קוסמטיקה טבעית

עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

לגבי Limonene - חשבתי שמדובר במשהו שמופק משערות של כבשים...או


לפלוני אלמונית את מבלבלת עם לנולין
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

להלן המכתב שכתבתי כרגע לחברת ד"ר האושקה:

Dear Sir/Madam,

I'll appreciate if you could answer for few questions I have. I intend to purchase some of Dr. Hauschka products : 1. Cleansing Milk 2. Facial Toner 3. Moisturizing Day Cream.

My questions are:
  1. In the ingredients list of everyone of the products mentioned above appears "Essential oil". I need to know that thera are no photosensetive oils, for I'm living in a very hot country (Israel), and using products with photosensetive oils may be a real danger.
  1. In every product from the 3 mentioned above there is Water. That means there should be some preservatives. Are they mentioned in the ingredient list? Could you name them? (I have allergy for some preservatives, and I have to know this information)
  1. Limonene - is this photosensetive ingredient?
  1. Which material are the tanks made of? Is it plastic? Is it PET?
I'll appreciate having your answers as soon as possible. My questions are critical for me, because of my allergy and because of hot country I live in.

Thank you one more time!
אירית_עומר_הגליל*
הודעות: 4
הצטרפות: 06 אוגוסט 2008, 21:33

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי אירית_עומר_הגליל* »

שוב שלום
אין לנו חומרים משמרים במוצרים ומעולם לא אמרנו שיש.כך שאין מקום לויכוח לגבי משמרים במוצרינו.
המוצרים שלנו מורכבים מחומרי גלם צמחיים המשמשים כולם למאכל והמאושרים ע"י התקן הארופאי האורגני.
בהערה מהצד אנו כמשפחה אוכלים רק אוכל אורגני, משתדלים לשמור על איכות הסביבה גם בבית גם בעסק, אנו מאמינים בסחר הוגן ובכבוד לעסקים אחרים ומאמינים כי לכולם יש מקום. וכל אחד שתורם לעולם טוב יותר מבורך.
Limonene שעליו שאלו הינו חומר שנמצא בשמן לימון הוא אינו פוטוסנסטיבי כאשר הוא נמצא בתערובת עם שמנים אחרים.
החומר אשר משמש הגנה מפני השמש הוא סוג של מינרל הנקרא טטניום הוא טבעי אבל מסוכן בעצמו ואסור להוסיף אותו למוצרים המכילים שמנים אתריים מכיוון שהם יחדירו אותו לתוך העור.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אני מציעה אירית שתמחקי את כל מה שקשור לחברה שלך מהדף, שעפרה תשאר לבד עם הנחרצות שלה. אני קוראת לעורכת שתפסוק בעניין כי ה דף מסומן כהכפשה וזה לא הוגן כלפי כל החברות המדוברות - עפרה אינה משרד הבריאות, ואפילו אם היא היתה, זה היה תקף עד המחקר הבא שיצא ויפריך את כל המחקרים שקדמו לו.
אני מציעה לך עופרה לשים את עצמך בנעליים של אירית ולהבין שמי שגר בבית זכוכית אל לו לזרוק אבנים, אני בטוחה שאת יודעת עם אילו חומרים את משתמשת ובאילו עקרונות את דוגלת, אבל תהיה לך יותר אמינות אם תפרגני למתחרייך ולא תכפישי.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הי אירית,

כל שאלותי (כולל אלו באנגלית), הינם לגבי מוצרי ד"ר האושקה אותם אני מתעדת לקנות...אני מקווה שלא הייתה אי הבנה כזו או אחרת...:)

אני אודה לך אם תוכלי להביע את דעתך לגבי המרכיבים ב-3 המוצרים שציינתי למעלה. אני נמצאת בתהלחיך של ניסוי וטעייה, מנסה חומרים שונים, חברות שונות...עכשיו הגיע תורו של ד"ר האושקה, ואני אודה לך אם תוכלי להביע את דעתך המקצועית :)

תודה רבה!
קוראת_שקטה_של_הפורום*
הודעות: 3
הצטרפות: 10 אוגוסט 2008, 23:06

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי קוראת_שקטה_של_הפורום* »

אם נשאר קומץ של בחירה חופשית בעולם, אני בוחרת שלא לקנות חומרים מחברה שמאיימת בתביעות דיבה למינהן. זה עצוב שאפילו באתר כזה מאיימים בתביעות ומתנהגים בבריונות. פשוט עצוב, כיוון שאני למדתי רבות מגב' עפרה עדין ומגב' שקד ומודה להן על כל האינפורמציה שחלקו עימנו.
אירית_עומר_הגליל*
הודעות: 4
הצטרפות: 06 אוגוסט 2008, 21:33

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי אירית_עומר_הגליל* »

לגבי השאלה על המוצרים של ד"ר האושקה קשה לי לענות לך ספציפית כיוון שאני לא מכירה מספיק את המוצרים מלבד זה שאני חולפת על פניהם כאשר אני מגיע לבקר בחניות אשר אנו מוכרים בהם את המוצרים.
לפי המעט שאני יודעת הם דוגלים באיכות הסביבה ושומרים על מסחר הוגן ונראה שהמוצרים ללא כימקלים. הבעיה העיקרית שלהם הוא המחיר המאד גבוה של המוצרים וניוד המוצרים מארופה לכאן.
אשמח אם תנסי גם את המוצרים שלנו בעתיד, הם מיוצרים בישראל ומותאמים לעור הישראלי.
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

מישהי כאן מאשימה אותי בחוסר פרגון .
ככל שידוע לי אני מפרגנת מאוד מאוד למתחרותי כמו ניבה שקד שאני מעריכה ומוקירה. רחל מסבון הברון שגם היא מייצרת קרמים מלבד סבונים טבעיים.
להיפך: תמיד טענתי וכתבתי שהעתיד הטוב הוא הרבה יצרנים קטנים ואיכותיים שיחליפו את היצור המסיבי והלא איכותי.
סה"כ אני לא מכירה בכלל את החברה שמוזכרת למעלה (ביקשו לא להגיד את שמה..) אבל הרגשתי צורך לצאת להגנתה של ניבה שקד כיוון שהיא לא קטלה אף חברה. היא פשוט מסבירה את מה שהיא חושבת על חמרים שונים.
ניבה לדוגמא לא מאמינה במסנני קרינה מסוג טיטניום ואבץ אוקסיד ואני דווקא כן. אף פעם לא השמצנו זו את זו בעניין. תמיד בנועם, כשכל אחת מנמקת את דעתה לכאן ולכאן.
אני מקווה שכל יצרן קוסמטיקה טבעית יעלה ויצליח ויוכל לפרנס את עצמו בכבוד כדי שימשיך ליצר ולא יתייאש. אני מקווה שבמערכת ההסברה שחשובה מאוד לעניין ההצלחה לא נפגע בטעות אחד בשני.
אישית החלטתי שמעכשיו אני לא רוצהלענות יותר לשאלות בנוגע לחברות שונות אלא רק לגבי חמרים ספציפיים.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אישית החלטתי שמעכשיו אני לא רוצהלענות יותר לשאלות בנוגע לחברות שונות אלא רק לגבי חמרים ספציפיים.
אחלא. כל הכבוד לך.
ירח_לבן*
הודעות: 690
הצטרפות: 01 אפריל 2006, 09:07
דף אישי: הדף האישי של ירח_לבן*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ירח_לבן* »

