18:13
דף אישי: הדף האישי של אליס_בארץ_המראה*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אליס_בארץ_המראה* »

זה אחד הדפים הכי משעשעים שמצאתי באתר עד כה.
יהלום :-D
איתי_שרון*
הודעות: 1164
הצטרפות: 27 אוגוסט 2001, 00:51
דף אישי: הדף האישי של איתי_שרון*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי איתי_שרון* »

בקיצור, אם לא היה ברור, אז לא למחיקה...
(דף יקר ללבי, אני מוודא שיישאר :-) )
סבטקסט_כפול*
הודעות: 1210
הצטרפות: 09 יוני 2005, 18:20
דף אישי: הדף האישי של סבטקסט_כפול*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי סבטקסט_כפול* »

מאיה לא יכלו לעשות לוח עד שנת 2012 כי,המספר הזה הוא לפיהולדת ישו ומאיה היו בכלל באמריקה כך שלא היה להם מושג שישו נולד
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי יונת_שרון* »

לפי לוח בשנה של המאיה זה מספר אחר, כמו שלפי לוח השנה העברי זה התשע"ב.
שמש*
הודעות: 131
הצטרפות: 18 אוגוסט 2004, 09:37

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי שמש* »

תרבות המאיה הייתה תרבות מאוד מפותחת בתחום האסטרונומי, למרות שבתקופה ההיא לא היו מכשירים לראות ולמפות ככה את מערכת השמש, הם עשו זאת, הם כתבו לוחות שנה מדוייקים ביותר וגם חזו תופעות גלקטיות, הידע וההבנה שלי בתחום הם מצומצמים אבל אני יודעת שהתרבות הזאת דייקה ברמה של תעלומה בעיניי מומחים בני ימינו, הם כתבו לוחות שנה לעתיד של אלפי שנים, הלוחות מסתיימים בתאריך 21.12.2012, עד כאן ידוע, מה שאני עומדת לכתוב עכשיו הם דברים ששמעתי ואין לי מושג אם יש להם בסיס במציאות- אומרים שיש כתבים של המאיה שבהם מסופר על התאריך הזה כזמן שבו תהיה התרחבות תודעתית למי שעשו הכנה מתאימה בשנים שלפני ותיווצר מעין ברירה טבעית תודעתית ואולי גם פיסית לאלה שלא טרחו לעבוד עם עצמם על ההתפתחות הרוחנית\נפשית שלהם בעידן הזה.
לעומת זאת ראיתי השבוע סרט על נוסטרדמוס שחי לפני בערך חמש מאות שנה וחזה במדויק את מלחמות העולם, עליית היטלר, אסון התאומים, הצונאמי ואסונות הטבע של השנים האחרונות, הטרור האיסלמי ועוד באופן מפחיד ביותר הוא מתייחס לאותו תארים ה-21. 12. 2012 כזמן שבו [עכשיו את ההסבר האסטרונומי לא הצלחתי להבין, אגב גם הוא היה אסטרונום וחזה הכל בכוכבים] יהיה איזה שהוא ארוע אסטרונומי שבשנים לפניו מזג האוויר על כדור הארץ ישתגע ובתאריך המדובר יחלו אסונות טבע רצינים, הים יתחמם ויתאדה, החום הגדול ידלל את רוב אוכלוסית העולם, מגיפות, רעב ואללה יסטור...
מה דעתכם לאור או לחושך?
דקלה*
הודעות: 25
הצטרפות: 21 יוני 2001, 23:23

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי דקלה* »

יופי, לא הלכתי לראות את סרט האסונות 2012 כי לא חסרים לי חרדות ועכשיו הדף הזה! חבל שפתחתי אותו
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

הפחד הוא מהלא ידוע ולא מוכר.
אני מציעה למי שמתעניין לקרוא וללמוד על השינויים אשר התאריך 2012 מתייחס אליהם.
ההבנות יפיגו את הפחד.

בגדול מאוד, 2012 הוא תאריך המסמל את סוף העידן הישן ותחילתו של החדש.
העידן החדש אכן מאופיין בהתפתחות רוחנית והרחבת התודעה.

כתוצאה מהמעבר לעידן החדש צפויים שינויים רבים ברמת החומר. (הגוף והאדמה)
מי שצועד בכיוון של התפתחות תודעתית וקידמה ימצא שימחה והתרגשות לקראת השינוי שבפתח.
מי שמנסה לשמר את העבר או להחזיק בקיים , סביר להניח שיהיה לו קשה.

ישנו מידע רב המגיע בתקשור מישויות אור אשר מלוות ומדריכות את האנושות בתהליך השינוי.
מי שמאמין בכך ומתעניין יוכל למצוא שלל גדול של תקשורים בנוגע ל2012 באינטרנט.
כדאי להפעיל אינטואיציה ולזהות את התקשורים אשר מביאים את המידע באופן אוהב ומעצים.

לא כדאי להאמין לסרטים ההוליוודים אשר מעבירים מסר של חורבן או לחילופין מלחמה עם חוצנים רעים,
ושרק הממשלה האמריקאית תציל אותנו.
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי יונת_שרון* »

אומרים שיש כתבים של המאיה שבהם מסופר על התאריך הזה כזמן שבו תהיה התרחבות תודעתית למי שעשו הכנה מתאימה בשנים שלפני ותיווצר מעין ברירה טבעית תודעתית ואולי גם פיסית לאלה שלא טרחו לעבוד עם עצמם על ההתפתחות הרוחנית\נפשית שלהם בעידן הזה.

לא, הקטע הזה לא קשור למאיה אלא דווקא מקורו כאן אצלנו באזור -- זה אחד המיתוסים המכוננים של הנצרות, שמופיע גם בחלק מהזרמים ביהדות. וראי ערך מלחמת בני האור בבני החושך. למאיה אין שום קשר לעניין הזה.
בתהליך_מודעות*
הודעות: 10
הצטרפות: 18 דצמבר 2010, 18:36

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי בתהליך_מודעות* »

האנרגיה, הידע, הידיעה וכל מה שמגיע אלינו, אנחנו צריכים להיות פתוחים כדי לקלוט ולקבל את מה שבא. במדיטציה אנחנו צריכים לפתוח את עמוד התקשורת עם הרבדים הגבוהים על מנת לקבל ולהבין אותם.

לדוגמא: כשאלוהים קרא לשמואל הנביא, הוא בא לעלי ואמר לו קראת לי, וכו''. עלי אמר לו, בפעם הבאה שיקראו לך תאמר"הנני". זה מה שאנחנו עושים, אנחנו אומרים"הנני" לרבדים הגבוהים על מנת לקבל את הייעוד שלנו ולהגשים אותו.
בתהליך_מודעות*
הודעות: 10
הצטרפות: 18 דצמבר 2010, 18:36

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי בתהליך_מודעות* »

פתיחת השערים 12/12
תקשורים, תקשור, מסרים מהרוח ומאמרים נוספים
ב-2012 עומד להיות שינוי עמוק מבחינת האנושות וכדור הארץ. האדמה משתנה ומזג האוויר משתנה, והאקלים משתנה וכו', לאנשים מאוד קשה היום להכיל את האנרגיות שמגיעות. הקושי הזה יוצר מחלות קשות יותר, עכבות, קשיים ועוד. בתקופה הבאה יגיעו אנרגיות עוצמתיות מאוד ואנחנו צריכים להכין את הכלי להכלה של האנרגיות כדי שנוכל לקבל את האנרגיה ולהכיל אותה בתוך הגוף כדי שנעבור את תהליך השינוי בצורה יותר קלה וזורמת ונוכל לעזור לאנשים סביבנו, ההורים, הילדים, התלמידים וכו'.

אנחנו עוברים שינוי גלובאלי והשינוי שנעבור הוא שינוי של התודעה. אנו נשנה את התודעה, את הראיה שלנו את החיים ואת העולם והיקום. אנחנו לא נהיה כמו קודם, נשתנה מאוד. לא נהיה כמו לפני שנה או שנתיים. התודעה משתנה, החשיבה משתנה, הראיה משתנה ואנחנו עושים שינוי. האנשים שלומדים היום ועושים שינוי אנרגטי ורוחני הם יהיו המורים של העתיד. הם יעבירו הלאה את המסרים. אלו אינם מסרים של פחד, הכוונה רק להכין אותנו לבאות.

מדברים על 2012 שיהיה שינוי, אין כוונה שהעולם יחרב, אלא העולם יולד מחדש. גם לידה כואבת. הנשים שבתוכנו יודעות שכדי ללדת חווים פרק זמן מסוים כאב ואחר כך יש רק כיף. אז תקופה קצרה יהיה קשה ולאחר מכן נקצור את הפירות. במשך התהליך הרוב הגדול של כדור הארץ ישרוד ואלו שלא ישרדו זו תהיה בחירה שלהם אם לעשות שינוי או לא וגם בחירה שלהם אם לעזוב את הגוף או לא.

כל מה שקורה על פני הארץ, לאנושות, לפלנטה, זו בחירה של האנושות. אם כל אנשי כדור הארץ יתחברו בתודעה ויחשבו מחשבות חיוביות ויתחברו ללב ולא לשכל, אז נעשה את השינוי של התודעה שישפיע על כדור הארץ ואז כל התהליכים השליליים יעברו לידנו ונחווה את השינוי בצורה יותר קלה. מה קורה כשיש סערה? אם הרוח נמצאת למטה ואנחנו עומדים למעלה אז הסערה לא יכולה לפגוע בנו. כל הסערה שתהיה למטה לא תורגש במימדים גבוהים יותר. אנשים בתדר גבוה לא ירגישו אותה והסערה תעבור לידם. זו לא נבואת זעם ולא שתתכוננו ותשימו אוכל בבוידם, אלא השינוי הוא שינוי תודעתי ואנרגטי. האנרגיות שמגיעות כל כך חזקות שאנשים לא מפותחים יחוו את זה קשה כי אי אפשר להכניס הרבה אנרגיה לכלי מוגבל ולא מפותח לכן אנו צריכים להכין את הכלי לקראת הבאות. האנרגיות התחילו להגיע לפני כ-30 שנה בצורה אינטנסיבית. חווינו את לידת ילדי האינדיגו שהיום הם בשנות השלושים שלהם וילדי הקריסטל שהם בני 8-10 והם יובילו את האנרגיות האלו.

יש באינטרנט תקשור של בחורה בשנות השלושים שקוראת לעצמה הסבתא הקטנה והיא מדברת על כל מה שהאדם עשה על פני כדור הארץ והיא מזדהה לגמרי למה שכדור הארץ עובר. מפרץ מכסיקו זועק לעזרה, כל הזיהום שמתפשט באוקיאנוס, ההרים שמתפרצים, האדמה נעה וזעה וכו'. האדם מתנהג בחוסר כבוד לטבע והטבע מחזיר באותה מטבע. אנו לא מבינים שבגלגול הבא אנחנו נבוא שוב לתוך התשתית שאנחנו מכינים עבור עצמנו היום. אם אנו שומרים על כדור הארץ אנו שומרים אותו עבור עצמנו עבור הילדים שלנו, עבור הנכדים שלנו והנינים שלנו. אנו שומרים על זה כי היקום בנוי על נתינה ולא על לקיחה. ואנו בני האדם שכחנו את החוק הקוסמי החשוב הזה שכשאני נותנת אני גם מקבלת וכשאני מקבלת אני גם נותנת. זו צורת ה-8 האינסופית שנכנסת ויוצאת. אני כל הזמן נותנת וכל הזמן מקבלת. אם אני מוציאה אהבה אני מקבלת אהבה, אם אני מוציאה שנאה אני מקבלת שנאה, אם אני מוציאה פרגון אני מקבלת פרגון. אם אני מברכת אז הברכה חוזרת אלי פי עשר. אנו צריכים לשנות את הצורה שבה אנו מתנהגים לכדור הארץ.

