תום איזקס
-
אנונימי
תום איזקס
שלום לכולם. אני תום, אני בן עשר וגר בלונדון. אני מתחנך בבית.
הרבה זמן לא כתבתי בדף. עכשיו אני מאד רוצה שילדים אחרים שמתחנכים בבית וגם כאלה שבבית הספר יכתבו לי בבקשה.
אני אבדוק את הדף כל שבוע.
הרבה זמן לא כתבתי בדף. עכשיו אני מאד רוצה שילדים אחרים שמתחנכים בבית וגם כאלה שבבית הספר יכתבו לי בבקשה.
אני אבדוק את הדף כל שבוע.
-
חן_נושי*
- הודעות: 304
- הצטרפות: 08 אוגוסט 2005, 14:29
- דף אישי: הדף האישי של חן_נושי*
תום איזקס
תום מתוק
כאן חן, אמא של בן בן. רציתי לשאול אותך מה שלומך?
האם כתבת שירים חדשים לאחרונה?
איך מזג האוויר עכשיו אצלכם בלונדון?
מסור נשיקה לליבי
להתראות חמוד!
כאן חן, אמא של בן בן. רציתי לשאול אותך מה שלומך?
האם כתבת שירים חדשים לאחרונה?
איך מזג האוויר עכשיו אצלכם בלונדון?
מסור נשיקה לליבי
להתראות חמוד!
-
רורי_ב*
- הודעות: 156
- הצטרפות: 18 ינואר 2005, 11:32
- דף אישי: הדף האישי של רורי_ב*
-
תום_איזקס*
- הודעות: 13
- הצטרפות: 18 אוקטובר 2005, 19:20
- דף אישי: הדף האישי של תום_איזקס*
תום איזקס
תודה חן
תודה רורי
שלומי טוב
כתבתי כמה שירים חדשים
היום בלונדון מתחיל להיות קר
תודה רורי
שלומי טוב
כתבתי כמה שירים חדשים
היום בלונדון מתחיל להיות קר
-
חן_נושי*
- הודעות: 304
- הצטרפות: 08 אוגוסט 2005, 14:29
- דף אישי: הדף האישי של חן_נושי*
תום איזקס
תום-תום
ספר קצת על הסוכה שלכם
ספר קצת על הסוכה שלכם
-
מיכל_אופנהיים*
- הודעות: 45
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2004, 00:18
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_אופנהיים*
תום איזקס
היי תום, זאת מיכל!
אני ממש מתרגשת לראות אותך על גביי האתר,,,
מאוד מתגעגעת אליך,,,,
חוץ מזה אלמה כבר שרה את השיר הידוע:" אלמה חמודלמה".
אתמול הלכנו למפעל של צינורות בכל מיני גדלים, -אני הולכת להכין כלי נגינה שאפשר יהיה לשיר לתוכו!,
בכל מקרה היה ממש כיף שם,מלא צינורות ארוכים שאם שרים לתוכם זה נשמע כאילו צועקים לתוך מנהרה!
אני ממש מתרגשת לראות אותך על גביי האתר,,,
מאוד מתגעגעת אליך,,,,
חוץ מזה אלמה כבר שרה את השיר הידוע:" אלמה חמודלמה".
אתמול הלכנו למפעל של צינורות בכל מיני גדלים, -אני הולכת להכין כלי נגינה שאפשר יהיה לשיר לתוכו!,
בכל מקרה היה ממש כיף שם,מלא צינורות ארוכים שאם שרים לתוכם זה נשמע כאילו צועקים לתוך מנהרה!
-
גאיה_ערוסי*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 07 פברואר 2004, 15:53
- דף אישי: הדף האישי של גאיה_ערוסי*
תום איזקס
שלום תום.
מה שלמוך?


מה שלמוך?
-
אור_אוקו_ערוסי*
- הודעות: 118
- הצטרפות: 19 נובמבר 2003, 11:04
- דף אישי: הדף האישי של אור_אוקו_ערוסי*
תום איזקס
שלום תום קוראים לי אור.
אתה רוצה להיות חבר שלי?
אני בת 9.
@} @} 
יש לך מסינג'ר?
כי אים כן אני אשמח לקבל אותו.
הדף שלי ניקרה אור אוקו ערוסי אני אשמח אם אתה תיכתוב לי.

