היפוך ידני לעובר במצג עכוז

שליחת תגובה

שהגוף הוא גם כלא כאשר בוחרת נפש להתבונן מבעד סורגים והוא בעיקר מקדש ליופי ולטוהר כאשר הנפש מתעלה מ ת ק ד ש ת.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: היפוך ידני לעובר במצג עכוז

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 ספטמבר 2021, 11:22

אני רואה אמנם שההודעה פה מ2017, אבל אותי זה מענין עכשיו...
מבצעים היפוך לאחר ניתוח קיסרי?
והאם ד"ר קנטי מקבל היום?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי מנוסה_בעכוז* » 21 ינואר 2017, 23:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש למשהיא מושג האם דר' קנטי מבצע היפוך אחרי קיסרי (באופן פרטי, לא במאיר)?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 מרץ 2015, 20:31

עברתי היפוך חיצוני מוצלח במאיר שבוע 37 אצל דר בירון טל המדהימה הצליח בפעם ה3. לא כאב בכלל! רופאה מדהימה הרגשתי שהיא עושה לי טיפול רוחני, חשוב מאוד להיות רגועה בזמן ההיפוך לחשוב על משהו נעים וכיפי אני חשבתי על הבת שלי💜 ממליצה בחום

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי נועה_30* » 21 אוקטובר 2013, 11:27

ד"ר קנטי דרך אגב לוקח 3000 ש"ח להיפוך פרטי שהוא מבצע בבי"ח לניאדו

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי נועה_30* » 21 אוקטובר 2013, 11:24

בשבוע 38 להריון ה3 שלי עברתי היפוך עובר חיצוני מוצלח בבי"ח מאיר. הלכנו דוווקא לשם בשביל ד"ר קנטי אבל בסוף הוא לא היה באותו זמן אלא רופאה בשם טל בירון שעשתה את ההיפוך ב10 שניות. היא פשוט הסתכלה באולטראסאונד בדיוק מה התנוחה שלו, תפסה את הראש ביד אחת וישבן ביד שניה עשתה חצי סיבוב וזה נגמר. טיפה לוחץ על הבטן אין ברירה אבל לא נורא בכלל. רוב הזמן בבי"ח הלך על המתנה (שעה וחצי עד שנכנסנו) מוניטור(כשעה לפני ההיפוך) ומוניטור נוסף(כשעה וחצי אחרי ההיפוך) אבל הכל היה שווה כדי להימנע מקיסרי.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אפריל 2013, 10:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בשבוע 37.5 במצג עכוז, קבעתי היפוך חיצוני במאיר וגם בסורוקה אצל ד"ר אשר בשירי. מעדיפה לעשות בסורוקה כי אני מב"ש, מישהי שמעה עליו אולי בהקשר הנ"ל?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ינואר 2013, 22:38

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אכן סיפור מקסים
לצערי אין לי אפשרות ללדת בבית מבחינה רפואית גם במנח רגיל
כול היום הוא זז בטירוף אז אני אופטימית
בכול מקרה שם של רופא בעין כרם שעושה היפוך? משהו?
תודה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אפשר_לשאול* » 29 ינואר 2013, 04:09

אני בחו״ל אז זה לא עוזר מבחינת הפניות אבל בכל זאת סיפור שווה: שבוע ארבעים ומר עובר החליט להתהפך למצג עכוז... מיילדת הבית בצעה היפוך ידני שלא כאב בכלל (להפך הרגיש נעים). אצלי בבית תו״כ שהיא בודקת כל הזמן את הדופק של העובר. היתה חוויה סופר חיובית נעימה ומעצימה וכעבור 12 יום נולד בלידת בית תינוק שמן בריא ומדהים 4.5 קילו ועוד היה לו מקום להתהפך ככה ברגע האחרון...

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2013, 23:19

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עברו שנתיים וחצי ושוב אני באותה סיטואציה
אוף!!
לפני שבועיים בשבוע 34 עשיתי אולטרסאונד והכול היה נפלא חוץ מהערכת משקל שהייתה לא סבירה.
אז הרופאה ביקשה שאעשה שוב אולטרסאונד כעבור שבועיים
אז המשקל נהדר ואפילו קצת גדול מידי אבל העובר התהפך ! ואני כבר בשבוע 36! אוף.
קיבלתי הפניה לעין כרם להיפוך, המליצו לי על סוף שבוע הבא- אמצע 37 ממש אין לי חשק.
אז בפעם הקודמת זה עבד, קיטרתי פה והוא התהפך למצג טוב אז אולי זו סגולה שתעבוד?
אני מקטרת

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 ינואר 2013, 16:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני היתי אצל ד"ר פולק מביקור חולים באופן פרטי, הוא אמנם מאד נחמד אבל בכל זאת לא הצליח, אבל את ה2200 שקל הוא לקח שיהי' לכולם בהצלחה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי שיבולת* » 12 ספטמבר 2012, 14:53

לצורך עידוד ומתן תקווה -
אני אושפזתי לשמירת הריון עם עוברית במצב עכוז בשבוע 35+, עם תור לניתוח בסוף שבוע 38 בגלל העכוז.
במקרה שלי היפוך לא בא בחשבון.
במהלך האשפוז, הוחלט להקדים את הניתוח לשבוע 37+1, בגלל התפתחות רעלת הריונית אצלי.
וכך, בהכנות לניתוח, אני עושה אולטרסאונד ומסתבר שהגברת התהפכה! בשבוע 37! וילדתי למחרת עם כל הזירוזים וההתערבויות האפשריים אבל לא בניתוח וללא אפידורל!
אז שיהיה גם לכן בהצלחה, לפעמים קורים ניסים. ושווה לדבר עם התינוק שבדרך ;-)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי עטרה* » 12 ספטמבר 2012, 12:28

תודה על הייעוץ. פלונית, גם בביקור חולים מיילדים עכוז ללא קיסרי אבל אני לא יודעת אם ארצה לעשות לידה וגינלית בעכוז...
בינתיים קבעתי היפוך ליום רביעי הבא לד"ר פולק ב"ביקור חולים" באופן פרטי.
אני אהיה באמצע שבוע 38 אני מקווה שזה לא יקשה על ההיפוך... קרן, באיזה שבוע עשו לך את ההיפוכים?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי קרן* » 10 ספטמבר 2012, 07:10

עטרה, אני עברתי שני היפוכים עם דר מיכאל שיה משערי צדק. ידי זהב וניסיון עשיר בזה עוד מרומניה. היפוך אחד היה קל יחסית והשני קשה כי היה קרוב למיעוט מי שפיר. אני אסירת תודה לו(: בהצלחה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית* » 10 ספטמבר 2012, 03:40

עטרה מציעה לך לדבר עם דר שיפטן בהקדם. במידה וההיפוך לא יצליח יעשו לך קיסרי. אבל הוא יכול לילד אותך ללא קיסרי

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 ספטמבר 2012, 16:33

הם אף פעם לא קובעים אליו ספציפית. החוכמה היא לברר באלו ימים הוא עובד, להתקשר באותו בוקר לוודא שהוא אכן נמצא ואז רוב הסיכויים שהוא יהפוך לך. זה מה שהיה אצלי..
(הפך לי בקלי קלות שבוע 39. שלושה ימים אח"כ-בדיוק בתל"מ-נולד הבייבי:) המון בהצלחה!

