הדפים הארוכים ביותר

שליחת תגובה

כאשר ההורים ניזוקים, קל וחומר ילדיהם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הדפים הארוכים ביותר

הדפים הארוכים ביותר

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 מאי 2014, 23:26

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תפילה, ניסית לשנות את הקידוד? לשמור את הדף כמו שהוא, בתור דף אינטרנט <אפשר במצב עריכה, אם את רוצה לערוך>?

תודה. אנסה.
<תפילה אצל החותנת>

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אישה_במסע* » 01 מאי 2014, 22:39

יונת

תודה על הקישורים!

לדעתי סיכום של דפי החיוניות הוא אוקסימרון. מהות הדף היא התהליך. הדרך שעוברים בה. אי אפשר לסכם אותה. מקסימום אפשר לקחת תהליך רציף ולהפוך אותו לבדיד. יש פחות מספרים טבעיים ממספרים ממשיים. לדעתי לא כדאי. כי זה לא דיון! אפשר לסכם דיון. איך אפשר לסכם תהליך? איך אפשר לסכם נשים שמספרות על ההתמודדות שלהן עם תזונה חיונית?
היה, אולי עדיין יש סיכום אחד. הוא מאוד חמוד למי שקראה או השתתפה בדף. למי שלא קראה, לדעתי, הוא מזיק יותר ממועיל. הוא יוצא אשליה של סיכום, כשאין סיכום. אם מישהי תרצה סיכום, אז אמליץ לך לקחת חלק אקראי בדף ולקרוא אותו. וזה הסיכום הטוב ביותר שאני מצליחה לחשוב עליו.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 01 מאי 2014, 22:25

הדף זורם. ויאבד ממנו הכל אם תמחקו 90% ממנו! יאבד ממנו התהליך, השיח בין משתתפות הדף, השינויים. מהות הדף בעיני היא לא המסקנות שלו, אלא התהליך, האלגוריתם.

יכול להיות שבמקרה הזה יתאים להוסיף סיכום מעל הדיון, כמו בדף חום גבוה. לרוב האנשים, כמות מלל כזו היא פשוט בלתי חדירה. לא הרבה אנשים מסוגלים לבלוע כרך עבה כלכך בבת אחת, או אפילו בהפסקות.

מישהי מכירה תוכנה לווינדוס שמאפשרת לי להוריד דפי אינטרנט בצורה רקורסיבית עם הגבלה לרקורסיה?

http://download.cnet.com/Teleport-Pro/3000-[po]2377 4[/po]-10002660.html
http://gnuwin32.sourceforge.net/packages/wget.htm
בטח יש עוד

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ביישניתית* » 01 מאי 2014, 20:30

אני לא איש, אני אישה. אבל קראתי את כל דפי החיוניות בטרם הצטרפתי, ושלשום בערב לחצתי על גריין, נכנסתי לדף, והתחלתי לקרוא שוב. הדף זורם. ויאבד ממנו הכל אם תמחקו 90% ממנו! יאבד ממנו התהליך, השיח בין משתתפות הדף, השינויים. מהות הדף בעיני היא לא המסקנות שלו, אלא התהליך, האלגוריתם. אני בעד שמירתו!

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אישה_במסע* » 01 מאי 2014, 20:13

תפילה, ניסית לשנות את הקידוד? לשמור את הדף כמו שהוא, בתור דף אינטרנט <אפשר במצב עריכה, אם את רוצה לערוך>?
בכל מקרה, אם את לא מצליחה אשמח לעשות את זה בשבילך ולשלוח למייל.

בנוגע לדפי החיוניות

_עמוד בספר זה בערך אלף בייט. אז הדפים שמופיעים ברשימה למעלה מקבילים לספרים בני 500-1500 עמודים!
כמה אנשים יקחו ליד ספר כבד כל כך? כמה אנשים יטרחו לקרוא עד הסוף?

אם עץ נופל באמצע היער, האם הוא משמיע קול? אם דף הוא כל כך ארוך עד שאיש לא קורא את כולו, האם יאבד משהו אם נמחק 90% ממנו?_

אני לא איש, אני אישה. אבל קראתי את כל דפי החיוניות בטרם הצטרפתי, ושלשום בערב לחצתי על גריין, נכנסתי לדף, והתחלתי לקרוא שוב. הדף זורם. ויאבד ממנו הכל אם תמחקו 90% ממנו! יאבד ממנו התהליך, השיח בין משתתפות הדף, השינויים. מהות הדף בעיני היא לא המסקנות שלו, אלא התהליך, האלגוריתם. אני בעד שמירתו!
אומנם אני יכולה לשמור אותו במחשב שלי, אבל אז הוא יאבד לכל אחת שיכולה לקרוא אותו ולא תקרא. אולי תהיה עוד אחת כמוני. אולי יותר. לדעתי חבל למחוק אוצר בלום כזה של ידע ושיתוף ורכות ולמידה וחברות. אני גם לא חושבת שכדאי לסכם אותו. לדעתי זה בעיקר הורס.

כנ"ל עקרונית לגביי הבלוג של תפילה. הוא לא מספיק ישן כדי שארצה לקרוא אותו שוב, אבל לו לא קראתי אותו כבר הייתי קוראת אותו. כך שאני לא יודעת מי הוא הציבור אבל לי יש עניין.

<מישהי מכירה תוכנה לווינדוס שמאפשרת לי להוריד דפי אינטרנט בצורה רקורסיבית עם הגבלה לרקורסיה?>

הדפים הארוכים ביותר

על ידי תפילה_לאם* » 01 מאי 2014, 11:11

אולי צריכה לנקוט את השיטה של בשמת:
_אני התחלתי לערוך את הדף שלי (לאט לאט) באמצעות הפטנט המעולה "העבר" שהמצאת.
בשיטה הזאת אני מוציאה ממנו דיונים לדפים אחרים, הודעה אחרי הודעה - כי הוא כבד לי מדי לערוך "כל הדף"!_

העניין הוא שאחרי שכבר יצאתי סוף סוף לחופשת הלידה המיוחלת, כבר לא מתאים לי לומר ש"אעשה את זה בחופשת הלידה". צריכה לדחות הכול לפנסיה...

הדפים הארוכים ביותר

על ידי תפילה_לאם* » 01 מאי 2014, 11:08

ובעניין בלוגים?
לצאת מנקודת הנחה, שאין עניין לציבור ברגע שהבלוג כבר אינו פעיל? להעתיק אלי ולמחוק מכאן?