היום 12/12 וזהו שער אנרגטי. בעבר דיברנו על 7 שערים אנרגטיים שנמצאים על פני כדור הארץ. בספרי המקדש הפנימי הכנסתי מדיטציה על כל שער. השערים האלו הם דלתות שנפתחות כדי לקבל את האנרגיה מלמעלה. יש 4 ימי שער עיקריים במהלך השנה שבהם ניתן להתחבר ולפתוח את השערים: 21 בדצמבר היום הקצר ביותר בשנה, 21 במרץ יום השוויון האביבי, 21 ביוני היום הארוך ביותר בשנה, 21 בספטמבר יום השוויון הסתווי, סה"כ ארבעה ימי שער. מעבר לזה קיבלתי לא מזמן מסר שיש ימי שער נוספים: 1/1, 2/2, 3/3, 4/4, 5/5 וכו'. היום 12/12 השער האחרון של השנה.

היום הזה נפתחים כל השערים. 7 השערים העיקריים הם: מעל הר הבית, מעל הפירמידה הגדולה, מעל אבן הכעבה, מעל מרכז התבואה בבריטניה, מעל הרי הרוקי, מעל חורבות תרבות המיה ומעל הרי הימלאיה שהוא השער היחיד שפתוח כל הזמן מאחר ששם אין אוכלוסיה אלא רק טבע.

השער מעל הר הבית הוא שער הרחמים והוא סגור. הרבה פעמים בעבר עשינו מדיטציה וניסינו לפתוח את השער הזה, הוא נפתח לפרק זמן ונסגר חזרה בגלל האנרגיות שמסביב.

בימי קדם הכהן הגדול היה מצנר את האנרגיה מלמעלה ומעביר אותה לעם. מספיק שהיה נוגע באנשים או שהם נמצאים בנוכחותו. העבודה הזו נעשתה בעבר. הים הכוהנים הפסיקו לעשות את עבודתם והכהן הגדול איננו ואין מי שיעשה את העבודה הזו. היום יש אנשים נבחרים שבחרו אותם מלמעלה וגם הם בחרו בעצמם להיות מורים ומנהיגים של אחרים. כל אחד יכול להיות מורה ומאסטר ולהעביר אנרגיה. השאלה כמה הוא מחויב לזה וכמה הוא מוכן לתת מעצמו, זה עניין של דרך חיים. אי אפשר לעשות את זה כדרך אגב. זוהי התחייבות. אנשים שמרגישים מחויבים הם הדור הבא של המנהיגים. המנהיגות האמיתית תבוא מילדי הקריסטל והאינדיגו. רואים את הויקיליקס? הם המשטרה או המצפון האנושי שמוציא את כל הדברים אל פני השטח. כל הרוע, התחמנות מוציא על השולחן, הפייסבוק יוצר חיבור בין אנשים בכל העולם, הסקייפ מקשר בין כל העולם בחינם. כל מה שהיה פעם נורמה משתנה. יש יותר פתיחות, נדמה כאילו שיש הרבה רוע, את אומרת פעם זה לא היה, זה תמיד היה וכעת מוציאים את הכל החוצה. האנרגיה באה מלמעלה נכנסת למטה ומעלה את כל מה שיש על פני השטח. אחרי תקופה מסוימת נחווה את הזרימה והשגשוג והפריחה.

מדיטציה

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה, נדמיין כדור אור לבן מעל הראש נכניס אותו פנימה ונתמלא באור לבן. תדמיינו שמול האף שלכם יש כדור אור כחול תנשמו אותו פנימה ותתמלאו באור כחול.

כשאתם נושמים אתם נושמים את האור הכחול ובנשיפה תוציאו את כל מה שאתם לא צריכים בגוף, כאב, פחד, חוסר איזון, תנשפו את זה החוצה.

כעת תדמיינו את המלאך מיכאל מגיע בצורה של עמוד אור כחול. תראו שביד יש לו חרב מאור כחול והוא נוגע לכם בקצה הכתפיים שלכם משני הצדדים. כך אתם מקבלים חניכה.

כעת תראו שכולנו מחוברים ובין כל אחד מאיתנו עומד מלאך, מיכאל, גבריאל, רפאל, אוריאל, מטטרון ויוצרים צורה של קונוס ובקצה הקונוס למעלה עומד והוה. הקונוס מלא באור כחול.

כעת תראו שהקונוס מתרומם יחד איתנו וטס ועומד מעל הר הבית היכן שנמצא קודש הקודשים. תראו שקרן אור יוצאת מתוך הקונוס ונכנסת לתוך האדמה וממלאה את כל המקום הזה באור. תראו שהמלאך גבריאל מניח קריסטל כחול מעל המקום הזה שממשיך להאיר.

כעת תראו שהקונוס מתרומם וממשיך לנוע לכיוון אבן הכעבה שבמכה בערב הסעודית וגם שם יוצאת קרן אור מהקונוס ומאירה את האבן והיא הופכת להיות אבן זוהרת. גם כאן המלאך גבריאל מניח קריסטל כחול על האבן שממשיך להאיר מסביב ותראו את כל האנשים מוארים מסביב לאבן.

כעת תראו שהקונוס מתרומם ממשיך לנוע ועומד מעל הפירמידה הגדולה שבגיזה שבמצרים וגם שם יוצאת קרן אור ומאירה את המקום והמלאך גבריאל מניח אבן קריסטל כחולה מעל הפירמידה הגדולה. הקריסטל מאיר את כל האזור. האנשים מוארים מסביב.

כעת תראו שהקונוס ממשיך לנוע ועומד מעל לשדות התבואה בבריטניה. וגם שם יוצאת מתוך הקונוס קרן אור לתוך האדמה שמאירה את כל האזור. המלאך גבריאל מניח קריסטל כחול על האדמה שממשיך להאיר את כל האזור.

כעת תראו שהקונוס ממשיך לנוע ועומד מעל הרי הרוקי בארצות הברית וגם כאן יוצאת קרן אור ומאירה את כל האזור. והמלאך גבריאל מניח אבן קריסטל כחולה מעל ההר הגבוה ביותר שם והיא מאירה את כל האזור.

כעת תראו שהקונוס ממשיך לנוע ועומד מעל לחורבות תרבות המיה. וגם שם יוצאת קרן אור ומאירה את כל האזור. המלאך גבריאל מניח אבן קריסטל כחולה מעל המקדש של תרבות המיה שמאיר את כל האזור וכל האנשים.

כעת תראו שהקונוס ממשיך ועומד מעל להרי ההימלאיה. וגם שם יוצאת קרן אור שמאירה והמלאך גבריאל מניח קריסטל כחול מעל ההר הגבוה ביותר שם.

תראו כיצד כל השערים נפתחים. הרבה מאוד אור נכנס מלמעלה. אבני הקריסטל שהונחו קולטות את האור שהגיע ישירות מהבורא הראשוני דרך הקרניים ההיוליות הראשוניות. אבני הקריסטל קולטות את הקרניים האלו ומפזרות אותן הלאה לסביבה. כעת תראו את אבני הקריסטל מסתובבות סביב עצמן ומפזרות את האנרגיה הכי רחוק שאפשר. תראו את האנשים על פני כדור הארץ שמחים, מאושרים, מוארים, זורמים, אוהבים, חומלים, ובעיקר מחוברים ללב. אנשים מחוברים ללב, לאהבה, לחמלה. תראו את השינוי שהאנשים עושים, את השינוי שכדור הארץ עובר.

כעת תתבוננו כלפי מעלה ותראו שמסביב לכדור הארץ יש רשת אנרגטית שנראית כמו קורי עכביש. זוהי רשת אור שמקיפה את כדור הארץ. בכל חיבור בין הרשת בכל חיבור כזה יש שער אנרגטי. כל חיבור יוצר שער. דרך כל שער כזה נכנסות אנרגיה, ישויות, מלאכים, כרובים וגם חוצנים.

אנחנו בני האדם יכולים לשלוט בשערים האלו. לאפשר לישויות להיכנס או למנוע מהן להיכנס. אבל כדי לעשות את זה עלינו קודם כל להיות מודעים ומוארים כדי להבין, לדעת, לקבל את מה שקורה מסביב. אז תראו איך השערים האלו נפתחים. כל שער שנפתח הוא נדלק כמו מנורה. אז אם תתבוננו כלפי מעלה תראו רשת אנרגטית מוארת מסביב לכדור הארץ. והרשת הזאת מחוברת בחוטי אנרגיה לבורא הראשוני. אותו בורא שממנו הכל נובע ואליו הכל חוזר.

תקוה אברהם
עשב_השדה*
הודעות: 1600
הצטרפות: 27 נובמבר 2006, 02:52
דף אישי: הדף האישי של עשב_השדה*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי עשב_השדה* »

העולם נמצא בשינוי תודעתי ולו רק בגלל האינטרנט, השינוי האקלימי, המשבר הכלכלי, והגלובליזציה
לא רואה סיבה להמנע מלהחשף לפן הזה(האנרגטי) של ההתרחשות האנושית, גם אם לא מתיישב עם ההגיון המיינסטרימי,
לי זה יותר מעניין מכל הריאליטי למשל שאנשים מכלים את זמנם מולו
ובכלל , באופן אינו מקום כזה, לא?
ואני לא מכירה את הדוברת שפתחה את הדף(-:,
אמא_בגבעתיים*
הודעות: 229
הצטרפות: 24 מרץ 2010, 15:04
דף אישי: הדף האישי של אמא_בגבעתיים*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אמא_בגבעתיים* »

גם אותי זה מעניין {@
כיצד את מציעה להתכונן ל2012?
האם האנשים בעלי תודעה שאין בה כבוד חמלה ואהבה יעזבו את העולם? האם כל המשטרים המדכאים, כל האלימות, הגזענות, האפליה גם הן יעלמו?
קראתי מאמר שמראה שדווקא ב30 שנים האחרנות הקוטביות של המעמדות הכלכלים גדלה

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... ra20101014 1193364[/po]

מה דעתך על מאמר זה?

וגם בארץ שלנו כלכלת המנצחים החלה מאז שביבי היה שר האוצר. כל מי שאין לו כסף מההורים ורוצה לרכוש דירה מרגיש את זה על בשרו כיצד הקיום הפיזי בישראל נהיה יותר קשה למעמד הבינוני שנשחק.

