פולניה אלמנה
-
פולניה_אלמנה*
- הודעות: 9
- הצטרפות: 17 מאי 2002, 20:55
- דף אישי: הדף האישי של פולניה_אלמנה*
פולניה אלמנה
שלום
אני רוצה להיכנס לענינים פה.
איך עושים את זה פה?
אני חושבת שאתם לא בסיידר.
מה זה לא הולכים לבית הספר???
אני עבדתי קשה ושברתי את גב שלי ארבעה פעמים.
אני אומרת שלום.
פולה
אני פתאום נזכרתי במשהו. אני לא כל כך יודעת איך מוסיפים הודעות פה. מישהו יכול להסביר לי את זה פה?
אני אומרת תודה.
פולה
אני רוצה להיכנס לענינים פה.
איך עושים את זה פה?
אני חושבת שאתם לא בסיידר.
מה זה לא הולכים לבית הספר???
אני עבדתי קשה ושברתי את גב שלי ארבעה פעמים.
אני אומרת שלום.
פולה
אני פתאום נזכרתי במשהו. אני לא כל כך יודעת איך מוסיפים הודעות פה. מישהו יכול להסביר לי את זה פה?
אני אומרת תודה.
פולה
-
אורנה_שפרון*
- הודעות: 702
- הצטרפות: 11 אוגוסט 2001, 22:59
- דף אישי: הדף האישי של אורנה_שפרון*
פולניה אלמנה
הי, פולניה יקרה,
שמחה שפתחת לך דף בית. כל הכבוד!
ושתדעי לך שאנחנו לזהות אותך לפי מבטא של אלמנה.
וחוץ מזה למה את מגלה סודות?
גם אני אומרת שלום רב.
אורנה (אה, מי יתן גם לי "ניק" כה רומנטי כפולה)
ועוד משהו אני אומרת לך, אם הצלחת לפתוח לך דף בית על הפעם הראשונה את בטח גם יכולה להוסיף הודעות.
ואני אומרת לך : אין לא יכולה, יש לא רוצה!!
שמחה שפתחת לך דף בית. כל הכבוד!
ושתדעי לך שאנחנו לזהות אותך לפי מבטא של אלמנה.
וחוץ מזה למה את מגלה סודות?
גם אני אומרת שלום רב.
אורנה (אה, מי יתן גם לי "ניק" כה רומנטי כפולה)
ועוד משהו אני אומרת לך, אם הצלחת לפתוח לך דף בית על הפעם הראשונה את בטח גם יכולה להוסיף הודעות.
ואני אומרת לך : אין לא יכולה, יש לא רוצה!!
-
צפריר_שפרון*
- הודעות: 2659
- הצטרפות: 04 יולי 2001, 00:31
- דף אישי: הדף האישי של צפריר_שפרון*
פולניה אלמנה
יותר קרוב לדושה.
-
גיל_מלמוד*
- הודעות: 58
- הצטרפות: 05 יולי 2001, 23:15
פולניה אלמנה
למדתי לכתוב מהאחיינים שלי
-
פולניה_אלמנה*
- הודעות: 9
- הצטרפות: 17 מאי 2002, 20:55
- דף אישי: הדף האישי של פולניה_אלמנה*
פולניה אלמנה
שלןם
אתם מכירים את גניה?
אני רק עכשיו חזרטי מחופש בחולון
כל כך שמחה לראות שכותבים לי כלכך הרבה
אתם מכירים את גניה?
אני רק עכשיו חזרטי מחופש בחולון
כל כך שמחה לראות שכותבים לי כלכך הרבה
-
פולניה_אלמנה*
- הודעות: 9
- הצטרפות: 17 מאי 2002, 20:55
- דף אישי: הדף האישי של פולניה_אלמנה*
פולניה אלמנה
מה קרה? למה זה הוסיף
לא גמרתי לכתוב
נו מילא
לא גמרתי לכתוב
נו מילא
-
שבח_ווייס*
- הודעות: 1
- הצטרפות: 04 יוני 2002, 18:15
-
גוני_שפרון*
- הודעות: 19
- הצטרפות: 27 יוני 2001, 01:16
פולניה אלמנה
היי פולניה שלי
מה המצב??
את מאוד הצחקת אותי כל הכבוד
מה המצב??
את מאוד הצחקת אותי כל הכבוד
-
בלונדינית_מתולטמת*
- הודעות: 3
- הצטרפות: 04 אוקטובר 2002, 20:39
- דף אישי: הדף האישי של בלונדינית_מתולטמת*
פולניה אלמנה
שלום אולי תכתבי כבר
-
פולניה_אלמנה*
- הודעות: 9
- הצטרפות: 17 מאי 2002, 20:55
- דף אישי: הדף האישי של פולניה_אלמנה*
פולניה אלמנה
שלום חזרתי מרומניה.
