רונה בראון

אנונימי

רונה בראון

שליחה על ידי אנונימי »

ברוכים הבאים ל- דף בית אישי שלי.

אני רונה, אמא לאיל בן ה-12 ולדניאל בן 8.5
מתגוררת בחדרה, סמוך לבית הספר הדמוקרטי.

אני מלווה, מנחה ומדריכה נשים בנושאים העוסקים בנשיות, מיניות, הריון לידה ואחריה..
  • מזה מס' שנים אני דולה, ומלווה בשמחה רבה נשים ומשפחותיהן במסע ההריון, הלידה וראשית ההורות.
  • לאחר שלימדתי מס' שנים קורסי דולות במסגרת המרכז הישראלי לחינוך ללידה, כיום אני מרכזת אקדמית את כל המקצועות הנלמדים במסגרת בית הספר של המרכז הישראלי לחינוך ללידה.
  • "התינוקת" המקצועית הפרטית שלי היא "היכרות עם מעגל הפריון הנשי" - בסדנאות אלו אני מלמדת נשים להכיר את ה"מיכל" שהן גרות בו (הגוף שלהן...), את שפת הדיבור שלו והדרך בה הוא מסמן ומספר לנו על הבריאות הנשית שלנו ועל הימים בהן אנו פוריות - והימים בהן אנו לא פוריות.... מכאן - ניתן להעזר בידע על מנת להימנע מהריון באופן טבעי, להשיג הריון באופן טבעי וכמובן - לחזק את הקשר עם הגוף ועם הבריאות הנשית שלנו.

אפשר ליצור אתי קשר אישי דרך המייל [email protected] או בטלפון 054:6769824

[<-stats.pl?table=TITLE&format=list&filtera=$title&records=18&time=7&sort=-T]
שואלת*
הודעות: 376
הצטרפות: 25 ינואר 2004, 10:05

רונה בראון

שליחה על ידי שואלת* »

רונה, החלטתי לחנוך את דף הבית שלך - אם לא אכפת לך - בשאלה הקשורה לפוריות. האם כל ווסת מעידה בהכרח שמתישהו התרחש ביוץ, או תיתכן ווסת ללא ביוץ קודם לכן? ואם במשך חודשים לא מעטים אנו מקיימים יחסי מין כל יומיים כמו שעון- מדוע לעזאזל אין הריון?
מיכל_שץ*
הודעות: 2818
הצטרפות: 28 אוקטובר 2003, 20:13
דף אישי: הדף האישי של מיכל_שץ*

רונה בראון

שליחה על ידי מיכל_שץ* »

רונה, אני רואה שפתחו לך דף בית....
אז תתחדשי (יש!)
{@ {@ {@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@{@ {@
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

היי שואלת,
יכולה להיות ווסת בלי ביוץ. למעשה בהגדרות מדויקות (קליניות), זו לא ממש ווסת, אלא דימום שנוצר משינויים הורמונלים. אפשר לדעת אם היה ביוץ, באופן וודאי, דרך מדידת חום (נותן מידע בדיעבד, כלומר, אחרי שעלה החום יודעים שכבר היה ביוץ) ולנבא אותו בעזרת סימנים שהגוף נותן לנו - נוזל צוואר הרחם ושינויים בצוואר הרחם עצמו.

אם אתם מקיימים יחסים כל יומיים כמה חודשים, אז ראשית קבלו צל"ש....
יש הרבה סיבות מדוע הריון לא נקלט, ואולי בעצם הוא נקלט ונופל בשלבים מאוד מוקדמים... המון דברים אפשר ללמוד דרך מעקב הפוריות.

האם זהו הריון ראשון? האם השתמשת בגלולות? האם נעשו בדיקות בנושא? בת כמה את? האם יש היסטוריה של הפלות יזומות? - המון שאלות חשובות.
המעקב אחר הפוריות (לאחר לימוד כמובן) הוא כלי נהדר להשגת הריון באופן טבעי ולא פחות חשוב - במידה וחס וחלילה יש בעיות שדרושות בדיקות ו/או עזרה כזו או אחרת - הוא מצמצם מאוד את הבדיקות הנדרשות (כיוון שאת מגיעה עם אינפורמציה מאוד טובה על מה שקורה בגוף שלך) ועוזר לתזמן בדיקות שכן כדאי לבצע וכך להשיג תשובות מהימנות (לצערי, הרופאים נוטים לבצע בדיקות לפי "הספר" - כאילו כל הנשים מבייצות ביום ה:14, מה שלא נכון כמובן).

אני מזמינה אותך ליצור קשר וללמוד. אפשר בקבוצה, אפשר באופן פרטי (בעיניי, דווקא לאלו שמנסות להשיג הריון בנקודת זמן נוכחית, הלימוד הפרטני יותר יעיל).
יש לי נסיון וידע רב שאשמח לחלוק אותו ולסייע ככל הניתן.
אם מתאים לך להשקיע זמן ומשאבים אני מזמינה אותך בחום ליצור קשר. זה כלי נפלא שילווה אותך כל חייך.

המייל שלי: [email protected] - בבקשה לציין בנושא ההודעה "פוריות" ולהשאיר דרך ליצירת קשר.
אפשר בטלפון: 052:3836824

וכמובן - מאחלת לכם בכל מקרה הרבה הצלחה.
שואלת*
הודעות: 376
הצטרפות: 25 ינואר 2004, 10:05

רונה בראון

שליחה על ידי שואלת* »

רונה, תודה שענית לי. אצור עמך קשר דרך הדואר האלקטרוני
בובי*
הודעות: 10
הצטרפות: 02 ספטמבר 2004, 10:31

רונה בראון

שליחה על ידי בובי* »

הי רונה תודה על תשובתך המהירה.
טוב אז לגבי המחזור שלי התחלתי להשמש בגלולות והמחזור היה סדיר לאחר החתונה הפסקתי להשתמש בגלולות על מנת להכנס להריון
ואז החלו הבעיות המחזור לא הגיע לאחר 45 יום מהמחזור הקודם ואז רופא נשים המליץ לי לקחת ארגסט על מנת לקבל מחזור.
הדבר היחיד שעשיתי על מנת לבחון את הפוריות שלי היה להשתמש בערכות של מתן שתן על מנת לדעת מתי אני מבייצית שגם זה היה חסר תחליט
מאחר ולא הצלחתי לזהות את ימי הביוץ מאחר והמחזור שלי לא סדיר פרט לכך שזה גרם לי לתסכול .
היום בדיוק סימתי לקחת ארגסט שאני אמורה לקבל בעוד שלושה ימים פחות או יותר אני די מתוסכלת אני מאוד רוצה לדעת מתי אני מבייצת
וללמוד על המחזוריות שלי אך אינני יודעת איך ,רופא המליץ לי על אולטראסאונד על מנת לדהות מתי אני מבייצת ובכלל לראות האם יש איזה שהי בעייה
כל שהי .
לגבי השחלות אני שאלתי מאחר ורופא הנשים שלח אותי לעשות אולטראסאונד הכל היה תקין לפי דבריו ולאחר חודש כאשר הגעתי למרפאתו על מנת
לקבל כדורי ארגסט מאחר ולא קיבלתי טען ע"פ הבדיקה שאני בעלת שחלות פוליצאסטיות טען כי ממצאים של השחלות הראו זקיקים קטנים ומרובים
וטען שבגלל זה יש לי את השחלות ומבלי להסביר אף ולא מילה נוספת לא היתי רגועה זה הוסיף לי המון לתסכול שלי אז פניתי לרופא אחר הראתי לו
את הבדיקה הוא טען שהיא תקינה אך על מנת לראות האם יש בעייה המליץ לי על מעכב של אוטראסאונד כמה ימים לאחר המחזור על מנת לראות מתי
אנ י מבייצת ,המילץ לי על ויטמין B קומפלקס.
אודה לך אם תוכלי לעזור לי לבחון את המחזוריות שלי על מנת לדעת מתי אני מבייצת .
בובי*
הודעות: 10
הצטרפות: 02 ספטמבר 2004, 10:31