לא ברור לי מה קרה פה...
ממה שראיתי עפרה וניבה משתפות את כל מי שרוצה ומתעניין בידע שלהן ובנסיון שלהם - ואין בכך כל רע. זה ככ משחרר שאפשר לשאול ישירות על קרם זה או אחר של חברה ספציפית ולקבל תשובה אמיתית וכנה, ולא ניסוח מעורפל ופוליטיקלי קורקט עד להקיא (ובעניין זה, עפרה - נראה לי שחנה בבלי היתה צינית והתייחסה לנימוס היתר של רותם...)
אירית,
אם היתה טעות בדבריהם של ניבה או עפרה, זה היה הרבה יותר מועיל לכולנו אם היית פשוט מתקנת את דבריהם ומאירה את עינינו. אני בטוחה שלא היתה שום כוונה להכפיש.
מעבר לכך, אני גם לא מרגישה שמי מהן מנסה למכור את עצמה פה באגרסיביות.
הדף הזה הצליח להיות די לא פרסומי וברוח האתר עד שהופעת כרוח סערה.
אם יש לכם ידע כה רחב ואתם מאמינים בקוסמטיקה טבעית, למה שלא תיכנסו לפה, תשבו איתנו, ותשוחחו איתנו בגובה העיניים, כמו שניבה ועפרה עושות? זה יוכל להעשיר את כולנו.
כפי הנראה נפגעת, ואפשר להבין, אבל ההתפרצות הזו יחד עם השימוש בטרמינולוגיה העיתונאית והמשפטית וההזמנה לרכוש את המוצרים שלכם היתה הכי שיווקית שראיתי בדף הזה עד כה.
אלון_מעץ_בעיר*
הודעות: 3
הצטרפות: 18 אוגוסט 2008, 21:58
דף אישי: הדף האישי של אלון_מעץ_בעיר*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי אלון_מעץ_בעיר* »

קוראי הדף מוזמנים לסדנת הסבון הנקי בהנחיית תמר בורשטיין . תמר מזמינה אותנו לקרוא את האותיות הקטנות שעל אריזות מוצרי הקוסמטיקה התעשייתיים. נשאל את עצמנו, האם היצרנים מכבדים אותנו, הצרכנים, ואיך היינו רוצים את הסבון שלנו באמת? נשיב על השאלה בחלק המעשי, שבו נכין סבון מחומרים מקומיים במידת האפשר וידידותיים לגופנו ולסביבה. נצא עם הידע והמיומנות להכנת סבון בבית ועם הסבון שהכנו. לבטיחותכם, נא לבוא בבגדים ארוכים ונעליים סגורות. זאת ביום שלישי 2/9 ב-19:00 בעץבעיר , ביאליק 23 תל אביב.
לפרטים [email protected] .
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

יפה עשתה פלונית אלמונית שבחרה להציג את הרכיבים ללא ציון שם החברה. רק לאחר שקיבלה את התשובה, היא שיתפה אותנו בשם החברה שמייצרת אותם. אולי אפשר לאמץ את זה כנוהל קבוע לשאלות בעניין הרכיבים.

בעניין החומרים המשמרים - כל מי שיוכיח לי שניתן לשמר משהו שמכיל מים מחוץ למקרר לאורך זמן ללא חומרים משמרים, יקבל צל"ש. אני שומרת כמה קרמים שקניתי בעבר מחברות "טבעיות" ששמות מים / ג'לים בקרמים, וכולם עדיין במצב טוב, אחרי שנתיים מחוץ למקרר. מוזר, לא?

בתעשיית האוכל, שיטות השימור גלויות. אם יש אריזת ואקום או פיסטור, אז ברור שאחרי כמה ימים מרגע הפתיחה, בתוך המקרר, המוצר מתקלקל. בתעשיית הקוסמטיקה יש לגיטימיות ל"סודות מקצועיים" ואנשים פשוט מוכנים לקבל את זה שלא משתפים אותם ברשימת הרכיבים המלאה. כאילו שהעור הוא לא חלק מהגוף.

כל המשמרים הטבעיים - לימון, בצל, שום, מלח, סוכר, לבנדר, עץ התה, אלכוהול וכו' - יעילים רק בריכוזים גבוהים, מה שקצת בעייתי בקוסמטיקה. אנחנו לא רוצים קרם בריח חריף מידי או ששואב מים מהעור!

ולשוש מקצרין - אם וולדה וד"ר האושקה היו מסבירים לי איך בדיוק הם משמרים את הקרמים שלהם, לא הייתי פותחת חברת קוסמטיקה. כל מי שינסה לשמר קרם עם אלכוהול, יגלה שצריך כמויות אלכוהול גדולות לצורך שימור לאורך זמן. מכיוון שהריח של המוצרים שלהם מעיד על ריכוז אלכוהול מאד נמוך, ברור שיש שם עוד משהו. ואם לא יודעים מה זה, אז למה לקנות? בגלל השם שלהם?
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

לפלונית אלמונית - אין תחליף טבעי לקרם לחות, לצערי. כל מה שמכיל מים / ג'ל וכו' לא יכול להיות משומר באופן טבעי, כי החומרים המשמרים הטבעיים הם אפקטיביים רק בריכוזים גדולים ואז הם גורמים לריח מוגזם / בסיסיות / חומציות / או תכונות אוסמוטיות מוגזמות. לכן - כל החברות שמדווחות מהם החומרים המשמרים, מדווחות בעיקר על פאראבנים (שהם לא טבעיים ומאד יעילים גם בריכוזים נמוכים), שגורמים לתאים להחנק ולהיות חסרי אנרגיה.

הסיבה העיקרית שבגללה יצרנים משתמשים במים או ג'ל, היא מחירם הנמוך. בסה"כ - המים מתאדים מן העור תוך זמן קצר ולכן לא אפקטיביים לאורך זמן כספקי לחות לעור. עדיף להשתתמש בתערובות שמנים שמכילות שמן רוז היפ, כי הוא משקם את המחסום הטבעי של העור (מבלי לאטום אותו!) וכך מפחית את בריחת הלחות מן העור החוצה. נכון ששמנים נותנים בדקות הראשונות תחושה שומנית ולא נספגים מהר, אבל אחרי כמה דקות מרגישים אך הגמישות חוזרת לעור, ואיך תחושת היובש נעלמת למשך כל היום. וכמובן - הכי חשוב - לשתות הרבה מים לאורך כל היום!
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי אני* »

ערב טוב
אתמול שפשפתי את שיניי עם קליפת אגוז פקאן לא בשל כדי להלבין אותן בעצת חברה ואכן הולבנו השיניים אבל באזור הפה : שפתיים והעור שסביב הפה נצבעו גם הם בצבע כהה שלא יורד מהעור.
מישהי יודעת משהו על התופעה הזו?
אודה על כל עזרה
אוגר_סולארי*
הודעות: 1
הצטרפות: 09 ינואר 2009, 00:09

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי אוגר_סולארי* »

שלום לכולם
אני מחפש תחליף טבעי ל...קצף גילוח! מופתע שלא עלה בשום מקום בפורום...
ניסתי סבון טבעי... והגילוח לא מספיק חלק, הצוואר מתמלא פצעונים..
ניסיתי קרם גילוח מחומרים טבעיים של Weleda , כזה שמורחים על הפנים עם מברשת , כמו פעם..
הגילוח טוב, אבל צריך הרבה קרם בשביל לקבל מספיק קצף, והמוצר יקר יקר יקר... ובכלל, מעדיף לצמצם באריזות, שפורפרות וכדומה..
יש הצעות?
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

אני רוצה להפנות אתכם לדף שמסביר איך לבצע בדיקה ביתית פשוטה למוצרי הקוסמטיקה שלכם, כדי לדעת האם הם באמת טבעיים כמו שהם מתיימרים להיות. 4]הנה הקישור 42[/po]
צילציל_הפעמון*
הודעות: 5
הצטרפות: 18 פברואר 2008, 12:26

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי צילציל_הפעמון* »

האם אפשר להשתמש בשמן חוחובה כשמן פנים?
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

האם אפשר להשתמש בשמן חוחובה כשמן פנים?