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי עטרה* » 09 ספטמבר 2012, 15:10

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום!
אני מתחילה שבוע 37 עם עוברית במצג עכוז...
רוצה מאוד ללכת לד"ר קנטי במאיר אלא שהיום הם כבר לא קובעים לרופא ספציפי כך שאם אני קובעת אצלם יכול להיות שהוא יעשה את ההיפוך ויכול להיות שלא... מישהי אולי יודעת כמה הוא יקח להיפוך באופן פרטי?
הבנתי שבביקור חולים יש את ד"ר פולק שהוא גם מאוד טוב אבל הוא עמוס! :(
מישהי יודעת משהו על ד"ר שווד מביקור חולים בענייני היפוך?
אגב, יש לציין שניסיתי גם דיקור סיני ושלל סגולות ותרגילים אבל העקשנית הקטנה לא זזה...

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי מ* » 31 אוקטובר 2011, 09:10

את רק בשבוע 26, יש עוד זמן :)
בכל מקרה לא כדאי לנסות שום דבר עדיין, כי חלק מהדברים שעושים יכולים לגרום להתחלת צירים...
צריך לזכור שלפעמים יש סיבה שהעובר הפוך, וזוהי דרכו להגיע אל העולם.
אם תרצי בהמשך אשמח לתת לך כמה תרגילים שיש להם אחוזי הצלחה טובים.
בנתיים ממליצה להקפיד לא להיות בתנוחת חצי שכיבה, ולא בתנוחות כריעה שמבססת את העובר באגן.
בהצלחה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי נועה.מ* » 30 אוקטובר 2011, 22:40

עכשיו קראתי לדאבוני את מה שהילה כבה לפני שנתיים , על היפוך אחרי קיסרי
וזה מה שקורה אצלי עכשיו (בערך)
הריון ראשון התחיל בחדווה התרגשות ותקווה גדולה ללדת הכי טבעי שיש
לקחנו דולה מקסימה והכל היה נעים ויפה עד ש(לדעתי) התחילו החרדות שגיליתי רק בדיעבד
הפחד מהכאב היה כל כך עצום שקיויתי לצאת מזה איכשהו, ואכן, עוברית עכוזית, קטנה בלי הרבה מי שפיר
לא היה אפילו מה לנסות היפוך כי לא היו מסכימים
אז הלכנו על קיסרי
עכשיו שנה ושמונה אחרי, אני בשבוע 26 וכרגע עדיין עכוז
ואני יודעת שזה מוקדם אבל היום אני יותר מפחדת מעוד קיסרי
לא בגלל ההחלמה (שהיתה אגב קלה להפליא) אלא בגלל ההשלכות לגבי לידות עתידיות ומספר לידות מקסימלי
אז מעכשיו עובדים על הפחד, מנסים לשכנע אותה להתהפך כי אמא לא צריכה עוד צלקות
ויש עוד הרבה עבודה על דמיון, ויש גם עוד זמן
ואם נצטרך, נעשה גם דיקור אחר כך
אבל אם יש למישהי עוד משהו שאפשר שהוא לא היפוך אצל ד"ר קנטי המהולל (כי אסור)
אשמח לשמוע ולדעת
תודה!

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי נועה* » 03 ספטמבר 2011, 15:42

אצלי המוקסה עבד מצויין בשבוע 36! התמדתי באדיקות פעמיים ביום במשך חמישה ימים והפליקלאק המיוחל הגיע! אז אל תאבדי תקווה :-)
קיבלתי גם הנחיות ממיילדת מנוסה שהיא גם רופאה סינית לגבי סטים של תרגילים שיש לבצע במשך יום שלם. לצערי לא שמרתי את ההנחיות אבל אוכל לתת לך את המס' שלה מאמינה שהיא תענה לך בשמחה.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי מקווה_למהפכן* » 01 ספטמבר 2011, 11:24

אני בתחילת שבוע 34, בשבוע 30 העובר שלי היה עם הראש למטה וב 32 הוא כבר היה בעכוז. היום עדיין לא שינה תנוחה... אני מרגישה את הראש שלו בצד ימין למעלה ונורא נלחצת מזה שאולי משהו מפריע לו להתהפך... :-( אני קוראת על עוברים שאפילו ב 36 התהפכו אבל לא ברור לי איך בדיוק הוא יתהפך אם עד עכשיו זה לא קרה... כל הזמן אני עסוקה בלבדוק איפה הראש נמצא, אני ממש מרגישה עיגול או בצד ימין למעלה או במרכז בקו הטבור. זה ממש מתסכל... אני מנסה את כל התרגילים כבר שבועיים ושום דבר לא עוזר, בשבוע הבא אנסה את המוקסה ואם זה לא יצליח אז אנסה היפוך. אין לי שום שאלות, אני סתם מנסה קצת לפרוק... מנסה להאמין שמשהו ישתנה למרות שאם אני חושבת על זה בצורה הגיונית לא ברור לי איך זה יקרה... זה הריון שני שלי והלידה הראשונה היתה רגילה ללא בעיות.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית_על_מונית* » 22 יולי 2011, 14:43

לחוצה- תחליפי ניק! ושיהיה בהצלחה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אבישי* » 22 יולי 2011, 11:32

שלום לכולן

אני יכול לציין כי ניתן בחודשים מוקדמים יחסית, לבצע היפוך לעובר ללא כל מגע או היפוך ידני.
כיצד? אתן בוודאי שואלות.
באמצעות הומאופתיה קלאסית!
יש בהומאופתיה מספר מצומצם של הכנות הומאופתיות (רמדיז) שמסוגלות לתת לגופכן מידע
שעובר דרך הדם וחבל הטבור לעולל\ה שלכן, ולגרום לו להיפוך בצורה אנרגטית ולא בצורה מכאנית.
כמובן שמדובר בשבועות יחסית מוקדמים 32-35, שבועות בהן התינוק עדיין יכול פיזית להתהפך בעצמו.