אתה רוצה להיות חבר שלי?
אני בת 9.
יש לך מסינג'ר?
כי אים כן אני אשמח לקבל אותו.
הדף שלי ניקרה אור אוקו ערוסי אני אשמח אם אתה תיכתוב לי.
-
חוה_בת_חיים*
- הודעות: 977
- הצטרפות: 12 מאי 2005, 22:58
- דף אישי: הדף האישי של חוה_בת_חיים*
תום איזקס
@}
@}שלום מתוק שלי ,@}
@}@}גם סבתא חוה באתר.@}@
@}מרוב שמחה עשיתי @}
@}לך ולי מנדלה@}
@}
@}שלום מתוק שלי ,@}
@}@}גם סבתא חוה באתר.@}@
@}מרוב שמחה עשיתי @}
@}לך ולי מנדלה@}
@}
-
חוה_בת_חיים*
- הודעות: 977
- הצטרפות: 12 מאי 2005, 22:58
- דף אישי: הדף האישי של חוה_בת_חיים*
תום איזקס
אבל בסוף יצא משהו אחר 
-
תום_איזקס*
- הודעות: 13
- הצטרפות: 18 אוקטובר 2005, 19:20
- דף אישי: הדף האישי של תום_איזקס*
תום איזקס
שלום אור
סליחה, אין לי מסנג'ר. אם את רוצה נתכתב בדף. בניתם סוכה? אם את חושבת למה אני שואל, זה בגלל שאנחנו בנינו סוכה בחצר
גאיה, תודה בעד הציורים.גם לדודה שלי קוראים גאיה

מיכל! אני לא מאמין שאלמה שרה את השיר שהמצאתי לה!!! גם אני הייתי רוצה צינורות
מתום
הרבה
לסבתא חוה תודה בעד הפרחים, לא נורא שלא יצאה לך המנדלה
חן, הסוכה שלנו מקושטת בפירות תלויים בחוט מהסכך
סליחה, אין לי מסנג'ר. אם את רוצה נתכתב בדף. בניתם סוכה? אם את חושבת למה אני שואל, זה בגלל שאנחנו בנינו סוכה בחצר
גאיה, תודה בעד הציורים.גם לדודה שלי קוראים גאיה
מיכל! אני לא מאמין שאלמה שרה את השיר שהמצאתי לה!!! גם אני הייתי רוצה צינורות
מתום
לסבתא חוה תודה בעד הפרחים, לא נורא שלא יצאה לך המנדלה
חן, הסוכה שלנו מקושטת בפירות תלויים בחוט מהסכך
תום איזקס
הי תום,
איזה יופי שאפשר לכתוב לך בדף הזה!
חבל לי שלא יוצא לנו לבקר בסוכה שלכם אבל אני שמחה שאתם באים לבקר אותנו ביום שבת.
רציתי לבקש שתביא איתך עותק של השיר שהשמעת לי כבר די מזמן.אני רוצה שאמא שלי שנמצאת פה תשמע אותו.
נתראה מחרתיים,ד"ש לכולם,מיקי
איזה יופי שאפשר לכתוב לך בדף הזה!
חבל לי שלא יוצא לנו לבקר בסוכה שלכם אבל אני שמחה שאתם באים לבקר אותנו ביום שבת.
רציתי לבקש שתביא איתך עותק של השיר שהשמעת לי כבר די מזמן.אני רוצה שאמא שלי שנמצאת פה תשמע אותו.
נתראה מחרתיים,ד"ש לכולם,מיקי
-
עודד_המחפש*
- הודעות: 3030
- הצטרפות: 19 יולי 2003, 21:25
- דף אישי: הדף האישי של עודד_המחפש*
תום איזקס
ברוך הבא לאתר @}
תהנה יחד עם כולנו!
תהנה יחד עם כולנו!
-
זעתר_לימון*
- הודעות: 37
- הצטרפות: 11 ינואר 2005, 19:14
- דף אישי: הדף האישי של זעתר_לימון*
תום איזקס
שלום, אני תומר. אתה רוצה להיכנס לאתר sasi]יו-גי-הו yaad[/po]/Tomer.html שלי? אשמח מאוד אם תכתוב לי בספר האורחים באתר D-:
-
זעתר_לימון*
- הודעות: 37
- הצטרפות: 11 ינואר 2005, 19:14
- דף אישי: הדף האישי של זעתר_לימון*
תום איזקס
אני שמח שכתבת לי.
אפשר להחליף קלפים במכתבים, תכתוב לי באתר שלי איזה קלפים אתה רוצה.
אני עוד מעט אשים קלפים חדשים באתר.
אפשר להחליף קלפים במכתבים, תכתוב לי באתר שלי איזה קלפים אתה רוצה.
אני עוד מעט אשים קלפים חדשים באתר.
-
זעתר_לימון*
- הודעות: 37
- הצטרפות: 11 ינואר 2005, 19:14
- דף אישי: הדף האישי של זעתר_לימון*
תום איזקס
אני מסכים להחלפה. תשלח בדואר אלקטרוני לאבא שלי את הכתובת שלך, ואני אשלח לך את הכתובת שלי.
sassonh
ב- yaad org il