לא כשמן נקי, אלא רק בתערובת עם עוד שמנים. הוא עובד כמו שעווה - אוטם את העור, מה שמצד אחד מונע בריחת לחות החוצה, אבל מצד שני לא נותן לעור לנשום. יש לחוחובה הרבה תכונות טובות, אבל בגלל השעוותיות שלו צריך לערבב אותו למשל עם שמן שקדים או שמן צמחי אחר.
א*
הודעות: 742
הצטרפות: 10 פברואר 2002, 10:10

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי א* »

אני מעוניינת במידע על פודרה או מייק-אפ העשויים מחומרים טבעיים
ובכלל על איפור מחומרים טבעיים. תודה@}
דובונית*
הודעות: 33
הצטרפות: 05 ינואר 2009, 14:33

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי דובונית* »

שלום בנות (סליחה על המגדריות...)
ברצוני לשאול האם יש משהו בעייתי בבשמים רגילים?
סתם פתאום קפצה לי המחשבה לראש...
תודה רבה.
דובונית.
תות_שדה*
הודעות: 465
הצטרפות: 19 פברואר 2002, 21:05
דף אישי: הדף האישי של תות_שדה*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי תות_שדה* »

לסאנריידר יש מוצרי איפור מחומרים טבעיים.
אני מפיצה מתחילה שלהם ולא מבינה כל כך באיפור כי בעצמי אני לא מתאפרת.
איזה מידע מעניין אותך?
Kandesn]כאן Color Cosmetics[/po] תוכלי לראות על מוצרי הקוסמטיקה שלנו.
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

א

תוכלי לחפש בגוגל: ג'ין ארדייל. מוצרי איפור איכותיים וטבעיים (80-100% )

דובונית

בבשמים רגילים ובשאר מוצרי הקוסמטיקה הרגילים מכניסים מבשמים רבים ובכמות מאוד גדולה. יש באינטרנט חומר רב על הנזק שהם גורמים לבריאות.
אם את "חייבת" להשתמש בבושם, עדיף לא להתיז אותו עליך אלא להשפריץ לתוך פיסת צמר גפן גדולה ולאכסן בצנצנת.
במשך שבוע הריח יחזיק מעמד בתוך צמר הגפן ותוכלי לפזר את הריח על גופך בעזרת צמר הגפן ולא בהתזה ישירה שמכניסה ריחות חזקים ומסוכנים בחלקם לגופך.
דובונית*
הודעות: 33
הצטרפות: 05 ינואר 2009, 14:33

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי דובונית* »

תודה רבה. :)
נראה לי שיותר קל פשוט לוותר עליהם,
בואו נודה הזה, אין להם ממש תפקיד הישרדותי...
:)
כתם*
הודעות: 2
הצטרפות: 29 מרץ 2006, 09:29

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי כתם* »

שלום
יש לי כתם על מעל השפה העליונה, שנוצר כנראה בגלל שעשיתי שפם ויצאתי לשמש אח"כ, או ששמתי ז'ולן ויצאתי לשמש, לא יודעת בדיוק.
בכל מקרה, הלכתי לרופא עור והוא נתן לי משחה שקילפה לי שם את העור והכתם נחלש. מאז אני שמה לפני יציאה לשמש קרם הגנה מס' 100 על האיזור.
אבל ההרגשה לא נעימה והבנתי שזה חומר לא סימפטי. היש מוצא?
פרח_בשדה*
הודעות: 2
הצטרפות: 01 אפריל 2009, 12:31

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פרח_בשדה* »

שלום לכולם

אני מאד מתעניין בנושא הקוסמטיקה הטבעית ורציתי לדעת אם מישהו יודע או מעביר קורסים בנושא. אני עצמי עשיתי קורס של 10 מפגשים, אך אני מחפש
משהו עמוק ורחב יותר. קורסים קצרים אינם מספיקים ולמרות שהמשכתי לחקור לאחר מכן באופן עצמאי הייתי שמח למצוא לימוד מסודר מעמיק יותר.

יום טוב לכולם
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

לכל המתלבטים בעניין מקדמי ההגנה מהשמש, הנה קישור למאמר בנושא: http://www.reader.co.il/article/40989/מ ... -טוב-או-רע
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

הי ניבה


אני מאוד מסכימה איתך באופן שאת ממליצה על שיזוף איטי והדרגתי ועל משמעותו של המלנין הטבעי בחסימת קרני השמש.
בגדים ארוכים וכובעים משמעותיים לא פחות, כפי שהסברת במאמר.
לגבי אבץ וטיטניום אוקסיד- אשמח אם תפני אותי ואת כולנו למחקרים שמצביעים לקשר אפשרי לסרטן. מה שאני מצאתי היה רק בנוגע לשאיפת האבקות בצורה המיקרו חלקיקית שלהם, מפוזרת כאבקה ולא ספוחה לנוזל כל שהוא כמו במקדמי הגנה.

ד"ש חמה
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

הי עפרה,

אם זה היה מסוכן רק בשאיפת האבקה, הייתי מאד שמחה להשתמש בו בעצמי בקרמים שלי, בצורתו הנוזלית. (כלומר, אם זה היה בלי חומרים משמרים...) הבעיה היא שהטיטניום / זינק דיאוקסיד יוצרים רדיקלים חופשיים במגע עם העור, גם כשהם בפאזה נוזלית. מקובל להשתמש בהם בתעשיית הניקוי והחיטוי כדי להרוג בקטריות: http://www.teamenviroclean.com/[po]self cleaning automobiles[/po] .

והנה ציטוט ממשרד הבריאות באוסטרליה: http://www.tga.gov.au/npmeds/sunscreen-zotd.htm#pdf

"There is evidence from isolated cell experiments that zinc oxide and titanium dioxide can induce free radical formation in the presence of light and that this may damage these cells (photo-mutagenicity with zinc oxide). However, this would only be of concern in people using sunscreens if the zinc oxide and titanium dioxide penetrated into viable skin cells. The weight of current evidence is that they remain on the surface of the skin and in the outer dead layer (stratum corneum) of the skin."

