מיכל גבעוני
-
מיכל_גבעוני*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 04 ספטמבר 2010, 13:38
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_גבעוני*
מיכל גבעוני
נושמת. מחייכת. משחררת. יוצרת. נוצרת. חווה. הווה.
-
מיכל_גבעוני*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 04 ספטמבר 2010, 13:38
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_גבעוני*
-
מיכל_גבעוני*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 04 ספטמבר 2010, 13:38
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_גבעוני*
מיכל גבעוני
(-:
-
מיכל_גבעוני*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 04 ספטמבר 2010, 13:38
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_גבעוני*
מיכל גבעוני
עלמה חביבה, חייכנית ואוהבת, מיכל גבעוני שמה, מתגוררת ברחובות, עיר קטנה ומשובבת, בביתה החמים של אמה.
בימים אלו מחפשת לה עבודה, כזו שבה תוכל לעזור, ללמוד, לתת וליצור, להעניק מפרי ידה.
חסרת ניסיון בדברים רבים, למודת חוויות ברבים אחרים, קצרה היריעה מלהכיל ולספר, תשמח מאוד לברר, לדבר, להשתפר.
אוהבת אדמה ואדם, בין אם ילד, ילדה, איש, אישה או טף, אומנית הפתוחה ללא הרף להוויה (אמן ואמן), תקפץ אל צידך בחטף.
יש לך הצעת עבודה מענייינת? לי יש מעט ניסיון בעבודה- ניסיתי ועשיתי דברים רבים ושונים בחיי- רובם בהתנדבות
או במתנה לחברים, למשפחה ולעצמי- משמרטפות עד ניקיון, מעיצוב ויצירת שלטים וציור על קירות עד פיסול באבנים וטיפול בגינה,
מחיבוק בשעת צורך עד מסאז' מפנק, מהקשבה ועד עצה בריאה, משקט והתבוננות יחדיו עד עבודה פיזית מרעננת, מתכשיטים עדינים
עד קליעה בעיתונים, מבובנאות לשירה וריקוד. אני יכולה להגיד באותה הנשימה שיש לי המון ידע וניסיון, כאלו שאף נדיר למצוא, בטח ובטח
שבתוך בת אדם יחידה, ושאני לא יודעת שום כלום.
אז אם מתחשק לך להעסיק עובדת בלב פתוח, או יש לך רעיון כלשהוא בשבילי, או מילה טובה, או משהו-
הנך מוזמן\ת ליצור עימי קשר-
באימייל- feelthebit שטרודל יאהו נקודה קום
או בסלולרי- 0524544942
או בטלפון בבית אימי- 089361748
בהסתכלות לאחור על שכתבתי, נראה לי נכון לבאר את מספר שנותי על פני האדמה בגילגול הנכחי, והוא 23.
סליחה מראש על החוסר בתמצות, וברכת שנה פורייה, נפלאה ומלאת הודייה לכולנו.
בימים אלו מחפשת לה עבודה, כזו שבה תוכל לעזור, ללמוד, לתת וליצור, להעניק מפרי ידה.
חסרת ניסיון בדברים רבים, למודת חוויות ברבים אחרים, קצרה היריעה מלהכיל ולספר, תשמח מאוד לברר, לדבר, להשתפר.
אוהבת אדמה ואדם, בין אם ילד, ילדה, איש, אישה או טף, אומנית הפתוחה ללא הרף להוויה (אמן ואמן), תקפץ אל צידך בחטף.
יש לך הצעת עבודה מענייינת? לי יש מעט ניסיון בעבודה- ניסיתי ועשיתי דברים רבים ושונים בחיי- רובם בהתנדבות
או במתנה לחברים, למשפחה ולעצמי- משמרטפות עד ניקיון, מעיצוב ויצירת שלטים וציור על קירות עד פיסול באבנים וטיפול בגינה,
מחיבוק בשעת צורך עד מסאז' מפנק, מהקשבה ועד עצה בריאה, משקט והתבוננות יחדיו עד עבודה פיזית מרעננת, מתכשיטים עדינים
עד קליעה בעיתונים, מבובנאות לשירה וריקוד. אני יכולה להגיד באותה הנשימה שיש לי המון ידע וניסיון, כאלו שאף נדיר למצוא, בטח ובטח
שבתוך בת אדם יחידה, ושאני לא יודעת שום כלום.
