נעמה ב

אנונימי

נעמה ב

שליחה על ידי אנונימי »

קצת (הרבה) עליי:

קוראים לי נעמה ואני בת 14 (-:
יש לי דף ב'באופן צעיר' (זה כמו באופן טבעי, אבל רק לילדים): ילדה של ספרים (אם אתם מחפשים אותו כאן זה לא יעבוד..)

אני אוהבת ספרים וחיות.

על החיות שלי:
  • שתי חתולות וחתול אחד: מִיה, מִיצִי (הן אחיות. תאומות. מיה הגדולה) ואוֹרְלִי (זכר! |מבט נוקב|)
שלושה כלבים: דוּבִּי, בּלה וחוֹמד. (דובי יכול לנשוך אבל הוא ממש* מתוק, בלה צייתנית כזו וחומד קטנה וטפשה...)
  • קיפודה אחת (בלי שם.. היא אצלנו כבר כמה שנים |לא טורח להמשיך לספור|, אבל היא מסתובבת, לא בכלוב.. (הכלבים לא אוכלים אותה כי יש לה קוצים P-:) רואים אותה בעיקר בחורף)
  • כבר אין לי עיזים אבל אני משאירה את הקטע שלהם פה |נשאר נאמן| - ארבע עיזים: גָדִי, כּוֹכִי, אֵסְתִי ובַּהִיָה. (לספר את הסיפור שלהם?.. טוב, אז ככה.. היתה לנו עז שקראו לה עִיזָה. אחרי כמה זמן הוספנו גם את כּוֹכִי. יום אחז חבר של אבא שלי (שגם לו יש עיזים) נסע לכמה ימים ואנחנו שמרנו לו על תיש אחד בשם טָווִיל וכשהחזרנו אותו גילינו שעִיזָה בהריון. היא המליטה שני גדיים: גָדִי וצוּצִיק. היא מתה כי נתקע לה משהו שאחרי הלידה היה צריך לצאת. צוּצִיק מת כי היה לו שיתוק ברגליים האחוריות. גָדִי נשאר. הוא גדל ואז כּוֹכִי נכנסה להריון. נולדו לה שני גדיים: אֵסְתֵר (חיבה: אֵסְתִי) ומָרְדְכַי (חיבה: מוֹטִי). את מוֹטִי מכרנו כדי שהוא לא ילחם עם גָדִי. אחרי כמה זמן כּוֹכִי נכנסה שוב להריון ונולדה גדייה אחת: בַּהִיָה. זה הסיפור. דרך אגב, בימים אלו בַּהִיָה בהריון מגדי. :-) זהו. גמרתי לחרוש לכם. :-P)
אני קוראת מלא ספרים, אז אתם יכולים לכתוב לי שם של ספר, ועם אני מכירה את הספר אפשר להתכתב עליו, ואני יכולה לענות על שאלות, בקשר לספרים.. (אני לא מבטיחה שאני אדע הכל..) וגם עם אני לא מכירה את הספר, אתם יכולים להמליץ עליו, לספר לי עליו או שאני אנסה למצוא מידע עליו..(אם תבקשו יפה D-:)
שימו |L|: הרשימה הזאת מעוד לא מעודכנת, אז קחו בחשבון (-:

ספרים שאני אוהבת:

הסברים:

V = סדרה
X = ספר אחד
|#| = אחר

תת הסברים:

|Y| = מעולה!

V ילדי המנורה |Y|
V קיץ אחד ביחד (זה רק השם של הספר הראשון) |Y|
V מנהרת הזמן
V ג'ינג'י
V כח המוח
V יומנו של חנון
X אבא ארך רגליים
V חירות (כמעט תמיד זה: '.... חירות' או 'חירות ....') |Y|
V יומני הנסיכה (זה רק השם של הספר הראשון) |Y|
V ארטמיס פאול |Y|
V הארי פוטר |Y|
V פיטר (יש שני ספרים: 'פיטר ולוכדי הכוכבים' ו'פיטר ושודדי הצללים') |Y|
X לב של דיו |Y|
V פרסי ג'קסון |Y|
X אורה הכפולה
X מומו
V ווינטר בלו |Y|
X המכוערים של דניאל
X אני אתגבר
V ילד האריות |Y|
X אריק רקס |Y|
X בודדה במערכה |Y|
X נץ הים |Y|
X האחים לב-ארי
X אורי |Y|
V ספטימוס היפ |Y|
V סְטְרָוַגַנְזָה |Y|
X לאהוב עד מוות
X אדי מלך המסטולים
X בן-הערובה |Y|
V האסופית |Y|
V הארי פוטר |Y|
X השד מכיתה ז' (יכול להיות שיקראו לזה 'השד מהשביעית') |Y|
V חסמב"ה (ח ב ו ר ה - ס ו ד י ת - מ א ו ד - ב ה ח ל ט. אני חושבת.. לא זוכרת בדיוק)
X פצפונת ואנטון
V דוקטור דוליטל
V דמדומים |Y|
V יומנו של חנון
X קיזי הילדה הצועניה
X רובינסון קרוזו
X רובין הוד
X אוליבר טוויסט
V בון
V מנהרות (זה השם של הספר הראשון. השני נקרא 'מעמקים')


יש לי עוד מלא אבל אין לי כוח לעדכן כל פעם, אז.. אני מעדכנת פעם במאה שנה...


ב-27.8 תהיה לי יומולדת 15!!! |בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה| וכולי וכולי.. D-:

טוב.. זהו. אני מקווה שתכתבו לי הרבה :-)

נעמה ב (נעמה)
כל מה שכתבתי וכתבו לי באוקטובר 2006
נעמה ב (2006-10-02T16:28:41):
שלום,
קוראים לי נעמה ואני מאוד אוהבת חיות.
יש לי בבית: 7 חתולים, 2 כלבים, 2 פינקים (ציפורים קטנות), 1 תוכי, דגים, 1 תיש צעיר, 1 עז, שרקנים (חזירי ים), ארנבים, ו2 שלווים.
אני בת 9 ויש לי אח בן 7 ושנינו בחינוך ביתי.
אני אשמח אם תכתבו לי בדף או באימייל!

מיכל צמות (2006-10-05T14:16:33):
שלום נעמה וברוכה הבאה.
אני מיכל מהקייטנה. פה קראתי לעצמי מיכל צמות, כי פעם היו לי כאלו צמות ארוכות.
תמסרי ד"ש .


