קבוצת קהל
-
רונית_מקהל*
- הודעות: 36
- הצטרפות: 19 ספטמבר 2002, 03:17
קבוצת קהל
דף בית קבוצתי (-:
קהל - קבוצת הורים לילדים לא נימולים
טלפון : 03-5299246
אי-מייל: [email protected]
האתר שלנו : www.kahal.org
קבוצת קה"ל קמה ביוני 2000 על ידי הורים לבנים שהחליטו לא למול את בניהם.
במשך שנות קיומנו הצטרפו לקבוצה מאות משפחות שהחליטו לא להכנע למוסכמה החברתית השלטת בארץ ולחסוך מבניהם את הכאב, הסבל, הסיכון והנזקים הנגרמים והעלולים להגרם מברית-המילה - פעולה הנחשבת 'קלה' ומקובלת בחברה הישראלית.
מטרות הקמת הקבוצה הן לשמש מסגרת חברתית נוספת לילדים לא נימולים והוריהם שבה יפגשו הורים עם הורים אחרים וכן הקמת מרכז הסברה ומידע לציבור הרחב שבו יוכלו הורים לעתיד, המתלבטים בקשר לברית-המילה, למצוא מידע בנושא. מרכז המידע קיבל עד כה פניות רבות ממגוון רחב של אנשים.
בקבוצה אנשים המעורים היטב בחברה, משכילים, חילוניים ברובם (אך ישנם המגדירים עצמם מסורתיים או אף דתיים) בטווח נרחב של מקצועות ודעות פוליטיות ואחרות.
בשל אופיה הסובלני של פעילותה, אין הקבוצה עוסקת בהטפה 'מסיונרית' כנגד ברית-המילה וכמובן אין לה כל אופי 'אנטי-יהודי' או 'אנטי-דתי' (החברים בה ,ברובם יהודים וישראלים, אם כי אין כל סינון לגבי מגזרים אחרים). אין כל כוונה להחזיר-בשאלה יהודים דתיים או לפנות בהסברה כלשהי לחלק הדתי-חרדי של העם מתוך הנחה כי רוב רובם של הרואים בברית-המילה מצוות אלוהים אינם יכולים (גם לו רצו) להפר אותה ומתוך כבוד לאמונתם.
מתוך אותה סובלנות שמות החברים בקבוצה חסויים ואינם מפורסמים בתקשורת או בכל צורה אחרת, למעט חברים שהחליטו, באופן אישי, להתראיין או לקחת חלק בפעולות ציבוריות. חסיון זה, לא נעשה, כמובן, מתוך בושה, אלא בעיקר מפני שחלק מהקבוצה כולל ילדים ותינוקות שזכותם לפרטיות מובנת.
חלק מהחברים בקבוצה פועלים נגד הבורות בנושא ברית המילה. שנים של חינוך מטעה והסתרת מידע הובילו אנשים רבים (ובכללם גם אנו) לחשוב שמדובר בחיתוך פשוט, חסר סיכונים ובעל תועלת רפואית של 'חתיכת עור מיותרת', ושהתינוק אינו חש בו כמעט. אמירה מקובלת זו רצופה שגיאות! מידע רב התומך בהתנגדותנו לברית המילה נמצא באתרי אינטרנט, מאמרים מדעיים, חוויות של הורים אחרים, קטעי עיתונות וטלויזיה וכו' - השכילו לפני שתשלחו ידכם אל התינוק!
פניותיכם אלינו תתקבלנה בברכה,
קבוצת קה"ל.
קהל - קבוצת הורים לילדים לא נימולים
טלפון : 03-5299246
אי-מייל: [email protected]
האתר שלנו : www.kahal.org
קבוצת קה"ל קמה ביוני 2000 על ידי הורים לבנים שהחליטו לא למול את בניהם.
במשך שנות קיומנו הצטרפו לקבוצה מאות משפחות שהחליטו לא להכנע למוסכמה החברתית השלטת בארץ ולחסוך מבניהם את הכאב, הסבל, הסיכון והנזקים הנגרמים והעלולים להגרם מברית-המילה - פעולה הנחשבת 'קלה' ומקובלת בחברה הישראלית.
מטרות הקמת הקבוצה הן לשמש מסגרת חברתית נוספת לילדים לא נימולים והוריהם שבה יפגשו הורים עם הורים אחרים וכן הקמת מרכז הסברה ומידע לציבור הרחב שבו יוכלו הורים לעתיד, המתלבטים בקשר לברית-המילה, למצוא מידע בנושא. מרכז המידע קיבל עד כה פניות רבות ממגוון רחב של אנשים.
בקבוצה אנשים המעורים היטב בחברה, משכילים, חילוניים ברובם (אך ישנם המגדירים עצמם מסורתיים או אף דתיים) בטווח נרחב של מקצועות ודעות פוליטיות ואחרות.