הבעיה היא שגודל החלקיקים הולך וקטן, כדי לא להשאיר סימנים לבנים על העור, ולכן יש יותר סיכוי בתכשירים החדשים שהם יכנסו גם לשכבות העור העמוקות. חוץ מזה, גם באפידרמיס יש תאים חיים, למרות שלמשרד הבריאות האוסטרלי טוען שבמילא זה נוגע רק בתאים המתים... אפשר בהחלט להבין אותם, כי הם משלמים הון תועפות על טיפול בסרטן העור ועד עכשו יש יותר מחקרים שמראים שהשמש גורמת לסרטן מאשר מחקרים שמראים שטיטניום דיאוקסיד מסרטן. בעצם רק יצרני חומרי הניקוי מרשים לעצמם ממש להגיד שהוא הורג תאים חיים (טוב, זה גם בריכוזים גבוהים, אין מה להשוות) ומשרדי הבריאות מסתפקים באמירה שהוא פוגע בתאים רק במבחנות...

חבל שאי אפשר למכור צל בצנצנות...

דרך אגב, לכל המחקרים האלה הגעתי כי מאד רציתי להשתמש בעצמי בטיטניום דיאוקסיד. אבל אני מנסה לעבוד על המצאה חדשה עם חברת סול ג'ל, שאולי תיתן לנו פתרון. את תהיי הראשונה שתקבל עידכון!
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

אני מכינה מקדמי הגנה מאבץ אוקסיד 25% (לא ננו חלקיקים) וללא חמרים משמרים כמובן. . זה אכן צובע בלבן את העור אבל לאלו שבכל זאת רוצות הגנה, זה בינתיים הכי טוב שקיים. אשמח לשמוע ממך על כל התפתחות חדשה בתחום.
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

כן. תכשירי הטיטניום דיאוקסיד שצובעים בלבן, עם החלקיקים הגדולים שלא חודרים פנימה לשכבות העור העמוקות, הם הכי טוביםמבין התכשירים הקיימים כיום, לאלו שמאדימים מיד בשמש. (כי עדיין שיזוף הדרגתי הוא הכי בטוח ויעיל, למי שלא ג'ינג'י או רגיש במיוחד לשמש).

דרך אגב, למדתי השבוע שיש גורם נוסף לזה שפעם השתזפנו יותר טוב, חוץ מעניין האוזון (שכבת אוזון צפופה, כמו שפעם היתה, גורמת לזה שהשיזוף יהיה יותר הדרגתי ולכן יותר יעיל. אבל האוזון מתחיל לגדול בחזרה בשנים האחרונות!). מסתבר שהמלנין נוצר בתגובה למידע שמגיע מעצב הראייה. כלומר, כשאנחנו מרכיבים משקפי שמש, אנחנו משתזפים פחות טוב, כי המוח חושב שיש פחות קרינה ממה שיש באמת! אז בתור אחת שמסתובבת תמיד עם משקפי שמש, אני מעלה אותם עכשו מידי פעם על הראש לכמה דקות, כשאני עם הגב לשמש, כדי ליצור לעצמי יותר מלנין לקראת הקיץ...
ירח_לבן*
הודעות: 690
הצטרפות: 01 אפריל 2006, 09:07
דף אישי: הדף האישי של ירח_לבן*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ירח_לבן* »

כי עדיין שיזוף הדרגתי הוא הכי בטוח ויעיל, למי שלא ג'ינג'י או רגיש במיוחד לשמש
ומה יהיה עלינו?
אני מאד מאד בהירה ורגישה לשמש והילדים שלי הם כתומי שיער.
אז באמת מה כדאי? אני פוחדת 'לשחק' עם השמש. אנחנו לא נחשפים בשעות חמות אבל בכז, בקיץ, ים וכו'...
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

כן. תכשירי הטיטניום דיאוקסיד שצובעים בלבן, עם החלקיקים הגדולים שלא חודרים פנימה לשכבות העור העמוקות, הם הכי טוביםמבין התכשירים הקיימים כיום, לאלו שמאדימים מיד בשמש. (כי עדיין שיזוף הדרגתי הוא הכי בטוח ויעיל, למי שלא ג'ינג'י או רגיש במיוחד לשמש).
צליל_מכוון*
הודעות: 12
הצטרפות: 09 אוקטובר 2008, 00:40
דף אישי: הדף האישי של צליל_מכוון*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי צליל_מכוון* »

יש ברשותי משחה טבעית על בסיס שמנים וחמאת שיאה ,המשחה נפלאה אבל אחרי חודש שהיא במקרר נהיה עליה שכבה לבנה, הריח והאיכות לא השתנו לדעתי, נאמר לי שזה אולי קשור לשעוות הדבורים או לחמאה שיאה , שקירור מקשה אותן ויוצר שכבה.

יש הסבר יותר מדוייק?
מרים*
הודעות: 108
הצטרפות: 19 אוקטובר 2002, 02:34

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי מרים* »

שלום!
יש פיתרון טבעי למרכך שיער?
בחנויות טבע אני רואה מרככים ב- 40 ש"ח, וזה יקר לי מדי... האם יש משהו טבעי אחר?
ראיתי פה באחד הדפים המלצות לחומץ, אבל אצלי זה ממש לא ריכך את השיער והשאיר ריח של חומץ...
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

מיץ מחצי לימון מהול בחצי כוס מים בשטיפה האחרונה. לעסות היטב ולשטוף.
מרים*
הודעות: 108
הצטרפות: 19 אוקטובר 2002, 02:34

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי מרים* »

תודה!אנסה בקרוב.
<יש לשיער שלי נטיה רצינית לקשרים>
שמש_בחורף*
הודעות: 646
הצטרפות: 25 מרץ 2008, 11:03

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי שמש_בחורף* »

מסתבר שהמלנין נוצר בתגובה למידע שמגיע מעצב הראייה. כלומר, כשאנחנו מרכיבים משקפי שמש, אנחנו משתזפים פחות טוב, כי המוח חושב שיש פחות קרינה ממה שיש באמת!
מ-ג-נ-י-ב!!
הגוף כזה גאון!
ומי שתיכנן אותו - בכלל...
ג'וי_יה*
הודעות: 449
הצטרפות: 04 ינואר 2009, 10:41
דף אישי: הדף האישי של ג'וי_יה*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ג'וי_יה* »

בתחילת ההריון עשיתי שפם בחוט ויצאתי לשמש, נשארו לי שניי סימנים מעצבנים נורא מעל השפה
אחד לכל צד....:(
איך מורידים, מה עושים?? הצילו ! רציתי להוריד שפם ונשארתי עם שפם לנצח??
(יש לציין שהכתמים כבר בני שנה בערך....)
איילת_א*
הודעות: 217
הצטרפות: 22 נובמבר 2005, 00:26
דף אישי: הדף האישי של איילת_א*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי איילת_א* »

תודה על המידע בקשר לקרמים מקדמי הגנה. מעניין שתמיד היתה לי הרגשה לא נוחה בקשר אליהם, ונמנעתי מלמרוח אותם.
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

כשניסיתי לשפוך פשוט על השיער, אז.. הכל נשפך על רצפת האמבטיה. יש איזושהי דרך מועדפת?

לשפוך מעט ולעסות מיד ביד השניה וחוזר חלילה. תיזהרי מהעיניים.
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

איך מורידים, מה עושים?? הצילו ! רציתי להוריד שפם ונשארתי עם שפם לנצח??