רונה בראון

שליחה על ידי בובי* »

יש לי עוד שאלה כללית במידה ואני לקוחת ארגסט ומקביל חומצה פולית (ויטמין B קומפלקס )האם מותר לקחת אותם במקביל?
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

היי בובי,
איך לענות לך בלי להשמע מיסיונרית מדיי למה שאני מלמדת? לא יודעת... אני כל כך מאמינה בדרך שלי (אין לי זכויות יוצרים עליה, היא משמשת אלפי נשים ברחבי העולם!) והיא נשמעת לי כל כך מתאימה למצבך...

אני מלמדת היכרות עם הפוריות. זהו תהליך היכרות הנשען על המבנה האנטומי הנשי, על המערכת ההורמונלית המחזורית ועל עובדות פיסיולוגיות-ביולוגיות. אמנם הוא טבעי לחלוטין אך הוא מבוסס מדעית באותה מידה. בתהליך היכרות זה אני מלמדת איך מתנהג גופנו במהלך המחזור החודשי, אילו סימנים נותן לנו גופנו על השינויים החלים בו (ימים פוריים וימים לא פוריים), איך את יודעת מתי את מבייצת, מתי כדאי לתזמן יחסי מין להעלות סיכוייים להשגת הריון ועוד נושאים רבים הקשורים לבריאות הנשית. הלימוד נעשה בקבוצה (קורס) או באופן פרטי ומשמש לך כלי לכל החיים הפוריים שלך. כהמשך ללימוד אני מלווה ומייעצת בהתאם לצורך.

בארה"ב למשל רופאים רבים מפנים נשים במצב דומה לשלך ללמוד את הנושא הרבה לפני שמתחילים "לירות" תרופות לכל הכיוונים... בארץ זה עדיין בחיתולים.

אני מזמינה אותך ליצור אתי קשר בטלפון או במייל, ואם את מעוניינת אשמח מאוד להפגש אתך. אני משוכנעת שיש לי המון מה לתרום לך דווקא בסיטואציה שלך. זה כלי ע-נ-ק גם בתהליך ההתכוננות לקראת ההריון וכמובן הלידה. אני רואה את ההבדל הגדול שהיכרות כזו עושה מתוך עבודתי כדולה ועם הנשים שאני מלווה בהריון ובלידה.

את מוזמנת להתקשר - 052:3836824, אם אני לא עונה, תשאירי הודעה עם טלפון לחזור אליו ואחזור אלייך ברגע שאתפנה. אפשר גם למייל [email protected], תכתבי בנושא ההודעה "היכרות עם הפוריות" או משהו בסגנון כדי שלא אחשוש שזה דואר זבל...

כל טוב, ואני מקווה לשמוע ממך. אשמח מאוד לעזור לך.

נ.ב. אני לא מכירה לעומק את התרופה שניתנה לך לכן כדאי להתייעץ עם הרופא שרשם לך אותה. על פניו אני לא רואה קשר בינהן. חשיבות החומצה הפולית נבדקה פעמים רבות ונמצאה מאוד משמעותית כך שאני ממליצה לנשים לקחת חומצה פולית אפילו חצי שנה לפני הריון מתוכנן. כמובן שכשלוקחים כמה דברים צריך לבדוק מה סה"כ נכנס לגוף (כמה מ"ג סידן, ברזל וכו') ולבדוק זאת בהקשר של סה"כ התזונה שלך.
מרינה_גלנץ*
הודעות: 8
הצטרפות: 10 יולי 2004, 16:06
דף אישי: הדף האישי של מרינה_גלנץ*

רונה בראון

שליחה על ידי מרינה_גלנץ* »

רונה הי!
קודם כל רציתי לאחל לך שנה טובה, מתוקה ופוריה, פוריה בעשיה, בסיפוק, בתגמול והכל עם המון אהבה.

יש לי אלייך כמה שאלות בנוגע לפוריות.
רציתי לשאול אותך אם יש לך את הדף של רישום טמפרטורה וכל הסימנים. מצאתי באנגלית משהו, אולי יש לך יותר מוצלח? אודה לך אם תוכלי לשלוח אותו למייל שלי.
בנוסך רציתי לשאול אותך - קראתי שאם מודדים חום שלא בזמן הקבוע, יש להוסיף 1/10 מעלות על כל חצי שעה איחור או להוריד אם הקדמנו. זה אכן כך? ו1/10 זה מעלות צלסיוס או פרנגייט? האם זה באמת כל כך חשוב למדוד באותו זמן? במשך השבוע אני מצליחה פחות או יותר למדוד באותו זמן (+/- חצי שעה) אבל בסופ"ש זה לא ממש עובד. חוץ מזה כשאדם היה יותר קטן והיה קורא לי מהחדר שלו שאני תמיד הייתי קופצת אליו ואחרי זה המדידה כבר לא ממש אמינה. אז איך פותרים את העניין הזה? בעלי תומך בי אבל פשוט היה קורה הרבה שהוא לא שומע את אדם קורא לנו ולא מתעורר והיה חבל לי להעיר ולהקפיץ אותו.
תודה מראש.

חוץ מזה רציתי מזמן להגיד לך שמאוד הוקסמתי ממך ואני שמחה שיצא לי להכיר אותך.
ביי.
מרינה.
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

היי מרינה,
תודה על כל המילים החמות. אני אשלח לך למייל טבלה שאני הכנתי באקסל. את יכולה לשפצר אותה לנוחותך.
לגבי מדידת חום.
כן, זה חשוב השעה. העקרון של הוספת חלקי מעלה לכל חצי שעה הוא נכון תאורטית. למי שבאמת רוצה להסתמך על זה אני מציעה לנסות פעם פעמיים לראות איך זה עובד אצלה. כלומר - להתעורר ב: 07:00 (למשל), למדוד את החום, להשאר במיטה (בלי פיפי, בלי לדבר, בלי לשתות וכו') ולמדוד אחרי חצי שעה שוב. ואז שוב אחרי חצי שעה. כך אפשר למצוא את הדפוס (ולהרוויח בקר סטלבט במיטה...).
הצעה לסופ"ש - אצלנו למשל, דורון קם באופן קבוע מוקדם. כשאני רוצה להמשיך לישון, הוא מתגנב בשקט, נותן לי את מד החום, ומתוך רבע ערות אני מצליחה להחזיק אותו בפה. כשהוא מצפצף אז הוא לוקח אותו ושם בצד (יש לו זכרון למדידה האחרונה) וכשאני קמה סוף סוף... אז אני פשוט בודקת ורושמת.