(דרך אגב, כשניסיתי בעבר להעתיק ל-Word, התהפך לי הטקסט או חלקו, וזה די מעיק לקרוא ככה רשימות שלמות. אולי יש פתרון לזה?)

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 01 מאי 2014, 10:43

קודם כל, כדאי לשמור גיבוי אצלך על המחשב. ככה תהיי בטוחה ששום דבר לא אובד אחרי שבועיים, לא לך ולא למי שנמחקו דבריו.

שנית, יש דפים שבהם אפשר פשוט להכניס מצב סיכום מעל הדיון, בלי למחוק כלום. כמו שהמקפית עשתה בדף חום גבוה.

שלישית, אפשר לנסות, כאתגר, לבנות את הדף המזוקק בעיקר על הודעות של אחרים ולנסות למחוק כמה שיותר הודעות שלך. יש כותבים שהכתיבה שהם ממש נוחה לזה, ואחרים שיותר מאתגרים. אני יודעת שכשאני מנסה לעשות את זה, אני עדיין נשארת עם מספיק הודעות שלי. :-)

ודבר אחרון, בדרך כלל כשאנשים נעלבים זה לא בגלל ״העריכה״ אלא בגלל משהו ספציפי בעריכה. לא תמיד קל לגלות מה, אבל אם מגלים אז יכול להיות שיהיה קל לתקן. וגם יכול להיות שלא, ועדיין יעלבו. או שזה פשוט יצריך יותר השקעה כרגע. קורה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ציל_צול* » 01 מאי 2014, 08:43

האם יאבד משהו אם נמחק 90% ממנו?
לדעתי לא יאבד כלום. הבעיה היא שככל שדף ארוך יותר כך יוצא החשק לערוך אותו בתבונה ולהשאיר את עשרת האחוזים המעניינים. כי זה פשוט לוקח ימים על גבי ימים.
שלא לדבר על זה שבפעם האחרונה שבה עשיתי את זה (ערכתי דף תמציתי מתוך הדף הראשון של החיוניות שלי חלק שמיני) קיבלתי על הראש טוב טוב ממי שנעלבו שלא כללתי דווקא את מה שהם כתבו בתימצות. זה הוציא לי את החשק לגמרי, אחרי עבודה של ימים ארוכים מאוד.
אז מה עושים, יונת? יש לך רעיון?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 01 מאי 2014, 08:14

עמוד בספר זה בערך אלף בייט. אז הדפים שמופיעים ברשימה למעלה מקבילים לספרים בני 500-1500 עמודים!
כמה אנשים יקחו ליד ספר כבד כל כך? כמה אנשים יטרחו לקרוא עד הסוף?

אם עץ נופל באמצע היער, האם הוא משמיע קול? אם דף הוא כל כך ארוך עד שאיש לא קורא את כולו, האם יאבד משהו אם נמחק 90% ממנו?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ע_ע_ע* » 16 יולי 2010, 20:05

עשיתי בדף הבית שלי רשימה של 100 הדפים הארוכים ביותר עם סינון של דפים אישיים (בית, בלוג, תמיכה),
כך שכעת היא (כלומר זו שאצלי) מרכזת ממש רק דפי דיון ארוכים שמשוועים לעריכה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי כוכב_נגה* » 03 יולי 2009, 11:37

טוב, אין ברירה, מבקשת את עזרת הגמדים הטובים:
הבלוג שלי מסרים מכוכב נגה כבד מידי.
ניסיתי כבר הרבה זמן להעביר את כל החלק שמקופל אצלי ב+ בתחילת הבלוג, למחשב שלי.
אבל, מעבר לזה שזה לוקח המון זמן לסמן את הכל בעריכה, אחרי הסימון זה פשוט תקוע לגמרי ואי אפשר לעשות עם זה כלום.
אם מישהו יכול לעזור לי - האמת שאפשר פשוט למחוק את כל החלק של ה+ ככי ממילא יש לי את זה עוד ממזמן שמור במחשב אצלי.
אז רק רוצה למחוק את זה מהבלוג לגמרי ובכך להקל את הדף הכבד (תרתי משמע) הזה.
כל עזרה תתקבל בברכה.
@}

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 20 פברואר 2009, 16:42

אני עצמי בכלל בעד להפריד רשימות שיהיו אחת אחרי השניה באותו הדף אבל רשימות נפרדות- נראה לי הרבה יותר שפוי לאור המה חדש הארוך שמופיע בכל פעם.
לא בקרוב -- ה מצריך בסיס שאין לנו כרגע.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 20 פברואר 2009, 16:42

יש פה עוד הרבה דברים בזכותך אז אם את דורשת הצדעה, טפיחה על השכם אפשר אבל אין לזה אייקונים אז נסתפק ב-
(()) ו @}
שבת שלום.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אהבת_עולם* » 20 פברואר 2009, 15:41

נעלמתי מהדיון לכמה זמן כי כבר התחלתי להתעייף.
אבל הנה, חזרתי כדי להתעייף שוב :-)....

תזמורת הים:
לדעתי חבל שהדיון סטה והתמקד רק בבלוגים. הבלוגים לדעתי הם ממש לא מוקד הבעיה בהקשר של דפים ארוכים מדי. הבעיה העיקרית היא דפים שמכילים מידע לא נגיש בגלל שהם ארוכים מדי וצריכים לעבור למצב סיכום ולעבור פירוק לגורמים, [...]
מסכימה מאוד !

וגם:
הבלוגים, איך שאני רואה את זה, הם אמנם דפים ארוכים מאד, אבל לא אלה הדפים שצריך לקצר ולקצץ. לא חסרים דפים שדורשים התיחסות יותר דחופה.
|Y|

**********

'שיחות':
אבל עדיין סקרנית לדעת איך קוראים לאופנה הזאת, של סערה סביב הבלוגים דווקא. חברה סיפרה לי לפני איזה זמן שכשהתחילה הזוועה בעזה רצו פה מיליון דפים על סקס. להבדיל לגמרי, אבל מה זה עכשיו? מעניין.)

מכירה את אופנה וירטואלית?