ניתן להבהיר זאת אבל את צריכה להתחייב על מקדם הגנה טוב שכל הזמן תמרחי על האזור. בכל מקרה זה מראה על רגישות להופעת כתמי שמש ולכן מומלץ תמיד להימרח.
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

תודה על המידע בקשר לקרמים מקדמי הגנה. מעניין שתמיד היתה לי הרגשה לא נוחה בקשר אליהם, ונמנעתי מלמרוח אותם.

הנה כתבה: http://www.cancer.org.il/template/defau ... entId=3854

אני מכינה מסנני קרינה בשיטה העתיקה טיטניום ואבץ אוקסיד עם חלקיקים לא ממוזערים . החסרון הוא קוסמטי- קרם מאוד לבן אבל אפשר להתגבר על כך לפחות באזור הפנים.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מה דעתכן על שמן רימונים? האם הוא אכן טוב למריחה על הפנים בלילה ? לבליעה ?. מודה על תשובותיכן
רוני_ברקלי*
הודעות: 1
הצטרפות: 24 אוקטובר 2009, 11:35

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי רוני_ברקלי* »

שלום רב
שמן זרעי הרימון מתאים לשימוש פנימי וחיצוני כאחד. נוגדי החמצון הרבים שהוא מכיל מסייעים גם במניעה ובעיכוב מנגנונים של הזדקנות העור. השמן מסייע בהשבת הגמישות הטבעית של העור, ומעניק לחות לעור יבש, מבוקע, מגורה וסדוק. תכונות אלו של השמן זכו לביסוס מדעי, לאחר שמחקר שנערך בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת מישיגן הצביע על יכולתו של שמן זרעי הרימון להמריץ ולהגביר את התרבותם והתחדשותם של תאים בשכבת האפידרמיס של העור (השכבה החיצונית)
לדעתע ,עדיף למרוח אותו במהילה של 10% עם שמן נשא אחר תוי בסוג העור שלך. השמן מאוד יקר.
לידיעתך השמן מפחית כולסטרול בלקיחה פנימית של 5 טיפות מתחת ללשון. בכלל, הרימון הוא סגולה לחיים ארוכים.
רוני ברקלי - "רוגע" קוסמטיקה אורגנית בהכנה עצמית
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

תודה רבה על התשובה המפורטת !
רות*
הודעות: 89
הצטרפות: 29 דצמבר 2001, 19:02

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי רות* »

לק באופן טבעי[ולא רעיל]? מישהי? מישהו?

תודה.
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

יש פה 3]רשימה חלקית של חומרים רעילים במוצרי הקוסמטיקה 7[/po]&itemID=109 הקונבנציונאליים, שאפשר למצוא אותם באותיות הקטנות של רשימת הרכיבים ברוב התכשירים שמן הסתם השתמשתם בהם עד עכשו...
נורה_קטנה*
הודעות: 185
הצטרפות: 03 יולי 2007, 18:31

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי נורה_קטנה* »

מה לגבי משקה האלוורה הזה. הטענה היא שהוא משפר את מראה העור.
http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/964 ... 4&tmp=3033
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי בשמת_א* »

האם מישהי מכירה חומר שמדבר נגד פילינג לפנים?
הכוונה לטיפולי פילינג כימיים שנעשים בידי רופאים, למשל בקופת חולים, כאלה שאחריהם צריך לשכב שלושה שבועות בבית עם כאבים, ואחר כך מובטח "עור חדש ויפה"?
זה ממש דחוף. תודה על כל עזרה!
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

את מדברת על "פילינג עמוק" (כימי) או פילינג בלייזר,
קשה קשה למצוא מעבר לסכנות שכן מוזכרות.
כמעט כל רופא עור עושה גם פילינגים עמוקים וקשה לדעת מה אמת ומה מסחרי במיוחד שכמעט ולא שומעים דיעות נגד..

מי שהולך לעשות פילינג עמוק סביר שעורו נמצא במצב נורא ולכן בכל מקרה ישנה שביעות רצון מהטיפול (גם לפי המאמר הראשון), כך שאם הטיפול עובר בשלום ללא הסתבכויות אז התוצאה יפה.
בכל זאת כמה מאמרים:
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.a ... cleID=4946

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7% ... 7%95%D7%A8
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מבקשת המלצה לטיפול בעור יבש בחורף.
סובלת מאוד מיובש גירודים ופריחות.
מה ניתן לעשות? איזה שמנים או קרמים מומלצים?
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

חפשי מוצרים טבעיים לעור שלא רק "מבוססים" על שמנים צמחיים, אלא מורכבים במלואם משמנים צמחיים מכבישה קרה. מרחי מעט מהחומר על עור לח ועסי עד לספיגה. יש כיום משחות נעימות במרקם משחתי ונוח למריחה.
הרטבת העור תחילה ע"י מים (הכי טוב אחרי מקלחת), פוערת ומרחיבה את המבנה הרעפי של תאי העור ועוזרת לשמנים, שמעשירים את החומר הבין תאי, לחדור בין התאים ולהזין את העור.
יש נשים שמשתמשות בשמן צמחי כל שהוא(שקדים לדוגמא) אבל המחמירות....משתמשות בתערובות של שמנים ובכך משיגות יותר איכויות של שמנים שונים בבת אחת (כל שמן מתאפיין בחומצות השומן, בוויטמינים , מינרלים, חומצות אמינו פוספוליפידים שיחודיים לו).
עשי זאת יום לאחר יום והשיפור יורגש כמעט מיד. אל תמרחי שום דבר אחר מעבר לכך.
במוצרים ש"מבוססים" על שמנים צמחיים (רואים ברשימת הרכיבים מים /aqua / water ), יש מעט מאוד חומר (אם בכלל) שהעור צריך ויותר חומרים נלווים, שנועדו לשמר את המוצר, לערבב מים עם שמן כך שיראו חומר אחד (מתחלבים), למנוע שקיעה של המים והצפה של השמנים (מייצבים), חומרי צבע (כדי שהמוצר יהיה לבן//ירוק / תכלת וכו')
ועוד ועוד...
אין לך צורך בכל אלה...
שרה*
הודעות: 221
הצטרפות: 09 אוגוסט 2002, 21:53

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי שרה* »

שלום לך. בקשת המלצה לקרם לקמטים תחת העיניים. ובכן זה לא בדיוק קרם אבל מחולל פלאים. חפשי בגוגל : פיטריה יוגית או - אקולוגיה אנושית. מריחת היוגורט על הפנים או במקומות אחרים, (צלקות או יובש ופצעים בעייתיים) מרפאה את האזור כמעט באופן מיידי.
קרם*
הודעות: 3
הצטרפות: 11 דצמבר 2009, 20:02

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי קרם* »

מבקשת המלצות נוספות לטיפול בקמטים מתחת לעיניים.

אני בת 40+ ובסה"כ הפנים שלי הן ללא קמטים כלל, פרט לאזור שמתחת לעיניים, ש"מגיב" אף להבעה קטנה.