בשל אופיה הסובלני של פעילותה, אין הקבוצה עוסקת בהטפה 'מסיונרית' כנגד ברית-המילה וכמובן אין לה כל אופי 'אנטי-יהודי' או 'אנטי-דתי' (החברים בה ,ברובם יהודים וישראלים, אם כי אין כל סינון לגבי מגזרים אחרים). אין כל כוונה להחזיר-בשאלה יהודים דתיים או לפנות בהסברה כלשהי לחלק הדתי-חרדי של העם מתוך הנחה כי רוב רובם של הרואים בברית-המילה מצוות אלוהים אינם יכולים (גם לו רצו) להפר אותה ומתוך כבוד לאמונתם.
מתוך אותה סובלנות שמות החברים בקבוצה חסויים ואינם מפורסמים בתקשורת או בכל צורה אחרת, למעט חברים שהחליטו, באופן אישי, להתראיין או לקחת חלק בפעולות ציבוריות. חסיון זה, לא נעשה, כמובן, מתוך בושה, אלא בעיקר מפני שחלק מהקבוצה כולל ילדים ותינוקות שזכותם לפרטיות מובנת.
חלק מהחברים בקבוצה פועלים נגד הבורות בנושא ברית המילה. שנים של חינוך מטעה והסתרת מידע הובילו אנשים רבים (ובכללם גם אנו) לחשוב שמדובר בחיתוך פשוט, חסר סיכונים ובעל תועלת רפואית של 'חתיכת עור מיותרת', ושהתינוק אינו חש בו כמעט. אמירה מקובלת זו רצופה שגיאות! מידע רב התומך בהתנגדותנו לברית המילה נמצא באתרי אינטרנט, מאמרים מדעיים, חוויות של הורים אחרים, קטעי עיתונות וטלויזיה וכו' - השכילו לפני שתשלחו ידכם אל התינוק!
פניותיכם אלינו תתקבלנה בברכה,
קבוצת קה"ל.
-
רונית_מקהל*
- הודעות: 36
- הצטרפות: 19 ספטמבר 2002, 03:17
קבוצת קהל
מפגש קה"ל הקרוב ביום שישי 19/8/05 אחרי הצהריים, המפגש הפעם - באיזור טבעון והוא מיועד למתלבטים (בהריון) שמעוניינים לשמוע על האופציה לא למול, לכאלה שכבר ילדו ועוד לא החליטו (או החליטו שלא) ולהורים לילדים לא נימולים שלא היו במפגשים אחרים ורוצים להכיר חברים אחרים בקה"ל ומצטרפים חדשים.
המפגש מתנהל כרב-שיח ויש בו מקום לשאלות , חששות ושאר התלבטויות בנושא, בתקוה שחברי קה"ל הותיקים המשתתפים בו יוכלו לענות לפחות על חלק מהדברים.
לא חייבים כמובן להרשם לקה"ל או להצטרף באיזושהי צורה.
חברים ותיקים שמעוניינים לבוא אף הם יפנו אלי וכמובן גם כל המתעניינים האחרים . הפרטים ליצירת קשר - בראש העמוד .
להתראות.
רונית
המפגש מתנהל כרב-שיח ויש בו מקום לשאלות , חששות ושאר התלבטויות בנושא, בתקוה שחברי קה"ל הותיקים המשתתפים בו יוכלו לענות לפחות על חלק מהדברים.
לא חייבים כמובן להרשם לקה"ל או להצטרף באיזושהי צורה.
חברים ותיקים שמעוניינים לבוא אף הם יפנו אלי וכמובן גם כל המתעניינים האחרים . הפרטים ליצירת קשר - בראש העמוד .
להתראות.
רונית
-
רונית_מקהל*
- הודעות: 36
- הצטרפות: 19 ספטמבר 2002, 03:17
קבוצת קהל
אפשר לפנות אלינו או אלי גם דרך דף זה.
-
רונית_מקהל*
- הודעות: 36
- הצטרפות: 19 ספטמבר 2002, 03:17
קבוצת קהל
אתרים חדשים נגד ברית מילה:
www.gonen.us - "גונן על הילד" אתרו של ארז נבון שלא מל את בנו
www.gonen.us - "גונן על הילד" אתרו של ארז נבון שלא מל את בנו
קבוצת קהל
הודעה להורים לילדים שלמים ולחברי קה"ל ותיקים!
אנא שימו לב להודעה הבאה בפורום בתפוז:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=86999271
נודה לכם על שיתוף פעולה עימנו,
יום טוב @}
אנא שימו לב להודעה הבאה בפורום בתפוז:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=86999271
נודה לכם על שיתוף פעולה עימנו,
יום טוב @}
קבוצת קהל
חברים יקרים וכל ההורים לילדים שלמים שעדיין אינם רשומים בקה"ל: אני שוב מדגישה את הודעתי הקודמת למעלה בנושא ההתפקדות לקה"ל.
