גר גיר
-
גר_גיר*
- הודעות: 41
- הצטרפות: 06 מרץ 2010, 22:24
- דף אישי: הדף האישי של גר_גיר*
גר גיר
ברוכים הבאים לדף שלי
דפים שלי: דאונשיפטינג משכורת קטנה רווח גדול
הרעיון הוא להגיע לנקודה כלכלית שבה אנו יוצאים ממערכת עבדות בשביל כסף והכסף מתחיל לעבוד בשבילינו ומשתדלים לעשות את זה כמה שיותר אקולוגי ומתחשב באחרים.
ושלב שני לאחר השגת עצמאות כלכלית זה להראות לאחרים שניתן לחיות ולא "לחיות בשביל לעבוד".
ברור שלכל אחד רעיונות וחלומות משלו ודברים שמתמודדים איתם הם שונים אך יש בסיס משותף לכולם - הכסף שעליו בנויה המערכת בה אנו חיים.
ברוב אני ארשום את התוכנית בפרטי פרטים כמה שניתן כדי לשתף את כל משירצה בתהליך.
לילה טוב לכולם ומקווה שתחלמו כמוני על עתיד שלכם ואנו נעזור אחד לשני להגשים את החלומות העלו ביחד.
גרגיר
דפים שלי: דאונשיפטינג משכורת קטנה רווח גדול
- סיפור קצר על הלידה הספונטנית שהייתה לנו לפני שבוע (8.4.2010) תקופה של 5 ימים חשבנו שיש לאישתי בריחת שתן והתברר שזה היה ירידת מים איטית באותו ערב אישתי צילצלה עלי כאני בעבודה וצעקה שיש לה כאבים עזים. חצי שעה לבית פלוס חצי שעה לאיכילוב שם אחות נחמדה הודיע לנו שאנו עולים לחדר לידה (הינו בשבוע 36) תוך 5 דקות וכמה צעקות של אישתי יצאה לאור בתינו הקטנה (2200 גר) קצת כחולה בגלל שחבל תבור היה מלופף על הצואר פעמיים אך תוך שניות קיבלה צבע ורדרד ותוך שלושה ימים יצאנו הביתה. כולם לא מאמינים למהירות הלידה
טיפלו בנו מעולה באיכילוב וצוות היה ממש נחמד.
הרעיון הוא להגיע לנקודה כלכלית שבה אנו יוצאים ממערכת עבדות בשביל כסף והכסף מתחיל לעבוד בשבילינו ומשתדלים לעשות את זה כמה שיותר אקולוגי ומתחשב באחרים.
ושלב שני לאחר השגת עצמאות כלכלית זה להראות לאחרים שניתן לחיות ולא "לחיות בשביל לעבוד".
ברור שלכל אחד רעיונות וחלומות משלו ודברים שמתמודדים איתם הם שונים אך יש בסיס משותף לכולם - הכסף שעליו בנויה המערכת בה אנו חיים.
ברוב אני ארשום את התוכנית בפרטי פרטים כמה שניתן כדי לשתף את כל משירצה בתהליך.
לילה טוב לכולם ומקווה שתחלמו כמוני על עתיד שלכם ואנו נעזור אחד לשני להגשים את החלומות העלו ביחד.
גרגיר
-
חמור_מקורנן*
- הודעות: 2
- הצטרפות: 13 מרץ 2010, 14:04
גר גיר
בהצלחה לכם ממי שכבר עשה את זה.....
-
מאמינה_בשפע*
- הודעות: 180
- הצטרפות: 08 ינואר 2009, 15:42
- דף אישי: הדף האישי של מאמינה_בשפע*
גר גיר
כן, אשמח שתיתן מכסימום פרטים על לוויינים וכל אפשרות להתנתק מהכבלים ...
לינקים וכו'
אני לא דוברת רוסית ...

תודה
לינקים וכו'
אני לא דוברת רוסית ...
תודה
-
מאמינה_בשפע*
- הודעות: 180
- הצטרפות: 08 ינואר 2009, 15:42
- דף אישי: הדף האישי של מאמינה_בשפע*
גר גיר
תודה על תשובתך ,
בגלל בורותי בכל הנושא הטכני , יש לי שאלות :
הדונגל הזה , מחברים אותו לטלביזיה ?
כמה עולה צלחת לוויין ?
תודה לך שאתה חולק את הידע שלך , יום טוב !
בגלל בורותי בכל הנושא הטכני , יש לי שאלות :
הדונגל הזה , מחברים אותו לטלביזיה ?
כמה עולה צלחת לוויין ?
תודה לך שאתה חולק את הידע שלך , יום טוב !
-
מאמינה_בשפע*
- הודעות: 180
- הצטרפות: 08 ינואר 2009, 15:42
- דף אישי: הדף האישי של מאמינה_בשפע*
גר גיר
אהה , קראתי טיפונת , הדונגל הזה מחברים אותו למחשב והוא מאפשר לצפות בשידורי הטלביזיה באמצעות המחשב ?