נעמה ב (2006-10-06T16:58:01):
זה דף בית אישי.


יולי רוזנפלד (2006-10-06T22:44:30):
שלום נעמה אני יולי וגם לי יש הרבה חיות : 4 עזים, 7 כבשים, 3 חמורים, 5 כלבים, 1 תרנגול מסכן שנשאר לבד מתוך 40 שנטרפו, 6 ברווזים, 8 חתולים וכל הזמן יש עוד, היו לי תוכים אבל הם עפו, וגם כלב שנדרס, :-( :'(3 סוסים שמתו מהרעלה לפני חצי שנה,:-( :'( ובמשך כל השנים היו לי תמיד כל מיני מכרסמים...

מה זאת אומרת נתראה בקרוב ?

איפה את גרה?
מחכה שתכתבי לי יולי :-);-):-9


נעמה ב (2006-10-08T08:56:20):
שלום יולי אני גרה ///////,
איפה את גרה??
את רוצה לבקר אותנו פעם?
יש לך מסנג'ר? נוכל להתכתב.
יש לך אחים? עם כן כמה?
...

תודה!

מנעמה


יולי רוזנפלד (2006-10-08T15:46:50):
שלום נעמה,
אני גרה ב... ליד .... ופעם גרתי ב....... אם את מכירה , (זה מושב ליד ......).

יולי:-) :-9:-D ;-)


יולי רוזנפלד (2006-10-08T16:02:59):
לי יש 5 אחים ויש לי מסנג'ר וגם איסיקיו המסנג'ר שלי הוא
והאיסיקיו שלי הוא 317621066
יולי:-) :-9 ;-) :-D


נעמה ב (2006-10-09T16:02:17):
שלום יולי
אין לי איסיקיו אבל יש לי מסנג'ר.


מנעמה


נעמה ב (2006-10-09T18:38:59):
ליולי

עם תכתבי במסנג'ר שלי הוא ירשום לך שאת שולחת מכתב ......... נכון?
אלה ההורים שלי אז תשלחי ל:.........

מנעמה


מיכל צמות (2006-10-09T22:15:45):
נעמה באתי להזמין אותך - מחר ב:16:30 שזה ארבע וחצי אחרי הצהריים להתארח בסוכה שלנו - . ויהיו גם עוד אורחים. . . מקווה שנתראה.
מוסר לילה טוב (ושוקע חזרה לקרוא בספר...).


נעמה ב (2006-10-10T08:36:00):
תודה מיכל,

אנחנו (אולי, אני מקווה שכן) נבוא.

נעמה


מיכל צמות (2006-10-11T22:00:52):
נעמה היה לנו מאד כייף שבאתם. ורציתי להגיד לך תודה שצרפת את מאיה - ועזרת לה להשתלב עם כל הילדים. זו פעם ראשונה שהיא אצלנו בבית הזה ולא כל כך הכירה - וזה שלקחת עליה חסות ועזרת לה להשתלב היה עזרה ממש גדולה ! תודה ! @}


יולי רוזנפלד (2006-10-13T20:58:35):
נעמה, אני אנסה לחפש אותך במסנג'ר.
ויש לי אימייל חדש:


נעמה ב (2006-10-14T20:42:40):
ליולי!
בבקשה (את לא חייבת) עם את נכנסת למסנג'ר שלנו אז תעשי את זה בכתובת החדשה שלך כי המחשב שלי לא מכיר את הכתובת הוא מכיר רק את הכתובת

תודה..
נעמה


נעמה ב (2006-10-18T20:29:22):
עכשיו המחשב שלי מכיר את 2 הכתובות שלך!!!!!!!!!


מיכל צמות (2006-10-24T09:11:33):
יש מישהי בשם נמש כאן באתר (בחיים גם קוראים לה נעמה) שיש לה פינת חי ומחפשת בתים לכל מיני חיות כל הזמן - תכתבי לה כאן בדפבית שלה - נראה לי שהיא תשמח. אם תרצי תתקשרי אלי יש לי גם טלפון שלה. אוהבת. מיכל.


אמא נמש (2006-10-24T09:21:05):
הי נעמה
יש לי פה פרגית מאד צעירה וחמודה
שבקרוב תהפוך לתרנגולת או תרנגול
את מוזמנת לבוא ואתן לך בשמחה
אני גרה בפרדס חנה וגם לי קוראים נעמה
ואני מאד אוהבת חיות אפילו שאני כבר גדולה
יש לי פה המון בעלי חיים ומדי פעם אני צריכה למסור
את יכולה לכתוב וגם להתקשר


נעמה ב (2006-10-26T16:53:33):
תודה רבה נעמה!
אנחנו נחשוב אל זה (אנחנו=אבא שלי ואני),
ניראה לי שאבא שלי ישכים אבל אני לא בתוכה,
עם תתני לי את האימייל שלך אני אשלח לך תשובה באימייל אבל עם את לא רוצה אני אכתוב לך את התשובה בדף!
נעמה.


אמא נמש (2006-10-26T21:26:23):
את יכולה בדף בית


נעמה ב (2006-10-27T11:01:53):
לנמש!
אנחנו נישמח לקבל את הפרגית!
תודה רבה

מנעמה.

כל מה שכתבתי וכתבו לי בנובמבר 2006
ליי ליי (2006-11-01T20:15:28):
היי נעמה בבקשה תתקני את הכתובת כי המחשב שלי לא מצליח לישלוח דואר לכתובת הזאת.


ליי ליי (2006-11-02T21:58:24):
היי נעמה האימייל שלי פשות לא בסדר הוא לא מכיר את הכתובת שלך תגידי לי אים יש לך כתובת אחרת אים לא אני ינסה לישלוח לך מייל דרך האימייל של אמא שלי.


נעמה ב (2006-11-04T20:29:34):
שלום לילה,
אני לא יודעת מה הבעיה, אולי תנסי שוב?
אני אשלח לך אימייל, טוב?
נעמה..


נעמה ב (2006-11-05T10:30:15):
שלום לילה,
גם אצלי המחשב לא מקבל אותך, שלחתי לך תשובה.
אפשר להתכתב כאן ובאימייל של אמא שלך! (שלחת מהאימייל שלה, נכון?)
נעמה..