תודה ויום טוב @}
תודה ויום טוב @}
קבוצת קהל
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=87201735
להתראות @}
-
גילית_ט*
- הודעות: 1561
- הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
- דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*
קבוצת קהל
היי
מצאתי את התמונות הנוראיות האלו באינטרנט
זהירות מגעיל!!!
למי שעדיין מתלבט תלחצו על הלינק
http://www.ynet.co.il/homenc/1,7340,L-2 ... 36,00.html
וגם
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 78&hl=en&s
מצאתי את התמונות הנוראיות האלו באינטרנט
זהירות מגעיל!!!
למי שעדיין מתלבט תלחצו על הלינק
http://www.ynet.co.il/homenc/1,7340,L-2 ... 36,00.html
וגם
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 78&hl=en&s
-
גילית_ט*
- הודעות: 1561
- הצטרפות: 20 דצמבר 2006, 13:10
- דף אישי: הדף האישי של גילית_ט*
קבוצת קהל
בלינק הראשון תסתכלו על ההודעה 25/12 18:42 אפרת
-
ורדה_בן_ארי*
- הודעות: 238
- הצטרפות: 22 יוני 2005, 16:55
- דף אישי: הדף האישי של ורדה_בן_ארי*
קבוצת קהל
רונית -
מזמן לא שמענו ממך ומקהל. נשמח לשמוע ולפגוש.
אנחנו בערבה כבר שנה (לשעבר מהקריות זוכרת?)
נשמח למפגשים בדרום.
ורדה. מאיר ואור בן ארי.
מזמן לא שמענו ממך ומקהל. נשמח לשמוע ולפגוש.
אנחנו בערבה כבר שנה (לשעבר מהקריות זוכרת?)
נשמח למפגשים בדרום.
ורדה. מאיר ואור בן ארי.
-
פלוני_אלמונית*
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
קבוצת קהל
מישהו יודע איפה קהל נעלמה ?הם התפרקו או משהו כזה ?
מזמן לא שומעים עליהם כלום
מזמן לא שומעים עליהם כלום
-
רוני.של.4*
- הודעות: 457
- הצטרפות: 04 יולי 2010, 10:13
קבוצת קהל
הם קיימים ואפשר ליצור איתם קשר בדרכים המצויינות במעלה הדף 
-
פלוני_אלמונית*
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
קבוצת קהל
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
אמא מגוננת ואלטרואיסטית: למי שלא יודע מה המשמעות הרוחנית של ברית המלה , לפני שפזיזים כדאי לחקור, טכנית ניתן לתת אקמולי לילדים הבן שלי עבר את הברית ללא קושי וגם את הימים אחר כך בעזרת האקמול לילדים , עם כל הכבוד לזה שאנו רוצים להיות טבעיים ישנם דברים אקוטיים , ישנם מחקרים שמראים שגברים לא נימולים מפתחים אקזמות ופטריות על איבר המין ברבות השנים ולכן במדינות רבות עושים ניתוח להסרת הערלה , אנו יודעים שביום השמיני להולדת הבן מצוי האחוז הכי גבוה של נוגדנים בדם באופן פלאי , היהדות היא לא דת פאגנית אינפנטילית, כדאי לתת קצת יותר זמן למחקר ולהעריך את מוצאנו , עם כל הכבוד לפרוגרסיה ישנם דברים שהם מעבר להבנת השכל הפשוט תנו "קרדיט" לאבות אבותינו
אמא מגוננת ואלטרואיסטית: למי שלא יודע מה המשמעות הרוחנית של ברית המלה , לפני שפזיזים כדאי לחקור, טכנית ניתן לתת אקמולי לילדים הבן שלי עבר את הברית ללא קושי וגם את הימים אחר כך בעזרת האקמול לילדים , עם כל הכבוד לזה שאנו רוצים להיות טבעיים ישנם דברים אקוטיים , ישנם מחקרים שמראים שגברים לא נימולים מפתחים אקזמות ופטריות על איבר המין ברבות השנים ולכן במדינות רבות עושים ניתוח להסרת הערלה , אנו יודעים שביום השמיני להולדת הבן מצוי האחוז הכי גבוה של נוגדנים בדם באופן פלאי , היהדות היא לא דת פאגנית אינפנטילית, כדאי לתת קצת יותר זמן למחקר ולהעריך את מוצאנו , עם כל הכבוד לפרוגרסיה ישנם דברים שהם מעבר להבנת השכל הפשוט תנו "קרדיט" לאבות אבותינו