**********

קיזי הילדה הצוענייה:
דווקא תכננתי לפתוח בלוג לאחרונה, ועכשיו אני מהססת...
קיזי, ברור שתפתחי, מה? {@

**********

נקודות וורודות אגדיות:
אני עצמי בכלל בעד להפריד רשימות שיהיו אחת אחרי השניה באותו הדף אבל רשימות נפרדות- נראה לי הרבה יותר שפוי לאור המה חדש הארוך שמופיע בכל פעם.
הרעיון הזה נשמע לי.
אולי שזו תהיה אחת מאפשרויות ה-'קיבוץ'.

יונת, האם באופן עקרוני זה אפשרי? (גם אם ייקח זמן)

**********

ולכל ה- טובעים בשמחה ב-בלוג החיים בבית בזכות הדף הזה.
אני רוצה להזכיר שזה בזכותי !
(אני זו שהזכרתי אותו כאן כבלתי מחיק בעליל ! :-))

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 18 פברואר 2009, 10:03

אולי כדאי להשתמש במיון של תבשיל קדרה במה חדש: למיין דפים לפי קטגוריות (כותרת ורשימת הדפים) או לציין ליד כל דף בערך מה הוא (בלוג, דף בית, דף תוכני). לפעמים אני נכנסת בטעות לדף בית עם שם שמזכיר דף תוכני כללי, ומגלה שכל מה שיש שם זה התכתבות פרטית שלא אומרת לי כלום ורק גורמת לי כקוראת שקטה להרגיש מחוץ לעניינים.

כתבו את זה כבר מליון פעם..ואין לזה מענה כי יונת לא פנויה P-:
וכמו שאמרתי : כאדם עובד בהתנדבות ככה זה. צריך לשלם למישהו משכורת על תחזוק האתר ואז הוא ייראה אחרת.
(מעבר לכך שאני חושבת שאדם צריך לקבל תמורה לעמלו, על אחת כמה וכמה אם זה נמשך לאורך זמן)

הדפים הארוכים ביותר

על ידי תזמורת_הים* » 18 פברואר 2009, 07:48

ולצערי הדרך הכמעט יחידה לעשות דבר כזה באינטרנט היא להכיר את הכותבים.
עורכים ותיקים אכן בדרך כלל מכירים את הכותבים :-)

הדפים הארוכים ביותר

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 פברואר 2009, 07:19

אולי כדאי להשתמש במיון של תבשיל קדרה במה חדש: למיין דפים לפי קטגוריות (כותרת ורשימת הדפים) או לציין ליד כל דף בערך מה הוא (בלוג, דף בית, דף תוכני). לפעמים אני נכנסת בטעות לדף בית עם שם שמזכיר דף תוכני כללי, ומגלה שכל מה שיש שם זה התכתבות פרטית שלא אומרת לי כלום ורק גורמת לי כקוראת שקטה להרגיש מחוץ לעניינים.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 18 פברואר 2009, 01:16

:-)
בדף סיכום על שיטות חינוכיות, אכן היה כדאי לציין אותו עם ייחוס מתאים.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי עוברת_אורח* » 18 פברואר 2009, 01:13

להבדיל בין דעות מבוססות ו/או מקובלות לרעיונות יותר אזוטריים
נו, ברור, חינוך בלי גבולות זה רעיון אזוטרי, שעדיף לערוך החוצה....

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 18 פברואר 2009, 01:04

עורכים טובים יודעים לטפל בזה:
  1. להבדיל בין דעות מבוססות ו/או מקובלות לרעיונות יותר אזוטריים.
  2. להשאיר דברים מסוימים בשם אומרם.
  3. לא להעביר הכל למצב סיכום.
דוגמאות: חום גבוה, טיפול בקנדידה, מיילדות בית, שכחתי עוד כמה...

הדפים הארוכים ביותר

על ידי עוברת_אורח* » 18 פברואר 2009, 00:43

יש לי הערה... אה... קצת רגישה.
הבעיה שלי עם להעביר דף למצב סיכום היא שאז לא יודעים מי אמר מה. ככל שהדף יותר אינפורמטיבי, כך חשוב לי לסנן את המידע המועיל מהקשקושים הלא מבוססים, ולצערי הדרך הכמעט יחידה לעשות דבר כזה באינטרנט היא להכיר את הכותבים.
חשבתי לתת דוגמאות, אבל ראיתי שאני מסתבכת, וממילא נראה לי שתבינו.
מה עושים?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי תמרוש_רוש » 17 פברואר 2009, 15:41

באופן עקרוני:
הבעיה העיקרית היא דפים שמכילים מידע לא נגיש בגלל שהם ארוכים מדי וצריכים לעבור למצב סיכום ולעבור פירוק לגורמים, אינסוף דפים לא מאונדקסים עם שמות לא מתאימים שמקשים למצוא אותם ולכן נפתחים עוד ועוד דפים על אותם נושאים וכמעט בלתי אפשרי לאתר את כל הדפים הכפולים ולסכם את כולם ביחד לדף אחד מסודר, ועוד ועוד.

בחיי, בחיי שהייתי מתנדבת לערוך את לגדל ילדים בלי חיתולים, אם לא היה לי בבית ילד חובב מחשבים מושבע (אי אפשר לעבוד אפילו חמש דקות על המחשב כשהוא ער). אני מתה לעשות את זה. אבל אפילו למייל שלי אני בקושי מגיעה בימים אלה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 13 פברואר 2009, 14:11

נקודות, אם יש דף שחשוב לך את יכולה לאנדקס אותו
כן, צודקת. (-:

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ההולכת_בדרכים* » 13 פברואר 2009, 13:43

נקודות, אם יש דף שחשוב לך את יכולה לאנדקס אותו :-)

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 13 פברואר 2009, 13:21

שם דף מתאים. ובמיוחד, לנסות להימנע משמות מקוריים, מצחיקים, מתחכמים. להעדיף שמות משעממים ומובנים.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 13 פברואר 2009, 09:55

בהזדמנות חגיגית זאת הייתי רוצה להעלות עוד בעיה שאני נפגשת בה חדשות לבקרים:
בעיית שמות הדפים. כשאני רוצה לחזור לאיזה דף שכתבתי בו לפני חודשים מספר אני ממש לא זוכרת את שמו וזו ממש בעיה לחפש אותו.

יש איזו הצעה בנושא? גם אם אני מחפשת אותו לפי נושאים אז הרבה פעמים הוא לא מאונדקס ואז יש בעיה למצוא אותו...