בכלל - שיתוף הבעל בנושא חשוב מאוד מכל ההיבטים של הנושא.

איך את מודדת חום? בפרנהייט או צלסיוס? אם את מודדת בצלסיוס אני מקווה שאת משתמשת במד-חום מתאים, כזה שמראה 2 ספרות אחרי הנקודה העשרונית. אחרת זה לא כל-כך מדוייק. אם את רוצה עוד פרטים את מוזמנת להתקשר. אני מארגנת קבוצה "דרומית" בלהבים בקרוב. אם את מכירה מישהי שתרצה להצטרף אשמח אם תפני אותה אליי.

וגם אני מאוד שמחתי להכיר אותך. נעלמת קצת מהפורום לאחרונה. אל תתייאשי ממנו. כל קול חשוב.

כל טוב,
רונה
מרינה_גלנץ*
הודעות: 8
הצטרפות: 10 יולי 2004, 16:06
דף אישי: הדף האישי של מרינה_גלנץ*

רונה בראון

שליחה על ידי מרינה_גלנץ* »

רונה היי
תודה על התשובה והמייל.
לגבי מדידת חום. האמת היא שאני מודדת בבית השחי ולא בפה. זה משנה? אני לא מתחברת למדידה בפה.
לגבי מד-חום - כמובן שמד-חום שלי הוא פשוט ביותר, דיגיטלי, צלסיוס. קודם כל אין לי מושג איפה אפשר לקנות את זה עם 2 ספרות אחרי הנקודה.אבל אני לא כל כך מבינה למה צריך 2 נקודות. אצלי למשל, ההבדלים די בולטים - 35.7 - 35.9 לפני הביוץ ו 31.1 - 31.3 אחרי הביוץ. אני מפספסת משהו?
רונה עכשיו פתחתי את הטבלה ששלחתי לי, תודה. אבל לא הבנתי מהו שלב ג' במחזור?
אני מקווה שאני לא מפציצה אותך בשאלות. יש לי עוד אבל אני אשאיר אותם לאחר-כך.
וכשתארגני קבוצה תכתבי לי ,בסדר?

תודה.
מרינה.
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

מרינה היי,
זה יופי שהשינויים בחום שלך כל כך בולטים. אצל רוב הנשים זה לא עד כדי כך. מבחינתי מדידת בית שחי אינה מדוייקת מספיק. לפחות בפה (ווגינלית או רקטלית יותר מדוייק אבל לרוב לא נדרש). דברי אתי בטלפון לגבי שאלות נוספות וגם לגבי מד-חום.

שלב שלישי במחזור מתייחס לחלק שאחרי הביוץ והימים הפוריים ועד לווסת הבאה.
אפשר לחלק את המחזור לשניים: מהווסת ועד ביוץ, מביוץ ועד ווסת (בהתייחס למדידת חום זה אכן מספיק).
אני לרוב מתייחסת למחזור כבעל שלושה חלקים: אי פוריות של לפני ביוץ, ימי הפוריות (כולל ביוץ), והימים הלא פוריים שלאחרי ביוץ.

אני מתחילה שבוע הבא קבוצה בלהבים. קצת רחוק, אבל אם בא לך - נשים מקסימות!

דברי אתי.
דנה*
הודעות: 337
הצטרפות: 20 פברואר 2002, 12:42

רונה בראון

שליחה על ידי דנה* »

רונה שלום, כבר מספר ימים שאני משוטטת פה באתרים השונים ונהנית מאוד מגישתך. הייתי רוצה לדעת איפה את מטפלת באופן פרטני ולא בקבוצה. האם מדובר במספר מפגשים? אודה על תשובתך.
ב_דחילו*
הודעות: 818
הצטרפות: 13 יוני 2004, 10:05

רונה בראון

שליחה על ידי ב_דחילו* »

מביקור בדף שלך גיליתי שאת מתמחה בנושאי פוריות. מנסיוני אין שום בעיה לעקוב מספר חודשים אחרי מועד הוסת ולתכנן טווח של מרחק-בטוח מיום הביוץ. בתכנון-הבנות אנחנו מכוונים למרחק מהביוץ, ולכן משתדלים להקדים את ה'מפגש'. אני תכננתי המנעות של יומיים-שלושה מהטווח הרחוק ביותר האפשרי (במחזור לא סדיר בדרך כלל).

אני זוכרת שהייתי כל כך בטוחה בעצמי, עד שבאולטרסאונד המוקדם, כשהרופא 'ראה' בן - הייתי משוכנעת שזה לא יתכן >:)
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

היי דנה,
עניתי לך בדף של תכנון הריון לפני שראיתי שכתבת פה.
ראשית - אני לא מטפלת אלא מדריכה. מלמדת את מה שהגוף יודע ואנחנו צריכות להזכר... זה כיף גדול להתחיל ללוות נשים שרוצות להרות (במיוחד אם לבסוף אני מגיעה ללוות אותן בלידה... אני גם דולה).
אני גרה בעמק חפר (קיבוץ המעפיל) אבל נוסעת בחופשיות מאז בעלי בבית וילדיי גדלו קצת... תהיי בקשר ונראה. בעקרון - קורס מלא כולל 3 מפגשים ארוכים. באופן טבעי, מפגשים פרטיים יכולים להצטמצם במספרם. במיוחד אם כרגע האוריינטציה מאוד חזקה להשגת הריון.
אשמח אם תתקשרי: 052:3836824
מיכל_אמא_של_ליאור*
הודעות: 401
הצטרפות: 18 ספטמבר 2003, 12:14
דף אישי: הדף האישי של מיכל_אמא_של_ליאור*

רונה בראון

שליחה על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* »

רונה יקרה הי, שמחתי למילותיך אלו . משום - מה תמיד טוב שיזכירו לנו כל מיני דברים טובים על עצמנו. כן , שמחתי לראות איך ליאור כל כך מתרגש מהחגיגה סביבו , וגם רואים איך מרגיש בבית במשפחה הזו של החברים .

שמור לך טיימר ויש לי עדיין 2 נוספים אז אם תשמעי על מישהו שצריך , תפני אלי.

וכשיגיעו התמונות , כמובן אשמח מאד.