האם נכון למרוח שמן צמחי כלשהו (שקדים למשל) באזור זה, או שהאזור עדין מדי?
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

מהניסיון שלי ושל הלקוחות שלי - שמן צמחי הוא לא כבד מידי עבור העור העדין שמתחת לעיניים, כי הוא נספג במלואו ברגע שבו הוא בא במגע עם העור. השמנים הצמחיים הם יעילים מאד, כי ריכוז החומרים הפעילים שלהם גבוה והם חודרים לעומק, מגמישים את העור ולא מאפשרים לקמטים חדשים להיווצר. צריך למרוח את השמן הצמחי במרחק של חצי ס"מ מהעין והוא כבר יתפשט בעצמו למעלה, אבל בריכוז נמוך, שלא צורב. (זה נכון לגבי כל דבר שמורחים באזור העיניים).
לעומת זאת - קרמים טבעיים עם שעוות דבורים - נשארים כבדים, כי השעווה לא חודרת לעומק אלא אוטמת את העור. (כנ"ל גם קרמים לא טבעים על בסיס נפט: פטרולטום, שמן מינרלי וכו' שכדאי לוותר עליהם).
קרם*
הודעות: 3
הצטרפות: 11 דצמבר 2009, 20:02

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי קרם* »

ניבה יקרה,
תודה על ההסבר המעשיר@}

האם יש המלצה לשמן צמחי מסויים? האם כדאי להוסיף לו רכיבים נוספים?
פלונית*
הודעות: 5019
הצטרפות: 02 אוקטובר 2001, 03:13

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלונית* »

היי ניבה,

האם שמן חוחובה ושמן זרעי ענבים יהיו טובים למריחה מתחת לעיניים? כי נראה לי ששמן חוחובה הוא שמן מאד כבד, לא?

האם היית ממליצה למרוח כל יום? אני בת 27.

תודה!
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

מהניסיון שלי עם שמנים צמחיים - כל עוד זה נמרח בקלות - זה לא כבד מידי. המינון צריך להיות לפחות 60% שמנים קלילים כמו שקדים וזרעי ענבים ביחד עם 40% שמנים סמיכים, עם תכונות אנטי אייג'ינג: מקדמיה, שיאה ואפילו קצת חוחובה. (אפשר כמובן גם 100% שמנים קלילים, אבל אז לרוב מרגישים צורך למרוח יותר מפעם אחת ביום).

אישית, אני מכינה את הקרמים לפנים במינון שיתאים גם לעיניים ומורחת את הקרם על כל הפנים, כולל מתחת לעיניים.

נראה לי נכון למרוח בכל גיל קרם על הפנים, כולל האזור שמתחת לעיניים, בכל רגע שבו מרגישים יובש. (אחרי מקלחת / שמש / רוח / מזגן וכו'). זה תלוי בעור הפנים ולא בגיל. יש כאלה שיש להן גנטיקה מעולה וגם בגיל 50 לא צריכות למרוח כלום בכלל, אבל רובנו צריכות לעזור לגנטיקה... בכל מקרה - אין סכנת עודף במריחה יומיומית או אפילו כמה פעמים ביום. אין הגבלה ואין תופעות לוואי משימוש מרובה בשמנים צמחיים.
קרם*
הודעות: 3
הצטרפות: 11 דצמבר 2009, 20:02

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי קרם* »

תודה ושוב תודה@}
כוכב_מעז*
הודעות: 177
הצטרפות: 17 נובמבר 2006, 22:41
דף אישי: הדף האישי של כוכב_מעז*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי כוכב_מעז* »

שלום לכולם,

יש לי 2 שאלות:
  1. תערובת שמן בסיס+שמן אתרי למריחה על הפנים - מה צריך להיות היחס?
  1. איך אפשר להיפטר מקשקשים על עור הקרקפת בדרך טבעית?
תודה ויום טוב!
נורית_מ*
הודעות: 273
הצטרפות: 04 אוגוסט 2001, 17:51
דף אישי: הדף האישי של נורית_מ*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי נורית_מ* »

ראיתי המלצה להשתמש בג'ל אלוורה ישר מהצמח על הפנים.
קונים צמח אלוורה רפואית (לשבור עלה במשתלה ולוודא שיש בו ג'ל דביק/אלסטי) וכל ערב חותכים חתיחה ומקלפים ואת הג'ל מורחים על פנים נקיות.
http://www.youtube.com/watch?v=OTUgbmQlYTI

התחלתי לפני כמה ימים ונראה לי טוב.
ריחות_של_יסמין*
הודעות: 275
הצטרפות: 20 יולי 2006, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ריחות_של_יסמין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ריחות_של_יסמין* »

שאלה למבינות בכימיה...
אנחנו משתמשים בסבון+שמפו של וולדה לתינוק, מישהו מכיר?
אחד המרכיבים הראשונים נקרא coco-glucoside
אני יודעת שSLS עושים משמן קוקוס, האם מאחורי השם מסתתר לו חומר מסרטן?
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

coco-glucoside הוא סבון המתקבל על ידי התעבות של אלכוהול קוקוס עם גלוקוז (סוכר). הוא לא נמצא ברשימת החומרים המסרטנים ולא ידוע על תופעות לוואי שליליות שלו. נראה לי בסדר גמור. אישית אני משתמשת בסבונים מוצקים, כי הם בלי מיכלי פלסטיק, אבל מן הסתם זה פחות נוח עם תינוקות...
צליל_מכוון*
הודעות: 12
הצטרפות: 09 אוקטובר 2008, 00:40
דף אישי: הדף האישי של צליל_מכוון*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי צליל_מכוון* »

כבר שנים אני מורחת חמאת גוף ושמנים על הגוף והפנים,
לפני שבוע החלטתי לפנק את עצמי והלכתי לקוסמטיקאית לניקוי וטיפול, היא ביקשה ממני להפסיק למרוח שמנים על הפנים, לא הצלחתי להבין למה ההתנגדות וזה לא הפעם הראשונה שאני שומעת התנגדות של קוסמטיקאיות לחמאות ושמנים.
אם כל הידע קיים איך זה שהן מבינות אחרת? אשמח לקבל הארות בנושא.
הערסית_מהשכונה*
הודעות: 708
הצטרפות: 05 אפריל 2005, 12:16
דף אישי: הדף האישי של הערסית_מהשכונה*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי הערסית_מהשכונה* »

פשוט מאוד: קרמים לפנים מכינים על בסיס פאזה מיימית ומשחות על בסיס פאזה שומני.
קרם פנים טבעי מבוסס בעיקר על מים ותוספות שמנים אתריים ואחרים.

כשאת מורחת שמנים על הפרצוף את בעצם סותמת את הנקבוביות ולא נותת לג'יפה לצאת החוצה .

חוצמיזה , היא לא סיפרה לך עם מה הקוסמטיקאיות מנקות את הפנים?
ניצת_השקד*
הודעות: 29
הצטרפות: 09 אוגוסט 2010, 00:19

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניצת_השקד* »

חוצמיזה , היא לא סיפרה לך עם מה הקוסמטיקאיות מנקות את הפנים?