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אוד_ליה* » 13 פברואר 2009, 08:02

_בשמת, קבלי ח"ח!
בזכות הפרוק לגורמים שלך סופסוף קראתי על הג'וקים_
|Y|

הדפים הארוכים ביותר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 13 פברואר 2009, 06:56

למי שלא זוכר, הדיון על כמה מה חדש ים התקיים כבר ב האפשר עוד להציל את באופן

הדפים הארוכים ביותר

על ידי מיכל_שץ* » 13 פברואר 2009, 00:00

בשמת, קבלי ח"ח!
בזכות הפרוק לגורמים שלך סופסוף קראתי על הג'וקים

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 פברואר 2009, 16:53

רק העלתי הצעה.
אני עצמי בכלל בעד להפריד רשימות שיהיו אחת אחרי השניה באותו הדף אבל רשימות נפרדות- נראה לי הרבה יותר שפוי לאור המה חדש הארוך שמופיע בכל פעם.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 12 פברואר 2009, 14:44

בשמת, קבלי ח"ח! |Y|

נקודות, כפי שכתבתי כבר קודם, שימוש בצבעים בממשק משתמש הוכיח את עצמו כבחירה רעה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי בשמת_א* » 12 פברואר 2009, 14:40

אני כל פעם נכנסת לדף הזה רק כדי לראות איך אני מתקדמת בפירוק לגורמים של הדף שלי. הגעתי כבר למקום 7! (מ-3) אבל יואו, איזה דף בית גדוש יש לי |איפה האייקון הזה של מוחה זיעה|.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 פברואר 2009, 13:33

למה? גם עכשיו אנחנו רואים במה חדש נקודה ואז את שם הדףץ אני רואה הכל על המסך. את לא?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי תבשיל_קדרה* » 12 פברואר 2009, 03:49

אפשר גם לשים נקודה בצבע אחר לכל סוג של דף
זה לא נוח בעיניים.
לזוז ימינה בשביל צבע הנקודה, ואז שמאלה בשביל שם הדף.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 פברואר 2009, 00:57

טוב, אני יודעת שזה לא הזמן ובכל זאת:
אפשר גם לשים נקודה בצבע אחר לכל סוג של דף

הדפים הארוכים ביותר

על ידי בשמת_א* » 10 פברואר 2009, 23:29

|יש| ירדתי למקום 4!!!
(יוווו כמה עבודה זה)

הדפים הארוכים ביותר

על ידי בשמת_א* » 09 פברואר 2009, 21:20

יש בו דיונים שכבר התחילו מהם דפים אחרים ואולי יש עוד, וסתם למחוק באבחה, אולי לא מכבד את מי שכתב לי אז אני קצת תקועה.
ניצן, תעשי מה שאני עושה: לאט לאט או פותחת דפים חדשים לדיונים, או מעבירה דיונים שקשורים לדפים אחרים לדפים שהם קשורים אליהם. דפים קיימים. הדף שלי אמנם עדיין שלישי (כל כך הרבה מחקתי ועדיין כמעט לא זז!), אבל ירדו ממנו המון ביטים (-:

הדפים הארוכים ביותר

על ידי כוכב_נגה* » 09 פברואר 2009, 20:49

תודה על הדף הזה!
בזכותו הגעתי ל בלוג החיים בבית המצויין.
מתענגת ומחכימה.
הכל בדיוק כמו שצריך להיות.
אל תשנו כלום(-:

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ניצן_אמ* » 09 פברואר 2009, 08:35

אגב, אני כבר מלא זמן רוצה לנקות את הכל, הבעיה היא שיש כל מיני מקומות בתוכו שמקושרים באתר על ידי קישור להערה. אז זה תוקע אותי. אין לי חשק וזמן לחפש ולעשות עריכה מדוקדקת.
חוץ מזה, יש בו דיונים שכבר התחילו מהם דפים אחרים ואולי יש עוד, וסתם למחוק באבחה, אולי לא מכבד את מי שכתב לי :-S אז אני קצת תקועה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ניצן_אמ* » 09 פברואר 2009, 08:32

הדפבית אכן ארוך. לא צריך יום לימודים ארוך בשביל זה, מספיק להסתכל ברשימה למעלה.
מה "נכנס בי" בזה? גם אני חושבת שאני צריכה לקצר אותו.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 09 פברואר 2009, 03:01

ניצן אמ יקרה.
לא כותבת לך כדי להיכנס בך- ממש לא!!
אבל, אתמול בלילה גלשתי מאוחר באתר ומקביל אלי עוד שתיים. אחת מהן כתבה בדף שלך ונכנסתי מסקרנות לראות מה כותבים בשעות כאלה של הלילה...
ונוכחתי שהדף בית שלך מה זה ארוך לאללה..
לא מסתדר לי עם כל הדיון פה.(-:

הדפים הארוכים ביותר

על ידי קלמנ_טינה* » 08 פברואר 2009, 21:54

עזבתי לכמה ימים את הדיון, שלדעתי נכנס לפינה די מיותרת סביב הבלוגים.
חזרתי כי נתקלתי בעמוד שהוא מופת לבקשתה של יונת לעמוד עם הרבה מידע שמסודר בצורה שקל להתמצא בה:
תזונת האם המניקה
הידד לעורכות העמוד הזה |Y|
לדעתי זו הדגמה טובה למה שניסיתי להגיד לפני כמה ימים בזכות הטקסט הנפרש. אז אי אפשר לאתר את זה מבחוץ. אז מה? עדיין כשכבר מגיעים אז נוח לקרוא.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 07 פברואר 2009, 21:37

(אבל עדיין סקרנית לדעת איך קוראים לאופנה הזאת, של סערה סביב הבלוגים דווקא. חברה סיפרה לי לפני איזה זמן שכשהתחילה הזוועה בעזה רצו פה מיליון דפים על סקס. להבדיל לגמרי, אבל מה זה עכשיו? מעניין.)
D-:

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אשה_שמחה* » 07 פברואר 2009, 20:49

טבעתי בשמחה בבלוג החיים בבית בזכות הדף הזה

ואני עברתי עליו עכשיו שוב בזכותך, סלט פירות , ונהיה לי מצב רוח טוב פתאום. אז תודה.