כל מה שכתבתי וכתבו לי במאי 2007
נגה שמש (2007-05-04T15:37:03):
שלום נעמה
אשמח מאוד עם נתכתב
אני רוצה לדעת איזה חיות יש לך...
לי יש 10 דגים
5 חתולים
1כלב
28 תרנגולות+תרנגולים...
אז לי יש 44 חיות.
אבל זאת לא תחרות...
|L||L||L||L|
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}


נגה{@שמש (2007-05-26T12:29:59):
שלום אני אסביר לך זה ממש פשוט
למשל אם את רוצה ליצור חייכןכזה :-) תעשי את צרוף התווים האלה(אך כמובן ללא רווח)
: - )
אם את רוצה לעשות עוד כל מיני דברים יפים כאלה
תלחצי כאן: הבעות בצ'יק צ'ק יש פה עוד מלא מלא כאלה....
תדפיסי לך והיה לך מתי שתרצי }{}{}{ZZZZZZZZZ |אפרוח|


נעמה ב (2007-05-29T03:27:54):
:-)


נעמה ב (2007-05-29T03:28:34):
תודה לך נגה,
נעמה ב


נעמה ב (2007-05-29T03:33:50):
|Y|


נגה שמש (2007-05-29T11:27:29):
הייי איפה את גרה?
אם זה במרחק נסיעה של שעה גג אז אני מוכנה להפגש בכיף...
אבל אם את גרה רחוק אז זאת קצת בעיה כי אני לא ממש אוהבת לסוע
אם לך בא לבוא אז בכיף רק תגידי לי ...
ו... נקבע...
|L||L||L||L|
ביייי בייי
נ.ב
אני גרה בכפר קיש
אם מותר לך תכתבי לי את הטלפון שלך ואני אתקשר....
(לי אסור לכתוב טלפון....)

כל מה שכתבתי וכתבו לי ביוני 2007
נגה שמש (2007-06-10T13:55:01):
קראת את המייל שלי?
לי אסור לכתוב את המייל שלי...
גם לא את הטלפון שלי...
בייי



נגה שמש (2007-06-13T14:21:49):
הייי
שמחתי לדבר איתך...
עד החופש הגדול כנראה לא נוכל להתראות...
ביייי ביי נגגה שמש




נגה שמש (2007-06-16T13:56:52):
נעמה שלום?
מה שלומך?
מהנ את עושה כל היום?
נגה


כל מה שכתבתי וכתבו לי ביולי 2007
נגה שמש (2007-07-10T16:52:10):
סליחה שלא עניתי לך כל כך הרבה זמן פשוט לא ההיתי בבית....
כן שמש זה השמשפחה שלי....
מחר אני לא יכולה למרות שיום רביעי אז אולי שבוע הבא ואולי את תבואי אלי....



מיכל צמות (2007-07-11T17:57:15):
סופסוף נותנים לי הזדמנות להגיע למחשב... אז אני יכולה לענות לך. (וגם לראות את ההודעה שכתבת כבר לפני יום וחצי - מה את עושה ערה בארבע לפנות בוקר???).
אני מאד שמחה - את ילדה מקסימה.
)-: היה יום מים - ועשו ציורי גוף - הפעם כמעט את כולם צבעו - היה דולפין (תם), ונערת פרחים (נועה) ושמש (ניר) וקשת בענן (לני) - ועוד דברים שאני לא זוכרת כרגע.
אבל מחר יום חדש - ויהיה שוב כייף!!!
.
להתראות @}
(אני מקווה שתקראי את זה - ואם לא אז תחכה לך הפתעה כשתחזרי מהקייטנה).




מיכל צמות (2007-07-19T23:24:33):
חמודה - שתהיה לך שבת מדהימה!
.
להתראות ביום ראשון.


כל מה שכתבתי וכתבו לי באוגוסט 2007
מיכל צמות (2007-08-01T13:55:30):
אני מקווה שעוד נתראה לפני השנה הבאה...
בנתיים - תמסרי ד"ש חמה לכולם ותגידי לאמא שתתן לך חיבוק גדול ממני.



נגה שמש (2007-08-05T14:58:16):
הייי ביום רבעי אז אולי ניפגש...
רק תסבירי לי איפה את גרה וניראה מה הולך...



נגה שמש (2007-08-16T10:25:33):
תמונה
מזל טוב!!!


כל מה שכתבתי וכתבו לי בספטמבר 2007
אריאל בת 11 (2007-09-28T19:58:03):
היי נעמה :-)
דבר ראשון: סליחה שלא כתבתי לך פשוט לא היה לי זמן!!
דבר שני: אני שמחה שכתבת לי.
דבר שלישי: אני גרה במעלות תרשיחא.
הא.... אני השמח עם נתכתב!!!
ממני אריאל בת 11




אריאל בת 11 (2007-09-29T10:26:43):
היי נעמה :-)
ממצב??
אני מאוד רוצה להיפגש |l|.
הא... יש לך איסיקיו??
לי יש.
ביי |מתנה| אריאל |מתנה|



כל מה שכתבתי וכתבו לי באוקטובר 2007
אריאל בת 11 (2007-10-09T20:25:01):
היי נעמה
מה המצב???
איתי הכול טוב.
חבל שאין לך אי סי קיו :-(
לא משנה,
אני לא יודעת מתי אני יכולה להיפגש!!!
טוב... נדבר בייוש




אריאל בת 11 (2007-10-23T10:17:51):
היי נעמה :*)
ממצב?
כן אני יכולה להגיע לאזור שלך :-)
הא... טוב נדבר בייוש




אריאל בת 11 (2007-10-23T10:18:53):
|עוגה| |l|




אריאל בת 11 (2007-10-30T13:13:14):
היי נעמה
מה שלומך????????
אני בסדר טוב נדבר ביי |l|


כל מה שכתבתי וכתבו לי בנובמבר 2007
אריאל בת 11 (2007-11-07T19:58:34):
היי נעמה
רוצה להיפגש????
טוב... נדבר בייוש :-)



כל מה שכתבתי וכתבו לי בדצמבר 2007
אריאל בת 11 (2007-12-09T17:05:59):
חג חנוכה שמח!!!! :-)



אריאל בת 11 (2007-12-11T11:33:16):
היי נעמה :-)
אני מאוד אשמח עם ניפגש
(אחרי החג זה סבבה..)
בי'וש



כל מה שכתבתי וכתבו לי בפבואר 2008
ללי בן דב (2008-02-12T14:16:44):
היי זאת ללי המליצו לי לדבר איתך.
קצת מוזר שיש לך כלכך הרבה חיות.
לי יש חתולים חתול וחתולה אני יותר אוהבת את החתול.