אז אם מתחשק לך להעסיק עובדת בלב פתוח, או יש לך רעיון כלשהוא בשבילי, או מילה טובה, או משהו-
הנך מוזמן\ת ליצור עימי קשר-
באימייל- feelthebit שטרודל יאהו נקודה קום
או בסלולרי- 0524544942
או בטלפון בבית אימי- 089361748
בהסתכלות לאחור על שכתבתי, נראה לי נכון לבאר את מספר שנותי על פני האדמה בגילגול הנכחי, והוא 23.
סליחה מראש על החוסר בתמצות, וברכת שנה פורייה, נפלאה ומלאת הודייה לכולנו.
-
מנסה_לעזור*
- הודעות: 181
- הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 14:49
- דף אישי: הדף האישי של מנסה_לעזור*
-
פלוני_אלמונית*
- הודעות: 43436
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
מיכל גבעוני
אופס, ואני רואה שהשתמשתי בניק שכבר היה קיים אז סליחה (חוזרת לאלמוניותי)
-
מה_עושות_האיילות*
- הודעות: 149
- הצטרפות: 16 יוני 2010, 21:00
- דף אישי: הדף האישי של מה_עושות_האיילות*
מיכל גבעוני
הי מיכל,
הגבתי לך בככר, לא ראיתי שפתחת דף בית.
בכל מקרה - נסי למקד - במה את אוהבת במיוחד לעסוק, מה משמח אותך. מן הסתם אלה הדברים שאת עושה הכי טוב...
אם היית מדמיינת עכשיו את העבודה האולטימטיבית עבורך - מה היא היתה?
ככל שתעבירי מסר יותר ברור כך הוא יקלט בצד השני. המון הצלחה.
הגבתי לך בככר, לא ראיתי שפתחת דף בית.
בכל מקרה - נסי למקד - במה את אוהבת במיוחד לעסוק, מה משמח אותך. מן הסתם אלה הדברים שאת עושה הכי טוב...
אם היית מדמיינת עכשיו את העבודה האולטימטיבית עבורך - מה היא היתה?
ככל שתעבירי מסר יותר ברור כך הוא יקלט בצד השני. המון הצלחה.
-
אלה_לי_לה*
- הודעות: 1080
- הצטרפות: 07 נובמבר 2007, 10:20
- דף אישי: הדף האישי של אלה_לי_לה*
מיכל גבעוני
מיכל 3 צמות?
המון אהבה בחורה מוכשרת שכמוך!
חיבוק גדול
אלה
(אדממה, אנונימוס, גרינפיס ועכשיו גם ירושלים:)
המון אהבה בחורה מוכשרת שכמוך!
חיבוק גדול
אלה
(אדממה, אנונימוס, גרינפיס ועכשיו גם ירושלים:)
-
נקודות_ורודות_אגדיות*
- הודעות: 3625
- הצטרפות: 19 יוני 2007, 18:46
- דף אישי: הדף האישי של נקודות_ורודות_אגדיות*
מיכל גבעוני
@}
-
ריש_גלית*
- הודעות: 2367
- הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
- דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*
מיכל גבעוני
מיכל, הנה נוסח המודעה כפי שכתבת אותה בכיכר. אני מוסיפה לכיכר תמצות של המודעה עם הפניה לכאן (-:
עלמה חביבה, חייכנית ואוהבת, מיכל גבעוני שמה, מתגוררת ברחובות, עיר קטנה ומשובבת, בביתה החמים של אמה.
בימים אלו מחפשת לה עבודה, כזו שבה תוכל לעזור, ללמוד, לתת וליצור, להעניק מפרי ידה.
חסרת ניסיון בדברים רבים, למודת חוויות ברבים אחרים, קצרה היריעה מלהכיל ולספר, תשמח מאוד לברר, לדבר, להשתפר.