הייתי ממש במןות קליני שם ממש קר. אני כבר התרגלתי לחןם שאצלינו וכמעת מתתי. ראיתי שלא כתבו לי הרבה מאז שנסעתי. למה? כי לא עניתי פןה?
עכשן אני פה אז אני עונה.
אני אומרת שלןם
הייתי ממש במןות קליני שם ממש קר. אני כבר התרגלתי לחןם שאצלינו וכמעת מתתי. ראיתי שלא כתבו לי הרבה מאז שנסעתי. למה? כי לא עניתי פןה?
עכשן אני פה אז אני עונה.
אני אומרת שלןם
-
שירי_בן_דב*
- הודעות: 816
- הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 14:57
- דף אישי: הדף האישי של שירי_בן_דב*
פולניה אלמנה
אני מקוה שבכל זאת קצת נהנית ברומניה. הלכת לקעזינו? סוף סוף מישהו מצליח להצחיק אותי באתר הזה. אנחנו כאלה רציניים בדרך כלל ותודה לך פולניונת.
-
נטע_שפרון*
- הודעות: 45
- הצטרפות: 31 אוקטובר 2001, 18:55
פולניה אלמנה
נו במת גם אחשב את לא כותבת
-
ה_עוגיה*
- הודעות: 3541
- הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
- דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*
פולניה אלמנה
שלום פולניה,
אני התחתנתי עם משפחה פולנית טהורה (למרות שאם נלחץ אותם לקיר הם יתוודו על איזה אגף רומני לא עלינו. שששש לא אמרתי כלום)
אני דוברת את השפה
אבל יודעת לעשות את עצמי חרשת כשצריך
ברוכה הבאה
אגב, הרשי לי לגלות לך סוד: יש עוד תבלינים חוץ מסוכר
אני התחתנתי עם משפחה פולנית טהורה (למרות שאם נלחץ אותם לקיר הם יתוודו על איזה אגף רומני לא עלינו. שששש לא אמרתי כלום)
אני דוברת את השפה
אבל יודעת לעשות את עצמי חרשת כשצריך
ברוכה הבאה
אגב, הרשי לי לגלות לך סוד: יש עוד תבלינים חוץ מסוכר
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
קורות חיים של פולניה :
חולָה, חולָה, חולָה.....אלמנה.
(ובין לבין: בעלה הגוסס מבקש ממנה חתיכת עוגה. אומרת הפולניה: לא, זה בשביל ה"שבעה".
חולָה, חולָה, חולָה.....אלמנה.
(ובין לבין: בעלה הגוסס מבקש ממנה חתיכת עוגה. אומרת הפולניה: לא, זה בשביל ה"שבעה".
פולניה אלמנה
אגב, הרשי לי לגלות לך סוד: יש עוד תבלינים חוץ מסוכר
חומץ ?
חומץ ?
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
חומץ ?
יהושפט - גדול!!!!
יהושפט - גדול!!!!
-
טרה_רוסה*
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
פולניה אלמנה
אוי, אוי, כמה צחקתי.
-
קלא_אילן*
- הודעות: 443
- הצטרפות: 23 יולי 2002, 19:39
- דף אישי: הדף האישי של קלא_אילן*
פולניה אלמנה
יש רטרו.
אבל מה, רטרו אמיתי, של דפים באמת ישנים.
אם איני טועה הדף הזה הוא מראשוני הדפים הסו קולד "מצחיקים". דף זה, לפחות בשעתו, הצחיק את יוצרו.
הסטוריונית, לטיפולך.
אבל מה, רטרו אמיתי, של דפים באמת ישנים.
אם איני טועה הדף הזה הוא מראשוני הדפים הסו קולד "מצחיקים". דף זה, לפחות בשעתו, הצחיק את יוצרו.
הסטוריונית, לטיפולך.
פולניה אלמנה
כן, באמת גדול.
מי היתה הפולניה דנן? (אני לא מזהה את המבטא)
מי היתה הפולניה דנן? (אני לא מזהה את המבטא)
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
שרון ג,
הרשי לי לרמוז לך שלפחות פולניה אחת כאן בדף את מכירה (פלונית לא פולניה).
היא באמת לא פולניה. והיא תנוח כבר בקבר. והיום החמות מגיעה. (באמת!)
הרשי לי לרמוז לך שלפחות פולניה אחת כאן בדף את מכירה (פלונית לא פולניה).
היא באמת לא פולניה. והיא תנוח כבר בקבר. והיום החמות מגיעה. (באמת!)
פולניה אלמנה
הפולניה ההיסטוריונית?
תדאגי שלא יהיה אבק בבית אם החמות מגיעה.
(למרות שהיא בוודאי תמצא פירורים על האצבע אחרי שתעביר אותה על המזנון עם הויטרינה)
תדאגי שלא יהיה אבק בבית אם החמות מגיעה.