עם מה באמת???
(מתלבטת באותו נושא)
@}
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

טוב לדעת ! הקרמים הטבעיים לפנים שניסיתי היו על בסיס שיאה, יש מוצרים אחרים טובים ? אשמח לדעת
ענבל_נתן_בר*
הודעות: 362
הצטרפות: 25 אוקטובר 2007, 16:00
דף אישי: הדף האישי של ענבל_נתן_בר*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ענבל_נתן_בר* »

קרם פנים טבעי מבוסס בעיקר על מים ותוספות שמנים אתריים ואחרים.
בכלל לא. למעשה, אם קרם מבוסס על מים/ ג'ל זה אומר שיש בו חמרים משמרים (מים מתקלקלים מהר). כשכתוב לך ברכיבים ג'ל=חומר משמר (הג'ל עצמו מכיל חומר משמר, אז לא תמיד כותבים). בגלל זה חשוב לוודא שאין מים או ג'ל ברשימת הרכיבים.
היום כמעט כל המוצרים הטבעיים הם 98% טבעיים, והבעיה עם זה היא שהשמנים האתריים מחדירים אל תוך העור ומחזור הדם את החמרים שנמצאים לידם (בגלל זה הם כל כך אפקטיביים). לכן חשוב שלא יהיה גם אחוז אחד של חומר לא טבעי, ושהאריזה תהיה מזכוכית....
כשמורחים על הפנים שמנים מכבישה קרה, איכותיים וטריים (לא כאלה שחיו כמה שנים והתעפשו)- אין דבר יותר טוב לעור, והם לא סותמים את הנקבוביות כמו שמנים מלאכותיים שעשויים מנפט (שמן מינרלי וכו'). להיפך. העור סופג אותם, ומקבל אותם כי הם נכונים לו. כמובן שכדאי להשתמש בשמנים שמתאימים לסוג העור שלך. למרוח חמאת שיאה נקיה על העור זה מאוד מאוד כבד, גם אם העור שלך מאוד יבש.
קוסמטיקה טבעית באמת (על פי העקרונות האלה) את יכולה למצוא אצלי , אצל עפרה עדין המקסימה, וגם אצל ניבה שקד.
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

ענבל, איך לא הכרתי אותך עד עכשו??? הוצאת לי את המילים מהפה! חותמת על כל מילה שלך.
דרך אגב, האתר שלך מקסים!
ענבל_נתן_בר*
הודעות: 362
הצטרפות: 25 אוקטובר 2007, 16:00
דף אישי: הדף האישי של ענבל_נתן_בר*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ענבל_נתן_בר* »

ניבה, באמת לא הכרת אותי? (-: אני בבאופן כבר שנים כה ארוכות...
אז נעים להכיר, ותודה על הפירגון (-:
גלי_לבנדר*
הודעות: 590
הצטרפות: 25 מאי 2009, 14:26
דף אישי: הדף האישי של גלי_לבנדר*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי גלי_לבנדר* »

חוצמיזה , היא לא סיפרה לך עם מה הקוסמטיקאיות מנקות את הפנים?

עם מה עם מה?
ענבל_נתן_בר*
הודעות: 362
הצטרפות: 25 אוקטובר 2007, 16:00
דף אישי: הדף האישי של ענבל_נתן_בר*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ענבל_נתן_בר* »

עם שמן שקדים או שמן זרעי ענבים, ויש אפשרויות משוכללות יותר, עם תערובת שמנים ושמנים אתריים שמאזנות ומרגיעות ויותר נעימות לשימוש. למשל
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

האם יש מייקאפ ידודותי או קרם פנים עם מייקאפ ידידותי. כבר שנים שלא השתמשתי ולפעמים אני רוצה... .

חג שמח !
שאלה*
הודעות: 135
הצטרפות: 12 אוקטובר 2003, 17:02

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי שאלה* »

ראיתי באינטרנט אתרים פרסומיים על מכשיר שנקרא-'מכשיר גלווני' שכביכול מחדיר לשכבות העור העמוקות תכשירים שלא נספגים אחרת,

טרם מצאתי דיעה או ביקורת על המכשירים הללו בחיפוש גוגל... אמנם זה לא 'טבעי' אך ייתכן שבריא יותר ממוצרים שונים,

מישהי כאן מכירה ויכולה לחוות דיעה? קוסמטיקאיות באמת משתמשות במכשיר כזה? יש לו ערך? נזק? כדאי?

תודה :)
נועה_ברוך*
הודעות: 1074
הצטרפות: 18 יוני 2004, 15:22
דף אישי: הדף האישי של נועה_ברוך*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי נועה_ברוך* »

קוסמטיקאיות באמת משתמשות במכשיר כזה? י
כן. אם זה יעיל? תלוי בחומרים שמנסים להחדיר לעור. יש חומרים שיחדרו, ויש שלא. הרוב לא עובר את העור, וזה המזל שלנו.
תכלס, אם יש חומרים שחודרים הם אינם זקוקים לפלאי הטכנולוגיה.
בעיני זה מיותר לגמרי, גימיק שעולה הרבה ללקוחה הבורה. עוד דרך להטעות ולמכור הזיות להמון.
נעמה*
הודעות: 589
הצטרפות: 29 ינואר 2002, 22:03

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי נעמה* »

אני מחפשת לחות לפנים (הפנים שלי יבשות יחסית) אני רוצה משהו לא יקר עד עכשיו השתמשתי בצורי (מכוורות, מעולה להרבה דברים ד"א) אך לזורים היותר יבשים זה לא מספיק לי ואני אוהבת לשים מייק אפ לפעמים וז רואים את המקומות היבשים וזה לא יפה. לכן חשבתי להשתמש בשמנים אורגניים: שמעתי ששמן שומשום טוב לפנים, מישהי מבינה? ובכלל איזה מבין השמנים טוב? זרעי רימון, זרעי ענבים, שקדים, זית, שומשום. אני מבינה ששמן בעיקרו גם סותם נקבוביות אבל אם אעשה פילניג מפעם לפעם עם קוואקר או חימר ירוק זה ייאזן? אשמח להארות תודה רבה
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי אני* »

שלום,

האם מישהי השתמשה במוצרים של דר' האושקה?

אני כבר כמה שנים טובות משתמשת רק בשמנים טבעיים, אך עכשיו מרגיש שאני רוצה משהו אחר...עדיין, טבעי ככל האפשר, אך משהו יותר רציני מפשוט למרוח שמן זרעי ענבים על הפנים...

במיוחד מטריד אותי נושא ניקוי פנים עם שמני בסיס ושמנים אתריים....
עפרה_עדין*
הודעות: 552
הצטרפות: 19 אוגוסט 2007, 14:25
דף אישי: הדף האישי של עפרה_עדין*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי עפרה_עדין* »

אני חייבת לומר לך ששמן זרעי ענבים דל ביחס לשמנים אחרים. כדאי להחליף מידי פעם או להשתמש בתערובות שמנים. למה לך לקנות קרם מוכן ולשלם בעיקר על מים כשלמעשה, בקוסמטיקה המורכבת משמנים ושמנים אתריים את מוסיפה את המים על פניך בזמן השימוש ומשלמת על החומר עצמו.

חשוב מאוד למרוח את תערובות השמנים על עור לח אחרת ההזנה והליחוח של העור חלקיים בלבד.

דר האושקה הוא בסדר בעיני וגם האידיאולוגיה של החברה נראית לי , אבל שוב, את עדיין קונה בעיקר מים ומשמרים. אחוז השמנים (הזנה) בקרם לא ידוע.
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

מסכימה עם כל מילה של עפרה, אבל בקשר למריחת הקרם על עור לח, צריך לבחור את המים שבהם שוטפים את הפנים לפני מריחת הקרם הטבעי. כשיוצאים מהמקלחת יש עלינו שאריות של כלור ופלואורידים ממי הברז ולכן כדאי להחזיק במקלחת בקבוק מים מינרליים ולשטוף בהם את הפנים אחרי המקלחת. זה יאפשר לקרם להיות הרבה יותר אפקטיבי, כי במקום להילחם ברדיקלים החופשיים ממי הברז (כלור ופלואורידים) הוא יוכל לשמור את נוגדי החימצון למלחמה ברדיקלים החופשיים שמחוץ לבית: קרינת השמש, עשן מכוניות וכו'.