לי אישית אין ניסיון פיזי בנושא זה, אך נתקלתי במספר מקרים בהם קולגות שלי הצליחו לבצע משימה זו.
אני שמח וגם גאה להפנות אתכן למאמר של ההומאופתית כלנית קלו, שמתארת במאמרה כיצד הצליחה הומאופתיה
להתגבר על מכשול זה- במקום שבו הרפואה הקונבנציונלית כשלה.
אז.... אתן לא חייבות לסבול, אתן יכולות בהחלט לנסות טיפול הומאופתי קלאסי!

אבישי www.homeoshare.com
מאמרה של כלנית כלו על היפוך עובר: http://www.ima-adama.co.il/articles/art ... cleId=1402

בהצלחה :)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אום_שלום* » 22 יולי 2011, 00:10

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי לחוצה* » 21 יולי 2011, 10:11

אני בהריון שני, בשבוע 34 במצג עכוז.. קצת לחוצה מהלידה כי בלידה ראשונה לא היו שום סיבוכים(אפילו לא תפרים!).
איזה שיטות טבעיות כדאי לנסות?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי גינת_שמש* » 26 יוני 2011, 10:53

אני עברתי היפוך בידיים מיומנות ומנוסות לפני 5 שנים
אצל דר. מיכאל שיה משערי צדק, ירושלים.
יש לו ניסיון גדול מאד בהיפוכים עוד מרומניה.
עד היום אני מודה לו על ההיפוך ועל שאפשר לי ללדת לידה טבעית.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ינואר 2011, 21:10

אני גם עברתי היפוך ידני על ידי ד"ר קנטי בשבוע 36. גם אני יכולה להגיד שהוא נעים מאוד ומוכשר מאוד מאוד. זה באמת כואב ומכיוון שילדתי בבית אז גם הייתי צריכה לעשות מוניטור כל כמה ימים לוודא שמצב העובר תקין. אבל מה שרציתי להגיד פה הוא שבלידה היתה צניחת חבל הטבור שזה בעצם שחבל הטבור יוצא לפני או יחד עם הראש, וזה נדיר מאוד ומסוכן מאוד. בדרך נס התינוק שלי יצא ללא שום פגע אבל הייתה לנו השערה שזה קשור להיפוך. וזה משהו שאין דרך לראות אותו באולטרא סאונד. אז באופן אישי לא הייתי עושה שוב היפוך חיצוני.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ינואר 2011, 19:28

עברתי היפוך חיצוני על ידי דר קנטי לפני חמש שנים הוא באמת אדם נעים מאוד.
ניסינו להפוך את התינוק בכל דרך אפשרית בין השבוע ה36 עד ההיפוך: מוקסות, מוזיקה, רפואות שונות, סטף, תנועות הפוכות, הכל.. אבל הוא התעקש לא להתהפך...!
החלטנו לעשות היפוך חיצוני כדי לא להגיע מלכתחילה לניתוח ודר קנטי נחשב לאחת האפשרויות הטובות בארץ.
ההיפוך עצמו היה כואב (נו באמת אנחנו גם עוברות לידות עם צירים...)- זה היה הריון ראשון והשרירים עדיין ברוך ה' חזקים. בהתחלה הוא לא הצליח אבל אחרי 10 דקות מנוחה הוא ניסה שוב והצליח!
יומיים אחרי ההיפוך התחילו לי צירים לא ברורים ואחרי חצי יום נוסף ירדו לי המים מלאים בדם והכשהגעתי לבית חולים (עין כרם) הבנתי שיש לי הפרדות שליה (לא מלאה) ילדתי אחרי 12 שעות בלידה פחות או יותר טבעית (בשלב מסויים התעקשו לתת לי זרוז מחשש לתינוק- שהיה בסדר גמור לכל אורך הדרך) בעקבות הזרוז הגיע גם האפידורל שכנראה ניתן במינון קטן- כי הרגשתי טוב מאוד את הלידה רק לא ברמות על... בסופו של דבר גם האפידורל היה נס כי לא היה צריך לבצע הרדמה אחרי הלידה כדי להוציא את שאריות השליה!
הסיפור היה יותר מפורט וארוך מזה אבל בסופו של דבר שמחתי שעל אף ה"סיבוכים" לכאורה זכיתי לחווית לידה ראשונה רגילה פחות או יותר ולא בחרתי מלכתחילה בניתוח קיסרי. אני מכירה מי ששמעו את הסיפור שלי וחשבו שזה יותר מידי סיכון וקבעו ניתוח אבל לעניות דעתי חייבת להיות לנו חוויה ראשונה כמה שיותר טובה כי זה משפיע מאוד על נשים בלידות הבאות.
דבר נוסף- נראה לי שכדאי להתחיל בנסיונות טבעיים להיפוך כבר בשבוע 34 כי לפעמים האינטנסיביות עוזרת ואם הוא מתהפך אז לנסות לקבע אותו ע"י ישיבה רבה בכריעה.
בצלחה לכולן!

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית* » 03 יוני 2010, 23:22

מומלץ לעשות כיווצים לחיזוק רצפת אגן, כאבים במפשעה יכולים להיות עדות לחולשה של השרירים שם..

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית_כרגע* » 03 יוני 2010, 15:04

בטח מה שאת אומרת, אבל בדקת את הכאב הזה, אצל רופא, מנסיוני הריון וכאב זה שני דברים שלא אמורים ללכת יחד...
הייתי רק היום כי לא רציתי ללכת לרופא תורן עקב ניסיוני הקודם..
והיא אמרה שהיא מעמינה שזה אכן זה עקב העובדה שאני מרגישה תנועות בצורה סדירה.
דווקא לגבי החלק השני של המשפט שלך לגבי הריון וכאב, אצלי זה דווקא כן הולך ככה
והבנתי שזה הולך ומחמיר מהריון להריון.
יש לי כאבי תופת במיפשעה כשאני הולכת. היא אמרה לי גם למה זה קורה אבל הזיכרון שלי לא משהו..

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 יוני 2010, 08:25

בינתיים כואב לי רצח בצד שמאל, כול הזמן ללא הפסקה
בטח מה שאת אומרת, אבל בדקת את הכאב הזה, אצל רופא, מנסיוני הריון וכאב זה שני דברים שלא אמורים ללכת יחד...
בטח סתם שטויות, אבל כדי להיות רגועים...