1/3 מילדי ישראל מתחת לקו העוני. וקולו של המעמד הנמוך לא נשמע בכלל

ביקרתי בפועוטון של ילדי עובדים זרים בת"א וצילמתי שם סרטון תיעודי. הפעוטות שם בגילאי 0-6 לא מקבלים כלום מלבד אוכל/בקבוק חלב. וגם אותו הם אוכלים/שותים בכוחות עצמם (את התינוקות שלא יודעים להחזיק עדין בקבוק שמים בסלקל ומניחים בגד באזור הצוואר שלהם ש"יחזיק" להם את הבקבוק. כל כך עצוב...

אז אני רוצה להבין אם השינוי החל כבר, כיצד האנרגיות הטובות באות לידי ביטוי בעולמנו הגישמי?

ובכלל הענויים והרצח שמתרחשים בדרום קוריאה, אירן, סין וסודן. איך זה מסתדר עם השינויים האנרגטיים?
בתהליך_מודעות*
הודעות: 10
הצטרפות: 18 דצמבר 2010, 18:36

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי בתהליך_מודעות* »

שלום אמא מגבעתיים
מתנצלת על העיכוב בתגובה...

מביאה כאן את דעותיי האישיות,במקום שבו אני נמצאת. אינני מתקשרת ולא מוסמכת לכלום. אדם כמוך שנשמתו כמהה להתפתח

העוותים ששמת ליבך אליהם הם רק חלק קטן מאד מהסטייה שהתרבות האנושית בכלל והיהודית בפרט נמצאים בה
משך הרבה הרבה הרבה דורות של גלגולים(נדמה לי שמדברים על 500 ) ,מנסות הנשמות שיורדות לעולם הזה לעשות תיקונים
כל אחת עושה את העבודה שלשמה ירדה לעולם,בתחומה ובדרכה (ואם לא יוצא לה טוב,היא חוזרת שוב לעולם הזה לגלגול נוסף של תיקונים)
לכאורה,אם הגיע עידן חדש אז סימן שתוקנו רוב העוותים ואפשר להתקדם הלאה בהתפתחות לעולם גבוה יותר
אז זהו,שלא
תודעת העל/המקור/אלוהים/הרוח הגדולה/הבריאה (איך שלא קוראים לזה,כל אחד מזווית הראייה שלו. לדעתי הכל אחד.) החליטו להקדים את תחילתו של העידן החדש לפני שהסתיים העידן הישן משום שהבינו שאנרגיות החושך למדו לזהות את התדרים של אנרגיות האור ומשתלטות עליהן. משמע-גם אם אנחנו מתכווננים לייצר אור-אנרגיית החושך שבבריאה מתמירה את הכוונות שלנו לחושך. לצורך פתרון הבעיה הוחלט אי שם למעלה להקדים את העידן החדש כדי שהתדרים יוחלפו ואנרגיית החושך לא תוכל עוד להסיט את האנשות/הנשמות/העשייה/ההוויה שלנו מהמרכז שאליו אנו אמורים לרכז את עצמנו כדי למנוע סטייה

לכן,עידן האדמה והמים הנוכחי החל להסתיים בטרם הסתיימה העבודה שלנו כאן בעולם הזה
עכשיו אנחנו בתקופה של חפיפה

התדרים החדשים-האנרגיות של אוויר ואש שהחלו להיכנס לעולם שלנו בכמויות הולכות וגדלות, אמורות לעזור לנו לעשות את השינוי בתודעה : מיסוד האדמה ליסוד האוויר, מריכוז בחומר לריכוז ברוח
העולם לא ייחרב ויושמד מהייסוד עד כליון אלא יווצר שינוי תודעתי והעולם ייראה ויתנהל אחרת,ברובדי קיום שאנחנו אפילו לא יכולים לדמיין אותם
(אולי אלו בעלי הדמיון המפותח והאמיצים מספיק כדי להשתחרר מתבניות חשיבה מקובלות ,כן יכולים להתחבר ...אלו השליחים שנשמתם ירדה לעולם הזה כדי לעזור לאנושות להתוודע למסרים האלו,להעביר להם את הידע הנדרש כדי לחולל את השינוי התודעתי הזה)

כל אחד מאיתנו שחי את השינוי (כי הוא מתרחש בדורנו אנו, אנחנו דור הגאולה מה שנקרא) , נדרש לעבוד עבודת מודעות ,לשבור מוסכמות ומסגרות,לשנות תפיסות שבי,לתת דרוד לדמיון להוביל אותנו אחרי האינטואיציה-החיבור לאני הגבוה שמושך אותנו לייעוד החדש שלנו
מי שרוצה ומוכן להתחבר,מי שמשקיע בהתפתחות הרוחנית של הנשמה -יהיה מוכן לשינוי ויעבור את הזעזועים בקלות
מי שיתעקש להיאחז בחומרים הישנים,ייאלץ לבחור האם להמשיך את חייו כאן ובאיזו דרך. הנשמה שלו כבר יודעת בעצמה את גורלה. הכל צפוי,אך הרשות נתונה. הנשמה חתמה על תסריט לפני ירידתה לעולם הזה וזה יהיה גורלה. כן יש לה יכולת בחירה לגבי הדרך,האמצעים,העיתוי

לגבי החוויות הקשות שתיארת דרך התבוננות בטיפול המזעזע בילדי העובדים הזרים:
המראות האלו-טוב שצילמת אותם. עכשיו הפיצי את הסרט בכל מדיה אפשרי. התמונות האלו נועדו לעורר את האנושות בכלל ואת היהדות בפרט לעומק העוות.העם היהודי נועד להיות אור לגויים (מבחינת עוצמות החיבור לרוח,לאור) ואנחנו צריכים כנראה להסתכל בתמונות המזעזעות האלו עוד ועוד ועוד עד שנתעורר ונבין את עומק הסטייה שלנו מהייעוד.
מי שמבין את הסטייה הזו ופועל לשנות ולהשתנות-לא חייב להיחשף לזוועות האלו (זו הסיבה שאני לא רואה חדשות ולא קוראת עיתונים...)
מי שצופה כל ערב בחדשות-בסקירת אסונות היום,טוב שיעשה זאת,כי כנראה שנשמתו צריכה להתעורר (יום אחד... או שלא)
והאסונות רק ילכו ויתרחשו יותר ויותר,בעוצמות חזקות יותר ויותר-כמו השריפה בכרמל למשל, כדי שהאנשים כאן יזדעזעו ויתעוררו ויבינו וילמדו

כמה זמן ייקח עד שהשינוי יקרה וכולם יבחינו בו?
זה תלוי בנו.
יש באפשרותנו להחיש את הגאולה. (מה שנקרא ימות המשיח: אין הכוונה בהכרח לדמות משיח מוחשית אלא מדובר על "תודעת משיח")
היא תגיע בכל מקרה,גם אם לא נחיש אותה, במועד שיועד לה בסוף הבריאה
אבל ככל שתהיה מסה קריטית גדולה יותר של אנשים שלוקחים אחריות ופועלים לשנות ולהשתנות- כך זה יחסוך מאיתנו יותר אסונות
כל עוד יש יותר אנשים שממשיכים לצפות בחדשות ומתעלמים מהמסרים של העידן החדש, מתרצים את האסונות בכל מני הסברים מדעיים בעלי תוקף "מחקרי" מהיימן כביכול ומבטלים את הכוונה הנסתרת מאחורי הארועים, כל עוד יש יותר אנשים שנאחזים בחומר המסרבים להפנים את הסימנים שנשלחים להעיר אותם,כך תקופת החפיפה הזו תהיה קשה יותר (עבורם! כי מי שכן לומד ומתפתח-לא מפחד מהשינוי אלא מתרגש לקראת בואו)

תודה
בתהליך_מודעות*
הודעות: 10
הצטרפות: 18 דצמבר 2010, 18:36

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי בתהליך_מודעות* »

זה בוער בנשמתי שכמהה להתפתחות הרוחנית הזו
אם נפשך נינוחה מול מראות האסונות שפוקדים את קיומנו כאן ויש לך את כל ההסברים המדעיים שמספקים אותך, סבבה

יש כאן בבאופן טבעי מספיק מקום לשתינו
תבונתך איננה נמוכה או גבוהה יותר משלי. אנחנו אנשים שונים ומסלול הייעוד שלנו מכתיב לנשמותינו דרך אחרת לחוות את העולם
כל עוד נכבד ונאפשר זה לזה להיות, הרי שאנו תורמים בכך לבואה של הגאולה-זו זו היא תודעת המשיח

אהבת חינם

ולסיכום: סיפור קטן ששמעתי כבר לפני שנים רבות מאד וליווה אותי תקופה ועכשיו מתחבר להבנות החדשות:

10 נזירים חיו במנזר ומימשו את דתם באמונתם.
בעקבות תקופה של סכסוכים ומריבות בלתי פוסקות בניהם, ולאחר שהכומר הראשי לא הצליח ליישב את ההדורים, הזמינו איזה רב יהודי וביקשו את עזרתו. אמר להם הרב: " שמעו היטב: אחד מכם הוא המשיח!!!"
כל אחד חשב בליבו: אם אני המשיח-אזי צריכים להתייחס אליי בכבוד ואם שכני הוא המשיח-אזי עלי להתייחס אליו בכבוד
וכך,התחילו כולם לכבד זה את זה
וכך,מבלי משים,היה המשיח באמת בניהם:
אותה תודעת משיח,אותה אהבת חינם,אותה אנרגיה חיובית שהאירה את נשמתם מהחושך שהשתלט עליהם

במהרה בימינו,אמן
גלה*
הודעות: 43
הצטרפות: 21 אפריל 2005, 10:32

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי גלה* »

תודה בתהליך מודעות, באת לי בזמן.
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

וואו, איזה מיש מש של הכל יש בדף הזה. (-:
יש הבדלים משמעותיים בין התורות השונות שהועלו כאן , למרות שכולם מדברים על אותו תפוח מזוויות שונות.

שנת 2012 היא נקודת ציון למעבר מעידן המים (רגש), לעידן האויר (תודעה).
מכיוון שכך הייתי הייתי אומרת שכדאי להתמקד במסרים המגיעים מכיוון האויר ולא מכיוון המים.

הסבתא הקטנה למשל מדברת דרך יסוד המים.
היא מבכה את מצב האדמה ומציעה פתרון מימי (אהבה, חמלה)

אין ספק שהאהבה היא תנאי בסיסי לכל התפתחות ושינוי.
אך אהבה בלבד אין בה כדי לרפא.
יש להוסיף את יסודות האש והאויר על מנת ליצור את השינוי שיוביל לריפוי האדמה.

אש ואויר מביאים את התודעה הבוראת, ההבנה, העצמאות, היצירתיות והפיתוח הטכנולוגי המתקדם.

אנושות השבויה ותלויה במסגרות של חומרנות ודיכוי, צריכה להתחיל להתעורר למהותה ולעצמאותה.
אהבה היא הבסיס הנכון לפעולה אך היא לכשעצמה לא פעילה.
יער_ה*
הודעות: 776
הצטרפות: 12 מאי 2006, 11:47

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי יער_ה* »

תוכלי להרחיב לגבי פתרונות מיסוד האוויר?
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

יסוד האויר מביא איתו את היכולת להבין את הדברים לעומקם.
עם התגברות יסוד האויר בעידן החדש, עולם הסיבות הולך ונגלה לנו.
כאשר אנו מבינים את הסיבה והמקור למצב איתו אנו מתמודדים, ראשית אנו יכולים לקבל את הדברים כפי שהם ללא האשמה או גינוי,
ושנית לפעול בצורה המדוייקת ביותר ליצירת השינוי הרצוי.