אוהבת אדמה ואדם, בין אם ילד, ילדה, איש, אישה או טף, אומנית הפתוחה ללא הרף להוויה (אמן ואמן), תקפץ אל צידך בחטף.
יש לך הצעת עבודה מענייינת? לי יש מעט ניסיון בעבודה- ניסיתי ועשיתי דברים רבים ושונים בחיי- רובם בהתנדבות
או במתנה לחברים, למשפחה ולעצמי- משמרטפות עד ניקיון, מעיצוב ויצירת שלטים וציור על קירות עד פיסול באבנים וטיפול בגינה,
מחיבוק בשעת צורך עד מסאז' מפנק, מהקשבה ועד עצה בריאה, משקט והתבוננות יחדיו עד עבודה פיזית מרעננת, מתכשיטים עדינים
עד קליעה בעיתונים, מבובנאות לשירה וריקוד. אני יכולה להגיד באותה הנשימה שיש לי המון ידע וניסיון, כאלו שאף נדיר למצוא, בטח ובטח
שבתוך בת אדם יחידה, ושאני לא יודעת שום כלום.
אז אם מתחשק לך להעסיק עובדת בלב פתוח, או יש לך רעיון כלשהוא בשבילי, או מילה טובה, או משהו-
הנך מוזמן\ת ליצור עימי קשר-
באימייל- feelthebit שטרודל יאהו נקודה קום
או בסלולרי- 0524544942
או בטלפון בבית אימי- 089361748
בהסתכלות לאחור על שכתבתי, נראה לי נכון לבאר את מספר שנותי על פני האדמה בגילגול הנכחי, והוא 23.
סליחה מראש על החוסר בתמצות, וברכת שנה פורייה, נפלאה ומלאת הודייה לכולנו.
עלמה חביבה, חייכנית ואוהבת, מיכל גבעוני שמה, מתגוררת ברחובות, עיר קטנה ומשובבת, בביתה החמים של אמה.
בימים אלו מחפשת לה עבודה, כזו שבה תוכל לעזור, ללמוד, לתת וליצור, להעניק מפרי ידה.
חסרת ניסיון בדברים רבים, למודת חוויות ברבים אחרים, קצרה היריעה מלהכיל ולספר, תשמח מאוד לברר, לדבר, להשתפר.
אוהבת אדמה ואדם, בין אם ילד, ילדה, איש, אישה או טף, אומנית הפתוחה ללא הרף להוויה (אמן ואמן), תקפץ אל צידך בחטף.
יש לך הצעת עבודה מענייינת? לי יש מעט ניסיון בעבודה- ניסיתי ועשיתי דברים רבים ושונים בחיי- רובם בהתנדבות
או במתנה לחברים, למשפחה ולעצמי- משמרטפות עד ניקיון, מעיצוב ויצירת שלטים וציור על קירות עד פיסול באבנים וטיפול בגינה,
מחיבוק בשעת צורך עד מסאז' מפנק, מהקשבה ועד עצה בריאה, משקט והתבוננות יחדיו עד עבודה פיזית מרעננת, מתכשיטים עדינים
עד קליעה בעיתונים, מבובנאות לשירה וריקוד. אני יכולה להגיד באותה הנשימה שיש לי המון ידע וניסיון, כאלו שאף נדיר למצוא, בטח ובטח
שבתוך בת אדם יחידה, ושאני לא יודעת שום כלום.
אז אם מתחשק לך להעסיק עובדת בלב פתוח, או יש לך רעיון כלשהוא בשבילי, או מילה טובה, או משהו-
הנך מוזמן\ת ליצור עימי קשר-
באימייל- feelthebit שטרודל יאהו נקודה קום
או בסלולרי- 0524544942
או בטלפון בבית אימי- 089361748
בהסתכלות לאחור על שכתבתי, נראה לי נכון לבאר את מספר שנותי על פני האדמה בגילגול הנכחי, והוא 23.
סליחה מראש על החוסר בתמצות, וברכת שנה פורייה, נפלאה ומלאת הודייה לכולנו.