sassonh
ב- yaad org il
-
אור_אוקו_ערוסי*
- הודעות: 118
- הצטרפות: 19 נובמבר 2003, 11:04
- דף אישי: הדף האישי של אור_אוקו_ערוסי*
תום איזקס
הי תום סליחה שלקח לי הרבה זמן לענות.
לנו יש בחצר שלושה כלבים האחיות שלי מפחדות מיהם.
אתה אוהב כלבים??
בן כמה אתה?? אני בשבועה הבא ביום חמישי אני בת 9.
ביי מקוה לתשובה בקרוב.

}{ }{ }{ }{
@} @} @} @} @}
לנו יש בחצר שלושה כלבים האחיות שלי מפחדות מיהם.
אתה אוהב כלבים??
בן כמה אתה?? אני בשבועה הבא ביום חמישי אני בת 9.
ביי מקוה לתשובה בקרוב.
@} @} @} @} @}
-
אור_אוקו_ערוסי*
- הודעות: 118
- הצטרפות: 19 נובמבר 2003, 11:04
- דף אישי: הדף האישי של אור_אוקו_ערוסי*
תום איזקס
הי מה שלומך???
זה באמת מצחיק. אתה יכול לקשט את הקופסה עם גירים. זה יראה יפה.
עם יש לך רעיונות ליצירה תיכתוב לי בדף עבודת יד עם אור
אני אשמח מאוד.
ביי.

}{ }{
}{ }{

@} @} @}
זה באמת מצחיק. אתה יכול לקשט את הקופסה עם גירים. זה יראה יפה.
עם יש לך רעיונות ליצירה תיכתוב לי בדף עבודת יד עם אור
אני אשמח מאוד.
ביי.
}{ }{
@} @} @}
-
חוה_בת_חיים*
- הודעות: 977
- הצטרפות: 12 מאי 2005, 22:58
- דף אישי: הדף האישי של חוה_בת_חיים*
תום איזקס
שלום תום המתוק שלי ,
אתה יודע ? היום תאריך ההולדת של ליאון שלנו . אבל בגלל שהוא גר בסן-פרנסיסקו עכשיו שם עדיין לילהוכאשר אצלנו השמש תרד שם היא תעלה ויהי שם בקר.
אז זהו ,נתקשר אליהם הערב ונגיד לליאון : בקר-טוווהוב , אתה היום בן שנתיים..!
מזל-טוב לכולנו@}
@}
נשיקות
סבתא חוה
אתה יודע ? היום תאריך ההולדת של ליאון שלנו . אבל בגלל שהוא גר בסן-פרנסיסקו עכשיו שם עדיין לילהוכאשר אצלנו השמש תרד שם היא תעלה ויהי שם בקר.
אז זהו ,נתקשר אליהם הערב ונגיד לליאון : בקר-טוווהוב , אתה היום בן שנתיים..!
מזל-טוב לכולנו@}
נשיקות
סבתא חוה
-
זעתר_לימון*
- הודעות: 37
- הצטרפות: 11 ינואר 2005, 19:14
- דף אישי: הדף האישי של זעתר_לימון*
תום איזקס
שלום תום
היום אשלח לך את הקלף.
היום אשלח לך את הקלף.
-
זוטא_לבנה*
- הודעות: 90
- הצטרפות: 06 אוגוסט 2004, 10:05
- דף אישי: הדף האישי של זוטא_לבנה*
תום איזקס
שלום תום, אני אמא של תומר, באתי לספר לך איך הכנו את האתר של תומר.
פתחנו חשבון דואר באתר של yahoo http://www.yahoo.com . מי שיש לו שם חשבון דואר, יכול להכין אתר.
את האפשרות להקים אתר תמצא תחת geocities וזה לא עולה כסף.
יש שם שתי אפשרויות להכין אתר. האפשרות היותר פשוטה היא להכין עם ה- wizards שלהם, והאפשרות השניה היא להכין אתר עם ה-advanced designer שלהם.
בהתחלה הכנו אתר עם ה-wizard ואחר כך שכללנו אותו עם ה-advanced designer.
את הקלפים סרקנו עם סורק למחשב, ואז הוספנו אותם לאתר.
זה מאוד בקיצור. אם יש לך שאלות, אשמח לענות. טלי.