ללי בן דב (2008-02-15T18:55:35):
אני שמחה שכתבת לי
אבל אני אדין לא הבנתי איך את מגדלת את כול החייות




אריאל בת 11 (2008-02-17T14:24:03):
היי נעמה
כן אני רוצה להיפגש ואני יכולה כמעט תמיד.
מתי את יכולה????
נדבר
אריאל בת 11




אריאל בת 11 (2008-02-22T18:36:53):
יום חמישי...??
גם אני יכולה!!
נדבר ביי..




אריאל בת 11 (2008-02-27T16:51:32):
היי נעמה!
אני כבר מצלצלת לאמא שלך!!
נדבר ביי




אריאל בת 11 (2008-02-27T19:07:06):
היי נעמה
חמישי הזה אני לא יכולה....אולי חמישי הבא??
טוב בכול מיקרה נדבר ביי ביי



כל מה שכתבתי וכתבו לי במרץ 2008
ללי בן דב (2008-03-08T12:01:30):
מתי תיחתבי לי?



אריאל בת 11 (2008-03-17T17:04:05):
היי נעמה...!!
מה קורה???
יש חדש???..
תגידי מתי את יכולה להיפגש??
(אני פשוט רוצה לדעת כי עכשיו יש לי הרבה מאוד ימים עמוסים.. אז אם יש יום ספציפי שאת יכולה אז בבקשה תגידי לי..)
יאללה נדבר ביי




אריאל בת 11 (2008-03-17T17:04:32):
  • נדבר



שחר (2008-03-21T19:07:52):
שלום נעמה



כל מה שכתבתי וכתבו לי באפריל 2008
אריאל בת 11 (2008-04-05T11:50:48):
היי נעמה
מה שלומך????
למה את לא עונה לי????טוב דברי איתי ביי...!



נגה שמש (2008-04-28T14:51:23):
הי נעמה כתבתי לך אימיל אשמח אם תעני לי


כל מה שכתבתי וכתבו לי ביוני 2008
מטורפת על סוסים (2008-06-03T15:31:03):
הי נעמה מה קורה?
לי יש:
7 חתולים,2 כלבים,10דגים,25 תרנגולות,2צפרדעים,1סרטן ו..6אפרוחים!
חוצמיזה קנינו היום אוטו חדש!



מטורפת על סוסים (2008-06-03T15:31:39):
אה ו... זאת נגה רק שהחלפתי שם




טרולו לולו (2008-06-11T15:52:02):
היי נעמה, אשמח ליהיות איתך בקשר כי אני כימעט
לא מכירה פה אף אחד, אני בת 13 (עוד שבוע), בת כמה את?



מטורפת על סוסים (2008-06-22T16:40:19):
הי מה שלומך?
עוד מעט יש לי חופש גדול:-)




טרולו לולו (2008-06-25T19:12:12):
היייי נעמה
מה קורה?, איזה כיף לך שאת בדמוקרטי!!!!!!!!
סיפרו לי על זה הרבה!!!, זה נישמע ממש כיף
מחר( יום שישי) יש לי יום הולדת!!!!!!




טרולו לולו (2008-06-27T16:16:26):
תתתודה!תודה!תודה!



נעמה ב (2008-06-28T12:58:27):
היומולדת שלי היא ב-27.8
היומולדת של גלעד שליט היא ב-28.8


נעמה ב (2008-06-29T20:01:44):
היי כולם,

אני כבר כמעט בת 11, ורציתי לעדכן אתכם במה שאני עושה:

עדכון החיות שיש לי:

כלב, שם: דובי
שתי כלבות (אחת קטנה ואחת גדולה), שם: הקטנה-חומד, הגדולה-בלה
שני חתולים, שם: האח הגדול-רה, האח הקטן-תו
שלוש חתולות, שם: המבוגרת-מותק, האחות הגדולה-מיה, האחות הקטנה-מיצי
חמישה דגים, שם: אין...:'(
שישה גרבילים (סוג של עכברים), שם: אין...:'(
שני צבים, שם: אין...:'(
תיש, שם: גדי
עז, שם: כוכי
ושניי גדיים (בן ובת), שם: הבן-מרדכי{מוטי}, הבת-אסתר{אסתי}.

עדכון החוגים שלי:

יום ראשון - כלום!
יום שני - חוג קרמיקה (המורה הכי טובה בעולם!)
יום שלישי - אני מתנדבת בספריה הציבורית
יום רביעי - אני מבקרת אצל סבתא שלי
יום חמישי - כלום!
יום שישי - כלום!
יום שבת - כלום!

מי שרוצה לדעת עוד שיכתוב לי בבקשה,

נעמה ב
כל מה שכתבתי וכתבו לי ביולי 2008
חתולה מיאווו (2008-07-01T12:59:02):
היי נעמה!
וואו! יש לך המון חיות! לי יש רק חתולה אחת (-:
קוראים לי כליל ואני בת 12 וקצת.
אני בחוג מחול אבל אין את זה בחופש הגדול |אוף| (די חבל).
אם בא לך להתכתב איתי הדף שלי זה: חתולה מיאווו


ה אלטרנטיבי (2008-07-02T00:07:01):
שלום נעמה!
איזה כיף לקרוא את ההודעה שלך! מה את עושה? ואיך החופש הגדול? אני מקווה שכיף לך ואת נהנית. תמסרי דרישת שלום לאח שלך ולאמא שלך!
ממני, אבי האינסטלטור ה אלטרנטיבי


פלוני אלמונית (2008-07-13T20:51:52):
הי חמודה
זו מיכל, אני ממחשב לא שלי ולכן לא רואים כאן את השם
אני יודעת שתבואו למחזור השני - ושמחה
תמסרי ד"ש חמה להורים ולאחיך
ונתראה בקרוב


נעמה ב (2008-07-17T10:05:34):
אני ומשפחתי נוסעים לנופש היום!
אני אחזור ביום ראשון.
נעמה ב