עולם הסיבות מגלה לנו את הקשר המוחלט שבין הארציות לרוחניות.
כל עוד נעשה נסיון להבין ולמצוא פתרונות דרך ראייה ארצית ורגשית בלבד , לא ניתן לפתור דברים מהשורש ולייצר שינוי מהותי.

יסוד האויר המהווה את בסיסו של העידן החדש מלווה ביסוד האש המוגבר אף הוא.
התייחסות למצבים ארציים דרך האש והאויר מעוררת את התודעה הגבוהה (רמת הנשמה).

התודעה הגבוהה מראה לנו את המצב כחלק בלתי נפרד מהבריאה הכוללת , כאשר המטרה של כל החלקים החווים את המצב היא תמיד התפתחות.
התודעה הגבוהה, בעזרת האש והאויר, מספקת לנו את הכלים ואת דרכי הפעולה היצירתיים , היעילים והמהירים ביותר.

הפתרונות של יסוד האויר תמיד יובילו אותנו לשימוש ביכולות הפנימיות, לעצמאות ולהבנת היעוד.
אוה*
הודעות: 2
הצטרפות: 24 דצמבר 2010, 10:17

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אוה* »

נעמי הבנו שאויר ואש מתגברים
מספקים לנו והפתרונות שלהם
עדיין לא הבאת שלום קונקרטי
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

לעולם לא יהיה שלום קונקרטי ללא :
שימוש ביכולות הפנימיות, עצמאות והבנת היעוד.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

מה צריך לעשות כדי להצליח לעשות שימוש ביכולות הפנימיות, עצמאות והבנת היעוד?
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

כל התורה על רגל אחת...
  1. להתחיל לפתח את החושים הפנימיים כמו אינטואיציה, הקשבה עצמית וכו'
  2. לקחת אחריות על יצירת המציאות.
  3. להפעיל רצון להתפתחות אישית.
  4. להתחיל לשאול את השאלת הנכונות על מנת להבין מי אנחנו ומה אנחנו עושים כאן.
הדרכים לכך הן רבות ויצירתיות.
כל אחד צריך למצוא בעצמו את הדרך פנימה, ולבחור את ההדרכה התואמת לתדר שלו שתתמוך בו בתהליך.


אני מבינה שיש רצון להנחיות קונקרטיות יותר, אך טבעו של האויר הוא הבנות מהותיות ורוחניות.
על כל אחד להתחבר בעצמו אל עצמו ולמצוא את הדרך הייחודית לו ליישום ההבנה הכוללת.

אין פתרונות בזק , יש תהליך הבנה, הפנמה ויישום.
זוהי עבודה תודעתית.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

תודה נעומי על התשובות. בקישור שיש פה למה שכתבה תקווה אברהם על תקשור 2012 כתבה דברים מאימים:
"כך יקרה כאשר אדם לא ירצה או לא יהיה מוכן לעשות שינוי פנימי ולצנר את אנרגית האל. הוא יחווה חיים קשים מאוד והגוף שלו יתפרק מבפנים כי הוא לא יוכל להכיל את האנרגיות הגבוהות. (...)

במקרים רבים יהיה נתק בין שני חלקי המוח והאדם יחוש שהוא תלוש מהעולם, בודד, הוא יחוש ריקנות, בדידות, אפילו שיש לו משפחה ילדים ונכדים הוא יחוש שהוא לבד בעולם. תחושות אלו יביאו אותו למצב קיצוני ביותר ואפילו רצון להתאבד.
מאחר שהאנרגיות מאוד חזקות חשוב להיות בתדר אנרגטי גבוה על מנת להכיל את האנרגיות הגבוהות ולתעל אותן בתוך הגוף וליהנות מהן. כל בני האדם ללא יוצא מהכלל חייבים לעשות שינוי תדר אנרגטי בתוכם. אם לא יעשו כן הם יחוו את החיים כקשים ובלתי נסבלים. הם יחבלו בגופם ובנפשם ויעזבו את העולם הזה בצורה טראגית. "

מה דעתך על איומים אלו? מי שלא יהיה מספיק מפותח רוחנית ימות בניסבות טראגיות? ומה דעתך על הנבואה של קישה ל-3 ימים אפלה טוטאלית שאחריהם נצא לגן עדן עלי האדמות? הילה והקרסטלים כתבה שהיא מתכוננת לשינוי למעבר לעידן הדלי שיקרה בין השנים 2012-2017, האם לדעתך באמת יקרה שינוי קיצוני בעולם? האם לדעתך הוא יקרה בתווך זמן של כמה ימים, או שנים?
האם 2/3 מאוכלוסיית העולם תמות?

והאם לדעתך כל מי שעזב את העולם בנסיבות טראגיות עשה זאת כי נשמתו בחרה בכך בגלל שהאנרגיות שלה היו נמוכות, או שעניין האנרגיות נכון רק החל משנת 2012

ועוד שאלה לסיום, אם האגו לא משרת אותנו ורק מזיק לנו להתפתחות רוחנית, למה יש לנו אותו ולמה כשאנחנו מספיקים אותו אנחנו ומצליחים ומשגים דברים אנחנו מרגישים תחושות נעימות. אם זה רע אז למה זה מרגיש טוב?

תודה
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אני אתחיל מהסוף.
האגו מורכב מהישגיות וסקרנות והוא חיובי במהותו.
האגו משרת אותנו להכרת האני הייחודי ולפיתוח הרצון להגשמת מטרות התפתחותיות.
אנו משתמשים באגו בצורה לא נכונה כאשר אנו מפנים את ההישגיות שלנו כלפי האחר.

כל הנבואות שתיארת מבטאות פנים שונות לאותו שינוי מדובר.
ב 2012 אנו נחווה תפנית מהותית מבחינת האנרגיות אשר מרכיבות את החלק שלנו בבריאה.
השינוי האנרגטי יביא עימו שינויים ברמה הפיסית.
חלק מבני האדם יבינו, יקבלו וישתנו עם המצב החדש, וחלק יתנגדו אליו.
הנסיון להאחז בישן יוביל לקשיים שונים ברמת הגוף והנפש.
שלושת ימי החושך או "רגע השקט" כפי שהוא נקרא על ידי תודעת העל, זה הנקודה בזמן אשר תביא לידי ביטוי את השינוי האנרגטי.
השינוי צפוי להארך על פני כ 30 שנים ארציות.
כחצי מאוכלוסית העולם צפויה לסיים את שהותה בזמן זה בכדור הארץ.
עזיבת הכדור נובעת גם מסיבות של חוסר יכולת או רצון לקחת חלק בשינוי, וגם מבחירה לעזוב ולחזור לכאן לעידן החדש בתקופה מאוחרת יותר.

אלו הם ראשי פרקים של דברים אשר יש להם עומק וסיבתיות.
ואם יש עניין רצוי ללמוד על כך בהרחבה, אחרת הדברים נדמים תלושים ואפילו הזויים.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

ואם יש עניין רצוי ללמוד על כך בהרחבה, אחרת הדברים נדמים תלושים ואפילו הזויים.
גם אחרי שלומדים אצל זאב אבירז - הדברים נותרים תלושים והזויים. זה מיש-מאש של כל מיני רעיונות מיסטיים של תרבויות שונות ושל בדלי רעיונות פיסיקליים חצי-אפויים. אז יש אנשים שחסר להם משהו, הם לא מכירים את נושא לוח-השנה של המאיה עד הסוף, הם לא מכירים את הקבלה, הם לא מכירים את הפיסיקה - אז הערבוביה הזאת מספקת להם סיפור כמו-דתי להיאחז בו. זה בסדר. אבל זה עדיין תלוש. עבור מי שמתעניין בכל אחד מהרכיבים בנפרד ולומד אותם יש כאן תחושה של רדידות פלצנית.
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

עבור מי שמתעניין בכל אחד מהרכיבים בנפרד ולומד אותם יש כאן תחושה של רדידות פלצנית.

נכון מאוד.
לכן אני ממליצה ללמוד את הנושא לעומק ולרוחב.
אני לא יודעת מה היתה החוויה שלך אצל זאב אבירז, אבל הלמידה הזו היא ממש לא רדודה או חלקית.
המיידעים של קורס "תודעת על" התחילו להתקבל בתקשור דרך זאב ב 2004 והם עדיין יורדים אחת לשבוע.
במשך יותר משבע שנים הם נותנים לנו מבט על, על כל מערכת הבריאה, האלוהות והאנושות בעולם הארצי.
זה קורס שמסביר את כל הרכיבים כשלמות אחד ומפרק אותם על מנת להבינם לעומק.
גם אם לומדים את "תודעת העל" רק שנה, הדברים בהחלט לא נדמים הזויים אלא הגיוניים.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

תודה נעומי, יש לי עניין ללמוד את הדברים בהרחבה, אבל בעיקר מהצד הפרקטי- איך להתכונן לקראת התקופה הזאת
אני לא רוצה לעזוב את העולם ב2012. אני גם לא רוצה לאבד את האנשים שאני אוהבת בשנה זאת. אז אולי כל הנבואות האלה הם קשקוש מיסטי, אבל אם יש סיכוי אפילו קטן שזה באמת נכון אני רוצה להיות ארוכה לו כדי להנצל.
מה לעשות ואיך להתכונן כדי להיות בחצי שישרוד?
האם יש אזורים/ערים שלמות בישראל שכולם בהם ימותו? האם ישנו מקום בטוח יותר בזמן זה?
במשך כמה זמן תמשך התמותה ההמונית? ובאיזה תאריך בדיוק? האם כל האנשים ימותו ממחלה, התאבדות ותאונות, או שהיו גם אסונות טבע? האם תיהיה גם מלחמה בזמן זה?

ועוד משהו- הילדים בוודאי הם פתוחים לשינויים ונשמתם טהורה- מה יהיה איתם? האם הם ימותו ביחד עם הוריהם שלא היו מספיק מפותחים תודעתית, או שישארו מליוני יתומים?
תודה
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

מזאת אומרת-
אנו משתמשים באגו בצורה לא נכונה כאשר אנו מפנים את ההישגיות שלנו כלפי האחר.

אפשר דוגמה?
אם אני רוצה להתפתח מבחינה מקצועית לא רק בשביל עניין, אלא גם כדי להרוויח כסף בכדי לרכוש לי בית, אוכל, תרבות וכו' האם זה אגו?
אם אני רוצה להצליח כדי להצליח להשיג עבודה יותר מענינת וריווחית האם זה אגו?
ואם אני רוצה כסף בשביל בית יפה ומרווח והעבודה שלי במרכז ששם הכל יקר,אז זה אגו? חומרנות?
אם אני נהנת מבגדים יפים, בילויים של בתי קפה ומסעדות, האם אני בגלל זה לא רוחנית?