אז חיבוקים ובכלל היה ערב כייפי , נכון ?
מרינה_גלנץ*
הודעות: 8
הצטרפות: 10 יולי 2004, 16:06
דף אישי: הדף האישי של מרינה_גלנץ*

רונה בראון

שליחה על ידי מרינה_גלנץ* »

רונה הי!
מה שלומך?
רק עכשיו ראיתי שענית לי. ושמתי לב שטעיתי בהקלדה שלי - כמובן שהחום שלי אחרי הביוץ 36.1 ולא 31.1 (-:
ושאלה לגבי ההפרשות - ההפרשה השקופה, "חלבון ביצה" - מופיעה בימים הפוריים או לפניהם?
תודה.
מרינה.
המתוסכלת*
הודעות: 11
הצטרפות: 05 נובמבר 2004, 18:50

רונה בראון

שליחה על ידי המתוסכלת* »

רונה את היחידה שהתיחסת למה שכתבתי בפורום , אודה לך מאוד אם תוכלי לייעץ לי על דרכים אלטרנטיביות בכדי להיכנס להריון , החלטתי כרגע לא לנסות הפריה חוץ גופית כי אני חשה את גופי ומרגישה שאני גורמת לו נזק בכמות ההורמונים שאני סופגת חוץ מזה אני יודעת בדיוק מתי אני מבייצת , יש לי מחזור מסודר כל 28 יום מיום ה11 בערך אני מרגישה את גופי מתכונן , את רירית הרחם את החום וגם משום מה השדיים של מאוד כואבים ועד תופעה מאוד מוזרה האם לדעתך היא נורמלית בימי הביוץ אני מתמלאת ליחה וזה עובר לי עם קבלת הווסת את חושבת ישי לזה קשר לאי כניסתי להריון , אני שואלת את עצמי אם הצלחתי בעבר וילדתי 2 בנים דרך אגב גם לי בבית יש אייל יליד 95 אז מדוע לא הפעם במיוחד אם מבחינה הורמונאלית הכל תקין ?
שאלונת*
הודעות: 4
הצטרפות: 14 נובמבר 2004, 17:14

רונה בראון

שליחה על ידי שאלונת* »

שלום רונה!איזה כיף שאת קיימת...
האם נפתח קורס בקרוב באזור י-ם?
שבוע מקסים.
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

למתוסכלת,
קשה, קשה לייעץ וירטואלית... אני יכולה לאמר לך בבירור, שכאבים בשדיים היא תופעה מאוד מוכרת לקראת ביוץ ונובעת משינויים הורמונלים. אני לא זוכרת בדיוק את תיאור המקרה שלך. איזה בדיקות עברת וכו'. אני רוצה לחזק את ידיך על הנסיונות שלך לנסות לעשות את הדברים בדרך הטבע והבריאות. התיאורים שלך על הליחה אחרי ביוץ יכולים לנבוע מנוכחות הפרוגסטרון אחרי ביוץ. בכלל - נראה לי שכדאי לך לשקול איזה שהוא טיפול כוללני, אני הייתי הולכת במקרה כזה לכיוון הטיפול הסיני - שילוב של צמחים עם דיקור. זה יכול להשיג איזון מאוד טוב בגוף, לחזק טחול וכבד ולשפר מאוד סיכויי עיבור. יש באתר נשים שעשו זאת עם תוצאות טובות.
ספרי לי מאיזה איזור בארץ את, אולי אוכל לעזור לך לפנות למישהו שכבר יש עליו המלצות בתחום.
בהצלחה.
את מוזמנת להתקשר אם את רוצה להתייעץ טלפונית.
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

שאלונת,
יש כבר פניות מאזור ירושלים,
אם את מעונינת את יכולה להתקשר ואצרף אותך לרשימה של מעונינות באזור. מבחינתי, ברגע שיש מספיק בנות אפשר להתארגן על קורס. עשיתי אחד באזור נטף והיה מ-ק-ס-י-ם.
מיכל_אמא_של_ליאור*
הודעות: 401
הצטרפות: 18 ספטמבר 2003, 12:14
דף אישי: הדף האישי של מיכל_אמא_של_ליאור*

רונה בראון

שליחה על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* »

רונה אהלן , אני לא אגיע לכיתות הנ"ל , הורים כי למרות שרלבנטי לי אין לי עוד כוח לצאת בלילה ושואה כי יש גבול ....
הטיימר עולה 52 ש"ח ואולי את יכולה לחשוב על מישהי מקבוצת האמהות שאוכל למסור לה כדי להעביר לך , את בקשר עם לאה או עם אבי? חיבוקים , מיכל
המתוסכלת*
הודעות: 11
הצטרפות: 05 נובמבר 2004, 18:50

רונה בראון

שליחה על ידי המתוסכלת* »

לרונה שלום
שוב תודה על ההתיחסות ,לגבי הבדיקות עברתי את כולם מצילום רחם ועד ללפרסקופיה והכל יצא תקין , גם בעלי עבר את כל הבדיקות וגם אצלו הכל תקין חוץ מזה אם הצלחתי בעבר 2 הריונות תקינים ולידה תקינה לעולם לא היו לי הפלות וכמו שציינתי נסינו גם טיפול הורמונלי ואני מגיבה כלכך מהר והרבה אני מגיעה ל9 ביציות ובכל זאת לא ניקלטת לי יש הרגשה שזה קשור להשרשה ברחם שלי ולגבי הליחה פשוט חשבתי שזה איזה שהו סממן לרירית הרחם ( אולי לפי הרפואה הסינית אבל אין לי את מי לשאול )אולי יש לי איזו שהיא חסימה שלא נראת לעין בבדיקה או הדבקות ובאמת חשבתי לנסות להעזר ברפואה הסינית אבל אני פוחדת ליפול על שרלטנים, אני משתמשת בפרחי באך , וניסתי גם תרופות המופאטיות ואני באמת אודה לך אם תמליצי לי על מישהו מהאיזור שלי לדיקור סיני אפילו להגיע אליך לסדנה חשבתי אבל המרחק הוא רב מדי כי איני גרה בשלומי ואשמח להיתקשר אליך ולהתיעץ אם תוכלי לכתוב לי את הטלפון שלך אפילו באימיל :[email protected]
בתודה מראש המתוסכלת
המתוסכלת*
הודעות: 11
הצטרפות: 05 נובמבר 2004, 18:50

רונה בראון

שליחה על ידי המתוסכלת* »

שכחתי לשאול עוד משהו קראתי איפה שהוא על תערובת מעג'ום 24 קראט שמעת על זה, היכן ניתן להשיג ואולי אפשר להכין אותה לבד השאלה הזאת מופנת גם לאחרות בפורם תודה מראש המתוסכלת
יסמין*
הודעות: 139
הצטרפות: 01 פברואר 2004, 23:08

רונה בראון

שליחה על ידי יסמין* »