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית* » 02 יוני 2010, 15:56

הידד! איזה יופי! כל הכבוד לך ולעוברון :-)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית_כרגע* » 02 יוני 2010, 12:11

בשורות מצויינות היום הייתי באולטרסאונד והוא במצג ראש!!!
האמת שאחרי הלחץ משבוע שעבר החלטתי בתור צעד ראשון פשוט להירגע ולהחליט שיש לו עוד זמן.
בינתיים הספקתי להתייעץ עם מיילדת ירושלמית והיא המליצה לי לעבור היפוך איפה שאני מתכננת ללדת
והמליצה לי על מספר רופאים בשערי צדק, כרגע אני זוכרת רק את גדינסקי.
והבטיחה לברר לי על רופאים בעין כרם אבל זה כבר לא רלוונטי |יש|
בינתיים כואב לי רצח בצד שמאל, כול הזמן ללא הפסקה.
וזה כנראה בשל מיקומו של הישבן הענוג של הקטנצ'יק.
תודה לכולן על כול האמירות החיוביות והמחזקות @}

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי הדס* » 26 מאי 2010, 23:12

_מאחלת לך שיתהפך במהרה ובעצמו.
אם לא, מצטרפת לממליצות מניסיון על ד"ר קנטי ממאיר.
מקצוען, אדיב, לא מנסה אם נראה לו שאי אפשר.
בעל אחוזי הצלחה מטורפים.
הפך את בתי לפני לידה ראשונה בשבוע 37.
וגרם לי שמחה ולידה טבעית טובה קצרה ומעצימה.
בהצלחה_

מצטרפת לכל מילה (חוץ מ"קצרה"..)
היה שווה להגיע עד אליו! (ניסיתי דיקור, מוקסה , הומאופתיה וכו לפני כן ולא עבד עליה..)
לידה טובה בריאה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי רוניתה_פיתה* » 26 מאי 2010, 03:36

למיטב ידיעתי בשלב זה יש סיכוי של כ-50% להיפוך ספונטאני. גם אותי רופא "לא רגיש" הלחיץ, ושיחה אחת עם ד"ר אבנר שיפטן הרגיעה אותי לחלוטין (ובאמת שבוע אח"כ היא התהפכה בעצמה).
בכל מקרה, ככל שהיו יותר לידות בעבר - הסיכוי להיפוך מאוחר גדל וגדל, כי ברחם יותר מקום וגמישות...
ולמיטב ידיעתי: דיקור ומוקסה גורמים לתנועתיות מוגברת של העובר, ולא בדיוק להיפוך. לכן מומלץ לבצע את המוקסה בתנוחה הפוכה, ולכן אין כל כך מה לדאוג שהדיקור יגרום להיפוך חזרה (אבל תנוחות הפוכות כן S-:{{}}).

ההתהפכות הספונטאנית בד"כ מלווה בכאבים. נסי לשים לב.

שיהיה בהצלחה, בכל מצב, ובכל זמן.
לא הכל תלוי בנו @}

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי יעל_ש* » 25 מאי 2010, 21:33

מאחלת לך שיתהפך במהרה ובעצמו.
אם לא, מצטרפת לממליצות מניסיון על ד"ר קנטי ממאיר.
מקצוען, אדיב, לא מנסה אם נראה לו שאי אפשר.
בעל אחוזי הצלחה מטורפים.
הפך את בתי לפני לידה ראשונה בשבוע 37.
וגרם לי שמחה ולידה טבעית טובה קצרה ומעצימה.
בהצלחה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 25 מאי 2010, 21:16

בכל מקרה את גם יכולה להראות לו את הדרך עם פנס ככה אני שיכנעתי אותה להתהפך
ובלי קשר יש כאלו שיילדו אותך לידה כזאת
למשל אילן הלוי רופא מעולה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית_כרגע* » 25 מאי 2010, 20:27

זאת לידה ראשונה שלך ?
זאת לידה שלישית :-)
אבל בלידות הקודמות לא היו לי עיניינים כאלו, היו עיניינים אחרים..
הם תמיד התהפכו בזמן טוב,
חוץ מזה שהרופא האידיוט ממש הצליח להפחיד אותי.
בכלל לא חשבתי שיש בעיה שהוא לא הפוך, היה לי ברור שיש עוד זמן אבל האידיוט פתאום אומר לי בחוסר רגישות מוחלט, כשבאתי למשהו אחר בכלל "למתי קבעת קיסרי?" ואני "מה??? על מה ולמה?"
טוב החלטתי שהוא יתהפך ודיברתי איתו,
אני מקווה שהוא עוד לא הספיק ללמוד מהאחים שלו עקשנות ודווקא מה הם..

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 25 מאי 2010, 19:25

בכל מקרה את ההיפוך לא עושים לפני שבוע שלושים ושמונה ואם הוא מתהפך לפני כן אז רדי למצב קריעה כדי להכניס את ראשו לתוך תעלת הלידה( אני למשל ניקיתי את ארונות המטבח בקריעה וכך גם קיננתי וגם ביססתי את המיקום )
זאת לידה ראשונה שלך ?
כי יש רופאים שמיילדים גם מצגים אחרים מלבד ראש

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית_כרגע* » 25 מאי 2010, 14:56

סגולה אצל מי עברת בביקור חולים?
מישהי שמעה על סמואלס משערי צדק?
אני בכלל לא חשבתי שיש בעיה, היה לי ברור שהוא עוד יכול להתהפך.
אבל הערכת המשקל די גבוהה והרופא תורן חסר הרגישות ועוד כמה תארים אמר לי שבטוח קיסרי..
אז יש לי תור לדיקור.
אבל אם הוא יתהפך עד אז, הדיקור שוב יגרום לו להתהפך חזרה או שדווקא יעזור לו להיתבסס?
אני לא אעשה אולטרסאונד לפני כן.
וביום ה' הבא נקבע לי שוב אולטרסאונד שאחריו נראה אם צריך גם היפוך ידני..