כמובן שגם כדאי לשתות מים מינרליים, אבל זה כבר נושא לדף אחר...
מארץ_ים*
הודעות: 21
הצטרפות: 06 מאי 2011, 19:33
דף אישי: הדף האישי של מארץ_ים*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי מארץ_ים* »

אז באיזה שמן להשתמש?

אני משתמשת באותו שמן לכל הצרכים: פנים, שפתיים, ידיים, כפות רגליים, שאר הגוף מדי פעם. איני מתאפרת אף פעם, ואיני מתרחצת כל יום, וגם כשכן איני משתמשת בסבון בכל הגוף, אלא בעיקר בליפה. את הפנים אני מנקה רק עם מים. עם זאת, העור שלי נוטה קצת ליובש (בימים האחרונים התחיל מין יובש קצת מגרד ולא נעים - בעיקר מתחת לצוואר וקצת על הצוואר, העורף והפנים) ומדי פעם לאקזמה ממש מעצבנת בכפות הידיים (לא כרגע, טפו טפו טפו). גם בתי השחי לאחרונה אדמומיים ורגישים. במקרים כאלה אני משתמשת בשמן לבנדר ועץ התה. זה כמובן קשור גם לכל מיני עניינים נפשיים, אלרגיות ומזג האוויר - אבל חשוב לי משהו שיעזור, או לפחות לא יזיק.

ואני מבולבלת מכל העצות כאן ובדפי קוסמטיקה אחרים. שמן זית נראה לי כבד וסותם מדי. אני גם לא רוצה משהו עם ריח חזק ולכן נוטה גם לפסול שמן קוקוס ושומשום - למרות ששניהם נראים לי מעולים. שמן שקדים? חמאת שיאה? הלפ!

תודה
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

שמן שקדים? חמאת שיאה? הלפ!

גם וגם. שמן שקדים קליל לכל הפנים והגוף אחרי המקלחת וחמאת שיאה כאשר יש גירודים ויובש מקומיים, באזורים הבעייתיים בלבד. אני מכינה תערובת של שניהם ביחד, ואז השקדים הופכים את חמאת השיאה לפחות כבדה, וזה מתאים לכל הגוף והפנים. (אם כי לאזורים עם קמטים כדאי לערבב גם עוד שמנים, אבל אם את צעירה, זה יספיק לך).
רגי_שה*
הודעות: 2
הצטרפות: 18 אוקטובר 2011, 20:53

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי רגי_שה* »

מעוניינת לקנות שמן, עפ"י המלצות קודמות של עפרה עדין.
השימוש העיקרי בשמן, בערבוב עם מים, יהיה לעור הפנים שסובל בימים אלה מיובש רב, בעיקר בקמטי ההבעה סביב הפה, וסביב העיניים.
אני לא משתמשת בשום קרם קוסמטי כתוסף לחות, ועור הפנים שלי לא מגיב טוב לשמן שקדים / קוקוס/ חמאת שיאה (מכבידים עליו, מוציא פצעים).
שתי שאלות:
  1. על מי מבין שלושת השמנים הללו -קלנדולה/ זרעי ענבים/ גזר- הייתן ממליצות לשימוש הזה?
  2. היכן ניתן לקנות שמנים אלה, מסוג טוב, לשימוש פרטי?
תודה וחג שמח
שי_האופה*
הודעות: 95
הצטרפות: 15 אוקטובר 2011, 08:44
דף אישי: הדף האישי של שי_האופה*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי שי_האופה* »

אני רוצה מעט להרחיב על כמה שורות שקראתי.
ראשית, אני לא מכיר שום קרם טבעי !
אני מכיר קרמים קרובים מאוד לטבעי שמכילים מעט חומרים משמרים (אשר על פי החוק מותר לכנות אותם טבעיים לצערי) בשוק.
לגבי עור יבש,
רצוי לברר מדוע יבש העור, האם יש חוסר בויטמין כלשהו ? האם יש בעיה בכליות או שהיובש נובע מהמים שלנו מלאי האבן או שימוש בסבונים מייבשים ?
שימוש בסבונים טבעיים המכילים חלב עיזים עשוי להקל על עור יבש ועשוי לתת תחושה של "קרם"... על הפנים.
על עור יבש ניתן להקל גם עם צמח ארכובית שבטבטית.....
אך שוב, חשוב לפתור את הבעיה ולא לטפל ביובש רק עם קרם או שמן.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי בשמת_א* »

ראשית, אני לא מכיר שום קרם טבעי !
כי אתה לא מכיר את הקרמים שמייצרות ניבה ועפרה...
ממליצה*
הודעות: 35
הצטרפות: 11 יוני 2006, 22:14

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי ממליצה* »

לרגי שה,
אני משתמשת לפנים כקרם הזנה לפני השינה, בשמן אבוקדו...כזה שנמכר בבקבוק כמו לבישול,
כמה טיפות על עור פנים רטוב או יבש,
וגם על השפתיים.
שי_האופה*
הודעות: 95
הצטרפות: 15 אוקטובר 2011, 08:44
דף אישי: הדף האישי של שי_האופה*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי שי_האופה* »

בשמת,
חשוב שתביני, קרמים טבעיים מתקלקלים מהר כי חודרים אליהם חידקים, יש חובה לשים בהם חומרים משמרים על מנת למנוע חדירה זו.

אכן אני לא מכיר את אלו שציינת,

אם אקבל ממך את רשימת המרכיבים שלהן אוכל להגיד לך בוודאות אם הם טבעיים או לא.
האם יש לך רשימת מרכיבים מלאה ????
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי בשמת_א* »

גם ניבה שקד וגם עפרה עדין כאן באתר. ממליצה לך לקרוא את הדפים שלהן קודם כל. את מה שאתה אומר הן כבר אמרו מזמן {@
שי_האופה*
הודעות: 95
הצטרפות: 15 אוקטובר 2011, 08:44
דף אישי: הדף האישי של שי_האופה*

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי שי_האופה* »

הויכוח שלנו לא יקח אותנו לשום מקום ויכול כך להימשך שנים.
אני אומר שאין ואת תגידי שיש.
אם יש לך רשימת מרכיבים מלאה את מוזמנת לרשום אותם ורק אז תיפתר התעלומה.
תעלומה*
הודעות: 5
הצטרפות: 20 אוקטובר 2011, 08:25

קוסמטיקה טבעית

שליחה על ידי תעלומה* »

http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]4 54[/po]

שי, זה בכלל לא וויכוח. הקרמים קיימים כבר הרבה זמן. נשמרים במקרר מצוין למשך שנה ועושים עבודה ששום קרם אחר לא עושה.
במקום להתווכח פשוט תקרא חומר, ולא יזיק לחפש אותו בעצמך בקלות במקום לייצר עבודה לאחרים רק בגלל שאתה מחזיק באמונה כזו או אחרת.
שליחת תגובה

חזור אל “טיפוח באופן טבעי”