(למרות שהיא בוודאי תמצא פירורים על האצבע אחרי שתעביר אותה על המזנון עם הויטרינה)
פולניה אלמנה
האופציות האחרות: הפולניה מאותגרת המוצא או הפולניה שבגללה צריך לכתוב את התשובה בדף שבו נשאלה השאלה.
טוב, עכשיו אני צריכה ללכת. אחזור בהמשך לקרוא.
<סופסוף מתחילה תזוזה קלה בג'מבו, אחרי ימי יובש!!>
<צ'לק בלי א'>
טוב, עכשיו אני צריכה ללכת. אחזור בהמשך לקרוא.
<סופסוף מתחילה תזוזה קלה בג'מבו, אחרי ימי יובש!!>
<צ'לק בלי א'>
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
לא, פולניה אחרת. נו, טוף, ניתן איזה רמז.
<אם החמות מקיבוץ, היא גם מעבירה אצבע על האבק?>
<אם החמות מקיבוץ, היא גם מעבירה אצבע על האבק?>
-
קלא_אילן*
- הודעות: 443
- הצטרפות: 23 יולי 2002, 19:39
- דף אישי: הדף האישי של קלא_אילן*
פולניה אלמנה
האופציות האחרות: הפולניה מאותגרת המוצא או הפולניה שבגללה צריך לכתוב את התשובה בדף שבו נשאלה השאלה.
אף אחת מהן לא הייתה בפורום לפני שנתיים.
אף אחת מהן לא הייתה בפורום לפני שנתיים.
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
זה ממש לא להאמין.
ילדים כל כך חכמים, מבית טוב. ולא מצליחים לנחש מי פלונית לא פולניה.
אני במיוחד מתפלאת עלייך, דוקטור.
יאשק, זכרונו לברכה, היה אומר....
נו טוף, ממילא כולם הלכו והשאירו אותי לבד בחושך.
אני הולכת קצת לשכב. הגב כבר לא מה שהיה.
<נו טוף,
ילדים כל כך חכמים, מבית טוב. ולא מצליחים לנחש מי פלונית לא פולניה.
אני במיוחד מתפלאת עלייך, דוקטור.
יאשק, זכרונו לברכה, היה אומר....
נו טוף, ממילא כולם הלכו והשאירו אותי לבד בחושך.
אני הולכת קצת לשכב. הגב כבר לא מה שהיה.
<נו טוף,
פולניה אלמנה
אז זאת לא מקפית, אמרתם, ולא גילה, ולא סמדר.
ואני מכירה אותה.
ולא בוטח לחלוטין שהיא היא, אלא ייתכן שהיא הוא.
ומי כבר היה כאן לפני כ"כ הרבה זמן?
יונת?
קלא?
ואני מכירה אותה.
ולא בוטח לחלוטין שהיא היא, אלא ייתכן שהיא הוא.
ומי כבר היה כאן לפני כ"כ הרבה זמן?
יונת?
קלא?
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
אני כלזמן מדברת על פלונית לא פולניה.
האם את מקפית?
ואם לא - האופציות השניות היו (ראי לעיל) גילה או סמדר
האם את מקפית?
ואם לא - האופציות השניות היו (ראי לעיל) גילה או סמדר
-
סמדר_נ*
- הודעות: 2106
- הצטרפות: 17 אוגוסט 2003, 20:40
- דף אישי: הדף האישי של סמדר_נ*
פולניה אלמנה
אנילא.
>"מפוקפקת" זה לא מטעמים של פולניות. משהו אחר.<
>סמדר מחפשת עוד אנשים מהעדה שלה. כרגע היא חושדת רק ב חלי ש<
>"מפוקפקת" זה לא מטעמים של פולניות. משהו אחר.<
>סמדר מחפשת עוד אנשים מהעדה שלה. כרגע היא חושדת רק ב חלי ש<
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
פינצטה אנטומית אולי לא.
אבל אני אנסה עם פינצטה כירורגית.
השמרי לך!
אבל אני אנסה עם פינצטה כירורגית.
השמרי לך!
-
קלא_אילן*
- הודעות: 443
- הצטרפות: 23 יולי 2002, 19:39
- דף אישי: הדף האישי של קלא_אילן*
פולניה אלמנה
נו, אז מי האלמנה?
(השחורה..)
(השחורה..)
פולניה אלמנה
לא מקפית, לא גילה ולא סמדר?
-
עודד_לבנה*
- הודעות: 1477
- הצטרפות: 05 אוגוסט 2002, 23:41
פולניה אלמנה
סמדר,
>סמדר מחפשת עוד אנשים מהעדה שלה. כרגע היא חושדת רק ב חלי ש?<
חלי נמצאת מעל לכל חשד.
תנסי מישהי אחרת.