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי סגו_לה* » 25 מאי 2010, 14:38

שבוע 35 ,נראה לי שהוא יכול להתהפך בעצמו עוד כמה פעמים,לא הייתי ממהרת לבצע היפוך,
אני עברתי היפוך לפני שנה וקצת בביקור חולים,אפשר לקרוא את החוויה שלי בדף להתכונן ללדת ,
היפוך שעבר בהצלחה,אולי גם בזכות טיפול בדיקור ומוקסה שעשיתי לפני כן.
שיהיה בהצלחה.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי היפוכית* » 25 מאי 2010, 10:33

אני עשיתי היפוך לפני 4 שנים בשבוע 38 בבלינסון
יש שם מרפאה להיפוך בהנהלת פרופ הוד
לא הרגשתי כלום!
לאחר ההיפוך קיבלתי זרוז (כי הייתי בשלה) בשביל שהיא לא תחזור למצג עכוז
לי היה חשוב שהלידה תהיה נרתיקית והייתי מוכנה "לשלם" בהתערבות של היפוך וזרוז
ואם כבר התערבתי עם ההיפוך אז הזרוז היה מבחינתי השלמה של אותה התערבות
ילדתי לידה טבעית
והכל הסתיים בטוב

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 25 מאי 2010, 08:11

בטח שיש עוד סיכוי זאת שמטפסת עלי עכשיו
התהפכה למצג עכוז והתהפכה חזרה למצג ראש

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אנד_לוסיה* » 24 מאי 2010, 22:12

קנטי במאיר ניסה לפני כמה שנים להפוך את בני, ניסה וניסה, אבל כשראה שהוא לא מצליח לא נכנס למוטיבציות, נהג באחריות ואמר שזה לא בידינו והוא מפסיק.
וחוץ מזה הוא נורא נחמד.
מכל מקום, שבוע 35 -- תתפללי הרבה, לכי הרבה, שירי הרבה וקווי לטוב. יש עוד סיכוי.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 24 מאי 2010, 21:42

נכון תתקשרי לשם
לאף אחת מאיר הוא לא אופציה אבל אם כבר הולכים על היפוך אז כדאי ללכת לעשות אותו אצל מי שיש לו הכי הרבה סיכוי להצליח
אני זוכרת שאני חיפשתי מי יהפוך לי בלניאדו
ואז הסבירו לי שצריך להפוך איפה שצריך
וללדת איפה שרוצים ( ואפשר כי אני רציתי בבית אבל לא יכולתי )

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אמא_נחה* » 24 מאי 2010, 21:29

למרות שמאיר הוא לא אופציה בשבילך הידיים הכי טובות לעשות את זה אצלו ושידע להעריך הכי טוב את המצב זה ד"ר קנטי ממאיר.
פגשתי אותו לפני שבוע בהיפוך שלי שב"ה הצליח וגם בלידה הקודמת. איש מקסים... פשוט תרימי טלפון לחדר יולדות במאיר ותבקשי לדבר איתו ולשאול אותו.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 מאי 2010, 21:03

ישנו עוד רופא שנחשב ממש טוב הוא נמצא בביקור חולים לא זוכרת את שמו

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית_כרגע* » 24 מאי 2010, 20:17

כן הבנתי שד"ר קנטי במאיר,
אבל אני רוצה לבדוק עוד אופציות, אם אאלץ להתאשפז מיד בשל היפרדות שיליה חס וחלילה
מאיר הוא לא אופציה עבורי.
ושוב אם מישהי יודעת לגבי מצג נר לא ראיתי שום מידע על זה
תודה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 24 מאי 2010, 13:13

בזמנו שביררתי הבנתי שיש רק איש אחד שכדאי לעשות אצלו את ההיפוך והוא במאיר
כל האינפו פה באתר אז תחפשי ובטוח תמצאי

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלונית_כרגע* » 24 מאי 2010, 12:14

עושים היפוך גם אם העובר במצג של נר? רגליים למטה..
זקוקה למידע בצורה נואשת.
יש מישהו טוב שמבצע היפוך בירושלים?
בינתיים קובעת תור לדיקור
שבוע 35+4
תודה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 15 מאי 2009, 02:53

(ללא ספק תינוק חכם ומבין ענין..)
מצחיק אני חשבתי שכל הסאגה של השבוע האחרון מעידה על כך שהוא הולך בדרכו של סבו ושל אימו
בקיצור יודע לעצבן :-)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי הדס* » 14 מאי 2009, 23:55

מברוק! שתהיה לידה בריאה וקלה
(ללא ספק תינוק חכם ומבין ענין..)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי מיצי_החתולה* » 14 מאי 2009, 16:11

יו, איזה כיף לשמוע! יאללה, עכשיו שיתחיל להתבסס באגן.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי סגו_לה* » 14 מאי 2009, 14:24

אילה,שמחה בשבילך (ובשביל צ'ופקי שלא יצטרך לעבור את ההליך הטראומטי)
שיהיה בשעה טובה @}

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 14 מאי 2009, 14:17

טוב הוא הפוך באמת
אשה אחת בקופת חולים אמרה לי שלראות בן אדם כל כך שמח כמוני משמח אותה :-)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריחות_של_יסמין* » 14 מאי 2009, 11:38

טוב לדעת שחזר! נקווה שירד למטה וכך יצא!
לגבי ההיפוך זה נורא אישי, פשוט חשוב לדעת שגם אם מחליטים לנסות לא חייבים "ללכת עם זה עד הסוף"
אפשר גם תוך כדי להגיד שזה לא מרגיש נכון ולהפסיק.
ואפשר לדעת ממש על ההתחלה אם זה הולך בקלות או לא.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 13 מאי 2009, 22:41

טוב עושה רושם שהעירקי שהדליק את הדף הזה התהפך חזרה למקומו הטבעי ראש בצד השמאלי של אמא שלו
מחר גלי העל קול יגלו אם אכן כן
וככה על הדרך את ההיפוך קבעו לי לשבוע 39
ויש גם כאלה שאומרות שלא היו עושות אתזה שנית למשל ורדי תיק אבל היא בחופש עכשיו

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריחות_של_יסמין* » 13 מאי 2009, 21:53

סירופ מייפל אם את מתכוונת להפרדות שליה, לפי מה שקראתי בראיון עם קנטי, החשש שההיפוך עלול לגרום להפרדות שיליה למעשה הופרך, זה לא קורה בפועל.
אני עברתי היפוך שלא צלח והיה מאד כואב. המסקנה שלי ממנו לפעם הבאה הייתה (לגבי עצמי בלבד, ובשום אופן לא כהמלצה לאחרות)
שאם זה כואב להפסיק מייד.
מבחינתי הייתי מוכנה לנסות שוב אם אהיה באותו מצב, אבל רק אם זה הולך בקלות ובלי לחץ מיותר.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אמא_נמרה* » 13 מאי 2009, 21:50

כן, על ידי מישוש. כשמדובר במישהו מיומן-מיילדות בית ממששות במיומנות ויש עדיין פה ושם רופא אחד או שניים שזוכרים איך.