-
ריש_גלית*
- הודעות: 2367
- הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
- דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*
מיכל גבעוני
כאשר את רוצה לשחזר משהו שנמחק זמן קצר אחרי המחיקה, את יכולה להיכנס ל"עריכת כל הדף", ולחפש נוסח קודם של הדף טרם המחיקה. במצב עריכה זה את יכולה להעתיק את מה שנמחק לקובץ וורד במחשב שלך, או לדף שלך, או, אם זו הערה שחשובה לך בתוך דיון ומישהו מחק לך אותה בזדון - להחזיר אותה לדף ע"י העתקה, חזרה לגרסה העדכנית והדבקה של הפוסט שנמחק.
באופן כללי, יש בתקופה האחרונה רגישות גדולה של עורכות לעומס על ככר השוק והרבה עבודת עריכה בכלל, והרבה פעמים מודעות נמחקות משום שאינן מתאימות לכללים המנוסחים בראש הדף. אני מסכימה עם מי שכתבה לך שחבל שלא הוסיפו הסבר, אבל אני גם חושבת שהמודעה ארוכה מדי, ולרוב האנשים שעוברים בכיכר אין סבלנות לקרוא כל כך הרבה מלל. אני, למשל, לא התעכבתי לקרוא את המודעה אלא רק רפרפתי עליה (לא אני מחקתי, אגב, אם זה לא היה ברור עד כה).
מודעה שמנוסחת בצורה שמדגישה את הבקשה שלך, את הכישורים שלך ואת פרטי ההתקשרות אתך היתה משרתת אותך טוב יותר, לדעתי (-: (אבל אני בטוחה שיש אנשים שמעדיפים את הנוסח הארוך וחינני שלעיל!).
בהצלחה! @}
באופן כללי, יש בתקופה האחרונה רגישות גדולה של עורכות לעומס על ככר השוק והרבה עבודת עריכה בכלל, והרבה פעמים מודעות נמחקות משום שאינן מתאימות לכללים המנוסחים בראש הדף. אני מסכימה עם מי שכתבה לך שחבל שלא הוסיפו הסבר, אבל אני גם חושבת שהמודעה ארוכה מדי, ולרוב האנשים שעוברים בכיכר אין סבלנות לקרוא כל כך הרבה מלל. אני, למשל, לא התעכבתי לקרוא את המודעה אלא רק רפרפתי עליה (לא אני מחקתי, אגב, אם זה לא היה ברור עד כה).
מודעה שמנוסחת בצורה שמדגישה את הבקשה שלך, את הכישורים שלך ואת פרטי ההתקשרות אתך היתה משרתת אותך טוב יותר, לדעתי (-: (אבל אני בטוחה שיש אנשים שמעדיפים את הנוסח הארוך וחינני שלעיל!).
בהצלחה! @}
-
ריש_גלית*
- הודעות: 2367
- הצטרפות: 14 יולי 2007, 01:22
- דף אישי: הדף האישי של ריש_גלית*
מיכל גבעוני
אופס, ואחרי הכל אני רואה שמישהי כבר שחזרה את המודעה והעבירה לפה! נו, לפחות את רואה שהקריאה שלך בכיכר פתחה את הלב לכמה קוראות...
-
אורי_יורמן*
- הודעות: 3193
- הצטרפות: 13 אפריל 2007, 00:16
- דף אישי: הדף האישי של אורי_יורמן*
מיכל גבעוני
בלי קשר למודעה, או עם קשר -
מיכל, ברוכה הבאה!
התרגשתי לראות את שמך מתנוסס פה
מיכל, ברוכה הבאה!
התרגשתי לראות את שמך מתנוסס פה
-
מיכל_גבעוני*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 04 ספטמבר 2010, 13:38
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_גבעוני*
מיכל גבעוני
הו אורי, תודה!
גם אני התרגשתי לראות את שמך פה בפעם הראשונה,
והתרגשתי אף יותר כשהחילותי לקרוא את כתביך.
אני שולחת לך חיבוקים ואהבה
אה, וגם מספרת לך שהרבה בזכותך מחר בבוקר תהיה זו הפעם השלישית ברצף שאכין לי ולאימי רשק ירוק,
על אף המכשור הפשוט ומיושן משהו שיש ברשותנו.