נעמה ב (2008-07-20T08:11:25):
היי כולם!
חזרתי אתמול בערב

כל מה שכתבתי וכתבו לי באוגוסט 2008
נעמה ב (2008-08-09T15:14:19):
מחר יש לאח שלי יום הולדת, הוא בן 9!!!|מתנה|


ארנבונת מתוקונת (2008-08-12T12:32:15):
היי נעמה מה חדש אצלך? (-:
תדברי איתי שאת יכולה אני צריכה לשאול אותך כמה דברים
שתידעי אין חדש במייפל או בסימס טוב אז ביוש

נ.ב. תגידי לאח שלך מזל טוב ביי


ארנבונת מתוקונת (2008-08-12T17:27:01):
על תדאגי אני לא יכתוב
רציתי לשאול אותך כמה דברים את עכשיו פה
במחשב?? עם כן תיכתבי לי פה ואני יענה לך פה(-:
ביוש@}


נעמה ב (2008-08-12T20:30:46):
אח שלי כבר בן 9 ויומיים!


ארנבונת מתוקונת (2008-08-13T09:53:00):
נעמה את יכולה לתת את השם
לחברות שלך ובקשר להיום ב16:30
אנחנו נוסעים למוזאון ולפלנטריום
אז ניפגש אוליי מחר ביוש (-: {@


טרולו לולו (2008-08-13T17:55:31):
היי נעמה, ממצב?
מה חדש? ( לא שיש הרבה דברים ישנים..... חחח)
כתבתי לרפאל, אז נדבר.....
בהבייוווווווש


נעמה ב (2008-08-13T20:50:11):
לילה טוב!!! ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ||ZZZ

מאיה שירה (2008-08-15T11:21:27):
שלום נעמה,
אני גם אוהבת חיות.
יש לי רק כלבה אחת:'(
הייתי רוצה להיתכתב איתך.
אני בת 12.
הדף שלי הוא מאיה שירה.
מקווה שתיכתבי לי,
מאיה שירה.


טליה צ (2008-08-15T14:19:52):
היי נעמה מה ניש?


טליה צ (2008-08-15T14:23:12):
סבבה לאללה


טליה צ (2008-08-15T16:03:53):
היי נעמה,
זאת טליה צ אשמח אם תתכתבי איתי


ממני:טליה צ


טליה צ (2008-08-18T12:06:08):
היי נעמה בוקר טוב אני מציעה לך להתכתב עם מאיה שירה היא ילדה מאוד נחמדה


טליה צ


חתולה מיאווו (2008-08-18T12:54:32):
היי נעמה!
איך עשית שלא יראו את כל ההודעות?
(ניסיתי גם בדף שלי אבל לא הצלחתי).


טליה צ (2008-08-18T14:45:15):
אני אשמח להתכתב איתך

שתיראי את ההודעה תישלחי לי הודעה חזרה


ממני:טליה צ


מיכל צמות (2008-08-19T15:31:37):
נעמונת, אני לא כל כך מכירה כאן את הילדות שבגילאים האלו. אולי בא לך לכתוב ב ככר השוק שאת רוצה להכיר ילדות בגילאים הללו - ושיחזרו לדפבית שלך. יכול להיות שזה יפעל. (אחר כך צריך להיות זהירה ולא להעביר פרטים ישר לפני שמזהים - אבל נראה לי שבזה יש לך קצת ניסיון - ואמא בטח יכולה לעזור לך).
חיבוקים ונשיקות. ונתראה ביום הולדת של אורי.
(()).



נעמה ב (2008-08-26T08:46:03):
אתמול היתה לי מסיבת יום הולדת!!! ומחר אני בת 11!!! |מתנה||עוגה||בלונים|

כל מה שכתבתי וכתבו לי בספטמבר 2008
נעמה ב (2008-09-01T14:32:54):
היום היה היום הראשון שלי בבית-הספר שלי, הייתי בו בשנה שעברה.

רפאל, שהדף שלה פה הוא ארנבונת מתוקונת הצטרפה לבית-הספר שלי אחריי הרבה זמן בחינוך-ביתי.

הייתי רוצה שתכתבו לי על היום הראשון שלכם, ועם אתם רוצים, תשאלו אותי עוד דברים על בית-הספר שלי.

תודה, נעמה ב


ארנבונת מתוקונת (2008-09-29T09:20:22):
היי שנה טובה ומתוקה
להיתראות ארנבונת מתוקונת
(רפאל)

כל מה שכתבתי וכתבו לי באוקטובר 2008
ארנבונת מתוקונת (2008-10-02T14:29:18):
היי מה קורה?


טרולו לולו (2008-10-02T21:50:17):
שנה טובה,
מה קורה?


מאיה שירה (2008-10-03T06:45:34):
הכל בסדר, תודה, מה איתך?


נעמה ב (2008-10-03T07:15:44):
היי, רציתי לספר לכם על מצב החיות שלי. מעכשיו, כל חודש אני אעשה עדכון חיות.
  1. צב, ללא שם:-(.
  2. כלבה, השם שלה הוא בֶּלַה.
  3. כלבה (גורה), השם שלה הוא חוֹמֶד.
  4. כלב, השם שלו הוא דוּבִּי.
  5. חתול, השם שלו הוא רֶה.
  6. חתול, השם שלו הוא תַו.
  7. חתולה, השם שלה הוא מִיצִי.
  8. חתולה, השם שלה הוא מִיָה.
ואחרון חביב, 9. חתולה, השם שלה הוא מוֹתֶק.
חוץ מזה, יש לנו "בית מלון לחיות".
ב"בית המלון" אני ומשפחתי, נכון לרגע זה, מארחים:
  1. שרקן, ללא שם:-(.
  2. שרקנית, ללא שם:-(.
  3. שרקנית, ללא שם:-(.
  4. ארנב, השם שלו הוא לַיִל.
והאחרון, או בעצם, האחרונה. 5. ארנבת, השם שלה הוא קוֹנִי.

את העדכונים האחרים תוכלו לראות בצימצומים שלי. (בדף שלי למעלה)


עם תרצו, תוכלו לשאול שאלות על החיות, אני אשמח לענות.