תודה
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אם את רוצה את הדברים שתיארת על מנת לפתח את יכולותיך ולקדם את הייחודי שבך זה אגו חיובי.
אם את רוצה את הדברים על מנת לקדם את עצמך על ידי נסיון להדמות לזולת או לחילופין להיות יותר טובה/מוצלחת צודקת ממנו זה אגו שלילי.


אם את נהנת מבגדים יפים, בילויים של בתי קפה ומסעדות ובכך את מממשת את מה שעולה מתוך עצמך, את מתחברת אל הרוח שבך.

כנשמות , ירדנו לעולם הארצי עם מצבר אנרגטי הכולל גם "תקציב" להנאות.
זה עניין של מינון.
רובנו שוכחים את הרוח וחיים את החומר ובכך ההתפתחות, שלקחנו על עצמנו כנשמות בעולם הארצי, מתעכבת או נעצרת.
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

מה לעשות ואיך להתכונן כדי להיות בחצי שישרוד?

למעשה אין מתכון להישרדות כי הישרדות היא אשלייה.
מוות הוא אשלייה.
יש לך תכנית נשמתית איתה ירדת לזמן מסויים.
תלמדי להקשיב לה ותהיי מובלת על ידי נשמתך למקום הנכון בזמן הנכון על מנת להתפתח.
(מזל= מ קום נכון, ז מן נכון ל עשות.)

לכולם יש נשמה טהורה, לא רק לילדים.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

תודה נעומי.
האם הקשיים המדוברים כבר החלו? כלומר אם יש כרגע אנשים שמרגישים בודדים, תקועים, מדוכאים, האם זה בגלל שיש להם בעיה אם התדר האנרגטי הגבוהה?
מה לגבי המכורים לסיגריות? האם ההתמכרות מהווה בעיה להיות בתדר אנרגטי גבוהה?

_למעשה אין מתכון להישרדות כי הישרדות היא אשלייה.
מוות הוא אשלייה._
התיאוריה שיש חיים אחרי המוות, שיש תודעת על. היא לא משהו ממשי עבורי אלא רק אמונה וגם היא לא אמונה מוחלטת. יש ספק ולכן אני רוצה להישאר בעולם הזה גם אחרי 2012, אני אוהבת את חיי ולא רוצה שהם ייסתמו כל כך מהר. כמו כן אני אוהבת את הילד שלי אהבה עזה כמו את חיי שלי ורוצה להיות איתו כשהוא גדל. אני אוהבת גם עוד כמה אנשים מאוד ולא רוצה להיפרד מהם.

_יש לך תכנית נשמתית איתה ירדת לזמן מסויים.
תלמדי להקשיב לה ותהיי מובלת על ידי נשמתך למקום הנכון בזמן הנכון על מנת להתפתח._
איך מקשיבים לה? אני כל הזמן שואלת את עצמי שאלות מהו הדבר הנכון בשבילי. ואני מרגישה שאני יודעת את התשובות רק אחרי בדיעבד, אחרי שבחרתי בדרך פעולה/תגובה

האם את יודעת גם לענות לי על השאלה ששאלתי קודם-
_האם יש אזורים/ערים שלמות בישראל שכולם בהם ימותו? האם ישנו מקום בטוח יותר בזמן זה?
במשך כמה זמן תמשך התמותה ההמונית? ובאיזה תאריך בדיוק? האם כל האנשים ימותו ממחלה, התאבדות ותאונות, או שהיו גם אסונות טבע? האם תיהיה גם מלחמה בזמן זה?_

לכולם יש נשמה טהורה, לא רק לילדים.
אם לא הנשמה הטהורה קובעת אם האדם יהיה מסוגל להכיל את התדר האנרגטי הגבוה, אז מה כן?

תודה
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

איך מקשיבים לה? אני כל הזמן שואלת את עצמי שאלות מהו הדבר הנכון בשבילי. ואני מרגישה שאני יודעת את התשובות רק אחרי בדיעבד, אחרי שבחרתי בדרך פעולה/תגובה

אי אפשר להקשיב למשהו שאת לא בטוחה אם הוא קיים.
כאשר תדעי מעל לכל ספק שיש לך נשמה אשר יצרה תכנית התפחותית לגלגול הנוכחי, את תתחילי לקבל את ההנחיות למילויה.
ההנחיות מגיעות דרך האינטואיציה, הקול הפנימי , איך שלא תקראי לזה.
את צודקת לגמרי בכך שהתשובות מגיעות רק לאחר שאת כבר בחרת כיוון.
יש חוק קוסמי בעולם הארצי שנקרא "בחירה חופשית". אנחנו לא בובות על חוט אלא בעלי יכולת לבחור וליישם את דרכנו.
מכיוון שכך, רק לאחר שאנו בוחרים כיוון פעולה, אנו יכולים לשאול את ההדרכה הפנימית, האם הכיוון נכון לנו ומה השיעור שלנו.
החכמה היא לשאול את השאלות לאחר שהכיוון נבחר אך לפני רמת הביצוע.
כך את יכולה לשמור על העצמאות שלך כשחקנית במשחק החיים ולהימנע מבזבוז אנרגייה וקשיים מיותרים.


אני מבינה את הרצון הארצי להישאר בחיים. גם לי יש רצון כזה (-:
כאשר תחליפי את הרצון לאחוז בחיים במובן הפיסי והרגשי ברצון להתפתח ולהגשים את ייעודך כנשמה נצחית, את תוכלי להרגיש שלמה עם הכיוונים העתידיים גם אם הם כוללים יציאה מהגוף הספיציפי הזה ומעבר למימד אחר של חוייה.

כמובן שדבר זה נובע מתפיסת עולם הכוללת את קיומה של הנשמה כחלק מהאלוהות האינסופית והנצחית.
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אם לא הנשמה הטהורה קובעת אם האדם יהיה מסוגל להכיל את התדר האנרגטי הגבוה, אז מה כן?

שוב, הבחירה החופשית מאפשרת לאדם לנתב את דרכו בעולם הארצי.
אנו יכולים להיות קשובים לטוהר נשמתנו או לפחדים ולאגו השלילי.
לכן האדם הוא זה אשר קובע את רמת התדר שלו הנובע מהחיבור לאמת לאור ולאהבה.
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

לגבי השאלות הנוספות:
ברמה מסויימת הקשיים המדוברים אכן התחילו.
מכיוון שאנו באזור בחירה חופשית בבריאה אנו קובעים את אופן ומהירות בצוע התכניות.
והיה ונתעורר ונשנה את המצב, יהיו פחות קשיים.
אני לא מתקשרת מידע כולל אלא רק מידע אישי.
את יכולה לקרוא ולשמוע תקשורים של מתקשרים המורידים מידע כולל.

תקשורים של תודעת העל : http://www.zeevaviraz.co.il/59480/תקשורים-של-תודעת-העל
תקשורים של בשאר: http://www.youtube.com/watch?v=SOnuAGQK ... re=related
תקשורים של קיראל: http://www.quantumleap.co.il/PAGE400.asp
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

קראתי עכשיו את התקשור של קיראל ונזכרתי שלפני שבוע לאחר שהתחלתי לקרוא פה על 2012 ושלושת ימי החשכה, חלמתי בלילה חלום שאני נמצאת בחדר שבו יש אנשים שאני לא מכירה (היו רק גברים) ואחד נכנס לפאניקה ואני מטפלת בו ומרגיעה אותו עד שהוא נופל ומישהו לידו פשוט נשכב לישון בשלווה ונעלם לתוך שינה. בחלק השני של החלום יצאתי מהחדר למרפסת ארוכה ומשותפת של כל הבניין. אל המרפסת הגיעו עוד כמה אנשים ואז ראינו מחזה מדהים- כל הבניין התחיל לטוס כמו חללית. זה היה מפחיד ומרגש

ואני שוב שואלת מה יהיה על הילדים? על התינקות? מי ישמור אליהם? אם במקרה שלושת ימי החשכה יתחילו כשאני יהיה בעבודה רחוקה מהילד שלי מה יהיה?

אני מתכוונת להפסיק לעשן בעוד שלושה שבועות. אני מקווה שהריאות שלי יחלימו עד 2012
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

ולאור התקשורים הנ"ל האם יש טעם להשקיע אנרגיה ברכישת בית? בחישובי משכנתא? כי אם הבנתי נכון בעולם שאחרי שלושת ימי החשכה לא יהיה לכך כל משמעות
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אני יקרה.
את זוכרת איך הרגשת בחלום?
האם הרגשת שאת יודעת מה לעשות?
האם הרגשת בטוחה?

קיבלת מסר לגבי מאורעות עתידיים.
עלייך להתיחס לרמה המהותית של החלום ולא לצורה הפיסית שבה יתרחשו הדברים.
זכרי כי הכל צפוי והרשות נכונה ואת רואה פוטנציאל בלבד.

עצתי לך היא שתניחי לשאלות הנוגעות ברמת ההתמודדות הרגשית והפיסית עם העתיד.
אין בהן שום דבר שמקדם את הבנתך או מניח את דעתך.

התמקדי בהבנות מהותיות בנוגע להתפתחות המתרחשת בבריאה.
כך תצברי ידע ותחברי לכוח פנימי שיעזור לך להתמודד עם כל מה שקבעת לעצמך בתכנית הנשמתית.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

מענין שחוץ ממני וממך אף אחד לא כותב פה.
אני מרגישה צורך כמעט אובססבי להבין מה הולך לקרות. אני מכירה את עצמי כאדם בכל קשיי הסתגלות לשינויים ולכן רוצה להתכונן.

בחלום הרגשתי תחושה שיש לי תפקיד לעזור לאנשים האלו ולהרגיע אותם (שזה מוזר לי) היתה לי תחושת בטחון וידעתי מה לעשות שתפתי את הפנים של האיש המבוהל והסובל במים טיפלתי בו עד שהוא מת. את האיש השני ששקע לתוך שינה כיסתי בשמיכה והבנתי שהוא שקע לתוך שינה שלווה ואין סיבה להעיר אותו.
בחלק השני שיצאתי למרפסת וראיתי את השינוי חשתי חוץ מהתרגשות גם פחד מהלא נודע.

אולי החלום אומר לי שב"רגע השקט" אני יעזור לאנשים לעבור אותו?