>סמדר מחפשת עוד אנשים מהעדה שלה. כרגע היא חושדת רק ב חלי ש?<
חלי נמצאת מעל לכל חשד.
תנסי מישהי אחרת.
פולניה אלמנה
הייתי שמחה להשתעשע איתכם בפולניות, אבל לא, זו לא אני!
סמדר נ, לאן נעלמה אחוות העדה ביננו?, אה?
<חוץ מזה, חלי חושדת יותר בכיוון של טובי
>
סמדר נ, לאן נעלמה אחוות העדה ביננו?, אה?
<חוץ מזה, חלי חושדת יותר בכיוון של טובי
-
פלונית_לא_פולניה*
- הודעות: 10
- הצטרפות: 06 מאי 2004, 11:33
פולניה אלמנה
נו, מצאתם כבר פולניה אלמנה?
זאת לא אני, נשבעת בקברו של יאשק. אני חדשה פה.
תשאלו הגברת דוקטור, אולי יודעת משהו.
זאת לא אני, נשבעת בקברו של יאשק. אני חדשה פה.
תשאלו הגברת דוקטור, אולי יודעת משהו.
-
סמדר_נ*
- הודעות: 2106
- הצטרפות: 17 אוגוסט 2003, 20:40
- דף אישי: הדף האישי של סמדר_נ*
פולניה אלמנה
עודד, חלי,
חלי נמצאת מעל לכל חשד.
בטוח? בטוח בטוח?
>רמז: סמדר לא חשדה בחלי בפולניות, אלא בשייכות לעדה שלה<
>עוד רמז: סמדר איננה פולניה<
חלי נמצאת מעל לכל חשד.
בטוח? בטוח בטוח?
>רמז: סמדר לא חשדה בחלי בפולניות, אלא בשייכות לעדה שלה<
>עוד רמז: סמדר איננה פולניה<
-
עודד_לבנה*
- הודעות: 1477
- הצטרפות: 05 אוגוסט 2002, 23:41
פולניה אלמנה
סמדר,
כאמור, פלונית לא פולניה אינה פולניה - אבל זו גם לא חלי. מעל לכל ספק.
כאמור, פלונית לא פולניה אינה פולניה - אבל זו גם לא חלי. מעל לכל ספק.
-
סמדר_נ*
- הודעות: 2106
- הצטרפות: 17 אוגוסט 2003, 20:40
- דף אישי: הדף האישי של סמדר_נ*
פולניה אלמנה
אבל איפה אמרתי שזו חלי??
>עכשיו סמדר ממש לא מבינה<
>עכשיו סמדר ממש לא מבינה<
-
נעמי_פולני*
- הודעות: 1
- הצטרפות: 07 דצמבר 2004, 23:42
פולניה אלמנה
צרור בדיחות חדשות שהגיעו זה עתה במייל:
איש אחד בא לחבר הפולני שלו ושואל אותו: "שמעת על ההמצאה החדשה?".
> מתעניין הפולני: "איזו המצאה?".
> עונה החבר: "קוביית קרח עם חור".
> צוחק הפולני ואומר: "מה בדיוק חדש כאן? אני נשוי לדבר כזה כבר שלושים שנה".
פולניה אומרת לבעלה: "זבישק, אתה יודע, צריך לשים וילונות בחדר השינה". "למה
> שואל הבעל?". "אתמול", עונה אשתו, "התפשטתי, והשכן ממול ראה לי את הציצים".
> "הוא ראה לך את הציצים?", שואל הבעל. "כן", עונה האשה. "אז הוא כבר ישים
> וילון לבד".
פולניה אחת הולכת לרופא ואומרת לו: "דוקטור, בורח לי סידן מהגוף". הדוקטור:
> "טוב, אני יכול להבין אותו!".
איש אחד בא לחבר הפולני שלו ושואל אותו: "שמעת על ההמצאה החדשה?".
> מתעניין הפולני: "איזו המצאה?".
> עונה החבר: "קוביית קרח עם חור".
> צוחק הפולני ואומר: "מה בדיוק חדש כאן? אני נשוי לדבר כזה כבר שלושים שנה".
פולניה אומרת לבעלה: "זבישק, אתה יודע, צריך לשים וילונות בחדר השינה". "למה
> שואל הבעל?". "אתמול", עונה אשתו, "התפשטתי, והשכן ממול ראה לי את הציצים".
> "הוא ראה לך את הציצים?", שואל הבעל. "כן", עונה האשה. "אז הוא כבר ישים
> וילון לבד".
פולניה אחת הולכת לרופא ואומרת לו: "דוקטור, בורח לי סידן מהגוף". הדוקטור:
> "טוב, אני יכול להבין אותו!".
פולניה אלמנה
בחיי שעד ההודעה השנייה עוד חשבתי שבאמת מדובר בפולניה אלמנה.
לא עלינו.
לא עלינו.