רונה שלום,
לפני כשלושה חודשים החלטתי להפסיק עם הגלולות.
אחרי קריאה בספרים ובאינטרנט על השיטה הטבעית למעקב אחר מחזור הפוריות התחלתי למלא טבלה חודשית וללמוד את המחזור שלי.
אין לי כרגע אמצעים ללמוד את העניין באופן מסודר בקורס ובכל זאת יש לי מספר שאלות. מקווה שזה בסדר מבחינתך לעזור לי.
אנחנו זוג שנמנע ממגע מיני במהלך תקופת הנידה כך שכל האי וודאות לגבי החלק הראשון של המחזור אינו רלוונטי עבורנו. אולם לאור ההמנעות הארוכה הזו וכן בגלל העובדה שאנחנו לא יכולים להשתמש בשום אמצעי מניעה אחר, רצינו לדעת כמה זמן באמת חשוב לשמור לאחר הביוץ. אם אני בטוחה לגבי מועד התרחשותו (לפי בדיקת ההפרשות, לפי מצב צוואר הרחם, לפי מצב החשק המיני, שהפעם היה כמעט בלתי נשלט) האם יממה אחת זה מספיק או שאנחנו מסתכנים מידי?
מדידת החום אצלי היא בעייתית. בגלל ילדי הקטנים רק לעיתים רחוקות אני בכלל מגיעה למצב של שינה עמוקה. לפעמים אני מוערת בחמש, מקווה שאחזור לישון אבל אחרי חצי שעה מבינה שהקטנה החליטה אחרת וקמה איתה. בשלב זה המדידה כבר לא מראה את החום הרלוונטי. כל מדידה מראה משהו אחר ולא הצלחתי למצוא את המצב הרצוי של לפחות 6 ימים חום נמוך ולאחריו עליה משמעותית. כבר חשבתי לכוון לעצמי שעון לכל לילה לשעה 3:00 שאז יחסית העניינים שקטים וכך אולי לקבל איזושהי אינדיקציה אמיתית לגבי השינויים (רק חבל קצת על המעט שינה שאני מקבלת).
האם יש לך איזושהי עצה לנשים במצבי?
שאלה נוספת היא בקשר להפרשה הפוריה, השקופה במרקם חלבון ביצה. היא לא מופיעה אצלי באופן רציף. בחודש הקודם הרגשתי וראיתי אותה למשך יומיים רצופים אבל רק פעם ביום, כשבשאר הזמן הייתי כמעט יבשה לחלוטין. החודש הזה היה לי יום אחד רטוב כל היום, למחרת רק פעם אחת בצהריים, אחריו יום יבש לגמרי ואחריו שוב רטוב רק בצהריים. רטוב אני מתכוונת להפרשה השקופה הנמתחת בין האצבעות לאורך עשרה ס"מ לפחות. האם זה אומר ביוץ כפול? או שזה נורמלי. האם אפשר לדעת מי מהימים האלו היה יום הביוץ או שלצורך העניין מתייחסים ליום האחרון עם ההפרשה הפוריה כאל יום הביוץ?
כמה ימים בלי הפרשה פוריה צריך לשמור כדי להיות בטוחים?

לא אכפת לי שתעני לי באתר, כך גם נשים אחרות יוכלו להנות מהתשובות, או למייל שלי: jasmin ogen@myway.com
בתודה מראש
יסמין
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

יסמין שלום,
השאלות שלך חשובות ואני מקווה שאוכל לענות לך כך בכתב (זה די ארוך...).
לגבי מרחק מהביוץ. "הבעיה" שגורמת לנו להתרחק מיום הביוץ הוודאי (כלומר - גם אם נמדד חום ונצפתה עליה בטמ"פ עדיין נחכה) היא מהאפשרות של ביוץ שני. ביוץ שני יכול להתרחש, אך ורק בטווח של 24 שעות מהביוץ הראשון. לכן, אם נצפה ביוץ נמתין 2 ערבים, 3 בקרים של עליה בטמ"פ לפני שנדע לבטח שהימים הם בטוחים מהריון.
אני מבינה את הקשיים שלך במדידת חום, נשים רבות חוות אותן. אחד הפתרונות (שעובד אצל חלק מהנשים), הוא למדוד את החום בשעה קבועה במהלך הערב. למשל - כל יום בשעה 20:00 תמדדי את החום. תעשי את זה חודש-חודשיים ותראי אם יש דינמיקה של התנהלות חום נדרשת.

הביוץ יכול להתרחש בטווח של +/- יום עד יומיים משיא ההפרשה. שיא ההפרשה = שיא באיכות, לא בכמות. מספיק שאת רואה את הנוזל פעם ביום. אם יש ימים שאת חושבת שהוא צריך להופיע ולא רואה אותו, תנסי לעשות תרגילים של כיווץ והרפיה של שרירי הסוגרים, ואז תגשי לבדוק. את מכירה את הבדיקה הפנימית של נוזל צוואר הרחם?

נראה לי שלמדת את העקרונות, אבל את צריכה חיזוק. זה טבעי ונכון, קשה מאוד ללמוד את זה לבד. אם את רוצה את יכולה לנסות לקבוע אתי פגישת חיזוק אחת (במקום סדנא). עשיתי את זה עם מספר נשים וזה יצא טוב מאוד.

מקווה שעניתי... בהצלחה רבה וכל הכבוד!!!
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

למתוסכלת שלום,
שלומי, זה באמת קצת מחוץ לטווח ההיכרות שלי עם מטפלים... אבל אנסה לבדוק לך בהקדם.
אני מאוד ממליצה על דיקור אצל מישהו טוב. השאלה היא מי טוב באזורך... אני לא מכירה את תערובת המעג'ום שאת מדברת עליה. אולי תפני אותי למקור ממנו קיבלת המלצה זו ואוכל להתייחס. יש גם טינקטורות של צמחים שיכולות לחזק את הגוף מההיבט הנשי הפורה. גם זה יכול מטפל סיני להמליץ לך.

אני אשמח אם תשלחי לי רקע שלך בצורה מסודרת (כלומר, במסמך אחד) עם כל הפרטים, גיל, מס' הריונות, גיל שבו הרית בעבר, בדיקות שעברת, תרופות שקיבלת, אמצעי מניעה שהשתמשת. אולי זה יוכל לתת לי תמונה יותר טובה.
המתוסכלת*
הודעות: 11
הצטרפות: 05 נובמבר 2004, 18:50

רונה בראון

שליחה על ידי המתוסכלת* »

רונה שלום
אני שולחת לך באימייל את כל הפרטים שביקשת
מיכל_אמא_של_ליאור*
הודעות: 401
הצטרפות: 18 ספטמבר 2003, 12:14
דף אישי: הדף האישי של מיכל_אמא_של_ליאור*

רונה בראון

שליחה על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* »

רונה הי, אני ב- ששי לדצמבר אצל באבט , נראה לך שאשאיר לך אצלה את הטיימר עבורך , ואת התשלום תשאירי אצל באבט בפעם הבאה כשתהיי בקבוצת הורים .? חיבוקים . מיכל
מרגנית*
הודעות: 20
הצטרפות: 13 אפריל 2004, 21:55

רונה בראון

שליחה על ידי מרגנית* »

רונה סליחה , החיים זורמים והשתנו התוכניות , ואני לא מגיעה לבאבט , אבל אמצא מישהו שמגיע בקרוב לבאבט והוא ישאיר לך שם . הטיימר עולה 52 שח. היי בטוב . מיכל
המתוסכלת*
הודעות: 11
הצטרפות: 05 נובמבר 2004, 18:50