(מקסים! מומלץ מאוד! :-) )

הדפים הארוכים ביותר

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 07 פברואר 2009, 12:13

תודה שיחות: )

הדפים הארוכים ביותר

על ידי שיחות* » 07 פברואר 2009, 08:34

מומוצית השחר-
זה כבר שייך ל ניקים שמבלבלים אותי :-D
קיזי הילדה הצוענייה לכי על זה! עם שם פיוטי כזה, וגם אסור לעצור שור בדישו.
<שיחות שכבר יומיים מנסחת בראש כל מיני תשובות מפולפלות סארקסטיות ושנונות קורבנית שחבל"ז לדף הזה, ופתאם קוראת מה שכתבה סלט פירות וסותמת את הפה בחיוך>
(אבל עדיין סקרנית לדעת איך קוראים לאופנה הזאת, של סערה סביב הבלוגים דווקא. חברה סיפרה לי לפני איזה זמן שכשהתחילה הזוועה בעזה רצו פה מיליון דפים על סקס. להבדיל לגמרי, אבל מה זה עכשיו? מעניין.)

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 07 פברואר 2009, 01:01

קרוטונית
מצמוצית השחר זו המצאה שלך?
אם כן- יש לך את זה לגמרי -(אולי את צריכה לעבור לפרסום (-;)
את יודעת- שאת אחד הניקים האהובים עלי..
מומוצית השחר- גם יפה. מצחיק.
ואם כבר מדברים: בשחר- איפה אני ואיפה מצמוצים?
טוב,אני אפסיק להטריד בדיון הכה רציני |-:

הדפים הארוכים ביותר

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 07 פברואר 2009, 00:59

דווקא תכננתי לפתוח בלוג לאחרונה, ועכשיו אני מהססת...

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אמא_בבית* » 07 פברואר 2009, 00:53

מסכימה עם תזמורת וקרוטונית

הדפים הארוכים ביותר

על ידי סלט_פירות* » 07 פברואר 2009, 00:31

מסכימה עם תזמורת וקרוטונית |Y|

<אם כבר מביעים דעה>
<טבעתי בשמחה ב{{}}בלוג החיים בבית בזכות הדף הזה. כל יום קוראת קצת. איזה כיף לי>

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 06 פברואר 2009, 23:25

אין שום דרך להעביר את הבלוג של סוסת פרא או בלוג האמהות של קרוטונית (מהבודדים שאני מכירה) as is לפורמט של בלוגיה רגילה. הם פשוט לא מתאימים לפורמט של בלוג "אמיתי", כי זה לא מה שהם.
המממ... קרוטונית, גם את חושבת ככה?

תזמורת אני מסכימה איתך לגבי:
לדעתי חבל שהדיון סטה והתמקד רק בבלוגים. הבלוגים לדעתי הם ממש לא מוקד הבעיה בהקשר של דפים ארוכים מדי. הבעיה העיקרית היא דפים שמכילים מידע לא נגיש בגלל שהם ארוכים מדי וצריכים לעבור למצב סיכום ולעבור פירוק לגורמים, אינסוף דפים לא מאונדקסים עם שמות לא מתאימים שמקשים למצוא אותם ולכן נפתחים עוד ועוד דפים על אותם נושאים וכמעט בלתי אפשרי לאתר את כל הדפים הכפולים ולסכם את כולם ביחד לדף אחד מסודר, ועוד ועוד.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אחת* » 06 פברואר 2009, 20:42

מצמוצית - אני איתך!

הדפים הארוכים ביותר

על ידי צל_הימים* » 06 פברואר 2009, 18:23

עד שיוכרע גורלם של הדפים הפוליטיים, אני לוקח על עצמי לפרוס את המלחמה ואנחנו לפרוסות קלות לטעינה, עיון ועריכה. אני לא מתכוון לבצע עריכת תוכן. אני מבקש ממי שכן חש מעורבות כלפי דף זה ושאר אחיו הפוליטיים לנהוג בדרך ארץ (וגם קצת לפי החוק) ולא למחוק/לערוך/לשבש באופן בוטה, מבזה או סתם מרגיז.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 פברואר 2009, 15:45

מצמוצית, אפשר הסבר?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי מצמוצית_השחר* » 06 פברואר 2009, 15:36

אני לא מסכימה עם תזמורת וקרוטונית.
אבל אני מסכימה עם קיזי, יער ה, ההולכת בדרכים וע ע ע.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ע_ע_ע* » 06 פברואר 2009, 13:07

גמני

הדפים הארוכים ביותר

על ידי ההולכת_בדרכים* » 06 פברואר 2009, 12:58

מסכימה עם תזמורת וקרוטונית.
גמני |Y|

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יער_ה* » 06 פברואר 2009, 12:53

תזמורת וקרוטונית |Y|

הדפים הארוכים ביותר

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 06 פברואר 2009, 11:17

מסכימה עם תזמורת וקרוטונית.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 06 פברואר 2009, 10:22

הבעיה העיקרית היא דפים שמכילים מידע לא נגיש בגלל שהם ארוכים מדי וצריכים לעבור למצב סיכום ולעבור פירוק לגורמים, אינסוף דפים לא מאונדקסים עם שמות לא מתאימים שמקשים למצוא אותם ולכן נפתחים עוד ועוד דפים על אותם נושאים וכמעט בלתי אפשרי לאתר את כל הדפים הכפולים ולסכם את כולם ביחד לדף אחד מסודר, ועוד ועוד.
גם זה נכון.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 06 פברואר 2009, 10:13

אני רואה בכל מיני בלוגים התייחסויות של "לא נעים לי" לגבי הדף הזה. רוצה להפציר בכותבות להמשיך לכתוב כאילו הדף הזה לא קיים (ולקרוא בדף הזה כאילו אין להן בלוג).

גם אם מחר בבוקר יימחקו כל הבלוגים מבאופן ללא אפשרות לשמור (אני יודעת שאף אחד לא מציע דבר כזה), עדיין חשוב להמשיך לכתוב בהם, למי שזה עוזר לה לכתוב.
עד לפני זמן לא רב הבלוג שלי היה מקום נחמד לתעד בו פכים קטנים מחיינו. כיום הוא הפך להיות כלי חשוב מאוד במעקב, למידה והשתפרות באמהות שלי ובהסתגלות למצב משפחתי חדש וקשה. לא איכפת לי אם הפלטפורמה מתאימה או לא לפי ההגדרות היבשות - עובדה שזה עובד.