אילו ערוצים של טלביזיה אפשריים איתו ?
סליחה אם השאלות מאד בסיסיות ...
אילו ערוצים של טלביזיה אפשריים איתו ?
סליחה אם השאלות מאד בסיסיות ...
-
חמור_אביר*
- הודעות: 418
- הצטרפות: 26 מרץ 2009, 19:57
- דף אישי: הדף האישי של חמור_אביר*
גר גיר
בעניין הורדת הילוך..אני חושב שאחד הדברים הראשונים הנחוצים הוא לבדוק האם באמת אתם מוכנים להסתפק בפחות.. על מה מוכנים לוותר ועל מה לא...למשל, אם לא מוכנים לוותר על שיחות ארוכות בסלולארי, על הופעות יקרות ונסיעות לחו"ל כל פעם שמתחשק, אז עדיף שתמשיכו בעבדות, אחרת תגיעו מהר מאד לככר השוק של הנהנתנים = אוברדראפט...
כלומר, מעבר להתלהבות הראשונית, יש נכונות להסתפק באורח חיים צנוע יותר?
כלומר, מעבר להתלהבות הראשונית, יש נכונות להסתפק באורח חיים צנוע יותר?
-
אמא_של_דניאל*
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
גר גיר
איפה את נמצאת? מכונה בחיפה תורמת לך?
-
תמי_בצר*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 19 אוקטובר 2008, 09:35
- דף אישי: הדף האישי של תמי_בצר*
גר גיר
כמה את תשלמי עבור מכונה משומשתעובדת, זינגר?
-
ולריה_י*
- הודעות: 192
- הצטרפות: 24 מאי 2009, 11:08
- דף אישי: הדף האישי של ולריה_י*
גר גיר
אני במקור מבית קשת, שזה ליד. כפר קיש מקסים, מזג אויר נח מאוד, ירוק מסביב ומהמם ולמיטב הבנתי אוכלוסיה מצוינת.
-
אמא_של_דניאל*
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
גר גיר
יש לי מכונה חשמלית, ישנה, בת 20 בערך, אבל אם מגוון די גדול של תפרים שונים....
היא בתוך ארונית כזו, כמו הישנות. בהחלט שמורה ותקינה....
הסיבה שאני מעבירה אותה הלאה היא שפשוט פינקתי עצמי בזינגר חדשה מארה"ב....
היא בהחלט מתאימה כמכונה לחובבים..
עבודה תעשייתית לא הייתי עושה איתה - היא דורשת יחס, אחת לכמה זמן ניקוי ושימון...
אבל אם בא לך לתפור פה ושם- היא נפלאה.
ברכב פרטי היא לא תכנס (Vארונית......) אבל אם יש לך איך, את מוזמנת לקחת
היא בתוך ארונית כזו, כמו הישנות. בהחלט שמורה ותקינה....
הסיבה שאני מעבירה אותה הלאה היא שפשוט פינקתי עצמי בזינגר חדשה מארה"ב....
היא בהחלט מתאימה כמכונה לחובבים..
עבודה תעשייתית לא הייתי עושה איתה - היא דורשת יחס, אחת לכמה זמן ניקוי ושימון...
אבל אם בא לך לתפור פה ושם- היא נפלאה.
ברכב פרטי היא לא תכנס (Vארונית......) אבל אם יש לך איך, את מוזמנת לקחת
-
גילית_ט*
- הודעות: 1561
- הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
- דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*
גר גיר
תרשום לי איפה, למקרה שלא אמצא ברחובות
תודה
תודה
-
אמא_של_דניאל*
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
גר גיר
הדיגיטלית שלי מסרבת לצלם...
מצטערת..
אנסה לארגן ממשהו....
מצטערת..
אנסה לארגן ממשהו....
-
אמא_של_דניאל*
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
גר גיר
לא מצליחה לצלם לך?
תמונה של מכונה דומה תעזור?
תמונה של מכונה דומה תעזור?
-
גר_גיר*
- הודעות: 41
- הצטרפות: 06 מרץ 2010, 22:24
- דף אישי: הדף האישי של גר_גיר*
גר גיר
טוב עריכה קטנה לדף עקב התרחבות משפחתנו
ראו בתחילת דף.
-
אמא_של_דניאל*
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
גר גיר
מזלטוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואו, איזה סיפור מקסים, קליל ומהיר....
אנלא מצליחה למצוא תמונה נורמלית...
אז אולי תסמכו עלי? מכונה חשמלית, לא ממש מדור ישן, זאת אומרת לא חדשה אבל ממש לא נראית ענתיקה....
נחמדה במצב שמור ומצוין....בהחלט סבבית.. ממש לא איזה ענתיקה.