ילדת המדבר (2008-10-04T17:30:06):
היי נעמה
קוראים לי שחר ואני גרה בבאר אורה שזה ליד אילת.
מה שלומך??????????????.
ביי(())


ילדת המדבר (2008-10-05T13:59:04):
היי נעמה
יש לי אח בן7 אחות בת3 ועוד אח בן חצי שנה
ואני בת 9 . אבל יש עוד שתיי בנות שהאורים שלאם לא יכלו לתפל באם אז אנחנו תיפלנו באם אז יש לי עוד אחים
אני בסדר ומה שלומך?????????.
ביי
ממני שחר


ארנבונת מתוקונת (2008-10-06T14:27:48):
היי את פעילה עכשיו מה קורה?


רונקי פליץ (2008-10-08T13:46:10):
הי נעמה :-)


ילדת המדבר (2008-10-11T06:25:34):
היי נעמה
יש לי שתיי חוגים קרמיקה וחלילית
יש לך חוגים???????????
ביי

ארנבונת מתוקונת (2008-10-14T11:35:32):
היי נעמה,
מה קורה?
אני בסדר, מזמן לא היתכתבנו מה דעתך להיפגש פה מחר?

להת' רפאל


ילדת המדבר (2008-10-14T19:04:45):
היי נעמה
מה את עושה באילוף כלבים
אני רוצה(()) אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני בחינוךביתי ואת????????????..
ביי
ממני שחר


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T13:22:46):
היי אני רואה שאת פעילה


טליה צ (2008-10-15T13:35:28):
היי נעמה


טליה צ


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T13:37:44):
טליה אנחנו מתכתבים בדף שלך לכי לשם גם נעמה שם


נעמה (2008-10-15T14:31:17):
אני פה


נעמה (2008-10-15T14:31:32):
טליה ורוני, אתן פה?


נעמה (2008-10-15T14:32:14):
היי?!


נעמה (2008-10-15T14:33:17):
טליה ורוני! איפה אתן?!


נעמה (2008-10-15T14:34:29):
טליה ורוני, תכתבו לי סמיילי (:-)) עם אתן פה


נעמה (2008-10-15T14:38:46):
היי?!


נעמה (2008-10-15T14:39:20):
אני הולכת, נפגש פה עוד שעה. ביי


נעמה (2008-10-15T15:41:33):
היי


נעמה (2008-10-15T16:05:57):
היי רפאל


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:06:34):
היי


נעמה (2008-10-15T16:07:04):
מה שלומך?


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:08:02):
בסדר


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:08:20):
שניה אני מתקשרת לטליה


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:10:54):
הלו את פה נעמה?


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:11:24):
טלי ה ובת דודה שלה נכנסות לדף עכשיו להיתכתב איתנו


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:11:41):
נעמה?


טליה צ (2008-10-15T16:11:56):
היייי


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:12:07):
את פה?


טליה צ (2008-10-15T16:12:31):
כןן


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:12:41):
היי טליה אני לא יודעת לאן נעלמה נעמה


טליה צ (2008-10-15T16:12:52):
לא נורא


טליה צ (2008-10-15T16:13:21):
בואי נתכתב בדף של דודה שלי.


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:13:29):
נעמה את פה ???????????


ארנבונת מתוקונת (2008-10-15T16:13:53):
שניה


טליה צ (2008-10-15T16:14:14):
בואי נתכתב בדף של רונקי פליץ


לכבוד נעמה ב (2008-10-15T16:14:57):
נעמה אנחנו בדף של רונקי פליץ
אם תראי את ההודעה תלכי לשם


טליה צ (2008-10-15T16:18:27):
רפאל תעברי לדף של רונקי פליץ


נעמה (2008-10-15T17:33:20):
רפאל, תתקשרי אליי!


טליה צ (2008-10-16T08:27:50):
הייי נעמה בוקר טוב!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


ארנבונת מתוקונת (2008-10-16T08:41:29):
טליה את פה?


ילדה תנחשי מי אני (2008-10-16T08:42:26):
לה לה טרלה


ילדת המדבר (2008-10-16T11:56:58):
היי
אני לומדת בלי מורה
ממני שחר


טליה צ (2008-10-20T13:00:40):
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
(())(())(())(())(())(()) (())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(()) (())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(()) (())(())(())(())(())(())(())(())(())(())
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
(())(())(())(())(())(()) (())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(()) (())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(())(()) (())(())(())(())(())(())(())(())(())(())
כל מה שכתבתי וכתבו לי בנובמבר 2008
נעמה הג'ינג'ית (2008-11-04T18:37:42):
היי נעמה!

גם לי קוראים נעמה! אני גרה בצפון (ליד קרית שמונה) ואני בת 11 וחצי.
את ניראת לי ילדה ממש מתוקה ששוה להכיר [-:

נעמה {@

נ.ב. את מוזמנת לכתוב לי בדף שלי הסיפור של נעמה הג'ינג'ית


נעמה (2008-11-08T22:25:22):
היי נעמה!

תודה על המחמאה :-]
אני גרה ב\\\\\\\\\ (זה ליד \\\\\\, \\\\\\\\\\\\\\\ ו\\\\) תמחקי את זה כשאת רואה את ההודעה...

ראיתי שכתבת שאת לומדת קרמיקה וגם אני למדתי קרמיקה (חמש שנים!) כרגע אני לא לומדת כי המורה שלי עוברת לגור בחול בעוד כמה חודשים...

נעמה
נ.ב. לא הצלחתי להבין עדיין אם את בבית-ספר או לא...