ולגבי רוח האתר - רוח האתר אינה רק טכנית (אומץ למחוק ו אתר חופשי ). היא גם תוכנית - היא פתיחת האופציה לחשוב שנית, להתלבט, ללמוד דברים חדשים ולא להתקבע, לא לחשוש מהכנסת שינויים בחיים, לנסות לפרק את מנגנון התגובות האוטומטי שלנו.. וכמובן גם לשוחח עם אמהות חכמות אחרות. ממה שראיתי, הדברים האלה קורים בדפי הבלוגים לפחות באותה מידה כמו בדפי הדיון. כך שמבחינתי, כל דף שיש בו שיתוף, פתיחות, תמיכה, צמיחה והשתנות, עולה בקנה אחד עם רוח האתר.

עדיין אפשר למצוא דרך לנסח כללי שימוש אחרים בבלוגים, מבחינת מחיקות ועריכות למשל, אם זה ממש מפריע. זה לא אומר שאפשר להסתער ולמחוק מה שרוצים - אפשר לעשות זאת בעדינות. למשל לפתוח דף הצעות לעריכת בלוגים ובו לכתוב: "מצמוצית השחר יקרה, לדעתי זה רעיון טוב שתפצלי מהבלוג שלך את המקטע מ-6.6.66 ועד 8.8.88 לדף חדש בשם איך מתכוננים לטיול שנתי. דף כזה יעזור לכולנו וחבל שיסתתר מתחת לסלע אצלך בדף הארוך. מה את אומרת?".
סתם דוגמא.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי תזמורת_הים* » 06 פברואר 2009, 08:18

_הרבה מהבלוגים בבאופן זה לא ממש פוסטים אלא דפי בלוג שהם בעצם דפי תמיכה וכו שיש בהם שיחות.
כך שזה ממש לא אותו הדבר.
נכון. זה לא אותו דבר
זו שיחה, נעימה וזורמת. זה לא-בלוג._
אז אולי פשוט נפסיק לקרוא להם בלוגים ונוכל לסכם את הדיון הזה?
כי הבלוגים בבאופן שונים מהותית ממה שנקרא "בלוג" ברשת, ולכן דיון שיוצא מנקודת הנחה שהם לא, ושהם זקוקים לגרסה הבאופנית של הפלטורמה של רשימות או הבלוגיה בתפוז, פשוט מפספס לגמרי את הנקודה המהותית, שהיא שאין שום דרך להעביר את הבלוג של סוסת פרא או בלוג האמהות של קרוטונית (מהבודדים שאני מכירה) as is לפורמט של בלוגיה רגילה. הם פשוט לא מתאימים לפורמט של בלוג "אמיתי", כי זה לא מה שהם.

לכן אני חושבת שפלטפורמת בלוגים של באופן, עד כמה שמדובר ברעיון תיאורטי שלא יקרה בעתיד הקרוב (וטוב שכך), היא דבר מיותר לחלוטין- כי
א. הבלוגים (או כאילו-בלוגים, או איך שלא תרצו לקרוא להם) שיש פה מתאימים לפלטפורמה הנוכחית של באופן שמאפשרת שיחה שווה בין שווים בין כל המשתתפים,
וב. כי (אני מנחשת) זה יהיה כרוך במה חדש נפרד של בלוגים- מה שאומר שאני למשל לא אכנס לשם, כי אין לי כוח לעבור על יותר ממה חדש אחד, ויהיה לי עצוב מאד לא למצוא את הבלוגים הספורים שאני רוצה לקרוא במה חדש הרגיל (אפילו שהם טובעים בים של בלוגים ודפים אחרים שלא מענינים אותי).

אישית, הייתי מעדיפה שיונת ורועי ישקיעו את המשאבים שלהם בכיוונים אחרים (כמו יעולים נוספים בעריכה, כמו עריכת הערה בודדת, כמו אפשרות גישה יעילה ונוחה לדף דפים לא מאונדקסים מבלי שזה יתקע את המחשב, ועוד ועוד, כמה אייטמים יונת אמרה שיש לה ברשימה בזמנו?... לא חסר על מה לעבוד...).

לדעתי חבל שהדיון סטה והתמקד רק בבלוגים. הבלוגים לדעתי הם ממש לא מוקד הבעיה בהקשר של דפים ארוכים מדי. הבעיה העיקרית היא דפים שמכילים מידע לא נגיש בגלל שהם ארוכים מדי וצריכים לעבור למצב סיכום ולעבור פירוק לגורמים, אינסוף דפים לא מאונדקסים עם שמות לא מתאימים שמקשים למצוא אותם ולכן נפתחים עוד ועוד דפים על אותם נושאים וכמעט בלתי אפשרי לאתר את כל הדפים הכפולים ולסכם את כולם ביחד לדף אחד מסודר, ועוד ועוד.
הבלוגים, איך שאני רואה את זה, הם אמנם דפים ארוכים מאד, אבל לא אלה הדפים שצריך לקצר ולקצץ. לא חסרים דפים שדורשים התיחסות יותר דחופה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי עורכת* » 06 פברואר 2009, 07:09

חוץ מזה מי יודע איך לשנות את השמות? אני לא.
מדור עריכה

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 06 פברואר 2009, 01:11

אפשר אולי אבל צריך לעשות קיצורים אחרת השמות יהיו מאוד ארוכים ומתישים.
נדמה לי שצריך להחליט על זה לא?
סתם מעלה אפשרות כמו-
דף בית = ב
בלוג = ג
דיון= ד
דף תמיכה =ת

חוץ מזה מי יודע איך לשנות את השמות? אני לא.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי רוזמרין* » 05 פברואר 2009, 21:29

אבל שוב..ליונת אין זמן וזה כבר לא מהיום ושום דבר לא יזוז.
לא יונת, שכל אחת תוסיף את הצירוף דף בית לשם שלה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 21:09

אה ברור!
גם אני התכוונתי שתהיה רק הפרדה - או רשימות נפרדות או שינוי צבע או דרך אחרת.
פשוט שניתן יהיה להבדיל בין דף בית דף בלוג ודף דיון.
אבל שוב..ליונת אין זמן וזה כבר לא מהיום ושום דבר לא יזוז.
אלטר
אני לא יודעת אם באמת הרוב משלמים בכל מקרה אם זה יהיה מחוייב, סביר להניח שייכנס יותר ובאופן מסודר.
אפשר לנסות- לא הולך מבטלים.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי רוזמרין* » 05 פברואר 2009, 18:29

לדעתי אין צורך לסנן כלום אבל אולי כדאי לכתוב בשם הדף שהוא דף בית כמו שמציינים לגבי בלוג. אפשרי גם לגבי דף תמיכה. יאפשר להחליט לאיזה דף להכנס. זה בהקשר של:
מדובר בשמות שלא תמיד אני מבינה מהם האם זה דף בית או בלוג או דף שמתנהל בו איזה דיון או מה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי גמדה_קטנה* » 05 פברואר 2009, 18:19

אתם מאמינים? לא כותבים מספיק...