וואו, איזה סיפור מקסים, קליל ומהיר....
אנלא מצליחה למצוא תמונה נורמלית...
אז אולי תסמכו עלי? מכונה חשמלית, לא ממש מדור ישן, זאת אומרת לא חדשה אבל ממש לא נראית ענתיקה....
נחמדה במצב שמור ומצוין....בהחלט סבבית.. ממש לא איזה ענתיקה.
-
אמא_של_דניאל*
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
גר גיר
אההה אנחנו לא הצלחנו בפרייבט.... נדרשה לנו הלוואה של טנדר.
היא לא ענקית אבל מן קובייה מלבנית במידות מעצבנות שכאלו...... שלא נכנסת לבגאז' ולא עוברת טוב את הדלת.
אולי אולי אולי כשהיא שוכבת בסטיישן. בעצם נראה לי בסטיישן עם דלת גדולה וכסאות מתקפלים אין סיבה שלא.
היא לא ענקית אבל מן קובייה מלבנית במידות מעצבנות שכאלו...... שלא נכנסת לבגאז' ולא עוברת טוב את הדלת.
אולי אולי אולי כשהיא שוכבת בסטיישן. בעצם נראה לי בסטיישן עם דלת גדולה וכסאות מתקפלים אין סיבה שלא.
-
תושב_הצפון*
- הודעות: 62
- הצטרפות: 04 אפריל 2004, 13:15
גר גיר
שלום גרגיר.
מסתמן בית מקורי מתפנה לשכירות בגיתה- בתחילת הקיץ. דבר איתי אם תרצה, אפשר ב 052-8698121.
הבית נמצא בצד השני של הרחוב- מול הבית שלי...
מסתמן בית מקורי מתפנה לשכירות בגיתה- בתחילת הקיץ. דבר איתי אם תרצה, אפשר ב 052-8698121.
הבית נמצא בצד השני של הרחוב- מול הבית שלי...
-
עולם_חדש_מופלא*
- הודעות: 833
- הצטרפות: 18 יולי 2010, 13:26
- דף אישי: הדף האישי של עולם_חדש_מופלא*
גר גיר
אנחנו בתהליכים (יש כבר כמה משפחות, וכיוון כללי). נשמח לשותפים.
רוצה לעבור למייל? המייל שלי מופיע בראש הדף שלי.

רוצה לעבור למייל? המייל שלי מופיע בראש הדף שלי.
-
ולריה_י*
- הודעות: 192
- הצטרפות: 24 מאי 2009, 11:08
- דף אישי: הדף האישי של ולריה_י*
גר גיר
הי,
תודה על ההתעניינות.
האמת היא שבדיוק אנחנו מנסים לגבש קבוצה להתיישבות משותפת.
הכיוון הוא הצפון הלא רחוק. יש מצב שנתביית על בית קשת. כתוב לי למייל ואפרט עוד
yaelederer ג'ימייל
תודה על ההתעניינות.
האמת היא שבדיוק אנחנו מנסים לגבש קבוצה להתיישבות משותפת.
הכיוון הוא הצפון הלא רחוק. יש מצב שנתביית על בית קשת. כתוב לי למייל ואפרט עוד
yaelederer ג'ימייל
גר גיר
שלום 
שמעתי שבחוקוק מחפשים משפחות להרחבה האקולוגית. השבוע אמור להיות שם מפגש היכרות.
בהצלחה!
שמעתי שבחוקוק מחפשים משפחות להרחבה האקולוגית. השבוע אמור להיות שם מפגש היכרות.
בהצלחה!
-
גר_גיר*
- הודעות: 41
- הצטרפות: 06 מרץ 2010, 22:24
- דף אישי: הדף האישי של גר_גיר*
גר גיר
עדולי - תוכלי לקשר אותי למישהו שם? אשמח
גר גיר
בשמחה!
לגברת שמרכזת את הנושא קוראים מיה, ואפשר לשלוח לה מייל לכתובת mayaky שטרודל ג'ימייל נקודה קום.
מקווה שתמצאו שם את מה שאתם מחפשים.
לגברת שמרכזת את הנושא קוראים מיה, ואפשר לשלוח לה מייל לכתובת mayaky שטרודל ג'ימייל נקודה קום.
מקווה שתמצאו שם את מה שאתם מחפשים.
-
פלוני_אלמונית*
- הודעות: 43436
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
גר גיר
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
אני מעוניין לבנות מערכת השקיה עם מים אפורים האם יש לך פרטים על המסנן?
כיצד לבנות?
מה צריך להכיל?
אשמח אם תוכל שללוח לי פרטים למייל: [email protected]
תודה איתי
אני מעוניין לבנות מערכת השקיה עם מים אפורים האם יש לך פרטים על המסנן?
כיצד לבנות?
מה צריך להכיל?
אשמח אם תוכל שללוח לי פרטים למייל: [email protected]
תודה איתי