רונה בראון

שליחה על ידי המתוסכלת* »

רונה שלום , במשך חודש שלם מדדתי חום בטבלה ששלחת לי ועקבתי בדייקנות לפי חום בוקר ( לפני שקמתי מהמיטה ) אז מהיום הראשון של המחזור חום גופי היה 36.6 ביום ה-7 עלה ל36.8 וביום ה-12 עלה ל37.2 (כפי שהרגשתי זה היה יום הביוץ גם בכאבים , גם השדיים החלו להיות רגישים וכואבים חוץ מהפרשת חלבון הביצה שאותה לא ראיתי ) זה קרה רק ליום אחד כי למוחרת החום ירד שוב 36.8עד היום ה17 וביום ה17 שוב עלה החום ל37.2 וכך עד היום ה26 שביום ה25 כבר ראיתי את ההפרשה המעצבנת החומה ולמוחרת קיבלתי את המחזור במלוא הדרו!!! וגם ביום שקבלתי החום ירד חזרה ל36.6 . זהו מה את אומרת לגבי תופעות אלו כי אני קראתי בפורום שסיפרת על בנות שהמשיכו למדוד חום מהביוץ וראו שמיום הביוץ החום לא ירד ונשאר ביום ה18 37.2 ידעו שהן כבר בהריון , אצלי החום נשאר עד יום המחזור יום ה26 זה לא מוזר? ושוב אספר לך שכבר מיום הביוץ ידעתי שלא קרה כלום כי הרגשתי את המחזור בפתח עם כל סימניו המעצבנים ולא הייתי חולה במשך השבוע , וקיימנו בכל אותם הימים יחסי מין אז מה לא בסדר ?? אני מיואשת לגמרי ועוד לא נסיתי את המלצותיך לגבי המטפלים כי הם מאוד רחוקים ויש לי קצת לחץ בעבודה אבל תנסי לעזור לי ולנסות להבין את סימני גופי מה קורה איתו עם הכל תקין למה אין הריון במיוחד שכבר הרחם שלי קלט 2 אז מה לא בסדר הפעם למה זה לא מצליח האם בסופו של דבר אעשה את ההפריה החוץ גופית וזהו מה את אומרת? מצטערת שלא שמרתי על קשר הייתי עסוקה עם העבודה והכל , תכתבי לי בבקשה , ואם משהי רוצה גם להתייחס מוזמנת , שלכם המתוסכלת.
שלומית*
הודעות: 170
הצטרפות: 13 יוני 2001, 16:37

רונה בראון

שליחה על ידי שלומית* »

רונה שלום,

אני מזהה באופן ברור את ההפרשה הפורייה הדומה לחלבון ביצה הנמשכת אצלי כשבוע ימים.
מתי מתרחש הביוץ? כיצד נראת ההפרשה לאחר הביוץ?
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

היי שלומית,
הביוץ מתרחש לעתים ביום שיא ההפרשה (שיא מבחינת איכות לא כמותית) או ביום שלמחרת. לכל אישה דפוס משלה ואפשר לבדוק את זה עם הצלבת נתונים של מדידת חום.
הפרשה לאחר הביוץ משתנה בין אישה לאישה, יש נשים שחוות יובש, לעתים מופיעה הפרשה קרמית, לעתים הפרשה לבנה "יבשה"... את צריכה לבדוק את הדפוס האישי שלך.

בהצלחה.
עדי*
הודעות: 266
הצטרפות: 23 ספטמבר 2001, 22:19

רונה בראון

שליחה על ידי עדי* »

רונה שלום אודה לך אם תוכלי לשלוח לי את הטבלה לחישוב יום הביוץ בעזרת מד-חום ולהסביר לי מהם הכללים החשובים במדידה זו. כתובת:
[email protected]
שני_צו*
הודעות: 464
הצטרפות: 03 פברואר 2005, 00:44
דף אישי: הדף האישי של שני_צו*

רונה בראון

שליחה על ידי שני_צו* »

שלום רונה,

כתבתי פתיחה לדף תכנון הריון באופן טבעי. אשמח אם תכנסי, תסתכלי ותערכי לטובת כולן. שלא נדבר על למחוק חלקים נרחבים מהדיון שכן מהיותי חדשה פה אין לי כל כך אומץ למחוק.

תודה :-)
פיצה_והתוספות*
הודעות: 629
הצטרפות: 28 מרץ 2005, 22:52

רונה בראון

שליחה על ידי פיצה_והתוספות* »

רונה שלום. ניסיתי לשלוח לך מייל בקשר לסדנא בדרום ולא הצלחתי. אשמח אם תכתבי לי
[email protected]
תודה
טל*
הודעות: 405
הצטרפות: 19 מאי 2002, 22:45

רונה בראון

שליחה על ידי טל* »

רונה שלום. אני בת 27, נטלתי גלולות כמעט 10 שנים עם שתי הפסקות קצרות באמצע. כבר שישה חודשים שאנחנו מנסים להרות ללא הצלחה.
מאז שהפסקתי ליטול את הגלולות, ( 6 חודשים) לא קיבלתי מחזור. הרופא רשם לי פעמיים ארגסט - והדבר לא הועיל - המחזור לא מגיע.
בדיקות ההורמונים שלי יצאו תקינות - ואף בחודשיים האחרונים אני נוטלת טיפות הומיאופתיות שגם הן לא מביאות את הבשורה. אין מחזור!!!
אני בחורה בריאה, וכך גם בעלי. עושים הרבה ספורט ומקפידים על תזונה נכונה. מה את מציעה??
תמרוש*
הודעות: 143
הצטרפות: 30 אפריל 2005, 10:04

רונה בראון

שליחה על ידי תמרוש* »

טל, אני לא מבינה גדולה בנושא אבל רציתי לעודד אותך קצת.
אני בת 28, והפסקתי לקחת גלולות לפני כמעט שנה, כהכנה להבאת ילדים (בסוף עוד לא התחלנו בזה, בגלל כל מיני אילוצים... כבר אין לי סבלנות!).
נשמע לי שאת מאוד "בוערת" על הנושא - כבר חצי שנה שאתם לא מצליחים להרות. הייתי רוצה להציע לך להאט קצת את התהליך - לפעמים נדרש לגוף יותר מחצי שנה בשביל בכלל להתאפס בחזרה על המחזוריות והפוריות שלו. נכון שרופאים אומרים שלא צריך לחכות יותר מחודש בין גלולות לניסיון הפריה, אבל זה לא אומר שלא נדרש יותר זמן. ראיתי את הגוף שלי - אחרי שהפסקתי לקחת גלולות עברו חמישה חודשים (אולי יותר) בלי שום וסת, ואחר כך עוד חודשיים שלושה ביו הראשונה לשניה. רק אחרי תשעה או עשרה חודשים חזרתי לווסת סדירה.