הדפים הארוכים ביותר

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 פברואר 2009, 18:03

אהבת עולם

_בעניין מצבו של מה חדש הייתי מבקשת דחוף דרך לסנן החוצה דפי בית.
זה כבר הרבה זמן בהצעות לשיפור בצ'יק צ'ק.
יונת כתבה שאין לה זמן לבצע שינויים בתוכנה.
אם יש מישהי שרוצה לקחת את זה על עצמה, אני בטוחה שיונת תשמח לסייע._

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אהבת_עולם* » 05 פברואר 2009, 17:59

גם אם מסננים דפי בית - הייתי רוצה שתהיה גם אפשרות שהם כן יופיעו במה חדש.
יש דפי בית שמעניין אותי לבדוק בהם שינויים.

(כן היה מאוד עוזר אם הייתי יודעת לפי השם אם זה דף בית או לא, כדי שאוכל להחליט אם בא לי להיכנס אליו).

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אחת* » 05 פברואר 2009, 16:06

נקודות, מציעה לך לקרוא את הדף הקצרצר דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום. אני חושבת שרוב מה שאת אומרת הועלה שם.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אלטר_אגו* » 05 פברואר 2009, 16:00

בכל מקרה רוב אלה - משלמים מרצונם.
אבל אם זה נכון, זה לא יכניס הרבה כסף נוסף.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 15:47

אוי בנות- אילו תשובות הזויות (-:


למה? את חושבת שמי שיש לו כסף כותב יותר טוב ממי שלא? לא נראה לי.
לא, ממש לא.
כוונתי שמי שרואה את עצמו חלק בלתי נפרד מן האתר ונהנה ממנו בצורה של לפרסם מודעות בככר השוק או מדפים בהם הוא מתקשר עם העולם לטובתו הממש אישית (כמו דפי בית ודפי בלוג) שישלם. בכל מקרה רוב אלה - משלמים מרצונם.
ובכל זאת כדי להשאיר את האתר פתוח, דינאמי ומשפיע לאפשר לשאר להיכנס לקרוא להגיב אך ברגע שירצה להפוך ממש ל"נהנה" (דפים אישיים/שרותים)- ישלם מחיר - לא גבוה לאתר.
מבטיחה לך שאף אחד לא יהפוך להיות עני מלשלם לאתר בואי נאמר 10 שח בחודש או לא יודעת כמה.



יכול להיות שכסף מאריך את היממה?
אם זו הייתה עבודה לפרנסה היה מחובתה של יונת למצוא לזה את הזמן ואם לא אז היא הייתה מעבירה את השרביט למישהי אחרת שזו תהיה הפרנסה שלה,.
בטוחה שיהיו קופצות על זה.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי תבשיל_קדרה* » 05 פברואר 2009, 15:41

אם יונת הייתה מקבלת כסף על עבודתה, היה לה זמן לעשות כל מה שצריך...
אני לא כ"כ יודעת מאיפה יונת היתה מגייסת עוד זמן.
יכול להיות שכסף מאריך את היממה?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 פברואר 2009, 15:00

את חושבת שמי שיש לו כסף כותב יותר טוב ממי שלא? לא נראה לי.
:-D

הדפים הארוכים ביותר

על ידי יונת_שרון* » 05 פברואר 2009, 14:58

מתכוונת שניתן יהיה לפתוח דף בית (אולי גם דף בלוג, או כל דף אישי ) רק עם סיסמא שגובים עליה כסף.
למה? את חושבת שמי שיש לו כסף כותב יותר טוב ממי שלא? לא נראה לי.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 13:01

לא לא.
בדיוק כמו ששומרים באופן הדוק על הכללים בככר השוק, כך ניתן לשמור על הכללים בשאר הדפים.
אלה שלא יהיו שותפים לתשלום יוכלו לכתוב בדפים ולפתוח אך ורק דפי דיון. במידה והדף הוא לא דף דיון - הוא יימחק.
נראה לי שלא קשה לשמור על זה..
לא?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי rnhk_tpubv* » 05 פברואר 2009, 12:46

מתכוונת שניתן יהיה לפתוח דף בית (אולי גם דף בלוג, או כל דף אישי ) רק עם סיסמא שגובים עליה כסף.
נו, ואז מה? אז כל התכנים שנמצאים עכשיו בדפים האלה יציפו את שאר הדפים באתר! הרי הגבולות לא עד כדי כך חדים.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 12:41

מתכוונת שניתן יהיה לפתוח דף בית (אולי גם דף בלוג, או כל דף אישי ) רק עם סיסמא שגובים עליה כסף.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 12:40

_ולגבי תחזוק האתר- כבר הבעתי את דעתי בפני יונת בנושא.
אני חושבת שיונת צריכה להיות מתוגמלת על עבודתה פה. בשביל זה צריך שיהיה כסף.
אני חושבת בקול רם- אולי בשביל להשאיר את האתר פתוח לקהל הרחב, ניתן לגבות כסף מכל מי שיש לה דף בית. ורק מי שיש לה דף בית תוכל להשתמש בדפי שירות כמו למשל- ככר השוק.
רעיון...אני עוד חושבת.
אני יודעת שזה לא נושא הדף. מקסימום אם תתפתחנה תגובות...יש פה מומחיות להעביר לדף אחר._

כבר כתבתי זאת במעלה הדף והיה מאוד קשה למצוא...הדף הזה כבר מאוד ארוך - הרבה בזכותי [-:

הדפים הארוכים ביותר

על ידי טלי_מא* » 05 פברואר 2009, 12:13

מאיפה הכסף?
בקושי יש כדי לשלם עבור אחסון האתר והתעבורה הרבה שבו.

האתר על סף סגירה

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 11:29

מצטערת אם אני ניג'סית :
אם יונת הייתה מקבלת כסף על עבודתה, היה לה זמן לעשות כל מה שצריך...
אין תגובות לנושא הזה?