כך בודקים מצג בארה"ב. סקירה אחת באמצע ההריון ואין יותר א"ס.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי סירופ_מייפל* » 13 מאי 2009, 19:38

כתבתי: מה גם שאפשר לאבד את התינוק
ריש גלית כתבת: זה משפט מרחיק לכת מאוד לזרוק ככה לחלל הרשת בלי שום סימוכין. חסר אחריות בעיני לומר דבר כזה בצורה כזאת
חבל שאת רואה זאת כך.
כי פשוט אין לדעת למה היפוך יכול לגרום.
אין לזה סוף.
מה גם שאותה חברה לא הייתה מודעת לסיכון שיש באחרוזים לאבד את התינוק (כן זה קורה, ולא אני לא יודעת באחוזים, ואם הייתה יודעת לא הייתה עוברת היפוך.
את ההיפוך היא מתארת כאלימה וככאב פיזי נוראי (הרבה יותר מהלידה, והלידה שלה היתה מאוד קשה).
וכן היה לי חשוב לכתוב את זה.
תמיד יש כמה צדדים למטבע.
מה גם שהצעתי לפנות אליה. ולא להשאיר את המשפטים שלי באויר.

סגו לה , שמחתי מאוד מאוד לקרא את העדכון.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי סגו_לה* » 12 מאי 2009, 23:00

עדכוני היפוך:
עשיתי היפוך (מוצלח) בשבוע 39 ,אבל היתה לי תינוקת קטנה במיוחד (נולדה 2.140 ק"ג)
שמעתי על נשים שאחרי ההיפוך היה היפוך נוסף,טבעי והעובר חזר למצג עכוז,אז לא נראה לי טוב לעשות כבר בשבוע 35,מה גם שעד הלידה יש מצב שיהיה היפוך טבעי של העובר.

לגבי בדיקה במישוש,רוב המילדות מצליחות לדעת אבל אצלי שוב,בגלל הגודל של הגוזלית היה קשה למילדת להבחין בין הראש לטוסיק (כפרררה על המתוקה שלי,הראש שלך ממש לא דומה לטוסיק!)

לגבי הכאב בהיפוך,נראה לי שכמו תמיד-ככל שתהיי רפויה יותר תאפשרי לזה להעשות ללא כאב.
אני הייתי בהתנגדות כי השלפוחית שלי הייתה מלאה בטירוף-נתנו לי לשתות המון מים ועיכבו אותי עד שהרופא הגיע.
אז שלוחצים על בטן שעומדת להתפקע מנוזלים ואני מנסה שלא יברח....התוצאה היתה מאבק ביני לרופא וכאב.

מצד שני,הכאב היה לזמן קצר,אולי דקה,והשמחה שהיתה אח"כ שראיתי את הראש למטה,אז היה שווה הכל.
וכמובן שהיתה לידה וגינלית ,טבעית ונהדרת ( לידה שישית של נישנושית )

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי זמנית* » 12 מאי 2009, 22:24

תוספת לסטטיסטיקות:
עברתי היפוך בתחילת שבוע 38 אצל פרופ' הוד בבלינסון
יש שם "מרפאת היפוך"
לא הרגשתי דבר!!!!
בסוף ההיפוך ביקשתי שיבצע כבר את ההיפוך
רציתי להימנע מניתוח קיסרי בכל מחיר
הסכמתי לקבל טבלית לזירוז וילדתי כדי שהעובר לא התהפך בחזרה
יצאתי ממש מרוצה
הייתי נוהגת אותו הדבר גם בדיעבד

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריחות_של_יסמין* » 12 מאי 2009, 21:56

אני חושבת שקובעים לשבוע 38. לא רוצים שיהיה מוקדם מזה, מחשש להקדמת הלידה

קובעים לשבוע 37 מהסיבה הזו זאת למרות שהמחקר האחרון שקנטי השתתף בו הראה שהיפוך בשבוע 35 עדיף (אני יודעת גם מהאתר של http://www.zoharbadka.co.il/Site/Templa ... &l=HEז"והר כבר בדקה"
וגם מפרופ' סדן, הרופא שלי)
לצערנו שינוי הנהלים ועדכונם בהתאם לתוצאות לוקח זמן ולכן עדיין לא קובעים היפוך לשבוע מוקדם מ37


יש דרך וודאית לבדוק את מצג העובר ללא אולטראסאונד?

כן, על ידי מישוש. כשמדובר במישהו מיומן-מיילדות בית ממששות במיומנות ויש עדיין פה ושם רופא אחד או שניים שזוכרים איך... (ד"א ככה מיילדות בית עושות הערכת משקל)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אמא_נחה* » 12 מאי 2009, 21:52

גם אני עברתי אצל קנאטי. כאב מאוד, אבל חרקתי שיניים כדי להימנע מקיסרי. היה שווה!!!!! ילדתי בלידה רגילה וטבעית! כדאי לקבוע תור כמה שיותר מראש.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריחות_של_יסמין* » 12 מאי 2009, 21:43

בסיפור הלידה של רן, ד"ר פלוטקין גם יילד, הבנתי מסיפורכם שזאת היתה החלטה טובה, הבנתי נכון?
כן, בשורה תחתונה היינו מאד מרוצים ממנו, הוא איפשר ללידה הזו להיות מה שהיא,
היה הרבה בטחון בכך שהוא יצא החוצה ועקב אחרי המוניטור מבחוץ ואיפשר לנו להיות לבד עם טובה עם האור מכובה וכל היתר.
גם הנוכחות של טובה הייתה משמעותית מאד גם כי היא מדהימה וכל כך התאימה לי,
וגם בגלל עצם זהשהיא מיילדת(ולא דולה) והוא לא היה צריך להכניס מיילדת מצוות בית החולים מה שבטח היה משנה את התמונה לגמרי.
גם בסוף כשהוא נתן לאיתן לקבל את רנ'צו איתו ביחד זה היה יפה.
הדבר היחיד שהפריע היה ההתעקשות שלו לקבל את התינוק כשהיולדת על הגב, אבל גם על זה התגברנו כי הייתי כמעט זקופה ובלחיצה האחרונה הרמתי את הרגליים אז זו הייתה בעצם כריעה.
בסוף הוא אמר שהוא מאד נהנה איתנו ושנראה לו שהלידה הייתה כל כך קלה בזכות התנוחות הזקופות,
אז אולי הוא עוד יסכים בעתיד גם לקבל תינוקות בתנוחות אחרות, מי יודע :P

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אמא_דתית* » 12 מאי 2009, 21:19

יש דרך וודאית לבדוק את מצג העובר ללא אולטראסאונד?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריש_גלית* » 12 מאי 2009, 20:30

היא חושבת שהרבה מבעיות"ויסות חושי" ואחרות, כמו דלקות אזניים כרוניות, יכולות להיות קשורות להיפוך. אי אפשר לדעת.
יש איזשהם מחקרים שמצביעים על קשר כזה?