היו לי בעבר בחיי שתי חוויות תקשור עוצמתיות, הראשון כשטבעתי בתוך מערבולת בים כשהייתי בת 3 וקיבלתי מסר להפסיק את הבכי כשאני שוקעת לתוך הגלים ולנשום כשהגלים מעלים אותי וכך שרדתי דקות ארכות עד שהצילו אותי מבלי שידעתי לשחות
התקשור השני היה מסר שאני עומדת לאבד קרוב משפחה מדרגה ראשונה שאיתו לא היו לי בעיות לא פתורות אלא רק יחסי אהבה, כשבועיים לפני שאבדתי אותו בנסיבות טראגיות .
למרות התקשורים האלו חוויות אלו היו טראומתיות עבורי.
רק היום אני בעצם מוכנה להכיר בעובדה שכנראה היו אלו תקשורים.
כמו כן, נדמה לי שבגיל שנתיים ראיתי מלאך. ובסביבות גיל 5 סבתי שהתאבדה היתה קוראת לי בשמי לאחר מותה. ביקשתי לא לשמוע אותה וכעבור זמן לא רב היא הפסיקה לנסות ליצור עמי קשר.
ניסיו העבר שבו תקשרתי גורם לי להמשך לנושא התקשור ותודעת העל, להסתקרן אממנו ולרצות לבדוק האם קיימים בי עדין יכולות כאלו. בד בבד אני מרגישה שהרצון לדעת את העתיד מטלטל אותי ומוציא אותי מאיזון.
אני משערת שלכן היכולות האלו חסומות בפני בשלב זה
יחד עם זאת אני חושבת שהמידע שיגיע אלי באופן הדרגתי יאפשר לי כן להתפתח בכיוון זה. לא ברור לי איך אבל אני מרגישה שאני צריכה לעשות זאת. מרגישה שלא במקרה נחשפתי למידע החלקי על 2012 ושאני רוצה לדעת יותר.

העתיד לפי התקשור של קיראל נראה לי מאוד לא נעים. נראה לי שהקצת כואב שהוא תיאר הוא מאוד כואב ושהוא ריכך את התיאור כדי להקטין את הפחד אצל האנשים
כמו כן, נראה לי שהווית הכאוס שתשרור מיד לאחר "ימי השקט" תיהיה קשה ביותר

האם את יכולה להפנות אותי לעוד תקשורים כוללים לגבי 2012?
האם את באופן אישי יודעת מה יקרה איתך ואם הקרובים אליך ב2012?

קראתי שיש מהקהילה שלך שמכנים אנשים לקראת 2012,
כיצד הם עושים זאת?

תודה
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

_האם יש אזורים/ערים שלמות בישראל שכולם בהם ימותו? האם ישנו מקום בטוח יותר בזמן זה?
במשך כמה זמן תמשך התמותה ההמונית? ובאיזה תאריך בדיוק? האם כל האנשים ימותו ממחלה, התאבדות ותאונות, או שהיו גם אסונות טבע? האם תיהיה גם מלחמה בזמן זה?_

אני מאמינה שתמצאי את דברי האישה הזו מרגיעים. קאישה - הסבתא הקטנה מדברת על 2012
http://www.youtube.com/watch?v=eTUXu7ZOh0M
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

קראתי שיש מהקהילה שלך שמכנים אנשים לקראת 2012, כיצד הם עושים זאת?

אני לא יודעת על איזה קהילה את מדברת.
אני באופן אישי מלמדת את "תודעת העל" שזה קורס שניתן ללמוד אותו בכל הארץ.
בקורס רוכשים כלים של מודעות אישית יחד עם הבנות כוללות לגבי השינוי המתרחש בתקופה זו.

לגבי החוויות שלך , כמו החלום שלך, נראה שאת מקבלת מסרים חוזרים בנושא המוות.
ייתכן שתרצי להתחיל ללמוד לעומק על מהות החיים והמעבר לעולם הבא.
כך תוכלי לחבר את המסרים הפנימיים למידע מובנה.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

תודה. יש לך המלצה על לימודים בנושא זה במרכז הארץ?
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

באופן כללי בודאי שאני ממליצה על לימודי "תודעת העל" .
תיכנסי לאתר של זאב אבירז, יש רשימת מנחים מכל הארץ.

באופן אישי, כל אחד צריך לעבור בעצמו תהליך שבו הוא מוצא את המיידעים והמורה שהוא מתחבר אליהם.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

תודה
שאלה_לנעמי*
הודעות: 1
הצטרפות: 29 דצמבר 2010, 20:24

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי שאלה_לנעמי* »

_השינוי צפוי להארך על פני כ 30 שנים ארציות.
כחצי מאוכלוסית העולם צפויה לסיים את שהותה בזמן זה בכדור הארץ._

30 שנים ממתי ? מ 2012 ?
זה נשמע קצת סותר את הדברים של הסבתא הקטנה, שנשמע מדבריה שיש לנו שנה (!) לשנות את דרכינו... כאילו השינוי עומד לקרות הרבה יותר בקרוב מאשר עוד 30 שנה...
האם את יכולה להסביר ?
עצם_מעצמי*
הודעות: 265
הצטרפות: 08 נובמבר 2010, 04:02
דף אישי: הדף האישי של עצם_מעצמי*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי עצם_מעצמי* »

"אני", את לא לבד כאן,
יש עוד רבים שרק קוראים ואם אין להם משהו מיוחד לשאול או להגיד-הם "רק" קוראים
התכנים שעולים כאן לא פשוטים לעיכול ולוקח זמן לאנשים להפנים עד שיקבלו אומץ גם לשתף בתובנות משלהם.
השאלות שלך מאד אמיתיות .
גם לי יש הרבה שאלות ומחשבות ותהיות והתלבטויות בקשר לנושא והתכנים מקיפים את כל תחומי החיים,כל עשייה,כל הוויה,הכל
אני לומדת תודעת על עם נעמי בן שטרית.
היא הסבירה שבעידן החדש שבא עלינו לטובה (ונדרשת עבודת מודעות עמוקה כדי להבין שזה אכן לטובה), עידן האוויר והאש ,שם המידע נקלט טוב יותר דרך חוש השמיעה . לי זה התחבר לרצון שלי ללמוד להקשיב,לשמוע ולהבין-באופן ישיר מאדם,מלשמוע עוד אנשים (הלמידה בקבוצה שבה כולן אימהות בחינוך ביתי) ולא מטכסט כתוב. לספרים אין לי מספיק זמן וסבלנות ובמחשב אני גם ככה יותר מדי.
לכן,חלק מהשאלות שלי מקבלות תשובה במפגש הלמידה עם נעמי, ואת רובן-אני מחפשת בעצמי,מתוך עצמי. זו מהות החשיפה לתכנים רוחניים-לקרב אותי אל עצמי,לידע הפנימי שלי,להדרכה האישית שלי,לנשמה שבי

השינוי ששאלת לגבי מתי הוא יקרה: הוא כבר קורה!
אם אינך נחשפת לים של מידע ברשימת המיילים היומית שלך,אני יכולה לשלוח לך כמה...

היום הסתבר לי שהילדים שלי נחשפו למידע הזה בדרך שלהם,הרבה לפני: הבן שלי צופה בכל הפרקים של אווואטאר כבר המון זמן ואני בכלל לא ידעתי מה זה, למשל...
המונחים של ארבעת היסודות: מים ואדמה של העידן הנוכחי והאוויר והאש של העידן החדש, הילדים שלי כבר שוחים בזה,
הם מה שמכנים "ילדי קריסטל". הם כבר יודעים את מה שאני רק עכשיו לומדת. הם רק צריכים אמא שתאפשר ותתן לגיטימציה להתחבר לידע הזה .
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

_30 שנים ממתי ? מ 2012 ?
זה נשמע קצת סותר את הדברים של הסבתא הקטנה, שנשמע מדבריה שיש לנו שנה (!) לשנות את דרכינו... כאילו השינוי עומד לקרות הרבה יותר בקרוב מאשר עוד 30 שנה...
האם את יכולה להסביר ?_

איזה יופי, עלה לי המרגיעון בצהוב: "שבעים פנים לתורה".
זהו בדיוק, יש המון זוויות הסתכלות על התורה אך היא אחת.
הסבתא מדברת כמובן על 2012.
ב2012, השינוי התדרי של ארבעת היסודות מתאזן לרגע ולאחריו תדרי האש והאויר מתגברים על המים והאדמה.

כמו שהיא אומרת, יש לנו שנה לשנות את דרכנו ממים ואדמה (עודפי רגש וחומר) לאש ואויר (תודעה יוצרת).
מרגע השינוי, האדמה תדרוש את האויר אחרת היא לא תתפתח אלא תתחיל להתפרק.

המשמעות היא שאנחנו, בני האנוש, צריכים להתחיל באופן מיידי להתייחס לאדמה מתוך מודעות גבוהה ולא מתוך ניצול ארצי ורגש נמוך.

עיגון והתקבעות התדר החדש יארך כ 30 שנים שבמהלכן אנו נחווה את תוצאות התייחסותנו לחומר בצורה מאוד דראסטית וטוטאלית.
אנו , בני האנוש, נבחר לאיזה כיוון נלך, לבנייה או לפרוק.

למעשה זהו תהליך שקיים מזמן וכל הזמן , הוא רק צובר תאוצה וכוח אנרגטי רב בשנים הבאות.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

המשמעות היא שאנחנו, בני האנוש, צריכים להתחיל באופן מיידי להתייחס לאדמה מתוך מודעות גבוהה ולא מתוך ניצול ארצי ורגש נמוך.

העיה היא בתקופה הנוכחית שהאינדיווידואל, רובם בכל אופן של היחידים, מלאים במידע. בעקבות המהפכה של אמצעי התקשורות, אנשים יודעים בדר"כ שכדור הארץ מתחמם. שהתעשיה ובעלי ההון מתייחסים לאדמה בניצול.והממשלות? הן עסוקות בלשמור על הכסא, להפחיד את העם שיש צורך במלחמה, ואז לצאת לקרב, או להתכונן אליו. באירופה המצב אולי יותר טוב, אבל שאר העולם? מי ידאג לאדמה? איך לאזרח הקטן בכלל יש כוח לשנות משהו? וככל שהמדינה יותר נצלנית אז לאזרח הקטן נשאר פחות זמן ואנרגיה למחות. למשל במדינת ישראל יש מסה ענקית של אזרחים מנוצלים ועניים והיא לא יוצאת לרחובות
מי ידאג לאדמה ואיך???
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אני אמונה רק על זוית הראייה התודעתית.
ברגע שהתודעה משתנה יש אמצעים בעלי השפעה כמו האינטרנט להעביר את המידע הלאה.
אותם אלה אשר חתמו על הצד הביצועי , מרגע שיקבלו את המידע, יפעלו מתוך תחושת שליחות פנימית לבצע את השינוי.
שליחי המידע מעברים את הידע אבל השינוי עצמו צריך להתחיל מהעם.
כאשר תהיה מסה קריטית של תודעה חדשה, יעלו ויבחרו מנהיגים חדשים.
הילה*
הודעות: 482
הצטרפות: 29 דצמבר 2001, 17:10

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי הילה* »

אפשר לשאול על מה מתבסס כל המידע שלכם?
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

מי זה שלכם?
אני מתבססת על כל הקישורים שלאורך הדף.
על עשרות תקשורים שיורדים בכל העולם בתקופה זאת ומועלים על האינטרנט.
על עשרות ספרים שקראתי ושניתן למצוא במדפי העידן החדש בחנויות.
על הצלבות בין המיידעים השונים ועל האינטואציה.
הילה*
הודעות: 482
הצטרפות: 29 דצמבר 2001, 17:10

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי הילה* »

על עשרות תקשורים שיורדים בכל העולם בתקופה זאת
דרך מי מתקשרים ז"א עם מי? עם המתים? עם מלאכים, רוחות עם מי??
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