אני כבר מכירה את הגוף שלי, ויודעת שהוא אוהב לעשות דברים לאט ובהדרגה, אבל בטח יש בסביבה גופים שאוהבים עוד יותר הדרגתיות. אולי תחשבי על זה בצורה אחרת: אחרי עשר שנים של ויסות מלאכותי, לוקח זמן למערכות להתרגל ולהיזכר ולהתחיל להתניע. אין טעם ללחוץ עליהן בכוח.

אולי תפרגני לעצמך עוד כמה חודשים של התעלמות מוחלטת מהמטרה שלך להרות? תעשו את זה רק מתי שבא לכם, בלי הגבלות, בלי הלחצות - מותר! תתרכזי לזמן מה בדברים נחמדים אחרים שיעסיקו אותך ויעזרו לך לשכוח את הלחץ, ותסתובבי עם אטמי אוזניים בכיס למקרה שיש מישהו שמלחיץ אותך מבחוץ :-)

הרופא שלי אמר לי שגם כשהמחזור תקין, חצי שנה עד שנה בין ניסיון ההפריה הראשון לכניסה להריון זה זמן נורמלי בהחלט!
בהצלחה {@
מימי*
הודעות: 38
הצטרפות: 05 ינואר 2003, 14:55

רונה בראון

שליחה על ידי מימי* »

שלום רונה, רציתי לברר מה הוא אורך החיים של הזרע? האם יכול להיות מצב של הריון, כאשר בן זוגי בא על פורקנו מחוץ לרחמי, ולאחר מכן חדר שוב? (בייצתי באותה העת!!!!)
ורד*
הודעות: 161
הצטרפות: 21 אוקטובר 2001, 16:56

רונה בראון

שליחה על ידי ורד* »

רונה שלום, ילדתי לפני 7 חודשים (לידה טבעית בבית). לפני חודש קיבלתי וסת אחרי שבועיים של כאבים בפטמות בזמן ההנקה שממש חשבתי שאני בהריון...החודש, ממש בימים אלו, שוב קיבלתי וסת ושוב לאחר שבועיים של כאבים בפטמות בעת ההנקה. האם יש קשר לכאבים בפטמות לזמן הביוץ? עוד רציתי לברר מתי ואיפה את מקיימת סדנא בקרוב כי אני לא מעונינת לקחת גלולות או לשים התקן...תודה !
צוויליך*
הודעות: 2438
הצטרפות: 12 מרץ 2005, 20:35

רונה בראון

שליחה על ידי צוויליך* »

"...הגיל אינו מביא עמו חכמה, אבל הוא נותן פרספקטיבה והדבר העצוב הוא להביט לאחור ולראות פיתויים שלא נכנעת להם."

לפני שלוש שנים, ב סקס בין יהודים וערבים
סתם כך, רציתי לומר שאחלה לפגוש מישהו/י שמצטט את היינליין.
(אני חושב שהוא היה שוביניסט סקסיסט דעתן ומלא שחץ, אבל ספרים הוא ידע לכתוב, האיש)
מור_וקנמון*
הודעות: 221
הצטרפות: 23 פברואר 2004, 03:08
דף אישי: הדף האישי של מור_וקנמון*

רונה בראון

שליחה על ידי מור_וקנמון* »

נכון שהיא כתבה שם עוד דברים, אבל קיבלתי ת'רושם שבשורה התחתונה היא מאד מודה לך ומעריכה אותך ושמחה שהיית שם איתה ובשבילה...
וחוץ מזה את לא יודעת שאת נפלאה? אז הנה אני אומרת לך: את נפלאה!!!
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

שלום לכל השואלות והשואלים!

לאחרונה יוצא לי להכנס לאתר לעיתים נדירות. אפשר לנסות לשלוח לי שאלות למייל שרשום בראש העמוד או להתקשר לטלפונים הרשומים שם. סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן לענות...

רונה
ליאת*
הודעות: 365
הצטרפות: 14 אוקטובר 2001, 12:05

רונה בראון

שליחה על ידי ליאת* »

רונה, אפילו התנשמות כבר ישנות אחרי חצות... סתם, לשאול לשלומך : -)
מיכל_אמא_של_ליאור*
הודעות: 401
הצטרפות: 18 ספטמבר 2003, 12:14
דף אישי: הדף האישי של מיכל_אמא_של_ליאור*

רונה בראון

שליחה על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* »

רונה , קיבלתי , גם צ'ק גם תמונות , שימחו אותנו מאד התמונות , טוב ,גם הצ'ק ... היו בטוב , להתראות , מיכל
דלוי*
הודעות: 1
הצטרפות: 07 יולי 2005, 14:16

רונה בראון

שליחה על ידי דלוי* »

חנה היי1
היתי שמחה עם תספרי לי קצת על השארות החום אחרי הביוץ דהיינו חום גבוה וקבוע 37 האם זה סימן להריון??? תודה על עזרתך
רונית_ס*
הודעות: 7
הצטרפות: 31 יולי 2005, 14:59

רונה בראון

שליחה על ידי רונית_ס* »

היי רונה, נעים לי מאוד,חקרתי העמקתי לכל הכיוונים וכדי להיות בטוחה אני פונה גם אליך, מבדיקות שערכתי על גופי אני מבייצת (בחודש שעבר) ביום ה-17- 37.7 חום נרתיק,רק שהווסת מגיעה רק עם כדורים-אגסטן, החודש אני מקיימת יום יום (לפעמים גם פעמיים) מהיום ה-11, מהיום ה-13 התחלתי בשטיפות חומץ-כמו שהבנת אני רוצה בת ( יש לי שני בנים) היום הוא היום ה-14 וכולי רועדת ולא מרוכזת,קניתי גם בדיקות ביוץ כדי לוודאות ב-100% , שאלתי היא האם להמשיך לקיים מלא עד ליום לפני הביוץ (24 שעות לפני אפשר לדעת בבדיקה), או מהיום לגמור כמה שיותר "בחוץ",בבקשה חזרי אלי מהר,חשוב לי מאוד להרות החודש.
רונית_ס*
הודעות: 7
הצטרפות: 31 יולי 2005, 14:59

רונה בראון

שליחה על ידי רונית_ס* »

צריכה עזרה, יש לי הרגשה שנקלטתי (טפו טפו.. הלוואי) האם עדיים צריך להמשיך בדיאטה אם כן עד מתי?
דנה_ל*
הודעות: 15
הצטרפות: 10 ספטמבר 2002, 14:46
דף אישי: הדף האישי של דנה_ל*

רונה בראון

שליחה על ידי דנה_ל* »

שלום! רציתי לשאול איפה אפשר להשיג מד חום מתאים (כזה עם שתי ספרות אחרי הנקודה)?
נעמה_סלע*
הודעות: 209
הצטרפות: 11 אוגוסט 2003, 21:06
דף אישי: הדף האישי של נעמה_סלע*

רונה בראון

שליחה על ידי נעמה_סלע* »

שמחה לראות שגם את פה. (הייתי בסדנת ההתאמה לקורסים של המרכז הישראלי ללידה.- לקורס הדרכת אמהות תינוקות).
יום מצוין
רונית_דיטל*
הודעות: 81
הצטרפות: 20 דצמבר 2003, 22:38
דף אישי: הדף האישי של רונית_דיטל*