(-:
גם אני התרגשתי לראות את שמך פה בפעם הראשונה,
והתרגשתי אף יותר כשהחילותי לקרוא את כתביך.
אני שולחת לך חיבוקים ואהבה
אה, וגם מספרת לך שהרבה בזכותך מחר בבוקר תהיה זו הפעם השלישית ברצף שאכין לי ולאימי רשק ירוק,
על אף המכשור הפשוט ומיושן משהו שיש ברשותנו.
(-:
-
אלה_חורי*
- הודעות: 105
- הצטרפות: 04 דצמבר 2005, 21:14
- דף אישי: הדף האישי של אלה_חורי*
מיכל גבעוני
הי מיכל,
קראתי את המודעה והתחשק לי למסור לך הרבה בהצלחה! נשמע לי שיש לך המון מה לתת ושמי שיעבוד בסביבתך יזכה.
אולי בעתיד הקרוב ארצה מישהי לעזרה של כמה שעות בשבוע עם הקטן שלנו (תשעה חודשים) יכול להתאים לך? (אנחנו בגבעת ברנר)
בשורות טובות
קראתי את המודעה והתחשק לי למסור לך הרבה בהצלחה! נשמע לי שיש לך המון מה לתת ושמי שיעבוד בסביבתך יזכה.
אולי בעתיד הקרוב ארצה מישהי לעזרה של כמה שעות בשבוע עם הקטן שלנו (תשעה חודשים) יכול להתאים לך? (אנחנו בגבעת ברנר)
בשורות טובות
-
גם_יעל*
- הודעות: 83
- הצטרפות: 21 אפריל 2009, 19:58
- דף אישי: הדף האישי של גם_יעל*
מיכל גבעוני
הי מיכלי.
ברוכה הבאה.
ברוכה הבאה.
-
מיכל_גבעוני*
- הודעות: 14
- הצטרפות: 04 ספטמבר 2010, 13:38
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_גבעוני*
מיכל גבעוני
תודה יעלת D-:
חיבוק גדול לך ולאורצ'וקון ולקרפד.
חיבוק גדול לך ולאורצ'וקון ולקרפד.
-
ענת_רז*
- הודעות: 145
- הצטרפות: 17 פברואר 2008, 12:35
- דף אישי: הדף האישי של ענת_רז*
מיכל גבעוני
שיהיה המון בהצלחה, מודעה משובבת נפש 
-
אלה_חורי*
- הודעות: 105
- הצטרפות: 04 דצמבר 2005, 21:14
- דף אישי: הדף האישי של אלה_חורי*
מיכל גבעוני
הי מיכל, התכתבנו לפני כמה חודשים על שמרטפות לבני המתוק בן השנה. עדיין יכול להתאים לך? אם כן, אולי נעבור לדבר טלפונית? אני ב0528561048. את יכולה גם להשאיר לי מס בדפבית ואשוב אלייך.. תודה,אלה
-
צפרדע_צבי_ופרפר*
- הודעות: 123
- הצטרפות: 13 מרץ 2011, 23:21
- דף אישי: הדף האישי של צפרדע_צבי_ופרפר*
מיכל גבעוני
היי מיכלי
חזרנו לארץ, איפה את נמצאת ומה העיניינים
חיבוקים מניבה ויותם
חזרנו לארץ, איפה את נמצאת ומה העיניינים
חיבוקים מניבה ויותם
-
כוכב_מנצנץ*
- הודעות: 9
- הצטרפות: 26 מאי 2011, 01:07
- דף אישי: הדף האישי של כוכב_מנצנץ*
מיכל גבעוני
הי מיכל
לקח לי זמן להגיב , האם אפשר איכשהו לראות דברים שעשית?
תודה
לקח לי זמן להגיב , האם אפשר איכשהו לראות דברים שעשית?
תודה
-
ההולכת_באתרים*
- הודעות: 898
- הצטרפות: 21 נובמבר 2005, 11:44
- דף אישי: הדף האישי של ההולכת_באתרים*
מיכל גבעוני
עיר קטנה ומשובבת
נו, זאת קצת הגזמה
נו, זאת קצת הגזמה