על קצה קצה המזלג...
כל חלק תודעתי (נשמה) שיורד לעולם הארצי לשהות בגוף פיזי , חותם על קבלת הדרכה מחלקי תודעה שאינם בגוף, על מנת לקבל הנחיה והכוונה בזמן המסע הארצי.
ההדרכות הן רבות ושונות מבחינת התפקיד, הסוג והרטט.
חלק מההדרכות היו פעם בגוף פיסי, חלק לא היו וחלק הם מלאכים.
את יכולה לקרוא מגוון של תקשורים כאן: http://www.quantumleap.co.il/PAGE20.asp
עצם_מעצמי*
הודעות: 265
הצטרפות: 08 נובמבר 2010, 04:02
דף אישי: הדף האישי של עצם_מעצמי*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי עצם_מעצמי* »

מעניין אותי האם היום ה 1/1/2011 הוא שער מיוחד של כניסת אנרגיות חדשות
תודעת על מדברים על תאריכים מיוחדים?
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

תודעת העל לא מדברים על תאריכים אלא על תהליכים.
כאשר ארוע כלשהו נקבע בעולם הארצי כתוצאה מגלי הסתברות שניתן לזהות את התוצר שלהם באופן ודאי, הם נותנים הערכת זמן משוערת לאותו ארוע.
הארוע של חילוף העידנים נקבע עם ראשית הבריאה! לכן, כאשר זמן זה התקרב הם התחילו להעביר את המסר לגבי השנה המשוערת שהיא 2012.
עצם_מעצמי*
הודעות: 265
הצטרפות: 08 נובמבר 2010, 04:02
דף אישי: הדף האישי של עצם_מעצמי*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי עצם_מעצמי* »

היתה היום רעידת אדמה .
מעניין שמכל אזורי השבר הסורי אפריקאי המועדים לפורענות , מוקד הרעש היה באזור בית שאן
כנראה ששם היה ריכוז גבוה של נשמות שהיו מכוונות לתדרי האנרגיה החדשים וזימנו אותם...
פלונית*
הודעות: 5019
הצטרפות: 02 אוקטובר 2001, 03:13

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי פלונית* »

מסתבר שבכל יום יש די הרבה רעשי אדמה מסביב לעולם, ויש ימים שיש ממש הרבה ודי חזקים, הרבה יותר ממה שהתחולל באיזור בית שאן.
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/ ... [po]quakes all[/po].html

(ברשימה הזו רעשים מסביב לעולם בעוצמה של 4.5 ומעלה, מלבד איזור ארה"ב, משם מופיעים רעשי אדמה מעל 2.5, לכן רעש האדמה מישראל בכלל לא מופיע ברשימה הזו)

כדור לא שקט...
תמרי*
הודעות: 390
הצטרפות: 23 מאי 2004, 10:55

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי תמרי* »

עצם מעצמי , רעידות אדמה שמוקדן באזור בית שאן היו כבר לפני שהגיעה הקהילה לאזור (נניח, בשנת 749 ) (-:
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

נעומי, האם לדעתך מגיפת השפעת שמתחוללת בזמן זה קשורה למחלות והתאונות הרבות שאמורות לקרות לפני 2012
הפוכית*
הודעות: 1
הצטרפות: 05 ינואר 2011, 15:32

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי הפוכית* »

האם הכוונה היא לסוף העולם כפי שאנו מכירים את העולם או כפי שאנו מכירים את הסוף?
פלונית*
הודעות: 5019
הצטרפות: 02 אוקטובר 2001, 03:13

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי פלונית* »

הכוונה היא לעולם כפי שאנו מכירים אותו, כי את הסוף לא נכיר אף פעם כי הוא סוף ;-)
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אני,
שפעת היא לא מחלה מלמדת אלא נובעת מניצול לא נכון של אנרגיה הפוגע במערכת החיסונית.
והיה והשפעת מובילה לאפיסת כוחות עד כדי עזיבת הגוף, זהו פתח יציאה שנקבע מראש ומנוצל למעבר לעולם הבא.
באופן כללי, יש הרבה מאוד נשמות שעתידות לעזוב את העולם בתקופת המעבר וכל האמצעים כשרים.
קוראת*
הודעות: 1643
הצטרפות: 26 מאי 2003, 23:12

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי קוראת* »

מגיפת השפעת שמתחוללת בזמן זה היא ניפוח של התקשורת.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אני* »

משהי יודעת האם יש קשר ומהו בין 2012 לההפיכות והמהפכות במדינות ערב שמתרחשות לאחרונה?
וגם, האם בתקופה זאת מתרחשים יותר פרידות בין בני זוג?
:-/
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אני, תקראי את הדף.
המהות של השינוי התודעתי של 2012 היא יציאה ממסגרות כובלות והגשמה עצמית עצמאית.
תעשי את ההקשר...
טוהר_אהבה*
הודעות: 357
הצטרפות: 24 מרץ 2011, 05:51
דף אישי: הדף האישי של טוהר_אהבה*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי טוהר_אהבה* »

סוף העולם
זה זמן רב שאני לומדת על סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו , על כך שהסוף לא יהיה סוף פיזי אלא תודעתי
קשה להבין איך בדיוק זה יקרה,אבל בתור מי שחוותה את סוף העולם בשבועות האחרונים,אני יכולה עכשיו לשתף
(אחרי שסיימתי להתאבל על הסוף המר ,והסכמתי לקבל את ההתחלה החדשה)

זה קרה בפארק הירדן,במקום שבו שריפה גדולה כילתה לא מזמן את מה שנשאר אחרי כריתה מסיבית יזומה של עצים רבים בשטח הפארק
זה קרה במקום שבו החל לצמוח דור חדש של צמחייה מתחדשת
זה קרה בזמן שבו אפשר היה להבחין עדיין בכליה שהותירה השריפה ומעליה כבר גדל סבך במבוקים צעירים ורעננים
זה קרה במרחב שבו חשתי מוגנת,במהלך המפגש השנתי של קהילת "באופן טבעי", כשחברים לידי .
הייתי לבד,אבל גם לא...ההתרחשות הקהילתית סביב עמעמה את ערפל הסוף וההתחלה

מכירים את הביטוי שאימהות /דודות אומרות לפעמים כשמשהו לא טוב קורה: "לא נורא,זה לא סוף העולם"
אז זהו,שזה כן
יש מצבים שהם כן כאלו,ואני חוויתי לאחרונה אחד כזה במלוא עוצמתו .
אז איך זה נראה, סוף העולם שלי? (ומדגישה-הוא שלי,אין סוף אחד לכולם,כל אחד והתהליך האישי שלו מול עצמו וגורלו ובהתאם לתסריט הנשמתי שיועד לו)

מזה 13 שנים שאני אמא. ההריון הראשון הוליד בי יצר אימהות שהפך עבורי להיות אי של מהות בשנים האינטנסיביות האלו
יצרתי, הזנתי,עיצבתי,בניתי,גידלתי,טיפחתי,ליוויתי,השקעתי את נשמתי,הקדשתי את גופי ונפשי,להנקה-הענקה לארבעת ילדיי ,לילות ללא שינה,שנים על גבי שנים

תודעתי המתרחבת,המהפכה שהתחילה בתוכי הלכה והתפשטה למרחב המשפחתי שלי . לפני כחודשיים התרחשה בביתי מהפכה במלא מובן המילה
הכל התהפך,כל מה שחשבתי והאמנתי כנכון התגלה כלא רלוונטי ואת מקומו תפסה אנרגיה אחרת שלא הותירה מקום לספק: זה זה. זה השינוי

בעקבות ארוע קשה התהפכו היוצרות בביתי ובמשפחתי.
זה קרה בדיוק ביום תשעה באב-יום אבל על חורבן הבית ,מצאתי עצמי אורזת מעט חפצים ואת ילדיי וממהרת לצאת מהבית לפני שיתמוטט
לא הספקתי. הוא התמוטט . לא קרס פיזית ברעידת אדמה ,אבל התמוטט ,עולמי חרב עלי.
דקות אחרי שסיימנו לצפות ולדון בפרק האחרון בסדרת האוואטר (המצויירת,זו של הילדים , בכל גיל אגב...) ששודר באינטרנט בשנה האחרונה.
האוואטר,כשף האוויר האחרון, שלמד מחבריו את סודות כשפות האדמה,המים והאש ,לוקח אליו את הנהגת העולם החדש,מבטל לשליט ממלכת האש את יכולת כשפות האש, (משום שהשתמש בה לרעה תוך אלימות ושליטה בעולם). הוא לא הורג אותו אלא רק לוקח ממנו את יכולת השליטה הכוחנית בעולם.
תם עידן השליטה. מי שהחליף את שליט האש היה בנו שבחר לשתף פעולה עם האוואטר ושני חבריו: כשפית המים האחרונה,ואחיה: כשף אדמה
נוצרה הנהגה חדשה שמבוססת על שיתוף פעולה, בראשה האוואטר אבל לצידו חבריו שהיו שותפים ותמכים לכל אורך הדרך

מצאתי עצמי נאבקת למען שמירה על העצמאות שלי מול הוריי שלי ובה בעת,באותה שניה ממש,איבדתי את אותה מהות שטיפחתי ב 13 השנים שאני אמא
בני הצהיר שאינו רוצה בי כאמא יותר ועבר לגור עם אביו
גם בתי הגדולה הלכה בעקבותיו
שני ילדיי הבוגרים בחרו לעזוב את ביתי ולהיפרד מהמהות האימהית שלי
הם עשו את מה שטיפטפתי להם כבר זמן רב : לקחו אחריות ובחרו במה שהם חשו כמייטיב עבורם
לא זו בלבד שלא יכולתי להתנגד למהלך הזה,אלא שהבנתי אותו לגמרי. (טוב,אף אחד גם לא שאל אותי או ביקש את רשותי,זה פשוט קרה...)
ההבנה לא ביטלה את תחושת האובדן הרגשי אבל היא בהחלט מנעה ממנו להפוך לסבל מתמשך

בשבועות שאחרי הארוע התנהלתי חצי בעולם הישן ,נכנעת לכוחות האדמה והמים (נתק פיזי משני ילדיי הבוגרים ותחושת צער רגשי על האובדן)
וחצי בעולם חדש, זה שבו התודעה-ההבנה, היא המניעה את ההתנהלות הארצית, עליונות הרוח על החומר.
בחרתי לשים את המים-הרגש בצד ולהתעלות מעלה להבנה גבוהה של המתרחש . ילדיי הם ילדי העידן החדש. הם יודעים מה נכון להם. הם לא צריכים לעשות את השינוי כי הם עצמם השינוי. אני זו שמקרטעת לי עם פער בין הבנות האוויר וחיי האדמה
לא אני צריכה ללמד אל ילדיי אלא עליי ללמוד מהם. אני אמא בחינוך ביתי.
למדתי מילדיי את השיעור הכי קשה והכי חשוב בחיי-לשחרר שליטה

עולמי לא נחרב פיזית אבל היה זה סוף העולם מבחינתי ,להצליח לשחרר את הישן ולבחור לשתף פעולה עם החדש שמתהווה
עבורי זה היה סוף העולם. אחרי שנים שאני מטפחת לי מהות אימהית,משקיעה כל דקה מחיי בחינוך הביתי,הם לא רוצים בה עוד
זהו. נגמר.
עליי להשלים ולמצוא מהות חדשה
למעשה,כבר מצאתי: אולי העובדה שנפתחה לי השליחות ,היא היא שיצרה את הנסיבות שאיפשרו לי להיפרד מהישן

אז היה סוף העולם,ומה עכשיו?