רונה בראון

שליחה על ידי רונית_דיטל* »

רונה תודה לך על שיחת הטלפון
באמת היה לי שוב ביוץ החודש, והטמפרטורה במגמת עליה (אז כנראה שהמדחום בסדר)
מוריאל*
הודעות: 1
הצטרפות: 03 דצמבר 2005, 00:38

רונה בראון

שליחה על ידי מוריאל* »

רונה שלום,
שלחתי מכתב לכתובת האימל שלך.אך רציתי לשלוח גם לכאן במידה והתשובה תגיע מהר יותר. אני סטודנטית - שנה שלישית במכללה לחינוך, נישאתי לפני שנה וחודשיים. הפסקתי לקחת גלולות פשוט כי אני לא אוהבת את ההשפעות שלהן על מצבי הנפשי והפיזי. אני ובעלי רוצים לחכות קצת עד שאכנס להריון ולכן השיטה של מניעת הריון בדרך טבעית, מאוד מתאימה לי. החלטנו יחד שאפסיק עם הגלולות ואנחנו לא משתמשים בשום אמצעי אחר. אני רוצה לדעת הכל על השיטה ובניגוד לבנות האחרות - כדי לדעת איך להמנע מהריון בשנה הקרובה ובמקביל להכין את גופי להריון בריא בעתיד.
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

רונה בראון

שליחה על ידי ורד_לב* »

רונה שלום, אשמח אם תוכלי להיכנס לדף התעברות בזמן הנקה ולעזור לנו שם בהבנת איזה רעיון. קיראי את ההודעות האחרונות, בטח תביני לבד במה מדובר.
תודה {@
אלמונית*
הודעות: 1286
הצטרפות: 01 אוקטובר 2001, 09:06

רונה בראון

שליחה על ידי אלמונית* »

שלום רונה!
כתבת שהשתמשת ב"ביטר השוודי" נגד תולעים. האם תוכלי להדריך בדיוק איך משתמשים בזה? (לבת שלוש)
אילה*
הודעות: 261
הצטרפות: 16 אוגוסט 2004, 11:41

רונה בראון

שליחה על ידי אילה* »

הי רונה,
אין לי מספיק כסף כדי להצטרף לסדנה שלך, האם יש ספר שאת יכולה להמליץ עליו? אני מתענינת במניעת הריון באמצעים טיבעיים, כרגע יש לי התקן שהייתי שמחה להיפטר ממנו.
אופיר_א*
הודעות: 716
הצטרפות: 21 יוני 2006, 08:18
דף אישי: הדף האישי של אופיר_א*

רונה בראון

שליחה על ידי אופיר_א* »

הי רונה,
ציפור לחשה לי שאת ב יעוץ הדדי. אני מקים קבוצה באיזור מגורנו. אשמח לשמוע ממך.
אופיר
אופיר_א*
הודעות: 716
הצטרפות: 21 יוני 2006, 08:18
דף אישי: הדף האישי של אופיר_א*

רונה בראון

שליחה על ידי אופיר_א* »

רונה?
חג שמח.
לרונה_בראון*
הודעות: 1
הצטרפות: 24 נובמבר 2006, 11:31

רונה בראון

שליחה על ידי לרונה_בראון* »

שלום

חברה למדה אותי לזהות את ההפרשות הפוריות , אני עוקבת כבר שלוש שנים וכל פעם אני מתפאלת מחדש כשאני רואה את ההפרשות אותי זה מאוד מרגש.
אצלי ההפרשות הפוריות מופיעות בשלבים ואני רואה אותם כמעט שבוע , ביום יומים הראשונים יש לי הפרשה שקופה כמו חוט דק והיום השלישי מגיעה הפרשה בכמות גדולה שדומה לחלבון של ביצה טריה ונמתחת מאוד ואם אני דוחפת אצבע לנרתיק אז אני מאוד חלקלקה ויש לי תחושה של רטיבות לאחר כמה שעות ההפרשה שקופה ונמתחת אבל היא מופיעה עם קצת לבן מה שגם מזכיר חלבון של ביצה וזו גם נמתחת .
אני חושבת שביום שאני רואה את ההפרשה בכמות גדולה ומאוד דומה לחלבון של ביצה זה הוא הרגע שאני ממש עומדת לבייץ האם אני צודקת?

תודה יהל
אילנה*
הודעות: 152
הצטרפות: 28 אוקטובר 2001, 06:47

רונה בראון

שליחה על ידי אילנה* »

כאשר רואים את ההפרשה לבנה וצמיגית זה ביום הביוץ אחריו או לפניו.

אודה לכם על תשובה מהירה.
מעוניינת_בבת*
הודעות: 1
הצטרפות: 31 אוקטובר 2007, 17:58

רונה בראון

שליחה על ידי מעוניינת_בבת* »

רונה שלום, בדף "איך עושים בנות באופן טבעי" ישנה הרשימה של מאכלים "מותרים ואסורים" לעניין זה ורציתי לדעת האם עגבניה היא מהאסורים? תודה מראש.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

רונה בראון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

חה שלום
את כתבת במאמר שאם מפחיתים את זמן יחסי המין מן הביוץ לפחות משלושה זה מוריד את הסיכוי לבנות. הרופא שלי טוען שזה מוריד את הסיכוי בכלל כי הזרע בד"כ מחזיק מעמד יומיים. מה דעתך
פלונית
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

רונה בראון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

רונה שלום מה המינון המדוייק של שטיפות חומץ שצריך לעשות לבחירת מין ילוד שהוא בת. האם את מאמינה בטבלה הסינית
לאורה*
הודעות: 324
הצטרפות: 07 מרץ 2005, 21:59

רונה בראון

שליחה על ידי לאורה* »

מצטרפת לשאלה הקודמת: מה המינון של השטיפות?? מה היחס חומץ/מים וכמה שטיפות יש לעשות? רק ביום קיום היחסים? האם גם כמה ימים לפני ???
קטי*
הודעות: 9
הצטרפות: 21 ספטמבר 2004, 23:09

רונה בראון

שליחה על ידי קטי* »

שלום רונה. אני בת 28 נשוא ויש לנו בן. רוצים מאוד בת. קראתי על שטיפה עם חומץ, כמה זמן אני צריכה לעשות זאת לפני היחסים? תודה
רונה_בראון*
הודעות: 138
הצטרפות: 20 אוגוסט 2001, 01:27
דף אישי: הדף האישי של רונה_בראון*

רונה בראון

שליחה על ידי רונה_בראון* »

עדכון
מרב*
הודעות: 140
הצטרפות: 10 אוקטובר 2001, 00:37

רונה בראון

שליחה על ידי מרב* »

רונה שלום,
איפה אפשר לקנות את המדחום המדויק? -שמראה 2 ספרות אחרי הנקודה
תודה מראש
מרב
שליחת תגובה

חזור אל “דפים אישיים”