פתחנו חשבון דואר באתר של yahoo http://www.yahoo.com . מי שיש לו שם חשבון דואר, יכול להכין אתר.
את האפשרות להקים אתר תמצא תחת geocities וזה לא עולה כסף.
יש שם שתי אפשרויות להכין אתר. האפשרות היותר פשוטה היא להכין עם ה- wizards שלהם, והאפשרות השניה היא להכין אתר עם ה-advanced designer שלהם.
בהתחלה הכנו אתר עם ה-wizard ואחר כך שכללנו אותו עם ה-advanced designer.
את הקלפים סרקנו עם סורק למחשב, ואז הוספנו אותם לאתר.
זה מאוד בקיצור. אם יש לך שאלות, אשמח לענות. טלי.
-
אור_אוקו_ערוסי*
- הודעות: 118
- הצטרפות: 19 נובמבר 2003, 11:04
- דף אישי: הדף האישי של אור_אוקו_ערוסי*
תום איזקס
תודה ראבה לכה תום אני מאוד הופתתי שראיתי שאתה קתבתה ואני מאוד מאוד מודה לכה }{
}{
}{
}{
}{
}{ 
-
גאיה_ערוסי*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 07 פברואר 2004, 15:53
- דף אישי: הדף האישי של גאיה_ערוסי*
תום איזקס
שלום תום מה שלומך???
@} @}
|| ||


@} @}
|| ||
-
זעתר_לימון*
- הודעות: 37
- הצטרפות: 11 ינואר 2005, 19:14
- דף אישי: הדף האישי של זעתר_לימון*
תום איזקס
תום, תודה על הקלפים. תודה גם על המתנה. שמחתי מאוד למצוא את המכתב בתיבת דואר.
אתה רוצה להחליף עוד קלפים?
(-:
אתה רוצה להחליף עוד קלפים?
(-:
-
חן_נושי*
- הודעות: 304
- הצטרפות: 08 אוגוסט 2005, 14:29
- דף אישי: הדף האישי של חן_נושי*
תום איזקס
תום תום,
תגיד בבקשה לאמא שמחפשים אותה בדף הבית שלה...
וחוץ מזה נשיקות וד"ש מבן-בן.
תגיד בבקשה לאמא שמחפשים אותה בדף הבית שלה...
וחוץ מזה נשיקות וד"ש מבן-בן.
-
רותי_קליין*
- הודעות: 200
- הצטרפות: 18 אוגוסט 2002, 10:46
- דף אישי: הדף האישי של רותי_קליין*
תום איזקס
,תום בא לי להיפגש איתך
-
מיכל_אופנהיים*
- הודעות: 45
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2004, 00:18
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_אופנהיים*
תום איזקס
היי תום,מה שלומך?
משמיעה את השיר החדש שהקלטנו,כלם ממש נהנים ממנו!
איך לחזור ללונדון?
אולי תענה לי בדף בית שלי?
ותמסור נשיקה לליבי וחיבוק בשם אלמה חמודלמה
משמיעה את השיר החדש שהקלטנו,כלם ממש נהנים ממנו!
איך לחזור ללונדון?
אולי תענה לי בדף בית שלי?
ותמסור נשיקה לליבי וחיבוק בשם אלמה חמודלמה
-
חוה_בת_חיים*
- הודעות: 977
- הצטרפות: 12 מאי 2005, 22:58
- דף אישי: הדף האישי של חוה_בת_חיים*
תום איזקס
הי תוםצ'יק ,
ברכות על חידוש הדף - כל הכבוד @} כתבת שאתה בן עשר
לפי המכתבים משנת 2005 חושבים שאתה בן 12 כבר |y|
אולי תתפוס מטוס ותבוא קצת אלי?
ברכות על חידוש הדף - כל הכבוד @} כתבת שאתה בן עשר
לפי המכתבים משנת 2005 חושבים שאתה בן 12 כבר |y|
אולי תתפוס מטוס ותבוא קצת אלי?