העולם ממשיך, אבל אחרת
כל המסגרות הישנות שהתפרקו (קודם הנישואין והזוגיות וכעת הקשר הכי בסיסי ומובן מאליו של אם-ילד) ועכשיו אנחנו נדרשים ליצור משהו חדש,אחר

אני ממשיכה להיות אמא לילדיי הבוגרים,אבל אחרת
אני מוצאת את הדרכים שלי להמשיך להיות שותפה בחייהם ולהזמין אותם לשותפות בחיי שלי החדשים המתהווים

הם משוטטים להם בשבילים בעצמאות שבחרו בה ואני יכולה רק להתבונן מרחוק ולהשלים עם שחרור השליטה
כך,חיינו בפארק הירדן בהוויה מוזרה והזויה משהו: נכחנו באותו מרחב אבל כל אחד מאיתנו התנהל עצמאית
שמעו,זה לא היה קל בכלל בכלל. ההתרחשות החברתית סביב הפארק עזרה .

אני יודעת שילדיי בחרו להיוולד לי עוד טרם ירדה נשמתם לעולם
הם בחרו באמא אמיצה שתאפשר להם מספיק מרחב חופש כדי להשלים את העצמאות שהם צריכים לחוות
אני יודעת שאני נועדתי מראש להיות עם חסר ביסוד המים(רגש),כי אם הייתי אמא שמתרגשת מכל דבר קטן לא הייתי משחררת אותם בכזו קלות
הם היו צריכים להילחם באמא רגשנית ואולי אחרי 40 שנה ,כמוני, היו מצליחים, ( ואולי לא, ואז היו נאלצים לרדת לעוד גלגול של השלמות...)

יותר מזה: לא זו בלבד שאני בחרתי אותם והם בחרו אותי,אני עצמי יצרתי את המציאות שהביאה להיפרדות שלהם ממני
אין נתק ואין המשכיות. יש משהו אחר
זו חוויה מיוחדת לחוות סוף, מסתבר... זה משהו שקיים רק בעולם שלנו. במישורים הגבוהים אין סוף ויש נשמות סקרניות שמבקשות לרדת לכאן רק בשביל לחוות סוף
תארו לכם
אז מה אני מתלוננת
אני צריכה להיות שמחה בחלקי
שמחה וקלילות,זה מה שאני צריכה להכניס יותר לחיים שלי

וחוצמזה,כל סוף הוא התחלה של משהו אחר

אני עדין מפשת את מקומי בעולם,טרם מצאתיו, אבל התמונה מתבהרת מיום ליום
אולי כשאמצע אותו,אותי, אוכל גם לקבל בחזרה רסיסי הווה-עבר מתפקידי האימהי הישן
או שלא
נדמה ששום דבר לא יחזור להיות כשהיה
אבל המשהו האחר שמתחיל להיווצר עכשיו,צפוי להיות טוב בהרבה
אני מזכירה לעצמי שאנחנו עכשיו בתפר שבין הימים לאחרית הימים

עברתי את החושך האפל ביותר שלא הייתי מדמיינת לעצמי שאראה, עכשיו מחכה לאורות שיתחילו לנצנץ באור זוהר
תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר
שחר בתי הגדולה היתה הניצנוץ הראשון שהגיע לחיי,נולדה עם שחר,באור האחרון של סוף הלילה
זהר בני השני נולד להיות אור גדול (ואכן נולד גדול,4 וחצי קילו בלידה רגילה...)

תודה
נעמה
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

נראה לי שהשינוי הוא הדרגתי... האתר הזה הוא דוגמה לשינוי שחל ...אתן מסכימות?
אל_הלב*
הודעות: 665
הצטרפות: 05 מאי 2012, 11:14
דף אישי: הדף האישי של אל_הלב*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אל_הלב* »

וואו טוהר אהבה - ריגשת אותי.
כתבת בתבונה כל כך יפה ועמוקה, בחלק מהדברים מזדהה איתך המון.
נתת לי פרספקטיבה על המסע שלי.
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

אם זה הדרגתי, אז למה ציינו כל הזמן דווקא את התאריך המסוים 21/12/12?
זה אומר שמשהו מיוחד בכל זאת היה אמור להתרחש בתאריך הזה.
ואני שואלת: מה התרחש בו?
או איזה שינוי מיוחד קרה בעקבות התאריך הספציפי הזה דווקא?
דלית_ב*
הודעות: 578
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 17:43
דף אישי: הדף האישי של דלית_ב*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי דלית_ב* »

בתאריך הספציפי הזה הסתיים אחד הלוחות של המאיה.
מעבר לכך לא היה אמור לקרות בו שום דבר.
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אחד הלוחות של המאיה הסתיים מכיוון שהעידן הסתיים.
זהו הדבר הגדול ביותר שהאנושות צפתה וחווה .
מכיוון שהשינוי הוא תלוי תהליך ולא תלוי תאריך, ניתן להבין כי התאריך ה 21/12/12 מהווה נקודת ציון בתהליך ארוך טווח של חילוף העידנים.
תקשורים שונים מספרים על נקודת החילוף עצמה כעל "רגע השקט" שבו כל הבריאה מיישרת קו מבחינת גלי ההתפתחות שהושגו עד לנקודה זו.
אנו נחווה את רגע השקט , שאמור להתרחש בזמן הקרוב, כרגע של שקט תודעתי שמטרתו לאפשר איתחול של מערכת הניסוי הבריאתי.
אם מפתחים הקשבה תודעתית במקום הקשבה רגשית ניתן לחוש את התדרים המשתנים במהירות בתקופה זו .
ניתן גם לזהות את המגמות החדשות המתהוות בכל העולם כתוצאה מכך כגון השאיפה לעצמאות וביטוי האינדיבידואל היצירתי.
זוהי תקופה מרתקת ומאתגרת שבה האנושות נכנסת לעידן שבו ניתן ביתר קלות ליצור תהליכי דיוק ושינוי ארציים בעזרת היכולת הרוחית .
בעזרת היכולות וההבנות החדשות, תוכל האנושות לקדם את ההתפתחות הטכנואקולוגית הגלובלית וליצור את העולם החדש בעידן החדש.
שואלת*
הודעות: 376
הצטרפות: 25 ינואר 2004, 10:05

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי שואלת* »

נעמי,

ב2010 כתבת בדף הזה שכחצי מאוכלוסית העולם צפויה לעזוב אותו בתהליך חילוף העידנים הזה. יש שינוי בתחזית הזו?
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

לא, אין שינוי. תהליך צמצום האוכלוסייה אמור לארוך כ 30 שנה.
נועה*
הודעות: 1437
הצטרפות: 04 ספטמבר 2001, 13:21

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נועה* »

היי נעמי, האם ידוע לך לפי מה יערך תהליך הסלקציה של הצמצום? גאוגרפי? מערכת חיסון חזקה?תודעתי?
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

הכל מהכל. תהליך הצמצום של אוכלוסיית העולם נובע משני סיבות עיקריות:
ברמה הארצית - תנאים קיצוניים שיובילו ליותר ויותר מקרי מוות.
ברמה הרוחנית - פחות נשמות שיורדות לתחילתו של העידן החדש : נשמה החווה כאן בתוך גוף היא תעתיק של תודעה גבוהה יותר שנקראת ליבה.
בסיום העידן הישן הליבות פיצלו את עצמן למספר נשמות על מנת לסיים יותר שיעורים ועם תחילתו של העידן החדש הן כבר לא מתפצלות.

למידע נוסף, תוכלי לפנות ללימודי "תודעת העל" הקרובים לביתך (:
אשמח להמשיך לענות נקודתית, רק צריך לקחת בחשבון שעל מנת להעביר מידע רוחני יש להיכנס למורכבות ולעומק העיניין מכיוון שחלקי מידע יכולים להיתפס כתלושים ולא ברורים.
נועה*
הודעות: 1437
הצטרפות: 04 ספטמבר 2001, 13:21

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נועה* »

_נשמה החווה כאן בתוך גוף היא תעתיק של תודעה גבוהה יותר שנקראת ליבה.
בסיום העידן הישן הליבות פיצלו את עצמן למספר נשמות על מנת לסיים יותר שיעורים ועם תחילתו של העידן החדש הן כבר לא מתפצלות._
איך יודעים אם הנשמה שלי מפוצלת ואם כן לכמה? (משערת שיש פה גם נשמות לא מפוצלות, נכון?)
תלמידה_לשעבר*
הודעות: 1
הצטרפות: 02 ינואר 2013, 17:03

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי תלמידה_לשעבר* »

נועה, אני יכולה להניח את דעתך, גם אחרי שנתיים של לימודים הדברים נראים תלושים.
אלא שאז אפשר להבין שהם באמת תלושים. להניח להם. ולהמשיך הלאה.
קצת חבל על הכסף. אבל יש שיעורים יקרים.
עתלי_ה*
הודעות: 6
הצטרפות: 27 דצמבר 2012, 15:03
דף אישי: הדף האישי של עתלי_ה*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי עתלי_ה* »

לי נאמר בתקשור שאני נשמה מפוצלת עם נפש מאד קרובה לי שאני מכירה אותה היטב.
נעמי, האם לנשמה מפוצלת החיים על הכדור הזה בהכרח קשים יותר ( בגלל שיתוף עם עוד אדם?)תודה.
נעמי_בן_שיטרית*
הודעות: 625
הצטרפות: 05 אוקטובר 2004, 22:15
דף אישי: הדף האישי של נעמי_בן_שיטרית*

סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו

שליחה על ידי נעמי_בן_שיטרית* »

אין נשמה מפוצלת, יש ליבה שמפוצלת למספר נשמות. נשמה בפני עצמה היא שלמה. היא חולקת חלק מהאנרגיה שלה עם נשמות נוספות ויש לכך השפעה מסויימת אך
זה לא משמעותי במיוחד מבחינת חיי היומיום.
חלק גדול מהמיידעים של "תודעת העל" עוסקים בתודעה ולא במודעות.
תודעה היא ההבנה הרחבה של מה מקומנו בבריאה ומה המשמעות הרחבה של היותנו כאן, מודעות נותנת לנו כלים להתמודד עם היומיום.
למי שלא מתעניין בתודעה או לא מבין כיצד לחבר את המקרו למיקרו , זה יכול להראות תלוש.

בתהליך הלמידה יש משמעות רבה למורה שמעביר את המיידעים וליכולת שלו לתת דוגמאות ארציות ולהנגיש את הכלים.
תלמידה לשעבר, אם תרצי אשמח לשוחח איתך או לשלוח לך הקלטה של שיעור שלי , אני בטוחה שזה כבר לא יראה לך תלוש.
שליחת תגובה

חזור אל “דיונים/ויכוחים על עריכות והתנהלות באתר”