נגב מהנגב (2008-11-24T20:27:01):
שלום נעמה
קוראים לי נגב
אני אוהבת ליקראו
את אוהבת?????????
אני אשמך אים תיכתבי
בדף שלי נגב מהנגב
באהבה מימני נגב
כל מה שכתבתי וכתבו לי בדצמבר 2008
נגב מהנגב (2008-12-09T18:59:54):
היי אני בסדר אני בת שמונה ותישעה חודשים
בת קמה את? מימני נגב מהנגב

נגב מהנגב (2008-12-16T19:55:06):
היי אני בסדר ומה איתך?
מימני נגב


יונה בשמים (2008-12-22T16:36:32):
שלום נעמה אני רוצה ליהייות חברה שלך נ.ב. אני בת 8 בייביי @} מאילה


ללי חתוללי (2008-12-29T07:42:17):
תודה שאכרת לי את ארנבונת מתוקונת , אני מיתקתבת איתה ארבה (-:

כל מה שכתבתי וכתבו לי באפריל 2009
נועם כוכב (2009-04-14T12:11:28):
שלום לך אני נועם


הילד הירוק (2009-04-15T21:27:05):
שלום נעמה!
אני הילד של מיכל מהקייטנה. הכינוי שלי הוא הילד הירוק.
את מוזמנת לדף בית שלי - אם את רוצה לכתוב לי משהו. אני חדש כאן, אז בינתיים לא כתבו לי הרבה.
ביי!
כל מה שכתבתי וכתבו לי במאי 2009
נעמה ב (2009-05-08T12:06:05):
היי, מלא זמן לא נכנסתי,אז סליחה שלא עניתי..
אתם יודעים, יש אתר, כמו 'באופן טבעי' לילדים, קוראים לו 'באופן צעיר'..
יש לי שם דף שנקרא ילדה של ספרים , טוב, הנה קישור: (צינזור, מצטערת)

נפגש שם

ביי, נעמה ב


מאיה שירה (2009-05-13T14:35:43):
היי נעמה!!

מה ניש?

נתראה!!! :-):-)D-:D-:|אוף| חח (סתם עשיתי את הפרצוף הזה.. חח)


נעמה ב (2009-05-19T17:27:39):
תכתבו לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


נעמה ב (2009-05-28T15:50:02):

[h=4]

תכתבו לי[/h4]
כל מה שכתבתי וכתבו לי ביולי 2009
טליה צ (2009-06-26T08:48:35):
הייייי נעמה כמה זמן לא התכתבנו...
כשאת קורת את זה תשלחי לי הודעה בדף שלי ואני אזיר לך בדף שלי
)-:


טליה צ (2009-06-26T08:49:18):
כלומר...(-:-:(-:(-:-:(-:(-:


נעמה ב (2009-06-27T14:44:09):

[h=4]

החופש הגדול עוד שלושה ימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/h4]


נעמה ב (2009-06-27T15:40:41):
לכל מי שלא מכיר אותי, או ששכח, קצת עליי:

קוראים לי נעמה ואני בת 11, כמעט 12.
יש לי דף ב'באופן צעיר' (זה כמו באופן טבעי, אבל רק לילדים): ילדה של ספרים (עם אתם מחפשים אותו כאן זה לא יעבוד..). הנה קישור לדף שלי שם: (צינזור, מצטערת)
אני אוהבת ספרים וחיות.

על החיות שלי:

שתי חתולות (יש לי שבעה חתולים אבל הם הולכים לטייל לכמה ימים, אז אני לא סופרת אותם, כי הם לא כל* הזמן בבית): מיה (מי שקרא את יומני הנסיכה, זה לא קשור..) ומיצי. (הן אחיות, תאומות, מיה הגדולה.)
  • שלושה כלבים: דובי, בלה וחומד.
  • כמה צבים (בלי שמות).
  • שתי אוגרות (היו שלוש, אבל פעם אמא שלי יצאה להאכיל אותן והיא מצאה אחת מחוץ לכלוב מתה :'(. קוראים להן מיקה ואסתי. (נראה לי, כי היו מיקה, אסתי וששון (כן, כן. ששון. היא בת).. ואני לא בטוחה אם אסתי מתה (:'() או ששון. (בטוח לא מיקה, כי היא שחורה. השתיים האחרות לבנות..))
  • קיפודה אחת (בלי שם.. היא אצלנו כבר שלוש שנים, אבל היא מסתובבת, לא בכלוב.. (הכלבים לא אוכלים אותה כי יש לה קוצים P-:)).
  • גרביל (סוג של עכבר) אחד (בלי שם.).
  • כמה שרקנים. (בלי שמות.)
ואחרון חביב (אחרונים חביבים):
  • כמה ארנבים (בלי שמות).
אני קוראת מלא ספרים, אז אתם יכולים לכתוב לי שם של ספר, ועם אני מכירה את הספר אפשר להתכתב עליו, ואני יכולה לענות על שאלות, בקשר לספרים.. (אני לא מבטיחה שאני אדע הכל..) וגם עם אני לא מכירה את הספר, אתם יכולים להמליץ עליו, לספר לי עליו או שאני אנסה למצוא מידע עליו..(עם תבקשו יפה D-:)

ספרים שאני אוהבת:

הסברים:

V = סדרה
X = ספר אחד
W = סדרה בלי שם
|#| = אחר

תת הסברים:

|Y| = מעולה!

V ילדי המנורה |Y|
W קיץ אחד ביחד (זה רק השם של הספר הראשון) |Y|
V מנהרת הזמן
V ג'ינג'י
V כח המוח
V יומנו של חנון
X אבא ארך רגליים
W חירות (כמעט תמיד זה: .... חירות או חירות ......) |Y|
W יומני הנסיכה (זה השם של הספר הראשון) |Y|
V ארטמיס פאול |Y|
V הארי פוטר |Y|
|#| פיטר (יש (עד כמה שידוע לי) רק שני ספרים) |Y|
X לב של דיו |Y|
V פרסי ג'קסון |Y|
|#| אורה הכפולה (זאת סדרה של הסופר. אבל הספרים לא קשורים אחד לשני)
X מומו
V ווינטר בלו |Y|
X המכוערים של דניאל
X אני אתגבר
V ילד האריות |Y|
X אריק רקס (אולי יש עוד אחד, אבל אני לא יודעת) |Y|


זהו בינתיים! אני אוסיף עוד אחר-כך!!

קצת על החוגים שלי:
  • חוג קרמיקה (עשייה בחימר), כל יום חמישי. אני לומדת שם כבר ארבע שנים, כמעט חמש..
  • חוג רכיבה על סוסים, כל יום ראשון. שם אני רק חצי שנה :-)
(פעם התנדבתי בספרייה הציבורית במתנ"ס, אבל הפסקתי..)