הדפים הארוכים ביותר

על ידי טלי_מא* » 05 פברואר 2009, 11:14

בעניין מצבו של מה חדש הייתי מבקשת דחוף דרך לסנן החוצה דפי בית.
זה כבר הרבה זמן ב{{}}הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק.
יונת כתבה שאין לה זמן לבצע שינויים בתוכנה.
אם יש מישהי שרוצה לקחת את זה על עצמה, אני בטוחה שיונת תשמח לסייע.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 11:08

_אמנם לא קשור לעניין אורך הדפים אבל בעניין מצבו של מה חדש הייתי מבקשת דחוף דרך לסנן החוצה דפי בית.
א. מדובר בהמון המון דפי בית במה חדש.
ב. מדובר בשמות שלא תמיד אני מבינה מהם האם זה דף בית או בלוג או דף שמתנהל בו איזה דיון או מה. כך שהסריקה על מה חדש איטית לי מידי וזה מעצבן להכנס לדף שהיה נראה לי שהוא בנושא מסויים ואז מתברר שזה דף בית עם שם מתוחכם._
|Y|

הדפים הארוכים ביותר

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 פברואר 2009, 08:37

שיחות
חבל שציטטת רק את החלק הראשון ממה שכתבתי.
הרחבתי והוספתי: אני בעד עריכות ומחיקות עניניות, לשיפור האתר (ולא עריכות שמונעות ממניעים אישיים)


ארבע

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אנה* » 05 פברואר 2009, 08:28

אמנם לא קשור לעניין אורך הדפים אבל בעניין מצבו של מה חדש הייתי מבקשת דחוף דרך לסנן החוצה דפי בית.
א. מדובר בהמון המון דפי בית במה חדש.
ב. מדובר בשמות שלא תמיד אני מבינה מהם האם זה דף בית או בלוג או דף שמתנהל בו איזה דיון או מה. כך שהסריקה על מה חדש איטית לי מידי וזה מעצבן להכנס לדף שהיה נראה לי שהוא בנושא מסויים ואז מתברר שזה דף בית עם שם מתוחכם.

לעניין הבלוגים אני חושבת שיונת מצביעה על דבר חשוב. הרצון הזה להניח לאתר להתפתח ללא הכוונה ופשוט לזרום הוא מובן אבל לדעתי יוצא מתוך הנחה שהאתר הגיע לאן שהגיע בזכות זה שהניחו לו לזרום. אז לדעתי האתר כל כך זורם בזכות חלק מהחוקים ומההכוונה ה"מנהלתית" שקיימת. ללא הגדרה של מהות האתר וללא הגדרה מה שייך ומה לא האתר עלול לאבד את הייחוד שלו ובהדרגה (ואולי זה כבר קורה) ידמה יותר ויותר למקומות אחרים ברשת. הבלוגרים כאן כרגע נהנים מרייטינג טוב (גם בכמות, גם באיכות וגם בפלח הרצוי להם) בזכות העבודה השקופה שנעשית ע"י עורכים וע"י בעלי האתר.

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אהבת_עולם* » 05 פברואר 2009, 07:32

אני לא מוצאת הבדל גדול בין שני מהחדשים למה חדש מסנן, מה ההבדל? לחיצת כפתור?

ההבדל הוא, שכאשר יש מסנן, אני יכולה לבחור לא להשתמש בו - ושהכל יופיע לי ב-מה חדש אחד, ולא להצטרך לדלג בין שני דפים שונים.
(כפי שכבר כתבתי, אם יהיו שני דפים שונים, ספק מאוד אם אנשים יעברו על שניהם.)

הדפים הארוכים ביותר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 05 פברואר 2009, 00:53

אז הנה מתוך עוד בלוג:

כבר כמה ימים קצת חוששת לכתוב פה.
סוגיית הבלוגים שלא ממש מתאימים לבאופן מאיימת עליי ומשתקת אותי.
לא נעים להרגיש לא שייך.
ובכל זאת, במידה רבה מרגישה שהצדק איתם. עם מי שחושבים שהבלוגים האלה, בלוגים של הגיגים רוחניים ואחרים, אין להם דבר וחצי דבר עם באופן טבעי.
אז לאן אעבור? ולמה בעצם כותבת פה? שאלות... בעצם, התוודעתי לאתר בגלל נושאי הבאופן, וקראתי דפים בשקיקה, וראיתי שיש מרחב של בלוגים, וחשבתי לנסות, וראיתי כי טוב... אבל באמת מה לבלוג זה ולבאופן טבעי? אולי מקום מתאים יותר יהיה אתר שיש בו פלטפורמת בלוגים מוצהרת. אני ממש לא מתמצאת בשכאלה. וגם, טרם נפגשתי בתוכנה ידידותית וחביבה כ צ'יק צ'ק.
קשה לי למחוק מהבלוג חלקים. מעדיפה להעביר את כולו למקום אחר.
נראה לאן זה יתפתח.

יש כאלה שהפסיקו לכתוב ואני מזהה הרבה חשש ועכבות בכתיבה בכמה וכמה מקומות.
ממש ממש חבל!!!

הדפים הארוכים ביותר

על ידי אחת* » 05 פברואר 2009, 00:46

מצטטת משהו שקראתי בבלוג המקסים של נאמנה לעצמי:

שמתי לב שיש דיונים באתר אם להשאיר בלוגים או לא.
ואני אומרת:
אנה אפנה?
מרגיש לא נוח פתאום לכתוב כאן.
מהרהרת על מחיקות, שואלת את עצמי אולי יתאים לי צבע ירוק או כתום בתור תלבושת מהבהבת.

ואני מוסיפה:

איייייייייייי. תנו גם לנו חובבות המילים, את השמחה שלנו באתר
יש לנו (מכירה עוד כמה כמוני) פטיש לדפים האינסופיים שאפשר לגמור רק בהנקות של גיל חודש, ואז להתעורר מהאוקסיטוצין ולגלות שזה קרה ב-2002
גם אנחנו שייכות לכאן
< זה לא שאני מסתתרת, אין לי ניק>
< אבל מבטיחה שאני מניקה עד גיל 5, מחתלת בבמבוק אורגני, אם בכלל ועושה ספונג'ה עם לוונדר>

חזרה למעלה