מה גם שאפשר לאבד את התינוק.
זה משפט מרחיק לכת מאוד לזרוק ככה לחלל הרשת בלי שום סימוכין. חסר אחריות בעיני לומר דבר כזה בצורה כזאת.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי בשמת_א* » 12 מאי 2009, 18:42

אחותי ילדה לידה וגינלית טבעית אחרי היפוך של ד"ר קנטי, ואין שום בעיות "ויסות חושי" ואחרות בכלל. לא רק שאין בעיות, הילדה מאוד בריאה, מקסימה ומחוננת.
היא בת שש וחצי.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אמא_נמרה* » 12 מאי 2009, 11:39

היא חושבת שהרבה מבעיות"ויסות חושי" ואחרות, כמו דלקות אזניים כרוניות, יכולות להיות קשורות להיפוך

או לקיסרי. מאד קשה לדעת מה גורם למה ושי כל כך הרבה גורמים שמשפיעים על ההתפתחות. אנחנו עברנו היפוך ולבני עד היום (טפו טפו בן שש) היתה דלקת אוזניים אחת עד כה.
מצטרפת להמלצות החמות על קנטי. ולהתעקש על קנטי. כשאני באתי הסתבר שמשום מה החליף אותו רופא אחר (מנהל המחלקה) ולא הסכמתי, אפילו שזה מאד קשה לסרב "למנהל". חזרתי אחרי יומיים, וקנטי הפך בשלוש שניות, באמת, בלי כאבים. זה היה מדהים.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריש_גלית* » 12 מאי 2009, 10:15

בהצלחה ובהרפיה..
|תינוק|

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 12 מאי 2009, 09:56

טוב זהו יש תור להיפוך
עכשיו צריך לקוות שעד אז הוא יתהפך לבד
הסטיסטיקה לטובתנו
>אילה מקווה שטובתה וטובתו יכולים להחשב לטובתנו<

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי הדס* » 11 מאי 2009, 23:31

אני ממליצה על ד"ר קנטי במאיר, ולדעתי לא כדאי להתפשר בעניין

גמני!
(ובגלגול הבאה מוכנה גם להתחתן איתו..)
מקצועי - אליפות! ואנושי ומקסים- אין דברים כאלה..

מברכת ומודה (לאלוהים ולד'ר קנטי) על ההיפוך הזה, שאפשר לנו לידה טבעית ובריאה.
חושבת שקובעים לשבוע37-38 אבל כדאי כמובן להתקשר (איזה שבועיים?) לפני.
וגם לנסות לקבל הפניה מתאימה מקופ"ח (אני קבלתי דרך הגניקולוגית)

בהצלחה ובהרפיה..(מאד חשוב בהיפוך)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריש_גלית* » 11 מאי 2009, 22:02

צריך לקבוע תור להיפוך ?
כן. אני חושבת שקובעים לשבוע 38. לא רוצים שיהיה מוקדם מזה, מחשש להקדמת הלידה.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_א* » 11 מאי 2009, 21:21

צריך לקבוע תור להיפוך ?כמה זמן מראש?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי &* » 11 מאי 2009, 16:37

ריחות של יסמין - בסיפור הלידה של רן, ד"ר פלוטקין גם יילד, הבנתי מסיפורכם שזאת היתה החלטה טובה, הבנתי נכון?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי סירופ_מייפל* » 11 מאי 2009, 16:11

רן נולד בלידת עכוז וגינלית לפני פחות מחודשיים WOW אושר! מזל טוב.

חברתי עברה לפני שש שנים היפוך. לא ממליצה בכלל. אמנם היא לא חשבה על לידה וגינלית, אלא קיסרית (לא ויתרה אז על וגינלית ומתחרטת על כך).
היא חושבת שהרבה מבעיות"ויסות חושי" ואחרות, כמו דלקות אזניים כרוניות, יכולות להיות קשורות להיפוך. אי אפשר לדעת.
מה גם שאפשר לאבד את התינוק.
אם תרצי אוכל לקשר בינכן. (אני חושבת שהיא עברה את ההיפוך בשערי צדק).

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריש_גלית* » 11 מאי 2009, 15:00

היה מאד כואב
לי בכלל לא כאב. אצל קנטי, כאמור. לא כדאי לוותר על הטוב מכולם.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי סגו_לה* » 11 מאי 2009, 14:19

היה מאד כואב כן....זה כואב.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריחות_של_יסמין* » 11 מאי 2009, 14:09

אנחנו ניסינו היפוך חיצוני אצל דר' פלוטקין בשערי צדק. היה מאד כואב והקטנצ'יק לא התהפך.
שלושה ימים אחר כך הבנו למה- הוא היה בדרך החוצה!
רן נולד בלידת עכוז וגינלית לפני פחות מחודשיים @}
פרטים ב סיפור הלידה של רן

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי סגו_לה* » 11 מאי 2009, 11:18

יש גם את ד"ר פולאק בביקור חולים,
אצלי הוא הפך בקלות (יחסית,כן....?)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מאי 2009, 00:24

בלניאדו את ההיפוכים עושה דוקטור אגרנט, אם אני זוכרת נכון.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי ריש_גלית* » 11 מאי 2009, 00:22

אילה א, את לא צריכה לעשות היפוך בבית החולים שאת יולדת בו. אני ממליצה על ד"ר קנטי במאיר, ולדעתי לא כדאי להתפשר בעניין.
שנדבר בע"פ?

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי שלולית_י* » 25 ינואר 2009, 16:21

הי, דבר ראשון שיהיה בהצלחה שאיזו דרך שלא תבחרו (את והתינוק, כמובן).
לגבי בי"ח - זה פחות תלוי באיזה בי"ח ויותר באיזה רופא, מי נמצא במשמרת, כמה את נחושה, וגם - כמה מאוחר הגעת. כי ככל שהגעת עם לידה יותר מתקדמת, כך הבנתי שגדלים סיכוייך להמשיך כבר עם לידה רגילה, אם את מתעקשת כמובן.
יש עוד רופאים חוץ מברדה, יש את ד"ר קרלוס קופרשטיין שעובד בבלינסון ומקבל עכוז אם אפשר (אבל ביה"ח עצמו מאד מושך לקיסרי אז אני לא אוהבת לחשוב עליהם כאופציה) והוא גם עושה לידות פרטיות במעייני הישועה בבני ברק.
וגם, יש המון תנוחות שמקילות על העובר להתהפך. גם מחשבות וגם עמידת שש, ובעיקר שש עם נענועי אגן וגוף, ורצוי מייד אחרי יחסי מין כי אז העובר יותר פעיל ואולי יתהפך. וגם להקרין או או להשמיע מוזיקה לתחתית הבטן
בהצלחה.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי עכוזונית* » 25 ינואר 2009, 15:58