ב-27.8 יש לי בת-מצווה!!! |בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה||בלונים||מתנה||עוגה| וכולי וכולי.. D-:

טוב.. זהו. אני מקווה שיכתבו לי הרבה :-)

נעמה ב (נעמה)

נעמה ב (2009-07-27T10:57:43):
היי כולם!
בוקר טוב!
מה נשמע?
הכל סבבה?
יופי!
מעולה!
ביי
כל מה שכתבתי וכתבו לי באוגוסט 2009
נעמה ב (2009-08-13T14:28:27):

[h=4]

לאח שלי היתה יומולדת 10 לפני שלושה ימים, ולי תהיה בת מצווה בעוד 14 ימים!!![/h4]

|מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה||מתנה||בלונים||עוגה|
כל מה שכתבתי וכתבו לי בספטמבר 2009
נעמה ב (2009-09-18T10:01:36):

[h=4]

שנה טובה, מתוקה, נפלאה, מצחיקה, מקסימה ומעולה לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/h4]
כל מה שכתבתי וכתבו לי בפבואר 2010
נעמה ב (2010-02-10T16:55:08):

[h=4]

למה לא כותבים לי???????????????????????????? תכתבו לי ב'קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/h4]
כל מה שכתבתי וכתבו לי באפריל 2010
מיכל צמות (2010-04-30T16:16:50):
טוב, אני נכנסתי במיוחד לבאופן כדי לכתוב לך - מקווה שאת נכנסת לכאן לעיתים קרובות (פעם אחרונה שכתבת כאן היה ב-10 לפברואר, שזה די מזמן).
בכל אופן רוצה לשאול אותך אם בא לך על הקייטנה בקיץ? באותה מתכונת שהייתה בפסח של עזרה. אם מתאים לך - תדברי איתי. (ואם לא תדברי איתי - אז בטח אני אחזור אלייך בדרכים קצת יותר "קונבנציונאליות")
בקיץ זה רק ארבעה שבועות השנה: 1-28 ליולי. (כי אחר כך אני מקווה לנסוע לבית ספר של ביירון קייטי בגרמניה וללמוד יותר לעומק את "העבודה") ואם את רוצה רק חלק מזה - אז גם תודיעי לי. היה לי מאד כייף איתך בפסח, כך שאשמח מאד אם תהיי איתנו גם בקיץ.
חיבוק גדול.
מיכל
כל מה שכתבתי וכתבו לי באוגוסט 2010
נעמה ב (2010-08-24T14:38:07):
היי מיכל.
רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך, כמו שאת יודעת. :-P
טוב, תודה על הקישור לבאופן צעיר. @}
נדבר,
נעמה.
אני*
הודעות: 809
הצטרפות: 04 אוקטובר 2001, 17:25

נעמה ב

שליחה על ידי אני* »

למה לא כותבים לי???????????????????????????? תכתבו לי ב'קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הנה,כותבים! XD
נחשי מי אני!
רמז ענק: דובי - חלוק סגול - בגד ים - בריכה.
עכשיו את יודעת מי אני?! |ה"זה לא אני" הזה מהסקייפ..|
מתגעגעת אלייך,
ה..חברה המוזרה שלך מאבוב..XD
|L|
את_יודעת_מי*
הודעות: 1
הצטרפות: 18 יולי 2011, 15:59

נעמה ב

שליחה על ידי את_יודעת_מי* »

תודה, "אני" |L|
את הראשונה שכותבת לי מאז אפריל 2010, כמו שבטח ראית, אז תודה ע-נ-ק-י-ת-!-!-!
נדבר בסקייפ / אבוב / טלפון / מציאות (-:
וכן, ברור שזיהיתי אותך.... XD
מתגעגעת חזרה,
החברה הקצת פחות מוזרה שלך, אני מקווה.. [-:
בטח_שאני_יודעת*
הודעות: 1
הצטרפות: 18 יולי 2011, 17:08

נעמה ב

שליחה על ידי בטח_שאני_יודעת* »

את הראשונה שכותבת לי מאז אפריל 2010, כמו שבטח ראית, אז תודה ע-נ-ק-י-ת-!-!-! בכייף (-; יאיייי!
נדבר בסקייפ / אבוב / טלפון / מציאות כן,הא?! מציאות..XD
וכן, ברור שזיהיתי אותך.... XD אם לא הייתי אומרת לך באבוב ולא כותבת רמזים,זה היה יכול להיות מאתגר יותר.XD
החברה הקצת פחות מוזרה שלך, אני מקווה.. מצטערת לאכזב אותך,אבל כולנו מוזרים XD
מסתבר_שאני_לא_נורמלית*
הודעות: 1
הצטרפות: 02 נובמבר 2011, 14:22

נעמה ב

שליחה על ידי מסתבר_שאני_לא_נורמלית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אין לי כאן קישור לאתר שלנו ומשעמם לי (:
אני בשיעור מחשבים..
מקווה שתראי את זה, למרות שאין סיכוי XD
החברה הלא כלכך שפויה שלך |L|
רק_עכשיו_עלית_על_זה*
הודעות: 2
הצטרפות: 06 נובמבר 2011, 10:01

נעמה ב

שליחה על ידי רק_עכשיו_עלית_על_זה* »

שלום באמת , החברה הלא כלכך שפויה שלי! |L|
אממם..טוב , אני אחכה ליום רביעי ואנסה לזכור לכתוב שוב XD
אגב , מחר/תיים אני הולכת לבצפר!!!!!! D-: |הידד!!!|
רק_עכשיו_עלית_על_זה*
הודעות: 2
הצטרפות: 06 נובמבר 2011, 10:01

נעמה ב

שליחה על ידי רק_עכשיו_עלית_על_זה* »

שימי לב לסימן שאלה בסוף , זה יוצא מתאים. X-D (אוי , אין פה את הסמיילי שלנו..אבל בכל זאת..)-:)
כולנו_פריקים*
הודעות: 1
הצטרפות: 09 נובמבר 2011, 15:40

נעמה ב

שליחה על ידי כולנו_פריקים* »

XD
השיעור עוד רגע נגמר ואני אכנס לאתר החמוד שלנו |L|
ואיך היה בבצפר?! D-:
כן, בהחלט מתאים XD
תודה שכתבת לי |L|
בהחלט!*
הודעות: 1
הצטרפות: 15 נובמבר 2011, 17:57

נעמה ב

שליחה על ידי בהחלט!* »

בבצפר היה ממש כייף! אספר חוויות ביום שישי , כשתבואי אליי D-:
תודה לך נעמונת |L|
שליחת תגובה

חזור אל “דפים אישיים”