אני והעוברית בשבוע 33. לפני 4 ימים באולטראסאונד היא הייתה עם הראש למעלה...
נדמה לי שהיא לא התהפכה מאז למרות שמאוד פעילה (יש עדיין גוש גדול ועגול מעל הפופיק ואני חושבת שזה הראש (ומקווה שזה הטוסיק))
א. איך אדע? (מנסה להמנע מא.ס. מיותר והרופא אפילו לא נגע בי אפילו פעם אחת כך שאני די בטוחה שהוא לא הוכשר באומנות המשמוש)
ב. אני מנסה שירה ותנוחות יוגה, אבל, במקרה שהיא לא תתהפך בקרוב, מתי להלחץ ולהתחיל לחשוב על התערבות חיצונית?
תודה

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי הילה* » 25 אוקטובר 2007, 14:33

למי שזה אי פעם יעניין אותה...התקשרתי עכשיו לבי"ח מאיר לקבוע תור להיפוך, והודיעו לי חד שמשמעית שזו התווית נגד מוחלטת ושלא עושיםהיפוך אחרי קיסרי בשום מקרה.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אם_פי_3* » 25 אוקטובר 2007, 10:45

על פי ה מהפך - ד"ר חגי קנטי, אין בעיה עקרונית לבצע היפוך לאחר קיסרי.
כדאי גם לנסות שיטות אלטרנטיביות.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי הילה* » 24 אוקטובר 2007, 19:00

הי, אני חוזרת עכשיו מהרופא ונודע לי שהעובר שלי במצג עכוז (שוב), בפעם הקודמת ההיפוך לא הצליח ונאלצנו לעבור ניתוח.
השאלה היא האם יסכימו לעשות נסיון היפוך אחרי שכבר עברתי קיסרי? מישהי יודעת מה הסיכונים? מישהי עשתה היפוך אחרי קיסרי?
אני בשבוע 35+5 כך שיש זמן לנסיון היפוך.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי קט_קטית* » 08 יוני 2007, 11:15

מאמינה שיהיה טוב בכל מיקרה
{@

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי בונבון_ופרח* » 08 יוני 2007, 11:14

תודה על התשובות. אני הולכת ללדת בבי"ח "קפלן" שנמצא במרחק 3 דקות ממני אם נוסעים לאט..
דיברתי עם אחת המיילדות הותיקות שם שגרה כאן בקיבוץ שלי והיא טענה שניתן בהחלט לחכות לתחילת הצירים ואז להגיע בניחותא לחדר לידה. אלא מה - אם במיקרה הצירים יתחילו באמצע הלילה הצוות שיהיה במקום כבר עלול להיות ש"לא במיטבו", ואולי ילחץ יותר מכל העיניין. בבוקר יש סיכוי טוב לקבל את מנהל המחלקה שגם מוכן לילד עכוז.!!
בינתיים כבר עברתי שני טיפולים במוקסה ואנחנו מחממים את הזרת בהתמדה..
מאמינה שיהיה טוב בכל מיקרה.

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 07 יוני 2007, 13:19

הי בונבון ,
תלוי לאן את הולכת ללדת . אם תלכי לאחד לאיכילוב/תה"ש הם יסרבו לדבר איתך בכלל. הם רק יסכימו לנתח. תבדקי אופציה של מקום שרוצים לדבר איתך ולבדוק אותך ואת מצב העובר , הבנתי שבלניאדו יש מצבי עכוז שבהם כן יילדו ושיש להם ניסיון בזה , יש את דר' ברדה שמילד בבית, יש את מעיניי הישועה בבני ברק , שם הרי חלק מהנשים לא עושות US ולכן מה שבא בא.דיברתי עם רופא אחד שעובד שם בטלפון, הוא אמר שכמובן רצוי לנתח , אבל היות ובבית החולים נצבר ניסיון , זה עדיף על פני צוות המום וחסר אונים.צוות שבעצמו לחוץ מלחיץ גם את היולדת וזה רע ,רע מאוד.
הבעיה , כפי שדר' ברדה ניסח יפה : "בעוד כמה שנים לא יהיה מי שידע לילד עכוז בכלל".

העינין עם ניתוח 'חרום ' הוא שלא יאפשרו לבן זוג שלך להיכנס .(עד כמה שידוע לי מהמנהלים של תה"ש , אולי יש מקומות שבהם נהוג אחרת).
לפי דעתי יש בעיה עם ניתוח מוזמן מראש .בעיה מכיוון שאז שולפים עובר מהרחם בלי שהיה רמז למוכנות מצידו .
קחי בחשבון שאם את מגיעה לבית חולים עם צירים ,ישר בהתחלת הצירים ולא מחכה לשום דבר ,מתקשרת לרופא שלך, אם את רוצה שהוא יהיה בניתוח ,או מתקשרת לכמה בתי חולים ,אם יש לך אפשרות, לבדוק מי פנוי וינתח אותך בזמן הקרוב ביותר,אין בכך שום 'חרום'.
זאת תהיה בעיה אם את גרה רחוק מאוד מבית חולים , או שיש רק בית חולים אחד ובעיות מסוג זה.
צריך להבין שכשצוות נכנס לנתח אישה בריאה בתהליך שיגרתי (הו כמה קיסרי יש להם !!),אין בזה הרבה חירומיות.

לגבי השיטות הטיבעיות :נסי מוקסה , ותארגני משהו שיעשה לך אותה , אי את לבד לא יכולה ולא תגיעי לשום תוצאה .תשכבי עם אגן מוגבה ושמשהו אחר יצלה לך את הזרת(נשמע כיף לא?!)

היפוך ידני לעובר במצג עכוז

על ידי בונבון_ופרח* » 04 יוני 2007, 14:49

קודם כל - תודה על הברכות..
לידת עכוז באה בחשבון מבחינתי אך סביר להניח שבי"ח לא יתמוך ברעיון...לפי הרופא שלי אפשר פשוט לסרב ולחתום על הסכמה לניתוח אך יש סיכוי סביר מאוד שבי"ח והצוות ילחץ וילחיץ אותי ואז עדיף לי ניתוח מתוכנן על ניתוח "חירום".כרגע אני עדיין מנסה שיטות היפוך טבעיות ומקווה לטוב.

חזרה למעלה